1. Kome otkuca videcemo nama stanarima ili partiskim upravnicima.
    (Dusan, 5. decembar 2017 13:44)

    # Link komentara

  2. Jedna od najvecih pljacki u Srbije je preduzece Infostan.90% ljudi placa stavku odrzavanje zgrade a ne dobija nista za uzavrat.Pa gde to ima?Neka mi kaze neko.
    (rade, 5. decembar 2017 09:08)

    # Link komentara

  3. Nemogu da razumem komentare koji su protiv.Opšti interes je da neko vodi računa o zgradi.
    Prinudna uprava se uspostavlja ako niste organizovani.
    Ako ste organizovani birate između da angažujete profesionalnog upravnika ili da poslove upravnika vršite sami.
    Stambena zajednica je pravno ice koje ima obavezu da pravi plan i program održavanja da sačini završni račun.Nemože upravnik koji je angažovan od strane stambene zajednice da radi nešto ako nema saglasnost stambene zajednice.
    Prodao sam stan.Bio sam deset godina predsednik skupštine zgrade.
    Za predsednika stambene zajednice birajte nekog ko je preduzimljiv ako ga imate.
    (mornar, 5. decembar 2017 08:22)

    # Link komentara

  4. Овај закон је и против уставан, зграда је власништво оних који ту имају станове и никако не може да буде никако ни под којим условима не може имати статус правног лица.
    Станови могу бити у власништву физичких луца, правног лица (само ту имате милијарду категорија) , могу бити у власништву општине, државе, задужбине итд. Сва та лица и власници имају различите третмане кад су у питању обавезе закон. Према томе зграда у којој имате ставове различитих категорија власништва никако не може имати статус правног лица. Закон је могао врло прецизно и без примене статуса зграда да дефинише правила. Овако ће ово једног дана пасти на уставном суду и онда ће наметнути управници морати врати све плате или онај ко је поставио те инвеститоре.
    П.С
    Држава наплаћује порез на имовину онда је и дужна да брине о тој имовини. Како о зградама тако и о приватним кућама. Уколико држава неће са се брине о инфраструктуру коју опорезује онда је то лоповлук.
    (Ово је невиђена папазјанија, 5. decembar 2017 08:11)

    # Link komentara

  5. @i tata bi sine Hahahahah kakav komentar... Najbolje da ce upravnik moci da nam uremi stanove da bi uzeo kredit kod banke
    (NbgDeki, 5. decembar 2017 07:43)

    # Link komentara

  6. Redovno placamo odrzavanje zgrade preko uplatnice Infostana.Kada je predsednik skupstine sy
    tanara zatrazio stanje na racunu nase zgrade,dobio je odgovor para nema,potrosene su...! Gde su nasi novci ,kada nista nije radjeno ,godinama, nije ni bilo potrebe.
    (Vlada, 5. decembar 2017 06:20)

    # Link komentara

  7. Jedno prakticno pitanje: sta ce buduci upravnik da radi sa trospratnom zgradom starom 60 godina, potpuno ispucale fasade, busnog krova, u kojoj se svi greju na drva, i cepaju ih u hodnicima i mokrim podrumima? Takodje ceo temelj je vlazan, a samo par svetala rade u celoj zgradi. ima 15ak stanara, od toga par njih radi, ostali krpe kraj sa krajem... Nazalost, i takve zgrade postoje... Sta ce tada upravnik?
    (el_kiddo, 4. decembar 2017 18:49)
    Popisaće šta fali i vlasnicima objekta ispostaviti račune - a vlasnici su vlasnici stanova (koji se vode u katastru kao "vlasnici posebnih delova"). Ko ne bude plaćao, podnosi se tužba i ide se na izvršenje. Iz prakse znam da tako i vrlo efikasno funkcioniše u Hrvatskoj i Crnoj Gori. Ljudi tako mogu da ostanu bez stanova, a mnogim penzionerima se odbijaju mesečni iznosi ("humano", na rate). Ne "navijam" ni za koga, samo vam odgovaram na pitanje.
    (mile neimar, 5. decembar 2017 00:07)

    # Link komentara

  8. Ovaj zakon i upravnici su generalno lepa ideja. Ima tu zaista dobrih stvari. Međutim, politička kasta sigurno nema primarno u vidu opšti interes društva, već je, kao po običaju, taj interes samo pokriće za bezočnu pljačku koja će da usledi.

