Petak, 05.03.2021.

11:08

Kako je prošao novi Hyundai Tucson na "testu severnog jelena" VIDEO

Izvor: B92

Kako je prošao novi Hyundai Tucson na "testu severnog jelena" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Srđan BL

pre 3 godine

Samo da kaze
Ako polukrutu osovinu smatrate torzijom, nije to bas isto. Torzija podrazumjeva "sipku" koja se uvija umjesti spiralne opruge. Odnosno automibil sa torzijom nema gibnjeve ili spiralne opruge...

zikapn

pre 3 godine

(Luka, 7. mart 2021 14:55

ja sam svoje rekao a i cinjenice, jedino ako ti, njih nekolicina ovde i nase ministarstvo saobracaja znate bolje od Mitsubishi-ja, onda je to drugo, povlacim rec i idem da placem u mrak, sta cu kad ne znam.. Ne vidim stvarno sta vise nije jasno..ne znam sta je tu toliko tesko da se prizna da nisi u pravu i prosto kazes, upsss pogresio sam nisam zanao, svi grese, sada znam...ali neee, ne zelim da priznam nikada, cak i kada je dokaz veliki kao kuca, pardon kao jedan Mitsubishi...haha ha..aj zdravo, nisam zeleo da ispadnem nadmen i bezobrazan, ili sta vec, ali kad me neko neznanjem isprovocira i trazi da to prihvatim kao istinu i znanje onda moram ovako..piece brother..

Luka

pre 3 godine

(zikapn, 7. mart 2021 12:42)

Ti treba hitno da se obratis ministarstvu saobracaja, da se donesu izmene zakona, obavezno da se uvede klasa crossover, jer izgleda da to oni sada pogresno peercipiraju. Nema veze kolike su dimenzije auta, bitno kako je napravljen. Ha ha ha.
Sve je danas manje vise SUV/crossover.
Sta ce nekom kamion za voznju po gradu od kuce do posla i trznog centra, ogibljenja i pogoni na 8 tockova, sasija od kriptonita itd. Smanji malo dozivljaj i ne idi u krajnost.

zikapn

pre 3 godine

posto ovde ima mnogo nabedjenih poznavaoca sveta automobila spremnih da odmeravaju, da ne kazem sta, bicu raspolozen da vas bar malo poducim da vise ne ispadate smesni u drustvu ili gde vec..Evo jednog mog malog doprinosa na tu temu i odgovora na razliku izmedju SUV-a i krosovera. Jel jos nekom nesto nije jasno?! Ovo je bilo besplatno za sve koji zele da slusaju a ne da se dokazuju gde ne treba:
https://www.mitsubishicars.com/crossover-vs-suv-difference#:~:text=While%20consumers%20and%20automakers%20alike,and%20uses%20a%20truck%20chassis.

zikapn

pre 3 godine

(Guliver, 07. mart 2021 05:41)

mogu ali nemam kome jer ljudi poput tebe ne zele da slusaju i razumeju vec traze da se poistovetis sa njima, tada si dobar a oni srecni. Ako hoces mogu u opkladu sa tobom ili bilo kim da Grandlend X/3008 nije SUV vec krosover i da to nije isto, iako lici da jeste!

Samo da kaze

pre 3 godine

@(Filip, 6. mart 2021 21:52)

Torzija nikad ne moze biti bolja od multilinka za krivine, ali ne moze se tako jednostavno posmatrati, zavisi od vise faktora (vesanja) kako ce se auto ponasati. Medjutim ako budzis jedan i drugi za krivine, multilink je trenutno bolja opcija.

realan

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.
(pokojnik, 05. mart 2021 12:10)

Gledao...čovek se nalupetao kao nikad...
Pročitaj i komentare pa ćeš videti šta bukvalno svi misle o tome što je rekao

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Treba ocenu dati za čitav automibil, ne samo za izgled. Izgled je bitan za prodaju, tačnije veoma bitan, ali on ne govori o samom automobil puno. Hyundai je sebe učvrstio u sami svetski vrh proizvođača automobila, pa tako i ovaj novi Tuscon je sigurno sami vrh ponude u klasi i cenovnoj kategeriji u kojoj se trenutno nudi. Zato, ako imate para, i niste snob, slobodno kupite ovaj vrhunski tehnološki produkt.

Majstor

pre 3 godine

Ono što Šveđani{Volvo} testiraju već dosta dugo ostali ne rade ni u najavi. Izgled, marka, imidž, oprema, potrošnja i..... bezbednost. Ovo poslednje treba uvek da je prvo. Ja vozim Volvo XC60 i ne razmišljam. Možda nije najlepši ali......

Filip

pre 3 godine

(zikapn, 6. mart 2021 17:45)

PSA i Opel treba da te pozovu u svoje odaje i da te konsultuje oko svojih buducih kreacija da nesto slucajno ne zajebu.
U svakom slucaju po meni Grandland je kvalitetniji auto od Tusona, materijali, zvucna izolacija, ponasanje na putu, ekonomicnost.
Ovaj novi Tuson je ruzan do bola, prethodni je bio bas lep.

sejn

pre 3 godine

E ovaj Hyundai u baznoj opremi nema ACC ali ima PRC u odnosu na Yarisa u svakom paketu.


