Dacia Duster u Nemačkoj prodat u 200.000 primeraka

Nedavno je Dacia fabrika Mioveni u Rumuniji proizvela 2.000.000-ti primerak SUV modela Duster (više od 93% je sa Dacia značkom, ostatak nosi Renault logo), a sada je kompanija saopštila da je u Nemačkoj isporučila 200.000 Dustera.

Pošaljite komentar
  1. @magistar colovic: magistre moj, sa svim tim skolovanjem, nisi cuo, da je odabir mesta "blejanja" slobodni osobni odabir svake osobe licno? Gde si se ti skolovao? Megatrend?
    (Slovenac, 7. jun 2021 12:10)

    Joj Slovenac al si se primio. Magistar Colovic je lik iz serije Vruc Vetar odnosno Surda.
    (NSS, 8. jun 2021 22:45)

    # Link komentara

  2. @džaba ste krečili
    „Dakle taj Renegade ide na redovan godišnji servis koji košta bar 1000 evra jer za moj Grand Senik je prve godine koštao 200 evra, a ove će biti oko 500 evra.“
    (rebro, 8. jun 2021 00:58)

    Ovo su ti (u Srbiji) cene redovnih servisa za Renegade 1,3T, na svakih 15 kkm, za 8 godina, za ukupo 120 kkm:

    prvi (15kkm) - 151,78, drugi (30kkm) - 151,78, treći (45 kkm) - 151,78, četvrti (60 kkm) - 231,18, peti ( 75 kkm ) – 151,78, šesti (90 kkm) – 151,78, sedmi ( 105 kkm) – 151,78 i osmi ( 120 kkm ) - 231,18.

    Ukupno 1.373,04 (bez PDV ), a kada dodaš PDV ( 20%) dobiješ 1.647,64 evra.

    Na 90 kkm (ili 6 godina ) imaš i „veliki servis“, tako piše i u cenovniku održavanja ( obuhvata zamenu španera PK, kaiša PK, pumpe za vodu i antifriza ), sa rukama, košta 240,18 (bez PDV) a sa PDV je 288,21 evra.

    To su cene u Srbiji. Kako je u Češkoj, ne znam, ali, za nas koji živimo, kupujemo kola i plaćamo održavanje u Srbiji, cene u Češkoj su bez ikakvog značaja.

    Inače, za Renegade sa 1,6Mj održavanje košta možda i još manje.
    Za 120 kkm redovni "mali" servisi su 1.307 evra (sa PDV), ali, zato je za njega skuplji "veliki servis" i košta 550 evra (sa PDV), a taj veliki servis se radi svakih 6 godina ili svakih 120 kkm.
    (džaba ste krečili, 8. jun 2021 10:58)

    # Link komentara

  3. Naši ljudi ne kapiraju da je u Nemačkoj sve više ljudi koji jedva sastavljaju kraj s krajem, i biće daleko gore, jer socijalizam i ekofašizam koji je deo današnje varijante vode samo jednim putem, u propast.
    (EU Citizen, 7. jun 2021 16:21)

    Mi već 30 godina (uz godinu dve pauze na prelazu u novi milenijum) živimo u blažoj verziji nacizma i lepo nam je. I dalje vozimo Juga jer o novoj Dačiji još možemo samo da sanjamo.
    (QwertyDGB, 8. jun 2021 09:42)

    # Link komentara

  4. @Reno_man, Kadjar je neudoban, ima mali gepek, malo prostora pozadi, ali je istina da dizel troši 4,8 litara u gradu.
    Ja kupujem samo nov auto i samo Reno. Sada vozim Grand Senik koj je za Kadjara kao svemirski brod.
    (rebro, 8. jun 2021 09:24)

    # Link komentara

  5. @Reno_man, ja kupujem samo nov auto i to Reno na svakih 5 godina i trenutno vozim Grand Senik, pre njega sam imao Kadjara. Nije udoban, ima mali gepek, ali dizel troši 4,8 litara u gradu. Dovoljan je za dvoje, ali ako imaš bebz ili dvoje dece onda prostora nemaš. Grand Senik mi je benzinac, troši 7 litara u gradu, vrlo je širok i udoban i prostora ima na zadnjoj klupi za bejzbol, a u gepek mogu komotno da smestim kolica i kofer.
    (rebro, 8. jun 2021 01:01)

    # Link komentara

  6. @džaba ste krečili, ja kupujem samo nov auto i trenutno vozim Grand Senik. Kompjuter mi nalaže da na servis idem na svakih 24000km ili 12 meseci. Šta prvo dođe. Meni dolazi ovih 12 meseci. Nebitno je da li voziš ili ne voziš auto, ali novi automobili moraju svake godine na servis ili gubiš garanciju.
    Što se tiče "malog" i "velikog" servisa ti pojmovi postoje samo u Srbiji. Kod mene u Češkoj ne, ali postoji kalendar servisa koji ti pokažu svaku put kada auto ode na redovan servis i pokažu ti šta se menja od potrošnog materijala.
    Dakle taj Renegade ide na redovan godišnji servis koji košta bar 1000 evra jer za moj Grand Senik je prve godine koštao 200 evra, a ove će biti oko 500 evra.
    Poređenja radi za Golf košta prve godine 600 evra.
    (rebro, 8. jun 2021 00:58)

    # Link komentara

  7. @Ivan ZG
    Naravno da se sa 60 nemaš šta dokazivati,ako nisi do tada onda ni ne moraš.Što se tiče Balkana naravno da je jednadžba kada ljudi nemaju para za novo,pa moraju da sagledaju sve moguće i nemoguće opcije.Mitsubidhi space star je baš jako popularan,što govore njegovi prodajni rezultati[link]/ ajd jednom nešto napiši sa argumentom,ne boli probaj.
    (ciga, 7. jun 2021 21:54)

    # Link komentara

  8. Za 16k imate Duster 1,0 sa 100 ks ili Renegade 1,0 sa 120 ks.
    (Šta izabrati, 7. jun 2021 20:32)

    # Link komentara

  9. Relativno nedavno sam bio u Njemačkoj i pitam čovjeka kako to da se odlučio kupiti Dustera pokraj toliko njihovih auta. Odgovorio mi je da su Njemački auti sve skuplji i iako bolji njemu ovaj sasvim odgovara.
    Nov je i ima 5 godina garanciju, a on i žena rijetko idu na put duži od 100 km. Na godišnji ide avionom tako da mu auto ne treba. Ako baš hoće auto onda ga iznajmi. Najčešće se voze do trgovine i slično na relacijama od 5-10 km.
    Radi se o jednom manjem mjestu gdje je sve na 5 km.

    Dakle Nijemci kupe najjeftiniji koji im radi posao za koji im treba. Ne treba im auto za pokazivanje. Ljudi imaju oko 60 godina i kome oni imaju šta dokazivati. I inače Nijemce nije briga šta susjed vozi. To je njegova stvar.
    Npr. Mitsubishi Space Star je jako popularan jer košta 10.000 eura, a za voziti se po gradu i za do posla idealan. Malo košta, malo troši, rijetko se kvari.
    Jedino na Balkanu je kupnja auta jednadžba sa 50 nepoznanica. Kao da se ljudi žene. U stvari manje filozofiraju oko ženidbe.
    (Ivan ZG, 7. jun 2021 19:13)

    # Link komentara

  10. ns ja, 7. jun 2021 09:13)

    Uzmi Reno Kadjara, ali 4x4, da imam para ja bih ga uzeo. Gde god da odeš, more ili planina miran si. I mislim da ima najbolji motor, pa brate imaju svoj motor u F1?!?
    (Reno_man, 7. jun 2021 17:40)

    # Link komentara

  11. @ns ja

    Čovek objasnio...
    (Reno_man, 7. jun 2021 17:29)

    # Link komentara

  12. Naši ljudi ne kapiraju da je u Nemačkoj sve više ljudi koji jedva sastavljaju kraj s krajem, i biće daleko gore, jer socijalizam i ekofašizam koji je deo današnje varijante vode samo jednim putem, u propast. Što se Dastera tiče, nije to segment i vrsta modela koje normalno vozim i volim (naprotiv, gotivim. krajnje nerentabilne kupee i kabriolete :) ), ali za odnos cena/kvalitet skidam kapu, i kad bih imao vrstu biznisa kome tako nešto treba, recimo neke servisere koji idu po vukoje*inama i zgodno im dođe makar skroman terenac sa pogonom na četiri točka, ne bih tražio dalje.
    (EU Citizen, 7. jun 2021 16:21)

    # Link komentara

  13. Auto služi da vas preveze od tačke A do tačke B, ako je bolji auto može i do tačke G!!! :))
    (ns ja, 7. jun 2021 16:16)

    # Link komentara

  14. Auto služi da vas preveze od tačke A do tačke B, ako je bolji auto može i do tačke G!!! :))
    (ns ja, 7. jun 2021 16:16)

    # Link komentara

  15. @Palermo
    Ne zanose se, nego su to sirotinjske fore kao tamo nije bitno. Nije kada je neko sirotinja, ali kada ima itekako je bitno.
    (ciga, 7. jun 2021 14:36)

    # Link komentara

  16. Kod dacije me najvise odusevljava broj komentatora!
    (dejo, 7. jun 2021 13:14)

    # Link komentara

  17. Auto ne služi samo da vas preveze od tačke A do tačke B, već da vas preveze žive, zdrave i odmorne! Sigurnost, komfor, užitak u vožnji kod nas nema nekog značaja. Osnovna pitanja su, koliko košta, koliko troši, koliko su skupi dijelovi i za koliko ga mogu preprodati. Nije tačno da na zapadu ljudi posmatraju auto samo kao prosto prevozno sredstvo i nemojte se zanositi tim bajkama. Razumijem da je finansijska situacija takva da ne možemo svi da priuštimo ono što želimo, ali mi je muka od "kiselog grožđa".
    (Palermo, 7. jun 2021 13:11)

