1. ljudi,kako da za ovo niko nije kriv?Da l cu nekad da dozivim da drzava kad pogresi gresku ispravi o svom a ne o mom trosku?Sta ce biti sutra,promena grba,zastave,eu s**** itd....?Dajte molim vas ovo na ustavnom sudu ne bi proslo da covek ni kriv ni duzan placa ponovo 4500din eeeej...Zato od danas vise ne placam parking...ako je to zbog toga pa makar zaglavio zatvor...
    (Nenad, 22. januar 2018 15:47)

    # Link komentara

  2. Ako zbog ovoga kaznimo Dačića na beogradskim i sledećim izborima, sledeći put će debelo da se zamisle oni koji su navikli da odgovornost ne postoji.
    (Liberty, 22. januar 2018 11:36)

    # Link komentara

  3. I sve zbog parking servisa ?!?!? Ček bre Aj ovo sa kvčicom da pokušamo da skapiramo ( mada je nebulozno ) ali kako to da W i Y idu u zaborav a X ostaje ...X naše slovo ? :-)
    (JocaTrta, 22. januar 2018 06:47)
    Вероватно због таксиста...
     (мирко, 22. januar 2018 09:17)

    # Link komentara

  4. da smo normalni,izašli bi na ulice i ćao. za svaku sitnicu koju snsovci ne znaju ili neće da isprave\urade na ulice. vidi Grke,zbog reči izašlo pola miliona ljudi. al nama nikako da se ugodi,te nam ladno,te ovo,ono
     (qwamo, 22. januar 2018 09:07)

    # Link komentara

  5. Ne lazite ljude: nije u pitanju nikakva "kazna" za neplacen parking, vec doplatna karta kojom parking servis trazi nekakvu odstetu za neuplaceno parkiranje.
    Zna se ko ima pravo da pise kazne u saobracaju - MUP
    (Ns021, 22. januar 2018 08:41)

    # Link komentara

  6. Ž i Z nisu isto, šta je tu problem!? Ne znate da kucate Ž na telefonu, vaš problem.
    (šetač, 22. januar 2018 08:24)

    # Link komentara

  7. @JocaTrta
    латинично x (iks)
    и ћирилично х (h).
     (.орг, 22. januar 2018 08:23)

    # Link komentara

  8. Ja vozim moje biciklo ko pametan čovek i nikada nisam imao nikakvih problema, ni sa kvačicama ni sa parking mestom, a vrlo često idem prečicama kroz parkove ili platoe ili trgove ili neka takva mesta, presečem i stignem pre ostalih. Plus štitim životnu okolinu, a o novčanoj uštedi da i ne pričam.
    (Pametnjaković, 22. januar 2018 08:12)

    # Link komentara

  9. Najveci lopov u drzavi Srbiji je sama drzava. Odatle sve krece i tu se sve zavrsava. Forsirali su registracije sa "kvacicama" iako su ih upozoravali i govorili o svim manama takvog obelezavanja, ali Boze moj, zna se ko je gazda. Opet njihovu idiotariju placaju drugi. Ovakvih primera je nebrojeno i svaki puta se kola slome na onima koji nisu imali veze sa donosenjem takvih ingenioznih resenja. Daleko smo mi od EU bas zbog ovakvih stvari koje tamo ne mogu da prodju, a mi ne zelimo da ih se odreknemo ... jer to dodatno puni (praznu) drzavnu kasu.
    (mikin, 22. januar 2018 08:06)

    # Link komentara

  10. Pa pre samo godinu dana ist taj Dacic je rekao da ce tablice vaziti dok se fizicki ne ostete i da ce to biti definisano uredbom, kad ono cvrc produzili trajanje na jos 2 godine (kao da su tablice prehrambreni proizvod) i tako smo dosli do ponovne zamene svih tablica.
     (igi, 22. januar 2018 07:44)

    # Link komentara

  11. i naravno opet ogromne guzve i nedostatak tablica jer se ne menjaju samo tablice sa kvacicama vec sve kojima je rok 2018 a da vas podsetim da su tada naredili da cela Sr ija zameni tablice pa se po logici stvari to desava i ove jer gle cuda vecini tablice isticu ove godine jer je malo srecnika koji su u medjuvremenu nabavili drugi auto ali on vise nije ministar saobracaja vec tamo nekih poslova pa ga bas briga
     (petrovaradin, 22. januar 2018 07:40)

