Utorak, 06.11.2018.

10:32

NBG dobija ogromnu saobraćajnicu: Nova veza od Blokova do Ušća

Zbog izgradnje novog mosta preko Save, na mestu Starog, "tramvajskog", u planu je i izgradnja pristupnih saobraćajnica sa novobeogradske strane.

Izvor: Veèernje novosti

NBG dobija ogromnu saobraæajnicu: Nova veza od Blokova do Ušæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Mita

pre 5 godina

@Dragan
Ne placaju oni eksproprijaciju po trzisnoj vrednosti,nego po poreskoj prijavi,sto ce reci ne 1800€ po m2,nego oko 1000€ po m2.

Majestyk

pre 5 godina

A kud će da provuku Z. Đinđića do Save?
Kroz Hajat? (Mladen, 6. novembar 2018 14:24)

Ne, kroz Intercontinental, ili kako se već sada zove.

A da bude još zanimljivije, 50 metara dalje je ulica koja ide pored Hajata i već spaja Vladimira Popovića i Milentija Popovića.

Dex

pre 5 godina

@Dex
Ako isključimo politiku, pristrasnost, ko koga voli... i držimo se samo činjenica, dobićemo sledeće odgovore:

1. To što se preko njega odvija saobraćaj ne znači da je most ispravan, pogotovo posle 75 godina neadekvatne upotrebe

(Poznavalac prilika, 6. novembar 2018 13:35)

Dovoljno je odgovoriti na ovu stavku. Ovaj most ce biti premesten na drugu lokaciju i biti koriscen. Da li postavljaju neispravan most, ili mozda nije neispravan kad ce se opet koristiti? Inace, svakako da je ispravan most, sem ako ce neko reci da je Brankov most u boljem stanju? Da nije mozda Gazela u boljem stanju? Da nije mozda khm, Pancevacki most, khm, u boljem stanju? Oni mogu da ostanu, ne treba im remont (sem ako je mozda rekonstrukcija Brankovog mosta bila temeljna, ozbiljna i profesionala)?
Sto se tice politike i pristrasnosti, ne bi me mogli puskom naterati da budem pristrasan u korist bilo koje stranke u Srbiji. A to sto ce ovaj most biti siri nije nikakav argument. Kad se vec gradi novi most, mogao je ostati i stari. Time bi dobit bila daleko veca, a ne da rusimo postojece (ispravne) mostove i stavljamo malo vece na isto mesto. To bi mogli kad ne bi postojao manjak broja mostova. Imamo i manjak bolnica. Da li je bolje srusiti jednu i napraviti vecu, ili napraviti vecu dok manja uporedo radi? Sta mislis, kako ce izgledati saobracaj kad sruse ovaj most, dok ne sagrade taj "brzi, jaci, bolji"?

Pantagruel

pre 5 godina

Да се направи тунел испод зграде старе железничке станице и испод корита Саве, који би директно повезао Немањину улицу и Славију са Новим Београдом.

Života

pre 5 godina

A na drugoj strani tunel do Bulevara revolucije. To vam je prioritet, da smanjite kolaps na Gazeli. Ne morate da rasterete 20 godina.

srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Sta sve jos treba da se uradi za Beograd na vodi. Jesmo poklonili Arapima zemljiste, zgrade, ostali bez autobuske i zeleznicke stanice, Simpa, Bristola, ... Porusise i ovaj jadni most jer im ruzi pogled na Beograd na vodi a stanarima smeta buka tramvaja. Samo da ne isuse Savu, dislociraju usce Save u Dunav, poravnaju Nemanjinu ulicu, ....

Rakica

pre 5 godina

Opet N.Bgd?!A sta bi sa prosirenjem ulm Tosin bunar? Kazu da je bilo u nekom Planu ovih godina. A zagusenja ceo dan. Nadam se da ce i ovaj centralbni deo Zemuna doci na red kad se jos ulepsaju Busije,Plavi horizonti i druga okolna nelegalna naselja. Mozda posle nekih sl.izbora

Tisina tamo !

pre 5 godina

...Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje. ...

Sto se ovog tice, pitajte Jevrejsku opstinu za komentar.

Johnieee

pre 5 godina

@Posmatrac
Zgradu Delte je pre nekoliko godina kupila Banca Intesa tako da vise ne pripada Miskovicu, a pomenuti parking je vlasnistvo Parking Servisa. Miskovic ga je bespravno prisvojio dok je zgrada bila njegova, medjutim od kada je Intesa kupila, parkingom raspolaze Parking Servis.

Artur Klark

pre 5 godina

Izgradice tunel izmedju Topcidera i Autokomande, tunel od Karadjordjeve do Cvijceve, novi Savski most, most kod Ade Huje, metro dvadeset linija......

Sve ovo sto sam nabrojao, najavljuju vec cetiri godine, nista nije ni blizu pocetka gradnje. Pa oni nisu u stanju ni onaj tunelcic kod FDU-a (spaja Bulevar Umetnosti i Agostina Neta) da izgrade a ne ove grandiozne poduhvate. Tako da su sve ovo mastarije i lupetanja i od toga nista nece biti.

Petar

pre 5 godina

Nije mi jasno kako ce da proteraju Bulevar Zorana Djindjica izmedju Kraun plaza-e i one poslovne zgrade gde je Generali Osiguranje
(Igor, 06. novembar 2018 11:45)

Pa, prostor između te dve zgrade je širok bar 50 metara. Neće da prave Bulevar bin Zajeda od 7 traka u jednom i 7 u drugom smeru.

prosvetar u penziji

pre 5 godina

Kako nas vode, očekujem da na brzinu sruše stari, a za "godinu ili dve", kad dozvoli budžet, počnu da planiraju novi most.

