1. Bolje bi bilo da ste im rekli da povuku 30.000 Turskih vojnika sa severa Kipra!
     (Ivan, 15. jun 2019 13:54)

    # Link komentara

  2. Trenutno sam na Kipru, imao sam priliku da pricam sa ljudima odavde. Otimanje severnog kipra od strane Turske su mi uporedili sa nasom situacijom na Kosovu. Samo je razlika sto su po pitanju Kosova i Metohije teroristi nazalost imali podrsku vecine uticajnih zemalja dok severni kipar priznaju samo Turska i Azerbejzdan. Izuzetno su upuceni u nasu situaciju sa Kosovom i imamo ozbiljnu podrsku naroda ovde. Zajednicki zakljucak nam je bio da su Albanija i Makedonija stvorene da radzvoji nas i Grke :)
     (Neko, 15. jun 2019 11:41)

    # Link komentara

  3. A kad je Kipar hteo da kupi S300 onda su se Turci bunili i Kipar je dobio Buk i Tor sisteme a S300 grckoj.
    E pa sada treba kipar da nabavi ako nemaju za S400 onda S300PMU2 ili kineske FK3 kao mi(nadam se).
     (Enigma, 15. jun 2019 11:38)

    # Link komentara

  4. Jeste, bas ce Turci sad da se nasekiraju.
     (Kobaja Grande, 15. jun 2019 11:27)

    # Link komentara

  5. Ne mislite stvarno da ce neko da ratuje zbog Kipra. Eto nama model za Kosovo.
    (Boža, 15. jun 2019 11:11)

    # Link komentara

  6. Na čijoj je strani Putin?
    (drugari stari, 15. jun 2019 10:23)

    # Link komentara

  7. turci su se bas nasekirali. ne volim ih ali znaju da drze do sebe, znaju koliko su snazni i ne prihvataju te tzv demokratske fore.
     (top gear, 15. jun 2019 10:21)

    # Link komentara

  8. Podrska Kipru/Grckoj!
    (bane2104, 15. jun 2019 09:59)

    # Link komentara

  9. ako udju sa velikim parama tamo gde treba, eto njima prava na eksploataciju gasa bez pritiska eu. sta se svi pravimo kao da ne znamo po kom principu se odrzava svetska politika prema malim zemljama .
     (MirosLAV, 15. jun 2019 09:53)

    # Link komentara

  10. ...ali ukrajinska kradja ruskog gasa ih ne dotice...
    ...dapace, jos su izmislili da rusija treba da plati ukrajini stetu za transfer neisporucenog gasa evropi, od kojeg bi ukrajina maznula koliko joj treba...!!!
    (kraja, 15. jun 2019 09:40)

    # Link komentara

  11. Valjda vam je sad jasno zašto turci nabavljaju s-400.
    (Marko, 15. jun 2019 09:33)

    # Link komentara

  12. Ово ће бити веома занимљиво. Лако је било Турској да оружјем прети самим кипарским Грцима, па и Грчкој која је мања од ње. Али сада је Кипар пуноправни члан Европске уније, а Лисабонски споразум из 2009 садржи две правне новине. Једна обавезује државе чланице ЕУ на заједничку одбрану (напад на једну од њих представља напад на све, слично као у Члану 5. Вашингтонског споразума који примењује НАТО), а друга на солидарност у ванредним ситуацујама. Дакле, падне ли Ердогану на памет да војно нападне Кипар, овога пута ће морати да ратује против Француске, Немачке, Италије, Шпаније... и јасно је како ће у том рату проћи. Нарочито ако се узме у обзир да би против себе имао и Израел који је заинтересован да заједно са Кипром и Грчком снабдева Европу гасом, преко поморског гасовода.
     (Pantagruel, 15. jun 2019 09:06)