    # Link komentara

  12. Šta ako meni odgovara?Ne idem u inostranstvo i ne parkiram!Zašto meni ne može da ostane?
     (darius, 22. januar 2018 07:35)

    # Link komentara

  13. @(Aluvial, 21. januar 2018 21:21)

    Nije tačno da je naš font slova na tablicama lep. Najlepše su crnogorske tablice urađene za svaku pohvalu, a od naših gore su samo hrvatske, mada ni oni ljudi nemaju slova sa kvačicama.
    (banezi, 22. januar 2018 07:14)

    # Link komentara

  14. Ja imam WR I šta sad treba da molim Boga da ne dobijem X jer možda im to padne na pamet ga izbace sledeće godine...
     (JocaTrta, 22. januar 2018 07:00)

    # Link komentara

  15. I sve zbog parking servisa ?!?!? Ček bre Aj ovo sa kvčicom da pokušamo da skapiramo ( mada je nebulozno ) ali kako to da W i Y idu u zaborav a X ostaje ...X naše slovo ? :-)
     (JocaTrta, 22. januar 2018 06:47)

    # Link komentara

  16. Nevidm problem sa slovima koje imaju kvačicu (eto videli ste č, ž, đ, š) dovoljno je slovo bez kvačice pritisnuti i zadržati i rešen problem. Naravno slažem se sa komentatorima u svemu što su napisali.
     (e, 22. januar 2018 06:25)

    # Link komentara

  17. Ja ne znam zašto nekom smetaju slova sa kvačicama? Ako je problem zbog plaćanja parkinga, taj problem će ostati i nakon ukidanja kvačica sa poslednja dva slova. Evo imate nekog iz Šapca i iz Sente. Ko na telefonu nezna da ukuca Š umesto S može doći u problem pošto i Šabac i Senta počinju sa SA 
    Kad mogu Nemci da koriste ü i ö možemo i mi č, ć, š i ž
    (Saša, 21. januar 2018 18:01)

    Nemci koriste "Umlaut" samo u oznakama mesta, ne i u ostatku registarskog broja.
     (mile rizik, 22. januar 2018 06:24)

    # Link komentara

  18. @kvačmajstor

    Evo da ti kažem da nisi u pravu. Ja sam se jednom zabezeknuo kad sam video veliki beli pekarski kombi ispred mene sa naizgled istim registarskim brojem. Kad sam mu se dovoljno približio ukapirao sam da nosimo isti broj, samo on ima ĐA a ja DA na kraju. Đ je možda najkatastrofalnije odrađeno slovo i baš moraš da se približiš da shvatiš da nije D.
     (mile rizik, 22. januar 2018 06:17)

    # Link komentara

  19. A šta da rade građani sa ŠA ili ČA ili ĆU tablicama ? Da ukinu kvačice gradovima? ŠA ima parnjaka bez famozne kvačice SA... nije naravno problem u plaćanju parkinga, svi imaju telefone koji regularno kucaju i slova sa nesretnim kvačicama nego im ružne tablice sa ovim slovima, a mogu imati i ružne dvoslovne kombinacije npr WC, WĆ, WČ, GY.... mada ostaje ona mnogim odgovarajuća VO...
    (beograđanin, 22. januar 2018 04:52)

    # Link komentara

  20. A KŠ,ČA ili ŠA možemo za par godina da menjamo,uz "proviziju",naravno.
    (Pera što ti..., 22. januar 2018 04:46)

    # Link komentara

  21. Tako nam i treba kad nam je 40evra ogroman iznos pa jel vi vidite gde zivimo?
    Uglavnom neko ko proizvodi tablice ima ogromnu zaradu. Moje sam vec jednom menjao jer su se izlizale, crni brojevi i sliva poceli da budu beli i nije bilo dovoljno citljivo.
    Stedi se na materijalu cene evropske. A neki novi Šarić zadovoljno trlja rucice.
    Narod nebeski...idi tamo odakle si dosao.
     (DonnieDarko, 22. januar 2018 04:11)