Драган

pre 5 godina

Kad se već gradi novi most daleko logicnije bi bilo da se bulevar dr Zorana produži tako da predaje preko Save negde kod nove kule. A da se stari tramvajski most skroz ukloni.
(dex, 6. novembar 2018 10:49)

Није проблем да се направи мост код будуће куле. Проблем је да се направи булевар у продужетку а да се при том не сруше неке болнице и/или амбасаде, Палата правде, бројне стамбене зграде, државне установе, итд. Станови на том потезу коштају у просеку 1800 евра квм. Помножи са бројем квадратних метара са леве и десне стране 3-4 км замишљене саобраћајнице и доћи ћеш до суме од најмање 300 милиона евра неопходне само за експропријацију на Савском венцу, Врачару и Звездари. Тек након тога иду трошкови рушења, пројектовања, изградње, итд. Алтернатива томе је тунел а и он кошта.

Dosta više automobila

pre 5 godina

Nećemo više ogromne saobraćajnice na Novom Beogradu! Zar nije više dosta saobraćaja i automobila na Novom Beogradu? Novi Beograd postaje grad automobila gde se pešak tretira kao uljez.

Poznavalac prilika

pre 5 godina

@Dex
Ako isključimo politiku, pristrasnost, ko koga voli... i držimo se samo činjenica, dobićemo sledeće odgovore:

1. To što se preko njega odvija saobraćaj ne znači da je most ispravan, pogotovo posle 75 godina neadekvatne upotrebe
2. Ta "nedavna" sanacija bila je pre više od 10 godina i u većoj meri nije obuhvatala strukturalne delove mosta, već se više odnosila na farbanje i postavljanje dekorativnog osvetljenja
3. Most koji će se praviti nema slične karakteristike sa starim, nego će biti tri puta širi sa više od tri puta većim saobraćajem na njemu
4. To da li neka zgrada ili most imaju istorijsku vrednost ne zavisi od toga da li smo mi lično sentimentali prema njima, nego od Zavoda za zaštitu spomenika, koji most nije stavio pod zaštitu
5. Stari most će biti premešten na drugo mesto za pešački i biciklistički saobraćaj, koji je mnogo lakši od trenutnog...
Zaključak: Ne treba o stanju mosta odlučivati na osnovu toga da li se na njemu slikao Đilas, u prošlosti, ili će se slikati Vučić, u budućnosti...

Petar

pre 5 godina

Bul.Z.Djindjica ce da produze preko Miskovicevog parkinga. Bice Misko dobar jedno desetak miliona evrica.
(Posmatrac, 06. novembar 2018 12:04)

Mišković je taj parking sa sve poslovnom zgradom od preko 30.000 kvm prodao pre nekoliko godina jednoj banci, ali lepo je videti kako si dobio 60+ i 2- za neistinu.

nemanja

pre 5 godina

U tekstu ne pise, i nije mi poznato, dok se bude ovaj most izmestao i gradio novi, koliko ce to da traje? Da li to znaci da cemo imati jedan most manje za prelazak preko reke? Kako ce se promeniti trase tramvaja (7,9,11) koji idu preko savskog mosta? Sta ce biti sa linijama 78, 83, preusmerene na brankov most ili gazelu? Da li je neko radio analizu koliko ce vec ionako preoptereceni gazela i brankov most biti zakrceni dok se bude gradio novi most?

johhny

pre 5 godina

Posmatrac, taj Miskovicev park je njegov koliko tvoj i moj ... s'tim sto je on bio toliko bezobrazan da ga je koristio kao da je njegov. Kada je Intesa kupila zgradu, italijanski advokati se zaprepastili koliko zemljiste je Intesa korsistila, a da nije u njenom vlasnistvu. Naravno, "Miskov parking" je vracen Parking servisu i on nema veze sa vlasnistvom tog dela Novog Beograda. Da ne shvatis pogresno, ne branim ja Miskovica. Naprotiv, pricam koliko odredjeni ljudi mogu sebi da dazvole i da jasu.

bgd

pre 5 godina

umesto ako baš moraju da ruše taj most da bulevar Zorana Đinđića povežu sa Nemanjinom, oni sastavljaju pomoći kapa i kanapa. Nema pravog planiranja, samo lupaju gluposti koje narod voli da čuje. Dobra stvar je da razmišljaju o kružnom toku. Konačno i toga neko kod nas da se seti

Dex

pre 5 godina

Meni je samo zanimljiv podatak kako se rusi ispravan, nedavno remontovan most, objekat od odredjenog istorijskog znacaja i simbolike, kako bi se na istom mestu sagradio gotovo istovetan most slicnih karakteristika. A ovaj je toliko los da su odmah rekli kako ce ga postaviti negde drugde (!?) i vratiti u upotrebu. Buka smeta stanarima dve zgrade, koje nisu ni bile predvidjene na tom mestu i evo niza investicija bez tendera, kao i u slucaju tih zgrada. Pola Beograda bridi od usporenih radova, uglavnom na istim mestima (nesto se vecno gradi, a nesto pedeset puta dok konacno uspe), a nikad se ne zna ko gradi, kako je dobio posao, ko mu je dodelio posao, ko finansira, ko profitira. Dobijamo samo probrane sluzbene informacije. Meni to ne treba, a vama?

