Nedelja, 15.07.2018.

14:37

Vlada Srbije razmatra kako da smanji PDV na plate

Vlada Srbije razmatra na koji način da smanji doprinose na teret poslodavaca i zaposlenog, kao i da poveća neoporezivi deo zarade koji sada iznosi 15.000 dinara

Izvor: Tanjug

Vlada Srbije razmatra kako da smanji PDV na plate IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

24 Komentari

Sortiraj po:

DanasnjaOmladina

pre 5 godina

@(C i n i k, 16. jul 2018 01:38)
Na minimalnu platu kad imas srednju u madarskoj je 50% (vrvtn ne uracunavas poreze na strani poslodavca). U Srbiji za minimalnu platu od 25.000 je 32.000 (~30%). Razlog za to je neoporezivi deo.

Marko

pre 5 godina

Ono sto je bitno je da prvo ljudi shvate da ne moze svako da vude poslodavac! Ne mozes da placas radnicima minimalac a da ides na zimovanje i letovanje!!!Ko god se zali kako mu kao poslodavcu malo ostaje para kad plati sve obaveze savetujem ga da batali biznis i predje da radi kao ostali ljudi pa da vidim koliko ce mu tek onda ostati kad plati sve poreze i dažbine...

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

"Vlada Srbije razmatra na koji način da smanji doprinose na teret poslodavaca i zaposlenog, kao i da poveća neoporezivi deo zarade."
vesna, 15. jul 2018 18:25

Da, Vesna, pročitali smo tekst.

aleksandar grozni

pre 5 godina

Ovoje tesko licemerje,bolje da vlada razmatra kako da smanji administraciju i nepotrebno rasipanje budzetskih sredstava,jer pricase da imamo najvecu administraciju na broj stanovnika u evropi.Sta bi sa gasenjem onih silnih agencija koje AV obeca pre negoje zaposeo vlast?,naravno nista,e to vlada treba da,,razmatra,,a ne da nam maze oci sa lagarijama.

dk

pre 5 godina

@rope resenje je da se radnicima isplacuje bruto plata pa oni da placaju porez drzavi. drzava to naravno ne zeli jer ce radnici tada tacno videti koliko ih drzava pljacka. ovako to vide samo poslodavci.

C i n i k

pre 5 godina

Neka bude bar kao u Madjarskoj,40 % sto opet jeste visoko opterecenje ali je bolje nego cca 70%..
To bi znacilo da plate mogu da rastu,ali bi najpostenije resenje bilo kao u CH,da se radniku plata isplacije brutto a da onda on ima obavezu samo prema PIO fondu a za ostalo neka sam odluci da li ce da placa i kome..

moje ime

pre 5 godina

Sta god da urade je pomak, ali realno bi trebalo smanjiti za 1% gdp-a. To znaci da bi opterecenje bilo oko 57%. I pratiti sta se dalje dogadja.

rope

pre 5 godina

Poznajem jako dobro naše privrednike i desiće se sledeće, neto plata će ostati ista, samo će oni da uzmu tu razliku u džep a radniku će ostati ista. Pa nisu problem visoki porezi i doprinosi kad dosta njih radnike prijavljuje na minimalac i ostatak na ruke, a dosta njih drži radnike na crno.
Onda će država da izgubi i radnicima će ostati ista plata, državni servisi kao zdravstvo će ispaštati jer će budžet biti u deficitu jer će izgubiti prihode. Onda će država da udari nove poreze da to nadonkade kao na primer porez na imovinu da povećaju još. Uvek je loša politika olakšavqti privrednicima koji imaju veliku privilegiju jer posluju u zemlji jeftine radne snage.

Marko - Vracar

pre 5 godina

U Srbiji 63 a u Bugarskoj 20?!
Bugarska u EU, mi mozda za 7 godina.
Uskoro vise necemo biti interesantni ni kao jeftina radna snaga.

Ale

pre 5 godina

U fiskalnoj ekonomiji postoje kategorije porez na zaradu i PDV( porez na dodatu vrednost). PDV na platu ne!!! Povedite racuna o naslovima koje dajete.

genije

pre 5 godina

"Izvesno je da postoji mogućnost smanjenja doprinosa na teret zaposlenog, smanjenja doprinosa na teret poslodavca"

Početak i kraj svake LAŽI o platama!
Nema tu "na teret poslodavca" ili "na teret zaposlenog" - ja odvojim 100'000 rsd za mog zaposlenog - on dobije 60'000 na račun.
Ostalih 40'000 je uzela država a račun može da piše na koje god hoće ime. Država je NJEMU (ZAPOSLENOM) uzela te pare. Ne meni. Ja sam odvojio 100 hiljada svakako za njegovu zaradu.
No, ima ovde i previše onih koji to ne (žele da) vide...
Živeo vodja?

