Sale
pre 8 meseci
Vozim već 3 mjeseca ovaj auto. Mogu reći da je bomba od auta, udoban, lep, a kombinovana potrošnja je 5,7
Nedelja, 05.07.2020.
22:11
Izvor: B92
pre 8 meseci
Vozim već 3 mjeseca ovaj auto. Mogu reći da je bomba od auta, udoban, lep, a kombinovana potrošnja je 5,7
pre 3 godine
Prije nekoliko mjeseci smo gledali razne modele oko kupovine.. toyota je inicijalno bila opcija ali nakon prvih provjera je otpala.. prvo sto je bila malo izvan mog ranga (a obican 2.0 benzinac je po mom misljenju bio slab), drugo sto je unutrasnjost nekako cudna i ruznjivaka, trece jer je izvana kocakst i ruznjikav ali to zavisi od nivoa opreme koji uzmete.. sa visim nivoima opreme izgleda dobro izvana ali sa ovim ulaznima i ne bas.
Na kraju je kupljen honda cr-v 1.5 lifestyle.
pre 3 godine
Prilično sam razočaran autom, imam ga već nekih 10 meseci i sav je nekako kockast i tvrd, displeji imaju užasnu rezoluciju, ima gomilu potpuno nelogičnih opcija, navigacija je blagi očaj, štedelo se na nekim prilično glupim mestima (tasteri u vratima sa vozačeve strane - kojih ima baš puno, nisu osvetljeni osim prekidača za vozačev prozor samo), auto kada ubrzava na autoputu arlauče gore od formule 1, plastika je prilično kruta i izgleda prilično jeftino na pojedinim mestima. Već sam imao dve reklamacije u garantnom roku - raspalo se kućište unutrašnjeg retrovizora na žabicama i prednji diskovi nisu ravnomerno trošeni (i to sve u prvih 10.000km). Auto je u full opremi i koštao je preko 40.000€ i vrlo veliko je razočarenje... voziću ga još malo pa u oglase...
pre 3 godine
Kupio sam ovaj automobil prvi u Srbiji, i prodao sam ga juče. Što se motora tiče sve je to odlično...ali instrumental tabla, kamera za rikverc, navigacija...verujte mi KOMODOR 64! Znači neko se šalio kada ja ubacivao Nokia 6600 display u centralnu konzolu. Toliko...
pre 3 godine
Ovaj automobil jeste veoma, veoma tih zato sto vecinu vremena provodi na kanlu u servisu dok majstori koji bezuspesno pokusavaju da proprave menjac cupaju kosu.
pre 3 godine
Ovaj clanak nije pregled vec rekalmni materijal.
Google customer reviews on edumnds za detalje.
pre 3 godine
Ove neke pare, dobre ponude vidim jedan ovaj na lageru 4x4 elegant za 36.600 ali i Volvo XC 60 blagi dizel hibrid 197+14 momentum pro ali nije 4x4 za 39.900 na tri godišnje rate bez kamate.Jedino što ovaj RAV4 vidim na auto putu troši klasično benzinski.Idu akcije ali obzirom na Koronu i ogroman pad prodaje svuda,mislim da je ovo čišćenje lagera u fazonu spašavaju šta možeš dok možeš,baš me interesuje koliko je fizičkih lica poručilo da im stigne iz fabrike novih automobila.
pre 3 godine
Upravo procitah vest da je Rav4 najprodavaniji svetu, skoro milion primeraka prodato u zadnjih 12 meseci.
Honda CRV u oko 800.000, a recimo Tiguan oko 550000
Od 10 najprodavanijih modela u svetu, 7 su Toyote i Honde.
Izvor: autoexpress, inace veliki pobornik vw grupe.
pre 3 godine
Ja bi zabranija sve ča se ne čuje po cesti. Već dva puta iman sriću da me ni tumba. Dođe, a ne čuješ. Zato bi ja to zabranija oli neka zvonu oli zvižđu
pre 3 godine
@Molder: Bas tako kao sto si rekao, mi cemo da se patimo sa "raspalim" CVT-om i vozimo japanske "plasticne kante" a vi uzivajte sa vasim vagenima, skodama i fordovima koje su svi "ko case", sa "pravih" 160.000km, dizelima naravno uvezenim iz EU od cuvenih baba sto idu nedeljom u crkvu... Ja cu svoj auto da vozim jer mi se svidja, nov je, u garanciji i meni sasvim odgovara i zadovoljava sve potrebe, a osecaj u voznji je pritom sjajan. Uzvajte u zivotu i vozite sta god zelite, ili nemojte, ali ne pravite se jedini pametni. Svemu moze da se nadje mana, jer je sve stvar perspektive, ali ova Tojota, da se ne lazemo- valja! Ima ona neka basna o "kiselom grozdju", davno, davno napisana koja je eto i dan danas validna...
pre 3 godine
@Ivan ZG
Za razliku od tebe ne lupetam o autima u detalje u koje nikada nisam seo,dok ti za svaki u detalje znas i kako ide i kako se ponasa i kako se odrzava i ne kvari(sto moze samo neko ko isti poseduje vec nekoliko godina),ali ti izgleda posedujes neke toliko mada su tek predstavljeni,cudo prirode rekao bih.Nikada nisam rekao da je Ford najbolji auto,vec samo da meni za dati novac pruza ubedljivo najbolju voznju i performanse,ako uopste znas sta je to...Vozna dinamika je tebi potpuno strani pojam jer stalno prosipas gluposti o raznim elektronskim "sustavima",kao da je to sustina auta,pravi automobilista to vidi samo kao obicne decije igracke.Koji god japanski auto sam vozio,odgovorno tvrdim da u voznim osobinama ne moze ni da prismrdi bilo kom evropskom(recimo svaka Alfa je za njih bozanstvo u voznji),i njihov auto ce kupiti samo neki umisljeni seronja koji misli da zna nesto kao ti i "opcenito je na vecoj razini" od drugih...Kupi tu kantu sa CVT menjacem(ali nesto najgluplje sto sam probao u zivotu) i odjasi u pravcu izlazeceg sunca,a nas pusti da popravljamo nase krseve svaki dan...
pre 3 godine
Katalozi i cenovnici@
Naravno da ništa nije savršeno pa tako ni Toyota. I njima se dogodi koji propust. Pogledao sam na šta se ljudi uglavnom žale i najveći broj njih se žali na neispravne akumulatore. Očito je ta serija akumulatora koji su ugrađivali bila loša i njih će zamjeniti pod garancijom. Naravno da ljude smeta kada im godinu star auto neće upaliti jer je crnuo akumulator, ali to nije neka veća greška.