    # Link komentara

  22. Ја сам власник таквих таблица и распитаћу се око тужбе, још када би се удружили....
     (Филип, 22. januar 2018 03:18)

    # Link komentara

  23. Dok je ovaca biće i čobana .
    (Cvele, 22. januar 2018 03:13)

    # Link komentara

  24. 32 god u Svajcarskoj imam iste Tablice, i placam Vinjetu godisnje 40 fr.U Srbiji je interes Vlasti samo unistiti sto vise Jadan Narod
    (srba, 22. januar 2018 03:06)

    # Link komentara

  25. Ovi sto pozivaju na "gradjansku neposlusnost" kako misle da se to u praksi izvede? Eto, ja cu morati zbog W nove tablice da placam. Ako budem neposlusan odvalice mi kaznu koju cu morati da platim. Tako bi prosli i ostali koji bi da budu neposlusni. I tako par puta i na kraju cu uzeti nove tablice. Tako da je ova prica o pobuni i neposlusnosti samo mlacenje u prazno, na bilo koju temu kad nas drzava krene pritiskati.
     (Pera, 22. januar 2018 02:55)

    # Link komentara

  26. Ne znam zbog čega to nije urađeno odmah 2011. kad su se uvele nove tablice? Shvatam, puni se budžet, ali valjda postoji i neki drugi način sem otimanja od građana? A i ne znam šta je sporno sa slovima č, ć, ž i đ, zbog čega su ona predstavljala smetnju?
     (Nc, 22. januar 2018 02:34)

    # Link komentara

  27. kako zadavale muke,otkucas c umesto č ili ć pa posle sa drugog tel.otkucas kako treba i eto te 2 sata u crvenoj zoni,imali su srece ovi sa takvim registracijama,ahaha
     (parking servis, 22. januar 2018 01:55)

    # Link komentara

  28. Da li neko moze da mi kaze zasto gradjani miraju da placaju gresku drzave i mupa.a pa sad moraju da placaju nove tablice?
    To je greska mupa i sami trebaju ljudima da plate tablice.
    (Milan ns, 22. januar 2018 01:08)

    # Link komentara

  29. Ali zašto smeta Y i W ???
    (niksy, 22. januar 2018 01:05)

    # Link komentara

  30. U Hrvatskoj su isto pločice sa kvačicama pa nema nikakvih problema slobodno voziš bez problema po drugim zemljama EU ovo kod vas je neka otimačina para.
    (Marios, 22. januar 2018 00:49)

    # Link komentara

  31. Ljudi, samo građanska neposlušnost.
    To je jedino rešenje.
    Da li se slažemo da sve ovo treba da ide na teret države? Slažemo se!
    Bahatoj vlasti se moramo odupreti odlučnošću.
    Kada nepravda postane način života, otpor postaje obaveza!
    (Korčagin, 22. januar 2018 00:03)

    # Link komentara

  32. Ljudi, samo građanska neposlušnost.
    To je jedino rešenje.
    Da li se slažemo da sve ovo treba da ide na teret države? Slažemo se!
    Bahatoj vlasti se moramo odupreti odlučnošću.
    Kada nepravda postane način života, otpor postaje obaveza!
    (Korčagin, 21. januar 2018 23:51)

    # Link komentara

  33. pored toliko kombinacija slova i brojeva oni uzmu i latinicna s kvačicama . Zar ovo nije dovoljno za pojam o tome kakvi ljudi rade u MuP-u . Diletanti.
     (Jovan, 21. januar 2018 23:44)

    # Link komentara

  34. Na klanju vozača isplaćuju sve u ovoj državi,penzije,plate stranačkim parazitima koji ništa ne rade. Litra benzina je oko 150 dinara,ne znam tačno,u Kanadi je litar benzina jedan dolar,negde oko 70-80 dinara,u tom rasponu se kreće. Svi vozači da se solidarišu i samo 3 dana pešače i verglaju bicikle,raspad sistema bi se desio.
    (Zgembo, 21. januar 2018 23:44)