mile007

pre 5 godina

Novi Beograd dakle postaje automobilski pakao. Bulevar Zorana Djindjica je vec pretvoren u ogroman parking koji kad je pun izgleda kao jedna beskonacna pijaca polovnih automobila. Sa ovim tunelom i mostom cemo dobiti jos vozila, tako da ce pomenuti bulevar sada izgledati kao ibarska magistrala plus beskonacna pijaca polovnih automobila. A do pre neku godinu je imao umeren saobracaj, lepu zelenu povrsinu medju trakama i koliko se secam tuda je trebalo da prodje tramvaj po poslednjem urbanistickom planu. Na Novom Beogradu postoji malo zoniranog parkinga, ali to sluzi samo da se na taj nacin rezervisu mesta poslovnim zgradama koje izdaju poslovni prostor. Sve ostalo je - slobodan lov. Mozete se parkirati gde god zelite: na decje igraliste, na pesacku stazu, bilo gde. Sa ovakvim planiranjem grada, gde se najvise ugadja vozacima i investitorima poslovnih zgrada na Novom Beogradu, nama novobeogradjanima se cini nevidjen zlocin i unistava nam se normalan zivot. Novi Beograd postaje mreza opterecenih magistralnih puteva sa hiljadama vozila parkiranih po okolnim zelenim povrsinama i onome sto je trebalo da budu pesacke staze. Ali, iz perspektive onih koji ne izlaze iz automobila, onih koji su rekli "zbogom" nogama kad su se dokopali prvog automobila, onih koji vole da jurcaju bulevarima i parkiraju gde stignu - njima je Novi Beograd postao raj na zemlji.

Dusan

pre 5 godina

vlast nestrucna drugo misljenje moze po kuloarima ali sta oni odluce to je a odlucuju samo u interesu novca za svoje privatne dzepove naravno.
jer niko me ne moze uveriti da se isplati zameniti istorijski i lep zeleni most koji moze sluziti tramvajima i poesacima biciklima makar dragulj to nesrecnog grada.. sa nekim malo vecim da bruje automobili preko njega.
uopste da je gradska vlast kompetentna ona bi grad razvijala tamo gde su livade recimo bezanija itd a ne nabijala sve u tih nekoliko kvadratnih kilometara centra bespravnom gradnjom otimanjem parkova prostora i kako vidimo istorijskih spomenika (i to malo sto imamo).
zar je Budimpesta toliko daleko, sa njenim predivnim starim zeljeznim zelenim mostovima ? da je u 2 milionskom gradu preovladava razmisljanje uporedivo sa postrevolucionarno komunistickim gde se rusilo sve sto podseca na neka prosla vremena.

mrmlj

pre 5 godina

"Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje."

ajde, parking kod sava centra ce lakoa li bas da ih vidim da sruse kraun plazu kad budu produzavali bulevar zorana djindjica do ulice vladimira popovica.

Srbenda

pre 5 godina

Ovi stvarno hoce da sruse most??!
zar nije skuplje srusiti pa izgraditi novi na mestu starog, nego izgraditi pored novi?

Ovi su gori od neprijateljske avijacije

Vladimir

pre 5 godina

"Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje." Aman vise. Prvo ide eksproprijacija, a onda rusenje. Necete valjda opet da otimate imovinu gradjana Srbije.

бт

pre 5 godina

Хоће ово да иде паралелно са изградњом метроа? Да нам се не сударе градитељи...

beogradjanin

pre 5 godina

Da bi se sve to odradilo treba jedno 2 godine, a nasim majstorima bar 5. Sto znaci bar 5 godina gorih guzvi nego kad se radila Gazela.

dex

pre 5 godina

Kad se već gradi novi most daleko logicnije bi bilo da se bulevar dr Zorana produži tako da predaje preko Save negde kod nove kule. A da se stari tramvajski most skroz ukloni.

Beogradjanka sa pedigreom

pre 5 godina

Jos nisu zavrsili ni tzv Most na Adi, tj vec vise od 5 GODINA nisu u stanju da uspostave tramvajski saobracaj, a vec pricaju o drugom mostu!
Prodavci magle, diletanti i hohstapleri

Dex

pre 5 godina

Meni je samo zanimljiv podatak kako se rusi ispravan, nedavno remontovan most, objekat od odredjenog istorijskog znacaja i simbolike, kako bi se na istom mestu sagradio gotovo istovetan most slicnih karakteristika. A ovaj je toliko los da su odmah rekli kako ce ga postaviti negde drugde (!?) i vratiti u upotrebu. Buka smeta stanarima dve zgrade, koje nisu ni bile predvidjene na tom mestu i evo niza investicija bez tendera, kao i u slucaju tih zgrada. Pola Beograda bridi od usporenih radova, uglavnom na istim mestima (nesto se vecno gradi, a nesto pedeset puta dok konacno uspe), a nikad se ne zna ko gradi, kako je dobio posao, ko mu je dodelio posao, ko finansira, ko profitira. Dobijamo samo probrane sluzbene informacije. Meni to ne treba, a vama?

бт

pre 5 godina

Хоће ово да иде паралелно са изградњом метроа? Да нам се не сударе градитељи...

Beogradjanka sa pedigreom

pre 5 godina

Jos nisu zavrsili ni tzv Most na Adi, tj vec vise od 5 GODINA nisu u stanju da uspostave tramvajski saobracaj, a vec pricaju o drugom mostu!
Prodavci magle, diletanti i hohstapleri

Srbenda

pre 5 godina

Ovi stvarno hoce da sruse most??!
zar nije skuplje srusiti pa izgraditi novi na mestu starog, nego izgraditi pored novi?