Drugi je problem tj. prigovor da im je mali rezervoar goriva. Pa to je mogao pročitati i prije kupnje. Ameri su naučili da usipaju 80 litara i dugo voze.
Koliko ja znam u Mercedesu se doplaćuje za veći rezervoar goriva pa nitko to ne spominje. Očito su u pitanju dvostruka mjerila, ali ljudi imaju pravo prigovoriti na ono što im ne paše.
jedan prigovara da i nakon godinu dana nije još shvatio sve što auto može i koja podešavanja ima. I onda kaže da ima 78 godina i mobitel na preklop pa da je možda nešto i njegova zasluga za to.
Ali ne brinem se ja za vlasnike Toyota automobila. Imaju 5 godina neograničene garancije pa ako je nešto neispravno ili ne radi mogu besplatno popraviti ili zamjeniti pod garancijom.
Molder@
Ajde molim te jednom napiši nešto konkretno sa argumentima za tvoje mišljenje. Ovako je tvoje općenito mišljenje za koje svi znamo. Ford je jedini auto koji valja ostali su sranje. Naravno bez argumenata.
Da ne vozim već više od 20 godina razne Fordove još bi ti i povjerovao.
pre 3 godine
Kao prvo ovo nije test tekst, ovo je cist placeni reklamni ili ti PR tekst. Definitivno niste vozili ovaj auto jer da jeste ne biste lupetali o potrosnji koja nije ni blizu nevedenih cifara, a ni performanse nisu ni blizu navdenog jer glupi CVT raspe svu snagu i ubrzanja su smesna, dok motor vristi! Aj stvarno provozajte auto pa onda napisite realnost kao sto umete ponekad.
pre 3 godine
CVT transmisija? Neka hvala.
pre 3 godine
Novi Rav4 hybrid ima dosta problema. Dovoljno je pogledati samo neke od sajtova gde kupci u Americi ostavljaju utiske o njemu:
https://www.kbb.com/toyota/rav4/2020/consumer-reviews/
https://www.edmunds.com/toyota/rav4/2019/consumer-reviews/
izgeda da je kaizen malo zakazao. Porblemi se odnose na akumulator koji crkava, rezervoar koji ne može do kraja da se napuni, probleme sa automatskim menjačima i slično...Izgleda da ni Toyota nije ono što je bila.
pre 3 godine
Vladimir@
Stelvio ti ne može trošiti 6,3 pri 160 km/h. Nema te računice. Ili nisi restirao potrošnju prije nego si pročitao ovaj podatak sa ekrana ili si čitao prosječnu potrošnju, a ne trenutnu. Može biti i da je dionica na kojoj si mjerio bila nizbrdo.
U svakom slučaju nema dizela koji toliko troši na 160 ni u limuzini, a kamoli u SUV-u. Potrošnja najboljih dizela u limuzinama pri 160 km/h je 7 litara.
Potrošnja RAV-a ne autocesti je tako mala jer se izmjenjuju periodi vožnje na struju (do 1,5 km) sa vožnjom na benzin (4-6 km). Uz to je motor rađen da koristi Atkinsonov princip rada pri kojem je izuzetno dug radni hod klipa, a u suprotnom smijeru ventili ostaju dugo otvoreni da bi se gubici izazvani kompresijom maksimalno smanjili. Rezultat je da iz motora od 2,5 litara Toyota izvlači oko 180 KS umjesto 250 da se radi o običnom benzincu, ali za uzvrat su dobili izuzetno malu potrošnju.
pre 3 godine
"Potrošnja RAV-a ne autocesti je tako mala jer se izmjenjuju periodi vožnje na struju (do 1,5 km) sa vožnjom na benzin (4-6 km)."
(Ivan ZG, 8. jul 2020 10:11)
"Kupio sam ovaj auto pre 2 meseca pa da prenesem svoje iskustvo posle predjenih 4500 km... dok se na autoputu potrosnja uvecava: pri brzini 130 trosi 7.5-8 litara i 8.5-9 litara kad se vozi 140 kmh."
(nenad, 7. jul 2020 10:52)
Ovoliko koliko je napisao Nenad, toliko troši običan benzinski SUS SUV te veličine.
pre 3 godine
@Ivan ZG
Jos bi ti mozda neko i poverovao u te gluposti koje pises,da si ikada,igde ma makar jednom napisao da neki auto sa dalekog istoka ima bar jednu(samo jednu manu)!!! Ovako,posto oni prave savrsene automobile(bez mane i straha),onda bi svi drugi mogli odmah da stave katanac i ugase svoje fabrike...Ali,gle cuda,to se ne desava,tvoje "racunalo" tj.ti ipak negde gresi...ili masno laze pre bih rekao...
pre 3 godine
@(Dejan, 7. jul 2020 22:22)
Ali su zakasnili sa strujom. Tesla uskocila. Hyundai i Kia par godina imaju automobile sa najvecim realnim dometom na struju, tj. Kona i Niro, pa ih ne bih bas tek tako otpisao. Pri tom i hibridi su im ok koliko cujem, mada oni forsiraju hibride sa 1.6 benzincima. Ono sto su svi tradicionalni proizvodjaci lose procenili je potraznja za elektricnim modelima, pa se tako ceka i preko 6 meseci na auto, pa sad brze bolje svi oni ulazu u proizvodnju i nove modele.
pre 3 godine
Kako smarate sa potrošnjom. Pa zašto ne idete autobusom ljudi kad je tolika stiska za gorivo.
