Ponedeljak, 09.11.2020.

09:30

Test: Peugeot 508 SW GT – nedelja mode

Izvor: B92

Test: Peugeot 508 SW GT – nedelja mode IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

Bgd

pre 3 godine

Kod Francuza, a pogotovo onih iz PSA grupe, je najveći problem prostor pozadi, što je za D segment veliki minus. Obožavaju da stave debele fotelje zbog što većeg komfora i onda ugroze komfor svakom ko je viši od 1.8m

Bojan

pre 3 godine

Nisam odusevljen sa prakticnim aspektima... centralna konzola naprijed presiroka, malo prostora pozadi za koljena, posebno imajuci u vidu dimenzije auta... manji prostor prtljaznika.. ok je sve razumem fensi izgled, sportska nota, zaobljen... sve je to ok.. ali ja kada bih birao u toj klasi dodaio bih jos malo para i kupio volvo v60, a ako bih hteo da prodjem nesto jeftinije a i dalje vozim solidno auto, mazda 6 ili opel insignia.

Kox i

pre 3 godine

I pazarite, nego šta nego da pazarite. I da kažete: birao sam između A7 i Pežoa 508, ali sam se odlučio za bolji, veći i kvaliteniji auto u istoj klasi.
(petarP, 10. novembar 2020 11:24)

Petre očigledno ne razumeš logiku jer sve vreme ti je veći auto i bolji a mnogi ljudi se gade veličine pa evo i ja. Pominjes u prvom postu Passata i Superba koji su meni odvratni ne samo kao statusni simbol nego i kao ogromna kola na metar koje voze seljaci. Ja drugi porodični Karok Skodu bas i imam za te poslove naravno takodje benzinac 1.5 TSI. Iskreno sam obožavalac nemačkih automobila ali pravi auto za poredjenje osim pomenutog Arteona za ove pare nema. Arteon je pretvrd mnogo sam ga vozio od kolega i kod nas iskreno ima ga i Car Go pa ne možeš biti unique i mamiti znatizeljne poglede.

Verovatno i dalje ne shvataš ali tako ti je ne možeš ti sve shvatiti shvati bar to.

Komedija

pre 3 godine

Po nekim komentarima bi se dalo pomisliti da se radi o nekom Ferrariju, Maseratiju, u najmanju ruku o nekom manjem Porscheu.
(DC, 10. novembar 2020 01:14

Da, Nemci su čuveni u svetu po svom istančanom ukusu i dizajnu. 😁

Bmw

pre 3 godine

Чекај бре, 40.000е+? Па то већ улази у премијум сегмент. Занимљив ауто али дати 40к за Пежоа, то баш и нема смисла.

petarP

pre 3 godine

Direktan konkurent mu je Arteon ali kao sto u textu kaže spolja je Arteon prelep a unutra jadac. Probao sam ovu 508 i Arteona i pazaricu Peugeota nema ga skoro niko u BGu osim par službenih iz Saint Gobena i jednog u bloku 44. Naravno samo benzinci ulaze u razmatranje kod mene možda bi VW imao prednost kod diesela ali to ne znam niti me zanima.
(Kox i, 10. novembar 2020 08:47)ž

Ja mislim da je njemu ipak konkurent Mercedes CLS. U stvari, dimenzijama je najsličniji Rols Rojs Fantomu. Ogromna, izuzetno džinovska limuzina karavan kupe SUV MPV najviše moguće klase, to je Peugeot 508. Do sada nešto neviđeno u istoriji automobilske industrije. Nakon ovog 508 ništa biše neće biti isto. Bentli drhti.

Kad puštate na volju, nemojte da se ustručavate, slobodno.

I pazarite, nego šta nego da pazarite. I da kažete: birao sam između A7 i Pežoa 508, ali sam se odlučio za bolji, veći i kvaliteniji auto u istoj klasi.

Kox i

pre 3 godine

Direktan konkurent mu je Arteon ali kao sto u textu kaže spolja je Arteon prelep a unutra jadac. Probao sam ovu 508 i Arteona i pazaricu Peugeota nema ga skoro niko u BGu osim par službenih iz Saint Gobena i jednog u bloku 44. Naravno samo benzinci ulaze u razmatranje kod mene možda bi VW imao prednost kod diesela ali to ne znam niti me zanima.

DC

pre 3 godine

'Ovo je imidž auto za uživanje i za pokazivanje.'
'Ovo je za ljude koji imaju para, ali i stila.'
'Lifestyle auto, za pojedince ili parove...'
'... koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da se pokažu.'

Po nekim komentarima bi se dalo pomisliti da se radi o nekom Ferrariju, Maseratiju, u najmanju ruku o nekom manjem Porscheu.

Lala iz Banata

pre 3 godine

@(Rodion Gataulin, 09. novembar 2020 18:26)

E, sva sreća pa ti nisi u tih 75%. A nema veze što veze nemaš sa autima ove klase, veličinom, cenama...
Ovo je jedan od jeftinijih u klasi. Osnovni model sa 28.5 k € (u tekstu je onih 25.5 sigurno greška) je nešto skuplji od superba (25.5k) a slične cene kao Mazda 6 Wagon koja je 29k €, sve ostalo oko 35k i više. Takodje, ovaj 508 sa 530l ima jedan od većih gepeka u klasi, posle pasata i superba sa oko 650l, dok volvo v60 je tu oko 530l (prethodna generacija je imala smešnih 430l) a mb c klasa, bmw 3 i audi 4 (svi karavani) imaju oko 490l. Što se tiče unutrašnjosti kvalitetnija je od mnogih koje sam video, a i tablet bolje stoji integrisan sa konzolom nego da je natakaren odozgo pa moraš da viriš kroz šoferku ko da si u trafici.

lala djilkoš

pre 3 godine

Polako tansformers, nemoj da se tolko jediš. I nemoj da se kladiš i još manje da brojiš tudje novce u tudjem novcaniku. Ne volemi mi Lale to baš. A mogno bi lako i da izgubiš okladu, znaš ;-)
I nemoj opet pasat pa pasat pa pasat... i kolko ce koji da izgubi na vrednosti i tako te divane. Znaš, ja uopšte ne poredim aute kad kupujem, pogledam prvo u novcanik, kolko možem da se ispružim, vidim šta mi se svidja probam i kupim. A svidja mi se eto bas nekoliko novih Pežoa a vozim Reno i prethodni mi bio Citrojen. Eto to mi se svidjalo a ko zna sta ce mi biti sledeci auto. Nekako bas i neverujem da ce biti VW jer mi se bas i ne svidjaju ti auti a jos manje njiovi vozači. Al' ko to zna.. Znas, kazu kod nas u selu i ovo: da znadem sta ce sutra biti, oma bi reko Sosi...

I jos samo ako smem kasti, evo ima ovde i ovaj neki sa bas nekim cudnim imenom, Rodion il' tako nekako. Pise deran, ne razumem bas, kaze eto vecina 75% izgleda nisu 100 gradi, sve neki debili i idijoti, ko što kaže i zato kupuju pezoa?! Pa ja ondar nisam dobro razumijo kad su bas nedavno kazli da je Golf najprodavaniji auto!? E da mi njegove logike i njegova plajvaza pa da i ja napišem kakvu komendiju...

lala djilkoš

pre 3 godine

Polako tansformers, nemoj da se tolko jediš. I nemoj da se kladiš i još manje da brojiš tudje novce u tudjem novcaniku. Ne volemi mi Lale to baš. A mogno bi lako i da izgubiš okladu, znaš ;-)
I nemoj opet pasat pa pasat pa pasat... i kolko ce koji da izgubi na vrednosti i tako te divane. Znaš, ja uopšte ne poredim aute kad kupujem, pogledam prvo u novcanik, kolko možem da se ispružim, vidim šta mi se svidja probam i kupim. A svidja mi se eto bas nekoliko novih Pežoa a vozim Reno i prethodni mi bio Citrojen. Eto to mi se svidjalo a ko zna sta ce mi biti sledeci auto. Nekako bas i neverujem da ce biti VW jer mi se bas i ne svidjaju ti auti a jos manje njiovi vozači. Al' ko to zna.. Znas, kazu kod nas u selu i ovo: da znadem sta ce sutra biti, oma bi reko Sosi...

I jos samo ako smem kasti, evo ima ovde i ovaj neki sa bas nekim cudnim imenom, Rodion il' tako nekako. Pise deran, ne razumem bas, kaze eto vecina 75% izgleda nisu 100 gradi, sve neki debili i idijoti, ko što kaže i zato kupuju pezoa?! Pa ja ondar nisam dobro razumijo kad su bas nedavno kazli da je Golf najprodavaniji auto!? E da mi njegove logike i njegova plajvaza pa da i ja napišem kakvu komendiju...

