Četvrtak, 18.01.2018.

18:08

Potpuni zaokret između Rusije i SAD, šta se sprema

Rusija je u novembru 2017. godine povećala investiranje u američke državne obveznice za 700 miliona dolara.

Izvor: Capital.ba

Potpuni zaokret izmeðu Rusije i SAD, šta se sprema IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

25 Komentari

Sortiraj po:

Pametnjaković

pre 6 godina

Zato će dolar još jako dugo biti jaka valuta. Kakva kriptodigitalna magla, opipljive pare su jedine realne pare jer imaju pokriće u konstantnim ulaganjima celog sveta, to je ciklus koji ih može održavati beskonačno uz minimalnu inflaciju na godišnjem nivou. Naravno, ako neko reši da je sruši to može uraditi u vrlo kratkom roku, može da ljosne ko kula od karata, ali kome je to u interesu.

rrr

pre 6 godina

Rusiju mi volimo ali Ameri su ispred njih. Samo pogledajte u svetu Amerika uvek vuče prva poteze a Rusija onda reaguje. Naprave im probleme u Ukrajini onda Rusi reaguju, u Siriji ista priča, udare im sankcije pa Rusija udari njima. Sve je jasno ko je glavni.

Kakogod

pre 6 godina

"According to the Treasury, the largest foreign holder of U.S. debt is China, which owns more than $1.24 trillion in bills, notes, and bonds or about 30% of the over $4 trillion in Treasury bills, notes, and bonds held by foreign countries. In total, China owns.." to je ono sto sam našao na Vikipediji , dakle ljudima koji su predhodno rekli da Kina da je u pitanju 5 % Američkog duga, da repliciram , dakle u pitanju je daleko više. Još jednom B92 dopisnici astronomski greše kada navode odredjene podatke sto je ne dopustivo u danasnje vreme prem da su informacije jako dostupne ! Pozdrav

e i ja da kazem

pre 6 godina

Blago nama koliko strucnjaka imamo- masala!
Sto ne uradite nesto dobro za nas dinar,nego je tu gde i jeste.Plasite se da predsednik SAD-a ne pocne da prima platu u RUBLJAMA(nije iskljuceno)

Papa Ameikano

pre 6 godina

Pa gde Rusi (Kinezi, Arapi i ostali) da parkiraju pare a da je sigurno? U Rublju? U Ruske banke? Aha. Američke obveznice su naj jača investicija. Jer iza nje kao garant stoji naj jača svetska privreda. A vi sad razvijajte teorije zavere i pišite šta ste naučili na YouTube, kako to nije tačno, da je to sve CIA i kao Federal Reserve nama zlata ... Gluposti za glupave!

a

pre 6 godina

"Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Da, pod dva uslova. Prvi je da ne mogu da otplate dug. Drugi uslov je da poverioci mogu da naplate dug od ovakvog duznika."

Takodje dug se ne otplacuje samo parama, vec i raznim glasanjima, pritiscima, ucenama... znate vec

Zadrigo

pre 6 godina

U moru komentara naivno posvećenih sukobu Rusije i Amerike, previđa se Irska koja je na trećem mestu sa ogromnom količinom od 360 i kusur milijardi. Naravno, uopšte se ne radi o Irskoj, već o fiktivnim firmama koje su najveće američke kompanije otvorile u Irskoj da bi izbegavale plaćanje poreza na dobit na drugim kontinentima, i onda taj novac koriste da kupuju američki dug. Bukvalno izbegavaju da plate porez i još se zemlja onda zadužuje prema njima.

Schaumburg Illinois

pre 6 godina

Imperije se ispomazu medjusobno ne budite deca.Kad je Kina aneksirala Tibet sta su uradeli US?Poslali investitore.Nema sanknkcije nema niceg.Sad sankcije Rusima zbog Krima,a povecan export-import s Rusijom dok tupava Evropa gubi.

