Ponedeljak, 05.11.2018.

12:17

Telekom ozvaničio - preuzet drugi najveći kablovski operater

Kompanija Telekom Srbija zvanično je postala vlasnik 100 odsto udela drugog po veličini kablovskog operatora u Srbiji, Kopernikus Technology.

Izvor: B92

Telekom ozvanièio - preuzet drugi najveæi kablovski operater IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

nikola

pre 4 godine

Hocemo li npokon izadji iz senke dezinformacija i dobiti fox kanale koji jedini na ovim prostorima nude zabavu?????????? Hajde mts imate para za kopernikus i sve kanale od grcke antena grupe a nemate novca za FOX sramota

Nenad

pre 5 godina

Tako je , dali su milione na Kopernikus a planiraju da kupe Telekom Albanija. A o svojoj mrezi da ne govorimo. Jos uvek ima stsrih zica i bandera nemaju pokrivenost signalom, adsl ocajan ne moze veca brzina od 10mb itd, itd. Umesto da ulazu u svoj kapital i da se ozbiljno pozabave svojom infrastrukturom i poboljsaju postojecu mrezu kako fixnu tako i mobilnu, oni kupuju druge provajdere . Al sta ces drzavna firma nemaju kome da odgovaraju a mi sto se mucimo sa internetom i istslim uslugama koga je to briga....

Nikola

pre 5 godina

Kopernikus namerno nanosi veliku stetu korisnicima upornim forsiranjem projekta potpune digitalizacije korisnika odnosno planira gašenja svih analognih kanala na velikom broju lokacija(na nekim lokacijama su vec potpuno ugasili analogni signal) sve to navodno pod izgovorom da je to za dobro korisnika, medjutim svako ko i malo ima mozga shvata da kopernikus na taj nacin nanosi veliku stetu korisnicima koji u kuci imaju vise od 3 tv prijemnika, jer im gasenjem analognog signala tv prijemnici bez instalirane kartice ili risivera postaju neupotrebljivi, a da bi korisnik dobio pravo na 4,5,6 risiver ili karticu mora da potpise jos jedan ugovor i da placa jos jednu ktv pretplatu kao da ima dva posebna kablovska prikljucka u kuci.

sasa

pre 5 godina

ahahahaaaa, 1000e po korisniku je telekom nasim parama platio vlasnistvo sns ekipe, a vi se raspravljate o brzini protoka i programskoj ponudi kopernikusa?! pa, nama treba da dodju jos gori, ako je moguce, nego ovi lopovi, a samo da vam ne diraju u zatamnjena stakla na kolima, a sve ostalo je u redu. ja zaista ne verujem da ste vi ljudi realni! 200 miliona nasih para je ekipa maznula kupovinom zastarelog kablovskog sistema, ko zna ko je koliko stavio u dzep! ono kad si kolateralna steta gluposti sopstvenog naroda...

veliki zli krastavac

pre 5 godina

Telekom nije konkurencija SBB.Prije svega ponuda programa mts i sbb je ne uporediva.Internet koji nudi sbb je 150,200 i 300Mbs bez optike.

Druže,moram da te razočaram.Uopšte nije bitno koliki ti protok operater nudi,već koliko tvoj računar može da koristi.Oprema srednjeg kvaliteta koju većina nas ima kod kuće NE MOŽE da koristi više od 60 do 70mb/s tako da mi protok od 500 mb/s ne znači ništa.Orion telekom na fiber-u nudi i 1000 mb/s ali nema svrhe da plaćaš nešto što ne možeš da koristiš

SchOne

pre 5 godina

Kopernikus koristim već drugu godinu prvih 3 sam imao gratis net i kablovsku sa HD kanalima bez resivera . Zatim su uveli resivere povećali cenu na 2150 rsd. ukinuli HD kanale ali jedini su koji valjda u paketu imaju sk i arenu sve kanale sem HD . Ukinuli su posle još neke kanale a pridodali glupe a o netu neću ni da govorim užas 10 / 1 .

T

pre 5 godina

"У погледу понуде ТВ канала Телеком је један од најгорих оператера. Гори је чак и од ПТТ-а."

PTT KDS ima sve Sport klub kanale, sve Arena kanale, Fox kanale i sve Pink kanale. To je trenutno jedna od najboljih ponuda u zemlji.

Danilo

pre 5 godina

Njihovi uhljebi primaju velike plate dodatno su osugurani dopunskim penzijskim osiguranjem primaju 13 platu dobijaju ogromne otpremnine kada napuste firmu oko 25000 evra dok na drugu stranu stotine hiljada radnika na minimalcu 190 evra bez prevoza toplog obroka to je tuzna istina u nasoj majcici Srbiji.

Ahtung

pre 5 godina

@Petar:
To bi me obradovalo! Sramota je da utakmice državne fudbalske reprezentacije ne prenosi državna televizija, nego kablovski kanal. Bruka!

buahaha

pre 5 godina

@komša
Najjači lik, kao instalirao kodi na eon box i uživa a plaćaće taj eon 3500 din koliko 3 godine? Brate imaš na alie vrh mašinu za 50E a ne to sr..e što sbb prodaje za debele pare. Ja imam TS internet i kodi na računaru i sledam sve SK i Arena kanale i šta sad?

Zed

pre 5 godina

Telekom se siri a svoje korisnike ostavlja sa max brzinom interneta od 6mbs.Zalio se ne vredi kaze takva ti je parica!!??Pa promenite je ej 6mbs internet u 2019....a drze monopol sve ide preko njih a ne daju.Za ovo zlostavjanje u normalnim drzavama bi lepo platili.I da treba mi adsl ne mogu da koristim kablovskog operatera.Jos kad imam izbor cacanskog Telemarka onda sta reci

Šojić

pre 5 godina

Kopernikus zvanicno, Radijus Vektor u zavrsnoj fazi, PTT takodje, jos nekoliko manjih... Duopol na snazi ubrzo. A ako mislite da ce Telekom sad da pocne da prikazuje SK ili pak N1, pa naravno da nece, bice content potpuno isti kao na Telekom IPTV-u...
Da je MTS los to misle neki, neki misle da su drugi ocajni a u sustini cela ta industrija i tehnologija se mnogo brzo menja, ima previse faktora koji odlucuju. Takodje, ako ste vi korisnik kome 200Mbit/s ili ping od 6ms nije dovoljan i kome je link uvek mali, vi ste 2% korisnika i 2% prihoda i 50% briga pa je svakom operateru i cilj da predjete kod drugog :). Vasa samo 2 poziva godisnje ka korisnickom servisu cine vas neprofitabilnim korisnikom. Znaci, nema garancija, telekomunikacije su potpuno liberalizovane pa zato danas imate 3 puta bolju uslugu nego pre 2 godine po istoj ceni a grejanje placate sve vise za losiju uslugu i nikakav napredak.

janko

pre 5 godina

Kopernikus pre dve nedelje kupio je Digi Srbiju koji pruža satelitsku televiziju. To se nigde ne pominje, Telekom znači ima od sad i Satelitsku televiziju?

localhost

pre 5 godina

Ljudi moji kakav SK kakva Arena, 190 miliona evra je telekom dao za ovu firmu koja godišnje zaradi 3-4 miliona! Trebace im 70 godina da povrate investiciju! Ali to naravno i nije cilj, cilj je jasan kada pogledate ko je vlasnik kopernikusa..

aleksa

pre 5 godina

Dao sam Lelekomu nekoliko 'drugih šansi' i koristio njihove usluge godinama nadajući se da će se dovesti u red. Ali naravno da nisu. Prodaju pakete koje ne mogu da održe (zbog užasne infrastrukture) pa onda sakate ljudima protok tako da plaćaš nešto punom cenom a dobijaš 50% usluge. Mrače ljude da pređu na optičke kablove i obećavaju im astronomske protoke a ni sami ne znaju kad će ih uvesti i koliko će koštati. Za kraj, desilo mi se da mi jedan dan Lelekomov operator ponudi novi i bolji ugovor, ja prihvatim, ugovor se realizuje telefonom... da bi mi sutra javili da cela priča otpada zato što 'nemaju tehničkih mogućnosti'. E zato sam lepo prešao kod drugog operatera, kome sve radi kao sat. Pa jednog dana kad Lelekom ostane bez mušterija pitaće se gde su pogrešili, al tad će već biti kasno. I opet će da bude kuknjava nad njim i opet će država da nama digne cene da bi njih održala u životu.

nije vazno ime

pre 5 godina

Trebalo bi ozbiljnije obraditi ovu temu i bilo bi pozeljno bez icnih interesa Sbb vec nekoliko puta menja vlasnika koliko se cuje plate nisu nikakve a izgleda da se mnogo izvuklo i iznelo odavde. Da ne pitam nista oko golf terena privatnih aviona.
Mi kao gradjani placamo institucije koje su dozvolile Sbb u da se ponasa kao sto ne bi moglo ni u jednoj uredjenoj zemlji a sada bi da ga zaustave na ovaj nacin. A sada nasim parama kupuju manje operatere a niko da pita sta ce na primer da bude sa zaposlenima Opet ponavljam mi sve ovo placamo a pri tom radimo ili ne radimo za plate od kojih ne mozemo ni normalan dorucak da priustimo. Nije dobro braniti kapitaliste i monopoliste mora da se gleda kako se i zasto trose nase pare jer ovako polako postajemo roblje u sopstvenoj drzavi.
Mora da bude dostupna informacija jer su pare ako ih uopste ima nase gradjana Srbije i imamo pravo da znamo. Telekom ima viska skoro pola zaposlenih i to nikada nisu resili. Sta ce sada da rade sa ljudima koji su kod kablovskih operatera imali bar neku platu i zivotarili. Da li ce taj potez da pokrene novu lavinu nezaposlenih i da imamo socijalne nemire.

