1. Jedina kontramera bi trebala biti ....zabrana transporta droge iz pravca Kosova kroz Srbiju i to ZAUVEK !
    (Borisav, 21. novembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  2. (Pristevac, 21. novembar 2018 18:32)
    Konačno da i ja nekog Albanca nazovem bratom! Svaka čast na komentaru, ljudino...
     (Mozzart, 21. novembar 2018 19:52)

    # Link komentara

  3. @Biljana, 21. novembar 2018 19:25

    Ja bih vam preporucio da nadjete negde kako se Kipar ponasa prema firmama, pojedincima i strancima koji imaju neke veze sa okupiranim delom ostrva. Onda vam mozda i padne neka ideja kako raditi biznis, a ne dozvoliti okupiranom delu da se ekonomski razvija i time ucvrscuje svoju poziciju "nezavisne drzave". Uvek pozicija okupiranog dela treba da bude nezavidnija, nego povratak matici i uspostavljanje ustavno pravnog poretka drzave na celoj teritoriji.
    (Miroljub, 21. novembar 2018 19:47)

    # Link komentara

  4. Srbija ce naravno kao i uvek da precuti.. uz tuzni izraz lica predsednika Vucica i izjavom kako ovo nije u redu. Da smo iole normalna drzava uzvratili bismo.. Zabrana kosovskim tablicama kroz Srbiju.. prestanak isporucivanja struje i vode juznom Kosovu itd. U stvari, da smo normalna zemlja sve to bi jos odavno bilo uvedeno.. ali mi vodomo politiku "ko tebe kamenom ti njega hlebom" i dozvoljavamo svakome da radi sta hoce s nama
    (Biba, 21. novembar 2018 19:30)

    # Link komentara

  5. Uzbudili se svi! Zar je privreda Srbije toliko zavisna od IZVOZA na Kosovo? Mene vise iritira sto domaca privreda placa takse za "resertifikaciju" CE znaka. Vise me brine sto domaca proizvodnja ne moze da dobije CE znak - zasto se to ne subvencionise? Vise me brine energetska neefikasnost privrede i domacinstava. Vise me brine zagadjenje vazduha i voda u Srbiji... Bas me zanima da li ce izvoznici promeniti nalepnicu i napisati Republika Kosovo? U tom slucaju nema taksi. Bas me zanima da li u Ugovorima pisu Republika Kosovo ili tzv...***
    (Biljana, 21. novembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  6. Vođe divljeg plemena koje su u mladosti ubijale, sada donose političke i ekonomske odluke. Kako se tu može očekivati bilo kakav razum, poštovanje sporazuma...
     (e moj druže, 21. novembar 2018 19:20)

    # Link komentara

  7. Увести им еколошку таксу на транспорт, рецимо 500€ по аутобусу и 1000€ за камионе
     (Влада, 21. novembar 2018 19:03)

    # Link komentara

  8. 100% blokirati uvoz i tranzit droge sa kosova... a da ne isplati se vlasti u Srbiji
    (Milos, 21. novembar 2018 18:49)

    # Link komentara

  9. Svaka cuda traje tri dana,i ovo tako. ...
    Bit ce trgovine opet sa obe strane. ..
    (Ken, 21. novembar 2018 18:35)

    # Link komentara

  10. Eto vama neke odgovore iz Pristine.

    Kosovo ima kapacitet od 80% cele proizvodje sta se uvozi iz Srbije, znaci osim brasna ostalo je sve OK, so se tice struje to vec imamo a koliko se uvozi iz Srbbije to mozemo lako uzeti iz Albanije ili Makedonije po vecoj ceni sto i to ne stvara neki problem. Ove nedelje se potpisu 12 sporazuma sa Albanijom medju tih je i zajednicki carinski dogovor I upotrebljavanje morskog pristupa preko Draca, znaci bice izlaza i na more sto je jos pristupacnije za uvoz/ izvoz robe, To sto citam da uvode gradjanima iz inostranstva takse i tu ne vidim problem, moze se uraditi preokret Bari/ Bar ili Ankona/ Drac i to se vec srema da se izjavi u novinama.

    Problem blokade u 21om veku je absurd, poenta je, politicari rade to sto im narod daje tu sansu, narod je glup i preokupiran sa dvenvnim problemima prezivljavanja a onda pojave se ljudi od tog umora i izrazavaju se po komentarima kao narodni heroji, to je najveca glupost. Umesto da se uljudimo, razumemo da koliko god urlamo jedan na drugog ipak isti narod pati, Kosovo nije deo ni Jugoslavije a kamo li Srbije, to je patriotizam na baterije i dnevna politika za unutrasnji konzum. celi narod i u Srbiji i na Kosovo treba da se probudi od tog sna, i kao sto jos jedan komentar potencira "odrzavanje nade sa nekim ideologijom srednjeg veka". Taksa je reciprocitet za te dogovore sto se nisu ispunili sa obe strane a onda jos vise sa delikventnom politikom obe strane, zaboravite korigiranje granica i sve ostalo
    (Pristevac, 21. novembar 2018 18:32)

    # Link komentara

  11. Prekipelo je,to je razlog.Neverojatno kolika neobavjestenost vlada medju srbima za Kosovom i albance uoste ili se prave kao ne znaju.Pa oni kad su rekli da jesu nezavisni od Srbije isplanirali kako ce i sta ce a Srbija ,,zbog brige" o njima hoce da im doturi robu,zamisli koje licemerje.
    (TreceOko, 21. novembar 2018 18:29)

    # Link komentara

  12. Kaže predsednik, pet hiljada kosovskih kamiona prodje Srbijom, necemo ih oporezovati i svi su dobrodosli. Zato penzioneri i ostali, dajte dvajes posto od plate.
     (Jax, 21. novembar 2018 18:26)

    # Link komentara

  13. Ovo će da da krila patriotskim biznismenima sa Severa!
     (Trt Milojko, 21. novembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  14. Odmah otvoriti alternativne putne pravce kojima će se snabdevati naš narod na Kosovu i Metohiji i zaobići kosovska administracija
     (goran, 21. novembar 2018 18:22)

    # Link komentara

  15. ovo je za internu upotrebu ukinuce ih tiho koliko su ih glasno uveli
     (braske, 21. novembar 2018 18:22)

