Biz - B92.net

Za kućnog ljubimca taksa 500 dinara

Beograd -- Vlasnici pasa, mačaka i egzotičnih životinja u Beogradu će za držanje kućnih ljubimaca od juna plaćati godišnju taksu od 500 dinara.

Izvor: Danas
Pošaljite komentar
  1. Protest protiv uvodjenja taksi na kućne ljubimce održaće se:
    недеља, април 25, 2010
    Време:
    12:00 по подне - 4:00 по подне
    Место:
    Stari Dvor (preko puta narodne skupstine gde je lepo cvece kod parka) :)
    (Svetlana Komljenović, 21. april 2010 13:10)

    # Link komentara

  2. Da li ce i golubari placati taksu za svoje ljubimce?
    Ovo mogu samo da osmisle osobe koje ne vole zivotinje i zele da ih na taj nacin smanje. Prvo ce nas naterati da ih se odreknemo,potom ih sterilisati,a zatim ce biti transportovani u nekakve kolektivne smestaje i verovatno imati "fantasticne" uslove za zivot
    (petar, 16. april 2010 21:53)

    # Link komentara

  3. Državni aparat, razularen od besa bez i trunke empatije za običnog čoveka, koji živi u ovoj zemlji izgleda samo da bi plaćao račune, potpuno se oteo kontroli i zdravom razumu!!! Ja bih dao novac kada bi se od njega gradio azil gde bi svi ti političari i svi ti funkcioneri, menaĐeri bili sklonjeni zauvek, da ih ovde više niko normalan nikada ne vidi jednom i za svagda. Ovo je prevršilo svaku meru. Totalni bezobrazluk. BRUKA!! Nemam reči!!
    (Take the money, and run!, 16. april 2010 19:34)

    # Link komentara

  4. Ja sam clan kinoloskog drustva placam njima,clan lovackog drustva i njima placam,platio sam za registraciju odgaivacnice vecu sumu novca pa cip pa vakcina za besnilo sad i ovo.Imam 10 psa i sad treba da plati nasim politicarima 10 000 dinara da bi oni sedeli u skupstini.
    (Milos, 10. april 2010 23:35)

    # Link komentara

  5. Nije mi zao da dam 500 dinara za drzanje mace u kuci, ali mi je zao sto ce te pare zavrsiti u dzepovima nasih "gladnih" politicara umesto tamo gde su potrebne. :(
    (Tanja, 9. april 2010 16:26)

    # Link komentara

  6. ... Iskreno, moje je pravo sta cu da radim sa pronadjenom sicom, pa tako mogu da je i bacim. Al nemam nameru da dajem pare zato sto sam vlasnik kucnog ljubimca. Znog cega vlasnici macaka i pasa moraju da finansiraju izgradju azila? Neka mi neko objasni tu logiku? Ako vodim brigu o svojim zivotinjama kakvo pravo drzava ima da od mene trazi da dajem pare kako bi uklonili ostale zivotinje sa ulica? I jos jedna stvar. Po kojoj su osnovi vlasnici patuljastih prasica, zmija, gustera, majmuna, zeceva, hrcaka, miseva, papagaja,kanarinaca..... izuzeti iz ove obaveze?
    (ja, 9. april 2010 16:19)

    # Link komentara

  7. Ova taksa ima smisla samo za rasne pse i mačke, i to ako se gradira u odnosu na vrednost životinje ili titulu koju nosi, jer to je luksuz, a ne mešanac!

    Onaj ko udomi lutalicu ili ima mešanca treba da bude stimulisan od strane države da to uradi (npr besplatna prva vakcinacija i čipovanje), a ne da mu država uzima novac za to delo. Sad će nam ulice opet biti pune pasa kao devedesetih, jer će ljudi koji ionako nemaju para da plaćaju hranu već im psi jedu ono što i oni, da ih pritisnuti raznoraznim ovako pametnim dažbinama, izbace na ulicu.

    Baš lepo, treba očekivati dalje i izbegavanje čipovanja i bilo kakve evidencije. Još ako naši prepametni državnici prevale obavezu kontrole čipovanja na veterinarske stanice, siromašni penzosi će da počnu da izbegavaju i vakcinacije i bilo kakve odlaske kod veterinara.

    Ovo je stvarno tužno. Potpuno odgovara ova slika što ste je stavili. Niko tu zaista ne razmišlja o životinjama.

    Iznova imam utisak da srpski državnici kopiraju sve što se "u svetu" radi, samo sa jednom malom razlikom, a to je da u potpunosti drže mozak isključen. Mozak?!? Pa, dobro. Tako se kaže.
    (Teodora, 8. april 2010 22:54)

    # Link komentara

  8. @misa, 7. april 2010 01:39

    Srbija nije zapad!!
    (Jugoistok, 8. april 2010 21:22)

    # Link komentara

  9. Ovoj vlasti su tobož največi problemi u vezi sa finansiranjem uklanjanja psečeg izmeta sa ulica glavnog grada a nije u stanju da se obračuna sa svim onim ljudima koji ovaj grad zapišavaju, prljaju i uništavaju gore od svake životinje!!!!. Ako već hoće da popune budžet neka kažnjavaju one koji pljuju i tresu noseve na ulici!!!
    (Kad će da se smrkne da polegamo!, 8. april 2010 18:46)

    # Link komentara

  10. E, ne dam ni dinar!!!!. Moja plata je 18.200 dinara. Imam tri mačke pokupljene sa ulice, jer ih je neko kao tek rodjene bacio pored konteinera da skapaju zavezane u plastičnoj kesi!!! Sterilisao sam ih i pružam im redovno svu potrebnu negu. Neću da platim!!! Tu taksu bi trebalo da plaćaju samo BUDUĆI VLASNICI RASNIH PASA, MAČAKA I OSTALIH EGZOTIČNIH ŽIVOTINJA!!!!. I to čak ne ovi sadašnji nego tek oni koji bi se od sada odlučivali da kupe rasnog ljubimca. To bi bilo pravedno, a ovo je daj da vidimo da popunimo budžet da pustimo taj zakon pa ako prodje prošao je. Protiv ovoga bi svi trebalo da se podignemo!!! jer ovo je drskost nad drskošću!!!. I dosta više sa time da se ta taksa plaća svuda u normalnom svetu, odnosno na zapadu. To može onda kada Srbija bude ličila na Luxemburg!!!.
    (Dosta!!!, 8. april 2010 18:38)

    # Link komentara

  11. Bojane, da li ti zaista mislis da je problem u kolicini novca? Ne, nije u tome problem vec procitaj malo komenatare...da te pare odlaze u azil, kao da su odlazili milioni koje je dzava do sada davala i milioni od dobrotovirnih prihoda, sve bi bilo super, ali nije tako...mi koji smo boravili po azilima, koji volimo zivotinje i koji smo videli kako taj svet funkconise, jasno nam je da te pare odlaze svuda, samo ne tamo gde treba...Sto neko ovde rece, za tih 440.000evra koje bi uzeli, mogu da dignu azil na svakoj opstini, ali nista od toga nece biti i zato ni ne zelimo da placamo nekome stan, kola i sl.
    DA znam da ce te pare ici gde treba, dala bih i vise da se spasu, ali ti kada pozoves neki od azila i kazes da udome nekog psa, oduvaju te na jedan...znam koliko sam ja noci provela udomljavajuci kako umem i znam pse koje sam pronasla, bez ikakve pomoci te drzave i tih azila...jedino ko nesto radi su tamo volonteri i njima cu u svako doba da dam pare...to je to..
    (Ana, 8. april 2010 12:31)

    # Link komentara

  12. Ja ne znam sta se dogadja sa narodom. Neke price o penzionerima koji jedva sklapaju kraj sa krajem. Nikada srpska nacija nije imala manju narodnu inteligenciju. Svi se trude da budu zanimljivi, prijavljuju sale, sprdaju se. 500 dinara takse je 1.5dinara dnevno, a setite se kolko ste puta nasli neku sicu i bacili je. e pa dragi imbecili, sada je nemojte bacati, nego prilozite za pravljenje azila.
    Prokleti srpski narod, najteze mu je novac izbiti iz ruke. J***** sramota !

    Bravo za inicijativu, ako se sprovede kako treba, moze resiti mnoge probleme, sto grada, shto cele drzave.
    (Bojan, 8. april 2010 10:38)

    # Link komentara

  13. Rado cu vam platiti u mačorima
    (vazi ciko, samo sutra, 7. april 2010 16:56)

    # Link komentara

  14. ne dam lopovima više ni dinara! Ako treba uplatiću 1000 dinara na račun Orke ili tako neke organizacije, ali ovima više nikad ništa. Dosta je bilo, znaju šta mogu da urade sa svojom priznanicom!
    (aleks, 7. april 2010 16:39)

    # Link komentara

  15. I sta ce Grad konkretno da uradi za dobrobit tih pasa kada sakupi tih 440.000 evra
    80.000 pasa + 8.000 mačaka =
    88.000 zivotinja x 500,00 din = 44.000.000din / 100 din =
    =440.000 evra ?????
    Hoce li svaka opstina barem dobiti azil za sebe. U Beogradu inace ima 16 opstina...Moze li svaka opstina za 26.500 evra da napravi barem mini-azil u kome ce raditi iskljucivo LJUBITELJI PASA. Ako mi to garantujete - platicu i vise, ali da pare odu SAMO ZA ZIVOTINJE
    (Gari 07, 7. april 2010 14:57)

    # Link komentara

  16. Pozivam vas na bojkot!

    [link]#!/group.php?v=info&ref=mf&gid=112609072097952
    (Marija, 7. april 2010 13:50)

    # Link komentara

  17. Ja sam ponosni vlasnik. Udomila sam Reu iz azila. Ovakav zakon smatram potpunom besmilicom, jer ce upravo onaj problem koji pokusavaju da rese - napraviti. Broj lutalica ce se povecati, jer ce se nakon sprovodjenja ovakve price jos pasa naci na ulici...Nije 500 dinara mozda mnogo, ali primoravanje nekog da plati taksu za svoju lubav i clana porodice, jednostavno budi gnev u ljudima. Hoce li sledece i decu nazvati luksuzom i naplacivati takse i od tih taksi ulgati u Zvecansku i druge slicne ustanove? Jer nasi psi, jesu nasi clanovi porodice, nasa deca...
    Mi cinimo koliko mozemo, mi koji volimo pse i time dajemo svoj doprinos...svaki moj pas je bio udomljen i pruzeno mu je sve i sada zato treba da placam? Mlioni se godisnje odvajaju za azile, a te pare dodju do svih osim do zivotinja kojima je najpotrebnije...prvo bi trebali da regulisu zakon i sprovode zakon o nehumanosti prema zivotinjama, a onda mozemo da pricamo o ovakvom "luksuzu" i taksama...treba udariti po dzepu one koji ne vode racuna o svojim zivotinjama, a ne one koji ih vole...
    To nigde u svetu nepostoji, a u Srbiji se sve uvodi navrat na nos...Koliko ja znam u svetu je dozvoljeno drzanje do 4 psa starija preko 6 meseci, preko toga nije dozvoljeno ili se placa - taksa! Takodje, sva drustva za zastitu zivotinja se finansiraju iz dva izvora - ljudi daju dobrovoljno pomoc i od kazni koje se naplacuju za nemar i mucenje! Bitno da se drzava ptrudila oko ovoga, a to sto mnoge zivotinje pate pored sadisticki nastrojenih "ljudi" to se gura pod tepih...kao i mnogi vlasnici - odbicu da platim ovu taksu, samo iz besa prema nepromisljenom potezu, jos jednom u nizu, ove drzave!
    (Ana, 7. april 2010 13:20)

    # Link komentara

  18. Zasto se ne uvede i porez na nezapolene? To bi bio idealan izvor prihoda za drzavni budzet!!! Svi bi procvetali!
    (Ivana, 7. april 2010 10:58)

    # Link komentara

  19. Dok citam ovu vest, sa desne strane gledam link ka drugoj vesti: "U Srbiji 670 hiljada ljudi gladuje". Porez na kucne ljubimce treba da bude mnogo veci jer oni su luksuz, i da bude direktno usmeren za hranu ljudima koji gladuju. Ako prilikom kupovine automobila od nekoliko hiljada evra platimo 20% poreza drzavi i placamo neprestano akcizu na gorivo, putarine i sl, prilikom kupovine rasnog psa od 1000-2000 evra isto tako treba naplatiti porez, i akcizu na hranu za kucne ljubimce, da bi se od tog luksuza prehranili ljudi u nasoj zemlji koji nemaju najosnovnija sredstva za hranu i lek. Naravno da smatram da treba osnovati azile i ljudski postupati prema zivotinjama, ali pre svega prema ljudima. Od ovog poreza bih oslobodio one koji usvoje psa ili macku lutalicu, ali nekoga ko plati hiljade evara za rasnog velikog psa koji pojede 2kg mesa dnevno treba oporezovati vise nego vlasnika skupog auta.
    (vladimir, 7. april 2010 10:55)