комша

pre 5 godina

Колико видим људима углавном фали Арена Спорт на СББ. Ја сам на ЕОН боксу инсталирао Коди и на њему плугин и сад гледам и Арена и то y HD.

Veliki brat

pre 5 godina

@(Gox, 5. novembar 2018 13:04)

Imaš sve te kanale na internetu, ranije je bio problem sa reklamama i iskačućim prozorima, sad se mogu naći stream-ovi koji rade bez svega toga :)

Jeste da nije na pritisak tastera na daljinskom, ali mi trenutno i ne trebaju ni kablovska ni IPTV samo zbog par utakmica mesečno koje bih da odgledam. Uostalom, mogu lepo da ih odgledam i u nekom kafiću uz pićence sa društvom.

ccc

pre 5 godina

Ako je Kopernikus sklopio ugovor sa SBB o pravu emitovanja SK kanala u narednih nekoliko godina, onda kupovinom Kopernikusa Telekom postaje vlasnik tog ugovora, pa ne vidim zašto korisnici MTS IPTV ne bi dobili SK, makar kao dodatni paket. A još ako bude u osnovnom, SBB je ugasio...

Igor@muto

pre 5 godina

Hahaha ko ti kaze da je telekom posrnuo? Firma sa nejvexim profitom u zemlji, moguce i jugoistocnoj Evropi... Ne znam odakle ti ta informacija. Pre ce biti aj da napisem pa sta god to bilo...

Todor

pre 5 godina

Auu. Opet Telekom, a taman sam ga se resio. Dva fiksna odjavio (zbog previsoke pretplate uvedene za vreme DSa) mobilne porodicno preneli u druge mreze, i sad opet finansiranje fudbala i politickih partija preko Kopernikusa.

mr.wolf

pre 5 godina

(anarhista, 05. novembar 2018 16:06) 

Ne znam dal je usporedivo ili nije ali činjenica je da je SBBov internet golo g...o i to u samom centru BGa. Tako da recimo ja imam VIPov 4g koji mi je od backup-a postao primarni net u stanu, jer SBBov giga mega internet ima latency koji čini neki ozbiljniji rad preko neta nemogućim. Za TV me baš briga u eri stream servisa baš ću da gledam šta mi operater nudi. Čim mi istekne ugovor prelazima u MTS, od ovih Indijanaca ne mogu biti gori.
(Dorćol, 05. novembar 2018 16:33)

Kako kome, ja sam sa mts preso pre 2 godine na SBB i prezadovoljan sam. Za dve godine apsolutno nikakav problem. Meni odlicno, ali verujem da negde ne radi kako treba. I kod nas u Nisu se ljudi zale u cenyru grada, u sirem centru radi odlicno, i to je od samog starta SBB tako.

Srecko

pre 5 godina

Samo sto u SBB-u mozemo optiku da sanjamo. Nemaju svoju infrakstuturu i ne mogu da kopaju gde i kako hove kao telekom. Neke nove zgrade i deolovi nekih gradiva ce da dobiju, ostali mogu da sanjjaju.

Salerno

pre 5 godina

pa evo ja uzeo vip paket u mkd,1-2-3-4-5-6-7, sport klub kanala, doplatio jos 5 eura za arena 1 -2 -3 -4. pa za oko 15 eura mesecno imam sve ovo, i jos 100 giga interneta.

Splajser

pre 5 godina

Bravo za Telekom... Neka se širi na više polja i više država. Mts 4G je ove godine buknuo na sve strane! Gde god da krenem imam 4G.
IPTV kod kuće leti, a sad su došli i besplatno mi optiku uvode...optika brale!
Samo napred! Kupujmo domaće braćo i sestre! Barem tako svi ostali narodi rade!

Baš fino

pre 5 godina

Telekom??? E baš fino, još jedan razlog više da raskinem ugovor, jer vaćare sa ovim Arenama a ništa drugo nema da pogledaš, Pink reality, Happy reality, Pink western i samo za vas- Velika pljačka vlaka iz 1960 i neke god??????, Pink sapunice.... a o kvalitetu slike i da ne govorimo plus sad Telekom ponosni sponzor blizanaca czv i part, epa dalje nećeš moći!!!!!

anarhista

pre 5 godina

Telekom nije konkurencija SBB.Prije svega ponuda programa mts i sbb je ne uporediva.Internet koji nudi sbb je 150,200 i 300Mbs bez optike.Arena je jedina prednost mts ko gleda sport.Ako isključimo mobilnu telefoniju mts je i skuplji čak i sa 6mj po 1 din. poređenje je moguće samo ako imate mts optiku u zgradi.

Sremac iz Inđije

pre 5 godina

ne daj se radijus vektore!
(efendija, 5. novembar 2018 13:24)

Ja sam korisnik Radijus Vektora, ali moram da te razočaram i to je već gotova stvar. Čeka se samo momenat da se objavi vest kao i za Kopernikus.

Dorćol

pre 5 godina

(anarhista, 05. novembar 2018 16:06)

Ne znam dal je usporedivo ili nije ali činjenica je da je SBBov internet golo g...o i to u samom centru BGa. Tako da recimo ja imam VIPov 4g koji mi je od backup-a postao primarni net u stanu, jer SBBov giga mega internet ima latency koji čini neki ozbiljniji rad preko neta nemogućim. Za TV me baš briga u eri stream servisa baš ću da gledam šta mi operater nudi. Čim mi istekne ugovor prelazima u MTS, od ovih Indijanaca ne mogu biti gori.

gare

pre 5 godina

nego recite mi ko se razume iz pravnog ugla ako nam izbace sport klubove da li moze.mo da raskinemo ugovor bez ikakvih penala???
(Milosko, 05. novembar 2018 15:46)

Ako je u momentu zaključenja ugovora SK paket kanala bio sastavni deo usluge, onda bi se, po meni, to moglo uzeti kao promenjena okolnost zbog koje se može raskinuti ugovor. Ovo iz razloga što postojanje SK paketa kanala jeste stvar koja je bitna za odabir operatora. Tj. zaključili ste ugovor privučeni takvom ponudom, a koju su oni jednostrano osiromašili u bitnom delu. Da ste znali da ćete ostati bez SK, pretpostavljam da ne biste ni zaključili ugovor sa njima. Mada su ove stvari kompliovane, jer u ugovorima to nikada ne piše kao mogući razlog za raskid. Pogledajte kako komlikuju u sporovima za švajcarske kredite.

Baxuz

pre 5 godina

Konkurencija je neophodna, dosta su se sirili ovi iz SBB-a...
(Dragan, 05. novembar 2018 12:43)

Zamisli duopol drzavnog monoooliste i sbb najvece divlje gradnje u ovom delu mlecnog puta.

pera

pre 5 godina

po novoj preporuci ministarstva moguce je raskidanje svakakvih ugovora bez penala ali placa se pogodnost, npr uzelin te telefoj za 1din i tad morate da platite punu cenu. za sve ostalo nema penala.

mada, samo zbog isključivanja programa ,a da se ne primenjuje slucaj iznad, ne bi se mogao raskinuti ugovor jer u samom ugovoru pise da imaju pravo na promenu kanala.

sad sledi drugo mada, postoji mogucnost da se u sudskom postupku dokazujebda ste uzeli njih bas zbog tih kanala, te tada ne bi bilo penala

pratilac

pre 5 godina

TV nema vise sta pametno da se gleda cim mi istekne ugovor box gasim samo mi treba net i mob ostale usluge su prevazidjene za mene...

Jovan

pre 5 godina

Drugim recima, naprednjaci su ostali bez para.
I sad su naterali drzavnu firmu, Telekom, da 'kupi ciglu'.
Tek ce biti svasta.
A vi samo brinite o sportskim kanalima, kao da ste sve druge zivotne probleme resili!
Na zdravlje!

prokleta avlija

pre 5 godina

Podrzavam konkurenciju ali sam veliki protivnik telekoma.Po meni jedna firma koja nas je ranije zahvaljujuci monopolu unazadila u telekomunikacionim tehnologijama.