    # Link komentara

  35. Ovo je neko u MUP-u uradio namerno a znao da je da se ne mogu koristiti slova sa kvačicama i da naši ljudi odavno imaju probleme zbog takvih tablica u EU kad ih zaustavi policija. Sve se radi samo da se napuni budžet RSna grbači građana, a sasvim bi normalno bilo da sve ovo sad plati onaj ko je dozvolio da se izdaju tablice sa takvim slovima. To je razlog zašto mediji ne smeju da objavljuju vesti iz EU već se sve vesti prerađuju kako to nekome, a zna se kome,odgovara.
    (Marko N., 21. januar 2018 23:34)

    # Link komentara

  36. sam' da uzmu pare!
     (maki, 21. januar 2018 23:32)

    # Link komentara

  37. Kako slova "W" i "Y" prave problem prilikom placanja parkinga? Razumem za slova sa kvacicom ali u ova dva ne vidim problem sto se tice placanja parkinga.
     (Dragan, 21. januar 2018 23:21)

    # Link komentara

  38. Hvala drzavi sto o svom trosku ispravlja sopstvenu gresku.
    (Napredni Hejter, 21. januar 2018 22:51)

    # Link komentara

  39. Može li Kovačica da dobije neke tablice bez kvačice, samo da nemamo više Pančevačke, hoću reći Pancevacke! :P
    (K(o)vačica, 21. januar 2018 22:30)

    # Link komentara

  40. Jel kod vas prodje nekad mesec dana da se ne menja nesto u vezi sa registracijom?
    (Slovenac, 21. januar 2018 22:29)

    # Link komentara

  41. Kada se odštampaju podaci sa saobraćajne dozvole vozila koje na registarskoj tablici ima slova sa kvačicama, štampa se varijanta bez kvačica. To navodi na zaključak da se na čip zapisuje upravo tako - bez kvačica. To je, naravno, i jedini način da u inostranstvu takva registarska oznaka ne pravi problem. Iz toga sledi da ako je neko dobio određeni broj i oznaku sa kvačicama, npr. ŽĆ, za isto registarsko područje se neće izdati oznaka ZC, ZĆ, ZČ, ŽC, ŽČ jer će u elektronskom obliku nastati duplikat. Iz toga takođe sledi da se apsolutno nije ništa dobilo uvođenjem kvačica jer je broj kombinacija isti kao da je od samog početka postojalo samo ZC. Takođe, zato je uvek mogao i parking da se plaća slanjem slova bez kvačica, a da ne bude zabune. U tom smislu, uopšte nije jasno zašto sada odjednom to ne može. Šta se preko noći promenilo?
    Ako je neko ikad video istu kombinaciju koja se razlikuje samo u kvačicama, to znači da ovo što sam naveo nije tačno i molim da ostavi komentar.
    (kvačmajstor, 21. januar 2018 22:07)

    # Link komentara

  42. Nikako mi nije jasno zašto vlasnici vozila treba da plaćaju promenu tablica i saobraćajne kad oni nisu imali uticaja pri izdavanju istih! Zašto mi da plaćamo tuđe brljotine!
     (vlasta74, 21. januar 2018 22:06)

    # Link komentara

  43. Postoji mnogo dobra aplikacija "Parking manijak". Tom aplikacijom je resen problem kvacica, a pritom sadrzi brojeve parking servisa za celu Srbiju.
    A to sto se sada izbacuju kvacice je isti fazon kao sa prvim elektronskim licnim kartama koje su izdavane na 5 godina. Cisto da se zaradi neka para. Ista je glupost i sa trajanjem tablica od 7 godina.
     (Miki, 21. januar 2018 22:03)

    # Link komentara

  44. сва слова на таблицама треба да буду на ћирилици
     (сссс, 21. januar 2018 21:45)

    # Link komentara

  45. “Vozač je prosto onemogućen da sam sebi produži parkiranje u crvenoj zoni zato što je neko drugi već uplatio parkiranje za njegovo vozilo i na taj način iskoristio njegovo vremensko ograničenje."
    Ko ovo može da shvati? Kolika je mogućnost da na istom parkingu se nađu dva auta koja se razlikuju samo po kvačicama? Pa registracije imaju i brojeve. Šta nam sve neće plasirati.
    (raelno, 21. januar 2018 21:34)

