Subota, 30.06.2018.

12:13

Stanari u "Stepi" blokirali gradilište - neće crkvu

U naselju Stepa Stepanović deo stanara blokirao je gradilište i zaustavio mašine koje su krenule na parcelu na kojoj se planira gradnja crkve i parohijskog doma

Izvor: Beta

Stanari u "Stepi" blokirali gradilište - neæe crkvu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

samo napred

pre 5 godina

Podrska za stanare naselja.
Imaju u komsiluku crkvu na Banjici, ali poceli i nezajazljivi popovi da dele kolac.Drugi im plati kompletnu infrastukturu, narod gladni od poreza najverovatnije dobar deo gradnje a oni istaknu cenovnik za vencanje, opelo, krstenje i redom...

Petar

pre 5 godina

Samo gospodi pomiluj i sebi u džep.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maja13, 30. jun 2018 21:02)

Nije mi lako da kažem: Ali, "maja" je potpuno u pravu!!!

Saša

pre 5 godina

Slažem se sa većinom o problemima unutar SPC,ali ne verujem da bi se tolika buka podigla da se kojim slučajem tu gradi neki tržni centar ili hipermarket.

Joao

pre 5 godina

Bolji bi bio naslov - građani ne?e državno-crkvenu prevaru!
Građani su s pravom ljuti
- zbog prenamene zemljišta u naselju
- zbog netransparentnosti odluka u raspolaganju gradskim građevinskim zemljištem koje otvara prostor za dalje malverzacije i kriminalne radnje i ponašanja gradske i republičke vlasti
- zbog dovođenja kupaca stanova u zabludu, što predstavlja kršenje zakona
- zbog bahatog ponašanja vrha SPC i nedostatka volje ne za dogovor, nego za bilo kakav dogovor
- zbog građenja brvnare u modernom naselju (oblačenja papuča na večernje odelo).

Anon

pre 5 godina

Isto ovo je uradjeno bilo i u Subotici pre dve godine. U jednom od najvecih naselja u gradu (Prozivka), na parceli urbanistickim planom predvidjenom za dom zdravlja (u novinama je bilo da su cak i obezbedjena sredtva iz nekog fonda za izgradnju istog), u roku od 3-4 meseca, pocela izgradnja crkve)... samo nazalost niko nije izasao da se buni... i sad naselje od preko 20.000 ljudi nema ambulantu.. ali ce imati crkvu...

Koraks

pre 5 godina

Ne shvataju ljudi kakvi idioti donose odluke u njihovo ime.Potpuno ih razumem,kupili su stanove a infrastruktura ne prati obecane uslove.Sad jos treba da im zvone zvona na svakih sat vremena da im unistava svaki mir.Skole u naselja a popove u crkve na planinama !!!!!

buzzz

pre 5 godina

Ako postoji dozvola,onda crkva ima apsolutno pravo da gradi.A građani bi pre protesta trebali da razlimisle za koga glasaju na izborima.Neka se obrate svojim sugrađanima,za koje su glasali,a koji su dozvolili gradnju.Postojali su brojni načini kako je to moglo mnogo ranije da se reši u korist svih.Ne može rulja,bila u pravu ili ne,odlučivati šta treba da se gradi.

miodrag

pre 5 godina

Odakle crkvi to zemljiste? Taj deo kumodraza je privatno vlasnistvo starosedeoca. Godine 1953. ta zemlja je oduzeta od vlasnika, privatnih lica, i dodeljena za izgradnju kasarne. Posle kasarne, kao sto svi znate, nice jedno naselje. E sada, kada je crkva tacno dobila to zemljiste? Urbanistickim planom Stepe? A gde su dom zdravlja i vrtic? Slazem se da mora da postoji i crkva ali prvo ono obecano. Drzava nema para da sagradi dom zdravlja i vrtic ali zato SPC ima para da sagradi crkvu. Inace, ova vlast je spiskala 2 miliona evra na fontanu i planira da potrosi jos 3 miliona evra na jarbol???? Pametnom dosta.

Verujem u pravdu

pre 5 godina

Jedini koji kažu ne, na bahatost! Državo i SPC, treba da vas bude sramota. Hoćete da kažete, sve što je pre bilo poništava se? Pa tu se vidi koliko smo bez sistema, ovde pojedinci vode glavnu reč. Zamisli Vesić, koji je ustvari bio u svakoj prethodnoj vlasti. Preletač, bez obraza i časti, stidite se! Građani su bitni, a ne vaši mutni interesi. Samo za fontane ste odvojili pare, jer imate neki masan dogovor izgleda. A decu roditelji vozaju po 15 km svaki dan u vrtić i prave dodatnu na ionako opterećen saobraćaj, plus dodatno opterećuju kućni budžet. A sad subvencije izmišljate, a osnovnim potrebama za život se ne bavite. Mažete nam oči samo. Dokle ovo ljudi ide?

Prebogati Socijalista

pre 5 godina

Crkva je počela da iskorišćava blagonaklonost države prema njoj, nije samo u stepi, grade crkve gde hoće, dobijaju nekretnine na dobrim lokacijama koje pretvaraju u poslovne prostore umesto u biblioteke itd. Ništa ne rade hrišćanski za beskućnike, siromašne, bolesne, gladne..... Žao mi je što Patrijarh Pavle nije mogao da raspolaže tolikim resursima, ovo je sad baš preterano antiduhovno delovanje. Da nas čuva Bog (privatno obezbeđenje)

Фића

pre 5 godina

Срамота... Буне се због цркве, мислим да је ово незабележено до сад у историји овог народа..

ime

pre 5 godina

Na Cukarickoj Padini ne postoji Osnovna skola niti postoji Dom zdravlja. Deca sa padine moraju da idu u neku od skola na Banovom Brdu, sto podrazumeva koriscenje GSP-a i prelazak vise rizicnih saobracajnica. Umesto Doma zdravlja otvorena je mala ambulanta u poslovnom prostoru jedne od zgrada.

Imamo crkvu, a pored crkve pop godinama gradi "pomocni" objekat veci i luksuzniji od crkve! Posto mu izgradnja ne ide brzo stalno nam se zali da mu treba vise para. Da je crkva pametna i da oseca muku svog naroda taj objekat bi namenila ili poklonila deci, kao obdaniste, skolu ili dom zdravlja. Mi bismo skupili pare o cas posla. Ovako se samo bahate i cude zasto imaju sve manju podrsku...

Dovla

pre 5 godina

Stepa je na kraju ispao samo produzetak naselja Brace Jerkovic. Izvinite ljudi, ali tako je ispalo na kraju, koliko je vama tesko, toliko je i nama iz Jerkovica. Nemate ljudski prilaz do tolikog naselja, sluzite se kruznim putem sa jednom trakom, bilo je nenormalno proci tuda i ranije, kamoli sada.

Nadlezna predskolska ustanova je Cika Jova Zmaj sa sedistem u Brace Jerkovicu i decu vodite u Jerkovic ili Medak u vrtic. Skola u Stepi je prepuna, vec vidim da deca iz naselja ove godine idu u Djuru Danicic. Nadlezni dom zdravlja je u Jerkovicu. Nemate ni ljudski izlaz sa gornje strane na Vojvode Stepe.

Mislim da je cena tih stanova bila korektna, ali smatram da je ljudima izgradnja crkve preveliko trljanje nosa.
Imaju dve crkve u Jerkovicu, ako zele da odu- oticice. A zvrje prazne godinama. Treba da znate da je doslo novo vreme, da je Stepa puna mladih pametnih ljudi koji ne veruju u ono sto ne vide. Religija je jedna od tih stvari u koje moras da ubedjujes sebe da postoji ono sto ne vidis.

samuraj džek

pre 5 godina

@drvobradi
Ako malo više zagrebeš istoriju antičke grčke videćeš da se njihova demokratija nakon 30ak godina pretvorila baš u tiraniju. Demokratija ne postoji niti će postojati dokle god se ne promeni svest ljudi, takodje ako zagrebeš malo po prvobitnim planovima naselja Stepa Stepanovic videćeš da ni ono ne izgleda onako kako je prvobitno planirano.

да да

pre 5 godina

Хахахахаха прво ти продају а онда те намагарче е па неће да могадне !!!! Ту ће да буде шта је обећано или неће да бидне ништа а понајмање црква и пумпа !!!!

Puritanac

pre 5 godina

Pocese popovi da se bahate, prvo od nasih para, nasih donacija, koje smo tesko odvajali od usta, napravise pored Hrama , za koji smo oare i davali, onu odvratnu kocku za koju i ne znam cemu sluzi...Drugo, sta je sa onim silnim proneverama u Crkvi na Kosovu. Da li je to procesuirano i sta se desilo sa kradjom onih silnih donacija nasem napacenom narodu. ....E moj Pavle, sveti covece...vide li ove sada. Gde je tu vera i ljubav, a gde dobri nas Gospod

Komunacukapitalizmu

pre 5 godina

E ovi ljudi mi nikada nece biti jasni zaduze se za ceo zivot daju 1000+ evra za stan na najobicnijoj livadi verujuci da ce se zbog njihovog nepromisljenog postupka sve u ovoj zemlji promeniti, krenuce da se grade skole, vrtici, bolnice, muzeji da da kako da ne... sledeci put lepo za isti stan ponudite do 350 e m2 a ostatak kada se na livadi izgrade sva ona obecanja koja su napumpala cenu kvadrata! Slicno kao i belvil lux stanovi izmedju toplane i garaze gsp-a placeni ko zna koliko, a sada ajde drzavo rusi toplanu kvari pogled nasim lux stanovima rusi i garazu gsp-a svako jutro bude
nas tramvaji... Kada bi ljudi malo mucnuli glavom pa se zapitali sta tacno oni dobijaju za svoj tesko zaradjeni novac, mozda bi se nase trziste malo unormalilo a zna se dokle je ovaca nece falit vune!

drvobradi

pre 5 godina

Zanimljivo. Od dve lokacije na kojima je drzava zidala, na jednoj je promenjen urbanisticki plan, pa su dobili pumpu i crkvu umesto vrtica, skole i DZ a na drugoj su sazidali kancerogene zgrade koje nisu srusili vec ce da prave hostel. Posle sto ljudi odlaze i kako da se to zaustavi.
@KOsta i slicni
Tipican primer ljudi koji kapiraju jedino tiraniju kao oblik vladavine. Za vas je demokratija tiranija vecine a kapitalizam oblik ekonomskog uredjenja gde novcem mozes sve. Znaci neko kupi plac i moze da zida sta hoce. Srecom pa nisu odlucili da naprave kafileriju. Zamisli da Matijevic od zgrade Jugoexporta na Trgu odluci da napravi fabriku virsli.

maja13

pre 5 godina

Naša crkva nema nimalo hrišćanstva u sebi. Koliko javnih kuhinja su napravili?prihvatili za beskućnike? bolnica? ambulanti za socijalne kategorije? zabavišta? domova omladine? biblioteka? diskoteka?To sve katolička crkva radi. A naši?Samo gospodi pomiluj i sebi u džep.

