Utorak, 19.09.2017.

08:09

Brnabićeva odgovorila zašto "škode" a ne "fijat"

Premijerka Ana Brnabić izjavila je da su za MUP kupljene "škode" a ne vozila iz kragujevačkog "Fijata", zato što se u Srbiji ne praktikuje protekcionizam.

Izvor: Beta

Brnabiæeva odgovorila zašto "škode" a ne "fijat" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

140 Komentari

Sortiraj po:

zemlja korupcije

pre 6 godina

Ako znamo da bia koristi škode (btw mnogi službenici voze službena kola u privatne svrhe), jasno je odakle vetar duva. Tjs ko posreduje i uzima procenat.

Radovan

pre 6 godina

ŠKODA Rapid ima najskuplje održavanje u predviđenom periodu od 100.000 km od svih vozila u svom segmentu, B+.
Revija SAT je objavila kompletan trošak. Oko 110.000 dinara.
Duplo skuplje od PEŽO karavana iz D segmenta (direktorski segment).

Ja bih sve te automobile poklonio policiji, da sam prodavac, samo zbog održavanja. Narednih 10 godina pare padaju sa neba.
Tako se to radi na tenderu, spustiš nabavnu cenu do patosa, a onda ih dočekaš na održavanju u garantnom i vangarantnom roku, za redovne i vanredne popravke i održavanje.

HP

pre 6 godina

Generalni uvoznik Skode za Srbiju je Auto Cacak ciji je vlasnik opevan u pesmi Sabana Saulica "Kole pije".
Covek je milioner povezan sa svim politicarima. Sada je jos bogatiji. Glavne pare dolaze od ugovora za odrzavanje na 10 godina. Sa ovim poslom dobar je bar 5 milki.

Mecava

pre 6 godina

pa prosle godine u novembru se znalo da ce policija dobiti skode,bolje bi bilo da ste pomogli taj fiat gde rade nase radnici,nego sto ste namestili tender da se neko od vas dobro ugradi za ove skode,koje su sa klot opremom i slabim motorima koji su veliki potrosaci

Lažeš Ana

pre 6 godina

A šta bi sa onim silnim patriotizmom: kupujmo domaće, letujmo u Srbiji i tome slično? Ja psu kupujem domaće granule, da pare zaradi neko ovde, a država s našim parama ŠIROKO!

Pa i da je najgori krš na svetu, a nije, FIAT nam drži BDP, izvoz i statističku ravnotežu.

Ljudi koji rade u FIAT-u su gradjani ove države koji ovde plaćaju poreze i doprinose.

A onaj kome sredjujete ugovor za Skode je samo jedan čovek. Koliko glasova na izborima on vredi?

Papi je FIAT dobar, ali vaše zadnjice zaslužuju bolje, je li? Ko o čemu misli, o tome i brine. Jadno.

zluradi

pre 6 godina

Ma trebalo je Mercedese da im kupite, a glupi londonski bobi neka nastavi da patrolira pesice. Zato nijedan srpski policajac nema ispod 100 kila.

Baxuz

pre 6 godina

Vucic poziva gradjane da kupuju 500l a drzava kupuje Skode. Koji smo mi brod ludaka. A inace kada sam kupovao auto razmatrao sam Skodu ali mi je receno da oni preko veze/mita prodaju kola drzavnim firmama i sluzbama i da ih privatna lica ne zanimaju. Moja kasnija poseta salonu je to potvrdila na zalost.

Aladin

pre 6 godina

Ako je nabavljač dobio 1000e popusta na svakoj Škodi, onda je klepio 710 000e od ove nabavke. Samo zato ovu kupovinu obavija veo tajne. Do sada nisu krali, ali počinju da drpaju. Kupili Glok-ove pored žive i zdrave Zastave. Kupili 30 SOR autobusa za Lastu, pored Ikarbusa koji pokušava da ispliva pored 12 miliona evra duga zbog koga su otišli u provaliju. Voleo bih da neko pita Vučića o ovim nabavkama. Kako će pogledati Putina u oči kad mu sledeći put bude spomenuo FIAT?

ime

pre 6 godina

Draga premijerko. Pokusacu jos veceras da nadjem poziv za javnu nabavku. Ako je iole sve odradjeno po zakonu, morali ste da nabavku na portal javnih nabavki. Molim i novinare da provere navode koje doticna tvrdi. Moraju da nauce da je 2017 god i da ovakve stvari mogu da se provere, a bas me interesuje, pokusacu da proverim.

ivan bg

pre 6 godina

Evo ja platih racune i ostade mi nesto para pa razmisljam cijem detetu da dam za dzeparac. Do sada delih mojoj deci al od sad evo nema vise protectionizma!

Sremac

pre 6 godina

Sramota !!! Normalno je da se kupi Fiat... i jeftiniji i pouzdaniji sa jacom i jeftinijom servisnom mrezom... ovo je cirkus... opet neko uzeo proviziju

Zuba

pre 6 godina

Jel vi gospodjo stvarno verujete da se mi kopcamo na ledjima kad dajete ovakve izjave? Pa protekcionizam je jedan od zastitnih znakova nasih politicara. Te bajke za spavanje pricajte nekom drugom.

simpo

pre 6 godina

Kad vodja naredi ima da se sluša ,štednja na sve strane i zbog toga plate ima da rastu niste još svesni koliko ne jedan ,ne dva nego pet ili osam posto ima da živimo ko miševi u gvodžđari,malo li je.

Đuru

pre 6 godina

Država je sada kapetalistička i bori se za prava kapitala. Z7Nar to nije to što je većina želela?. Ako nije, kako se moglo dogoditi u jednom demokrackom društvu?. Treba čuvati stečeno, izgubljeno teško je povratiti. Ovo je kazna za neoprez i nepoštovanje mukotrpno stečenog. Neki su vredno radili i čekali priliku da radnici na trenutak zaspu, i dođe prilika za naravno legalan štrajk. Priroda jedino poštuje prava jačeg. Treba se ponašati prirodno.

Paolo

pre 6 godina

Žena je govorila napamet. Tendera nije bilo. Radi se o velikoj proviziji koju je neko stavio u dzep kupovinom 710 vozila. E zato je propao Neobus iz Novog Sada, koji je proizvodio odlične autobuse na Volvo šasiji. Gazda Saudijac ga je prodao, jer Novi Sad nije kupovao njegove autobuse. Reakao je: Šta ja ovde tražim, kad grad u kome se proizvodi ovaj autobus neće da ga kupi. Prodao je fabriku pošto-zašto, a onda je Čanak pomogao da Neobus ode u stečaj zbog skupe lokacije na kojoj je radio. Sada je u vlasništvu Matijevića. Tako može da uradi i FIAT. Još da pitam, u čemu je na tom "tenderu" Škoda pobedila FIAT?

Bec opet ceka titulu

pre 6 godina

A zasto je policija nabavila glokove ( glok 17) umesto novih cz 999 nemoj mi reci da su glokovi jeftiniji?!? I kako posle bilo kome da prodamo cz ako ga izbacite iz sluzbe?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ikac klisa, 19. septembar 2017 18:38)

Zato sto je Glok najbolji pistolj na svetu

! samo malo

pre 6 godina

i samo da dodam škode rapid koje su uzete su najslabije moguće sa motorom 1.2, vozio sam jednu, u prvoj ne može da ide uz malo jači nagib puta, ako se u vozilu nalaze više od dve odrasle osobe.

Zoran

pre 6 godina

Premijerko zasto drzava nije primenila zakon o radu? Ako je strajk bio po zakonu a jeste zasto poslodavac nije hteo da pregovara a po zakonu je morao. Ko je tu terao inat. Drzava vlasnik 49% a pare dajete auto Čačku? Seat Toledo je isto sto i Skoda rapid sa malo manje problema. Morali ste da kupite 500L 1.3mjtd ,0.9twin turbo ili 1.4 tjet u osnovnoj opremi pa koliko god da kosta.

Burger

pre 6 godina

Ako ako mnogo ste ih pustili i to je greška jedan VELIKI GENERALNI ŠTRAJK OD MILION RADNIKA kao u zemljama gde narod ima kičmu napravio bih id njih male mace ovako ćutite i trpite zbog zlobe i one stare Srpske da komšiji crkne krava rade šta hoće i za to ne odgovaraju .....Inače ovo je najgora vlast u istoriji Srpskog naroda

! samo malo

pre 6 godina

Nešto nisam viđao policijske škode u Italiji pod br.1


dalje da ne nabrajam Francuskoj, Velikoj Britaniji, SAD, Japanu itd itd ...

Bozidar

pre 6 godina

Prosto neverovatno da bi bilo istinito, najjbolje da su kupili TATA (Indijski auto - najjeftiniji na svetu)....
Sto nisu uzeli neke FIAT napucanije, sredili seriju, usput i mozda iste stavili u ogranicenu seriju i prodavali i civilima....mogla je neka normalna varijanta, a ovo stvarno vredja i sto je najgore misle da smo glupi ko magarci.

zekan

pre 6 godina

Da nije jadn,bilo bi smesno.Pa kad je bio taj tender?? Pa nije ni bio. A i da jeste zasto ne podsticete domacu proizvodnju nego opet strancima ubacujete pare u dzep.

ikac klisa

pre 6 godina

A zasto je policija nabavila glokove ( glok 17) umesto novih cz 999 nemoj mi reci da su glokovi jeftiniji?!? I kako posle bilo kome da prodamo cz ako ga izbacite iz sluzbe?

Полицајац с Дедињско брдо

pre 6 godina

Пошто је премијерка необавештена, имам потребу да је обавестим- ДА ТЕНДЕРА ЗА ОВАЈ ПОСАО НИЈЕ НИ БИЛО!!! МУП је преко тендера за претходне две године набавио само 50-ак возила. Којим путем је набављено (пошто преко јавне набавке није) 1500 возила и по којој цени то треба премијерка да објасни!!!

Ivan S.

pre 6 godina

Sta fali protekcionizmu? U Pragu sva vozila drzavnih sluzbi su marke Skoda. Kada bi i nase institucije i SPC vozile Fijat Kragujevac, onda bi mogli da otvorimo jos jednu fabriku u Kragujevcu.

rh

pre 6 godina

cek malo. zar mi nismo kao drzava suvlasnici fiata, zar mi ne dajemo sve moguce benificije fiatu, zar fiat nije oslobodjen svih mogucih davanja u ovoj drzavi i koje su normalne a i mnogo onih koje ne bi dala ni jedna drzava na svetu. zar ne bi time kao budzet ustedeli barem kroz carinu koja se daje na kupovinu fiata (ili je i toga oslobodjena drzava a mi bednici moramo to platiti). imalo bi se jos ponesto ovome dodati ali ... i onda nam kaze da ne zeli protekcionizam!? neko se na ovom poslu lepo ovajdio a to mi obicna "raja" svakako nismo. tretiraju nas kao da smo idioti.

trt

pre 6 godina

Prorekcuonizam nikako ali dilovi svih vrsta i kombinacije "koliko sam ja tu dobar" su dobro dosle i zastupljenije no ikad u Srbiji. Od najmanje ribe do premsednika.