    # Link komentara

  46. Pa meni je jasno da su zavrzlamu sa kvačicama i smislili zato da bi kroz nekoliko godina dodatno profitirali. Naravno da nema odgovornih.
    (posmatrač, 21. januar 2018 21:21)

    # Link komentara

  47. @Marinko
    "A da ne kažem da su slova na tablicama ubedljivo najružnija i najnečitkija u celoj Evropi." Sa ostalim delom tvog komentara mogu da se slozim, ali ovo sa fontom prosto nije istina. Font srpskih tablica je jedan od najlepsih u Evropi, jasan je citljiv, karakteri su dovoljno debeli, bez ostrih ivica. Isti takav font imaju i nemacke registarske tablice. Ali pogledaj recimo poljske ili rumunske table, sa jadnim i tankim fontom, totalno necitljivim. Na netu moze sve da se proveri lepo, a ko cesto vozi po evropskim autoputevima moze da potvrdi moj stav.
    (Aluvial, 21. januar 2018 21:21)

    # Link komentara

  48. Ovo nema nigde, samo kod nas....
     (narod, 21. januar 2018 21:16)

    # Link komentara

  49. Mangupska posla
    (Drug, 21. januar 2018 21:16)

    # Link komentara

  50. Znali su oni koji su planirali i prvobitnu zamenu tablica da će do ovoga doći.Na svaki mogući način otimaju od građana.
    (Kao nisu znali.., 21. januar 2018 20:43)

    # Link komentara

  51. Taj nesposobnjaković koji je smislio tablice sa našim slovima treba da momentalno popije otkaz i da ceo ostatak života provede otplaćujući višestruku štetu koju je naneo vozačima. Prvo je tu zamena tablica. Zatim naplata parkinga jer ima dosta vozača koji će morati da zamene mobilni telefon novijim. Pa onda desetine hiljada duplikata zbog naziva mesta: "SA" i "ŠA", "BĆ" i "BČ", "VS" i "VŠ", koji postaju problem čim se mrdnete iz ove jadne zemlje. Onda je tu problem neprepoznatljivosti kamiona sa prikolicom, jer zamena prvog i zadnjeg para slova ne doprinosi čitljivosti. A da ne kažem da su slova na tablicama ubedljivo najružnija i najnečitkija u celoj Evropi. O svemu ovome se pričalo i pre 7-8 godina kada su tablice uvođene, ali majmuni koji su ih uveli verovatno ne znaju da čitaju a slušaju samo šta Veliki Vođa kaže. Ovo je sramota i što je uvedeno i što opstaje.
    (Marinko, 21. januar 2018 20:29)

    # Link komentara

  52. Ako vam je istekla Saobracajna posle 1.1.2018., dobicete potvrdu na cirilici i engleskom da saobracajna vredi do 2020te. Pa probajte sa isteklom saobracajnom i tim komadom papira preko granice ako smete.
     (coa, 21. januar 2018 20:19)

    # Link komentara

  53. Koliko neposten zakon...
     (Први српски бек, 21. januar 2018 19:52)

    # Link komentara

  54. A, pa nemoj mo tako. Odmah optužujemo administraciju. Ušli smo tek u digitalizaciju, trebaće nam najmanje dvadesetak godina da se naša administracija adaptira I biće sve I redu. A dotle, pa neko mora da plati ovo edukovanje.
    (Gruja Ognjanović, 21. januar 2018 19:49)

    # Link komentara

  55. Kakve veze ima naplata parkiranja sa slovima u registaciji. To je problem parking servisa i nek iznađu način da ga reše. Zbog toga menjati tablice, pa to je suludo.
    (Dr Batkovski, 21. januar 2018 19:36)

    # Link komentara

  56. Proverite do kada vam važe saobraćajne dozvole!
     (Ne samo tablice, 21. januar 2018 19:28)

    # Link komentara

  57. Pozovite se na zakon o zastiti potrosaca i tuzite mup
    (Nele, 21. januar 2018 19:26)

    # Link komentara

  58. Treba drati glupu raju.
    (popp, 21. januar 2018 19:18)

    # Link komentara

  59. Ima da placate i da pitate jel ima jos. Izgleda da je samo u Srbiji sramota izaci na ulice I boriti se za svoja prava.
     (bane, 21. januar 2018 19:05)