Ovi su gori od neprijateljske avijacije

Vladimir

pre 5 godina

"Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje." Aman vise. Prvo ide eksproprijacija, a onda rusenje. Necete valjda opet da otimate imovinu gradjana Srbije.

beogradjanin

pre 5 godina

Da bi se sve to odradilo treba jedno 2 godine, a nasim majstorima bar 5. Sto znaci bar 5 godina gorih guzvi nego kad se radila Gazela.

mile007

pre 5 godina

Novi Beograd dakle postaje automobilski pakao. Bulevar Zorana Djindjica je vec pretvoren u ogroman parking koji kad je pun izgleda kao jedna beskonacna pijaca polovnih automobila. Sa ovim tunelom i mostom cemo dobiti jos vozila, tako da ce pomenuti bulevar sada izgledati kao ibarska magistrala plus beskonacna pijaca polovnih automobila. A do pre neku godinu je imao umeren saobracaj, lepu zelenu povrsinu medju trakama i koliko se secam tuda je trebalo da prodje tramvaj po poslednjem urbanistickom planu. Na Novom Beogradu postoji malo zoniranog parkinga, ali to sluzi samo da se na taj nacin rezervisu mesta poslovnim zgradama koje izdaju poslovni prostor. Sve ostalo je - slobodan lov. Mozete se parkirati gde god zelite: na decje igraliste, na pesacku stazu, bilo gde. Sa ovakvim planiranjem grada, gde se najvise ugadja vozacima i investitorima poslovnih zgrada na Novom Beogradu, nama novobeogradjanima se cini nevidjen zlocin i unistava nam se normalan zivot. Novi Beograd postaje mreza opterecenih magistralnih puteva sa hiljadama vozila parkiranih po okolnim zelenim povrsinama i onome sto je trebalo da budu pesacke staze. Ali, iz perspektive onih koji ne izlaze iz automobila, onih koji su rekli "zbogom" nogama kad su se dokopali prvog automobila, onih koji vole da jurcaju bulevarima i parkiraju gde stignu - njima je Novi Beograd postao raj na zemlji.

bgd

pre 5 godina

umesto ako baš moraju da ruše taj most da bulevar Zorana Đinđića povežu sa Nemanjinom, oni sastavljaju pomoći kapa i kanapa. Nema pravog planiranja, samo lupaju gluposti koje narod voli da čuje. Dobra stvar je da razmišljaju o kružnom toku. Konačno i toga neko kod nas da se seti

Dosta više automobila

pre 5 godina

Nećemo više ogromne saobraćajnice na Novom Beogradu! Zar nije više dosta saobraćaja i automobila na Novom Beogradu? Novi Beograd postaje grad automobila gde se pešak tretira kao uljez.

mrmlj

pre 5 godina

"Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje."

ajde, parking kod sava centra ce lakoa li bas da ih vidim da sruse kraun plazu kad budu produzavali bulevar zorana djindjica do ulice vladimira popovica.

Artur Klark

pre 5 godina

Izgradice tunel izmedju Topcidera i Autokomande, tunel od Karadjordjeve do Cvijceve, novi Savski most, most kod Ade Huje, metro dvadeset linija......

Sve ovo sto sam nabrojao, najavljuju vec cetiri godine, nista nije ni blizu pocetka gradnje. Pa oni nisu u stanju ni onaj tunelcic kod FDU-a (spaja Bulevar Umetnosti i Agostina Neta) da izgrade a ne ove grandiozne poduhvate. Tako da su sve ovo mastarije i lupetanja i od toga nista nece biti.

nemanja

pre 5 godina

U tekstu ne pise, i nije mi poznato, dok se bude ovaj most izmestao i gradio novi, koliko ce to da traje? Da li to znaci da cemo imati jedan most manje za prelazak preko reke? Kako ce se promeniti trase tramvaja (7,9,11) koji idu preko savskog mosta? Sta ce biti sa linijama 78, 83, preusmerene na brankov most ili gazelu? Da li je neko radio analizu koliko ce vec ionako preoptereceni gazela i brankov most biti zakrceni dok se bude gradio novi most?

johhny

pre 5 godina

Posmatrac, taj Miskovicev park je njegov koliko tvoj i moj ... s'tim sto je on bio toliko bezobrazan da ga je koristio kao da je njegov. Kada je Intesa kupila zgradu, italijanski advokati se zaprepastili koliko zemljiste je Intesa korsistila, a da nije u njenom vlasnistvu. Naravno, "Miskov parking" je vracen Parking servisu i on nema veze sa vlasnistvom tog dela Novog Beograda. Da ne shvatis pogresno, ne branim ja Miskovica. Naprotiv, pricam koliko odredjeni ljudi mogu sebi da dazvole i da jasu.

Poznavalac prilika

pre 5 godina

@Dex
Ako isključimo politiku, pristrasnost, ko koga voli... i držimo se samo činjenica, dobićemo sledeće odgovore:

1. To što se preko njega odvija saobraćaj ne znači da je most ispravan, pogotovo posle 75 godina neadekvatne upotrebe
2. Ta "nedavna" sanacija bila je pre više od 10 godina i u većoj meri nije obuhvatala strukturalne delove mosta, već se više odnosila na farbanje i postavljanje dekorativnog osvetljenja
3. Most koji će se praviti nema slične karakteristike sa starim, nego će biti tri puta širi sa više od tri puta većim saobraćajem na njemu
4. To da li neka zgrada ili most imaju istorijsku vrednost ne zavisi od toga da li smo mi lično sentimentali prema njima, nego od Zavoda za zaštitu spomenika, koji most nije stavio pod zaštitu
5. Stari most će biti premešten na drugo mesto za pešački i biciklistički saobraćaj, koji je mnogo lakši od trenutnog...
Zaključak: Ne treba o stanju mosta odlučivati na osnovu toga da li se na njemu slikao Đilas, u prošlosti, ili će se slikati Vučić, u budućnosti...