Radovan, Toronto

pre 6 godina

Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Pa da ...... samo ce na kraju Rusi da pitaju "A koliki je nas deo", Ameri ce da im kulturno kazu "evo ovoliki" :)

Uostalom, ako pripada poveriocima, zasto ne dodju da uzmu svoje :)

Koji su ti Ameri genijalci!

YIFY

pre 6 godina

Amerika na ovaj nacin i opstaje. Ona se beskonacno zaduzuje, a drzave sirom svijeta kupuju njen dug. Iako to zvuci, iako i jeste tako, da je Amerika fakticki, a i pravno u tudjem vlasnistvu to u sustini i nije tako jer sve ove zemlje ovako podrzavaju i dolar i americku privredu, a pojedinacno nijedna ne moze da uradi nista znacajnije da je sjutra osteti jace. U prevodu, Ameri su stvorili takav sistem u svijetu da zive na tudjoj grbaci kroz razne nacine, pritisci ove ili one vrste i sl... Ukratko "ja cu da uzmem novac u banku, a ti (druga drzava) ces to da preuzmes na sebe kao moj povjerioc, garant..." - od para naroda iz te drzave, a da se taj narod nije ni pitao! Zbog ovoga Ameri i imaju tako ogromnu spijunsku mrezu sirom svijeta ;-) Treba postaviti sve te ministre finansija, guvernere centralnih banaka u toliko drzava na celu, a da lobiraju za americke interese, moraju se ucijeniti nekako. ;-)

kremaljske igrarije za naivne

pre 6 godina

Znaci rusi investiraju u americke obveznice za koje su do pre neki dan tvrdili da su bezvredne, posto je americka ekonomija pred kolapsom?

Dex

pre 6 godina

Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Da, pod dva uslova. Prvi je da ne mogu da otplate dug. Drugi uslov je da poverioci mogu da naplate dug od ovakvog duznika.

marko

pre 6 godina

Кина и Јапан мислим да имају по преко 2 хиљаде милијарди обвезница, дакле дупло више него што је написано. Преко 4 хиљаде милијарди УСА обвезница је продато у последњих 7-8 година.

Legionar

pre 6 godina

"Sad će rusofili da nam objasne kako je to genijalna ideja Putina da kupi što više američkih obveznica i onda da krene masovno da ih prodaje i tako uništi USA.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Domaćin, 18. januar 2018 19:30) "
To je razmišljanje i ekonomskih stručnjaka koji prate i politička zbivanja u svetu, ne samo rusofila!

Mz/x

pre 6 godina

Rusija kupuje US obveznice sa prinosom oko 2-2,5% i emituje svoje na koje plaća 7-7,5%. Ko je ovde lud? Naravno građani Rusije, jer oni finansiraju to, da amerikanci bolje žive.

horo

pre 6 godina

Domaćin: pa i da putin uradi to, 105 milijardi je tek 0,5% americkog duga, a kome da ih proda uvek ima, te obveznice uvek "prve planu" jer su najsigurnije. A kinezi koji drze nesto manje od 6% americkog duga uzrokovali bi rast kamate za 0,1% i time bi postale jos pozeljnije, jer bi i dalje ostale najsigurnije utociste. A kinezi da ostanu sa 1100 milijardi $ u kesu odmah bi poceli gubiti pare jer bi dolar devalvirao minimum 5%, time bi pored direktnog gubitka imali i mnoge indirektne, kineska roba postala bi skuplja amerikancima i pao bi kineski izvoz, a americki izvoz bi porastao. Tesko ce amerima iko uskoro ista moci.

Vuk

pre 6 godina

To su tako mali iznosi i male razlike gore dole od par procenata. Naravno da ce imati i USA u Nemacke i Japanske obveznice, time dokazuju da imaju da potkrepe stranim ekonomijama ono sto nude. Talasanja su manja ako jedna puca druge rastu i na kraju se izjednaci.

spekulant

pre 6 godina

@XXL,
ne kapiras ti to. Poverenici pozajmljuju Americi jer u nju veruju i znaju da ce dobiti svoj ulog nazad. Amerikanci obrcu kintu poverenika i sami zaradjuju na tom obrtu.