Drago Carski

pre 5 godina

Zemlja je vlasništvo Crkve, prema tome pravo je Crkve da gradi crkvu ako tamo želi. Ako je neko obećao ljudima nešto (dom zdravlja ect.) na tuđoj zemlji (da bi možda skupljao glasove za naredne izbore), onda ih je lagao. No za ovo nije kriva Crkva. Tu moraju da protestuju protiv onoga koji ih je lagao. A onda ni Crkva ne gradi crkve samovoljno. Crkve su zborišta naroda, te ako narod ne dolazi zabadava je da se ima i jedna crkva i troše ionako tanki resursi koji bi mogli da se upotrebe na druga mesta. Jel' tako? Znači, procenjeno je da je potrebna jedna crkva, da barem deo naroda hoće crkvu, i zbog toga se crkva gradi a ne što je Crkva bezobrazno bogata i obavezno mora da maltretira narod. A u vezi jednog doma zdravlja i vrtića itd., ovde ni ja ni bilo ko nas koji ne stanujemo tamo ne znamo da li postoji potreba ili se jednostavno koristi kao agitaciona propaganda protiv Crkve, jer znamo, kada treba protiv Ckve odmah se standardno ispakuju deca i bolnice sa ciljem emocionalne konstrukcije protiv Crkve.

Miloš

pre 5 godina

Ako je plac u vlasništvu SPC, onda valjda mogu da prave crkvu. Njihov plac, njihova stvar šta će s njim.
(Zeleni zmaj, 30. jun 2018 13:31)

Hajde da zanemarimo GUP, nego, na kom je javnom konkursu SPC kupila to zemljište i za koliko novca? Mislim, ako je njihovo privatno vlasništvo, eto ne bi bilo loše znati kako se dolazi do privatnog vlasništva na državnom zemljištu.

Gomila naivnih gradjana

pre 5 godina

Gospodo, ono sto pise u ugovoru to vam je. Ako vam neko usmeno kaze nesta znajte da taj to moze da ispuni ali i ne mora ! Tada je bila druga vlast, vlada se promenila, oni koji su obecali vise nisu tu.... Ako ste hteli da se zastitite trebali ste da trazite to napismeno I overeno u sudu i da vam daju bankarsku garanciju naplativu na prvi poziv ukoliko tako ne bude. Medjutim da ste to trazili videli biste da Vam to niko ne bi dao. Znaci imast taj stan i to je sve , Na ostalo zaboravi... Mozete da se bunite i na kraju od toga nema nista. Bune se I stedise u francima pa nisat. Platili ste svoju naivnost i kada za 50 godina skupite pare za novi stan dobro razimislite da li cete ikome verovati

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Ako crkva (u ovom slucaju SPC) ne zna sta ce s parama, neka najskupljim materijalom,"ful" kamen,mermer i najboljim majstorima renovira kompletan plato ispred Hrama,jer je to apsolutno ruglo grada. Sramota je proci tuda,a stranaca koliko hoces,svi sa kiselim licima dok gledaju okolo. Nema 4 ploce da su cele i da nisu izvaljene,rupa milion.

Isla

pre 5 godina

Na potezu od Arene do novog Merkatora na Novom Beogradu su dve crkve, trasa koja moze pesice da se predje za 15 min. Kad sam u prepunom autobusu i ne vidim koja je stanica, kad vidim da se ljudi krste znam da smo na stanici kod crkve kod Merkatora. Roditelji muku muce sa mestima u vrticu kojih nema. Domovi zdravlja prepuni, nema ni njih. U Stepi su mahom mladi parovi kupovali stanove gde je receno da ce u perspektivi po planu tu biti vrtic i dom zdravlja. Ljudi su verovali da ce resiti problem. Kako sad crkva? Nakupilo se para od vernika pa sad gradi gde god ima mesta. Mislim da treba jedna lepa i raskosna da se napravi kod takozvane dve kule, sto da ne?

KOsta

pre 5 godina

Nadam se da se svi ovi komentatori zalažu za pravnu državu.
Dakle, NEKO je kupio plac. NEKO je dobio dozvolu da gradi NEŠTO.
To NEŠTO je u ovom slučaju CRKVA. I u čemu je problem?
Znate, Islamska zajednica se bori godinama da dobije dozvolu da gradi svoju bogomolju ( Džamiju) u Beogradu. Kad bi sutradan neko ustao da spreči izgradnju iste , garantujem da bi ovi DEŽURNI KOMENTATORI osuli drvlje i kamenje na te koji se bune....
Baš bih voleo da vidim da li se neko buni protiv kladionica ( koliko ih ima u ovom naselju?)

Isla

pre 5 godina

Na potezu od Arene do novog Merkatora na Novom Beogradu su dve crkve, trasa koja moze pesice da se predje za 15 min. Kad sam u prepunom autobusu i ne vidim koja je stanica, kad vidim da se ljudi krste znam da smo na stanici kod crkve kod Merkatora. Roditelji muku muce sa mestima u vrticu kojih nema. Domovi zdravlja prepuni, nema ni njih. U Stepi su mahom mladi parovi kupovali stanove gde je receno da ce u perspektivi po planu tu biti vrtic i dom zdravlja. Ljudi su verovali da ce resiti problem. Kako sad crkva? Nakupilo se para od vernika pa sad gradi gde god ima mesta. Mislim da treba jedna lepa i raskosna da se napravi kod takozvane dve kule, sto da ne?

BoZo

pre 5 godina

Sta njima tacno nije jasno. Drzava nece, verovatno nema para da bi gradila dom zdravlja i zaposljavala tu 40-50ljudi. Crkva od svojih para hoce, moze i zeli da izgradi crkvu, pritom kupili parcelu ljudi.

Svaki protest je uzaludan.

Naopak

pre 5 godina

Pametni ljudi, evo im neka od ovih silnih crkava po Novom Beogradu, grehota koje pare odoše na opijum za mase i vozne parkove bradonja demagoga.

Зеф

pre 5 godina

Па шта се ложите, добићете и ту вашу амбуланту. И вртић, и базен, и теретану, и парк, и три тржна центра. Београд је то. Једна црква ко ниједна. Ево овде код нас праве фабрику за медицински отпад, па нико не може да бекне. А ви дигли дреку због једне обичне цркве...

Milan

pre 5 godina

Od kada nam je Vizantija tj. Rimsko carstvo nametnula na silu tudju veru kako bi razjedinila veliki Slovenski narod koji nije mogla nikako da pokori i podeli nas vestacki na 2 frakcije iste vere katolike i pravoslavce zbog cega smo i imali mrznju i bratoubilacke ratove, crkva radi tesno sa drzavom tj. sa svakim ko je na vlasti i dobija beneficije. Njima je prvima vraceno sve za sta su samo rekli da je njihovo pozivajuci se na to da im je kralj prepisao ?!?

Uzurpirali su reke, najbolje sume i livade po Srbiji, izvore vode i sada im niko ne sme kada seku citava brda sa sumom kako bi prodali drvo i stavili pare u dzepove, kada kaptiraju izvore koji bi trebalo da pripadaju svim gradjanima Srbije, cak su i hidroelektrane krenuli da grade i da unistavaju reke.

Ne placaju poreze ni na imovinu ni na delatnosti, grade gde god stignu svoje bogomolje i domove. Svestenici svi po minimum troje dece gde ih se dosta skoluje u inostranstvu jer imaju mogucnosti s obzirom koliko zaradjuju i ne placaju nista drzavi.

Drzava odvaja milione Evra naseg novca za ovu religiju koja nije nasa.

Nasa izvorna religija je Rodna vera

Jednom recju, od kad je ove sprege vlasti za crkvom narod Srbije je pokoren i nema svoj identitet.

Narod koji ne zna svoju istoriju i svoj identitet ne moze ocekivati da ga bilo ko drugi postuje posto ni sam ne postuje sebe.

kako Mali Đokica tumači šta proizilazi iz prava svojine

pre 5 godina

Ako je plac u vlasništvu SPC, onda valjda mogu da prave crkvu. Njihov plac, njihova stvar šta će s njim.
(Zeleni zmaj, 30. jun 2018 13:31)

Ma, nije nego!

Od kada to i gde to vlasnik placa određuje namenu parcele?
Znači ako ja kupim plac, mogu da radim šta ja hoću?

Nešto poput Kaluđerice?


Valjda postoje urbanistički planovi i prostorno planiranje?

dzoni cackalica

pre 5 godina

spc treba od te love da izgradi dom zdravlja kao svoju zaduzbinu..time bi sigurno osvojili gomilu simpatija naroda..pogledajte kako katolicka crkva radi..ucite od njih...imaju svoje bolnice i cak i svoje casne sestre koje rade u istim bolnicama!!

mega bot

pre 5 godina

Pa ako bolje pogledamo neka je crkva.
Svi doktori su pobegli preko i nece imati ko da radi tu i da nas leci.
Ovako lepo imamo crkvu i samo mozemo da se pomolimo bogu. Posto zdravstvo nemamo.

Draža

pre 5 godina

Podržavam proteste jer smatram da imamo previše crkava a nedovoljno zdravstvenih i predškolskih ustanova. Jedino što su ljudi u zabludi kad kažu “platili smo dom zdravlja itd”. Oni su platili isključivo ono što im piše u ugovoru, stoga ako u ugovoru nema doma zdravlja i ostalog, oni to nisu platili. Imaju pravo da traže i bune se ali obećanje ludom radovanje. To ako im je neko nešto obećao, a oni na osnovu obećanja koje se ne spominje u ugovoru kupovali stanove, onda oni nisu to platili.