Protektor

pre 6 godina

Ovde neki pričaju o protekcionizmu? Pa zašto onda američki policajci voze samo američke automobile?
Škoda Rapid bolja od Fiata 500l? Svašta. Kad bi 500l očerupali na nivo Škode Rapid koju je dobila policija bila bi ohoho jeftinija od iste! Ovde neki zaboravljaju da npr. za jednu hromiranu ručku sa 500l može da se pazari jedno 10 ovih najsocijalnijih od policijskog Rapida...

samo kažem

pre 6 godina

A ovo za kolektivni ugovor. Naravno da mora da se poštuje, ali kad imaš ogromnu nezaposlenost, privatnik može da ga napraviš da je najužasniji mogući, i ponovo će ljudi da rade.
Tu država treba da se umeša, da ne dozvoli kapitalistima mogućnost da drže radnike pod tako lošim uslovima i ugovorima.
(Ostin A, 19. septembar 2017 10:49)

Kolektivni ugovor ne može da ima lošije uslove od onih propisanih zakonom o radu...sasvim druga stvar je što je taj zakon u medjuvremenu promenjen i radniku nametnute robovske obaveze a od prava ima samo pravo na život (tj. poslodavac nema pravoda ga ubije)

Dzoni

pre 6 godina

Dzabe i Ferarija da kupe.. Da se podsetimo jednog lepseg i mirnijeg vremena kad su nas cuvali Fice i Stojadini. Nije sve u autu, ima nesto i drzavi,vladi,policiji...

Z

pre 6 godina

A koji Fiat? 500L sa 1.4 atmosferskim motorom koji ide kao ranjeni puž?
(Mobile Developer, 19. septembar 2017 11:45)
Fiat 500l 1.3multijet ili 1.6multijet.To sto malo vise kosta se isplati godinama jer ti automobili prelaze puno kilometara.1.6multijet je tu negde sa cenom kao rapid dizel.A da ne pricamo da drzava moze mnogo veci popust da dobije od fiata koji proizvodi u nasoj zemlji nego od Skode.

IgyBgd

pre 6 godina

Jel? Ne praktikujete protekcionizam? A gospodina Djilasa ste razapeli na krst zbog kupovine Solarisovih autobusa umesto Ikarbusa? Da li vi u vladi mislite da svi pamtimo samo sta ste rekli i uradili zadnja 24h?

Vladimir

pre 6 godina

Skode su jeftinije za 2500€ od fiata 500l x 700 kom pa izracunajte sami. Ne mozemo uporedjivati rapida i 500l jer nisu u istoj klasi vozila. U klasi rapida je fiat tipo. A sto se tice da policije voze iskljucivo svoje brendove to nije tačno. Molim sve ljude da komentarišu objektivno. Mislim na na one koje su za i protiv vlasti...

Milos Jovic

pre 6 godina

Kupujte domaće proizvode (mada Fiat nije domaći, ali sigurno bi imali više koristi kao država da su kupili Fiate), idite na odmor po Srbiji - ne dajte pare strancima, već razvijajte domaći turizam i neka pare ostanu kod nas, a oni kupuju 710 automobila po nekih, ne verujem manje od 15000E po komadu, što izadje preko 10 miliona evra. GADE MI SE!!!

Jova

pre 6 godina

Pa svaka policija u Evropi se vozi u svom nacionalnom brendu ukoliko ga ima.I to nije protekcionizam ?
Bolje da je otvoreno dala podatke o ceni i opremi vozila kao i o uslovima tendera.
Ne sumnjam da je Škoda Oktavija bolji izbor od Fiata 500L jer je jednostavno viša klasa,a što se cene i potreba policije tiče, nećemo o tome sada a verovatno i nikada.Feudalci su svoju gardu obezbedili sa dobrim i kvalitetnim konjima i tu je kraj priče.

tony

pre 6 godina

...ne praktikuju protekcionizam...ha, ha, ha...pa zato smo tu gde jesmo, u čabru, valjamo se u blatu, svi tenderi su namešteni za drugove članove, uvozi se sve i svašta dok naše fabrike propadaju, polja pusta, sela sve praznija, gospodjica koja misli da je premijer daje ovakve izjave, dok se ne uvede red ko šta uvozi i u kojoj količini u ovoj zemlji nikad neće biti napretka

V

pre 6 godina

Pre neki dan gledam 3 ove pandurske Skode, napravili su 3 prekrsaja za 1 minut: voznja bez tablica, skretanje levo iz krajnje desne trake i prekoracenje brzine. A ove nebuluze o "protekcionizmu" nisu ni za komentarisanje.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

(Milan Kosanovic, 19. septembar 2017 09:13)

Kao sto sam napisao u komentaru koji mi ne objavise, nebitno je da li Skoda, Fiat, Mercedes ili Zaporozac. Bitno da dobije firma njihovog druga clana i tako preliju deo drzavnih para u stranku. Od Fiata bi morali direktno da kupe a ostale brendove preko zastupnika u zemlji.

A za namestanje tendera ne moraju cak ni oko tehnickih specifikacija da se muce. Dovoljno je da stavis uslove vezane za samu firmu ponudjaca koji su skrojeni za tvog kandidata i da onda u kombinaciji sa ostalim parametrima dobijes sigurnog pobednika pre nego sto objavis tender. Nisu za dzaba zadrzali tolike DS kadrove. Njihovi nisu dovoljno pismeni za tenderske mahinacije.

mile rizik

pre 6 godina

A i da se ne lažemo, svi znamo da je Škoda bolja...nema tu mnogo polemike.
(David, 19. septembar 2017 09:20)

Realno, ne valja ni jedno ni drugo.

ne bi' rek'o

pre 6 godina

I ja se cudim, pogotovo sto bi pdv od kupljenih vozila zavrsio u Srbiji a sad ko zna gde...
I ae jos nek nas ubede da je skoda jeftinija od fijata...
(ukratko, 19. septembar 2017 08:40)

Ukratko, vozila (i ostala roba) se uvoze iz drugih zemalja, BEZ PDV-a. A onda se na tu vrednost bez PDV-a uracunava PDV po propisima republike Srbije. Prema tome, vasa opaska je bez osnova.

tocka

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
(Mina, 19. septembar 2017 09:17)
Eto ti u sred Italije policija vozi Seat-e. Ima ih koliko hoćeš. Ne zelim ikog da branim, ali ponekad treba ipak proveriti pa onda komentarisati nešto.

Ostin A

pre 6 godina

Znaci kad dodje Putin onda ga molimo na kolenima da kupi 500L a kad nama treba onda to i nije nasa firma...
(Igor, 19. septembar 2017 09:18)

Pa i nije naša firma. To je italijanska firma. Italijani nisu ni poslali ponudu. Čak i da su poslali, ne bi to bilo od ovih modela koji se prave u Srbiji.
Verovatno bi bio Fiat Tipo.

A ovo za kolektivni ugovor. Naravno da mora da se poštuje, ali kad imaš ogromnu nezaposlenost, privatnik može da ga napraviš da je najužasniji mogući, i ponovo će ljudi da rade.
Tu država treba da se umeša, da ne dozvoli kapitalistima mogućnost da drže radnike pod tako lošim uslovima i ugovorima.

Nikola

pre 6 godina

Pa gde Fiat za policiju. Proizvodi se kod nas ali on ima karakteristike malog kombija. Nija za policiju. Inače, videćemo za čiju policiju su tačno kupili. U Kragujevcu automobili imaju neke žute fleke po njima, raspali se i pale se na gurku normalno.

NekoIzMase

pre 6 godina

Država ima deo u Fiatu ako se ne varam, neko reče 1/3 (odnosi se naravno na fabriku u Kragujevcu), pa onda neka mi neko objasni kako to da je Škoda ispala jeftinija??? Pa valjda se računa i profit koji bi kao država ostvarili prodajom svih tih vozila ...

Jednostavno im matematika nije jača strana. E sad jedino ako Škoda nije jeftinija za toliko koliko bi bio naš deo profita da su se vozila pravila u Kragujevcu, u protivnom matematika je loša.

Kobaja Grande

pre 6 godina

Zasto onda Vojska praktikuje protekcionizam, pa mora da kupuje one krseve od FAP kamiona, koji se pokvare na putu do prve kasarne, a zardjaju vec posle 2 godine?

Novosadjanin

pre 6 godina

Fiat realno nema vozilo koje moze da posluži kao patrolno, 500L je porodični automobil velikih gabarita i male snage. Za razliku od njih, mali Rapidi sa dizelom 1,6 su znatno agilniji automobili, laksi za parkiranje i svakako bolji za patroliranje gradom. Da je fiat nastavio da npr. kod nas proizvodi Brava (kog koristi italijanska policija) onda bi bilo nerealno da se uzimaju Skode, ovako...

Zuja

pre 6 godina

Skoda je bolja od FIAT-a.Uvezene su Skode Rapid cija cena na trzistu Srbije je oko 10 hiljada evra. Za toliku kolicinu cena je mogla da bude i 8 hiljada evra.Komotniji i prikladniji auto od FiAT 500L.Takodje zavisi i od dinamike placanja, rezervni delovi.

natka

pre 6 godina

imaju vecu proviziju od skode, pa su zato njih kupili. bolje da zaradi neko drugi, nego da ostane u nasoj drzavi. KUPUJMO TUDJE, A NE DOMACE!!!! to je njihova parola.

n6

pre 6 godina

zato sto se i za manje pare od fijata 500l dobije bolji auto, u ovom slucaju GOLF. tj škoda je golf. ista platforma, isti delovi, motor je iz golfa. Škodin je samo znak na haubi i volanu.

'apsi

pre 6 godina

Srpska ekonomijo tuzna li si... Kad drzava ne ume da se dogovori sa Fiatom da naprave makar podjednako dobru ponudu, cemu dalji komentar o ozdravljenju ekonomije kupovinom proizvoda proizvedenih u Srbiji. Drzava ne postuje sama sebe pa sto bih je ja postovao...

Milan Kosanovic

pre 6 godina

Jel ova, sta god da je.... misli da smo mi svi sisali vesla. Ljudi, skoro svaki tender je namesten, tako I ovaj. Prilikom kupovine vozila navode se uvek karakteristike vozila tako da moze da prodje samo ono vozilo koje je dogovoreno. Stavi se u par mm medjuosovinski razmak, u par cm3 zapremina, zapremina rezervoara u litar, pojedina oprema bas onakva kakvu ima dogovoreno vozilo. Tako se zatvara krug. A za javnost se unese da tender dobija najmanja ponudjena cena. Ne budite ludi. Zapitajte se zasto npr nije kupljen Opel, Ford ili neki treci proizvodjac. Oni ne moraju da zive. Daj samo I sve Skodi. Meni je sa druge strane fascinantno kako to niko od vas novinara ne sme da istrazi malo ove prevare u javnim nabavkama.

Кокопели

pre 6 godina

Не практикује се протекционизам... А да ли се практикује здрав разум? Протекционизам се још како практикује, али тамо где не треба.

