1. Danas sam bio na tehnickom i vratili su me.
    Vratili su me zato sto imam estetsko ostecenje na vratima,koje nije korodirano,niti utice na bilo koji nacin na ispravnost vozila.

    Problem je sto u pravilniku ,koji je objavljen u medijima,nigde ne stoji da se ocenjuje estetika,vec tehnicka ispravnost vozila.
    (Pobesneo Maks, 7. avgust 2018 14:11)

    # Link komentara

  2. . Da dodam I to,juce sam video dvojicu frajera,crni Mercedes,BG tablice,oni kao opasni,a Mechka ima po ovoj vrucini zimske gume-bruka jedna,da smo normalan sistem,policija bi ih parkirala kraj puta odavno.
    (Robi, 6. avgust 2018 12
    Zbog zimskih guma? Ja bi ih parkirao zato sto je auto crne boje.
    (Bluesteel, 7. avgust 2018 13:35)

    # Link komentara

  3. Botovi kao S-300. Prate zadatu temu ,i sprovode liniju voljenog im preCednika.
    Po meni, automobile treba odrzavati.Moje iskustvo govori, da se ljudi sa manjim primanjima revnosnije odnose prema ovome, tj. u okviru svojih mogucnosti , bolje odrzavaju automobile.
    Nesto drugo mi smeta. Gospodin kaze,da je isto kao 1988. Pa sto onda povecavaju cenu. Znaci, 30 godina neko uzima pare, a ne radi pravilni.
    Odnosno, radi protiv zakona.
    (ja pa ja, 7. avgust 2018 12:29)

    # Link komentara

  4. @(Kolubarac, 6. avgust 2018 12:56)

    Ako sam te dobro razumeo, treba dozvoliti ljudima da ugrožavaju saobraćaj i ginu/ubijaju vozeći neispravne krševe jer neko tamo krade? Umesto da se zalažete da ovaj što krade ode u mardelj vi biste da ovi što voze neispravna vozila ne moraju baš toliko da plaćaju? E baš zato što je većina Srbije za takva Solomonska 'rešenja' ja više ne živim u njoj.
    (Aleksandar, 7. avgust 2018 12:28)

    # Link komentara

  5. Aj' po šesti put da pojasnim dušebrižnicima.
    1) Tehnički ispravan auto je auto koji ima ispravne kočnice, sve drugo je nebitno.
    2) Tehnički neispravan automobil je uzrok nesreća u statistički beznačajnom broju slučajeva. Ljudi voze krševe, to je tačno, ali ne voze automobile bez kočnica.
    3) Signalizacija je nebitna na tehničkom pregledu, jer ste migavac dužni da uključite svaki put kada skrećete. Kakve veze ima da li je migavac ispravan ako ga ne koristite?
    4) Isto za pojas važi.
    5)Koroziju i estetiku je izlišno komentarisati. Kakve veze ima da li je nekome do poslednjeg kvadratnog milimetra korodirao auto, ako to ne može da izazove saobraćajnu nezgodu?
    6) Ekologija tj. izduvni gasovi iz auspuha su jako važna stvar, ali to je deo mnogo šire globalne priče, i ne rešava se preko noći. Nije u redu da decenijama dozvoljavate uvoz raznih vozila, a onda ih anulirate nekim pravilom. Ekološki neispravna vozila se postupno izbacuju.

    Nikako ne razumem ove što viču: "kakvi se krševi kod nas voze". Demokratsko pravo svake osobe je da vozi krš, dokle god taj krš ne izaziva opasnost. I prosto pitanje kada je reč o tehničkoj ispravnosti, koje sumira sve ove argumente: a šta nam je to falilo do sada??
    (bane, 6. avgust 2018 20:04)

    # Link komentara

  6. Jel' trebam da linkujem ovde EU regulativu i aneks vezano za tehnicki pregled, kao i sta mora tehnicki da prodje, u smislu obuke? Ako hocete da terate vasu glupocu, misleci da ste u pravu, teracemo i mi ono sto je javno i na internetu. Gomila nebuloza koje vi servirate ne postoje u time regulativama i aneksu. Jer znamo English i znamo da citamo. Prekinite vise da nas pravite majmunima, dobrodosli u 21 vek.
    I da nauci ovaj pajser nesto. Vozilo koje je roadworthy, prolazi tehnicki pregled. Tako da svaka modifikacija koja odstupa od fabrickog automobila moze dobiti sertifikat i na tehnickom pregledu posle provere ili prilozenom dokumentacijom od strane onih koji su ugradili, a sertifikovani su. Klima nije deo automobila koji je neophodan za rad i koriscenje na putevima. Fiat Punto, klot verzija nema ni klimu, nema ni servo volan. Nemate bre pojma, jer ste seli samo u dobre automobile i to par komada, pritom niste ni vozaci.
    Drugo, fabricki automobil npr. neki model, ima opciju da na taj isti moze da nakaci felne/pneumatike kojeg god tipa, a da su 14, 15 ili pak 17. Takodje, to vazi i za svetla i mnoge druge stvari. Jer bukvalno postoje paketi istog tog modela vozila, kao i konfiguracija na samom sajtu.
    Ponovicu opet, prekinite sa serickanjem, dobrodosli u 21 vek i na izvol'te informacijama.
     (NoName, 6. avgust 2018 18:59)

    # Link komentara

  7. О стручности лица на техничком прегледу: Возим камион од 14 t бруто масе (дакле,велики камион без приколице). Пита ме сподоба која контролише возило:"Какве су му кочнице?" Рекох."Добре." "Не питам те то,него јесу ли хидрауличне или пнеуматске?" (!?!)" Молим !? " Ето, двоножна масна ТВАР,која не зна основну ствар да хидрауличне кочнице могу да имају искључиво возила до 7 t бруто (дакле,највише XXL комби),није у стању да визуелно процени возило,макар да прочита ознаку на боку кабине. А треба да ,јелте, субјективно оцени шта је за саобраћај или није! А када је завршио са ваљцима,извезао је возило,а да при томе није ни повукао ручну кочницу. Урадио је то тек када сам га опоменуо. Након тога су ми он и његов млађахни колега рекли да уђем у чекаоницу,јер неовлашћеном лицу није место на каналу за преглед. А шта би било да се малецка хладњачица откотрљала на улицу,и направила неку штету,или не дај Боже ,погибију?
    (Професионалац, 6. avgust 2018 18:34)

    # Link komentara

  8. Najjaci su mi ovi koji kazu "odakle coveku pare da vozi ispravan auto".....
    nemam reci.....

    Aj da kazeml " covek nema para, pa neka ga nek seta ulicom sa napunjenom sacmarom".

    Auto nije hleb, nije lek, nije obrazovanje...
    Nemas para da vozis ispravno auto? Neces voziti auto! Svojevremeno sam vozio punta. Student, nema para za gorivo, dosla registracija...prodao ga i polako biciklom.

    Sve je bolje nego da sutra ubijes necije dete jer ti auto ne koci...

