Ponedeljak, 12.04.2021.

15:23

Neiskustvo i 510 KS uzeli danak: Slupao BMW od 120.000 evra FOTO

Izvor: B92

Neiskustvo i 510 KS uzeli danak: Slupao BMW od 120.000 evra FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Kosta

pre 2 godine

@toronto

Series 3 e9x je nudio 4 Door sedan i 2 door coupe.

Kod f30 kupe i convertible su izdvojeni u series 4.
Napravljeni su na identicnoj platformi i namena trojke sedana je da vuče drva a kupea da ih cepa.

M modeli mogu da ispune veću normu. Ali i to zavisi od brzine kojom siptari mogu da slazu drva.

KBSZ

pre 3 godine

Ovakvi automobili se prodaju u ozbiljnim zemljama samo uz obaveznu obuku bezbedne i sportske vožnje. U tekstu se postavlja pitanje ko može da testira ovakve automobile? Odgovor je prost, novinari sa iskustvom i profesionalni trkači koje mediji često angažuju. Ta moda sa influenserima je još jednom pokazala da je pogrešna, a i vidimo opasna. Niti oni poznaju autoindustriju, niti znaju da voze. Niko srećom nije stradao ali je dobra opomena.

Toronto

pre 3 godine

M3 i M4 sem nacina ulaska na zadnju klupu su 99% identicni automobili. Identicna sasija, identican otpor vazduha, aerodinamika, raspodela mase. Identicna ubrzanja i vremena na stazi. Daleko je veca razlika izmedju kupea i kabria M4, nego izmedju M3 i M4 kupea.
Nije problem nesto ne znati. Problem je kad covek nema volje da bilo sta nauci nego uporno nastavlja da zivi u nekom svom imaginarnom svetu.
(Milojko, 14. april 2021 16:03)

"Šasija" je odavno napuštena kod putničkih automobila, ali ako pod time podrazumevate samonoseću školjku automobila, o čemu mi onda prićamo?. Jeste li ikada videli m3 i m4? Mislim, bespredmetno je raspravljati ako ih niste videli, a očigledno je da niste. Pogledajte barem slike. Da vam pomognem sa 2 najuoćljivije razlike. M4 - 2 vrati, M3 - 4 vrati. Kada ste kod vrata, pogledajte veličinu prednjih vrata kod m3 i kolika su u poredjenju sa m4. To vam može ukazati, ako malo eazmišljate, na mnogo veće rastojanje izmedju a i b stuba kod m4, što znaći da se to moralo konstruktivno ojačati. Pogledajre sada liniju krova kod jednog i drugog auta. Šta mislite, zašto je M4 coupe? I dalje mislite da su im "šasije" indentične? Na stranu što je m3 jedno 100 kg teži.
Biće, ipak, da ponešto i znam o automobilima. Ne znam šta vi znate o tome, verovatno vrlo malo, sudeći po komentaru, ali znam da treba da naućite dosta o civilizovanoj i pristojnoj komunikaciji.

Milojko

pre 3 godine

@Toronto
M3 i M4 sem nacina ulaska na zadnju klupu su 99% identicni automobili. Identicna sasija, identican otpor vazduha, aerodinamika, raspodela mase. Identicna ubrzanja i vremena na stazi. Daleko je veca razlika izmedju kupea i kabria M4, nego izmedju M3 i M4 kupea.
Nije problem nesto ne znati. Problem je kad covek nema volje da bilo sta nauci nego uporno nastavlja da zivi u nekom svom imaginarnom svetu.

Toronto

pre 3 godine

Tako i tako. Motor, tranmisija, vesanje, elektronika, upravljanje su identicni. Sve ono sto auto cini autom.
(Guliver, 14. april 2021 02:53)

Pa ništa, stavite vi sve to što čini auto na ona vozila za seču drva što su se nekad pravila po Srbiji, eto vama odmah i M3 i M4, a pride je još i cabrio, jer imate sve ono što auto čini autom, zar ne? Nema veze kako se koji oblik karoserije ponaša u vožnji i sl.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Kada sam kupio luksuzniji automobil sa prednjim pogonom, od 156ks i prvi put iz neke kante seo u njega, krenem za Uzice i posto je bilo kisovito i 10 stepeni kod Lazarevca umesto Ibarske odaberem put preko Divcibara da izbegnem kamione i radare a i taj put znam vrlo dobro.
Ali avaj kad sam se popeo na 800 metara kao da je neko po izohipsi namestio klimatizaciju na Severni pol, temperatura u minusu, sneg veje da brisaci ne mogu da obrisu, odavno se uhvatio po putu a na kolima tada letnje gume.
Srce mi je kucnulo u peti iako sam imao kasko.
Prva-druga-prva i spustih se ispod Rastovca par kilometara i opet po izohipsi ode temperatura u plus i kisa zameni sneg.
Tada nije bilo negativnih bodova i vozio sam cesto dosta zustro po suvom ali po kisi i snegu sam isao i sporije nego sto je ogranicenje jer ne bih voleo da zivim sa osecajem da sam nekom upropastio zivot.

Vp_Cikago

pre 3 godine

A u stvarnosti: "Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio Fiestu imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa Golfom 3 ili sada sa Golfom 4. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48)

# Link komentara
(Muad'Dib, 13. april 2021 09:59)

Hahahha... top druze nema sta. Al iskreno nije moj oroblem sto si se ti zadovoljio u zivotu da radis za minimalac i da to trpis. Ja sam veoma uspesan u svom poslu i kogu sebi da priustim i mnogo vise od toga. A to sto tebe to boli, bas mi je zao...

Guliver

pre 3 godine

Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.
(Milojko, 13. april 2021 14:57)

Razlika je konstrukcione prirode. Od 2014 M3 je isključivo sedan, a M4 je isključivo coupe ili cabrio. Kozmetika je kada neko kupi običnu seriju 3 u M paketu opreme, pa mu stave druge plastične branike i trimove, malo bolje felne, po koju M značku i sl.
(Toronto, 13. april 2021 21:59)

Tako i tako. Motor, tranmisija, vesanje, elektronika, upravljanje su identicni. Sve ono sto auto cini autom.

Toronto

pre 3 godine

Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.
(Milojko, 13. april 2021 14:57)

Razlika je konstrukcione prirode. Od 2014 M3 je isključivo sedan, a M4 je isključivo coupe ili cabrio. Kozmetika je kada neko kupi običnu seriju 3 u M paketu opreme, pa mu stave druge plastične branike i trimove, malo bolje felne, po koju M značku i sl.

Alkos

pre 3 godine

Kad sam bio mlad pravio sam iste greške. Prvi auto koji sam kupio bio je nov , zver u punoj opremi. Gazio sam ga do krajnjih granica i sad kad pogledam nazad imao sam više sreće nego pameti. Kad bi vratio vreme ne bi ulazio u takve rizike. Jedino nikad nisam zažalio što sam uzeo full opremu jer yugo bez pepeljare nije yugo.