    # Link komentara

  20. Da platicu vam naravno,samo sutra !
    (Peca, 7. april 2010 10:01)

    # Link komentara

  21. Nemam ni psa ni macku. Hajte malo, pre nego sto odlucite da uzmete pare, gledajte sta mozete vi da uradite.
    Recimo, da odredite prostore (parkove) za ljubimce i za ljude, da deca mogu slobodno da se igraju, a vise je i nama odraslima muka od g. po ulici - i nemojte mi o komunalcima, ne ciste dovoljno koliko psi stignu da uprljaju.
    Pa naplacujte kazne onima koji ne ciste za svojim ljubimcima, kad se uvede komunalna policija.
    Zakon vec postoji, nego vas mrzi da radite i da se oko toga angazujete... najlakse je da sedite u svojoj kancelariji i smisljate kako do para da dodjete, koje cete za ovo ili ono da iskoristite. Pa nemamo bas poverenja u vase sposobnosti da resavate probleme.
    I sto rece sugradjanka iz teksta, vrlo ste neposteni prema gradjanima, ne samo na ovom primeru.
    (Svasta, 7. april 2010 09:05)

    # Link komentara

  22. Moj pas je pre par meseci "zaglavio" u jednom "drzavnom azilu". Pokupili ga sinteri, iako je uredno cipovan (ali nekoga "mrzelo" da potegne citac cipa), a vracao se kuci posto je ispratio mog oca 50m niz ulicu. Posle 2 dana (dok smo skapirali da je zavrsio u sinteraju, dakle, nisu nas "kontaktirali"), tata je otisao, cekao 2h (posto nemaju 2 citaca cipa, a pasos mog pseta bio na putu od bg ka mom mestu gde su ga skembali), pas je bio UPLASEN, ZAPIS..., SMRDLJIV, GLADAN, PUN BUVA I KOJEKAKVIH CUDESA, KEROVI SAMO STO SE NE KOLJU MEDJUSOBNO OD GLADI... Platili smo i "lezarinu" i "podizanje kuceta" iz "prihvatilistia"... Posle toga veterinara i lekove (jer je navukao neku infekciju), vanredno zaprasivanje protiv buva, ciscenje od parazita isl... I sad se pitam, da li je to njihovo "drzanje zivotinja" humano? Ili ovo moje? Treba da im dajem pare da ostane "isto stanje stvari"? A, ne, gospodo, ne ovaj put! NE DAM PARE! Necu ponovo ja da odgovaram za neciji nedostatak savesti! Svog psa, DODZ-a drzim iz ljubavi a ne iz "luksuza". U onom parku u kom je moj pas cesto boravio (dok je bio u BG) vecu su stetu pravili debilni ljudi (bacanje smeca, lomljenje klupa, razbijanje flasa, ostavljanje spriceva...) nego sto su to cinili psi!
    (Marija, 7. april 2010 08:47)

    # Link komentara

  23. Alo,bre stokooo…oo
    pa koliko vi da platite što se ponašate kao egzotične životinje,a niste glavu digli iz obora?
    (ne znam više ni ja, 7. april 2010 08:05)

    # Link komentara

  24. Alavi vlastodrsci konstantno povecavaju postojece namete i smisljaju nove, samo da bi finansirali neradnike iz drzavne administracije koji su se tamo uhlebili po stranackoj liniji. Zbog toga se ja zalazem za drasticno smanjenje drzavne administracije kao osnovni preduslov smanjenja svih poreza i boljitka vecine gradjana...
    Nedavno je jedno istrazivanje pokazalo da zaposleni u drzavnoj administraciji rade u proseku dnevno 3.5 sata, a primaju platu za 8 sati. Isto istrazivanje je pokazalo da zaposleni kod privatnika dnevno efektivno rade 7 sati, duplo vise od onih u drzavnoj administraciji. To znaci da je 50% zaposlenih u drzavnoj administraciji visak. Njih treba smesta otpustiti i poslati na biro.
    Ne zaboravite da mi nismo tu zbog njih, nego oni zbog nas! Oni bi trebalo da sluze nama, a ne mi njima...
    (Dejan, 7. april 2010 06:14)

    # Link komentara

  25. Mislim da je ovo sjajna ideja!

    Ja sam vlasnik 2 psa i imam jednog hrcka. Nije smesno ali bih rado dao 1500 dinara ako znam da ce se otvoriti azil da ce se otvoriti radna mesta za ljude koji bi negovali oznacene zivotinje. Ipak potrebno je da se dovede u red stanje lutalica na ulicama sirom nasih gradova.

    Svuda u svetu da biste usvojili macku morate da popunjavate milion formulara i da idete na razgovore za starateljstvo kao i za dete koje se usvaja.

    Mnogo je neodgovornih a manje je penzionera koji nemaju da plate 500 dinara godisnje. Imaju unuke da im pomognu, a i ne slazem se da neka stara osoba koja se jedva krece i nema para cuva 8 pasa i da ih muci izgladnjivanje. Samo od ljubavi se nezivi to znaju i zivotinje vec!!!!!

    I prestanimo biti u paranoji gde idu pare i u koju kasu znace se vrlo dobro gde idu pare. za azile i plate rendzerima i hranu za zivotinje....

    Izadjimo iz srednjeg veka vec jednom!!!
    (Nemanja, 7. april 2010 04:47)

    # Link komentara

  26. sve su u drzavi sredili samo im je ostalo da naplacuju takse za zivotinje.kao sto mnogi ljudi rekose da znam da ce te pare otici u prave svrhe placala bih i vise.
    (ljubiteljka zivotinja, 7. april 2010 04:24)

    # Link komentara

  27. @Reality check


    Kakve to tacno troskove snose stanari zgrade ako ja imam psa????Molim te objasni mi ako umes.Jer cini mi se da pojma nemas o cemu pricas.
    Moj pas ne trosi struju,kupa se koliko treba ,ali vodu placam i ovako za dva clana vise nego sto imam,pa me zanima,kakve troskove ti ili bilo ko ima zbog mog psa?



    A za ostale koji bi sve pse streljali,imam samo jedno pitanje-kako je moguce da vam psi toliko smetaju i u parkovima i u tudjim zivotima,a ne smetaju vam pijanci i narkomani po tim istim parkovima?Mene je zena jurila po ulici i vikala na mene iako moj pas nije nista uradio,a deset metara dalje je zena skinula gace detetu od 5 godina i pustila ga da vrsi nuzdu u zbunju.I onda je ona civilizovanija od mene,jer ona ima dete a ja psa pa sam ja frik.Ja u stanu imam psa i dete od 2 godine,i cak i moje dete zna kad i gde pas ide u "wc"i da se to cisti.I sad ja treba da platim jer po centru grada ljudi ne skupljaju za psima(a ne skupljaju iako imaju postavljene kesice).Mislim da nije fer,i da treba inspekcija da RADI ,ali stvarno a ne samo u teoriji,pa bi se brzo zaveo red.Pozdrav svim ljubiteljima pasa koji smatraju da je glupo dati pare ni za sta.A ovima koji bi pse zabranili po gradovima mogu samo da porucim da niko,pa ni covek ne moze sam.Ko ima mozga da shvati,shvatice.



    A ako postoji plan za resavanje situacije sa ulicnim psima,i novac stvaro ode tamo,pa platicu ja i trostuko,nije problem.Samo se bojim da ne bude kao sa donacijom gdje Brizit Bardo,koja je nestala bez traga.Ili kao ono"sms za obrok".Ako i ove pare tako nestanu...E zato ne zelim da placam.
    (Yasna, 7. april 2010 04:20)

    # Link komentara

  28. Imam akvarijum sa ribicama (oko 20 komada). Da li placam po ribici 500 din ili...?

    Ma ovo je cista glupost nasih takozvanih "politicara"
    (Ljubitelj zivotinja, 7. april 2010 03:47)

    # Link komentara

  29. TAKSA JE APSOLUTNO SKANDALOZNA, CAK VISE OD OBAVEZNE PRETPLATE NA RTS - STA RADITE S NASIM PARAMA EEEEJJJ?!?!?!!?!!! Jedan poslanik za mesec dana zaradi vise nego vecina nas za celu godinu!!!!
    (MrXY, 7. april 2010 03:27)

    # Link komentara

  30. Neverovatno koliko ovde ima ljudi koji mrze zivotinje. Pa vi gospodo treba prvo da se manete tih kompleksa iz rodnog kraja i da naucite da volite sebe i ljude oko sebe.
    Usvojila sam 2 psa sa ulice i beskonacno mnogo puta su plemenitiji i pametniji od gore pomenute "gospode" koja mrzi sebe, ceo svet i zivotinje.
    Ako ce taksa da ide za sterilizaciju napustenih pasa (oni nisu lutalice, nisu pali sa marsa vec ih je neko izbacio i napustio), za izgradnju azila, za uopsteno njihove potrebe, ja prva cu da platim 5000 din godisnje po komadu psa. E a posto od toga nema nista, druze Terzine drzite prste dalje od mog novcanika.
    Always Adopt. Never Buy. Buying animals means killing animals.
    (Alisa u zemlji srbiji, 7. april 2010 02:25)

    # Link komentara

  31. Podrzavam ovu odluku, i pitam se zasto svi oni koji gaje ljubav prema zatocenim zivotinjama u sopstvenom stanu nisu imali do sada obzira da pomognu i onim slobodnim kucama i macama koje same moraju da se snalaze za hranu i prebivaliste!?
    (student, 7. april 2010 02:01)

    # Link komentara

  32. Ko ima bubreg da plati 1000, ko ima dva da plati 2000. E stvarno ga preterase, a sve to da bi se odrzala armija neradnika. Sada ste ga bas preterali!
    (pilot, 7. april 2010 01:53)

    # Link komentara

  33. Ha!!!Zbrinjavanje lutalica ce biti sprovedeno od tih para kao i ona famozna sterilizacija kad su pokredene silne pare od donacija.Inace, zivim na periferiji i imam staforda.Pre neki dan sam oko zgrade skupila i za svojim ali i za tudjim psima,bar 10 kg fekalija.I nije mi tesko da ocistim za psom.Ali hocu da mi neko objasni ovo;Moj pas koji je prosao dresuru i nije agresivan,mora da nosi korpu inace ja placam kaznu.A KO MENI DA PLATI LECENJE PSA KOGA SU LUTALICE PRE DVA DANA POKIDALE NA ULICI?Da nece grad da mi plati?I za sta ja sad da dam jos 500 din???Da ne shvatite pogresno,obozavam sve pse,ali ima pasa koji jednostavno ne treba da budu na ulici jer su opasni.Ko kaznjava vlasnike koji izbace pse?Niko.Danima ne mogu da nadjem nikoga kome bih podnela prijavu protiv komsinice koja je izbacila psa na ulicu,jer zakon o dobrobiti zivotinja postoji,ali nema institucije koja ga sprovodi.


    Kad grad resi problem pasa lutalica,ja cu platiti taksu.Do tada ,gospodo,snadjite se drugacije.Ja lutalicama vec dovoljno pomazem time sto ih hranim,lecim i udomljavam.A vas treba da bude sramota sto pribegavate ovakvim stvarima,nemate valjda odakle vise,pa ajd sad,porez na luksuz(citaj:psa).Jer po vama je ljubav i dobrocinstvo ocigledno luksuz...
    (Yasna, 7. april 2010 01:52)

    # Link komentara

  34. Namet je glup sasvim ali za svog kucu bi dao i više. Aj izdržite još malo pa izbori pa ćemo ih sve oterati. Pis.
    (Nenad, 7. april 2010 01:47)

    # Link komentara

  35. Sto se tice ovog zakona ne bi trebalo nista da Vas cudi.Ovaj zakon je na zapadu i vrlo je strog.Ja imam malu kucu i za nju placam porez 110 eura godisnje i isto bi placao porez i da imam crnog pantera jer se tretira kao kucni ljubimac.Problem je u nasim shvatanjima.Kada sam stigao na ovaj zapad mislio sam da me zezaju da moram da platim porez za kucnog ljubimca.Vrlo brzo sam shvatio da je to obaveza i da drzava enormno zaradjuje na tome.Ja imam izbora .Da li da se resim mog BLEK PANTERA [crno -siva civava]ili da platim porez.Ipak volim moju kucu i ne dam je .Moj MAJLO je zasluzio da platim porez za njega.Stvari su drugacije na zapadu.Verujte mi da mnogi imaju kucne ljubimce i da ne placaju porez ali to je sve rizik ovde.Po meni zakljucak je jednostavan.Sve za pare i za namet da li je zadovoljstvo ili ljubav sve mora da se plati.Dokle je stigao ovaj svet.Da li je zapad ili Srbija nema razlike
    (misa, 7. april 2010 01:39)

    # Link komentara

  36. Ljudi,smirite se malo...mnogo je...iovako ce sledeci izbori po vas biti pogubni...necete moci da ih namestite nikako,moracete sa Tomom u koaliciju a onda ce vam stvarno svima doci kraj u bukvalnom smislu.Nije problem u 500 dinara,dao bih i mnogo vise kada bih znao da ce taj novac otici u pravu svrhu.Ali znam da nece i zato mi ga je zao.
    (Vuk, 7. april 2010 01:37)

    # Link komentara

  37. Ko se vakcinisao protiv praseceg gripa ne mora da placa porez za kucnog ljubimca!
    (ako prodje prodje, 7. april 2010 01:32)

    # Link komentara

  38. Sto vece takse! Mnogima bi (posebno u BG) bolje bilo da gaje decu umesto razne zivotinje. Izumiremo, a frikova sve vise.
    (Pavle BG, 7. april 2010 01:11)

    # Link komentara

  39. Heh, Srpska posla... sve mi diraj, pare mi ne diraj. Sramota je da neko pravi problem za taksu od 500 dinara godisnje, naravno da to treba da se placa, kome se ne svidja neka ne drzi kucne ljubimce.
    (Pare nedamo, 7. april 2010 01:09)

    # Link komentara

  40. Aman ljudi.

    Ovi uvode taksu na ljubimce, a pri tom hoce da poklone vakcine protiv gropa nekima u Africi (ili tajno prodaju).