    A te fore "nisam prosao jer mi je izgreban branik" ma dajte. Zna se sta ne sme. Ne sme trulez, ne sme da sebja pocepam kada prolazim pored auta i dobijem sepsu od tvog trulog ruba...
     (berliner, 6. avgust 2018 17:46)

    # Link komentara

  9. Pobogu...
    Treba da registrujem u oktobru svoju Zastavu 10 a sada brinem da li cu proci rigorozni tehnicki, jer i.am par ogrebotina i ulubljenja. Ej, u ovoj bedi postoji tehnicki na kome gledaju dal ti je auto estetski dobar? Koje zezanje!
     (Drakče, 6. avgust 2018 17:38)

    # Link komentara

  10. @mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod
    "Ako vam je skupo nemoj da vozite. Danas svaki gubitnik tranzicije i njegov potomak hoce da imaju auto."

    Nije auto skup, skupa su gamad koja se namnozila posle dvehiljadite ! Ja cu da odustanem od automobila ali prvo, da se lopovima posle 2000. odseku ruke zbog kradje ! Kao i onima koji su glasali za lopovske zakone koji su omoguceili da se lopovi predstavljaju kao " dobitnici u tranziciji"! Na primer onima koji su povecali porez na imovinu, onima koji su izmislili tablice sa rokom trajanja, onima koji su izabrali font za njih sa kvrgama na s ili z, onima koji su izmislili porez na akcizu, svimdrzavnim monopolistima koji su od 2000. povecali cene, bez ekonomskog opravdanja na svetskom nivou, za vise nego sto je inflacija. Pa kada se resimo parazita bice novca i za automobile!
    (Uzrok i posledica, 6. avgust 2018 17:36)

    # Link komentara

  11. Botovi lupaju minuse. Pretpostavljam da svi voze nove automobile I svake godine letuju u Spaniji pa im kukanje obicnih ljudi na jedan redovni tehnicki pregled deluje sumanuto...
     (miki, 6. avgust 2018 17:36)

    # Link komentara

  12. Da li obavljamo tehnicki ili estetski pregled?Kako GSP vozila prolaze tehnicki ili busevi medjugradskog i medjunarodnog saobracaja sa npr. letnjim gumama u sred zime.Bio sam svedok kad je Lastin bus vozio zimus u Austriju sa letnjim gumama.Treba li da diskutujemo o prokisnjavanju vozila GSP ili o tome sto ne moze da se otvori ili zatvori prozor ili jos gore vrata.Iz dobrog dela buseva izbija dim kao da je u pitanju lokomotiva na parni pogon.Sta cemo sa policijskim vozilima koja su ulubljena ili sa celavim gumama?Milion pitanja a odgovora naravno nema.
     (BgHQ, 6. avgust 2018 17:20)

    # Link komentara

  13. Da mi je znati ZAŠTO magarci koji nisu ni bili živi 1988 lupaju minuse komentatorima koji kažu da standard danas nije kao tada ?!
    Ne da nije nego ama baš ništa nije kao tada.
    (gagi, 6. avgust 2018 17:20)

    # Link komentara

  14. Punto dvojka i mnogobrojni drugi automobili imaju projektore i xenone, bez nivelacija, prskalica...kako će radnik da zna da li je jedan auto sišao sa proizvodne trake sa halogenim ili xenon svetlima? Šta ako je imao xenon fabrički a stavio halogene? Lupaju gluposti naši kvazi-političari i saobraćajni "stručnjaci", bolje nivelaciju farova da kažnjavaju, ubijaju nas vrljavi farovi na putevima, em iza kad su em u susret kad dolaze.
    Uvek smo se više bavili sporednim trivijalnim stvarima da se sklone sa vidika veliki i stvarni problemi.
     (AWP so l33t, 6. avgust 2018 17:01)

    # Link komentara

  15. @(obi van, 6. avgust 2018 13:53)

    Ako bi mogao da nam kazes,gde to,kada i kako u Svajcarskoj isprljas auto toliko da moras i motor da peres kada ides na tehnicki? Jer nije valjda da su putevi u Svici u tako katastrofalnom stanju? Makadam,blato,kaljuge,bare,pesak iz pustinje,stari automobili,pa curi ulje?
    Mislim,oprao bih i ja motor u Srbiji nije problem,nego je problem sto ovde ljudi kazu da ne prolaze tehnicki zbog izgrebanih branika,krila,brava,napuklih lajsni i spojlera. Kako se na takve stvari gleda u Svajcarskoj? Lako cemo za pranje motora,i menjac cu Vileda (najskupljom) krpom da ocistim i prebrisem,nikakav problem.
    (Slobodni Klikeri, 6. avgust 2018 16:40)

    # Link komentara

  16. Nisam za to da se puštaju tehnički neispravna vozila , ali ni da nam pregled bude strožiji nego u mnogim državama Evropske unije ili da nam gorivo bude najskuplie u regionu, ali najbitnija stvar koju bi ova dvojica državnih pametnjakovića trebalo da kažo jeste zašto su nam PUTEVI najlošiji u Evropi ,poebno seoski i lokalni ,a koji su najčešći uzrok neispravnih vozila i teških saobraćajnih udesa. Lako je Beograđanima, oni voze nova kola a i putevi oko Beograda se mnogo bolje održavaju nego po ostalim delovima Srbije. Akad se desi težak udes zbog kratera na putu ili kad zimi nije očissssssšćen sneg ,nije bačena so kad je poledica, opet po vozaču - nije se prilagodio uslovima puta.
    (Dragan.g, 6. avgust 2018 16:38)

    # Link komentara

  17. Kada ce Zakon o poreklu imovine svih poslanika njihovih clanova porodice,uze i sire rodbine koji usvajaju Zakone R.Srbije ukljucujuci Zakone za tehnicki pregled vozila biti donesen i usvojen u Skupstini?
    (Ivan Vracar, 6. avgust 2018 16:36)

    # Link komentara

  18. A pazi sad ovo... vozim auto star nepunih 5 godina, ocuvan, garaziran, u besprekornom stanju. Kad je kupljen, uz mnogo opreme stigla su i zatamnjena stakla na zadnjim putnickim vratima i gepeku. Imam za to uredne papire, ali gle cuda, oni VISE NE VAZE! Dakle ne mogu da prodjem tehnicki iako mi je auto besprekoran, samo zato sto nemam "savremene" papire i ateste koji su izmisljeni prekjuce?!?!? Dakle ostaje mi da skidam folije (i pocupam grejace zadnjeg stakla) ili da vadim silne potvrde, dajem ko zna koliko hiljada dinara, samo da bi neko rekao "aha, imas NOVI atest za folije"!!!
    Alo marsovci, auto je TAKO KUPLJEN u Srbiji, nisam JA lepio folije, a za to POSTOJE uredni papiri!!!
    Debilna drzava bre, otimacina... ovde je i nov auto NEISPRAVAN!
    (Think it over, 6. avgust 2018 16:21)