Пилипенда

pre 3 godine

У погрешним рукама и електрични тротинет постаје опасан, а камоли ово

Guliver

pre 3 godine

@VO

"...Depending on the specific vehicle model, this threshold is normally equivalent to a vehicle crashing into a solid wall at 13-23 km/h."

Milojko

pre 3 godine

@Sale
Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.

ProfM

pre 3 godine

Ispravite me ako grijesim, ali mislim da je Alfa organizovala obuku za kupce novog modela Giulia GTA/GTAm (540KS), uz koje se dobije i vozacko odijelo. Nije to dzaba, za takve masine i treba obuka.

Brada

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

Ni moj punoletni auto ne moze toliko da prokliza pri 50km/h a kamo li BMW najnovije generacije sa pregrst sistema upravljanja i proklizavanja. To je iskljucivo neiskustvo, nepaznja, neznanje i verovatno snimanje tokom voznje doticnog Youtubera...

CryptoYaretina

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

ako je ovo tačno, onda je bmw najgora kanturina koja se kotrlja po ulicama. i šteta što nije malo jače overio njušku, bio bi lepši.

a ovolika patološka mržnja prema nekome ko nije magacioner ili noćni čuvar je patološka bolest ovog društva. to što je 90% vas mizerno i bedno ne znači da moraju svi biti isti takvi.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

95% ovih koji se kunu u zadnji pogon, ne ume da objasni razliku između prednjeg i zadnjeg pogona i čemu to uopšte služi. Samo je važno BMW i zadnji pogon, a ne zna vola da..... Pa onda priče o stazi, o trkama, o ne znam o čemu sve. Potpuno bez smisla. Pa ko će od njih ikada izaći na stazu kao takmičar?
Ova zemlja je postala jedna velika zadruga sa mnogo seljanije, bez namere da uvredim seljake. Onda se desi izgibija od njih koji sve znaju.

joksa

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo

Brada

pre 3 godine

Videlo se u emisiji "Sat" da se i profesionalci muce da obuzdaju tu zver, a onda BMW Srbija da tako nesto da testira Tik Toker pocetnik i to u sred grada i ugrozi neduzne ljude, njega i svoju imovinu i to sve zarad reklamiranja i prokletog novca.

V0

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

Da, kod BMWa se sa 50 na sat se otvaraju erbegovi, raspada ceo prednji spojler i dize pola haube u vis.

СОС

pre 3 godine

Шта рекоше ти “инфлуесери” неће да плаћају порез и много им зацепила држава?

Mozes misliti

pre 3 godine

@mile rizik
U redu je Mile nadji prijatelje ili neko drustvo u stvarnom svetu. Za ozbiljan broj vas na komentarima postoji posebna dijagnoza jer komentare pisete kao da ste zeljni prijatelja i necijeg drustva i da nekome kazete neku nebitnu stvar iz vaseg zivota. Prepricavate nicim izazvani sta vas me se desilo. Prvo uopste ne mora da znaci da je istina to sto pisete jer ovo su komentari i svako pise sta god zeli a drugo svacije misljenje nije misljenje.

mr

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Ako procitas tekst, videces da je u pitanju zadnji pogon. Da pratis automobilski svet, znao bi da se M3/4C 2021 trenutno isporucuje samo sa zadnjim pogonom. X-drive se ocekuje sredinom godine.
Steta sto si vozio tog AMGa, to kao da si meni dao motokultivator.
I jos nesto, AMG i ///M nisu ista filozofija.
(NN, 12. april 2021 23:53)

Све си супер и тачно објаснио а опет си добио више негативних него позитивних препорука. Невероватно. Биће да овакви и возе као и што кликћу.

Рекао сам себи, док сам жив нећу дозволити себи да дам и жуту банку некаквом инфлуенсеру. Па маркетинг је озвиљна ствар, а појави се балавац да ми објасни како да ми дигне посао. Дижи га сам себи сине и бићеш још богатији.

Po ure torture...

pre 3 godine

(VJ, 13. april 2021 08:30)
Na poligonu i u rukama iskusnog vozača koji nikako nije mogao sa lica da skine izraz iznenađenja koji mu je zvijer priredila.Sad možemo samo zamisliti ulickanog koji u jednoj ruci drži telefon i snima se a drugom pokušava upravljati.

Muad'Dib

pre 3 godine

Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio RX8 imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa 911 ili sada sa Leksusom LC. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48) 

# Link komentara



A u stvarnosti: "Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio Fiestu imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa Golfom 3 ili sada sa Golfom 4. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48) 

# Link komentara

mile rizik

pre 3 godine

Pre nekih 6-7 godina stiže mi mejl. Da sažmem. Poštovani ja sam taj i taj influenser, nudim saradnju, vi ćete sve da mi plaćate, a ja ću da putujem i da vas reklamiram, da pišem o vašoj firmi, bla, bla, bla. Oterah ga u majčinu, teški neradnici. Samo gulag za takve.

Xobotnica

pre 3 godine

Може сваком да се деси, ако дивља тамо где му није место. Није ми јасно зашто озбиљни портали преносе овај догађај, пошто то није вест?
Али свакако је ово огромна реклама, како за анонимног блогера, тако и за марку БМВ. Мислим да им је после поменутог догађаја, 10 пута порасло интересовање и пријаве за тест драјв М модела.

toota boogarin

pre 3 godine

Treba proći školu sportske vožnje pre nego što se u ovakvom autu isključe bezbednosni sistemi. A i tada to treba raditi samo na stazi a ne i u javnom saobraćaju.

Inače ne vidim komentare kako će ovaj auto srediti zlatne ruke iz Šapca i kako će se brzo pojaviti u oglasima. Odustalo se od takve prakse?

zok1

pre 3 godine

Većina vozača ovakvih automobila su normalni ljudi, tako da se ovakve stvari retko događaju. Pre desetak godina sam bio pozvan da probam BMW M3 i M5, ali je to bilo organizovano van grada, na prostoru veličine aerodroma. Nisi mogao da povrediš ni sebe ni druge. Jedino što nije bilo dozvoljeno je bilo potpisivanje sa gumama. U gradskoj vožnji vam niko neće dati da probate automobil bez nekoga ko sedi pored vas. Ovo je bilo veoma neodgovorno od vlasnika auto salona, neko je mogao da strada.

Harambe

pre 3 godine

Deca prvo da nauce obican prednji pogodn da voze do 200KS, pa onda da predju na zadnji npr. 218i da se kale, pa onda da podizu snagu polako.

NN

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Ako procitas tekst, videces da je u pitanju zadnji pogon. Da pratis automobilski svet, znao bi da se M3/4C 2021 trenutno isporucuje samo sa zadnjim pogonom. X-drive se ocekuje sredinom godine.
Steta sto si vozio tog AMGa, to kao da si meni dao motokultivator.
I jos nesto, AMG i ///M nisu ista filozofija.

Dusan

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Redakcija:

Za sada ima samo zadnji pogon. xDrive stiže na leto.

dzigi

pre 3 godine

Ne postoji "zadnja vuča".
Jer ako je pogon pozadi - onda može samo da vas gura, zar ne? A pošto je tek "zadnja gura" bzv, onda možda da se držimo samo "zadnjeg pogona".

qwert

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!
(rani, 12. april 2021 20:47)


Jeste to taj. Vozili su ga i testirali svi živi u prethodnom periodu.

