Četvrtak, 01.12.2022.

10:22

Svaki deveti (provereni) automobil u Srbiji ima vraćenu kilometražu

Izvor:

Svaki deveti (provereni) automobil u Srbiji ima vraæenu kilometražu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

Dobro

pre 1 godinu

Cao zemljaci,
Najtoplije preporucujem da kupite polovan auto u Holandiji.
Zemlja je mala i kilometraze su (prosecno) mnogo nize nego u Nemackoj ili Francuskoj, a putevi ... k'o ogledala.
Na najpopularnijem sajtu za polovna kola (i sve ostalo) koje se zove 'Marktplaats' se za svaki auto sa TACNOM kilometrazom pojavljuje oznaka NAP (sa malim logom) koji garantuje da je kilometraza logicna, jer se upisuje ne samo svake godine na tehnickom, neko isto tako u servisima, prilikom odrzavanja. Ako ponudjeni auto nema taj znak, onda je ili auto iz uvoza ili je kilometraza vracena. I ovde se dosta vraca kilometraza i treba paziti... kao i u svim zemljama uopste.
Isto tako, moguce je uz malu nadoknadu utvrditi da li je auto imao havariju ili nije.
Svi poodaci o svakom automobilu su JAVNI (osim imena vlasnika), ali je broj vlasnika javni podatak i moze da se nadje na drzavnom sajtu RDW. Samo ukucate registarski broj (sa registarske tablice) na pocetnoj strani RDW sajta, i ostalo je sve dostupno i za dzabe.
Srecno!

Iz zemlje lala, uvek vas,

Dusan

pre 1 godinu

Haha pa ja za 14 godina nisam prodao ni jedan sa pravom. Ljudi uopste nisu ni svesni koliko te rage imaju km. Pa Stilo-i koje sam do skoro valjao su imali svi po 450-550.000. Neke C4 uvezao sa po 700.000km jos neki magarci sto su kupili kazu super crveni vozila verivatno zena a oni bili trgovackih putnika. B klasa 2005 boja slonovace imala 990.000. To je katastrofa sta narod kupuje. A misle da se razumeju, pa jos kad povedu kumove, drugove, priucene majstore... Kad vidim "konzilijum" ja znam da ce najgore kljuse da ode.

DC

pre 1 godinu

Samo auta iz CH.Nema vracanja kilometraze zakon je takav.
(Deda, 01. decembar 2022 21:17)

da, ali ne mora nužno da znači. sva auta iz CH sa placeva kojima u oglasu stoji "fur export" iliti "za izvoz" su sa 99% vraćenom kilometražom (obično su vlasnici turci, jugovići, arapi...). takvi auti nisu u registraciji i isteko im je onaj njihov MFK. prodavac zna da ga neće prodati u CH nego u Bugarsku, Rumuniju, Srbiju, Ukrajinu, Moldaviju... pa samim tim se i ne cima oko vraćene kilometraže. iz CH uzimati automobile koji su registrovani tj sa važećim MFK-om to vam je 100% validan podatak da nije vraćana kilometraža.
(n6, 2. decembar 2022 09:11)

Zapravo ti auti "fur export" iliti "za izvoz" ne mora da znaci da imaju vracenu kilometrazu ali su u svakom slucaju krsevi koje je nemoguce dalje registrovati u CH. Sto je apsolutna vecina vozila koja stize na nase placee u tom cenovnom okviru oko 3000 evra. Da nema trzista kao sto je nase (i ne samo nase), ti auti bi isli pod presu.

Brkata žena

pre 1 godinu

Iz uvoza samo lično ili stariji bolje očuvani polovnjak bez obzira na kilometražu.Preteraste ga sa kilometražama,nisu baš svi prešli 500 hiljada.

n6

pre 1 godinu

Samo auta iz CH.Nema vracanja kilometraze zakon je takav.
(Deda, 01. decembar 2022 21:17)

da, ali ne mora nužno da znači. sva auta iz CH sa placeva kojima u oglasu stoji "fur export" iliti "za izvoz" su sa 99% vraćenom kilometražom (obično su vlasnici turci, jugovići, arapi...). takvi auti nisu u registraciji i isteko im je onaj njihov MFK. prodavac zna da ga neće prodati u CH nego u Bugarsku, Rumuniju, Srbiju, Ukrajinu, Moldaviju... pa samim tim se i ne cima oko vraćene kilometraže. iz CH uzimati automobile koji su registrovani tj sa važećim MFK-om to vam je 100% validan podatak da nije vraćana kilometraža.

Nije cilj resiti problem, vec prolongirati

pre 1 godinu

@harikiri

Lepa ideja, neizvodivo u praksi. Jedino da se napravi sistem za automatsko ocitavanje na odredjenim mestima. Ali to nije nikom u interesu.

Frank13

pre 1 godinu

@dexter-lab

100% tačno jer u Norveškoj ima mnogo snega, so koju posipaju po putevima se zavlači svuda, čak i posle pranja auta nemoguće je očistiti sve, tako da je korozija neizostavna boljka kod automobila uvezenih iz Norveške.

harikiri

pre 1 godinu

Sta mislite da se na rutinskom zaustavljanju saobracajne policije ocitava kilometraza sa auta i unosi u sistem koji bi bio javno dostupan svima?

Tako ne bi mogli ljudi da muljaju kilometrazu izmedju tehnickih pregleda i malih/velikih servisa, jer ne bi znali kad ce da ih zaustave i provere km, a kazna da budu oduzimanje vozila.

Znaci, vozilo je preslo 100.000km na datum 15. Mart 2021. Za godinu dana, do sl. tehnickog je preslo jos 30.000km. Sledeci tehnicki planiran za 15. Mart 2022., batica isplanirao da vrati km 14. Marta 2022. na 110.000km tako da ispadne da je za godinu dana presao 10.000km. Medjutim, panduri su mu upisali 125.000km negde u februaru kad su ga zaustavili... Tako da nema teorije da se on pojavi na tehnickom sa 110.000km.

Eto resenja. Sta mislite o ovome? Sve se moze kad se hoce, a bukvalno je posao 2 minuta da se upise kilometraza.

jo

pre 1 godinu

@deda- auti u swajcarskoj jesu po pravilu bolji od ostalih( licno kupio 2 i vozim bez vecih problema) ali ni to ne garantuje da km nije vracana. Treba pogledati cene kod nas i preko, i samo ono sto se debelo ne isplati za uvoz je neka garancija da auto nije los, kao sto rece neko ko radi u spediciji, auto od vlasnika 'nemca' ili ozbiljna auto kuca koju drze stranci a ne nasi(ex yu), albanci, turci itd...jesu i oni pritegnuti zakonom ali odmah se rizik povecava :)

Pera

pre 1 godinu

Radim u Nemackoj, i eto skupila se koja kinta. Planirao sam da kupim neki auto do 10ak hiljada evra pa da ga preprodam dole i zaradim neku kintu.
Zakljucan NEMOGUCE! Kako? Pa sve sto gledam ovde sa kilometrazom oko 150 000 je skuplje nego dole. A prevoz, carina i porez na sve to.
Pre 6 meseci sam majci uvezao Merivu, 120 000km, izasla nepune 4000. Kad sam proveravao dole do 3000 da biras tu kilometrazu :D

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Moje iskustvo je: Kupi auto sa važećom garancijom. Drugo, najbolje da je kupljen na licitaciji od neke auto kuće koja ga je preuzela staro za novo, pa tebi preprodat. Treće, opet budi oprezan i sve proveri šta možeš, jer ima lažova i po Nemačkoj, pa čak i Švajcarskoj... Inače, takvi automobili su prilično skuplji od uvezenih u Srbiju tipa novo novo, ali nema da odlaziš kod majstora svaki čas, da ti kida živce (svi su postali neurotici po BG) i uzima pare. I konačan savet je: Odaberite model automobila koji se ne kvari često i koji ima solidan kvalitet izrade. To ne moraju biti preskupi Nemci i Japanci - ima dobrih modela Renoa, Fijata, Citroena, Hjundaija... oni su u startu 30-40% jeftiniji, bez ikakvog smislenog razloga.

nepouzdano

pre 1 godinu

@Gruv

Najcesce takve automobile voze firme. Nije mi bas jasno zbog cega nemaju kilometrazu, a recimo za isti taj auto imaju sve stete koje su postojale. A recimo moj privatni auto koji sam kupio nov pre 13 godina ima celu istoriju kilometraze na carvertical.

Ivan82

pre 1 godinu

E moji rodjaci,nisam uvoznik ali radim u špediciji.Od 100 auta koji se uvezu na 95 je vracena kilometraza,nesto ispred granice ostalo na carinskom magacinu pre nego ih pregleda Amss.Od tih 5 ozbiljne su šanse da su vec vraceni kilometri u drzavi odakle dolazi.Sećam se Vw Tourana sa pravih 825 hiljada km koji je vracen naravno na fantastičnih 180 hiljada.Može biti i da nisu vraceni kilometri naravno ali je onda velika šansa da dolazi sa nekim manjim ili većim ostećenjem.Kada je auto uredan,neudaran,sa pravim kilometrima nema trika da ga uvoznik kupi jer prosto nema matematike za bilo kakvu zaradu.Ne da nema zarade već odlazi u ozbiljan minus.Ovaj stručnjak što kaže ključ kod Bmw-a ovo ono,pa druže odrade ti i ključ i sve,sve se briše,elekronska knjiga na novijim se lagano šteluje tako da nemojte pisati gluposti.Auto gore je najbolje da kupite sami,nikako od placeva gde ga prodaju naši,Turci i ostala boranija...Fizičko lice,po mogućstvu Nemac ili ozbiljna auto kuća koju drži Nemac,mada u svakom zitu ima kukolja.Na kraju i kada nadjete sve to postavlja se pitanje cene jer naš čovek i da ima tu lovu ne želi da plati toliko.

Aleksa 78

pre 1 godinu

nemojte iz francuske vozila kupovati ( mislim na koja uvezu prepodavci) Kupuju obavezno na licitaciji, mnoga su X problema....Vozila u fr su inače skupa, oni kupe, doteraju, prevedu i opet jeftinije nego li inače ( pritom treba i da zarade naravno) Valjda vam to sve govori.

majde

pre 1 godinu

Kupujem neki audi. Nadjem ga na CV vracena kilometraza 100 000... zena me ubedjuje da je kao nov. Nema pojma o cemu se radi. Kod nje na satu 240k

mience

pre 1 godinu

Auto kod nas na oglasu sa svim troškovima i taksama plaćenim kosta manje nego isti takav sa istim kilometrima u Nemačkoj ili nekoj drugoj zemlji bez ičega plaćenog. sve je jasno.

Gari Kvoter

pre 1 godinu

brat gledao megana 2016..na satu 100 i kusur..poveo mene jer se kao razumem,a zajedno ne znamo nista.gledamo mi i ja otvorim kasetu i nadjem neku knjigu..listam knjigu i na njoj kilometraza preko 400 hiljada.hahahhahaha pitam prodavca,sta je ovo brate mili..kaze on mrtav ladan..
TAKO JE TO KAD NE PREGLEDAS AUTO A PUSTIS GA NA PLAC.
lepo se izvinio i pozeleo na srecu u daljoj potrazi..
hahahahha necu zaboraviti za zivota njegovu facu.

Svetac

pre 1 godinu

Čitajte šta piše. Svaki deveti provereni auto ima vraćenu kilometražu. A ja garantujem da tek svaki 500ti kupac proverava. Znači kada bi svi mogli da provere bilo bi da je 9 od 10 sa vraćenom kilometražom. Radim određene popravke na automobilima već 12 godina. Garantujem vam da svaki auto stariji od 3-4 godine iz uvoza ima vraćenu kilometražu ali svaki. Ovi mlađi koji su još uvek u garantnom roku i nemaju ali i tu postoje načini da se zaobiđe servis vrlo lagano. Pogledajte oglase u inostranstvu. Isto vozilo, godište,oprema kilometraža a skuplje nego kod nas?! Kako? A mi ih odatle uvozimo i treba na tu cenu da se plate troškovi i još da se zaradi.Pa prosto, ovi kod nas imaju bar 100k realno više i vrlo često su bili udarani. Ne možete da verujete šta sve rade da srede auto. Kako i na koje načine se sređuje enterijer, volan,menjač,rukohvati, sedišta... znači toliko stvari postoji da se prave bukvalno kao novi. Ljudi veruju u ono što žele da veruju i to je tako. Ali garantujem da preko 90% vozila iz uvoza ima vraćenu kilometražu.

mience

pre 1 godinu

Nemate pojma svaki iz uv9za ima vracenu kilometra a to sto ste našli su vraćali diletanti samo instrument tablu. dakle nemate pojma.

SonOfSam

pre 1 godinu

@Norge
Prvo tebi da odgovorim, volim nadobudne trgovce... Dakle tu žvaku "premium specijalno za norveško tržište" valjaj tamo norveškim babama, jedino one to gutaju. Znamo mi ovde kakvi su norveški automobili posle neke kilometraže, hvala ti lepo, naš narod nema para ali nismo svi tako maloumni kako ti misliš.
A što se ostalog tiče, šta mislite da li VW ili Opelu ili Sachs-u ili ATE-u ili Bilsteinu recimo odgovara da neki auto posle 300k ide pod presu ili da još godinama za njega prodaju delove, gume, zatim svi ti porezi državama itd? Samo industrija auto delova vredi milijarde, rođaci. Evo kod nas je samo tehnički 50€, puta koliko automobila godišnje? Eto vam odgovora zašto nijedan proizvođać ni država NIKADA neće uspostaviti zaista transparentan sistem provere km. To je retkost. Nikome se ne isplati prosto. Pa u Srbiji se voze milioni polovnjaka, koliko država ubira od troškova na te krševe? Car Vertical je samo još jedna fora da se kupac izmuze, ništa drugo! Zašto Nemci retko kažnjavaju vraćanje km? Jer znaju da umesto pod presu auto ide van zemlje i svima lepo!