Advokat Hadzi Antic

pre 5 godina

Ne znam šta da kažem. Nisam
video da se neko buni kada se zidaju tržni centri. Stopiraju se radovi kada se gradi crkva. Znam da bi dobrodošao i Dom zdravlja, ali buniti se protiv zidanja crkve, nije lepo.
(Nikita, 30. jun 2018 13:32)

Hoces li nam objasniti zasto nije lepo?

Crkve ne sluze nicemu,jer se tamo ne cini bukvalno ,nista korisno.
Korisnija bi bila skola,vrtici,pa i trzni centar ili Dom Zdravlja.Jednostavno,narodu je potrebno obrazovanje,obdanista za decu ,dok su na poslu,ili prodavnice ,gde mogu da kupe potrebne stvari.Bez crkve mogu,a ima ih gde god se okrenes i ne vidim da iko ide u njih.

SPC je postala jezivo agresivna,zahvaljujuci tome sto joj je drzava dala previse vlasti nad imovinom na Kosovu i finansira ih zestoko,posto sama nema nikakav uticaj na tom prostoru,pa su pomislili da tako moze i u Srbiji.
Ne moze!

Srbija je sekularna drzava,a ne pravoslavna dzamahirija !

NS

pre 5 godina

Paaaaa....treba oprati silan novac !. Dzipovi i limuzine se mnooogo vide, a ovako ulazu u "proizvodnju" i otvaraju nova radna mesta - zaposlice popa, popadiju, crkvenjaka..... Mozda dobiju i pomoc Drzave zbog toga. Sta 'ocete ?. A doktori? nisu dakeko - eno ih u Nemackoj, Austriji......

mikii

pre 5 godina

Apsolutno ne znam sta se svo ovi ljudi mesaju, to je zemljiste kupljeno od strane SPC... Nemaju pravo da biraju da li hoce ovo ili ono, a investitor ili investicioni fond koji je izgradio to naselje ima pravo da bira kome ce da proda i sta ce da gradi.

Vid

pre 5 godina

Prvo bih napomenuo da sebe smatram srpskim rodoljubom, poštujem veru i tradiciju. Crkva koja bi trebala da bude moralni uzor, ovde kao i u brojnim slučajevima koje viđamo po celoj zemlji, nastupa kao interesna grupa ili politička stranka kojoj je najbitnije da ugrabi što više nekretnina. Čemu to neukusno i tako očigledno zidanje crkvi na svakom ćošku ?! Crkva bi bila mnogo poštovanija i doslednija kada bi ovoliko rada i sredstava koje decenijama ulaže u zidanje crkvi na svakom ćošku, uložila u stipendiranje đaka i studenata, u edukaciju svojih vernika i ostalih građana o očuvanju ličnog zdravlja, ili o tome kako da ostvare svoja građanska i zakonska prava, kako da izdejstvuju u opštinama da se reše infrastrukturni problemi, u renoviranje bolnica, škola... Gorak je utisak da crkva slično kao i državne ustanove namerno radi na svojoj degradaciji u očima javnosti.

Debeli Sava

pre 5 godina

"Građani nisu imali priliku da se izjasne....".Imali ste vi priliku da se izjasnite, zato vam i prave crkvu a ne dom zdravlja.Što bi ono rekli:Jer smo tako u mogućnosti.

Milos

pre 5 godina

Podrska stanarima!
Ljudi su kupili stanove uz dogvor da u blizini imaju obdaniste, dom zdavlja, park. Crkve i onako nicu na svakom koraku.
Dosta je vise uzurpacije privilegovanog klera u dzpiovima i preskupim linuzinama!

Nemanja

pre 5 godina

Ovo je strašno. Navodno smo sekularizovana država, a ne može biti dalje od toga.
U Evropi, samo na ovom primitivnom Balkanu se osnovne životne potrebe stavljaju iza bogomolja i religije. Kao da živimo u srednjem veku.
Milione dajemo crkvi iz budžeta bez da se građani pitaju da li žele da njihov porez odlazi na skupa kola i kuće sveštenih lica.

vladebb

pre 5 godina

Bravo! Svaka cast! Konacno neko i mozgom da razmislja. Drzava i Crkva misle da ce deca da se lece molitvama i skupljanjem pomoci po facebook-u za lecenje u inostranstvu.

Nikita

pre 5 godina

Ne znam šta da kažem. Nisam
video da se neko buni kada se zidaju tržni centri. Stopiraju se radovi kada se gradi crkva. Znam da bi dobrodošao i Dom zdravlja, ali buniti se protiv zidanja crkve, nije lepo.

Strucnjak

pre 5 godina

Pa logican potez drzave, sa DZ imaju samo dodatne troskove u budzetu, sta ce im to iako kazu da preliva... trebao je mozda trzni centar, stepa nema nijedan

Stepančanin

pre 5 godina

Stanari žele ono što im je i obećano prilikom kupovine stanova i što im nedostaje u naselju: školu, vrtić, Dom zdravlja, multifunkcionalni tržni centar... a ne crkvu!

Dokle više crkva u svakoj ulici?

Zoran

pre 5 godina

Na Novom Beogradu su napravljene dve nesrazmerne crkve sa još dve velike građevine prođe. Prva je skoro završena sa ogradom od kovanog gvožđa oko celog velikog placa koji zauzima , sva u mermeru... druga će se završiti uskoro pretpostavljam u istom stilu. Veoma luksuznom. U Nišu penzioner prodaje bubreg da bi platio struju.

Nikola

pre 5 godina

Koliko smo napredni, crkva umesto doma zdravlja! Meni isto da li je džamija, crkva ili vračara, nijedno ne leči. Državna politike je: Kakva bre medicina kad imamo crkvu, daš koji dinar za direktan razgovor sa bogom pa da vidiš kako bolest nestaje.

Vince

pre 5 godina

BRAVO ! Dom zdravlja trazite NARAVNO , kakve bre crkve u 21. veku o cemu mi pricamo ?? Ima dovoljno crkava ionako .. sve neki veliki vernici a ponasaju se potpuno suprotno, o popovima necu ni da pricam ...

Leo

pre 5 godina

Kome treba crkva u naselju u 21. veku? Ima toliko crkava za sve vernike. Ljudima koji su kupovali stanove su obecali nesto sasvim drugo. Ako to ne moze treba napraviti park, zelene povrsine, sportske sadrzaje i tome slicno a ne da stoji ta parcela kao najvece ruglo u naselju.

Sloba

pre 5 godina

Bravo za komšije, dosta je bogomolja ,zidajte i gradite škole ,vrtiće ,domove zdravlja , pozorišta kada dođem sputa pridružiću vam se iako nisam iz tog kraja.

dragan

pre 5 godina

Neverovatno je da se NA SILU otima zemljiste i gradi crkva tamo gde je ne zele.

Ovaj patrijarh uopste nije u kontaktu sa narodom.

Potreban je protest ispred patrijarsije.

Bog im decu nece leciti, vec doktor u ambulanti. Da Bog moze da leci ne bi popovi isli kod doktora.

Better Dead Than Red

pre 5 godina

Лажна је то дилема: није избор између цркве и Дома здравља, потребно је и једно и друго. А сигуран сам да ће Степинци да се буне и због свега осталог што им је обећано, а нису добили, почевши од хлеба за три динара до метроа.

Vince

pre 5 godina

BRAVO ! Dom zdravlja trazite NARAVNO , kakve bre crkve u 21. veku o cemu mi pricamo ?? Ima dovoljno crkava ionako .. sve neki veliki vernici a ponasaju se potpuno suprotno, o popovima necu ni da pricam ...

Zoran

pre 5 godina

Na Novom Beogradu su napravljene dve nesrazmerne crkve sa još dve velike građevine prođe. Prva je skoro završena sa ogradom od kovanog gvožđa oko celog velikog placa koji zauzima , sva u mermeru... druga će se završiti uskoro pretpostavljam u istom stilu. Veoma luksuznom. U Nišu penzioner prodaje bubreg da bi platio struju.

Leo

pre 5 godina

Kome treba crkva u naselju u 21. veku? Ima toliko crkava za sve vernike. Ljudima koji su kupovali stanove su obecali nesto sasvim drugo. Ako to ne moze treba napraviti park, zelene povrsine, sportske sadrzaje i tome slicno a ne da stoji ta parcela kao najvece ruglo u naselju.

vladebb

pre 5 godina

Bravo! Svaka cast! Konacno neko i mozgom da razmislja. Drzava i Crkva misle da ce deca da se lece molitvama i skupljanjem pomoci po facebook-u za lecenje u inostranstvu.

Debeli Sava

pre 5 godina

"Građani nisu imali priliku da se izjasne....".Imali ste vi priliku da se izjasnite, zato vam i prave crkvu a ne dom zdravlja.Što bi ono rekli:Jer smo tako u mogućnosti.

Milos

pre 5 godina

Podrska stanarima!
Ljudi su kupili stanove uz dogvor da u blizini imaju obdaniste, dom zdavlja, park. Crkve i onako nicu na svakom koraku.
Dosta je vise uzurpacije privilegovanog klera u dzpiovima i preskupim linuzinama!

Advokat Hadzi Antic

pre 5 godina

Ne znam šta da kažem. Nisam
video da se neko buni kada se zidaju tržni centri. Stopiraju se radovi kada se gradi crkva. Znam da bi dobrodošao i Dom zdravlja, ali buniti se protiv zidanja crkve, nije lepo.
(Nikita, 30. jun 2018 13:32)

Hoces li nam objasniti zasto nije lepo?

Crkve ne sluze nicemu,jer se tamo ne cini bukvalno ,nista korisno.
Korisnija bi bila skola,vrtici,pa i trzni centar ili Dom Zdravlja.Jednostavno,narodu je potrebno obrazovanje,obdanista za decu ,dok su na poslu,ili prodavnice ,gde mogu da kupe potrebne stvari.Bez crkve mogu,a ima ih gde god se okrenes i ne vidim da iko ide u njih.

SPC je postala jezivo agresivna,zahvaljujuci tome sto joj je drzava dala previse vlasti nad imovinom na Kosovu i finansira ih zestoko,posto sama nema nikakav uticaj na tom prostoru,pa su pomislili da tako moze i u Srbiji.
Ne moze!

Srbija je sekularna drzava,a ne pravoslavna dzamahirija !