Mickey

pre 3 godine

Bio sam ubedjen da BMW nikada nece napraviti bolje automobile od 2002 TURBO, M3CSL e46 i 1M.
Ali ovaj M4 Competetion je SAVRSENSTVO! Imacu ga tad tad!

Milojko

pre 3 godine

Nov M3C za kojeg su delovi apsolutno papreni. Udario je prednjim desnim tockom u ivicnjak, tu je sigurno otislo komplet vesanje. Ko zna ste je jos od plastike puklo ili pokrivljeno ispod branika, verovatno i hladnjak. I hauba je iskrivljena, jos ako je karbonska to je bar 5 hiljada evra. Far je bar 3 hiljade. Airbegovi svi razbijeni. Samo delovi za opravku su izmedju 20 i 30 hiljada evra. Kad se na to doda vrednost koje vozilo izgubi sto je havarisano, plus gubitak zarade vlasnika sto ce bar mesec dana biti na popravci, izacice to kasko oko 50 hiljada evra. Da se ovo desilo na zapadu verovatno bi bila totalna steta.
A "influenser"-a ce izaci tih 10% 5000 evra. Od pregleda nece zaraditi te pare za godinu dana.

qwert

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!
(rani, 12. april 2021 20:47)

Jeste to taj. U prethodnom periodu su ga svi živi vozili i testirali. Nisu ga slupali ovi iz SAT-a, nego neki pajser.

qwert

pre 3 godine

Manje, vise ,uvek je bilo i bice ovakvih.Ali kombinacija boja spolja-iznutra ,uzas blagi.Valjda i to nesto govori o vlasniku.Sve u svemu ,kombinacija gluposti i loseg ukusa.
(Laki, 12. april 2021 20:40)

Auto je u vlasništvu zvaničnog uvoznika, Delta Motorsa.

...

pre 3 godine

Prosečnom čoveku ne treba više od 140 konja.
Sve preko je samo da se neko pohvali snagom. Lično sam mnogo puta sa mojim autom bmw 318 i sa 140 konja, vukao bolje uspone od jačih automobila. Većina ljudi koji kupe jake mašine, ne umeju da ih savladaju pa im se motori guše na usponu.
(nikola, 12. april 2021 20:13) Tako je! Ferari pa uz Kop. Nema sanse da ga savladas. Jos ako se zaglavis iza nekog kamiona, tri puta da prokuva i ugusi se do Granda. Sportski automobili se inace prave samo za uzbrdo.

nikola

pre 3 godine

Prosečnom čoveku ne treba više od 140 konja.
Sve preko je samo da se neko pohvali snagom. Lično sam mnogo puta sa mojim autom bmw 318 i sa 140 konja, vukao bolje uspone od jačih automobila. Većina ljudi koji kupe jake mašine, ne umeju da ih savladaju pa im se motori guše na usponu.

Laki

pre 3 godine

Manje, vise ,uvek je bilo i bice ovakvih.Ali kombinacija boja spolja-iznutra ,uzas blagi.Valjda i to nesto govori o vlasniku.Sve u svemu ,kombinacija gluposti i loseg ukusa.

rani

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!

Vp_Cikago

pre 3 godine

Nikad mi nije bilo jasno kakve veze ima da li je 50, 150 ili 500 konja, makar iz ličnog primera... gazis koliko uslovi i diktiraju.... neko ili ume ili ne ume da vozi.
(Dusan, 12. april 2021 19:17)

Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio RX8 imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa 911 ili sada sa Leksusom LC. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.

Dusan

pre 3 godine

Nikad mi nije bilo jasno kakve veze ima da li je 50, 150 ili 500 konja, makar iz ličnog primera... gazis koliko uslovi i diktiraju.... neko ili ume ili ne ume da vozi.

Miki

pre 3 godine

@Dusan Kad sedneš jednom u neki M, shvatićeš razliku istog momenta... Zahteva ozbiljno iskustvo, prvo u vožnji auta sa zadnjom vučom drugo, snaga takva da milimetar više na gasu pravi razliku da li se okrenuo sa njim ili ostao na putu... Treće do momenta udarca si ubedjen da ćeš se izvući bez problema ali se to ne desi, bar meni nije na žalost...

mile rizik

pre 3 godine

Pre nekih 6-7 godina stiže mi mejl. Da sažmem. Poštovani ja sam taj i taj influenser, nudim saradnju, vi ćete sve da mi plaćate, a ja ću da putujem i da vas reklamiram, da pišem o vašoj firmi, bla, bla, bla. Oterah ga u majčinu, teški neradnici. Samo gulag za takve.

Dusan

pre 3 godine

Nikad mi nije bilo jasno kakve veze ima da li je 50, 150 ili 500 konja, makar iz ličnog primera... gazis koliko uslovi i diktiraju.... neko ili ume ili ne ume da vozi.

...

pre 3 godine

Prosečnom čoveku ne treba više od 140 konja.
Sve preko je samo da se neko pohvali snagom. Lično sam mnogo puta sa mojim autom bmw 318 i sa 140 konja, vukao bolje uspone od jačih automobila. Većina ljudi koji kupe jake mašine, ne umeju da ih savladaju pa im se motori guše na usponu.
(nikola, 12. april 2021 20:13) Tako je! Ferari pa uz Kop. Nema sanse da ga savladas. Jos ako se zaglavis iza nekog kamiona, tri puta da prokuva i ugusi se do Granda. Sportski automobili se inace prave samo za uzbrdo.

dzigi

pre 3 godine

Ne postoji "zadnja vuča".
Jer ako je pogon pozadi - onda može samo da vas gura, zar ne? A pošto je tek "zadnja gura" bzv, onda možda da se držimo samo "zadnjeg pogona".

qwert

pre 3 godine

Manje, vise ,uvek je bilo i bice ovakvih.Ali kombinacija boja spolja-iznutra ,uzas blagi.Valjda i to nesto govori o vlasniku.Sve u svemu ,kombinacija gluposti i loseg ukusa.
(Laki, 12. april 2021 20:40)

Auto je u vlasništvu zvaničnog uvoznika, Delta Motorsa.

qwert

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!
(rani, 12. april 2021 20:47)


Jeste to taj. Vozili su ga i testirali svi živi u prethodnom periodu.

qwert

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!
(rani, 12. april 2021 20:47)

Jeste to taj. U prethodnom periodu su ga svi živi vozili i testirali. Nisu ga slupali ovi iz SAT-a, nego neki pajser.

Miki

pre 3 godine

@Dusan Kad sedneš jednom u neki M, shvatićeš razliku istog momenta... Zahteva ozbiljno iskustvo, prvo u vožnji auta sa zadnjom vučom drugo, snaga takva da milimetar više na gasu pravi razliku da li se okrenuo sa njim ili ostao na putu... Treće do momenta udarca si ubedjen da ćeš se izvući bez problema ali se to ne desi, bar meni nije na žalost...