    Pa sto su takvi bre, da li je moguce da nemaju ni malo ljudskosti. Pa dajte malo sa srcem vodite zemlju, budite ponosni sto vodite jedan narod, ne samo pare pare pare. Sta ce vam pare tolike. Gladni ljudi, niko i nista, pa postali nesto.

    Ne zbog Slobe, nego zbog takvih kao vi svi najbolji iz moje generacije su otisli posle 2000.
    (Londonac, 7. april 2010 01:07)

    # Link komentara

  41. A u kini jedu pse...?!
    Imam akvarijum pa me cisto interesuje da li ce uskoro izbaciti cenovnik i za ribice ili to ide po litrama... 8)
    (Samo veselo!, 7. april 2010 01:06)

    # Link komentara

  42. A u kini jedu pse...?!
    Imam akvarijum pa me cisto interesuje da li ce uskoro izbaciti cenovnik i za ribice ili to ide po litrama... 8)
    (Samo veselo!, 7. april 2010 01:06)

    # Link komentara

  43. Sta je sledece? POREZ NA KISEONIK ?

    Nije mi problem dati jednom godisnje 500 dinara za mog rotvajlera ali kome i zasto ?

    Svi znamo gde ce te pare otici...

    Pa ljudi ovo nema nigde na svetu, ali NIGDE !!!

    Bolje da raspisete vanredne izbore pa da svi lepo idemo na glasanje, mada nece se puno toga promeniti ali ko zna, mozda se nesto i promeni, ovako vec 10 godina unazadjujete ovu sirotinju i ovu drzavu koja je postala domovina modernih lopova i fensi biznismena bez grama mozga a opet talentom za lopovluk i muljevinu
    (dragan ns, 7. april 2010 00:58)

    # Link komentara

  44. Postovani sagovornici, ja se naravno ne slazem sa ovim predlogom gospodina Terzina jer je nepromisljen i sagledan sa pravog aspekta, smatram da je potrebno uvesti taksu ali da je ona simbolicna ane da to bude na teret ljubitelja zivotinja, naprimer ja imam hendikepirano dete i jedva krpim kraj sa krajem jos ta dodatna taksa je opterecenje na nas kucni budzet, inace moje dete se psiholoski bolje oseca pored svog lunje i smatram ako bas mora da bude nametnuta taksa neka to bude simbolicna nekih 100 din. Ja se secam da je bilo za 100 din cip, vakcina protiv besnila i plava knjizica, a sad je to promenjeno veterinari nam skidaju kozu i jos ova taksa pa smatram da je to isuvise mnogo...sto se mene tice i pogleda na standard gradjana u Srbiji realna taksa bi bila ne vise od 100 din za godinu dana po domacinstvu.
    (Ivana Lazic, 7. april 2010 00:43)

    # Link komentara

  45. A porez na vazduh,kada ce biti uveden?Od Turaka, vecih haraclija od ovih nema!!
    (gastarbajter, 7. april 2010 00:37)

    # Link komentara

  46. Ajd` da mi njima trazimo 700 dinara shto su ruzni pa ako daju i mi cemo njima 500 za taksu :D
    (srbijazarekg, 7. april 2010 00:34)

    # Link komentara

  47. Mene zanima sta rade ljudi u mom slucaju. Naime ja imam kuche koje dozivljavam vrlo blisko. Zove se Dona i crna je. Dobio sam je kao shtene ali smo vremenom postali vrlo intimni. Mislim da je nash odnos prestao da bude gazda - pas vec je skochio na jedan vishi nivo.
    Da li u ovom slucaju moram da platim 500 dinara ili ne?
    Hvala!
    (Ivan, 7. april 2010 00:33)

    # Link komentara

  48. Kakva debilna drzava.
    (sanu-vanu, 7. april 2010 00:31)

    # Link komentara

  49. Auuuuu.. Koliko li ce tek Palma da plati za zirafu?
    (Peconny, 7. april 2010 00:16)

    # Link komentara

  50. To mi nije pas, to mi je ortak, došao da prespava kod mene!
    (Dr. Coldrain, 7. april 2010 00:14)

    # Link komentara

  51. Čitam komentare, i zaključujem, da ljudi svašta pričaju, i nemaju pojma što su protivu taxe.

    Znate li vi gradjani Beograda pogotpvu, da se nijedan park kod nas ne može koristiti, jer su svi zauzeti od vlasnika pasa, gde isti vrše nuždu.

    Parkovi u Beogradu kako rekoh, služe danas idključivo za vlasnike pasa, i za njihovo olakšavanje, čitaj uriniranje i sejanje izmeta po svim deloima parka, kao i ulicama.

    To što na 10 hiljada vlasnika pasa, možda jedan jedini očisti to što njegov ljubimac ostavi, nije dovoljno za vas da taxa za držanje ljubimca bude minimum 50 evra, ionako kučiće drže veoma imućne porodice kod nas i u svetu.

    Totalno je nehumano držati pse po urbanim naseljima. čitaj zgradama po 6, 9, 16 spratu te zgrade, to je užas, koji izuskuje vožna liftom svaki dan po 2 puta, pa gde to ima ljudi, to treba zakonom zabraniti, i po mome treba dozvoliti držanje pasa isključivo u kućama, koje imaju minimum 2 ara sopstvenog placa, i nikome više.
    (TiNe, 7. april 2010 00:13)

    # Link komentara

  52. Šteta što je taksa uvedena samo u BG-u. Trebalo bi da se uvede u celoj Srbiji. I to 500 dinara na dan, a ne na godinu!
    (darko54, 7. april 2010 00:00)

    # Link komentara

  53. Mila moja...
    Evo još malo samo, dok ne završiš fakultet, onda kreni, dete, tamo gde si bila naumila.
    Taman ću još toliko moći da izdržim da plaćam ovu uvećanu taksu na dete, a ti ponesi mačora, nemam, sine mili, od čega da ga hranim, a ne i onu od pre taksu na njega da plaćam...
    (partibrejker, 7. april 2010 00:00)

    # Link komentara

  54. Ako je ova država već želela da uvede, čitaj: namet na držanje kućnih pasa i mačaka, verujući u to da takva praksa veoma lako može da se podvede pod luksuz, jer "ako u Srbiji možeš da hraniš psa ili mačku onda si verovatno bogat", onda je tu odluku trebalo da ograniči ako ne na one sadašnje onda bar na one buduće vlasnike rasnih pasa. Iako znam da ovo mnogima neće biti po volji (naravno, prevashodno vlasnicima rasnih pasa)imam pravo da verujem u to da postoji određena razlika između one kategorije vlasnika koja je udomio životinju direktno sa ulice, pruživši joj svu potrebnu negu i zaštitu, a možda udomilo i više njih (grupa u koju i sam spadam) i one koji su za nju izdvojili 100 i više eura. Ovde ne bih dodatno pominjao onu kategoriju "vlasnika", koji bi svoje ljubimce plave krvi puštali na ulicu pošto bi se deca izigrala-odrasla (da li treba da naglasim da znam takve slučajeve iz prve ruke!!). Smatram da je ovom taksom prevashodno zabijen nož u leđa svim onim aktivističkim, organizovanim uličnim pokušajima udomljavanja napuštenih pasa i mačaka. Osim toga, ne bi trebalo da budemo toliko naivni pa da poverujemo da će se novac sakupljen tim putem zaista i namenski trošiti. Dakle, reč je o još jednoj stavci krajnje smišljeno projektovanoj da popuni budžet. Postavlja se još i pitanje šta ako se recimo sledeće godine nekom taj iznos od 500 i 1000 dinara učini kao mali, pa pokuša da ga podigne za na primer 15% a one tamo za još 10% a zatim je one treće godine ispostavi kao posebnu stavku na računu za komunalne usluge koja bi se od tada plaćala ne više na godišnjem već na mesečnom nivou?. Izjavu tog Vladimira Terzina da će uvek biti onih koji će se buniti, mogu samo da okarakterišem kao krajnje licemernu. Bez namere da ikoga uvredim, završio bih ovaj komentar sa konstatacijom da uvodjenje jedne ovakve takse u vremenu i mestu u kome živimo nije mogao da iznedri gradski duh, svakako ne onaj kome briga o napuštenim životinjama predstavlja binu stavku na lestvici životnih prioriteta.
    (Fromheretoglory, 6. april 2010 23:57)

    # Link komentara

  55. To je smešno! Savesni vlasnici ljubimaca treba da plaćaju zbog nesavesnih, koji su svoje pse pustili, bacili, ili pustili da pobegnu
    (vlajko, 6. april 2010 23:56)

    # Link komentara

  56. umesto da kažnjavate ljudsku okrutnost prema životinjama, ljude koji zlostavljaju, izbacuju, truju... najčešće pse, ovako još i podstičete da ih još više završi na ulici.
    (ljubitelj, 6. april 2010 23:52)

    # Link komentara

  57. Koliko će onda Koštunica plaćati za sve njegove mačke... Ima da bankrotira posle prvog poreza.
    (NS, 6. april 2010 23:51)

    # Link komentara

  58. Ovo je cista pljacka! Od mene nece dobiti ni dinara, makar isli po svim sudovima!

    Pre bih placao harac na vazduh, nego na drzanje kucnog ljubimca. Preterali su! Moj glas vise nikad!
    (Beogradjanin, 6. april 2010 23:50)

    # Link komentara

  59. Sramota! Zasto bi vlasnici kucnih ljubimaca placali taksu? Da pomognu u resavanju problema napustenih pasa? Zasto je novi azil u Rakovici koji je zavrsen prosle godine jos uvek prazan? Zato sto je neko maznuo pare, pa radovi nisu dobro izvedeni, pa ispada ograda oko boksova. Sada treba gradjani da plate da se ta ograda uradi ponovo. Zasto bi vlasnici macaka placali taksu? Sta Grad cini za napustene macke? Nista.
    (Persa, 6. april 2010 23:45)

    # Link komentara

  60. To je bezobrazluk...ja imam 3 kuce i drzim ih iz ljubavi, sve su sterilisane, vakcinisane, kad su bolesne placam im veterinara i to sve o svom trosku, nista mi ova drzava ne pomaze....drzava bi trebala da besplatno vakcinise svako kuce protiv besnila a ne da naplacuje....a sad hoce taksu da naplate po svakom psu...i tu hoce harac , sramota jedna...gledaju na svakom koraku da nam uzmu pare!!!! Pa nasata im lici azil za pse...pa nek pogledaju malo kako je u inostranstvu i kako se brine o zivotinjama....lopovi jedni!!!!!
    (cokamaza, 6. april 2010 23:31)

    # Link komentara

  61. Koliki je porez na dinosauruse? Imam par komada u zgradi :)
    Salu na stranu, sad se svi bune, a onda cemo da placamo.
    Imam cica macu, mnogo je volim, i naravno da cu da platim, a iskreno se nadam da ce njeni rodjaci sa ulice biti udomljeni!
    (hehe, 6. april 2010 23:24)

    # Link komentara

  62. Ne samo da treba platiti godisnju taksu, nego treba naplatiti i za struju i za vodu i za iznosenje smeca, a prema vrsti i velicini doticnog kucnog ljubimca. Jer, ako je za vlasnike ljubimac "kao clan porodice", neka plate i boravisnu taksu za njega! Zasto bi te troskove snosili ostali stanari zgrade, koji nemaju kucne ljubimce. Uostalom, svako zadovoljstvo se placa, zar ne?
    (Reality check, 6. april 2010 23:15)

    # Link komentara

  63. Ko ne može da plati 500 dinara godišnje na životinje koje ima, treba mu oduzeti i životinje i decu ako ima. Važno je da se ima za kladionicu, letovanje, pivo i cigare.
    (Vladimir, 6. april 2010 23:12)

    # Link komentara

  64. Ja bih dodatne poreze uzimao od onih zivotinja u dzipovima, a kuce i mace ostavio na miru.
    (Robine, ajmo polako da skupljamo ekipu, 6. april 2010 23:07)

