Četvrtak, 25.10.2012.

17:00

Zašto se sukobljavamo u saobraćaju?

Izvor: B92

Zašto se sukobljavamo u saobraæaju? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

sale

pre 11 godina

Odgovor Vladi koji ne voli vozace FIAT STILA:

1.STILO mahom voze taksisti, za koje vazi pravilo da voze bahato i bez obzira, sta god vozili.
2.Velika vecina vozaca u Beogradu je bahata, bez obzira sta voze.
3.Ja vozim STILA i za razliku od vecine Beogradjana stajem pesacima na prelazu, imam obzira, ne ulazim u raskrsnicu ako necu moci da ju predjem iliti propustam vozace sa leve/desne strane, ako stojim u koloni. Sta je rezultat svega toga? Da mi svi sviraju i nervozno masu pesnicom.

I to se sve desava meni kao Nemcu, koji tako vozi ovim gradom, za razliku od vecine divljaka.

Filip

pre 11 godina

Toliko o poznavanju propisa, citam komentare i ne mogu da verujem pa se vratim na film i ponovo pogledam rekoh da ja ne gresim nesto. Gospodo migavac se daje pre nego sto zelite da se prestrojite a ne kad si vec krenuo,sa njim najavljujes "sta ces da uradis" a ne sta radis. Mada ne znam ni sto me cude desetine komentara "pa dao je migavac" kada gledam to svaki da u voznji.

Bane

pre 11 godina

Pre 5 godina sam letovao u Tunisu. Na povratku iz pustinje nas autobus je malo udario kamion iz suptotnog smera i naneo malu stetu. Vozaci su se pozdravili, a nekoliko minuta nakov sto je policija pocela sa uvidjajem nas vodice je poceo da se smeje na sav glas. Objasnio nam je da je vozac udarenog autobusa pitao policajce da li su im jos potrebni jer bi obojica svratili u obliznju kafanu da popiju caj ili kafu. Policajci su odgovorili: sacekajte jos 5 minuta, sklobite vozila na parking pa idemo i mi sa vama ...

Aspirin

pre 11 godina

Jednostavno, zato sto se u Srbiji, a i u Rusiji, na ljubaznost i pristojno ponasanje gleda kao na znak slabosti, a ne dobrog vaspitanja...

vlada

pre 11 godina

Dva konja, šta drugo reći.

Ja se vodim logikom da ako je vozač dao migavac onda ga pustim (odkud znam koliko čovek poznaje puteve kojima se kreće i imam razumevanja), ako nije dao migavac ili pokušava na kvarno da pretekne celu kolonu onda se igramo igre "ko ima veća kohones"

Alek

pre 11 godina

Ovo je svakodnevni prizor na mostarskoj petlji - izlaz iz pravca Mostara. Ovaj u Ladi je mali covek koji jedino u ovakvim situcijama ima "glavnu" rec. A onaj u Audiju je razbojnik koji misli da mu automobil od 50-60 hiljada evra daje propusnicu za sve. Tipicno za sve zemlje u "demokratskoj" tranziciji.

mario

pre 11 godina

pred 20 godina, u ovakvoj situaciji, 99 odsto šanse je bilo da se vozač krivo prestrojio i da mu treba pomoć, pustiti ga ispred sebe
sada, 100 odsto šanse da je vozač bahat i bezobraza , da se namerno švercuje
PS da imam para, vozaču lade bih poklonio hamera

vlasnk stila

pre 11 godina

Savestan vozač jednog Stila od preko 150KS.
Baš ste me uveselili vi kojima su Stilisti najbahatioji vozači u Srbiji.
Vi onda bahate još niste sreli.

MunzeLjux.

pre 11 godina

Pre neki dan vozim u brzoj traci kod Sava centra,kad u retrovizoru prepoznah X5 kako mi se priblizava. Leptirici u stomaku pocinju da leprsaju jer znam da ce poceti ablendovanje,iako ispred mene ide kolona od ne zna se koliko vozila. Cekam a samoubilacki inat mi vec daje komandu da posle prvog svetlosnog ataka pritisnem kocnicu i smanjim brzinu.Cekam,ali nista.A kada se BMW sasvim priblizio,vidim strane table,a za volanom mladu,plavu zenu koja vozi mirno,uredno i zamislite bez mob.telefona.Velika vecina vozaca koji voze skupe automobile u zemljama u takozvanoj tranziciji su bili ljuta beda koja je nepovratno ostetila njihove jadne mozgove i proci ce mnogo god.dok se takvi ne izgube sa nasih ulica.

laki

pre 11 godina

zasto da vozac u ladi ne pusti vozaca u audiju? pa prosto, zato sto vozac u audiju iza lade ima 10m slobodnog prostora ali on bas hoce ispred da se ugura i nema strpljenja da prodje jedan auto. za takve nema tolerancije i pustanja

tearsforfears

pre 11 godina

potpuno su za osudjivanje obojica, lik sa ladom je bezrazlozno nagario na gas u startu, kad je bilo najnormalnije da se lik s audijem prestroji, dao je migavac i imao prilicnu prednost. nakon toga je liku audio izgubio zivce i njegovo dalje ponasanje treba osudjivati, ali ponavljam, ovaj u ladi nije ni za kakvu pohvalu i svojim postupkom je doveo do situacije.
generalno u beogradu je isplativije ni ne davati migavac, jer cim neko vidi da hoces da se prestrojis on ko ovaj u ladi, krka napred ko blesav.

Ivan

pre 11 godina

Ja klinac od 18 godina vozio oca, i dobio naredjenje da nikog ne pustam u guzvi na kruznom toku kod Arene, kada su tu bile guzve u toku radova na ostalim prilazima auto putu. I sta se desi? Pojavi se dzip koga ja nisam hteo da pustim, i lik mi izvadi policijsku znacku i pokaze kroz prozor. I otac kaze: "Pa pusti coveka"! Hahaha

300-miliona

pre 11 godina

Rusi...
(indijanac, 25. oktobar 2012 17:11)
Sedeo sam u Meku nedavno pored neko troje, srednjih godina. Kad su pošli, ostaviše sav svoj strv na stolu.

hondina

pre 11 godina

Danas bio u Budimpesti, ne mogu vam opisati koliki nivo tolerancie postoji u prometu, znaci zujao sam gradom i kada god bi dao migavac da se prestojim u drugu traku odma bi mi svi stali i propustili me i naravno onda sve to ide lancano jer svi tebe pustaju pustas i ti ostale i da nisam tako postupio j.. bi mi mater ovi iz mene, treba krenuti od sebe i bice o.k.

Za pare moze sve

pre 11 godina

(stevica, 26. oktobar 2012 15:09)

Nije on kasno skapirao kojom trakom treba da vozi nego je bio uveren da ce samom svojom pojavom da zastrasi sve druge. Ovakvih kao sto je vozac Audija vidim svaki dan. Juce sam imao poseban dogadjaj. Idem do Grocke. Na kruznom putu kod Lestana zatvorena jedna traka zbog radova. Sve regulisano semaforom i jos dvojica radnika dezuraju. Bitanga sa Mercedesom ne postuje semafor nego ulazi u, prakticno, kontra smer i vozi kao da se nista ne desava. I onda ja i jos jedno 20 automobila treba da se sklanjamo da bi on mogao da prodje. Nisam se sklonio. Jedva sam cekao da mi nesto kaze. Uvek sam pripremljen za takve. A da policija ne radi svoj posao, ne radi. Mislim da su ipak najveci kriminalci u MUP-u.

D.K.

pre 11 godina

Pa na prvi pogled ovaj iz lade deluje netolerantan, ali kad razmislim, u redu je da pustis jednog bahatog koji ti uskace, ali onda dodje drugi, treci, dvadeseti, trideseti i onda ti pukne film kao ovom iz lade, i neces da mu dozvolis ni za zivu glavu, tako da ga razumem donekle. Pogotovu sto u BG ljudi koriste zaustavnu kako bi izbegli guzvu i onda prave jos vecu guzvu ukljucujuci se u regularne trake, a mi iz regularnih traka smo budale, a oni su pametni.

kiki

pre 11 godina

E vala ne bih ga ni ja pustio.Ocigledno je da se radi o bahatom orangutanu koji misli da moze da radi sta mu se hoce.Mogao je u svakom trenutku da se ukljuci u traku iza lade ali moron misli da moze da radi sta hoce samo zato sto vozi to sto vozi i ima kintu.Tip u ladi se ne bi sigurno ovako ponasao.

dexi

pre 11 godina

Zbog čega Lada da ga ne pusti, ako je Audi uredno dao migavac?
Sve bi bilo ok, nego je Lada ljubomorna. Takav čovek nikada neće imati.

Кривокапић

pre 11 godina

Брзина живота нема везе са безобразном вожњом. Торонто, њујорк, чикаго су много бржи градови од малог Београда, али је тамо већина возача научена реду.
На западу, што боља кола возите, пристојније се понашате у саобраћају. У Србији,што боља кола то већа бахатост и некултура.