Brada

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

Ni moj punoletni auto ne moze toliko da prokliza pri 50km/h a kamo li BMW najnovije generacije sa pregrst sistema upravljanja i proklizavanja. To je iskljucivo neiskustvo, nepaznja, neznanje i verovatno snimanje tokom voznje doticnog Youtubera...

rani

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!

Milojko

pre 3 godine

Nov M3C za kojeg su delovi apsolutno papreni. Udario je prednjim desnim tockom u ivicnjak, tu je sigurno otislo komplet vesanje. Ko zna ste je jos od plastike puklo ili pokrivljeno ispod branika, verovatno i hladnjak. I hauba je iskrivljena, jos ako je karbonska to je bar 5 hiljada evra. Far je bar 3 hiljade. Airbegovi svi razbijeni. Samo delovi za opravku su izmedju 20 i 30 hiljada evra. Kad se na to doda vrednost koje vozilo izgubi sto je havarisano, plus gubitak zarade vlasnika sto ce bar mesec dana biti na popravci, izacice to kasko oko 50 hiljada evra. Da se ovo desilo na zapadu verovatno bi bila totalna steta.
A "influenser"-a ce izaci tih 10% 5000 evra. Od pregleda nece zaraditi te pare za godinu dana.

V0

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

Da, kod BMWa se sa 50 na sat se otvaraju erbegovi, raspada ceo prednji spojler i dize pola haube u vis.

izhlapjeli starac

pre 3 godine

95% ovih koji se kunu u zadnji pogon, ne ume da objasni razliku između prednjeg i zadnjeg pogona i čemu to uopšte služi. Samo je važno BMW i zadnji pogon, a ne zna vola da..... Pa onda priče o stazi, o trkama, o ne znam o čemu sve. Potpuno bez smisla. Pa ko će od njih ikada izaći na stazu kao takmičar?
Ova zemlja je postala jedna velika zadruga sa mnogo seljanije, bez namere da uvredim seljake. Onda se desi izgibija od njih koji sve znaju.

Brada

pre 3 godine

Videlo se u emisiji "Sat" da se i profesionalci muce da obuzdaju tu zver, a onda BMW Srbija da tako nesto da testira Tik Toker pocetnik i to u sred grada i ugrozi neduzne ljude, njega i svoju imovinu i to sve zarad reklamiranja i prokletog novca.

Alkos

pre 3 godine

Kad sam bio mlad pravio sam iste greške. Prvi auto koji sam kupio bio je nov , zver u punoj opremi. Gazio sam ga do krajnjih granica i sad kad pogledam nazad imao sam više sreće nego pameti. Kad bi vratio vreme ne bi ulazio u takve rizike. Jedino nikad nisam zažalio što sam uzeo full opremu jer yugo bez pepeljare nije yugo.

zok1

pre 3 godine

Većina vozača ovakvih automobila su normalni ljudi, tako da se ovakve stvari retko događaju. Pre desetak godina sam bio pozvan da probam BMW M3 i M5, ali je to bilo organizovano van grada, na prostoru veličine aerodroma. Nisi mogao da povrediš ni sebe ni druge. Jedino što nije bilo dozvoljeno je bilo potpisivanje sa gumama. U gradskoj vožnji vam niko neće dati da probate automobil bez nekoga ko sedi pored vas. Ovo je bilo veoma neodgovorno od vlasnika auto salona, neko je mogao da strada.

ProfM

pre 3 godine

Ispravite me ako grijesim, ali mislim da je Alfa organizovala obuku za kupce novog modela Giulia GTA/GTAm (540KS), uz koje se dobije i vozacko odijelo. Nije to dzaba, za takve masine i treba obuka.

Пилипенда

pre 3 godine

У погрешним рукама и електрични тротинет постаје опасан, а камоли ово

NN

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Ako procitas tekst, videces da je u pitanju zadnji pogon. Da pratis automobilski svet, znao bi da se M3/4C 2021 trenutno isporucuje samo sa zadnjim pogonom. X-drive se ocekuje sredinom godine.
Steta sto si vozio tog AMGa, to kao da si meni dao motokultivator.
I jos nesto, AMG i ///M nisu ista filozofija.

toota boogarin

pre 3 godine

Treba proći školu sportske vožnje pre nego što se u ovakvom autu isključe bezbednosni sistemi. A i tada to treba raditi samo na stazi a ne i u javnom saobraćaju.

Inače ne vidim komentare kako će ovaj auto srediti zlatne ruke iz Šapca i kako će se brzo pojaviti u oglasima. Odustalo se od takve prakse?

Vp_Cikago

pre 3 godine

Nikad mi nije bilo jasno kakve veze ima da li je 50, 150 ili 500 konja, makar iz ličnog primera... gazis koliko uslovi i diktiraju.... neko ili ume ili ne ume da vozi.
(Dusan, 12. april 2021 19:17)

Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio RX8 imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa 911 ili sada sa Leksusom LC. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.

mr

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Ako procitas tekst, videces da je u pitanju zadnji pogon. Da pratis automobilski svet, znao bi da se M3/4C 2021 trenutno isporucuje samo sa zadnjim pogonom. X-drive se ocekuje sredinom godine.
Steta sto si vozio tog AMGa, to kao da si meni dao motokultivator.
I jos nesto, AMG i ///M nisu ista filozofija.
(NN, 12. april 2021 23:53)

Све си супер и тачно објаснио а опет си добио више негативних него позитивних препорука. Невероватно. Биће да овакви и возе као и што кликћу.

Рекао сам себи, док сам жив нећу дозволити себи да дам и жуту банку некаквом инфлуенсеру. Па маркетинг је озвиљна ствар, а појави се балавац да ми објасни како да ми дигне посао. Дижи га сам себи сине и бићеш још богатији.

Muad'Dib

pre 3 godine

Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio RX8 imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa 911 ili sada sa Leksusom LC. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48) 

# Link komentara



A u stvarnosti: "Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio Fiestu imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa Golfom 3 ili sada sa Golfom 4. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48) 

# Link komentara

Xobotnica

pre 3 godine

Може сваком да се деси, ако дивља тамо где му није место. Није ми јасно зашто озбиљни портали преносе овај догађај, пошто то није вест?
Али свакако је ово огромна реклама, како за анонимног блогера, тако и за марку БМВ. Мислим да им је после поменутог догађаја, 10 пута порасло интересовање и пријаве за тест драјв М модела.

Po ure torture...

pre 3 godine

(VJ, 13. april 2021 08:30)
Na poligonu i u rukama iskusnog vozača koji nikako nije mogao sa lica da skine izraz iznenađenja koji mu je zvijer priredila.Sad možemo samo zamisliti ulickanog koji u jednoj ruci drži telefon i snima se a drugom pokušava upravljati.

CryptoYaretina

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

ako je ovo tačno, onda je bmw najgora kanturina koja se kotrlja po ulicama. i šteta što nije malo jače overio njušku, bio bi lepši.

a ovolika patološka mržnja prema nekome ko nije magacioner ili noćni čuvar je patološka bolest ovog društva. to što je 90% vas mizerno i bedno ne znači da moraju svi biti isti takvi.