    # Link komentara

  19. Hoćemo i standard iz '88
     (Slavoljub Petrović, 6. avgust 2018 15:13)

    # Link komentara

  20. Tužno ali istinito, jedini način da kod Srba zavedeš red je da ih na nešto nateraš. Ja bih voleo da prosečan građanin kod nas ima svest da je neispravan auto loš kako za njega tako i za okolinu, ali to nažalost nije tako. Prosečan Srbin nema odgovornost ni prema samom sebi a kamoli prema ljudima oko sebe, tako da je rigorozna kontrola jedino rešenje. Npr. moj ujak vozi skoro 50 godina ali pojas neće da veže. Ne mogu da verujem da mu je lakše da se raspravlja sa policijom i rizikuje kaznu ili nešto još gore, umesto da koristi pojas. Ok, ako na taj način želiš da se boriš protiv sistema, ali u stvari štetiš samo sebi.
    (Moca, 6. avgust 2018 14:38)

    # Link komentara

  21. strucnacima na tehnickom je nivo znanja iz 1988 godine . na grande picassu mi 7. sediste satrali i izlomili totalno. zato sto majstor fotograf ga rasklopio da ga slika a da bi ga sklopio treba samo da povuce kanapcic a on se iskakao po njemu.
    slazem se da se auto pregleda kako treba ali ovo pro****vanje sa slikanjem je komedija. a sa ovim potvrdama 0d100e za kuku pa 100e agenciji pa ovo pa ono. to je samo ogledalo srpske pokvarenosti i bahatosti. Moj je pradeda za ovu zemlju peske presao albaniju a ja moram da je psujem na svakom salteru
     (magarac, 6. avgust 2018 14:33)

    # Link komentara

  22. Evo tri primera zašto ljudi polude. Video lično i čuo.
    1. Vraćen jer nije imao poklopce maglenki na braniku(nisu išle fabrički). Ili da ugradi ili da stavi plastike.
    2. Fabrički ksenoni. Nisu dali da se registruje. Čovek nakačio direktno na akumulator obične žute sijalice dok ga nisu slikali pa vratio fabričke.
    3. Kuka sa fabričkim atestom (ima pločicu). Ne može jer nema domaći papir. Nova kuka atest 25000.
     (yuslaven, 6. avgust 2018 14:31)

    # Link komentara

  23. Небулозе које прича дотични вређају здрав разум и показују чињеницу да власт жели да избрише 60% становништва Србије.Просто,нико се не буни против техничке исправности возила,али естетски преглед је непотребан.
     (смена страже, 6. avgust 2018 14:18)

    # Link komentara

  24. u Švajcarskoj koju Srbi često pominju kao uzor morate čak oprati motor auta kad idete na tehnički pregled. A da ne govorim zbog kakvih sve sitnica se ne prolazi.
    Znam da se u Srbiji nema para ali imati auto nije zagaratovano ljudsko pravo. Ko nema para za održavanje neka ne vozi.
     (obi van, 6. avgust 2018 13:53)

    # Link komentara

  25. Danas sam registrovao auto (veoma star). Prosao sam tehnicki (nikada ga ne vozim neispravnog; kocnice, svetla, signalizacija....). Dok cekam tehnicki strah: onaj gleda sitnice i gluposti npr. da li je branik izgreban (pa cemu on slusi)!!!
    Morao sam da menjam tablice zbog onih "zakacki" (č) i dobijem novu tablicu sa "zakackom" (š u imenu grada)!? I kada ce njih da menjamo!? Za godinu-dve zar ne!?
     (drebr, 6. avgust 2018 13:38)

    # Link komentara

  26. Ako vam je skupo nemoj da vozite. Danas svaki gubitnik tranzicije i njegov potomak hoce da imaju auto.
    (mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod, 6. avgust 2018 13:28)

    # Link komentara

  27. Za zeleni karton vas baš deru. U Sloveniji košta malo manje od 5€ i za nijednu drugu državu u Evropi ne treba, osim za Bosnu i možda Albaniju i Crnu Goru.

    Što se tiče tehničkog... Mora da bude strog i da se kvalitetno proveri vozilo. Ko nema para da vozi, neka koristi javni prevoz, ili bicikl ako je blizu. Ja dam svake godine za registraciju, kasko, osiguranje i tehnički oko 1.300€, a vozim se uglavnom biciklom, a auto vozimo vikendom i kada idemo na česta putovanja. Auto je dakle u jednu stranu i luksuz,
    (Lex, 6. avgust 2018 13:27)

    # Link komentara

  28. Evo sad pišem sa tehničkog ..12 godina registrujem auto (15 god star kupljen 2005 na placu u BGu)bez problema sad dolazim traze mi neko uverenje staro 13 godina koje uvoznik samo imao i koje uzeo tad SUP kad se registrovao auto..e sad oni u MUP-u nemaju u bazi koje je tačno jer ga nisu upisali već stoji da samo kao treba neko uverenje iz 2005 godine i ja sad moram da Vadim neko uverenje koje izdao neko u nemačkoj 2005 godine a ne znam ni koje jer ne znaju ni oni jer im ne piše u bazi već samo datum..i ja sad ne mogu da registrujem auto koji registrujem 12 godina a da mi niko nikad ikakvog uverenje pomenuo nije..kao do sad nije trebalo al sad sve treba.
     (.., 6. avgust 2018 13:26)

    # Link komentara

  29. Zapamtite:na fijatu i zastavi,zadnji tockovi ne koce,osim kad je pozadi opterecen. Na teh.pregledu koristiti umereno rucnu. Majstori,jeste li culi za 5ti kocioni cilinder?
    (Ivan Tadic, 6. avgust 2018 13:25)

    # Link komentara

  30. Upitan o tome da li vozači sa prosečnim srpskim standardom mogu da priušte da voze ispravne automobile.

    Apsolutni pobednik je novinar koji je ovo upitao. Njegova logika pusti neka voze bez svetala i kocnica jer nemaju pare.
     (Baxuz, 6. avgust 2018 13:24)

    # Link komentara

  31. Klasicna pljacka naroda na svim nivoima !!!
    (Mirko, 6. avgust 2018 13:18)

    # Link komentara

  32. Džabe pišemo i kukamo, oni će raditi šta žele a mi ćemo se samo buniti i plaćati.
    Gde su zlatne devedesete.
     (Dejca-LE, 6. avgust 2018 13:07)

    # Link komentara

  33. Жалосно је то што људи који пишу законе не знају шта све то представља техничку неисправност, а шта ситне проблеме који никако не утичу на безбедност. И сам проценат технички неисправних возила као узрочника саобраћајних незгода је јако мали, испод 1%. Дакле нема основе да се тражи људима длака у јајету зарад неке безбедности у саобраћају. Закон донет за чисто узимање пара од народа, јер ова држава на жалост живи од пореза, путарина, такси и сл. Не производи скоро ништа. Привреда полумртва, па удри по народу. Питам се само када ће пасти задња кап и када ће се чаша прелити, а скоро је пуна.
    (комша, 6. avgust 2018 12:59)

    # Link komentara

  34. Ja uporno pišem da je tehnički u SFRJ,bio TEŽI,ZAHTEVNIJI.
     (BGD, 6. avgust 2018 12:59)

    # Link komentara

  35. Ti ljudi što izmišljaju te stroge kontrole i zakone,to rade samo da bi opravdali svije velike plate i ništa drugo. Svaki vozač u srbiji a i u svetu zna da auto ako je ispravan danas na tehničkom neznači da ce i sutra biti ispravan,jer se mogu desiti 1000 neprevidljivih stvari. Što znači da je svrha tehničkih prekleda isključivo uzimanje para od naroda
    (Goran, 6. avgust 2018 12:57)

    # Link komentara

  36. Trend je da se za sirotinju uvodi teška disciplina u svim zivotnim oblastima, kako bi se ostvario privid nekakvog reda.
    s druge strane, manjini zna se kojoj je sve dozvoljeno.