pre 3 godine
Kokpit odvratan... :(
Nikada ne bih mogao, da se srodim sa istim:(
pre 3 godine
Kako su se ovde pojavili izvesni vlasnici pezoa,kie,hjudaia i alfe,mislim da je svaka diskusija o ovom modelu suvisna jer pomenute marke auta forsiraju dizajn i neku arhitekturu dok Toyota ulaze i forsira u prakticne stvari,efikasnost,funkcionalnost i u investicije novih modela ! Znaju u Toyoti kako i sta da doziraju,dizele su ugasili jos 2012, prve hybride pravili pre tri decenije,naveliko imaju agregate na vodnik, svi proizvedeni Rav modeli od prvod do poslednjeg, preko 92% je jos u voznom stanju !! Da li treba jos nesto da dodam ! I onda dodje neki alfista da pise kako njegov trosi toliko puno ili malo, tragedija do daljnjeg
pre 3 godine
(Ivan ZG)
To sto pises je netacno.Ja imam AR Stelvio 2.2 dizel od 180 ks.Potrosnja na auto putu na 160 kmh je 6,3 litra.Ubrzanje od 0-100 7,6 s.
pre 3 godine
Ovaj što stalno potencira test severnog jelena, sa 300 različitih nickova, očigledno baš ima problem sa Tojotom. Biće da je nešto tražio od njih i da mu nisu dali. A/T je oznaka za automatik. Ko razume, shvatiće.
pre 3 godine
"RAV troši 7,5 litara pri 140 km/h. "
(Ivan ZG, 7. jul 2020 14:41)
To je bajka, u koju ni mala deca više ne veruju. SUV benzinac (te čeone površine) 7,5 pri 140 km/h? Šališ se ...
A pri konstantnoj brzini, i "prazne" baterije (do nivoa aktivacije SUS-a) RAV 4 hibrid je samo običan SUS. Ma koje generacije da je. Pa i da je plug-in, nakon što isprazni bateriju do nivoa aktivacije SUS-a (a to je brzo na auto putu), opet je samo SUS. SUS od 2,5 litra zapremine, u vozilu visine 168 cm, sa gumama 225 mm ... "To" pije kao sve tome dimenzijama slično. Tj, više od dizela u tim uslovima.
pre 3 godine
Katalozi i cenovnici@
Ja ti pokušavam objasniti, ali se ti nedaš. Svi su vidjeli Toyotu da je napravila hibrid pa i oni rekli - možemo i mi. Dok Toyota radi 4. generaciju Priusa neki drugi rade prvu. Zato su i Toyotini hibridi za 5, a neki drugi za 2. Zato nemoj brkati babe i žabe.
Prius troši od 3,5 do 4,5 u gradu, a do 5,5 na autocesti. Nema dizelaša koji toliko troši.
RAV troši 7,5 litara pri 140 km/h. Nema dizelaša koji u istim uvjetima i u isto velikom vozilu troši manje. Da ne govorimo da pri tome treba imati i ubrzanje kao ovaj RAV hibrid od 8,3 sekunde do 100 da bi ga mogli uspoređivati. Takvog dizela nema.
A ti sada još jednom objasni da postoje hibridi kao npr. Peugeot koji troši više od njihovog dizela. Ovdje se govori o Toyoti RAV hibrid i Peugeot je nebitan.
pre 3 godine
"Toyota Hibrid Sistem II sadrži 2,5-litarski četverocilindrični Atkinson Cicle motor uparen sa prednjim i zadnjim električnim motorom. Ukupni izlaz je ocenjen na 302 konjske snage, a RAV4 Prime dostiže 100 km / h (62 mph) za 6,0 sekundi. Punjenje baterija od 18,1 kVh može se napuniti za samo 5,5 sati."
(Nisam Odavde, 7. jul 2020 05:38 )
Evo ti slično vozilo, o kome čitrah neki dan test na AR.
"Peugeot 3008 Hybrid4 Plug-in. Baterija 13,2 kWh. R4/benzin (200 ks)+2 elektromotora (110+113 ks), ukupna snaga 300 ks, Maks. obrtni moment: Benzinac 300 Nm, ukupno 520 Nm. Ubrzanje 5,8 s, Maks. brzina: 235 km/h. Emisija CO2: 32 g/km. Domet na struju po WLTP 59 km.
A u praksi?
" ... Po povratku s vikenda kod prijatelja, na stotinak kilometara izvan Pariza, uz maksimalni respekt prema saobraćajnim propisima, prosek se spustio na 6,6 l ... No, u vožnji isključivno na auto-putu, hibrid “polaže oružje”. Gotovo 9 litara u proseku više je za 1,5-2 litre od 3008 2.0 BlueHDi/180..."
Tako će i Toyota Rav4 hibrid Plug In.
Na auto putu, u konstantnom režimu, kada se baterija isprazni do odredjenog nivoa (a za to će biti "potrebno" i manje od 50 km), ima taj RAV da "pije" kao i svaki benzinski SUS-ovac (i da ga "potuče" svaki dizel u potrošnji).
A koštaće "Boga oca". Pa, Prius Plug-in, skromne baterije, ima cenu +10k u odnosu na običan prius.
Zamisli RAV Plug in sa baterijom 18,1.
Ili, dolazeći Mitsubishi PHEV sa 24 kWh baterijom, 320 KS.
Cena u nebesa.
pre 3 godine
Kupio sam ovaj auto pre 2 meseca pa da prenesem svoje iskustvo posle predjenih 4500 km. S obzirom da sam pre ovog vozio auto sa manuelnim menjacem, voznja ovog auta je zaista relaksirajuca posebno u gradu. Sto se potrosnje tice, u gradu je izmedju 4 i 5 litara ako postujete neka pravila za voznju hibrida, znaci lagano kretanje, bez naglih ubrzanja i kocenja. Na regionalnim putevima trosi izmedju 5 i 6 litara dok se na autoputu potrosnja uvecava: pri brzini 130 trosi 7.5-8 litara i 8.5-9 litara kad se vozi 140kmh.
pre 3 godine
Ne mogu se problemi u konstrukciji šasije i težini vozila, niti potrošnja rešavati "updateom softvera", kao što ne može ni Hondin 1.5t da prestane da meša benzin i ulje "softverski".
Nesporno SUV je teška klasa, sa hibridnim baterijama mnogo manje troma u gradu, ali vozne karakteristike nisu nešto posebno i bez hibrida. Potrošnja na autoputu verovatno i gora od klasične benzinjare. Ono što potonji pogon čini interesantnim je da konkurencija nudi 1.6...
pre 3 godine
@bruce wayne: sve potpisujem što kažeš.
