Subota, 04.09.2021.

09:00

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid – strujni udar

Izvor: B92

Test: Toyota C-HR 2.0 Hybrid – strujni udar IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

Poznavalac

pre 2 godine

@Milan šta ima Civic Sport Plus a nema Toyota CHR Smart Pack 2.0?
A, naravno da su uporedivi i po dimenzijama i po snazi.
P.S. Ja vozim Hondu Accord i nemam primedaba na nju, osim cene novih modela u poslednjih par godina.

Kole

pre 2 godine

Posle mnogo hiljada pročitanih autotestova evo doživeh da vidim jedan u kome se ne pominje cena testiranog auta. Ja sam tri put pregledao i nisam je našao. To je nedopustivo, jer nije to Bugati Vejron koji niko od nas neće kupiti, već obična japanska konfekcija napravljena od lima za konzerve tunjevine i jeftine plastike. Ovi što se lože na Japance bi trebali da odu do neke limarske radionice i da vide blage udarce kod japanskih kola. Mali udarac u prednji deo i ceo auto se poremeti, ni jedna vrata više ne pasuju. Mečku biješ pola sata macolom od 5 kila da vratiš stub 2mm.

Milan

pre 2 godine

@Poznavac

Molim te ne poredi ovaj Yaris sa “običnim turbo Civicom”. Toyota made in Turkey, Honda Civic made in UK. Opremu koju ima Civic, Toyota može samo da sanja. Tako da uživaj u plastici fantastici, ali ovaj autić je običan Yaris na boljim federima.

Milojko

pre 2 godine

Džaba ovom Yarisu na steroidima da je 5 puta hybrid kad nema dvozonsku klimu. Pogledajte slike, pozadi nema klime, ventilacije, ničega. Znači uživaj u tihoj i jeftinoj vožnji i rastopi se na zadnjoj klupi. Pričam iz iskustva, nikad se nisam preznojio kao u Toyoti u Beču. Lepo izgleda spolja, autić za devojke.

Poznavalac

pre 2 godine

Auto se radi u Turskoj, ima sve najmodernije bezbednosne sisteme, i izuzetan hibridni pogon sa ecvt menjacem. Cena kola je oko 29.000 minus subvencija (2.500evra), tako da je jeftiniji od npr običnog 1.5 turbo Civica, škode Karoq (u pribliznoj opremi) a ima istu u nekim segmentima i jacu opremu uz sjajne performanse i u gradu i na otvorenom. Jedina mana kola su jeftini materijali u enterijeru (oplate, komandna tabla, sedišta), ali za ovu cenu i garanciju koju daje Toyota (i do 170.000 uz održavanje u Toyoti), vrlo dobar izbor za mlade i max tročlane porodice.

raša.bg

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.
(Srba, 04. septembar 2021 13:57)

skidao sam par menjaca pa ti pricam iz iskustva. motor pokrece generator koji puni bateriju i taj generator pokrece el.motor koji preko osovina pokrecu tockove. inače DA diferencijal i taj generator i taj el.motor sve je to sklopljeno u MENJAČ i sve je to u ulju. ne lupetaj kad ne znas. ti ga mozda vozis ali ja ga skidam, menjam pa i popravljam pa ti kazem kako jeste.
(n6, 05. septembar 2021 08:31)

U pravu je @n6. U samom zvonu menjača se nalaze diferencijal, elektro motor, generator i sam CVT menjač. U celom tom zvonu ide oko 4l ulja tako da svi ovi delovi plivaju u ulju, hlade se i podmazuju. Benzinski motor direktno preko lančanika pokreće generator koji dalje deo nastale struje vraća nazad u bateriju a deo za pokretanje pogonskih točkova. Inače ceo sistem je jako genijalno osmišljen. Ceo patent je Toyotin i lider je u ovome. Hybrid Sinergy Drive danas kopiraju Mercedes, Bmw, Audi... doduše u većini slučajeva to su tzv laki hibridi sa manjom baterijom čisto za uslove gradske voznje da kad auto stane na semafor baterija preuzme rad klime recimo i ostalih potrošača.