    Pošto su društvena preduzeća već divljački opljačkana privatizacijama, a privatna i razno-raznim nametima, državu su već zadužili do maksimuma, preostaje im samo da cede građane.

    Pošto zgrada sada postaje pravno lice, to znači da će upravnik najnormalnije moći da ušeta u poslovnu banku i da podigne kredit u ime i za račun zgrade, a sa opravdanjem za investicione radove koji će morati da se urade. Ne bih sada ovde širio o korupciji i naduvavanju cena. Ako sumnjate da bi banka dala kredit zgradi, razmislite šta bi bio kolateral takvom kreditu. Tako je - vaši stanovi. A u slučaju da ne budete plaćali novi namet u vidu rate kredita kroz infostan, uslediće izvršitelji, plenidba, prodaja itd. Taj mehanizam su već razradili.

    Tamo gde stanari nisu zainteresovani za održavanje zgrade i gde nema sloge, vrlo brzo će videti koja je cena toga.
    (I tata bi sine, 4. decembar 2017 22:03)

    # Link komentara

  9. Kada bi mesečna naknada za profesionalnog upravnika bila 100 evra po stanu, već u avgustu bi se svi stanari između sebe dogovorili i tih 100 evra po jednom stanu niko ne bi nikada video. Svi profesionalni upravnici bi sada bili na nekom programu ya prekvalifikaciju. Ovako, svi stanari u Srbiji rezonuju: "Boli me uvo, neću da idem i gubim vreme na sastancima sa penzionerima iz zgrade za 200 ili 300 dinara mesečno, više me košta jedno piće posle posla sa kolegama ..."
    (D.POPOVIC, 4. decembar 2017 22:00)

    # Link komentara

  10. Stani, profesionalni upravnici imaju platu, a mi u zgradi treba da nadjemo zaludnu budalu koja ce besplatno da bude upravnik, da se besplatno cima po komunalnim sluzbama, juri stanare, skuplja novac za odrzavanje i popravke i da ga jos na sve to cela zgrada vredja da krade pare? Pa ko je lud da to prihvati iz cista mira?
     (Xman, 4. decembar 2017 21:34)

    # Link komentara

  11. Jos malo pa nam eto "komunalnih egzekutora". Da vidimo kosu oni, da vidimo njihove radne knjizice i kvalifikacije, da li su clanovi stranaka na vlasti, da lu su kaznjavani i po kom osnovu. Zasto bi stanari placali i stambeno zbrinjavali one koje drzava nasilno namece? Nisu komunalni upravnici potrebni stanarima vec drzavi koja zavodi diktaturu.
    (neobavzno, 4. decembar 2017 21:31)

    # Link komentara

  12. da li neko zna?, 4. decembar 2017 18:37 da vam malo pojasniti: da, sve troskove koje ste naveli pokriva infostan i stambeno, ukljucujuci i odrzavanje fasade, krova zajednickih instalacija itd dakle ako stanari smatraju da je zgrada i fasada u losem stanju i da narusava izgled celine oni cak zajednicki mogu da tuze gore pomenute... a sa postavljanjem upravnika on ce te poslove obavljati i naravno on naplacivati.Dakle, posle osam dana vi niste u obavezi da placate zajednicko odrzavanje zajednicka el. energija lift itd na racunu za stan infostan.. te poslove preuzima upravnik zgrade, jer je valjda logika da ce se o odrzavanju bolje brinuti i zalagati neko ko tu vec zivi...
    (@gmail.com, 4. decembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  13. Upravnici neće ništa da rade, osim da ugovaraju poslove i uzimaju provizije. Ja sam predsednik zgrade, a sad upravnik i znam šta pričam, jer smo pre imali dve agencije koje smo viđali svaka 3 meseca, a kad dođe predlozi boli glava. Morali smo sami završavati zgradu i legalizaciju i za jednu investiciju ugovarali za 730.000din. tu smo pukli, pronašli sami izvođača za 420.000din. i šutnuli ih. Inače, nijedna ponuda za to nije bila preko 500 hiljada. U svakoj zgradi postoje neki destruktivci i po pravilu nisu bez love, oni dižu najveću galamu, a ne znaju šta hoće, samo znaju da su protiv. Oni sa manje prihoda se ne eksponiraju, stisnu se nekako, jer znaju da je u njihovom interesu. Srećom, većina odlučuje.
    (realno, 4. decembar 2017 21:23)