    # Link komentara

  16. Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.
    (Marko)
    Marko,Srbija godisnje izvozi duplo vise na Kosovo nego u rusiju i kinu zajedno!
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 21. novembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  17. Pošalješ dva veća šlepera da razbucaju administrativni(carinski prelaz) i praviš se lud... Samo tako.
     (kafka, 21. novembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  18. Evo sad gledam zvanicnu statistiku i vidim da nam je izvoz za godinu dana 17,3 milijarde otprilike ako nista ne izvezemo na Kosovo za godinu dana izvoz ce biti 16,9 milijarde sto znaci da ce nam biti manji za oko 3,4 posto a uvoz sa Kosova vredi oko 23 miluona sto je u rangu statisticke greske sto znaci da u globalu Srbi nece nista osetiti jer vec bedno zive a Srbija sa druge strane Kosovari ce u narednom periodu morati da kupuju skuplju robu ako ostanu ove takse tako da iskreno uglavnom nama mnogo stete nece naneti. Za ove koji predlazu neke nase mere to bi bilo pogubno jer bi odmah stranci skocili na nas i krenuli da nas prozivaju i pritiskaju i pozivali bi obe strane da se smire... Tako da konacno posle 6 godina ove uzasne vlade konacno neki promisljen potez a to je da se ne radi nista.
     (Ekonomista i Diplomata, 21. novembar 2018 18:13)

    # Link komentara

  19. Ima Srbija 1000 načina da uzvrati. Sve je na Vučiću. A da treba uzvratiti, treba. Pokazati im da ne mogu da rade šta hoće iako oni to trenutno misle. Sve dok smo popustljivi ovako ćemo da prolazimo
    (paki, 21. novembar 2018 18:13)

    # Link komentara

  20. Izlazak srpske liste iz vlade Kosova?
     (Phoenix, 21. novembar 2018 18:09)

    # Link komentara

  21. I mi da uvedemo taksu od 300% na drogu koju naši bizMismeni iz KM uvoze sa Kosova u Srbiju, pa da vidimo čija ovca crnu vunu prede.
    (Raya, 21. novembar 2018 18:08)

    # Link komentara

  22. Samo vi trolovi likujte. Vučić ovo neće da dozvoli. Nije on išao u Kinu da proda Ikarbus Yilongu da bi nam sad Priština kočila rast BDP. Mada i ti Kinezi nikako da stignu u svoju novu fabriku. Bilo kako bilo Vučić to neće da dozvoli.
    (Cimet sa Limunom, 21. novembar 2018 18:07)

    # Link komentara

  23. Ljudi, svi naši proizvodi odlaze na Kosovo. Pored Bosne mnogima je ovo druga zemlja po zaradi u izvozu.
    (Max, 21. novembar 2018 18:06)

    # Link komentara

  24. Albanci se ponasaju kao deca i nikada nece odrasti. Zrele osobe se nikada nebi ponasali kao oni.
    (Zika, 21. novembar 2018 18:06)

    # Link komentara

  25. Izvoznici sutra neka se obrate Vučić-Dačiću za nadoknadu. Dobiće patriotskog austrijskog kancelara.
     (Peca, 21. novembar 2018 18:05)

    # Link komentara

  26. Mene zanima sta kaze Marko Djuric....
    (Boki, 21. novembar 2018 17:58)

    # Link komentara

  27. Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...
    (Milorad, 21. novembar 2018 17:04)

    Alkar Milorad u sridu!
     (Sudija, 21. novembar 2018 17:54)

    # Link komentara

  28. mi smo beskičmenjaci i nemamo hrabrosti da njima uvedemo nikakve mere... živi bili pa videli da će se sve završiti na nekoj besmislenoj konferenciji za štampu.
     (xxx, 21. novembar 2018 17:53)

    # Link komentara

  29. Atanasko

    Pa će onda Kosovo da u potpunosti zatvoriti granicu prema srbiji, pa ćemo tek onda da vidimo.
    To bi i bilo najbolje rešenje za sve pa da se jednom “rezgraničimo” zauvek. Jedina posledica bi bila da političari u Srbiju ne bi više imali čime da lažu narod.
    (Razgraničenje, 21. novembar 2018 17:45)

    # Link komentara

  30. Da li neko razmišlja da li postoji neka Srpska lista na Kosovu zahvaljujući kojoj kosovska vlada ima legitimitet? Ako postoji, da li se zna kome su bliski u Srbiji? Zašto ćute?
     (Marx, 21. novembar 2018 17:44)

    # Link komentara

  31. Забранити комерцијалне летове авионом
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 21. novembar 2018 17:41)

    # Link komentara

  32. nasi proizvodi odavno nisu nasi. zato smo i sirotinja. al izvozna statistika je poremecena to stoji. bar zvanicna
     (miki, 21. novembar 2018 17:40)

    # Link komentara

  33. Stani.
    Hoće da budu međunarodno priznati i da imaju članstvo u EU institucijama a jednostrano krše sporazum CEFTA???
    Ako hoće tako, neka istupe iz Sporazuma. Reciprocitet!!!
    Naravno ne bi oni ovako postupali da ih ne gura neko...pa kada vidimo na koje zemlje se ne primenjuju povećane stope carine, iste su im i dozvolile da se ovako postave....
    Baš me zanima da je obrunuta situacija....najverovatnije bi bili za 2 sata poda sankcijama...
    (Mak na konac, 21. novembar 2018 17:40)

    # Link komentara

  34. Sad se setih Slobinog bojkota slovenačke robe krajem osamdesetih. Znao sam da će Vučić da nas vrati u 90-te.
    (dete, 21. novembar 2018 15:29)

    Па није нас Вучић вратио већ Харадинај, ако ћеш већ неку паралелу....
     (Лепи Цане, 21. novembar 2018 17:39)

    # Link komentara

  35. Реципроцитет...... Исту таксу увести и увести три пута већу путарину за возила са кс таблама
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 21. novembar 2018 17:39)

    # Link komentara

  36. ići će roba na KiM u istim količinama kao i sada, samo što će da se obogati neko iz Crne Gore ili Makedonije.
     (Kreator_BDPa, 21. novembar 2018 17:39)