    # Link komentara

  18. @Vozač Naveo si tri primera koji objasnjavaju kako nas auto-industrija zavitlava. Auto koci pre svega prednjim tockovima; zato i nije mnogo bitno da li su nazad dobosi ili diskovi. Diskovi mnogo lepse izgledaju, ali zapravo bez toga se moze. Blagi hibrid je hibrid vise po imenu nego po funkciji; ima smisla za smanjenje zagadjenja kod dizela, ali tamo ga zapravo nikada ni ne stavljaju. A jastuci za kolena jesu korisni, ali da li oni cine sustinsku razliku u sigurnosti, to je najblaze receno upitno. To su sve primeri diskutabilnih poboljsanja u nemoci i odbijanju auto industrije da propravi ono sto treba da se popravi - motor.
    (T, 7. jun 2021 13:01)

    # Link komentara

  19. @Buda
    Kakve to veze ima sa temom?
    (hm, 7. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  20. @C i n i k: pa zasto se onda kacis na moj komentar, ako nisi medju tima, koje to tako zovu? E vidis neke ispade sovinizma, samo tebi vidljivog.
    (Slovenac, 7. jun 2021 12:13)

    # Link komentara

  21. Kolika je prodaja: Dacija je 2019 imala 2.2% Nemackog trzista (80.000 od 3.6 miliona vozila) a 2020. pala na 1.7% od 2.9 miliona vozila. Time je na petnaestom mestu. Iznenadjujuce, bolje stoji od npr. Honde. Daster nije u prvih 30 najprodavanih modela (nema podataka za dalje), sto znaci da je prodato manje od 26.000 primeraka, koliko je prodato modela na 30. mestu. Inace je interesantno da od tih 30 najprodavanijih modela, ima jedan Reno (i to Zoe, elektricni), jedan Hjundai i dva Fiata. Sve ostalo su ili automobili koji se prave u Nemackoj ili automobili firmi u nemackom vlasnistvu (Skoda, Seat...). (Podaci best-selling-cars.com)
    (T, 7. jun 2021 12:12)

    # Link komentara

  22. @magistar colovic: magistre moj, sa svim tim skolovanjem, nisi cuo, da je odabir mesta "blejanja" slobodni osobni odabir svake osobe licno? Gde si se ti skolovao? Megatrend?
    (Slovenac, 7. jun 2021 12:10)

    # Link komentara

  23. Duster 1.3t 4x4 kosta celih 18.000eur.
    Bolje dodati hiljadu-dve i pazariti JEEP Renegade ili Suzuki Vitara : bolja zavrsna obrada, kvalitetniji i mnogo bolje drze cenu. A i nije te sramota kad u drustvu kazes sta vozis.
    (Kobaja Grande, 06. jun 2021 13:46)

    Samo nemoj o "kvalitetu" enterijera kod Vitare . Jeftiniji enterijer ima samo Lada, ako ne racunam Kineska i Indijska vozila
    (Daki, 6. jun 2021 19:48) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Dok Dačija bude imala jastuk za kolena, diskove pozadi i blagi hibrid kao ta Vitara trenutno, Suzuki će praviti leteće automobile.
    (Vozač, 7. jun 2021 11:56)

    # Link komentara

  24. Ortak u svici uzeo volva od 40k evra al dobio popust 60% posto radi pri UNu pa ne placa neke poreze. Dakle uzeo volva za 16k evra i to samo jer mu bilo jeftinije nego pristojnog polovnjaka da uzme.
    (Buda, 7. jun 2021 11:18)

    # Link komentara

  25. 2 do 3 godine star BMW bez problema u Nemačkoj za te pare. Pišem o sumi novca 18-19,000 evra.
    (Nemanja, 7. jun 2021 10:44)

    # Link komentara

  26. Dok smo zivjeli u Jugoslaviji, znalo se ko vozi Mercedes, Bmw, Audi.... Vecinom radnici u inostranstvu i vrhunski sportisti. Sjecam se Benesevog bmw kabrioleta, mislim da je bio prvi u BL. Neka i zasluzio je KAO prvak Evrope. A danas kad vidim ko sve vozi tu vrstu vozila, smuci mi se. Ja licno zivim u inostranstvu i mogao bi da biram automobil koji cu kupiti, ali vjerujte da se ne usudjujem kupiti gore nabrojane, samo da me ne bi poistovjecivali sa kriminalcima, tajkunima i ljudima bez skrupula. Ne kazem da nema postenih ljudi koji ih voze, ali ipak, nekako bode oci kad vidim celave, namrgodjene, nabildovane, nekulturne i agresivne, koji nisu u zivotu ni jedne knjige procitali, nego se edukuju na ulicama, kafanana i teretanama.
    (Dobri neki ljudi, 7. jun 2021 10:26)

    # Link komentara

  27. Nemačka je pukla. Priča se i o povratku Wartburga i Trabanta,
    (BMW 218, 7. jun 2021 10:19)

    # Link komentara

  28. Blago meni, živim u državi koja ima plemstvo kakvo ni u Monte Karlu nema. Sve prosto vrca od vojvoda i serdara koji mrko gledaju plebs iz njihovih prestižnih vozila starih 15+ godina. Dacia je tabu tema, tako da će na ovom portalu ubuduće samo da izlaze tekstovi o Bentliju, Rols Rojsu, Rimcu i Tesli.
    (Nomad, 7. jun 2021 09:52)

    # Link komentara

  29. U Srbiji (i generalno Balkanu) je auto statusni simbol. Na zapadu nemaju tu vrstu kompleksa, njima je auto (vecini) trosak koji sluzi da ih preveze od tacke A do tacke B. I gledaju da uzmu onaj koji im najvise radi posao, zato se najcesce mogu videti karavani po Nemackoj, Austriji, Holandiji itd.

    A statusni simbol se vrednuje na osnovu pedigrea i obrazovanja, odnosno strucnosti. Pa recimo u Parizu morate u nekim boljim delovima grada da dostavite i dokaz o tome cime se bavite i koje ste skole zavrsili a neretko i zanimanje roditelja (za ovo govorim iz iskustva). A to da li vozite bicikl, BMW ili Ladu, to ih ne zanima.
    (Milence, 7. jun 2021 09:46)

    # Link komentara

  30. Taj uobičajeni postupak u svim jezicima se u semiotici zove metonimija i u ovom slučaju predstavlja zamenu proizvođača (obično poznatog ili tipičnog) za proizvod. Npr. Aleva za mlevenu papriku, kaladont za pastu za zube, polo majica za majicu sa kragnom,vespa za skuter itd...


    Da se nadovežem, Francuzi gumene bombone zovu haribo a selotejp scotch. Ima još primera al ne mogu trenutno da se setim.
    (Ja, 7. jun 2021 09:35)

    # Link komentara

  31. За добрим коњом ( Дастером = прашинар) се диже прашина!
    (Рајко Четник, 7. jun 2021 09:19)

    # Link komentara

  32. Ma kakva Dačija kanta kada može da se doda 2 miliona evra i kupi potpuno nova Nevera od Rimca u metalik boji!
    (Narodnjak, 7. jun 2021 09:13)

    # Link komentara

  33. Svašta sam se ovde načitao pa zaključih da i ja nešto dodam, možda pomognem nekome:
    Dakle, imam pare i mogućnosti da ovog momenta uđem, u Srbiji gde i živim, u autosalon i izvezem iz njega naprimer novog audija A6. Neko će reći da imam mogućnosti da kupim/vozim taj auto. Tako i mnogi naši nesrećnici baš isto kao i ja ovde, imaju takve "mogućnosti" u Nemačkoj.

    Istina je da ja mogu da kupim taj auto, ali nemam mogućnosti da ga imam! Mnogi nikako ne razumeju ovu surovu činjenicu - i zato čitav život prožive kao teški klošari i najgori polusvet!

    Postoji porodica, troškovi pristojnog - normalnog života, letovanja, kvalitetna nekretnina, kultura, garderoba, restorani, putovanja... nije to stvar ukusa ko šta voli, već dobrog vaspitanja! Da li u prodavnici kupujete četkicu za zube od 600dinara ili neku jeftiniju i da li je menjate 1xmesečno?

    U vaspitanim domaćinstvima se zna reda i ispred kakve kuće stoji kakav auto! Kod nas ne, pa ćete često videti kako ispred ruševne memljive kuće sa otpalim malterom, stoji parkiran (vizuelno) solidan veliki polovan crni audi! Pa hajde molim vas da mi neko objasni o čemu se tu radi?