Domaćin

pre 6 godina

Sad će rusofili da nam objasne kako je to genijalna ideja Putina da kupi što više američkih obveznica i onda da krene masovno da ih prodaje i tako uništi USA.

horo

pre 6 godina

Domaćin: pa i da putin uradi to, 105 milijardi je tek 0,5% americkog duga, a kome da ih proda uvek ima, te obveznice uvek "prve planu" jer su najsigurnije. A kinezi koji drze nesto manje od 6% americkog duga uzrokovali bi rast kamate za 0,1% i time bi postale jos pozeljnije, jer bi i dalje ostale najsigurnije utociste. A kinezi da ostanu sa 1100 milijardi $ u kesu odmah bi poceli gubiti pare jer bi dolar devalvirao minimum 5%, time bi pored direktnog gubitka imali i mnoge indirektne, kineska roba postala bi skuplja amerikancima i pao bi kineski izvoz, a americki izvoz bi porastao. Tesko ce amerima iko uskoro ista moci.

Legionar

pre 6 godina

"Sad će rusofili da nam objasne kako je to genijalna ideja Putina da kupi što više američkih obveznica i onda da krene masovno da ih prodaje i tako uništi USA.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Domaćin, 18. januar 2018 19:30) "
To je razmišljanje i ekonomskih stručnjaka koji prate i politička zbivanja u svetu, ne samo rusofila!

spekulant

pre 6 godina

@XXL,
ne kapiras ti to. Poverenici pozajmljuju Americi jer u nju veruju i znaju da ce dobiti svoj ulog nazad. Amerikanci obrcu kintu poverenika i sami zaradjuju na tom obrtu.

Mz/x

pre 6 godina

Rusija kupuje US obveznice sa prinosom oko 2-2,5% i emituje svoje na koje plaća 7-7,5%. Ko je ovde lud? Naravno građani Rusije, jer oni finansiraju to, da amerikanci bolje žive.

Domaćin

pre 6 godina

Sad će rusofili da nam objasne kako je to genijalna ideja Putina da kupi što više američkih obveznica i onda da krene masovno da ih prodaje i tako uništi USA.

YIFY

pre 6 godina

Amerika na ovaj nacin i opstaje. Ona se beskonacno zaduzuje, a drzave sirom svijeta kupuju njen dug. Iako to zvuci, iako i jeste tako, da je Amerika fakticki, a i pravno u tudjem vlasnistvu to u sustini i nije tako jer sve ove zemlje ovako podrzavaju i dolar i americku privredu, a pojedinacno nijedna ne moze da uradi nista znacajnije da je sjutra osteti jace. U prevodu, Ameri su stvorili takav sistem u svijetu da zive na tudjoj grbaci kroz razne nacine, pritisci ove ili one vrste i sl... Ukratko "ja cu da uzmem novac u banku, a ti (druga drzava) ces to da preuzmes na sebe kao moj povjerioc, garant..." - od para naroda iz te drzave, a da se taj narod nije ni pitao! Zbog ovoga Ameri i imaju tako ogromnu spijunsku mrezu sirom svijeta ;-) Treba postaviti sve te ministre finansija, guvernere centralnih banaka u toliko drzava na celu, a da lobiraju za americke interese, moraju se ucijeniti nekako. ;-)

Dex

pre 6 godina

Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Da, pod dva uslova. Prvi je da ne mogu da otplate dug. Drugi uslov je da poverioci mogu da naplate dug od ovakvog duznika.

kremaljske igrarije za naivne

pre 6 godina

Znaci rusi investiraju u americke obveznice za koje su do pre neki dan tvrdili da su bezvredne, posto je americka ekonomija pred kolapsom?

marko

pre 6 godina

Кина и Јапан мислим да имају по преко 2 хиљаде милијарди обвезница, дакле дупло више него што је написано. Преко 4 хиљаде милијарди УСА обвезница је продато у последњих 7-8 година.