Објашњење

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 5. novembar 2018 12:50)

То значи да ће претплатници Коперникуса изгубити SportKlub канале, FOX канале и још неке које су до сада имали у понуди. У погледу понуде ТВ канала Телеком је један од најгорих оператера. Гори је чак и од ПТТ-а.

Dex

pre 5 godina

Konkurencija je neophodna, dosta su se sirili ovi iz SBB-a...
(Dragan, 5. novembar 2018 12:43)

Slazem se za konkurenciju, slazem se za SBB. Medjutim, ti vidis spajanje Telekoma Srbije s konkurentskim kompanijama kao beg od monopola? Mi nemamo monopol vec duopol, koji je ovime samo postao jos daleko izrazeniji.

Dača

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...
(Milosh, 05. novembar 2018 12:46)

Ovo nije tačno što si napisao.Imam iptv i brzinu 20/4 koja i piše u ugovoru i brzina je ta tako da iptv ne smanjuje brzinu uopšte a preko rutera su priključena 2 stb uređaja.Imao sam taj problem pre par godina ali sam im skrenuo pažnju na to i odmah su mi pustili brzinu koja stoji u ugovoru.

Brod sa belim jedrima koji nikada nije uplovio u svoju luku

pre 5 godina

Od kojih para su kupljeni? Građani su akcionari Telekoma Srbija i moraju da znaju da li je ponovo kupovina kreditom. Da li se makar jedan novinar setio ovo da pita ili je i ova kupovina državna tajna?

Zvezdas

pre 5 godina

Stop sbb monopolu. Postali su uzasni. Samo konkurencija.
(Michael Clayton, 5. novembar 2018 12:25)

SBB ima bolji program.SK prenosi EL basketball,EC basketball,Tenis ukljucujuci AO i Wimbledon, sve masterse.spansku fudbalsku ligu,engelesku premijer ligu imnogo sto sta zanimljivije od Jelen super lige, ABA lige, argentinske lige.....

Numb

pre 5 godina

25 novih kanala- 13 RTS i 12 Pinkova... Ko pored SBB ponude kanala izabere IPTV, i ne zaslužuje bolje. U osnovnom paketu Siver imam brzinu neta koju MTS nudi samo u premijum paketu, pa uporedite cene...

Lanister

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...
(Milosh, 05. novembar 2018 12:46)

Cekaj malo, ja kod njih imam net i fiksni, a kablovsku kod sbb-a... jel to znaci da ako hocu optiku, ja moram da uzmem i mts kablovsku? Mozda je glupo pitanje ali se slabo razumem.

komentejtor

pre 5 godina

Ukoliko ovo znači da dosadašnji Kopernikusovi korisnici neće imati kanale Sport kluba, onda, hvala, ne bih se više zadržavao...

OdakleLova

pre 5 godina

Kako to državno preduzeće Telekom može da kupuje privatne kablovske distributere, a strateška državna imovina (PKB, obradivo zemljište, reke i izvori, rudnici...) mora da se prodaje strancima ?! Zašto Telekom nije kupio PKB ?!

shojne

pre 5 godina

@Milosh:
Da ti kažem kao neko ko to radi, nisi u pravu. Svaki servis traži neki protok, koji mu se uračunava u ukupan protok koji je dodeljen korisničkom portu u "centrali". Postoje ograničenja u protocima usled loše postojeće pristupne mreže, ali to nije čest slučaj. Kakvo god mišljenje da imaš o Telekomu, to što pominješ ne rade ni mnogo neozbiljniji operatori, a samim tim ni Telekom.

Igor Gavran

pre 5 godina

@PetarNS Ne znam kako posluje u 60 gradova kad u Srbiji ima 29 gradova...

Cemu taj bukvalizam? U Srbiji ima 150 opstina i manje od 30 gradova u smislu teritorijalne organizacije. U svakoj opstini imamo makar jedno gradsko naselje. Ocigledno je da se u clanku misli na gradska naselja. Uzmite Zemun na primer. Po vasoj logici to nije grad, a u pitanju je urbano naselje sa tradicijom i skoro 170.000 ljudi. Ako to nije grad, ja ne znam sta je.

Babylon

pre 5 godina

@Vlada
Ne znaci jer je SBB vlasnik Sport Kluba. Pre ce da bude da Kopernikus mreza ostane bez njih a ostanu samo Arene ciji je vlasnik Telekom.

dfix

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 05. novembar 2018 12:50) ne znaci, to znaci da ce ukinuti sk korisnicima kopernikus kablovske televizije.

Gox

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 5. novembar 2018 12:50)

Ne, to verovatno znaci da ce bivsi korisnici Kopernikusa ostati bez Sport klub-a

dis

pre 5 godina

ja sam korisnik ktv...plus net....odlicni su ...svi sportski kanali...net uvek brzi malo od nominalne vrednosti....jedino su dosadni sa onim pinkoivim kanalima ima ih vazda...lazarevac i okolina...

ПјерДеКубертен

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 05. novembar 2018 12:50) Спорт клуб је у власништву SBB. Ко је имао коперникус имао је и СК и Арена спорт. Сада им остаје само арена.

ko te pita...

pre 5 godina

Užas za dosadašnje korisnike Kopernikusa. Imali su sve sk i sve arene. Ali, šta se može... Kombinacija ucena, siledžistva i para, to je preuzimanje u Srbiji danas.

Milosh

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...

Mikele

pre 5 godina

Ja razumem sve, ali ne razumem obavezni fiksni telefon da bi dobio internet i jos vise ne razumem cenu fiksnog telefona od 700 i nesto dinara koristio ga ili ne koristio.
Vratih se iz Nemacke, tamo je fiksni telefon besplatan i platis onoliko koliko potrosis a u okviru iste mreze su besplatni pozivi.
Odjavio sam Box paket, Telwnor kucni net i Telenor neograniceno mobilni su savrsena kombinacija za duplo manje para.

Milosh

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...

Dex

pre 5 godina

Konkurencija je neophodna, dosta su se sirili ovi iz SBB-a...
(Dragan, 5. novembar 2018 12:43)

Slazem se za konkurenciju, slazem se za SBB. Medjutim, ti vidis spajanje Telekoma Srbije s konkurentskim kompanijama kao beg od monopola? Mi nemamo monopol vec duopol, koji je ovime samo postao jos daleko izrazeniji.

Brod sa belim jedrima koji nikada nije uplovio u svoju luku

pre 5 godina

Od kojih para su kupljeni? Građani su akcionari Telekoma Srbija i moraju da znaju da li je ponovo kupovina kreditom. Da li se makar jedan novinar setio ovo da pita ili je i ova kupovina državna tajna?

Gox

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 5. novembar 2018 12:50)

Ne, to verovatno znaci da ce bivsi korisnici Kopernikusa ostati bez Sport klub-a

Numb

pre 5 godina

25 novih kanala- 13 RTS i 12 Pinkova... Ko pored SBB ponude kanala izabere IPTV, i ne zaslužuje bolje. U osnovnom paketu Siver imam brzinu neta koju MTS nudi samo u premijum paketu, pa uporedite cene...

Jovan

pre 5 godina

Drugim recima, naprednjaci su ostali bez para.
I sad su naterali drzavnu firmu, Telekom, da 'kupi ciglu'.
Tek ce biti svasta.
A vi samo brinite o sportskim kanalima, kao da ste sve druge zivotne probleme resili!
Na zdravlje!

Објашњење

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 5. novembar 2018 12:50)

То значи да ће претплатници Коперникуса изгубити SportKlub канале, FOX канале и још неке које су до сада имали у понуди. У погледу понуде ТВ канала Телеком је један од најгорих оператера. Гори је чак и од ПТТ-а.

OdakleLova

pre 5 godina

Kako to državno preduzeće Telekom može da kupuje privatne kablovske distributere, a strateška državna imovina (PKB, obradivo zemljište, reke i izvori, rudnici...) mora da se prodaje strancima ?! Zašto Telekom nije kupio PKB ?!

localhost

pre 5 godina

Ljudi moji kakav SK kakva Arena, 190 miliona evra je telekom dao za ovu firmu koja godišnje zaradi 3-4 miliona! Trebace im 70 godina da povrate investiciju! Ali to naravno i nije cilj, cilj je jasan kada pogledate ko je vlasnik kopernikusa..

ko te pita...

pre 5 godina

Užas za dosadašnje korisnike Kopernikusa. Imali su sve sk i sve arene. Ali, šta se može... Kombinacija ucena, siledžistva i para, to je preuzimanje u Srbiji danas.