    Socijalna sigurnost, bezbednost i još niz drugih društvenih vrednosti su na užasno niskom nivou.

    To je kao ranije što je bilo kod vojnih lica i policajaca, koji su kobejagi u kući strah i trepet, dok su njihova deca su po pravilu bila najgora.

    E tako se sad radi u Srbiji.

    Sve kao uvodi se neki red, kao ovo sa tehničkim pregledima, a lopovluka i svakog nemorala nikad više nije bilo nego sada.
     (Kolubarac, 6. avgust 2018 12:56)

    # Link komentara

  37. Ovaj sto je sokiran i sto misli da je trosak od "samo" 200 evra, prihvatljiv, treba da zna, da je to mesecna plata 75% zaposlenih u Srbiji!!!!
    (Pera, 6. avgust 2018 11:18)

    Човек је бахат. Овакве изјаве се не дају, али је у праву.
    Прво, не палите возила због цене бензина, а годишње дајете 600 евра минимално на гориво. Па зар је много дати 15 евра месечно у фонд за оправке?
    Друго, ако немате пара да возите исправан ауто, зар стварно мислите да имате пара да погинете у неисправном ауту? Сахрана је скупља од 200 евра и обавезна је, за разлику од вожње аутом.

    На страну што се Миле Мајстор са Техничког уплашио, па прилично рестриктивно тумачи прописе, али аутомобил је опасна ствар. Сигнализација и гуме су ваша обавеза не према држави, него према вашим колегама у саобраћају.

    И да, ја нисам гласао за новорадикале, нити ћу их икада подржавати, али, стојим чврсто на ставу да је боље рестриктивно примењивати прописе, него либерално. Од рестриктивне примене нико неће погинути....

    А што се малих плата тиче, дајте отказ, идите у приватнике, напустите Србију, организујте штрајк, захтевајте колективни уговор, гласајте другачије....то нема везе са вожњом аутомобила.
    (Aleksa, 6. avgust 2018 12:44)

    # Link komentara

  38. Uvodite propise strožije od onih u Evropskoj uniji a imamo afrički standard i plate! To ne ide jedno sa drugim...
     (M., 6. avgust 2018 12:41)

    # Link komentara

  39. Niko normalan ne misli da je iznos od 200 evra problem ako je tehnička ispravnost auta u pitanju.Veoma mali broj ljudi će rizikovati prvo svoj život i život najbližih i voziti nebezbedan auto.
    Ali lajsna na vratima,naprsla spoljna strana držača retrovizora nisu kvarovi koji utiču na bezbednost.
    Čistoća vozila? Šta ste,higijeničari? Mi smo taksisti pa izlazimo na estetski pregled?
    Niste odmah mogli da se prilagodite šta prolazi a šta ne? A drugi da plaća.
    Čim dobiju monopol (obaveza korišćenja njihovih usluga) odmah pokazuju iste simptome koji su ksrakteristični zy zaposlene u javnim službama i državnim preduzećima - javašluk i bahatost,večito prebacivanje odgovornosti na klijenta/građanina.
    Kada već pokazujete statistiku,mogla bi uporedna - koliko je vozila Pošte,EPS,policije i drugih javnih službi vraćeno a koliko privatnih.
    Verujem da bi odnos bio isti kao odnos saobraćajnih prekršaja jednih i drugih.
    (Komša, 6. avgust 2018 12:40)

    # Link komentara

  40. aj sad jedno pitanje da li je bezbedniji auto star 16 godina kojem treba otprilike 20 sekundi da bi uopšte dpstigao brzinu od 100 na sat ili ovi novi suoer brzi automobili za koje znamo ko sve vozi koji bukvalno za 4 sekunde dostizu stotku! A pricamo o vožnji po gradu...Statistika je na strani starijih automobila avi kako hoćete...
     (Marko, 6. avgust 2018 12:37)

    # Link komentara

  41. Ne treba niko da kupuje gorivo jedno mesec dana, pa da vidimo onda.
    (momke, 06. avgust 2018 10:41

    Vecina to i radi.
     (NemanjaBB, 6. avgust 2018 12:33)

    # Link komentara

  42. Jel ovakvi tipovi izlaze na tv da bi samo nervirali narod??? Svi se slazu da moramo da imamo tehnicki ispravan auto ali se ovde neko malo vise zaneo I ljudima kidaju zivce ....
     (Deyan X, 6. avgust 2018 12:32)

    # Link komentara

  43. A zeleni karton sto nas deru i za parce papira placamo 2000-3000 nikom nista.
    (Zika, 6. avgust 2018 12:32)

    # Link komentara

  44. Ljudi, nije problem vratiti auto zbog tehnicke neispravnosti, ali jeste problem pod tehnicku neispravnost stavljati estetski izgled vozila. Vracaju ljude zbog sitnih ulubljenja, ogrebotina po vratima, branicima, itd. E, to je ovde problem.
    Izgreban branik je problem estetske a ne tehnicke prirode. Stvarno su ga preterali!!!!
     (snowman, 6. avgust 2018 12:28)

    # Link komentara

  45. -Koliko se ostavlja na procenu...
    NISTA!
    -Znaci radinici na tehnickom ne mogu slobodno da procene?
    NE NE, NEMA SLOBODNE PROCENE.
    -Aha, znaci kada se kaze "Vece ostecene na karoseriji", tu ima neki standard?
    Ne, to se slobodno procenjuje.