Radovan, Toronto

pre 6 godina

Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Pa da ...... samo ce na kraju Rusi da pitaju "A koliki je nas deo", Ameri ce da im kulturno kazu "evo ovoliki" :)

Uostalom, ako pripada poveriocima, zasto ne dodju da uzmu svoje :)

Koji su ti Ameri genijalci!

Vuk

pre 6 godina

To su tako mali iznosi i male razlike gore dole od par procenata. Naravno da ce imati i USA u Nemacke i Japanske obveznice, time dokazuju da imaju da potkrepe stranim ekonomijama ono sto nude. Talasanja su manja ako jedna puca druge rastu i na kraju se izjednaci.

Zadrigo

pre 6 godina

U moru komentara naivno posvećenih sukobu Rusije i Amerike, previđa se Irska koja je na trećem mestu sa ogromnom količinom od 360 i kusur milijardi. Naravno, uopšte se ne radi o Irskoj, već o fiktivnim firmama koje su najveće američke kompanije otvorile u Irskoj da bi izbegavale plaćanje poreza na dobit na drugim kontinentima, i onda taj novac koriste da kupuju američki dug. Bukvalno izbegavaju da plate porez i još se zemlja onda zadužuje prema njima.

Schaumburg Illinois

pre 6 godina

Imperije se ispomazu medjusobno ne budite deca.Kad je Kina aneksirala Tibet sta su uradeli US?Poslali investitore.Nema sanknkcije nema niceg.Sad sankcije Rusima zbog Krima,a povecan export-import s Rusijom dok tupava Evropa gubi.

Kakogod

pre 6 godina

"According to the Treasury, the largest foreign holder of U.S. debt is China, which owns more than $1.24 trillion in bills, notes, and bonds or about 30% of the over $4 trillion in Treasury bills, notes, and bonds held by foreign countries. In total, China owns.." to je ono sto sam našao na Vikipediji , dakle ljudima koji su predhodno rekli da Kina da je u pitanju 5 % Američkog duga, da repliciram , dakle u pitanju je daleko više. Još jednom B92 dopisnici astronomski greše kada navode odredjene podatke sto je ne dopustivo u danasnje vreme prem da su informacije jako dostupne ! Pozdrav

Papa Ameikano

pre 6 godina

Pa gde Rusi (Kinezi, Arapi i ostali) da parkiraju pare a da je sigurno? U Rublju? U Ruske banke? Aha. Američke obveznice su naj jača investicija. Jer iza nje kao garant stoji naj jača svetska privreda. A vi sad razvijajte teorije zavere i pišite šta ste naučili na YouTube, kako to nije tačno, da je to sve CIA i kao Federal Reserve nama zlata ... Gluposti za glupave!

a

pre 6 godina

"Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Da, pod dva uslova. Prvi je da ne mogu da otplate dug. Drugi uslov je da poverioci mogu da naplate dug od ovakvog duznika."

Takodje dug se ne otplacuje samo parama, vec i raznim glasanjima, pritiscima, ucenama... znate vec

rrr

pre 6 godina

Rusiju mi volimo ali Ameri su ispred njih. Samo pogledajte u svetu Amerika uvek vuče prva poteze a Rusija onda reaguje. Naprave im probleme u Ukrajini onda Rusi reaguju, u Siriji ista priča, udare im sankcije pa Rusija udari njima. Sve je jasno ko je glavni.

e i ja da kazem

pre 6 godina

Blago nama koliko strucnjaka imamo- masala!
Sto ne uradite nesto dobro za nas dinar,nego je tu gde i jeste.Plasite se da predsednik SAD-a ne pocne da prima platu u RUBLJAMA(nije iskljuceno)

Pametnjaković

pre 6 godina

Zato će dolar još jako dugo biti jaka valuta. Kakva kriptodigitalna magla, opipljive pare su jedine realne pare jer imaju pokriće u konstantnim ulaganjima celog sveta, to je ciklus koji ih može održavati beskonačno uz minimalnu inflaciju na godišnjem nivou. Naravno, ako neko reši da je sruši to može uraditi u vrlo kratkom roku, može da ljosne ko kula od karata, ali kome je to u interesu.