    Dalje sami zaključite kakve veze ima ovaj komentar sa novom Dacia Duster (ah da, vozim novog renault-a, u skladu sa svojim mogućnostima, a merkam alfu, compass-a, oktaviju, opet renaulta...pa šta uleti zavisno od opreme, motora i cene)
    (ns ja, 7. jun 2021 09:13)

    # Link komentara

  34. pa na mobile.de sad ima 1.3tce 1504x4 edc(dual clutch?)
    (Dezon, 7. jun 2021 08:30)

    # Link komentara

  35. @ (Bla, 05. jun 2021 21:18)

    Broj pluseva na ovaj komentar pokazuje kolika je, zapravo, naivnost ljudi u Srbiji. Lik vas je ubedio da Nemci mogu da voze novog Dustera 6 godina za 7.500 evra, te da mogu da ga otkupe za još 6.000 evra (odn. 13.500 evra ukupno). Da li ste vi ljudi normalni da verujete u takve stvari??? Prvo, vi ne možete da kupite Dustera za 13.500 evra, pa taman ga platili u kešu i to u fabrici u Rumuniji. Drugo, po ovome ispada da mogu da ga voze za 3 evra dnevno tokom tih 6 godina. Ovo bi značilo da sve rentakar agencije u Nemačkoj mogu odmah da stave ključ u bravu. Za te pare u Nemačkoj ne možete bicikl da iznajmite, a kamoli novi SUV. A vi verujte u bajke...
    (ja, 7. jun 2021 08:12)

    # Link komentara

  36. @Veliki brat,
    Svaka čast za komentar. Ja sam uplatio i čekam Dacia Stepway-a. On sa srednjom opremom i LPG om košta gotovo 13000€. Uopšte nije malo i daleko je od cene sa reklama. Nijedan, napominjem nijedan automobil slične klase (ne sediš na podu mislim) ne možeš da nađeš po makar i sličnoj ceni. Škoda, Clio, Fiat,... bar 15+ hiljada nez LPG. i kad pogledaš rate (ja drugačije ne mogu i ne umem) ovo je jedino pristojno (mada i dalje puno) za prosečnu srpsku platu... I to jeste suština. 6500-7500 je bilo koji mladji automobil 4-5 godina star iz orrthodne klase. A to je jako lepo učešće za kredit (za one koji mogu) i kupovina na duže staze...
    (nnidza, 7. jun 2021 07:58)

    # Link komentara

  37. Vozio sam svakakve aute od rent a cara, prije korone sam jednom mjesecno uzimao auto po cijeloj europi preko 10 godina. Svaki put bi u Sixtu obicno uzeo drugi auto iz ciste znatizelje. Ali samo jedan auto pamtim kao totalno razorcarenie i smeće. Taj Renegade koji tu spominju. Kakvo je to odvratno disfunkcionalno jeftino neudobno smece, toliko sam ga prezirao tih 3 dana da prezirem i danas sve koji to kupe.
    Za daciu duster neznam, cini mi se funkcionalno vozilo ako ides okolo po makadamima. Ali nemoze bit los ko renegade.
    (Petar, 7. jun 2021 07:56)

    # Link komentara

  38. mrzim daciju, ne dopada mi se, deluje jeftino i slabasno, ne sporim kvalitet, nemam iskustva, nadam se da necu ni imati
    (Laki, 7. jun 2021 03:15)

    # Link komentara

  39. Nisam vozio Dastera, ali cenim da je to dobar izbor za mnoge porodice kod ns sa standatdom kojo imamo, posebno mnogo bolji od kupovine deset godina starog audija, bmw-a ili mercedesa, jer te automobile treba i održavati, a kvalitetno održavanje košta. Dakle svaka roba ima svog kupca i treba biti pametan.
    (Valdens, 7. jun 2021 01:19)

    # Link komentara

  40. Realno Škoda je najbolji autimobil ako se uzme u obzir odnos cena kvalitet. Kodiak je za Dastera svemirski brod.
    (Ivan, 6. jun 2021 16:22)

    Da, ali Kodiak sa pristojnom opremom košta barem 35 hiljada evra, praktično košta koliko i Audi A4. Nisu te dve stvari za poređenje.
    (Trlalala, 7. jun 2021 00:46)

    # Link komentara

  41. Ne zna švabo kaki se polovni BMW može kupit. Nego oni mislu da žive na visokoj nozi pa kupuju samo novo!
    (Pera, 7. jun 2021 00:35)

    # Link komentara

  42. @Slovenac
    Pa sto ne blejis na tvojim slovenackim portalima? Koj' ces andrak ovde kod nas da nam solis pamet. Ipak mislim da nisi ti nikakav Slovenac vec nas neki zgubidan eventualno iz Bosne.
    (magistar colovic, 7. jun 2021 00:29)

    # Link komentara

  43. @Slovenac
    I sve Slovence zovemo Janezima. Uzgred ti ka'em.
    (magistar colovic, 7. jun 2021 00:27)

    # Link komentara

  44. @C i n i k: sovinista, jer mi je smesna vasa prica oko dzipa i vespe? Covece, na cemu si ti? Imam jos 100 nekih fora, koje su mi smesne kod vas. I, sta sad?
    (Slovenac, 06. jun 2021 23:40)


    Pa pogledao sam komentare, ja nigde nsm procitao "dzip", nzn ko je to napisao..
    Tesko da si ti slovenac,pre ce biti nki ujka..
    (C i n i k, 7. jun 2021 00:00)

    # Link komentara

  45. @C i n i k: sovinista, jer mi je smesna vasa prica oko dzipa i vespe? Covece, na cemu si ti? Imam jos 100 nekih fora, koje su mi smesne kod vas. I, sta sad?
    (Slovenac, 6. jun 2021 23:40)

    # Link komentara

  46. @džaba ste krečili Da, u pravu si, ipak ima ponuda za povoljnog Renegade-a. Mada i to treba porediti sa automobilima iz salona Dačije. Meni deluje najbolja kupovina Renegade koji nude na sajtu za 15.990. Mislim da je to veći konkurent jeftinijoj verziji Dastera. Jer onaj ko gleda auto od 20.000e ili od 17.000e ne gleda da kupi Dastera.
    (T, 6. jun 2021 23:33)

    # Link komentara

  47. Godisnje oko 20 hiljada? Pa to je toliko mizerno, da ne vredi komentarisati. Vec sam pisao o toj temi, u 80% slucajeva to kupuju firme. 20 hiljada je presmesan broj ako se zna da se u Nemackoj na putevima svaki dan nadje preko 50 miliona vozila.
    (Straight Outta München, 06. jun 2021 13:54)
    De mi reci pametnjakovicu samo jednu firmu koja kupuje Dustera u Nemackoj? Sta lupetas!
    (ggg, 06. jun 2021 14:58)

    Posto sam gradjevinski inzenjer, evo recimo dosta firmi iz niskogradnje kupuje bas Dustera za inzenjere koji moraju da se voze po terenu. Takodje dosta opstina kupije isto za sektor kontrole gradjevinskih radova. Opustise druze, ako ne zivis i ne radis u Nemackoj, ne mozes znati. Dovoljno je izaci na autoban i videti ako nista drugo. Dusteri su uglavnom sa nalepnicama.
    (Straight Outta München, 6. jun 2021 23:05)

    # Link komentara

  48. Nije Švaba ljakse, kod nas se vozi samo 15+ godina BMW, AUDI bajo moj.
    (Jolie, 6. jun 2021 22:56)

    # Link komentara

  49. @džaba ste krečili, taj Rebegade ima gepek veličine 14 inča, a redovni godišnji ssrvis košta bar 1000 evra i da noraš da ga uradiš.
    (rebro, 6. jun 2021 22:22)

    Ako godišnje prelaziš 15 kkm, 8 redovnih godišnjih servisa, za ukupno 120 kkm, za Renegade 1,3T će te koštati ukupno 1.647,60 evra (manje nego za corollu 1,2T).
    A svakih 6 godina imaš i "veliki servis" i on je 288 evra.

    Da li je to tvojih 1.000 evra "GODIŠNJE" ? Da nisi malo primašio?

    Za Dačiju sve to košta manje?
    Dačija ti taj podatak neće ni dati (unapred). Tražio sam kod dva dilera. Isto prošao i kod Renoa, za isti 1,33 TCe.
    (džaba ste krečili, 6. jun 2021 22:47)

    # Link komentara

  50. @džaba ste krečili, taj Rebegade ima gepek veličine 14 inča, a redovni godišnji ssrvis košta bar 1000 evra i da noraš da ga uradiš.
    (rebro, 6. jun 2021 22:22)

    # Link komentara

  51. za te pare, moj glas ide za Hyundai Kona
    (Pop Cira, 6. jun 2021 21:59)

    # Link komentara

  52. Duster je kod nas preskup, cena na njihovom sajtu 16-17.000 €, i to sa 1.0 TCe motorom od 90ks, a pre nekoliko godina je na akciji bio Tucson sa 1.6 atmosfercom 132ks 16.990 €, potom pre par godina oko 17.000 € je koštao i Ford Kuga, kao i Sportage.


    Naš problem je što se cene automobila ne kreću u skladu sa našim platama, svi u Evropi kupuju na rate, pa i firme, i gleda se samo mesečna rata. Poenta je da li ćete za auto dati 70€ ili 170€ mesečno, ili 270-370€, sve zavisi kolika vam je plata i koliki su vam drugi troškovi.
    Neko voli da putuje, neko voli skuplju odeću, bolji laptop ili desktop računar, neko hoće da živi u većem stanu, većoj kući, a neko hoće skuplji auto. Neko može sve to da priušti, ali takvih je relativno malo.

    Uglavnom, za nas u Srbiji je i Dačia postala skupa, jer kad se pogleda cena Dastera čak i na kredit, ispada da možete za iste pare da kupite stan (ok, duži rok otplate, ali mesečna rata ista). Zamislite da nemca rata za auto košta kao rata za kuću ili stan, pa onda tamo niko ne bi kupovao automobile.