    # Link komentara

  65. MI vec placamo porez na hranu na kucne ljubimce!! Neka izdvoje iz tog novca pa nek izgrade azile a ne da jos udaraju pa deru ovaj GLADAN narod! Sram vas bilo! Ustanak!
    Ja za moju Shiki necu da platim ni dinara!! Pa nek me gone, ne bih placao ni RTS pretplatu al nisam nista stekao u ovoj drzavi pa moji stari roditelji placaju jer su ovce!!
    (ustanak!, 6. april 2010 23:04)

    # Link komentara

  66. 80.000 pasa + 8.000 mačaka =
    88.000 x 500,00 din = 44.000.000,00 / 100 din =
    44.000 evra. Ako prikažu kako su ih potrošili, uredu je!
    (Zoran, 6. april 2010 23:01)

    # Link komentara

  67. Ja imam dva kuceta koja sam pokupila sa ulice i sterilisala i vakcinisala i unela u kucu na opste protivljenje starijih clanova porodice a deca su se obradovala i srecni su sto imamo kerice sa kojima se mogu igrati do mile volje.Nije problem i da platim tu taksu na godisnjem nivou ali da znam da ce se graditi azili i da ce se sa ulice pokupiti oni jadni,promrzli,pokisli i napusteni psi.Tuzno ih je gledati po parkicima,po autobuskim stanicama i svuda gde mole za hranu,vodu.Ne znate da li je njima gore zimi na velikoj hladnoci ili leti na velikoj vrucini gde nemaju nigde da popiju malo vode.Ako sklonite pse sa ulice i napravite im azile,nemam nista protiv a ovako,nece ljudi ni vakcinisati pse da ih ne bi otkrili da imaju pse u dvoristu.
    (MILJA, 6. april 2010 22:53)

    # Link komentara

  68. Nije lose uvodjenje ove takse ali ona nece puno pomoci. Pametnije bi bilo da vlast posle godinu dana uvedu istu ili vecu taksu za sve koji nemaju nekog ljubimca. Ko se ne stara o ljubimcu(ima), treba materijalno da pomogne da se poboljsa staranje o napustenim zivotinjama.
    (predlagac, 6. april 2010 22:52)

    # Link komentara

  69. To gvozdena pesnico... Kucici nam po ulicama kaku,cipelu sam umazo gov... Ja imam psa i slazem se sa ovim,ionako je centar grada minsko polje od gov... Gospoda vodaju dzukele i "kuce" i niko nista ne cisti, a tek u parkovima!!! Za ovo odmah kazna od 5000,pa ako hoces da vodas i ne cistis samo izvoli! O korpama i povodcu da ne govorim! Imati kucnog ljubimca jeste luksuz narocito danas! P.S.Imam dvoriste!
    (Ha,ha,ha, 6. april 2010 22:49)

    # Link komentara

  70. Danas kad videh vest, kad još nije bilo ni jednog komentara, rekoh "mrzi me da pišem, kasnije ću na svih 30-ak komentara kliknuti na preporučujem". Sada ima 118 komentara, naravno da nisam sve ni pročitao. Nije poenta da li je mnogo na godišnjem nivou ili ne, već je poenta da ćemo time samo da im punimo kasu (kase). Ako im treba za ono za šta kažu neka sami izdvoje, neka planiraju u budžetu. Najlakše je tako "osnovaću nešto, ako mi neko finansira". Što rekoše neki, šta je sledeće- taksa na decu, na vazduh ili nešto slično. Neka se lepo uvedu kazne- pas bez korpe na njušci, nepokupljen izmet iza svog ljubimca i sl. A ne tamo neka taksa na držanje ljubimca. Počeli su sa pdv-om od kriminalnih 18%, pa su na sve živo uveli po taksu, akcizu ili neki sličan naziv u zavisnosti od vrste harača. A da ne pričam o povećanju cene svega i svačega usled "promene cene na svetskom tržištu, pada dolara, funte ili franka, poravnanja Merkura sa Marsom" i sličnih izgovora koje nam svakodnevno serviraju. Bando lopovska.
    (Zlatko, 6. april 2010 22:46)

    # Link komentara

  71. Resenje je na vidiku. Ako nam ova demokratija potraje, da bi se prehranili, moracemo da pojedemo kucne ljubimce sa i bez cipa svejedno. Zato ne resavajte ih se dajuci ih u azile ili pustajuci ih na ulicu. Sta mislite kakve ce sve namete da izmisle kada prodaju i Telekom i EPS i JAT?
    (Medju sljivama, 6. april 2010 22:28)

    # Link komentara

  72. 500 dinara za resavanje problema pasa lutalica!?
    i sad ja koji sam uzeo psa lutalicu i drzim ga kuci,cipovao ga i redovno vakcinisao jos da placam 500 dinara? pa grad treba meni da plati!
    (marko, 6. april 2010 22:20)

    # Link komentara

  73. A kako ce oni da znaju da ja imam ljubimca?
    (Veljo, ista ste vi banda, i ti i Dinkic!, 6. april 2010 22:19)

    # Link komentara

  74. Slazem se da se uvede ova taksa. Ali, imam i jedan predlog: da placamo taksu i za narodne poslanike. Oni rade u korist naroda, imaju veliku odgovornost, Skupstina je uvek puna... Ipak smo ih MI izabrali. Evo, neka bude 100 dinara po poslaniku. Nije mnogo, a ONI ce to znati vec da utrose.
    (Miks011, 6. april 2010 21:51)

    # Link komentara

  75. Do pre par godina sam zivela u Beogradu i par puta sam bila napadnuta od strane pasa lutalica koje brizni ljubitelji zivotinja cuvaju dok im ne dosadi a onda kada pozele samo im otvore vrata i puste ih na ulicu. Zbog takvih bih uvela ne takse na godisnjem nego na mesecnom nivou. Vec par godina zivim u Nemackoj i za svo to vreme nisam videla ni jednu lutalicu na ulici.Ovde ko hoce da drzi psa mora da ga registruje i da placa sve sto uz to ide a isto tako pas ne sme da skace po prolaznicima kao i da ih napada, jer ako te ikada uznemiri tudji ljubimac na bilo koji nacin vlasnik ce platiti dobru kaznu. A za one koji bi da uzmu pse iz azila, a ne rasne pse radi toga sto je to in ili vec sta, ja bih kao i ovde uvela da njima drzava placa odrzavanje zivotinja. Dakle oni koji hoce treba da plate, a oni koji nece pse u azil a naci ce se vec neko kao i ovde ko ce da ih udomi za mesecnu nakndau i tako pare idu u krug, a drzava od toga nema mnogo koristi, samo bi se neke stvari sredile. Ali u "banana republici" tesko da se tako nesto moze desiti
    (zmaj, 6. april 2010 21:32)

    # Link komentara

  76. 500 dinara je smešno mala nadoknada za štetu, smrad i zarazu koju vlasnici pasa ostavljaju za sobom.
    Vračarski plato je ... da je to stvarno sramota.
    Najluđe od svega: Čuvanje pasa -dobro delo. Koja uobraženost.
    Ne gospodo, cimanje životinje na uzici i ostavljanje izmeta za sobom nije dobro delo to je prostakluk
    (sa prljavog vračara, 6. april 2010 21:28)

    # Link komentara

  77. Sta je sledece? Taksa na vazduh?
    (zlyu, 6. april 2010 21:26)

    # Link komentara

  78. Jel znate kad cu da vam platim? Kad advokatima i taksistima uvedete fiskalne kase - znaci nikad!
    (Bajastrasni, 6. april 2010 19:32)

    # Link komentara

  79. Slobodane Milosevicu oprosti nam sto smo te terali.
    (janko, 6. april 2010 19:32)

    # Link komentara

  80. Hteli ste kapitalizam,
    izvolite platite !!!
    Pogotovo babe sa 30 mačaka.
    (sasa, 6. april 2010 19:31)

    # Link komentara

  81. Pretplata telekomu 6000 godišnje, pretplata RTS-u još toliko, porez na kućnje ljubimce 500. Nacionalno pomireni lopovi, to je nečija cela penzija ili plata godišnje. Pade mi na pamet ona parola "Ni zrna žita okupatoru". Ovi naši nisu, definitvno.
    (Vasa, 6. april 2010 19:28)

    # Link komentara

  82. Ne mogu da verujem da ovoliko ljudi osudjuje ovu taksu i ideju! To je svega 500 din godisnje! Trazite da vam grad ili drzava obezbedi nesto, pa tek onda moze da naplacuje, a cime da vam obezbedi??? Razmislite malo, kako bi ste se osecali da psi lutalice napadnu vase dete? Realno lutalice su veliki problem u gradu, a da bi se to resilo na adekvatan (citaj humani) nacin potrebna su odredjena sredstva! U potpunosti podrzavam akciju!
    (Gentleman, 6. april 2010 19:22)

    # Link komentara

  83. A Pčele? Kažu 5% pčelara su profesionalci,ostali su ljubitelji.Pa mogli bi oni da plate recimo u medu. Pare i mleko već teče, jedino da oderu ove koji drže krave....
    (Pčelar, 6. april 2010 19:20)

    # Link komentara

  84. to je u računici, prema vašim podacima, oko 45 miliona dinara godišnje. 3 miliona ćete da date za ono što promovišete, a preostale pare - 42 miliona idu na novih 70 radnih partijskih mesta + doooobra plata za dišu...

    Kako vas bre nije sramota?
    Kako vas bre nije sramota od dece vaše?
    (Petar, 6. april 2010 19:20)

    # Link komentara

  85. E sad mi je dosta. Ovo vam je zadnje. Bas me briga sto nije Kragujevac u pitanju. Sto nije fer nije fer. Za Seselja cu da glasam sledeci put. Sad sam za LDP. Seselj je imao samo stupidnu taksu za satelitske antene. Vi ste ih sve ... Ja ovde podvlacim crtu.
    (Gabrijela, 6. april 2010 19:20)

    # Link komentara

  86. Smatram da 90 posto vlasnika kucnih ljubimaca zapravo pojma nema sta znaci brinuti se o ljubimcu. Prema takvim vlasnicima i 10000 din. je mali porez s obzirom koju zarazu sire po parkovima gde se nasa deca igraju ne cisteci iza svojih ljubimaca.
    (Mistik, 6. april 2010 19:19)

    # Link komentara

  87. Jedva čekam da mi neki aktivista DS-a pozvoni na vrata da traži 500 kinti za psa.
    Očistiću ga od buva i parazita, sterilisaću ga, čipovaću ga,vakcinisati protiv svih boleština kojima je izložen u svojoj partiji, a možda i prespava u kućici iza kuće koju noć. Ima kod mene u dvorištu mesta barem za 4-5 takvih, ako noću ne arlauču previše.
    (Dobročinitelj, 6. april 2010 19:16)

    # Link komentara

  88. Razumem kako ce dokazati da je pas neciji-vide ga vezanog uz kucu pa je logicno da je od vlasnika. Ali ko jos veze macke? Kako ce dokazati da je macka necija?:)

    -Dobar dan!
    -Dobar dan!
    -Mi smo komisija koja utvrdjuje da li neko ima kucnog ljubimca.
    -Izvolite udjite!
    -Ona macka u dvoristu je vasa?
    -Nije.
    -Kako nije?
    -Dosla od komsije.
    -A onaj papagaj u kavezu?
    -Ni on. Ta macka ga jurila pa nije znao kud ce i uleteo u prazan kavez i zatvorio vrata za sobom. Sad mu ne moze nista:)
    (Zmaj, 6. april 2010 19:15)

    # Link komentara

  89. Djilas nije ovako govorio, kad mu je trebala fotelja!Sram da ga bude!
    Sta je sledece??
    Drzava ne nudi nista, osim iznenadjenje kako da vam otmu pare iz novcanika, koji je ionako vec prazan.
    (Marko, 6. april 2010 19:15)

    # Link komentara

  90. To nije plemenito delo, nego licni afinitet. Neko voli kanarince, neko voli pse. U inostranstvu ne mozete pustati svoje ljubimce da trce okolo kako ima padne na pamet, uvek moraju da budu na uzetu. Vlasnik kupi izmet za njima, ili placa kazne. Da li to kod nas rade? Ne. Jedino za sta treba vlasnici da se izbore je da im grad obezbedi kesice u koje ce da skupljaju za svojim vlasnicima - ili da ih postave po parkovima (sto je verovatno neizvodivo, s obzirom da se kod nas krade i obicna plasticna kesa), ili slanjem odredjenog broja komada na kucnu adresu, posto su vlasnici vec registrovani. Meni u parku nikad nije smetao pas/macka, vec njihov izmet koji je na sve strane jer vlasnici ne skupljaju, i to sto pojedini psi skacu na ljude kada ih vlasnici puste s lanca.
    (Alex, 6. april 2010 19:02)