Zvezdas

pre 5 godina

Stop sbb monopolu. Postali su uzasni. Samo konkurencija.
(Michael Clayton, 5. novembar 2018 12:25)

SBB ima bolji program.SK prenosi EL basketball,EC basketball,Tenis ukljucujuci AO i Wimbledon, sve masterse.spansku fudbalsku ligu,engelesku premijer ligu imnogo sto sta zanimljivije od Jelen super lige, ABA lige, argentinske lige.....

Babylon

pre 5 godina

@Vlada
Ne znaci jer je SBB vlasnik Sport Kluba. Pre ce da bude da Kopernikus mreza ostane bez njih a ostanu samo Arene ciji je vlasnik Telekom.

Todor

pre 5 godina

Auu. Opet Telekom, a taman sam ga se resio. Dva fiksna odjavio (zbog previsoke pretplate uvedene za vreme DSa) mobilne porodicno preneli u druge mreze, i sad opet finansiranje fudbala i politickih partija preko Kopernikusa.

komentejtor

pre 5 godina

Ukoliko ovo znači da dosadašnji Kopernikusovi korisnici neće imati kanale Sport kluba, onda, hvala, ne bih se više zadržavao...

Mikele

pre 5 godina

Ja razumem sve, ali ne razumem obavezni fiksni telefon da bi dobio internet i jos vise ne razumem cenu fiksnog telefona od 700 i nesto dinara koristio ga ili ne koristio.
Vratih se iz Nemacke, tamo je fiksni telefon besplatan i platis onoliko koliko potrosis a u okviru iste mreze su besplatni pozivi.
Odjavio sam Box paket, Telwnor kucni net i Telenor neograniceno mobilni su savrsena kombinacija za duplo manje para.

Baš fino

pre 5 godina

Telekom??? E baš fino, još jedan razlog više da raskinem ugovor, jer vaćare sa ovim Arenama a ništa drugo nema da pogledaš, Pink reality, Happy reality, Pink western i samo za vas- Velika pljačka vlaka iz 1960 i neke god??????, Pink sapunice.... a o kvalitetu slike i da ne govorimo plus sad Telekom ponosni sponzor blizanaca czv i part, epa dalje nećeš moći!!!!!

prokleta avlija

pre 5 godina

Podrzavam konkurenciju ali sam veliki protivnik telekoma.Po meni jedna firma koja nas je ranije zahvaljujuci monopolu unazadila u telekomunikacionim tehnologijama.

Sremac iz Inđije

pre 5 godina

ne daj se radijus vektore!
(efendija, 5. novembar 2018 13:24)

Ja sam korisnik Radijus Vektora, ali moram da te razočaram i to je već gotova stvar. Čeka se samo momenat da se objavi vest kao i za Kopernikus.

Baxuz

pre 5 godina

Konkurencija je neophodna, dosta su se sirili ovi iz SBB-a...
(Dragan, 05. novembar 2018 12:43)

Zamisli duopol drzavnog monoooliste i sbb najvece divlje gradnje u ovom delu mlecnog puta.

aleksa

pre 5 godina

Dao sam Lelekomu nekoliko 'drugih šansi' i koristio njihove usluge godinama nadajući se da će se dovesti u red. Ali naravno da nisu. Prodaju pakete koje ne mogu da održe (zbog užasne infrastrukture) pa onda sakate ljudima protok tako da plaćaš nešto punom cenom a dobijaš 50% usluge. Mrače ljude da pređu na optičke kablove i obećavaju im astronomske protoke a ni sami ne znaju kad će ih uvesti i koliko će koštati. Za kraj, desilo mi se da mi jedan dan Lelekomov operator ponudi novi i bolji ugovor, ja prihvatim, ugovor se realizuje telefonom... da bi mi sutra javili da cela priča otpada zato što 'nemaju tehničkih mogućnosti'. E zato sam lepo prešao kod drugog operatera, kome sve radi kao sat. Pa jednog dana kad Lelekom ostane bez mušterija pitaće se gde su pogrešili, al tad će već biti kasno. I opet će da bude kuknjava nad njim i opet će država da nama digne cene da bi njih održala u životu.

ПјерДеКубертен

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 05. novembar 2018 12:50) Спорт клуб је у власништву SBB. Ко је имао коперникус имао је и СК и Арена спорт. Сада им остаје само арена.

mr.wolf

pre 5 godina

(anarhista, 05. novembar 2018 16:06) 

Ne znam dal je usporedivo ili nije ali činjenica je da je SBBov internet golo g...o i to u samom centru BGa. Tako da recimo ja imam VIPov 4g koji mi je od backup-a postao primarni net u stanu, jer SBBov giga mega internet ima latency koji čini neki ozbiljniji rad preko neta nemogućim. Za TV me baš briga u eri stream servisa baš ću da gledam šta mi operater nudi. Čim mi istekne ugovor prelazima u MTS, od ovih Indijanaca ne mogu biti gori.
(Dorćol, 05. novembar 2018 16:33)

Kako kome, ja sam sa mts preso pre 2 godine na SBB i prezadovoljan sam. Za dve godine apsolutno nikakav problem. Meni odlicno, ali verujem da negde ne radi kako treba. I kod nas u Nisu se ljudi zale u cenyru grada, u sirem centru radi odlicno, i to je od samog starta SBB tako.

Dača

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...
(Milosh, 05. novembar 2018 12:46)

Ovo nije tačno što si napisao.Imam iptv i brzinu 20/4 koja i piše u ugovoru i brzina je ta tako da iptv ne smanjuje brzinu uopšte a preko rutera su priključena 2 stb uređaja.Imao sam taj problem pre par godina ali sam im skrenuo pažnju na to i odmah su mi pustili brzinu koja stoji u ugovoru.

gare

pre 5 godina

nego recite mi ko se razume iz pravnog ugla ako nam izbace sport klubove da li moze.mo da raskinemo ugovor bez ikakvih penala???
(Milosko, 05. novembar 2018 15:46)

Ako je u momentu zaključenja ugovora SK paket kanala bio sastavni deo usluge, onda bi se, po meni, to moglo uzeti kao promenjena okolnost zbog koje se može raskinuti ugovor. Ovo iz razloga što postojanje SK paketa kanala jeste stvar koja je bitna za odabir operatora. Tj. zaključili ste ugovor privučeni takvom ponudom, a koju su oni jednostrano osiromašili u bitnom delu. Da ste znali da ćete ostati bez SK, pretpostavljam da ne biste ni zaključili ugovor sa njima. Mada su ove stvari kompliovane, jer u ugovorima to nikada ne piše kao mogući razlog za raskid. Pogledajte kako komlikuju u sporovima za švajcarske kredite.

janko

pre 5 godina

Kopernikus pre dve nedelje kupio je Digi Srbiju koji pruža satelitsku televiziju. To se nigde ne pominje, Telekom znači ima od sad i Satelitsku televiziju?

ccc

pre 5 godina

Ako je Kopernikus sklopio ugovor sa SBB o pravu emitovanja SK kanala u narednih nekoliko godina, onda kupovinom Kopernikusa Telekom postaje vlasnik tog ugovora, pa ne vidim zašto korisnici MTS IPTV ne bi dobili SK, makar kao dodatni paket. A još ako bude u osnovnom, SBB je ugasio...

Igor Gavran

pre 5 godina

@PetarNS Ne znam kako posluje u 60 gradova kad u Srbiji ima 29 gradova...

Cemu taj bukvalizam? U Srbiji ima 150 opstina i manje od 30 gradova u smislu teritorijalne organizacije. U svakoj opstini imamo makar jedno gradsko naselje. Ocigledno je da se u clanku misli na gradska naselja. Uzmite Zemun na primer. Po vasoj logici to nije grad, a u pitanju je urbano naselje sa tradicijom i skoro 170.000 ljudi. Ako to nije grad, ja ne znam sta je.

pratilac

pre 5 godina

TV nema vise sta pametno da se gleda cim mi istekne ugovor box gasim samo mi treba net i mob ostale usluge su prevazidjene za mene...

Splajser

pre 5 godina

Bravo za Telekom... Neka se širi na više polja i više država. Mts 4G je ove godine buknuo na sve strane! Gde god da krenem imam 4G.
IPTV kod kuće leti, a sad su došli i besplatno mi optiku uvode...optika brale!
Samo napred! Kupujmo domaće braćo i sestre! Barem tako svi ostali narodi rade!