Petar

pre 5 godina

Nije mi jasno kako ce da proteraju Bulevar Zorana Djindjica izmedju Kraun plaza-e i one poslovne zgrade gde je Generali Osiguranje
(Igor, 06. novembar 2018 11:45)

Pa, prostor između te dve zgrade je širok bar 50 metara. Neće da prave Bulevar bin Zajeda od 7 traka u jednom i 7 u drugom smeru.

srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Sta sve jos treba da se uradi za Beograd na vodi. Jesmo poklonili Arapima zemljiste, zgrade, ostali bez autobuske i zeleznicke stanice, Simpa, Bristola, ... Porusise i ovaj jadni most jer im ruzi pogled na Beograd na vodi a stanarima smeta buka tramvaja. Samo da ne isuse Savu, dislociraju usce Save u Dunav, poravnaju Nemanjinu ulicu, ....

Petar

pre 5 godina

Bul.Z.Djindjica ce da produze preko Miskovicevog parkinga. Bice Misko dobar jedno desetak miliona evrica.
(Posmatrac, 06. novembar 2018 12:04)

Mišković je taj parking sa sve poslovnom zgradom od preko 30.000 kvm prodao pre nekoliko godina jednoj banci, ali lepo je videti kako si dobio 60+ i 2- za neistinu.

Dex

pre 5 godina

@Dex
Ako isključimo politiku, pristrasnost, ko koga voli... i držimo se samo činjenica, dobićemo sledeće odgovore:

1. To što se preko njega odvija saobraćaj ne znači da je most ispravan, pogotovo posle 75 godina neadekvatne upotrebe

(Poznavalac prilika, 6. novembar 2018 13:35)

Dovoljno je odgovoriti na ovu stavku. Ovaj most ce biti premesten na drugu lokaciju i biti koriscen. Da li postavljaju neispravan most, ili mozda nije neispravan kad ce se opet koristiti? Inace, svakako da je ispravan most, sem ako ce neko reci da je Brankov most u boljem stanju? Da nije mozda Gazela u boljem stanju? Da nije mozda khm, Pancevacki most, khm, u boljem stanju? Oni mogu da ostanu, ne treba im remont (sem ako je mozda rekonstrukcija Brankovog mosta bila temeljna, ozbiljna i profesionala)?
Sto se tice politike i pristrasnosti, ne bi me mogli puskom naterati da budem pristrasan u korist bilo koje stranke u Srbiji. A to sto ce ovaj most biti siri nije nikakav argument. Kad se vec gradi novi most, mogao je ostati i stari. Time bi dobit bila daleko veca, a ne da rusimo postojece (ispravne) mostove i stavljamo malo vece na isto mesto. To bi mogli kad ne bi postojao manjak broja mostova. Imamo i manjak bolnica. Da li je bolje srusiti jednu i napraviti vecu, ili napraviti vecu dok manja uporedo radi? Sta mislis, kako ce izgledati saobracaj kad sruse ovaj most, dok ne sagrade taj "brzi, jaci, bolji"?

Dusan

pre 5 godina

vlast nestrucna drugo misljenje moze po kuloarima ali sta oni odluce to je a odlucuju samo u interesu novca za svoje privatne dzepove naravno.
jer niko me ne moze uveriti da se isplati zameniti istorijski i lep zeleni most koji moze sluziti tramvajima i poesacima biciklima makar dragulj to nesrecnog grada.. sa nekim malo vecim da bruje automobili preko njega.
uopste da je gradska vlast kompetentna ona bi grad razvijala tamo gde su livade recimo bezanija itd a ne nabijala sve u tih nekoliko kvadratnih kilometara centra bespravnom gradnjom otimanjem parkova prostora i kako vidimo istorijskih spomenika (i to malo sto imamo).
zar je Budimpesta toliko daleko, sa njenim predivnim starim zeljeznim zelenim mostovima ? da je u 2 milionskom gradu preovladava razmisljanje uporedivo sa postrevolucionarno komunistickim gde se rusilo sve sto podseca na neka prosla vremena.

Johnieee

pre 5 godina

@Posmatrac
Zgradu Delte je pre nekoliko godina kupila Banca Intesa tako da vise ne pripada Miskovicu, a pomenuti parking je vlasnistvo Parking Servisa. Miskovic ga je bespravno prisvojio dok je zgrada bila njegova, medjutim od kada je Intesa kupila, parkingom raspolaze Parking Servis.

prosvetar u penziji

pre 5 godina

Kako nas vode, očekujem da na brzinu sruše stari, a za "godinu ili dve", kad dozvoli budžet, počnu da planiraju novi most.

dex

pre 5 godina

Kad se već gradi novi most daleko logicnije bi bilo da se bulevar dr Zorana produži tako da predaje preko Save negde kod nove kule. A da se stari tramvajski most skroz ukloni.

Tisina tamo !

pre 5 godina

...Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje. ...

Sto se ovog tice, pitajte Jevrejsku opstinu za komentar.