Stevan

pre 6 godina

Brnabicka ima iskustvo u vodjenju drzave isto koliko i ja u upravljanju svemirskim brodovima.Da je srece i zakona ljudi koji nisu nikada osvojili ni jedan glas na izborima ne bi mogli da dobiju tako vaznu funkciju.

Uvek objektivan

pre 6 godina

Ja ne znam da li ovi ljudi uopšte razmišljaju pre nego što izjave ovako nešto i da li su svesni da vređaju inteligenciju građana.
Nikako mi nije jasno kako nešto iz uvoza može biti povoljnije od "domaćeg proizvoda", pogotovo proizvođača kome su date sve moguće subvencije i olakšice kako bi bio konkurentniji na tržištu.
E sada, druga je stvar ako je neko procenio da je ljudima potrebnije nešto kvalitetnije i udobnije od Fiat-a, to je već druga stvar.

naravno

pre 6 godina

Naravno da je u pravu, Zakon o javnim nabavkama vazi za sve drzavne firme pa i za republicku Vladu. Da je drugacije uradjeno zalba Skode oborila bi tender. Srbija je drustvo slobodne konkurencije a monopolisticki nacin rada je daleko iza nas. Radnik koji je potpisao kolektivni Ugovor je duzan da ga postuje kao i poslodovac pa u sitaciji nezadovoljstva postoji izbor da nastavis da radis ili da das otkaz i nakon otkaznog roka odes iz firme. Tako je svuda u svetu, cak i u Rusiji a sto je samoupravni socijaliyam nama usadio u glavu pogresnu sliku o svetu , e to je problem.

Globtroter

pre 6 godina

Ahahaha. Kao nije za protekcionizam, a ovamo delimo subvenicije gubitašima šakom i kapom.

Nije logično da ste pre 3 meseca bili uplašeni da će Fiat otići iz Srbije, a da ste sada prilično opušteni i zalažete se za tržišna pravila. Potpuno je logično da favorizujete domaćeg proizvođača (mada je to u ovom slučaju diskutabilno, pre bi se reklo domaću radnu snagu), jer to rade svi, baš svi. Na 700 vozila neka cena bude skuplja za 500 evra, to je 350 000 evra razlike u odnosu na vozila proizvedena u inostranstvu. Ta cifra ne može da se poredi sa subvencijama koje delite gubitaškim preduzećima.

Влада

pre 6 godina

У реду, али који Фиат? Овај који се производи у КГ не одговара потребама, мада можда су један део возила и могли да изму. Или да увеземо из Италије или неке друге земље где Фиат има фабрике, што је исто као и куповина било код другог аута. Ако су хтели тако онда нису требали да раде тендер, него директна погодба, што оставља простор за манипулације, мада сам сигуран да их је било и овако. Обрни окрени не ваља ни једно ни друго.

Mina

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
Samo neka nastave tako, daleko će dogurati i oni i mi sa njima.

Бгд

pre 6 godina

Не практикујемо протекционизам, али зато провизионизам...земља која има своју ауто индустрију увози страна кола, е зато смо пропали...

Dr.M.Cirovic

pre 6 godina

Ceo nas zivot je vezan ugovorima da li su usmeni ili pismeni oni vaze do momenta njihove vremenske vaznosti ili ako se komintenti dogovore za drugo postavljene uslove no,za srbe to ne vazi jer se naivklo na krsenje ugovora i to uslovljva jurisdikciju koja presudjuje, kada do toga ne dodje moraju se postovati ugovorne obaveze.Samovolja i nedostatak moralnog obaveza prati ce Srbiju dugo vremena sve dok se nove generacije ne vaspitaju da ugovorne stavke moraju da se postuju.Srbija ima "moderne"zakone ali sta to vredi kada se oni ne postuju i ne sprovode do kraja.Sentimentalnosti u ugovornim obavezama ne postoje i zato mislim da g-dj predsednica Brnabic ima apsolutno pravo na taj nacin ce u Srbiji da zazivi UGOVORNOST.

boki

pre 6 godina

Škoda Rapid je skuplja od fiata 500L a i lošiji je auto, manje praktičan, ružniji... Fiat sam video par komada u policijskoj formi, izgleda mnogo ubedljivije a i video sam Rapid policijski u Kumodražu koji je već izgreban i izlupan, štop svetlo puklo, rupa na vratima, žali bože bilo kog automobila u rukama policajaca.

Aca Silni

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
Samo neka nastave tako, daleko će dogurati i oni i mi sa njima.
(Mina, 19. septembar 2017 09:17)

Kao prvo, poređenje ti nije na mestu, Fiat nije srpska marka.
A da li si video da italijanska policija vozi Fiat?
Ne, voze sve samo ne Fiat, Lanću i Alfa Romeo, pa čak i Lamborgini, ali ne Fiat!

josip broz

pre 6 godina

Meni se nešto čini da je 500L sve osim patrolni auto. Policajci bi izgledali kao barbike u njemu. Inače mislim da je auto sjajan, ali za ono čemu je namenjen.

Pedja

pre 6 godina

Koji protekcionizam? Pod jedan, drzava ima vlasnickog udela u fijatu, a mup je pod upravom drzave tako da ne razumem zasto bi se nesto kupovalo od privatnig lica u ovom slucaju skode a ne od fiata u kome drzava ima koliki toliki vlasnicki udeo. Pod dva, poznate tu regularnosti javnih nabavki, tendera i tako toga.

ukratko

pre 6 godina

I ja se cudim, pogotovo sto bi pdv od kupljenih vozila zavrsio u Srbiji a sad ko zna gde...
I ae jos nek nas ubede da je skoda jeftinija od fijata...

star

pre 6 godina

Sramota...dobro je poznato"pobedjivanje sa najnizim ponudama"....a ako se pogleda Skoda usla u sve sluzbene strukture od vlade preko vojske do sada MUPa.....sve je to burazerska trgovina... bas se pitam kako je to jeftinija Skoda od auta koji se proizvodi i poreski tretira kao domaci proizvod

Znam da će mi presesti sopstveni komentar

pre 6 godina

Pa kad napraviš takve uslove da FIAT 500 ne zadovoljava postavljene kriterijume onda je nabavka 100% čista. Ako je još tako napisano da je Škoda 20% jeftinija od svih u tom segmentu, sumnja ne sme da postoji. Bravo za Vladin tim i transparentnost.

who cares

pre 6 godina

Odgovor zapravo treba gledati u tome ko je osoba koja je vlasnik firme koja uvozi i zastupa skodu u Srbiji. Kao i sve kod nas, eto na primer i poslednja velika nabavka vozila za Mup, Pezoi od cuvenog Verano Motorsa, i ovo nema veze sa tenderom, logikom, isplativoscu, kvalitetu vozila, nego opet dilovi. Kada se na ovih 710 Mup-ovih skoda dodaju i ove planira za ostale to je preko hiljadu vozila, zarada dilera hiljadu i nesto evra po vozilu, ili bliza 2 cak, eto profita od 2 miliona evra, nicim izazvan.

scele

pre 6 godina

Alo bre, država je vlasnik 1/3 fabrike automobila. Fabrike automobila u Srbiji. I ta ista država kupuje 700 vozila druge marke proizvedenih u inostranstvu od uvoznika!?! Gde je podsticanje proizvodnje, servisne mreže, radnih mjesta...??? Zbog ovog poteza u normalnoj državi bi morali dati ostavke i izgubiti na sledećim izborima. A svi znamo kako se u Srbiji namještaju tenderi, nismo juče rođeni, nego se doooobro omastio na ovoj nabavci. Lično me vređa svaka izjava političara na vlasti jer nas smatraju teškim budalama. Što vjerovatno i jesmo čim su oni na vlasti.

Mina

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
Samo neka nastave tako, daleko će dogurati i oni i mi sa njima.

Stevan

pre 6 godina

Brnabicka ima iskustvo u vodjenju drzave isto koliko i ja u upravljanju svemirskim brodovima.Da je srece i zakona ljudi koji nisu nikada osvojili ni jedan glas na izborima ne bi mogli da dobiju tako vaznu funkciju.

scele

pre 6 godina

Alo bre, država je vlasnik 1/3 fabrike automobila. Fabrike automobila u Srbiji. I ta ista država kupuje 700 vozila druge marke proizvedenih u inostranstvu od uvoznika!?! Gde je podsticanje proizvodnje, servisne mreže, radnih mjesta...??? Zbog ovog poteza u normalnoj državi bi morali dati ostavke i izgubiti na sledećim izborima. A svi znamo kako se u Srbiji namještaju tenderi, nismo juče rođeni, nego se doooobro omastio na ovoj nabavci. Lično me vređa svaka izjava političara na vlasti jer nas smatraju teškim budalama. Što vjerovatno i jesmo čim su oni na vlasti.

Milan Kosanovic

pre 6 godina

Jel ova, sta god da je.... misli da smo mi svi sisali vesla. Ljudi, skoro svaki tender je namesten, tako I ovaj. Prilikom kupovine vozila navode se uvek karakteristike vozila tako da moze da prodje samo ono vozilo koje je dogovoreno. Stavi se u par mm medjuosovinski razmak, u par cm3 zapremina, zapremina rezervoara u litar, pojedina oprema bas onakva kakvu ima dogovoreno vozilo. Tako se zatvara krug. A za javnost se unese da tender dobija najmanja ponudjena cena. Ne budite ludi. Zapitajte se zasto npr nije kupljen Opel, Ford ili neki treci proizvodjac. Oni ne moraju da zive. Daj samo I sve Skodi. Meni je sa druge strane fascinantno kako to niko od vas novinara ne sme da istrazi malo ove prevare u javnim nabavkama.

star

pre 6 godina

Sramota...dobro je poznato"pobedjivanje sa najnizim ponudama"....a ako se pogleda Skoda usla u sve sluzbene strukture od vlade preko vojske do sada MUPa.....sve je to burazerska trgovina... bas se pitam kako je to jeftinija Skoda od auta koji se proizvodi i poreski tretira kao domaci proizvod

V

pre 6 godina

Pre neki dan gledam 3 ove pandurske Skode, napravili su 3 prekrsaja za 1 minut: voznja bez tablica, skretanje levo iz krajnje desne trake i prekoracenje brzine. A ove nebuluze o "protekcionizmu" nisu ni za komentarisanje.

Бгд

pre 6 godina

Не практикујемо протекционизам, али зато провизионизам...земља која има своју ауто индустрију увози страна кола, е зато смо пропали...