n6

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.
(Srba, 04. septembar 2021 13:57)

skidao sam par menjaca pa ti pricam iz iskustva. motor pokrece generator koji puni bateriju i taj generator pokrece el.motor koji preko osovina pokrecu tockove. inače DA diferencijal i taj generator i taj el.motor sve je to sklopljeno u MENJAČ i sve je to u ulju. ne lupetaj kad ne znas. ti ga mozda vozis ali ja ga skidam, menjam pa i popravljam pa ti kazem kako jeste.

Pop

pre 2 godine

Ozbiljno sam čuo...

...da su neki taksisti u Nišu, Pirotu, Leskovcu, ugrađivali plin, u Toyotine hibride, možda Priuse, i da super šljaka!

...ok, u ovaj CH R, neće niko, ali smiruje me činjenica, da uopšte može...

1112

pre 2 godine

e. Najveći benefit i jeste u toj nekoj gradskoj vožnji u obližnjem gradu (Kruševac) koji nije prevelik plus vožnja po opterećenoj magistrali, idealno tu do nekih 60-70km/h. Na autoput sa njim što i sam vlasnik kaže samo kad je moranje.
(Ivan, 04. septembar 2021 16:17)


Nije za autoputeve hibrid a u gradu do 40 km/h posle se ukljucuje benzinac, a u KS koji mozda nije prevelik ali uopste nije mali grad misim ni da se taxistitma ne isplati mnogo sem zbog subvencija i registracije..

dexter-lab

pre 2 godine

Vozio se u ovom autu. Totalno neubedljiv, nicime te ne impresionira. Na zadnjem sedistu osecaj kao u mrtvackom sanduku zbog malog i visoko postavljenog prozora. Napred, takodje cudna pozicija sedenja.

Ivan

pre 2 godine

Ako neko ima iskustva sa ovakvim hibridima (koji nisu plug in), onda je to Toyota. Komšija ga je uzeo novog brzo pošto je izašao, sa ovim 1.8 motorom, za sada sve mu radi perfektno. Naravno, što se potrošnje tiče, najmanja će biti što se taj elektromotor više (odnosno koliko je maksimalno moguće) koristi, pa valja (ako je nekakv cilj ta ušteda) prilagoditi i način vožnje tome. Najveći benefit i jeste u toj nekoj gradskoj vožnji u obližnjem gradu (Kruševac) koji nije prevelik plus vožnja po opterećenoj magistrali, idealno tu do nekih 60-70km/h. Na autoput sa njim što i sam vlasnik kaže samo kad je moranje.

peca

pre 2 godine

Imao sam prilike da probam Camry 2.5 hibrid i da mogu, to bi kupio bez ikakvog razmisljanja. Neverovatan osecaj za volanom, auto ide fantasticno, izuzetno tih, bez ikakvih vibracija, udoban, stabilan, komforan, za moje potrebe savrsen. Gledao, probao, ali, cena previsoka za moj dzep, pa sam se zadovoljio sa Hyundai Elantrom, koja je bila upola jeftinija od njega. Sve u svemu, hibridi su, po meni, odlucno resenje, s obzirom da nemamo svi svoje garaze gde bi punili EV, a Tojota zna da ih napravi, to je dokazano.

Srba

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.

batica

pre 2 godine

@Kobaja Grande
Recimo da cena PHEV nije bitna ali i tada ostaje jedan problem.Ja konkretno nemam gde da punim automobil sa baterijom a ne pada mi na pamet niti imam vremena da provodim po 3 sata u tržnom centru svaki dan da bi mi se isplatio bilo koji PHEV.I takav isti problem ima gomila ljudi pored onog "nebitnog" zvanog novac.