Krle

pre 11 godina

Ja bas malopre polusavam da se ukljuvim u Carice Milice iz Kosmajske. Kolona od Tanjuga a buzdovan u kombiju i jos jedna nervozna godpodja nabijaju se samo da ne bi pustili nikog u kolonu. Ne mogu da skapiram koliko su ljudi bezobrazni i bahati da tako razmisljaju

sbc

pre 11 godina

RE: Marko Neko ovde rece :bravo za majstora u Ladi???... A zasto,objasni mi molim te,prosvetli me lepo vaspitani covece,zasto bravo ,samo zato sto ovaj vozi naj noviji Audi a on samo staru Lajku.Covek je naj normalnije pokusao da se prestroji jer je bilo mesta na pretek za takav manevar i naj urednije ukljucijo pokazivac pravca(sto je prava retkost za bahate vozace skupocenih automobila i kod nas i kod rusa a ima na pretek i onih sa starim autima) Ja licno vozim auto star 27 godina a toliko mi je stara i supruga :) i kod ustupanja prednosti ne gledam da li netko vozi novi Audi ili staru Lajku. E moj Marko Marko mnogo si bre zavidan covece a to nije ljudski I hriscanski...(ne podcenujem druge vere,naprotiv cenim sve prave vere, nego predpostavljaqm da si hriscanin po imenu)

Pera moler

pre 11 godina

Jednom rečju STOKA!
Kod nas ima iste, juče sam gledao mentola u belom Hjunaiju na penjanju ka Grand kafi kako obilazi celu kolonu (uključujući i mene) i kako se gura ispred čoveka u nekom sivom autu. Pošto nije mogao da uđe uključio se iza ali je odmah čim je saobraćaj iz suprotnog pravca prošao obišao preko 10 automobila preko pune linije i prošao kroz crveno!
Nama treba mnogo više kamera i mnogo više policije u civilnim automobilima da se stoka dovede u red. Ako se ne varam kupili smo one silne motore ali ja ih ne viđam po ulicama, ali su isprek kafića redovni posetioci.
Inače potpisujem kontataciju za ove sa Fiat Stilom, još ako je sa dvoje vrata odmah čovek zna sa kim ima posla. :)

popp

pre 11 godina

Zato sto pojedinci misle da su iznad ostalih, "obicnih smrtnika" i da njihovo vreme vredi vise od vremena drugih ucesnika u saobracaju.

stevica

pre 11 godina

Ne kapiram cemu tolika povika na vozaca Audija kada su obojica totalne budale, svaka na svoj nacin. :-) Ako zanemarimo kasnije nadmudrivanje kada su obojica pogubili zivce, covek u Audiju je ocigledno kasno skapirao da se nalazi u pogresnoj traci koja se odvaja na desno, dao je migavac da se prestroji u traku koja vodi pravo i ono...mislim da bi ga svako normalan pustio da se prestroji i teraj dalje. Al' onda proradi kompleks lika koji vozi natrulu Ladu i neces si ga majci. Glupo skroz, napravio se problem bez ikakve potrebe.

zrenjaninac

pre 11 godina

najvise volim kad mi BG table urade ovako nesto u mom gradu, danas mi kombi svira BG table ide 90kmh kroz grad, a kod nas rade magistralu pa nema ni linija a on mene uci kuda treba da vozim u mom gradu..nije znao sta ga je snaslo do izlaska iz grada...obavezno priredim pakao bezobraznim gostima sa BG tablicama..

Prosto ko pasulj

pre 11 godina

Zato što su vozači nekulturni, nevaspitani i isfrustrirani, a policija ne radi svoj posao i ne razvaljuje ih po ušima.

Natasica987

pre 11 godina

Uhh dobra sedmica :) zivim u CH i bogami tamo se zna red za sve jednako vazi vozio ti audi ili yuga 50km na sat u naseljenom mestu i 130km na autoputu pa ti gledaj da vozis brze ili da se bahatis na bilo koji nacin odmah te debelo udaraju po dzepu..

magellan

pre 11 godina

Ovo mi je jako zanimljivo, pošto trenutno imam zadovoljstvo da se krećem ulicama kraljevskog grada Riyadha.

Vozio sam svuda po svetu, imam dve vozačke dozvole (našu i savezne države Kalifornije), ali ovo je ipak nešto novo za mene. Takvu agresiju u saobraćaju nisam mogao ni zamisliti.

U Beogradu se odmaram kada vozim, psihički i fizički.

LuganoSrb

pre 11 godina

Voznja u Moskvi je recima neopisiva stvar. Bgd je malo dete da ne kazem zapad za Moskvu koja stilom vise podseca na New Delhi. 7godina sam vozio tamo, prvih dana/nedelja sam cvikao od sveg i svaceg iako sam vec tada bio veoma iskusan vozac, posle sam polako usao u 'sistem' i postao kao oni - bahat/prgav/netolerantan/trubac/preticanje desnom/dupla puna/ voznja trakom iz suprotnog itd jer samo tako i mozes da 'opstanes' i stignes bilo gde, kolko tolko na vreme. Jednom me jurio tip po jakom snegu jer sam mu nesto ocigledno skrivio (sto ja nisam ni primetio) i kad me na kraju blokirao i istrcao sa pistoljem uperenim u mene, noge mi se odsekle, hladan znoj oblio...srecom samo je lupio u prozor, pljunuo ga, ispsovo me socno i otisao ali moglo svasta da bude. Moj najbolji ortak (Bog da mu dusu prosti) je nosio bejzbol palicu u gepeku samo za 'saobracajne svhe' i redovno istrcavao na semaforu da objasni nekim vozacima sta i kako...Sad vozim u Svici (kao Svajcarac) sto je takodje neopisivo (pozitivno naravno) dok ne probas ne mozes shvatiti (pomislis da das zmigavac, ovaj te vec pusta i sve u tom fazonu) ali je to stvar opsteg vaspitanja i drakonskih kazni, pa ti se cik ku.ci. Dok tako ne bude svugde ostace kao sto jeste... Ako nekog interesuje: min kazna za parkiranje - 40 Fr (neubacen novcic), pa do 280 Fr, brza voznja, min 80 Fr (prekoracenje od par Km) pa do...jezivih kazni, proporcionalno povezanih sa platom, uslovno, oduzimanje dozvole itd. Srecno, oprezno i pametno na putu!

Luminor

pre 11 godina

Ja bih ovog u audiju pusti odmah da se ubaci, dao je migavac. Sta sad jel' treba da ratujemo po ulici, zbog 2 sekunde i pet metara? Ionako je kamion ispred obojice, tako da im se isto hvata...

sve je u primeni zakona...

pre 11 godina

Nema razlike u mentalitetu ljudi sa zapada i istoka evrope... To se veoma dobro vidipo tome kako veoze stranci po našim putevima... U zapadnoj evropi se primenjuje zakon i svaki vozač zna da će biti žestoko kažnjen po džepu ako vozi nepropisno... Kada bi kod nas mesec dana realno policija i sudstvo poštovali zakon o bezbednosti saobraćaja, bar 30% vozača bi ostalo bez dozvole, platili bi lepe kazne, neki bi i u zatvor. Pa bi posle ponovo išli na polaganje. Sve dok se policajac i sudija da potkupiti biće bahatih vozača...ista priča i za rusiju...

Zorz

pre 11 godina

Pre nekoliko godina u Vremenu je izasao tekst M. Vasica o saobracaju i saobracajnoj kulturi i secam se jedne odlicne recenice. Parafraziracu, bese davno: za svakog vozaca mozete bar jednom reci da je idijot, ali isto tako svaki vozac ima pravo da vas bar jednom nazove idijotom.
Sjajno i potpuno tacno.

Optimista

pre 11 godina

Kada se više faktora uklopi (nevaspitanje, nepoznavanje propisa, nedisciplina, loš karakter...)onda se dešavaju ovakve scene. Ovakvi snimci nama uglavnom koriste kao podsmeh i zabava, a zapravo bi trebalo da se izvuče neka pouka. Naprimer princip "šnir" je sasvim lepo zamišljen da se izbegnu ovakve gužve, ali to kod nas, a vidim ni kod "njih" ne funkcioniše.
Kada se policija odluči da disciplinuje vozače, bude to kampanjski i svede se na kaznu za nevezivanje pojasa, ili ih prosto kazne "znaju oni zašto, sigurno ima neki razlog".
Moje rešenje je dugoročno ali sigurno. Najpre roditelji posvete pažnju svojoj deci i lepo ih vaspitaju, zatim ih škola u tome podrži i uz to im pruži dovoljno dobro obrazovanje, pa kada jednom postanemo dobri ljudi, onda stvari dolaze na svoje mesto.
Onda i kažnjavanje može da ima svoju svrhu.

Dule

pre 11 godina

Slika je postavljena samo teksta radi, tekst se vise osvrce na situaciju generalno.

Takvih situacija kod nas imate svakodnevno. Evo juce na komandi a na delu auto puta ka Nisu je bila guzva. Naisao je policijski auto i svi su ga propustili sto i treba jer je imao rotacije ali nasao se pametan momak za volanom golfa 3 da krene za njih i tik iznad njega i obidje ostale iako se videlo iz aviona da nema nikakih bitnih obaveza ali eto njemu se ne ceka. E to je to, primitivizam.
Isto kao i na auto putu kada se obavezno mora voziti krajnjom levom, obratite paznju samo koliko je to skoro pa obaveza, kao da zakon nalaze.

mladen

pre 11 godina

Radis e o drustvima i individuama kojima je do skora jedini vid prevoza bilo prevozno sredstvo na cetiri NOGE. Cetvoronozni ljubimci su cesto ponos vlasnika i dokaz moci. Cesto se daseava da zbog straha od gubitka cetvronozce vezuju ispod prozora odaje u kojoj se spava pa tu naviku prenose i na automobile.Ne retko uzrok agresivnosti u voznji je i strah i nesigurnost od voznje jer poznato je da svaku agresivnost izaziva neka vrsta straha. Kazu da je kod muskaraca auto produzeni polni organ. Mozda.

VOzac

pre 11 godina

Ljudima u Srbiji je najbitnije da isteraju svoje i da budu iznad nekoga. Zato izmisljaju nepostojece sisteme vrednovanja tipa, ja sam ispred tebe ja sam bolji. I teraju svoje da bi doazali svoju potenciju, nadmoc i prestiz. To rade zato sto su im zivoti dusevno prazni i jedino na osnovu cega postizu endorfin je nadrazivanje fizickim nadrazajima i zadovoljavanjem primarnih zivotinjskih instinkta. Posto je enormno velika kolicina ljudi u Srbiji bas ovakva, pogotovo ako su sami svesni svoje mizerno male velicine, na ovakve nacine pune svoj endorfin i ego. Iskreno u ovoj situaciji obojica su ispali nadprosecni idioti, samo covek iz audija malko veci posto po zakonu ipak on nema pravo da se ubacuje na onakav nacin. Ali trebalo bi kazniti obojicu, minimalno 2 godine oduzetom dozvolom i novcanim kaznama.
Kultura u drugim zemljama se postize zakonima koji se PRIMENJUJU. Mi imamo zakon po kojem bi se ovakvo ponasanje kaznilo, ali niko ga nece primeniti.
Sto bi rekli, nije Svaba fin jer je fin, nego zato sto zna sta ce se desiti ako ne bude, i svestan je toga da mu se ne isplati. Drzava nam je slaba, nema autoritet, nepravedna je, selektivno primenjuje svoje zakone i otuda ovakvo drustvo ..