    # Link komentara

  91. Eto vam evropa i demokratije, eto!
    (evropljanin, 6. april 2010 18:57)

    # Link komentara

  92. Uvek su mi se gadili ljudi kojima na čelu piše-volim pare-,ali ovi su još gori ovima piše-alav sam,probaću da ti otmem i ovih 500 dinara jer mislim da si kreten.-
    E ne da nećeš dobiti pare nego ako nastaviš da budeš bezobrazan dobićeš šamarčinu,jer otimaš. A to nije lepo.
    (luna, 6. april 2010 18:54)

    # Link komentara

  93. Kakva je procedura odjavljivanja iz registra vlasnika kućnih ljubimaca? Kako usvojeni pas lutalica može da se otuđi, preda u prihvatilište, uspava i sl.?
    Kakva je opcija da se čovek reši psa ukoliko ne želi da plaća ovu taksu!? Pa on je mene usvojio, a ne ja njega!
    (Andrija, 6. april 2010 18:51)

    # Link komentara

  94. Sigurno ministar Dulić dao predlog , ili barem male prste umešao u ovo . Od turaka nije bilo bolje vlade od ove . Sve vas podržavam naročito našeg ministra Dulića .
    (m iđoš, 6. april 2010 18:51)

    # Link komentara

  95. Ovo je najveca glupost za koju sam cuo samo pare da uzmu.Treba da ih bude sramota.
    (Milan, 6. april 2010 18:48)

    # Link komentara

  96. Pocecemo i kucice da registrujemo u Pavcevu kao nekad kola.
    Ne dam pare ni za kuce, mace dete, zenu... Moracete da mi otmete
    (pavaobg, 6. april 2010 18:47)

    # Link komentara

  97. Da li je ista cena, ako je pas gej?
    (zatoichi, 6. april 2010 18:37)

    # Link komentara

  98. Kao vlasnik dobermana i rotvailera, kao clan 4 upravna odbora, kao vlasnik crnog audija kao vlasnik kuce od 500 m2, i kao vlasnik dve firme u blokadi vec 5 i 2 godine, i kao vlasnik trece firme bez blokade slazem se sa uvodjenjem takse. Treba platiti ljude koji ciste za mojim ljubimcima na Dorcolu.
    Necu valjda ja da se saginjem i da nosim kesu i rukavicu sa sobom!!!
    (Jedan + za 500, 6. april 2010 18:29)

    # Link komentara

  99. Gospodo na Vlasti, zao mi je sto cu morati da vas razocaram ali u Srbiji NIKO nema kucnog ljubimca..i uopste ne znam odakle vam ideja da iko ima kucu ili macu ili ne daj Boze papagaja..svasta sa vama..da necete da mi udjete na privatni posed da proverite?
    (Pex, 6. april 2010 18:29)

    # Link komentara

  100. Moja supruga je odnela uličnog psa lutalicu koji je spavao ispred naše kuće, na kastraciju u centar sa mešance, gde su ga čipovali. Zatim ga je moja ćerka uvela u kuću i tako nas je ta kučka usvojila. Da li postoji način da ja ovu kučku odvedem negde u neko prihvatilište, ili da je uspavaju. Em mi je kuća puna dlaka, em krpelja, dvorište puno izmeta, itd. Lepo je imati psa, ali se očigledno dobrota ovde kažnjava, pa je red da počnemo da se prilagodimo svakodnevnoj surovosti.
    Zaista ne mogu više da plaćam ove namete na budale - te dupla ekološka taksa, te TV pretplata na bezveze televiziju, itd. Hoću da mi neko objasni opciju neplaćanja taksi, to jest kako legalno mogu da se rešim ove džukele i takse - jeli mogu da je odnesem u neko od tih prihvatilišta koje će da otvore, da li postoje mesta gde mogu "humano" da je "uspavaju" i sl? Mislim da je 500 dinara mesečno velika cena, i ne želim da je platim!
    (A. R., 6. april 2010 18:26)

    # Link komentara

  101. Idemo zuti... danas macke i kucici, sutra porez na ribice, pa hrcke, na papagaje, pa ce na red doci bicikle, pa klima urejdaji, pa kompjuteri, pa na sanke i na kraju vazduh!! Normalno vazduh ce biti skuplji na Zlatiboru, Tari i Kopaoniku jer je tamo cistiji! Cena udisanja vazduha na Kopu ce biti 499 din. po sezoni u Beogradu 199 jer je manje cistiji! Kako je krenuo pocecu da zalim za 'naseg velikog vodju' Slobodana Milosevica sa sve Mirom Julovkom pa da mi opet bude lepo, lepse, levoooo:)))
    (Milos, 6. april 2010 18:20)

    # Link komentara

  102. Moj pas je uginuo pre par dana pa nije doziveo ovu sramotu!
    PA dokle mozete da idete vise Dokle? Taksa za ovo , taksa za ono, porez za sve i svasta gde je kraj ? Kazete nije mnogo ali skupi se to vase nije mnogo u mnogo! Duse ce vam u pakao !Zao mi je sto sam ovo uopste procitao ! Znam samo jedno da ce manje ljudi od ove godine vakcinisati pse i macke kako ne bi usli u bazu! Sve u svemu jadna je ovo zemlja gde je vlast i na kucne ljubimce udarila! Dusu ste prodali djavolu samo da bi petog Oktobra dosli na vlast! Gori ste i od Milosevica i Turaka za duplo! Lopovi i secikese!
    (dr, 6. april 2010 18:19)

    # Link komentara

  103. I kao sto peva Cane u pesmi od koje danas ne mozes da zivis "ko dobro puzi
    jos vise ga guzi"
    (Rikikikitutimuti, 6. april 2010 18:19)

    # Link komentara

  104. Naravno da novac nece biti iskoristen za pravljenje azila i naravno da vam necu platiti taksu.
    Tuzite me sudu, ili kako ga vec vi zovete!!
    (QQQ, 6. april 2010 18:15)

    # Link komentara

  105. Prvo - kao i sve u ovoj zemlji, i ovo je naopacke - da su izgradjeni azili koji se obecavaju godinama, da je donesen Zakon o kucnim ljubimcima koji sankcionise nesavesne vlasnike koji napustaju ljubimce, da nema para da se azili odrzavaju i sl, pa da bude u redu da se uvede taksa, ali za rasne ljubimce. Ovako je stvarno naopacke i naravno da gradjani, navikli na takve stvari, reaguju na ovaj nacin na taksu, koja bi mogla, kao i sve ostale, da zavrsi u dzepovima vlasti.

    S druge strane, recimo da postoji mogucnost da ce se zaista nesto uraditi sa tim novcem. Onda je ovo makar pozitivna inicijativa, jer bi, kako stvari inace funkcionisu, jos 10 godina moglo biti ovako kako je sad, bez ikakvog pomaka. Tako da, razmisljajuci o jadnim napustenim zivotinjamaa i poboljsanju, dacu svoj doprinos u nadi da ce biti iskoriscen u te shvrhe, kao sto mislim da treba i svi ostali dobronamerni vlasnici kucnih ljubimaca, da bi se pomoglo i resio problem zivotinja koje su manje srecne od nasih. Ako te pare budu ponovo uzalud, rado cu biti u prvim redovima pobune na bilo koji nacin.

    Onima koji odobravaju ovu taksu zbog toga sto ce se lupiti po dzepu vlasnici ciji ljubimci ostavljaju izmet - kad budete vi naucili da se odnosite bolje prema ljudima, kad se bude sankcionisalo vase ponasanje, pijancenje, nered i obavljanje nuzde napolju, i kad vas bude vise boleo problem zivotinja lutalica i ponasanja ljudi prema njima od izmeta, onda se javite. Izmet za svojim psom cu da pokupim kad se od para koje platim za taksu ociste ulice i udome jadne zivotinje, naprave odgovarajuce povrsine za setanje zivotinja i tamo postave odgovarajuci stubovi sa higijenskim priborom kao u svakoj drugoj zemlji sa kojom se treba porediti.
    (Nadam se boljem, 6. april 2010 18:04)

    # Link komentara

  106. Htedoh da ostavim komentar ali od besa ne mogu.Hoce li ove dzukkele da uvedu porez i na i za sabe.
    (mirce, 6. april 2010 18:02)

    # Link komentara

  107. Kada bi se taj novac stvarno iskoristio za pravljenje novih azila, to bi bilo OK, jer stvarno pasa lutalica ima mnogo, ali svi znamo gde ce taj novac zavrsiti!!!!!!!!!
     (Boky, 6. april 2010 17:58)

    # Link komentara

  108. Evo, zaklinjem se klečeći na granulama mačje hrane: Nikada, ali nikada više neću glasati za ovu gramzivu vlast, makar im protivkandidat bio Marko Milošević lično! Pa zar nije logično da nama koji udomljavamo i o svom trošku sterilišemo ulične kuce i mace, znači nama koji radimo njihov posao, država nekako pomogne? Recimo, da ukine PDV na hranu za ljubimce. Ne, nego se neki nauljeni Član partije setio da bi mogli i nas da oderu. E pa neće moći. Pobegle su mi sve kuce i mace, a vi dokažite da nisu. A posle izbora se pitajte "šta to bi", kao što se sada pitaju "demokrate" na Voždovcu.
    (Kiki, 6. april 2010 17:55)

    # Link komentara

  109. Usvojio sam psa lutalicu, očistio ga, sredio, vakcinisao, čipovao, na sve to potrošio i još uvek trošim ne malo para. Nisam očekivao da mi drug Đido zahvali i plati nešto, ali ni da me kazni što sam to učinio.

    Hvala mu što mi je otvorio oči, neću nikad više.
    (Glupan, 6. april 2010 17:53)

    # Link komentara

  110. Rado bih placao taksu i u duplo vecem iznosu na svoja dva ljubimca, kada bih bio siguran da ce se novac usmeriti na dobrobit zivotinja, ali bih bio jako naivan kada bih poverovao u isto. U nasem je slucaju ovo ipak cista pljacka. Drzava nam namece 'evropske standarde' sa novim nametima gotovo svake nedelje, dok sa druge strane nista ne postize da nam se i standard standardizuje! Ako su vec uveli komunalnu policiju, neka rade svoj posao i kaznjavaju nesavesne vlesnike koji ne ciste za svojim psima i koji slobodno pustaju agresivne pse. Nama ostalima neka se zahvale na savesnosti i humanosti i neka sjasu!
    (igorns, 6. april 2010 17:51)

    # Link komentara

  111. cifra nije velika, ali moramo zahtevati uvid u projekat koji će se finansirati od ovih para, pa na kraju godine tražiti rezultate. Ako ih ne bude bilo, bićemo drugačiji u 2011-oj.....
    Inače, ne mogu čudom da se načudim da neki vlasnici pasa prave takvu razliku između svojih i ničijih pasa?! Sa motkama šetaju svoje voljene pse, a preziru ostale...jer oni su tuđi problem. Kakav sebičluk. Neće nam gospodo draga niko drugi rešiti nijedan problem, pa ni ovaj, ukoliko se malo i sami ne organizujemo, potrudimo...
    A što se tiče teze da su psi za kuće s dvorištima, pa i ljudi i deca su za kuće s dvorištima, ali ovo je 21.vek, vreme (nažalost)opšte urbanizacije, živi se po stanovima...da li to znači da treba potamaniti životinje (kao što drveće sve više izguravamo)?! Selo izumire, svi bi u grad, pa postaje tesno, reže međusobno i ljudi (došli svojom voljom) i psi (pali s Marsa?)....Ljudi više.
    (Joyce, 6. april 2010 17:50)

    # Link komentara

  112. Usvojili smo jednu macu i to sam smatrao dobrim delom.
    Sada ću biti kažnjen za to.
    Da sam neki skot ja bih izbacio mačku... ali, naravno da neću.
    Eh, da, pa neću im ja to ni plaćati, tako da dođemo na isto. Samo što se moj broj prekršaja povećava (ionako živim u ilegali kao i svi ostali koji nemaju stalno prebivalište u Beogradu)
    (Aleksandar, 6. april 2010 17:45)

    # Link komentara

  113. A zasto samo Beogradjani?Mi iz provincije se osecamo zapostavljeno
    (Brigel, 6. april 2010 17:40)

    # Link komentara

  114. 1.Gde su milioni evra donacija za azile?
    2.Koliko bi mogla da košta izgradnja jednog azila? Ako mene pitate najviše nekoliko hiljada evra.
    (dragiša, 6. april 2010 17:40)

    # Link komentara

  115. Na zalost ima daleko vecem broju onih koji svoje ljubimce pustaju da zagadjuju trotoare. Siguran sam da ce grad pomoci penzionerima i ljubiteljima zivotinja ali bi trebalo onima koji se neodgovorno ponasaju drasticnije kaznjavati. To sto grad radi je u redu treba se zastiti od takvih ljubitelja zivotinja koji pune ulice sa psima lutalicama i trotoare sa nagaznim minama.
    (Milan, 6. april 2010 17:39)

    # Link komentara

  116. Da li je ovo neka sala? Taksa na kucnog ljubimca?

    Uskoro taksa na drugi par gaca. Provereno.