    # Link komentara

  37. Pitam se kako ce Vucic da spreci primenu ove takse na “takozvano” Kosovo. Sto se tice blokade od strane Srbije ili zabrane prolaska preko njene teritorije to je najbolje sto se moze desiti albancima sa Kosova, jer vise nece ostaviti svoje pare po Srbiji nego ce ici prema Makedoniji, Albaniji, Crnoj Gorini i Hrvatskoj. I onako Kosovo mora da se okrene prema ovim susedima, jer je ocigledno da se srpski sovinizam ne moze se trpiti vise.
    (Beli Bora, 21. novembar 2018 17:39)

    # Link komentara

  38. Hehehehe, pazi narod što glođe kosku. Bacio Aca Srbin gladnom narodu malo kostiju da glođu, a ovi se primili k'o nenormalni, samo što u rat nisu krenuli. I šta mislite ko će iz cele ove situacije da izvuče ličnu korist u vidu podizanja rejtinga? Idemo sada svi zajedno "Aco Srbine, Aco Srbine"...
    (Mitar, 21. novembar 2018 17:39)

    # Link komentara

  39. Ljudi pa oni ovo ne rade sami,to rade uz veliki podrsku a ne bi me cudilo i na ideju SAD i EU.
    Ja mislim da nema kud postenije,zapadu zelim isto i sto oni nama,i da im se to ostvari u sto kracem roku.
     (BOSS, 21. novembar 2018 17:38)

    # Link komentara

  40. Svake godine na Kosovu je prodano 440 miliona evra robe. Možete biti patriota i razgovarati kolko hocete ali na kraju dana Kosovo je važan partner za Srbiju. Ako Srbija ne nadje resenje za ovo onda drzave kao Turska, Makedonije, Hrvatska i Albanija će poplaviti tržište.
    (Sarplaninac, 21. novembar 2018 17:38)

    # Link komentara

  41. Da vidimo sad imamo li pametnih ljudi u ovoj vlasti? Naravno ne mislim da je baš pametno ' baljezganje' za domaću upotrebu.
    Da vidimo koji su to konkretni i pametni potezi vlasti na ovo, neće valjda opet kukasti i moliti nekog iz evrope da podužem nešto. Da vidimo sad koliko ste pametni i koliko grešite?
    (Dragan, 21. novembar 2018 17:38)

    # Link komentara

  42. Kakvi diletanti...na obe strane...
    (Nemanja, 21. novembar 2018 17:38)

    # Link komentara

  43. Ta roba koja ide za kosova nema pdv....
     (ogard, 21. novembar 2018 17:38)

    # Link komentara

  44. Relativirala se pobeda Srbije :-).
     (Don, 21. novembar 2018 17:38)

    # Link komentara

  45. A jel smo li mi njih pustili u neku trgovinsku organizaciju, ili smo i tu dali autogol?
    (Autošovinizam, 21. novembar 2018 17:37)

    # Link komentara

  46. A mi jedemo albanski paradajz...
    (Marko, 21. novembar 2018 17:35)

    # Link komentara

  47. Lep primer kako bi izgledala trajna "normalizacija" odnosa sa KIM na kojoj insistira Brisel.
     (Grr, 21. novembar 2018 17:33)

    # Link komentara

  48. Xaxa evo napravio kokice i čitam komentare i umirem od smeha.. Pa kada bi svi tako uključili mozak na svom poslu i u očuvanju naše države gde bi nam kraj bio.
     (ja, 21. novembar 2018 17:32)

    # Link komentara

  49. Uvedite takse za prolaz albanskih vozila sa Kosova. 10 000E za autobuse I kamione i 1000E za automobile.
    (Dejan, 21. novembar 2018 17:29)

    # Link komentara

  50. sada lepo, ako imaju **** da se na svim granicnim prelazimaa, sva roba i kamioni koji idu na kosovo da se zaustave
    (che_guevara, 21. novembar 2018 17:28)

    # Link komentara

  51. Znači sprema se napredni šverc...
     (kosta, 21. novembar 2018 17:27)

    # Link komentara

  52. bas me zanima kako ce nasa vlas' da odgovori.
    (Milodar, 21. novembar 2018 17:05)
    Ti nisi odvade? Pa vanrednom konferencijom Vucica. Nema gore kazne
    (skeptik, 21. novembar 2018 17:27)

    # Link komentara

  53. Uvedite im vize.
    (ivan, 21. novembar 2018 17:25)

    # Link komentara

  54. Сад се види колико је идиотски Бриселски споразум,Срби ће или дупло плаћати наше производе или куповати стране и пунити буџет Приштине!!!
     (Мики, 21. novembar 2018 17:25)

    # Link komentara

  55. e sad svi spici koji prolaze i kroce na naše puteve drumarina 1000%
     (srbin sin, 21. novembar 2018 17:23)

    # Link komentara

  56. Iskljuciti im struju!!
     (reciklaza i motanje kablova, 21. novembar 2018 17:22)

    # Link komentara

  57. Kontramera Srbije:
    Zabranjen prolaz za gradjane Kosova kroz centralnu Srbiju.

    Pa cemo da vidimo...
    (Atanasko, 21. novembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  58. Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
    (Laki, 21. novembar 2018 15:26)

    Kako si to lepo rekao,kao da je to tek tako...."Pokrenu svoju proizvodnju"...Pa da je tako lako pokretati proizvodnju ne bi bilo zemalja treceg sveta...Druga stvar,sumnjam da ce bas toliko da utice na nase kompanije,ne ide tamo 1000 slepera robe dnevno.Sto neko rece,nista ne raditi,sami ce da povuku ovu sprdacinu od "mere"...
     (CZ99, 21. novembar 2018 17:18)

    # Link komentara

  59. Odmah bi im udario zabranu ulaska na teritoriju Srbije pa kad idu preko nek idu preko Bugarske i Rumunije
     (lik, 21. novembar 2018 17:18)

    # Link komentara

  60. Kad se pohapsi ekipa sa kojom sada pregovaramo(Haradinaj,Taci i ostali) i osudi kao i nasi politicari i generali...bice dogovora koji ce moci da progutaju obe strane...sa ovima nikada.
     (Gocale, 21. novembar 2018 17:17)