Kakvo je on "tehnološko čudo" ? Bazni yaris u serijskoj opemi (bez kakve doplate za opciju) ima radarski tempomat, a novi Tucson?
Ima li ACC u Trend paketu bez doplate? Ili tu ne može uopšte?
Ima li ga u Style paketu bez doplate?
U Premium paketu ?
U Impression ?
Ima li ga uopšte, makar i kao opciju, sa 6MT ? Ah, da, to ne može kod njega, taman zlatom da platiš, bez obzira da li je i najviši paket opreme.
U pravu si ti, on jeste "tehnološko čudo".
(pokojnik, 06. mart 2021 18:06)

pokojnik

pre 3 godine

Svi koji su videli novog Tusona na Tvu i već presudilo da je sr... e i čak da je stari bolji savetujem da odu do salona Hyundai na NBG i da pogledaju izloženi primerak. Ja sam bio danas. Prošetao od salona Forda preko Skode. Dakle novu Tuson je S/F za većinu u njegovoj klasi. Auto je tehnološko čudo, savršeno skrojen i urađen. Idite vidite i ne s... e ovde
(sejn, 6. mart 2021 15:11)

Kakvo je on "tehnološko čudo" ? Bazni yaris u serijskoj opemi (bez kakve doplate za opciju) ima radarski tempomat, a novi Tucson?
Ima li ACC u Trend paketu bez doplate? Ili tu ne može uopšte?
Ima li ga u Style paketu bez doplate?
U Premium paketu ?
U Impression ?
Ima li ga uopšte, makar i kao opciju, sa 6MT ? Ah, da, to ne može kod njega, taman zlatom da platiš, bez obzira da li je i najviši paket opreme.
U pravu si ti, on jeste "tehnološko čudo".

zikapn

pre 3 godine

(Stefan, 06. mart 2021 10:05)

prijatelju sto pricas nesto sto ne znas?!
Grandlend X nije SUV, vec krosover, uzdignuta i napuhana verzija hecbeka C kategorije?! Kako moze biti SUV kad cak i nema predvidjen pogon na sva 4 tocka, nema mesta za kardan, nite ni zamisljen da ga ima, vec taj hibrid ima improvizovani pogon na zadnjim tockovima uz pomoc elektro mopora, znaci nema cvrstu fizicku vezu sa motorom, isto kao recimo Lexus ES hibrid, imas auto a i ne znas sta imas. Ne kazem da je to los auto, ali nije SUV, nema pravi pogon na 4 tocka, plastika unutra jedva zadovoljavajuca, dok su mu vozne karakteristike dobre upravo zato sto je lagan i sto nije SUV i nikad nece biti.

sejn

pre 3 godine

Svi koji su videli novog Tusona na Tvu i već presudilo da je sr... e i čak da je stari bolji savetujem da odu do salona Hyundai na NBG i da pogledaju izloženi primerak. Ja sam bio danas. Prošetao od salona Forda preko Skode. Dakle novu Tuson je S/F za većinu u njegovoj klasi. Auto je tehnološko čudo, savršeno skrojen i urađen. Idite vidite i ne s... e ovde

Boki

pre 3 godine

Baš ružan, prednji deo za plakati, porazno je da odlazeci model izgleda bar dva puta lepse, nisu ovo česti trenutci i pojave u auto industriji.

Dior

pre 3 godine

@Kobaja Grande A ko je mislio da ide? I pritom ne znam zašto ste toliko opterećeni severnoameričkim izborom i testovima? Ako vas sve baš to toliko zanima, slobodno možete da se selite. Drugačije su potrebe čoveka kad se automobil pogleda u Evropi i Americi.

Stefan

pre 3 godine

(zikapn, 6. mart 2021 08:41)

Grandland X sigurno nije limuzina, jos manje neki malo veci auto C segmenta na stiklama, on je vrlo lep, ozbiljan, pouzdan, prostran, ekonomican SUV u klasi do 35k eura. Za taj novac i sa paketom ozbiljne opreme, nudi vise nego oni skuplji. 4x4, mislim ko ce ove skupocene automobile guliti po stenama i valjati u blatu svaki dan. Veci je od Audi Q3 i BMW X1. U COC i registraciji mu pise SUV, sport utility vehicle, e sad da nije teski offroader kao npr Jeep Wrangler, ali sigurno je SUV. Lepo se penje bez ikakvih problema do Kopa sa 15cm snega na putu i na -15 bez lanaca, po blatu se snalazi i vise nego dobro, dobar prtljazni prostor, sjajna preglednost, visa pozicija sedenja, ekonomican, upravljiv, ista je klasa sa Tucsonom, a mi ovde gledamo vozne karakteristike tih gabaritnijih vozila. Da ne pominjem varijantu sa pogonom na 4 tocka i 300konja koja je jaca i teza. U poredjenju sa npr. Jaguar E-Peace, lepsi mi je osecaj u voznji sa Grandlandom. Probao sam i Audi Q3 Sportsback i sve je to manje vise slicno, jedino se placa malo vise taj premium feel, estetika spolja i unutra, bogatiji paketi opreme i brend tag.
Prethodna verzija Tucsona mi je lepsa, ova je sad bezlicna, neinventivna, sa previse sitnih neodredjenih detalja, pogledaj mu samo njusku, ne dopada mi se.

Neko ko zapravo zna da vozi

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

Pa to samo ako si "sportista" pa moras da prodjes krivinu sa 80 na sat, ako si voljan da smanjis na 65 moze i sa onim sto voze Del i Rodni u Muckama.

za mene neuporedivo

pre 3 godine

Pre par meseci sam kupio Tucsona sa 1,6 T-GDI u ful opremi. Dosta sam vagao koji SUV i najpre sam mislio i da sacekam ovaj novi ali kada su se na internetu pojavila njegova prezentacija bio sam sokiran a i sada sam i nisam vise imao ni najmanje dileme.Jeste da moj trosi kao neki narkoman no to sam znao i pre nego sam ga kupio a jako lepo ide i barem je veoma lep u odnosu na ovaj a i imam sasvim normalne sve komande a ne samo na dodir kao novi sto nije nista manje opasno nego da cackam po mobilnom telefonu dok vozim. Kvalitetom mog vozila sam prezadovoljan a ovaj test me ni najmanje ne brine i ne znam ni kako je moj prosao na njemu.

zikapn

pre 3 godine

(Jovica, 05. mart 2021 21:03)

Grandland X jeste da ima dobre vozne karakteristike, ali nije SUV, daleko je on od toga, vise je malo naduvani 308 nego SUV, drugo laksi je od Tucsona bar 500 kg, proveri pa javi, manji..itd..dajte uporedjujte automobile u klasi?!
Npr: RAV4 Hybrid, CR-V itd..pa onda kudite drugoga..