b1321

pre 2 godine

Analogni cajgeri i cela tabla su "pozajmljeni" od pokojnog Aurisa i to je i ponajlepši detalj! Ako je "ergonomija savršena" kako kaže autor, kako onda već u sledećem pasosu kaže da su "sedišta kratka"?
To je ono "ja tebe serdare, ti mene vojvodo!"

katalozi i cenovnici ...

pre 2 godine

Ako vec kupujes hibridni automobil, red je da bude PHEV, da kroz punjenje strujom i ustedis koji dinar. Tu Toyota debelo kasni. Uz to, debelo je precenjema, za te pare vec ima i cisto elektricnih automobila.da se kupe.
(Kobaja Grande, 4. septembar 2021 10:41)

Da, siguran sam da ko kod nas plati 60.500 evra za RAV Plug In ( eventualno još "plus" 1.200 za met. boju ) da će veoma brzo da mu se "isplati".

Sun ce

pre 2 godine

Svojom pojavom i te kako privlači pažnju, dok unutra je zamerka samo na asimetričnom centralnom ekranu, koji malo kvari opšti utisak a prisutan je još kod nekih tojotinih modela. Takođe je trebalo navesti cenu.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Ako vec kupujes hibridni automobil, red je da bude PHEV, da kroz punjenje strujom i ustedis koji dinar. Tu Toyota debelo kasni. Uz to, debelo je precenjema, za te pare vec ima i cisto elektricnih automobila.da se kupe.

n6

pre 2 godine

hibride pokreće isključivo elektro motor a ne benzinski motor. dakle, benzinski motor se vrti i preko lanca u menjaču pokreće generator koji deo struje sprovodi do el. motora za pokretanje točkova, a deo struje vraća u bateriju. inače menjač je ogroman, a unutra su diferencijal, generator, el. motor i sve to pliva u ulju. transmisija je CVT tj ajmo reći kao na skuteru, sve jedna brzina, koliko dajete gas tako se povecava i brzina. i za kraj savet za ovog chr-a. bolje uzeti 2.0 nego li 1.8. ovaj 1.8 dolazi sa litijum jonskom baterijom za koju trenutno ne postoji servis i odlikuje se vecom potrosnjom u odnosu na nikl bateriju. ta potrosnja na gradskom nivou u taxi uslovima ide i do 20.000din mesečno. e sad sto se tice privatne voznje to se verovatno ne bi ni osetilo toliko ali jedino eto taj servis baterija. inace prvi problemi sa baterijom se javljaju na oko 200.000km tako da...

katalozi i cenovnici ...

pre 2 godine

Ako vec kupujes hibridni automobil, red je da bude PHEV, da kroz punjenje strujom i ustedis koji dinar. Tu Toyota debelo kasni. Uz to, debelo je precenjema, za te pare vec ima i cisto elektricnih automobila.da se kupe.
(Kobaja Grande, 4. septembar 2021 10:41)

Da, siguran sam da ko kod nas plati 60.500 evra za RAV Plug In ( eventualno još "plus" 1.200 za met. boju ) da će veoma brzo da mu se "isplati".

peca

pre 2 godine

Imao sam prilike da probam Camry 2.5 hibrid i da mogu, to bi kupio bez ikakvog razmisljanja. Neverovatan osecaj za volanom, auto ide fantasticno, izuzetno tih, bez ikakvih vibracija, udoban, stabilan, komforan, za moje potrebe savrsen. Gledao, probao, ali, cena previsoka za moj dzep, pa sam se zadovoljio sa Hyundai Elantrom, koja je bila upola jeftinija od njega. Sve u svemu, hibridi su, po meni, odlucno resenje, s obzirom da nemamo svi svoje garaze gde bi punili EV, a Tojota zna da ih napravi, to je dokazano.

Srba

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.

batica

pre 2 godine

@Kobaja Grande
Recimo da cena PHEV nije bitna ali i tada ostaje jedan problem.Ja konkretno nemam gde da punim automobil sa baterijom a ne pada mi na pamet niti imam vremena da provodim po 3 sata u tržnom centru svaki dan da bi mi se isplatio bilo koji PHEV.I takav isti problem ima gomila ljudi pored onog "nebitnog" zvanog novac.