Beda smo

pre 11 godina

Slika u saobracaju je slika naseg mentaliteta. Uvek sam govorio da se kroz voznju ljudi moze videti dosta toga. Srpski vozaci su totalna tragedija (cast izuzecima, ima i normalnih i savesnih). A da su nam Rusi braca po tom pitanju tu nema sumnje. Sustina su kompleksi i siromastvo, jednom recju mi smo napacena nacija. Tokom komunizma 90% nacije je vozilo "zastavu". Danasnja luda vremena su omogucila mnogima da preko noci dodju do BMW-a i Audija. Najcesce su to uvezeni automobili iz inostranstva koji su tamo presli na stotine hiljada Km. I onda neki pacenik ciji je tata decenijama vozio zastavu dodje do jednog takvog Audija ili BMW-a (kome je dusa izvadjena) i totalno se pogubi. Onda pocinje ushicenje izrazeno kroz bahatu i nedisciplinovanu voznju. Takav lik se oseca kao da je ceo svet osvojio! Jos jedan veoma vazan faktor je NEZNANJE. Dosta vozaca u Srbiju su jaaaaako jaaaaako losi vozaci i taj kompleks pokusavaju da nadomeste bahatom voznjom. Na taj nacin im se cini da su ultra vozaci ali na kraju ispadnu sabani. Retko ko koristi migavac kod prestrojavnja pa cak i kod skretanja, parkiranje ocaj, milion puta sam video tako parkirana kola da su 2 parking mesta zauzeta. Ma suludo je i nabrajati....

grbavi

pre 11 godina

a zbog chega je magaac u belom audiju odluchio da se ubaci bash ispred lade kada je iza nje imao maesta koliko hoce
plus nije dao ni zmigavac da zeli da se prestroji. i u tom sluchaju postoje pravila dao si zmigavac zrelish da se ubacish ispred mene ok ali necu kochiti samo cu oduzeti gas pa ti vidi to je otprilike neshto malo vishe od duzine vozila.

Mile

pre 11 godina

Kakav bahat covek ovaj u Audiju! Kod nas isto ima takvih, a ako bih vrsio kategorizaciju, najgori su ovi sto voze Fiat Stilo. Ne znam da li to ima veze sa preglednoscu iz tog automobila ili sa necim drugim, ali mi upravo ta vozila najvise nevolja zadaju u saobracaju, ubacuju se ispred, voze preko punih linija, prelaze na zuto i crveno, definitivno najvise prekrsaja koje sam video svojim ocima upravo prave vozaci tog Fiat Stila, sto ne znaci da ih drugi ne prave, ali ovi nekako prednjace.
(Vlada, 26. oktobar 2012 09:30)

To je zato sto su svi koji su vozili golfa 2 presli na stilo.

nemesis

pre 11 godina

vozaci se sukobljavaju jer policija ne radi svoj posao, a ni sudstvo..

U Srbiji je gore nego na Divljem zapadu, jer su kriminalci naoruzani a gradjani goloruki jer im drzava brani cak i biber sprej..

Aleksandar

pre 11 godina

@Vlada
pridruzujem se tvojoj tacki gledista. Ranije je to bio Golf II, a sad je Stilo. Verujem da je to auto koji za najmanje love daje najvise "konja", a budzi se za sitne pare, pa ga vole kulovi, dripci i slicni, uglavnom oni koji voze po tvom opisu. Naravno, cast izuzecima. I naravno, ne treba zanemariti vozace punta klasik (zastave 10), kojima je to verovatno prvi auto, pa imaju utisak da su u Ferariju...

madridista

pre 11 godina

ovo su naravno rusi koji su najpoznatiji po tvrdoglavosti u saobracaju......dosta vozim po beogradu i srbiji ali retko gde sam video da je neko ovoliko tvrdoglav

bm

pre 11 godina

Koja geachina ovaj sto fura "jak" auto, pa jos hoce da se bije.
A i ovaj u "kocki" nece da ga pusti.
Kao dva ovna.
Inace u Moskvi je "mission impossible" stici negde na vreme kolima.

Vlada

pre 11 godina

Kakav bahat covek ovaj u Audiju! Kod nas isto ima takvih, a ako bih vrsio kategorizaciju, najgori su ovi sto voze Fiat Stilo. Ne znam da li to ima veze sa preglednoscu iz tog automobila ili sa necim drugim, ali mi upravo ta vozila najvise nevolja zadaju u saobracaju, ubacuju se ispred, voze preko punih linija, prelaze na zuto i crveno, definitivno najvise prekrsaja koje sam video svojim ocima upravo prave vozaci tog Fiat Stila, sto ne znaci da ih drugi ne prave, ali ovi nekako prednjace.

Modesty

pre 11 godina

Nije to tvrdoglavost već neverovatan narcizam, samoljublje i lečenje sistemskih kompleksa Srba.Bahatost na svakom koraku i neverovatan bezobrazluk.

mg011

pre 11 godina

Radi se o primitivnim društvima. O narodima kod kojih razvoj svesti i civilizacije kasni za tehnikom. Ova gospoda su na nivou konjanika a, greškom, koriste motorna vozila. Na snimku su Rusi a kod nas jedva da je malo manje užasno. Uporedite saobraćaj u pravim evropskim metropolama sa uličnim borbama u Beogradu. Nebo i zemlja. I požurite, dok ne uvedu vize...

Rade

pre 11 godina

Po Konfučiju, postoji samo jedna i jedina podela ljudi: na vaspitane i nevaspitane. Mislim da je ova podela bitna u svakoj sferi društvenog života i ponašanja, pa tako i u ovoj.

Vozac s'razumevanjem

pre 11 godina

Ovakve i slicne situacije svakodnevno srecem.
1.Ne pustanje vozila da se isparkira,uparkira,izadje..(obilazenje:opasna voznja..bilo da je puna linija,veliki parking,dosta ljudi etc)
2.Obilazenje svega sto ide putem ma gde god se nalazio(oko skole,bolnice,punoj liniji etc)Znaci cilj je stici pre svih.A samo ne znam gde to toliko zure...
3.Nepropisno parkiranje gde god nema barijere...a u glavnom tako da ometa pesake,roditelje sa kolicima i invalide.(cesta su parkiranja i na samom kruznom toku).
4.Platili ste parking..ali vam je dripac stao iza auta,samo nesto da obavi,pri tom nije platio parking.A vi jeste i lutate tumarate trazite ga da bi izasli.Parkig servis naravno nema dovoljno vozila,a u nekim gradovima cak i ne postoji pauk,slep.A hoce da naplate parking.!
5.Mehanicka voznja.(znaju svaku ulicu napamet,svaku raskrsnicu,semafor.A pri tom ne obracaju paznju,vec kucaju poruke ili pricaju telefonom.Cesto sviraju dobacuju.Oblaze,znaju precice i sl.Kada se nadju negde van svoje rute,ponasaju se kao da su prvi put seli za volan.)
6.Popravka vozila na parkingu.Zamena ulja,filtera..a u ovo vreme i antifriza.Istakanje na paring i sl).
7.Pogledajte snimak:zar vas ne poseca na gazelu.
-I tako bi mogli u nedogled da nema ogranicenja u poruci.
Jedna stvar je jako bitna da se kaze.Nov,odnosno sadasnji zakon je los,ima dosta rupa koje su vec nasi spretni vozaci pronasli.Policije nigde! Bilo ih je u pocetku,secate se pojasa i sl.Sad ih nema da kaznjava ovo navedeno.I jos dosta toga sl.

boki

pre 11 godina

Ovaj sa Ladom kao da je Srbin, strasno, vozac audija je uredno da migavac i pokusao se prestrojiti ali vozac lade daje bezobrazno do znanja da je sisao sa drveta.

mg011

pre 11 godina

Radi se o primitivnim društvima. O narodima kod kojih razvoj svesti i civilizacije kasni za tehnikom. Ova gospoda su na nivou konjanika a, greškom, koriste motorna vozila. Na snimku su Rusi a kod nas jedva da je malo manje užasno. Uporedite saobraćaj u pravim evropskim metropolama sa uličnim borbama u Beogradu. Nebo i zemlja. I požurite, dok ne uvedu vize...

LuganoSrb

pre 11 godina

Voznja u Moskvi je recima neopisiva stvar. Bgd je malo dete da ne kazem zapad za Moskvu koja stilom vise podseca na New Delhi. 7godina sam vozio tamo, prvih dana/nedelja sam cvikao od sveg i svaceg iako sam vec tada bio veoma iskusan vozac, posle sam polako usao u 'sistem' i postao kao oni - bahat/prgav/netolerantan/trubac/preticanje desnom/dupla puna/ voznja trakom iz suprotnog itd jer samo tako i mozes da 'opstanes' i stignes bilo gde, kolko tolko na vreme. Jednom me jurio tip po jakom snegu jer sam mu nesto ocigledno skrivio (sto ja nisam ni primetio) i kad me na kraju blokirao i istrcao sa pistoljem uperenim u mene, noge mi se odsekle, hladan znoj oblio...srecom samo je lupio u prozor, pljunuo ga, ispsovo me socno i otisao ali moglo svasta da bude. Moj najbolji ortak (Bog da mu dusu prosti) je nosio bejzbol palicu u gepeku samo za 'saobracajne svhe' i redovno istrcavao na semaforu da objasni nekim vozacima sta i kako...Sad vozim u Svici (kao Svajcarac) sto je takodje neopisivo (pozitivno naravno) dok ne probas ne mozes shvatiti (pomislis da das zmigavac, ovaj te vec pusta i sve u tom fazonu) ali je to stvar opsteg vaspitanja i drakonskih kazni, pa ti se cik ku.ci. Dok tako ne bude svugde ostace kao sto jeste... Ako nekog interesuje: min kazna za parkiranje - 40 Fr (neubacen novcic), pa do 280 Fr, brza voznja, min 80 Fr (prekoracenje od par Km) pa do...jezivih kazni, proporcionalno povezanih sa platom, uslovno, oduzimanje dozvole itd. Srecno, oprezno i pametno na putu!

Mile

pre 11 godina

Kakav bahat covek ovaj u Audiju! Kod nas isto ima takvih, a ako bih vrsio kategorizaciju, najgori su ovi sto voze Fiat Stilo. Ne znam da li to ima veze sa preglednoscu iz tog automobila ili sa necim drugim, ali mi upravo ta vozila najvise nevolja zadaju u saobracaju, ubacuju se ispred, voze preko punih linija, prelaze na zuto i crveno, definitivno najvise prekrsaja koje sam video svojim ocima upravo prave vozaci tog Fiat Stila, sto ne znaci da ih drugi ne prave, ali ovi nekako prednjace.
(Vlada, 26. oktobar 2012 09:30)

To je zato sto su svi koji su vozili golfa 2 presli na stilo.

bm

pre 11 godina

Koja geachina ovaj sto fura "jak" auto, pa jos hoce da se bije.
A i ovaj u "kocki" nece da ga pusti.
Kao dva ovna.
Inace u Moskvi je "mission impossible" stici negde na vreme kolima.