Danilo

pre 5 godina

Njihovi uhljebi primaju velike plate dodatno su osugurani dopunskim penzijskim osiguranjem primaju 13 platu dobijaju ogromne otpremnine kada napuste firmu oko 25000 evra dok na drugu stranu stotine hiljada radnika na minimalcu 190 evra bez prevoza toplog obroka to je tuzna istina u nasoj majcici Srbiji.

nije vazno ime

pre 5 godina

Trebalo bi ozbiljnije obraditi ovu temu i bilo bi pozeljno bez icnih interesa Sbb vec nekoliko puta menja vlasnika koliko se cuje plate nisu nikakve a izgleda da se mnogo izvuklo i iznelo odavde. Da ne pitam nista oko golf terena privatnih aviona.
Mi kao gradjani placamo institucije koje su dozvolile Sbb u da se ponasa kao sto ne bi moglo ni u jednoj uredjenoj zemlji a sada bi da ga zaustave na ovaj nacin. A sada nasim parama kupuju manje operatere a niko da pita sta ce na primer da bude sa zaposlenima Opet ponavljam mi sve ovo placamo a pri tom radimo ili ne radimo za plate od kojih ne mozemo ni normalan dorucak da priustimo. Nije dobro braniti kapitaliste i monopoliste mora da se gleda kako se i zasto trose nase pare jer ovako polako postajemo roblje u sopstvenoj drzavi.
Mora da bude dostupna informacija jer su pare ako ih uopste ima nase gradjana Srbije i imamo pravo da znamo. Telekom ima viska skoro pola zaposlenih i to nikada nisu resili. Sta ce sada da rade sa ljudima koji su kod kablovskih operatera imali bar neku platu i zivotarili. Da li ce taj potez da pokrene novu lavinu nezaposlenih i da imamo socijalne nemire.

dfix

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 05. novembar 2018 12:50) ne znaci, to znaci da ce ukinuti sk korisnicima kopernikus kablovske televizije.

Dorćol

pre 5 godina

(anarhista, 05. novembar 2018 16:06)

Ne znam dal je usporedivo ili nije ali činjenica je da je SBBov internet golo g...o i to u samom centru BGa. Tako da recimo ja imam VIPov 4g koji mi je od backup-a postao primarni net u stanu, jer SBBov giga mega internet ima latency koji čini neki ozbiljniji rad preko neta nemogućim. Za TV me baš briga u eri stream servisa baš ću da gledam šta mi operater nudi. Čim mi istekne ugovor prelazima u MTS, od ovih Indijanaca ne mogu biti gori.

Salerno

pre 5 godina

pa evo ja uzeo vip paket u mkd,1-2-3-4-5-6-7, sport klub kanala, doplatio jos 5 eura za arena 1 -2 -3 -4. pa za oko 15 eura mesecno imam sve ovo, i jos 100 giga interneta.

Šojić

pre 5 godina

Kopernikus zvanicno, Radijus Vektor u zavrsnoj fazi, PTT takodje, jos nekoliko manjih... Duopol na snazi ubrzo. A ako mislite da ce Telekom sad da pocne da prikazuje SK ili pak N1, pa naravno da nece, bice content potpuno isti kao na Telekom IPTV-u...
Da je MTS los to misle neki, neki misle da su drugi ocajni a u sustini cela ta industrija i tehnologija se mnogo brzo menja, ima previse faktora koji odlucuju. Takodje, ako ste vi korisnik kome 200Mbit/s ili ping od 6ms nije dovoljan i kome je link uvek mali, vi ste 2% korisnika i 2% prihoda i 50% briga pa je svakom operateru i cilj da predjete kod drugog :). Vasa samo 2 poziva godisnje ka korisnickom servisu cine vas neprofitabilnim korisnikom. Znaci, nema garancija, telekomunikacije su potpuno liberalizovane pa zato danas imate 3 puta bolju uslugu nego pre 2 godine po istoj ceni a grejanje placate sve vise za losiju uslugu i nikakav napredak.

T

pre 5 godina

"У погледу понуде ТВ канала Телеком је један од најгорих оператера. Гори је чак и од ПТТ-а."

PTT KDS ima sve Sport klub kanale, sve Arena kanale, Fox kanale i sve Pink kanale. To je trenutno jedna od najboljih ponuda u zemlji.

dis

pre 5 godina

ja sam korisnik ktv...plus net....odlicni su ...svi sportski kanali...net uvek brzi malo od nominalne vrednosti....jedino su dosadni sa onim pinkoivim kanalima ima ih vazda...lazarevac i okolina...

veliki zli krastavac

pre 5 godina

Telekom nije konkurencija SBB.Prije svega ponuda programa mts i sbb je ne uporediva.Internet koji nudi sbb je 150,200 i 300Mbs bez optike.

Druže,moram da te razočaram.Uopšte nije bitno koliki ti protok operater nudi,već koliko tvoj računar može da koristi.Oprema srednjeg kvaliteta koju većina nas ima kod kuće NE MOŽE da koristi više od 60 do 70mb/s tako da mi protok od 500 mb/s ne znači ništa.Orion telekom na fiber-u nudi i 1000 mb/s ali nema svrhe da plaćaš nešto što ne možeš da koristiš

Lanister

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...
(Milosh, 05. novembar 2018 12:46)

Cekaj malo, ja kod njih imam net i fiksni, a kablovsku kod sbb-a... jel to znaci da ako hocu optiku, ja moram da uzmem i mts kablovsku? Mozda je glupo pitanje ali se slabo razumem.

anarhista

pre 5 godina

Telekom nije konkurencija SBB.Prije svega ponuda programa mts i sbb je ne uporediva.Internet koji nudi sbb je 150,200 i 300Mbs bez optike.Arena je jedina prednost mts ko gleda sport.Ako isključimo mobilnu telefoniju mts je i skuplji čak i sa 6mj po 1 din. poređenje je moguće samo ako imate mts optiku u zgradi.

Veliki brat

pre 5 godina

@(Gox, 5. novembar 2018 13:04)

Imaš sve te kanale na internetu, ranije je bio problem sa reklamama i iskačućim prozorima, sad se mogu naći stream-ovi koji rade bez svega toga :)

Jeste da nije na pritisak tastera na daljinskom, ali mi trenutno i ne trebaju ni kablovska ni IPTV samo zbog par utakmica mesečno koje bih da odgledam. Uostalom, mogu lepo da ih odgledam i u nekom kafiću uz pićence sa društvom.

Srecko

pre 5 godina

Samo sto u SBB-u mozemo optiku da sanjamo. Nemaju svoju infrakstuturu i ne mogu da kopaju gde i kako hove kao telekom. Neke nove zgrade i deolovi nekih gradiva ce da dobiju, ostali mogu da sanjjaju.

Zed

pre 5 godina

Telekom se siri a svoje korisnike ostavlja sa max brzinom interneta od 6mbs.Zalio se ne vredi kaze takva ti je parica!!??Pa promenite je ej 6mbs internet u 2019....a drze monopol sve ide preko njih a ne daju.Za ovo zlostavjanje u normalnim drzavama bi lepo platili.I da treba mi adsl ne mogu da koristim kablovskog operatera.Jos kad imam izbor cacanskog Telemarka onda sta reci

Igor@muto

pre 5 godina

Hahaha ko ti kaze da je telekom posrnuo? Firma sa nejvexim profitom u zemlji, moguce i jugoistocnoj Evropi... Ne znam odakle ti ta informacija. Pre ce biti aj da napisem pa sta god to bilo...

SchOne

pre 5 godina

Kopernikus koristim već drugu godinu prvih 3 sam imao gratis net i kablovsku sa HD kanalima bez resivera . Zatim su uveli resivere povećali cenu na 2150 rsd. ukinuli HD kanale ali jedini su koji valjda u paketu imaju sk i arenu sve kanale sem HD . Ukinuli su posle još neke kanale a pridodali glupe a o netu neću ni da govorim užas 10 / 1 .

shojne

pre 5 godina

@Milosh:
Da ti kažem kao neko ko to radi, nisi u pravu. Svaki servis traži neki protok, koji mu se uračunava u ukupan protok koji je dodeljen korisničkom portu u "centrali". Postoje ograničenja u protocima usled loše postojeće pristupne mreže, ali to nije čest slučaj. Kakvo god mišljenje da imaš o Telekomu, to što pominješ ne rade ni mnogo neozbiljniji operatori, a samim tim ni Telekom.

комша

pre 5 godina

Колико видим људима углавном фали Арена Спорт на СББ. Ја сам на ЕОН боксу инсталирао Коди и на њему плугин и сад гледам и Арена и то y HD.

sasa

pre 5 godina

ahahahaaaa, 1000e po korisniku je telekom nasim parama platio vlasnistvo sns ekipe, a vi se raspravljate o brzini protoka i programskoj ponudi kopernikusa?! pa, nama treba da dodju jos gori, ako je moguce, nego ovi lopovi, a samo da vam ne diraju u zatamnjena stakla na kolima, a sve ostalo je u redu. ja zaista ne verujem da ste vi ljudi realni! 200 miliona nasih para je ekipa maznula kupovinom zastarelog kablovskog sistema, ko zna ko je koliko stavio u dzep! ono kad si kolateralna steta gluposti sopstvenog naroda...

pera

pre 5 godina

po novoj preporuci ministarstva moguce je raskidanje svakakvih ugovora bez penala ali placa se pogodnost, npr uzelin te telefoj za 1din i tad morate da platite punu cenu. za sve ostalo nema penala.

mada, samo zbog isključivanja programa ,a da se ne primenjuje slucaj iznad, ne bi se mogao raskinuti ugovor jer u samom ugovoru pise da imaju pravo na promenu kanala.

sad sledi drugo mada, postoji mogucnost da se u sudskom postupku dokazujebda ste uzeli njih bas zbog tih kanala, te tada ne bi bilo penala

buahaha

pre 5 godina

@komša
Najjači lik, kao instalirao kodi na eon box i uživa a plaćaće taj eon 3500 din koliko 3 godine? Brate imaš na alie vrh mašinu za 50E a ne to sr..e što sbb prodaje za debele pare. Ja imam TS internet i kodi na računaru i sledam sve SK i Arena kanale i šta sad?