Laki

pre 3 godine

Manje, vise ,uvek je bilo i bice ovakvih.Ali kombinacija boja spolja-iznutra ,uzas blagi.Valjda i to nesto govori o vlasniku.Sve u svemu ,kombinacija gluposti i loseg ukusa.

Mickey

pre 3 godine

Bio sam ubedjen da BMW nikada nece napraviti bolje automobile od 2002 TURBO, M3CSL e46 i 1M.
Ali ovaj M4 Competetion je SAVRSENSTVO! Imacu ga tad tad!

Harambe

pre 3 godine

Deca prvo da nauce obican prednji pogodn da voze do 200KS, pa onda da predju na zadnji npr. 218i da se kale, pa onda da podizu snagu polako.

СОС

pre 3 godine

Шта рекоше ти “инфлуесери” неће да плаћају порез и много им зацепила држава?

nikola

pre 3 godine

Prosečnom čoveku ne treba više od 140 konja.
Sve preko je samo da se neko pohvali snagom. Lično sam mnogo puta sa mojim autom bmw 318 i sa 140 konja, vukao bolje uspone od jačih automobila. Većina ljudi koji kupe jake mašine, ne umeju da ih savladaju pa im se motori guše na usponu.

Milojko

pre 3 godine

@Sale
Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.

Dusan

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Redakcija:

Za sada ima samo zadnji pogon. xDrive stiže na leto.

joksa

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo

Mozes misliti

pre 3 godine

@mile rizik
U redu je Mile nadji prijatelje ili neko drustvo u stvarnom svetu. Za ozbiljan broj vas na komentarima postoji posebna dijagnoza jer komentare pisete kao da ste zeljni prijatelja i necijeg drustva i da nekome kazete neku nebitnu stvar iz vaseg zivota. Prepricavate nicim izazvani sta vas me se desilo. Prvo uopste ne mora da znaci da je istina to sto pisete jer ovo su komentari i svako pise sta god zeli a drugo svacije misljenje nije misljenje.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Kada sam kupio luksuzniji automobil sa prednjim pogonom, od 156ks i prvi put iz neke kante seo u njega, krenem za Uzice i posto je bilo kisovito i 10 stepeni kod Lazarevca umesto Ibarske odaberem put preko Divcibara da izbegnem kamione i radare a i taj put znam vrlo dobro.
Ali avaj kad sam se popeo na 800 metara kao da je neko po izohipsi namestio klimatizaciju na Severni pol, temperatura u minusu, sneg veje da brisaci ne mogu da obrisu, odavno se uhvatio po putu a na kolima tada letnje gume.
Srce mi je kucnulo u peti iako sam imao kasko.
Prva-druga-prva i spustih se ispod Rastovca par kilometara i opet po izohipsi ode temperatura u plus i kisa zameni sneg.
Tada nije bilo negativnih bodova i vozio sam cesto dosta zustro po suvom ali po kisi i snegu sam isao i sporije nego sto je ogranicenje jer ne bih voleo da zivim sa osecajem da sam nekom upropastio zivot.

Guliver

pre 3 godine

@VO

"...Depending on the specific vehicle model, this threshold is normally equivalent to a vehicle crashing into a solid wall at 13-23 km/h."

Guliver

pre 3 godine

Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.
(Milojko, 13. april 2021 14:57)

Razlika je konstrukcione prirode. Od 2014 M3 je isključivo sedan, a M4 je isključivo coupe ili cabrio. Kozmetika je kada neko kupi običnu seriju 3 u M paketu opreme, pa mu stave druge plastične branike i trimove, malo bolje felne, po koju M značku i sl.
(Toronto, 13. april 2021 21:59)

Tako i tako. Motor, tranmisija, vesanje, elektronika, upravljanje su identicni. Sve ono sto auto cini autom.

Toronto

pre 3 godine

M3 i M4 sem nacina ulaska na zadnju klupu su 99% identicni automobili. Identicna sasija, identican otpor vazduha, aerodinamika, raspodela mase. Identicna ubrzanja i vremena na stazi. Daleko je veca razlika izmedju kupea i kabria M4, nego izmedju M3 i M4 kupea.
Nije problem nesto ne znati. Problem je kad covek nema volje da bilo sta nauci nego uporno nastavlja da zivi u nekom svom imaginarnom svetu.
(Milojko, 14. april 2021 16:03)

"Šasija" je odavno napuštena kod putničkih automobila, ali ako pod time podrazumevate samonoseću školjku automobila, o čemu mi onda prićamo?. Jeste li ikada videli m3 i m4? Mislim, bespredmetno je raspravljati ako ih niste videli, a očigledno je da niste. Pogledajte barem slike. Da vam pomognem sa 2 najuoćljivije razlike. M4 - 2 vrati, M3 - 4 vrati. Kada ste kod vrata, pogledajte veličinu prednjih vrata kod m3 i kolika su u poredjenju sa m4. To vam može ukazati, ako malo eazmišljate, na mnogo veće rastojanje izmedju a i b stuba kod m4, što znaći da se to moralo konstruktivno ojačati. Pogledajre sada liniju krova kod jednog i drugog auta. Šta mislite, zašto je M4 coupe? I dalje mislite da su im "šasije" indentične? Na stranu što je m3 jedno 100 kg teži.
Biće, ipak, da ponešto i znam o automobilima. Ne znam šta vi znate o tome, verovatno vrlo malo, sudeći po komentaru, ali znam da treba da naućite dosta o civilizovanoj i pristojnoj komunikaciji.

Milojko

pre 3 godine

@Toronto
M3 i M4 sem nacina ulaska na zadnju klupu su 99% identicni automobili. Identicna sasija, identican otpor vazduha, aerodinamika, raspodela mase. Identicna ubrzanja i vremena na stazi. Daleko je veca razlika izmedju kupea i kabria M4, nego izmedju M3 i M4 kupea.
Nije problem nesto ne znati. Problem je kad covek nema volje da bilo sta nauci nego uporno nastavlja da zivi u nekom svom imaginarnom svetu.

Toronto

pre 3 godine

Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.
(Milojko, 13. april 2021 14:57)

Razlika je konstrukcione prirode. Od 2014 M3 je isključivo sedan, a M4 je isključivo coupe ili cabrio. Kozmetika je kada neko kupi običnu seriju 3 u M paketu opreme, pa mu stave druge plastične branike i trimove, malo bolje felne, po koju M značku i sl.

Vp_Cikago

pre 3 godine

A u stvarnosti: "Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio Fiestu imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa Golfom 3 ili sada sa Golfom 4. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48)

# Link komentara
(Muad'Dib, 13. april 2021 09:59)

Hahahha... top druze nema sta. Al iskreno nije moj oroblem sto si se ti zadovoljio u zivotu da radis za minimalac i da to trpis. Ja sam veoma uspesan u svom poslu i kogu sebi da priustim i mnogo vise od toga. A to sto tebe to boli, bas mi je zao...