    I rumuni napredovali po pitanju enterijera, udobnosti vožnje, zaštite od korozije, ali, napredovali su i ostali, pa tako "napreduju" i cene, sada Polo košta oko 16-18.000 €, pa ko voli nek' izvoli. Nema više Polo za 11.990 evra, a na akciji za 9.900, sad Polo košta koliko je pre 10 godina koštao novi Golf ili Audi A3, a sad novi Golf i Audi A3 počinju od 21-22k evra (a da nije bazna oprema).
    (Veliki brat, 6. jun 2021 21:49)

    # Link komentara

  53. @ (Nemanja, 06. jun 2021 21:11)

    Koji to BMW star 2 god. možeš da kupiš za 18 000 EU ??? Naravno da je legalan i da nije slupan.
    (veki, 6. jun 2021 21:42)

    # Link komentara

  54. Realno Škoda je najbolji autimobil ako se uzme u obzir odnos cena kvalitet. Kodiak je za Dastera svemirski brod.
    (Ivan, 06. jun 2021 16:22)
    Možda i jeste bolji kodiak, ali drastično skuplji. Nisam ni siguran da je kodiak bolji terenac. Sigurno je bolji i udobniji na asfaltu, ali mislim kad se uporede cene, pre bih uzeo dustera
    (gangula, 6. jun 2021 21:26)

    # Link komentara

  55. @Kobaja Grande

    Tebe bi bilo sramota da vozis Daciju? Sine, koliko ti imas godina kada tako mislis i koristis takav nik? Punoletan si?
    (zmitjkoe, 6. jun 2021 21:18)

    # Link komentara

  56. Rumunjska kanta xaxaxax
    (fensi_lik_vracar)
    Na kojoj TV vračaš?
    (Goran, 6. jun 2021 21:15)

    # Link komentara

  57. Za tih 18,500 evra koliko Dacija košta može da se kupi jedan lep BMW 318d koji troši nekih 5 litara nafte sa nekih 50 k na satu. Niko ne može da me ubedi da će ta nova Dacija nekog bolje da služi nego BMW 2-3 godine star. Poslednjih 15 godina samo BMW vozim i prezadovoljan sam. Pre toga nema šta nisam vozio:"Forda, Hyundai-a, Opela, Lanciju Libru", itd......Ne radi se ovde o nekim kompleksima, BMW daje bezbednost i pouzdanost na putu. Nije Dacija automobil za neka velika putovanja. Da imam neke komplekse ne bih nekad vozio to što sam vozio. Prenosim isključivo lično iskustvo, svako zna za sebe šta mu je najbolje. Pozdrav.
    (Nemanja, 6. jun 2021 21:11)

    # Link komentara

  58. To kupuju većinom Švabe koje imaju kerove i starije Švabe. Odvratno auto haha
    (Dejan, 6. jun 2021 21:01)

    # Link komentara

  59. ne cudi uopste prodaja jeftinijih kola u nemackoj. onaj ko se odluci za kupovinu nekretnine u nemackoj sad mora da plati skoro duplo vise istu nego pre 6-7 godina. plate su za to vreme porasle oko 10%. u minhenu je moj kum kupio stan 95kvza 250k pre 10 godina i uzeo covek 2 garazna mesta. sada moze da ga proda za 400k ali nista ne moze da kupi. on i zena rade i sad gledaju da uzmu jos jedan stan za sina. ako ga izdaju morali bi da dodaju oko 500e za ratu da ga otplate za 20 godina. gledaju stan u istom kraju. zato kum vise negleda q7 nego ce da predje na pasata ili tiguana. njemu se moze 2 it plate u kuci pa mora da balansira sa ratama.
    (to sam samo ja, 6. jun 2021 20:29)

    # Link komentara

  60. Svasta covek procita u komentarima kad je tema Dacia ili 500L.
    Pisao sam, taksista y Loganu presao 360.000KM bez problema, drug kupio 500L pregazio nekih 200.000KM, njegove reci su "prezadovoljan sam, kako sam se nadao" Poenta je sto je ovde vise na ceni 1 Audi iz 2000-e, nego nov Duster. Ako kupis takav Audi, svi ce reci odlican, kao casa, nacice neku lepu rec, a ako kupis nov Daster, svi ce te cudno gledati i pitace te, sta ti se desilo?
    (Luka Laban, 6. jun 2021 20:06)

    # Link komentara

  61. Zaista se slažem sa je Renegade od 18500 bolji od Dastera za iste pare. Problem je samo što je to ponuda za firme, tj. nije uključen PDV. Kolika je ponuda za građanstvo? Ako je za 20% veća, taj auto je 22.000e. Ne kažem da to i dalje nije bolja ponuda od Dastera, ali ne možete direktno porediti automobile ako je jedan 50% skuplji od drugog.
    (T2, 6. jun 2021 14:45)

    Evo, sa ovom opcionom metalik bojom (metalik siva je kod Renegade besplatna, kao što je npr. kod 2008 besplatna metalik narandžasta) imaš Renegade 2021. godište top paket Limited+Promo paxk sa 1,3T od 150 ks i AT i na ovom oglasu za 20.590 (sa PDV).
    Evo link [link]

    Sa metalik sivom je taj Renegade 600e manje, tj. 19.990.

    Duster nije loše vozilo, samo je u Srbiji realno preskup u svetlu onoga što nudi i kako je opremljen za te pare.
    Čak i u odnosu na novog Sandera Duster je u gami Dačije teška klotara.
    A finansiranje koje nudi Dačija nije ništa posebno. Pogedajte im, primera radi, ponudu za novi Sandero za "kredit bez učešća". Evo link: [link]
    Deluje na prvi pogled povoljneo. Ali, samo pomnožite iznos fiksne rate sa brojem rata, pa cifru koju dobijte podelite sa prodajnom cenom. Od iznosa kamate bolji glava. Kredit jeste bez učešća, ali, kamata je maltene zelenaška.
    (džaba ste krečili, 6. jun 2021 19:57)

    # Link komentara

  62. Duster 1.3t 4x4 kosta celih 18.000eur.
    Bolje dodati hiljadu-dve i pazariti JEEP Renegade ili Suzuki Vitara : bolja zavrsna obrada, kvalitetniji i mnogo bolje drze cenu. A i nije te sramota kad u drustvu kazes sta vozis.
    (Kobaja Grande, 06. jun 2021 13:46)

    Samo nemoj o "kvalitetu" enterijera kod Vitare . Jeftiniji enterijer ima samo Lada, ako ne racunam Kineska i Indijska vozila
    (Daki, 6. jun 2021 19:48)

    # Link komentara

  63. Ja necu nista, samo mi interesantno da zevam po ovolikim komentarima. Svasta.
    (Aca, 6. jun 2021 19:46)

    # Link komentara

  64. Sudeći po komentarima za Dasterom se ipak digla prašina !
    (Superhik, 6. jun 2021 19:46)

    # Link komentara

  65. Video sam Daciju u Nirnbergu prošle godine kod našeg zemljaka. Razlikuje se od one za naše tržište. Mnogo dodatne opreme, lepše izgleda unutra. Plastika je bolja, sedišta, ima mapu puta sa velikim ekranom. I zato tamo 17 hiljada a kod nas 10 hiljada evra
    (Johny, 6. jun 2021 19:31)

    # Link komentara

  66. Poenta je da Dačija može biti svačija, a ko to nije skont'o ima problem sa percepcijom jer mu je bitniji BMW ili AUDI star 20-tak godina nego nov pouzdan automobil koji ispunjava sve EU standarde pa makar to bila i Dačia. Radije će sada zbog ovih starudija zvučnog imena da obilazi auto-otpade da uštedi na katalizatoru ako ga nađe upotrebljivim nego da ne razmišlja o tome.
    (XXL, 6. jun 2021 19:22)

    # Link komentara

  67. @covece ne ljuti se
    Upravo suprotno.
    Daciu Duster kupuju pa skoro iskljucivo Nemci.
    Rumuni, Bugari i ostali kupuju Mercedes, BMW i Audi, stare preko deset godina sa kilometrazom 250k+.
    Jel znas nekog gastarbajtera koji vozi Duster. Ni ja.
    (Milan, 6. jun 2021 19:14)

    # Link komentara

  68. @ JA sam zadnji put primetio, da vi u SRB sve terence zovete dzip, hahhaahahaha
    (Slovenac, 06. jun 2021 08:55)


    Kolokvijalno vrv..
    Mozda i jesi slovenac nzn ali da si tolko ogranicen, nadrealno je..
    (C i n i k, 6. jun 2021 19:09)

    # Link komentara

  69. @Trolenac: Ja sam dosao, da. Kao i ti, sto si dosao. I da, nasmejao sam se slatko, kad sam to cuo, i sta sad? Da nisi "iznenagjen i uvregjen", sto se smejem? Ti si od one, ozbiljne sorte? Vidim, da vas ima takvih u SRB sve vise, i vise. Dok sam ja 80-ih sluzbovao u BG, bilo mi je extra. Non stop smeh i zabava sa Srbima. Nisam vas navikao na takve, sorry. Nista licno. Capisch?
    (Slovenac, 06. jun 2021 17:44)


    Ja imam bas odlicne prijatelje slovence, nijedan nje sovinista, nekako mi mrznja slovenaca prema SRB ne ide, nije normalno, e sad vrv da ima i razlicitih slovenaca jbg...
    (C i n i k, 6. jun 2021 19:06)

    # Link komentara

  70. Živim u Danskoj. Izgledaili bi ste se kad bi videli koliko Danaca vozi Dačiju I Škodu.
    (Mirko, 6. jun 2021 18:52)

    # Link komentara

  71. Manite se ljudi tih sirotinjski fora"njima nije važno" važno je, kola su svuda u svetu statusni simbol. Nismo to mi izmislili. Jedina razlika je što se tamo negde kupuje novo (ako se može) a kod nas polovno.
    (ciga, 6. jun 2021 18:46)