    Sta narod radi?
    (Bojan Jankovic, 6. april 2010 17:35)

    # Link komentara

  117. Da li je ovo neka sala? Taksa na kucnog ljubimca?

    Uskoro taksa na drugi par gaca. Provereno.

    Sta narod radi?
    (Bojan Jankovic, 6. april 2010 17:34)

    # Link komentara

  118. Ova taksa je jos jedan promasaj. Taksa od 500 dinara bi, recimo, bila odgovarajuca za kucne ljubimce koji ne izlaze van stana, ali za pse koji prljaju i zagadjuju grad iznos bi morao minimalno da bude deset puta veci. Znam da postoji neki propis koji obavezuje vlasnika da pokupi izmet svoga psa, ali, em ga vlasnici pasa ne postuju, em ih niko ne kaznjava zbog toga. Zato je to bolje resiti kroz neke umerene takse za ljubimce koji se izvode napolje u iznosu od 5-6 hiljada dinara godisnje. Mislim, ovo ako ne zelimo da nam se stranci smeju kad vide na sta nam lice ulice i zgrade.
    (Evropljanin, 6. april 2010 17:33)

    # Link komentara

  119. Obavezna godišnja vakcinacija košta preko 1300 din, sada još 500. Kome ja da tužim n.n. lice koje mi je ubilo kućnog ljubimca kojeg sam spasio sa ulice, kog sam bio uredno registrovao i platio državi dažbine?! Šta je sa pravom na život životinja, šta je mojim duševnim bolom, šta je sa činjenicom da je mogao živeti bar još 15 godina?! Neću ovim lopovima ništa da plaćam! Neka se tornjaju više sa vlasti! Dosta je više pljačke gladnog naroda! Nadam se da će proći onako kako su nam sa trgova tokom protesta obećavali da će proći Milošević i njegovi satrapi!
    (BANDO NARANDŽASTA!, 6. april 2010 17:29)

    # Link komentara

  120. Ja volim zivotinje i drzanje istih je plemenito i oplemenjava porodicni zivot, ali realnost nas uci drugacije. Pogledajte ulice Beograda i kolicinu fekalija koju stvaraju ti isti ljubimci, jer vlasnici su njihovi vlasnici isuvise "velika gospoda" da bi pocistili za njima. Dobar deo pasa lutalica su nekada imali vlasnika, ali su sada prepusteni sami sebi, a to ne moze da bude samo problem grada. 500 dinara godisnje je simbiolicna svota, a njeno ne placanje smatram inatom pojedinaca koji moraju da shvate da u ovom gradu postoje ljudi koji vole kucne ljubimce, kao i oni koji ih vole, ali nemaju uslove da ih drze i nemaju nameru da strahuju za zdravlje svoje dece svaki put kada ih izvedu u park.Ja znam da su kucni ljubimci nekim ljudima velika uteha, ali pobogu za taj novac se ne moze kupiti ni dvonedeljna zaliha hrane za macku, a kamoli za psa.
    Malo vise tolerancije i uvazavanja da bi nam grad bio lepsi i cistiji, a ljudi srecniji i zadovoljniji.
    Ponavljam 500 dinara je smesna svota za ono sto se tim novcem moze uciniti.
    Mislim da bi taj iznos morao biti barem tri puta veci, a predsednici kucnih saveta bi bili u obavezi da prijave ko sve od stanara poseduje kucne ljubimce.
    (Klema, 6. april 2010 17:27)

    # Link komentara

  121. @Jovana... ako nisi nikada izasla napolje tvoji vlasnici treba da se zapitaju da li zasluzuju da imaju kucnog ljubimca... pa drzanje zivotinja u stanovima je mucenje.. ljudi pobogu!
    (cici, 6. april 2010 17:26)

    # Link komentara

  122. Kladim se da ce ova genijalna odluka dovesti do potpunog nestanka pasa lutalica. Ma maestralno razmisljanje! Niko nikad vise nece izbaciti psa na ulicu. Pogotovu u danima neposredno nakon usvajanja ove takse...
    (Ivan, 6. april 2010 17:19)

    # Link komentara

  123. @Maja "zašto da svi ne učestvujemo u rešavanju zajedničkog problema na humani način?"

    ...je odlicno pitanje?

    Zasto stvarno SVI gradjani Srbije ne ucestvuju u tome, a ne samo oni koji imaju kucne ljubimce?
    (Svetlana, 6. april 2010 17:14)

    # Link komentara

  124. Apsolutno se, kao vlasnik psa, slažem sa uvođenjem takse, pod uslovom da:

    1. Novac zaista bude upotrebljen za ono što je navedeno (u šta čisto sumnjam=)

    2.Da se uvede nešto slično kao u nekim razvijenijim zemljama, a to je da se prilikom vakcinacije protiv besnila, ili plaćanja te takse, dobija privezak za psa, koji ide na ogrlicu, a na kome stoji godina u kojoj je pas vakcinisan i serijski broj. pa za svaku godinu druga boja priveska. na taj način i komunalci odmah vide čija životinja nije vakcinisana, pišu kaznu....a ako se izgubi, može i bez čipa da se vlasniku uđe u trag. Da ne drvim sada gde i kako, ali postoji i funkcioniše (u normalnom svetu)

    Što se tiče komentara o povodcu i čišćenju, ja ću prvi da šetam psa samo na povodcu, kad se po parkovima ogradi prostor gde psi smeju da se puste (kao što je to u normalnom svetu, gde se na povodcu insistira). Takođe ću i da čistim za svojim psom čim budem po parkovima imao obeležena mesta gde stoje kese za tu svrhu i kante da se skupljen izmet baca (kao što to postoji u normalnom svetu, gde se insistira na čišćenju iza ljubimca)

    Naravoučenije: ne može samo jedno bez drugog. Isto kao što nemogu evropski nameti, cene i porezi, pre evropskih plata....mnogo ova država ide naopačke u nekim stvarima.
    (Araphel, 6. april 2010 17:13)

    # Link komentara

  125. Zasto su samo vlasnici kucnih ljubimaca duzni da placaju ovu taksu?! Da li su psi lutalice samo njihov problem?!Ovo je sramno i gluplji izgovor za popunjavanje praznih kasa nisu mogli da smisle!! BOJKOT
    (Ivana, 6. april 2010 17:09)

    # Link komentara

  126. Vidim da sledi porez i na decu. Ako mozete sebi da dozvolite luksuz da radi svoje srece, potrebe i zadovoljstva imate decu, platite lepo porez drzavi.
    (kawa, 6. april 2010 17:02)

    # Link komentara

  127. Moj kucni ljubimac je moja kravica Belka. Ne znam koliko ce biti taksa koju cu morati placati za nju. I usput ne interesuju me azili za pse i macke. A ako budem morao da placam tu taksu onda hocu azil za kravice i ostale ljubimce papkare i kopitare.
    (mmisa, 6. april 2010 16:55)

    # Link komentara

  128. upravo mi pored prozora prolete nekoliko macaka
    (mik, 6. april 2010 16:52)

    # Link komentara

  129. Da ste do sada napravili azile za pse, macke i ostale zivotinje, da ste ukinuli sinterske sluzbe koje se na nehuman nacin ponasaju prema zivotinjama, pa bih vam i platio, a ovako...nemam nameru!
    (Dodji juce po taksu, 6. april 2010 16:52)

    # Link komentara

  130. A posto zirafa?
    (palmica, 6. april 2010 16:50)

    # Link komentara

  131. ........i posle se cude kada SNS bez problema skupi 1.000.000 potpisa..........Totalno su izgubili kompas.
    (Milan Ivkovic, 6. april 2010 16:47)

    # Link komentara

  132. Nemam kucnog ljubimca ali mi se sve cini da ce sada biti vise ljubimaca lutalica!
    (ivan, 6. april 2010 16:47)

    # Link komentara

  133. Ma uskoro ce da reckaju koliko puta odes sa zenom u krevet i na to da naplate taksu!!!!!!!!
    Slobooooo,ustaj!!!…!!
    (KG RULE, 6. april 2010 16:45)

    # Link komentara

  134. Imam godinama jednu malu macu. Nikad nije izašla iz stana, lepo joj je i volimo je. Uredno se vakciniše svako godine i zdrava je.

    Ne pada mi na pamet da dinar takse platim za nju! Niti je išta dobila od Grada, niti išta gradu duguje. Jedino što troši od Grada jeste malo vode i vazduha. Vodu plaćamo mi, a vazduh je džabe (a i zagađen).

    Prema tome, ni dinara od mene!

    Ovi što drže pse koji svakodnevno ostavljaju "nagazne mine" po trotoarima i parkovima, neka plaćaju, to donekle mogu da razumem i podržim.
    (Jek, 6. april 2010 16:44)

    # Link komentara

  135. Mogu da mi ukradu
    i ovo malo para
    mogu da mi uzmu
    ovo srce iz nedara

    Da me drze na hlebu i vodi
    i bez sna
    ali ne mogu da mi uzmu
    MOJ GLAS NA NOVIM IZBORIMA!!!

    Da me nevinog osude
    u pola noci probude
    da me zatvore na golom otoku
    necu pristati na predaju
    za ponos oruzje nemaju
    zato im saljem ovu poruku

    NIKAD VIŠE MOJ GLAS ZA VAS!!!
    (Zoran Radakovic-Brzi, 6. april 2010 16:42)

    # Link komentara

  136. smatram da je ovo potpuna glupost i cisto sumnjam da ce ista od tih para otici na pomoc lutalicama, ali nemojte da govorite kako ovoga nema u eu, to jednostavno nije istina
    (tguyfgf, 6. april 2010 16:41)

    # Link komentara

  137. Zivim u Americi i, verovali ili ne, slicna vest je bila kao prvoaprilska sala na jednoj lokalnoj radio stanici. Mogu vam reci da se javnost bila prilicno ustalasala, cak je doslo i do guvernera, ali je na kraju sve ispalo kao dobar vic i prvoaprilska sala. U Srbiji na zalost nije...
    (sharlatan, 6. april 2010 16:39)

    # Link komentara

  138. Imam psa kog sam spasao sa ulice. I hranim jos par napustenih pasa koje je neko izbacio, a nekolicini je zao da crkavaju od gladi. Takvi smo, eto, bedno sazaljivi. Da znam da ce ta taksa pomoci zivotinjama, pl,atio bih. Ovako, nema sanse. Za 500 din ti napusteni jadni psi jedu par dana. Meni je to pametnija investicija. Sto se tice, komentara da time placamo komunalne sluzbe, da ciste za nasim psima - nije tacno. Ko ne cisti treba da placa komunalnoj policiji kaznu. Dakle, za to su nas vec udarili po usima.
    (Dragan, 6. april 2010 16:39)

    # Link komentara

  139. Sledeće je porez na decu...Za svako dete 5000 dindži,a uplatnicu dobijate uz struju i pretplatu za RTS.
    (Drobnjak iz auta, 6. april 2010 16:38)

    # Link komentara

  140. Jel ovo znaci da ja koji cistim iza svog psa vise to ne moram?! Umesto da se uvede lepo komunalna policija koja bi kaznjavala one koji to ne rade, uvode taksu svima? Malo poreza placam pa mi treba jos i taj? Platicu taksu nema problema, al nece mi pasti vise na pamet da pocistim za svojim psom, isplati mi se! A vi gledajte gde gazite!
    (Danilo, 6. april 2010 16:38)

    # Link komentara

  141. Sledeće je porez na decu...Za svako dete 5000 dindži,a uplatnicu dobijate uz struju i pretplatu za RTS.
    (Drobnjak iz auta, 6. april 2010 16:38)

    # Link komentara

  142. Au koliko ovde među komentatorima ima fobičnih kučemrzitelja! Ništa me ne čudi, primitivna država, primitivan narod. Verovatno im je do koske krivo što ne mogu sav taj novac koji trošimo na pse oni da nam otmu za "svoju dečicu".
    Nerazumevanje svega osim elementarnih potreba- da jedeš, piješ, spavaš, je.eš- razmnožiš se. Sve ostalo je glupo, nepotrebno, snobovski. Pa tako i pas.
    (Dalibor, 6. april 2010 16:35)

    # Link komentara

  143. Na zapadu skitnicama placaju po 100 dolara da cuvaju i brinu se o psu lutalici, zato beskucnici i vode pse, a ovi nasi oce jos i da ti to naplate.
    (Paja, 6. april 2010 16:34)

    # Link komentara

  144. a kako ce oni da znaju da li ja imam ljubimca?
    (senka, 6. april 2010 16:33)

    # Link komentara

  145. e moji beogradjani, nemoj da vas cuje juzna Srbija kako kukate za 500din. koliki je prosek plata u beogradu a koliki u Srbiji?

    voleo bi da cujem razlog redakcije zasto ne objavite ovaj komentar?
    s'postovanjem Vladimir
    (Vladimir, 6. april 2010 16:33)

    # Link komentara

  146. Oporezujte trkačke konje, to je luksuz, a ne kučići i mačići!!!

    Sramota! Pljačkaši!
    (dole lopovi, 6. april 2010 16:32)

    # Link komentara

  147. Ja sam Jovana, sijamska maca, imam 10 godina. Živim u stanu sa svojim vlasnicima. Nikada nisam izašla napolje, niti me to interesuje. Ponekad volim da sedim na prozoru. Vlasnici me dobro hrane, imam uredan toalet koji se svakodnevno čisti. Trošim malo vode i vazduha. Svake godine dođe veterinar da mi da godišnju bocu protiv raznih bolesti.