Transformer

pre 3 godine

Ih sto volem kad pocnu da porede ovaj Pezo sa Pasatima, Oktavijama i ostalim "premijumima" :-)))
Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...
(lala djilkos, 09. novembar 2020 16:29)
Mogu da se kladim da nikad ne bi dao preko 35k€ novca za ovakav auto. Vrv kupujes polovne francuze za duplo manje novca u odnosu na njemce iz iste klase, pa pises ovakav komentar. To je i osnovni razlog zasto se pasat proda u nebrojeno vise komada. Meni se svidja, ali nisam lud da zbog dizajna kupim auto koji je lošiji u svemu ostalom od pasata i koji ce za par godina da vrijedi 30% onoga koliko je placen.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Ovaj konkretan auto je odličan marketinški potez Peugeota, jer targetira NAJVEĆU i NAJMOĆNIJU ciljnu grupu među svetskom populacijom, a to su IDIOTI. Idioti naime čine dobrih 75% stanovništva ove planete, veliko su i moćno pleme koje diktira politiku, trendove, "kulturu", "estetiku" i sve najvažnije društvene tokove. Da nije tako, ovaj svet bi bio RAJSKA PLANETA na kojoj caruje savršeni red i poredak precizan kao švajcarski sat. A ova moćna i ogromna ciljna grupa ceni i priželjkuje tačno ono što ovo vozilo nudi: kič "dizajn", (led kljove), klaustrofobičnu zadnju klupu, nepraktičan i mali gepek (pogotovu za karavan) i nadasve pravu IDIOTSKU instrument tablu koja je potpuno neupotrebljiva za ono čemu bi trebalo da služi (i-cockpit) a sve to naravno po idiotskoj ceni. Dodajmo tome i strmoglavi pad cene posle samo godinu - dve i više nego upitnu "pouzdanost" karakterističnu za Peugeot marku u globalu i dobijamo punu i jasnu sliku (ako nismo idioti, naravno, ali nas je ionako samo 25% na planeti maksimum). Odnos plus / minus na moj komentar dokazaće van svake sumnje da sam u pravu 100% (očekivanih 75% minusa). Hvala na pažnji.

beckerek

pre 3 godine

Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...
(lala djilkos, 09. novembar 2020 16:29)

To ja pricam ljudima, ja presao preko 800 hiljada sa mojom 307-icom, nikada nijedan kvar nisam imao, kod majstora uopste nisam isao, eno kvacila utegnuta kao iz fabrike kada je izasao, menjac samo pliva. Ovi wagenovci samo pricaju o nekim plivajucim zamajcima, malim servisima... Polusvet.

Eldorado

pre 3 godine

Ma da, ništa ne valja, kanturina, bezveze dizajn, nije meka plastika...
Da li je moguće da smo toliko ostrašćeni?
I da li je moguće da se kod nas samo A/B/M priznaju za auta?
Pratim auto portale na 3 strana jezika (pomalo i Japanske uz google translate) i nigde, ama baš nigde nisam video da su ljudi toliko opčinjeni nemačkom trojkom kao kod nas.
Čak i na YT kada naletim na neki sličan komentar, većinom bude iz exYu.

lala djilkos

pre 3 godine

Ih sto volem kad pocnu da porede ovaj Pezo sa Pasatima, Oktavijama i ostalim "premijumima" :-)))
Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...

Lala iz Banata

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
(dzigi, 9. novembar 2020 11:37)

508 je d-segment, a d segment znači veliki porodični auto. U d segment spadaju pasat, mb c klasa, audi 4, bmw 3 serija, volvo s/v 60, škoda superb (kod nas poznata kao "super be", lol), mazda 6 itd...itd... Znači, ovo jeste porodični auto i za to je dizajnom namenjen. Što se tiče zadnje klupe, pa kod svih auta ovog segmenta visoke osobe (190+) imaju problem. Osobe prosečne visine sede normalno. Koliko vidim i cenovno se uklapa, startuje od 25.5 k evra. Nemci i volvo u klasi su svi 10k skuplji pa ko hoće da ga ogule premijumski, slobodno. Ovo je super porodični auto. Jbg. nije za onog čija deca od 12 godina imaju 1.90, m a takvih je u Srbiji podosta, sudeći po komentarima.

gagi

pre 3 godine

Fantastican automobil, imao sam prilike da se provozam i da ga pogledam dobro! Jedino sto nije za mene, ja sam taksista, a mesta na zadnjoj klupi nema, ali dobro, nije za mene ima za koga jeste! Za mnene je Tojota Camri hibrid, MB e klasa, ili tako nesto, samo, ne mogu ni da zamislim da dam toliki novac za automobil! Naravno, da imam i mogu, zasto da ne!

dejan

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji se zale na cenu ovog modela, a isti opravdavaju cenu passata b8 i arteona.Po cemu su tacno arteon i passat b8 bolji?Razumeo bih da se generalno zalite na cene svih automobila koje su bezobrazno visoke u poslednjih nekoliko godina.I molim vas, samo nemojte jednu bezlicnu sluzbenu kockastu skodu da poredite sa pezoom.

keks

pre 3 godine

Samo kada pomislim kakav ce ovo kiceraj da bude za 10 godina kao i njegovi predhodnici,dodje mi da kupim passata b5. Kad ovo krene da se kvari i da skripi unutra pa to nije normalno. Neka hvala ja volim klasiku. Za ove pare Arteon da biram. A bogami i C klasu koji nisu svemirki brod ali su kvalitetniji za klasu.

gluckwunsch

pre 3 godine

Ne voze direktori pezoe :)
(kejt winslet, 09. novembar 2020 12:17)

Što misliš da ne voze? Vozio te neki od njih u Škodi pa znaš?
(djurak, 09. novembar 2020 13:20)

U kom paralelnom univerzumu Skoda ima status direktorskog vozila? Kod nas se ljudi loze na ove zamenke pomocnika drzavnih sekretara i direktore raznih deratizacija, srbija suma i slicnih drzavnih preduzeca, koji sednu u Skodu i misle da su uhvatili da ne kazem sta. Na zapadu je Skoda vozilo trgovackih putnika, eventualno nekog nizeg-srednjeg menadzmenta. Direktori uglavnom tabaju premijum marke (ne spada tu ni Pezo, da te razocaram).

petarP

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
Lifestyle auto, za pojedince ili parove, najviše za parove sa malom decom, koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da ga (se) pokažu. Njima dimenzije i prostor pozadi i u prtljažniku nisu mnogi bitne, kao ni cena.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzigi, 9. novembar 2020 11:37)

Dakle:
Nije za porodicu
Nije poslovni
Nisu važne dimenzije
Nije važna cena.

Auto je "lifestile"...

Hoće ljudi da se pokažu. Interesatno, uvek sam mislio da pojedinci koji hoće da se pokažu kupuju premium automobile (za tu cenu svakako). Šta se to pokazuje karavanom D klase..?

Tako gledano, naprodavaće se. Sigurno ima ljudi koji auto ne uzimaju za posao ali ni privatno, ne gledaju karakteristike, a ni cenu.

Sve što je potrebno jeste da imaju novca i da hoće da kupe auto.

Sjajna tržišna oprijentacija i velika target grupa...

комша

pre 3 godine

Ех да ми је пара узео бих га сутра колико ми се свиђа. Али џаба, са мојом платом могу да га сањам за једно 10так година.

Unj

pre 3 godine

Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.
(zganzga, 09. novembar 2020 12:01)

Za Volvo s60 si možda u pravu. Za Passata verovatno nisi. Pasat je tvrd auto koji u vožnji na duže staze ne pruža ništa specijalno. Čak je i Mondeo prijatniji u vožnji od Passata (kod nas Mondeo košta oko 25 000 evra, jednako kao VW Golf). Ovaj Peugeot je za Passata italijanska skulptura što se tiče dizajna. Enterijer je na nivou koji Passat nikada neće dostići. Udobnost u vožnji je takođe miljama ispred Passata.

kimi R

pre 3 godine

@džigi
Evo recimo iz moje perspektive to nema veze sa stilom, nego čistim kičom. Ko je odredio da se taj oblik i sve ono što nudi mora svima sviđati?

Neko

pre 3 godine

Volim Pezo, posjedovao jedan, bio prazadovoljan sto se tice pouzdanosti...
Ali u pravu su ljudi koji se zale na ponudu prostora.
Nije samo za 508, nego i za 308. Jedino ih izvlace SUV modeli.
Citam u tekstu da je naslon zadnjeg sjedista pod velikim uglom. Isto je uradjeno i na 308 SW da bi mogli reklamirati litrazu prtljaznika. A zbog par desetina litara vise u prtljazniku, unistili udobnost zadnje klupe.

Guglao sam malo o tome i nasao na netu da njihov dizajnerski tim kao referentnu visinu koristi prosjecnu visinu francuza, cini mi se 178cm. Bice da zadnje generacije Pezoa nisu za nas balkance.

jo

pre 3 godine

Ovaj Pezo je zaista jedan od najboljih u svojoj klasi, izgledom prednjaci jer ima ovaj neverovatni 'kupe' stil, a ni po cemu drugom ne zaostaje za 'premijum'(ja sam doduse misljenja da je 'premijum' nemacka marketinska izmisljotina) proizvodjacima, enterijer na vrhunskom nivou, motorizacija- jedino je i cena pozamasna- ali to je vec za neku drugu diskusiju...

kejt winslet

pre 3 godine

bruka auto pocevsi od prvih hibridnih modela 2012 pa na gore....pravi direktorski lav iz peugeot porodice
(cipiripi, 09. novembar 2020 10:33)

Ne voze direktori pezoe :)

Aleksandar

pre 3 godine

Promenio već dva 2012,2015 i sad treći 2017 i to sve 1,6 hdi dok ovaj novi 1,6 blue hdi. Auto je san snova u odnosu na cenovni rang a i ako pogledate passat koji je lošiji u vožnji a skuplji za 2-3.000 eur. Vrh kupovina od 8.000-11.000 eur.

Dzoni

pre 3 godine

Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.
(zganzga, 9. novembar 2020 12:01)

Ako ovaj auto ima jednak kvalitet kao pasat, zašto ne bi bio u "cjenovnom rangu passata"? Nego u kom rangu će biti?
Jedini razlog zbog kog pasat ima visoku ceni su ljudi poput tebe kojima je VW nedodirljivo božanstvo!
Ps.to što u isti koš stavljaš pasat i volvo neću ni da komentarišem.

zganzga

pre 3 godine

Dok god se u komentarima prepucavate koliko će neko vozilo koštati za 10 godina kao polovno i koliko ćete pasti kupovinom novog, nemamo mi šta da diskutujemo. Takođe pričati o kvarovima na 300k se može samo na Balkanu. Ovaj auto kupuje neko kod ga u zapadnim zemljama zaradi za 2 godine, vozi ga do 200k i onda ga proda Balkancima da pričaju kako su kupili super auto za male pare. Jedino sam saglasan da je cijena previsoka za auto te klase kad se uporedi kvalitet izrade i oprema koju nude konkurenti. Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.

ciga

pre 3 godine

@cipiripi
Možeš mu pripisati sve, ali direktorski nikako. Uostalom nije ni pravljen da to bude. Prevarajić ti je lepo opisao dole zašto.