Sun ce

pre 2 godine

Svojom pojavom i te kako privlači pažnju, dok unutra je zamerka samo na asimetričnom centralnom ekranu, koji malo kvari opšti utisak a prisutan je još kod nekih tojotinih modela. Takođe je trebalo navesti cenu.

b1321

pre 2 godine

Analogni cajgeri i cela tabla su "pozajmljeni" od pokojnog Aurisa i to je i ponajlepši detalj! Ako je "ergonomija savršena" kako kaže autor, kako onda već u sledećem pasosu kaže da su "sedišta kratka"?
To je ono "ja tebe serdare, ti mene vojvodo!"

Ivan

pre 2 godine

Ako neko ima iskustva sa ovakvim hibridima (koji nisu plug in), onda je to Toyota. Komšija ga je uzeo novog brzo pošto je izašao, sa ovim 1.8 motorom, za sada sve mu radi perfektno. Naravno, što se potrošnje tiče, najmanja će biti što se taj elektromotor više (odnosno koliko je maksimalno moguće) koristi, pa valja (ako je nekakv cilj ta ušteda) prilagoditi i način vožnje tome. Najveći benefit i jeste u toj nekoj gradskoj vožnji u obližnjem gradu (Kruševac) koji nije prevelik plus vožnja po opterećenoj magistrali, idealno tu do nekih 60-70km/h. Na autoput sa njim što i sam vlasnik kaže samo kad je moranje.

dexter-lab

pre 2 godine

Vozio se u ovom autu. Totalno neubedljiv, nicime te ne impresionira. Na zadnjem sedistu osecaj kao u mrtvackom sanduku zbog malog i visoko postavljenog prozora. Napred, takodje cudna pozicija sedenja.

Kobaja Grande

pre 2 godine

Ako vec kupujes hibridni automobil, red je da bude PHEV, da kroz punjenje strujom i ustedis koji dinar. Tu Toyota debelo kasni. Uz to, debelo je precenjema, za te pare vec ima i cisto elektricnih automobila.da se kupe.

Pop

pre 2 godine

Ozbiljno sam čuo...

...da su neki taksisti u Nišu, Pirotu, Leskovcu, ugrađivali plin, u Toyotine hibride, možda Priuse, i da super šljaka!

...ok, u ovaj CH R, neće niko, ali smiruje me činjenica, da uopšte može...

raša.bg

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.
(Srba, 04. septembar 2021 13:57)

skidao sam par menjaca pa ti pricam iz iskustva. motor pokrece generator koji puni bateriju i taj generator pokrece el.motor koji preko osovina pokrecu tockove. inače DA diferencijal i taj generator i taj el.motor sve je to sklopljeno u MENJAČ i sve je to u ulju. ne lupetaj kad ne znas. ti ga mozda vozis ali ja ga skidam, menjam pa i popravljam pa ti kazem kako jeste.
(n6, 05. septembar 2021 08:31)

U pravu je @n6. U samom zvonu menjača se nalaze diferencijal, elektro motor, generator i sam CVT menjač. U celom tom zvonu ide oko 4l ulja tako da svi ovi delovi plivaju u ulju, hlade se i podmazuju. Benzinski motor direktno preko lančanika pokreće generator koji dalje deo nastale struje vraća nazad u bateriju a deo za pokretanje pogonskih točkova. Inače ceo sistem je jako genijalno osmišljen. Ceo patent je Toyotin i lider je u ovome. Hybrid Sinergy Drive danas kopiraju Mercedes, Bmw, Audi... doduše u većini slučajeva to su tzv laki hibridi sa manjom baterijom čisto za uslove gradske voznje da kad auto stane na semafor baterija preuzme rad klime recimo i ostalih potrošača.