Gagi

pre 3 godine

SUV je beskorisna kategorija vozila, teški, veliki otpor vazduha, puno troše, velike gume opet otpor, skupe, van asvalta neće ako nije 4x4. A ovaj što priča o elektronskim sistemima, lupa, zakon fizike ne može da se izmeni.

jola

pre 3 godine

ala su vam komentari....
Voleo bih da vidim naše (najbolje na svetu) vozače kojom bi brzinom prošli ovaj test....
najveći deo ni ne zna da mota volan ovako..
a sve sami stručnjaci za sve (i za SUV,i za limizinu,i za hatchback,....ma za sve)

Jovica

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

E moj rodjo, sasija, centar tezista, elektronski sistemi auta, real-time response i dobijes kvalitetne karakteristike kod SUV-a.
Pogledaj npr. Opel Qrandland X, Audi Q5, Peugeot 3008 na istom kanalu, a onda baci pogled na Audi A3, Audi Q2 itd. Ko zna znanje, odradi auto kao celinu u paketu.
Iz licnog iskustva, Geandland X se provlaci kao strela u gradskoj guzvi, prestrojavanje, kruzni tokovi, upravljiv, precizan, minimalan roll efekat i bocna inercija (ESP), mozes da pogledas i test Petrolheads-a kada ga prase po Avalskim krivinama i kakva je reakcija vozaca. Veze ti nemas sa SUV vozilima, to je sve sto mogu da ti kazem.
Tuson se meni licno ne svidja, ali je ok SUV.

raketa kao raketa

pre 3 godine

(prdonja, 5. mart 2021 18:06)
Test "severnog jelena" ne sluzi samo za izbegavanje severnog jelena, vec i svega sto se neocekivano nadje na putu - drvo, stena, parkiran auto, kamion, avion, ...

Pa kad naletis na tako nesto, javi gde si zavrsio

Pogan

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.
(pokojnik, 05. mart 2021 12:10)

Ne znam ko normalan smatra tog biased klovna relevantnim za bilo kakvo misljenje osim koliko flasa staje po kabini auta i da li je auspuh fake kad ga dzara granom od drveta.
Uostalom, pogledaj kako se nalupetao za Hondu CRV. I procitaj komentare.

Gagi

pre 3 godine

Kakva glupost bacanje para na ovakve konzerve. Gume 19" ?
Moj matori imao kamion Zastava TurboZeta 120ks nosivost 5t, ukupna dozvoljena masa 7,5t i imao gume 16".

jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!

pre 3 godine

A kakva je opremljenost vozačem?
(smejurija, 5. mart 2021 13:24)

odlična.
čovek sa pravim kolima izvlači 83km.

страшило

pre 3 godine

Тешко да данас има скараднијег дизајна у овом сегменту од новог Тусона (и Спортажа). Бог драги да помогне која је то наказа.Ја сам мислио да је садашњи РАВ4 нешто најружније данас али не кажу без разлога - никад не реци никад. Хјундаи успева.

si, como no

pre 3 godine

Na testu je bila hibridna (teza) verzija. A sto se Meta Votsona tice tip je tipicna "plati da te hvalim" osoba, iako je dobar review-er inace. Nikada nista dobro nije rekao za Hyundai/Kia, valjda nemaju potrebu da ga podmazu.

Da ne bude zabune, vozim Forda, ali novi Tucson je po meni nesto potpuno drugacije od ostalih modela u segmentu i promenice trziste.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Hahahaha, slušajte pažljivo kako španski komentator izgovara model vozila: "TUKSON" hahahahah, što bi rekli stari Latini: Nomen est omen, plastični TUKSON od auta hahahaha :)

moose

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

Nema to veze sa krivinama, testira se sasija i kontrola proklizavanja. Eto Aircross, Tiguan, cak i Tucson 2019 youtu.be/9zY8mjktndo prosli test, a ovaj ne

pokojnik

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.

si, como no

pre 3 godine

Na testu je bila hibridna (teza) verzija. A sto se Meta Votsona tice tip je tipicna "plati da te hvalim" osoba, iako je dobar review-er inace. Nikada nista dobro nije rekao za Hyundai/Kia, valjda nemaju potrebu da ga podmazu.

Da ne bude zabune, vozim Forda, ali novi Tucson je po meni nesto potpuno drugacije od ostalih modela u segmentu i promenice trziste.

pokojnik

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.

moose

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

Nema to veze sa krivinama, testira se sasija i kontrola proklizavanja. Eto Aircross, Tiguan, cak i Tucson 2019 youtu.be/9zY8mjktndo prosli test, a ovaj ne

Pogan

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.
(pokojnik, 05. mart 2021 12:10)

Ne znam ko normalan smatra tog biased klovna relevantnim za bilo kakvo misljenje osim koliko flasa staje po kabini auta i da li je auspuh fake kad ga dzara granom od drveta.
Uostalom, pogledaj kako se nalupetao za Hondu CRV. I procitaj komentare.

raketa kao raketa

pre 3 godine

(prdonja, 5. mart 2021 18:06)
Test "severnog jelena" ne sluzi samo za izbegavanje severnog jelena, vec i svega sto se neocekivano nadje na putu - drvo, stena, parkiran auto, kamion, avion, ...

Pa kad naletis na tako nesto, javi gde si zavrsio

Gagi

pre 3 godine

Kakva glupost bacanje para na ovakve konzerve. Gume 19" ?
Moj matori imao kamion Zastava TurboZeta 120ks nosivost 5t, ukupna dozvoljena masa 7,5t i imao gume 16".