    # Link komentara

  61. U biti, narod sa obe strane će ispaštat, kosovo jer će morati kupovat skuplju cro, slo, i ostalu, na tom tržištu prisutnu skuplju robu, a i radnici u Srbiji, čiji će "prepošteni" poslodavci morati nadomjestit financijski manjak uslijed pada eksporta. To je lose-lose kombinacija za narod sa obe strane, ali ko pita narod, bilo gdje. Pozdrav, susjedi.
     (cane_zg, 21. novembar 2018 17:16)

    # Link komentara

  62. Pa sta ce da jedu
     (miki, 21. novembar 2018 17:10)

    # Link komentara

  63. @Kole

    Tako bi trebalo, slazem se. Traziti druga rjesenja da se pronadje zamjensko trziste. Naravno odgovoriti na ovo, a Srbija to moze.
    No, ipak smo mi pokondireniji nego sto se predstavljamo.
     (tigrimigri, 21. novembar 2018 17:06)

    # Link komentara

  64. bas me zanima kako ce nasa vlas' da odgovori.
     (Milodar, 21. novembar 2018 17:05)

    # Link komentara

  65. Narod jednostavno vise Kosovo ne zanima, imaju hiljadu briga i muka u zivotu. Za mesec dana ulazimo u 20-tu godinu kako se rat zavrsio, promesajte malo po internetu B92 vesti iz 2001, 2005, 06, 08, 10, 12, 15, 18 - koje god hocete godine, ista prica stalno, Kosovo, Kosovo, Kosovo...Zivot ide, prolazi, vreme leti, nikada ga vise necemo vratiti. Promasene generacije, protraceni zivoti u necemu sto zivot ne znaci. Od mitova iz srednjeg veka se ne zivi. Nista lepse od Kosova za nase politicare, za sve od 1999 do dana danasnjeg. Pricaj o Kosovou non stop da te niko ne pita za ekonomiju, cene, dugove drzave, bedne plate, robovski odnos poslodavaca prema radnicima, odlazak mladih, belu kugu, najveci broj samoubistava u Evropi po glavi stanovnika...Mogu da nabrajam do sutra. Prodje nam zivot ljudi...
    (Milorad, 21. novembar 2018 17:04)

    # Link komentara

  66. Sad zabraniti vozilima sa kosovskim tablicama da prelaze preko nase teritorije. Ne znam zasto im je to dozvoljeno i do sad.
     (Milan, 21. novembar 2018 17:04)

    # Link komentara

  67. Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.
    (Nenad, 21. novembar 2018 16:19)

    Jednostavno i lako rešenje. Za svaki kamion sa robom koji ulazi ili izlazi sa Kosova naplaćivati taksu u iznosu 500€ po toni te naplatiti troškove merenja i postupka. Ukoliko se to njima ne sviđa, onda neka se voze preko Makedonije i Crne Gore. Svaka roba zbog povećane dužine puta će automatski da poskupi najmanje za 10%.
    (Aleks, 21. novembar 2018 17:03)

    # Link komentara

  68. Sad ću Srpski proizvodi preko CG-a da idu uz Crnogorsku ambalažu
    (piloto, 21. novembar 2018 17:03)

    # Link komentara

  69. Za kamione koji ulaze u Srbiju sa Kosova - posebne putarine i procedure.
    Pu tarina - 1000 - 10000€ zavisno od tipa. Beskrsjno spore kontrole - čekanje od 3 dana pa naviše, polivijska kontrola svakih 10 km uz presretače i dodatna zaustavljanja.
    Ista procedura za sva vozila koja napuštaju Srbiju i ulaze na Kosovo.
    I na kraju - Vučić je uvek govorio da će da zaštiti Srbe na Kosovu pa ne treba da brinemo.
    Ušli smo u kosovsko ludilo i nemamo nameru da izađemo. Mi ćemo sami protiv "velikih i moćnih" kako ih zove Vučić.
     (stanislav, 21. novembar 2018 17:02)

    # Link komentara

  70. E sad, odmah putarina njihovim gastarbajerima u vidu šatro osiguranja zbog boravka na Kosovu kao kriznom području od 1.000 evra po pasošu za jedan ulazak na teritoriju K i M, pa da vidimo...
     (Goran, 21. novembar 2018 17:01)

    # Link komentara

  71. Albanci dosta koriste avio prevoz.

    ZABRANITI AVIO PRELETE PREKO SRBIJE ZA PRISTINU.
    (Mile, 21. novembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  72. Stanem tako pa se pitam dal su veci magarci ovde ili tamo
     (ggg, 21. novembar 2018 16:51)

    # Link komentara

  73. Ja bih uveo zakon da se bilo sta proizvedeno u Srbiji ne moze prodati na Kosogu i zabranio lepo ulaz i prolaz kroz centralnu Srbiju Albancima i proizvodima sa Kosova.
     (Referendum, 21. novembar 2018 16:51)

    # Link komentara

  74. Tužba i zahtev da se isključe iz CEFTA sporazuma.
    (fref, 21. novembar 2018 16:51)

    # Link komentara

  75. @Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.
    (dusko, 21. novembar 2018 16:11)

    Ne siri dezinformacije, u Briselskom sporazumu je potpisano "regionalne oganizacije", ne medjunarodne. EU je regionalna, CEFTA je regionalna, Interpol je medjunarodna.
    (Miroljub, 21. novembar 2018 16:50)

    # Link komentara

  76. Aaaaauuuu, al' su oni u Prištini brzi! Za manje od 24 sata su nadležni pozvani, pa onda došli na mesto sastanka, održali sednicu i raspravljali o onome šta treba da bude na dnevnom redu, o tome glasali, izbrojali one koji su ,,za'' i one koji su ,,protiv'' predloženog dnevnog reda, napisali, potpisali i overili zapisnik, zatim su raspravljali o predlogu a onda opet glasali, izbrojali koliko je onih koji su ,,za'' i koliko je onih koji su ,,protiv'', napisali, potpisali i overili, i posle svega toga to saopšteno javnosti.

    Srbija treba da sačeka da isteknu ugovori o kupovini jagoda, lima i cementa i da posle toga sa Prištinom ne potpisuje nikakav trgovinski ugovor.