Nislija

pre 1 godinu

kaze neko da se upisuje km na svakom tehnickom, pa probali su i to. pre svakog tehnickog se smanjuje km, ako je za godinu presao 30k km smanje na 10-12, na tehnickom zabeleze tu novu i imate situaciju da postoji dokaz sa svakog tehnickog da je prelazio u proseku 10-12 , da auto ima " pravih " 120 000 a u realnosti on ima jos 200-250 preko toga.
Bese se neki vlasnik autoplaca slikao ispred placa gde on nabavlja vozila u Holandiji. Samo zaboravio da isece deo slike gde se vidi da plac prodaje vozila sa 600 000+ km.
Vozilo pod garancijom, svaki drugi servis u ovlascenom i pred servis se brise kompletna km, i onda posle 3 ovlascena servisa auto zvanicno ima 30-40 a realno 70-80000.
Mogucnosti mućkanja su neslućene

nekoiniko

pre 1 godinu

Napisite malo o tome da kupac voli da dodje na plac i auto uredan i sa pravim i proverljivim km npr 167000 poredi po ceni sa nekim koji ima cuvenih 142000 i jeftiniji je 2500-3000€ i koji moze samo da se plati pola preko racuna i onda krece prica kako eto to je bolji auto bla bla bla...pa sto volite da lazete sebe i kupujete vozila sa vidno vracanim kilometrima zato vam i crkavaju dresine radite menjace i motore i treba tako...

Bane

pre 1 godinu

Sami smo krivi.. Auto mi je stajao na oglasima u perfektnom stanju sa 250.000 km, jedva da je neko i pozvao.. Na kraju ga prodam preprodavcu, on spusti na 140.000 km, fora AMSS ga vratio za godinu dana i ostale gluposti nalagao i posle 10 dana me zove covek za prevod koji ga je platio 1500e vise nego sto sam ja trazio, sav srecan kako je dobro prosao. Ljudi beze od kola koji predju magicnu cifru od 200.000 i nije im bitno u kakvom je stanju autu, niti proveravaju bilo sta. Samo se gleda koliko ima na satu.
(BBNS, 01. decembar 2022 17:37)

Isti slucaj i kod mene, 220.000km, svi papiri, odlicno stanje, maksimalno odrzavan, sve proverivo, sve odradjeno na njemu, moj auto. Zaduzio sluzbeni i poceo da mi stoji, bilo mi zao i odlucim da ga prodam. Dva meseca niko nije nazvao. Na kraju sam ga povukao iz prodaje i zadrzao sebi. A gospoda neka kupuje one sa 189.000km nov nov nov, samo nemoj posle ovde da kuka kako su svi prevaranti.

dule

pre 1 godinu

radim uvoz auta, prvih 10 auta mi je stajalo na placu 18 meseci sa pravoom kilometrazom, skoro sam pukao posao, kad sam vratio svaki po 50 do 200.000 rasprodao sam sve, znaci auto sa 350.000 prati mi 50 ljudi na oglasu 12 meseci, ovi sa "PRAVOM" od 175.000 ruinirani se prodaju, ja vratim, ne menjam oglas nego vratim tj napisem 135.000 prodam ga za max 15 dana niko me ni ne pita jel prava km, iako imam sve servisne knjige, odradjene servise od po 500 1500e, ljudi vise vole da ulozim 20e vratim km za 100 200.000 i da bace 500 do 1500e na veliki mali servis itd, jednom recju NAS NAROD VOLI DA IH NEKO LAZE ..budale :D

batistuta

pre 1 godinu

1 BMW nakon 2012 nema nikakvu "svesku", sve je na kljucu auta, to je trebalo da znas pre ngo so krenuo da pises gluposti..
(C i n i k, 01. decembar 2022 18:46)

Rođo, nisam ja uvezo auto, samo prepričavam. Šta se pališ, hoćeš da vidiš mazdinu svesku 2016? Ako si se prepoznao po Nov Nov ne zameram treba da se živi od nečeg. Pozdrav

Stole

pre 1 godinu

Tekst ne oslikava realnu situaciju, čak potkrepljuje ustaljeno mišljenje da se kilometraža vraća samo nekih 50k kilometara... Podelicu sa vama priču iz naše realnosti (bez preuvelicavanja, nemam nikakvih razloga za to)... Moj zet radi kao komercijalista za jednu firmu koja se bavi prodajom opreme i snabdevanjem auto mehaničarskih radionica. Prilikom redovnog odlaska kod mušterije automehaničara iz okoline Požarevca, koji inače uvek ima nekoliko uvezenih polovnjaka za prodaju, svojim očima je gledao kako čovek vraća kilometražu na fiat bravo-u 2008. godište, sa 780.000 na 165.000. Auto inače izgleda korektno, a mehaničar mu rece: "kome, brate, da ga prodam sa 800 hiljada?".
(Ibna, 1. decembar 2022 11:43)
Vaša priča je nerealna. To niste mogli videti. Kilometraža se vraća pre nego što vozilo uđe u zemlju, obično na najbližoj benzinskoj pumpi pre same granice. Kad vozilo uđe u zemlju, ide pod carinski nadzor i na pregled AMSS-a. Zato se km mora vratiti pre toga.

df

pre 1 godinu

ja proveravao moj bmw 2006, milion i 48 hiljada km. kad sam ga uzeo 180k na satu. opet bi ga uzeo jer je bolji bmw od.milion nego dakia od 0

ZokiZoki

pre 1 godinu

Krivi su proizvodjači koji nisu zaštitili procesor od vraćanja podataka.
(Ivan, 01. decembar 2022 18:37)

Podaci se nalaze u epromima (vrsta memorije). Šta god proizvođač napravi kao zaštitu, uvek se nađe vrstan elektroničar gladan para da razbije zaštitu od novog upisa kilometraže. Mnogo bi bilo bolje (bar ja tako mislim) da svaka država ima obavezu da nakon registracije vozila, unese u arhivu podatak sa tehni?kog. Jedinstvena arhiva za ceo svet. Naš MUP bi imao uvid u kilometražu svakog uvezenog auta... Čak, podaci bi morali biti javni...

batistuta

pre 1 godinu

Komšija vozi taxi, lično je vido taj auto u ovlašćenom salonu 160.000 km kupljen nov kod nas itd....
Čovek se krsti brate 460.000 je bio kad je dobio novo vozilo. Pa vi vidite šta tek radi autoplac

dexter-lab

pre 1 godinu

prodajem isključivo automobile do 100 000 km, prosek 65-75 000 km. Svi su tehnički maksimum ispravni. Godište 2016 pa nagore. Automobili su svi iz Norveške, kupljeni ovde kao novi, ja sam drugi ili eventualno treći vlasnik. Kvalitetno održavani i kontrolisani od strane države i ovlašćenih servisera. Premijum marke automobila se prave specijalno za Skandinavsko tržište, izdržljivija su što se tiče karoserije. Nijedan moj kupac nije imao zamerke na kupljen auto. Auto u većini slučajeva je sa full opremom i 2 seta guma na alu felnama. Mašta kupca je granica. Pozdrav iz Norge. Objavite mi komentar, hvala
(Norge, 01. decembar 2022 16:18)
Pre neki dan sam bio kod drugara auto limara. Dovezli mu trgovci par automobila uvezenih iz Norveske da ih sredi za prodaju. Ljudi moji, ono je Bogu-plakati, karoserija, podvozije, felne… korozija izbija na sve strane, smrdi na trulez. Pri tome se radi o mladjim automobilima, 7-8 godina starosti.
Nikada auto iz Norveske!!!

Dada

pre 1 godinu

CarVertical i nema popunjene baze za vozila starija od oko 7 godina. Kada bi imali išta vezano za 2002 isl. godišta bilo bi drugačije. Ovako nije podatak nema, nego oni nemaju info kod sebe.

Ali mi je jako zanimljivo da automobili od 3 do 23 godine starosti svi imaju oko 170 000. Takođe mi je zanimljivo kako se ova popularna kilometraža menja, početkom 2000-ih autombili su vraćani na malo ispod 100 (85-90), zatim oko 2010, jako je bilo populanrno 135, a sada smo evo stigli do magičnih 170, što mi daje nadu da će narod tamo negde 2025 konačno i na placevima početi da kupuje kola sa oko 200k na satu, taman se uklapa u to dizel karavn vožen vikendom samo 15k godišnje...

C i n i k

pre 1 godinu

Uvežen x1 2016 godište, Nov Nov, u kaseti sveska 411.000
Samo su rekli beži pali tu svesku....
To je realno stanje
(batistuta, 01. decembar 2022 18:12)


Ni 1 BMW nakon 2012 nema nikakvu "svesku", sve je na kljucu auta, to je trebalo da znas pre ngo so krenuo da pises gluposti..

batistuta

pre 1 godinu

Moj kum ima jetu 2007, kupljena kod nas benzinac, plin prešla 320.000 niko je neće 2 godina kako je registruje i neće da je proda ispod cene

BBNS

pre 1 godinu

Sami smo krivi.. Auto mi je stajao na oglasima u perfektnom stanju sa 250.000 km, jedva da je neko i pozvao.. Na kraju ga prodam preprodavcu, on spusti na 140.000 km, fora AMSS ga vratio za godinu dana i ostale gluposti nalagao i posle 10 dana me zove covek za prevod koji ga je platio 1500e vise nego sto sam ja trazio, sav srecan kako je dobro prosao. Ljudi beze od kola koji predju magicnu cifru od 200.000 i nije im bitno u kakvom je stanju autu, niti proveravaju bilo sta. Samo se gleda koliko ima na satu.

Ariel Ortega

pre 1 godinu

Na mom Fiatu su vratili oko 200 000km. Znao sam da je nešto vraćeno iako mi je vlasnik prodavac rekao bez da sam ga pitao, to je pravih 170 000km.Ništa mu nisam odgovorio jer čemu.... Preteraše ga brate mili. Ne isplati se kupovati polovni auto u ovoj državi, jedino ako nekog poznaješ i znaš da je taj dugo vozio auto ali i taj će nešto slagati.

Norge

pre 1 godinu

Ja prodajem isključivo automobile do 100 000 km, prosek 65-75 000 km. Svi su tehnički maksimum ispravni. Godište 2016 pa nagore. Automobili su svi iz Norveške, kupljeni ovde kao novi, ja sam drugi ili eventualno treći vlasnik. Kvalitetno održavani i kontrolisani od strane države i ovlašćenih servisera. Premijum marke automobila se prave specijalno za Skandinavsko tržište, izdržljivija su što se tiče karoserije. Nijedan moj kupac nije imao zamerke na kupljen auto. Auto u većini slučajeva je sa full opremom i 2 seta guma na alu felnama. Mašta kupca je granica. Pozdrav iz Norge. Objavite mi komentar, hvala

Gruv

pre 1 godinu

Imam jako loše iskustvo sa Car Vertical-om. Za oba svoja auta koja sam proveravao ispostavilo se da nemaju nikakvih podataka. To je posebno čudno s obzirom da oba vozila imaju uredno vođene elektronske knjige u ovlašćenom servisu u zemlji odakle su uvezeni. Komšija je proveravao svoja dva auta i tamo je bila ista priča.

Nezavisni Mislilac

pre 1 godinu

Gledam passat karavan 2010-2012 na metan u Srbiji svi oko 220000km preko to isto godište imaju od 300000-400000km i još nešto neverovatno u Srbiji jeftiniji od ovih iz zapadnih zemalja, još malo će oni dolaziti u Srbiju da kupe auto da uštede.

SAŠA

pre 1 godinu

Nekada je u Nemačkoj sa dokumentacijom išao i tzv kraftfarzeujg brif ili prateće pismo vozila tu je stajalo, prvi vlasnik i 000 km. Prodato sledećem vlasniku, ime prezime, adresa i km kada proda. Tako da kod kupovine znaš koliko je vlasnika vozilo promenilo i koji su to ljudi. Eventualne popravke u ovlašćenom servisu i računi kao i servisna knjiga. Izađeš na pijacu i vidiš po papirima da je vozio turčin ili srbin, nema računa ni pečata u knjižici, beži ili cena mnogo niža. Neznam sada?

C i n i k

pre 1 godinu

Sasvim ocekivani prosek za uvezene automobile u SRB,nismo najgori vec u sredini, zao mi je samo dezurnih pljuvaca ..
Ono sto mi je zasmetalo je text, hr kaze se u textu "kao deo srednjevropskih" zemalja poput Slovacke, Madjarske i Ceske...sto je ocigledno nki izmisljeni politicki kriterijum, jer ta zemlja se nalazi na balkanskom poluostrvu i nije u srednjoj Evropi ni po jednom kriterijumu koliko god to smetalo ne samo njima vec i EU..
Ja takodje shvatam negativne konotacije reci "balkan" i nkapiram sto se ta rec toliko cesto koristi u SRB ali geografija je neumoljiva, sve juzno od Save je Balkansko poluostrvo.
Predlozio bih svakako da se u Srb ta rec ne koristi uopste, zbg porekla tog naziva i lose reklame..
Rec za to poluostrvo izmislio je nemacki kartograf posle Berlinskog kongresa hoteci da unizi sve narode koji zive na ovim prostorima pa je po Bugarsko/Tr planini tj planinskom vencu predlozio to ime, ali ne iz geografskih razloga, vec maliciozno..