Znam da će mi presesti sopstveni komentar

pre 6 godina

Pa kad napraviš takve uslove da FIAT 500 ne zadovoljava postavljene kriterijume onda je nabavka 100% čista. Ako je još tako napisano da je Škoda 20% jeftinija od svih u tom segmentu, sumnja ne sme da postoji. Bravo za Vladin tim i transparentnost.

who cares

pre 6 godina

Odgovor zapravo treba gledati u tome ko je osoba koja je vlasnik firme koja uvozi i zastupa skodu u Srbiji. Kao i sve kod nas, eto na primer i poslednja velika nabavka vozila za Mup, Pezoi od cuvenog Verano Motorsa, i ovo nema veze sa tenderom, logikom, isplativoscu, kvalitetu vozila, nego opet dilovi. Kada se na ovih 710 Mup-ovih skoda dodaju i ove planira za ostale to je preko hiljadu vozila, zarada dilera hiljadu i nesto evra po vozilu, ili bliza 2 cak, eto profita od 2 miliona evra, nicim izazvan.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

(Milan Kosanovic, 19. septembar 2017 09:13)

Kao sto sam napisao u komentaru koji mi ne objavise, nebitno je da li Skoda, Fiat, Mercedes ili Zaporozac. Bitno da dobije firma njihovog druga clana i tako preliju deo drzavnih para u stranku. Od Fiata bi morali direktno da kupe a ostale brendove preko zastupnika u zemlji.

A za namestanje tendera ne moraju cak ni oko tehnickih specifikacija da se muce. Dovoljno je da stavis uslove vezane za samu firmu ponudjaca koji su skrojeni za tvog kandidata i da onda u kombinaciji sa ostalim parametrima dobijes sigurnog pobednika pre nego sto objavis tender. Nisu za dzaba zadrzali tolike DS kadrove. Njihovi nisu dovoljno pismeni za tenderske mahinacije.

Milos Jovic

pre 6 godina

Kupujte domaće proizvode (mada Fiat nije domaći, ali sigurno bi imali više koristi kao država da su kupili Fiate), idite na odmor po Srbiji - ne dajte pare strancima, već razvijajte domaći turizam i neka pare ostanu kod nas, a oni kupuju 710 automobila po nekih, ne verujem manje od 15000E po komadu, što izadje preko 10 miliona evra. GADE MI SE!!!

Uvek objektivan

pre 6 godina

Ja ne znam da li ovi ljudi uopšte razmišljaju pre nego što izjave ovako nešto i da li su svesni da vređaju inteligenciju građana.
Nikako mi nije jasno kako nešto iz uvoza može biti povoljnije od "domaćeg proizvoda", pogotovo proizvođača kome su date sve moguće subvencije i olakšice kako bi bio konkurentniji na tržištu.
E sada, druga je stvar ako je neko procenio da je ljudima potrebnije nešto kvalitetnije i udobnije od Fiat-a, to je već druga stvar.

Кокопели

pre 6 godina

Не практикује се протекционизам... А да ли се практикује здрав разум? Протекционизам се још како практикује, али тамо где не треба.

natka

pre 6 godina

imaju vecu proviziju od skode, pa su zato njih kupili. bolje da zaradi neko drugi, nego da ostane u nasoj drzavi. KUPUJMO TUDJE, A NE DOMACE!!!! to je njihova parola.

Kobaja Grande

pre 6 godina

Zasto onda Vojska praktikuje protekcionizam, pa mora da kupuje one krseve od FAP kamiona, koji se pokvare na putu do prve kasarne, a zardjaju vec posle 2 godine?

Pedja

pre 6 godina

Koji protekcionizam? Pod jedan, drzava ima vlasnickog udela u fijatu, a mup je pod upravom drzave tako da ne razumem zasto bi se nesto kupovalo od privatnig lica u ovom slucaju skode a ne od fiata u kome drzava ima koliki toliki vlasnicki udeo. Pod dva, poznate tu regularnosti javnih nabavki, tendera i tako toga.

Globtroter

pre 6 godina

Ahahaha. Kao nije za protekcionizam, a ovamo delimo subvenicije gubitašima šakom i kapom.

Nije logično da ste pre 3 meseca bili uplašeni da će Fiat otići iz Srbije, a da ste sada prilično opušteni i zalažete se za tržišna pravila. Potpuno je logično da favorizujete domaćeg proizvođača (mada je to u ovom slučaju diskutabilno, pre bi se reklo domaću radnu snagu), jer to rade svi, baš svi. Na 700 vozila neka cena bude skuplja za 500 evra, to je 350 000 evra razlike u odnosu na vozila proizvedena u inostranstvu. Ta cifra ne može da se poredi sa subvencijama koje delite gubitaškim preduzećima.

IgyBgd

pre 6 godina

Jel? Ne praktikujete protekcionizam? A gospodina Djilasa ste razapeli na krst zbog kupovine Solarisovih autobusa umesto Ikarbusa? Da li vi u vladi mislite da svi pamtimo samo sta ste rekli i uradili zadnja 24h?

tony

pre 6 godina

...ne praktikuju protekcionizam...ha, ha, ha...pa zato smo tu gde jesmo, u čabru, valjamo se u blatu, svi tenderi su namešteni za drugove članove, uvozi se sve i svašta dok naše fabrike propadaju, polja pusta, sela sve praznija, gospodjica koja misli da je premijer daje ovakve izjave, dok se ne uvede red ko šta uvozi i u kojoj količini u ovoj zemlji nikad neće biti napretka

'apsi

pre 6 godina

Srpska ekonomijo tuzna li si... Kad drzava ne ume da se dogovori sa Fiatom da naprave makar podjednako dobru ponudu, cemu dalji komentar o ozdravljenju ekonomije kupovinom proizvoda proizvedenih u Srbiji. Drzava ne postuje sama sebe pa sto bih je ja postovao...

Полицајац с Дедињско брдо

pre 6 godina

Пошто је премијерка необавештена, имам потребу да је обавестим- ДА ТЕНДЕРА ЗА ОВАЈ ПОСАО НИЈЕ НИ БИЛО!!! МУП је преко тендера за претходне две године набавио само 50-ак возила. Којим путем је набављено (пошто преко јавне набавке није) 1500 возила и по којој цени то треба премијерка да објасни!!!

mile rizik

pre 6 godina

A i da se ne lažemo, svi znamo da je Škoda bolja...nema tu mnogo polemike.
(David, 19. septembar 2017 09:20)

Realno, ne valja ni jedno ni drugo.

ukratko

pre 6 godina

I ja se cudim, pogotovo sto bi pdv od kupljenih vozila zavrsio u Srbiji a sad ko zna gde...
I ae jos nek nas ubede da je skoda jeftinija od fijata...

Dzoni

pre 6 godina

Dzabe i Ferarija da kupe.. Da se podsetimo jednog lepseg i mirnijeg vremena kad su nas cuvali Fice i Stojadini. Nije sve u autu, ima nesto i drzavi,vladi,policiji...

Ivan S.

pre 6 godina

Sta fali protekcionizmu? U Pragu sva vozila drzavnih sluzbi su marke Skoda. Kada bi i nase institucije i SPC vozile Fijat Kragujevac, onda bi mogli da otvorimo jos jednu fabriku u Kragujevcu.

Jova

pre 6 godina

Pa svaka policija u Evropi se vozi u svom nacionalnom brendu ukoliko ga ima.I to nije protekcionizam ?
Bolje da je otvoreno dala podatke o ceni i opremi vozila kao i o uslovima tendera.
Ne sumnjam da je Škoda Oktavija bolji izbor od Fiata 500L jer je jednostavno viša klasa,a što se cene i potreba policije tiče, nećemo o tome sada a verovatno i nikada.Feudalci su svoju gardu obezbedili sa dobrim i kvalitetnim konjima i tu je kraj priče.

NekoIzMase

pre 6 godina

Država ima deo u Fiatu ako se ne varam, neko reče 1/3 (odnosi se naravno na fabriku u Kragujevcu), pa onda neka mi neko objasni kako to da je Škoda ispala jeftinija??? Pa valjda se računa i profit koji bi kao država ostvarili prodajom svih tih vozila ...

Jednostavno im matematika nije jača strana. E sad jedino ako Škoda nije jeftinija za toliko koliko bi bio naš deo profita da su se vozila pravila u Kragujevcu, u protivnom matematika je loša.

rh

pre 6 godina

cek malo. zar mi nismo kao drzava suvlasnici fiata, zar mi ne dajemo sve moguce benificije fiatu, zar fiat nije oslobodjen svih mogucih davanja u ovoj drzavi i koje su normalne a i mnogo onih koje ne bi dala ni jedna drzava na svetu. zar ne bi time kao budzet ustedeli barem kroz carinu koja se daje na kupovinu fiata (ili je i toga oslobodjena drzava a mi bednici moramo to platiti). imalo bi se jos ponesto ovome dodati ali ... i onda nam kaze da ne zeli protekcionizam!? neko se na ovom poslu lepo ovajdio a to mi obicna "raja" svakako nismo. tretiraju nas kao da smo idioti.

boki

pre 6 godina

Škoda Rapid je skuplja od fiata 500L a i lošiji je auto, manje praktičan, ružniji... Fiat sam video par komada u policijskoj formi, izgleda mnogo ubedljivije a i video sam Rapid policijski u Kumodražu koji je već izgreban i izlupan, štop svetlo puklo, rupa na vratima, žali bože bilo kog automobila u rukama policajaca.

Paolo

pre 6 godina

Žena je govorila napamet. Tendera nije bilo. Radi se o velikoj proviziji koju je neko stavio u dzep kupovinom 710 vozila. E zato je propao Neobus iz Novog Sada, koji je proizvodio odlične autobuse na Volvo šasiji. Gazda Saudijac ga je prodao, jer Novi Sad nije kupovao njegove autobuse. Reakao je: Šta ja ovde tražim, kad grad u kome se proizvodi ovaj autobus neće da ga kupi. Prodao je fabriku pošto-zašto, a onda je Čanak pomogao da Neobus ode u stečaj zbog skupe lokacije na kojoj je radio. Sada je u vlasništvu Matijevića. Tako može da uradi i FIAT. Još da pitam, u čemu je na tom "tenderu" Škoda pobedila FIAT?

ime

pre 6 godina

Draga premijerko. Pokusacu jos veceras da nadjem poziv za javnu nabavku. Ako je iole sve odradjeno po zakonu, morali ste da nabavku na portal javnih nabavki. Molim i novinare da provere navode koje doticna tvrdi. Moraju da nauce da je 2017 god i da ovakve stvari mogu da se provere, a bas me interesuje, pokusacu da proverim.

Baxuz

pre 6 godina

Vucic poziva gradjane da kupuju 500l a drzava kupuje Skode. Koji smo mi brod ludaka. A inace kada sam kupovao auto razmatrao sam Skodu ali mi je receno da oni preko veze/mita prodaju kola drzavnim firmama i sluzbama i da ih privatna lica ne zanimaju. Moja kasnija poseta salonu je to potvrdila na zalost.

Lažeš Ana

pre 6 godina

A šta bi sa onim silnim patriotizmom: kupujmo domaće, letujmo u Srbiji i tome slično? Ja psu kupujem domaće granule, da pare zaradi neko ovde, a država s našim parama ŠIROKO!

Pa i da je najgori krš na svetu, a nije, FIAT nam drži BDP, izvoz i statističku ravnotežu.

Ljudi koji rade u FIAT-u su gradjani ove države koji ovde plaćaju poreze i doprinose.

A onaj kome sredjujete ugovor za Skode je samo jedan čovek. Koliko glasova na izborima on vredi?

Papi je FIAT dobar, ali vaše zadnjice zaslužuju bolje, je li? Ko o čemu misli, o tome i brine. Jadno.