Po gradu može da se spusti ispod 6 ako se baš vodi računa i gledaju se „eko poeni“ ali normalne meopterećene vožnje je oko 6l (pričamo o gradu za veliki auto sa benzinskim motorom i preko 200 konja!). Auto se mnogo lepo vozi i jako je ugladjen jer prvo kreće na struju pa tek onda pali benzinski motor. Apsolutno mu ništa ne bi dodao i oduzeo, a ovi što pričaju “2,5l motor nema šanse u Evropi” i “ne prolazi test severnog jelena” mislim da samo potajno balave za ovim autom koji im je verovatno van domašaja. Zapremina motora nije presudna uz hibridni pogon, jer auto ne troši puno i čak dobija bonus na registraciju (za EU pričam, u Srbiji ne znam) a famozni “test severnog jelena” uz mnogo manje poznat “test pijane foke” specijalizovanog finskog auto magazina Fyördáklmøtór je Toyota uspešno rešila sistemskim update-om.
pre 3 godine
sacekajte na Toyota RAV4 Prime 2021 (Hybrid Plug-In) vec se pojavio na severno americkom trzistu.
https://motorillustrated.com/2021-toyota-rav4-prime-debuts-in-japan-with-impressive-numbers/49002/
Motor u Japanu i Severnoj Americi deluje identično. Toyota Hibrid Sistem II sadrži 2,5-litarski četverocilindrični Atkinson Cicle motor uparen sa prednjim i zadnjim električnim motorom. Ukupni izlaz je ocenjen na 302 konjske snage, a RAV4 Prime dostiže 100 km / h (62 mph) za 6,0 sekundi. Punjenje baterija od 18,1 kVh može se napuniti za samo 5,5 sati.
Cijene za 2021 Toyota RAV4 Prime postavljene su na nešto manje od 40 000 američkih dolara. Očekujemo da će bazna cena početi u Kanadi nešto manje od 45 000 dolara, puna konfiguracija 50000 USD (65000 C$)
pre 3 godine
@(bruce wayne, 06. jul 2020 20:25)
Sve je to super i dao sam ti glas ali brate Toyota je za klosare. Vidi se nekako da te neće kinta kad voziš Toyotu.
pre 3 godine
katalozi i cenovnici@
Sve si točno napisao za Outlander sa 2,4 hibridnim motorom. On troši 9 litara pri 140 km/h. Toliko je trošio i stari RAV hibrid.
Ali novi troši litru do litru i po manje od staroga. To su postigli promejnama u softveru. Sada auto ide kilometar-dva na struju pa 5-6-7 na benzin pa opet na struju i tako su ostvarili uštedu. To se sve odvija do 130 km/h. Uostalom zato je Toyota i najbolja što se tiče hibrida ovih velikih.
Kod manjih hibrida KIA i Hyundai imaju jako dobar 1.6 hibridni motor koji se ugrađuje u Konu, Ionic i Niro. Troši oko 4,5 u gradu i 5-6 na autocesti.
pre 3 godine
... 2500cc, čist promašaj što se Evrope tiče, ne verujem u dobru prodaju, ni u dobr performanse.
(dik, 06. jul 2020 09:32)
De, leba ti, objasni nam sto je 2500cc promasaj? Citaj tekst, to je hibrid, nema porez na upotrebu, pa je registracija kao za obican auto od 1800cc! Inace im je prodaja odlicna, kako kod nas, tako i u Evropi!
pre 3 godine
Nakon nekoliko godina teškog rada počastio sam sebe toyotomCHR,dakle mlađim bratom od RAV 4.Ova toyota cHR koju vozim nije sa hibridnim pogonom mada postoji i takav model,dakle mali turbo benzinac od 1200ccm.I da potrošnja goriva posle pređenih 10000km izgleda ovako :po regionalnim putevima u Srbiji brzinama do 100km/h potrošnja iznosi5,3 l/100km benzina i to kombinovane vožnje.Jurnjava po autoputevima u zakonski dozvoljenim okvirima diže potrošnju na 6 l/100km,a jurnjava po Nemačkim autoputevima iznosi 6.4 l/100km.U čisto gradskoj vožnji portoši se do 7 l/100 km.Zašto ovo govorim pa čini mi se da je razlika u potrošnji goriva u odnosu na hidridno vozilo vrlo mala po gradu hibrid jeste zakon ali ja ne živim u gradu ali nisam ni seljak.Za razliku u ceni vozila u odnosu koliko su hibridi skuplji ja ću se slatko navozati a pri tome neću povećati emisiju CO2 .Voleo bih hibridno vozilo jer poseban je to ugođaj samo nisam siguran da se to isplati.Usput samo da napomenem da i Nemci sami priznaju da su Japanska vozila najbolja.
pre 3 godine
Kupio sam ovaj model cim je izasao prosle godine, sa 218KS, sve je istina sto pisu, osim potrosnje, koju nikako da spustim na tih famoznih 4.5l/100km:-) Mislim da je to nemoguce, meni trosi 6l/100km gradake voznje (sa rezervoarom od 50l predje 750-830km) a zimi i 1-1.5l vise. i nije istina da odmah nezagrijan pali hibridni pogon, pogotovo zimi, prvo treba da dostigne radnu temperaruru, koju brzo dostize i tek onda prebacuje na hibrid nacin rada, ako je napunjena baterija. Inace je elegantan za voziti, odlicno ubrzava, pogotovo u sport modu i veoma je konforan. Prije sam imao avensis modele, samo redovan servis i nikada mi se nisu pokvarili. Toyota je, po meni odlican izbor po mjerilu cijena/kvalitet, sigurnost, pouzdanost. Pozdrav svima!
pre 3 godine
Brutalan auto u svakom pogledu, vozim ga vec skoro godinu dana i za svaku preporuku je... mane? nije “dizlo”... :)
(Giovanni, 06. jul 2020 10:50)
Koliko imas dobar auto, toliko ti je smisao za humor u kanalu...
pre 3 godine
Probao sam par puta Rav-a, sa ful opremom, awd. Nije mi se dopao mjenjac i voznja, mnogo je bucan, nema dinamike. U fulu je bio oko 43000, kao i CRV hibrid, isto cvt dosta slicnosti u voznji. Odlucio sam se za Kugu 2.0 dizel, 190 ks, awd u paketu st line x. Ide kao mecava, 8 stepeni autimatik. Presao oko 3000 km, prezadovoljan voznjom, dinamikom...
pre 3 godine
Fenomenalna je Toya. Ja se ne bih razmišljao ni malo sa imam taj novac.
pre 3 godine
Preko dana trosi normlno a nocu trosi malo vise jer je mracnije osim kad upalis svetla, onda trosi kao i danju
pre 3 godine
"... RAV plug-in hibrid... Uz sve to ne troši ništa više od ovog hibrida ili 5,5 litara u prosjeku bez pažnje na potrošnju!"