Ahtung

pre 5 godina

@Petar:
To bi me obradovalo! Sramota je da utakmice državne fudbalske reprezentacije ne prenosi državna televizija, nego kablovski kanal. Bruka!

Nenad

pre 5 godina

Tako je , dali su milione na Kopernikus a planiraju da kupe Telekom Albanija. A o svojoj mrezi da ne govorimo. Jos uvek ima stsrih zica i bandera nemaju pokrivenost signalom, adsl ocajan ne moze veca brzina od 10mb itd, itd. Umesto da ulazu u svoj kapital i da se ozbiljno pozabave svojom infrastrukturom i poboljsaju postojecu mrezu kako fixnu tako i mobilnu, oni kupuju druge provajdere . Al sta ces drzavna firma nemaju kome da odgovaraju a mi sto se mucimo sa internetom i istslim uslugama koga je to briga....

Nikola

pre 5 godina

Kopernikus namerno nanosi veliku stetu korisnicima upornim forsiranjem projekta potpune digitalizacije korisnika odnosno planira gašenja svih analognih kanala na velikom broju lokacija(na nekim lokacijama su vec potpuno ugasili analogni signal) sve to navodno pod izgovorom da je to za dobro korisnika, medjutim svako ko i malo ima mozga shvata da kopernikus na taj nacin nanosi veliku stetu korisnicima koji u kuci imaju vise od 3 tv prijemnika, jer im gasenjem analognog signala tv prijemnici bez instalirane kartice ili risivera postaju neupotrebljivi, a da bi korisnik dobio pravo na 4,5,6 risiver ili karticu mora da potpise jos jedan ugovor i da placa jos jednu ktv pretplatu kao da ima dva posebna kablovska prikljucka u kuci.

nikola

pre 4 godine

Hocemo li npokon izadji iz senke dezinformacija i dobiti fox kanale koji jedini na ovim prostorima nude zabavu?????????? Hajde mts imate para za kopernikus i sve kanale od grcke antena grupe a nemate novca za FOX sramota

Splajser

pre 5 godina

Bravo za Telekom... Neka se širi na više polja i više država. Mts 4G je ove godine buknuo na sve strane! Gde god da krenem imam 4G.
IPTV kod kuće leti, a sad su došli i besplatno mi optiku uvode...optika brale!
Samo napred! Kupujmo domaće braćo i sestre! Barem tako svi ostali narodi rade!

Milosh

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...

Dorćol

pre 5 godina

(anarhista, 05. novembar 2018 16:06)

Ne znam dal je usporedivo ili nije ali činjenica je da je SBBov internet golo g...o i to u samom centru BGa. Tako da recimo ja imam VIPov 4g koji mi je od backup-a postao primarni net u stanu, jer SBBov giga mega internet ima latency koji čini neki ozbiljniji rad preko neta nemogućim. Za TV me baš briga u eri stream servisa baš ću da gledam šta mi operater nudi. Čim mi istekne ugovor prelazima u MTS, od ovih Indijanaca ne mogu biti gori.

Dača

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...
(Milosh, 05. novembar 2018 12:46)

Ovo nije tačno što si napisao.Imam iptv i brzinu 20/4 koja i piše u ugovoru i brzina je ta tako da iptv ne smanjuje brzinu uopšte a preko rutera su priključena 2 stb uređaja.Imao sam taj problem pre par godina ali sam im skrenuo pažnju na to i odmah su mi pustili brzinu koja stoji u ugovoru.

ccc

pre 5 godina

Ako je Kopernikus sklopio ugovor sa SBB o pravu emitovanja SK kanala u narednih nekoliko godina, onda kupovinom Kopernikusa Telekom postaje vlasnik tog ugovora, pa ne vidim zašto korisnici MTS IPTV ne bi dobili SK, makar kao dodatni paket. A još ako bude u osnovnom, SBB je ugasio...

Igor@muto

pre 5 godina

Hahaha ko ti kaze da je telekom posrnuo? Firma sa nejvexim profitom u zemlji, moguce i jugoistocnoj Evropi... Ne znam odakle ti ta informacija. Pre ce biti aj da napisem pa sta god to bilo...

Zvezdas

pre 5 godina

Stop sbb monopolu. Postali su uzasni. Samo konkurencija.
(Michael Clayton, 5. novembar 2018 12:25)

SBB ima bolji program.SK prenosi EL basketball,EC basketball,Tenis ukljucujuci AO i Wimbledon, sve masterse.spansku fudbalsku ligu,engelesku premijer ligu imnogo sto sta zanimljivije od Jelen super lige, ABA lige, argentinske lige.....

veliki zli krastavac

pre 5 godina

Telekom nije konkurencija SBB.Prije svega ponuda programa mts i sbb je ne uporediva.Internet koji nudi sbb je 150,200 i 300Mbs bez optike.

Druže,moram da te razočaram.Uopšte nije bitno koliki ti protok operater nudi,već koliko tvoj računar može da koristi.Oprema srednjeg kvaliteta koju većina nas ima kod kuće NE MOŽE da koristi više od 60 do 70mb/s tako da mi protok od 500 mb/s ne znači ništa.Orion telekom na fiber-u nudi i 1000 mb/s ali nema svrhe da plaćaš nešto što ne možeš da koristiš

комша

pre 5 godina

Колико видим људима углавном фали Арена Спорт на СББ. Ја сам на ЕОН боксу инсталирао Коди и на њему плугин и сад гледам и Арена и то y HD.

anarhista

pre 5 godina

Telekom nije konkurencija SBB.Prije svega ponuda programa mts i sbb je ne uporediva.Internet koji nudi sbb je 150,200 i 300Mbs bez optike.Arena je jedina prednost mts ko gleda sport.Ako isključimo mobilnu telefoniju mts je i skuplji čak i sa 6mj po 1 din. poređenje je moguće samo ako imate mts optiku u zgradi.

Numb

pre 5 godina

25 novih kanala- 13 RTS i 12 Pinkova... Ko pored SBB ponude kanala izabere IPTV, i ne zaslužuje bolje. U osnovnom paketu Siver imam brzinu neta koju MTS nudi samo u premijum paketu, pa uporedite cene...

Srecko

pre 5 godina

Samo sto u SBB-u mozemo optiku da sanjamo. Nemaju svoju infrakstuturu i ne mogu da kopaju gde i kako hove kao telekom. Neke nove zgrade i deolovi nekih gradiva ce da dobiju, ostali mogu da sanjjaju.

Igor Gavran

pre 5 godina

@PetarNS Ne znam kako posluje u 60 gradova kad u Srbiji ima 29 gradova...

Cemu taj bukvalizam? U Srbiji ima 150 opstina i manje od 30 gradova u smislu teritorijalne organizacije. U svakoj opstini imamo makar jedno gradsko naselje. Ocigledno je da se u clanku misli na gradska naselja. Uzmite Zemun na primer. Po vasoj logici to nije grad, a u pitanju je urbano naselje sa tradicijom i skoro 170.000 ljudi. Ako to nije grad, ja ne znam sta je.

Todor

pre 5 godina

Auu. Opet Telekom, a taman sam ga se resio. Dva fiksna odjavio (zbog previsoke pretplate uvedene za vreme DSa) mobilne porodicno preneli u druge mreze, i sad opet finansiranje fudbala i politickih partija preko Kopernikusa.

shojne

pre 5 godina

@Milosh:
Da ti kažem kao neko ko to radi, nisi u pravu. Svaki servis traži neki protok, koji mu se uračunava u ukupan protok koji je dodeljen korisničkom portu u "centrali". Postoje ograničenja u protocima usled loše postojeće pristupne mreže, ali to nije čest slučaj. Kakvo god mišljenje da imaš o Telekomu, to što pominješ ne rade ni mnogo neozbiljniji operatori, a samim tim ni Telekom.

Veliki brat

pre 5 godina

@(Gox, 5. novembar 2018 13:04)

Imaš sve te kanale na internetu, ranije je bio problem sa reklamama i iskačućim prozorima, sad se mogu naći stream-ovi koji rade bez svega toga :)

Jeste da nije na pritisak tastera na daljinskom, ali mi trenutno i ne trebaju ni kablovska ni IPTV samo zbog par utakmica mesečno koje bih da odgledam. Uostalom, mogu lepo da ih odgledam i u nekom kafiću uz pićence sa društvom.