Aladin

pre 6 godina

Ako je nabavljač dobio 1000e popusta na svakoj Škodi, onda je klepio 710 000e od ove nabavke. Samo zato ovu kupovinu obavija veo tajne. Do sada nisu krali, ali počinju da drpaju. Kupili Glok-ove pored žive i zdrave Zastave. Kupili 30 SOR autobusa za Lastu, pored Ikarbusa koji pokušava da ispliva pored 12 miliona evra duga zbog koga su otišli u provaliju. Voleo bih da neko pita Vučića o ovim nabavkama. Kako će pogledati Putina u oči kad mu sledeći put bude spomenuo FIAT?

Novosadjanin

pre 6 godina

Fiat realno nema vozilo koje moze da posluži kao patrolno, 500L je porodični automobil velikih gabarita i male snage. Za razliku od njih, mali Rapidi sa dizelom 1,6 su znatno agilniji automobili, laksi za parkiranje i svakako bolji za patroliranje gradom. Da je fiat nastavio da npr. kod nas proizvodi Brava (kog koristi italijanska policija) onda bi bilo nerealno da se uzimaju Skode, ovako...

trt

pre 6 godina

Prorekcuonizam nikako ali dilovi svih vrsta i kombinacije "koliko sam ja tu dobar" su dobro dosle i zastupljenije no ikad u Srbiji. Od najmanje ribe do premsednika.

zluradi

pre 6 godina

Ma trebalo je Mercedese da im kupite, a glupi londonski bobi neka nastavi da patrolira pesice. Zato nijedan srpski policajac nema ispod 100 kila.

Z

pre 6 godina

A koji Fiat? 500L sa 1.4 atmosferskim motorom koji ide kao ranjeni puž?
(Mobile Developer, 19. septembar 2017 11:45)
Fiat 500l 1.3multijet ili 1.6multijet.To sto malo vise kosta se isplati godinama jer ti automobili prelaze puno kilometara.1.6multijet je tu negde sa cenom kao rapid dizel.A da ne pricamo da drzava moze mnogo veci popust da dobije od fiata koji proizvodi u nasoj zemlji nego od Skode.

ivan bg

pre 6 godina

Evo ja platih racune i ostade mi nesto para pa razmisljam cijem detetu da dam za dzeparac. Do sada delih mojoj deci al od sad evo nema vise protectionizma!

Mecava

pre 6 godina

pa prosle godine u novembru se znalo da ce policija dobiti skode,bolje bi bilo da ste pomogli taj fiat gde rade nase radnici,nego sto ste namestili tender da se neko od vas dobro ugradi za ove skode,koje su sa klot opremom i slabim motorima koji su veliki potrosaci

Sremac

pre 6 godina

Sramota !!! Normalno je da se kupi Fiat... i jeftiniji i pouzdaniji sa jacom i jeftinijom servisnom mrezom... ovo je cirkus... opet neko uzeo proviziju

Protektor

pre 6 godina

Ovde neki pričaju o protekcionizmu? Pa zašto onda američki policajci voze samo američke automobile?
Škoda Rapid bolja od Fiata 500l? Svašta. Kad bi 500l očerupali na nivo Škode Rapid koju je dobila policija bila bi ohoho jeftinija od iste! Ovde neki zaboravljaju da npr. za jednu hromiranu ručku sa 500l može da se pazari jedno 10 ovih najsocijalnijih od policijskog Rapida...

Burger

pre 6 godina

Ako ako mnogo ste ih pustili i to je greška jedan VELIKI GENERALNI ŠTRAJK OD MILION RADNIKA kao u zemljama gde narod ima kičmu napravio bih id njih male mace ovako ćutite i trpite zbog zlobe i one stare Srpske da komšiji crkne krava rade šta hoće i za to ne odgovaraju .....Inače ovo je najgora vlast u istoriji Srpskog naroda

Zuba

pre 6 godina

Jel vi gospodjo stvarno verujete da se mi kopcamo na ledjima kad dajete ovakve izjave? Pa protekcionizam je jedan od zastitnih znakova nasih politicara. Te bajke za spavanje pricajte nekom drugom.

zekan

pre 6 godina

Da nije jadn,bilo bi smesno.Pa kad je bio taj tender?? Pa nije ni bio. A i da jeste zasto ne podsticete domacu proizvodnju nego opet strancima ubacujete pare u dzep.

ne bi' rek'o

pre 6 godina

I ja se cudim, pogotovo sto bi pdv od kupljenih vozila zavrsio u Srbiji a sad ko zna gde...
I ae jos nek nas ubede da je skoda jeftinija od fijata...
(ukratko, 19. septembar 2017 08:40)

Ukratko, vozila (i ostala roba) se uvoze iz drugih zemalja, BEZ PDV-a. A onda se na tu vrednost bez PDV-a uracunava PDV po propisima republike Srbije. Prema tome, vasa opaska je bez osnova.

Ostin A

pre 6 godina

Znaci kad dodje Putin onda ga molimo na kolenima da kupi 500L a kad nama treba onda to i nije nasa firma...
(Igor, 19. septembar 2017 09:18)

Pa i nije naša firma. To je italijanska firma. Italijani nisu ni poslali ponudu. Čak i da su poslali, ne bi to bilo od ovih modela koji se prave u Srbiji.
Verovatno bi bio Fiat Tipo.

A ovo za kolektivni ugovor. Naravno da mora da se poštuje, ali kad imaš ogromnu nezaposlenost, privatnik može da ga napraviš da je najužasniji mogući, i ponovo će ljudi da rade.
Tu država treba da se umeša, da ne dozvoli kapitalistima mogućnost da drže radnike pod tako lošim uslovima i ugovorima.

Zoran

pre 6 godina

Premijerko zasto drzava nije primenila zakon o radu? Ako je strajk bio po zakonu a jeste zasto poslodavac nije hteo da pregovara a po zakonu je morao. Ko je tu terao inat. Drzava vlasnik 49% a pare dajete auto Čačku? Seat Toledo je isto sto i Skoda rapid sa malo manje problema. Morali ste da kupite 500L 1.3mjtd ,0.9twin turbo ili 1.4 tjet u osnovnoj opremi pa koliko god da kosta.

tocka

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
(Mina, 19. septembar 2017 09:17)
Eto ti u sred Italije policija vozi Seat-e. Ima ih koliko hoćeš. Ne zelim ikog da branim, ali ponekad treba ipak proveriti pa onda komentarisati nešto.

ikac klisa

pre 6 godina

A zasto je policija nabavila glokove ( glok 17) umesto novih cz 999 nemoj mi reci da su glokovi jeftiniji?!? I kako posle bilo kome da prodamo cz ako ga izbacite iz sluzbe?

Nikola

pre 6 godina

Pa gde Fiat za policiju. Proizvodi se kod nas ali on ima karakteristike malog kombija. Nija za policiju. Inače, videćemo za čiju policiju su tačno kupili. U Kragujevcu automobili imaju neke žute fleke po njima, raspali se i pale se na gurku normalno.

Bozidar

pre 6 godina

Prosto neverovatno da bi bilo istinito, najjbolje da su kupili TATA (Indijski auto - najjeftiniji na svetu)....
Sto nisu uzeli neke FIAT napucanije, sredili seriju, usput i mozda iste stavili u ogranicenu seriju i prodavali i civilima....mogla je neka normalna varijanta, a ovo stvarno vredja i sto je najgore misle da smo glupi ko magarci.

! samo malo

pre 6 godina

i samo da dodam škode rapid koje su uzete su najslabije moguće sa motorom 1.2, vozio sam jednu, u prvoj ne može da ide uz malo jači nagib puta, ako se u vozilu nalaze više od dve odrasle osobe.

samo kažem

pre 6 godina

A ovo za kolektivni ugovor. Naravno da mora da se poštuje, ali kad imaš ogromnu nezaposlenost, privatnik može da ga napraviš da je najužasniji mogući, i ponovo će ljudi da rade.
Tu država treba da se umeša, da ne dozvoli kapitalistima mogućnost da drže radnike pod tako lošim uslovima i ugovorima.
(Ostin A, 19. septembar 2017 10:49)

Kolektivni ugovor ne može da ima lošije uslove od onih propisanih zakonom o radu...sasvim druga stvar je što je taj zakon u medjuvremenu promenjen i radniku nametnute robovske obaveze a od prava ima samo pravo na život (tj. poslodavac nema pravoda ga ubije)

simpo

pre 6 godina

Kad vodja naredi ima da se sluša ,štednja na sve strane i zbog toga plate ima da rastu niste još svesni koliko ne jedan ,ne dva nego pet ili osam posto ima da živimo ko miševi u gvodžđari,malo li je.

Влада

pre 6 godina

У реду, али који Фиат? Овај који се производи у КГ не одговара потребама, мада можда су један део возила и могли да изму. Или да увеземо из Италије или неке друге земље где Фиат има фабрике, што је исто као и куповина било код другог аута. Ако су хтели тако онда нису требали да раде тендер, него директна погодба, што оставља простор за манипулације, мада сам сигуран да их је било и овако. Обрни окрени не ваља ни једно ни друго.

! samo malo

pre 6 godina

Nešto nisam viđao policijske škode u Italiji pod br.1


dalje da ne nabrajam Francuskoj, Velikoj Britaniji, SAD, Japanu itd itd ...

naravno

pre 6 godina

Naravno da je u pravu, Zakon o javnim nabavkama vazi za sve drzavne firme pa i za republicku Vladu. Da je drugacije uradjeno zalba Skode oborila bi tender. Srbija je drustvo slobodne konkurencije a monopolisticki nacin rada je daleko iza nas. Radnik koji je potpisao kolektivni Ugovor je duzan da ga postuje kao i poslodovac pa u sitaciji nezadovoljstva postoji izbor da nastavis da radis ili da das otkaz i nakon otkaznog roka odes iz firme. Tako je svuda u svetu, cak i u Rusiji a sto je samoupravni socijaliyam nama usadio u glavu pogresnu sliku o svetu , e to je problem.

Vladimir

pre 6 godina

Skode su jeftinije za 2500€ od fiata 500l x 700 kom pa izracunajte sami. Ne mozemo uporedjivati rapida i 500l jer nisu u istoj klasi vozila. U klasi rapida je fiat tipo. A sto se tice da policije voze iskljucivo svoje brendove to nije tačno. Molim sve ljude da komentarišu objektivno. Mislim na na one koje su za i protiv vlasti...

n6

pre 6 godina

zato sto se i za manje pare od fijata 500l dobije bolji auto, u ovom slucaju GOLF. tj škoda je golf. ista platforma, isti delovi, motor je iz golfa. Škodin je samo znak na haubi i volanu.

Zuja

pre 6 godina

Skoda je bolja od FIAT-a.Uvezene su Skode Rapid cija cena na trzistu Srbije je oko 10 hiljada evra. Za toliku kolicinu cena je mogla da bude i 8 hiljada evra.Komotniji i prikladniji auto od FiAT 500L.Takodje zavisi i od dinamike placanja, rezervni delovi.

josip broz

pre 6 godina

Meni se nešto čini da je 500L sve osim patrolni auto. Policajci bi izgledali kao barbike u njemu. Inače mislim da je auto sjajan, ali za ono čemu je namenjen.