    Pa druze si u redu u mozgu? Bukvalno mislim da lik treba da ode da skenira glavu, jer ne mogu da verujem da je toliko glup, zaista me zanima sta se nalazi u njegovoj lobanji.
    (Stefan, 6. avgust 2018 12:25)

    # Link komentara

  46. Problem je u standardu rođaci!
     (Baggio, 6. avgust 2018 12:24)

    # Link komentara

  47. nije problem ako je auto neispravan ali bleda farba i malo oljusten lak sramota
     (ja, 6. avgust 2018 12:21)

    # Link komentara

  48. Gospodo novinari, uvek pogresnu poentu price gadjate. Ako neko zapali automobil zato sto mu ne rade kocnice, svetla, produvao mu motor neka ga zapali kad ne ume da ga odrzava i takvima nema potrebe davati mesto u medijima. Problem je sto se kod nas uvek ide iz krajnosti u krajnost. Problem je u tome sto imamo izuzetno nesposoban kadar koji pise zakone. Ako je u Nemackoj, Svajcarsko, Austriji ... dozvoljeno otici u sertifikovan i licenciran servis i ugraditi bolja svetla, zatamniti stakla to uslugu regularno platiti i nista vise zasto kod nas sve to mora da bude problem. Na svoj auto sam stavio LED sijalice koje kostaju 100e i sertifikovane su za upotrebu u celom svetu ali ne i u Srbiji, moj auto na tom njihovom tehnickom ne bi bio regularan a ne bi znali da mi kazu zbog cega. Tipska dnevna svetla, koja trose visestruko manje struje cime se cuva instalacija auta, smanjuje potrosnja a tako cuva i zivotna sredina je normalno ugraditi u normalnim zemljama ali ne i kod nas. Jer samo izuzetno dokon covek moze da priusti sebi toliko vremena da prodje sve ateste i preglede a ako je toliko dokon verovatno nema para da to uradi. Tako da gospodo novinari to istrazite i pomognite ovom napacenom narodu da resi te probleme a ovi sto neispravni pale kola, pa bolje da zapale nego da ubiju nekog tim autom.
    (Pravednik, 6. avgust 2018 12:19)

    # Link komentara

  49. razlika je u tome sto je moj otac 1988 mogo da kupi novi auto na licnu kartu a mi se krpimo da platolimo racune
     (ja, 6. avgust 2018 12:18)

    # Link komentara

  50. Au šta upita novinar!? Da li mogu da priušte ispravan auto?

    Nije uopšte problem sa time, neću ni ja da vozim niti želim da iko ima auto bez kočnica, izginuli bi na putevima. Problem su tehnički pregledi koji teraju mak na konac, kod nekih ne sme ni trunka površinske rđe da se vidi što je sumanuto (za dubinsku i rupe ok, to ugrožava bezbednost), neki vraćaju narod jer "nisu original felne" mislim to su ekstremi koji nisu normalni. Auto sam sredio, kočnice ispravne, izvaren i zategnut, napukao jedino jedan far ali zalepljen ne smeta uopšte u vožnji (nije mu ugrožena funkcija ni noću ni pod kišom) i sad da me neko vrati jer ga nisam prefarbao???? Srećom se to meni nije desilo ali kako slušam šta ljudi pričaju nije normalno kod pojedinih pregleda...
    (AS, 6. avgust 2018 12:16)

    # Link komentara

  51. Niste vi ni tako bas glupavi,samo kulturno ,lopovski zavlacite ruku u tudje dzepovi!!!
    Pamti pa vrati,uskoro!!!
    Za koga ne glasati!!!Samo ti se kaze!!!
     (kikiriki semenke, 6. avgust 2018 12:15)

    # Link komentara

  52. Tri dana je neozbiljan rok.
    Konkretno, u Nemačkoj je rok mesec dana i tehnički je svake dve godine.
    Novo vozilo nakon tri godine ide prvi put na tehnički.

    S druge strane, činjenica je da ozbiljnog tehničkog pregleda nije bilo od devedesetih na ovamo.
     (Dijasp0rac, 6. avgust 2018 12:12)

    # Link komentara

  53. Naši zakonodavci ne mogu da shvate da automobil više nije luksuz već osnovna potreba...jedan od razloga za to je i sam zakonodavac odnosno država koja nije u mogućnosti da obezbedi kvalitetnu infrastrukturu, javni drumski i železnički prevoz, pa zašto ne i rečni, koji bi omogućio običnom gradjaninu, koji nema 200€ da popravi auto, da na vreme stigne na posao, dete odvede u vrtić, obavi osnovnu kupovinu, ode do prijatelja na drugi kraj grada ili u drugi grad itd., i to sve u nekom razumnom roku koliko bi mu trebalo i kolima ili i brže...kad budu tako nešto uredili onda imaju svo pravo da se k...e i da budu arogantni prema svojim gradjanima...tada će se voziti i bolji automobili jer će ljudi moći da uštede na tom famoznom gorivu, pa će umesto auta za 3000€ moći da kupe onaj za 4000€...
    (novikorisnik, 6. avgust 2018 12:11)

    # Link komentara

  54. Samo što situacija u našim novčanicima nije ista.Mani te se svi demagogije i pametovanja.
     (Peđa, 6. avgust 2018 12:11)

    # Link komentara

  55. Dragi gradjani! Normalno je da auto bude ispravan,sredjen,ofarban I opran pred tehnicki pregled. Podrazumeva se ispravnost svetala,kocnica,to su normalne stvari. Imam dvoje kola,jedan nov,a drugi je Yugo,'91,ofarban,utegnut,redovno servisiran,spremam se da mu sredim boju na donjem delu vrata. Sta je tu cudno I za kukanje,ne znam??? I ne treba da pustaju krseve. Imam komsinicu,godinama nije vozila krs na tehnicki,samo sredi papire. To nije normalno I treba je sankcionisati,I zbog nije same I zbog nas ostalih. A vi vidite zasto je to ok. Da dodam I to,juce sam video dvojicu frajera,crni Mercedes,BG tablice,oni kao opasni,a Mechka ima po ovoj vrucini zimske gume-bruka jedna,da smo normalan sistem,policija bi ih parkirala kraj puta odavno.
    (Robi, 6. avgust 2018 12:11)

    # Link komentara

  56. Problem je sto neka pravila unazadjuju auto. Npr. ako autu ugradimo parking senzore da li to odmaze ili pomaze? Onda vetrobrani na skuteru ili na staklima auta? Folija na zadnjem staklu koja me stiti od visokih farova? Nosac korpe na motoru? skinem korpu moram i nosač, a onda sve to vratim zajedno sa vetrobranom posle tehnickog i u cemu je poenta? Onda ako ste ljudima dozvolili da nam prodaju i ugradjuju te dodatke oni imaju PIB placaju porez sad to ne smemo da ugradjujemo, a oni smeju da prodaju. Ima stvari totalno nelogicnih, ali vi nemate kapacitet da to ukapirate. Bitne su kočnice, trap, izduvni gasovi, visoko podignuti farovi, velika trulez.
     (Mirko pazi.., 6. avgust 2018 12:08)

    # Link komentara

  57. Problem je u tome sto narod samo deklarativno zeli da bude uredjeno drustvo, nered mu odgovara, al' za sve su krivi drugi ;).
    (Igor, 6. avgust 2018 12:08)

    # Link komentara

  58. OMG “iz Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda”!
    Šta ovo znaci ? Evo ja danas idem da otvorim nacionalnu asocijaciju pisaca komentara.
    (Jovica Petkovic, 6. avgust 2018 12:02)

    # Link komentara

  59. Polako samo polako jos malo pa ima svi od reda da bezite kao zecevi,samo vi uvodite nove zakone i pravila kako vam se cefne.
     (Back in Black, 6. avgust 2018 11:59)

    # Link komentara

  60. gospodine Marinkoviću samo jedno pitanje imam za vas. da li vi sipate gorivo o vašem trošku ili vam to država obezbeđuje?
     (cojans, 6. avgust 2018 11:58)