Baš fino

pre 5 godina

Telekom??? E baš fino, još jedan razlog više da raskinem ugovor, jer vaćare sa ovim Arenama a ništa drugo nema da pogledaš, Pink reality, Happy reality, Pink western i samo za vas- Velika pljačka vlaka iz 1960 i neke god??????, Pink sapunice.... a o kvalitetu slike i da ne govorimo plus sad Telekom ponosni sponzor blizanaca czv i part, epa dalje nećeš moći!!!!!

Објашњење

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 5. novembar 2018 12:50)

То значи да ће претплатници Коперникуса изгубити SportKlub канале, FOX канале и још неке које су до сада имали у понуди. У погледу понуде ТВ канала Телеком је један од најгорих оператера. Гори је чак и од ПТТ-а.

aleksa

pre 5 godina

Dao sam Lelekomu nekoliko 'drugih šansi' i koristio njihove usluge godinama nadajući se da će se dovesti u red. Ali naravno da nisu. Prodaju pakete koje ne mogu da održe (zbog užasne infrastrukture) pa onda sakate ljudima protok tako da plaćaš nešto punom cenom a dobijaš 50% usluge. Mrače ljude da pređu na optičke kablove i obećavaju im astronomske protoke a ni sami ne znaju kad će ih uvesti i koliko će koštati. Za kraj, desilo mi se da mi jedan dan Lelekomov operator ponudi novi i bolji ugovor, ja prihvatim, ugovor se realizuje telefonom... da bi mi sutra javili da cela priča otpada zato što 'nemaju tehničkih mogućnosti'. E zato sam lepo prešao kod drugog operatera, kome sve radi kao sat. Pa jednog dana kad Lelekom ostane bez mušterija pitaće se gde su pogrešili, al tad će već biti kasno. I opet će da bude kuknjava nad njim i opet će država da nama digne cene da bi njih održala u životu.

OdakleLova

pre 5 godina

Kako to državno preduzeće Telekom može da kupuje privatne kablovske distributere, a strateška državna imovina (PKB, obradivo zemljište, reke i izvori, rudnici...) mora da se prodaje strancima ?! Zašto Telekom nije kupio PKB ?!

Jovan

pre 5 godina

Drugim recima, naprednjaci su ostali bez para.
I sad su naterali drzavnu firmu, Telekom, da 'kupi ciglu'.
Tek ce biti svasta.
A vi samo brinite o sportskim kanalima, kao da ste sve druge zivotne probleme resili!
Na zdravlje!

nije vazno ime

pre 5 godina

Trebalo bi ozbiljnije obraditi ovu temu i bilo bi pozeljno bez icnih interesa Sbb vec nekoliko puta menja vlasnika koliko se cuje plate nisu nikakve a izgleda da se mnogo izvuklo i iznelo odavde. Da ne pitam nista oko golf terena privatnih aviona.
Mi kao gradjani placamo institucije koje su dozvolile Sbb u da se ponasa kao sto ne bi moglo ni u jednoj uredjenoj zemlji a sada bi da ga zaustave na ovaj nacin. A sada nasim parama kupuju manje operatere a niko da pita sta ce na primer da bude sa zaposlenima Opet ponavljam mi sve ovo placamo a pri tom radimo ili ne radimo za plate od kojih ne mozemo ni normalan dorucak da priustimo. Nije dobro braniti kapitaliste i monopoliste mora da se gleda kako se i zasto trose nase pare jer ovako polako postajemo roblje u sopstvenoj drzavi.
Mora da bude dostupna informacija jer su pare ako ih uopste ima nase gradjana Srbije i imamo pravo da znamo. Telekom ima viska skoro pola zaposlenih i to nikada nisu resili. Sta ce sada da rade sa ljudima koji su kod kablovskih operatera imali bar neku platu i zivotarili. Da li ce taj potez da pokrene novu lavinu nezaposlenih i da imamo socijalne nemire.

Brod sa belim jedrima koji nikada nije uplovio u svoju luku

pre 5 godina

Od kojih para su kupljeni? Građani su akcionari Telekoma Srbija i moraju da znaju da li je ponovo kupovina kreditom. Da li se makar jedan novinar setio ovo da pita ili je i ova kupovina državna tajna?

Salerno

pre 5 godina

pa evo ja uzeo vip paket u mkd,1-2-3-4-5-6-7, sport klub kanala, doplatio jos 5 eura za arena 1 -2 -3 -4. pa za oko 15 eura mesecno imam sve ovo, i jos 100 giga interneta.

T

pre 5 godina

"У погледу понуде ТВ канала Телеком је један од најгорих оператера. Гори је чак и од ПТТ-а."

PTT KDS ima sve Sport klub kanale, sve Arena kanale, Fox kanale i sve Pink kanale. To je trenutno jedna od najboljih ponuda u zemlji.

Mikele

pre 5 godina

Ja razumem sve, ali ne razumem obavezni fiksni telefon da bi dobio internet i jos vise ne razumem cenu fiksnog telefona od 700 i nesto dinara koristio ga ili ne koristio.
Vratih se iz Nemacke, tamo je fiksni telefon besplatan i platis onoliko koliko potrosis a u okviru iste mreze su besplatni pozivi.
Odjavio sam Box paket, Telwnor kucni net i Telenor neograniceno mobilni su savrsena kombinacija za duplo manje para.

prokleta avlija

pre 5 godina

Podrzavam konkurenciju ali sam veliki protivnik telekoma.Po meni jedna firma koja nas je ranije zahvaljujuci monopolu unazadila u telekomunikacionim tehnologijama.

Danilo

pre 5 godina

Njihovi uhljebi primaju velike plate dodatno su osugurani dopunskim penzijskim osiguranjem primaju 13 platu dobijaju ogromne otpremnine kada napuste firmu oko 25000 evra dok na drugu stranu stotine hiljada radnika na minimalcu 190 evra bez prevoza toplog obroka to je tuzna istina u nasoj majcici Srbiji.

Baxuz

pre 5 godina

Konkurencija je neophodna, dosta su se sirili ovi iz SBB-a...
(Dragan, 05. novembar 2018 12:43)

Zamisli duopol drzavnog monoooliste i sbb najvece divlje gradnje u ovom delu mlecnog puta.

localhost

pre 5 godina

Ljudi moji kakav SK kakva Arena, 190 miliona evra je telekom dao za ovu firmu koja godišnje zaradi 3-4 miliona! Trebace im 70 godina da povrate investiciju! Ali to naravno i nije cilj, cilj je jasan kada pogledate ko je vlasnik kopernikusa..

mr.wolf

pre 5 godina

(anarhista, 05. novembar 2018 16:06) 

Ne znam dal je usporedivo ili nije ali činjenica je da je SBBov internet golo g...o i to u samom centru BGa. Tako da recimo ja imam VIPov 4g koji mi je od backup-a postao primarni net u stanu, jer SBBov giga mega internet ima latency koji čini neki ozbiljniji rad preko neta nemogućim. Za TV me baš briga u eri stream servisa baš ću da gledam šta mi operater nudi. Čim mi istekne ugovor prelazima u MTS, od ovih Indijanaca ne mogu biti gori.
(Dorćol, 05. novembar 2018 16:33)

Kako kome, ja sam sa mts preso pre 2 godine na SBB i prezadovoljan sam. Za dve godine apsolutno nikakav problem. Meni odlicno, ali verujem da negde ne radi kako treba. I kod nas u Nisu se ljudi zale u cenyru grada, u sirem centru radi odlicno, i to je od samog starta SBB tako.

buahaha

pre 5 godina

@komša
Najjači lik, kao instalirao kodi na eon box i uživa a plaćaće taj eon 3500 din koliko 3 godine? Brate imaš na alie vrh mašinu za 50E a ne to sr..e što sbb prodaje za debele pare. Ja imam TS internet i kodi na računaru i sledam sve SK i Arena kanale i šta sad?

pratilac

pre 5 godina

TV nema vise sta pametno da se gleda cim mi istekne ugovor box gasim samo mi treba net i mob ostale usluge su prevazidjene za mene...

ko te pita...

pre 5 godina

Užas za dosadašnje korisnike Kopernikusa. Imali su sve sk i sve arene. Ali, šta se može... Kombinacija ucena, siledžistva i para, to je preuzimanje u Srbiji danas.

Ahtung

pre 5 godina

@Petar:
To bi me obradovalo! Sramota je da utakmice državne fudbalske reprezentacije ne prenosi državna televizija, nego kablovski kanal. Bruka!