HP

pre 6 godina

Generalni uvoznik Skode za Srbiju je Auto Cacak ciji je vlasnik opevan u pesmi Sabana Saulica "Kole pije".
Covek je milioner povezan sa svim politicarima. Sada je jos bogatiji. Glavne pare dolaze od ugovora za odrzavanje na 10 godina. Sa ovim poslom dobar je bar 5 milki.

Aca Silni

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
Samo neka nastave tako, daleko će dogurati i oni i mi sa njima.
(Mina, 19. septembar 2017 09:17)

Kao prvo, poređenje ti nije na mestu, Fiat nije srpska marka.
A da li si video da italijanska policija vozi Fiat?
Ne, voze sve samo ne Fiat, Lanću i Alfa Romeo, pa čak i Lamborgini, ali ne Fiat!

Đuru

pre 6 godina

Država je sada kapetalistička i bori se za prava kapitala. Z7Nar to nije to što je većina želela?. Ako nije, kako se moglo dogoditi u jednom demokrackom društvu?. Treba čuvati stečeno, izgubljeno teško je povratiti. Ovo je kazna za neoprez i nepoštovanje mukotrpno stečenog. Neki su vredno radili i čekali priliku da radnici na trenutak zaspu, i dođe prilika za naravno legalan štrajk. Priroda jedino poštuje prava jačeg. Treba se ponašati prirodno.

Bec opet ceka titulu

pre 6 godina

A zasto je policija nabavila glokove ( glok 17) umesto novih cz 999 nemoj mi reci da su glokovi jeftiniji?!? I kako posle bilo kome da prodamo cz ako ga izbacite iz sluzbe?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ikac klisa, 19. septembar 2017 18:38)

Zato sto je Glok najbolji pistolj na svetu

Radovan

pre 6 godina

ŠKODA Rapid ima najskuplje održavanje u predviđenom periodu od 100.000 km od svih vozila u svom segmentu, B+.
Revija SAT je objavila kompletan trošak. Oko 110.000 dinara.
Duplo skuplje od PEŽO karavana iz D segmenta (direktorski segment).

Ja bih sve te automobile poklonio policiji, da sam prodavac, samo zbog održavanja. Narednih 10 godina pare padaju sa neba.
Tako se to radi na tenderu, spustiš nabavnu cenu do patosa, a onda ih dočekaš na održavanju u garantnom i vangarantnom roku, za redovne i vanredne popravke i održavanje.

Dr.M.Cirovic

pre 6 godina

Ceo nas zivot je vezan ugovorima da li su usmeni ili pismeni oni vaze do momenta njihove vremenske vaznosti ili ako se komintenti dogovore za drugo postavljene uslove no,za srbe to ne vazi jer se naivklo na krsenje ugovora i to uslovljva jurisdikciju koja presudjuje, kada do toga ne dodje moraju se postovati ugovorne obaveze.Samovolja i nedostatak moralnog obaveza prati ce Srbiju dugo vremena sve dok se nove generacije ne vaspitaju da ugovorne stavke moraju da se postuju.Srbija ima "moderne"zakone ali sta to vredi kada se oni ne postuju i ne sprovode do kraja.Sentimentalnosti u ugovornim obavezama ne postoje i zato mislim da g-dj predsednica Brnabic ima apsolutno pravo na taj nacin ce u Srbiji da zazivi UGOVORNOST.

zemlja korupcije

pre 6 godina

Ako znamo da bia koristi škode (btw mnogi službenici voze službena kola u privatne svrhe), jasno je odakle vetar duva. Tjs ko posreduje i uzima procenat.

naravno

pre 6 godina

Naravno da je u pravu, Zakon o javnim nabavkama vazi za sve drzavne firme pa i za republicku Vladu. Da je drugacije uradjeno zalba Skode oborila bi tender. Srbija je drustvo slobodne konkurencije a monopolisticki nacin rada je daleko iza nas. Radnik koji je potpisao kolektivni Ugovor je duzan da ga postuje kao i poslodovac pa u sitaciji nezadovoljstva postoji izbor da nastavis da radis ili da das otkaz i nakon otkaznog roka odes iz firme. Tako je svuda u svetu, cak i u Rusiji a sto je samoupravni socijaliyam nama usadio u glavu pogresnu sliku o svetu , e to je problem.

Vladimir

pre 6 godina

Skode su jeftinije za 2500€ od fiata 500l x 700 kom pa izracunajte sami. Ne mozemo uporedjivati rapida i 500l jer nisu u istoj klasi vozila. U klasi rapida je fiat tipo. A sto se tice da policije voze iskljucivo svoje brendove to nije tačno. Molim sve ljude da komentarišu objektivno. Mislim na na one koje su za i protiv vlasti...

Dr.M.Cirovic

pre 6 godina

Ceo nas zivot je vezan ugovorima da li su usmeni ili pismeni oni vaze do momenta njihove vremenske vaznosti ili ako se komintenti dogovore za drugo postavljene uslove no,za srbe to ne vazi jer se naivklo na krsenje ugovora i to uslovljva jurisdikciju koja presudjuje, kada do toga ne dodje moraju se postovati ugovorne obaveze.Samovolja i nedostatak moralnog obaveza prati ce Srbiju dugo vremena sve dok se nove generacije ne vaspitaju da ugovorne stavke moraju da se postuju.Srbija ima "moderne"zakone ali sta to vredi kada se oni ne postuju i ne sprovode do kraja.Sentimentalnosti u ugovornim obavezama ne postoje i zato mislim da g-dj predsednica Brnabic ima apsolutno pravo na taj nacin ce u Srbiji da zazivi UGOVORNOST.

n6

pre 6 godina

zato sto se i za manje pare od fijata 500l dobije bolji auto, u ovom slucaju GOLF. tj škoda je golf. ista platforma, isti delovi, motor je iz golfa. Škodin je samo znak na haubi i volanu.

Zuja

pre 6 godina

Skoda je bolja od FIAT-a.Uvezene su Skode Rapid cija cena na trzistu Srbije je oko 10 hiljada evra. Za toliku kolicinu cena je mogla da bude i 8 hiljada evra.Komotniji i prikladniji auto od FiAT 500L.Takodje zavisi i od dinamike placanja, rezervni delovi.

Aca Silni

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
Samo neka nastave tako, daleko će dogurati i oni i mi sa njima.
(Mina, 19. septembar 2017 09:17)

Kao prvo, poređenje ti nije na mestu, Fiat nije srpska marka.
A da li si video da italijanska policija vozi Fiat?
Ne, voze sve samo ne Fiat, Lanću i Alfa Romeo, pa čak i Lamborgini, ali ne Fiat!

Bec opet ceka titulu

pre 6 godina

A zasto je policija nabavila glokove ( glok 17) umesto novih cz 999 nemoj mi reci da su glokovi jeftiniji?!? I kako posle bilo kome da prodamo cz ako ga izbacite iz sluzbe?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ikac klisa, 19. septembar 2017 18:38)

Zato sto je Glok najbolji pistolj na svetu

Novosadjanin

pre 6 godina

Fiat realno nema vozilo koje moze da posluži kao patrolno, 500L je porodični automobil velikih gabarita i male snage. Za razliku od njih, mali Rapidi sa dizelom 1,6 su znatno agilniji automobili, laksi za parkiranje i svakako bolji za patroliranje gradom. Da je fiat nastavio da npr. kod nas proizvodi Brava (kog koristi italijanska policija) onda bi bilo nerealno da se uzimaju Skode, ovako...

mile rizik

pre 6 godina

A i da se ne lažemo, svi znamo da je Škoda bolja...nema tu mnogo polemike.
(David, 19. septembar 2017 09:20)

Realno, ne valja ni jedno ni drugo.

tocka

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
(Mina, 19. septembar 2017 09:17)
Eto ti u sred Italije policija vozi Seat-e. Ima ih koliko hoćeš. Ne zelim ikog da branim, ali ponekad treba ipak proveriti pa onda komentarisati nešto.

Ostin A

pre 6 godina

Znaci kad dodje Putin onda ga molimo na kolenima da kupi 500L a kad nama treba onda to i nije nasa firma...
(Igor, 19. septembar 2017 09:18)

Pa i nije naša firma. To je italijanska firma. Italijani nisu ni poslali ponudu. Čak i da su poslali, ne bi to bilo od ovih modela koji se prave u Srbiji.
Verovatno bi bio Fiat Tipo.

A ovo za kolektivni ugovor. Naravno da mora da se poštuje, ali kad imaš ogromnu nezaposlenost, privatnik može da ga napraviš da je najužasniji mogući, i ponovo će ljudi da rade.
Tu država treba da se umeša, da ne dozvoli kapitalistima mogućnost da drže radnike pod tako lošim uslovima i ugovorima.

ne bi' rek'o

pre 6 godina

I ja se cudim, pogotovo sto bi pdv od kupljenih vozila zavrsio u Srbiji a sad ko zna gde...
I ae jos nek nas ubede da je skoda jeftinija od fijata...
(ukratko, 19. septembar 2017 08:40)

Ukratko, vozila (i ostala roba) se uvoze iz drugih zemalja, BEZ PDV-a. A onda se na tu vrednost bez PDV-a uracunava PDV po propisima republike Srbije. Prema tome, vasa opaska je bez osnova.

josip broz

pre 6 godina

Meni se nešto čini da je 500L sve osim patrolni auto. Policajci bi izgledali kao barbike u njemu. Inače mislim da je auto sjajan, ali za ono čemu je namenjen.

boki

pre 6 godina

Škoda Rapid je skuplja od fiata 500L a i lošiji je auto, manje praktičan, ružniji... Fiat sam video par komada u policijskoj formi, izgleda mnogo ubedljivije a i video sam Rapid policijski u Kumodražu koji je već izgreban i izlupan, štop svetlo puklo, rupa na vratima, žali bože bilo kog automobila u rukama policajaca.

Mina

pre 6 godina

Pemijerka je žena koja je sigurno mnogo putovala.Da li je možda videla dasli da nemačka policija vozi Fiat vozila, a francuska , recimo VW?
Samo neka nastave tako, daleko će dogurati i oni i mi sa njima.

Znam da će mi presesti sopstveni komentar

pre 6 godina

Pa kad napraviš takve uslove da FIAT 500 ne zadovoljava postavljene kriterijume onda je nabavka 100% čista. Ako je još tako napisano da je Škoda 20% jeftinija od svih u tom segmentu, sumnja ne sme da postoji. Bravo za Vladin tim i transparentnost.

Nikola

pre 6 godina

Pa gde Fiat za policiju. Proizvodi se kod nas ali on ima karakteristike malog kombija. Nija za policiju. Inače, videćemo za čiju policiju su tačno kupili. U Kragujevcu automobili imaju neke žute fleke po njima, raspali se i pale se na gurku normalno.