Beda smo

pre 11 godina

Slika u saobracaju je slika naseg mentaliteta. Uvek sam govorio da se kroz voznju ljudi moze videti dosta toga. Srpski vozaci su totalna tragedija (cast izuzecima, ima i normalnih i savesnih). A da su nam Rusi braca po tom pitanju tu nema sumnje. Sustina su kompleksi i siromastvo, jednom recju mi smo napacena nacija. Tokom komunizma 90% nacije je vozilo "zastavu". Danasnja luda vremena su omogucila mnogima da preko noci dodju do BMW-a i Audija. Najcesce su to uvezeni automobili iz inostranstva koji su tamo presli na stotine hiljada Km. I onda neki pacenik ciji je tata decenijama vozio zastavu dodje do jednog takvog Audija ili BMW-a (kome je dusa izvadjena) i totalno se pogubi. Onda pocinje ushicenje izrazeno kroz bahatu i nedisciplinovanu voznju. Takav lik se oseca kao da je ceo svet osvojio! Jos jedan veoma vazan faktor je NEZNANJE. Dosta vozaca u Srbiju su jaaaaako jaaaaako losi vozaci i taj kompleks pokusavaju da nadomeste bahatom voznjom. Na taj nacin im se cini da su ultra vozaci ali na kraju ispadnu sabani. Retko ko koristi migavac kod prestrojavnja pa cak i kod skretanja, parkiranje ocaj, milion puta sam video tako parkirana kola da su 2 parking mesta zauzeta. Ma suludo je i nabrajati....

Vozac s'razumevanjem

pre 11 godina

Ovakve i slicne situacije svakodnevno srecem.
1.Ne pustanje vozila da se isparkira,uparkira,izadje..(obilazenje:opasna voznja..bilo da je puna linija,veliki parking,dosta ljudi etc)
2.Obilazenje svega sto ide putem ma gde god se nalazio(oko skole,bolnice,punoj liniji etc)Znaci cilj je stici pre svih.A samo ne znam gde to toliko zure...
3.Nepropisno parkiranje gde god nema barijere...a u glavnom tako da ometa pesake,roditelje sa kolicima i invalide.(cesta su parkiranja i na samom kruznom toku).
4.Platili ste parking..ali vam je dripac stao iza auta,samo nesto da obavi,pri tom nije platio parking.A vi jeste i lutate tumarate trazite ga da bi izasli.Parkig servis naravno nema dovoljno vozila,a u nekim gradovima cak i ne postoji pauk,slep.A hoce da naplate parking.!
5.Mehanicka voznja.(znaju svaku ulicu napamet,svaku raskrsnicu,semafor.A pri tom ne obracaju paznju,vec kucaju poruke ili pricaju telefonom.Cesto sviraju dobacuju.Oblaze,znaju precice i sl.Kada se nadju negde van svoje rute,ponasaju se kao da su prvi put seli za volan.)
6.Popravka vozila na parkingu.Zamena ulja,filtera..a u ovo vreme i antifriza.Istakanje na paring i sl).
7.Pogledajte snimak:zar vas ne poseca na gazelu.
-I tako bi mogli u nedogled da nema ogranicenja u poruci.
Jedna stvar je jako bitna da se kaze.Nov,odnosno sadasnji zakon je los,ima dosta rupa koje su vec nasi spretni vozaci pronasli.Policije nigde! Bilo ih je u pocetku,secate se pojasa i sl.Sad ih nema da kaznjava ovo navedeno.I jos dosta toga sl.

Aleksandar

pre 11 godina

@Vlada
pridruzujem se tvojoj tacki gledista. Ranije je to bio Golf II, a sad je Stilo. Verujem da je to auto koji za najmanje love daje najvise "konja", a budzi se za sitne pare, pa ga vole kulovi, dripci i slicni, uglavnom oni koji voze po tvom opisu. Naravno, cast izuzecima. I naravno, ne treba zanemariti vozace punta klasik (zastave 10), kojima je to verovatno prvi auto, pa imaju utisak da su u Ferariju...

Rade

pre 11 godina

Po Konfučiju, postoji samo jedna i jedina podela ljudi: na vaspitane i nevaspitane. Mislim da je ova podela bitna u svakoj sferi društvenog života i ponašanja, pa tako i u ovoj.

VOzac

pre 11 godina

Ljudima u Srbiji je najbitnije da isteraju svoje i da budu iznad nekoga. Zato izmisljaju nepostojece sisteme vrednovanja tipa, ja sam ispred tebe ja sam bolji. I teraju svoje da bi doazali svoju potenciju, nadmoc i prestiz. To rade zato sto su im zivoti dusevno prazni i jedino na osnovu cega postizu endorfin je nadrazivanje fizickim nadrazajima i zadovoljavanjem primarnih zivotinjskih instinkta. Posto je enormno velika kolicina ljudi u Srbiji bas ovakva, pogotovo ako su sami svesni svoje mizerno male velicine, na ovakve nacine pune svoj endorfin i ego. Iskreno u ovoj situaciji obojica su ispali nadprosecni idioti, samo covek iz audija malko veci posto po zakonu ipak on nema pravo da se ubacuje na onakav nacin. Ali trebalo bi kazniti obojicu, minimalno 2 godine oduzetom dozvolom i novcanim kaznama.
Kultura u drugim zemljama se postize zakonima koji se PRIMENJUJU. Mi imamo zakon po kojem bi se ovakvo ponasanje kaznilo, ali niko ga nece primeniti.
Sto bi rekli, nije Svaba fin jer je fin, nego zato sto zna sta ce se desiti ako ne bude, i svestan je toga da mu se ne isplati. Drzava nam je slaba, nema autoritet, nepravedna je, selektivno primenjuje svoje zakone i otuda ovakvo drustvo ..

Vlada

pre 11 godina

Kakav bahat covek ovaj u Audiju! Kod nas isto ima takvih, a ako bih vrsio kategorizaciju, najgori su ovi sto voze Fiat Stilo. Ne znam da li to ima veze sa preglednoscu iz tog automobila ili sa necim drugim, ali mi upravo ta vozila najvise nevolja zadaju u saobracaju, ubacuju se ispred, voze preko punih linija, prelaze na zuto i crveno, definitivno najvise prekrsaja koje sam video svojim ocima upravo prave vozaci tog Fiat Stila, sto ne znaci da ih drugi ne prave, ali ovi nekako prednjace.

nemesis

pre 11 godina

vozaci se sukobljavaju jer policija ne radi svoj posao, a ni sudstvo..

U Srbiji je gore nego na Divljem zapadu, jer su kriminalci naoruzani a gradjani goloruki jer im drzava brani cak i biber sprej..

Zorz

pre 11 godina

Pre nekoliko godina u Vremenu je izasao tekst M. Vasica o saobracaju i saobracajnoj kulturi i secam se jedne odlicne recenice. Parafraziracu, bese davno: za svakog vozaca mozete bar jednom reci da je idijot, ali isto tako svaki vozac ima pravo da vas bar jednom nazove idijotom.
Sjajno i potpuno tacno.

madridista

pre 11 godina

ovo su naravno rusi koji su najpoznatiji po tvrdoglavosti u saobracaju......dosta vozim po beogradu i srbiji ali retko gde sam video da je neko ovoliko tvrdoglav

Optimista

pre 11 godina

Kada se više faktora uklopi (nevaspitanje, nepoznavanje propisa, nedisciplina, loš karakter...)onda se dešavaju ovakve scene. Ovakvi snimci nama uglavnom koriste kao podsmeh i zabava, a zapravo bi trebalo da se izvuče neka pouka. Naprimer princip "šnir" je sasvim lepo zamišljen da se izbegnu ovakve gužve, ali to kod nas, a vidim ni kod "njih" ne funkcioniše.
Kada se policija odluči da disciplinuje vozače, bude to kampanjski i svede se na kaznu za nevezivanje pojasa, ili ih prosto kazne "znaju oni zašto, sigurno ima neki razlog".
Moje rešenje je dugoročno ali sigurno. Najpre roditelji posvete pažnju svojoj deci i lepo ih vaspitaju, zatim ih škola u tome podrži i uz to im pruži dovoljno dobro obrazovanje, pa kada jednom postanemo dobri ljudi, onda stvari dolaze na svoje mesto.
Onda i kažnjavanje može da ima svoju svrhu.

grbavi

pre 11 godina

a zbog chega je magaac u belom audiju odluchio da se ubaci bash ispred lade kada je iza nje imao maesta koliko hoce
plus nije dao ni zmigavac da zeli da se prestroji. i u tom sluchaju postoje pravila dao si zmigavac zrelish da se ubacish ispred mene ok ali necu kochiti samo cu oduzeti gas pa ti vidi to je otprilike neshto malo vishe od duzine vozila.

Za pare moze sve

pre 11 godina

(stevica, 26. oktobar 2012 15:09)

Nije on kasno skapirao kojom trakom treba da vozi nego je bio uveren da ce samom svojom pojavom da zastrasi sve druge. Ovakvih kao sto je vozac Audija vidim svaki dan. Juce sam imao poseban dogadjaj. Idem do Grocke. Na kruznom putu kod Lestana zatvorena jedna traka zbog radova. Sve regulisano semaforom i jos dvojica radnika dezuraju. Bitanga sa Mercedesom ne postuje semafor nego ulazi u, prakticno, kontra smer i vozi kao da se nista ne desava. I onda ja i jos jedno 20 automobila treba da se sklanjamo da bi on mogao da prodje. Nisam se sklonio. Jedva sam cekao da mi nesto kaze. Uvek sam pripremljen za takve. A da policija ne radi svoj posao, ne radi. Mislim da su ipak najveci kriminalci u MUP-u.

Dule

pre 11 godina

Slika je postavljena samo teksta radi, tekst se vise osvrce na situaciju generalno.

Takvih situacija kod nas imate svakodnevno. Evo juce na komandi a na delu auto puta ka Nisu je bila guzva. Naisao je policijski auto i svi su ga propustili sto i treba jer je imao rotacije ali nasao se pametan momak za volanom golfa 3 da krene za njih i tik iznad njega i obidje ostale iako se videlo iz aviona da nema nikakih bitnih obaveza ali eto njemu se ne ceka. E to je to, primitivizam.
Isto kao i na auto putu kada se obavezno mora voziti krajnjom levom, obratite paznju samo koliko je to skoro pa obaveza, kao da zakon nalaze.