C i n i k

pre 1 godinu

ko je kriv za to ? evo primera pa sami izvucite zaključak .
stavite na oglas dobro odrzavan solidan auto sa 370.000 i krš sa 190.000 . prodaćete ovaj drugi ! a prvi će stojati mesecima na oglasu .
(Tomy Čubura, 01. decembar 2022 12:29)


Ok, a ti naivno misis da je to slucaj samo u Srb?
Pa km i godiste prodaju auto i u D ili Eng, nema nikakve razlike jer su ljudi svukuda potpuno isti.
Naravno da ce kupac pre da veruje da je km prava ako je u njegovim nkim okvirima prihvatljivog, npr auto star 10 god a da pise 186.000 svakako je jasno da je lazna km ali ljudi ce takav auto da kupe pre ngo da pise pravih 400.000 i isto je i u SRB i u Eng ili D, to je prosta psihologija ...

izdvajam

pre 1 godinu

"bilo osteceno u jednom trenutku"
kud kupovine npr. u CH uvek gledam vozila sa ostecenim branikom ili manja ostecenja (krila) na starijim vozilima oni to rashoduju a ja to smatram kozmetikom koju za 100-200 eur resim i ako je ostatak ok imam ok auto za malo novca...uvozim iskljucivo jednom u par godina za sebe...i svima lepo...

C i n i k

pre 1 godinu

Svaki deveti uvezeni nema vraćenu km.
(SAŠA, 01. decembar 2022 11:02)


Ne, 8 nemaju a 9 ima.
Ovih 8 su 2014+ godiste, pa imaju realnu km cca 200.000, ovaj 9.je neko 2006,2007 sa pravih 500.000 a posle vracanja sa 180.000...

Larva

pre 1 godinu

90% automobila na oglasima, nebitno da li su stari 3 ili 23 godine, ima kilometrazu 176.000 +- 3%, nas narod kao kupac jednostavno to voli, zasto mu to oduzeti? :)

dd

pre 1 godinu

Zašto polovan auto nije registrovan ? Treba zabraniti prodaju neregistrovanih polovnih automobila !
Razlog zbog kojeg automobil gubi tablicu može biti samo reciklaža,a i to može (mora) sa tablicom !
(Superhik

to je tacno,i ja bi dodao da treba se davati neka garancija da je auto ispravan.znaci odradjen tehnicki pregled,i sve ostale provere,da nije kraden,vracena kilometraza,da nije udaran..

problem je u tome da niko ne moze kupcu da garantuje za to,recimo drzava ili ovlasceni servisi.

tvoje je da verujes kupcu i da to sve proveris.zato se kupovina polovnog automobila otegne mesecima!!!recimo primer 15g star auto uvezen iz nemacke presao oko 200.000km???jeste primetili da su cifre oko 200 + - 50km!!!

tako da nije 1 od 9 nego 5 od 9!!!!i to treba jasno reci.eto da postoje garancija drzave i ovlascenih servisa lepo odes i izaberes auto resis sve za par dana!ljudi traze auto mesecima!!!i boje se da ne budu prevareni!!

ovi sto rade uvoz prodaju ih na placevima,cena ta i ta.tehnicki i troskove registracije snosi kupac.znaci kupujes macku u dzaku.i onda kupis auto 15g star vozila ga baba u svabiji do pijace i nazad presao samo 170.000km!!NOV,NOV...itd

Nizozemljak

pre 1 godinu

Pre 9 godina se selio iz zemlje i imao sam 8 godina staru C klasu koju sam kupio novu sa pravih 250k na satu i automobil je bio savršeno očuvan i ispravan.
Stavim ga na oglase za neku pristojnu cenu i javljaju mi se samo neki polupismeni ološi i nude pola od tražene cene.
Odselim se i ostavim kumu auto da ga proda kada naleti neko iole normalan. Javlja mi se kum posle 3 meseca i prodao ga za skoro 50% od cene koju sam ja tražio. Kaže "Kume dok mu nisam skinuo kilometražu na 120 bilo isto kao tebi, kada sam skinuo tukli se ko će da kupi".
Voli naš narod da ga lažeš pa to ti je. Zato tako i ide sa političarima u Srbiji, ko ne laže za sve bar x2 nema šanse da dobije.

Zex

pre 1 godinu

Pre će biti obrnuto, na svakom devetom automobilu nije vraćena kilometraža. Čim nema servisnu knjižicu uz auto znači da je vraćena.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

ko je kriv za to ? evo primera pa sami izvucite zaključak .
stavite na oglas dobro odrzavan solidan auto sa 370.000 i krš sa 190.000 . prodaćete ovaj drugi ! a prvi će stojati mesecima na oglasu .

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Svaki devet ima vracenu kilometrazu ... mozda da, ali od broja 'proverenih' automobila. Ako su proverili samo 10%, onda moze ta statistika da bude dosta drugacija.
Zavisi koliko je automobila iz uvoza (a bogami i domacih) stvarno provereno.
Nasmesnije je sto se pre carinjenja prvo kilometraza podigne, da se plati manja carina, a ond se smanji da se bolje proda.
Realno sa 250k na 350k, pa onda na 'cuvenih' 150k.
U danasnje vreme je neverovato da nije oformljen neki univerzalni sistem (bar u EU) koji vezuje broj sasije za kilometrazu na svakom tehnickom pregledu, a mogle bi da se dodaju i eventualne havarije. Lepo ukucas broj sasije i sve vidis. To bi bilo idealno.

Superhik

pre 1 godinu

Zašto polovan auto nije registrovan ? Treba zabraniti prodaju neregistrovanih polovnih automobila !
Razlog zbog kojeg automobil gubi tablicu može biti samo reciklaža,a i to može (mora) sa tablicom !

pepo prase

pre 1 godinu

Magična cifra ovih dana je 170k. Pre 20 godina, magična reč je bila "vozila ga starija gospodja samo do pijace", sada vidim da je "170.000 km" preuzelo ulogu starije gospodje koja se u medjuvremenu verovatno upokojila.

SAŠA

pre 1 godinu

Svi noviji imaju elektronske kilometraže a svako ko se malo razume u dijagnostiku prikači džek i vrati ili unapred kako hoćeš i koliko hoćeš. Razlika je od marke do marke, zbog džekova i načina. Retko kod koga mora km sat dole.

ns ja

pre 1 godinu

Omašila vam se greška u tekstu pa ste umesto 254.000 napisali 54.000!
Treba napomenuti kao se čitaoci ne i dovodili u zabludu i pomislili da ih prodavci tako malo varaju skoro pa kao i da su pošteni!!! :)))

A placevi krševa bi mogli ipak da šire malo suptilniju plaćenu propagandu

Balkanac

pre 1 godinu

Zato kupiš polovan automobil od prodavca koji ga je kao novog kupio u Srbiji i koji je bio njegov prvi vlasnik. Sekundarne sirovine uvežene iz inostranstva koje se kao navodni polovnjaci prodaju po našim auto placevima izbegavati.

cosmo

pre 1 godinu

Moze se samo vjerovati stanju vozila, kilometrima nikako. Kupio sam prije pola godine auto iz 2013. godine, sa 220.000 km na satu od privatnog lica. To je bio auto, čije se stanje km otprilike poklapalo sa njegovim stanjem. Unutrašnjost u OK stanju, sa načetim kožnim dijelovima (mjenjač i volan), ali ne previše - nekako kako i očekuješ od auta koji je vožen 20-25k godišnje.

Pošto sam službeno vozio auto istog brenda novog nekih 7 godina, mogao sam procijeniti da auto nema skrivene udese i ponaša se jako slično onom koji sam vozio od nulte kilometraže.

Stanje nakon velikog servisa i detaljnog pregleda - zadnji amortizeri za zamjenu, kočnice takođe, dok je kvačilo dobrom stanju, što se osjeti u vožnji.

U startu sam odvojio oko EUR 1.000 za vanredne stavke (turbina, brizgaljke, trap, kočnice) i to ću i uložiti. Radi se o gradskom autu za sekundarne potrebe i neće prelaziti više od 5-7 hiljada godišnje.

To je, po meni, jedini razuman način kupovine polovnjaka starijeg od 2-3 godine kod nas. Sve je manje-više za ulaganje - bolje naći auto sa "realnijim" kilometrima, sam procijeniti stanje vozila i odvojiti budžet da se dovede u red, ako se nakon par mjeseci pokaže da je OK.

Ostalo je zamajavanje samo sebe.

Ibna

pre 1 godinu

Tekst ne oslikava realnu situaciju, čak potkrepljuje ustaljeno mišljenje da se kilometraža vraća samo nekih 50k kilometara... Podelicu sa vama priču iz naše realnosti (bez preuvelicavanja, nemam nikakvih razloga za to)... Moj zet radi kao komercijalista za jednu firmu koja se bavi prodajom opreme i snabdevanjem auto mehaničarskih radionica. Prilikom redovnog odlaska kod mušterije automehaničara iz okoline Požarevca, koji inače uvek ima nekoliko uvezenih polovnjaka za prodaju, svojim očima je gledao kako čovek vraća kilometražu na fiat bravo-u 2008. godište, sa 780.000 na 165.000. Auto inače izgleda korektno, a mehaničar mu rece: "kome, brate, da ga prodam sa 800 hiljada?".

sami

pre 1 godinu

Imate sajtove u Nemackoj za polovne automobile, ukljucite opciju samo privatni oglasavaci. Mail, telefon, odlazak i srecna kupovina. Zna se sta auto kuce kod nas kupuju i od koga.

Nizozemljak

pre 1 godinu

Pre 9 godina se selio iz zemlje i imao sam 8 godina staru C klasu koju sam kupio novu sa pravih 250k na satu i automobil je bio savršeno očuvan i ispravan.
Stavim ga na oglase za neku pristojnu cenu i javljaju mi se samo neki polupismeni ološi i nude pola od tražene cene.
Odselim se i ostavim kumu auto da ga proda kada naleti neko iole normalan. Javlja mi se kum posle 3 meseca i prodao ga za skoro 50% od cene koju sam ja tražio. Kaže "Kume dok mu nisam skinuo kilometražu na 120 bilo isto kao tebi, kada sam skinuo tukli se ko će da kupi".
Voli naš narod da ga lažeš pa to ti je. Zato tako i ide sa političarima u Srbiji, ko ne laže za sve bar x2 nema šanse da dobije.

ns ja

pre 1 godinu

Omašila vam se greška u tekstu pa ste umesto 254.000 napisali 54.000!
Treba napomenuti kao se čitaoci ne i dovodili u zabludu i pomislili da ih prodavci tako malo varaju skoro pa kao i da su pošteni!!! :)))

A placevi krševa bi mogli ipak da šire malo suptilniju plaćenu propagandu

Ibna

pre 1 godinu

Tekst ne oslikava realnu situaciju, čak potkrepljuje ustaljeno mišljenje da se kilometraža vraća samo nekih 50k kilometara... Podelicu sa vama priču iz naše realnosti (bez preuvelicavanja, nemam nikakvih razloga za to)... Moj zet radi kao komercijalista za jednu firmu koja se bavi prodajom opreme i snabdevanjem auto mehaničarskih radionica. Prilikom redovnog odlaska kod mušterije automehaničara iz okoline Požarevca, koji inače uvek ima nekoliko uvezenih polovnjaka za prodaju, svojim očima je gledao kako čovek vraća kilometražu na fiat bravo-u 2008. godište, sa 780.000 na 165.000. Auto inače izgleda korektno, a mehaničar mu rece: "kome, brate, da ga prodam sa 800 hiljada?".

Tomy Čubura

pre 1 godinu

ko je kriv za to ? evo primera pa sami izvucite zaključak .
stavite na oglas dobro odrzavan solidan auto sa 370.000 i krš sa 190.000 . prodaćete ovaj drugi ! a prvi će stojati mesecima na oglasu .

pepo prase

pre 1 godinu

Magična cifra ovih dana je 170k. Pre 20 godina, magična reč je bila "vozila ga starija gospodja samo do pijace", sada vidim da je "170.000 km" preuzelo ulogu starije gospodje koja se u medjuvremenu verovatno upokojila.

dule

pre 1 godinu

radim uvoz auta, prvih 10 auta mi je stajalo na placu 18 meseci sa pravoom kilometrazom, skoro sam pukao posao, kad sam vratio svaki po 50 do 200.000 rasprodao sam sve, znaci auto sa 350.000 prati mi 50 ljudi na oglasu 12 meseci, ovi sa "PRAVOM" od 175.000 ruinirani se prodaju, ja vratim, ne menjam oglas nego vratim tj napisem 135.000 prodam ga za max 15 dana niko me ni ne pita jel prava km, iako imam sve servisne knjige, odradjene servise od po 500 1500e, ljudi vise vole da ulozim 20e vratim km za 100 200.000 i da bace 500 do 1500e na veliki mali servis itd, jednom recju NAS NAROD VOLI DA IH NEKO LAZE ..budale :D

Larva

pre 1 godinu

90% automobila na oglasima, nebitno da li su stari 3 ili 23 godine, ima kilometrazu 176.000 +- 3%, nas narod kao kupac jednostavno to voli, zasto mu to oduzeti? :)

Gari Kvoter

pre 1 godinu

brat gledao megana 2016..na satu 100 i kusur..poveo mene jer se kao razumem,a zajedno ne znamo nista.gledamo mi i ja otvorim kasetu i nadjem neku knjigu..listam knjigu i na njoj kilometraza preko 400 hiljada.hahahhahaha pitam prodavca,sta je ovo brate mili..kaze on mrtav ladan..
TAKO JE TO KAD NE PREGLEDAS AUTO A PUSTIS GA NA PLAC.
lepo se izvinio i pozeleo na srecu u daljoj potrazi..
hahahahha necu zaboraviti za zivota njegovu facu.

dexter-lab

pre 1 godinu

prodajem isključivo automobile do 100 000 km, prosek 65-75 000 km. Svi su tehnički maksimum ispravni. Godište 2016 pa nagore. Automobili su svi iz Norveške, kupljeni ovde kao novi, ja sam drugi ili eventualno treći vlasnik. Kvalitetno održavani i kontrolisani od strane države i ovlašćenih servisera. Premijum marke automobila se prave specijalno za Skandinavsko tržište, izdržljivija su što se tiče karoserije. Nijedan moj kupac nije imao zamerke na kupljen auto. Auto u većini slučajeva je sa full opremom i 2 seta guma na alu felnama. Mašta kupca je granica. Pozdrav iz Norge. Objavite mi komentar, hvala
(Norge, 01. decembar 2022 16:18)
Pre neki dan sam bio kod drugara auto limara. Dovezli mu trgovci par automobila uvezenih iz Norveske da ih sredi za prodaju. Ljudi moji, ono je Bogu-plakati, karoserija, podvozije, felne… korozija izbija na sve strane, smrdi na trulez. Pri tome se radi o mladjim automobilima, 7-8 godina starosti.
Nikada auto iz Norveske!!!