KBSZ

pre 3 godine

Ovakvi automobili se prodaju u ozbiljnim zemljama samo uz obaveznu obuku bezbedne i sportske vožnje. U tekstu se postavlja pitanje ko može da testira ovakve automobile? Odgovor je prost, novinari sa iskustvom i profesionalni trkači koje mediji često angažuju. Ta moda sa influenserima je još jednom pokazala da je pogrešna, a i vidimo opasna. Niti oni poznaju autoindustriju, niti znaju da voze. Niko srećom nije stradao ali je dobra opomena.

Toronto

pre 3 godine

Tako i tako. Motor, tranmisija, vesanje, elektronika, upravljanje su identicni. Sve ono sto auto cini autom.
(Guliver, 14. april 2021 02:53)

Pa ništa, stavite vi sve to što čini auto na ona vozila za seču drva što su se nekad pravila po Srbiji, eto vama odmah i M3 i M4, a pride je još i cabrio, jer imate sve ono što auto čini autom, zar ne? Nema veze kako se koji oblik karoserije ponaša u vožnji i sl.

Kosta

pre 2 godine

@toronto

Series 3 e9x je nudio 4 Door sedan i 2 door coupe.

Kod f30 kupe i convertible su izdvojeni u series 4.
Napravljeni su na identicnoj platformi i namena trojke sedana je da vuče drva a kupea da ih cepa.

M modeli mogu da ispune veću normu. Ali i to zavisi od brzine kojom siptari mogu da slazu drva.

nikola

pre 3 godine

Prosečnom čoveku ne treba više od 140 konja.
Sve preko je samo da se neko pohvali snagom. Lično sam mnogo puta sa mojim autom bmw 318 i sa 140 konja, vukao bolje uspone od jačih automobila. Većina ljudi koji kupe jake mašine, ne umeju da ih savladaju pa im se motori guše na usponu.

Mickey

pre 3 godine

Bio sam ubedjen da BMW nikada nece napraviti bolje automobile od 2002 TURBO, M3CSL e46 i 1M.
Ali ovaj M4 Competetion je SAVRSENSTVO! Imacu ga tad tad!

NN

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Ako procitas tekst, videces da je u pitanju zadnji pogon. Da pratis automobilski svet, znao bi da se M3/4C 2021 trenutno isporucuje samo sa zadnjim pogonom. X-drive se ocekuje sredinom godine.
Steta sto si vozio tog AMGa, to kao da si meni dao motokultivator.
I jos nesto, AMG i ///M nisu ista filozofija.

joksa

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo

Laki

pre 3 godine

Manje, vise ,uvek je bilo i bice ovakvih.Ali kombinacija boja spolja-iznutra ,uzas blagi.Valjda i to nesto govori o vlasniku.Sve u svemu ,kombinacija gluposti i loseg ukusa.

CryptoYaretina

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

ako je ovo tačno, onda je bmw najgora kanturina koja se kotrlja po ulicama. i šteta što nije malo jače overio njušku, bio bi lepši.

a ovolika patološka mržnja prema nekome ko nije magacioner ili noćni čuvar je patološka bolest ovog društva. to što je 90% vas mizerno i bedno ne znači da moraju svi biti isti takvi.

Dusan

pre 3 godine

Nikad mi nije bilo jasno kakve veze ima da li je 50, 150 ili 500 konja, makar iz ličnog primera... gazis koliko uslovi i diktiraju.... neko ili ume ili ne ume da vozi.

Vp_Cikago

pre 3 godine

Nikad mi nije bilo jasno kakve veze ima da li je 50, 150 ili 500 konja, makar iz ličnog primera... gazis koliko uslovi i diktiraju.... neko ili ume ili ne ume da vozi.
(Dusan, 12. april 2021 19:17)

Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio RX8 imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa 911 ili sada sa Leksusom LC. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.

СОС

pre 3 godine

Шта рекоше ти “инфлуесери” неће да плаћају порез и много им зацепила држава?

Dusan

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Redakcija:

Za sada ima samo zadnji pogon. xDrive stiže na leto.

...

pre 3 godine

Prosečnom čoveku ne treba više od 140 konja.
Sve preko je samo da se neko pohvali snagom. Lično sam mnogo puta sa mojim autom bmw 318 i sa 140 konja, vukao bolje uspone od jačih automobila. Većina ljudi koji kupe jake mašine, ne umeju da ih savladaju pa im se motori guše na usponu.
(nikola, 12. april 2021 20:13) Tako je! Ferari pa uz Kop. Nema sanse da ga savladas. Jos ako se zaglavis iza nekog kamiona, tri puta da prokuva i ugusi se do Granda. Sportski automobili se inace prave samo za uzbrdo.

Vp_Cikago

pre 3 godine

A u stvarnosti: "Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio Fiestu imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa Golfom 3 ili sada sa Golfom 4. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48)

# Link komentara
(Muad'Dib, 13. april 2021 09:59)

Hahahha... top druze nema sta. Al iskreno nije moj oroblem sto si se ti zadovoljio u zivotu da radis za minimalac i da to trpis. Ja sam veoma uspesan u svom poslu i kogu sebi da priustim i mnogo vise od toga. A to sto tebe to boli, bas mi je zao...

dzigi

pre 3 godine

Ne postoji "zadnja vuča".
Jer ako je pogon pozadi - onda može samo da vas gura, zar ne? A pošto je tek "zadnja gura" bzv, onda možda da se držimo samo "zadnjeg pogona".

Milojko

pre 3 godine

Nov M3C za kojeg su delovi apsolutno papreni. Udario je prednjim desnim tockom u ivicnjak, tu je sigurno otislo komplet vesanje. Ko zna ste je jos od plastike puklo ili pokrivljeno ispod branika, verovatno i hladnjak. I hauba je iskrivljena, jos ako je karbonska to je bar 5 hiljada evra. Far je bar 3 hiljade. Airbegovi svi razbijeni. Samo delovi za opravku su izmedju 20 i 30 hiljada evra. Kad se na to doda vrednost koje vozilo izgubi sto je havarisano, plus gubitak zarade vlasnika sto ce bar mesec dana biti na popravci, izacice to kasko oko 50 hiljada evra. Da se ovo desilo na zapadu verovatno bi bila totalna steta.
A "influenser"-a ce izaci tih 10% 5000 evra. Od pregleda nece zaraditi te pare za godinu dana.

V0

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

Da, kod BMWa se sa 50 na sat se otvaraju erbegovi, raspada ceo prednji spojler i dize pola haube u vis.

Toronto

pre 3 godine

Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.
(Milojko, 13. april 2021 14:57)

Razlika je konstrukcione prirode. Od 2014 M3 je isključivo sedan, a M4 je isključivo coupe ili cabrio. Kozmetika je kada neko kupi običnu seriju 3 u M paketu opreme, pa mu stave druge plastične branike i trimove, malo bolje felne, po koju M značku i sl.

Harambe

pre 3 godine

Deca prvo da nauce obican prednji pogodn da voze do 200KS, pa onda da predju na zadnji npr. 218i da se kale, pa onda da podizu snagu polako.