страшило

pre 3 godine

Тешко да данас има скараднијег дизајна у овом сегменту од новог Тусона (и Спортажа). Бог драги да помогне која је то наказа.Ја сам мислио да је садашњи РАВ4 нешто најружније данас али не кажу без разлога - никад не реци никад. Хјундаи успева.

za mene neuporedivo

pre 3 godine

Pre par meseci sam kupio Tucsona sa 1,6 T-GDI u ful opremi. Dosta sam vagao koji SUV i najpre sam mislio i da sacekam ovaj novi ali kada su se na internetu pojavila njegova prezentacija bio sam sokiran a i sada sam i nisam vise imao ni najmanje dileme.Jeste da moj trosi kao neki narkoman no to sam znao i pre nego sam ga kupio a jako lepo ide i barem je veoma lep u odnosu na ovaj a i imam sasvim normalne sve komande a ne samo na dodir kao novi sto nije nista manje opasno nego da cackam po mobilnom telefonu dok vozim. Kvalitetom mog vozila sam prezadovoljan a ovaj test me ni najmanje ne brine i ne znam ni kako je moj prosao na njemu.

Jovica

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

E moj rodjo, sasija, centar tezista, elektronski sistemi auta, real-time response i dobijes kvalitetne karakteristike kod SUV-a.
Pogledaj npr. Opel Qrandland X, Audi Q5, Peugeot 3008 na istom kanalu, a onda baci pogled na Audi A3, Audi Q2 itd. Ko zna znanje, odradi auto kao celinu u paketu.
Iz licnog iskustva, Geandland X se provlaci kao strela u gradskoj guzvi, prestrojavanje, kruzni tokovi, upravljiv, precizan, minimalan roll efekat i bocna inercija (ESP), mozes da pogledas i test Petrolheads-a kada ga prase po Avalskim krivinama i kakva je reakcija vozaca. Veze ti nemas sa SUV vozilima, to je sve sto mogu da ti kazem.
Tuson se meni licno ne svidja, ali je ok SUV.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Hahahaha, slušajte pažljivo kako španski komentator izgovara model vozila: "TUKSON" hahahahah, što bi rekli stari Latini: Nomen est omen, plastični TUKSON od auta hahahaha :)

pokojnik

pre 3 godine

Svi koji su videli novog Tusona na Tvu i već presudilo da je sr... e i čak da je stari bolji savetujem da odu do salona Hyundai na NBG i da pogledaju izloženi primerak. Ja sam bio danas. Prošetao od salona Forda preko Skode. Dakle novu Tuson je S/F za većinu u njegovoj klasi. Auto je tehnološko čudo, savršeno skrojen i urađen. Idite vidite i ne s... e ovde
(sejn, 6. mart 2021 15:11)

Kakvo je on "tehnološko čudo" ? Bazni yaris u serijskoj opemi (bez kakve doplate za opciju) ima radarski tempomat, a novi Tucson?
Ima li ACC u Trend paketu bez doplate? Ili tu ne može uopšte?
Ima li ga u Style paketu bez doplate?
U Premium paketu ?
U Impression ?
Ima li ga uopšte, makar i kao opciju, sa 6MT ? Ah, da, to ne može kod njega, taman zlatom da platiš, bez obzira da li je i najviši paket opreme.
U pravu si ti, on jeste "tehnološko čudo".

Neko ko zapravo zna da vozi

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

Pa to samo ako si "sportista" pa moras da prodjes krivinu sa 80 na sat, ako si voljan da smanjis na 65 moze i sa onim sto voze Del i Rodni u Muckama.

Stefan

pre 3 godine

(zikapn, 6. mart 2021 08:41)

Grandland X sigurno nije limuzina, jos manje neki malo veci auto C segmenta na stiklama, on je vrlo lep, ozbiljan, pouzdan, prostran, ekonomican SUV u klasi do 35k eura. Za taj novac i sa paketom ozbiljne opreme, nudi vise nego oni skuplji. 4x4, mislim ko ce ove skupocene automobile guliti po stenama i valjati u blatu svaki dan. Veci je od Audi Q3 i BMW X1. U COC i registraciji mu pise SUV, sport utility vehicle, e sad da nije teski offroader kao npr Jeep Wrangler, ali sigurno je SUV. Lepo se penje bez ikakvih problema do Kopa sa 15cm snega na putu i na -15 bez lanaca, po blatu se snalazi i vise nego dobro, dobar prtljazni prostor, sjajna preglednost, visa pozicija sedenja, ekonomican, upravljiv, ista je klasa sa Tucsonom, a mi ovde gledamo vozne karakteristike tih gabaritnijih vozila. Da ne pominjem varijantu sa pogonom na 4 tocka i 300konja koja je jaca i teza. U poredjenju sa npr. Jaguar E-Peace, lepsi mi je osecaj u voznji sa Grandlandom. Probao sam i Audi Q3 Sportsback i sve je to manje vise slicno, jedino se placa malo vise taj premium feel, estetika spolja i unutra, bogatiji paketi opreme i brend tag.
Prethodna verzija Tucsona mi je lepsa, ova je sad bezlicna, neinventivna, sa previse sitnih neodredjenih detalja, pogledaj mu samo njusku, ne dopada mi se.

Boki

pre 3 godine

Baš ružan, prednji deo za plakati, porazno je da odlazeci model izgleda bar dva puta lepse, nisu ovo česti trenutci i pojave u auto industriji.

jola

pre 3 godine

ala su vam komentari....
Voleo bih da vidim naše (najbolje na svetu) vozače kojom bi brzinom prošli ovaj test....
najveći deo ni ne zna da mota volan ovako..
a sve sami stručnjaci za sve (i za SUV,i za limizinu,i za hatchback,....ma za sve)

jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!

pre 3 godine

A kakva je opremljenost vozačem?
(smejurija, 5. mart 2021 13:24)

odlična.
čovek sa pravim kolima izvlači 83km.

sejn

pre 3 godine

Svi koji su videli novog Tusona na Tvu i već presudilo da je sr... e i čak da je stari bolji savetujem da odu do salona Hyundai na NBG i da pogledaju izloženi primerak. Ja sam bio danas. Prošetao od salona Forda preko Skode. Dakle novu Tuson je S/F za većinu u njegovoj klasi. Auto je tehnološko čudo, savršeno skrojen i urađen. Idite vidite i ne s... e ovde

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Treba ocenu dati za čitav automibil, ne samo za izgled. Izgled je bitan za prodaju, tačnije veoma bitan, ali on ne govori o samom automobil puno. Hyundai je sebe učvrstio u sami svetski vrh proizvođača automobila, pa tako i ovaj novi Tuscon je sigurno sami vrh ponude u klasi i cenovnoj kategeriji u kojoj se trenutno nudi. Zato, ako imate para, i niste snob, slobodno kupite ovaj vrhunski tehnološki produkt.