(Ivan ZG, 6. jul 2020 13:26)
Danas čitam korisničko iskustvo zajedan savremen plug-in hibrid. Pisalo je ovako:
"Odnedavno koristim Outlander PHEV Premium MY20 … Tehničke karakteristike: baterijski kapacitet 13,8 kWh, izlazne snaga 80 kW, Atkinson – Otto motor od 2,4 litre i 99 kW/210 Nm kod 4.500 o/ min (isti broj okretaja!), prednji EM 60 kW, stražnji 70 kW, ukupna sistemska snaga 165 kW / 225 KS…
EV doseg grad
Eco mode, bez klime: oko 60 km
Eco mode, sa klimom: oko 45 km
Potrošnja goriva
Auto cesta, Eco mode, 140 km/h konstantno bez punjenja: oko 9l/100 km
Auto cesta, Eco mode, 140 km/h konstantno, 1 punjenje / 100 km: oko 5,5 l/100 km ...”
Ali “šlag na tortu” (oko potrošnje na auto putu) je ova rečenica: “Kod brzine od 140 km/h prijeći ćeš 25 – 30 km do aktivacije SUS motora.”
Drugim rečima, sve i da taj dolazeći RAV4 plug in hibrid ima bateriju od 18 kwh (pa će zbog nje da "košta kao Sv. Petra kajgana"), ako nećeš "svako malo" na auto putu da staješ i da čekaš i dopunjavaš bateriju, ima da troši kao i svaki običan benzinac ...
pre 3 godine
Ima za iste pare i Jauar E Pace koji je bas smekerski auto.
pre 3 godine
Dobar auto samo se postavlja pitanje da li za ove pare Rav4, Land Rover Disco Sport, Audi Q3 sportback ili BMW 318i na akciji je sve sada ?
pre 3 godine
@GTR Ma nedodirljivo savršeno vozilo. Zato košta 35000 evra, a one kante BMW X5 i Mercedes GLE od 70000 evra krševi neopevani. Nek neko vozačima tih vozila kaže da mogu da kupe auto bez mane od 35000 evra da ne bacaju pare ljudi za džaba.
pre 3 godine
Realno, ovaj auto ima samo jednu manu. Cijenu.
Ostalo je tehnologija koju niti koreanci (a ni drugi japanci) ne mogu pratiti već kasne (2,5 litara - hibrid nemaju), a da o europljanima ni ne govorimo. Zato europljani misle odmah prijeći na potpuno električne aute i preskočiti međufazu - hibride.
Samo ne ide baš sve tako kako su zamislili pa im je u asortimanu - rupa.
Zašto je RAV najprodavanije SUV vozilo na svijetu možete pročitati iz teksta, a sada tek dolazi RAV koji će biti najpopularniji u SAD-u.
RAV plug-in hibrid. Može prijeći na struju oko 70 km i donijet će značajne uštede u gorivu onima koji daleko putuju na posao. Zahvaljujući velikoj bateriji ugrađen je puno jači elektromotor koji može samostalno pogoniti RAV do 130 km/h, a ako se nagazi može zajedno sa benzinskim motorom ubrzati za 6 sek. do 100!
Uz sve to ne troši ništa više od ovog hibrida ili 5,5 litara u prosjeku bez pažnje na potrošnju!
pre 3 godine
Bas dobar, uz neki bolji paket odlican!
pre 3 godine
35 000 evra hibrid
(asd, 6. jul 2020 10:39)
Zavisi kakav RAV hibrid, kako je opremljen. Ako ćeš, recimo, da ima i "Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu (BSM)" i/ili "Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu kod izlaska unazad sa parking mesta (RCTA)", a što RAV hibrid ima samo u poslednjem paketu opreme, takav RAV4 sa AWD košta "samo" 46.400.
Što je, rekao bih, možda čak i više nego li i hibridni konkurenti.
Poredjenja radi, navedene sisteme CRV nudi i u predzadnjem paketu (kao hibrid AWD ima cenu 41.990, dok je top paket 44.990 ).
Tako poredjenje, dakle, upućuje na zaključke suprotone onima koji se nude u tekstu ovog testa.
@katalozi i cenovnici - sad gledam Tucson 2.0 4x4 dizel, 27000 u premium paketu opreme. Za tu razliku u ceni, potrošnja i održavanje će da se izniveliše na kukovo leto. Na stranu što je Tucson primetno mekši za vožnju...
(Džaba letovanje, 6. jul 2020 12:48)
Tucson je odlično vozilo, kralj svoje klase u Srbiji. Sa razlogom - niske ulazne cene, uz razumnu opremu. Ali, dok ga opremiš, na danas uobičajen bezbednosni nivo, cena mu "ode u nebesa". Istina, i tada zna manje košta od nekih sličnih, drugih brendova, ali, razlika cene, nekada zna i da bude veoma mala. Ali je i pored toga i dalje odlično vozilo, posebno ako čovek želi da potrošnji manje novca.
pre 3 godine
Treba sacekati 2021 kad stigne Rav4 Prime plug in hybrid koji moze da izvuce oko 80km bez paljenja agregata ! Napomenimo i to da kupovinom ovog auta ne placate tehnicki dve godine i porez na luksuz,sto znaci da imate samo premiju osiguranja i sitne lokalne takse. Kakva kija i ostale minuorne gluposti,Toyota ima vec 4 generaciju hybrida dok ostali nisu ni u prvoj generaciji. Vozilo ove velicine da trosi oko 6 lit benzina, malo li je ?
pre 3 godine
Integrisana auto navigacija je potpuno obesmisljena danas.Jedino sto treba u autu je display a sa CarPlay/Android Auto postizes sve sto hoces.Sto se tice RAVa -hibridnog: hibrid je dobar samo u gradskoj voznji spasi par litara potrosnje. Na autoputu isti je kao i svaki drugi auto. Zasto Toyota ne pravi Plug in Hybrid, gde voznja cak i po autoput moze da bude elektricna? Tu su malo podbacili Japanci..
pre 3 godine
Najveći problem mobe Toyota-e Rav4 je što ne prolazi Test severnog jelena. Već na 70km/h pri manevru izbegavanja i vraćanja na prvobitnu putanju automobil poskakuje.