Petar

pre 3 godine

Za sve koji pišu o prostoru na zadnjoj klupi, o ceni, o deci što porastoše preko 190cm, da su živa i zdrava.....promašili ste temu.
Ovo nije auto za te namene. Ovo je imidž auto za uživanje i za pokazivanje. Ovo je za ljude koji imaju para, ali i stila.

dzigi

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
Lifestyle auto, za pojedince ili parove, najviše za parove sa malom decom, koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da ga (se) pokažu. Njima dimenzije i prostor pozadi i u prtljažniku nisu mnogi bitne, kao ni cena.

Reziel

pre 3 godine

U tekstu je vrlo lepo napisano da ovaj karavan nije zamišljen da ponudi puno prostora za putnike pozadi, već da tu najčešće sede deca, a odraslima će na dužim putovanjima smetati padajuća linija krova. Iz ličnog iskustva, ne pamtim kad sam starijeg sina od 16 godina vozio dalje od hale gde trenira, i to samo kad kasni. Eto on je 185 pa bi mu smetalo. Na odmor sa nama možda na plac da ode, sve ostalo ga je blam da ide sa nama.
E sad, ima i dece koji su 190 sa 12 godina i njima svaka čast, ali onda ovo nije automobil za njihove roditelje, i iskreno, tolike dece nema puno i to se ne može uzimati kao mana ovom automobilu.
Novi 508 nije šoferski automobil, i u tome ga sprečava padajuća linija krova. S jedne strane, ako vozite odrasle ljude pozadi bolje ćete proći.sa nekom škodom ili e klasom, ali isto tako sa 508 možete biti sigurni da ga nećete videti na semaforu kao taxi, CarGo ili službeno vozilo sa vozačem.

nn

pre 3 godine

"Testirani karavan sa GT opremom i 2.0 dizelašem od 177 KS košta 43.990 evra, bez dodatne opreme."

Ovo treba na pocetku teksta da stavite.
(Hmmm, 09. novembar 2020 10:24)

Da ne ulazimo u to zasto bi neko vise voleo francuski/japanski/nemacki automobil (postoje raznorazni razlozi), ali glupo bi mi bilo cuti da se neko zali na cenu audija/bmw-a posle ovih 44.000€ bez dodatne opreme za ovu klasu automobila. Razumna cena ocigledno vise nije adut pezoa.

petarP

pre 3 godine

(prevarajić, 9. novembar 2020 10:25)

Potpisujem svaku reč prijatelju.

Auto D segmenta sa gepekom 530 L, značajno manje nego Oktavija, C segment...
I ne samo gepek, auto je jednostavno nedopustivo mali, što su pokušali da kompenzuju neprirodno malim volanom i čitavom tablom, valjda da se ne oseti...

Mali i preskup automobil koji ne pripada klasi koja mu je dodeljena, osim cenom gde je, ako se ne varam, najskuplji (izuzev premijum A4, MBW 3 i Mercedes C, koji su svi redom suštinski C klasa, ali su eto, premijum pa smo se dogovorili da su porodične limuzine...)

Posle 406, koja je bio izuzetan auto, Pežo nije napravio iole pristojno vozilo D segmenta.

Za cenu ovog primerka iz teksta, i manje, se uzima, samo na primer, Pasat biturbo 4x4 automatik u highline, pa i još ponešto dodatne. I dobija se mašala auta, a Superb za ovo, i manje, Laurin & Klement u čiji gepek staviš ovaj Pežo i ostane mesta za kofere. Ništa manje Insignija, pa čak i Talisman.

O ukusima ne vredi, svako raspolaže svojim novcem, i duboko poštujem lične afinititete. Svakome ko ga pazari želim da ga u zdravlju posluži.

Stoga, sve napred navedeno je komentar na račun proizviđača čiju logiku duboko i iskreno ne razumem, jer 1 i 1 nikako ne mogu biti 3.

Nesh O'Brady

pre 3 godine

Ja sam sa mojom 508 sw. 2014 god. prezadovoljan. Ovaj mi izgleda brutalno ali je malo precenjen. Ipak za taj novac čovek može da gleda neke ozbiljnije automobile. Peugeot je sa novim modelima ipak postao malo preskup i u domenu polovnjaka, mada je po meni i to delom opravdano pošto ne zaostaje u ničemu o odnosu na VW.

ne znam

pre 3 godine

Meni je 508 ludilo auto ali ce imati problem kao i 407 i maltene svi pug-ovi ...izgubice brzo i najvise na ceni. Mislim da je kupovina mazde 6 bolji izbor iz tog razloga, mnogo je lepsi meni unutra pa cak i spolja mozda ali eto sto se tice te cene ubi ga mazda i to mnogo.

prevarajić

pre 3 godine

Motor i menjač ovog automobila su bajka. Ali, koliko god da mi je mk1 SW delovao kao (tada ekonomski nedostižan) porodični san, mk2 SW je potencijalno pravi porodični horor, a moj eventualni pokušaj da decu (183 i 192) smestim na zadnju klupu ovog karavana, verovatno bi izazvao istu reakciju kao kada sam ih svojevremeno ubacivao na zadnju klupu vozila B segmenta.
Ako hoće, "Bog neka oprosti" onome ko je zaslužan za onaj nivo ponude prostora koji pruža ovaj karavan. Jer, ako je cilj bila neka parodija na tu temu, ocena je "čista desetka". U suprotnom, ja ne razumem o čemu je razmišljao taj trust mozgova.
Sa 192 cm ja bez problema sednem u panoramsku verziju karavana BMW-a serije 3. "Ovde"? Ja ni u nepanoramski 508SW ne mogu ni da udjem pozadi koliko je tu tesno. A ni pozicija vozača nije mnogo izdašnija.
Ko u salonu pežoa traži vozilo za porodicu, ovo je vozilo za izbegavanje. Bolje je za manje para uzeti 3008, a za još manje para kupiti 2008 (koji je unutra za dva broja veći od 508 SW).
Što se tiče cena, posle 6 godina poslovanja sadašnjeg uvoznika u Srbiji mislim da i vrapci na grani znaju koliko su mu fiktivne cene. On i uvoznik KIE su verovatno najbolji simbol toga u Srbiji. Ali, to je već neka druga tema, koju su oni, kao neki rodonačelnici, odavno doveli do apsurdnih granica. A kao i svaka druga kuga, to je u medjuvremenu uhvatilo celo tržište Srbije, pa me više i ne čudi kada vidim na oglasu salonsko vozilo sa popustom od npr. 27,5%.

Unj

pre 3 godine

Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.
(zganzga, 09. novembar 2020 12:01)

Za Volvo s60 si možda u pravu. Za Passata verovatno nisi. Pasat je tvrd auto koji u vožnji na duže staze ne pruža ništa specijalno. Čak je i Mondeo prijatniji u vožnji od Passata (kod nas Mondeo košta oko 25 000 evra, jednako kao VW Golf). Ovaj Peugeot je za Passata italijanska skulptura što se tiče dizajna. Enterijer je na nivou koji Passat nikada neće dostići. Udobnost u vožnji je takođe miljama ispred Passata.

prevarajić

pre 3 godine

Motor i menjač ovog automobila su bajka. Ali, koliko god da mi je mk1 SW delovao kao (tada ekonomski nedostižan) porodični san, mk2 SW je potencijalno pravi porodični horor, a moj eventualni pokušaj da decu (183 i 192) smestim na zadnju klupu ovog karavana, verovatno bi izazvao istu reakciju kao kada sam ih svojevremeno ubacivao na zadnju klupu vozila B segmenta.
Ako hoće, "Bog neka oprosti" onome ko je zaslužan za onaj nivo ponude prostora koji pruža ovaj karavan. Jer, ako je cilj bila neka parodija na tu temu, ocena je "čista desetka". U suprotnom, ja ne razumem o čemu je razmišljao taj trust mozgova.
Sa 192 cm ja bez problema sednem u panoramsku verziju karavana BMW-a serije 3. "Ovde"? Ja ni u nepanoramski 508SW ne mogu ni da udjem pozadi koliko je tu tesno. A ni pozicija vozača nije mnogo izdašnija.
Ko u salonu pežoa traži vozilo za porodicu, ovo je vozilo za izbegavanje. Bolje je za manje para uzeti 3008, a za još manje para kupiti 2008 (koji je unutra za dva broja veći od 508 SW).
Što se tiče cena, posle 6 godina poslovanja sadašnjeg uvoznika u Srbiji mislim da i vrapci na grani znaju koliko su mu fiktivne cene. On i uvoznik KIE su verovatno najbolji simbol toga u Srbiji. Ali, to je već neka druga tema, koju su oni, kao neki rodonačelnici, odavno doveli do apsurdnih granica. A kao i svaka druga kuga, to je u medjuvremenu uhvatilo celo tržište Srbije, pa me više i ne čudi kada vidim na oglasu salonsko vozilo sa popustom od npr. 27,5%.

