1. Prosto. Ne vozite kola do proleća.
    (Joca, 6. oktobar 2020 16:42)

    Jos bolje, odselite se do proleca u juzne krajeve
    (Sumljivi licimur, 14. oktobar 2020 13:53)

    # Link komentara

  2. @HVAC Zato sam u prvom komentaru i naglasio da sam u tom autu imao manuelnu klimu.
    (T3, 7. oktobar 2020 12:26)

    # Link komentara

  3. Staviti malo deterdženta za sudove na maramicu ili neku krpicu i namazati kad počne da se magli...i problem rešen.
     (Mladen, 7. oktobar 2020 08:38)

    # Link komentara

  4. sad vozim akorda 2015 i ladno nema grejac prednjeg stakla kukala im majka
    Grejac prednjeg stakla spada u dodatnu opremu i posebno se doplacuje. Nema to veze sa markom i godistem automobila. Mnogi brendovi imaju tzv Winter pack, sa svim dodacima koji olaksavaju voznju u zimskom periodu.
    (koronarius, 7. oktobar 2020 06:54)

    # Link komentara

  5. @T2

    Prvo mora da se pojasni šta je 'klima' u kolima.

    Većina starijih auta kao i automobila niže klase ima manuelni a/c koji samo hladi i vozač kontroliše režim rada. Grejanje i hlađenje su zasebne funkcije.

    Sa druge strane, automatska klima objedinjuje obe funkcije, tako da podešava rad sistema da postigne i održi određenu temperaturu u kabini.

    Najbolje je da se vidi iz uputstva za korišćenje kako se eliminiše vlaga u vazduhu i maglenje stakla.
    (HVAC, 7. oktobar 2020 06:49)

    # Link komentara

  6. Honda je po tom pitanju najgora. Iskustvo sa novim Civic-om.
    (Stojko Meboli, 06. oktobar 2020 14:40)
    Moje iskustvo potpuno suprotno. Stari Akord iz 2007 je u pitanju. Apsolutno najbolji auto sto se tice grejanja, hlAdjenja i odmagljivanja.
    (koronarius, 7. oktobar 2020 06:43)

    # Link komentara

  7. Menja se filter kabine i to grafitni koji je malo skuplji ali efikasniji, filter vazduha nema veze sa vazduhom u kabini !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Greska u tekstu, 6. oktobar 2020 23:10)

    To je activni ugalj, ne grafit.
    (HVAC, 7. oktobar 2020 06:05)

    # Link komentara

  8. @pex

    Preporuka proizvođača je da se klima pali barem jednom mesečno, bez obzira na vremenske uslove.

    Inače, kompresor se ne aktivira kad je temperatura ispod 15°
     (pukovnik Bjelajac, 7. oktobar 2020 05:28)

    # Link komentara

  9. Zar sme kompresor klime da radi na minusu? to nije stetno?
    (pex, 6. oktobar 2020 23:25)

    # Link komentara

  10. Menja se filter kabine i to grafitni koji je malo skuplji ali efikasniji, filter vazduha nema veze sa vazduhom u kabini !
     (Greska u tekstu, 6. oktobar 2020 23:10)

    # Link komentara

  11. @Pitanje za ove sa mačkama, šta vam je posip?
    (gumb, 06. oktobar 2020 18:39)

    Posip je neka vrsta peska kojim se puni mačiji wc. Upija dobro vlagu.
    Imaš i na merenje. Ne moraš da uzimaš 5kg pakovanje da probaš ovu foru. A mi sa mačkama ćemo svakako jednu čarapu (carapicu novu belu) napuniti i probati ovo. Meni u jazz-u uvek kad je kiša odmah zamagli.
    Klima pomaže, da. Ali me nervira sto se na zadnjim bočnim staklima teško suši i često je zamagljeno.
     (predrag slučajno sa androida, 6. oktobar 2020 23:03)

    # Link komentara

  12. @HVAC Pa valjda kad je hladno ionako već imaš uključeno grejanje? Meni se dešavalo da u određenim situacijama - vrlo retko, doduše - i pored grejanja dođe do kondenzacije. Tipično se dešavalo kod jakih iznenadnih pljuskova. Tad uključena klima mnogo bolje reši problem nego uključeno grejanje.
    (T2, 6. oktobar 2020 22:20)

    # Link komentara

  13. "Podesiš klimu na grejanje druže."

    Ne, bas je poenta u ukljucenju klime na hladjenje, jer klima kada hladi vazduh u procesu hladjenja izvuce vlagu iz njega. Na mom starom autu koji je imao manuelnu klimu, bilo je dovoljno ukljuciti klimu na 3-4 sekunde i prednje staklo bi se odmaglilo. Vazduh jeste hladan ali je suv i to odmagli prozore.
    (T, 6. oktobar 2020 17:13)

    Klima u autombilu susi vazduh u oba slucaja, kada greje i kada hladi. Kada hladi, topao i vlazan vazduh (iz vozila ili spoljni) prelazi preko elementa za hladjenje gde se vodena para kondenzuje i suv hladan vazduh se ubacjuje u kabinu.