    # Link komentara

  14. U mom ulazu potpuno nezainteresovani. Neverovatna ekipa ljudi.
    (Bgd, 4. decembar 2017 20:16)

    *pa kada neko npr u tvom ulazu ostane bez stana bice i te kako zainteresovani.
    *sta ce upravnik uraditi? sve srediti, sta mu drugo preostaje.
    *mr čović i dr terzić, 4. decembar 2017 17:30 pa nece to bas da ide tako da komunalci dodu pa ko se zatekne, ne vec se trazi dopis ko tu zivi pa se trazi ko vrsi odrzavanje, pa se trazi ko je vlasnik pojedinacne celine pa onda kada se ustanovi da vas nema onda se jedan dan vratite sa posla i vidite da ne mozete uci u ulaz pokajacete se...
    (nikola, 4. decembar 2017 21:00)

    # Link komentara

  15. Narod bre nema za leba, još mu samo fale profesionalni upravnici.
     (Kole, 4. decembar 2017 20:54)

    # Link komentara

  16. Na kraju ce drzava sama povecati porez na nekretnine u vlasnistvu stanara svake godine progresivno koji bi isao nepostojecim upravnicima "zgrada"
    (Ljuba, 4. decembar 2017 20:47)

    # Link komentara

  17. a šta su ti stručnjaci u životu radili, pokazali neko znanje, o čemu pričate, oni odmah ništa manje nego upravnici zgrada, nemaju oni pojma o ničemu... neka idu negde u novootvorene fabrike takav potencijal se traži , veliki stručnjaci... sramota šta se radi???
     (meda, 4. decembar 2017 20:43)

    # Link komentara

  18. MarkoV, 4. decembar 2017 19:57)niste u pravu, prvo odrzavanje zgrade se odnosi na zajednicku imovinu i njeno redovno odrzavanje naizgled nema veze sa tvojom imovinom, generalno zakon je sjajan ali se ne koristi pa ni zgrade onda ne znaju da imaju interes,imaju zgrade interees ali ne mozes ljude ubediti da i oni imaju slican ili isti interes.kada budu imali upravnika bice sve u fulu, tamo gde je postavljen pravi covek ili firma koja se tim bavi.
    (preduzetnistvo u stanovanju, 4. decembar 2017 20:34)

    # Link komentara

  19. A ko je odredio taj rok?
    Gradske vlasti, mozda?
    Oni isti koji su rekli da ce da zavrse sve zivo do pre par godina, a nisu zavrsili nista.
    Imam zilion primera, evo jucerasnjeg.
    Polumaraton su pomerili sa septembra na decembar jer su se nadali da ce da zavrse popravku Brankovog mosta.
    Most naravno nisu popravili, ali su zagorcali zivot i Beogradjanima i gostima sa strane (po ko zna koji put).
    Nema tu morala, samo otimaju.
    Beogradjani, ne zaboravite sve ovo kada za par meseci budu izbori u Beogradu.
    Uvek kada su organizovali vanredne izbore, sve su organizovali, pa cak i republicke, koji neuporedivo vise kostaju, jedino izbore u Beogradu nisu.
    Ukoliko zelite da zivite normalno, izadjite na izbore i ukinite ovu vlast, za koju niko nije ni glasao.
    (Dragan, 4. decembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  20. Sta spada u "dodatno odrzavanje" koje placamo 1,500 din mesecno preko infostana?
    (nejasno, 4. decembar 2017 20:33)

    # Link komentara

  21. U mom ulazu potpuno nezainteresovani. Neverovatna ekipa ljudi.
    (Bgd, 4. decembar 2017 20:16)

    # Link komentara

  22. мртво слово на папиру.......половина није навикла на плаћање, други сматрају да је још један намет а ништа се несређује на згради, а мали бр појединаца би да плаћа
     (ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 4. decembar 2017 20:05)

    # Link komentara

  23. Закон је лош из много разлога, а овај је главни:

    - Да би неко имао право да управља мојом имовином, прво мора мене да прогласи пословно и правно неспособним.