Gagi

pre 3 godine

SUV je beskorisna kategorija vozila, teški, veliki otpor vazduha, puno troše, velike gume opet otpor, skupe, van asvalta neće ako nije 4x4. A ovaj što priča o elektronskim sistemima, lupa, zakon fizike ne može da se izmeni.

realan

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.
(pokojnik, 05. mart 2021 12:10)

Gledao...čovek se nalupetao kao nikad...
Pročitaj i komentare pa ćeš videti šta bukvalno svi misle o tome što je rekao

Dior

pre 3 godine

@Kobaja Grande A ko je mislio da ide? I pritom ne znam zašto ste toliko opterećeni severnoameričkim izborom i testovima? Ako vas sve baš to toliko zanima, slobodno možete da se selite. Drugačije su potrebe čoveka kad se automobil pogleda u Evropi i Americi.

zikapn

pre 3 godine

(Stefan, 06. mart 2021 10:05)

prijatelju sto pricas nesto sto ne znas?!
Grandlend X nije SUV, vec krosover, uzdignuta i napuhana verzija hecbeka C kategorije?! Kako moze biti SUV kad cak i nema predvidjen pogon na sva 4 tocka, nema mesta za kardan, nite ni zamisljen da ga ima, vec taj hibrid ima improvizovani pogon na zadnjim tockovima uz pomoc elektro mopora, znaci nema cvrstu fizicku vezu sa motorom, isto kao recimo Lexus ES hibrid, imas auto a i ne znas sta imas. Ne kazem da je to los auto, ali nije SUV, nema pravi pogon na 4 tocka, plastika unutra jedva zadovoljavajuca, dok su mu vozne karakteristike dobre upravo zato sto je lagan i sto nije SUV i nikad nece biti.

Filip

pre 3 godine

(zikapn, 6. mart 2021 17:45)

PSA i Opel treba da te pozovu u svoje odaje i da te konsultuje oko svojih buducih kreacija da nesto slucajno ne zajebu.
U svakom slucaju po meni Grandland je kvalitetniji auto od Tusona, materijali, zvucna izolacija, ponasanje na putu, ekonomicnost.
Ovaj novi Tuson je ruzan do bola, prethodni je bio bas lep.

zikapn

pre 3 godine

posto ovde ima mnogo nabedjenih poznavaoca sveta automobila spremnih da odmeravaju, da ne kazem sta, bicu raspolozen da vas bar malo poducim da vise ne ispadate smesni u drustvu ili gde vec..Evo jednog mog malog doprinosa na tu temu i odgovora na razliku izmedju SUV-a i krosovera. Jel jos nekom nesto nije jasno?! Ovo je bilo besplatno za sve koji zele da slusaju a ne da se dokazuju gde ne treba:
https://www.mitsubishicars.com/crossover-vs-suv-difference#:~:text=While%20consumers%20and%20automakers%20alike,and%20uses%20a%20truck%20chassis.

zikapn

pre 3 godine

(Jovica, 05. mart 2021 21:03)

Grandland X jeste da ima dobre vozne karakteristike, ali nije SUV, daleko je on od toga, vise je malo naduvani 308 nego SUV, drugo laksi je od Tucsona bar 500 kg, proveri pa javi, manji..itd..dajte uporedjujte automobile u klasi?!
Npr: RAV4 Hybrid, CR-V itd..pa onda kudite drugoga..

Luka

pre 3 godine

(zikapn, 7. mart 2021 12:42)

Ti treba hitno da se obratis ministarstvu saobracaja, da se donesu izmene zakona, obavezno da se uvede klasa crossover, jer izgleda da to oni sada pogresno peercipiraju. Nema veze kolike su dimenzije auta, bitno kako je napravljen. Ha ha ha.
Sve je danas manje vise SUV/crossover.
Sta ce nekom kamion za voznju po gradu od kuce do posla i trznog centra, ogibljenja i pogoni na 8 tockova, sasija od kriptonita itd. Smanji malo dozivljaj i ne idi u krajnost.

Samo da kaze

pre 3 godine

@(Filip, 6. mart 2021 21:52)

Torzija nikad ne moze biti bolja od multilinka za krivine, ali ne moze se tako jednostavno posmatrati, zavisi od vise faktora (vesanja) kako ce se auto ponasati. Medjutim ako budzis jedan i drugi za krivine, multilink je trenutno bolja opcija.

zikapn

pre 3 godine

(Guliver, 07. mart 2021 05:41)

mogu ali nemam kome jer ljudi poput tebe ne zele da slusaju i razumeju vec traze da se poistovetis sa njima, tada si dobar a oni srecni. Ako hoces mogu u opkladu sa tobom ili bilo kim da Grandlend X/3008 nije SUV vec krosover i da to nije isto, iako lici da jeste!

zikapn

pre 3 godine

(Luka, 7. mart 2021 14:55

ja sam svoje rekao a i cinjenice, jedino ako ti, njih nekolicina ovde i nase ministarstvo saobracaja znate bolje od Mitsubishi-ja, onda je to drugo, povlacim rec i idem da placem u mrak, sta cu kad ne znam.. Ne vidim stvarno sta vise nije jasno..ne znam sta je tu toliko tesko da se prizna da nisi u pravu i prosto kazes, upsss pogresio sam nisam zanao, svi grese, sada znam...ali neee, ne zelim da priznam nikada, cak i kada je dokaz veliki kao kuca, pardon kao jedan Mitsubishi...haha ha..aj zdravo, nisam zeleo da ispadnem nadmen i bezobrazan, ili sta vec, ali kad me neko neznanjem isprovocira i trazi da to prihvatim kao istinu i znanje onda moram ovako..piece brother..

sejn

pre 3 godine

E ovaj Hyundai u baznoj opremi nema ACC ali ima PRC u odnosu na Yarisa u svakom paketu.