Balkanac

pre 1 godinu

Zato kupiš polovan automobil od prodavca koji ga je kao novog kupio u Srbiji i koji je bio njegov prvi vlasnik. Sekundarne sirovine uvežene iz inostranstva koje se kao navodni polovnjaci prodaju po našim auto placevima izbegavati.

Ivan82

pre 1 godinu

E moji rodjaci,nisam uvoznik ali radim u špediciji.Od 100 auta koji se uvezu na 95 je vracena kilometraza,nesto ispred granice ostalo na carinskom magacinu pre nego ih pregleda Amss.Od tih 5 ozbiljne su šanse da su vec vraceni kilometri u drzavi odakle dolazi.Sećam se Vw Tourana sa pravih 825 hiljada km koji je vracen naravno na fantastičnih 180 hiljada.Može biti i da nisu vraceni kilometri naravno ali je onda velika šansa da dolazi sa nekim manjim ili većim ostećenjem.Kada je auto uredan,neudaran,sa pravim kilometrima nema trika da ga uvoznik kupi jer prosto nema matematike za bilo kakvu zaradu.Ne da nema zarade već odlazi u ozbiljan minus.Ovaj stručnjak što kaže ključ kod Bmw-a ovo ono,pa druže odrade ti i ključ i sve,sve se briše,elekronska knjiga na novijim se lagano šteluje tako da nemojte pisati gluposti.Auto gore je najbolje da kupite sami,nikako od placeva gde ga prodaju naši,Turci i ostala boranija...Fizičko lice,po mogućstvu Nemac ili ozbiljna auto kuća koju drži Nemac,mada u svakom zitu ima kukolja.Na kraju i kada nadjete sve to postavlja se pitanje cene jer naš čovek i da ima tu lovu ne želi da plati toliko.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Svaki devet ima vracenu kilometrazu ... mozda da, ali od broja 'proverenih' automobila. Ako su proverili samo 10%, onda moze ta statistika da bude dosta drugacija.
Zavisi koliko je automobila iz uvoza (a bogami i domacih) stvarno provereno.
Nasmesnije je sto se pre carinjenja prvo kilometraza podigne, da se plati manja carina, a ond se smanji da se bolje proda.
Realno sa 250k na 350k, pa onda na 'cuvenih' 150k.
U danasnje vreme je neverovato da nije oformljen neki univerzalni sistem (bar u EU) koji vezuje broj sasije za kilometrazu na svakom tehnickom pregledu, a mogle bi da se dodaju i eventualne havarije. Lepo ukucas broj sasije i sve vidis. To bi bilo idealno.

Nezavisni Mislilac

pre 1 godinu

Gledam passat karavan 2010-2012 na metan u Srbiji svi oko 220000km preko to isto godište imaju od 300000-400000km i još nešto neverovatno u Srbiji jeftiniji od ovih iz zapadnih zemalja, još malo će oni dolaziti u Srbiju da kupe auto da uštede.

SonOfSam

pre 1 godinu

@Norge
Prvo tebi da odgovorim, volim nadobudne trgovce... Dakle tu žvaku "premium specijalno za norveško tržište" valjaj tamo norveškim babama, jedino one to gutaju. Znamo mi ovde kakvi su norveški automobili posle neke kilometraže, hvala ti lepo, naš narod nema para ali nismo svi tako maloumni kako ti misliš.
A što se ostalog tiče, šta mislite da li VW ili Opelu ili Sachs-u ili ATE-u ili Bilsteinu recimo odgovara da neki auto posle 300k ide pod presu ili da još godinama za njega prodaju delove, gume, zatim svi ti porezi državama itd? Samo industrija auto delova vredi milijarde, rođaci. Evo kod nas je samo tehnički 50€, puta koliko automobila godišnje? Eto vam odgovora zašto nijedan proizvođać ni država NIKADA neće uspostaviti zaista transparentan sistem provere km. To je retkost. Nikome se ne isplati prosto. Pa u Srbiji se voze milioni polovnjaka, koliko država ubira od troškova na te krševe? Car Vertical je samo još jedna fora da se kupac izmuze, ništa drugo! Zašto Nemci retko kažnjavaju vraćanje km? Jer znaju da umesto pod presu auto ide van zemlje i svima lepo!

mience

pre 1 godinu

Auto kod nas na oglasu sa svim troškovima i taksama plaćenim kosta manje nego isti takav sa istim kilometrima u Nemačkoj ili nekoj drugoj zemlji bez ičega plaćenog. sve je jasno.

Bane

pre 1 godinu

Sami smo krivi.. Auto mi je stajao na oglasima u perfektnom stanju sa 250.000 km, jedva da je neko i pozvao.. Na kraju ga prodam preprodavcu, on spusti na 140.000 km, fora AMSS ga vratio za godinu dana i ostale gluposti nalagao i posle 10 dana me zove covek za prevod koji ga je platio 1500e vise nego sto sam ja trazio, sav srecan kako je dobro prosao. Ljudi beze od kola koji predju magicnu cifru od 200.000 i nije im bitno u kakvom je stanju autu, niti proveravaju bilo sta. Samo se gleda koliko ima na satu.
(BBNS, 01. decembar 2022 17:37)

Isti slucaj i kod mene, 220.000km, svi papiri, odlicno stanje, maksimalno odrzavan, sve proverivo, sve odradjeno na njemu, moj auto. Zaduzio sluzbeni i poceo da mi stoji, bilo mi zao i odlucim da ga prodam. Dva meseca niko nije nazvao. Na kraju sam ga povukao iz prodaje i zadrzao sebi. A gospoda neka kupuje one sa 189.000km nov nov nov, samo nemoj posle ovde da kuka kako su svi prevaranti.

SAŠA

pre 1 godinu

Svi noviji imaju elektronske kilometraže a svako ko se malo razume u dijagnostiku prikači džek i vrati ili unapred kako hoćeš i koliko hoćeš. Razlika je od marke do marke, zbog džekova i načina. Retko kod koga mora km sat dole.

sami

pre 1 godinu

Imate sajtove u Nemackoj za polovne automobile, ukljucite opciju samo privatni oglasavaci. Mail, telefon, odlazak i srecna kupovina. Zna se sta auto kuce kod nas kupuju i od koga.

Svetac

pre 1 godinu

Čitajte šta piše. Svaki deveti provereni auto ima vraćenu kilometražu. A ja garantujem da tek svaki 500ti kupac proverava. Znači kada bi svi mogli da provere bilo bi da je 9 od 10 sa vraćenom kilometražom. Radim određene popravke na automobilima već 12 godina. Garantujem vam da svaki auto stariji od 3-4 godine iz uvoza ima vraćenu kilometražu ali svaki. Ovi mlađi koji su još uvek u garantnom roku i nemaju ali i tu postoje načini da se zaobiđe servis vrlo lagano. Pogledajte oglase u inostranstvu. Isto vozilo, godište,oprema kilometraža a skuplje nego kod nas?! Kako? A mi ih odatle uvozimo i treba na tu cenu da se plate troškovi i još da se zaradi.Pa prosto, ovi kod nas imaju bar 100k realno više i vrlo često su bili udarani. Ne možete da verujete šta sve rade da srede auto. Kako i na koje načine se sređuje enterijer, volan,menjač,rukohvati, sedišta... znači toliko stvari postoji da se prave bukvalno kao novi. Ljudi veruju u ono što žele da veruju i to je tako. Ali garantujem da preko 90% vozila iz uvoza ima vraćenu kilometražu.

BBNS

pre 1 godinu

Sami smo krivi.. Auto mi je stajao na oglasima u perfektnom stanju sa 250.000 km, jedva da je neko i pozvao.. Na kraju ga prodam preprodavcu, on spusti na 140.000 km, fora AMSS ga vratio za godinu dana i ostale gluposti nalagao i posle 10 dana me zove covek za prevod koji ga je platio 1500e vise nego sto sam ja trazio, sav srecan kako je dobro prosao. Ljudi beze od kola koji predju magicnu cifru od 200.000 i nije im bitno u kakvom je stanju autu, niti proveravaju bilo sta. Samo se gleda koliko ima na satu.

cosmo

pre 1 godinu

Moze se samo vjerovati stanju vozila, kilometrima nikako. Kupio sam prije pola godine auto iz 2013. godine, sa 220.000 km na satu od privatnog lica. To je bio auto, čije se stanje km otprilike poklapalo sa njegovim stanjem. Unutrašnjost u OK stanju, sa načetim kožnim dijelovima (mjenjač i volan), ali ne previše - nekako kako i očekuješ od auta koji je vožen 20-25k godišnje.

Pošto sam službeno vozio auto istog brenda novog nekih 7 godina, mogao sam procijeniti da auto nema skrivene udese i ponaša se jako slično onom koji sam vozio od nulte kilometraže.

Stanje nakon velikog servisa i detaljnog pregleda - zadnji amortizeri za zamjenu, kočnice takođe, dok je kvačilo dobrom stanju, što se osjeti u vožnji.

U startu sam odvojio oko EUR 1.000 za vanredne stavke (turbina, brizgaljke, trap, kočnice) i to ću i uložiti. Radi se o gradskom autu za sekundarne potrebe i neće prelaziti više od 5-7 hiljada godišnje.

To je, po meni, jedini razuman način kupovine polovnjaka starijeg od 2-3 godine kod nas. Sve je manje-više za ulaganje - bolje naći auto sa "realnijim" kilometrima, sam procijeniti stanje vozila i odvojiti budžet da se dovede u red, ako se nakon par mjeseci pokaže da je OK.

Ostalo je zamajavanje samo sebe.

C i n i k

pre 1 godinu

Svaki deveti uvezeni nema vraćenu km.
(SAŠA, 01. decembar 2022 11:02)


Ne, 8 nemaju a 9 ima.
Ovih 8 su 2014+ godiste, pa imaju realnu km cca 200.000, ovaj 9.je neko 2006,2007 sa pravih 500.000 a posle vracanja sa 180.000...

ZokiZoki

pre 1 godinu

Krivi su proizvodjači koji nisu zaštitili procesor od vraćanja podataka.
(Ivan, 01. decembar 2022 18:37)

Podaci se nalaze u epromima (vrsta memorije). Šta god proizvođač napravi kao zaštitu, uvek se nađe vrstan elektroničar gladan para da razbije zaštitu od novog upisa kilometraže. Mnogo bi bilo bolje (bar ja tako mislim) da svaka država ima obavezu da nakon registracije vozila, unese u arhivu podatak sa tehni?kog. Jedinstvena arhiva za ceo svet. Naš MUP bi imao uvid u kilometražu svakog uvezenog auta... Čak, podaci bi morali biti javni...

Nislija

pre 1 godinu

kaze neko da se upisuje km na svakom tehnickom, pa probali su i to. pre svakog tehnickog se smanjuje km, ako je za godinu presao 30k km smanje na 10-12, na tehnickom zabeleze tu novu i imate situaciju da postoji dokaz sa svakog tehnickog da je prelazio u proseku 10-12 , da auto ima " pravih " 120 000 a u realnosti on ima jos 200-250 preko toga.
Bese se neki vlasnik autoplaca slikao ispred placa gde on nabavlja vozila u Holandiji. Samo zaboravio da isece deo slike gde se vidi da plac prodaje vozila sa 600 000+ km.
Vozilo pod garancijom, svaki drugi servis u ovlascenom i pred servis se brise kompletna km, i onda posle 3 ovlascena servisa auto zvanicno ima 30-40 a realno 70-80000.
Mogucnosti mućkanja su neslućene

Gruv

pre 1 godinu

Imam jako loše iskustvo sa Car Vertical-om. Za oba svoja auta koja sam proveravao ispostavilo se da nemaju nikakvih podataka. To je posebno čudno s obzirom da oba vozila imaju uredno vođene elektronske knjige u ovlašćenom servisu u zemlji odakle su uvezeni. Komšija je proveravao svoja dva auta i tamo je bila ista priča.

Zex

pre 1 godinu

Pre će biti obrnuto, na svakom devetom automobilu nije vraćena kilometraža. Čim nema servisnu knjižicu uz auto znači da je vraćena.

Dada

pre 1 godinu

CarVertical i nema popunjene baze za vozila starija od oko 7 godina. Kada bi imali išta vezano za 2002 isl. godišta bilo bi drugačije. Ovako nije podatak nema, nego oni nemaju info kod sebe.

Ali mi je jako zanimljivo da automobili od 3 do 23 godine starosti svi imaju oko 170 000. Takođe mi je zanimljivo kako se ova popularna kilometraža menja, početkom 2000-ih autombili su vraćani na malo ispod 100 (85-90), zatim oko 2010, jako je bilo populanrno 135, a sada smo evo stigli do magičnih 170, što mi daje nadu da će narod tamo negde 2025 konačno i na placevima početi da kupuje kola sa oko 200k na satu, taman se uklapa u to dizel karavn vožen vikendom samo 15k godišnje...