    Такође, деценијама се плаћало за одржавање зграда, а маси зграда фасаде никада нису рађене. А пара наравно нема па нема.

    Зашто зграде немају управнике? Одговор је прост: зато што немају интерес то да ураде.

    Паметноме доста.
    (MarkoV, 4. decembar 2017 19:57)

    # Link komentara

  24. Срећом, у нормалној сам згради која има комшију за председника. Кад сам куповао стан, то сам прво питао. Сад сањајте да станови коштају 100к евра. Вреде само ако улаз фунционише. Наравно да сам поред стана гледао и подрум, и поткровље, и гаражу, и сметларник, и лифт, и фасаду, иако живим на другом спрату.
    (Момчило, 4. decembar 2017 19:11)

    # Link komentara

  25. Niko me pominje da zgrada mora da se registruje i poreskoj upravi i da dobije PIB.
    Ista ta poreska ne zna sa li zgrada mora da podnosi bilans uspeha, poreske prijave itd.
    Dakle, pored troška upravnika država nas tera da sve plaćamo preko računa ali ne da odbijemo PDV na investicione radove ...
    (Grunf, 4. decembar 2017 19:05)

    # Link komentara

  26. Ne znam za Beograd, ali baš me zanima koliko će profesionalnih upravnika ostale opštine uspeti da angažuju.
     (Miško, 4. decembar 2017 19:03)

    # Link komentara

  27. Slažem se da su pojedine zgrade u očajnom stanju, ali nisam siguran da će dolaskom upravnika, pogotovo ovih licenciranih sa kursa, nešto bitnije promeniti. Sve se vrti oko novca, a sa dolaskom upravnika koga još treba plaćati, biće ga još manje! Konretno moja zgrada funkcioniše na stari način i dosta je učinjeno na održavanju. Imamo ugovor o održavanju sa gradskim stamenim i to solidno funkcioniše. Sad zgrada postaje pravno lice i upravnik ulazi u neku zakonsku odgovornost, tako da pod tim uslovima niko ne želi da komplikuje život pristajući na takvu dužnost. Drugo pitanje prinudne uprave, ko će da plaća tog dovedenog upravnika, pa valjda institucija koja ga je postavila? Moj predlog je da se kadrovski ojača gradsko stambeno, koje već ima referente za pojedine zgrade koje su u ugovoru za održavanje, a to su stručni ljudu, uglavnom građevinske ili slične struke, i poznaju zgrade i njihove probleme.
    (@bata, 4. decembar 2017 19:01)

    # Link komentara

  28. Jedno prakticno pitanje: sta ce buduci upravnik da radi sa trospratnom zgradom starom 60 godina, potpuno ispucale fasade, busnog krova, u kojoj se svi greju na drva, i cepaju ih u hodnicima i mokrim podrumima? Takodje ceo temelj je vlazan, a samo par svetala rade u celoj zgradi. ima 15ak stanara, od toga par njih radi, ostali krpe kraj sa krajem... Nazalost, i takve zgrade postoje... Sta ce tada upravnik?
     (el_kiddo, 4. decembar 2017 18:49)

    # Link komentara

  29. insfostan i gradsko stambeno pokrivaju sve te troskove, odrzavanje ulaza, ne znam sta treba dodatno da se placa?
    (da li neko zna?, 4. decembar 2017 18:37)

    # Link komentara

  30. postoje zgrade u kojima zive normalni ljudi koji su izabrali predsednika skupstine stanara i koji vec placaju mesecno neki iznos u fond iz koga se vrsi tekuce odrzavanje. Njih ova promena nece pogoditi. Postoje i one zgrade u kojima zive ljudi koje nista ne zanima i koji ne ulazu u zgradu. E oni su najglasniji. U principu, po stanju zgrade se vidi ko je u vecini.
     (maxy, 4. decembar 2017 18:31)

    # Link komentara

  31. Opet će država da bude kriva.
     (Nenad-EU, 4. decembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  32. Ne može niko da vam udje u stan sem policije sa sudskim nalogom.
     (drmr, 4. decembar 2017 18:24)