Kakvo je on "tehnološko čudo" ? Bazni yaris u serijskoj opemi (bez kakve doplate za opciju) ima radarski tempomat, a novi Tucson?
Ima li ACC u Trend paketu bez doplate? Ili tu ne može uopšte?
Ima li ga u Style paketu bez doplate?
U Premium paketu ?
U Impression ?
Ima li ga uopšte, makar i kao opciju, sa 6MT ? Ah, da, to ne može kod njega, taman zlatom da platiš, bez obzira da li je i najviši paket opreme.
U pravu si ti, on jeste "tehnološko čudo".
(pokojnik, 06. mart 2021 18:06)

Majstor

pre 3 godine

Ono što Šveđani{Volvo} testiraju već dosta dugo ostali ne rade ni u najavi. Izgled, marka, imidž, oprema, potrošnja i..... bezbednost. Ovo poslednje treba uvek da je prvo. Ja vozim Volvo XC60 i ne razmišljam. Možda nije najlepši ali......

Srđan BL

pre 3 godine

Samo da kaze
Ako polukrutu osovinu smatrate torzijom, nije to bas isto. Torzija podrazumjeva "sipku" koja se uvija umjesti spiralne opruge. Odnosno automibil sa torzijom nema gibnjeve ili spiralne opruge...

страшило

pre 3 godine

Тешко да данас има скараднијег дизајна у овом сегменту од новог Тусона (и Спортажа). Бог драги да помогне која је то наказа.Ја сам мислио да је садашњи РАВ4 нешто најружније данас али не кажу без разлога - никад не реци никад. Хјундаи успева.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Hahahaha, slušajte pažljivo kako španski komentator izgovara model vozila: "TUKSON" hahahahah, što bi rekli stari Latini: Nomen est omen, plastični TUKSON od auta hahahaha :)

Jovica

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

E moj rodjo, sasija, centar tezista, elektronski sistemi auta, real-time response i dobijes kvalitetne karakteristike kod SUV-a.
Pogledaj npr. Opel Qrandland X, Audi Q5, Peugeot 3008 na istom kanalu, a onda baci pogled na Audi A3, Audi Q2 itd. Ko zna znanje, odradi auto kao celinu u paketu.
Iz licnog iskustva, Geandland X se provlaci kao strela u gradskoj guzvi, prestrojavanje, kruzni tokovi, upravljiv, precizan, minimalan roll efekat i bocna inercija (ESP), mozes da pogledas i test Petrolheads-a kada ga prase po Avalskim krivinama i kakva je reakcija vozaca. Veze ti nemas sa SUV vozilima, to je sve sto mogu da ti kazem.
Tuson se meni licno ne svidja, ali je ok SUV.

jaretina, ne brinite braćo, svaki EV postaće punoletan, kriterijum za kupovinu biće zadovoljen!

pre 3 godine

A kakva je opremljenost vozačem?
(smejurija, 5. mart 2021 13:24)

odlična.
čovek sa pravim kolima izvlači 83km.

Gagi

pre 3 godine

SUV je beskorisna kategorija vozila, teški, veliki otpor vazduha, puno troše, velike gume opet otpor, skupe, van asvalta neće ako nije 4x4. A ovaj što priča o elektronskim sistemima, lupa, zakon fizike ne može da se izmeni.

Gagi

pre 3 godine

Kakva glupost bacanje para na ovakve konzerve. Gume 19" ?
Moj matori imao kamion Zastava TurboZeta 120ks nosivost 5t, ukupna dozvoljena masa 7,5t i imao gume 16".

si, como no

pre 3 godine

Na testu je bila hibridna (teza) verzija. A sto se Meta Votsona tice tip je tipicna "plati da te hvalim" osoba, iako je dobar review-er inace. Nikada nista dobro nije rekao za Hyundai/Kia, valjda nemaju potrebu da ga podmazu.

Da ne bude zabune, vozim Forda, ali novi Tucson je po meni nesto potpuno drugacije od ostalih modela u segmentu i promenice trziste.

pokojnik

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.

Pogan

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.
(pokojnik, 05. mart 2021 12:10)

Ne znam ko normalan smatra tog biased klovna relevantnim za bilo kakvo misljenje osim koliko flasa staje po kabini auta i da li je auspuh fake kad ga dzara granom od drveta.
Uostalom, pogledaj kako se nalupetao za Hondu CRV. I procitaj komentare.

sejn

pre 3 godine

Svi koji su videli novog Tusona na Tvu i već presudilo da je sr... e i čak da je stari bolji savetujem da odu do salona Hyundai na NBG i da pogledaju izloženi primerak. Ja sam bio danas. Prošetao od salona Forda preko Skode. Dakle novu Tuson je S/F za većinu u njegovoj klasi. Auto je tehnološko čudo, savršeno skrojen i urađen. Idite vidite i ne s... e ovde

zikapn

pre 3 godine

(Jovica, 05. mart 2021 21:03)

Grandland X jeste da ima dobre vozne karakteristike, ali nije SUV, daleko je on od toga, vise je malo naduvani 308 nego SUV, drugo laksi je od Tucsona bar 500 kg, proveri pa javi, manji..itd..dajte uporedjujte automobile u klasi?!
Npr: RAV4 Hybrid, CR-V itd..pa onda kudite drugoga..

zikapn

pre 3 godine

(Stefan, 06. mart 2021 10:05)

prijatelju sto pricas nesto sto ne znas?!
Grandlend X nije SUV, vec krosover, uzdignuta i napuhana verzija hecbeka C kategorije?! Kako moze biti SUV kad cak i nema predvidjen pogon na sva 4 tocka, nema mesta za kardan, nite ni zamisljen da ga ima, vec taj hibrid ima improvizovani pogon na zadnjim tockovima uz pomoc elektro mopora, znaci nema cvrstu fizicku vezu sa motorom, isto kao recimo Lexus ES hibrid, imas auto a i ne znas sta imas. Ne kazem da je to los auto, ali nije SUV, nema pravi pogon na 4 tocka, plastika unutra jedva zadovoljavajuca, dok su mu vozne karakteristike dobre upravo zato sto je lagan i sto nije SUV i nikad nece biti.