Domaćin

pre 6 godina

Sad će rusofili da nam objasne kako je to genijalna ideja Putina da kupi što više američkih obveznica i onda da krene masovno da ih prodaje i tako uništi USA.

Legionar

pre 6 godina

"Sad će rusofili da nam objasne kako je to genijalna ideja Putina da kupi što više američkih obveznica i onda da krene masovno da ih prodaje i tako uništi USA.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Domaćin, 18. januar 2018 19:30) "
To je razmišljanje i ekonomskih stručnjaka koji prate i politička zbivanja u svetu, ne samo rusofila!

Radovan, Toronto

pre 6 godina

Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Pa da ...... samo ce na kraju Rusi da pitaju "A koliki je nas deo", Ameri ce da im kulturno kazu "evo ovoliki" :)

Uostalom, ako pripada poveriocima, zasto ne dodju da uzmu svoje :)

Koji su ti Ameri genijalci!

Mz/x

pre 6 godina

Rusija kupuje US obveznice sa prinosom oko 2-2,5% i emituje svoje na koje plaća 7-7,5%. Ko je ovde lud? Naravno građani Rusije, jer oni finansiraju to, da amerikanci bolje žive.

horo

pre 6 godina

Domaćin: pa i da putin uradi to, 105 milijardi je tek 0,5% americkog duga, a kome da ih proda uvek ima, te obveznice uvek "prve planu" jer su najsigurnije. A kinezi koji drze nesto manje od 6% americkog duga uzrokovali bi rast kamate za 0,1% i time bi postale jos pozeljnije, jer bi i dalje ostale najsigurnije utociste. A kinezi da ostanu sa 1100 milijardi $ u kesu odmah bi poceli gubiti pare jer bi dolar devalvirao minimum 5%, time bi pored direktnog gubitka imali i mnoge indirektne, kineska roba postala bi skuplja amerikancima i pao bi kineski izvoz, a americki izvoz bi porastao. Tesko ce amerima iko uskoro ista moci.

kremaljske igrarije za naivne

pre 6 godina

Znaci rusi investiraju u americke obveznice za koje su do pre neki dan tvrdili da su bezvredne, posto je americka ekonomija pred kolapsom?

spekulant

pre 6 godina

@XXL,
ne kapiras ti to. Poverenici pozajmljuju Americi jer u nju veruju i znaju da ce dobiti svoj ulog nazad. Amerikanci obrcu kintu poverenika i sami zaradjuju na tom obrtu.

rrr

pre 6 godina

Rusiju mi volimo ali Ameri su ispred njih. Samo pogledajte u svetu Amerika uvek vuče prva poteze a Rusija onda reaguje. Naprave im probleme u Ukrajini onda Rusi reaguju, u Siriji ista priča, udare im sankcije pa Rusija udari njima. Sve je jasno ko je glavni.

Papa Ameikano

pre 6 godina

Pa gde Rusi (Kinezi, Arapi i ostali) da parkiraju pare a da je sigurno? U Rublju? U Ruske banke? Aha. Američke obveznice su naj jača investicija. Jer iza nje kao garant stoji naj jača svetska privreda. A vi sad razvijajte teorije zavere i pišite šta ste naučili na YouTube, kako to nije tačno, da je to sve CIA i kao Federal Reserve nama zlata ... Gluposti za glupave!

YIFY

pre 6 godina

Amerika na ovaj nacin i opstaje. Ona se beskonacno zaduzuje, a drzave sirom svijeta kupuju njen dug. Iako to zvuci, iako i jeste tako, da je Amerika fakticki, a i pravno u tudjem vlasnistvu to u sustini i nije tako jer sve ove zemlje ovako podrzavaju i dolar i americku privredu, a pojedinacno nijedna ne moze da uradi nista znacajnije da je sjutra osteti jace. U prevodu, Ameri su stvorili takav sistem u svijetu da zive na tudjoj grbaci kroz razne nacine, pritisci ove ili one vrste i sl... Ukratko "ja cu da uzmem novac u banku, a ti (druga drzava) ces to da preuzmes na sebe kao moj povjerioc, garant..." - od para naroda iz te drzave, a da se taj narod nije ni pitao! Zbog ovoga Ameri i imaju tako ogromnu spijunsku mrezu sirom svijeta ;-) Treba postaviti sve te ministre finansija, guvernere centralnih banaka u toliko drzava na celu, a da lobiraju za americke interese, moraju se ucijeniti nekako. ;-)