    # Link komentara

  72. Rumunjska kanta xaxaxax
    (fensi_lik_vracar, 6. jun 2021 18:14)

    # Link komentara

  73. Bajo moj, dačija se ovde kupuje za dzeparac, a ne voze ga švabe, već njihovi radnici mahom iz Rumunije, Bugarske i Balkana. A da je kanta, kanta je!
    (čoveče ne ljuti se, 6. jun 2021 18:08)

    # Link komentara

  74. @Trolenac: Ja sam dosao, da. Kao i ti, sto si dosao. I da, nasmejao sam se slatko, kad sam to cuo, i sta sad? Da nisi "iznenagjen i uvregjen", sto se smejem? Ti si od one, ozbiljne sorte? Vidim, da vas ima takvih u SRB sve vise, i vise. Dok sam ja 80-ih sluzbovao u BG, bilo mi je extra. Non stop smeh i zabava sa Srbima. Nisam vas navikao na takve, sorry. Nista licno. Capisch?
    (Slovenac, 6. jun 2021 17:44)

    # Link komentara

  75. @Trolenac: Pa onda smo se nasli, imenjace?
    (Slovenac, 6. jun 2021 14:05)

    Nismo. Ti si došao da nam se smeješ a ispao si smešan.
    (Trolenac, 6. jun 2021 16:34)

    # Link komentara

  76. Kod nas ljudi koji ne uspeju u zivotu preturaju po smecu a u nemackoj voze dacie isl...Nemas ti pojma rodjace garant vozis neki trotinet pa se tesis time,ispada da u nemackoj ima naj manje nemaca i sta je po tebi pravi nemac isto kao i kod nas pravi srbin(balkanac) djubretar.. 

    Pola evrope presao i bez obzira na naciju,plateznu moc isl. samo siromasi u dusi (stipse) voze jeftina kola,jedan je zivot i treba ga proziveti a ne stiskati se..
    (boki, 06. jun 2021 13:19)

    Šta ti to znači da se neko stiska? Da li kompleksi rade i treba da pikazješ status. Auto kada izdaje iz radnje crna mu pada za 10%. Vozilo treba da služi svrsi a ne za pokazivanje statusa. Onaj ko je stalno na točkovima treba da ima siguran auto. Ljudi na zapadu kupuju kola na ime firme jer im se to odbija od godišnjeg poreza ili na finansijski lizing ali ne kakav je kod nas. Vozilo je u vlasništvu banke. Gume, servis i ostalo na teret banke. Možeš da ga promeniš posle pola godine
    (Johny, 6. jun 2021 16:26)

    # Link komentara

  77. Realno Škoda je najbolji autimobil ako se uzme u obzir odnos cena kvalitet. Kodiak je za Dastera svemirski brod.
    (Ivan, 6. jun 2021 16:22)

    # Link komentara

  78. U Rusiji se prodaje kao Reno i sa znakom Renoa
    (Čiki, 6. jun 2021 16:19)

    # Link komentara

  79. Cena mu je previsoka. Bio bi privlacniji sa nizom cenom za to sto nudi.
    (penzioner, 6. jun 2021 15:41)

    # Link komentara

  80. Duster 1.3t 4x4 kosta celih 18.000eur. Bolje dodati hiljadu-dve i pazariti JEEP Renegade ili Suzuki Vitara : bolja zavrsna obrada, kvalitetniji i mnogo bolje drze cenu. A i nije te sramota kad u drustvu kazes sta vozis.

    @(Kobaja Grande, 6. jun 2021 13:46)

    Mene bi bilo sramota da imam takvo iskompleksirano "drustvo", koje te ceni na osnovu toga sta vozis. Kakvi uzaludni zivoti.
    (moj auto je veci od tvog, 6. jun 2021 15:41)

    # Link komentara

  81. Duster 1.3t 4x4 kosta celih 18.000eur.
    Bolje dodati hiljadu-dve i pazariti JEEP Renegade ili Suzuki Vitara : bolja zavrsna obrada, kvalitetniji i mnogo bolje drze cenu. A i nije te sramota kad u drustvu kazes sta vozis.
    (Kobaja Grande, 06. jun 2021 13:46)

    Želja mi je da kupim novi auto. Ako budem u situaciji da kupujem novo, kupiću ono za budem mogao da se ispružim. Dakle, ono što sebi budem mogao da priuštim. Dakle, za sebe a ne za društvo. Ako budem kupovao novo, znam da je to moj auto i da sam ga ja platio svojim radom, nema razloga da me bude sramota.
    (Zlatko, 6. jun 2021 15:19)

    # Link komentara

  82. Samo jedna stvar, da li ste se zapitali zašto toliko Nemaca ali i Francuza voze ta mala i jeftina kola. Živeo sam do prošle godine u Strazburu i na ulicama ima poprilično mnogo Clia, Megana, 208, C3 itd. Baš retko ćete videti Proše ili nešto poput toga.
    OK Francuzi više vole da potroše na skupe cipele odeću nego kola u ondosu na Nemce, ali ima i jedan drugi bitniji razlog. Njima auto treba da bi se vozili po gradu od kuće do posla i do prodavnice, baš retko idu kolima na produženi vikend. Ako hoće u Lion ili Pariz verovatno će ići vozom, ako idu van zemlje putovaće najčešće avionom. I to je suština.

    Ljudi našeg porekla koji žive u Francuskoj i Nemačkoj verovatno će kupiti stariji premium automobil, jer će njima biti udobnije da voze do kuće bila ona u Slavonskom Brodu, Smederevu ili Mostaru, jednostavno njima je lakše tako i plus dobar je statusni simbol.

    Francuzi nemaju tih problema, a verovatno ni Nemci, zato nemaju problem sa Dasterom, Kliom, Fabiom itd.
    (LaHaine, 6. jun 2021 15:17)

    # Link komentara

  83. Koliko kompleksaša na jednom mestu!
    Polovina ih živi u iznajmljenim stanovima ali im ne valja novi Daster.
    (Srećko, 6. jun 2021 15:06)

    # Link komentara

  84. Dačija najgori brand, imamo u firmi Sandero teško smeće, neudoban auto katastrofa bolji Golf 4 od njega to vam je Rumun.
    Ne vredi davati pare za to.
    (koks, 6. jun 2021 15:00)

    # Link komentara

  85. Godisnje oko 20 hiljada? Pa to je toliko mizerno, da ne vredi komentarisati. Vec sam pisao o toj temi, u 80% slucajeva to kupuju firme. 20 hiljada je presmesan broj ako se zna da se u Nemackoj na putevima svaki dan nadje preko 50 miliona vozila.
    (Straight Outta München, 06. jun 2021 13:54)
    De mi reci pametnjakovicu samo jednu firmu koja kupuje Dustera u Nemackoj? Sta lupetas!
    (ggg, 6. jun 2021 14:58)

    # Link komentara

  86. @(Slovenac, 6. jun 2021 08:55)
    A шта си приметио предњи пут?
    (Шумадинац, 6. jun 2021 14:50)

    # Link komentara

  87. Zaista se slažem sa je Renegade od 18500 bolji od Dastera za iste pare. Problem je samo što je to ponuda za firme, tj. nije uključen PDV. Kolika je ponuda za građanstvo? Ako je za 20% veća, taj auto je 22.000e. Ne kažem da to i dalje nije bolja ponuda od Dastera, ali ne možete direktno porediti automobile ako je jedan 50% skuplji od drugog.
    (T2, 6. jun 2021 14:45)

    # Link komentara

  88. @Shone
    Kad im istekne lizing prodavace ga Srbima pod sloganom vozila baba sa kracom nogom nedeljom do pijace.
    (Milojko, 6. jun 2021 14:41)

    # Link komentara

  89. Najbolji auto je nov auto ...rekao Ford
    (Lex, 6. jun 2021 14:39)

    # Link komentara

  90. Duster 1.3t 4x4 kosta celih 18.000eur.
    Bolje dodati hiljadu-dve i pazariti JEEP Renegade ili Suzuki Vitara : bolja zavrsna obrada, kvalitetniji i mnogo bolje drze cenu. A i nije te sramota kad u drustvu kazes sta vozis.
    (Kobaja Grande, 06. jun 2021 13:46)

    zatoti vozis neki "bolji" npr BMV,polovan,uvezen iz nemacke,prvi vlasnik,baba,sedeo u garazu 10godine,godiste 2000

    pa bolje da das 20k evra za nov auto uz sta dobijas i garancije nego neki markiran iz babine garaze kome je 10x vracana kilometraza,proso citavu eu 300x,motor menjen 20x itd.
    (Bata, 6. jun 2021 14:37)

    # Link komentara

  91. @Trolenac: Pa onda smo se nasli, imenjace?
    (Slovenac, 6. jun 2021 14:05)

    # Link komentara

  92. @Lannister: nije valjda da i sve skutere zovete Vespa??? Genijalno!
    (Slovenac, 6. jun 2021 14:02)

    # Link komentara

  93. @Rodion Gataulin: tebi hahahahaha reakcija, deluje, kao da je neko zbunjen?
    (Slovenac, 6. jun 2021 13:58)

    # Link komentara

  94. Godisnje oko 20 hiljada? Pa to je toliko mizerno, da ne vredi komentarisati. Vec sam pisao o toj temi, u 80% slucajeva to kupuju firme. 20 hiljada je presmesan broj ako se zna da se u Nemackoj na putevima svaki dan nadje preko 50 miliona vozila.
    (Straight Outta München, 6. jun 2021 13:54)

    # Link komentara

  95. Duster 1.3t 4x4 kosta celih 18.000eur.
    Bolje dodati hiljadu-dve i pazariti JEEP Renegade ili Suzuki Vitara : bolja zavrsna obrada, kvalitetniji i mnogo bolje drze cenu. A i nije te sramota kad u drustvu kazes sta vozis.
    (Kobaja Grande, 6. jun 2021 13:46)

    # Link komentara

  96. tih 200000 ne znaci bas nista
    tamo je mesecno povoljniji nego sto je kod nas rata+pretplata za bolji telefon
    skoro pola Nemaca nosi sandale na carape tako da ovih 200000 nema problem sa tim da vozi dziberski auto niti uopste razmislja o njemu
    na eventualne tupave prozivke ne odgovaram
    mozete ostaviti mail da posaljem svoj mesecni izvod iz banke i 2 ocitane saobracajne
    (Posteno, 6. jun 2021 13:20)

    # Link komentara

  97. Surovoiskrenaosoba?
    Nije tako! Bas nasi i turci sve pare dadose da voze dobra Auta i žao mi je što je tako, dok baš nemci su puno skromniji, mogli bi ali bas oni kupuju Dačiju. Oni imaju druge prioritete nego stranci, stranci misle da su uspeli u životu ako voze dobar Auto, a dok ga otplate ima da svisnu.
    (Mikša, 06. jun 2021 11:27)

    Kod nas ljudi koji ne uspeju u zivotu preturaju po smecu a u nemackoj voze dacie isl...Nemas ti pojma rodjace garant vozis neki trotinet pa se tesis time,ispada da u nemackoj ima naj manje nemaca i sta je po tebi pravi nemac isto kao i kod nas pravi srbin(balkanac) djubretar..