Ariel Ortega

pre 1 godinu

Na mom Fiatu su vratili oko 200 000km. Znao sam da je nešto vraćeno iako mi je vlasnik prodavac rekao bez da sam ga pitao, to je pravih 170 000km.Ništa mu nisam odgovorio jer čemu.... Preteraše ga brate mili. Ne isplati se kupovati polovni auto u ovoj državi, jedino ako nekog poznaješ i znaš da je taj dugo vozio auto ali i taj će nešto slagati.

C i n i k

pre 1 godinu

ko je kriv za to ? evo primera pa sami izvucite zaključak .
stavite na oglas dobro odrzavan solidan auto sa 370.000 i krš sa 190.000 . prodaćete ovaj drugi ! a prvi će stojati mesecima na oglasu .
(Tomy Čubura, 01. decembar 2022 12:29)


Ok, a ti naivno misis da je to slucaj samo u Srb?
Pa km i godiste prodaju auto i u D ili Eng, nema nikakve razlike jer su ljudi svukuda potpuno isti.
Naravno da ce kupac pre da veruje da je km prava ako je u njegovim nkim okvirima prihvatljivog, npr auto star 10 god a da pise 186.000 svakako je jasno da je lazna km ali ljudi ce takav auto da kupe pre ngo da pise pravih 400.000 i isto je i u SRB i u Eng ili D, to je prosta psihologija ...

majde

pre 1 godinu

Kupujem neki audi. Nadjem ga na CV vracena kilometraza 100 000... zena me ubedjuje da je kao nov. Nema pojma o cemu se radi. Kod nje na satu 240k

batistuta

pre 1 godinu

Komšija vozi taxi, lično je vido taj auto u ovlašćenom salonu 160.000 km kupljen nov kod nas itd....
Čovek se krsti brate 460.000 je bio kad je dobio novo vozilo. Pa vi vidite šta tek radi autoplac

batistuta

pre 1 godinu

Moj kum ima jetu 2007, kupljena kod nas benzinac, plin prešla 320.000 niko je neće 2 godina kako je registruje i neće da je proda ispod cene

izdvajam

pre 1 godinu

"bilo osteceno u jednom trenutku"
kud kupovine npr. u CH uvek gledam vozila sa ostecenim branikom ili manja ostecenja (krila) na starijim vozilima oni to rashoduju a ja to smatram kozmetikom koju za 100-200 eur resim i ako je ostatak ok imam ok auto za malo novca...uvozim iskljucivo jednom u par godina za sebe...i svima lepo...

Aleksa 78

pre 1 godinu

nemojte iz francuske vozila kupovati ( mislim na koja uvezu prepodavci) Kupuju obavezno na licitaciji, mnoga su X problema....Vozila u fr su inače skupa, oni kupe, doteraju, prevedu i opet jeftinije nego li inače ( pritom treba i da zarade naravno) Valjda vam to sve govori.

mience

pre 1 godinu

Nemate pojma svaki iz uv9za ima vracenu kilometra a to sto ste našli su vraćali diletanti samo instrument tablu. dakle nemate pojma.

Pera

pre 1 godinu

Radim u Nemackoj, i eto skupila se koja kinta. Planirao sam da kupim neki auto do 10ak hiljada evra pa da ga preprodam dole i zaradim neku kintu.
Zakljucan NEMOGUCE! Kako? Pa sve sto gledam ovde sa kilometrazom oko 150 000 je skuplje nego dole. A prevoz, carina i porez na sve to.
Pre 6 meseci sam majci uvezao Merivu, 120 000km, izasla nepune 4000. Kad sam proveravao dole do 3000 da biras tu kilometrazu :D

SAŠA

pre 1 godinu

Nekada je u Nemačkoj sa dokumentacijom išao i tzv kraftfarzeujg brif ili prateće pismo vozila tu je stajalo, prvi vlasnik i 000 km. Prodato sledećem vlasniku, ime prezime, adresa i km kada proda. Tako da kod kupovine znaš koliko je vlasnika vozilo promenilo i koji su to ljudi. Eventualne popravke u ovlašćenom servisu i računi kao i servisna knjiga. Izađeš na pijacu i vidiš po papirima da je vozio turčin ili srbin, nema računa ni pečata u knjižici, beži ili cena mnogo niža. Neznam sada?

nekoiniko

pre 1 godinu

Napisite malo o tome da kupac voli da dodje na plac i auto uredan i sa pravim i proverljivim km npr 167000 poredi po ceni sa nekim koji ima cuvenih 142000 i jeftiniji je 2500-3000€ i koji moze samo da se plati pola preko racuna i onda krece prica kako eto to je bolji auto bla bla bla...pa sto volite da lazete sebe i kupujete vozila sa vidno vracanim kilometrima zato vam i crkavaju dresine radite menjace i motore i treba tako...

dd

pre 1 godinu

Zašto polovan auto nije registrovan ? Treba zabraniti prodaju neregistrovanih polovnih automobila !
Razlog zbog kojeg automobil gubi tablicu može biti samo reciklaža,a i to može (mora) sa tablicom !
(Superhik

to je tacno,i ja bi dodao da treba se davati neka garancija da je auto ispravan.znaci odradjen tehnicki pregled,i sve ostale provere,da nije kraden,vracena kilometraza,da nije udaran..

problem je u tome da niko ne moze kupcu da garantuje za to,recimo drzava ili ovlasceni servisi.

tvoje je da verujes kupcu i da to sve proveris.zato se kupovina polovnog automobila otegne mesecima!!!recimo primer 15g star auto uvezen iz nemacke presao oko 200.000km???jeste primetili da su cifre oko 200 + - 50km!!!

tako da nije 1 od 9 nego 5 od 9!!!!i to treba jasno reci.eto da postoje garancija drzave i ovlascenih servisa lepo odes i izaberes auto resis sve za par dana!ljudi traze auto mesecima!!!i boje se da ne budu prevareni!!

ovi sto rade uvoz prodaju ih na placevima,cena ta i ta.tehnicki i troskove registracije snosi kupac.znaci kupujes macku u dzaku.i onda kupis auto 15g star vozila ga baba u svabiji do pijace i nazad presao samo 170.000km!!NOV,NOV...itd

C i n i k

pre 1 godinu

Uvežen x1 2016 godište, Nov Nov, u kaseti sveska 411.000
Samo su rekli beži pali tu svesku....
To je realno stanje
(batistuta, 01. decembar 2022 18:12)


Ni 1 BMW nakon 2012 nema nikakvu "svesku", sve je na kljucu auta, to je trebalo da znas pre ngo so krenuo da pises gluposti..

batistuta

pre 1 godinu

1 BMW nakon 2012 nema nikakvu "svesku", sve je na kljucu auta, to je trebalo da znas pre ngo so krenuo da pises gluposti..
(C i n i k, 01. decembar 2022 18:46)

Rođo, nisam ja uvezo auto, samo prepričavam. Šta se pališ, hoćeš da vidiš mazdinu svesku 2016? Ako si se prepoznao po Nov Nov ne zameram treba da se živi od nečeg. Pozdrav

C i n i k

pre 1 godinu

Sasvim ocekivani prosek za uvezene automobile u SRB,nismo najgori vec u sredini, zao mi je samo dezurnih pljuvaca ..
Ono sto mi je zasmetalo je text, hr kaze se u textu "kao deo srednjevropskih" zemalja poput Slovacke, Madjarske i Ceske...sto je ocigledno nki izmisljeni politicki kriterijum, jer ta zemlja se nalazi na balkanskom poluostrvu i nije u srednjoj Evropi ni po jednom kriterijumu koliko god to smetalo ne samo njima vec i EU..
Ja takodje shvatam negativne konotacije reci "balkan" i nkapiram sto se ta rec toliko cesto koristi u SRB ali geografija je neumoljiva, sve juzno od Save je Balkansko poluostrvo.
Predlozio bih svakako da se u Srb ta rec ne koristi uopste, zbg porekla tog naziva i lose reklame..
Rec za to poluostrvo izmislio je nemacki kartograf posle Berlinskog kongresa hoteci da unizi sve narode koji zive na ovim prostorima pa je po Bugarsko/Tr planini tj planinskom vencu predlozio to ime, ali ne iz geografskih razloga, vec maliciozno..

Frank13

pre 1 godinu

@dexter-lab

100% tačno jer u Norveškoj ima mnogo snega, so koju posipaju po putevima se zavlači svuda, čak i posle pranja auta nemoguće je očistiti sve, tako da je korozija neizostavna boljka kod automobila uvezenih iz Norveške.

df

pre 1 godinu

ja proveravao moj bmw 2006, milion i 48 hiljada km. kad sam ga uzeo 180k na satu. opet bi ga uzeo jer je bolji bmw od.milion nego dakia od 0

Stole

pre 1 godinu

Tekst ne oslikava realnu situaciju, čak potkrepljuje ustaljeno mišljenje da se kilometraža vraća samo nekih 50k kilometara... Podelicu sa vama priču iz naše realnosti (bez preuvelicavanja, nemam nikakvih razloga za to)... Moj zet radi kao komercijalista za jednu firmu koja se bavi prodajom opreme i snabdevanjem auto mehaničarskih radionica. Prilikom redovnog odlaska kod mušterije automehaničara iz okoline Požarevca, koji inače uvek ima nekoliko uvezenih polovnjaka za prodaju, svojim očima je gledao kako čovek vraća kilometražu na fiat bravo-u 2008. godište, sa 780.000 na 165.000. Auto inače izgleda korektno, a mehaničar mu rece: "kome, brate, da ga prodam sa 800 hiljada?".
(Ibna, 1. decembar 2022 11:43)
Vaša priča je nerealna. To niste mogli videti. Kilometraža se vraća pre nego što vozilo uđe u zemlju, obično na najbližoj benzinskoj pumpi pre same granice. Kad vozilo uđe u zemlju, ide pod carinski nadzor i na pregled AMSS-a. Zato se km mora vratiti pre toga.

Superhik

pre 1 godinu

Zašto polovan auto nije registrovan ? Treba zabraniti prodaju neregistrovanih polovnih automobila !
Razlog zbog kojeg automobil gubi tablicu može biti samo reciklaža,a i to može (mora) sa tablicom !

harikiri

pre 1 godinu

Sta mislite da se na rutinskom zaustavljanju saobracajne policije ocitava kilometraza sa auta i unosi u sistem koji bi bio javno dostupan svima?

Tako ne bi mogli ljudi da muljaju kilometrazu izmedju tehnickih pregleda i malih/velikih servisa, jer ne bi znali kad ce da ih zaustave i provere km, a kazna da budu oduzimanje vozila.

Znaci, vozilo je preslo 100.000km na datum 15. Mart 2021. Za godinu dana, do sl. tehnickog je preslo jos 30.000km. Sledeci tehnicki planiran za 15. Mart 2022., batica isplanirao da vrati km 14. Marta 2022. na 110.000km tako da ispadne da je za godinu dana presao 10.000km. Medjutim, panduri su mu upisali 125.000km negde u februaru kad su ga zaustavili... Tako da nema teorije da se on pojavi na tehnickom sa 110.000km.

Eto resenja. Sta mislite o ovome? Sve se moze kad se hoce, a bukvalno je posao 2 minuta da se upise kilometraza.

DC

pre 1 godinu

Samo auta iz CH.Nema vracanja kilometraze zakon je takav.
(Deda, 01. decembar 2022 21:17)

da, ali ne mora nužno da znači. sva auta iz CH sa placeva kojima u oglasu stoji "fur export" iliti "za izvoz" su sa 99% vraćenom kilometražom (obično su vlasnici turci, jugovići, arapi...). takvi auti nisu u registraciji i isteko im je onaj njihov MFK. prodavac zna da ga neće prodati u CH nego u Bugarsku, Rumuniju, Srbiju, Ukrajinu, Moldaviju... pa samim tim se i ne cima oko vraćene kilometraže. iz CH uzimati automobile koji su registrovani tj sa važećim MFK-om to vam je 100% validan podatak da nije vraćana kilometraža.
(n6, 2. decembar 2022 09:11)

Zapravo ti auti "fur export" iliti "za izvoz" ne mora da znaci da imaju vracenu kilometrazu ali su u svakom slucaju krsevi koje je nemoguce dalje registrovati u CH. Sto je apsolutna vecina vozila koja stize na nase placee u tom cenovnom okviru oko 3000 evra. Da nema trzista kao sto je nase (i ne samo nase), ti auti bi isli pod presu.

Dusan

pre 1 godinu

Haha pa ja za 14 godina nisam prodao ni jedan sa pravom. Ljudi uopste nisu ni svesni koliko te rage imaju km. Pa Stilo-i koje sam do skoro valjao su imali svi po 450-550.000. Neke C4 uvezao sa po 700.000km jos neki magarci sto su kupili kazu super crveni vozila verivatno zena a oni bili trgovackih putnika. B klasa 2005 boja slonovace imala 990.000. To je katastrofa sta narod kupuje. A misle da se razumeju, pa jos kad povedu kumove, drugove, priucene majstore... Kad vidim "konzilijum" ja znam da ce najgore kljuse da ode.