Nikola

pre 5 godina

Koliko smo napredni, crkva umesto doma zdravlja! Meni isto da li je džamija, crkva ili vračara, nijedno ne leči. Državna politike je: Kakva bre medicina kad imamo crkvu, daš koji dinar za direktan razgovor sa bogom pa da vidiš kako bolest nestaje.

Vid

pre 5 godina

Prvo bih napomenuo da sebe smatram srpskim rodoljubom, poštujem veru i tradiciju. Crkva koja bi trebala da bude moralni uzor, ovde kao i u brojnim slučajevima koje viđamo po celoj zemlji, nastupa kao interesna grupa ili politička stranka kojoj je najbitnije da ugrabi što više nekretnina. Čemu to neukusno i tako očigledno zidanje crkvi na svakom ćošku ?! Crkva bi bila mnogo poštovanija i doslednija kada bi ovoliko rada i sredstava koje decenijama ulaže u zidanje crkvi na svakom ćošku, uložila u stipendiranje đaka i studenata, u edukaciju svojih vernika i ostalih građana o očuvanju ličnog zdravlja, ili o tome kako da ostvare svoja građanska i zakonska prava, kako da izdejstvuju u opštinama da se reše infrastrukturni problemi, u renoviranje bolnica, škola... Gorak je utisak da crkva slično kao i državne ustanove namerno radi na svojoj degradaciji u očima javnosti.

kako Mali Đokica tumači šta proizilazi iz prava svojine

pre 5 godina

Ako je plac u vlasništvu SPC, onda valjda mogu da prave crkvu. Njihov plac, njihova stvar šta će s njim.
(Zeleni zmaj, 30. jun 2018 13:31)

Ma, nije nego!

Od kada to i gde to vlasnik placa određuje namenu parcele?
Znači ako ja kupim plac, mogu da radim šta ja hoću?

Nešto poput Kaluđerice?


Valjda postoje urbanistički planovi i prostorno planiranje?

dzoni cackalica

pre 5 godina

spc treba od te love da izgradi dom zdravlja kao svoju zaduzbinu..time bi sigurno osvojili gomilu simpatija naroda..pogledajte kako katolicka crkva radi..ucite od njih...imaju svoje bolnice i cak i svoje casne sestre koje rade u istim bolnicama!!

NS

pre 5 godina

Paaaaa....treba oprati silan novac !. Dzipovi i limuzine se mnooogo vide, a ovako ulazu u "proizvodnju" i otvaraju nova radna mesta - zaposlice popa, popadiju, crkvenjaka..... Mozda dobiju i pomoc Drzave zbog toga. Sta 'ocete ?. A doktori? nisu dakeko - eno ih u Nemackoj, Austriji......

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Ako crkva (u ovom slucaju SPC) ne zna sta ce s parama, neka najskupljim materijalom,"ful" kamen,mermer i najboljim majstorima renovira kompletan plato ispred Hrama,jer je to apsolutno ruglo grada. Sramota je proci tuda,a stranaca koliko hoces,svi sa kiselim licima dok gledaju okolo. Nema 4 ploce da su cele i da nisu izvaljene,rupa milion.

Stepančanin

pre 5 godina

Stanari žele ono što im je i obećano prilikom kupovine stanova i što im nedostaje u naselju: školu, vrtić, Dom zdravlja, multifunkcionalni tržni centar... a ne crkvu!

Dokle više crkva u svakoj ulici?

Isla

pre 5 godina

Na potezu od Arene do novog Merkatora na Novom Beogradu su dve crkve, trasa koja moze pesice da se predje za 15 min. Kad sam u prepunom autobusu i ne vidim koja je stanica, kad vidim da se ljudi krste znam da smo na stanici kod crkve kod Merkatora. Roditelji muku muce sa mestima u vrticu kojih nema. Domovi zdravlja prepuni, nema ni njih. U Stepi su mahom mladi parovi kupovali stanove gde je receno da ce u perspektivi po planu tu biti vrtic i dom zdravlja. Ljudi su verovali da ce resiti problem. Kako sad crkva? Nakupilo se para od vernika pa sad gradi gde god ima mesta. Mislim da treba jedna lepa i raskosna da se napravi kod takozvane dve kule, sto da ne?

dragan

pre 5 godina

Neverovatno je da se NA SILU otima zemljiste i gradi crkva tamo gde je ne zele.

Ovaj patrijarh uopste nije u kontaktu sa narodom.

Potreban je protest ispred patrijarsije.

Bog im decu nece leciti, vec doktor u ambulanti. Da Bog moze da leci ne bi popovi isli kod doktora.

Isla

pre 5 godina

Na potezu od Arene do novog Merkatora na Novom Beogradu su dve crkve, trasa koja moze pesice da se predje za 15 min. Kad sam u prepunom autobusu i ne vidim koja je stanica, kad vidim da se ljudi krste znam da smo na stanici kod crkve kod Merkatora. Roditelji muku muce sa mestima u vrticu kojih nema. Domovi zdravlja prepuni, nema ni njih. U Stepi su mahom mladi parovi kupovali stanove gde je receno da ce u perspektivi po planu tu biti vrtic i dom zdravlja. Ljudi su verovali da ce resiti problem. Kako sad crkva? Nakupilo se para od vernika pa sad gradi gde god ima mesta. Mislim da treba jedna lepa i raskosna da se napravi kod takozvane dve kule, sto da ne?

Milan

pre 5 godina

Od kada nam je Vizantija tj. Rimsko carstvo nametnula na silu tudju veru kako bi razjedinila veliki Slovenski narod koji nije mogla nikako da pokori i podeli nas vestacki na 2 frakcije iste vere katolike i pravoslavce zbog cega smo i imali mrznju i bratoubilacke ratove, crkva radi tesno sa drzavom tj. sa svakim ko je na vlasti i dobija beneficije. Njima je prvima vraceno sve za sta su samo rekli da je njihovo pozivajuci se na to da im je kralj prepisao ?!?

Uzurpirali su reke, najbolje sume i livade po Srbiji, izvore vode i sada im niko ne sme kada seku citava brda sa sumom kako bi prodali drvo i stavili pare u dzepove, kada kaptiraju izvore koji bi trebalo da pripadaju svim gradjanima Srbije, cak su i hidroelektrane krenuli da grade i da unistavaju reke.

Ne placaju poreze ni na imovinu ni na delatnosti, grade gde god stignu svoje bogomolje i domove. Svestenici svi po minimum troje dece gde ih se dosta skoluje u inostranstvu jer imaju mogucnosti s obzirom koliko zaradjuju i ne placaju nista drzavi.

Drzava odvaja milione Evra naseg novca za ovu religiju koja nije nasa.

Nasa izvorna religija je Rodna vera

Jednom recju, od kad je ove sprege vlasti za crkvom narod Srbije je pokoren i nema svoj identitet.

Narod koji ne zna svoju istoriju i svoj identitet ne moze ocekivati da ga bilo ko drugi postuje posto ni sam ne postuje sebe.

Sloba

pre 5 godina

Bravo za komšije, dosta je bogomolja ,zidajte i gradite škole ,vrtiće ,domove zdravlja , pozorišta kada dođem sputa pridružiću vam se iako nisam iz tog kraja.

Miloš

pre 5 godina

Ako je plac u vlasništvu SPC, onda valjda mogu da prave crkvu. Njihov plac, njihova stvar šta će s njim.
(Zeleni zmaj, 30. jun 2018 13:31)

Hajde da zanemarimo GUP, nego, na kom je javnom konkursu SPC kupila to zemljište i za koliko novca? Mislim, ako je njihovo privatno vlasništvo, eto ne bi bilo loše znati kako se dolazi do privatnog vlasništva na državnom zemljištu.

Nemanja

pre 5 godina

Ovo je strašno. Navodno smo sekularizovana država, a ne može biti dalje od toga.
U Evropi, samo na ovom primitivnom Balkanu se osnovne životne potrebe stavljaju iza bogomolja i religije. Kao da živimo u srednjem veku.
Milione dajemo crkvi iz budžeta bez da se građani pitaju da li žele da njihov porez odlazi na skupa kola i kuće sveštenih lica.

Naopak

pre 5 godina

Pametni ljudi, evo im neka od ovih silnih crkava po Novom Beogradu, grehota koje pare odoše na opijum za mase i vozne parkove bradonja demagoga.

maja13

pre 5 godina

Naša crkva nema nimalo hrišćanstva u sebi. Koliko javnih kuhinja su napravili?prihvatili za beskućnike? bolnica? ambulanti za socijalne kategorije? zabavišta? domova omladine? biblioteka? diskoteka?To sve katolička crkva radi. A naši?Samo gospodi pomiluj i sebi u džep.

Strucnjak

pre 5 godina

Pa logican potez drzave, sa DZ imaju samo dodatne troskove u budzetu, sta ce im to iako kazu da preliva... trebao je mozda trzni centar, stepa nema nijedan

Draža

pre 5 godina

Podržavam proteste jer smatram da imamo previše crkava a nedovoljno zdravstvenih i predškolskih ustanova. Jedino što su ljudi u zabludi kad kažu “platili smo dom zdravlja itd”. Oni su platili isključivo ono što im piše u ugovoru, stoga ako u ugovoru nema doma zdravlja i ostalog, oni to nisu platili. Imaju pravo da traže i bune se ali obećanje ludom radovanje. To ako im je neko nešto obećao, a oni na osnovu obećanja koje se ne spominje u ugovoru kupovali stanove, onda oni nisu to platili.

mega bot

pre 5 godina

Pa ako bolje pogledamo neka je crkva.
Svi doktori su pobegli preko i nece imati ko da radi tu i da nas leci.
Ovako lepo imamo crkvu i samo mozemo da se pomolimo bogu. Posto zdravstvo nemamo.