1112

pre 2 godine

e. Najveći benefit i jeste u toj nekoj gradskoj vožnji u obližnjem gradu (Kruševac) koji nije prevelik plus vožnja po opterećenoj magistrali, idealno tu do nekih 60-70km/h. Na autoput sa njim što i sam vlasnik kaže samo kad je moranje.
(Ivan, 04. septembar 2021 16:17)


Nije za autoputeve hibrid a u gradu do 40 km/h posle se ukljucuje benzinac, a u KS koji mozda nije prevelik ali uopste nije mali grad misim ni da se taxistitma ne isplati mnogo sem zbog subvencija i registracije..

n6

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.
(Srba, 04. septembar 2021 13:57)

skidao sam par menjaca pa ti pricam iz iskustva. motor pokrece generator koji puni bateriju i taj generator pokrece el.motor koji preko osovina pokrecu tockove. inače DA diferencijal i taj generator i taj el.motor sve je to sklopljeno u MENJAČ i sve je to u ulju. ne lupetaj kad ne znas. ti ga mozda vozis ali ja ga skidam, menjam pa i popravljam pa ti kazem kako jeste.

n6

pre 2 godine

hibride pokreće isključivo elektro motor a ne benzinski motor. dakle, benzinski motor se vrti i preko lanca u menjaču pokreće generator koji deo struje sprovodi do el. motora za pokretanje točkova, a deo struje vraća u bateriju. inače menjač je ogroman, a unutra su diferencijal, generator, el. motor i sve to pliva u ulju. transmisija je CVT tj ajmo reći kao na skuteru, sve jedna brzina, koliko dajete gas tako se povecava i brzina. i za kraj savet za ovog chr-a. bolje uzeti 2.0 nego li 1.8. ovaj 1.8 dolazi sa litijum jonskom baterijom za koju trenutno ne postoji servis i odlikuje se vecom potrosnjom u odnosu na nikl bateriju. ta potrosnja na gradskom nivou u taxi uslovima ide i do 20.000din mesečno. e sad sto se tice privatne voznje to se verovatno ne bi ni osetilo toliko ali jedino eto taj servis baterija. inace prvi problemi sa baterijom se javljaju na oko 200.000km tako da...

Milan

pre 2 godine

@Poznavac

Molim te ne poredi ovaj Yaris sa “običnim turbo Civicom”. Toyota made in Turkey, Honda Civic made in UK. Opremu koju ima Civic, Toyota može samo da sanja. Tako da uživaj u plastici fantastici, ali ovaj autić je običan Yaris na boljim federima.

Milojko

pre 2 godine

Džaba ovom Yarisu na steroidima da je 5 puta hybrid kad nema dvozonsku klimu. Pogledajte slike, pozadi nema klime, ventilacije, ničega. Znači uživaj u tihoj i jeftinoj vožnji i rastopi se na zadnjoj klupi. Pričam iz iskustva, nikad se nisam preznojio kao u Toyoti u Beču. Lepo izgleda spolja, autić za devojke.

Kole

pre 2 godine

Posle mnogo hiljada pročitanih autotestova evo doživeh da vidim jedan u kome se ne pominje cena testiranog auta. Ja sam tri put pregledao i nisam je našao. To je nedopustivo, jer nije to Bugati Vejron koji niko od nas neće kupiti, već obična japanska konfekcija napravljena od lima za konzerve tunjevine i jeftine plastike. Ovi što se lože na Japance bi trebali da odu do neke limarske radionice i da vide blage udarce kod japanskih kola. Mali udarac u prednji deo i ceo auto se poremeti, ni jedna vrata više ne pasuju. Mečku biješ pola sata macolom od 5 kila da vratiš stub 2mm.

Poznavalac

pre 2 godine

@Milan šta ima Civic Sport Plus a nema Toyota CHR Smart Pack 2.0?
A, naravno da su uporedivi i po dimenzijama i po snazi.
P.S. Ja vozim Hondu Accord i nemam primedaba na nju, osim cene novih modela u poslednjih par godina.