SchOne

pre 5 godina

Kopernikus koristim već drugu godinu prvih 3 sam imao gratis net i kablovsku sa HD kanalima bez resivera . Zatim su uveli resivere povećali cenu na 2150 rsd. ukinuli HD kanale ali jedini su koji valjda u paketu imaju sk i arenu sve kanale sem HD . Ukinuli su posle još neke kanale a pridodali glupe a o netu neću ni da govorim užas 10 / 1 .

Lanister

pre 5 godina

Telekom ili ti mts najgori operateri kablovske jer samo njihov iptv oduzima vam uvek od vase ukupne internet brzine za razliku od ostalih operatera kojima je to na odvojenom kanalu. I ova prevara oko besplatne optike do stana, a kad zelite prikljucak oni kazu moze, ali morate uzeti i internet i iptv i cak i fiksni telefon od njih da bi dobili paket optike. Tako da ljudi ...
(Milosh, 05. novembar 2018 12:46)

Cekaj malo, ja kod njih imam net i fiksni, a kablovsku kod sbb-a... jel to znaci da ako hocu optiku, ja moram da uzmem i mts kablovsku? Mozda je glupo pitanje ali se slabo razumem.

Šojić

pre 5 godina

Kopernikus zvanicno, Radijus Vektor u zavrsnoj fazi, PTT takodje, jos nekoliko manjih... Duopol na snazi ubrzo. A ako mislite da ce Telekom sad da pocne da prikazuje SK ili pak N1, pa naravno da nece, bice content potpuno isti kao na Telekom IPTV-u...
Da je MTS los to misle neki, neki misle da su drugi ocajni a u sustini cela ta industrija i tehnologija se mnogo brzo menja, ima previse faktora koji odlucuju. Takodje, ako ste vi korisnik kome 200Mbit/s ili ping od 6ms nije dovoljan i kome je link uvek mali, vi ste 2% korisnika i 2% prihoda i 50% briga pa je svakom operateru i cilj da predjete kod drugog :). Vasa samo 2 poziva godisnje ka korisnickom servisu cine vas neprofitabilnim korisnikom. Znaci, nema garancija, telekomunikacije su potpuno liberalizovane pa zato danas imate 3 puta bolju uslugu nego pre 2 godine po istoj ceni a grejanje placate sve vise za losiju uslugu i nikakav napredak.

komentejtor

pre 5 godina

Ukoliko ovo znači da dosadašnji Kopernikusovi korisnici neće imati kanale Sport kluba, onda, hvala, ne bih se više zadržavao...

dis

pre 5 godina

ja sam korisnik ktv...plus net....odlicni su ...svi sportski kanali...net uvek brzi malo od nominalne vrednosti....jedino su dosadni sa onim pinkoivim kanalima ima ih vazda...lazarevac i okolina...

ПјерДеКубертен

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 05. novembar 2018 12:50) Спорт клуб је у власништву SBB. Ко је имао коперникус имао је и СК и Арена спорт. Сада им остаје само арена.

gare

pre 5 godina

nego recite mi ko se razume iz pravnog ugla ako nam izbace sport klubove da li moze.mo da raskinemo ugovor bez ikakvih penala???
(Milosko, 05. novembar 2018 15:46)

Ako je u momentu zaključenja ugovora SK paket kanala bio sastavni deo usluge, onda bi se, po meni, to moglo uzeti kao promenjena okolnost zbog koje se može raskinuti ugovor. Ovo iz razloga što postojanje SK paketa kanala jeste stvar koja je bitna za odabir operatora. Tj. zaključili ste ugovor privučeni takvom ponudom, a koju su oni jednostrano osiromašili u bitnom delu. Da ste znali da ćete ostati bez SK, pretpostavljam da ne biste ni zaključili ugovor sa njima. Mada su ove stvari kompliovane, jer u ugovorima to nikada ne piše kao mogući razlog za raskid. Pogledajte kako komlikuju u sporovima za švajcarske kredite.

janko

pre 5 godina

Kopernikus pre dve nedelje kupio je Digi Srbiju koji pruža satelitsku televiziju. To se nigde ne pominje, Telekom znači ima od sad i Satelitsku televiziju?

Zed

pre 5 godina

Telekom se siri a svoje korisnike ostavlja sa max brzinom interneta od 6mbs.Zalio se ne vredi kaze takva ti je parica!!??Pa promenite je ej 6mbs internet u 2019....a drze monopol sve ide preko njih a ne daju.Za ovo zlostavjanje u normalnim drzavama bi lepo platili.I da treba mi adsl ne mogu da koristim kablovskog operatera.Jos kad imam izbor cacanskog Telemarka onda sta reci

Nikola

pre 5 godina

Kopernikus namerno nanosi veliku stetu korisnicima upornim forsiranjem projekta potpune digitalizacije korisnika odnosno planira gašenja svih analognih kanala na velikom broju lokacija(na nekim lokacijama su vec potpuno ugasili analogni signal) sve to navodno pod izgovorom da je to za dobro korisnika, medjutim svako ko i malo ima mozga shvata da kopernikus na taj nacin nanosi veliku stetu korisnicima koji u kuci imaju vise od 3 tv prijemnika, jer im gasenjem analognog signala tv prijemnici bez instalirane kartice ili risivera postaju neupotrebljivi, a da bi korisnik dobio pravo na 4,5,6 risiver ili karticu mora da potpise jos jedan ugovor i da placa jos jednu ktv pretplatu kao da ima dva posebna kablovska prikljucka u kuci.

dfix

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 05. novembar 2018 12:50) ne znaci, to znaci da ce ukinuti sk korisnicima kopernikus kablovske televizije.

Dex

pre 5 godina

Konkurencija je neophodna, dosta su se sirili ovi iz SBB-a...
(Dragan, 5. novembar 2018 12:43)

Slazem se za konkurenciju, slazem se za SBB. Medjutim, ti vidis spajanje Telekoma Srbije s konkurentskim kompanijama kao beg od monopola? Mi nemamo monopol vec duopol, koji je ovime samo postao jos daleko izrazeniji.

sasa

pre 5 godina

ahahahaaaa, 1000e po korisniku je telekom nasim parama platio vlasnistvo sns ekipe, a vi se raspravljate o brzini protoka i programskoj ponudi kopernikusa?! pa, nama treba da dodju jos gori, ako je moguce, nego ovi lopovi, a samo da vam ne diraju u zatamnjena stakla na kolima, a sve ostalo je u redu. ja zaista ne verujem da ste vi ljudi realni! 200 miliona nasih para je ekipa maznula kupovinom zastarelog kablovskog sistema, ko zna ko je koliko stavio u dzep! ono kad si kolateralna steta gluposti sopstvenog naroda...

Gox

pre 5 godina

Jel to sada znači da ćemo imati i SPORT KLUB kanale u sklopu IPTV-a ?
(Vlada, 5. novembar 2018 12:50)

Ne, to verovatno znaci da ce bivsi korisnici Kopernikusa ostati bez Sport klub-a

Babylon

pre 5 godina

@Vlada
Ne znaci jer je SBB vlasnik Sport Kluba. Pre ce da bude da Kopernikus mreza ostane bez njih a ostanu samo Arene ciji je vlasnik Telekom.

Sremac iz Inđije

pre 5 godina

ne daj se radijus vektore!
(efendija, 5. novembar 2018 13:24)

Ja sam korisnik Radijus Vektora, ali moram da te razočaram i to je već gotova stvar. Čeka se samo momenat da se objavi vest kao i za Kopernikus.

pera

pre 5 godina

po novoj preporuci ministarstva moguce je raskidanje svakakvih ugovora bez penala ali placa se pogodnost, npr uzelin te telefoj za 1din i tad morate da platite punu cenu. za sve ostalo nema penala.

mada, samo zbog isključivanja programa ,a da se ne primenjuje slucaj iznad, ne bi se mogao raskinuti ugovor jer u samom ugovoru pise da imaju pravo na promenu kanala.

sad sledi drugo mada, postoji mogucnost da se u sudskom postupku dokazujebda ste uzeli njih bas zbog tih kanala, te tada ne bi bilo penala

Nenad

pre 5 godina

Tako je , dali su milione na Kopernikus a planiraju da kupe Telekom Albanija. A o svojoj mrezi da ne govorimo. Jos uvek ima stsrih zica i bandera nemaju pokrivenost signalom, adsl ocajan ne moze veca brzina od 10mb itd, itd. Umesto da ulazu u svoj kapital i da se ozbiljno pozabave svojom infrastrukturom i poboljsaju postojecu mrezu kako fixnu tako i mobilnu, oni kupuju druge provajdere . Al sta ces drzavna firma nemaju kome da odgovaraju a mi sto se mucimo sa internetom i istslim uslugama koga je to briga....

nikola

pre 4 godine

Hocemo li npokon izadji iz senke dezinformacija i dobiti fox kanale koji jedini na ovim prostorima nude zabavu?????????? Hajde mts imate para za kopernikus i sve kanale od grcke antena grupe a nemate novca za FOX sramota