Dzoni

pre 3 godine

Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.
(zganzga, 9. novembar 2020 12:01)

Ako ovaj auto ima jednak kvalitet kao pasat, zašto ne bi bio u "cjenovnom rangu passata"? Nego u kom rangu će biti?
Jedini razlog zbog kog pasat ima visoku ceni su ljudi poput tebe kojima je VW nedodirljivo božanstvo!
Ps.to što u isti koš stavljaš pasat i volvo neću ni da komentarišem.

gluckwunsch

pre 3 godine

Ne voze direktori pezoe :)
(kejt winslet, 09. novembar 2020 12:17)

Što misliš da ne voze? Vozio te neki od njih u Škodi pa znaš?
(djurak, 09. novembar 2020 13:20)

U kom paralelnom univerzumu Skoda ima status direktorskog vozila? Kod nas se ljudi loze na ove zamenke pomocnika drzavnih sekretara i direktore raznih deratizacija, srbija suma i slicnih drzavnih preduzeca, koji sednu u Skodu i misle da su uhvatili da ne kazem sta. Na zapadu je Skoda vozilo trgovackih putnika, eventualno nekog nizeg-srednjeg menadzmenta. Direktori uglavnom tabaju premijum marke (ne spada tu ni Pezo, da te razocaram).

zganzga

pre 3 godine

Dok god se u komentarima prepucavate koliko će neko vozilo koštati za 10 godina kao polovno i koliko ćete pasti kupovinom novog, nemamo mi šta da diskutujemo. Takođe pričati o kvarovima na 300k se može samo na Balkanu. Ovaj auto kupuje neko kod ga u zapadnim zemljama zaradi za 2 godine, vozi ga do 200k i onda ga proda Balkancima da pričaju kako su kupili super auto za male pare. Jedino sam saglasan da je cijena previsoka za auto te klase kad se uporedi kvalitet izrade i oprema koju nude konkurenti. Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.

dzigi

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
Lifestyle auto, za pojedince ili parove, najviše za parove sa malom decom, koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da ga (se) pokažu. Njima dimenzije i prostor pozadi i u prtljažniku nisu mnogi bitne, kao ni cena.

lala djilkos

pre 3 godine

Ih sto volem kad pocnu da porede ovaj Pezo sa Pasatima, Oktavijama i ostalim "premijumima" :-)))
Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...

ne znam

pre 3 godine

Meni je 508 ludilo auto ali ce imati problem kao i 407 i maltene svi pug-ovi ...izgubice brzo i najvise na ceni. Mislim da je kupovina mazde 6 bolji izbor iz tog razloga, mnogo je lepsi meni unutra pa cak i spolja mozda ali eto sto se tice te cene ubi ga mazda i to mnogo.

petarP

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
Lifestyle auto, za pojedince ili parove, najviše za parove sa malom decom, koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da ga (se) pokažu. Njima dimenzije i prostor pozadi i u prtljažniku nisu mnogi bitne, kao ni cena.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzigi, 9. novembar 2020 11:37)

Dakle:
Nije za porodicu
Nije poslovni
Nisu važne dimenzije
Nije važna cena.

Auto je "lifestile"...

Hoće ljudi da se pokažu. Interesatno, uvek sam mislio da pojedinci koji hoće da se pokažu kupuju premium automobile (za tu cenu svakako). Šta se to pokazuje karavanom D klase..?

Tako gledano, naprodavaće se. Sigurno ima ljudi koji auto ne uzimaju za posao ali ni privatno, ne gledaju karakteristike, a ni cenu.

Sve što je potrebno jeste da imaju novca i da hoće da kupe auto.

Sjajna tržišna oprijentacija i velika target grupa...

Eldorado

pre 3 godine

Ma da, ništa ne valja, kanturina, bezveze dizajn, nije meka plastika...
Da li je moguće da smo toliko ostrašćeni?
I da li je moguće da se kod nas samo A/B/M priznaju za auta?
Pratim auto portale na 3 strana jezika (pomalo i Japanske uz google translate) i nigde, ama baš nigde nisam video da su ljudi toliko opčinjeni nemačkom trojkom kao kod nas.
Čak i na YT kada naletim na neki sličan komentar, većinom bude iz exYu.

Aleksandar

pre 3 godine

Promenio već dva 2012,2015 i sad treći 2017 i to sve 1,6 hdi dok ovaj novi 1,6 blue hdi. Auto je san snova u odnosu na cenovni rang a i ako pogledate passat koji je lošiji u vožnji a skuplji za 2-3.000 eur. Vrh kupovina od 8.000-11.000 eur.

Lala iz Banata

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
(dzigi, 9. novembar 2020 11:37)

508 je d-segment, a d segment znači veliki porodični auto. U d segment spadaju pasat, mb c klasa, audi 4, bmw 3 serija, volvo s/v 60, škoda superb (kod nas poznata kao "super be", lol), mazda 6 itd...itd... Znači, ovo jeste porodični auto i za to je dizajnom namenjen. Što se tiče zadnje klupe, pa kod svih auta ovog segmenta visoke osobe (190+) imaju problem. Osobe prosečne visine sede normalno. Koliko vidim i cenovno se uklapa, startuje od 25.5 k evra. Nemci i volvo u klasi su svi 10k skuplji pa ko hoće da ga ogule premijumski, slobodno. Ovo je super porodični auto. Jbg. nije za onog čija deca od 12 godina imaju 1.90, m a takvih je u Srbiji podosta, sudeći po komentarima.

Petar

pre 3 godine

Za sve koji pišu o prostoru na zadnjoj klupi, o ceni, o deci što porastoše preko 190cm, da su živa i zdrava.....promašili ste temu.
Ovo nije auto za te namene. Ovo je imidž auto za uživanje i za pokazivanje. Ovo je za ljude koji imaju para, ali i stila.

nn

pre 3 godine

"Testirani karavan sa GT opremom i 2.0 dizelašem od 177 KS košta 43.990 evra, bez dodatne opreme."

Ovo treba na pocetku teksta da stavite.
(Hmmm, 09. novembar 2020 10:24)

Da ne ulazimo u to zasto bi neko vise voleo francuski/japanski/nemacki automobil (postoje raznorazni razlozi), ali glupo bi mi bilo cuti da se neko zali na cenu audija/bmw-a posle ovih 44.000€ bez dodatne opreme za ovu klasu automobila. Razumna cena ocigledno vise nije adut pezoa.

Reziel

pre 3 godine

U tekstu je vrlo lepo napisano da ovaj karavan nije zamišljen da ponudi puno prostora za putnike pozadi, već da tu najčešće sede deca, a odraslima će na dužim putovanjima smetati padajuća linija krova. Iz ličnog iskustva, ne pamtim kad sam starijeg sina od 16 godina vozio dalje od hale gde trenira, i to samo kad kasni. Eto on je 185 pa bi mu smetalo. Na odmor sa nama možda na plac da ode, sve ostalo ga je blam da ide sa nama.
E sad, ima i dece koji su 190 sa 12 godina i njima svaka čast, ali onda ovo nije automobil za njihove roditelje, i iskreno, tolike dece nema puno i to se ne može uzimati kao mana ovom automobilu.
Novi 508 nije šoferski automobil, i u tome ga sprečava padajuća linija krova. S jedne strane, ako vozite odrasle ljude pozadi bolje ćete proći.sa nekom škodom ili e klasom, ali isto tako sa 508 možete biti sigurni da ga nećete videti na semaforu kao taxi, CarGo ili službeno vozilo sa vozačem.

Nesh O'Brady

pre 3 godine

Ja sam sa mojom 508 sw. 2014 god. prezadovoljan. Ovaj mi izgleda brutalno ali je malo precenjen. Ipak za taj novac čovek može da gleda neke ozbiljnije automobile. Peugeot je sa novim modelima ipak postao malo preskup i u domenu polovnjaka, mada je po meni i to delom opravdano pošto ne zaostaje u ničemu o odnosu na VW.

beckerek

pre 3 godine

Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...
(lala djilkos, 09. novembar 2020 16:29)

To ja pricam ljudima, ja presao preko 800 hiljada sa mojom 307-icom, nikada nijedan kvar nisam imao, kod majstora uopste nisam isao, eno kvacila utegnuta kao iz fabrike kada je izasao, menjac samo pliva. Ovi wagenovci samo pricaju o nekim plivajucim zamajcima, malim servisima... Polusvet.

dejan

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji se zale na cenu ovog modela, a isti opravdavaju cenu passata b8 i arteona.Po cemu su tacno arteon i passat b8 bolji?Razumeo bih da se generalno zalite na cene svih automobila koje su bezobrazno visoke u poslednjih nekoliko godina.I molim vas, samo nemojte jednu bezlicnu sluzbenu kockastu skodu da poredite sa pezoom.

gagi

pre 3 godine

Fantastican automobil, imao sam prilike da se provozam i da ga pogledam dobro! Jedino sto nije za mene, ja sam taksista, a mesta na zadnjoj klupi nema, ali dobro, nije za mene ima za koga jeste! Za mnene je Tojota Camri hibrid, MB e klasa, ili tako nesto, samo, ne mogu ni da zamislim da dam toliki novac za automobil! Naravno, da imam i mogu, zasto da ne!

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Ovaj konkretan auto je odličan marketinški potez Peugeota, jer targetira NAJVEĆU i NAJMOĆNIJU ciljnu grupu među svetskom populacijom, a to su IDIOTI. Idioti naime čine dobrih 75% stanovništva ove planete, veliko su i moćno pleme koje diktira politiku, trendove, "kulturu", "estetiku" i sve najvažnije društvene tokove. Da nije tako, ovaj svet bi bio RAJSKA PLANETA na kojoj caruje savršeni red i poredak precizan kao švajcarski sat. A ova moćna i ogromna ciljna grupa ceni i priželjkuje tačno ono što ovo vozilo nudi: kič "dizajn", (led kljove), klaustrofobičnu zadnju klupu, nepraktičan i mali gepek (pogotovu za karavan) i nadasve pravu IDIOTSKU instrument tablu koja je potpuno neupotrebljiva za ono čemu bi trebalo da služi (i-cockpit) a sve to naravno po idiotskoj ceni. Dodajmo tome i strmoglavi pad cene posle samo godinu - dve i više nego upitnu "pouzdanost" karakterističnu za Peugeot marku u globalu i dobijamo punu i jasnu sliku (ako nismo idioti, naravno, ali nas je ionako samo 25% na planeti maksimum). Odnos plus / minus na moj komentar dokazaće van svake sumnje da sam u pravu 100% (očekivanih 75% minusa). Hvala na pažnji.

petarP

pre 3 godine

(prevarajić, 9. novembar 2020 10:25)

Potpisujem svaku reč prijatelju.

Auto D segmenta sa gepekom 530 L, značajno manje nego Oktavija, C segment...
I ne samo gepek, auto je jednostavno nedopustivo mali, što su pokušali da kompenzuju neprirodno malim volanom i čitavom tablom, valjda da se ne oseti...