Poznavalac

pre 2 godine

Auto se radi u Turskoj, ima sve najmodernije bezbednosne sisteme, i izuzetan hibridni pogon sa ecvt menjacem. Cena kola je oko 29.000 minus subvencija (2.500evra), tako da je jeftiniji od npr običnog 1.5 turbo Civica, škode Karoq (u pribliznoj opremi) a ima istu u nekim segmentima i jacu opremu uz sjajne performanse i u gradu i na otvorenom. Jedina mana kola su jeftini materijali u enterijeru (oplate, komandna tabla, sedišta), ali za ovu cenu i garanciju koju daje Toyota (i do 170.000 uz održavanje u Toyoti), vrlo dobar izbor za mlade i max tročlane porodice.

n6

pre 2 godine

hibride pokreće isključivo elektro motor a ne benzinski motor. dakle, benzinski motor se vrti i preko lanca u menjaču pokreće generator koji deo struje sprovodi do el. motora za pokretanje točkova, a deo struje vraća u bateriju. inače menjač je ogroman, a unutra su diferencijal, generator, el. motor i sve to pliva u ulju. transmisija je CVT tj ajmo reći kao na skuteru, sve jedna brzina, koliko dajete gas tako se povecava i brzina. i za kraj savet za ovog chr-a. bolje uzeti 2.0 nego li 1.8. ovaj 1.8 dolazi sa litijum jonskom baterijom za koju trenutno ne postoji servis i odlikuje se vecom potrosnjom u odnosu na nikl bateriju. ta potrosnja na gradskom nivou u taxi uslovima ide i do 20.000din mesečno. e sad sto se tice privatne voznje to se verovatno ne bi ni osetilo toliko ali jedino eto taj servis baterija. inace prvi problemi sa baterijom se javljaju na oko 200.000km tako da...

Kobaja Grande

pre 2 godine

Ako vec kupujes hibridni automobil, red je da bude PHEV, da kroz punjenje strujom i ustedis koji dinar. Tu Toyota debelo kasni. Uz to, debelo je precenjema, za te pare vec ima i cisto elektricnih automobila.da se kupe.

dexter-lab

pre 2 godine

Vozio se u ovom autu. Totalno neubedljiv, nicime te ne impresionira. Na zadnjem sedistu osecaj kao u mrtvackom sanduku zbog malog i visoko postavljenog prozora. Napred, takodje cudna pozicija sedenja.

1112

pre 2 godine

e. Najveći benefit i jeste u toj nekoj gradskoj vožnji u obližnjem gradu (Kruševac) koji nije prevelik plus vožnja po opterećenoj magistrali, idealno tu do nekih 60-70km/h. Na autoput sa njim što i sam vlasnik kaže samo kad je moranje.
(Ivan, 04. septembar 2021 16:17)


Nije za autoputeve hibrid a u gradu do 40 km/h posle se ukljucuje benzinac, a u KS koji mozda nije prevelik ali uopste nije mali grad misim ni da se taxistitma ne isplati mnogo sem zbog subvencija i registracije..

Poznavalac

pre 2 godine

Auto se radi u Turskoj, ima sve najmodernije bezbednosne sisteme, i izuzetan hibridni pogon sa ecvt menjacem. Cena kola je oko 29.000 minus subvencija (2.500evra), tako da je jeftiniji od npr običnog 1.5 turbo Civica, škode Karoq (u pribliznoj opremi) a ima istu u nekim segmentima i jacu opremu uz sjajne performanse i u gradu i na otvorenom. Jedina mana kola su jeftini materijali u enterijeru (oplate, komandna tabla, sedišta), ali za ovu cenu i garanciju koju daje Toyota (i do 170.000 uz održavanje u Toyoti), vrlo dobar izbor za mlade i max tročlane porodice.

b1321

pre 2 godine

Analogni cajgeri i cela tabla su "pozajmljeni" od pokojnog Aurisa i to je i ponajlepši detalj! Ako je "ergonomija savršena" kako kaže autor, kako onda već u sledećem pasosu kaže da su "sedišta kratka"?
To je ono "ja tebe serdare, ti mene vojvodo!"