Modesty

pre 11 godina

Nije to tvrdoglavost već neverovatan narcizam, samoljublje i lečenje sistemskih kompleksa Srba.Bahatost na svakom koraku i neverovatan bezobrazluk.

popp

pre 11 godina

Zato sto pojedinci misle da su iznad ostalih, "obicnih smrtnika" i da njihovo vreme vredi vise od vremena drugih ucesnika u saobracaju.

zrenjaninac

pre 11 godina

najvise volim kad mi BG table urade ovako nesto u mom gradu, danas mi kombi svira BG table ide 90kmh kroz grad, a kod nas rade magistralu pa nema ni linija a on mene uci kuda treba da vozim u mom gradu..nije znao sta ga je snaslo do izlaska iz grada...obavezno priredim pakao bezobraznim gostima sa BG tablicama..

hondina

pre 11 godina

Danas bio u Budimpesti, ne mogu vam opisati koliki nivo tolerancie postoji u prometu, znaci zujao sam gradom i kada god bi dao migavac da se prestojim u drugu traku odma bi mi svi stali i propustili me i naravno onda sve to ide lancano jer svi tebe pustaju pustas i ti ostale i da nisam tako postupio j.. bi mi mater ovi iz mene, treba krenuti od sebe i bice o.k.

sve je u primeni zakona...

pre 11 godina

Nema razlike u mentalitetu ljudi sa zapada i istoka evrope... To se veoma dobro vidipo tome kako veoze stranci po našim putevima... U zapadnoj evropi se primenjuje zakon i svaki vozač zna da će biti žestoko kažnjen po džepu ako vozi nepropisno... Kada bi kod nas mesec dana realno policija i sudstvo poštovali zakon o bezbednosti saobraćaja, bar 30% vozača bi ostalo bez dozvole, platili bi lepe kazne, neki bi i u zatvor. Pa bi posle ponovo išli na polaganje. Sve dok se policajac i sudija da potkupiti biće bahatih vozača...ista priča i za rusiju...

Кривокапић

pre 11 godina

Брзина живота нема везе са безобразном вожњом. Торонто, њујорк, чикаго су много бржи градови од малог Београда, али је тамо већина возача научена реду.
На западу, што боља кола возите, пристојније се понашате у саобраћају. У Србији,што боља кола то већа бахатост и некултура.

Luminor

pre 11 godina

Ja bih ovog u audiju pusti odmah da se ubaci, dao je migavac. Sta sad jel' treba da ratujemo po ulici, zbog 2 sekunde i pet metara? Ionako je kamion ispred obojice, tako da im se isto hvata...

Natasica987

pre 11 godina

Uhh dobra sedmica :) zivim u CH i bogami tamo se zna red za sve jednako vazi vozio ti audi ili yuga 50km na sat u naseljenom mestu i 130km na autoputu pa ti gledaj da vozis brze ili da se bahatis na bilo koji nacin odmah te debelo udaraju po dzepu..

stevica

pre 11 godina

Ne kapiram cemu tolika povika na vozaca Audija kada su obojica totalne budale, svaka na svoj nacin. :-) Ako zanemarimo kasnije nadmudrivanje kada su obojica pogubili zivce, covek u Audiju je ocigledno kasno skapirao da se nalazi u pogresnoj traci koja se odvaja na desno, dao je migavac da se prestroji u traku koja vodi pravo i ono...mislim da bi ga svako normalan pustio da se prestroji i teraj dalje. Al' onda proradi kompleks lika koji vozi natrulu Ladu i neces si ga majci. Glupo skroz, napravio se problem bez ikakve potrebe.

D.K.

pre 11 godina

Pa na prvi pogled ovaj iz lade deluje netolerantan, ali kad razmislim, u redu je da pustis jednog bahatog koji ti uskace, ali onda dodje drugi, treci, dvadeseti, trideseti i onda ti pukne film kao ovom iz lade, i neces da mu dozvolis ni za zivu glavu, tako da ga razumem donekle. Pogotovu sto u BG ljudi koriste zaustavnu kako bi izbegli guzvu i onda prave jos vecu guzvu ukljucujuci se u regularne trake, a mi iz regularnih traka smo budale, a oni su pametni.

laki

pre 11 godina

zasto da vozac u ladi ne pusti vozaca u audiju? pa prosto, zato sto vozac u audiju iza lade ima 10m slobodnog prostora ali on bas hoce ispred da se ugura i nema strpljenja da prodje jedan auto. za takve nema tolerancije i pustanja

Ivan

pre 11 godina

Ja klinac od 18 godina vozio oca, i dobio naredjenje da nikog ne pustam u guzvi na kruznom toku kod Arene, kada su tu bile guzve u toku radova na ostalim prilazima auto putu. I sta se desi? Pojavi se dzip koga ja nisam hteo da pustim, i lik mi izvadi policijsku znacku i pokaze kroz prozor. I otac kaze: "Pa pusti coveka"! Hahaha

kiki

pre 11 godina

E vala ne bih ga ni ja pustio.Ocigledno je da se radi o bahatom orangutanu koji misli da moze da radi sta mu se hoce.Mogao je u svakom trenutku da se ukljuci u traku iza lade ali moron misli da moze da radi sta hoce samo zato sto vozi to sto vozi i ima kintu.Tip u ladi se ne bi sigurno ovako ponasao.

Alek

pre 11 godina

Ovo je svakodnevni prizor na mostarskoj petlji - izlaz iz pravca Mostara. Ovaj u Ladi je mali covek koji jedino u ovakvim situcijama ima "glavnu" rec. A onaj u Audiju je razbojnik koji misli da mu automobil od 50-60 hiljada evra daje propusnicu za sve. Tipicno za sve zemlje u "demokratskoj" tranziciji.

mladen

pre 11 godina

Radis e o drustvima i individuama kojima je do skora jedini vid prevoza bilo prevozno sredstvo na cetiri NOGE. Cetvoronozni ljubimci su cesto ponos vlasnika i dokaz moci. Cesto se daseava da zbog straha od gubitka cetvronozce vezuju ispod prozora odaje u kojoj se spava pa tu naviku prenose i na automobile.Ne retko uzrok agresivnosti u voznji je i strah i nesigurnost od voznje jer poznato je da svaku agresivnost izaziva neka vrsta straha. Kazu da je kod muskaraca auto produzeni polni organ. Mozda.

Prosto ko pasulj

pre 11 godina

Zato što su vozači nekulturni, nevaspitani i isfrustrirani, a policija ne radi svoj posao i ne razvaljuje ih po ušima.

Pera moler

pre 11 godina

Jednom rečju STOKA!
Kod nas ima iste, juče sam gledao mentola u belom Hjunaiju na penjanju ka Grand kafi kako obilazi celu kolonu (uključujući i mene) i kako se gura ispred čoveka u nekom sivom autu. Pošto nije mogao da uđe uključio se iza ali je odmah čim je saobraćaj iz suprotnog pravca prošao obišao preko 10 automobila preko pune linije i prošao kroz crveno!
Nama treba mnogo više kamera i mnogo više policije u civilnim automobilima da se stoka dovede u red. Ako se ne varam kupili smo one silne motore ali ja ih ne viđam po ulicama, ali su isprek kafića redovni posetioci.
Inače potpisujem kontataciju za ove sa Fiat Stilom, još ako je sa dvoje vrata odmah čovek zna sa kim ima posla. :)

300-miliona

pre 11 godina

Rusi...
(indijanac, 25. oktobar 2012 17:11)
Sedeo sam u Meku nedavno pored neko troje, srednjih godina. Kad su pošli, ostaviše sav svoj strv na stolu.

boki

pre 11 godina

Ovaj sa Ladom kao da je Srbin, strasno, vozac audija je uredno da migavac i pokusao se prestrojiti ali vozac lade daje bezobrazno do znanja da je sisao sa drveta.

Aspirin

pre 11 godina

Jednostavno, zato sto se u Srbiji, a i u Rusiji, na ljubaznost i pristojno ponasanje gleda kao na znak slabosti, a ne dobrog vaspitanja...

Krle

pre 11 godina

Ja bas malopre polusavam da se ukljuvim u Carice Milice iz Kosmajske. Kolona od Tanjuga a buzdovan u kombiju i jos jedna nervozna godpodja nabijaju se samo da ne bi pustili nikog u kolonu. Ne mogu da skapiram koliko su ljudi bezobrazni i bahati da tako razmisljaju

mario

pre 11 godina

pred 20 godina, u ovakvoj situaciji, 99 odsto šanse je bilo da se vozač krivo prestrojio i da mu treba pomoć, pustiti ga ispred sebe
sada, 100 odsto šanse da je vozač bahat i bezobraza , da se namerno švercuje
PS da imam para, vozaču lade bih poklonio hamera

tearsforfears

pre 11 godina

potpuno su za osudjivanje obojica, lik sa ladom je bezrazlozno nagario na gas u startu, kad je bilo najnormalnije da se lik s audijem prestroji, dao je migavac i imao prilicnu prednost. nakon toga je liku audio izgubio zivce i njegovo dalje ponasanje treba osudjivati, ali ponavljam, ovaj u ladi nije ni za kakvu pohvalu i svojim postupkom je doveo do situacije.
generalno u beogradu je isplativije ni ne davati migavac, jer cim neko vidi da hoces da se prestrojis on ko ovaj u ladi, krka napred ko blesav.

MunzeLjux.

pre 11 godina

Pre neki dan vozim u brzoj traci kod Sava centra,kad u retrovizoru prepoznah X5 kako mi se priblizava. Leptirici u stomaku pocinju da leprsaju jer znam da ce poceti ablendovanje,iako ispred mene ide kolona od ne zna se koliko vozila. Cekam a samoubilacki inat mi vec daje komandu da posle prvog svetlosnog ataka pritisnem kocnicu i smanjim brzinu.Cekam,ali nista.A kada se BMW sasvim priblizio,vidim strane table,a za volanom mladu,plavu zenu koja vozi mirno,uredno i zamislite bez mob.telefona.Velika vecina vozaca koji voze skupe automobile u zemljama u takozvanoj tranziciji su bili ljuta beda koja je nepovratno ostetila njihove jadne mozgove i proci ce mnogo god.dok se takvi ne izgube sa nasih ulica.

Bane

pre 11 godina

Pre 5 godina sam letovao u Tunisu. Na povratku iz pustinje nas autobus je malo udario kamion iz suptotnog smera i naneo malu stetu. Vozaci su se pozdravili, a nekoliko minuta nakov sto je policija pocela sa uvidjajem nas vodice je poceo da se smeje na sav glas. Objasnio nam je da je vozac udarenog autobusa pitao policajce da li su im jos potrebni jer bi obojica svratili u obliznju kafanu da popiju caj ili kafu. Policajci su odgovorili: sacekajte jos 5 minuta, sklobite vozila na parking pa idemo i mi sa vama ...

magellan

pre 11 godina

Ovo mi je jako zanimljivo, pošto trenutno imam zadovoljstvo da se krećem ulicama kraljevskog grada Riyadha.