Rakica

pre 5 godina

Opet N.Bgd?!A sta bi sa prosirenjem ulm Tosin bunar? Kazu da je bilo u nekom Planu ovih godina. A zagusenja ceo dan. Nadam se da ce i ovaj centralbni deo Zemuna doci na red kad se jos ulepsaju Busije,Plavi horizonti i druga okolna nelegalna naselja. Mozda posle nekih sl.izbora

Драган

pre 5 godina

Kad se već gradi novi most daleko logicnije bi bilo da se bulevar dr Zorana produži tako da predaje preko Save negde kod nove kule. A da se stari tramvajski most skroz ukloni.
(dex, 6. novembar 2018 10:49)

Није проблем да се направи мост код будуће куле. Проблем је да се направи булевар у продужетку а да се при том не сруше неке болнице и/или амбасаде, Палата правде, бројне стамбене зграде, државне установе, итд. Станови на том потезу коштају у просеку 1800 евра квм. Помножи са бројем квадратних метара са леве и десне стране 3-4 км замишљене саобраћајнице и доћи ћеш до суме од најмање 300 милиона евра неопходне само за експропријацију на Савском венцу, Врачару и Звездари. Тек након тога иду трошкови рушења, пројектовања, изградње, итд. Алтернатива томе је тунел а и он кошта.

Majestyk

pre 5 godina

A kud će da provuku Z. Đinđića do Save?
Kroz Hajat? (Mladen, 6. novembar 2018 14:24)

Ne, kroz Intercontinental, ili kako se već sada zove.

A da bude još zanimljivije, 50 metara dalje je ulica koja ide pored Hajata i već spaja Vladimira Popovića i Milentija Popovića.

Pantagruel

pre 5 godina

Да се направи тунел испод зграде старе железничке станице и испод корита Саве, који би директно повезао Немањину улицу и Славију са Новим Београдом.

Života

pre 5 godina

A na drugoj strani tunel do Bulevara revolucije. To vam je prioritet, da smanjite kolaps na Gazeli. Ne morate da rasterete 20 godina.

Mita

pre 5 godina

@Dragan
Ne placaju oni eksproprijaciju po trzisnoj vrednosti,nego po poreskoj prijavi,sto ce reci ne 1800€ po m2,nego oko 1000€ po m2.

Dosta više automobila

pre 5 godina

Nećemo više ogromne saobraćajnice na Novom Beogradu! Zar nije više dosta saobraćaja i automobila na Novom Beogradu? Novi Beograd postaje grad automobila gde se pešak tretira kao uljez.

Dex

pre 5 godina

Meni je samo zanimljiv podatak kako se rusi ispravan, nedavno remontovan most, objekat od odredjenog istorijskog znacaja i simbolike, kako bi se na istom mestu sagradio gotovo istovetan most slicnih karakteristika. A ovaj je toliko los da su odmah rekli kako ce ga postaviti negde drugde (!?) i vratiti u upotrebu. Buka smeta stanarima dve zgrade, koje nisu ni bile predvidjene na tom mestu i evo niza investicija bez tendera, kao i u slucaju tih zgrada. Pola Beograda bridi od usporenih radova, uglavnom na istim mestima (nesto se vecno gradi, a nesto pedeset puta dok konacno uspe), a nikad se ne zna ko gradi, kako je dobio posao, ko mu je dodelio posao, ko finansira, ko profitira. Dobijamo samo probrane sluzbene informacije. Meni to ne treba, a vama?

Poznavalac prilika

pre 5 godina

@Dex
Ako isključimo politiku, pristrasnost, ko koga voli... i držimo se samo činjenica, dobićemo sledeće odgovore:

1. To što se preko njega odvija saobraćaj ne znači da je most ispravan, pogotovo posle 75 godina neadekvatne upotrebe
2. Ta "nedavna" sanacija bila je pre više od 10 godina i u većoj meri nije obuhvatala strukturalne delove mosta, već se više odnosila na farbanje i postavljanje dekorativnog osvetljenja
3. Most koji će se praviti nema slične karakteristike sa starim, nego će biti tri puta širi sa više od tri puta većim saobraćajem na njemu
4. To da li neka zgrada ili most imaju istorijsku vrednost ne zavisi od toga da li smo mi lično sentimentali prema njima, nego od Zavoda za zaštitu spomenika, koji most nije stavio pod zaštitu
5. Stari most će biti premešten na drugo mesto za pešački i biciklistički saobraćaj, koji je mnogo lakši od trenutnog...
Zaključak: Ne treba o stanju mosta odlučivati na osnovu toga da li se na njemu slikao Đilas, u prošlosti, ili će se slikati Vučić, u budućnosti...

mile007

pre 5 godina

Novi Beograd dakle postaje automobilski pakao. Bulevar Zorana Djindjica je vec pretvoren u ogroman parking koji kad je pun izgleda kao jedna beskonacna pijaca polovnih automobila. Sa ovim tunelom i mostom cemo dobiti jos vozila, tako da ce pomenuti bulevar sada izgledati kao ibarska magistrala plus beskonacna pijaca polovnih automobila. A do pre neku godinu je imao umeren saobracaj, lepu zelenu povrsinu medju trakama i koliko se secam tuda je trebalo da prodje tramvaj po poslednjem urbanistickom planu. Na Novom Beogradu postoji malo zoniranog parkinga, ali to sluzi samo da se na taj nacin rezervisu mesta poslovnim zgradama koje izdaju poslovni prostor. Sve ostalo je - slobodan lov. Mozete se parkirati gde god zelite: na decje igraliste, na pesacku stazu, bilo gde. Sa ovakvim planiranjem grada, gde se najvise ugadja vozacima i investitorima poslovnih zgrada na Novom Beogradu, nama novobeogradjanima se cini nevidjen zlocin i unistava nam se normalan zivot. Novi Beograd postaje mreza opterecenih magistralnih puteva sa hiljadama vozila parkiranih po okolnim zelenim povrsinama i onome sto je trebalo da budu pesacke staze. Ali, iz perspektive onih koji ne izlaze iz automobila, onih koji su rekli "zbogom" nogama kad su se dokopali prvog automobila, onih koji vole da jurcaju bulevarima i parkiraju gde stignu - njima je Novi Beograd postao raj na zemlji.