n6

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.
(Srba, 04. septembar 2021 13:57)

skidao sam par menjaca pa ti pricam iz iskustva. motor pokrece generator koji puni bateriju i taj generator pokrece el.motor koji preko osovina pokrecu tockove. inače DA diferencijal i taj generator i taj el.motor sve je to sklopljeno u MENJAČ i sve je to u ulju. ne lupetaj kad ne znas. ti ga mozda vozis ali ja ga skidam, menjam pa i popravljam pa ti kazem kako jeste.

raša.bg

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.
(Srba, 04. septembar 2021 13:57)

skidao sam par menjaca pa ti pricam iz iskustva. motor pokrece generator koji puni bateriju i taj generator pokrece el.motor koji preko osovina pokrecu tockove. inače DA diferencijal i taj generator i taj el.motor sve je to sklopljeno u MENJAČ i sve je to u ulju. ne lupetaj kad ne znas. ti ga mozda vozis ali ja ga skidam, menjam pa i popravljam pa ti kazem kako jeste.
(n6, 05. septembar 2021 08:31)

U pravu je @n6. U samom zvonu menjača se nalaze diferencijal, elektro motor, generator i sam CVT menjač. U celom tom zvonu ide oko 4l ulja tako da svi ovi delovi plivaju u ulju, hlade se i podmazuju. Benzinski motor direktno preko lančanika pokreće generator koji dalje deo nastale struje vraća nazad u bateriju a deo za pokretanje pogonskih točkova. Inače ceo sistem je jako genijalno osmišljen. Ceo patent je Toyotin i lider je u ovome. Hybrid Sinergy Drive danas kopiraju Mercedes, Bmw, Audi... doduše u većini slučajeva to su tzv laki hibridi sa manjom baterijom čisto za uslove gradske voznje da kad auto stane na semafor baterija preuzme rad klime recimo i ostalih potrošača.

katalozi i cenovnici ...

pre 2 godine

Ako vec kupujes hibridni automobil, red je da bude PHEV, da kroz punjenje strujom i ustedis koji dinar. Tu Toyota debelo kasni. Uz to, debelo je precenjema, za te pare vec ima i cisto elektricnih automobila.da se kupe.
(Kobaja Grande, 4. septembar 2021 10:41)

Da, siguran sam da ko kod nas plati 60.500 evra za RAV Plug In ( eventualno još "plus" 1.200 za met. boju ) da će veoma brzo da mu se "isplati".

Sun ce

pre 2 godine

Svojom pojavom i te kako privlači pažnju, dok unutra je zamerka samo na asimetričnom centralnom ekranu, koji malo kvari opšti utisak a prisutan je još kod nekih tojotinih modela. Takođe je trebalo navesti cenu.

Srba

pre 2 godine

@n6: nalupa se ti za medalju “ogroman menjač u kome sve pliva u ulju i el. motor i generator i menjač”. Pogledaj malo na internetu kako je tojota rešila taj njihov eCVT. Elegantno i gotovo genijalno. I nikakav lanac na motoru ne pokreće nikakav generator već je sve to spakovano u menjač. Zato je tojotin hibrid jedini (ili jedan od retkih) kod koga moze istovremeno da radi i benzinski i el. motor. I da, moze da krene samo na benzinski motor ako je potrebno. A NiMh je starija tehnologija baterija koja se pokazala pouzdanijom i izdrzljivijom kod klasičnih hibrida nego Litijum-jonska koju sada svi guraju svuda. Vozim tojotu hibrida i znam šta pričam, koncept nije loš, auto lepo ide ali je po meni sve to u onom fazonu “što prosto kad može komplikovano” - toliko sklopova i mehaničkih i elektronskih sistema za postizanje potrošnje koja je u rangu jednog dizela.