Gomila naivnih gradjana

pre 5 godina

Gospodo, ono sto pise u ugovoru to vam je. Ako vam neko usmeno kaze nesta znajte da taj to moze da ispuni ali i ne mora ! Tada je bila druga vlast, vlada se promenila, oni koji su obecali vise nisu tu.... Ako ste hteli da se zastitite trebali ste da trazite to napismeno I overeno u sudu i da vam daju bankarsku garanciju naplativu na prvi poziv ukoliko tako ne bude. Medjutim da ste to trazili videli biste da Vam to niko ne bi dao. Znaci imast taj stan i to je sve , Na ostalo zaboravi... Mozete da se bunite i na kraju od toga nema nista. Bune se I stedise u francima pa nisat. Platili ste svoju naivnost i kada za 50 godina skupite pare za novi stan dobro razimislite da li cete ikome verovati

KOsta

pre 5 godina

Nadam se da se svi ovi komentatori zalažu za pravnu državu.
Dakle, NEKO je kupio plac. NEKO je dobio dozvolu da gradi NEŠTO.
To NEŠTO je u ovom slučaju CRKVA. I u čemu je problem?
Znate, Islamska zajednica se bori godinama da dobije dozvolu da gradi svoju bogomolju ( Džamiju) u Beogradu. Kad bi sutradan neko ustao da spreči izgradnju iste , garantujem da bi ovi DEŽURNI KOMENTATORI osuli drvlje i kamenje na te koji se bune....
Baš bih voleo da vidim da li se neko buni protiv kladionica ( koliko ih ima u ovom naselju?)

Better Dead Than Red

pre 5 godina

Лажна је то дилема: није избор између цркве и Дома здравља, потребно је и једно и друго. А сигуран сам да ће Степинци да се буне и због свега осталог што им је обећано, а нису добили, почевши од хлеба за три динара до метроа.

miodrag

pre 5 godina

Odakle crkvi to zemljiste? Taj deo kumodraza je privatno vlasnistvo starosedeoca. Godine 1953. ta zemlja je oduzeta od vlasnika, privatnih lica, i dodeljena za izgradnju kasarne. Posle kasarne, kao sto svi znate, nice jedno naselje. E sada, kada je crkva tacno dobila to zemljiste? Urbanistickim planom Stepe? A gde su dom zdravlja i vrtic? Slazem se da mora da postoji i crkva ali prvo ono obecano. Drzava nema para da sagradi dom zdravlja i vrtic ali zato SPC ima para da sagradi crkvu. Inace, ova vlast je spiskala 2 miliona evra na fontanu i planira da potrosi jos 3 miliona evra na jarbol???? Pametnom dosta.

Nikita

pre 5 godina

Ne znam šta da kažem. Nisam
video da se neko buni kada se zidaju tržni centri. Stopiraju se radovi kada se gradi crkva. Znam da bi dobrodošao i Dom zdravlja, ali buniti se protiv zidanja crkve, nije lepo.

Komunacukapitalizmu

pre 5 godina

E ovi ljudi mi nikada nece biti jasni zaduze se za ceo zivot daju 1000+ evra za stan na najobicnijoj livadi verujuci da ce se zbog njihovog nepromisljenog postupka sve u ovoj zemlji promeniti, krenuce da se grade skole, vrtici, bolnice, muzeji da da kako da ne... sledeci put lepo za isti stan ponudite do 350 e m2 a ostatak kada se na livadi izgrade sva ona obecanja koja su napumpala cenu kvadrata! Slicno kao i belvil lux stanovi izmedju toplane i garaze gsp-a placeni ko zna koliko, a sada ajde drzavo rusi toplanu kvari pogled nasim lux stanovima rusi i garazu gsp-a svako jutro bude
nas tramvaji... Kada bi ljudi malo mucnuli glavom pa se zapitali sta tacno oni dobijaju za svoj tesko zaradjeni novac, mozda bi se nase trziste malo unormalilo a zna se dokle je ovaca nece falit vune!

drvobradi

pre 5 godina

Zanimljivo. Od dve lokacije na kojima je drzava zidala, na jednoj je promenjen urbanisticki plan, pa su dobili pumpu i crkvu umesto vrtica, skole i DZ a na drugoj su sazidali kancerogene zgrade koje nisu srusili vec ce da prave hostel. Posle sto ljudi odlaze i kako da se to zaustavi.
@KOsta i slicni
Tipican primer ljudi koji kapiraju jedino tiraniju kao oblik vladavine. Za vas je demokratija tiranija vecine a kapitalizam oblik ekonomskog uredjenja gde novcem mozes sve. Znaci neko kupi plac i moze da zida sta hoce. Srecom pa nisu odlucili da naprave kafileriju. Zamisli da Matijevic od zgrade Jugoexporta na Trgu odluci da napravi fabriku virsli.

Dovla

pre 5 godina

Stepa je na kraju ispao samo produzetak naselja Brace Jerkovic. Izvinite ljudi, ali tako je ispalo na kraju, koliko je vama tesko, toliko je i nama iz Jerkovica. Nemate ljudski prilaz do tolikog naselja, sluzite se kruznim putem sa jednom trakom, bilo je nenormalno proci tuda i ranije, kamoli sada.

Nadlezna predskolska ustanova je Cika Jova Zmaj sa sedistem u Brace Jerkovicu i decu vodite u Jerkovic ili Medak u vrtic. Skola u Stepi je prepuna, vec vidim da deca iz naselja ove godine idu u Djuru Danicic. Nadlezni dom zdravlja je u Jerkovicu. Nemate ni ljudski izlaz sa gornje strane na Vojvode Stepe.

Mislim da je cena tih stanova bila korektna, ali smatram da je ljudima izgradnja crkve preveliko trljanje nosa.
Imaju dve crkve u Jerkovicu, ako zele da odu- oticice. A zvrje prazne godinama. Treba da znate da je doslo novo vreme, da je Stepa puna mladih pametnih ljudi koji ne veruju u ono sto ne vide. Religija je jedna od tih stvari u koje moras da ubedjujes sebe da postoji ono sto ne vidis.

Verujem u pravdu

pre 5 godina

Jedini koji kažu ne, na bahatost! Državo i SPC, treba da vas bude sramota. Hoćete da kažete, sve što je pre bilo poništava se? Pa tu se vidi koliko smo bez sistema, ovde pojedinci vode glavnu reč. Zamisli Vesić, koji je ustvari bio u svakoj prethodnoj vlasti. Preletač, bez obraza i časti, stidite se! Građani su bitni, a ne vaši mutni interesi. Samo za fontane ste odvojili pare, jer imate neki masan dogovor izgleda. A decu roditelji vozaju po 15 km svaki dan u vrtić i prave dodatnu na ionako opterećen saobraćaj, plus dodatno opterećuju kućni budžet. A sad subvencije izmišljate, a osnovnim potrebama za život se ne bavite. Mažete nam oči samo. Dokle ovo ljudi ide?

mikii

pre 5 godina

Apsolutno ne znam sta se svo ovi ljudi mesaju, to je zemljiste kupljeno od strane SPC... Nemaju pravo da biraju da li hoce ovo ili ono, a investitor ili investicioni fond koji je izgradio to naselje ima pravo da bira kome ce da proda i sta ce da gradi.

Зеф

pre 5 godina

Па шта се ложите, добићете и ту вашу амбуланту. И вртић, и базен, и теретану, и парк, и три тржна центра. Београд је то. Једна црква ко ниједна. Ево овде код нас праве фабрику за медицински отпад, па нико не може да бекне. А ви дигли дреку због једне обичне цркве...

BoZo

pre 5 godina

Sta njima tacno nije jasno. Drzava nece, verovatno nema para da bi gradila dom zdravlja i zaposljavala tu 40-50ljudi. Crkva od svojih para hoce, moze i zeli da izgradi crkvu, pritom kupili parcelu ljudi.

Svaki protest je uzaludan.

Prebogati Socijalista

pre 5 godina

Crkva je počela da iskorišćava blagonaklonost države prema njoj, nije samo u stepi, grade crkve gde hoće, dobijaju nekretnine na dobrim lokacijama koje pretvaraju u poslovne prostore umesto u biblioteke itd. Ništa ne rade hrišćanski za beskućnike, siromašne, bolesne, gladne..... Žao mi je što Patrijarh Pavle nije mogao da raspolaže tolikim resursima, ovo je sad baš preterano antiduhovno delovanje. Da nas čuva Bog (privatno obezbeđenje)

ime

pre 5 godina

Na Cukarickoj Padini ne postoji Osnovna skola niti postoji Dom zdravlja. Deca sa padine moraju da idu u neku od skola na Banovom Brdu, sto podrazumeva koriscenje GSP-a i prelazak vise rizicnih saobracajnica. Umesto Doma zdravlja otvorena je mala ambulanta u poslovnom prostoru jedne od zgrada.

Imamo crkvu, a pored crkve pop godinama gradi "pomocni" objekat veci i luksuzniji od crkve! Posto mu izgradnja ne ide brzo stalno nam se zali da mu treba vise para. Da je crkva pametna i da oseca muku svog naroda taj objekat bi namenila ili poklonila deci, kao obdaniste, skolu ili dom zdravlja. Mi bismo skupili pare o cas posla. Ovako se samo bahate i cude zasto imaju sve manju podrsku...

Koraks

pre 5 godina

Ne shvataju ljudi kakvi idioti donose odluke u njihovo ime.Potpuno ih razumem,kupili su stanove a infrastruktura ne prati obecane uslove.Sad jos treba da im zvone zvona na svakih sat vremena da im unistava svaki mir.Skole u naselja a popove u crkve na planinama !!!!!

Anon

pre 5 godina

Isto ovo je uradjeno bilo i u Subotici pre dve godine. U jednom od najvecih naselja u gradu (Prozivka), na parceli urbanistickim planom predvidjenom za dom zdravlja (u novinama je bilo da su cak i obezbedjena sredtva iz nekog fonda za izgradnju istog), u roku od 3-4 meseca, pocela izgradnja crkve)... samo nazalost niko nije izasao da se buni... i sad naselje od preko 20.000 ljudi nema ambulantu.. ali ce imati crkvu...

да да

pre 5 godina

Хахахахаха прво ти продају а онда те намагарче е па неће да могадне !!!! Ту ће да буде шта је обећано или неће да бидне ништа а понајмање црква и пумпа !!!!

Drago Carski

pre 5 godina

Zemlja je vlasništvo Crkve, prema tome pravo je Crkve da gradi crkvu ako tamo želi. Ako je neko obećao ljudima nešto (dom zdravlja ect.) na tuđoj zemlji (da bi možda skupljao glasove za naredne izbore), onda ih je lagao. No za ovo nije kriva Crkva. Tu moraju da protestuju protiv onoga koji ih je lagao. A onda ni Crkva ne gradi crkve samovoljno. Crkve su zborišta naroda, te ako narod ne dolazi zabadava je da se ima i jedna crkva i troše ionako tanki resursi koji bi mogli da se upotrebe na druga mesta. Jel' tako? Znači, procenjeno je da je potrebna jedna crkva, da barem deo naroda hoće crkvu, i zbog toga se crkva gradi a ne što je Crkva bezobrazno bogata i obavezno mora da maltretira narod. A u vezi jednog doma zdravlja i vrtića itd., ovde ni ja ni bilo ko nas koji ne stanujemo tamo ne znamo da li postoji potreba ili se jednostavno koristi kao agitaciona propaganda protiv Crkve, jer znamo, kada treba protiv Ckve odmah se standardno ispakuju deca i bolnice sa ciljem emocionalne konstrukcije protiv Crkve.