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Moje iskustvo je: Kupi auto sa važećom garancijom. Drugo, najbolje da je kupljen na licitaciji od neke auto kuće koja ga je preuzela staro za novo, pa tebi preprodat. Treće, opet budi oprezan i sve proveri šta možeš, jer ima lažova i po Nemačkoj, pa čak i Švajcarskoj... Inače, takvi automobili su prilično skuplji od uvezenih u Srbiju tipa novo novo, ali nema da odlaziš kod majstora svaki čas, da ti kida živce (svi su postali neurotici po BG) i uzima pare. I konačan savet je: Odaberite model automobila koji se ne kvari često i koji ima solidan kvalitet izrade. To ne moraju biti preskupi Nemci i Japanci - ima dobrih modela Renoa, Fijata, Citroena, Hjundaija... oni su u startu 30-40% jeftiniji, bez ikakvog smislenog razloga.

nepouzdano

pre 1 godinu

@Gruv

Najcesce takve automobile voze firme. Nije mi bas jasno zbog cega nemaju kilometrazu, a recimo za isti taj auto imaju sve stete koje su postojale. A recimo moj privatni auto koji sam kupio nov pre 13 godina ima celu istoriju kilometraze na carvertical.

Norge

pre 1 godinu

Ja prodajem isključivo automobile do 100 000 km, prosek 65-75 000 km. Svi su tehnički maksimum ispravni. Godište 2016 pa nagore. Automobili su svi iz Norveške, kupljeni ovde kao novi, ja sam drugi ili eventualno treći vlasnik. Kvalitetno održavani i kontrolisani od strane države i ovlašćenih servisera. Premijum marke automobila se prave specijalno za Skandinavsko tržište, izdržljivija su što se tiče karoserije. Nijedan moj kupac nije imao zamerke na kupljen auto. Auto u većini slučajeva je sa full opremom i 2 seta guma na alu felnama. Mašta kupca je granica. Pozdrav iz Norge. Objavite mi komentar, hvala

n6

pre 1 godinu

Samo auta iz CH.Nema vracanja kilometraze zakon je takav.
(Deda, 01. decembar 2022 21:17)

da, ali ne mora nužno da znači. sva auta iz CH sa placeva kojima u oglasu stoji "fur export" iliti "za izvoz" su sa 99% vraćenom kilometražom (obično su vlasnici turci, jugovići, arapi...). takvi auti nisu u registraciji i isteko im je onaj njihov MFK. prodavac zna da ga neće prodati u CH nego u Bugarsku, Rumuniju, Srbiju, Ukrajinu, Moldaviju... pa samim tim se i ne cima oko vraćene kilometraže. iz CH uzimati automobile koji su registrovani tj sa važećim MFK-om to vam je 100% validan podatak da nije vraćana kilometraža.

Dobro

pre 1 godinu

Cao zemljaci,
Najtoplije preporucujem da kupite polovan auto u Holandiji.
Zemlja je mala i kilometraze su (prosecno) mnogo nize nego u Nemackoj ili Francuskoj, a putevi ... k'o ogledala.
Na najpopularnijem sajtu za polovna kola (i sve ostalo) koje se zove 'Marktplaats' se za svaki auto sa TACNOM kilometrazom pojavljuje oznaka NAP (sa malim logom) koji garantuje da je kilometraza logicna, jer se upisuje ne samo svake godine na tehnickom, neko isto tako u servisima, prilikom odrzavanja. Ako ponudjeni auto nema taj znak, onda je ili auto iz uvoza ili je kilometraza vracena. I ovde se dosta vraca kilometraza i treba paziti... kao i u svim zemljama uopste.
Isto tako, moguce je uz malu nadoknadu utvrditi da li je auto imao havariju ili nije.
Svi poodaci o svakom automobilu su JAVNI (osim imena vlasnika), ali je broj vlasnika javni podatak i moze da se nadje na drzavnom sajtu RDW. Samo ukucate registarski broj (sa registarske tablice) na pocetnoj strani RDW sajta, i ostalo je sve dostupno i za dzabe.
Srecno!

Iz zemlje lala, uvek vas,

Nije cilj resiti problem, vec prolongirati

pre 1 godinu

@harikiri

Lepa ideja, neizvodivo u praksi. Jedino da se napravi sistem za automatsko ocitavanje na odredjenim mestima. Ali to nije nikom u interesu.

jo

pre 1 godinu

@deda- auti u swajcarskoj jesu po pravilu bolji od ostalih( licno kupio 2 i vozim bez vecih problema) ali ni to ne garantuje da km nije vracana. Treba pogledati cene kod nas i preko, i samo ono sto se debelo ne isplati za uvoz je neka garancija da auto nije los, kao sto rece neko ko radi u spediciji, auto od vlasnika 'nemca' ili ozbiljna auto kuca koju drze stranci a ne nasi(ex yu), albanci, turci itd...jesu i oni pritegnuti zakonom ali odmah se rizik povecava :)

Brkata žena

pre 1 godinu

Iz uvoza samo lično ili stariji bolje očuvani polovnjak bez obzira na kilometražu.Preteraste ga sa kilometražama,nisu baš svi prešli 500 hiljada.

df

pre 1 godinu

ja proveravao moj bmw 2006, milion i 48 hiljada km. kad sam ga uzeo 180k na satu. opet bi ga uzeo jer je bolji bmw od.milion nego dakia od 0

Norge

pre 1 godinu

Ja prodajem isključivo automobile do 100 000 km, prosek 65-75 000 km. Svi su tehnički maksimum ispravni. Godište 2016 pa nagore. Automobili su svi iz Norveške, kupljeni ovde kao novi, ja sam drugi ili eventualno treći vlasnik. Kvalitetno održavani i kontrolisani od strane države i ovlašćenih servisera. Premijum marke automobila se prave specijalno za Skandinavsko tržište, izdržljivija su što se tiče karoserije. Nijedan moj kupac nije imao zamerke na kupljen auto. Auto u većini slučajeva je sa full opremom i 2 seta guma na alu felnama. Mašta kupca je granica. Pozdrav iz Norge. Objavite mi komentar, hvala

C i n i k

pre 1 godinu

Uvežen x1 2016 godište, Nov Nov, u kaseti sveska 411.000
Samo su rekli beži pali tu svesku....
To je realno stanje
(batistuta, 01. decembar 2022 18:12)


Ni 1 BMW nakon 2012 nema nikakvu "svesku", sve je na kljucu auta, to je trebalo da znas pre ngo so krenuo da pises gluposti..

C i n i k

pre 1 godinu

Sasvim ocekivani prosek za uvezene automobile u SRB,nismo najgori vec u sredini, zao mi je samo dezurnih pljuvaca ..
Ono sto mi je zasmetalo je text, hr kaze se u textu "kao deo srednjevropskih" zemalja poput Slovacke, Madjarske i Ceske...sto je ocigledno nki izmisljeni politicki kriterijum, jer ta zemlja se nalazi na balkanskom poluostrvu i nije u srednjoj Evropi ni po jednom kriterijumu koliko god to smetalo ne samo njima vec i EU..
Ja takodje shvatam negativne konotacije reci "balkan" i nkapiram sto se ta rec toliko cesto koristi u SRB ali geografija je neumoljiva, sve juzno od Save je Balkansko poluostrvo.
Predlozio bih svakako da se u Srb ta rec ne koristi uopste, zbg porekla tog naziva i lose reklame..
Rec za to poluostrvo izmislio je nemacki kartograf posle Berlinskog kongresa hoteci da unizi sve narode koji zive na ovim prostorima pa je po Bugarsko/Tr planini tj planinskom vencu predlozio to ime, ali ne iz geografskih razloga, vec maliciozno..

Balkanac

pre 1 godinu

Zato kupiš polovan automobil od prodavca koji ga je kao novog kupio u Srbiji i koji je bio njegov prvi vlasnik. Sekundarne sirovine uvežene iz inostranstva koje se kao navodni polovnjaci prodaju po našim auto placevima izbegavati.

Superhik

pre 1 godinu

Zašto polovan auto nije registrovan ? Treba zabraniti prodaju neregistrovanih polovnih automobila !
Razlog zbog kojeg automobil gubi tablicu može biti samo reciklaža,a i to može (mora) sa tablicom !

Stole

pre 1 godinu

Tekst ne oslikava realnu situaciju, čak potkrepljuje ustaljeno mišljenje da se kilometraža vraća samo nekih 50k kilometara... Podelicu sa vama priču iz naše realnosti (bez preuvelicavanja, nemam nikakvih razloga za to)... Moj zet radi kao komercijalista za jednu firmu koja se bavi prodajom opreme i snabdevanjem auto mehaničarskih radionica. Prilikom redovnog odlaska kod mušterije automehaničara iz okoline Požarevca, koji inače uvek ima nekoliko uvezenih polovnjaka za prodaju, svojim očima je gledao kako čovek vraća kilometražu na fiat bravo-u 2008. godište, sa 780.000 na 165.000. Auto inače izgleda korektno, a mehaničar mu rece: "kome, brate, da ga prodam sa 800 hiljada?".
(Ibna, 1. decembar 2022 11:43)
Vaša priča je nerealna. To niste mogli videti. Kilometraža se vraća pre nego što vozilo uđe u zemlju, obično na najbližoj benzinskoj pumpi pre same granice. Kad vozilo uđe u zemlju, ide pod carinski nadzor i na pregled AMSS-a. Zato se km mora vratiti pre toga.

Brkata žena

pre 1 godinu

Iz uvoza samo lično ili stariji bolje očuvani polovnjak bez obzira na kilometražu.Preteraste ga sa kilometražama,nisu baš svi prešli 500 hiljada.

SAŠA

pre 1 godinu

Svi noviji imaju elektronske kilometraže a svako ko se malo razume u dijagnostiku prikači džek i vrati ili unapred kako hoćeš i koliko hoćeš. Razlika je od marke do marke, zbog džekova i načina. Retko kod koga mora km sat dole.

C i n i k

pre 1 godinu

ko je kriv za to ? evo primera pa sami izvucite zaključak .
stavite na oglas dobro odrzavan solidan auto sa 370.000 i krš sa 190.000 . prodaćete ovaj drugi ! a prvi će stojati mesecima na oglasu .
(Tomy Čubura, 01. decembar 2022 12:29)


Ok, a ti naivno misis da je to slucaj samo u Srb?
Pa km i godiste prodaju auto i u D ili Eng, nema nikakve razlike jer su ljudi svukuda potpuno isti.
Naravno da ce kupac pre da veruje da je km prava ako je u njegovim nkim okvirima prihvatljivog, npr auto star 10 god a da pise 186.000 svakako je jasno da je lazna km ali ljudi ce takav auto da kupe pre ngo da pise pravih 400.000 i isto je i u SRB i u Eng ili D, to je prosta psihologija ...

Zex

pre 1 godinu

Pre će biti obrnuto, na svakom devetom automobilu nije vraćena kilometraža. Čim nema servisnu knjižicu uz auto znači da je vraćena.

batistuta

pre 1 godinu

Komšija vozi taxi, lično je vido taj auto u ovlašćenom salonu 160.000 km kupljen nov kod nas itd....
Čovek se krsti brate 460.000 je bio kad je dobio novo vozilo. Pa vi vidite šta tek radi autoplac

cosmo

pre 1 godinu

Moze se samo vjerovati stanju vozila, kilometrima nikako. Kupio sam prije pola godine auto iz 2013. godine, sa 220.000 km na satu od privatnog lica. To je bio auto, čije se stanje km otprilike poklapalo sa njegovim stanjem. Unutrašnjost u OK stanju, sa načetim kožnim dijelovima (mjenjač i volan), ali ne previše - nekako kako i očekuješ od auta koji je vožen 20-25k godišnje.

Pošto sam službeno vozio auto istog brenda novog nekih 7 godina, mogao sam procijeniti da auto nema skrivene udese i ponaša se jako slično onom koji sam vozio od nulte kilometraže.

Stanje nakon velikog servisa i detaljnog pregleda - zadnji amortizeri za zamjenu, kočnice takođe, dok je kvačilo dobrom stanju, što se osjeti u vožnji.

U startu sam odvojio oko EUR 1.000 za vanredne stavke (turbina, brizgaljke, trap, kočnice) i to ću i uložiti. Radi se o gradskom autu za sekundarne potrebe i neće prelaziti više od 5-7 hiljada godišnje.

To je, po meni, jedini razuman način kupovine polovnjaka starijeg od 2-3 godine kod nas. Sve je manje-više za ulaganje - bolje naći auto sa "realnijim" kilometrima, sam procijeniti stanje vozila i odvojiti budžet da se dovede u red, ako se nakon par mjeseci pokaže da je OK.

Ostalo je zamajavanje samo sebe.

pepo prase

pre 1 godinu

Magična cifra ovih dana je 170k. Pre 20 godina, magična reč je bila "vozila ga starija gospodja samo do pijace", sada vidim da je "170.000 km" preuzelo ulogu starije gospodje koja se u medjuvremenu verovatno upokojila.

ns ja

pre 1 godinu

Omašila vam se greška u tekstu pa ste umesto 254.000 napisali 54.000!
Treba napomenuti kao se čitaoci ne i dovodili u zabludu i pomislili da ih prodavci tako malo varaju skoro pa kao i da su pošteni!!! :)))

A placevi krševa bi mogli ipak da šire malo suptilniju plaćenu propagandu

sami

pre 1 godinu

Imate sajtove u Nemackoj za polovne automobile, ukljucite opciju samo privatni oglasavaci. Mail, telefon, odlazak i srecna kupovina. Zna se sta auto kuce kod nas kupuju i od koga.

C i n i k

pre 1 godinu

Svaki deveti uvezeni nema vraćenu km.
(SAŠA, 01. decembar 2022 11:02)


Ne, 8 nemaju a 9 ima.
Ovih 8 su 2014+ godiste, pa imaju realnu km cca 200.000, ovaj 9.je neko 2006,2007 sa pravih 500.000 a posle vracanja sa 180.000...