Vozio sam svuda po svetu, imam dve vozačke dozvole (našu i savezne države Kalifornije), ali ovo je ipak nešto novo za mene. Takvu agresiju u saobraćaju nisam mogao ni zamisliti.

U Beogradu se odmaram kada vozim, psihički i fizički.

Filip

pre 11 godina

Toliko o poznavanju propisa, citam komentare i ne mogu da verujem pa se vratim na film i ponovo pogledam rekoh da ja ne gresim nesto. Gospodo migavac se daje pre nego sto zelite da se prestrojite a ne kad si vec krenuo,sa njim najavljujes "sta ces da uradis" a ne sta radis. Mada ne znam ni sto me cude desetine komentara "pa dao je migavac" kada gledam to svaki da u voznji.

vlada

pre 11 godina

Dva konja, šta drugo reći.

Ja se vodim logikom da ako je vozač dao migavac onda ga pustim (odkud znam koliko čovek poznaje puteve kojima se kreće i imam razumevanja), ako nije dao migavac ili pokušava na kvarno da pretekne celu kolonu onda se igramo igre "ko ima veća kohones"

sbc

pre 11 godina

RE: Marko Neko ovde rece :bravo za majstora u Ladi???... A zasto,objasni mi molim te,prosvetli me lepo vaspitani covece,zasto bravo ,samo zato sto ovaj vozi naj noviji Audi a on samo staru Lajku.Covek je naj normalnije pokusao da se prestroji jer je bilo mesta na pretek za takav manevar i naj urednije ukljucijo pokazivac pravca(sto je prava retkost za bahate vozace skupocenih automobila i kod nas i kod rusa a ima na pretek i onih sa starim autima) Ja licno vozim auto star 27 godina a toliko mi je stara i supruga :) i kod ustupanja prednosti ne gledam da li netko vozi novi Audi ili staru Lajku. E moj Marko Marko mnogo si bre zavidan covece a to nije ljudski I hriscanski...(ne podcenujem druge vere,naprotiv cenim sve prave vere, nego predpostavljaqm da si hriscanin po imenu)

dexi

pre 11 godina

Zbog čega Lada da ga ne pusti, ako je Audi uredno dao migavac?
Sve bi bilo ok, nego je Lada ljubomorna. Takav čovek nikada neće imati.

sale

pre 11 godina

Odgovor Vladi koji ne voli vozace FIAT STILA:

1.STILO mahom voze taksisti, za koje vazi pravilo da voze bahato i bez obzira, sta god vozili.
2.Velika vecina vozaca u Beogradu je bahata, bez obzira sta voze.
3.Ja vozim STILA i za razliku od vecine Beogradjana stajem pesacima na prelazu, imam obzira, ne ulazim u raskrsnicu ako necu moci da ju predjem iliti propustam vozace sa leve/desne strane, ako stojim u koloni. Sta je rezultat svega toga? Da mi svi sviraju i nervozno masu pesnicom.

I to se sve desava meni kao Nemcu, koji tako vozi ovim gradom, za razliku od vecine divljaka.

vlasnk stila

pre 11 godina

Savestan vozač jednog Stila od preko 150KS.
Baš ste me uveselili vi kojima su Stilisti najbahatioji vozači u Srbiji.
Vi onda bahate još niste sreli.

boki

pre 11 godina

Ovaj sa Ladom kao da je Srbin, strasno, vozac audija je uredno da migavac i pokusao se prestrojiti ali vozac lade daje bezobrazno do znanja da je sisao sa drveta.

dexi

pre 11 godina

Zbog čega Lada da ga ne pusti, ako je Audi uredno dao migavac?
Sve bi bilo ok, nego je Lada ljubomorna. Takav čovek nikada neće imati.

zrenjaninac

pre 11 godina

najvise volim kad mi BG table urade ovako nesto u mom gradu, danas mi kombi svira BG table ide 90kmh kroz grad, a kod nas rade magistralu pa nema ni linija a on mene uci kuda treba da vozim u mom gradu..nije znao sta ga je snaslo do izlaska iz grada...obavezno priredim pakao bezobraznim gostima sa BG tablicama..

Modesty

pre 11 godina

Nije to tvrdoglavost već neverovatan narcizam, samoljublje i lečenje sistemskih kompleksa Srba.Bahatost na svakom koraku i neverovatan bezobrazluk.

Vlada

pre 11 godina

Kakav bahat covek ovaj u Audiju! Kod nas isto ima takvih, a ako bih vrsio kategorizaciju, najgori su ovi sto voze Fiat Stilo. Ne znam da li to ima veze sa preglednoscu iz tog automobila ili sa necim drugim, ali mi upravo ta vozila najvise nevolja zadaju u saobracaju, ubacuju se ispred, voze preko punih linija, prelaze na zuto i crveno, definitivno najvise prekrsaja koje sam video svojim ocima upravo prave vozaci tog Fiat Stila, sto ne znaci da ih drugi ne prave, ali ovi nekako prednjace.

stevica

pre 11 godina

Ne kapiram cemu tolika povika na vozaca Audija kada su obojica totalne budale, svaka na svoj nacin. :-) Ako zanemarimo kasnije nadmudrivanje kada su obojica pogubili zivce, covek u Audiju je ocigledno kasno skapirao da se nalazi u pogresnoj traci koja se odvaja na desno, dao je migavac da se prestroji u traku koja vodi pravo i ono...mislim da bi ga svako normalan pustio da se prestroji i teraj dalje. Al' onda proradi kompleks lika koji vozi natrulu Ladu i neces si ga majci. Glupo skroz, napravio se problem bez ikakve potrebe.

sbc

pre 11 godina

RE: Marko Neko ovde rece :bravo za majstora u Ladi???... A zasto,objasni mi molim te,prosvetli me lepo vaspitani covece,zasto bravo ,samo zato sto ovaj vozi naj noviji Audi a on samo staru Lajku.Covek je naj normalnije pokusao da se prestroji jer je bilo mesta na pretek za takav manevar i naj urednije ukljucijo pokazivac pravca(sto je prava retkost za bahate vozace skupocenih automobila i kod nas i kod rusa a ima na pretek i onih sa starim autima) Ja licno vozim auto star 27 godina a toliko mi je stara i supruga :) i kod ustupanja prednosti ne gledam da li netko vozi novi Audi ili staru Lajku. E moj Marko Marko mnogo si bre zavidan covece a to nije ljudski I hriscanski...(ne podcenujem druge vere,naprotiv cenim sve prave vere, nego predpostavljaqm da si hriscanin po imenu)

mg011

pre 11 godina

Radi se o primitivnim društvima. O narodima kod kojih razvoj svesti i civilizacije kasni za tehnikom. Ova gospoda su na nivou konjanika a, greškom, koriste motorna vozila. Na snimku su Rusi a kod nas jedva da je malo manje užasno. Uporedite saobraćaj u pravim evropskim metropolama sa uličnim borbama u Beogradu. Nebo i zemlja. I požurite, dok ne uvedu vize...

vlasnk stila

pre 11 godina

Savestan vozač jednog Stila od preko 150KS.
Baš ste me uveselili vi kojima su Stilisti najbahatioji vozači u Srbiji.
Vi onda bahate još niste sreli.

Mile

pre 11 godina

Kakav bahat covek ovaj u Audiju! Kod nas isto ima takvih, a ako bih vrsio kategorizaciju, najgori su ovi sto voze Fiat Stilo. Ne znam da li to ima veze sa preglednoscu iz tog automobila ili sa necim drugim, ali mi upravo ta vozila najvise nevolja zadaju u saobracaju, ubacuju se ispred, voze preko punih linija, prelaze na zuto i crveno, definitivno najvise prekrsaja koje sam video svojim ocima upravo prave vozaci tog Fiat Stila, sto ne znaci da ih drugi ne prave, ali ovi nekako prednjace.
(Vlada, 26. oktobar 2012 09:30)

To je zato sto su svi koji su vozili golfa 2 presli na stilo.

Aleksandar

pre 11 godina

@Vlada
pridruzujem se tvojoj tacki gledista. Ranije je to bio Golf II, a sad je Stilo. Verujem da je to auto koji za najmanje love daje najvise "konja", a budzi se za sitne pare, pa ga vole kulovi, dripci i slicni, uglavnom oni koji voze po tvom opisu. Naravno, cast izuzecima. I naravno, ne treba zanemariti vozace punta klasik (zastave 10), kojima je to verovatno prvi auto, pa imaju utisak da su u Ferariju...

Luminor

pre 11 godina

Ja bih ovog u audiju pusti odmah da se ubaci, dao je migavac. Sta sad jel' treba da ratujemo po ulici, zbog 2 sekunde i pet metara? Ionako je kamion ispred obojice, tako da im se isto hvata...

magellan

pre 11 godina

Ovo mi je jako zanimljivo, pošto trenutno imam zadovoljstvo da se krećem ulicama kraljevskog grada Riyadha.

Vozio sam svuda po svetu, imam dve vozačke dozvole (našu i savezne države Kalifornije), ali ovo je ipak nešto novo za mene. Takvu agresiju u saobraćaju nisam mogao ni zamisliti.

U Beogradu se odmaram kada vozim, psihički i fizički.

tearsforfears

pre 11 godina

potpuno su za osudjivanje obojica, lik sa ladom je bezrazlozno nagario na gas u startu, kad je bilo najnormalnije da se lik s audijem prestroji, dao je migavac i imao prilicnu prednost. nakon toga je liku audio izgubio zivce i njegovo dalje ponasanje treba osudjivati, ali ponavljam, ovaj u ladi nije ni za kakvu pohvalu i svojim postupkom je doveo do situacije.
generalno u beogradu je isplativije ni ne davati migavac, jer cim neko vidi da hoces da se prestrojis on ko ovaj u ladi, krka napred ko blesav.

grbavi

pre 11 godina

a zbog chega je magaac u belom audiju odluchio da se ubaci bash ispred lade kada je iza nje imao maesta koliko hoce
plus nije dao ni zmigavac da zeli da se prestroji. i u tom sluchaju postoje pravila dao si zmigavac zrelish da se ubacish ispred mene ok ali necu kochiti samo cu oduzeti gas pa ti vidi to je otprilike neshto malo vishe od duzine vozila.