Puritanac

pre 5 godina

Pocese popovi da se bahate, prvo od nasih para, nasih donacija, koje smo tesko odvajali od usta, napravise pored Hrama , za koji smo oare i davali, onu odvratnu kocku za koju i ne znam cemu sluzi...Drugo, sta je sa onim silnim proneverama u Crkvi na Kosovu. Da li je to procesuirano i sta se desilo sa kradjom onih silnih donacija nasem napacenom narodu. ....E moj Pavle, sveti covece...vide li ove sada. Gde je tu vera i ljubav, a gde dobri nas Gospod

Joao

pre 5 godina

Bolji bi bio naslov - građani ne?e državno-crkvenu prevaru!
Građani su s pravom ljuti
- zbog prenamene zemljišta u naselju
- zbog netransparentnosti odluka u raspolaganju gradskim građevinskim zemljištem koje otvara prostor za dalje malverzacije i kriminalne radnje i ponašanja gradske i republičke vlasti
- zbog dovođenja kupaca stanova u zabludu, što predstavlja kršenje zakona
- zbog bahatog ponašanja vrha SPC i nedostatka volje ne za dogovor, nego za bilo kakav dogovor
- zbog građenja brvnare u modernom naselju (oblačenja papuča na večernje odelo).

samuraj džek

pre 5 godina

@drvobradi
Ako malo više zagrebeš istoriju antičke grčke videćeš da se njihova demokratija nakon 30ak godina pretvorila baš u tiraniju. Demokratija ne postoji niti će postojati dokle god se ne promeni svest ljudi, takodje ako zagrebeš malo po prvobitnim planovima naselja Stepa Stepanovic videćeš da ni ono ne izgleda onako kako je prvobitno planirano.

samo napred

pre 5 godina

Podrska za stanare naselja.
Imaju u komsiluku crkvu na Banjici, ali poceli i nezajazljivi popovi da dele kolac.Drugi im plati kompletnu infrastukturu, narod gladni od poreza najverovatnije dobar deo gradnje a oni istaknu cenovnik za vencanje, opelo, krstenje i redom...

Фића

pre 5 godina

Срамота... Буне се због цркве, мислим да је ово незабележено до сад у историји овог народа..

buzzz

pre 5 godina

Ako postoji dozvola,onda crkva ima apsolutno pravo da gradi.A građani bi pre protesta trebali da razlimisle za koga glasaju na izborima.Neka se obrate svojim sugrađanima,za koje su glasali,a koji su dozvolili gradnju.Postojali su brojni načini kako je to moglo mnogo ranije da se reši u korist svih.Ne može rulja,bila u pravu ili ne,odlučivati šta treba da se gradi.

Petar

pre 5 godina

Samo gospodi pomiluj i sebi u džep.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maja13, 30. jun 2018 21:02)

Nije mi lako da kažem: Ali, "maja" je potpuno u pravu!!!

Saša

pre 5 godina

Slažem se sa većinom o problemima unutar SPC,ali ne verujem da bi se tolika buka podigla da se kojim slučajem tu gradi neki tržni centar ili hipermarket.

Nikita

pre 5 godina

Ne znam šta da kažem. Nisam
video da se neko buni kada se zidaju tržni centri. Stopiraju se radovi kada se gradi crkva. Znam da bi dobrodošao i Dom zdravlja, ali buniti se protiv zidanja crkve, nije lepo.

mikii

pre 5 godina

Apsolutno ne znam sta se svo ovi ljudi mesaju, to je zemljiste kupljeno od strane SPC... Nemaju pravo da biraju da li hoce ovo ili ono, a investitor ili investicioni fond koji je izgradio to naselje ima pravo da bira kome ce da proda i sta ce da gradi.

BoZo

pre 5 godina

Sta njima tacno nije jasno. Drzava nece, verovatno nema para da bi gradila dom zdravlja i zaposljavala tu 40-50ljudi. Crkva od svojih para hoce, moze i zeli da izgradi crkvu, pritom kupili parcelu ljudi.

Svaki protest je uzaludan.

Better Dead Than Red

pre 5 godina

Лажна је то дилема: није избор између цркве и Дома здравља, потребно је и једно и друго. А сигуран сам да ће Степинци да се буне и због свега осталог што им је обећано, а нису добили, почевши од хлеба за три динара до метроа.

Зеф

pre 5 godina

Па шта се ложите, добићете и ту вашу амбуланту. И вртић, и базен, и теретану, и парк, и три тржна центра. Београд је то. Једна црква ко ниједна. Ево овде код нас праве фабрику за медицински отпад, па нико не може да бекне. А ви дигли дреку због једне обичне цркве...

KOsta

pre 5 godina

Nadam se da se svi ovi komentatori zalažu za pravnu državu.
Dakle, NEKO je kupio plac. NEKO je dobio dozvolu da gradi NEŠTO.
To NEŠTO je u ovom slučaju CRKVA. I u čemu je problem?
Znate, Islamska zajednica se bori godinama da dobije dozvolu da gradi svoju bogomolju ( Džamiju) u Beogradu. Kad bi sutradan neko ustao da spreči izgradnju iste , garantujem da bi ovi DEŽURNI KOMENTATORI osuli drvlje i kamenje na te koji se bune....
Baš bih voleo da vidim da li se neko buni protiv kladionica ( koliko ih ima u ovom naselju?)

Drago Carski

pre 5 godina

Zemlja je vlasništvo Crkve, prema tome pravo je Crkve da gradi crkvu ako tamo želi. Ako je neko obećao ljudima nešto (dom zdravlja ect.) na tuđoj zemlji (da bi možda skupljao glasove za naredne izbore), onda ih je lagao. No za ovo nije kriva Crkva. Tu moraju da protestuju protiv onoga koji ih je lagao. A onda ni Crkva ne gradi crkve samovoljno. Crkve su zborišta naroda, te ako narod ne dolazi zabadava je da se ima i jedna crkva i troše ionako tanki resursi koji bi mogli da se upotrebe na druga mesta. Jel' tako? Znači, procenjeno je da je potrebna jedna crkva, da barem deo naroda hoće crkvu, i zbog toga se crkva gradi a ne što je Crkva bezobrazno bogata i obavezno mora da maltretira narod. A u vezi jednog doma zdravlja i vrtića itd., ovde ni ja ni bilo ko nas koji ne stanujemo tamo ne znamo da li postoji potreba ili se jednostavno koristi kao agitaciona propaganda protiv Crkve, jer znamo, kada treba protiv Ckve odmah se standardno ispakuju deca i bolnice sa ciljem emocionalne konstrukcije protiv Crkve.

Фића

pre 5 godina

Срамота... Буне се због цркве, мислим да је ово незабележено до сад у историји овог народа..

Milan

pre 5 godina

Od kada nam je Vizantija tj. Rimsko carstvo nametnula na silu tudju veru kako bi razjedinila veliki Slovenski narod koji nije mogla nikako da pokori i podeli nas vestacki na 2 frakcije iste vere katolike i pravoslavce zbog cega smo i imali mrznju i bratoubilacke ratove, crkva radi tesno sa drzavom tj. sa svakim ko je na vlasti i dobija beneficije. Njima je prvima vraceno sve za sta su samo rekli da je njihovo pozivajuci se na to da im je kralj prepisao ?!?

Uzurpirali su reke, najbolje sume i livade po Srbiji, izvore vode i sada im niko ne sme kada seku citava brda sa sumom kako bi prodali drvo i stavili pare u dzepove, kada kaptiraju izvore koji bi trebalo da pripadaju svim gradjanima Srbije, cak su i hidroelektrane krenuli da grade i da unistavaju reke.

Ne placaju poreze ni na imovinu ni na delatnosti, grade gde god stignu svoje bogomolje i domove. Svestenici svi po minimum troje dece gde ih se dosta skoluje u inostranstvu jer imaju mogucnosti s obzirom koliko zaradjuju i ne placaju nista drzavi.

Drzava odvaja milione Evra naseg novca za ovu religiju koja nije nasa.

Nasa izvorna religija je Rodna vera

Jednom recju, od kad je ove sprege vlasti za crkvom narod Srbije je pokoren i nema svoj identitet.

Narod koji ne zna svoju istoriju i svoj identitet ne moze ocekivati da ga bilo ko drugi postuje posto ni sam ne postuje sebe.

Advokat Hadzi Antic

pre 5 godina

Ne znam šta da kažem. Nisam
video da se neko buni kada se zidaju tržni centri. Stopiraju se radovi kada se gradi crkva. Znam da bi dobrodošao i Dom zdravlja, ali buniti se protiv zidanja crkve, nije lepo.
(Nikita, 30. jun 2018 13:32)

Hoces li nam objasniti zasto nije lepo?

Crkve ne sluze nicemu,jer se tamo ne cini bukvalno ,nista korisno.
Korisnija bi bila skola,vrtici,pa i trzni centar ili Dom Zdravlja.Jednostavno,narodu je potrebno obrazovanje,obdanista za decu ,dok su na poslu,ili prodavnice ,gde mogu da kupe potrebne stvari.Bez crkve mogu,a ima ih gde god se okrenes i ne vidim da iko ide u njih.

SPC je postala jezivo agresivna,zahvaljujuci tome sto joj je drzava dala previse vlasti nad imovinom na Kosovu i finansira ih zestoko,posto sama nema nikakav uticaj na tom prostoru,pa su pomislili da tako moze i u Srbiji.
Ne moze!

Srbija je sekularna drzava,a ne pravoslavna dzamahirija !

buzzz

pre 5 godina

Ako postoji dozvola,onda crkva ima apsolutno pravo da gradi.A građani bi pre protesta trebali da razlimisle za koga glasaju na izborima.Neka se obrate svojim sugrađanima,za koje su glasali,a koji su dozvolili gradnju.Postojali su brojni načini kako je to moglo mnogo ranije da se reši u korist svih.Ne može rulja,bila u pravu ili ne,odlučivati šta treba da se gradi.