Stevan

pre 6 godina

Brnabicka ima iskustvo u vodjenju drzave isto koliko i ja u upravljanju svemirskim brodovima.Da je srece i zakona ljudi koji nisu nikada osvojili ni jedan glas na izborima ne bi mogli da dobiju tako vaznu funkciju.

V

pre 6 godina

Pre neki dan gledam 3 ove pandurske Skode, napravili su 3 prekrsaja za 1 minut: voznja bez tablica, skretanje levo iz krajnje desne trake i prekoracenje brzine. A ove nebuluze o "protekcionizmu" nisu ni za komentarisanje.

Milos Jovic

pre 6 godina

Kupujte domaće proizvode (mada Fiat nije domaći, ali sigurno bi imali više koristi kao država da su kupili Fiate), idite na odmor po Srbiji - ne dajte pare strancima, već razvijajte domaći turizam i neka pare ostanu kod nas, a oni kupuju 710 automobila po nekih, ne verujem manje od 15000E po komadu, što izadje preko 10 miliona evra. GADE MI SE!!!

Jova

pre 6 godina

Pa svaka policija u Evropi se vozi u svom nacionalnom brendu ukoliko ga ima.I to nije protekcionizam ?
Bolje da je otvoreno dala podatke o ceni i opremi vozila kao i o uslovima tendera.
Ne sumnjam da je Škoda Oktavija bolji izbor od Fiata 500L jer je jednostavno viša klasa,a što se cene i potreba policije tiče, nećemo o tome sada a verovatno i nikada.Feudalci su svoju gardu obezbedili sa dobrim i kvalitetnim konjima i tu je kraj priče.

Kobaja Grande

pre 6 godina

Zasto onda Vojska praktikuje protekcionizam, pa mora da kupuje one krseve od FAP kamiona, koji se pokvare na putu do prve kasarne, a zardjaju vec posle 2 godine?

ukratko

pre 6 godina

I ja se cudim, pogotovo sto bi pdv od kupljenih vozila zavrsio u Srbiji a sad ko zna gde...
I ae jos nek nas ubede da je skoda jeftinija od fijata...

Влада

pre 6 godina

У реду, али који Фиат? Овај који се производи у КГ не одговара потребама, мада можда су један део возила и могли да изму. Или да увеземо из Италије или неке друге земље где Фиат има фабрике, што је исто као и куповина било код другог аута. Ако су хтели тако онда нису требали да раде тендер, него директна погодба, што оставља простор за манипулације, мада сам сигуран да их је било и овако. Обрни окрени не ваља ни једно ни друго.

Protektor

pre 6 godina

Ovde neki pričaju o protekcionizmu? Pa zašto onda američki policajci voze samo američke automobile?
Škoda Rapid bolja od Fiata 500l? Svašta. Kad bi 500l očerupali na nivo Škode Rapid koju je dobila policija bila bi ohoho jeftinija od iste! Ovde neki zaboravljaju da npr. za jednu hromiranu ručku sa 500l može da se pazari jedno 10 ovih najsocijalnijih od policijskog Rapida...

Uvek objektivan

pre 6 godina

Ja ne znam da li ovi ljudi uopšte razmišljaju pre nego što izjave ovako nešto i da li su svesni da vređaju inteligenciju građana.
Nikako mi nije jasno kako nešto iz uvoza može biti povoljnije od "domaćeg proizvoda", pogotovo proizvođača kome su date sve moguće subvencije i olakšice kako bi bio konkurentniji na tržištu.
E sada, druga je stvar ako je neko procenio da je ljudima potrebnije nešto kvalitetnije i udobnije od Fiat-a, to je već druga stvar.

Z

pre 6 godina

A koji Fiat? 500L sa 1.4 atmosferskim motorom koji ide kao ranjeni puž?
(Mobile Developer, 19. septembar 2017 11:45)
Fiat 500l 1.3multijet ili 1.6multijet.To sto malo vise kosta se isplati godinama jer ti automobili prelaze puno kilometara.1.6multijet je tu negde sa cenom kao rapid dizel.A da ne pricamo da drzava moze mnogo veci popust da dobije od fiata koji proizvodi u nasoj zemlji nego od Skode.

tony

pre 6 godina

...ne praktikuju protekcionizam...ha, ha, ha...pa zato smo tu gde jesmo, u čabru, valjamo se u blatu, svi tenderi su namešteni za drugove članove, uvozi se sve i svašta dok naše fabrike propadaju, polja pusta, sela sve praznija, gospodjica koja misli da je premijer daje ovakve izjave, dok se ne uvede red ko šta uvozi i u kojoj količini u ovoj zemlji nikad neće biti napretka

Milan Kosanovic

pre 6 godina

Jel ova, sta god da je.... misli da smo mi svi sisali vesla. Ljudi, skoro svaki tender je namesten, tako I ovaj. Prilikom kupovine vozila navode se uvek karakteristike vozila tako da moze da prodje samo ono vozilo koje je dogovoreno. Stavi se u par mm medjuosovinski razmak, u par cm3 zapremina, zapremina rezervoara u litar, pojedina oprema bas onakva kakvu ima dogovoreno vozilo. Tako se zatvara krug. A za javnost se unese da tender dobija najmanja ponudjena cena. Ne budite ludi. Zapitajte se zasto npr nije kupljen Opel, Ford ili neki treci proizvodjac. Oni ne moraju da zive. Daj samo I sve Skodi. Meni je sa druge strane fascinantno kako to niko od vas novinara ne sme da istrazi malo ove prevare u javnim nabavkama.

star

pre 6 godina

Sramota...dobro je poznato"pobedjivanje sa najnizim ponudama"....a ako se pogleda Skoda usla u sve sluzbene strukture od vlade preko vojske do sada MUPa.....sve je to burazerska trgovina... bas se pitam kako je to jeftinija Skoda od auta koji se proizvodi i poreski tretira kao domaci proizvod

Đuru

pre 6 godina

Država je sada kapetalistička i bori se za prava kapitala. Z7Nar to nije to što je većina želela?. Ako nije, kako se moglo dogoditi u jednom demokrackom društvu?. Treba čuvati stečeno, izgubljeno teško je povratiti. Ovo je kazna za neoprez i nepoštovanje mukotrpno stečenog. Neki su vredno radili i čekali priliku da radnici na trenutak zaspu, i dođe prilika za naravno legalan štrajk. Priroda jedino poštuje prava jačeg. Treba se ponašati prirodno.

Bugarski grafolog

pre 6 godina

(Milan Kosanovic, 19. septembar 2017 09:13)

Kao sto sam napisao u komentaru koji mi ne objavise, nebitno je da li Skoda, Fiat, Mercedes ili Zaporozac. Bitno da dobije firma njihovog druga clana i tako preliju deo drzavnih para u stranku. Od Fiata bi morali direktno da kupe a ostale brendove preko zastupnika u zemlji.

A za namestanje tendera ne moraju cak ni oko tehnickih specifikacija da se muce. Dovoljno je da stavis uslove vezane za samu firmu ponudjaca koji su skrojeni za tvog kandidata i da onda u kombinaciji sa ostalim parametrima dobijes sigurnog pobednika pre nego sto objavis tender. Nisu za dzaba zadrzali tolike DS kadrove. Njihovi nisu dovoljno pismeni za tenderske mahinacije.

! samo malo

pre 6 godina

i samo da dodam škode rapid koje su uzete su najslabije moguće sa motorom 1.2, vozio sam jednu, u prvoj ne može da ide uz malo jači nagib puta, ako se u vozilu nalaze više od dve odrasle osobe.

Mecava

pre 6 godina

pa prosle godine u novembru se znalo da ce policija dobiti skode,bolje bi bilo da ste pomogli taj fiat gde rade nase radnici,nego sto ste namestili tender da se neko od vas dobro ugradi za ove skode,koje su sa klot opremom i slabim motorima koji su veliki potrosaci

who cares

pre 6 godina

Odgovor zapravo treba gledati u tome ko je osoba koja je vlasnik firme koja uvozi i zastupa skodu u Srbiji. Kao i sve kod nas, eto na primer i poslednja velika nabavka vozila za Mup, Pezoi od cuvenog Verano Motorsa, i ovo nema veze sa tenderom, logikom, isplativoscu, kvalitetu vozila, nego opet dilovi. Kada se na ovih 710 Mup-ovih skoda dodaju i ove planira za ostale to je preko hiljadu vozila, zarada dilera hiljadu i nesto evra po vozilu, ili bliza 2 cak, eto profita od 2 miliona evra, nicim izazvan.

NekoIzMase

pre 6 godina

Država ima deo u Fiatu ako se ne varam, neko reče 1/3 (odnosi se naravno na fabriku u Kragujevcu), pa onda neka mi neko objasni kako to da je Škoda ispala jeftinija??? Pa valjda se računa i profit koji bi kao država ostvarili prodajom svih tih vozila ...

Jednostavno im matematika nije jača strana. E sad jedino ako Škoda nije jeftinija za toliko koliko bi bio naš deo profita da su se vozila pravila u Kragujevcu, u protivnom matematika je loša.

Ivan S.

pre 6 godina

Sta fali protekcionizmu? U Pragu sva vozila drzavnih sluzbi su marke Skoda. Kada bi i nase institucije i SPC vozile Fijat Kragujevac, onda bi mogli da otvorimo jos jednu fabriku u Kragujevcu.

scele

pre 6 godina

Alo bre, država je vlasnik 1/3 fabrike automobila. Fabrike automobila u Srbiji. I ta ista država kupuje 700 vozila druge marke proizvedenih u inostranstvu od uvoznika!?! Gde je podsticanje proizvodnje, servisne mreže, radnih mjesta...??? Zbog ovog poteza u normalnoj državi bi morali dati ostavke i izgubiti na sledećim izborima. A svi znamo kako se u Srbiji namještaju tenderi, nismo juče rođeni, nego se doooobro omastio na ovoj nabavci. Lično me vređa svaka izjava političara na vlasti jer nas smatraju teškim budalama. Što vjerovatno i jesmo čim su oni na vlasti.

'apsi

pre 6 godina

Srpska ekonomijo tuzna li si... Kad drzava ne ume da se dogovori sa Fiatom da naprave makar podjednako dobru ponudu, cemu dalji komentar o ozdravljenju ekonomije kupovinom proizvoda proizvedenih u Srbiji. Drzava ne postuje sama sebe pa sto bih je ja postovao...

ikac klisa

pre 6 godina

A zasto je policija nabavila glokove ( glok 17) umesto novih cz 999 nemoj mi reci da su glokovi jeftiniji?!? I kako posle bilo kome da prodamo cz ako ga izbacite iz sluzbe?

zluradi

pre 6 godina

Ma trebalo je Mercedese da im kupite, a glupi londonski bobi neka nastavi da patrolira pesice. Zato nijedan srpski policajac nema ispod 100 kila.

natka

pre 6 godina

imaju vecu proviziju od skode, pa su zato njih kupili. bolje da zaradi neko drugi, nego da ostane u nasoj drzavi. KUPUJMO TUDJE, A NE DOMACE!!!! to je njihova parola.

Бгд

pre 6 godina

Не практикујемо протекционизам, али зато провизионизам...земља која има своју ауто индустрију увози страна кола, е зато смо пропали...