Kome se sviđa hibrid, a iskreno verujem da je budućnost u takvim sistemima, neka pogleda Camry iz iste fabrike.
Nadan se da će moda SUV vozila proći. Vrćina vlasnika nikada ne izlazi van asfaltnog puta, a i da izlazi postoje vozila za to, sa pravi reduktorima, 4x4 sistemima itd. Ova vozila su viša, pa i pored svih sistema nestabilnija (čista fizika), imaju veći otpor vazduha pa višr troše... Ali dobro, svako će naći sebi razlog zašto mu jr potreban.
pre 3 godine
RAV Prime, hibrid sa baterijom od 18 kWh, koji može i da se puni na utičnicu prestaju da nude posle 3 nedelje, jer su rasprodali celogodišnji plan. I Toyota je među onima koji tvrde da EV niko neće.
pre 3 godine
Vau, svaka čast Toyoti. Retkost je videti da neki automobil nema nijednu jedinu manu. Sve sami hvalospevi u tekstu. Neverovatno..
(GTR, 6. jul 2020 10:17)
pa ne daje salon za DŽ da se vozikaš par dana. to "košta".
pre 3 godine
@katalozi i cenovnici - sad gledam Tucson 2.0 4x4 dizel, 27000 u premium paketu opreme. Za tu razliku u ceni, potrošnja i održavanje će da se izniveliše na kukovo leto. Na stranu što je Tucson primetno mekši za vožnju...
pre 3 godine
1600 кг...па и није толико "велик" колико је пута новинар поменуо у тексту...
pre 3 godine
u auto industriju se uvukla kolektivna glipost. nema vise orginalnosti a cene otišle u nebo. osnovno ne rešavaju a ubacuju plastiku i elektronske zezalice. bmw u kome ne može da se razgovara normalno pri 140 i više. o vw ne treba trošiti ni reči oni nisu ni pravljeni da idu više od 140...koreanci koji odlično kopiraju delove ali ne razumeju suštinu i ne mogu ni da unaprede industriju. ova toyota je rogobatna. još se sećam koliko je vispren bio prvi i drugi gen rav4, za one kojima je LC bio prevelik i preskup, sada su od njega napravili fency auto za do kafića.
pre 3 godine
Citajuci tekst pomislih pa ovo je savrsen automobil, onda odem da vidim test severnog jelena. Ee neka hvala..
pre 3 godine
Odlican auto. Samo je onaj u kom sam se vozio je kostao 50000eur. Naravno druga drzava je u pitanju. Ali ako se stvarno moze dobiti lepo opremnjen za 35 to je veoma primamljiva ponuda.
pre 3 godine
Opet ste promašili Ono glavno, kada je Toyota u pitanju, a to je POUZDANOST I DUGOVECNOST.
pre 3 godine
Vau, svaka čast Toyoti. Retkost je videti da neki automobil nema nijednu jedinu manu. Sve sami hvalospevi u tekstu. Neverovatno..
pre 3 godine
Brutalan auto u svakom pogledu, vozim ga vec skoro godinu dana i za svaku preporuku je... mane? nije “dizlo”... :)
pre 3 godine
Dosta sistema, mnogo snage, mala potrošnja.
Nema zamene kaiševa, lamele, plivajućeg zamajca...
Ljudi moji, je li to moguće?! Ludnica, šta je ovo?!
pre 3 godine
Ja bih ipak Kia Sportage dizel 4x4 za 25.000eur. I celih 7 godina garancije.
pre 3 godine
35 000 evra hibrid
28 000 2.0 benzinac.
Sa 7000 razlike prosečni Srbin se vozi 7 godina a zapravo za tih 7 000 kupuje polovnjaka.
pre 3 godine
Sve je to lepo jedna velika mana je sto je stravicno nestabilna imate test 77.km a testirani model kosta 38 k Eur...
pre 3 godine
"Sada RAV4 sa hibridnim pogonom može da se nabavi za 34.500 evra, koliko koštaju konkurenti sa klasičnim SUS motorom i to sa dosta slabijom opremom."
Autor verovatno misli na hibridni RAV4 u paketu Elegant.
Poredjenja radi u odnosu na CRV LifeStyle 1,5 T (koji košta čak i manje), taj "halogeno/štofani" RAV, izmedju ostalog, nema:
- navigaciju,
- Kožna sedišta (pa ni polukožu),
- lumbalnu podršku za vozača i sovozača,
- grejanje prednjih sedišta,
- LED farove,
- sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu,
- Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu kod izlaska unazad sa parking mesta (RCTA),
- USB ulaze napred, pozadi i 12V utičnicu napred ...
Da li su to bitni elementi opreme? Pa, i nisu ... A i halogena sijalica se lakše zameni.
Ali, tako to izgleda kada se taj akcijski hibridni RAV4 usporedi opremom sa običnim/nehibridnim SUV-ovima drugih brendova koji su "skuplji", a "lošije opremljeni".
Ali, da je hibrid, jeste, pa svakako značajno manje troši po gradu. Kome to nešto znači. Na auto putu pri konstantnih 130 (ili bilo kojoj drugoj konstantnoj brzini), kada nema mogućnosti generisanja struje (pa ni pomoći elektromotora) troši kao i svaki SUS te veličine, snage i vrste pogona.
RAV 4 je svakako odlično vozilo. Kome "on" odgovora. Nekome više odgovara nešto drugo. Npr. jako je lepa i nova Kuga (a nudi i moćne i ekonomične dizele), Tiguan ... Ogromna ponuda. Svašta ima u tom segmentu.
pre 3 godine
Nama je ovo dostizno tek negdje za 20 godina..
pre 3 godine
Ima li besmislenije stvari od navigacije u automobilima. Uz dostupnost google mapa i navigacije i u off line rezimu gubi se potreba za navigacijom, ukljucis telefon i imas i live stanje na putevima.