Boki

pre 3 godine

Baš ružan, prednji deo za plakati, porazno je da odlazeci model izgleda bar dva puta lepse, nisu ovo česti trenutci i pojave u auto industriji.

Stefan

pre 3 godine

(zikapn, 6. mart 2021 08:41)

Grandland X sigurno nije limuzina, jos manje neki malo veci auto C segmenta na stiklama, on je vrlo lep, ozbiljan, pouzdan, prostran, ekonomican SUV u klasi do 35k eura. Za taj novac i sa paketom ozbiljne opreme, nudi vise nego oni skuplji. 4x4, mislim ko ce ove skupocene automobile guliti po stenama i valjati u blatu svaki dan. Veci je od Audi Q3 i BMW X1. U COC i registraciji mu pise SUV, sport utility vehicle, e sad da nije teski offroader kao npr Jeep Wrangler, ali sigurno je SUV. Lepo se penje bez ikakvih problema do Kopa sa 15cm snega na putu i na -15 bez lanaca, po blatu se snalazi i vise nego dobro, dobar prtljazni prostor, sjajna preglednost, visa pozicija sedenja, ekonomican, upravljiv, ista je klasa sa Tucsonom, a mi ovde gledamo vozne karakteristike tih gabaritnijih vozila. Da ne pominjem varijantu sa pogonom na 4 tocka i 300konja koja je jaca i teza. U poredjenju sa npr. Jaguar E-Peace, lepsi mi je osecaj u voznji sa Grandlandom. Probao sam i Audi Q3 Sportsback i sve je to manje vise slicno, jedino se placa malo vise taj premium feel, estetika spolja i unutra, bogatiji paketi opreme i brend tag.
Prethodna verzija Tucsona mi je lepsa, ova je sad bezlicna, neinventivna, sa previse sitnih neodredjenih detalja, pogledaj mu samo njusku, ne dopada mi se.

moose

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

Nema to veze sa krivinama, testira se sasija i kontrola proklizavanja. Eto Aircross, Tiguan, cak i Tucson 2019 youtu.be/9zY8mjktndo prosli test, a ovaj ne

za mene neuporedivo

pre 3 godine

Pre par meseci sam kupio Tucsona sa 1,6 T-GDI u ful opremi. Dosta sam vagao koji SUV i najpre sam mislio i da sacekam ovaj novi ali kada su se na internetu pojavila njegova prezentacija bio sam sokiran a i sada sam i nisam vise imao ni najmanje dileme.Jeste da moj trosi kao neki narkoman no to sam znao i pre nego sam ga kupio a jako lepo ide i barem je veoma lep u odnosu na ovaj a i imam sasvim normalne sve komande a ne samo na dodir kao novi sto nije nista manje opasno nego da cackam po mobilnom telefonu dok vozim. Kvalitetom mog vozila sam prezadovoljan a ovaj test me ni najmanje ne brine i ne znam ni kako je moj prosao na njemu.

Majstor

pre 3 godine

Ono što Šveđani{Volvo} testiraju već dosta dugo ostali ne rade ni u najavi. Izgled, marka, imidž, oprema, potrošnja i..... bezbednost. Ovo poslednje treba uvek da je prvo. Ja vozim Volvo XC60 i ne razmišljam. Možda nije najlepši ali......

pokojnik

pre 3 godine

Svi koji su videli novog Tusona na Tvu i već presudilo da je sr... e i čak da je stari bolji savetujem da odu do salona Hyundai na NBG i da pogledaju izloženi primerak. Ja sam bio danas. Prošetao od salona Forda preko Skode. Dakle novu Tuson je S/F za većinu u njegovoj klasi. Auto je tehnološko čudo, savršeno skrojen i urađen. Idite vidite i ne s... e ovde
(sejn, 6. mart 2021 15:11)

Kakvo je on "tehnološko čudo" ? Bazni yaris u serijskoj opemi (bez kakve doplate za opciju) ima radarski tempomat, a novi Tucson?
Ima li ACC u Trend paketu bez doplate? Ili tu ne može uopšte?
Ima li ga u Style paketu bez doplate?
U Premium paketu ?
U Impression ?
Ima li ga uopšte, makar i kao opciju, sa 6MT ? Ah, da, to ne može kod njega, taman zlatom da platiš, bez obzira da li je i najviši paket opreme.
U pravu si ti, on jeste "tehnološko čudo".

Filip

pre 3 godine

(zikapn, 6. mart 2021 17:45)

PSA i Opel treba da te pozovu u svoje odaje i da te konsultuje oko svojih buducih kreacija da nesto slucajno ne zajebu.
U svakom slucaju po meni Grandland je kvalitetniji auto od Tusona, materijali, zvucna izolacija, ponasanje na putu, ekonomicnost.
Ovaj novi Tuson je ruzan do bola, prethodni je bio bas lep.

raketa kao raketa

pre 3 godine

(prdonja, 5. mart 2021 18:06)
Test "severnog jelena" ne sluzi samo za izbegavanje severnog jelena, vec i svega sto se neocekivano nadje na putu - drvo, stena, parkiran auto, kamion, avion, ...

Pa kad naletis na tako nesto, javi gde si zavrsio

sejn

pre 3 godine

E ovaj Hyundai u baznoj opremi nema ACC ali ima PRC u odnosu na Yarisa u svakom paketu.