Mali i preskup automobil koji ne pripada klasi koja mu je dodeljena, osim cenom gde je, ako se ne varam, najskuplji (izuzev premijum A4, MBW 3 i Mercedes C, koji su svi redom suštinski C klasa, ali su eto, premijum pa smo se dogovorili da su porodične limuzine...)

Posle 406, koja je bio izuzetan auto, Pežo nije napravio iole pristojno vozilo D segmenta.

Za cenu ovog primerka iz teksta, i manje, se uzima, samo na primer, Pasat biturbo 4x4 automatik u highline, pa i još ponešto dodatne. I dobija se mašala auta, a Superb za ovo, i manje, Laurin & Klement u čiji gepek staviš ovaj Pežo i ostane mesta za kofere. Ništa manje Insignija, pa čak i Talisman.

O ukusima ne vredi, svako raspolaže svojim novcem, i duboko poštujem lične afinititete. Svakome ko ga pazari želim da ga u zdravlju posluži.

Stoga, sve napred navedeno je komentar na račun proizviđača čiju logiku duboko i iskreno ne razumem, jer 1 i 1 nikako ne mogu biti 3.

Neko

pre 3 godine

Volim Pezo, posjedovao jedan, bio prazadovoljan sto se tice pouzdanosti...
Ali u pravu su ljudi koji se zale na ponudu prostora.
Nije samo za 508, nego i za 308. Jedino ih izvlace SUV modeli.
Citam u tekstu da je naslon zadnjeg sjedista pod velikim uglom. Isto je uradjeno i na 308 SW da bi mogli reklamirati litrazu prtljaznika. A zbog par desetina litara vise u prtljazniku, unistili udobnost zadnje klupe.

Guglao sam malo o tome i nasao na netu da njihov dizajnerski tim kao referentnu visinu koristi prosjecnu visinu francuza, cini mi se 178cm. Bice da zadnje generacije Pezoa nisu za nas balkance.

kejt winslet

pre 3 godine

bruka auto pocevsi od prvih hibridnih modela 2012 pa na gore....pravi direktorski lav iz peugeot porodice
(cipiripi, 09. novembar 2020 10:33)

Ne voze direktori pezoe :)

комша

pre 3 godine

Ех да ми је пара узео бих га сутра колико ми се свиђа. Али џаба, са мојом платом могу да га сањам за једно 10так година.

jo

pre 3 godine

Ovaj Pezo je zaista jedan od najboljih u svojoj klasi, izgledom prednjaci jer ima ovaj neverovatni 'kupe' stil, a ni po cemu drugom ne zaostaje za 'premijum'(ja sam doduse misljenja da je 'premijum' nemacka marketinska izmisljotina) proizvodjacima, enterijer na vrhunskom nivou, motorizacija- jedino je i cena pozamasna- ali to je vec za neku drugu diskusiju...

ciga

pre 3 godine

@cipiripi
Možeš mu pripisati sve, ali direktorski nikako. Uostalom nije ni pravljen da to bude. Prevarajić ti je lepo opisao dole zašto.

lala djilkoš

pre 3 godine

Polako tansformers, nemoj da se tolko jediš. I nemoj da se kladiš i još manje da brojiš tudje novce u tudjem novcaniku. Ne volemi mi Lale to baš. A mogno bi lako i da izgubiš okladu, znaš ;-)
I nemoj opet pasat pa pasat pa pasat... i kolko ce koji da izgubi na vrednosti i tako te divane. Znaš, ja uopšte ne poredim aute kad kupujem, pogledam prvo u novcanik, kolko možem da se ispružim, vidim šta mi se svidja probam i kupim. A svidja mi se eto bas nekoliko novih Pežoa a vozim Reno i prethodni mi bio Citrojen. Eto to mi se svidjalo a ko zna sta ce mi biti sledeci auto. Nekako bas i neverujem da ce biti VW jer mi se bas i ne svidjaju ti auti a jos manje njiovi vozači. Al' ko to zna.. Znas, kazu kod nas u selu i ovo: da znadem sta ce sutra biti, oma bi reko Sosi...

I jos samo ako smem kasti, evo ima ovde i ovaj neki sa bas nekim cudnim imenom, Rodion il' tako nekako. Pise deran, ne razumem bas, kaze eto vecina 75% izgleda nisu 100 gradi, sve neki debili i idijoti, ko što kaže i zato kupuju pezoa?! Pa ja ondar nisam dobro razumijo kad su bas nedavno kazli da je Golf najprodavaniji auto!? E da mi njegove logike i njegova plajvaza pa da i ja napišem kakvu komendiju...

DC

pre 3 godine

'Ovo je imidž auto za uživanje i za pokazivanje.'
'Ovo je za ljude koji imaju para, ali i stila.'
'Lifestyle auto, za pojedince ili parove...'
'... koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da se pokažu.'

Po nekim komentarima bi se dalo pomisliti da se radi o nekom Ferrariju, Maseratiju, u najmanju ruku o nekom manjem Porscheu.

Kox i

pre 3 godine

I pazarite, nego šta nego da pazarite. I da kažete: birao sam između A7 i Pežoa 508, ali sam se odlučio za bolji, veći i kvaliteniji auto u istoj klasi.
(petarP, 10. novembar 2020 11:24)

Petre očigledno ne razumeš logiku jer sve vreme ti je veći auto i bolji a mnogi ljudi se gade veličine pa evo i ja. Pominjes u prvom postu Passata i Superba koji su meni odvratni ne samo kao statusni simbol nego i kao ogromna kola na metar koje voze seljaci. Ja drugi porodični Karok Skodu bas i imam za te poslove naravno takodje benzinac 1.5 TSI. Iskreno sam obožavalac nemačkih automobila ali pravi auto za poredjenje osim pomenutog Arteona za ove pare nema. Arteon je pretvrd mnogo sam ga vozio od kolega i kod nas iskreno ima ga i Car Go pa ne možeš biti unique i mamiti znatizeljne poglede.

Verovatno i dalje ne shvataš ali tako ti je ne možeš ti sve shvatiti shvati bar to.

lala djilkoš

pre 3 godine

Polako tansformers, nemoj da se tolko jediš. I nemoj da se kladiš i još manje da brojiš tudje novce u tudjem novcaniku. Ne volemi mi Lale to baš. A mogno bi lako i da izgubiš okladu, znaš ;-)
I nemoj opet pasat pa pasat pa pasat... i kolko ce koji da izgubi na vrednosti i tako te divane. Znaš, ja uopšte ne poredim aute kad kupujem, pogledam prvo u novcanik, kolko možem da se ispružim, vidim šta mi se svidja probam i kupim. A svidja mi se eto bas nekoliko novih Pežoa a vozim Reno i prethodni mi bio Citrojen. Eto to mi se svidjalo a ko zna sta ce mi biti sledeci auto. Nekako bas i neverujem da ce biti VW jer mi se bas i ne svidjaju ti auti a jos manje njiovi vozači. Al' ko to zna.. Znas, kazu kod nas u selu i ovo: da znadem sta ce sutra biti, oma bi reko Sosi...

I jos samo ako smem kasti, evo ima ovde i ovaj neki sa bas nekim cudnim imenom, Rodion il' tako nekako. Pise deran, ne razumem bas, kaze eto vecina 75% izgleda nisu 100 gradi, sve neki debili i idijoti, ko što kaže i zato kupuju pezoa?! Pa ja ondar nisam dobro razumijo kad su bas nedavno kazli da je Golf najprodavaniji auto!? E da mi njegove logike i njegova plajvaza pa da i ja napišem kakvu komendiju...

petarP

pre 3 godine

Direktan konkurent mu je Arteon ali kao sto u textu kaže spolja je Arteon prelep a unutra jadac. Probao sam ovu 508 i Arteona i pazaricu Peugeota nema ga skoro niko u BGu osim par službenih iz Saint Gobena i jednog u bloku 44. Naravno samo benzinci ulaze u razmatranje kod mene možda bi VW imao prednost kod diesela ali to ne znam niti me zanima.
(Kox i, 10. novembar 2020 08:47)ž

Ja mislim da je njemu ipak konkurent Mercedes CLS. U stvari, dimenzijama je najsličniji Rols Rojs Fantomu. Ogromna, izuzetno džinovska limuzina karavan kupe SUV MPV najviše moguće klase, to je Peugeot 508. Do sada nešto neviđeno u istoriji automobilske industrije. Nakon ovog 508 ništa biše neće biti isto. Bentli drhti.

Kad puštate na volju, nemojte da se ustručavate, slobodno.

I pazarite, nego šta nego da pazarite. I da kažete: birao sam između A7 i Pežoa 508, ali sam se odlučio za bolji, veći i kvaliteniji auto u istoj klasi.

Kox i

pre 3 godine

Direktan konkurent mu je Arteon ali kao sto u textu kaže spolja je Arteon prelep a unutra jadac. Probao sam ovu 508 i Arteona i pazaricu Peugeota nema ga skoro niko u BGu osim par službenih iz Saint Gobena i jednog u bloku 44. Naravno samo benzinci ulaze u razmatranje kod mene možda bi VW imao prednost kod diesela ali to ne znam niti me zanima.

Transformer

pre 3 godine

Ih sto volem kad pocnu da porede ovaj Pezo sa Pasatima, Oktavijama i ostalim "premijumima" :-)))
Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...
(lala djilkos, 09. novembar 2020 16:29)
Mogu da se kladim da nikad ne bi dao preko 35k€ novca za ovakav auto. Vrv kupujes polovne francuze za duplo manje novca u odnosu na njemce iz iste klase, pa pises ovakav komentar. To je i osnovni razlog zasto se pasat proda u nebrojeno vise komada. Meni se svidja, ali nisam lud da zbog dizajna kupim auto koji je lošiji u svemu ostalom od pasata i koji ce za par godina da vrijedi 30% onoga koliko je placen.