    Pola evrope presao i bez obzira na naciju,plateznu moc isl. samo siromasi u dusi (stipse) voze jeftina kola,jedan je zivot i treba ga proziveti a ne stiskati se..
    (boki, 6. jun 2021 13:19)

    # Link komentara

  98. Patetican pokusaj bota da proda Fiat djubre. Ima jedan jos gori sto reklamira nekakvu jadnu rent a car agenciju...
    (Pantelija, 6. jun 2021 08:13)

    Čovek (diskutant moron) ne botuje jer renegejd za 20.000 jeste mnogo bolja kupovina od dastera za 17500.
    (Nišlija, 6. jun 2021 13:12)

    # Link komentara

  99. Za neobaveštene u najvećem srpskom sportu ko je u pravu i šta je bolje samo mala činjenica. U Duster se ugrađuje isti motor kao u Mercedes A klase. Proverite.
    (Baja, 6. jun 2021 13:12)

    # Link komentara

  100. @ JA sam zadnji put primetio, da vi u SRB sve terence zovete dzip, hahhaahahaha
    (Slovenac, 06. jun 2021 08:55)

    Da, kao i žilet, itison, imalin i ko zna šta sve po firmama koje su prve proizvele neke stvari koje do tad nisu postojale... Baš smo fer prema inovativnim ljudima, odajemo im počast, zar ne?
    (Lax, 6. jun 2021 13:12)

    # Link komentara

  101. Sve safari vozaci ccc. Glupi su oni koji kupuju suv a nije 4x4. Dacia ne valja, Vitara ne valja, itd. Uzas od ljudi.
    Niko ne kometarise one koji imaju Land Rovere, BMW suv-ve, .... kada naidju na lezeceg, prelaze kao po jajima, a takvima smeta Duster i Vitara.
    (neko ko zna, 6. jun 2021 13:07)

    # Link komentara

  102. Cudo je kako neki ljudi koji vjerovatno nikad nisu krocili u Njemacku dolaze do misljenja, koje jos treba podijeliti na internetu.
    Po ovim komentarima ispada da je tih 20 000 u 10 god toliki broj da se u Njemackoj vozi samo Dacia.
    Prvo mislim da ne postoji marka automobila koja nije zastupljena u Njemackoj, da vidite samo koliko ima onih ruznih Ignisa...
    Nisam neki strucnjak za auto trziste, ali moj zakljucak je ovakav, ko nema sredstva ili ne zeli da daje puno za Mecku, BMW, Audi,.. kupuje ono sto je najpovoljnije na rate.

    I da u Njemackoj ipak najvise voze domace, Bavarska ubjedljivo najvise BMW i Audi
    (Jovan, 6. jun 2021 13:06)

    # Link komentara

  103. Nemci su racionalni ljudi i to sto voze Daciju, nije nikakvo cudo, mada nama tako izgleda! Te automobile tamo ne voze Rumuni, ni Srbi, ni Turci, nego bas Nemci, a ovi navedeni voze sto i ovde, polovne Golfove i Audije! Pa on je iz Rumunije otisao da bi kupio Audi, a ne Daciju!
    (rani, 05. jun 2021 22:47)

    Privatno vozim Audi 9 godina star , a vozio sam i firmin Dacia Daster 3 godine star , uporedjivati ta dva brenda nije vredno .
    (mishel, 6. jun 2021 12:59)

    # Link komentara

  104. @gagi

    tamo ih sigurno ne kupuju balkanci
    (Dejo, 6. jun 2021 12:55)

    # Link komentara

  105. Malo je to znajući koliko Rumuna, i ostalih balkananaca živi u Nemačkoj.
    (Gagi, 06. jun 2021 11:50)

    Oni voze 10 godina stare bembare sa 500k km.
    (steva, 6. jun 2021 12:41)

    # Link komentara

  106. Osiromašili Nemci, uostalom kao i ostatak Evrope.
    (mile, 6. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  107. Ja sam očito neka zlatna sredina po komentarima. Niti me interesuju premijum nemci niti imam poverenja u francuze, talijane a pogotovo njihove istočnoevropske filijale. Volim oduvek azijate, taman fini balans kvaliteta i cene.

    Samo ću da napomenem da sam 2002 kupio ružnog hyundai accenta za 8500 maraka, auto prešao 420 hiljada kilometara uz redovna održavanja.
    (Salašar, 6. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  108. JA sam zadnji put primetio, da vi u SRB sve terence zovete dzip, hahhaahahaha
    (Slovenac, 06. jun 2021 08:55)

    A šta si primetio prednji put?
    (brdski, 6. jun 2021 12:07)

    # Link komentara

  109. Može žena da bude sa sela, ali auto mora iz Nemačke...
    (komentator, 6. jun 2021 12:04)

    # Link komentara

  110. 500L je za ovog krsa mercedes licno!
    (vlado, 6. jun 2021 11:58)

    # Link komentara

  111. Malo je to znajući koliko Rumuna, i ostalih balkananaca živi u Nemačkoj.
    (Gagi, 6. jun 2021 11:50)

    # Link komentara

  112. 20 godina vozim Fiat i u suštini sam zadovoljan , malo mi smeta kad taj brand neko nazove đubretom ...

    Idi kupi neko njemačko dizlo sa falš softverom , pokrij se ušima i ćuti !!!
    (Milutin, 6. jun 2021 10:17)

    Nemas ti prijatelju para za bolje, a voleo bi pa se tesis.
    (Pantelija, 6. jun 2021 11:27)

    # Link komentara

  113. Surovoiskrenaosoba?
    Nije tako! Bas nasi i turci sve pare dadose da voze dobra Auta i žao mi je što je tako, dok baš nemci su puno skromniji, mogli bi ali bas oni kupuju Dačiju. Oni imaju druge prioritete nego stranci, stranci misle da su uspeli u životu ako voze dobar Auto, a dok ga otplate ima da svisnu.
    (Mikša, 6. jun 2021 11:27)

    # Link komentara

  114. Od SDSS* stigosmo do SDŠS**...

    "Dacia" uber alle !

    * Samo "Dacia" Srbina spasava.
    ** Samo "Dacia" Švabu spasava.
    (Čeki opinionista del cazzo, 6. jun 2021 11:21)

    # Link komentara

  115. vozio dustera (2018g) od 3km do 59.000km 1.5 dci
    udobnost-nema je
    stabilnost- nema je
    preglednost katastrofa
    zadnja klupa samo za decu
    vozacevo sedište škripalo od oko 10k km
    svaka 2 meseca ga dotezali u servisu.
    servo prestao da radi na 24k km
    na 28k km 'špulna' volana.
    na 35k kabinski ventilator radio samo na četvrtoj brzini.
    prednji diskovi krivi na 42k
    bilo je tu još sitnica...
    grozan automobil.. a nije baš da je jeftin..
    jedino 4x4 mi je pomogao jednom i to je to da valja...
    (davor, 6. jun 2021 11:09)

    # Link komentara

  116. Економска криза 2008/09. је дигла продају Сандера управо на тржишту ЕУ, коме, у основи, није била ни намењена. Поправила је продају Реноу и помогла да кризу практично не осети!
    Криза је поново. Најмањи пад вредности имају јефтинија возила...
    Маните се пљувања!
    (Каурин, 6. jun 2021 10:59)

    # Link komentara

  117. I te kako bi se iznenadio, jer:

    [link]

    klot ide od 11990 a najskuplji je nekakav "Celebration" od 16890€, UPE znači Unverbindliche Preisempfehlung tj maloprodajna cena da te jadnog ne zbuni.