Nezavisni Mislilac

pre 1 godinu

Gledam passat karavan 2010-2012 na metan u Srbiji svi oko 220000km preko to isto godište imaju od 300000-400000km i još nešto neverovatno u Srbiji jeftiniji od ovih iz zapadnih zemalja, još malo će oni dolaziti u Srbiju da kupe auto da uštede.

dexter-lab

pre 1 godinu

prodajem isključivo automobile do 100 000 km, prosek 65-75 000 km. Svi su tehnički maksimum ispravni. Godište 2016 pa nagore. Automobili su svi iz Norveške, kupljeni ovde kao novi, ja sam drugi ili eventualno treći vlasnik. Kvalitetno održavani i kontrolisani od strane države i ovlašćenih servisera. Premijum marke automobila se prave specijalno za Skandinavsko tržište, izdržljivija su što se tiče karoserije. Nijedan moj kupac nije imao zamerke na kupljen auto. Auto u većini slučajeva je sa full opremom i 2 seta guma na alu felnama. Mašta kupca je granica. Pozdrav iz Norge. Objavite mi komentar, hvala
(Norge, 01. decembar 2022 16:18)
Pre neki dan sam bio kod drugara auto limara. Dovezli mu trgovci par automobila uvezenih iz Norveske da ih sredi za prodaju. Ljudi moji, ono je Bogu-plakati, karoserija, podvozije, felne… korozija izbija na sve strane, smrdi na trulez. Pri tome se radi o mladjim automobilima, 7-8 godina starosti.
Nikada auto iz Norveske!!!

batistuta

pre 1 godinu

1 BMW nakon 2012 nema nikakvu "svesku", sve je na kljucu auta, to je trebalo da znas pre ngo so krenuo da pises gluposti..
(C i n i k, 01. decembar 2022 18:46)

Rođo, nisam ja uvezo auto, samo prepričavam. Šta se pališ, hoćeš da vidiš mazdinu svesku 2016? Ako si se prepoznao po Nov Nov ne zameram treba da se živi od nečeg. Pozdrav

Ivan82

pre 1 godinu

E moji rodjaci,nisam uvoznik ali radim u špediciji.Od 100 auta koji se uvezu na 95 je vracena kilometraza,nesto ispred granice ostalo na carinskom magacinu pre nego ih pregleda Amss.Od tih 5 ozbiljne su šanse da su vec vraceni kilometri u drzavi odakle dolazi.Sećam se Vw Tourana sa pravih 825 hiljada km koji je vracen naravno na fantastičnih 180 hiljada.Može biti i da nisu vraceni kilometri naravno ali je onda velika šansa da dolazi sa nekim manjim ili većim ostećenjem.Kada je auto uredan,neudaran,sa pravim kilometrima nema trika da ga uvoznik kupi jer prosto nema matematike za bilo kakvu zaradu.Ne da nema zarade već odlazi u ozbiljan minus.Ovaj stručnjak što kaže ključ kod Bmw-a ovo ono,pa druže odrade ti i ključ i sve,sve se briše,elekronska knjiga na novijim se lagano šteluje tako da nemojte pisati gluposti.Auto gore je najbolje da kupite sami,nikako od placeva gde ga prodaju naši,Turci i ostala boranija...Fizičko lice,po mogućstvu Nemac ili ozbiljna auto kuća koju drži Nemac,mada u svakom zitu ima kukolja.Na kraju i kada nadjete sve to postavlja se pitanje cene jer naš čovek i da ima tu lovu ne želi da plati toliko.

Optimista pripravnik

pre 1 godinu

Svaki devet ima vracenu kilometrazu ... mozda da, ali od broja 'proverenih' automobila. Ako su proverili samo 10%, onda moze ta statistika da bude dosta drugacija.
Zavisi koliko je automobila iz uvoza (a bogami i domacih) stvarno provereno.
Nasmesnije je sto se pre carinjenja prvo kilometraza podigne, da se plati manja carina, a ond se smanji da se bolje proda.
Realno sa 250k na 350k, pa onda na 'cuvenih' 150k.
U danasnje vreme je neverovato da nije oformljen neki univerzalni sistem (bar u EU) koji vezuje broj sasije za kilometrazu na svakom tehnickom pregledu, a mogle bi da se dodaju i eventualne havarije. Lepo ukucas broj sasije i sve vidis. To bi bilo idealno.

Dada

pre 1 godinu

CarVertical i nema popunjene baze za vozila starija od oko 7 godina. Kada bi imali išta vezano za 2002 isl. godišta bilo bi drugačije. Ovako nije podatak nema, nego oni nemaju info kod sebe.

Ali mi je jako zanimljivo da automobili od 3 do 23 godine starosti svi imaju oko 170 000. Takođe mi je zanimljivo kako se ova popularna kilometraža menja, početkom 2000-ih autombili su vraćani na malo ispod 100 (85-90), zatim oko 2010, jako je bilo populanrno 135, a sada smo evo stigli do magičnih 170, što mi daje nadu da će narod tamo negde 2025 konačno i na placevima početi da kupuje kola sa oko 200k na satu, taman se uklapa u to dizel karavn vožen vikendom samo 15k godišnje...

Nislija

pre 1 godinu

kaze neko da se upisuje km na svakom tehnickom, pa probali su i to. pre svakog tehnickog se smanjuje km, ako je za godinu presao 30k km smanje na 10-12, na tehnickom zabeleze tu novu i imate situaciju da postoji dokaz sa svakog tehnickog da je prelazio u proseku 10-12 , da auto ima " pravih " 120 000 a u realnosti on ima jos 200-250 preko toga.
Bese se neki vlasnik autoplaca slikao ispred placa gde on nabavlja vozila u Holandiji. Samo zaboravio da isece deo slike gde se vidi da plac prodaje vozila sa 600 000+ km.
Vozilo pod garancijom, svaki drugi servis u ovlascenom i pred servis se brise kompletna km, i onda posle 3 ovlascena servisa auto zvanicno ima 30-40 a realno 70-80000.
Mogucnosti mućkanja su neslućene

Dusan

pre 1 godinu

Haha pa ja za 14 godina nisam prodao ni jedan sa pravom. Ljudi uopste nisu ni svesni koliko te rage imaju km. Pa Stilo-i koje sam do skoro valjao su imali svi po 450-550.000. Neke C4 uvezao sa po 700.000km jos neki magarci sto su kupili kazu super crveni vozila verivatno zena a oni bili trgovackih putnika. B klasa 2005 boja slonovace imala 990.000. To je katastrofa sta narod kupuje. A misle da se razumeju, pa jos kad povedu kumove, drugove, priucene majstore... Kad vidim "konzilijum" ja znam da ce najgore kljuse da ode.

Ibna

pre 1 godinu

Tekst ne oslikava realnu situaciju, čak potkrepljuje ustaljeno mišljenje da se kilometraža vraća samo nekih 50k kilometara... Podelicu sa vama priču iz naše realnosti (bez preuvelicavanja, nemam nikakvih razloga za to)... Moj zet radi kao komercijalista za jednu firmu koja se bavi prodajom opreme i snabdevanjem auto mehaničarskih radionica. Prilikom redovnog odlaska kod mušterije automehaničara iz okoline Požarevca, koji inače uvek ima nekoliko uvezenih polovnjaka za prodaju, svojim očima je gledao kako čovek vraća kilometražu na fiat bravo-u 2008. godište, sa 780.000 na 165.000. Auto inače izgleda korektno, a mehaničar mu rece: "kome, brate, da ga prodam sa 800 hiljada?".

izdvajam

pre 1 godinu

"bilo osteceno u jednom trenutku"
kud kupovine npr. u CH uvek gledam vozila sa ostecenim branikom ili manja ostecenja (krila) na starijim vozilima oni to rashoduju a ja to smatram kozmetikom koju za 100-200 eur resim i ako je ostatak ok imam ok auto za malo novca...uvozim iskljucivo jednom u par godina za sebe...i svima lepo...

BBNS

pre 1 godinu

Sami smo krivi.. Auto mi je stajao na oglasima u perfektnom stanju sa 250.000 km, jedva da je neko i pozvao.. Na kraju ga prodam preprodavcu, on spusti na 140.000 km, fora AMSS ga vratio za godinu dana i ostale gluposti nalagao i posle 10 dana me zove covek za prevod koji ga je platio 1500e vise nego sto sam ja trazio, sav srecan kako je dobro prosao. Ljudi beze od kola koji predju magicnu cifru od 200.000 i nije im bitno u kakvom je stanju autu, niti proveravaju bilo sta. Samo se gleda koliko ima na satu.

Ariel Ortega

pre 1 godinu

Na mom Fiatu su vratili oko 200 000km. Znao sam da je nešto vraćeno iako mi je vlasnik prodavac rekao bez da sam ga pitao, to je pravih 170 000km.Ništa mu nisam odgovorio jer čemu.... Preteraše ga brate mili. Ne isplati se kupovati polovni auto u ovoj državi, jedino ako nekog poznaješ i znaš da je taj dugo vozio auto ali i taj će nešto slagati.

ZokiZoki

pre 1 godinu

Krivi su proizvodjači koji nisu zaštitili procesor od vraćanja podataka.
(Ivan, 01. decembar 2022 18:37)

Podaci se nalaze u epromima (vrsta memorije). Šta god proizvođač napravi kao zaštitu, uvek se nađe vrstan elektroničar gladan para da razbije zaštitu od novog upisa kilometraže. Mnogo bi bilo bolje (bar ja tako mislim) da svaka država ima obavezu da nakon registracije vozila, unese u arhivu podatak sa tehni?kog. Jedinstvena arhiva za ceo svet. Naš MUP bi imao uvid u kilometražu svakog uvezenog auta... Čak, podaci bi morali biti javni...

dule

pre 1 godinu

radim uvoz auta, prvih 10 auta mi je stajalo na placu 18 meseci sa pravoom kilometrazom, skoro sam pukao posao, kad sam vratio svaki po 50 do 200.000 rasprodao sam sve, znaci auto sa 350.000 prati mi 50 ljudi na oglasu 12 meseci, ovi sa "PRAVOM" od 175.000 ruinirani se prodaju, ja vratim, ne menjam oglas nego vratim tj napisem 135.000 prodam ga za max 15 dana niko me ni ne pita jel prava km, iako imam sve servisne knjige, odradjene servise od po 500 1500e, ljudi vise vole da ulozim 20e vratim km za 100 200.000 i da bace 500 do 1500e na veliki mali servis itd, jednom recju NAS NAROD VOLI DA IH NEKO LAZE ..budale :D

Svetac

pre 1 godinu

Čitajte šta piše. Svaki deveti provereni auto ima vraćenu kilometražu. A ja garantujem da tek svaki 500ti kupac proverava. Znači kada bi svi mogli da provere bilo bi da je 9 od 10 sa vraćenom kilometražom. Radim određene popravke na automobilima već 12 godina. Garantujem vam da svaki auto stariji od 3-4 godine iz uvoza ima vraćenu kilometražu ali svaki. Ovi mlađi koji su još uvek u garantnom roku i nemaju ali i tu postoje načini da se zaobiđe servis vrlo lagano. Pogledajte oglase u inostranstvu. Isto vozilo, godište,oprema kilometraža a skuplje nego kod nas?! Kako? A mi ih odatle uvozimo i treba na tu cenu da se plate troškovi i još da se zaradi.Pa prosto, ovi kod nas imaju bar 100k realno više i vrlo često su bili udarani. Ne možete da verujete šta sve rade da srede auto. Kako i na koje načine se sređuje enterijer, volan,menjač,rukohvati, sedišta... znači toliko stvari postoji da se prave bukvalno kao novi. Ljudi veruju u ono što žele da veruju i to je tako. Ali garantujem da preko 90% vozila iz uvoza ima vraćenu kilometražu.

mience

pre 1 godinu

Nemate pojma svaki iz uv9za ima vracenu kilometra a to sto ste našli su vraćali diletanti samo instrument tablu. dakle nemate pojma.

Aleksa 78

pre 1 godinu

nemojte iz francuske vozila kupovati ( mislim na koja uvezu prepodavci) Kupuju obavezno na licitaciji, mnoga su X problema....Vozila u fr su inače skupa, oni kupe, doteraju, prevedu i opet jeftinije nego li inače ( pritom treba i da zarade naravno) Valjda vam to sve govori.

harikiri

pre 1 godinu

Sta mislite da se na rutinskom zaustavljanju saobracajne policije ocitava kilometraza sa auta i unosi u sistem koji bi bio javno dostupan svima?

Tako ne bi mogli ljudi da muljaju kilometrazu izmedju tehnickih pregleda i malih/velikih servisa, jer ne bi znali kad ce da ih zaustave i provere km, a kazna da budu oduzimanje vozila.

Znaci, vozilo je preslo 100.000km na datum 15. Mart 2021. Za godinu dana, do sl. tehnickog je preslo jos 30.000km. Sledeci tehnicki planiran za 15. Mart 2022., batica isplanirao da vrati km 14. Marta 2022. na 110.000km tako da ispadne da je za godinu dana presao 10.000km. Medjutim, panduri su mu upisali 125.000km negde u februaru kad su ga zaustavili... Tako da nema teorije da se on pojavi na tehnickom sa 110.000km.