    Kada je hladno i grejanje je ukljuceno, suv hladan vazduh iz prethodnog koraka prelazi preko toplog radijatora koji ga greje i takav suv i topao vazduh se ubacjuje u kabinu.

    Na mnogim vozilima ima jedno dugme kojim se startuje odmagljivanje i odledjavanje prednjeg stakla. Kada se taj mehanizam aktivira, sledece se desava:

    1. Automatski se povecava temperatura na max
    2. Ukljucuje se A/C ako nije pre toga radio
    3. Tok vazduha se usmerava ka prednjem staklu
    4. Automatski se povecava protok vazduha na max
    (HVAC, 6. oktobar 2020 19:39)

    # Link komentara

  14. na meganu jedinici 2002 godiste bila je opcija grejac sofersajbne, super je i zimi kad se uhvati led nikad nisam strugao staklo za minut je otapalo led samo tako, sad vozim akorda 2015 i ladno nema grejac prednjeg stakla kukala im majka, nema problema sa magljenjem ali zimi kad zaledi soferka moram strugati ako necu da cekam 10-tak minuta
     (zivot je ringispil i kola na sudaranje..., 6. oktobar 2020 19:17)

    # Link komentara

  15. Tako sto kupimo noviji auto vise klase. Imao sam razna auta i naravno veciti problem sa magljenjem, ali sad sa novijim autom toga nema nikad. Ne pojavljuje se intenzivno ni kada ne uključim klimu, a ako se vec i pojavi nesto u tragovima, za 20 sekundi to je je klimom rascisceno. Progledao sam sa novijim autom.
     (Miki, 6. oktobar 2020 18:53)

    # Link komentara

  16. Pitanje za ove sa mačkama, šta vam je posip?
     (gumb, 6. oktobar 2020 18:39)

    # Link komentara

  17. Ja pljunem i razmazem soferku sa unutrasnje strane. Radi, kao na maskama za ronjenje.
    (iks, 6. oktobar 2020 18:00)

    # Link komentara

  18. Ja pljunem i razmazem soferku sa unutrasnje strane. Radi, kao na msakama za ronjenje.
    (iks, 6. oktobar 2020 18:00)

    # Link komentara

  19. Пјена за бријање смањује замагљеност прозора.
     (Плазма на ћирилици, 6. oktobar 2020 17:55)

    # Link komentara

  20. "Podesiš klimu na grejanje druže."

    Ne, bas je poenta u ukljucenju klime na hladjenje, jer klima kada hladi vazduh u procesu hladjenja izvuce vlagu iz njega. Na mom starom autu koji je imao manuelnu klimu, bilo je dovoljno ukljuciti klimu na 3-4 sekunde i prednje staklo bi se odmaglilo. Vazduh jeste hladan ali je suv i to odmagli prozore.
    (T, 6. oktobar 2020 17:13)

    # Link komentara

  21. ne vodite ljubav u autu.
     (milorad, 6. oktobar 2020 16:48)

    # Link komentara

  22. Nanesete rakiju na unutrasnji deo soferke.
     (stara skola, 6. oktobar 2020 16:48)

    # Link komentara

  23. Prosto. Ne vozite kola do proleća.
    (Joca, 6. oktobar 2020 16:42)

    # Link komentara

  24. Dugme na Mondeu i grejači odmagle stakla....napred i pozadi...auto ima 15 godina i tu opciju.
     (drajver, 6. oktobar 2020 15:15)

    # Link komentara

  25. Pritisnes dugme za odmagljivanje i za 2,5 sekunde nema vise magle. Tako je barem na Hondi.
    (koronarius, 06. oktobar 2020 12:31)
    Honda je po tom pitanju najgora. Iskustvo sa novim Civic-om.
     (Stojko Meboli, 6. oktobar 2020 14:40)

    # Link komentara

  26. Ventilator je dovoljan, a pozadi obično postoji i grejač stakla, koji brzo i uspešno rešava problem. Mada naravno, svi ovi saveti su dobri. Nemam auto trenutno, htela sam da kupim novi ali me korona zeznula, pa sad vozim samo kad iznajmim iz autorent-a, ali bih probala ono što radim sa ogledalom u kupatilu. Naime, ako ogledalo u kupatilu namažete penom za brijanje pa dobro istrljate, ono se ne magli. Mislim da bi ovaj fazon radio i u autu, s unutrašnje strane. Probaću nekom prilikom.
    (malena, 6. oktobar 2020 14:02)

    # Link komentara

  27. Kakve vi krsine vozite kada u 2020 imate problem sa ovim....
    (Straight Outta München, 6. oktobar 2020 14:01)

    # Link komentara

  28. Sad palim klimu, jeste hladno, ali šoferka blista. Najjeftiniji grejači vetrobrana su u Ladi Vesti i Ford Fokusu, ko planira da kupi auto, preporučujem da razmisli o ovoj dodatnoj opremi.
    (Vozač, 06. oktobar 2020 11:08)