Lala iz Banata

pre 3 godine

@(Rodion Gataulin, 09. novembar 2020 18:26)

E, sva sreća pa ti nisi u tih 75%. A nema veze što veze nemaš sa autima ove klase, veličinom, cenama...
Ovo je jedan od jeftinijih u klasi. Osnovni model sa 28.5 k € (u tekstu je onih 25.5 sigurno greška) je nešto skuplji od superba (25.5k) a slične cene kao Mazda 6 Wagon koja je 29k €, sve ostalo oko 35k i više. Takodje, ovaj 508 sa 530l ima jedan od većih gepeka u klasi, posle pasata i superba sa oko 650l, dok volvo v60 je tu oko 530l (prethodna generacija je imala smešnih 430l) a mb c klasa, bmw 3 i audi 4 (svi karavani) imaju oko 490l. Što se tiče unutrašnjosti kvalitetnija je od mnogih koje sam video, a i tablet bolje stoji integrisan sa konzolom nego da je natakaren odozgo pa moraš da viriš kroz šoferku ko da si u trafici.

Bmw

pre 3 godine

Чекај бре, 40.000е+? Па то већ улази у премијум сегмент. Занимљив ауто али дати 40к за Пежоа, то баш и нема смисла.

keks

pre 3 godine

Samo kada pomislim kakav ce ovo kiceraj da bude za 10 godina kao i njegovi predhodnici,dodje mi da kupim passata b5. Kad ovo krene da se kvari i da skripi unutra pa to nije normalno. Neka hvala ja volim klasiku. Za ove pare Arteon da biram. A bogami i C klasu koji nisu svemirki brod ali su kvalitetniji za klasu.

kimi R

pre 3 godine

@džigi
Evo recimo iz moje perspektive to nema veze sa stilom, nego čistim kičom. Ko je odredio da se taj oblik i sve ono što nudi mora svima sviđati?

Komedija

pre 3 godine

Po nekim komentarima bi se dalo pomisliti da se radi o nekom Ferrariju, Maseratiju, u najmanju ruku o nekom manjem Porscheu.
(DC, 10. novembar 2020 01:14

Da, Nemci su čuveni u svetu po svom istančanom ukusu i dizajnu. 😁

Bgd

pre 3 godine

Kod Francuza, a pogotovo onih iz PSA grupe, je najveći problem prostor pozadi, što je za D segment veliki minus. Obožavaju da stave debele fotelje zbog što većeg komfora i onda ugroze komfor svakom ko je viši od 1.8m

Bojan

pre 3 godine

Nisam odusevljen sa prakticnim aspektima... centralna konzola naprijed presiroka, malo prostora pozadi za koljena, posebno imajuci u vidu dimenzije auta... manji prostor prtljaznika.. ok je sve razumem fensi izgled, sportska nota, zaobljen... sve je to ok.. ali ja kada bih birao u toj klasi dodaio bih jos malo para i kupio volvo v60, a ako bih hteo da prodjem nesto jeftinije a i dalje vozim solidno auto, mazda 6 ili opel insignia.

Rodion Gataulin

pre 3 godine

Ovaj konkretan auto je odličan marketinški potez Peugeota, jer targetira NAJVEĆU i NAJMOĆNIJU ciljnu grupu među svetskom populacijom, a to su IDIOTI. Idioti naime čine dobrih 75% stanovništva ove planete, veliko su i moćno pleme koje diktira politiku, trendove, "kulturu", "estetiku" i sve najvažnije društvene tokove. Da nije tako, ovaj svet bi bio RAJSKA PLANETA na kojoj caruje savršeni red i poredak precizan kao švajcarski sat. A ova moćna i ogromna ciljna grupa ceni i priželjkuje tačno ono što ovo vozilo nudi: kič "dizajn", (led kljove), klaustrofobičnu zadnju klupu, nepraktičan i mali gepek (pogotovu za karavan) i nadasve pravu IDIOTSKU instrument tablu koja je potpuno neupotrebljiva za ono čemu bi trebalo da služi (i-cockpit) a sve to naravno po idiotskoj ceni. Dodajmo tome i strmoglavi pad cene posle samo godinu - dve i više nego upitnu "pouzdanost" karakterističnu za Peugeot marku u globalu i dobijamo punu i jasnu sliku (ako nismo idioti, naravno, ali nas je ionako samo 25% na planeti maksimum). Odnos plus / minus na moj komentar dokazaće van svake sumnje da sam u pravu 100% (očekivanih 75% minusa). Hvala na pažnji.

keks

pre 3 godine

Samo kada pomislim kakav ce ovo kiceraj da bude za 10 godina kao i njegovi predhodnici,dodje mi da kupim passata b5. Kad ovo krene da se kvari i da skripi unutra pa to nije normalno. Neka hvala ja volim klasiku. Za ove pare Arteon da biram. A bogami i C klasu koji nisu svemirki brod ali su kvalitetniji za klasu.

Transformer

pre 3 godine

Ih sto volem kad pocnu da porede ovaj Pezo sa Pasatima, Oktavijama i ostalim "premijumima" :-)))
Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...
(lala djilkos, 09. novembar 2020 16:29)
Mogu da se kladim da nikad ne bi dao preko 35k€ novca za ovakav auto. Vrv kupujes polovne francuze za duplo manje novca u odnosu na njemce iz iste klase, pa pises ovakav komentar. To je i osnovni razlog zasto se pasat proda u nebrojeno vise komada. Meni se svidja, ali nisam lud da zbog dizajna kupim auto koji je lošiji u svemu ostalom od pasata i koji ce za par godina da vrijedi 30% onoga koliko je placen.

kejt winslet

pre 3 godine

bruka auto pocevsi od prvih hibridnih modela 2012 pa na gore....pravi direktorski lav iz peugeot porodice
(cipiripi, 09. novembar 2020 10:33)

Ne voze direktori pezoe :)

petarP

pre 3 godine

(prevarajić, 9. novembar 2020 10:25)

Potpisujem svaku reč prijatelju.

Auto D segmenta sa gepekom 530 L, značajno manje nego Oktavija, C segment...
I ne samo gepek, auto je jednostavno nedopustivo mali, što su pokušali da kompenzuju neprirodno malim volanom i čitavom tablom, valjda da se ne oseti...

Mali i preskup automobil koji ne pripada klasi koja mu je dodeljena, osim cenom gde je, ako se ne varam, najskuplji (izuzev premijum A4, MBW 3 i Mercedes C, koji su svi redom suštinski C klasa, ali su eto, premijum pa smo se dogovorili da su porodične limuzine...)

Posle 406, koja je bio izuzetan auto, Pežo nije napravio iole pristojno vozilo D segmenta.

Za cenu ovog primerka iz teksta, i manje, se uzima, samo na primer, Pasat biturbo 4x4 automatik u highline, pa i još ponešto dodatne. I dobija se mašala auta, a Superb za ovo, i manje, Laurin & Klement u čiji gepek staviš ovaj Pežo i ostane mesta za kofere. Ništa manje Insignija, pa čak i Talisman.

O ukusima ne vredi, svako raspolaže svojim novcem, i duboko poštujem lične afinititete. Svakome ko ga pazari želim da ga u zdravlju posluži.

Stoga, sve napred navedeno je komentar na račun proizviđača čiju logiku duboko i iskreno ne razumem, jer 1 i 1 nikako ne mogu biti 3.

ne znam

pre 3 godine

Meni je 508 ludilo auto ali ce imati problem kao i 407 i maltene svi pug-ovi ...izgubice brzo i najvise na ceni. Mislim da je kupovina mazde 6 bolji izbor iz tog razloga, mnogo je lepsi meni unutra pa cak i spolja mozda ali eto sto se tice te cene ubi ga mazda i to mnogo.

petarP

pre 3 godine

Direktan konkurent mu je Arteon ali kao sto u textu kaže spolja je Arteon prelep a unutra jadac. Probao sam ovu 508 i Arteona i pazaricu Peugeota nema ga skoro niko u BGu osim par službenih iz Saint Gobena i jednog u bloku 44. Naravno samo benzinci ulaze u razmatranje kod mene možda bi VW imao prednost kod diesela ali to ne znam niti me zanima.
(Kox i, 10. novembar 2020 08:47)ž

Ja mislim da je njemu ipak konkurent Mercedes CLS. U stvari, dimenzijama je najsličniji Rols Rojs Fantomu. Ogromna, izuzetno džinovska limuzina karavan kupe SUV MPV najviše moguće klase, to je Peugeot 508. Do sada nešto neviđeno u istoriji automobilske industrije. Nakon ovog 508 ništa biše neće biti isto. Bentli drhti.

Kad puštate na volju, nemojte da se ustručavate, slobodno.

I pazarite, nego šta nego da pazarite. I da kažete: birao sam između A7 i Pežoa 508, ali sam se odlučio za bolji, veći i kvaliteniji auto u istoj klasi.

prevarajić

pre 3 godine

Motor i menjač ovog automobila su bajka. Ali, koliko god da mi je mk1 SW delovao kao (tada ekonomski nedostižan) porodični san, mk2 SW je potencijalno pravi porodični horor, a moj eventualni pokušaj da decu (183 i 192) smestim na zadnju klupu ovog karavana, verovatno bi izazvao istu reakciju kao kada sam ih svojevremeno ubacivao na zadnju klupu vozila B segmenta.
Ako hoće, "Bog neka oprosti" onome ko je zaslužan za onaj nivo ponude prostora koji pruža ovaj karavan. Jer, ako je cilj bila neka parodija na tu temu, ocena je "čista desetka". U suprotnom, ja ne razumem o čemu je razmišljao taj trust mozgova.
Sa 192 cm ja bez problema sednem u panoramsku verziju karavana BMW-a serije 3. "Ovde"? Ja ni u nepanoramski 508SW ne mogu ni da udjem pozadi koliko je tu tesno. A ni pozicija vozača nije mnogo izdašnija.
Ko u salonu pežoa traži vozilo za porodicu, ovo je vozilo za izbegavanje. Bolje je za manje para uzeti 3008, a za još manje para kupiti 2008 (koji je unutra za dva broja veći od 508 SW).
Što se tiče cena, posle 6 godina poslovanja sadašnjeg uvoznika u Srbiji mislim da i vrapci na grani znaju koliko su mu fiktivne cene. On i uvoznik KIE su verovatno najbolji simbol toga u Srbiji. Ali, to je već neka druga tema, koju su oni, kao neki rodonačelnici, odavno doveli do apsurdnih granica. A kao i svaka druga kuga, to je u medjuvremenu uhvatilo celo tržište Srbije, pa me više i ne čudi kada vidim na oglasu salonsko vozilo sa popustom od npr. 27,5%.

kimi R

pre 3 godine

@džigi
Evo recimo iz moje perspektive to nema veze sa stilom, nego čistim kičom. Ko je odredio da se taj oblik i sve ono što nudi mora svima sviđati?