Vozac s'razumevanjem

pre 11 godina

Ovakve i slicne situacije svakodnevno srecem.
1.Ne pustanje vozila da se isparkira,uparkira,izadje..(obilazenje:opasna voznja..bilo da je puna linija,veliki parking,dosta ljudi etc)
2.Obilazenje svega sto ide putem ma gde god se nalazio(oko skole,bolnice,punoj liniji etc)Znaci cilj je stici pre svih.A samo ne znam gde to toliko zure...
3.Nepropisno parkiranje gde god nema barijere...a u glavnom tako da ometa pesake,roditelje sa kolicima i invalide.(cesta su parkiranja i na samom kruznom toku).
4.Platili ste parking..ali vam je dripac stao iza auta,samo nesto da obavi,pri tom nije platio parking.A vi jeste i lutate tumarate trazite ga da bi izasli.Parkig servis naravno nema dovoljno vozila,a u nekim gradovima cak i ne postoji pauk,slep.A hoce da naplate parking.!
5.Mehanicka voznja.(znaju svaku ulicu napamet,svaku raskrsnicu,semafor.A pri tom ne obracaju paznju,vec kucaju poruke ili pricaju telefonom.Cesto sviraju dobacuju.Oblaze,znaju precice i sl.Kada se nadju negde van svoje rute,ponasaju se kao da su prvi put seli za volan.)
6.Popravka vozila na parkingu.Zamena ulja,filtera..a u ovo vreme i antifriza.Istakanje na paring i sl).
7.Pogledajte snimak:zar vas ne poseca na gazelu.
-I tako bi mogli u nedogled da nema ogranicenja u poruci.
Jedna stvar je jako bitna da se kaze.Nov,odnosno sadasnji zakon je los,ima dosta rupa koje su vec nasi spretni vozaci pronasli.Policije nigde! Bilo ih je u pocetku,secate se pojasa i sl.Sad ih nema da kaznjava ovo navedeno.I jos dosta toga sl.

madridista

pre 11 godina

ovo su naravno rusi koji su najpoznatiji po tvrdoglavosti u saobracaju......dosta vozim po beogradu i srbiji ali retko gde sam video da je neko ovoliko tvrdoglav

300-miliona

pre 11 godina

Rusi...
(indijanac, 25. oktobar 2012 17:11)
Sedeo sam u Meku nedavno pored neko troje, srednjih godina. Kad su pošli, ostaviše sav svoj strv na stolu.

bm

pre 11 godina

Koja geachina ovaj sto fura "jak" auto, pa jos hoce da se bije.
A i ovaj u "kocki" nece da ga pusti.
Kao dva ovna.
Inace u Moskvi je "mission impossible" stici negde na vreme kolima.

sve je u primeni zakona...

pre 11 godina

Nema razlike u mentalitetu ljudi sa zapada i istoka evrope... To se veoma dobro vidipo tome kako veoze stranci po našim putevima... U zapadnoj evropi se primenjuje zakon i svaki vozač zna da će biti žestoko kažnjen po džepu ako vozi nepropisno... Kada bi kod nas mesec dana realno policija i sudstvo poštovali zakon o bezbednosti saobraćaja, bar 30% vozača bi ostalo bez dozvole, platili bi lepe kazne, neki bi i u zatvor. Pa bi posle ponovo išli na polaganje. Sve dok se policajac i sudija da potkupiti biće bahatih vozača...ista priča i za rusiju...

Natasica987

pre 11 godina

Uhh dobra sedmica :) zivim u CH i bogami tamo se zna red za sve jednako vazi vozio ti audi ili yuga 50km na sat u naseljenom mestu i 130km na autoputu pa ti gledaj da vozis brze ili da se bahatis na bilo koji nacin odmah te debelo udaraju po dzepu..

kiki

pre 11 godina

E vala ne bih ga ni ja pustio.Ocigledno je da se radi o bahatom orangutanu koji misli da moze da radi sta mu se hoce.Mogao je u svakom trenutku da se ukljuci u traku iza lade ali moron misli da moze da radi sta hoce samo zato sto vozi to sto vozi i ima kintu.Tip u ladi se ne bi sigurno ovako ponasao.

mladen

pre 11 godina

Radis e o drustvima i individuama kojima je do skora jedini vid prevoza bilo prevozno sredstvo na cetiri NOGE. Cetvoronozni ljubimci su cesto ponos vlasnika i dokaz moci. Cesto se daseava da zbog straha od gubitka cetvronozce vezuju ispod prozora odaje u kojoj se spava pa tu naviku prenose i na automobile.Ne retko uzrok agresivnosti u voznji je i strah i nesigurnost od voznje jer poznato je da svaku agresivnost izaziva neka vrsta straha. Kazu da je kod muskaraca auto produzeni polni organ. Mozda.

Alek

pre 11 godina

Ovo je svakodnevni prizor na mostarskoj petlji - izlaz iz pravca Mostara. Ovaj u Ladi je mali covek koji jedino u ovakvim situcijama ima "glavnu" rec. A onaj u Audiju je razbojnik koji misli da mu automobil od 50-60 hiljada evra daje propusnicu za sve. Tipicno za sve zemlje u "demokratskoj" tranziciji.

Dule

pre 11 godina

Slika je postavljena samo teksta radi, tekst se vise osvrce na situaciju generalno.

Takvih situacija kod nas imate svakodnevno. Evo juce na komandi a na delu auto puta ka Nisu je bila guzva. Naisao je policijski auto i svi su ga propustili sto i treba jer je imao rotacije ali nasao se pametan momak za volanom golfa 3 da krene za njih i tik iznad njega i obidje ostale iako se videlo iz aviona da nema nikakih bitnih obaveza ali eto njemu se ne ceka. E to je to, primitivizam.
Isto kao i na auto putu kada se obavezno mora voziti krajnjom levom, obratite paznju samo koliko je to skoro pa obaveza, kao da zakon nalaze.

laki

pre 11 godina

zasto da vozac u ladi ne pusti vozaca u audiju? pa prosto, zato sto vozac u audiju iza lade ima 10m slobodnog prostora ali on bas hoce ispred da se ugura i nema strpljenja da prodje jedan auto. za takve nema tolerancije i pustanja

LuganoSrb

pre 11 godina

Voznja u Moskvi je recima neopisiva stvar. Bgd je malo dete da ne kazem zapad za Moskvu koja stilom vise podseca na New Delhi. 7godina sam vozio tamo, prvih dana/nedelja sam cvikao od sveg i svaceg iako sam vec tada bio veoma iskusan vozac, posle sam polako usao u 'sistem' i postao kao oni - bahat/prgav/netolerantan/trubac/preticanje desnom/dupla puna/ voznja trakom iz suprotnog itd jer samo tako i mozes da 'opstanes' i stignes bilo gde, kolko tolko na vreme. Jednom me jurio tip po jakom snegu jer sam mu nesto ocigledno skrivio (sto ja nisam ni primetio) i kad me na kraju blokirao i istrcao sa pistoljem uperenim u mene, noge mi se odsekle, hladan znoj oblio...srecom samo je lupio u prozor, pljunuo ga, ispsovo me socno i otisao ali moglo svasta da bude. Moj najbolji ortak (Bog da mu dusu prosti) je nosio bejzbol palicu u gepeku samo za 'saobracajne svhe' i redovno istrcavao na semaforu da objasni nekim vozacima sta i kako...Sad vozim u Svici (kao Svajcarac) sto je takodje neopisivo (pozitivno naravno) dok ne probas ne mozes shvatiti (pomislis da das zmigavac, ovaj te vec pusta i sve u tom fazonu) ali je to stvar opsteg vaspitanja i drakonskih kazni, pa ti se cik ku.ci. Dok tako ne bude svugde ostace kao sto jeste... Ako nekog interesuje: min kazna za parkiranje - 40 Fr (neubacen novcic), pa do 280 Fr, brza voznja, min 80 Fr (prekoracenje od par Km) pa do...jezivih kazni, proporcionalno povezanih sa platom, uslovno, oduzimanje dozvole itd. Srecno, oprezno i pametno na putu!

Prosto ko pasulj

pre 11 godina

Zato što su vozači nekulturni, nevaspitani i isfrustrirani, a policija ne radi svoj posao i ne razvaljuje ih po ušima.

popp

pre 11 godina

Zato sto pojedinci misle da su iznad ostalih, "obicnih smrtnika" i da njihovo vreme vredi vise od vremena drugih ucesnika u saobracaju.

Bane

pre 11 godina

Pre 5 godina sam letovao u Tunisu. Na povratku iz pustinje nas autobus je malo udario kamion iz suptotnog smera i naneo malu stetu. Vozaci su se pozdravili, a nekoliko minuta nakov sto je policija pocela sa uvidjajem nas vodice je poceo da se smeje na sav glas. Objasnio nam je da je vozac udarenog autobusa pitao policajce da li su im jos potrebni jer bi obojica svratili u obliznju kafanu da popiju caj ili kafu. Policajci su odgovorili: sacekajte jos 5 minuta, sklobite vozila na parking pa idemo i mi sa vama ...

Beda smo

pre 11 godina

Slika u saobracaju je slika naseg mentaliteta. Uvek sam govorio da se kroz voznju ljudi moze videti dosta toga. Srpski vozaci su totalna tragedija (cast izuzecima, ima i normalnih i savesnih). A da su nam Rusi braca po tom pitanju tu nema sumnje. Sustina su kompleksi i siromastvo, jednom recju mi smo napacena nacija. Tokom komunizma 90% nacije je vozilo "zastavu". Danasnja luda vremena su omogucila mnogima da preko noci dodju do BMW-a i Audija. Najcesce su to uvezeni automobili iz inostranstva koji su tamo presli na stotine hiljada Km. I onda neki pacenik ciji je tata decenijama vozio zastavu dodje do jednog takvog Audija ili BMW-a (kome je dusa izvadjena) i totalno se pogubi. Onda pocinje ushicenje izrazeno kroz bahatu i nedisciplinovanu voznju. Takav lik se oseca kao da je ceo svet osvojio! Jos jedan veoma vazan faktor je NEZNANJE. Dosta vozaca u Srbiju su jaaaaako jaaaaako losi vozaci i taj kompleks pokusavaju da nadomeste bahatom voznjom. Na taj nacin im se cini da su ultra vozaci ali na kraju ispadnu sabani. Retko ko koristi migavac kod prestrojavnja pa cak i kod skretanja, parkiranje ocaj, milion puta sam video tako parkirana kola da su 2 parking mesta zauzeta. Ma suludo je i nabrajati....