    # Link komentara

  61. Kako volimo da se pravimo ludi. Javna je tajna da su mnogi radili tehnicki samo sa saobracajnom dozvolom, znaci, bez vozila. Tehnicki je bio puka formalnost u kojoj su najbolje prolazili pojedini zaposleni na tehnickom. E sad, kad je drzava resila da "primenjuje zakon" iz 1988.godine ljudi pale svoje krseve. Gle čuda. Bezbednost saobracaja ne moze da zavisi od socijalnog stanja. Ako hoces da vozis popravi auto, ulozi koji dinar, jer tvoj auto ugrozava sve ucesnike u saobracaju.
     (Stevan, 6. avgust 2018 11:57)

    # Link komentara

  62. 1988. godine sam sa svojom platom mogao da prehranim porodicu, pa i na more da ih vodim. Da, istim ovim autom kojeg i danas vozim. Problem je što sam tada lagano na kredit mogao da kupim potpuno nov auto srednje klase ( Golf 2 ), dok danas ne mogu ni da pomislim o kupovini bilo čega što je novo ili bar polovno oko 5 godina. Problem je u tome što nam se sve vreme nameću nekakvi evropski standardi, a o standardima po pitanju primanja o tome državu nije briga. Ljudi koji voze stare automobile bi sigurno voleli da voze novije, ali država im svojim ponašanjem to ne omogućava. Nameti previsoki, plate bezobrazno niske i onda ti održavaj krša i registruj ga po EU normama. To tako ne može.
    A za one kojima nije jasno u čemu je problem imam samo jednu poruku: "SIT GLADNOME NE VERUJE".
    (Saša, 6. avgust 2018 11:55)

    # Link komentara

  63. Problem je u tome sto se '88 na ovim prostorima bolje zivelo nego danas. Eto u tome je problem.
     (KUD Idijot, 6. avgust 2018 11:54)

    # Link komentara

  64. Problem je sto nemamo standard kao 1988. godine,pa je vecina ljudi prinudjena da vozi krntije od automobila.
     (aca, 6. avgust 2018 11:52)

    # Link komentara

  65. Ni sada kontrolori nisu sigurni, jer mogu da daju svoju slobodnu procenu. Znaci, nekome je ogreban auto kljucem ili malo spala farba na jednom mestu, jedan tehnicki ne dozvoljava, drugi dozvoljava. Nema tu mesta za "cefnulo mi se". Nema mesta za izmisljanja gluposti.
     (NoName, 6. avgust 2018 11:51)

    # Link komentara

  66. ja se slazem da trule krseve koji su do sad prolazili kroz tehnicki samo fiktivno treba proterati s ulica. To sto neko nema para da odrzava ni osnovno nije razlog da mora da vozi i ugrozava ostale. Ali nemojte maltretirati nas ostale kojima su kola maksimalno ispravna zbog nekih estetskih modifikacija koji nikako ne remete bezbednost, naprotiv, cesto je i povecavaju
     (mile, 6. avgust 2018 11:50)

    # Link komentara

  67. Који мозак је донео одлуку да се има само три дана за отклањање неправилности? Па ниједан мајстор вас неће примити у том року јер су увек пуни посла за бар наредних 10 дана.
     (комша, 6. avgust 2018 11:49)

    # Link komentara

  68. “Pravila za tehnički kao 1988., u čemu je problem?”

    U standardu građana koji je za nijansu ispod onoga iz '88.
    (zoki, 6. avgust 2018 11:48)

    # Link komentara

  69. Pravila iz 88.god,wv touareg iz 2009.god,radnici na tehnickom ne umeju da ga pokrenu.
    (silja, 6. avgust 2018 11:43)

    # Link komentara

  70. Potpuna podrska za Xenon svetla. Skoro sam vozio ibarskom magistralom nocu. Covek iza mene sa divljim xenonima, priblizio se na 5m. Zaslepljen sam bio. Desna signalizacija da me pretekne i ide ispred mene, nista. Palio maglenke zadnje da mu ukazem koliko meni ispred njega smeta. Kakvi, na kraju sam iskljucio sva svoja svetla na par sekundi u noci i vozio sam koristeci njegova iza. Nije bilo rjesenja morao sam preticati iako sam bio umoran, kako me ne bi jos vise on umarao. Dovoljan dokaz koliko to smeta. Sto se tice rigoroznosti, treba! Ali treba i plate podici i obezbediti ljudima da stvore takve uslove.
    (Xenon, 6. avgust 2018 11:42)

    # Link komentara

  71. "Nacionalna asocijacija tehnickih pregleda"... e majko moja gde sve idu pare od nasih poreza :(
    (Perica, 6. avgust 2018 11:40)

    # Link komentara

  72. Sram vas bilo obojicu.Kamo srece da niko ne registruje auto,pa da ne uzimate ni dinara od goriva i registracije.
    (neko iz mase, 6. avgust 2018 11:39)

    # Link komentara

  73. problem je u bahatosti vlasti da nametne harač. i tako sa jedne strane 'usta moje hvalite me' priča o zlatnom dobu sa druge strane korupcija i kriminal neviđeni do sada a narod bukvalno ili beži iz zemlje ili diže ruku na sebe od nemaštine i depresije.
    onaj dečko što je zapalio kola je sve time rekao.
    (šemsudin, 6. avgust 2018 11:38)

    # Link komentara

  74. 1988? Koja je bila prosečna starost vozila tada i kakav je bio životni standard građana? Koji procenat u izazivanju saobraćajnih nesreća su starija i tehnički neispravna vozila naspram drugih faktora npr. neprilagođena brzina .
    Ovo više izgleda kao ceđenje suve drenovine ( otmanje novca od najvećeg broja populacije ).
    (Markus Bulatus, 6. avgust 2018 11:37)

    # Link komentara

  75. Ne daš mi da izađem na ulicu u trokolici bez kočnica i ubijem nekoga, jer nemam para za novi auto?
    Zapalim auto.
    Ne daš mi da se upišem na fakultet jer nemam dovoljno bodova iz srednje i na testu?
    Zapalim fakultet.
    Jer, država MORA da obezbedi prava, obeveze nisu važne i treba ih ukinuti.
    To je samo za istočne nerazvijene zemlje, u EU nema zakona i propisa i svi rade šta hoće.
    (miša, 6. avgust 2018 11:37)

    # Link komentara

  76. Problem je sto je standard iz 1952
     (Sloba, 6. avgust 2018 11:36)

    # Link komentara

  77. Ovaj gospodin je bas neki pametnjakovic.
     (bakula, 6. avgust 2018 11:33)

    # Link komentara

  78. Problem je u tome sto je zivotni standard u Srbiji 1988. bio nekih 70% bolji nego danas i sto su ljudi mogli da odrzavaju svoja vozila. Danas svaka popravka mnogo vise kosta, sve je vise elektronike a sve manje mehanike u automobilima, a plate nisu dovoljne ni za gorivo a ne za servis.
    (Vojvodjanin, 6. avgust 2018 11:32)