    # Link komentara

  60. @seljak

    Postoje, ali takođe postoje i ljudi koji nemaju smartphone i ne žele da ga nabave (moj otac penzioner), a još uvek su sposobni da voze. On npr. nema srpska slova na telefonu.
    (građanin, 21. januar 2018 18:44)

    # Link komentara

  61. Problem tablica je problem drzave a ne problem vozaca. Drzava je nametnula takve tablice a sada trosak pokusava da uvali vozacima. Ne smemo da dozvolimo da nas drzava dere zbog sopstvene nesposobnosti, nego da se utvrdi ko je kriv za tablice pa da se kazni i pokrije troskove.
     (DEX, 21. januar 2018 18:43)

    # Link komentara

  62. Eno Grci se skupili u stotina hiljada zbog imena druge države a kod nas niko reč da kaže protiv toga što nas vlast tera da grešku države plaćamo iz svog džepa! Šta mene briga sto ste rešili da izbacite soba sa kvačicama koje ste uveli pre 7 godina!? Tad niste slušali savete da uopšte ne koristite ga slova na novim tablicama. Zamenite o državnom trošku ili ne menjajte uopšte dok vlasnik ne odjavi vozilo!
     (zvezdarac, 21. januar 2018 18:27)

    # Link komentara

  63. X definitivno ostaje, nije potrebno menjati ako imate ovo slovo (pod uslovom da nemate neko drugo koje je "problematično".
    Meni samo jedna stvar nije jasna. Zasto mi (građani) iz svog džepa treba da plaćamo nešto što je neko drugi pogrešio? Tu zemenu treba da finansiraju odgovorna lica. Nevezano za ovo, ali ja sam na primer nakon prve izrade saobraćajne dozvole nakon godinu dana, kada je trebalo da produžim registraciju, ustanovljeno je da su mi greškom stavili dozvoljenu nosivost 0 kg, bila je potrebna zamena, i pogodite ko je platio... ja naravno. Postavlja se pitanje, zašto ja treba da plaćam nečije greške? Stvarno meni nije stvar u parama, ali dokle će više svi da nas šišaju??? Sa našim sistemom stvarno nije nešto kako treba...
    (Mixi, 21. januar 2018 18:25)

    # Link komentara

  64. Lopovska drzava. U drugim drzavama bi sami dosli da ti zamene tablice uz izvinjenje. Mada se to verovatno ne bi ni desilo u drugim drzavama.
     (MarkooOoOoooOooOooOOOOoooOO, 21. januar 2018 18:18)

    # Link komentara

  65. Mozemo mi da kucamo komentare i da se zalimo, dzaba sve. Drzava nas krade na sve moguce strane. Kad se zamene ta slova menjace se brojevi, stavljace rimske cifre, pa posle 5 godina ce se menjati navodni neki nov grb Srbije i tako u krug. Banana drzava bila i ostala.
     (bane444, 21. januar 2018 18:16)

    # Link komentara

  66. Pa i ovako bi menjali sve zato sto im ističu.
     (Abolirani, 21. januar 2018 18:03)

    # Link komentara

  67. Ja ne znam zašto nekom smetaju slova sa kvačicama? Ako je problem zbog plaćanja parkinga, taj problem će ostati i nakon ukidanja kvačica sa poslednja dva slova. Evo imate nekog iz Šapca i iz Sente. Ko na telefonu nezna da ukuca Š umesto S može doći u problem pošto i Šabac i Senta počinju sa SA
    Kad mogu Nemci da koriste ü i ö možemo i mi č, ć, š i ž
     (Saša, 21. januar 2018 18:01)

    # Link komentara

  68. "Valjda treba da se uzmu pare."
    (seljak, 21. januar 2018 17:18)