    Moji vlasnici kažu da im NE PADA NA PAMET DA IKADA PLAĆAJU IKAKVU TAKSU NA MENE i ja ih u tome podržavam.
    (Jovana, 6. april 2010 16:32)

    # Link komentara

  148. Da, da cuvanje zivotinje u 50m2 stanu, odstranivanje njenih polnih organa, seca usiju, vezanje i vuca za povodac...kako ste svi plemeniti, majko mila. Svako jutro gledam kako horde ljudi dozvoljavaju svojim psima da vrse nuzde i prave se kao da se nista desilo. Sto se mene tice, svima bih vam zabranio da imate kucne ljubimce. Posto se zadnjih nekoliko decenija stanovnici ove zemlje nisu bas pokazali kao postovaoci ljudskog roda, ne vidim cemu tu jadne zivotinje treba da se nadaju.

    Za primer u Australiji ne mozete imati ljubimca ako nemate odgovarajuce dvoriste sa odgovrajacom ogradom itd. Pogledajte nam Zoo Vrt, to je primer kako mi volimo zivotinje. Suicidni bizoni na betonu.
    (Aca, 6. april 2010 16:31)

    # Link komentara

  149. ne postoje nikakve garancije da ce se taj novac tako upotrebljavati. mozda se njime plati dodatna traka u nekoj ulici, mozda sudski troskovi grada protiv taksista? ko zna. a cemu ce ti azili sluziti? eutanaziji? dakle ja da placam eutanaziju pasa?
    (tatjana, 6. april 2010 16:30)

    # Link komentara

  150. Moram jos da komentarisem 2 mnogo zanimljiva komentara:
    (Ana, 6. april 2010 15:09)
    Slazem se sa tobom u potpunosti. Drago mi je da su ih ljudi vise provalili.

    (sremac, 6. april 2010 15:26)
    Simpaticna prica :-) Mislim da je kod nas super cisto (sto se tice kuceceg izmeta) kako je u ostatku sveta - ti bi tamo verovatno izludeo ili pocinio neko masovno ubistvo xaxaxa pozdrav!
    (KG, 6. april 2010 16:28)

    # Link komentara

  151. Da, istina je. Ima mnogo nesavesnih vlasnika pasa cija "ljubav prema zivotinjama" ostavlja posledice cak i mnogo vece od gomile izmeta u parku.

    Ali...

    Ko nam garantuje da ce ova taksa bilo sta da promeni? Ja iskreno debelo sumnjam u to da ce ove pare da budu ulozene u resavanje navedenih problema. Pre ce biti da ce "neko" (da ne napisem politicari) opet lepo da zgrcu lovu. Umesto toga, mogli bi lepo da pronadju bolje resenje. Npr. neka uvedu kazne za svakog psa iza koga ostane *** na travi pa od toga neka prave azile i sve ostalo.
    (Adam Krum, 6. april 2010 16:27)

    # Link komentara

  152. Ja bih čistila za svojim ljubimcem ali baš neću- ko god ima ženku (a ja je imam i nemam nameru da životinju sakatim sterilizacijom jer kao lekar odlično znam da hormoni nisu u telu za džabe)zna kako je zeznuto samo je izvesti da ... kada je u teranju dok gomila ničijih džukela samo čeka da napadne- pa tu je i motka od slabe pomoći. I sad, u jednoj ruci pas na povocu, u drugoj motka, oči na sve strane, i samo mi fali neka babuskera zaludna sa prozora da zvoca kako "se tu igraju deca". E kad budem imala uslove da čistim tada ću i čistiti (čitaj: ulice bez lutalica, stafordi i pitbulovi sa korpom, perkići i ostale površine bez opasnih tek slomnljenih flaša) inače mi ne pada na pamet da ja stalno budem žrtva zarad "tuđe babe zdravlja". A da, inače vidim što se komunalna služba ubi da pokupi bilo šta, pa i pseći izmet.

    A taksa od 500 din- sramno!

    I ovaj momak što se u grudi busa kao velikodobrotvor što je uzeo mešance, a oni koji uzimaju rasu su snobčine- neka se malo zapita o sebi koliki je on snob i odakle mu prava da tako osuđuje ljude koje čak ni ne poznaje i pri tom sebe uzdiže u nebesa, dobrica i velikomučenik on!!!
    Inače imam mešanca a moja najbolja drugarica ima retriverku pa me vrlo bole ove njegove nepravedne reči.
    (Slađana, 6. april 2010 16:27)

    # Link komentara

  153. Znači, ko brine o psu pa ga vakciniše, čipuje, leči - treba da plati taksu. Ko ima avlijanere vezane za drvo i bure u dvorištu nije ni registrovan pa ne mora ništa da plaća. Hoćete li njima da naplaćujete kazne što ih ne registruju i maltretiraju? Uzimate od onih koji su emotivni i brižni a nagradjejete one koji bi po zakonu trebali debelo da plate.
    (CECA, 6. april 2010 16:25)

    # Link komentara

  154. PREDLOG VLASTIMA
    Porez na kucne ljubimce da se placa po CENI koja moze da se dobije za doticnu zverku. Ulicari, psi, i ulicarke, mace, domace radinosti, da plate po 150 dinara, a neke Svedsko Danske doge od 3 metra i druge ekskluzive da placaju po 5000, godisnje. To mu dodje pravedno.

    Drugi predlog
    PO KILOGRAMU TEZINE!!!
    KOliko je zverka teska puta 50 dinara. Tako oni koji vole sarplanince i druge zveri da se oderu, a oni sa kucicima u koje se baterije guraju da plate 75dinara. Obracunska jedinica 500 gr.

    Trece
    Da se donese zakon kao za navijace, u slucaju da pas koji ima vlasnika UJEDE bilo koga bilo kada, zatvor vlasniku na 5 godina (bese sada mora da nose brnjice, a ne da vidim kako pitbuli trce tamo vamo bez povodca)
    (UMnjak!, 6. april 2010 16:21)

    # Link komentara

  155. "...a novac prikupljen na ovaj način biće upotrebljen za sprovođenje Strategije za rešavanje problema pasa lutalica, izgradnju novih azila kao i sličnih problema."

    Ili ce biti upotrebljen za sprovodjenje strategije Audizacije gradskih sluzbi i resavanja stambenih problema partijskih kadrova.
    (nije nego, 6. april 2010 16:14)

    # Link komentara

  156. Ne bihse iznenadio da uvedu taksu i na suprugu i na decu.Ovo je izum Srbije.Ziveo sam vise od 30 godina i na zapadu i na istoku i uvek imao psa. I niko mi nije naplacivao taksu.Samome interesuje sta ce sledeci mesec da izmisle.Da bi napunili kasu jer su je ispraznili dajuci penzionerima i porodiljama na neki nacin moraju barem malo da nadomeste. A ja sigurno necu da platim da vidim sta mi mogu
    (ja, 6. april 2010 16:13)

    # Link komentara

  157. kakav idiotizam! spasla sam ostvljeno mace sa ulice, sterlisala ga sama o svom trosku, vakcinisala, i sad jos treba da placam kaznu za to? Pa evo vam ta macka, pa se samio starajte o njoj, hranite, stite od buva, cistite od glisa, i sake godine revakciniste od macijih bolesti i od besnila. Posto se izgleda ja luksuziram. Lopovi!
    (Maca, 6. april 2010 16:11)

    # Link komentara

  158. Prosto se svaki put odusevim kako ovi nasi "mudri lideri" rade sve suprotno u odnosu na evropu kojoj teze i o kojoj tako zdusno pricaju. Ne verujem da niko od njih nije isao tamo i video/cuo da oni rade obrnutu stvar :

    Svi placaju porez (minimalni moguci...npr za nas 20-50din). Oni koji imaju kucnog ljubimca ili usvoje nekog iz azila (koji se finansira od tih poreza) placaju mozda 1/5 ili 1/10 tog poreza i time je glavni problem, problem pasa/macki lutalica resen odnosno tezi da bude resen.

    Ali sta ces, to je samo jos jedan porez koji ce sluziti za punjenje budzeta nesposobne drzave...
    (KG, 6. april 2010 16:11)

    # Link komentara

  159. Nema sta mora da im se prizna , makar su mastoviti , pitam se sta je sledece ?
    (Ali Stvarno, 6. april 2010 16:07)

    # Link komentara

  160. Kolko cu da platim za jednu burbisvarbu,sto je cuvam vec 2 meseca?
    (Dejan Krstic, 6. april 2010 16:07)

    # Link komentara

  161. A sto ne bi taj novac delimicno koristili za pomoc obolelim psima tih istih vlasnika koji ce placati porez (to bi onda bio kao neki fond solidarnosti) ? To bi imalo vise smisla kao i poostravanje kazni za nesavesne vlasnike koji ne ciste za svojim ljubimcima , pa od naplacenih kazni praviti fond za pse lutalice a u hvatanju nesavesnih vlasnika osloniti se na pomoc iskrenih ljubitelja pasa i macaka . Mozda jeste malo teze resenje ali je postenije a ne mora drzava uvek da ide linijom manjeg otpora i da misli samo o potencijalnim glasacima .
    (Prle, 6. april 2010 16:05)

    # Link komentara

  162. Pozdravljam ideju, taksa nije velika a ako će biti iskorišćena kao što se navodi, za zbrinjavanje pasa lutalica i izgradnju azila, pa i to je plemeniti cilj, zašto da svi ne učestvujemo u rešavanju zajedničkog problema na humani način. pozdrav.
    (Maja, 6. april 2010 16:04)

    # Link komentara

  163. Vlasnik sam psa. Ako će taksa da doprinese higijeni i komunalnom redu - podržavam, mada sumnjam da će tako biti. Ponašanje većine vlasnika pasa je bahato i bezobrazno. Naš Čuburski park smrdi na mokraću i izmet. Onaj ko za svojim psom čisti verovatno deluje - ili kao budala, ili kao stranac, da ne kažem Evropljanin.
    (Vojislav, Bgd, 6. april 2010 16:00)

    # Link komentara

  164. E pa sada mi je nesto zao Djilasa. Koliki ce on tek porez da plati. Pun Beograd pasa.
    (Rade, 6. april 2010 16:00)

    # Link komentara

  165. Zaista sramota. kaznjavaju nas, tj. placamo taksu, jer smo udomili zivotinje sa ulice i spasli ih kojecega ruznog. Gde je tu logika!? Ako cemo tako, pre bi trebalo bi oni nama da plate..
    Nije problem cena takse, vec to sto ona uopste postoji; koja je cena spašenog psećeg života!? Uzas u kakvoj raspad drzavi zivimo!
    (jovana, 6. april 2010 15:59)

    # Link komentara

  166. Ovo je besmislica. Niti ova suma resava navedene probleme, niti ostavlja ravnodusnim vlasnike zivotinja. Dakle treba odrediti strategiju i to naravno dugorocnu za resavanje problema pasa i macaka lutalica, staviti sve na papir, pa onda obezbediti novac. Ja imam jednog psa i platicu ovih 500 dinara, ali mislim da to nece resiti problem. Platio bih vrlo rado 5,000 na godisnjem nivou, kada bi neko izneo u javnost plan i program po kome ce problemi biti resavani i naravno morao bih da znam, imenom, prezimenom i funkcijom, ko je odgovoran za sprovodjenje plana.
    (Milos Ristic, 6. april 2010 15:57)

    # Link komentara

  167. cipovali su pse i macke dzabe a sad ce to da naplate. ovo je ipak sve po sistemu daj sta das posto ce sad biti jos vise pasa lutalica i manje uvida u pse koje ljudi drze a nece prijavljivati ni vakcinisati zbog poreza.
    neznam samo kako ce ubirati porez za akvarijumske ribice? licno imam kuci 4 tarantule pa neznam kome da uplatom 2000 i zasto?
    ako je vec neko i cipovao psa i sad nece da placa porez morace psa da "eliminise" i da prijavi "crkavanje" ili da pre pustanja izvadi cip iz psa. to nece niko raditi svom kucnom ljubimcu ali psima koji sluze samo da laju kad neko dodje oce. a takvih je mnogo. niko nece dozvoliti da njegov "ljubimac" sa cipom postane lutalica i eventualno mora da plati stetu koju pas bez nadzora moze napraviti...
    otvaraju se mnoga pitanja a nema adekvatnih odgovora i zastite pasa i mecaka. koga briga, kapnuce po koji dinar, platice to po neko
    ovo me podsetilo na zabranu pit bull-ova u nekim gradovima a nema modela da se pitovi prepoznaju kao rasa ako to vlasnik nece da prizna
    mnogo nebuloza
    (radza, 6. april 2010 15:53)

    # Link komentara

  168. Porez na kucne ljubimce - najnovije u cirkusu Srbija! Sledece nedelje najavljujemo porez na cvece i saksije, porez na susenje vesa na terasi i naravno porez na otirac ispred vrata!!! Ekskluzivno za drzavljane Srbije od sad pa narednih 1000 godina koliko cemo da trpimo i cutimo!