    Znači ne prodaju se one u Nemačkoj jer su mnogo lepe, nego zato što za taj novac ima malo toga drugog da se kupi.
    (Rodion Gataulin, 5. jun 2021 23:15)

    Ako kačiš link onda proveri šta piše ili zlonarno pogrešno kažeš da je najskuplji daster manje od 17k.Na linku su početne cene za date nivoe opreme. Ab znači od (iako ne znam nemački očigledno je). Dakle kad sam malo proverio, dizel sa pogonom na sva četiri, ide preko 20k.
    (Gbh, 6. jun 2021 10:58)

    # Link komentara

  118. Kupili ga nasi i turci..to ni jedan nemac nije kupio.
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 06. jun 2021 10:16)
    Kako samo grešiš. Naši i Turci u nemačkoj to ne bi kupili u životu. Nemci, praktični kakvi jesu, to kupuju za firme i za žene ko živi u brdovitom kraju i selu. Radio u takvim firmama, pikap uglavnom Dacia, odrađuje vrhunski posao. Daster do gradilišta, nemački premijum u garaži.
    (Nenad, 6. jun 2021 10:56)

    # Link komentara

  119. evo ja imam 4 godinu dustera I nikakve zamerke nisam imao presao oko 130000 km 4-5 puta na planinu u zimskim uslovima, 10 ak puta do mora sve fino I glatko. samo da napomenem da smo u isto vreme kupili komšija I ja auto, on polovnog chervolet suv sa full opremom bla bla...njegov sad pokriven ceradom, motor ceka iz svedske ...bla bla....a dali isto novca:)
    (b.m, 6. jun 2021 10:52)

    # Link komentara

  120. Zanimljivo da su Duster i Vitara kad su se pojavili kostali oko 16 hiljada eura sa 4x4 i benzinskim motorom a sad za 21 hiljadu dobijete 1.0 valjda turbo motokultivatorskog trocilindrasa.
    Dobro de, malo sam konzervativan i ajde da je taj motor u smartu, twingu i drugim malisanima ali u SUV sa 4x4 ne mogu da svarim.
    Kao i sva SUV kvaziterenska vozila moze da posluze van asfalta ali kod svakodnevnog zavrsavanja posla u sumi i njivi platicete danak posle nekoliko godina.
    Uglavnom kupci takvih vozila i nisu najbolji off road vozaci pa im je efekat slicnan sa koje imaju brdjani sa golfom 2.
    (Aleksa Pufta, 6. jun 2021 10:49)

    # Link komentara

  121. Odlično vozilo. Terao sam ga i po ozbiljnim terenima. Uz dobre gume ide gde god...
    (Darko, 6. jun 2021 10:48)

    # Link komentara

  122. Da se razumemo Dacia Duster, je jedno ružno đubre od auta, ali za te novce bolji nazovi terenac ne možeš kupiti, to što su prodali 200000 komada u Nemačkoj je isto merili ko što je Zastava prodavala automobile u Americi.
    Taj nemac što je kupio Daciu pre bi kupio i Škodu i japanca, ali za te pare nema a voleo bi da vozi nazovi terenca.
    (Master Yoda, 6. jun 2021 10:45)

    # Link komentara

  123. @JA sam zadnji put primetio, da vi u SRB sve terence zovete dzip, hahhaahahaha
    (Slovenac, 6. jun 2021 08:55)

    Ja sam primetio da neko koga TO može da zbuni, ima IQ
    (Rodion Gataulin, 6. jun 2021 10:40)

    # Link komentara

  124. JA sam zadnji put primetio, da vi u SRB sve terence zovete dzip, hahhaahahaha
    (Slovenac, 6. jun 2021 08:55)

    Taj uobičajeni postupak u svim jezicima se u semiotici zove metonimija i u ovom slučaju predstavlja zamenu proizvođača (obično poznatog ili tipičnog) za proizvod. Npr. Aleva za mlevenu papriku, kaladont za pastu za zube, polo majica za majicu sa kragnom,vespa za skuter itd...
    (Lannister, 6. jun 2021 10:38)

    # Link komentara

  125. @Zacvo

    Lupaš gluposti. Ima ih svuda i kupuju ih nemci kao 2 ili 3 auto. Balkanci i dalje leba ne jedu al voze mečke, bmw i pasate.
    Bolest.
    (Nenad, 6. jun 2021 10:37)

    # Link komentara

  126. treba svabama objasniti da je za te pare bolji polovni 520d M///POWER...
    (kekw, 05. jun 2021 21:16

    tebi treba neko da nacrta zašto 10 godina star m bmw kome je izvađena duša košta kao nova Dačija.
    (Ra, 6. jun 2021 10:33)

    # Link komentara

  127. @ Zacvo,
    U Nemackoj se godisnje proda oko 3 miliona novih automobila. Za 11 godina su 33 mil. 200000 od 33 mil je 0,6%. Ako cemo da budemo iskreni, za Daciju solidan uspeh na veoma jakom nemackom trzistu, s obzirom da je u pitanju samo jedan njihov model. Mozda neko zna koliko imaju % udela na trzistu sa svim modelima. Pozz.
    (Oliver, 6. jun 2021 10:29)

    # Link komentara

  128. Ako neće da mu promene i kvake (da budu prijatne kao na novom Sanderu, koje su sada napokon makar kod te Dačije kao na svakom normalnom vozilu) džaba im sve ostalo, jer su one praistorijske kvake na Dusteru bukvalno odvratne i na dodir i za upotrebu. Sa druge strane, u Srbiji za 19.990 dobijate Jeep Renegade 1,3T sa 150 ks i AT u top opremi sa metalik bojom, koja je kod dačije nezamisliva (panorama, adaptivni tempomat ... ), pri čemu Duster već sada sa 1,3 T sa 130 ks i 6MT bez opcionala (pa i bez boje) košta oko 17,5k u baš isposničkoj opremi (zovu je "Prestige") u odnosu na taj top Renegade (Limited+Promo pack). Na oglasima Duster dizel košta i po 20,5 hiljada.
    I ne samo to. Neka proba čovek od 190 cm da sedne pozadi u ta dva vozila. U jedno neće moći. A u drugo će pozadi lepo sesti i čovek visine 2 metra.
    Duster je teška teskoba u odnosu na Renegade.
    (džaba ste krečili, 5. jun 2021 23:05)

    "Patetican pokusaj bota da proda Fiat djubre..."
    (Pantelija, 6. jun 2021 08:13)

    "Dačija Duster je "avijon", a Jeep Renegade je najveća "kanta", a sve to za slične pare !!!"

    Je li sada dobro napisano, prodajni savetniče Dačije ?

    Ili, da kažem:

    "Dačija je najbolja vrednost za vaš novac i svako ko kupi nešto drugo, a ne nju, to je najveći debil !!!"

    Da li mi je sada dat "oprost greha" što sam se drznuo da na temi o dačiji izvršim poredjenje dva vozila, pa i onog objektivnog dela, njihove cene i opreme ? A i spoljnih kvaka na vozilu...
    (džaba ste krečili, 6. jun 2021 10:26)

    # Link komentara

  129. @surovoiskrenaosoba
    Upravo ga i nemci kupuju. Turcin ili Balkanac nece kupiti Daciu jer ne mogu njome da se pohvale. I u Svajcarskoj se solidno vodi i Duster i Sandero. Sve ih svajcarci kupuju.
    (kako da ne, 6. jun 2021 10:25)

    # Link komentara

  130. JA sam zadnji put primetio, da vi u SRB sve terence zovete dzip, hahhaahahaha
    (Slovenac, 6. jun 2021 08:55)

    Ja sam primetio da ti moraš da govoriš strani jezik i da troluješ po stranim portalima da bi imao smisao u životu, hahahahahahaha
    (Trolenac, 6. jun 2021 10:20)

    # Link komentara

  131. @Pantelija
    Šta ti prijatelju voziš , biciklu ?!?!

    20 godina vozim Fiat i u suštini sam zadovoljan , malo mi smeta kad taj brand neko nazove đubretom ...

    Idi kupi neko njemačko dizlo sa falš softverom , pokrij se ušima i ćuti !!!
    (Milutin, 6. jun 2021 10:17)

    # Link komentara

  132. Duster vise nije jeftin auto, cena mu ide i do 20000e
    (realno, 6. jun 2021 10:17)

    # Link komentara

  133. Kupili ga nasi i turci..to ni jedan nemac nije kupio.
    (Surovoiskrenaosoba tzv.realista, 6. jun 2021 10:16)

    # Link komentara

  134. Meni je to sasvim solidan automobil.Pogotovu za nase uslove.
    (Zoc, 6. jun 2021 10:11)

    # Link komentara

  135. Porast prodaje Dacie (i Škode) u Zapadnoj Evropi nije odraz kvaliteta tih automobila, već je pokazatelj rapidnog pada standarda gradjana EU. Ovo je neprijatna vest koja bi trebalo da zabrine sve države i gradjane Evrope.
    (Stingray, 6. jun 2021 08:07)

    Kakav crni pad standarda.Moram da ti drušim sneška pa da ti kažem da se to kupuje kao drugi ili čak treći auto, detetu kad položi za vozačku ili neki penzioner koji ne vozi puno. Pozdrav iz Bavarske!
    (Alex, 6. jun 2021 10:07)

    # Link komentara

  136. Moj debeli rodjak u penziji vozi Duster u Nemackoj. Moze da stane u njega, da napakuje kad ide u kupovinu, sta mu vise treba? Eh da, nije krvni rodjak, nego nemac koji je ozenio nasu rodjaku.
    (Randu, 6. jun 2021 09:31)

    # Link komentara

  137. JA sam zadnji put primetio, da vi u SRB sve terence zovete dzip, hahhaahahaha
    (Slovenac, 6. jun 2021 08:55)

    # Link komentara

  138. Ne cveta cveće trenutno nigde. To je opšte poznata činjenica.
    (Vozač, 6. jun 2021 08:45)

    # Link komentara

  139. Ако су Срби рекли да је ваља, онда не ваља.
    (Milos Radunkovic, 6. jun 2021 08:23)