marko

pre 6 godina

Кина и Јапан мислим да имају по преко 2 хиљаде милијарди обвезница, дакле дупло више него што је написано. Преко 4 хиљаде милијарди УСА обвезница је продато у последњих 7-8 година.

Dex

pre 6 godina

Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Da, pod dva uslova. Prvi je da ne mogu da otplate dug. Drugi uslov je da poverioci mogu da naplate dug od ovakvog duznika.

Vuk

pre 6 godina

To su tako mali iznosi i male razlike gore dole od par procenata. Naravno da ce imati i USA u Nemacke i Japanske obveznice, time dokazuju da imaju da potkrepe stranim ekonomijama ono sto nude. Talasanja su manja ako jedna puca druge rastu i na kraju se izjednaci.

e i ja da kazem

pre 6 godina

Blago nama koliko strucnjaka imamo- masala!
Sto ne uradite nesto dobro za nas dinar,nego je tu gde i jeste.Plasite se da predsednik SAD-a ne pocne da prima platu u RUBLJAMA(nije iskljuceno)

Pametnjaković

pre 6 godina

Zato će dolar još jako dugo biti jaka valuta. Kakva kriptodigitalna magla, opipljive pare su jedine realne pare jer imaju pokriće u konstantnim ulaganjima celog sveta, to je ciklus koji ih može održavati beskonačno uz minimalnu inflaciju na godišnjem nivou. Naravno, ako neko reši da je sruši to može uraditi u vrlo kratkom roku, može da ljosne ko kula od karata, ali kome je to u interesu.

a

pre 6 godina

"Dakle Amerika pripada poveriocima.
(XXL, 18. januar 2018 19:46)

Da, pod dva uslova. Prvi je da ne mogu da otplate dug. Drugi uslov je da poverioci mogu da naplate dug od ovakvog duznika."

Takodje dug se ne otplacuje samo parama, vec i raznim glasanjima, pritiscima, ucenama... znate vec

Schaumburg Illinois

pre 6 godina

Imperije se ispomazu medjusobno ne budite deca.Kad je Kina aneksirala Tibet sta su uradeli US?Poslali investitore.Nema sanknkcije nema niceg.Sad sankcije Rusima zbog Krima,a povecan export-import s Rusijom dok tupava Evropa gubi.

Kakogod

pre 6 godina

"According to the Treasury, the largest foreign holder of U.S. debt is China, which owns more than $1.24 trillion in bills, notes, and bonds or about 30% of the over $4 trillion in Treasury bills, notes, and bonds held by foreign countries. In total, China owns.." to je ono sto sam našao na Vikipediji , dakle ljudima koji su predhodno rekli da Kina da je u pitanju 5 % Američkog duga, da repliciram , dakle u pitanju je daleko više. Još jednom B92 dopisnici astronomski greše kada navode odredjene podatke sto je ne dopustivo u danasnje vreme prem da su informacije jako dostupne ! Pozdrav

Zadrigo

pre 6 godina

U moru komentara naivno posvećenih sukobu Rusije i Amerike, previđa se Irska koja je na trećem mestu sa ogromnom količinom od 360 i kusur milijardi. Naravno, uopšte se ne radi o Irskoj, već o fiktivnim firmama koje su najveće američke kompanije otvorile u Irskoj da bi izbegavale plaćanje poreza na dobit na drugim kontinentima, i onda taj novac koriste da kupuju američki dug. Bukvalno izbegavaju da plate porez i još se zemlja onda zadužuje prema njima.