Milojko

pre 3 godine

@Sale
Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.

Toronto

pre 3 godine

Tako i tako. Motor, tranmisija, vesanje, elektronika, upravljanje su identicni. Sve ono sto auto cini autom.
(Guliver, 14. april 2021 02:53)

Pa ništa, stavite vi sve to što čini auto na ona vozila za seču drva što su se nekad pravila po Srbiji, eto vama odmah i M3 i M4, a pride je još i cabrio, jer imate sve ono što auto čini autom, zar ne? Nema veze kako se koji oblik karoserije ponaša u vožnji i sl.

Toronto

pre 3 godine

M3 i M4 sem nacina ulaska na zadnju klupu su 99% identicni automobili. Identicna sasija, identican otpor vazduha, aerodinamika, raspodela mase. Identicna ubrzanja i vremena na stazi. Daleko je veca razlika izmedju kupea i kabria M4, nego izmedju M3 i M4 kupea.
Nije problem nesto ne znati. Problem je kad covek nema volje da bilo sta nauci nego uporno nastavlja da zivi u nekom svom imaginarnom svetu.
(Milojko, 14. april 2021 16:03)

"Šasija" je odavno napuštena kod putničkih automobila, ali ako pod time podrazumevate samonoseću školjku automobila, o čemu mi onda prićamo?. Jeste li ikada videli m3 i m4? Mislim, bespredmetno je raspravljati ako ih niste videli, a očigledno je da niste. Pogledajte barem slike. Da vam pomognem sa 2 najuoćljivije razlike. M4 - 2 vrati, M3 - 4 vrati. Kada ste kod vrata, pogledajte veličinu prednjih vrata kod m3 i kolika su u poredjenju sa m4. To vam može ukazati, ako malo eazmišljate, na mnogo veće rastojanje izmedju a i b stuba kod m4, što znaći da se to moralo konstruktivno ojačati. Pogledajre sada liniju krova kod jednog i drugog auta. Šta mislite, zašto je M4 coupe? I dalje mislite da su im "šasije" indentične? Na stranu što je m3 jedno 100 kg teži.
Biće, ipak, da ponešto i znam o automobilima. Ne znam šta vi znate o tome, verovatno vrlo malo, sudeći po komentaru, ali znam da treba da naućite dosta o civilizovanoj i pristojnoj komunikaciji.

Miki

pre 3 godine

@Dusan Kad sedneš jednom u neki M, shvatićeš razliku istog momenta... Zahteva ozbiljno iskustvo, prvo u vožnji auta sa zadnjom vučom drugo, snaga takva da milimetar više na gasu pravi razliku da li se okrenuo sa njim ili ostao na putu... Treće do momenta udarca si ubedjen da ćeš se izvući bez problema ali se to ne desi, bar meni nije na žalost...

mile rizik

pre 3 godine

Pre nekih 6-7 godina stiže mi mejl. Da sažmem. Poštovani ja sam taj i taj influenser, nudim saradnju, vi ćete sve da mi plaćate, a ja ću da putujem i da vas reklamiram, da pišem o vašoj firmi, bla, bla, bla. Oterah ga u majčinu, teški neradnici. Samo gulag za takve.

ProfM

pre 3 godine

Ispravite me ako grijesim, ali mislim da je Alfa organizovala obuku za kupce novog modela Giulia GTA/GTAm (540KS), uz koje se dobije i vozacko odijelo. Nije to dzaba, za takve masine i treba obuka.

zok1

pre 3 godine

Većina vozača ovakvih automobila su normalni ljudi, tako da se ovakve stvari retko događaju. Pre desetak godina sam bio pozvan da probam BMW M3 i M5, ali je to bilo organizovano van grada, na prostoru veličine aerodroma. Nisi mogao da povrediš ni sebe ni druge. Jedino što nije bilo dozvoljeno je bilo potpisivanje sa gumama. U gradskoj vožnji vam niko neće dati da probate automobil bez nekoga ko sedi pored vas. Ovo je bilo veoma neodgovorno od vlasnika auto salona, neko je mogao da strada.

Muad'Dib

pre 3 godine

Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio RX8 imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa 911 ili sada sa Leksusom LC. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48) 

# Link komentara



A u stvarnosti: "Po meni je mnogo veci problem nepoznavanje zadnje vuce nego koliko konja ima. Licno kada sam kao klinac vozio Fiestu imao sam mnogo vise problema neko kasnije sa Golfom 3 ili sada sa Golfom 4. Al ima tu i do godina i cinjenice da je svako ko klinac voleo da stisne malo a to se na zadnjoj vuci itekako moze platiti ako ne znas sta radis.
(Vp_Cikago, 12. april 2021 19:48) 

# Link komentara

izhlapjeli starac

pre 3 godine

95% ovih koji se kunu u zadnji pogon, ne ume da objasni razliku između prednjeg i zadnjeg pogona i čemu to uopšte služi. Samo je važno BMW i zadnji pogon, a ne zna vola da..... Pa onda priče o stazi, o trkama, o ne znam o čemu sve. Potpuno bez smisla. Pa ko će od njih ikada izaći na stazu kao takmičar?
Ova zemlja je postala jedna velika zadruga sa mnogo seljanije, bez namere da uvredim seljake. Onda se desi izgibija od njih koji sve znaju.

Milojko

pre 3 godine

@Toronto
M3 i M4 sem nacina ulaska na zadnju klupu su 99% identicni automobili. Identicna sasija, identican otpor vazduha, aerodinamika, raspodela mase. Identicna ubrzanja i vremena na stazi. Daleko je veca razlika izmedju kupea i kabria M4, nego izmedju M3 i M4 kupea.
Nije problem nesto ne znati. Problem je kad covek nema volje da bilo sta nauci nego uporno nastavlja da zivi u nekom svom imaginarnom svetu.

qwert

pre 3 godine

Manje, vise ,uvek je bilo i bice ovakvih.Ali kombinacija boja spolja-iznutra ,uzas blagi.Valjda i to nesto govori o vlasniku.Sve u svemu ,kombinacija gluposti i loseg ukusa.
(Laki, 12. april 2021 20:40)

Auto je u vlasništvu zvaničnog uvoznika, Delta Motorsa.

Xobotnica

pre 3 godine

Може сваком да се деси, ако дивља тамо где му није место. Није ми јасно зашто озбиљни портали преносе овај догађај, пошто то није вест?
Али свакако је ово огромна реклама, како за анонимног блогера, тако и за марку БМВ. Мислим да им је после поменутог догађаја, 10 пута порасло интересовање и пријаве за тест драјв М модела.

Mozes misliti

pre 3 godine

@mile rizik
U redu je Mile nadji prijatelje ili neko drustvo u stvarnom svetu. Za ozbiljan broj vas na komentarima postoji posebna dijagnoza jer komentare pisete kao da ste zeljni prijatelja i necijeg drustva i da nekome kazete neku nebitnu stvar iz vaseg zivota. Prepricavate nicim izazvani sta vas me se desilo. Prvo uopste ne mora da znaci da je istina to sto pisete jer ovo su komentari i svako pise sta god zeli a drugo svacije misljenje nije misljenje.