    Ali, šta na odluku Prištine kažu oni iz CEFTA i naši ,,prijatelji'' iz EU? Da li će opet poručiti: treba nastaviti međusobnu saradnju, i tako dalje i tome slično?
    (Samosvesna gradjanka, 21. novembar 2018 16:44)

    # Link komentara

  77. Imamo posla sa teroristima i kriminalcima ... zato je podela najbolje resenje ,mada tesko ...
     (rade, 21. novembar 2018 16:39)

    # Link komentara

  78. Kosovo odavno nije dio Srbije, a jeste djelomično nezavisna država, koja još nije primljena u UN i mnoge evropske i svjetske međunarodne organizacije. Cijelo vrijeme se vodi ne samo diplomatski rat, nego i ekonomski i svaka druga vrsta međusobne opstrukcije na svim nivoima. Općenito, Srbija pakosti i podmeće nogu Kosovu i Kosovo Srbiji gdje god se može. I Srbija i Kosovo kao i njihovi građani su time na gubitku.
    (Harwy, 21. novembar 2018 16:38)

    # Link komentara

  79. dete

    Malo ste kontradiktorni pa ko je kome uveo carine i barijere mi Kosovarima lli oni nama. A drugo sto se tice 90 tih setimmo se razloga uvodjenja bojkota slovenacke robe i usluga u Srbiji (podrska Kosovu i Albancima krajem 80 tih gdina) A i Slovenija bi propala kao Srbija 90 tih da su imali sankcije kao Srbija , dok je Srbija imala sankcije , Slovencima su Nemacka, Austrija ubacile mijlarde maraka u privredu da bi opstali. Kada se pogleda standard, dugovanja, sta su imali u svom vlasnistvu slovenci 1989 godine a sta 2018 godine doci ce se do porazavajucih podataka, sve sto su sacuvali 90 tih i pocetnih 2000 tih su morali zbog SEKE da rasprodaju kasnije.
    (RR, 21. novembar 2018 16:33)

    # Link komentara

  80. Koji je sad rezultat,vodimo li još uvek?
     (BELI, 21. novembar 2018 16:29)

    # Link komentara

  81. Cekaj, ne zele da uvoze struje od nas u sred zime?
    Wow, ovo ce biti interesantno.
    (Komentator, 21. novembar 2018 16:29)

    # Link komentara

  82. Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laki, 21. novembar 2018 15:26)

    Teško. Zamenu mogu da nadju, ali tri puta skuplju. Sve što im treba, dolazi im iz Srbije, i njima je ovo (običnom narodu) gora opcija. Medjutim, s obzirom na to da je to banana država, gora i od Srbije, brzo će se krimosi ( ko reče Haradinaj?) dogovoriti oko punktova gde " nema carine", pa će marže završavati u njihovim džepovima. Ovo su uvek idealne varijante za pljačku sopstvenog naroda. Biće robe po istim cenama iz Srbije koliko hoćeš, samo ilegalno. Tako da će naši i njihovi krimosi trljati ruke ihaaaaaaaj. Ne brini, lično će bata Ramuš da "organizuje" "nezvaničan" uvoz iz Srbije :-)
    (Negativni, 21. novembar 2018 16:28)

    # Link komentara

  83. Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
    (Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

    Pa jel im neko branio do sada da popune police? Nece biti srpske robe, al ce sve da bude skuplje 20%. Znaci, samo polako...
     (cx, 21. novembar 2018 16:27)

    # Link komentara

  84. Aman vise sa Kosovom!!!…!!
    (goran, 21. novembar 2018 16:24)

    # Link komentara

  85. Kao da je to vazno, Kosovo nije primljeno u Interpol, pobeda, samo niko da odgovori kakva.
    (Aco, 21. novembar 2018 15:04)

    Interpol je samo trenutni razlog. Mislite da oni nebi našli drugi?
    Te takse su odavno planirane,
    (Aleks, 21. novembar 2018 16:22)

    # Link komentara

  86. Da se ja pitam ne bi oni više nikad videli ni naš Čips niti bilo šta drugo. A isto tako i Crna Gora, Slovenija, Hrvatska i Makedonija i svi što su glasali da se Kosovo primi u svetsku policiju. Zar je malo država što su bile uz nas i treba da trgujemo sa njima, Kenija, Irak, Iran, Mauricijus, Bocvana, Laos, Nepal, Malezija, Peru i Čile i naravno Kina i Rusija, ima da procvetamo a ovi neka crknu bez vode Rose i Knjaza, a tek Zaječarsko...
    (Harison, 21. novembar 2018 16:22)

    # Link komentara

  87. A sto bi im uopste odgovarali? Ja da se pitam uopste ne bih reagovao.
    (mare, 21. novembar 2018 16:21)

    # Link komentara

  88. Pa oni mogu to... a mi totalnu blokada saobracaja sa Kosovom nek idu preko Makedonije i Crne Gore. Svaki kamion kome je usputna, polazna ili krajnja stanica Kosovo nazad. Na ovaj način će skoro sva roba na kosovu poskupeti 10%... I onda za svaki slučaj pojačati vojsku na granici sa Kosovom...
    (KorleoneIzLigeSampiona, 21. novembar 2018 16:20)

    # Link komentara

  89. Oni izgleda ne zele nasu struju?
    (Komentator, 21. novembar 2018 16:20)

    # Link komentara

  90. Nema vizne liberizacije, nema interpola (odnosno ostaje UMNIK kao policijski mehanizam, to jest prisustvo UN-a), odjednom konvencionalne teme, sporazumi i kompromis kao način rada i oni prsnu. Postoji razlog zašto ih medjunarodna zajednica podržava (to jest deo medjunarodne zajednice), dovoljno su hendikepirani da znaju da jesu hendikepirani i da ništa ne mogu da postignu te zadovoljstvo i sreću mogu da nadju samo u izazivanju nesreće drugom. Majstorija medjunarodne zajednice jeste u tome što može i takve da organizuje da joj služe kao faktor povećanja njenog značaja. Tu stvarno ništa novo nema. Albancima je potrebno drugačije obrazovanje i to je ono na šta bi morali da se koncentrišemo i skrenemo pažnju, čemu se to uče danas ti ljudi. Ove OVK učitelje trebalo je skloniti, ali oni su potrebni medjunarodnoj zajednici, pa im čak i ne sude, odjednom to nije moguće za njih. Zamisli tu situaciju da Albanci krenu stvarno da misle i prepoznaju nekako način vreme u kome žive, šta bi zapad onda bio ovde. Ako im je pre 20 godina bilo prerano da vide, danas nije, biće posledica po balkan ponovo i opet zbog njihovog kašnjenja i hvatanja za ono čemu je prošao rok kao nekakve budućnosti koju nikada nisu imali niti će je imati.
    (ako se istorija ne ponavlja onda vraški dobro rimuje-Mark Tven, 21. novembar 2018 16:20)