    # Link komentara

  79. Za svakih 30000 koji napuste Srbiju mi moramo ili da dignemo akcize na gorivo i cigarete, da poskupimo struju ili tv taksu ili da izmisljamo nove namete. Ne moze zlatno doba a da vas ne kosta.
    (mercedes Elektro autobus Ikarbus i vuciceve fantazije za narod, 6. avgust 2018 11:31)

    # Link komentara

  80. Три дана је мали рок да се отклони проблем.
    (киза Д, 6. avgust 2018 11:29)

    # Link komentara

  81. Problem je sto 'Mile sa tehnickog' propise tumaci kako hoce i od vozila do vozila. Gde pise da motor mora da radi svih pola sata pregleda? Gde pise da rezervoar mora da bude minimum do pola napunjen gorivom? Gde pise da sve cetiri gume moraju da budu od istog proizvodjaca ako zadovoljavaju propise? Gde pise da ne mozete na tehnicki sa zimskim gumama? Gde pise da klima mora da radi i kako ona utice na bezbednost vozila? Gde pise da ako sediste vozaca nije udobno zbog toga vozilo bude vraceno sa tehnickog? Gde pise da je potrebna potvrda o godisnjem pregledu vazdusnih jastuka i ko to izdaje i na osnovu cega? Ima bezbroj pitanja jer su propisi nedoreceni i zato 'Mile sa tehnickog' moze da se izivljava! Jos nesto profesor Vujanic nema vozacku dozvolu i nije kompetentan da raspravlja o tehnickom pregledu vozila!
    (Miskec, 6. avgust 2018 11:25)

    # Link komentara

  82. nisu plate kao 1988!
     (jazAbdin, 6. avgust 2018 11:23)

    # Link komentara

  83. Ja kada sam isto ovo rekao vlasniku tehnickog pregleda da kada bi imao udes sa bilo kojim vozilom da bi trazio potpunu dokumentaciju u dokazao da auto zakonski nije registrovano tj da on nije postovao zakon rekao mi je da to nije tacno. Isto da znate iako je doneta uredba da ako nema snega mozete voziti letnje gume zakonski je to nemoguce. Morate promeniti sve 4 gume. Kako letnje tako i zimske. I isto u slucaju udesa prvo gledajte gume osuguranja naravno gledaju zakon i on ce tada biti na vasoj strani. To sto drzava pokusava sa se dodvori biracima je deuga stvar. I da 88 me nije bilo privatnika svi su radili za drzavu a sada za sebe i inspektora za drzavu i sta ostane za neprijavljenog radnika.
     (Poslednji samuraj, 6. avgust 2018 11:19)

    # Link komentara

  84. Ovaj sto je sokiran i sto misli da je trosak od "samo" 200 evra, prihvatljiv, treba da zna, da je to mesecna plata 75% zaposlenih u Srbiji!!!!
    (Pera, 6. avgust 2018 11:18)

    # Link komentara

  85. Još da vratimo standard iz ' 88 i sve je kako treba!
     (Dežurni, 6. avgust 2018 11:18)

    # Link komentara

  86. 1988. je bio socijalizam. Živeli su kao ljudi. Sada žive kao pacovi.
     (Igor Bogetić, 6. avgust 2018 11:15)

    # Link komentara

  87. Životni standard običnog naroda 1988 i danas...
     (e tu je problem!, 6. avgust 2018 11:15)

    # Link komentara

  88. Da se razumemo, ja sam za to da se voze ISKLJUCIVO ispravni automobili i ja vozim jedan takav (mada je relativno nov, pa nema tu sta da se zameri...)!
    ...ALI ovde postoji jedan problem koji se ocigledno minimalizuje, a to je cinjenica da tesko neko ko je vracen moze bas za 200e da sredi auto i prodje tehnicki. Takvih je verovatno 20-30%, a ostali su u poluraspadnom stanju. Niko normalan nece za spali auto koji vredi 3000-4000e zbog kvara od 200e. To rade ljudi ciji automobili ne vrede ni 1000e, a potrebno im je bar 700-800e da ih dovedu u "ispravno stanje", sto ce opet biti budzenje bez katalizatora i sl. Dakle racunica je jasna - vise se isplati kupiti drugi ispravan auto za 1000e nego poravljati krs za iste te pare. Ovo ce naravno samo podici cene jeftinih automobila, pa ce oni od 1000e sad kostati 1300-1500e. Kako god okrenes, problematicni troskovi padaju opet na ledja siromasnih, a onima koji imaju nesto vise novca je svejedno...
    (Lako pitanje, 6. avgust 2018 11:12)

    # Link komentara

  89. Šokiran kad čuje da je 200 evra mnogo? Zemljače,za koliko ti radiš?
    Naravno da 200 evra nije mnogo kada je ispravnost auta u pitanju i retko ko će sebi dozvoliti da se vozi u mrtvačkom kovčegu.
    Ali ne možeš čoveka vraćati ako mu je sve ispravno a retrovizor sa spolne strane napukao,ne možeš ga vratiti zbog lajsne neke...
    Nije čist auto? Jesi li ti higijeničar?
    Ne može izgovor da bude - U prvo vreme je bilo problema jer nismo tačno znali?!! Ej,ti nisi znao a drugi da plaća? Kako misi znao,pa dobiješ crno na beli,kažeš da je isto kao 1988. godine,i? Piše na Arapskom pa nisi umeo da pročitaš?
    Čim imaju monopol (obavezno korišćenje njihovih usluga) odmah pokazuju sve simptome javašluka i bahatosti svojstvene kolektivima javnih službi.
    I naravno - koliko je vozila pošte,EPS,policije i drugih državnijh službi vraćeno i postoji li uporedna statistika sa privatnim vozilima? Kada bi je prikazali bio bi isti odnos kao odnos saobraćajnih prekršaja službenih (državnih) vozila i privatnih - "neće se zadevaju" a kad dođe mučenik neki onda iživljavanje...
    Uvek svi kukaju na vlast,kriv im Vučić,Tadić,Koštunica - naš najveći problem je što ovskvi misle da su predsdnici,što običan građanin drhti ispred šaltera ,na tehničkom jer glume bogove.
    Skupo gorivo,ne bune se,pa što ne bi poskupeo i pregled ?!! Ono - ćute ,jaši dok trpe.
    Vlast dođe i prođe- zbog ovakvih imamo osećaj da su svi isti.
    (Komša, 6. avgust 2018 11:10)

    # Link komentara

  90. Ne lazi bre. To sto ee trazi na tehnickom nema veze sa bezbednoscu! Koga ja ugrozavam ako mi je auto malo ulubljen ili ako se farba oljustila? A sto se tice popravke od 200e....ljudi bre rade ceo mesec za 200e! I da ne zaboravim... Koliko je krsheva pregazilo ljudi? Taj koji vozi krsh ne divlja po ulici i ne gazi ljude po pesackom prelazu!
     (draganche, 6. avgust 2018 11:09)

    # Link komentara

  91. Problem je u tome sto GSP moze da vozi trule autobuse, koji pri tom ostavljaju dimnu zavesu za sobom. Eto, u tome je problem i nista drugo.
     (problem, 6. avgust 2018 11:07)