Srbenda

pre 5 godina

Ovi stvarno hoce da sruse most??!
zar nije skuplje srusiti pa izgraditi novi na mestu starog, nego izgraditi pored novi?

Ovi su gori od neprijateljske avijacije

Vladimir

pre 5 godina

"Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje." Aman vise. Prvo ide eksproprijacija, a onda rusenje. Necete valjda opet da otimate imovinu gradjana Srbije.

Petar

pre 5 godina

Bul.Z.Djindjica ce da produze preko Miskovicevog parkinga. Bice Misko dobar jedno desetak miliona evrica.
(Posmatrac, 06. novembar 2018 12:04)

Mišković je taj parking sa sve poslovnom zgradom od preko 30.000 kvm prodao pre nekoliko godina jednoj banci, ali lepo je videti kako si dobio 60+ i 2- za neistinu.

Beogradjanka sa pedigreom

pre 5 godina

Jos nisu zavrsili ni tzv Most na Adi, tj vec vise od 5 GODINA nisu u stanju da uspostave tramvajski saobracaj, a vec pricaju o drugom mostu!
Prodavci magle, diletanti i hohstapleri

mrmlj

pre 5 godina

"Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje."

ajde, parking kod sava centra ce lakoa li bas da ih vidim da sruse kraun plazu kad budu produzavali bulevar zorana djindjica do ulice vladimira popovica.

dex

pre 5 godina

Kad se već gradi novi most daleko logicnije bi bilo da se bulevar dr Zorana produži tako da predaje preko Save negde kod nove kule. A da se stari tramvajski most skroz ukloni.

beogradjanin

pre 5 godina

Da bi se sve to odradilo treba jedno 2 godine, a nasim majstorima bar 5. Sto znaci bar 5 godina gorih guzvi nego kad se radila Gazela.

Dusan

pre 5 godina

vlast nestrucna drugo misljenje moze po kuloarima ali sta oni odluce to je a odlucuju samo u interesu novca za svoje privatne dzepove naravno.
jer niko me ne moze uveriti da se isplati zameniti istorijski i lep zeleni most koji moze sluziti tramvajima i poesacima biciklima makar dragulj to nesrecnog grada.. sa nekim malo vecim da bruje automobili preko njega.
uopste da je gradska vlast kompetentna ona bi grad razvijala tamo gde su livade recimo bezanija itd a ne nabijala sve u tih nekoliko kvadratnih kilometara centra bespravnom gradnjom otimanjem parkova prostora i kako vidimo istorijskih spomenika (i to malo sto imamo).
zar je Budimpesta toliko daleko, sa njenim predivnim starim zeljeznim zelenim mostovima ? da je u 2 milionskom gradu preovladava razmisljanje uporedivo sa postrevolucionarno komunistickim gde se rusilo sve sto podseca na neka prosla vremena.

бт

pre 5 godina

Хоће ово да иде паралелно са изградњом метроа? Да нам се не сударе градитељи...

Dex

pre 5 godina

@Dex
Ako isključimo politiku, pristrasnost, ko koga voli... i držimo se samo činjenica, dobićemo sledeće odgovore:

1. To što se preko njega odvija saobraćaj ne znači da je most ispravan, pogotovo posle 75 godina neadekvatne upotrebe

(Poznavalac prilika, 6. novembar 2018 13:35)

Dovoljno je odgovoriti na ovu stavku. Ovaj most ce biti premesten na drugu lokaciju i biti koriscen. Da li postavljaju neispravan most, ili mozda nije neispravan kad ce se opet koristiti? Inace, svakako da je ispravan most, sem ako ce neko reci da je Brankov most u boljem stanju? Da nije mozda Gazela u boljem stanju? Da nije mozda khm, Pancevacki most, khm, u boljem stanju? Oni mogu da ostanu, ne treba im remont (sem ako je mozda rekonstrukcija Brankovog mosta bila temeljna, ozbiljna i profesionala)?
Sto se tice politike i pristrasnosti, ne bi me mogli puskom naterati da budem pristrasan u korist bilo koje stranke u Srbiji. A to sto ce ovaj most biti siri nije nikakav argument. Kad se vec gradi novi most, mogao je ostati i stari. Time bi dobit bila daleko veca, a ne da rusimo postojece (ispravne) mostove i stavljamo malo vece na isto mesto. To bi mogli kad ne bi postojao manjak broja mostova. Imamo i manjak bolnica. Da li je bolje srusiti jednu i napraviti vecu, ili napraviti vecu dok manja uporedo radi? Sta mislis, kako ce izgledati saobracaj kad sruse ovaj most, dok ne sagrade taj "brzi, jaci, bolji"?

bgd

pre 5 godina

umesto ako baš moraju da ruše taj most da bulevar Zorana Đinđića povežu sa Nemanjinom, oni sastavljaju pomoći kapa i kanapa. Nema pravog planiranja, samo lupaju gluposti koje narod voli da čuje. Dobra stvar je da razmišljaju o kružnom toku. Konačno i toga neko kod nas da se seti

johhny

pre 5 godina

Posmatrac, taj Miskovicev park je njegov koliko tvoj i moj ... s'tim sto je on bio toliko bezobrazan da ga je koristio kao da je njegov. Kada je Intesa kupila zgradu, italijanski advokati se zaprepastili koliko zemljiste je Intesa korsistila, a da nije u njenom vlasnistvu. Naravno, "Miskov parking" je vracen Parking servisu i on nema veze sa vlasnistvom tog dela Novog Beograda. Da ne shvatis pogresno, ne branim ja Miskovica. Naprotiv, pricam koliko odredjeni ljudi mogu sebi da dazvole i da jasu.