Ako ides u inostranstvo uvek mozes da za 1500 dinara uplatis par gb i da i tamo imas live traffic a ako neces da placas imas i off line mod koji je bolji od bilo koje fabricke navigacije. Ako ti je mali ekran od 5 ili 6 inca na telefonu mozes preko android auto ili apple car a da je prebacis na ekran automobila i to je to.
Imam je fabricki u svom autu ali nikada je nisam upotrebio.
pre 3 godine
Ništa za zameriti Rav4 osim testa severnog jelena, koji je pala. Razmišljam o benzincu, ali gde sa njim po BG-u da se lomatam za parking...
pre 3 godine
Ко воли боље да сачека исти овај модел са значком Сузукија.Сигурно ће бити јефтинији за коју хиљадарку...
pre 3 godine
"Pri 130 km/h RAV4 troši oko 7,5 l/100 km, što je i dalje vrlo povoljan rezultat za jedan SUV ove veličine."
Mene zanima koliko dugo traje ovaj prosjek? Recimo ako vozim 8 sati autoputem u jednom danu,da li je prosjek isti i na početku i na kraju vožnje?
pre 3 godine
... 2500cc, čist promašaj što se Evrope tiče, ne verujem u dobru prodaju, ni u dobr performanse.
pre 3 godine
Dosta sistema, mnogo snage, mala potrošnja.
Nema zamene kaiševa, lamele, plivajućeg zamajca...
Ljudi moji, je li to moguće?! Ludnica, šta je ovo?!
pre 3 godine
Vau, svaka čast Toyoti. Retkost je videti da neki automobil nema nijednu jedinu manu. Sve sami hvalospevi u tekstu. Neverovatno..
pre 3 godine
Ništa za zameriti Rav4 osim testa severnog jelena, koji je pala. Razmišljam o benzincu, ali gde sa njim po BG-u da se lomatam za parking...
pre 3 godine
Nama je ovo dostizno tek negdje za 20 godina..
pre 3 godine
"Sada RAV4 sa hibridnim pogonom može da se nabavi za 34.500 evra, koliko koštaju konkurenti sa klasičnim SUS motorom i to sa dosta slabijom opremom."
Autor verovatno misli na hibridni RAV4 u paketu Elegant.
Poredjenja radi u odnosu na CRV LifeStyle 1,5 T (koji košta čak i manje), taj "halogeno/štofani" RAV, izmedju ostalog, nema:
- navigaciju,
- Kožna sedišta (pa ni polukožu),
- lumbalnu podršku za vozača i sovozača,
- grejanje prednjih sedišta,
- LED farove,
- sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu,
- Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu kod izlaska unazad sa parking mesta (RCTA),
- USB ulaze napred, pozadi i 12V utičnicu napred ...
Da li su to bitni elementi opreme? Pa, i nisu ... A i halogena sijalica se lakše zameni.
Ali, tako to izgleda kada se taj akcijski hibridni RAV4 usporedi opremom sa običnim/nehibridnim SUV-ovima drugih brendova koji su "skuplji", a "lošije opremljeni".
Ali, da je hibrid, jeste, pa svakako značajno manje troši po gradu. Kome to nešto znači. Na auto putu pri konstantnih 130 (ili bilo kojoj drugoj konstantnoj brzini), kada nema mogućnosti generisanja struje (pa ni pomoći elektromotora) troši kao i svaki SUS te veličine, snage i vrste pogona.
RAV 4 je svakako odlično vozilo. Kome "on" odgovora. Nekome više odgovara nešto drugo. Npr. jako je lepa i nova Kuga (a nudi i moćne i ekonomične dizele), Tiguan ... Ogromna ponuda. Svašta ima u tom segmentu.
pre 3 godine
Kupio sam ovaj model cim je izasao prosle godine, sa 218KS, sve je istina sto pisu, osim potrosnje, koju nikako da spustim na tih famoznih 4.5l/100km:-) Mislim da je to nemoguce, meni trosi 6l/100km gradake voznje (sa rezervoarom od 50l predje 750-830km) a zimi i 1-1.5l vise. i nije istina da odmah nezagrijan pali hibridni pogon, pogotovo zimi, prvo treba da dostigne radnu temperaruru, koju brzo dostize i tek onda prebacuje na hibrid nacin rada, ako je napunjena baterija. Inace je elegantan za voziti, odlicno ubrzava, pogotovo u sport modu i veoma je konforan. Prije sam imao avensis modele, samo redovan servis i nikada mi se nisu pokvarili. Toyota je, po meni odlican izbor po mjerilu cijena/kvalitet, sigurnost, pouzdanost. Pozdrav svima!
pre 3 godine
Ко воли боље да сачека исти овај модел са значком Сузукија.Сигурно ће бити јефтинији за коју хиљадарку...
pre 3 godine
Opet ste promašili Ono glavno, kada je Toyota u pitanju, a to je POUZDANOST I DUGOVECNOST.
pre 3 godine
Treba sacekati 2021 kad stigne Rav4 Prime plug in hybrid koji moze da izvuce oko 80km bez paljenja agregata ! Napomenimo i to da kupovinom ovog auta ne placate tehnicki dve godine i porez na luksuz,sto znaci da imate samo premiju osiguranja i sitne lokalne takse. Kakva kija i ostale minuorne gluposti,Toyota ima vec 4 generaciju hybrida dok ostali nisu ni u prvoj generaciji. Vozilo ove velicine da trosi oko 6 lit benzina, malo li je ?
pre 3 godine
Ima li besmislenije stvari od navigacije u automobilima. Uz dostupnost google mapa i navigacije i u off line rezimu gubi se potreba za navigacijom, ukljucis telefon i imas i live stanje na putevima.
Ako ides u inostranstvo uvek mozes da za 1500 dinara uplatis par gb i da i tamo imas live traffic a ako neces da placas imas i off line mod koji je bolji od bilo koje fabricke navigacije. Ako ti je mali ekran od 5 ili 6 inca na telefonu mozes preko android auto ili apple car a da je prebacis na ekran automobila i to je to.
Imam je fabricki u svom autu ali nikada je nisam upotrebio.
pre 3 godine
Realno, ovaj auto ima samo jednu manu. Cijenu.
Ostalo je tehnologija koju niti koreanci (a ni drugi japanci) ne mogu pratiti već kasne (2,5 litara - hibrid nemaju), a da o europljanima ni ne govorimo. Zato europljani misle odmah prijeći na potpuno električne aute i preskočiti međufazu - hibride.