Полицајац с Дедињско брдо

pre 6 godina

Пошто је премијерка необавештена, имам потребу да је обавестим- ДА ТЕНДЕРА ЗА ОВАЈ ПОСАО НИЈЕ НИ БИЛО!!! МУП је преко тендера за претходне две године набавио само 50-ак возила. Којим путем је набављено (пошто преко јавне набавке није) 1500 возила и по којој цени то треба премијерка да објасни!!!

Zoran

pre 6 godina

Premijerko zasto drzava nije primenila zakon o radu? Ako je strajk bio po zakonu a jeste zasto poslodavac nije hteo da pregovara a po zakonu je morao. Ko je tu terao inat. Drzava vlasnik 49% a pare dajete auto Čačku? Seat Toledo je isto sto i Skoda rapid sa malo manje problema. Morali ste da kupite 500L 1.3mjtd ,0.9twin turbo ili 1.4 tjet u osnovnoj opremi pa koliko god da kosta.

Sremac

pre 6 godina

Sramota !!! Normalno je da se kupi Fiat... i jeftiniji i pouzdaniji sa jacom i jeftinijom servisnom mrezom... ovo je cirkus... opet neko uzeo proviziju

Aladin

pre 6 godina

Ako je nabavljač dobio 1000e popusta na svakoj Škodi, onda je klepio 710 000e od ove nabavke. Samo zato ovu kupovinu obavija veo tajne. Do sada nisu krali, ali počinju da drpaju. Kupili Glok-ove pored žive i zdrave Zastave. Kupili 30 SOR autobusa za Lastu, pored Ikarbusa koji pokušava da ispliva pored 12 miliona evra duga zbog koga su otišli u provaliju. Voleo bih da neko pita Vučića o ovim nabavkama. Kako će pogledati Putina u oči kad mu sledeći put bude spomenuo FIAT?

Lažeš Ana

pre 6 godina

A šta bi sa onim silnim patriotizmom: kupujmo domaće, letujmo u Srbiji i tome slično? Ja psu kupujem domaće granule, da pare zaradi neko ovde, a država s našim parama ŠIROKO!

Pa i da je najgori krš na svetu, a nije, FIAT nam drži BDP, izvoz i statističku ravnotežu.

Ljudi koji rade u FIAT-u su gradjani ove države koji ovde plaćaju poreze i doprinose.

A onaj kome sredjujete ugovor za Skode je samo jedan čovek. Koliko glasova na izborima on vredi?

Papi je FIAT dobar, ali vaše zadnjice zaslužuju bolje, je li? Ko o čemu misli, o tome i brine. Jadno.

Globtroter

pre 6 godina

Ahahaha. Kao nije za protekcionizam, a ovamo delimo subvenicije gubitašima šakom i kapom.

Nije logično da ste pre 3 meseca bili uplašeni da će Fiat otići iz Srbije, a da ste sada prilično opušteni i zalažete se za tržišna pravila. Potpuno je logično da favorizujete domaćeg proizvođača (mada je to u ovom slučaju diskutabilno, pre bi se reklo domaću radnu snagu), jer to rade svi, baš svi. Na 700 vozila neka cena bude skuplja za 500 evra, to je 350 000 evra razlike u odnosu na vozila proizvedena u inostranstvu. Ta cifra ne može da se poredi sa subvencijama koje delite gubitaškim preduzećima.

rh

pre 6 godina

cek malo. zar mi nismo kao drzava suvlasnici fiata, zar mi ne dajemo sve moguce benificije fiatu, zar fiat nije oslobodjen svih mogucih davanja u ovoj drzavi i koje su normalne a i mnogo onih koje ne bi dala ni jedna drzava na svetu. zar ne bi time kao budzet ustedeli barem kroz carinu koja se daje na kupovinu fiata (ili je i toga oslobodjena drzava a mi bednici moramo to platiti). imalo bi se jos ponesto ovome dodati ali ... i onda nam kaze da ne zeli protekcionizam!? neko se na ovom poslu lepo ovajdio a to mi obicna "raja" svakako nismo. tretiraju nas kao da smo idioti.

! samo malo

pre 6 godina

Nešto nisam viđao policijske škode u Italiji pod br.1


dalje da ne nabrajam Francuskoj, Velikoj Britaniji, SAD, Japanu itd itd ...

Baxuz

pre 6 godina

Vucic poziva gradjane da kupuju 500l a drzava kupuje Skode. Koji smo mi brod ludaka. A inace kada sam kupovao auto razmatrao sam Skodu ali mi je receno da oni preko veze/mita prodaju kola drzavnim firmama i sluzbama i da ih privatna lica ne zanimaju. Moja kasnija poseta salonu je to potvrdila na zalost.

IgyBgd

pre 6 godina

Jel? Ne praktikujete protekcionizam? A gospodina Djilasa ste razapeli na krst zbog kupovine Solarisovih autobusa umesto Ikarbusa? Da li vi u vladi mislite da svi pamtimo samo sta ste rekli i uradili zadnja 24h?

Paolo

pre 6 godina

Žena je govorila napamet. Tendera nije bilo. Radi se o velikoj proviziji koju je neko stavio u dzep kupovinom 710 vozila. E zato je propao Neobus iz Novog Sada, koji je proizvodio odlične autobuse na Volvo šasiji. Gazda Saudijac ga je prodao, jer Novi Sad nije kupovao njegove autobuse. Reakao je: Šta ja ovde tražim, kad grad u kome se proizvodi ovaj autobus neće da ga kupi. Prodao je fabriku pošto-zašto, a onda je Čanak pomogao da Neobus ode u stečaj zbog skupe lokacije na kojoj je radio. Sada je u vlasništvu Matijevića. Tako može da uradi i FIAT. Još da pitam, u čemu je na tom "tenderu" Škoda pobedila FIAT?

Pedja

pre 6 godina

Koji protekcionizam? Pod jedan, drzava ima vlasnickog udela u fijatu, a mup je pod upravom drzave tako da ne razumem zasto bi se nesto kupovalo od privatnig lica u ovom slucaju skode a ne od fiata u kome drzava ima koliki toliki vlasnicki udeo. Pod dva, poznate tu regularnosti javnih nabavki, tendera i tako toga.

Кокопели

pre 6 godina

Не практикује се протекционизам... А да ли се практикује здрав разум? Протекционизам се још како практикује, али тамо где не треба.

Dzoni

pre 6 godina

Dzabe i Ferarija da kupe.. Da se podsetimo jednog lepseg i mirnijeg vremena kad su nas cuvali Fice i Stojadini. Nije sve u autu, ima nesto i drzavi,vladi,policiji...

trt

pre 6 godina

Prorekcuonizam nikako ali dilovi svih vrsta i kombinacije "koliko sam ja tu dobar" su dobro dosle i zastupljenije no ikad u Srbiji. Od najmanje ribe do premsednika.

ime

pre 6 godina

Draga premijerko. Pokusacu jos veceras da nadjem poziv za javnu nabavku. Ako je iole sve odradjeno po zakonu, morali ste da nabavku na portal javnih nabavki. Molim i novinare da provere navode koje doticna tvrdi. Moraju da nauce da je 2017 god i da ovakve stvari mogu da se provere, a bas me interesuje, pokusacu da proverim.

samo kažem

pre 6 godina

A ovo za kolektivni ugovor. Naravno da mora da se poštuje, ali kad imaš ogromnu nezaposlenost, privatnik može da ga napraviš da je najužasniji mogući, i ponovo će ljudi da rade.
Tu država treba da se umeša, da ne dozvoli kapitalistima mogućnost da drže radnike pod tako lošim uslovima i ugovorima.
(Ostin A, 19. septembar 2017 10:49)

Kolektivni ugovor ne može da ima lošije uslove od onih propisanih zakonom o radu...sasvim druga stvar je što je taj zakon u medjuvremenu promenjen i radniku nametnute robovske obaveze a od prava ima samo pravo na život (tj. poslodavac nema pravoda ga ubije)

Burger

pre 6 godina

Ako ako mnogo ste ih pustili i to je greška jedan VELIKI GENERALNI ŠTRAJK OD MILION RADNIKA kao u zemljama gde narod ima kičmu napravio bih id njih male mace ovako ćutite i trpite zbog zlobe i one stare Srpske da komšiji crkne krava rade šta hoće i za to ne odgovaraju .....Inače ovo je najgora vlast u istoriji Srpskog naroda

ivan bg

pre 6 godina

Evo ja platih racune i ostade mi nesto para pa razmisljam cijem detetu da dam za dzeparac. Do sada delih mojoj deci al od sad evo nema vise protectionizma!

zekan

pre 6 godina

Da nije jadn,bilo bi smesno.Pa kad je bio taj tender?? Pa nije ni bio. A i da jeste zasto ne podsticete domacu proizvodnju nego opet strancima ubacujete pare u dzep.

Bozidar

pre 6 godina

Prosto neverovatno da bi bilo istinito, najjbolje da su kupili TATA (Indijski auto - najjeftiniji na svetu)....
Sto nisu uzeli neke FIAT napucanije, sredili seriju, usput i mozda iste stavili u ogranicenu seriju i prodavali i civilima....mogla je neka normalna varijanta, a ovo stvarno vredja i sto je najgore misle da smo glupi ko magarci.

simpo

pre 6 godina

Kad vodja naredi ima da se sluša ,štednja na sve strane i zbog toga plate ima da rastu niste još svesni koliko ne jedan ,ne dva nego pet ili osam posto ima da živimo ko miševi u gvodžđari,malo li je.

Zuba

pre 6 godina

Jel vi gospodjo stvarno verujete da se mi kopcamo na ledjima kad dajete ovakve izjave? Pa protekcionizam je jedan od zastitnih znakova nasih politicara. Te bajke za spavanje pricajte nekom drugom.

Radovan

pre 6 godina

ŠKODA Rapid ima najskuplje održavanje u predviđenom periodu od 100.000 km od svih vozila u svom segmentu, B+.
Revija SAT je objavila kompletan trošak. Oko 110.000 dinara.
Duplo skuplje od PEŽO karavana iz D segmenta (direktorski segment).

Ja bih sve te automobile poklonio policiji, da sam prodavac, samo zbog održavanja. Narednih 10 godina pare padaju sa neba.
Tako se to radi na tenderu, spustiš nabavnu cenu do patosa, a onda ih dočekaš na održavanju u garantnom i vangarantnom roku, za redovne i vanredne popravke i održavanje.

zemlja korupcije

pre 6 godina

Ako znamo da bia koristi škode (btw mnogi službenici voze službena kola u privatne svrhe), jasno je odakle vetar duva. Tjs ko posreduje i uzima procenat.

HP

pre 6 godina

Generalni uvoznik Skode za Srbiju je Auto Cacak ciji je vlasnik opevan u pesmi Sabana Saulica "Kole pije".
Covek je milioner povezan sa svim politicarima. Sada je jos bogatiji. Glavne pare dolaze od ugovora za odrzavanje na 10 godina. Sa ovim poslom dobar je bar 5 milki.