Unj

pre 3 godine

Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.
(zganzga, 09. novembar 2020 12:01)

Za Volvo s60 si možda u pravu. Za Passata verovatno nisi. Pasat je tvrd auto koji u vožnji na duže staze ne pruža ništa specijalno. Čak je i Mondeo prijatniji u vožnji od Passata (kod nas Mondeo košta oko 25 000 evra, jednako kao VW Golf). Ovaj Peugeot je za Passata italijanska skulptura što se tiče dizajna. Enterijer je na nivou koji Passat nikada neće dostići. Udobnost u vožnji je takođe miljama ispred Passata.

beckerek

pre 3 godine

Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...
(lala djilkos, 09. novembar 2020 16:29)

To ja pricam ljudima, ja presao preko 800 hiljada sa mojom 307-icom, nikada nijedan kvar nisam imao, kod majstora uopste nisam isao, eno kvacila utegnuta kao iz fabrike kada je izasao, menjac samo pliva. Ovi wagenovci samo pricaju o nekim plivajucim zamajcima, malim servisima... Polusvet.

Petar

pre 3 godine

Za sve koji pišu o prostoru na zadnjoj klupi, o ceni, o deci što porastoše preko 190cm, da su živa i zdrava.....promašili ste temu.
Ovo nije auto za te namene. Ovo je imidž auto za uživanje i za pokazivanje. Ovo je za ljude koji imaju para, ali i stila.

zganzga

pre 3 godine

Dok god se u komentarima prepucavate koliko će neko vozilo koštati za 10 godina kao polovno i koliko ćete pasti kupovinom novog, nemamo mi šta da diskutujemo. Takođe pričati o kvarovima na 300k se može samo na Balkanu. Ovaj auto kupuje neko kod ga u zapadnim zemljama zaradi za 2 godine, vozi ga do 200k i onda ga proda Balkancima da pričaju kako su kupili super auto za male pare. Jedino sam saglasan da je cijena previsoka za auto te klase kad se uporedi kvalitet izrade i oprema koju nude konkurenti. Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.

Bmw

pre 3 godine

Чекај бре, 40.000е+? Па то већ улази у премијум сегмент. Занимљив ауто али дати 40к за Пежоа, то баш и нема смисла.

Kox i

pre 3 godine

I pazarite, nego šta nego da pazarite. I da kažete: birao sam između A7 i Pežoa 508, ali sam se odlučio za bolji, veći i kvaliteniji auto u istoj klasi.
(petarP, 10. novembar 2020 11:24)

Petre očigledno ne razumeš logiku jer sve vreme ti je veći auto i bolji a mnogi ljudi se gade veličine pa evo i ja. Pominjes u prvom postu Passata i Superba koji su meni odvratni ne samo kao statusni simbol nego i kao ogromna kola na metar koje voze seljaci. Ja drugi porodični Karok Skodu bas i imam za te poslove naravno takodje benzinac 1.5 TSI. Iskreno sam obožavalac nemačkih automobila ali pravi auto za poredjenje osim pomenutog Arteona za ove pare nema. Arteon je pretvrd mnogo sam ga vozio od kolega i kod nas iskreno ima ga i Car Go pa ne možeš biti unique i mamiti znatizeljne poglede.

Verovatno i dalje ne shvataš ali tako ti je ne možeš ti sve shvatiti shvati bar to.

jo

pre 3 godine

Ovaj Pezo je zaista jedan od najboljih u svojoj klasi, izgledom prednjaci jer ima ovaj neverovatni 'kupe' stil, a ni po cemu drugom ne zaostaje za 'premijum'(ja sam doduse misljenja da je 'premijum' nemacka marketinska izmisljotina) proizvodjacima, enterijer na vrhunskom nivou, motorizacija- jedino je i cena pozamasna- ali to je vec za neku drugu diskusiju...

Nesh O'Brady

pre 3 godine

Ja sam sa mojom 508 sw. 2014 god. prezadovoljan. Ovaj mi izgleda brutalno ali je malo precenjen. Ipak za taj novac čovek može da gleda neke ozbiljnije automobile. Peugeot je sa novim modelima ipak postao malo preskup i u domenu polovnjaka, mada je po meni i to delom opravdano pošto ne zaostaje u ničemu o odnosu na VW.

petarP

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
Lifestyle auto, za pojedince ili parove, najviše za parove sa malom decom, koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da ga (se) pokažu. Njima dimenzije i prostor pozadi i u prtljažniku nisu mnogi bitne, kao ni cena.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzigi, 9. novembar 2020 11:37)

Dakle:
Nije za porodicu
Nije poslovni
Nisu važne dimenzije
Nije važna cena.

Auto je "lifestile"...

Hoće ljudi da se pokažu. Interesatno, uvek sam mislio da pojedinci koji hoće da se pokažu kupuju premium automobile (za tu cenu svakako). Šta se to pokazuje karavanom D klase..?

Tako gledano, naprodavaće se. Sigurno ima ljudi koji auto ne uzimaju za posao ali ni privatno, ne gledaju karakteristike, a ni cenu.

Sve što je potrebno jeste da imaju novca i da hoće da kupe auto.

Sjajna tržišna oprijentacija i velika target grupa...

gluckwunsch

pre 3 godine

Ne voze direktori pezoe :)
(kejt winslet, 09. novembar 2020 12:17)

Što misliš da ne voze? Vozio te neki od njih u Škodi pa znaš?
(djurak, 09. novembar 2020 13:20)

U kom paralelnom univerzumu Skoda ima status direktorskog vozila? Kod nas se ljudi loze na ove zamenke pomocnika drzavnih sekretara i direktore raznih deratizacija, srbija suma i slicnih drzavnih preduzeca, koji sednu u Skodu i misle da su uhvatili da ne kazem sta. Na zapadu je Skoda vozilo trgovackih putnika, eventualno nekog nizeg-srednjeg menadzmenta. Direktori uglavnom tabaju premijum marke (ne spada tu ni Pezo, da te razocaram).

Aleksandar

pre 3 godine

Promenio već dva 2012,2015 i sad treći 2017 i to sve 1,6 hdi dok ovaj novi 1,6 blue hdi. Auto je san snova u odnosu na cenovni rang a i ako pogledate passat koji je lošiji u vožnji a skuplji za 2-3.000 eur. Vrh kupovina od 8.000-11.000 eur.

Komedija

pre 3 godine

Po nekim komentarima bi se dalo pomisliti da se radi o nekom Ferrariju, Maseratiju, u najmanju ruku o nekom manjem Porscheu.
(DC, 10. novembar 2020 01:14

Da, Nemci su čuveni u svetu po svom istančanom ukusu i dizajnu. 😁

DC

pre 3 godine

'Ovo je imidž auto za uživanje i za pokazivanje.'
'Ovo je za ljude koji imaju para, ali i stila.'
'Lifestyle auto, za pojedince ili parove...'
'... koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da se pokažu.'

Po nekim komentarima bi se dalo pomisliti da se radi o nekom Ferrariju, Maseratiju, u najmanju ruku o nekom manjem Porscheu.

dzigi

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
Lifestyle auto, za pojedince ili parove, najviše za parove sa malom decom, koji uživaju u vožnji, imaju stila i vole da ga (se) pokažu. Njima dimenzije i prostor pozadi i u prtljažniku nisu mnogi bitne, kao ni cena.

Dzoni

pre 3 godine

Ne može ovaj auto da bude u cjenovnom rangu passata ili volvo s60.
(zganzga, 9. novembar 2020 12:01)

Ako ovaj auto ima jednak kvalitet kao pasat, zašto ne bi bio u "cjenovnom rangu passata"? Nego u kom rangu će biti?
Jedini razlog zbog kog pasat ima visoku ceni su ljudi poput tebe kojima je VW nedodirljivo božanstvo!
Ps.to što u isti koš stavljaš pasat i volvo neću ni da komentarišem.

nn

pre 3 godine

"Testirani karavan sa GT opremom i 2.0 dizelašem od 177 KS košta 43.990 evra, bez dodatne opreme."

Ovo treba na pocetku teksta da stavite.
(Hmmm, 09. novembar 2020 10:24)

Da ne ulazimo u to zasto bi neko vise voleo francuski/japanski/nemacki automobil (postoje raznorazni razlozi), ali glupo bi mi bilo cuti da se neko zali na cenu audija/bmw-a posle ovih 44.000€ bez dodatne opreme za ovu klasu automobila. Razumna cena ocigledno vise nije adut pezoa.

Lala iz Banata

pre 3 godine

@(Rodion Gataulin, 09. novembar 2020 18:26)

E, sva sreća pa ti nisi u tih 75%. A nema veze što veze nemaš sa autima ove klase, veličinom, cenama...
Ovo je jedan od jeftinijih u klasi. Osnovni model sa 28.5 k € (u tekstu je onih 25.5 sigurno greška) je nešto skuplji od superba (25.5k) a slične cene kao Mazda 6 Wagon koja je 29k €, sve ostalo oko 35k i više. Takodje, ovaj 508 sa 530l ima jedan od većih gepeka u klasi, posle pasata i superba sa oko 650l, dok volvo v60 je tu oko 530l (prethodna generacija je imala smešnih 430l) a mb c klasa, bmw 3 i audi 4 (svi karavani) imaju oko 490l. Što se tiče unutrašnjosti kvalitetnija je od mnogih koje sam video, a i tablet bolje stoji integrisan sa konzolom nego da je natakaren odozgo pa moraš da viriš kroz šoferku ko da si u trafici.