Guliver

pre 3 godine

@VO

"...Depending on the specific vehicle model, this threshold is normally equivalent to a vehicle crashing into a solid wall at 13-23 km/h."

Brada

pre 3 godine

Videlo se u emisiji "Sat" da se i profesionalci muce da obuzdaju tu zver, a onda BMW Srbija da tako nesto da testira Tik Toker pocetnik i to u sred grada i ugrozi neduzne ljude, njega i svoju imovinu i to sve zarad reklamiranja i prokletog novca.

KBSZ

pre 3 godine

Ovakvi automobili se prodaju u ozbiljnim zemljama samo uz obaveznu obuku bezbedne i sportske vožnje. U tekstu se postavlja pitanje ko može da testira ovakve automobile? Odgovor je prost, novinari sa iskustvom i profesionalni trkači koje mediji često angažuju. Ta moda sa influenserima je još jednom pokazala da je pogrešna, a i vidimo opasna. Niti oni poznaju autoindustriju, niti znaju da voze. Niko srećom nije stradao ali je dobra opomena.

toota boogarin

pre 3 godine

Treba proći školu sportske vožnje pre nego što se u ovakvom autu isključe bezbednosni sistemi. A i tada to treba raditi samo na stazi a ne i u javnom saobraćaju.

Inače ne vidim komentare kako će ovaj auto srediti zlatne ruke iz Šapca i kako će se brzo pojaviti u oglasima. Odustalo se od takve prakse?

mr

pre 3 godine

@Miki
Priznajem da nisam u M sedao ali sam vozio AMG... zar ovaj primerak sto je genije slupao nema x drive otkud zadnja vuča samo?

Ako procitas tekst, videces da je u pitanju zadnji pogon. Da pratis automobilski svet, znao bi da se M3/4C 2021 trenutno isporucuje samo sa zadnjim pogonom. X-drive se ocekuje sredinom godine.
Steta sto si vozio tog AMGa, to kao da si meni dao motokultivator.
I jos nesto, AMG i ///M nisu ista filozofija.
(NN, 12. april 2021 23:53)

Све си супер и тачно објаснио а опет си добио више негативних него позитивних препорука. Невероватно. Биће да овакви и возе као и што кликћу.

Рекао сам себи, док сам жив нећу дозволити себи да дам и жуту банку некаквом инфлуенсеру. Па маркетинг је озвиљна ствар, а појави се балавац да ми објасни како да ми дигне посао. Дижи га сам себи сине и бићеш још богатији.

Po ure torture...

pre 3 godine

(VJ, 13. april 2021 08:30)
Na poligonu i u rukama iskusnog vozača koji nikako nije mogao sa lica da skine izraz iznenađenja koji mu je zvijer priredila.Sad možemo samo zamisliti ulickanog koji u jednoj ruci drži telefon i snima se a drugom pokušava upravljati.

Brada

pre 3 godine

Sto je najgore, niti je influenser, niti je vozio brzo, niti driftivao, brzina 50 na sat, izleteo mu bicikl i da ga ne udari u njega, skrene naglo, prokliza mu auto, i zabode banderu.
Sta ti je lose novinarstvo
(joksa, 13. april 2021 10:09)

Ni moj punoletni auto ne moze toliko da prokliza pri 50km/h a kamo li BMW najnovije generacije sa pregrst sistema upravljanja i proklizavanja. To je iskljucivo neiskustvo, nepaznja, neznanje i verovatno snimanje tokom voznje doticnog Youtubera...

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Kada sam kupio luksuzniji automobil sa prednjim pogonom, od 156ks i prvi put iz neke kante seo u njega, krenem za Uzice i posto je bilo kisovito i 10 stepeni kod Lazarevca umesto Ibarske odaberem put preko Divcibara da izbegnem kamione i radare a i taj put znam vrlo dobro.
Ali avaj kad sam se popeo na 800 metara kao da je neko po izohipsi namestio klimatizaciju na Severni pol, temperatura u minusu, sneg veje da brisaci ne mogu da obrisu, odavno se uhvatio po putu a na kolima tada letnje gume.
Srce mi je kucnulo u peti iako sam imao kasko.
Prva-druga-prva i spustih se ispod Rastovca par kilometara i opet po izohipsi ode temperatura u plus i kisa zameni sneg.
Tada nije bilo negativnih bodova i vozio sam cesto dosta zustro po suvom ali po kisi i snegu sam isao i sporije nego sto je ogranicenje jer ne bih voleo da zivim sa osecajem da sam nekom upropastio zivot.

rani

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!

qwert

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!
(rani, 12. april 2021 20:47)


Jeste to taj. Vozili su ga i testirali svi živi u prethodnom periodu.

Пилипенда

pre 3 godine

У погрешним рукама и електрични тротинет постаје опасан, а камоли ово

Alkos

pre 3 godine

Kad sam bio mlad pravio sam iste greške. Prvi auto koji sam kupio bio je nov , zver u punoj opremi. Gazio sam ga do krajnjih granica i sad kad pogledam nazad imao sam više sreće nego pameti. Kad bi vratio vreme ne bi ulazio u takve rizike. Jedino nikad nisam zažalio što sam uzeo full opremu jer yugo bez pepeljare nije yugo.

Guliver

pre 3 godine

Razlika izmedju M3 i M4 je kozmeticke prirode. Ali to je takvima koji verovatno imaju godina koliko je proslo od kad je BMW marketing smislio "genijalnu" ideju da "kreira" jos jedan "novi" model (uz poplavu idiotskih X M modela), potpuno neshvatljivo.
(Milojko, 13. april 2021 14:57)

Razlika je konstrukcione prirode. Od 2014 M3 je isključivo sedan, a M4 je isključivo coupe ili cabrio. Kozmetika je kada neko kupi običnu seriju 3 u M paketu opreme, pa mu stave druge plastične branike i trimove, malo bolje felne, po koju M značku i sl.
(Toronto, 13. april 2021 21:59)

Tako i tako. Motor, tranmisija, vesanje, elektronika, upravljanje su identicni. Sve ono sto auto cini autom.

qwert

pre 3 godine

Jel bas ovaj bio na SAT-u? Neka ga i dalje daju "influenserima", ljudima bez pravog zanimanja...
(Nemanja, 12. april 2021 18:49)

Meni se cini da je bas taj!
(rani, 12. april 2021 20:47)

Jeste to taj. U prethodnom periodu su ga svi živi vozili i testirali. Nisu ga slupali ovi iz SAT-a, nego neki pajser.

Kosta

pre 2 godine

@toronto

Series 3 e9x je nudio 4 Door sedan i 2 door coupe.

Kod f30 kupe i convertible su izdvojeni u series 4.
Napravljeni su na identicnoj platformi i namena trojke sedana je da vuče drva a kupea da ih cepa.

M modeli mogu da ispune veću normu. Ali i to zavisi od brzine kojom siptari mogu da slazu drva.