Gomila naivnih gradjana

pre 5 godina

Gospodo, ono sto pise u ugovoru to vam je. Ako vam neko usmeno kaze nesta znajte da taj to moze da ispuni ali i ne mora ! Tada je bila druga vlast, vlada se promenila, oni koji su obecali vise nisu tu.... Ako ste hteli da se zastitite trebali ste da trazite to napismeno I overeno u sudu i da vam daju bankarsku garanciju naplativu na prvi poziv ukoliko tako ne bude. Medjutim da ste to trazili videli biste da Vam to niko ne bi dao. Znaci imast taj stan i to je sve , Na ostalo zaboravi... Mozete da se bunite i na kraju od toga nema nista. Bune se I stedise u francima pa nisat. Platili ste svoju naivnost i kada za 50 godina skupite pare za novi stan dobro razimislite da li cete ikome verovati

Vince

pre 5 godina

BRAVO ! Dom zdravlja trazite NARAVNO , kakve bre crkve u 21. veku o cemu mi pricamo ?? Ima dovoljno crkava ionako .. sve neki veliki vernici a ponasaju se potpuno suprotno, o popovima necu ni da pricam ...

Leo

pre 5 godina

Kome treba crkva u naselju u 21. veku? Ima toliko crkava za sve vernike. Ljudima koji su kupovali stanove su obecali nesto sasvim drugo. Ako to ne moze treba napraviti park, zelene povrsine, sportske sadrzaje i tome slicno a ne da stoji ta parcela kao najvece ruglo u naselju.

Nikola

pre 5 godina

Koliko smo napredni, crkva umesto doma zdravlja! Meni isto da li je džamija, crkva ili vračara, nijedno ne leči. Državna politike je: Kakva bre medicina kad imamo crkvu, daš koji dinar za direktan razgovor sa bogom pa da vidiš kako bolest nestaje.

kako Mali Đokica tumači šta proizilazi iz prava svojine

pre 5 godina

Ako je plac u vlasništvu SPC, onda valjda mogu da prave crkvu. Njihov plac, njihova stvar šta će s njim.
(Zeleni zmaj, 30. jun 2018 13:31)

Ma, nije nego!

Od kada to i gde to vlasnik placa određuje namenu parcele?
Znači ako ja kupim plac, mogu da radim šta ja hoću?

Nešto poput Kaluđerice?


Valjda postoje urbanistički planovi i prostorno planiranje?

Zoran

pre 5 godina

Na Novom Beogradu su napravljene dve nesrazmerne crkve sa još dve velike građevine prođe. Prva je skoro završena sa ogradom od kovanog gvožđa oko celog velikog placa koji zauzima , sva u mermeru... druga će se završiti uskoro pretpostavljam u istom stilu. Veoma luksuznom. U Nišu penzioner prodaje bubreg da bi platio struju.

Stepančanin

pre 5 godina

Stanari žele ono što im je i obećano prilikom kupovine stanova i što im nedostaje u naselju: školu, vrtić, Dom zdravlja, multifunkcionalni tržni centar... a ne crkvu!

Dokle više crkva u svakoj ulici?

Nemanja

pre 5 godina

Ovo je strašno. Navodno smo sekularizovana država, a ne može biti dalje od toga.
U Evropi, samo na ovom primitivnom Balkanu se osnovne životne potrebe stavljaju iza bogomolja i religije. Kao da živimo u srednjem veku.
Milione dajemo crkvi iz budžeta bez da se građani pitaju da li žele da njihov porez odlazi na skupa kola i kuće sveštenih lica.

Isla

pre 5 godina

Na potezu od Arene do novog Merkatora na Novom Beogradu su dve crkve, trasa koja moze pesice da se predje za 15 min. Kad sam u prepunom autobusu i ne vidim koja je stanica, kad vidim da se ljudi krste znam da smo na stanici kod crkve kod Merkatora. Roditelji muku muce sa mestima u vrticu kojih nema. Domovi zdravlja prepuni, nema ni njih. U Stepi su mahom mladi parovi kupovali stanove gde je receno da ce u perspektivi po planu tu biti vrtic i dom zdravlja. Ljudi su verovali da ce resiti problem. Kako sad crkva? Nakupilo se para od vernika pa sad gradi gde god ima mesta. Mislim da treba jedna lepa i raskosna da se napravi kod takozvane dve kule, sto da ne?

Naopak

pre 5 godina

Pametni ljudi, evo im neka od ovih silnih crkava po Novom Beogradu, grehota koje pare odoše na opijum za mase i vozne parkove bradonja demagoga.

Milos

pre 5 godina

Podrska stanarima!
Ljudi su kupili stanove uz dogvor da u blizini imaju obdaniste, dom zdavlja, park. Crkve i onako nicu na svakom koraku.
Dosta je vise uzurpacije privilegovanog klera u dzpiovima i preskupim linuzinama!

Draža

pre 5 godina

Podržavam proteste jer smatram da imamo previše crkava a nedovoljno zdravstvenih i predškolskih ustanova. Jedino što su ljudi u zabludi kad kažu “platili smo dom zdravlja itd”. Oni su platili isključivo ono što im piše u ugovoru, stoga ako u ugovoru nema doma zdravlja i ostalog, oni to nisu platili. Imaju pravo da traže i bune se ali obećanje ludom radovanje. To ako im je neko nešto obećao, a oni na osnovu obećanja koje se ne spominje u ugovoru kupovali stanove, onda oni nisu to platili.

vladebb

pre 5 godina

Bravo! Svaka cast! Konacno neko i mozgom da razmislja. Drzava i Crkva misle da ce deca da se lece molitvama i skupljanjem pomoci po facebook-u za lecenje u inostranstvu.

Isla

pre 5 godina

Na potezu od Arene do novog Merkatora na Novom Beogradu su dve crkve, trasa koja moze pesice da se predje za 15 min. Kad sam u prepunom autobusu i ne vidim koja je stanica, kad vidim da se ljudi krste znam da smo na stanici kod crkve kod Merkatora. Roditelji muku muce sa mestima u vrticu kojih nema. Domovi zdravlja prepuni, nema ni njih. U Stepi su mahom mladi parovi kupovali stanove gde je receno da ce u perspektivi po planu tu biti vrtic i dom zdravlja. Ljudi su verovali da ce resiti problem. Kako sad crkva? Nakupilo se para od vernika pa sad gradi gde god ima mesta. Mislim da treba jedna lepa i raskosna da se napravi kod takozvane dve kule, sto da ne?

NS

pre 5 godina

Paaaaa....treba oprati silan novac !. Dzipovi i limuzine se mnooogo vide, a ovako ulazu u "proizvodnju" i otvaraju nova radna mesta - zaposlice popa, popadiju, crkvenjaka..... Mozda dobiju i pomoc Drzave zbog toga. Sta 'ocete ?. A doktori? nisu dakeko - eno ih u Nemackoj, Austriji......

dragan

pre 5 godina

Neverovatno je da se NA SILU otima zemljiste i gradi crkva tamo gde je ne zele.

Ovaj patrijarh uopste nije u kontaktu sa narodom.

Potreban je protest ispred patrijarsije.

Bog im decu nece leciti, vec doktor u ambulanti. Da Bog moze da leci ne bi popovi isli kod doktora.

Miloš

pre 5 godina

Ako je plac u vlasništvu SPC, onda valjda mogu da prave crkvu. Njihov plac, njihova stvar šta će s njim.
(Zeleni zmaj, 30. jun 2018 13:31)

Hajde da zanemarimo GUP, nego, na kom je javnom konkursu SPC kupila to zemljište i za koliko novca? Mislim, ako je njihovo privatno vlasništvo, eto ne bi bilo loše znati kako se dolazi do privatnog vlasništva na državnom zemljištu.

Sloba

pre 5 godina

Bravo za komšije, dosta je bogomolja ,zidajte i gradite škole ,vrtiće ,domove zdravlja , pozorišta kada dođem sputa pridružiću vam se iako nisam iz tog kraja.

Debeli Sava

pre 5 godina

"Građani nisu imali priliku da se izjasne....".Imali ste vi priliku da se izjasnite, zato vam i prave crkvu a ne dom zdravlja.Što bi ono rekli:Jer smo tako u mogućnosti.

Saša

pre 5 godina

Slažem se sa većinom o problemima unutar SPC,ali ne verujem da bi se tolika buka podigla da se kojim slučajem tu gradi neki tržni centar ili hipermarket.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Ako crkva (u ovom slucaju SPC) ne zna sta ce s parama, neka najskupljim materijalom,"ful" kamen,mermer i najboljim majstorima renovira kompletan plato ispred Hrama,jer je to apsolutno ruglo grada. Sramota je proci tuda,a stranaca koliko hoces,svi sa kiselim licima dok gledaju okolo. Nema 4 ploce da su cele i da nisu izvaljene,rupa milion.

mega bot

pre 5 godina

Pa ako bolje pogledamo neka je crkva.
Svi doktori su pobegli preko i nece imati ko da radi tu i da nas leci.
Ovako lepo imamo crkvu i samo mozemo da se pomolimo bogu. Posto zdravstvo nemamo.

Vid

pre 5 godina

Prvo bih napomenuo da sebe smatram srpskim rodoljubom, poštujem veru i tradiciju. Crkva koja bi trebala da bude moralni uzor, ovde kao i u brojnim slučajevima koje viđamo po celoj zemlji, nastupa kao interesna grupa ili politička stranka kojoj je najbitnije da ugrabi što više nekretnina. Čemu to neukusno i tako očigledno zidanje crkvi na svakom ćošku ?! Crkva bi bila mnogo poštovanija i doslednija kada bi ovoliko rada i sredstava koje decenijama ulaže u zidanje crkvi na svakom ćošku, uložila u stipendiranje đaka i studenata, u edukaciju svojih vernika i ostalih građana o očuvanju ličnog zdravlja, ili o tome kako da ostvare svoja građanska i zakonska prava, kako da izdejstvuju u opštinama da se reše infrastrukturni problemi, u renoviranje bolnica, škola... Gorak je utisak da crkva slično kao i državne ustanove namerno radi na svojoj degradaciji u očima javnosti.

dzoni cackalica

pre 5 godina

spc treba od te love da izgradi dom zdravlja kao svoju zaduzbinu..time bi sigurno osvojili gomilu simpatija naroda..pogledajte kako katolicka crkva radi..ucite od njih...imaju svoje bolnice i cak i svoje casne sestre koje rade u istim bolnicama!!

maja13

pre 5 godina

Naša crkva nema nimalo hrišćanstva u sebi. Koliko javnih kuhinja su napravili?prihvatili za beskućnike? bolnica? ambulanti za socijalne kategorije? zabavišta? domova omladine? biblioteka? diskoteka?To sve katolička crkva radi. A naši?Samo gospodi pomiluj i sebi u džep.