    Podesiš klimu na grejanje druže.
     (sladoledsmesom, 6. oktobar 2020 13:55)

    # Link komentara

  29. Pustite klimu
     (sladoledsmesom, 6. oktobar 2020 13:53)

    # Link komentara

  30. upalis klimu i resen problem
     (šuvaklija, 6. oktobar 2020 12:41)

    # Link komentara

  31. Pritisnes dugme za odmagljivanje i za 2,5 sekunde nema vise magle. Tako je barem na Hondi.
    (koronarius, 6. oktobar 2020 12:31)

    # Link komentara

  32. @Vojvoda Vojin...100% si u pravu. Ja sam se smejao kad sam čuo da posip za mačke otklanja zamaglenje...i jednom, ajde da probam. Ma, nisam imao ni u jesen ni u zimu zamaglenje prozora. Ali, treba s'vremena na vreme zameniti posip u čarapi. Dobra stvar, probajte.
     (Ikac Jagodinac, 6. oktobar 2020 12:31)

    # Link komentara

  33. da zamenimo filter vazduha ako nam se magle stakla??? verovatno je autor teksta mislio na "polen" filter.
     (nebojsa, 6. oktobar 2020 11:53)

    # Link komentara

  34. Ono što je najvažnije je da se isključi recirkulacija vazduha ukoliko je auto ima tj. da se ventilacija podesi na način da se uzima spoljni vazduh umesto kruženja vazduha u kabini. Kod starih automobila koji nemaju tu opciju ne morate razmišljati, jer oni svakako uzimaju spoljni vazduh. Drugo je da se koriste namenska sredstva protiv magljenja kojih ima čak i po većim marketima i koja provereno rade, jer ih lično koristim. Korišćenjem tih sredstava na prozorima se i dalje formira vlaga, ali nema magljenja, a sa isključenom recirkulacijom i grejanjem i vlaga polako nestaje. Naravno možete koristiti i klima uređaj ukoliko ga imate, ali ja lično to ne praktikujem.
    (Tadija, 6. oktobar 2020 11:43)

    # Link komentara

  35. Alkohol 96% i ubrusi. Ako pocnu da magle malo otvoris prozore. Ako ne pomaze pustis klimu.
     (Bracalic, 6. oktobar 2020 11:36)

    # Link komentara

  36. pročitah negde, ali nisam probao

    da se unutrašnja strana šoferke dobro očisti / odmasti, a posle da se premaže sredstvom za pranje sudova, da se utrlja...

    kaže voda je polarna supstanca, a sudomil nepolarna...

    vredi probati
    (s mile, 6. oktobar 2020 11:19)

    # Link komentara

  37. Jedno vreme imah mali upijač vlage u autu, one granule u kutijici. Nije baš nešto pomoglo. Sad palim klimu, jeste hladno, ali šoferka blista. Najjeftiniji grejači vetrobrana su u Ladi Vesti i Ford Fokusu, ko planira da kupi auto, preporučujem da razmisli o ovoj dodatnoj opremi.
    (Vozač, 6. oktobar 2020 11:08)

    # Link komentara

  38. Na iole ozbiljnijim vozilima odmagljivanje radi automatski. Za ostale, klima uređaj rešava magljenje za 10 sekundi.
     (Nisam čiko ja!, 6. oktobar 2020 11:00)

    # Link komentara

  39. Upališ klimu u kolima i gotova stvar. nemojte biti stipse
    (хаџија, 6. oktobar 2020 10:53)

    # Link komentara

  40. Presečeš kromir preko pola, i premažeš staklo.
     (Smuleco, 6. oktobar 2020 10:43)

    # Link komentara

  41. Posip za mačke u jednoj čarapi i stvar rešena.
     (Vojvoda Vojin, 6. oktobar 2020 10:15)

    # Link komentara

  42. I pokušajte da se uzdržite
    od pušenja u kolima . . .
     (Marko, 6. oktobar 2020 10:04)

    # Link komentara

  43. Evo i moje iskustvo, mozda nekome bude znacilo: Opel Astra G, tamo negde 2003-2004 godina (par godina star auto, bila je 1999 ili 2000 cini mi se), pocela da magli na jesen sa hladnim vremenom, ubija. Nije imala klimu, ali jedva su i otvoreni prozori pomagali. Mazao sam i brisao stakla ne znam cime sve ne. Na kraju se ispostavilo da je klapna za recirkulaciju, koja je bila elektricna a ne mehanicka, ostala u zatvorenom polozaju i zaglavila se. Resenje je jako jednostavno, majstor je otvorio i otkacio kleme, odjednom je kabina "prodisala". Klapna je ostala zauvek u otvorenom polozaju, realno koliko se to koristi. Auto je prodat dalje, tamo negde 2012... Cini mi se da je dosta ljudi imalo ovaj problem sa Astrom G.
    (Giovanni, 6. oktobar 2020 09:49)

    # Link komentara