    # Link komentara

  91. Izvoz na Kosovo je vredan vise stotina miliona evra. Kako ce se to odraziti na zivot obicnog coveka u Srbiji koja je iovako ekonomski bogalj mogu samo da zamislim. Sa druge strane jedno resenje je da Vlada proglasi potpunu blokadu Kosova, zabranu prelaska kroz Srbiju sa Kosovskim pasosima itd.
    (Nenad, 21. novembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  92. Juce kada sam pisao o vesti oko tzv Interpol pobede, rekao sam da ce ici u dva smera, mozda cak i trecem.
    Rekoh da ce ovo za posledicu NESTO imati. Sta tacno, to je ono sto su se medjusobno dogovorili. Mi zapravo jucerasnjom "pobedom" ustupamo nesto sto smo morali i da damo po briselskom sporazumu, ali da narod ne bi kukao, morali su da naprave pricu ovako. Drugi smer jeste sto zapravo Albancima ni ne odgovara da udju odmah, jer su neki od njih na poternici. A bojim se da ce biti i treceg smera - Kosovo ce uci u Interpol, ako ne juce, onda vec "sutra". Stvar je dogovorena, treba samo namestiti da to izgleda sto blaze... tuga.
     (Zakljucak, 21. novembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  93. А Срби, тј власт нек пуштају аута са КО таблицама у тој истој Србији...
     (Фрљави, 21. novembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  94. Čemu panika? Sad će Vulin preko medija da savetuje Vučića da pored Crne Gore i "Severne" Makedonije, i Kosovom ažurira listu "država" sa kojima treba preispitati odnose, i svi zajedno će da crknu od muke, a nama će da svane, kao i svaki put kad se neko iz trusta mozgova pojavi sa nekim vrlo suvislim i nadasve ozbiljnim saopštenjem. A možda da Vučić napiše još jedno, preventivno pismo penzionerima, sad kad privrednici poblesave zbog ničim izazvanih, nepravednih sankcija..
    (Belopoljanski, 21. novembar 2018 16:18)

    # Link komentara

  95. Шта кажу наши европски пријатељи...
     (Невен, 21. novembar 2018 16:16)

    # Link komentara

  96. Ne! Samo to ne! Dajte ljudi. Koga u Srbiji ce to da potrese. Nek svaki 10ti stanovnik Srbije kupi po 1 vise Jafu ili Eurokrem i nadoknadili smo gubitak proizvodjacima. Kupovni potencijal Kosova nemam sa cime da uporedim osim mozda sa nekom malom Africkom drzavom.
     (Djordje, 21. novembar 2018 16:14)

    # Link komentara

  97. Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
    (Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

    Njihovi prizvodi odavno postoje u radnjama Kosova. A ne kupuju se jer su skuplji. Hr je izasla iz CEFTE I proizvodi su automatski skuplji od Makedonskih. Sada su i nasi realno skuplji i ljudi ce kupovati albanske i makedonske. Realno ne znam sto se dize tolika buka kada mi izvozimo za Kosovo 1/5 onoga sto izvozimo za BiH recimo, ili 1/4 Hr robe. Sada ce kupci na Kosovu prosto kupovati skuplju robu. Trgovci koji su zaradjivali na srpskoj robi izgubiti profit a nasi koji su se fokusirali na trziste Kosova izgubiti to trziste. Mada je smesno sto rade, sto recimo nisu formirali ZSO pa pokazu kako su kooperatibilni. Oni bukvalno dva zareaza nisu ispostovali od Briselskog sporazuma... a sada kukaju kada neko isto to radi.
    (Mare, 21. novembar 2018 16:13)

    # Link komentara

  98. Ništa, bataljujem posao i osnivam firmu sverckomerc.
     (Nešque, 21. novembar 2018 16:13)

    # Link komentara

  99. ako ih ne priznajemo,ne priznajemo ni njihove pare, nek dignu na 500%,meni svejedno...
    (kole, 21. novembar 2018 16:11)

    # Link komentara

  100. Sve ide na stetu gradjana Srbije i Kosova! Koliko se secam u Briselu Beograd i Pristina su potpisali sporazum, da jedna drugu ne ometaju u uclanjenjima u medjunarodnim organizacijama. Interpol je jedna tehnicka policijska organizacija koja se bori protiv kriminala i kriminalaca u svetu, onda nagomilovati sve kriminalce sveta na Kosovu, jer Kosovo nije clan Interpola i nema nikakvu obavezu da i preda domicilnim drzavama. Zato, i Srbija i Kosovo treba da zavrse sa ovakvim cirkusom i okrecu saradnju i dobrosusedstvu za dobrobit gradjana.
    (dusko, 21. novembar 2018 16:11)

    # Link komentara

  101. Zelim samo ovim povodom obavjestit domace kvazidiplomate i profesionalne pljuvace da je ova odluka o uvodjenju tarifa vec prihvacena PRIJE cijele interpolske price.

    Shvatite da je Kosovo marionetska drzava zapada koja ce sto vise pokusavati da stavi Srbiju pod pritisak, da je i provocira i napada, jednako kao i Ukrajina sa sadasnjim rezimom protiv Rusije.

    Rjesenje je u tome da se Srbija ignorise Kosovski rezim i da se orijentise na svoje partnere sa kojima nema politickih sporova i razvija privredu sa njima, a to su trenutno u susjedstvu Republika Srpska, Rumunija i Madarska.

    Rumunija je ogromno trziste i treba daleko jace saradnje sa njima.


    Na taj nacin ce Srbija ojacati svoju privredu i utjecaj, dok ce se Kosovo i dalje prazniti.