VOzac

pre 11 godina

Ljudima u Srbiji je najbitnije da isteraju svoje i da budu iznad nekoga. Zato izmisljaju nepostojece sisteme vrednovanja tipa, ja sam ispred tebe ja sam bolji. I teraju svoje da bi doazali svoju potenciju, nadmoc i prestiz. To rade zato sto su im zivoti dusevno prazni i jedino na osnovu cega postizu endorfin je nadrazivanje fizickim nadrazajima i zadovoljavanjem primarnih zivotinjskih instinkta. Posto je enormno velika kolicina ljudi u Srbiji bas ovakva, pogotovo ako su sami svesni svoje mizerno male velicine, na ovakve nacine pune svoj endorfin i ego. Iskreno u ovoj situaciji obojica su ispali nadprosecni idioti, samo covek iz audija malko veci posto po zakonu ipak on nema pravo da se ubacuje na onakav nacin. Ali trebalo bi kazniti obojicu, minimalno 2 godine oduzetom dozvolom i novcanim kaznama.
Kultura u drugim zemljama se postize zakonima koji se PRIMENJUJU. Mi imamo zakon po kojem bi se ovakvo ponasanje kaznilo, ali niko ga nece primeniti.
Sto bi rekli, nije Svaba fin jer je fin, nego zato sto zna sta ce se desiti ako ne bude, i svestan je toga da mu se ne isplati. Drzava nam je slaba, nema autoritet, nepravedna je, selektivno primenjuje svoje zakone i otuda ovakvo drustvo ..

nemesis

pre 11 godina

vozaci se sukobljavaju jer policija ne radi svoj posao, a ni sudstvo..

U Srbiji je gore nego na Divljem zapadu, jer su kriminalci naoruzani a gradjani goloruki jer im drzava brani cak i biber sprej..

Zorz

pre 11 godina

Pre nekoliko godina u Vremenu je izasao tekst M. Vasica o saobracaju i saobracajnoj kulturi i secam se jedne odlicne recenice. Parafraziracu, bese davno: za svakog vozaca mozete bar jednom reci da je idijot, ali isto tako svaki vozac ima pravo da vas bar jednom nazove idijotom.
Sjajno i potpuno tacno.

Optimista

pre 11 godina

Kada se više faktora uklopi (nevaspitanje, nepoznavanje propisa, nedisciplina, loš karakter...)onda se dešavaju ovakve scene. Ovakvi snimci nama uglavnom koriste kao podsmeh i zabava, a zapravo bi trebalo da se izvuče neka pouka. Naprimer princip "šnir" je sasvim lepo zamišljen da se izbegnu ovakve gužve, ali to kod nas, a vidim ni kod "njih" ne funkcioniše.
Kada se policija odluči da disciplinuje vozače, bude to kampanjski i svede se na kaznu za nevezivanje pojasa, ili ih prosto kazne "znaju oni zašto, sigurno ima neki razlog".
Moje rešenje je dugoročno ali sigurno. Najpre roditelji posvete pažnju svojoj deci i lepo ih vaspitaju, zatim ih škola u tome podrži i uz to im pruži dovoljno dobro obrazovanje, pa kada jednom postanemo dobri ljudi, onda stvari dolaze na svoje mesto.
Onda i kažnjavanje može da ima svoju svrhu.

D.K.

pre 11 godina

Pa na prvi pogled ovaj iz lade deluje netolerantan, ali kad razmislim, u redu je da pustis jednog bahatog koji ti uskace, ali onda dodje drugi, treci, dvadeseti, trideseti i onda ti pukne film kao ovom iz lade, i neces da mu dozvolis ni za zivu glavu, tako da ga razumem donekle. Pogotovu sto u BG ljudi koriste zaustavnu kako bi izbegli guzvu i onda prave jos vecu guzvu ukljucujuci se u regularne trake, a mi iz regularnih traka smo budale, a oni su pametni.

Ivan

pre 11 godina

Ja klinac od 18 godina vozio oca, i dobio naredjenje da nikog ne pustam u guzvi na kruznom toku kod Arene, kada su tu bile guzve u toku radova na ostalim prilazima auto putu. I sta se desi? Pojavi se dzip koga ja nisam hteo da pustim, i lik mi izvadi policijsku znacku i pokaze kroz prozor. I otac kaze: "Pa pusti coveka"! Hahaha

sale

pre 11 godina

Odgovor Vladi koji ne voli vozace FIAT STILA:

1.STILO mahom voze taksisti, za koje vazi pravilo da voze bahato i bez obzira, sta god vozili.
2.Velika vecina vozaca u Beogradu je bahata, bez obzira sta voze.
3.Ja vozim STILA i za razliku od vecine Beogradjana stajem pesacima na prelazu, imam obzira, ne ulazim u raskrsnicu ako necu moci da ju predjem iliti propustam vozace sa leve/desne strane, ako stojim u koloni. Sta je rezultat svega toga? Da mi svi sviraju i nervozno masu pesnicom.

I to se sve desava meni kao Nemcu, koji tako vozi ovim gradom, za razliku od vecine divljaka.

Rade

pre 11 godina

Po Konfučiju, postoji samo jedna i jedina podela ljudi: na vaspitane i nevaspitane. Mislim da je ova podela bitna u svakoj sferi društvenog života i ponašanja, pa tako i u ovoj.

Pera moler

pre 11 godina

Jednom rečju STOKA!
Kod nas ima iste, juče sam gledao mentola u belom Hjunaiju na penjanju ka Grand kafi kako obilazi celu kolonu (uključujući i mene) i kako se gura ispred čoveka u nekom sivom autu. Pošto nije mogao da uđe uključio se iza ali je odmah čim je saobraćaj iz suprotnog pravca prošao obišao preko 10 automobila preko pune linije i prošao kroz crveno!
Nama treba mnogo više kamera i mnogo više policije u civilnim automobilima da se stoka dovede u red. Ako se ne varam kupili smo one silne motore ali ja ih ne viđam po ulicama, ali su isprek kafića redovni posetioci.
Inače potpisujem kontataciju za ove sa Fiat Stilom, još ako je sa dvoje vrata odmah čovek zna sa kim ima posla. :)

Krle

pre 11 godina

Ja bas malopre polusavam da se ukljuvim u Carice Milice iz Kosmajske. Kolona od Tanjuga a buzdovan u kombiju i jos jedna nervozna godpodja nabijaju se samo da ne bi pustili nikog u kolonu. Ne mogu da skapiram koliko su ljudi bezobrazni i bahati da tako razmisljaju

Кривокапић

pre 11 godina

Брзина живота нема везе са безобразном вожњом. Торонто, њујорк, чикаго су много бржи градови од малог Београда, али је тамо већина возача научена реду.
На западу, што боља кола возите, пристојније се понашате у саобраћају. У Србији,што боља кола то већа бахатост и некултура.

Za pare moze sve

pre 11 godina

(stevica, 26. oktobar 2012 15:09)

Nije on kasno skapirao kojom trakom treba da vozi nego je bio uveren da ce samom svojom pojavom da zastrasi sve druge. Ovakvih kao sto je vozac Audija vidim svaki dan. Juce sam imao poseban dogadjaj. Idem do Grocke. Na kruznom putu kod Lestana zatvorena jedna traka zbog radova. Sve regulisano semaforom i jos dvojica radnika dezuraju. Bitanga sa Mercedesom ne postuje semafor nego ulazi u, prakticno, kontra smer i vozi kao da se nista ne desava. I onda ja i jos jedno 20 automobila treba da se sklanjamo da bi on mogao da prodje. Nisam se sklonio. Jedva sam cekao da mi nesto kaze. Uvek sam pripremljen za takve. A da policija ne radi svoj posao, ne radi. Mislim da su ipak najveci kriminalci u MUP-u.

hondina

pre 11 godina

Danas bio u Budimpesti, ne mogu vam opisati koliki nivo tolerancie postoji u prometu, znaci zujao sam gradom i kada god bi dao migavac da se prestojim u drugu traku odma bi mi svi stali i propustili me i naravno onda sve to ide lancano jer svi tebe pustaju pustas i ti ostale i da nisam tako postupio j.. bi mi mater ovi iz mene, treba krenuti od sebe i bice o.k.

MunzeLjux.

pre 11 godina

Pre neki dan vozim u brzoj traci kod Sava centra,kad u retrovizoru prepoznah X5 kako mi se priblizava. Leptirici u stomaku pocinju da leprsaju jer znam da ce poceti ablendovanje,iako ispred mene ide kolona od ne zna se koliko vozila. Cekam a samoubilacki inat mi vec daje komandu da posle prvog svetlosnog ataka pritisnem kocnicu i smanjim brzinu.Cekam,ali nista.A kada se BMW sasvim priblizio,vidim strane table,a za volanom mladu,plavu zenu koja vozi mirno,uredno i zamislite bez mob.telefona.Velika vecina vozaca koji voze skupe automobile u zemljama u takozvanoj tranziciji su bili ljuta beda koja je nepovratno ostetila njihove jadne mozgove i proci ce mnogo god.dok se takvi ne izgube sa nasih ulica.

mario

pre 11 godina

pred 20 godina, u ovakvoj situaciji, 99 odsto šanse je bilo da se vozač krivo prestrojio i da mu treba pomoć, pustiti ga ispred sebe
sada, 100 odsto šanse da je vozač bahat i bezobraza , da se namerno švercuje
PS da imam para, vozaču lade bih poklonio hamera

vlada

pre 11 godina

Dva konja, šta drugo reći.

Ja se vodim logikom da ako je vozač dao migavac onda ga pustim (odkud znam koliko čovek poznaje puteve kojima se kreće i imam razumevanja), ako nije dao migavac ili pokušava na kvarno da pretekne celu kolonu onda se igramo igre "ko ima veća kohones"

Aspirin

pre 11 godina

Jednostavno, zato sto se u Srbiji, a i u Rusiji, na ljubaznost i pristojno ponasanje gleda kao na znak slabosti, a ne dobrog vaspitanja...

Filip

pre 11 godina

Toliko o poznavanju propisa, citam komentare i ne mogu da verujem pa se vratim na film i ponovo pogledam rekoh da ja ne gresim nesto. Gospodo migavac se daje pre nego sto zelite da se prestrojite a ne kad si vec krenuo,sa njim najavljujes "sta ces da uradis" a ne sta radis. Mada ne znam ni sto me cude desetine komentara "pa dao je migavac" kada gledam to svaki da u voznji.