Eto resenja. Sta mislite o ovome? Sve se moze kad se hoce, a bukvalno je posao 2 minuta da se upise kilometraza.

dd

pre 1 godinu

Zašto polovan auto nije registrovan ? Treba zabraniti prodaju neregistrovanih polovnih automobila !
Razlog zbog kojeg automobil gubi tablicu može biti samo reciklaža,a i to može (mora) sa tablicom !
(Superhik

to je tacno,i ja bi dodao da treba se davati neka garancija da je auto ispravan.znaci odradjen tehnicki pregled,i sve ostale provere,da nije kraden,vracena kilometraza,da nije udaran..

problem je u tome da niko ne moze kupcu da garantuje za to,recimo drzava ili ovlasceni servisi.

tvoje je da verujes kupcu i da to sve proveris.zato se kupovina polovnog automobila otegne mesecima!!!recimo primer 15g star auto uvezen iz nemacke presao oko 200.000km???jeste primetili da su cifre oko 200 + - 50km!!!

tako da nije 1 od 9 nego 5 od 9!!!!i to treba jasno reci.eto da postoje garancija drzave i ovlascenih servisa lepo odes i izaberes auto resis sve za par dana!ljudi traze auto mesecima!!!i boje se da ne budu prevareni!!

ovi sto rade uvoz prodaju ih na placevima,cena ta i ta.tehnicki i troskove registracije snosi kupac.znaci kupujes macku u dzaku.i onda kupis auto 15g star vozila ga baba u svabiji do pijace i nazad presao samo 170.000km!!NOV,NOV...itd

SAŠA

pre 1 godinu

Nekada je u Nemačkoj sa dokumentacijom išao i tzv kraftfarzeujg brif ili prateće pismo vozila tu je stajalo, prvi vlasnik i 000 km. Prodato sledećem vlasniku, ime prezime, adresa i km kada proda. Tako da kod kupovine znaš koliko je vlasnika vozilo promenilo i koji su to ljudi. Eventualne popravke u ovlašćenom servisu i računi kao i servisna knjiga. Izađeš na pijacu i vidiš po papirima da je vozio turčin ili srbin, nema računa ni pečata u knjižici, beži ili cena mnogo niža. Neznam sada?

Gruv

pre 1 godinu

Imam jako loše iskustvo sa Car Vertical-om. Za oba svoja auta koja sam proveravao ispostavilo se da nemaju nikakvih podataka. To je posebno čudno s obzirom da oba vozila imaju uredno vođene elektronske knjige u ovlašćenom servisu u zemlji odakle su uvezeni. Komšija je proveravao svoja dva auta i tamo je bila ista priča.

Gari Kvoter

pre 1 godinu

brat gledao megana 2016..na satu 100 i kusur..poveo mene jer se kao razumem,a zajedno ne znamo nista.gledamo mi i ja otvorim kasetu i nadjem neku knjigu..listam knjigu i na njoj kilometraza preko 400 hiljada.hahahhahaha pitam prodavca,sta je ovo brate mili..kaze on mrtav ladan..
TAKO JE TO KAD NE PREGLEDAS AUTO A PUSTIS GA NA PLAC.
lepo se izvinio i pozeleo na srecu u daljoj potrazi..
hahahahha necu zaboraviti za zivota njegovu facu.

n6

pre 1 godinu

Samo auta iz CH.Nema vracanja kilometraze zakon je takav.
(Deda, 01. decembar 2022 21:17)

da, ali ne mora nužno da znači. sva auta iz CH sa placeva kojima u oglasu stoji "fur export" iliti "za izvoz" su sa 99% vraćenom kilometražom (obično su vlasnici turci, jugovići, arapi...). takvi auti nisu u registraciji i isteko im je onaj njihov MFK. prodavac zna da ga neće prodati u CH nego u Bugarsku, Rumuniju, Srbiju, Ukrajinu, Moldaviju... pa samim tim se i ne cima oko vraćene kilometraže. iz CH uzimati automobile koji su registrovani tj sa važećim MFK-om to vam je 100% validan podatak da nije vraćana kilometraža.

Tomy Čubura

pre 1 godinu

ko je kriv za to ? evo primera pa sami izvucite zaključak .
stavite na oglas dobro odrzavan solidan auto sa 370.000 i krš sa 190.000 . prodaćete ovaj drugi ! a prvi će stojati mesecima na oglasu .

Larva

pre 1 godinu

90% automobila na oglasima, nebitno da li su stari 3 ili 23 godine, ima kilometrazu 176.000 +- 3%, nas narod kao kupac jednostavno to voli, zasto mu to oduzeti? :)

mience

pre 1 godinu

Auto kod nas na oglasu sa svim troškovima i taksama plaćenim kosta manje nego isti takav sa istim kilometrima u Nemačkoj ili nekoj drugoj zemlji bez ičega plaćenog. sve je jasno.

majde

pre 1 godinu

Kupujem neki audi. Nadjem ga na CV vracena kilometraza 100 000... zena me ubedjuje da je kao nov. Nema pojma o cemu se radi. Kod nje na satu 240k

kognitivna disonanca

pre 1 godinu

Moje iskustvo je: Kupi auto sa važećom garancijom. Drugo, najbolje da je kupljen na licitaciji od neke auto kuće koja ga je preuzela staro za novo, pa tebi preprodat. Treće, opet budi oprezan i sve proveri šta možeš, jer ima lažova i po Nemačkoj, pa čak i Švajcarskoj... Inače, takvi automobili su prilično skuplji od uvezenih u Srbiju tipa novo novo, ali nema da odlaziš kod majstora svaki čas, da ti kida živce (svi su postali neurotici po BG) i uzima pare. I konačan savet je: Odaberite model automobila koji se ne kvari često i koji ima solidan kvalitet izrade. To ne moraju biti preskupi Nemci i Japanci - ima dobrih modela Renoa, Fijata, Citroena, Hjundaija... oni su u startu 30-40% jeftiniji, bez ikakvog smislenog razloga.

Frank13

pre 1 godinu

@dexter-lab

100% tačno jer u Norveškoj ima mnogo snega, so koju posipaju po putevima se zavlači svuda, čak i posle pranja auta nemoguće je očistiti sve, tako da je korozija neizostavna boljka kod automobila uvezenih iz Norveške.

DC

pre 1 godinu

Samo auta iz CH.Nema vracanja kilometraze zakon je takav.
(Deda, 01. decembar 2022 21:17)

da, ali ne mora nužno da znači. sva auta iz CH sa placeva kojima u oglasu stoji "fur export" iliti "za izvoz" su sa 99% vraćenom kilometražom (obično su vlasnici turci, jugovići, arapi...). takvi auti nisu u registraciji i isteko im je onaj njihov MFK. prodavac zna da ga neće prodati u CH nego u Bugarsku, Rumuniju, Srbiju, Ukrajinu, Moldaviju... pa samim tim se i ne cima oko vraćene kilometraže. iz CH uzimati automobile koji su registrovani tj sa važećim MFK-om to vam je 100% validan podatak da nije vraćana kilometraža.
(n6, 2. decembar 2022 09:11)

Zapravo ti auti "fur export" iliti "za izvoz" ne mora da znaci da imaju vracenu kilometrazu ali su u svakom slucaju krsevi koje je nemoguce dalje registrovati u CH. Sto je apsolutna vecina vozila koja stize na nase placee u tom cenovnom okviru oko 3000 evra. Da nema trzista kao sto je nase (i ne samo nase), ti auti bi isli pod presu.

Dobro

pre 1 godinu

Cao zemljaci,
Najtoplije preporucujem da kupite polovan auto u Holandiji.
Zemlja je mala i kilometraze su (prosecno) mnogo nize nego u Nemackoj ili Francuskoj, a putevi ... k'o ogledala.
Na najpopularnijem sajtu za polovna kola (i sve ostalo) koje se zove 'Marktplaats' se za svaki auto sa TACNOM kilometrazom pojavljuje oznaka NAP (sa malim logom) koji garantuje da je kilometraza logicna, jer se upisuje ne samo svake godine na tehnickom, neko isto tako u servisima, prilikom odrzavanja. Ako ponudjeni auto nema taj znak, onda je ili auto iz uvoza ili je kilometraza vracena. I ovde se dosta vraca kilometraza i treba paziti... kao i u svim zemljama uopste.
Isto tako, moguce je uz malu nadoknadu utvrditi da li je auto imao havariju ili nije.
Svi poodaci o svakom automobilu su JAVNI (osim imena vlasnika), ali je broj vlasnika javni podatak i moze da se nadje na drzavnom sajtu RDW. Samo ukucate registarski broj (sa registarske tablice) na pocetnoj strani RDW sajta, i ostalo je sve dostupno i za dzabe.
Srecno!

Iz zemlje lala, uvek vas,

Nizozemljak

pre 1 godinu

Pre 9 godina se selio iz zemlje i imao sam 8 godina staru C klasu koju sam kupio novu sa pravih 250k na satu i automobil je bio savršeno očuvan i ispravan.
Stavim ga na oglase za neku pristojnu cenu i javljaju mi se samo neki polupismeni ološi i nude pola od tražene cene.
Odselim se i ostavim kumu auto da ga proda kada naleti neko iole normalan. Javlja mi se kum posle 3 meseca i prodao ga za skoro 50% od cene koju sam ja tražio. Kaže "Kume dok mu nisam skinuo kilometražu na 120 bilo isto kao tebi, kada sam skinuo tukli se ko će da kupi".
Voli naš narod da ga lažeš pa to ti je. Zato tako i ide sa političarima u Srbiji, ko ne laže za sve bar x2 nema šanse da dobije.

batistuta

pre 1 godinu

Moj kum ima jetu 2007, kupljena kod nas benzinac, plin prešla 320.000 niko je neće 2 godina kako je registruje i neće da je proda ispod cene

Bane

pre 1 godinu

Sami smo krivi.. Auto mi je stajao na oglasima u perfektnom stanju sa 250.000 km, jedva da je neko i pozvao.. Na kraju ga prodam preprodavcu, on spusti na 140.000 km, fora AMSS ga vratio za godinu dana i ostale gluposti nalagao i posle 10 dana me zove covek za prevod koji ga je platio 1500e vise nego sto sam ja trazio, sav srecan kako je dobro prosao. Ljudi beze od kola koji predju magicnu cifru od 200.000 i nije im bitno u kakvom je stanju autu, niti proveravaju bilo sta. Samo se gleda koliko ima na satu.
(BBNS, 01. decembar 2022 17:37)

Isti slucaj i kod mene, 220.000km, svi papiri, odlicno stanje, maksimalno odrzavan, sve proverivo, sve odradjeno na njemu, moj auto. Zaduzio sluzbeni i poceo da mi stoji, bilo mi zao i odlucim da ga prodam. Dva meseca niko nije nazvao. Na kraju sam ga povukao iz prodaje i zadrzao sebi. A gospoda neka kupuje one sa 189.000km nov nov nov, samo nemoj posle ovde da kuka kako su svi prevaranti.

nekoiniko

pre 1 godinu

Napisite malo o tome da kupac voli da dodje na plac i auto uredan i sa pravim i proverljivim km npr 167000 poredi po ceni sa nekim koji ima cuvenih 142000 i jeftiniji je 2500-3000€ i koji moze samo da se plati pola preko racuna i onda krece prica kako eto to je bolji auto bla bla bla...pa sto volite da lazete sebe i kupujete vozila sa vidno vracanim kilometrima zato vam i crkavaju dresine radite menjace i motore i treba tako...

SonOfSam

pre 1 godinu

@Norge
Prvo tebi da odgovorim, volim nadobudne trgovce... Dakle tu žvaku "premium specijalno za norveško tržište" valjaj tamo norveškim babama, jedino one to gutaju. Znamo mi ovde kakvi su norveški automobili posle neke kilometraže, hvala ti lepo, naš narod nema para ali nismo svi tako maloumni kako ti misliš.
A što se ostalog tiče, šta mislite da li VW ili Opelu ili Sachs-u ili ATE-u ili Bilsteinu recimo odgovara da neki auto posle 300k ide pod presu ili da još godinama za njega prodaju delove, gume, zatim svi ti porezi državama itd? Samo industrija auto delova vredi milijarde, rođaci. Evo kod nas je samo tehnički 50€, puta koliko automobila godišnje? Eto vam odgovora zašto nijedan proizvođać ni država NIKADA neće uspostaviti zaista transparentan sistem provere km. To je retkost. Nikome se ne isplati prosto. Pa u Srbiji se voze milioni polovnjaka, koliko država ubira od troškova na te krševe? Car Vertical je samo još jedna fora da se kupac izmuze, ništa drugo! Zašto Nemci retko kažnjavaju vraćanje km? Jer znaju da umesto pod presu auto ide van zemlje i svima lepo!

nepouzdano

pre 1 godinu

@Gruv

Najcesce takve automobile voze firme. Nije mi bas jasno zbog cega nemaju kilometrazu, a recimo za isti taj auto imaju sve stete koje su postojale. A recimo moj privatni auto koji sam kupio nov pre 13 godina ima celu istoriju kilometraze na carvertical.

jo

pre 1 godinu

@deda- auti u swajcarskoj jesu po pravilu bolji od ostalih( licno kupio 2 i vozim bez vecih problema) ali ni to ne garantuje da km nije vracana. Treba pogledati cene kod nas i preko, i samo ono sto se debelo ne isplati za uvoz je neka garancija da auto nije los, kao sto rece neko ko radi u spediciji, auto od vlasnika 'nemca' ili ozbiljna auto kuca koju drze stranci a ne nasi(ex yu), albanci, turci itd...jesu i oni pritegnuti zakonom ali odmah se rizik povecava :)

Pera

pre 1 godinu

Radim u Nemackoj, i eto skupila se koja kinta. Planirao sam da kupim neki auto do 10ak hiljada evra pa da ga preprodam dole i zaradim neku kintu.
Zakljucan NEMOGUCE! Kako? Pa sve sto gledam ovde sa kilometrazom oko 150 000 je skuplje nego dole. A prevoz, carina i porez na sve to.
Pre 6 meseci sam majci uvezao Merivu, 120 000km, izasla nepune 4000. Kad sam proveravao dole do 3000 da biras tu kilometrazu :D

Nije cilj resiti problem, vec prolongirati

pre 1 godinu

@harikiri

Lepa ideja, neizvodivo u praksi. Jedino da se napravi sistem za automatsko ocitavanje na odredjenim mestima. Ali to nije nikom u interesu.