Petar

pre 5 godina

Nije mi jasno kako ce da proteraju Bulevar Zorana Djindjica izmedju Kraun plaza-e i one poslovne zgrade gde je Generali Osiguranje
(Igor, 06. novembar 2018 11:45)

Pa, prostor između te dve zgrade je širok bar 50 metara. Neće da prave Bulevar bin Zajeda od 7 traka u jednom i 7 u drugom smeru.

srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Sta sve jos treba da se uradi za Beograd na vodi. Jesmo poklonili Arapima zemljiste, zgrade, ostali bez autobuske i zeleznicke stanice, Simpa, Bristola, ... Porusise i ovaj jadni most jer im ruzi pogled na Beograd na vodi a stanarima smeta buka tramvaja. Samo da ne isuse Savu, dislociraju usce Save u Dunav, poravnaju Nemanjinu ulicu, ....

Драган

pre 5 godina

Kad se već gradi novi most daleko logicnije bi bilo da se bulevar dr Zorana produži tako da predaje preko Save negde kod nove kule. A da se stari tramvajski most skroz ukloni.
(dex, 6. novembar 2018 10:49)

Није проблем да се направи мост код будуће куле. Проблем је да се направи булевар у продужетку а да се при том не сруше неке болнице и/или амбасаде, Палата правде, бројне стамбене зграде, државне установе, итд. Станови на том потезу коштају у просеку 1800 евра квм. Помножи са бројем квадратних метара са леве и десне стране 3-4 км замишљене саобраћајнице и доћи ћеш до суме од најмање 300 милиона евра неопходне само за експропријацију на Савском венцу, Врачару и Звездари. Тек након тога иду трошкови рушења, пројектовања, изградње, итд. Алтернатива томе је тунел а и он кошта.

Rakica

pre 5 godina

Opet N.Bgd?!A sta bi sa prosirenjem ulm Tosin bunar? Kazu da je bilo u nekom Planu ovih godina. A zagusenja ceo dan. Nadam se da ce i ovaj centralbni deo Zemuna doci na red kad se jos ulepsaju Busije,Plavi horizonti i druga okolna nelegalna naselja. Mozda posle nekih sl.izbora

nemanja

pre 5 godina

U tekstu ne pise, i nije mi poznato, dok se bude ovaj most izmestao i gradio novi, koliko ce to da traje? Da li to znaci da cemo imati jedan most manje za prelazak preko reke? Kako ce se promeniti trase tramvaja (7,9,11) koji idu preko savskog mosta? Sta ce biti sa linijama 78, 83, preusmerene na brankov most ili gazelu? Da li je neko radio analizu koliko ce vec ionako preoptereceni gazela i brankov most biti zakrceni dok se bude gradio novi most?

prosvetar u penziji

pre 5 godina

Kako nas vode, očekujem da na brzinu sruše stari, a za "godinu ili dve", kad dozvoli budžet, počnu da planiraju novi most.

Artur Klark

pre 5 godina

Izgradice tunel izmedju Topcidera i Autokomande, tunel od Karadjordjeve do Cvijceve, novi Savski most, most kod Ade Huje, metro dvadeset linija......

Sve ovo sto sam nabrojao, najavljuju vec cetiri godine, nista nije ni blizu pocetka gradnje. Pa oni nisu u stanju ni onaj tunelcic kod FDU-a (spaja Bulevar Umetnosti i Agostina Neta) da izgrade a ne ove grandiozne poduhvate. Tako da su sve ovo mastarije i lupetanja i od toga nista nece biti.

Tisina tamo !

pre 5 godina

...Objektima koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice sledi rušenje. ...

Sto se ovog tice, pitajte Jevrejsku opstinu za komentar.

Majestyk

pre 5 godina

A kud će da provuku Z. Đinđića do Save?
Kroz Hajat? (Mladen, 6. novembar 2018 14:24)

Ne, kroz Intercontinental, ili kako se već sada zove.

A da bude još zanimljivije, 50 metara dalje je ulica koja ide pored Hajata i već spaja Vladimira Popovića i Milentija Popovića.

Johnieee

pre 5 godina

@Posmatrac
Zgradu Delte je pre nekoliko godina kupila Banca Intesa tako da vise ne pripada Miskovicu, a pomenuti parking je vlasnistvo Parking Servisa. Miskovic ga je bespravno prisvojio dok je zgrada bila njegova, medjutim od kada je Intesa kupila, parkingom raspolaze Parking Servis.

Života

pre 5 godina

A na drugoj strani tunel do Bulevara revolucije. To vam je prioritet, da smanjite kolaps na Gazeli. Ne morate da rasterete 20 godina.

Pantagruel

pre 5 godina

Да се направи тунел испод зграде старе железничке станице и испод корита Саве, који би директно повезао Немањину улицу и Славију са Новим Београдом.

Mita

pre 5 godina

@Dragan
Ne placaju oni eksproprijaciju po trzisnoj vrednosti,nego po poreskoj prijavi,sto ce reci ne 1800€ po m2,nego oko 1000€ po m2.