    # Link komentara

  33. Biće pomereni rokovi. Nema od ovoga ništa bogu hvala
    (Sigalović, 4. decembar 2017 18:20)

    # Link komentara

  34. @mr covic

    Zbog takvih kao ti jedva cekam prinudnog upravnika. U zgradi u kojoj sam ziveo, a sada izdajem stan, 3 godine mrak u hodniku, niko nece da zameni sijalicu. Sam sam ih menjao, vise necu iz principa. Sam popravljao bravu, sam popravljao ventil za vodu glavni koji je poplavio podrum. Pitao jednom 20 stanara da daju pare, par dalo, ostali me pitali sto si popravljao, ko te je ovlastio, donesi racun i specifikaciju radova. Oni mnogo pametni a ja glup. Pa nek mi i opale porez na izdavanje, samo bagra ako moze da se utera u red. Al za bagru ovog tipa tesko i zakon nesto moze da promeni...
     (cx, 4. decembar 2017 18:17)

    # Link komentara

  35. Mesecna nadoknada po stanu sigurno nece biti visa od 500 din. I to je mnogo za vecinu ljudi.Ti upravnice neces raditi za manje od 50 000. Znaci da ce skoro sve pare ici za tvoju platu, a ne za cistacicu, farbu ili slicno minimalno odrzavanje. Tvoja uloga je zapravo da popises podstanare i gazdi napunis budzet.
    Zasto onda ljudi da unajmljuju upravnika, samo malo spuste strasti i dogovore se izmedju sebe. Bolje to nego davati za platu botovima.
     (my separate reality, 4. decembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  36. Zato sto ih to previse ne interesuje. Isto kao i kad treba da se izadje na ulice. Misle da ce to neko umesto njih da odradi. Klasicni socijalisticki mentalitet.
    (smuki, 4. decembar 2017 18:05)

    # Link komentara

  37. Na zapadu postoje nastojnici zgrada koji vode racuna o zgradi, dali je u odredjeno vreme zakljucan ulaz, dali funkcionise lift, cisti stepeniste, sneg, sakuplja lisce, kosi travu itd. Za uzvraf stanuje besplatno. Netreba mi neko ko ce , ako hoce da mi udje u stan, da vidi zasto mi je dosao sestric i koliko dugo ostaje, i jos druge budalastine a pritom i da ga placam. Severna Korea toga nema, ili mi hocemo ispred njih
     (SASA, 4. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  38. Znaci profi upravnik 300-500 din mesecno, + odrzavanje zelenila ispred zgrade, odrzavanje parkinga, odrzavanje unutrasnjih i spoljnih delova zgrade... Znaci svaki mesec minimum 1000 din pod uslovom da je zgrada.. u odlicnom stanju i da ima min 50 stanova. Sto je zgrada manja i starija skuplje ce biti i odrzavanje. Zasto onda placam kroz uplatnice infostana odrzavanje zgrade, lifta, krova... svaki mesec 1000 dinara, ne racunajuci ciscenje zgrade koje jos plus pride placamo. Vrate mi delimicno platu na staro, a onda krknu novi namet svaki mesec 2000, 3000, 4000 din. Nema ovde srece, samo je sve gore.
    (SAMO DA SE IZVUCE JOS PARA SIROMASNIM GRADJANIMA, 4. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  39. Zato što ne mogu da se dogovorim sa komšijama ništa, pa ni to. A ima nas ukupno 8 u ulazu. Jer su oni pretvorili sve garaže u stanove bez pečata kućnog saveta, sta li bi tek uradili sa istim..
     (Ljubi, 4. decembar 2017 17:38)

    # Link komentara

  40. Izvinite, koga će da salete komunalci, prvog na koga nalete na stepeništu, ili ove neprijavljene podstanare ? Mi smi platili porez na apsolutna prava i naše je pravo da li želimo uređenu ili neuređenu zgradu.
    (mr čović i dr terzić, 4. decembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  41. Laz je da je 15% registrovano, pre ce biti 1%.
    Komunaln inspektori imaju i druga posla tako da do prinudnog upravnika ima dug put.
    (Nemanja, 4. decembar 2017 17:23)

    # Link komentara