    # Link komentara

  140. Ako neće da mu promene i kvake (da budu prijatne kao na novom Sanderu, koje su sada napokon makar kod te Dačije kao na svakom normalnom vozilu) džaba im sve ostalo, jer su one praistorijske kvake na Dusteru bukvalno odvratne i na dodir i za upotrebu. Sa druge strane, u Srbiji za 19.990 dobijate Jeep Renegade 1,3T sa 150 ks i AT u top opremi sa metalik bojom, koja je kod dačije nezamisliva (panorama, adaptivni tempomat ... ), pri čemu Duster već sada sa 1,3 T sa 130 ks i 6MT bez opcionala (pa i bez boje) košta oko 17,5k u baš isposničkoj opremi (zovu je "Prestige") u odnosu na taj top Renegade (Limited+Promo pack). Na oglasima Duster dizel košta i po 20,5 hiljada.
    I ne samo to. Neka proba čovek od 190 cm da sedne pozadi u ta dva vozila. U jedno neće moći. A u drugo će pozadi lepo sesti i čovek visine 2 metra.
    Duster je teška teskoba u odnosu na Renegade.
    (džaba ste krečili, 5. jun 2021 23:05)

    Patetican pokusaj bota da proda Fiat djubre. Ima jedan jos gori sto reklamira nekakvu jadnu rent a car agenciju...
    (Pantelija, 6. jun 2021 08:13)

    # Link komentara

  141. Porast prodaje Dacie (i Škode) u Zapadnoj Evropi nije odraz kvaliteta tih automobila, već je pokazatelj rapidnog pada standarda gradjana EU. Ovo je neprijatna vest koja bi trebalo da zabrine sve države i gradjane Evrope.
    (Stingray, 6. jun 2021 08:07)

    # Link komentara

  142. Bavarac kadar nevera.
    (QurIber, 6. jun 2021 05:10)

    # Link komentara

  143. 200.000 primeraka za 11 godina u Nemačkoj. To je toliko mali broj da predstavlja statističku grešku. Ljudi nisu svesni koliko se automobila proda u Nemačkoj na godišnjem nivou.
    A ovde se komentatori raspravljaju kako Švabe voze Daciu. Da vam neko da nagradu da nađete daster u Nrmačkoj, trebalo bi vam bar mesec dana
    (Zacvo, 6. jun 2021 01:50)

    # Link komentara

  144. Ха, ха, ха ... 200000 Њемаца нема појма ( глупсони ) да су за новац који дају за Дачију могли купити под носом ( слепци ) АУТО ИКОНУ којој се клањају, коју обожавају, која испуњава бескрајном самоважношћу и поносом сваког дана 24 сата, нарочито у Србији, Албанији, Португалији ... а зове се? половни премијум дизел маде ин Германи ... "ДАС АУТОООО"!!!
    Извињавам се свим Балканцима и Европљанима што нисам споменуо и препоносне, надуване као сеоске попе, "богате" сељобере из Лос Манђелоса града са највише "кампера" на тротоару, самохвалисаве препоносне посетиоце ове стране који презиру робље и лимузинице који они гањају од тачке А до тачке Б у њиховом туробном и несретном животу јер не могу приуштити полован Х5 као неки др. сељобер истекао из глади и жеђи у берићеТТТТТТТТТ
    "Возиш дизел?
    Не волим дизел то ми звучи јефтино, а ја не волим се возити јефтино"
    Кларксон одговара једном госту "Топ Гира"
    (Црни Оскар, 6. jun 2021 00:47)

    # Link komentara

  145. Imamo nekoliko službenih, vozi više vozača i van asvalta i svi prešli preko 350000km bez ikakvih intervencija na motorima, samo potrošni materijal. To je dovoljan pokazatelj da se radi o veoma kvalitetnom i pouzdanom vozilu, mislim za silazak van asvalta uz 4x4 pogon teško da se može kupiti bolje pa čak i po značajno višoj ceni.
    (Milan, 6. jun 2021 00:44)

    # Link komentara

  146. treba svabama objasniti da je za te pare bolji polovni 520d M///POWER...
    (kekw, 05. jun 2021 21:16)


    Naravno da je bolji, nmz to da se uporedjuje uopste ali je cena glavni faktor, nova Dacia kosta 14,15.000 evra full...ko polovna BMW 3...
    (C i n i k, 6. jun 2021 00:34)

    # Link komentara

  147. Ima Dacie dosta u De, jeftina je a solidna za te pare, ako nko misi da su u DE svi milioneri onda sta dalje komentarisati, stvar sa Dacia/om je prosta, jeftinija je od Skoda/e /Seat/a, a kvalitet isti...
    (C i n i k, 6. jun 2021 00:31)

    # Link komentara

  148. @džaba ste krečili Koliko vidim na Internetu, cena u Nemačkoj kreće za Renegade od 24.000. Izgleda da tamo Jeep ne gađa isto tržište kao Daster.
    (T, 6. jun 2021 00:13)

    # Link komentara

  149. Moj otac je proveo radni vijek u Njemačkoj.Nikada nije pričao da tamo novac raste na drveću ili pada sa neba,već ga valja zaraditi i još teže,sačuvati.Isto tako mnogi ne mogu sebi priuštiti novi X3,GlC ili Q5 a dosta njih i ne žele.Sve u svemu,bravo za komerc. uspjeh Dačije pod kišobranom Renoa.
    (Leleeee..., 5. jun 2021 23:18)

    # Link komentara

  150. @Nisam proveravao ali ne bih se iznenadio da u Nemačkoj košta preko 20K možda i svih 25K
    (City Slicker, 5. jun 2021 21:24)

    I te kako bi se iznenadio, jer:

    [link]

    klot ide od 11990 a najskuplji je nekakav "Celebration" od 16890€, UPE znači Unverbindliche Preisempfehlung tj maloprodajna cena da te jadnog ne zbuni.

    Znači ne prodaju se one u Nemačkoj jer su mnogo lepe, nego zato što za taj novac ima malo toga drugog da se kupi.
    (Rodion Gataulin, 5. jun 2021 23:15)

    # Link komentara

  151. Svaka čast! :)
    (Smuleco, 5. jun 2021 23:09)

    # Link komentara

  152. Ako neće da mu promene i kvake (da budu prijatne kao na novom Sanderu, koje su sada napokon makar kod te Dačije kao na svakom normalnom vozilu) džaba im sve ostalo, jer su one praistorijske kvake na Dusteru bukvalno odvratne i na dodir i za upotrebu. Sa druge strane, u Srbiji za 19.990 dobijate Jeep Renegade 1,3T sa 150 ks i AT u top opremi sa metalik bojom, koja je kod dačije nezamisliva (panorama, adaptivni tempomat ... ), pri čemu Duster već sada sa 1,3 T sa 130 ks i 6MT bez opcionala (pa i bez boje) košta oko 17,5k u baš isposničkoj opremi (zovu je "Prestige") u odnosu na taj top Renegade (Limited+Promo pack). Na oglasima Duster dizel košta i po 20,5 hiljada.
    I ne samo to. Neka proba čovek od 190 cm da sedne pozadi u ta dva vozila. U jedno neće moći. A u drugo će pozadi lepo sesti i čovek visine 2 metra.
    Duster je teška teskoba u odnosu na Renegade.
    (džaba ste krečili, 5. jun 2021 23:05)

    # Link komentara

  153. treba svabama objasniti da je za te pare bolji polovni 520d M///POWER...
    (kekw, 5. jun 2021 21:16)
    E nek si objasnio. Samo postoji jedan podatak - BMW proda blizu 300.000 vozila samo u Nemackoj svake godine. Dakle svake godine znatno vise nego ovaj Daster za 10 godina.
    (r53, 5. jun 2021 22:59)

    # Link komentara

  154. Nemci su racionalni ljudi i to sto voze Daciju, nije nikakvo cudo, mada nama tako izgleda! Te automobile tamo ne voze Rumuni, ni Srbi, ni Turci, nego bas Nemci, a ovi navedeni voze sto i ovde, polovne Golfove i Audije! Pa on je iz Rumunije otisao da bi kupio Audi, a ne Daciju!
    (rani, 5. jun 2021 22:47)

    # Link komentara

  155. I u Srbiji je vrlo popularan i aktuelan. Bilo bi zanimljivo da se zna koliko ih ima ovde.
    (Sun ce, 5. jun 2021 22:35)

    # Link komentara

  156. Samo nama ne valja. A vidje nemce, vozaju se u novom za male pare :)
    (Shone, 5. jun 2021 22:24)

    # Link komentara

  157. Nisam proveravao ali ne bih se iznenadio da u Nemačkoj košta preko 20K možda i svih 25K
    (City Slicker, 5. jun 2021 21:24)

    # Link komentara

  158. A Minken na aparatima.
    (Vlada, 5. jun 2021 21:20)

    # Link komentara

  159. tesko da ima 200000 rumuna u nemackoj koji mogu da ga priuste
    (zoketa, 5. jun 2021 21:18)

    # Link komentara

  160. Pa da se u srbiji prodaje po uslovima kao u nemackoj isao bi kao alva.
    Duster uz ucesce od 1500 evra kosta 89 evra mesecno na 59 rata. Dakle vozis ga 5 godina i ne razmisljas i onda ga vratis i uzmes drugo nesto ili odkupis za 6000 evra ili tih 6000 isplacujes opet na rate ako hoces da ga zadrzis.
    Poredjenja radi rata je reda velicine kao rata za najjaci iPhone plus tarifa. To realno moze bukvalno svako da priusti cak i sa minimalcem u nemackoj. Auto se ne gleda kao investicija vec kao tekuci mesecni trosak (struja, pretplata za internet ili slicno).
    (Bla, 5. jun 2021 21:18)

    # Link komentara

  161. treba svabama objasniti da je za te pare bolji polovni 520d M///POWER...
    (kekw, 5. jun 2021 21:16)

    # Link komentara