mitko_stojkovski

pre 5 godina

Ako smanje sa 63 na 60, neće se ni osetiti. Mora da padne na 35-45% da bi smanjenje imalo značajnijeg efekta, a paralelno da fiksiraju bruto plate i da automatski naprave da minimalac poraste na konto smanjenja poreza i doprinosa.

king

pre 5 godina

Smanjivane poreza na zarade bi imalo smisla ako bi deo novca koji bi poslodavac placao drzavi smanjivanem nameta novac isao radniku a ne poslodavcu

poreznici, carinici...

pre 5 godina

Kad već, greškom, pomenuste PDV, a što mi plaćamo porez tri puta: na zaradu, kroz PDV pri kupovini, a na kraju svake godine na imovinu, a i na prenos vlasništva, pa i poklon!?
Znači nisam vlasnik ničega, jer sve će mi oteti što sam stekao, čim prestanem da stičem, jer porez mora da se plati, onda idu kamate i revalorizacije kad kasniš s uplatom, tako da za 5 godina gubiš sve što si stekao za 50, ako zanemoćaš

Jovke

pre 5 godina

To bi bila dobra mera. Jest da bi na kratak rok smanjili prihode, ali efekti na dugi rok bili fantastični - nova radna mesta, veći prihod od doprinosa, jača privredna aktivnost, veća ekonomska sigurnost države....

Vlada

pre 5 godina

Ja u jednom manjem gradicu imam tri trafike po tri radnice 24h dnevno otvorene. Dok njih izmirim 43000 bruto, sracunam narucenu robu, platim porez i ostane sipak na kraju meseca. Sipak ne znaci da ne ostane nista vec da je beda u odnosu na obim posla i obaveza. Sreca je pa leti ima dosta gasterbajtera koji kupuju cigarete da ponesu preko gde pakla kosta u proseku od 5 do 10 evra.

Jovke

pre 5 godina

To bi bila dobra mera. Jest da bi na kratak rok smanjili prihode, ali efekti na dugi rok bili fantastični - nova radna mesta, veći prihod od doprinosa, jača privredna aktivnost, veća ekonomska sigurnost države....

Ale

pre 5 godina

U fiskalnoj ekonomiji postoje kategorije porez na zaradu i PDV( porez na dodatu vrednost). PDV na platu ne!!! Povedite racuna o naslovima koje dajete.

genije

pre 5 godina

"Izvesno je da postoji mogućnost smanjenja doprinosa na teret zaposlenog, smanjenja doprinosa na teret poslodavca"

Početak i kraj svake LAŽI o platama!
Nema tu "na teret poslodavca" ili "na teret zaposlenog" - ja odvojim 100'000 rsd za mog zaposlenog - on dobije 60'000 na račun.
Ostalih 40'000 je uzela država a račun može da piše na koje god hoće ime. Država je NJEMU (ZAPOSLENOM) uzela te pare. Ne meni. Ja sam odvojio 100 hiljada svakako za njegovu zaradu.
No, ima ovde i previše onih koji to ne (žele da) vide...
Živeo vodja?

poreznici, carinici...

pre 5 godina

Kad već, greškom, pomenuste PDV, a što mi plaćamo porez tri puta: na zaradu, kroz PDV pri kupovini, a na kraju svake godine na imovinu, a i na prenos vlasništva, pa i poklon!?
Znači nisam vlasnik ničega, jer sve će mi oteti što sam stekao, čim prestanem da stičem, jer porez mora da se plati, onda idu kamate i revalorizacije kad kasniš s uplatom, tako da za 5 godina gubiš sve što si stekao za 50, ako zanemoćaš

Vlada

pre 5 godina

Ja u jednom manjem gradicu imam tri trafike po tri radnice 24h dnevno otvorene. Dok njih izmirim 43000 bruto, sracunam narucenu robu, platim porez i ostane sipak na kraju meseca. Sipak ne znaci da ne ostane nista vec da je beda u odnosu na obim posla i obaveza. Sreca je pa leti ima dosta gasterbajtera koji kupuju cigarete da ponesu preko gde pakla kosta u proseku od 5 do 10 evra.

mitko_stojkovski

pre 5 godina

Ako smanje sa 63 na 60, neće se ni osetiti. Mora da padne na 35-45% da bi smanjenje imalo značajnijeg efekta, a paralelno da fiksiraju bruto plate i da automatski naprave da minimalac poraste na konto smanjenja poreza i doprinosa.