    Sam si dao odgovor. U Francuskoj dobijes postom saobracajnu dozvolu i odes kod bilo kojeg kljucara ili u bilo koju garazu i oni ti za dva minuta odstancuju nove tavlice koje ti sam pricvrstis. A u srbiji moras da ih vratis u policiju, i to jos OPRANE molicu lepo! I zasto tablicama za ISTO vozilo koje nije promenilo ni vlasnika ni mesto boravka istice vaznost? Da li se mozda tokom vremena pokvare kao lako kvarljiva roba?
    Ne nego treba opravdati radna mesta u drzavnom aparatu.
    (pfff, 21. januar 2018 18:00)

    # Link komentara

  69. колко уводе разне форе за узимање кинте.....на крају ће бити најефтиније се возити бициклом или авионом
     (ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 21. januar 2018 17:58)

    # Link komentara

  70. Pa ovo je neverovatno zbog nekog nepismenog sa kupljenom skolskom diplomom ja trebam vec treci put da menjam tablice.Prve tablice sam normalno platio pri prvoj registraciji i to je jedino u redu.Kako mi je u auto ugradjen plin kada je doslo do osnivanja pljackaske agencije za plin zbog guzve, odnosno neorganizovanosti ove nesposobne pljackaske vlasti proslo je trides dana pa sam po tom osnovu morao da platim i druge tablice bez moje gradjanske krivice i sada ponovo da placam trece tablice zbog necijeg neznanja i ja to moram. To se zove pljacka i otimacina i niko nece da odgovara za to kao i za stotine drugih promasaja i sve to moraju da plate gradjani ni krivi ni duzni.
    (Digi, 21. januar 2018 17:56)

    # Link komentara

  71. Ljudi pobunite se i nemojte plaćati ovo ni slučajno, čija je greška neka ispravlja!
     (Kecman, 21. januar 2018 17:45)

    # Link komentara

  72. ako mup ne promeni Čačak ČA u CA onda je to zestoka prevara i ne treba placati promenu slova na tablicama.To neka ide na racun poreskih obveznika u vladi srbije.
     (Dejan, 21. januar 2018 17:43)

    # Link komentara

  73. Ovi sto imaju kvacice na poslednja dva slova registracije su to obilato koristili pri neogranicenom parkiranju po zonama. Prva tri sata ukucava Z, C i S, a posle toga, sa drugog broja telefona, Ž, Č, Š. Ostali moraju van zone na pola sata, dok oni ostaju. Tako da mozete da prestanete sa kukumavcenjem, jer danas 99.99% telefona ima ili podrzava srpsku tastaturu. Najobicnije foliranje.
    (Maksim, 21. januar 2018 17:43)

    # Link komentara

  74. I dalje će ostati duplikati VŠ/VS, PŽ/PZ i BČ/BĆ u oznakama gradova. Nadam se da su dovoljno pametni da ne izdaju tablice koje se preklapaju u takvim situacijama, ali sumnjam da neko u MUP-u brine o tome.
    (T, 21. januar 2018 17:40)

    # Link komentara

  75. Što reče neko u komentarima, šta će biti sa ŠA (Šabac) ili SA (Senta-Ada)???
     (Boki, 21. januar 2018 17:38)

    # Link komentara

  76. trosak zamene treba da bude preko 100 evra , ako ne i hiljadu evrica , dok je ovaca , bice i vune za sisanje , kad ste glupavi treba da placate , Grci , i to po novinama preko 100 000 ljudi na ulicama samo zbog imena makedonija , a vas decenijama pljackaju , i niko se ne buni , e pa internet junaci placajte , kad nesmete na ulice placajte , i pssssss , necu ni muvu da cujem
    (Radovan I, 21. januar 2018 17:33)

    # Link komentara

  77. Prilikom glasanja i plaćanja se samo setite kako je tadašnji ministar Dačić vatreno branio ove tablice sa kvačicama!
     (Ujka Vasa, 21. januar 2018 17:31)

    # Link komentara

  78. A x? Jel i njega menjaju ili ce u sledecoj rundi?
    (duke nukem, 21. januar 2018 17:29)

    # Link komentara

  79. Šta je problem u Y i W???
     (baxxx, 21. januar 2018 17:26)