Komunacukapitalizmu

pre 5 godina

E ovi ljudi mi nikada nece biti jasni zaduze se za ceo zivot daju 1000+ evra za stan na najobicnijoj livadi verujuci da ce se zbog njihovog nepromisljenog postupka sve u ovoj zemlji promeniti, krenuce da se grade skole, vrtici, bolnice, muzeji da da kako da ne... sledeci put lepo za isti stan ponudite do 350 e m2 a ostatak kada se na livadi izgrade sva ona obecanja koja su napumpala cenu kvadrata! Slicno kao i belvil lux stanovi izmedju toplane i garaze gsp-a placeni ko zna koliko, a sada ajde drzavo rusi toplanu kvari pogled nasim lux stanovima rusi i garazu gsp-a svako jutro bude
nas tramvaji... Kada bi ljudi malo mucnuli glavom pa se zapitali sta tacno oni dobijaju za svoj tesko zaradjeni novac, mozda bi se nase trziste malo unormalilo a zna se dokle je ovaca nece falit vune!

Strucnjak

pre 5 godina

Pa logican potez drzave, sa DZ imaju samo dodatne troskove u budzetu, sta ce im to iako kazu da preliva... trebao je mozda trzni centar, stepa nema nijedan

drvobradi

pre 5 godina

Zanimljivo. Od dve lokacije na kojima je drzava zidala, na jednoj je promenjen urbanisticki plan, pa su dobili pumpu i crkvu umesto vrtica, skole i DZ a na drugoj su sazidali kancerogene zgrade koje nisu srusili vec ce da prave hostel. Posle sto ljudi odlaze i kako da se to zaustavi.
@KOsta i slicni
Tipican primer ljudi koji kapiraju jedino tiraniju kao oblik vladavine. Za vas je demokratija tiranija vecine a kapitalizam oblik ekonomskog uredjenja gde novcem mozes sve. Znaci neko kupi plac i moze da zida sta hoce. Srecom pa nisu odlucili da naprave kafileriju. Zamisli da Matijevic od zgrade Jugoexporta na Trgu odluci da napravi fabriku virsli.

Koraks

pre 5 godina

Ne shvataju ljudi kakvi idioti donose odluke u njihovo ime.Potpuno ih razumem,kupili su stanove a infrastruktura ne prati obecane uslove.Sad jos treba da im zvone zvona na svakih sat vremena da im unistava svaki mir.Skole u naselja a popove u crkve na planinama !!!!!

miodrag

pre 5 godina

Odakle crkvi to zemljiste? Taj deo kumodraza je privatno vlasnistvo starosedeoca. Godine 1953. ta zemlja je oduzeta od vlasnika, privatnih lica, i dodeljena za izgradnju kasarne. Posle kasarne, kao sto svi znate, nice jedno naselje. E sada, kada je crkva tacno dobila to zemljiste? Urbanistickim planom Stepe? A gde su dom zdravlja i vrtic? Slazem se da mora da postoji i crkva ali prvo ono obecano. Drzava nema para da sagradi dom zdravlja i vrtic ali zato SPC ima para da sagradi crkvu. Inace, ova vlast je spiskala 2 miliona evra na fontanu i planira da potrosi jos 3 miliona evra na jarbol???? Pametnom dosta.

Dovla

pre 5 godina

Stepa je na kraju ispao samo produzetak naselja Brace Jerkovic. Izvinite ljudi, ali tako je ispalo na kraju, koliko je vama tesko, toliko je i nama iz Jerkovica. Nemate ljudski prilaz do tolikog naselja, sluzite se kruznim putem sa jednom trakom, bilo je nenormalno proci tuda i ranije, kamoli sada.

Nadlezna predskolska ustanova je Cika Jova Zmaj sa sedistem u Brace Jerkovicu i decu vodite u Jerkovic ili Medak u vrtic. Skola u Stepi je prepuna, vec vidim da deca iz naselja ove godine idu u Djuru Danicic. Nadlezni dom zdravlja je u Jerkovicu. Nemate ni ljudski izlaz sa gornje strane na Vojvode Stepe.

Mislim da je cena tih stanova bila korektna, ali smatram da je ljudima izgradnja crkve preveliko trljanje nosa.
Imaju dve crkve u Jerkovicu, ako zele da odu- oticice. A zvrje prazne godinama. Treba da znate da je doslo novo vreme, da je Stepa puna mladih pametnih ljudi koji ne veruju u ono sto ne vide. Religija je jedna od tih stvari u koje moras da ubedjujes sebe da postoji ono sto ne vidis.

samo napred

pre 5 godina

Podrska za stanare naselja.
Imaju u komsiluku crkvu na Banjici, ali poceli i nezajazljivi popovi da dele kolac.Drugi im plati kompletnu infrastukturu, narod gladni od poreza najverovatnije dobar deo gradnje a oni istaknu cenovnik za vencanje, opelo, krstenje i redom...

Puritanac

pre 5 godina

Pocese popovi da se bahate, prvo od nasih para, nasih donacija, koje smo tesko odvajali od usta, napravise pored Hrama , za koji smo oare i davali, onu odvratnu kocku za koju i ne znam cemu sluzi...Drugo, sta je sa onim silnim proneverama u Crkvi na Kosovu. Da li je to procesuirano i sta se desilo sa kradjom onih silnih donacija nasem napacenom narodu. ....E moj Pavle, sveti covece...vide li ove sada. Gde je tu vera i ljubav, a gde dobri nas Gospod

Prebogati Socijalista

pre 5 godina

Crkva je počela da iskorišćava blagonaklonost države prema njoj, nije samo u stepi, grade crkve gde hoće, dobijaju nekretnine na dobrim lokacijama koje pretvaraju u poslovne prostore umesto u biblioteke itd. Ništa ne rade hrišćanski za beskućnike, siromašne, bolesne, gladne..... Žao mi je što Patrijarh Pavle nije mogao da raspolaže tolikim resursima, ovo je sad baš preterano antiduhovno delovanje. Da nas čuva Bog (privatno obezbeđenje)

Verujem u pravdu

pre 5 godina

Jedini koji kažu ne, na bahatost! Državo i SPC, treba da vas bude sramota. Hoćete da kažete, sve što je pre bilo poništava se? Pa tu se vidi koliko smo bez sistema, ovde pojedinci vode glavnu reč. Zamisli Vesić, koji je ustvari bio u svakoj prethodnoj vlasti. Preletač, bez obraza i časti, stidite se! Građani su bitni, a ne vaši mutni interesi. Samo za fontane ste odvojili pare, jer imate neki masan dogovor izgleda. A decu roditelji vozaju po 15 km svaki dan u vrtić i prave dodatnu na ionako opterećen saobraćaj, plus dodatno opterećuju kućni budžet. A sad subvencije izmišljate, a osnovnim potrebama za život se ne bavite. Mažete nam oči samo. Dokle ovo ljudi ide?

Petar

pre 5 godina

Samo gospodi pomiluj i sebi u džep.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maja13, 30. jun 2018 21:02)

Nije mi lako da kažem: Ali, "maja" je potpuno u pravu!!!

Joao

pre 5 godina

Bolji bi bio naslov - građani ne?e državno-crkvenu prevaru!
Građani su s pravom ljuti
- zbog prenamene zemljišta u naselju
- zbog netransparentnosti odluka u raspolaganju gradskim građevinskim zemljištem koje otvara prostor za dalje malverzacije i kriminalne radnje i ponašanja gradske i republičke vlasti
- zbog dovođenja kupaca stanova u zabludu, što predstavlja kršenje zakona
- zbog bahatog ponašanja vrha SPC i nedostatka volje ne za dogovor, nego za bilo kakav dogovor
- zbog građenja brvnare u modernom naselju (oblačenja papuča na večernje odelo).

да да

pre 5 godina

Хахахахаха прво ти продају а онда те намагарче е па неће да могадне !!!! Ту ће да буде шта је обећано или неће да бидне ништа а понајмање црква и пумпа !!!!

Anon

pre 5 godina

Isto ovo je uradjeno bilo i u Subotici pre dve godine. U jednom od najvecih naselja u gradu (Prozivka), na parceli urbanistickim planom predvidjenom za dom zdravlja (u novinama je bilo da su cak i obezbedjena sredtva iz nekog fonda za izgradnju istog), u roku od 3-4 meseca, pocela izgradnja crkve)... samo nazalost niko nije izasao da se buni... i sad naselje od preko 20.000 ljudi nema ambulantu.. ali ce imati crkvu...

ime

pre 5 godina

Na Cukarickoj Padini ne postoji Osnovna skola niti postoji Dom zdravlja. Deca sa padine moraju da idu u neku od skola na Banovom Brdu, sto podrazumeva koriscenje GSP-a i prelazak vise rizicnih saobracajnica. Umesto Doma zdravlja otvorena je mala ambulanta u poslovnom prostoru jedne od zgrada.

Imamo crkvu, a pored crkve pop godinama gradi "pomocni" objekat veci i luksuzniji od crkve! Posto mu izgradnja ne ide brzo stalno nam se zali da mu treba vise para. Da je crkva pametna i da oseca muku svog naroda taj objekat bi namenila ili poklonila deci, kao obdaniste, skolu ili dom zdravlja. Mi bismo skupili pare o cas posla. Ovako se samo bahate i cude zasto imaju sve manju podrsku...

samuraj džek

pre 5 godina

@drvobradi
Ako malo više zagrebeš istoriju antičke grčke videćeš da se njihova demokratija nakon 30ak godina pretvorila baš u tiraniju. Demokratija ne postoji niti će postojati dokle god se ne promeni svest ljudi, takodje ako zagrebeš malo po prvobitnim planovima naselja Stepa Stepanovic videćeš da ni ono ne izgleda onako kako je prvobitno planirano.