Marko

pre 5 godina

Ono sto je bitno je da prvo ljudi shvate da ne moze svako da vude poslodavac! Ne mozes da placas radnicima minimalac a da ides na zimovanje i letovanje!!!Ko god se zali kako mu kao poslodavcu malo ostaje para kad plati sve obaveze savetujem ga da batali biznis i predje da radi kao ostali ljudi pa da vidim koliko ce mu tek onda ostati kad plati sve poreze i dažbine...

king

pre 5 godina

Smanjivane poreza na zarade bi imalo smisla ako bi deo novca koji bi poslodavac placao drzavi smanjivanem nameta novac isao radniku a ne poslodavcu

Marko - Vracar

pre 5 godina

U Srbiji 63 a u Bugarskoj 20?!
Bugarska u EU, mi mozda za 7 godina.
Uskoro vise necemo biti interesantni ni kao jeftina radna snaga.

rope

pre 5 godina

Poznajem jako dobro naše privrednike i desiće se sledeće, neto plata će ostati ista, samo će oni da uzmu tu razliku u džep a radniku će ostati ista. Pa nisu problem visoki porezi i doprinosi kad dosta njih radnike prijavljuje na minimalac i ostatak na ruke, a dosta njih drži radnike na crno.
Onda će država da izgubi i radnicima će ostati ista plata, državni servisi kao zdravstvo će ispaštati jer će budžet biti u deficitu jer će izgubiti prihode. Onda će država da udari nove poreze da to nadonkade kao na primer porez na imovinu da povećaju još. Uvek je loša politika olakšavqti privrednicima koji imaju veliku privilegiju jer posluju u zemlji jeftine radne snage.

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

"Vlada Srbije razmatra na koji način da smanji doprinose na teret poslodavaca i zaposlenog, kao i da poveća neoporezivi deo zarade."
vesna, 15. jul 2018 18:25

Da, Vesna, pročitali smo tekst.

aleksandar grozni

pre 5 godina

Ovoje tesko licemerje,bolje da vlada razmatra kako da smanji administraciju i nepotrebno rasipanje budzetskih sredstava,jer pricase da imamo najvecu administraciju na broj stanovnika u evropi.Sta bi sa gasenjem onih silnih agencija koje AV obeca pre negoje zaposeo vlast?,naravno nista,e to vlada treba da,,razmatra,,a ne da nam maze oci sa lagarijama.

moje ime

pre 5 godina

Sta god da urade je pomak, ali realno bi trebalo smanjiti za 1% gdp-a. To znaci da bi opterecenje bilo oko 57%. I pratiti sta se dalje dogadja.

C i n i k

pre 5 godina

Neka bude bar kao u Madjarskoj,40 % sto opet jeste visoko opterecenje ali je bolje nego cca 70%..
To bi znacilo da plate mogu da rastu,ali bi najpostenije resenje bilo kao u CH,da se radniku plata isplacije brutto a da onda on ima obavezu samo prema PIO fondu a za ostalo neka sam odluci da li ce da placa i kome..

dk

pre 5 godina

@rope resenje je da se radnicima isplacuje bruto plata pa oni da placaju porez drzavi. drzava to naravno ne zeli jer ce radnici tada tacno videti koliko ih drzava pljacka. ovako to vide samo poslodavci.

DanasnjaOmladina

pre 5 godina

@(C i n i k, 16. jul 2018 01:38)
Na minimalnu platu kad imas srednju u madarskoj je 50% (vrvtn ne uracunavas poreze na strani poslodavca). U Srbiji za minimalnu platu od 25.000 je 32.000 (~30%). Razlog za to je neoporezivi deo.

genije

pre 5 godina

"Izvesno je da postoji mogućnost smanjenja doprinosa na teret zaposlenog, smanjenja doprinosa na teret poslodavca"

Početak i kraj svake LAŽI o platama!
Nema tu "na teret poslodavca" ili "na teret zaposlenog" - ja odvojim 100'000 rsd za mog zaposlenog - on dobije 60'000 na račun.
Ostalih 40'000 je uzela država a račun može da piše na koje god hoće ime. Država je NJEMU (ZAPOSLENOM) uzela te pare. Ne meni. Ja sam odvojio 100 hiljada svakako za njegovu zaradu.
No, ima ovde i previše onih koji to ne (žele da) vide...
Živeo vodja?

dk

pre 5 godina

@rope resenje je da se radnicima isplacuje bruto plata pa oni da placaju porez drzavi. drzava to naravno ne zeli jer ce radnici tada tacno videti koliko ih drzava pljacka. ovako to vide samo poslodavci.

DanasnjaOmladina

pre 5 godina

@(C i n i k, 16. jul 2018 01:38)
Na minimalnu platu kad imas srednju u madarskoj je 50% (vrvtn ne uracunavas poreze na strani poslodavca). U Srbiji za minimalnu platu od 25.000 je 32.000 (~30%). Razlog za to je neoporezivi deo.