    # Link komentara

  80. Vrlo cudnovata situacija, ili mozda čudnovata?
    (Supersonicar, 21. januar 2018 17:24)

    # Link komentara

  81. U kakvoj mi drzavi zivimo ljudi moji....
     (riko, 21. januar 2018 17:23)

    # Link komentara

  82. Zašto ne kažete da sve primoravaju da menjaju tablice bez obzira na datum isteka tablica? Jednostavno kada dođe vreme za registraciju obavezna je zamena tablica sa kvačicama.
     (Kole, 21. januar 2018 17:22)

    # Link komentara

  83. Sta je problem sa W i Y kada ga ima svaka tastatura na mobilnom?Postoje aplikacije za plaćanje parkinga gde jednom ukucas registraciju i to je to.Moze i da se promeni tastatura t.j.da se skine sa neta gde postoje i znaci s kvacicama š,č,ć,ž,đ.Ne znam sta je problem?!Valjda treba da se uzmu pare.
     (seljak, 21. januar 2018 17:18)

    # Link komentara

  84. Hoće ili onda za Čačak biti CA ili Šabac SA...
     (Shigman, 21. januar 2018 17:16)

    # Link komentara

  85. E moja Srbijo,e moji strucnjaci,meni se pala registracija sa Ž i sada ja moram da platim sve to zbog nekog strucnjaka koji je na vreme razmisljao kako da prevari nas srecne gradjane.I naravno nikom nista,samo negodovanje.Sada ocekujem od novog Zastitnika da nesto radi ali za nas.
     (hej, 21. januar 2018 17:13)

    # Link komentara

  86. Jel su ljudi u komentarima saljivi ili stvarno ludi pa se pitaju sta ce biti sa gradovima kao sto je Čačak, Knjaževac i slicni.
    Pa odakle vam ideja da ce da skidaju kvacice sa imena gradova, radi se o poslednja dva slova na registraciji.
     (Krokodil, 21. januar 2018 17:12)

    # Link komentara

  87. Verovatno će da se menjaju tablice ponovo kad uđemo u EU.
     (veverica, 21. januar 2018 17:08)

    # Link komentara

  88. Kada smo se bunili protiv kombinacije slova na novim tablicama, tadašnji ministar policije, Dačić, nas je ubeđivao da to tako treba. Zašto sada on lično ne podnese trošak zamene tablice i svakom vlasniku vozila koji mora da promeni tablicu ne pkati simboličnu odštetu od 100 EUR zbog nepotrebnog maltretiranja? ( Može da mu pomogne onaj čiju je nesposobnost tada sakrio).
    Ovo je očigledan primer da državni službenici pokazuju da misle da smo mi tu zbog njih, a ne da su oni tu zbog nas.
    PA DOKLE VIŠE?
     (gradsko dete, 21. januar 2018 17:06)

    # Link komentara

  89. sns je bio na vlasti kada su nove tablice sa mogucim kvacicama usvojene?
     (dule, 21. januar 2018 17:03)

    # Link komentara

  90. @novikorisnik: ti si mnogo naivan ako misliš da je sistemska greška, ovo je klasična pljačka. Ako je greška treba da bude o trošku onoga ko je pogrešio. Poslednjih 15 godina su nam menjali dokumenta neka cak i vise puta, kao pasoš npr, da ne pričam koliko je to izgubljenih dnevnica, posla...
     (Brutus, 21. januar 2018 17:00)

    # Link komentara

  91. a šta će pametnjakovići iz MUP-a sa oznakama područja Knjaževac , Kruševac,Čačak, Požega itd itd????? Butno je samo 5da se uzmu PARE
     (negotinac, 21. januar 2018 16:54)

    # Link komentara

  92. Kako smeta ŠŠ, a ne smeta VŠ...ili YW, a ne smeta KŠ...i sad ja moram da dam još 40 evra zbog sistemske greške i nesposobnih ljudi koji su menjali stare tablice i svesno pravili tablice koje nisu dobre i koje ne valjaju...da smo neka država kao što nismo, trošak zamene tablica za vozače bi bio 0,00, a onaj ko je usvojio i odobrio pogrešne tablice bi snosio trošak i odgovarao za svoju nesposobnost i glupost...
    (novikorisnik, 21. januar 2018 16:38)

    # Link komentara