Kox i

pre 3 godine

Direktan konkurent mu je Arteon ali kao sto u textu kaže spolja je Arteon prelep a unutra jadac. Probao sam ovu 508 i Arteona i pazaricu Peugeota nema ga skoro niko u BGu osim par službenih iz Saint Gobena i jednog u bloku 44. Naravno samo benzinci ulaze u razmatranje kod mene možda bi VW imao prednost kod diesela ali to ne znam niti me zanima.

lala djilkos

pre 3 godine

Ih sto volem kad pocnu da porede ovaj Pezo sa Pasatima, Oktavijama i ostalim "premijumima" :-)))
Ne idje to ljudi, vozite vi i dalje vase pasate i vasu decu od 12 god i 2m. Ostavite Pezoa i ostale francuzee nama drugima.
Sto bi kod nas u selu rekli: svakom svoj lebac i svoja svargla ...

lala djilkoš

pre 3 godine

Polako tansformers, nemoj da se tolko jediš. I nemoj da se kladiš i još manje da brojiš tudje novce u tudjem novcaniku. Ne volemi mi Lale to baš. A mogno bi lako i da izgubiš okladu, znaš ;-)
I nemoj opet pasat pa pasat pa pasat... i kolko ce koji da izgubi na vrednosti i tako te divane. Znaš, ja uopšte ne poredim aute kad kupujem, pogledam prvo u novcanik, kolko možem da se ispružim, vidim šta mi se svidja probam i kupim. A svidja mi se eto bas nekoliko novih Pežoa a vozim Reno i prethodni mi bio Citrojen. Eto to mi se svidjalo a ko zna sta ce mi biti sledeci auto. Nekako bas i neverujem da ce biti VW jer mi se bas i ne svidjaju ti auti a jos manje njiovi vozači. Al' ko to zna.. Znas, kazu kod nas u selu i ovo: da znadem sta ce sutra biti, oma bi reko Sosi...

I jos samo ako smem kasti, evo ima ovde i ovaj neki sa bas nekim cudnim imenom, Rodion il' tako nekako. Pise deran, ne razumem bas, kaze eto vecina 75% izgleda nisu 100 gradi, sve neki debili i idijoti, ko što kaže i zato kupuju pezoa?! Pa ja ondar nisam dobro razumijo kad su bas nedavno kazli da je Golf najprodavaniji auto!? E da mi njegove logike i njegova plajvaza pa da i ja napišem kakvu komendiju...

lala djilkoš

pre 3 godine

Polako tansformers, nemoj da se tolko jediš. I nemoj da se kladiš i još manje da brojiš tudje novce u tudjem novcaniku. Ne volemi mi Lale to baš. A mogno bi lako i da izgubiš okladu, znaš ;-)
I nemoj opet pasat pa pasat pa pasat... i kolko ce koji da izgubi na vrednosti i tako te divane. Znaš, ja uopšte ne poredim aute kad kupujem, pogledam prvo u novcanik, kolko možem da se ispružim, vidim šta mi se svidja probam i kupim. A svidja mi se eto bas nekoliko novih Pežoa a vozim Reno i prethodni mi bio Citrojen. Eto to mi se svidjalo a ko zna sta ce mi biti sledeci auto. Nekako bas i neverujem da ce biti VW jer mi se bas i ne svidjaju ti auti a jos manje njiovi vozači. Al' ko to zna.. Znas, kazu kod nas u selu i ovo: da znadem sta ce sutra biti, oma bi reko Sosi...

I jos samo ako smem kasti, evo ima ovde i ovaj neki sa bas nekim cudnim imenom, Rodion il' tako nekako. Pise deran, ne razumem bas, kaze eto vecina 75% izgleda nisu 100 gradi, sve neki debili i idijoti, ko što kaže i zato kupuju pezoa?! Pa ja ondar nisam dobro razumijo kad su bas nedavno kazli da je Golf najprodavaniji auto!? E da mi njegove logike i njegova plajvaza pa da i ja napišem kakvu komendiju...

Lala iz Banata

pre 3 godine

Nije ni porodični ni direktorski ni taxi auto, maše poentu svi oni koji mu nalaze zamerke za nešto za šta nije ni predviđen.
(dzigi, 9. novembar 2020 11:37)

508 je d-segment, a d segment znači veliki porodični auto. U d segment spadaju pasat, mb c klasa, audi 4, bmw 3 serija, volvo s/v 60, škoda superb (kod nas poznata kao "super be", lol), mazda 6 itd...itd... Znači, ovo jeste porodični auto i za to je dizajnom namenjen. Što se tiče zadnje klupe, pa kod svih auta ovog segmenta visoke osobe (190+) imaju problem. Osobe prosečne visine sede normalno. Koliko vidim i cenovno se uklapa, startuje od 25.5 k evra. Nemci i volvo u klasi su svi 10k skuplji pa ko hoće da ga ogule premijumski, slobodno. Ovo je super porodični auto. Jbg. nije za onog čija deca od 12 godina imaju 1.90, m a takvih je u Srbiji podosta, sudeći po komentarima.

ciga

pre 3 godine

@cipiripi
Možeš mu pripisati sve, ali direktorski nikako. Uostalom nije ni pravljen da to bude. Prevarajić ti je lepo opisao dole zašto.

Neko

pre 3 godine

Volim Pezo, posjedovao jedan, bio prazadovoljan sto se tice pouzdanosti...
Ali u pravu su ljudi koji se zale na ponudu prostora.
Nije samo za 508, nego i za 308. Jedino ih izvlace SUV modeli.
Citam u tekstu da je naslon zadnjeg sjedista pod velikim uglom. Isto je uradjeno i na 308 SW da bi mogli reklamirati litrazu prtljaznika. A zbog par desetina litara vise u prtljazniku, unistili udobnost zadnje klupe.

Guglao sam malo o tome i nasao na netu da njihov dizajnerski tim kao referentnu visinu koristi prosjecnu visinu francuza, cini mi se 178cm. Bice da zadnje generacije Pezoa nisu za nas balkance.

Reziel

pre 3 godine

U tekstu je vrlo lepo napisano da ovaj karavan nije zamišljen da ponudi puno prostora za putnike pozadi, već da tu najčešće sede deca, a odraslima će na dužim putovanjima smetati padajuća linija krova. Iz ličnog iskustva, ne pamtim kad sam starijeg sina od 16 godina vozio dalje od hale gde trenira, i to samo kad kasni. Eto on je 185 pa bi mu smetalo. Na odmor sa nama možda na plac da ode, sve ostalo ga je blam da ide sa nama.
E sad, ima i dece koji su 190 sa 12 godina i njima svaka čast, ali onda ovo nije automobil za njihove roditelje, i iskreno, tolike dece nema puno i to se ne može uzimati kao mana ovom automobilu.
Novi 508 nije šoferski automobil, i u tome ga sprečava padajuća linija krova. S jedne strane, ako vozite odrasle ljude pozadi bolje ćete proći.sa nekom škodom ili e klasom, ali isto tako sa 508 možete biti sigurni da ga nećete videti na semaforu kao taxi, CarGo ili službeno vozilo sa vozačem.

dejan

pre 3 godine

Ne razumem ljude koji se zale na cenu ovog modela, a isti opravdavaju cenu passata b8 i arteona.Po cemu su tacno arteon i passat b8 bolji?Razumeo bih da se generalno zalite na cene svih automobila koje su bezobrazno visoke u poslednjih nekoliko godina.I molim vas, samo nemojte jednu bezlicnu sluzbenu kockastu skodu da poredite sa pezoom.

Bojan

pre 3 godine

Nisam odusevljen sa prakticnim aspektima... centralna konzola naprijed presiroka, malo prostora pozadi za koljena, posebno imajuci u vidu dimenzije auta... manji prostor prtljaznika.. ok je sve razumem fensi izgled, sportska nota, zaobljen... sve je to ok.. ali ja kada bih birao u toj klasi dodaio bih jos malo para i kupio volvo v60, a ako bih hteo da prodjem nesto jeftinije a i dalje vozim solidno auto, mazda 6 ili opel insignia.

комша

pre 3 godine

Ех да ми је пара узео бих га сутра колико ми се свиђа. Али џаба, са мојом платом могу да га сањам за једно 10так година.

gagi

pre 3 godine

Fantastican automobil, imao sam prilike da se provozam i da ga pogledam dobro! Jedino sto nije za mene, ja sam taksista, a mesta na zadnjoj klupi nema, ali dobro, nije za mene ima za koga jeste! Za mnene je Tojota Camri hibrid, MB e klasa, ili tako nesto, samo, ne mogu ni da zamislim da dam toliki novac za automobil! Naravno, da imam i mogu, zasto da ne!

Eldorado

pre 3 godine

Ma da, ništa ne valja, kanturina, bezveze dizajn, nije meka plastika...
Da li je moguće da smo toliko ostrašćeni?
I da li je moguće da se kod nas samo A/B/M priznaju za auta?
Pratim auto portale na 3 strana jezika (pomalo i Japanske uz google translate) i nigde, ama baš nigde nisam video da su ljudi toliko opčinjeni nemačkom trojkom kao kod nas.
Čak i na YT kada naletim na neki sličan komentar, većinom bude iz exYu.

Bgd

pre 3 godine

Kod Francuza, a pogotovo onih iz PSA grupe, je najveći problem prostor pozadi, što je za D segment veliki minus. Obožavaju da stave debele fotelje zbog što većeg komfora i onda ugroze komfor svakom ko je viši od 1.8m