Kakvo je on "tehnološko čudo" ? Bazni yaris u serijskoj opemi (bez kakve doplate za opciju) ima radarski tempomat, a novi Tucson?
Ima li ACC u Trend paketu bez doplate? Ili tu ne može uopšte?
Ima li ga u Style paketu bez doplate?
U Premium paketu ?
U Impression ?
Ima li ga uopšte, makar i kao opciju, sa 6MT ? Ah, da, to ne može kod njega, taman zlatom da platiš, bez obzira da li je i najviši paket opreme.
U pravu si ti, on jeste "tehnološko čudo".
(pokojnik, 06. mart 2021 18:06)

Luka

pre 3 godine

(zikapn, 7. mart 2021 12:42)

Ti treba hitno da se obratis ministarstvu saobracaja, da se donesu izmene zakona, obavezno da se uvede klasa crossover, jer izgleda da to oni sada pogresno peercipiraju. Nema veze kolike su dimenzije auta, bitno kako je napravljen. Ha ha ha.
Sve je danas manje vise SUV/crossover.
Sta ce nekom kamion za voznju po gradu od kuce do posla i trznog centra, ogibljenja i pogoni na 8 tockova, sasija od kriptonita itd. Smanji malo dozivljaj i ne idi u krajnost.

Dior

pre 3 godine

@Kobaja Grande A ko je mislio da ide? I pritom ne znam zašto ste toliko opterećeni severnoameričkim izborom i testovima? Ako vas sve baš to toliko zanima, slobodno možete da se selite. Drugačije su potrebe čoveka kad se automobil pogleda u Evropi i Americi.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Treba ocenu dati za čitav automibil, ne samo za izgled. Izgled je bitan za prodaju, tačnije veoma bitan, ali on ne govori o samom automobil puno. Hyundai je sebe učvrstio u sami svetski vrh proizvođača automobila, pa tako i ovaj novi Tuscon je sigurno sami vrh ponude u klasi i cenovnoj kategeriji u kojoj se trenutno nudi. Zato, ako imate para, i niste snob, slobodno kupite ovaj vrhunski tehnološki produkt.

zikapn

pre 3 godine

posto ovde ima mnogo nabedjenih poznavaoca sveta automobila spremnih da odmeravaju, da ne kazem sta, bicu raspolozen da vas bar malo poducim da vise ne ispadate smesni u drustvu ili gde vec..Evo jednog mog malog doprinosa na tu temu i odgovora na razliku izmedju SUV-a i krosovera. Jel jos nekom nesto nije jasno?! Ovo je bilo besplatno za sve koji zele da slusaju a ne da se dokazuju gde ne treba:
https://www.mitsubishicars.com/crossover-vs-suv-difference#:~:text=While%20consumers%20and%20automakers%20alike,and%20uses%20a%20truck%20chassis.

jola

pre 3 godine

ala su vam komentari....
Voleo bih da vidim naše (najbolje na svetu) vozače kojom bi brzinom prošli ovaj test....
najveći deo ni ne zna da mota volan ovako..
a sve sami stručnjaci za sve (i za SUV,i za limizinu,i za hatchback,....ma za sve)

zikapn

pre 3 godine

(Guliver, 07. mart 2021 05:41)

mogu ali nemam kome jer ljudi poput tebe ne zele da slusaju i razumeju vec traze da se poistovetis sa njima, tada si dobar a oni srecni. Ako hoces mogu u opkladu sa tobom ili bilo kim da Grandlend X/3008 nije SUV vec krosover i da to nije isto, iako lici da jeste!

Neko ko zapravo zna da vozi

pre 3 godine

Pricam ja, ne idu SUV i krivine, ali ne slusa narod...dzip pa dzip.
(Kobaja Grande, 5. mart 2021 13:07)

Pa to samo ako si "sportista" pa moras da prodjes krivinu sa 80 na sat, ako si voljan da smanjis na 65 moze i sa onim sto voze Del i Rodni u Muckama.

zikapn

pre 3 godine

(Luka, 7. mart 2021 14:55

ja sam svoje rekao a i cinjenice, jedino ako ti, njih nekolicina ovde i nase ministarstvo saobracaja znate bolje od Mitsubishi-ja, onda je to drugo, povlacim rec i idem da placem u mrak, sta cu kad ne znam.. Ne vidim stvarno sta vise nije jasno..ne znam sta je tu toliko tesko da se prizna da nisi u pravu i prosto kazes, upsss pogresio sam nisam zanao, svi grese, sada znam...ali neee, ne zelim da priznam nikada, cak i kada je dokaz veliki kao kuca, pardon kao jedan Mitsubishi...haha ha..aj zdravo, nisam zeleo da ispadnem nadmen i bezobrazan, ili sta vec, ali kad me neko neznanjem isprovocira i trazi da to prihvatim kao istinu i znanje onda moram ovako..piece brother..

Srđan BL

pre 3 godine

Samo da kaze
Ako polukrutu osovinu smatrate torzijom, nije to bas isto. Torzija podrazumjeva "sipku" koja se uvija umjesti spiralne opruge. Odnosno automibil sa torzijom nema gibnjeve ili spiralne opruge...

realan

pre 3 godine

Gledah nedavno test ovog vozila i od strane Carwow ( Matt Watson ).
Dao je veoma, veoma loše ocene, pri čemu se kritike Matt Watson-a odnose na dosta stvari.
Svakome savetujem da pogleda.
(pokojnik, 05. mart 2021 12:10)

Gledao...čovek se nalupetao kao nikad...
Pročitaj i komentare pa ćeš videti šta bukvalno svi misle o tome što je rekao

Samo da kaze

pre 3 godine

@(Filip, 6. mart 2021 21:52)

Torzija nikad ne moze biti bolja od multilinka za krivine, ali ne moze se tako jednostavno posmatrati, zavisi od vise faktora (vesanja) kako ce se auto ponasati. Medjutim ako budzis jedan i drugi za krivine, multilink je trenutno bolja opcija.