    Istu taktiku primjenuje i Rusija u vezi Ukrajine i njezinog trenutnog rezima.
    (Pravnik, 21. novembar 2018 16:09)

    # Link komentara

  102. A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali? 
    Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju. 
    Dugorocno nijesmo dobro prosli! 
    Razmislite!
    (Mehmed,Sandzak-beg, 21. novembar 2018 15:17)

    Svašta. Po tvome ispada da su oni do sad kupovali našu robu zato što nas vole, a od sad će da kupuju jeftiniju tursku robu.
     (NoName, 21. novembar 2018 16:08)

    # Link komentara

  103. Ufff, jako tržište, baš smo se potresli... Al eto nek se vidi još jednom kakvi su...
     (.., 21. novembar 2018 16:02)

    # Link komentara

  104. Sad kontra mera 200 %na struju
     (bitno, 21. novembar 2018 16:01)

    # Link komentara

  105. Trampova škola.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 21. novembar 2018 15:03)

    S ozbiljnom tendencijom da postane politika Envera Hodze...jos malo pa ce Kosovo i Metohiju ooasati bunkerima, bodljikavom xicom i minskim poljima...kao sto im je nekad tata-Enverica opasao Aljbaniju...pa se ni dan-danas ne mogu oporaviti od toga...
    (max, 21. novembar 2018 16:00)

    # Link komentara

  106. Laki je malo nervozan, pa se igra države. Ha, ha! Da vidim sada reakciju EU. Zaboravite sve međunarodne institucije i organizacije od značaja bez dogovora sa Srbijom, a fudbal igrajte koliko želite jer sport je zdrav.
    (Igrajmo fudbal, a ne rat..., 21. novembar 2018 15:59)

    # Link komentara

  107. Resenje je veoma jednostavnom, mi treba samo da sacekamo mesec dana i njihova vlada sigurno pada, problem je sto oni nisu u stanju da zamene nasu robu nekom drugom, pokusali su ranije pa im se vratilo kao bumerang, sve ovo vodi porastu cena na Kosovu sto ne odgovara samim Albancima, mislim da samo trebamo da se strpimo i sami ce da se samouniste, u tom slucaju slede novi izbori.
    (Marko Kraljevic, 21. novembar 2018 15:57)

    # Link komentara

  108. Za ove koji se pitaju sta ce narod sada jesti na Kosovu. Hrvatska, Slovenija i ostali samo cekaju u niskom startu da popune prazne police!
    (Oprezno samo, 21. novembar 2018 15:43)

    # Link komentara

  109. Neću jednu. Daj 5 karata!!!
    (Ovo je ovde Balkan, 21. novembar 2018 15:43)

    # Link komentara

  110. A mi im gradimo autoput hahahaha ..i da li im medjunarodni broj ,i sever kosova i da ne nabrajam
     (dzoni, 21. novembar 2018 15:37)

    # Link komentara

  111. Ukratko, zbog Dačićevog i Vučićevog glumljenja ludila na apsolutno nebitnim stvarima i ne prihvatanjem činjenice da Kosovo više nije Srbija, a sve radi dnevnopolitičkih poena, kompanije iz Srbije i građani Srbije osetiće posledice po džepu...

    Sjajno i ništa novo.
    (html, 21. novembar 2018 15:30)

    # Link komentara

  112. Sad se setih Slobinog bojkota slovenačke robe krajem osamdesetih. Znao sam da će Vučić da nas vrati u 90-te.
    (dete, 21. novembar 2018 15:29)

    # Link komentara

  113. Ne brinite, mnogi trljaju ruke već. Sad kad krene šverc ...
    (Goran, 21. novembar 2018 15:27)

    # Link komentara

  114. Oni znaju gde nas boli - oni nama ništa ne prodaju jer nemaju proizvodnju, a mi njima dosta robe jer i dalje vole ono na šta su navikli u SFRJ i SRJ. Samo im je trebao izgovor za ove mere i jedva su ga dočekali. Lako će naći zamenu za Plazmu, Jaffu, Eurokrem i sl., a još im je bolje da sami počnu da razvijaju proizvodnju, na našu žalost
     (Laki, 21. novembar 2018 15:26)

    # Link komentara

  115. Ne kapiram?

    Pa to je pucanje sebi u koleno.
    (Ostin A, 21. novembar 2018 15:24)

    # Link komentara

  116. I sta je odgovor drzave Srbije? Pitanje je da li je ovo uopste drzava ako ne odgovori adekvatno na ove mere.
    (Muronja drkulj, 21. novembar 2018 15:23)

    # Link komentara

  117. Nije njima neophodna roba iz Srbije cim su to uradili a nama ce naneti stetu,zato ne lupetajte.
    (Tarantino, 21. novembar 2018 15:22)

    # Link komentara

  118. neki se smeju ali hajde da vidimo kad bude manjka od 600 do 750 milion eura izvoza na kosovu od strane srbije ko ce se vise smejati najbolje je da pitate srpske privrednike
    (GAZI, 21. novembar 2018 15:21)

    # Link komentara

  119. Stvarno ste tigar i lider kad vam ekonomija zavisi od kosovskog tržišta!
    (Ambis, 21. novembar 2018 15:20)

    # Link komentara

  120. A kome cemo mi da prodamo ono sto su oni kupvali?
    Sve ono sto su kupovali kod nas nasli su jeftinije u Turskoj i drugim drzavama u okruzenju.
    Dugorocno nijesmo dobro prosli!
    Razmislite!
     (Mehmed,Sandzak-beg, 21. novembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  121. Kako je rekao Vucic, ne moze u skupstinu sa patikama i kratim pantalonama. Pa izgleda da moze.
     (Oki, 21. novembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  122. nebitni ste!!!
     (oooo, 21. novembar 2018 15:16)

    # Link komentara

  123. Pod sankcijama smo.
     (Sloba, 21. novembar 2018 15:15)

    # Link komentara

  124. a kako ce sad nas narod da se hrani tamo????
     (cakic, 21. novembar 2018 15:13)