    Vratite Turke, molim vas!
    (prolaznik, 6. april 2010 15:49)

    # Link komentara

  169. to je početak....sledeće godine 1.000din
    (hmm, 6. april 2010 15:48)

    # Link komentara

  170. I tako cu ja koja uredno drzim svog ljubimca da placam taksu za zbrinjavanje onih koje su bivsi vlasnici izbacili ili one koji hrane moje komsije ispred zgrade a ne zele ih kao ljubimce. Sjajno!
    (Jelena, 6. april 2010 15:47)

    # Link komentara

  171. Bojkot!
    Nema sanse da platim, preporucujem svima borbu protiv ovoga, tako sto NECEMO placati. 500 dinara nije mnogo, al ce sledece godine to biti 1000 , a one tamo 2000, a licno ne verujem da ce nase uplate zavrsti na pravom mestu. Kad je Brizit Bardo dala pare da se resi problem lutalica, tu je bila gomila malverzacija, setite se samo toga.
    Tako da gospodo, od mene nema leba.
    (Pera, 6. april 2010 15:46)

    # Link komentara

  172. Ako ce novac biti koriscen bas za to..neka onda taksa bude i 2000 dinara...ALI DA STVARNO KORISTE TAJ NOVAC U TE SVRHE...DA SE POBOLJSA ZIVOT SVIH ZIVOTINJA!!! ako ga zloupotrebe njima na dusu onda..
    (Tanja, 6. april 2010 15:44)

    # Link komentara

  173. Ova odluke ce verovatno izazvati gnev vlasnika kucnih ljubimaca ali treba se zapitati da li je osoba koja ne moze da plati 500din na godisnjem nivou moze da pruzi adekvatne uslove svom ljubimcu; bilo bi mudro usmeriti energiju na edukaciju vlasnika kucnih ljubimaca jer koliko njih zaista zna sta je potrebno njihovom ljubimcu, koliko je plemenito drzati zivotinju u stanu, koliko vlasnika ima odgovoran odnos prema okolini koju deli sa svojim sugradjanima, narocito u smislu cistoce i bezbednosti? mozda osim kritike treba ponuditi i jedan zreli odnos i napraviti prvi korak prema partnerstvu koje se spominje;
    (BK, 6. april 2010 15:42)

    # Link komentara

  174. Ja bih povecao taksu! Uvesti i obavezno nosenje korpi za pse.
    (M, 6. april 2010 15:40)

    # Link komentara

  175. ovo za kerove je OK, ali šta je sa mravima jel idu u paketu ili će poreznik da broji svakog posebno i koliko će to da košta?
    (gorki, 6. april 2010 15:40)

    # Link komentara

  176. Ja bih povecao taksu! Uvesti i obavezno nosenje korpi za pse.
    (M, 6. april 2010 15:39)

    # Link komentara

  177. "novac prikupljen na ovaj način biće upotrebljen za sprovođenje Strategije za rešavanje problema pasa lutalica, izgradnju novih azila kao i sličnih problema" - genijalna ideja! Predlažem da svaki oženjeni Srbin počne da plaća taksu na ženu, a i na decu takođe - taj novac možete iskoristiti za izgradnju sigurnih ženskih kuća. Ne moramo se zaustaviti čak ni na tome: ako uvedemo taksu na ručak i ako svako ko je imao sreće da dođe do obroka plati taksu na ručak, onda se taj novac može iskoristiti za narodne kuhinje. Mogućnosti su neograničene...
    (posmatrač, 6. april 2010 15:36)

    # Link komentara

  178. Tako sam srecan sto zivim u Srbiji.....
    (petar, 6. april 2010 15:35)

    # Link komentara

  179. o čemu vi to komentarišete (prva 3 komentara!?)
    skupljam novac već mesecima da ispunim sebi dugogodišnju želju i nabavim psa, jer znam da je to samo početni trošak, a sad još i taxa na kućne ljubimce!!! i ko zna šta kasnije...pa neću sigurno da udomljavam nekog s ulice kog nisam vaspitavala (a nije ni niko drugi)
    inače, psi lutalice su me ujeli već 3 puta u poslednjih 6 godina, za poslednji ujed očekujem odštetu (koja je mizerna, ali bila nas je puna čekaonica, i uvek je tako)

    da li je ta taxa namenjena rešenju problema pasa lutalica, ili popunjavanju budžeta zbog npr. isplate odšteta??
    (lena, 6. april 2010 15:35)

    # Link komentara

  180. Moreeee,...CIBE BRE!!!
    (Sto ne volim..., 6. april 2010 15:35)

    # Link komentara

  181. Hahahahaha!
    Rekoh ja da ce biti i ovoga. Glasali ste za luzere poput Djelica i Dinkica i gledajte sada. Ti ljudi su skolovani na nacin da stvaraju ogromnu administraciju i da se zaduzuju, zato i prolazimo ovako, ali narod glup ko tocilo pa nista ne shvata.
    Umesto da imamo ekonomiju koja izvozi i proizvodi i tako jaca standard, mi cemo na ovakav nacin da punimo budzet.

    Sledeci put kada budu izbori pa vi trk na biracka mesta, jadnici.

    p.s. Cisto da se zna, u americi imate kase i na ovce i na papagaje, ali i na jos neke gluposti, tako da mi nismo daleko od toga, ali sta ces narod glup, tako ti je to.
    (gras, 6. april 2010 15:34)

    # Link komentara

  182. Sve su rekli, samo ne i za šta će pare od taksi biti uložene.
    Da neće možda za poboljšanje uslova života nekog prihvatilišta za životinje ili za humanu sterilizaciju životinja lutalica?
    (Dejan, 6. april 2010 15:32)

    # Link komentara

  183. Naravno da treba-kada izvedu svoje ljubimce da se nauce da neko ko cisti posle "bavljenja"njihovih ljubimaca treba to da cisti i da prima neku nadoknadu za to sto bogatasi uzivaju.
    Uglavno sam protiv nameta sirotinji,ali ova je bas super!
    (stefan, 6. april 2010 15:31)

    # Link komentara

  184. Potez bi bio apsolutno na mestu kada bi se odnosio iskljucivo na rasne pse. Jednostavno, u situaciji kada su nam ulice i azili puni pasa lutalica i preslatkih stenaca neukusno je kupovati rasnog psa. Ako, necija sujeta vec zahteva da se za njim okrecu na ulici zato sto ima cau-cau ili francuskog buldoga (kad vec nema drugih kvaliteta), onda bi to trebalo i da plati. Ovako, stavljeni su u isti kos vlasnici rasnih pasa i usvojenih mesanaca, a svako ce vam potvrditi da je razlika medju njima (cast izuzetcima) ogromna.
    (Marko (vlasnik nekoliko usvojenih pasa i macaka), 6. april 2010 15:27)

    # Link komentara

  185. 500 din je stvarno minimalna suma koju registrovani vlasnici treba da izdvoje. Treba uzeti u obzir i to da komunalne sluzbe non-stop ciste za nesavesnim vlasnicima kucnih ljubimaca (takvih je ogromna vecina u nasem glavnom gradu - retko cete videti vlasnika kucnog ljubimca kako vadi kesicu i cisti iza njega). Ovo mi neverovatno smeta od kad imam decu, par puta sam se vracao kuci da cistim dete umazano onim sto su nesavesni sugradjani ostavili iza njihovih ljubimaca.

    Prosle godine sam upao u zescu svadju u cuburskom parkicu kada sam opomenuo gospodju da ocisti iza njenog kokera, za tili cas oko mene se okupilo nekoliko kuckara i nastao je sukob izmedju roditelja malisana u parkicu i vlasnika kucica. Nevidjen primitivizam navodnih ljubitelja zivotinja - ugrozavaju sve ostale oko sebe navodno boreci se za prava njihovih ljubimaca.

    Iskreno se nadam da ce takse uvesti neki red medju nesavesne vlasnike cetvoronozaca :)
    (sremac, 6. april 2010 15:26)

    # Link komentara

  186. payi da vam ne platim!!!
    (sasa, 6. april 2010 15:22)

    # Link komentara

  187. ko prolazi beogradom, starim gradom, posebno od studentskog trga ka dorcolu zna da je i 5000 dinara malo
    (xmen, 6. april 2010 15:20)

    # Link komentara

  188. Je l' u egzoticne zivotinje spadaju i ribice? Hoce li se onda tih 500 din naplacivati po svakoj ribici ili po akvarijumu?? :)))
    (qqq, 6. april 2010 15:19)

    # Link komentara

  189. Sledeca taksa ce biti na komarce koji vam ulaze u stan ili kucu.
    (z, 6. april 2010 15:15)

    # Link komentara

  190. e pa super, poshto mi je ovo "moje" kuce nametnuto (duga prica), josh jedan razlog da ga shutem iz kuce, pa ga vi sa tim novcem shto dobijete od poreza zbrinite lepo ... hvala ...
    (pavle-PSG, 6. april 2010 15:12)

    # Link komentara

  191. Neviđena glupost koja pokazuje sav besmisao i krizu ovog društva i ekonomije.
    (komentator, 6. april 2010 15:12)

    # Link komentara

  192. Ma kako da neće taj novac biti upotrebljen za "rešavanje problema pasa lutalica"- upotrebiće ga oni za svoja ždranja, putovanja, za školovanje svoje ...dece u inostranstvu, itd.

    ..., dabogda hidrogenska bomba zbrisala celu Srbiju sa svom sramotom u njoj!!!

    Šta je, čim imam da izdvojim pare za kuče onda imam i za državu?! Znači ja nemam prava na svoju radost, već mi se i to malo sankcioniše.

    Jedina obaveza vakcinacija protiv besnila HA HA kakav licemer kako ga nije sramota?!...
    (Ana, 6. april 2010 15:09)

    # Link komentara

  193. Kolika je taksa na akvarijum?
    (Dragg, 6. april 2010 14:58)

    # Link komentara

  194. "novac prikupljen na ovaj način biće upotrebljen za sprovođenje Strategije za rešavanje problema pasa lutalica, izgradnju novih azila kao i sličnih problema."

    Nije nego! Sramota!
    E pa ja prva necu da vam placam ovu glupost! Lazete narod decenijama, i ocekujete da cu da vam verujem!? "HA HA"
    (Icika, 6. april 2010 14:55)

    # Link komentara

  195. Kako dodatno opljackati gradjane koji cute na sve moguce pljacke do sada!Porez na kucne ljubimce, vazduh...
    (Pharaoh, 6. april 2010 14:54)

    # Link komentara

  196. Jel se komarci racunaju. Mislim cisto da popunimo budzet.
    (Cvorovic Ilija, 6. april 2010 14:52)

    # Link komentara

  197. Sledece godine kome golub sleti na terasu placa 200 dinara,a taksa kad te golub ukenja je 1000 dinara,ipak je to sreca...
    (leksa, 6. april 2010 14:48)

    # Link komentara

  198. Malo,sa obzirom koliko prljavstine iza pasa ostane na ulici!
    Uvesti obavezno nosenje korpe za pse i nepridrzavanje najstrozije kaznjavati!
    (ion, 6. april 2010 14:46)

    # Link komentara

  199. Posedujem pit bulla. Uzeo sam ga sa ulice na sred kise jer nisam mogao da gledam to. Imam 17 godina. Zivim sam i finansiram se sam. Jednom prilikom se jadnicak razboleo i drzavna ambulanta me je onako odrala za nedelju dana sam platio 300e kako bi moj voljeni ostao normalan,ziv i mogao da ima potomke. Tim postupkom sam se odrekao novog laptopa i spasao zivot voljenom. I sada oni oce da se placa 500 dinara. Za sta? Nije dosta sto spava na krevetu i uziva isto sve ko i ja? Pa ono sa porezom na reklame me je slogiralo al ovi imaju kanda nameru da me ubiju. E moja srbijo
     (..., 6. april 2010 14:46)

    # Link komentara

  200. Sada ce biti vise nevakcinisanih pasa, neprijavljenih i vise pasa na ulici. Ako je to cilj akcije brzo ce biti postignut. Neka se naplacuje taksa ili porez kod prodaje rasnih pasa, a ne da se globe oni koji udomljavaju lutalice!
    (Imay, 6. april 2010 14:41)

    # Link komentara

  201. ma ja bih drao,a ne petsto dinusa!!!!
    (rtz, 6. april 2010 14:22)

    # Link komentara

  202. Mnjaukav porez.
    (MUKNAV, 6. april 2010 14:19)

    # Link komentara