Kole

pre 2 godine

Posle mnogo hiljada pročitanih autotestova evo doživeh da vidim jedan u kome se ne pominje cena testiranog auta. Ja sam tri put pregledao i nisam je našao. To je nedopustivo, jer nije to Bugati Vejron koji niko od nas neće kupiti, već obična japanska konfekcija napravljena od lima za konzerve tunjevine i jeftine plastike. Ovi što se lože na Japance bi trebali da odu do neke limarske radionice i da vide blage udarce kod japanskih kola. Mali udarac u prednji deo i ceo auto se poremeti, ni jedna vrata više ne pasuju. Mečku biješ pola sata macolom od 5 kila da vratiš stub 2mm.

batica

pre 2 godine

@Kobaja Grande
Recimo da cena PHEV nije bitna ali i tada ostaje jedan problem.Ja konkretno nemam gde da punim automobil sa baterijom a ne pada mi na pamet niti imam vremena da provodim po 3 sata u tržnom centru svaki dan da bi mi se isplatio bilo koji PHEV.I takav isti problem ima gomila ljudi pored onog "nebitnog" zvanog novac.

peca

pre 2 godine

Imao sam prilike da probam Camry 2.5 hibrid i da mogu, to bi kupio bez ikakvog razmisljanja. Neverovatan osecaj za volanom, auto ide fantasticno, izuzetno tih, bez ikakvih vibracija, udoban, stabilan, komforan, za moje potrebe savrsen. Gledao, probao, ali, cena previsoka za moj dzep, pa sam se zadovoljio sa Hyundai Elantrom, koja je bila upola jeftinija od njega. Sve u svemu, hibridi su, po meni, odlucno resenje, s obzirom da nemamo svi svoje garaze gde bi punili EV, a Tojota zna da ih napravi, to je dokazano.

Milojko

pre 2 godine

Džaba ovom Yarisu na steroidima da je 5 puta hybrid kad nema dvozonsku klimu. Pogledajte slike, pozadi nema klime, ventilacije, ničega. Znači uživaj u tihoj i jeftinoj vožnji i rastopi se na zadnjoj klupi. Pričam iz iskustva, nikad se nisam preznojio kao u Toyoti u Beču. Lepo izgleda spolja, autić za devojke.

Milan

pre 2 godine

@Poznavac

Molim te ne poredi ovaj Yaris sa “običnim turbo Civicom”. Toyota made in Turkey, Honda Civic made in UK. Opremu koju ima Civic, Toyota može samo da sanja. Tako da uživaj u plastici fantastici, ali ovaj autić je običan Yaris na boljim federima.

Pop

pre 2 godine

Ozbiljno sam čuo...

...da su neki taksisti u Nišu, Pirotu, Leskovcu, ugrađivali plin, u Toyotine hibride, možda Priuse, i da super šljaka!

...ok, u ovaj CH R, neće niko, ali smiruje me činjenica, da uopšte može...

Ivan

pre 2 godine

Ako neko ima iskustva sa ovakvim hibridima (koji nisu plug in), onda je to Toyota. Komšija ga je uzeo novog brzo pošto je izašao, sa ovim 1.8 motorom, za sada sve mu radi perfektno. Naravno, što se potrošnje tiče, najmanja će biti što se taj elektromotor više (odnosno koliko je maksimalno moguće) koristi, pa valja (ako je nekakv cilj ta ušteda) prilagoditi i način vožnje tome. Najveći benefit i jeste u toj nekoj gradskoj vožnji u obližnjem gradu (Kruševac) koji nije prevelik plus vožnja po opterećenoj magistrali, idealno tu do nekih 60-70km/h. Na autoput sa njim što i sam vlasnik kaže samo kad je moranje.

Poznavalac

pre 2 godine

@Milan šta ima Civic Sport Plus a nema Toyota CHR Smart Pack 2.0?
A, naravno da su uporedivi i po dimenzijama i po snazi.
P.S. Ja vozim Hondu Accord i nemam primedaba na nju, osim cene novih modela u poslednjih par godina.