    # Link komentara

  125. E bas super, i sta sad...Narod pati za sve!
    (stranac, 21. novembar 2018 15:12)

    # Link komentara

  126. Cek bre, pa zar ne bese Kosovo Srbija?!?!? Nemamo policiju, sudstvo, stanovnistvo, sad vise ni proizvode. Toliko je srpsko da nikad manje srpsko nije bilo. Moderni ratovi se vode ekonomijama - Kosovo/SAD/EU su upravo povukli sjajan potez u diplomatskom smislu. Srbija mora da razume da je niko i nista bez normalnih odnosa sa susedima. Nasa ekonomija se bazira na izvozu pre svega komsijama. Nasa "velicina" je mizerna kada se pogleda koliko nas niko u okruzenju ne voli - i to sve zbog Kosova, mita koji nam vec decenijama razara drustvo i drzavu. Nece na kraju kamen na kamenu ostati, samo besmislen mit i unisteno drustvo. Nek su nama Vucic, Vulin i ostali zivi i zdravi - bice poznati kao oni koji su zabili poslednji ekser u kovcxeg zvani Srbija.
    (Vlada, 21. novembar 2018 15:12)

    # Link komentara

  127. Mudraci sa obe strane,sad je nas sledeci potez ...pa onda njihov....pa mi njima...pa oni nama
    (nena, 21. novembar 2018 15:12)

    # Link komentara

  128. Šta je još potrebno da se naša vlast urazumi i počne da radi u interesu našeg naroda, a ne da podilazi nacionalnoj manjini?
    Hoće li sad da kukaju i žale se EU ili će da nešto konkretno uradi za svoj narod i kroz konkretne mere natera aktuelne predstavnike privremenih kosovskih institucija da se urazume i prihvate da bez Srbije neće moći ništa da urade?
    Kosovo i Metohija uvek Srbija!
    (Široke mase, 21. novembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  129. Pa nista, odmah iste takve tranzitne takse za svu robu koja prolazi kroz Srbiju a ide na Kosovo. Isto tako na sve autobuse i kamione sa Kosovskim tablicama tranzitne takse. Onda detaljni pregledi i provera svih putnika i vozila sa Kosova, sanitarni pregledi robe i slicno pa da vidimo ko ce duze izdrzati.
    (Zoran, 21. novembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  130. Mi u 19. veku, oni u 17. Tesko cemo zajedno.
     (igor, 21. novembar 2018 15:10)

    # Link komentara

  131. I šta ćete time postići ? A da, treba scenirati neku režiju da bi se "izmolila" vizna liberalizacija.... samo što oni izgleda, baš kao i mi, ne shvataju da nismo mi ti koji možemo njih da ucenjujemo.
    (Ivan, 21. novembar 2018 15:10)

    # Link komentara

  132. Šta se mi sad igramo SAD-a i Kine?
    :)
     (sj, 21. novembar 2018 15:08)

    # Link komentara

  133. E sad fino zabraniti prodaju svih proizvoda na kojima na deklaraciji piše republika kosovo (namjerno malim slovima).
     (kele®, 21. novembar 2018 15:06)

    # Link komentara

  134. Kad im AV napravi autoput za dve, tri godine prevoz robe ce biti jeftiniji i brzi pa ce nasi proizvodi da budu skuplji samo 90%.
    (Igor, 21. novembar 2018 15:05)

    # Link komentara

  135. Neka dignu na 1000%. Vise steti njima nego nama. Nasi ce se snaci dole (kupovace druge proizvode) a nas izvoz tamo je na nivou 5-10% ukupne proizvodnje.
    (Marko, 21. novembar 2018 15:05)

    # Link komentara

  136. I to drzava, pa jos nezavisna... ajte molim vas, smejurija...
     (my way, 21. novembar 2018 15:04)

    # Link komentara

  137. Ovo je potez očajnika. Nisam nikakav pristalica sadašnje vlasti, ali ovo što rade Albanci na Kosovu je iz očaja.
     (Nikola, 21. novembar 2018 15:04)

    # Link komentara

  138. Balkan mora da se opredeli jel zeli mir, biznis, buducnost, ili patriotizam.
    (Toxic_Pr, 21. novembar 2018 15:04)

    # Link komentara

  139. Kao da je to vazno, Kosovo nije primljeno u Interpol, pobeda, samo niko da odgovori kakva.
    (Aco, 21. novembar 2018 15:04)

    # Link komentara

  140. Trampova škola.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 21. novembar 2018 15:03)

    # Link komentara

  141. Vučiću...reaguj !!!
     (Prc, 21. novembar 2018 15:02)

    # Link komentara

  142. Od svih ovih nasih i njihovih "pobeda" profitirace samo vlast, krimina
    ci i manipulatori a obicnom narodu sa onih strana reka, mostova, njiva sve teze i teze...
     (pirova pobeda, 21. novembar 2018 15:02)

    # Link komentara

  143. Budale sa svih strana!
     (Tibor, 21. novembar 2018 15:01)

    # Link komentara

  144. Bravo vučiću... jel još vodimo 5-0?
     (Pera Božić, 21. novembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  145. Samo gradjani obe drzave ce biti na gubitku, jer nema profitera kad su u pitanju trgovinske barijere.
     (Ngapet, 21. novembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  146. Zatvori granicu AV. Reciprocitet u svemu
     (ufuf, 21. novembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  147. Eh sada prodajete robu interpolu.
    (Zoki, 21. novembar 2018 14:59)

    # Link komentara

  148. Kako li ce ovo Brisel i Vasington da objasne..
    (zbunjeni, 21. novembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  149. E da vidim bas kako ce EU objasniti smisao postojanja CEFTA sporazuma.
     (fjk, 21. novembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  150. Nazdravlje.
    (Ognjen Rakcevic, 21. novembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  151. Da im zavrnem struju jer smo u mogućnosti?
     (Pantelija, 21. novembar 2018 14:57)

    # Link komentara

  152. Njah..od 1.1.2019.Prvo ce se napraviti veliki lageri kod veletrgovaca i predstavnika.U jan-feb nece niko ni uvoziti nista.Imamo tri meseca da se ovo resi
     (realno, 21. novembar 2018 14:56)

    # Link komentara

  153. Potez ocajnika ili razmazenog deta?Samo nisam bas uveren da ovo Kosovo čini samoinicijativno.
    (milutin, 21. novembar 2018 14:56)

    # Link komentara

  154. Pa fino, malo ga preterase :)))) koja banana drzava !
    (v_K_esspreso, 21. novembar 2018 14:55)

    # Link komentara

  155. Hahaha, koga će kazniti sa tim?
     (mica iz kafica, 21. novembar 2018 14:52)

    # Link komentara