C i n i k

pre 5 godina

Neka bude bar kao u Madjarskoj,40 % sto opet jeste visoko opterecenje ali je bolje nego cca 70%..
To bi znacilo da plate mogu da rastu,ali bi najpostenije resenje bilo kao u CH,da se radniku plata isplacije brutto a da onda on ima obavezu samo prema PIO fondu a za ostalo neka sam odluci da li ce da placa i kome..

Marko - Vracar

pre 5 godina

U Srbiji 63 a u Bugarskoj 20?!
Bugarska u EU, mi mozda za 7 godina.
Uskoro vise necemo biti interesantni ni kao jeftina radna snaga.

poreznici, carinici...

pre 5 godina

Kad već, greškom, pomenuste PDV, a što mi plaćamo porez tri puta: na zaradu, kroz PDV pri kupovini, a na kraju svake godine na imovinu, a i na prenos vlasništva, pa i poklon!?
Znači nisam vlasnik ničega, jer sve će mi oteti što sam stekao, čim prestanem da stičem, jer porez mora da se plati, onda idu kamate i revalorizacije kad kasniš s uplatom, tako da za 5 godina gubiš sve što si stekao za 50, ako zanemoćaš

Ale

pre 5 godina

U fiskalnoj ekonomiji postoje kategorije porez na zaradu i PDV( porez na dodatu vrednost). PDV na platu ne!!! Povedite racuna o naslovima koje dajete.

aleksandar grozni

pre 5 godina

Ovoje tesko licemerje,bolje da vlada razmatra kako da smanji administraciju i nepotrebno rasipanje budzetskih sredstava,jer pricase da imamo najvecu administraciju na broj stanovnika u evropi.Sta bi sa gasenjem onih silnih agencija koje AV obeca pre negoje zaposeo vlast?,naravno nista,e to vlada treba da,,razmatra,,a ne da nam maze oci sa lagarijama.

Pera Kojot Stariji

pre 5 godina

"Vlada Srbije razmatra na koji način da smanji doprinose na teret poslodavaca i zaposlenog, kao i da poveća neoporezivi deo zarade."
vesna, 15. jul 2018 18:25

Da, Vesna, pročitali smo tekst.

rope

pre 5 godina

Poznajem jako dobro naše privrednike i desiće se sledeće, neto plata će ostati ista, samo će oni da uzmu tu razliku u džep a radniku će ostati ista. Pa nisu problem visoki porezi i doprinosi kad dosta njih radnike prijavljuje na minimalac i ostatak na ruke, a dosta njih drži radnike na crno.
Onda će država da izgubi i radnicima će ostati ista plata, državni servisi kao zdravstvo će ispaštati jer će budžet biti u deficitu jer će izgubiti prihode. Onda će država da udari nove poreze da to nadonkade kao na primer porez na imovinu da povećaju još. Uvek je loša politika olakšavqti privrednicima koji imaju veliku privilegiju jer posluju u zemlji jeftine radne snage.

Jovke

pre 5 godina

To bi bila dobra mera. Jest da bi na kratak rok smanjili prihode, ali efekti na dugi rok bili fantastični - nova radna mesta, veći prihod od doprinosa, jača privredna aktivnost, veća ekonomska sigurnost države....

Vlada

pre 5 godina

Ja u jednom manjem gradicu imam tri trafike po tri radnice 24h dnevno otvorene. Dok njih izmirim 43000 bruto, sracunam narucenu robu, platim porez i ostane sipak na kraju meseca. Sipak ne znaci da ne ostane nista vec da je beda u odnosu na obim posla i obaveza. Sreca je pa leti ima dosta gasterbajtera koji kupuju cigarete da ponesu preko gde pakla kosta u proseku od 5 do 10 evra.

moje ime

pre 5 godina

Sta god da urade je pomak, ali realno bi trebalo smanjiti za 1% gdp-a. To znaci da bi opterecenje bilo oko 57%. I pratiti sta se dalje dogadja.

king

pre 5 godina

Smanjivane poreza na zarade bi imalo smisla ako bi deo novca koji bi poslodavac placao drzavi smanjivanem nameta novac isao radniku a ne poslodavcu

mitko_stojkovski

pre 5 godina

Ako smanje sa 63 na 60, neće se ni osetiti. Mora da padne na 35-45% da bi smanjenje imalo značajnijeg efekta, a paralelno da fiksiraju bruto plate i da automatski naprave da minimalac poraste na konto smanjenja poreza i doprinosa.

Marko

pre 5 godina

Ono sto je bitno je da prvo ljudi shvate da ne moze svako da vude poslodavac! Ne mozes da placas radnicima minimalac a da ides na zimovanje i letovanje!!!Ko god se zali kako mu kao poslodavcu malo ostaje para kad plati sve obaveze savetujem ga da batali biznis i predje da radi kao ostali ljudi pa da vidim koliko ce mu tek onda ostati kad plati sve poreze i dažbine...