    # Link komentara

  92. Te sto bi da prodju tehnicki s neispravnim vozilom, staviti u neispravan avion i pitati da li hoce da lete.
    (Igor, 6. avgust 2018 11:04)

    # Link komentara

  93. srandard iz 1988
     (zex, 6. avgust 2018 11:03)

    # Link komentara

  94. "Naravno da imamo u primeni problemla, prvih dana oko 30 odsto automobile nije prolazilo tehnički jer niko nije bio siguran, ni pregledači ni vozači šta je potrebno". E pa ovo je problem : doneseš zakon, a oni koji treba da ga sprovode nemaju pojma šta tačno treba da rade. I sve to naplatiš duplo skuplje. U normalnom društvul zakon se ne primenjuje dok izvršioci ne nauče šta je njihova obaveza i duznost. A kod nas je bitno da se donese zakon. O samoj primeni cemo u hodu. To sto zbog toga neko bude ostecen jer izvrsilac nije znao sta da radi to nema veze. Ti kao gradjanin treba da izgubis dva dana zbog necije nesposobnosti da radi svoj posao. A donosilac zakona svakako prima platu iako je nesposoban da primenu zakona i realizuje.
     (Da je časti koliko je masti, 6. avgust 2018 11:02)

    # Link komentara

  95. zanci za onog ko je postavio pitanje da li vozaci sa prosecnim srskim standardom mogu da priuste da voze ispravne automobile odma tri bambija za najgluplje pitanje decenije
    (marica, kriv, razumevanje, 6. avgust 2018 10:49)

    # Link komentara

  96. Izbacite prodaju polisa i provizije od 30% sa tehničkih pregleda. Tehnički je tehnički, a polisa nek se kupuje direktno od osiguranja.
    (Brajko, 6. avgust 2018 10:48)

    # Link komentara

  97. A sto Gsp krsevi bez problema prolaze tehnicki to nikom nista, bitno da se silji khm na sirotinji.
     (mile, 6. avgust 2018 10:47)

    # Link komentara

  98. Ma koga više ovi lažu?
    1 od 10 ne prođe, ma nije nego...
    Pre nekoliko dana na tehničkom pregledu je od 10 vozila prošlo 2.
    Ko je onda ovde lud?
     (vlad, 6. avgust 2018 10:46)

    # Link komentara

  99. Najbolje je da zbog siromaštva pustimo ljude da voze neispravne automobile.
     (milesa, 6. avgust 2018 10:41)

    # Link komentara

  100. Koja demagogija i gomila ničega.
    Kao da... kao da... kao da ih je učio najveći demagog u novijoj istoriji Srbije! DA!

    Prekini sa nabrajanjem statistike i demagogijom, nego nam reci zašto ljude vraćaju sa tehničkog zbog ulubljenih vrata, različito ofarbane haube i sličnog? Zašto je odjedanput cena triput veća, a osoblje, garaža, i sve što ide uz to, sve je isto?

    Zašto se plaća atest na sve? A znamo i ti i ja da nemaš blage veze o bezbednosti, tehničkim karakteristikama delova na autu i razlozima zbog kojih se uopšte rade atesti? Kada bi morao da objasnih inženjering svih delova na autu, i njihove funkcije, samo bi ćutao. Ostim jeftine fraze "bezbednost i ispravnost... 30% ovoga... 10% onoga"... ništa ne znaš. Ni ti, ni većina osoblja koje radi tehničke. Čast izuzecima.
    (Demagog, 6. avgust 2018 10:41)

    # Link komentara

  101. Ne treba niko da kupuje gorivo jedno mesec dana, pa da vidimo onda.
     (momke, 6. avgust 2018 10:41)

    # Link komentara

  102. slazem se da treba uvesti red pri tehnickom jer je stvarno strasno sta se sve vozi, ni bezbedno ni zdravo.. jednostavno automobili iz proslog veka se ne mogu vise voziti kako god bili cuvani i servisirani al naravno imamo s druge strane opet tu ekstremno bednu situaciju u kojoj ovaj napaceni narod zivi tako da je sve ovo besmisleno dok se ne digne standard i dostojanstvo ljudima.. a do tada samo spinovanje
     (a sad malo ovoga, 6. avgust 2018 10:41)

    # Link komentara

  103. Ali pitanje: Da li vozaci sa malim platama mogu da priuste da voze ispravne automobile? Legendarno. Pa evo da vam kazem, ako ne mogu da imaju ispravan automobil, nek idu peske ili prevozom. Pa sad udrite po minusima...
     (neko drugi, 6. avgust 2018 10:38)

    # Link komentara

  104. Zbog cene goriva su protestovali ali su optuzeni da rade za opoziciju. A kada ih je Vulin optuzio da podrivaju vlast I da su spijuni, ljudi su morali da se povuku. Pamtimo kako je zavrsio Curuvija kad ga je JUL optuzio za isto.
    (Miloje, 6. avgust 2018 10:38)

    # Link komentara

  105. automobil mora biti ispravan da bi se registrovao. koji bolid moras da budes da svesno vozis neispravan auto? e sad, da li mora pola sata da stoji nad kanalom, da li je rupica na masci stop svetla razlog za vracanje, to je druga stvar. zna se sta je ispravno vozilo. nego kod nas se sve pretvori u farsu.
     (proci ce i vase, 6. avgust 2018 10:37)

    # Link komentara

  106. “Koliko košta gorivo, zašto zbog toga ne pale automobile?”

    Cena litra benzina na pumpama jeste oko 154 dinara, što je preskupo. Da je gorivo jeftinije, možda bi ljudi više palili automobile.
    (A dizel 165, 6. avgust 2018 10:36)

    # Link komentara

  107. Ma bravo Marinkoviću,na pitanje si odgovorio pitanjem koje nema veze sa ovom temom. Ostao sam zbunjen kao ovca koja je prošla šišanje i gleda u prazno.
     (ludzbunjenog, 6. avgust 2018 10:28)

    # Link komentara

  108. Lakse je porpavljati staro nego novije vozilo. Danasnja auta se tako prave da se kvari odmah po izlasku iz salona. Cim istekne garancija na*ebao si. Poslije garancije svaki odlazak kod majstora kosta par stotina eur-a. Problem naseg naroda je taj sto sitne popravke zanemaruju, a oni vode do krupnijih problema. Ili se toga toliko nagomila da kasnije nemaju pare na kamari da sve poprave.
     (ojha, 6. avgust 2018 10:23)

    # Link komentara

  109. Zbog goriva su bili protesti, ali nije vam palo na pamet da spustite cenu... Ako neko uspe jedva uspe da izdvoji za registraciju, koja je nekom cela mesecna plata, normalno da mu jos 300 e za popravku mnogo.
     (srbenda, 6. avgust 2018 10:20)

    # Link komentara

  110. sto se bre bunite pa sve je kao i u svici..plate penzije..pa sta vam je da odvojite par hiljada evra vise za pristojan auto..evo bata i kumovi to nisu ni osetili..
     (alo srbi, 6. avgust 2018 10:13)

    # Link komentara