Samo ne ide baš sve tako kako su zamislili pa im je u asortimanu - rupa.
Zašto je RAV najprodavanije SUV vozilo na svijetu možete pročitati iz teksta, a sada tek dolazi RAV koji će biti najpopularniji u SAD-u.
RAV plug-in hibrid. Može prijeći na struju oko 70 km i donijet će značajne uštede u gorivu onima koji daleko putuju na posao. Zahvaljujući velikoj bateriji ugrađen je puno jači elektromotor koji može samostalno pogoniti RAV do 130 km/h, a ako se nagazi može zajedno sa benzinskim motorom ubrzati za 6 sek. do 100!
Uz sve to ne troši ništa više od ovog hibrida ili 5,5 litara u prosjeku bez pažnje na potrošnju!
pre 3 godine
... 2500cc, čist promašaj što se Evrope tiče, ne verujem u dobru prodaju, ni u dobr performanse.
(dik, 06. jul 2020 09:32)
De, leba ti, objasni nam sto je 2500cc promasaj? Citaj tekst, to je hibrid, nema porez na upotrebu, pa je registracija kao za obican auto od 1800cc! Inace im je prodaja odlicna, kako kod nas, tako i u Evropi!
pre 3 godine
@Molder: Bas tako kao sto si rekao, mi cemo da se patimo sa "raspalim" CVT-om i vozimo japanske "plasticne kante" a vi uzivajte sa vasim vagenima, skodama i fordovima koje su svi "ko case", sa "pravih" 160.000km, dizelima naravno uvezenim iz EU od cuvenih baba sto idu nedeljom u crkvu... Ja cu svoj auto da vozim jer mi se svidja, nov je, u garanciji i meni sasvim odgovara i zadovoljava sve potrebe, a osecaj u voznji je pritom sjajan. Uzvajte u zivotu i vozite sta god zelite, ili nemojte, ali ne pravite se jedini pametni. Svemu moze da se nadje mana, jer je sve stvar perspektive, ali ova Tojota, da se ne lazemo- valja! Ima ona neka basna o "kiselom grozdju", davno, davno napisana koja je eto i dan danas validna...
pre 3 godine
35 000 evra hibrid
28 000 2.0 benzinac.
Sa 7000 razlike prosečni Srbin se vozi 7 godina a zapravo za tih 7 000 kupuje polovnjaka.
pre 3 godine
Brutalan auto u svakom pogledu, vozim ga vec skoro godinu dana i za svaku preporuku je... mane? nije “dizlo”... :)
pre 3 godine
Kupio sam ovaj auto pre 2 meseca pa da prenesem svoje iskustvo posle predjenih 4500 km. S obzirom da sam pre ovog vozio auto sa manuelnim menjacem, voznja ovog auta je zaista relaksirajuca posebno u gradu. Sto se potrosnje tice, u gradu je izmedju 4 i 5 litara ako postujete neka pravila za voznju hibrida, znaci lagano kretanje, bez naglih ubrzanja i kocenja. Na regionalnim putevima trosi izmedju 5 i 6 litara dok se na autoputu potrosnja uvecava: pri brzini 130 trosi 7.5-8 litara i 8.5-9 litara kad se vozi 140kmh.
pre 3 godine
Fenomenalna je Toya. Ja se ne bih razmišljao ni malo sa imam taj novac.
pre 3 godine
Odlican auto. Samo je onaj u kom sam se vozio je kostao 50000eur. Naravno druga drzava je u pitanju. Ali ako se stvarno moze dobiti lepo opremnjen za 35 to je veoma primamljiva ponuda.
pre 3 godine
Nakon nekoliko godina teškog rada počastio sam sebe toyotomCHR,dakle mlađim bratom od RAV 4.Ova toyota cHR koju vozim nije sa hibridnim pogonom mada postoji i takav model,dakle mali turbo benzinac od 1200ccm.I da potrošnja goriva posle pređenih 10000km izgleda ovako :po regionalnim putevima u Srbiji brzinama do 100km/h potrošnja iznosi5,3 l/100km benzina i to kombinovane vožnje.Jurnjava po autoputevima u zakonski dozvoljenim okvirima diže potrošnju na 6 l/100km,a jurnjava po Nemačkim autoputevima iznosi 6.4 l/100km.U čisto gradskoj vožnji portoši se do 7 l/100 km.Zašto ovo govorim pa čini mi se da je razlika u potrošnji goriva u odnosu na hidridno vozilo vrlo mala po gradu hibrid jeste zakon ali ja ne živim u gradu ali nisam ni seljak.Za razliku u ceni vozila u odnosu koliko su hibridi skuplji ja ću se slatko navozati a pri tome neću povećati emisiju CO2 .Voleo bih hibridno vozilo jer poseban je to ugođaj samo nisam siguran da se to isplati.Usput samo da napomenem da i Nemci sami priznaju da su Japanska vozila najbolja.
pre 3 godine
Vau, svaka čast Toyoti. Retkost je videti da neki automobil nema nijednu jedinu manu. Sve sami hvalospevi u tekstu. Neverovatno..
(GTR, 6. jul 2020 10:17)
pa ne daje salon za DŽ da se vozikaš par dana. to "košta".
pre 3 godine
u auto industriju se uvukla kolektivna glipost. nema vise orginalnosti a cene otišle u nebo. osnovno ne rešavaju a ubacuju plastiku i elektronske zezalice. bmw u kome ne može da se razgovara normalno pri 140 i više. o vw ne treba trošiti ni reči oni nisu ni pravljeni da idu više od 140...koreanci koji odlično kopiraju delove ali ne razumeju suštinu i ne mogu ni da unaprede industriju. ova toyota je rogobatna. još se sećam koliko je vispren bio prvi i drugi gen rav4, za one kojima je LC bio prevelik i preskup, sada su od njega napravili fency auto za do kafića.
pre 3 godine
35 000 evra hibrid
(asd, 6. jul 2020 10:39)
Zavisi kakav RAV hibrid, kako je opremljen. Ako ćeš, recimo, da ima i "Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu (BSM)" i/ili "Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu kod izlaska unazad sa parking mesta (RCTA)", a što RAV hibrid ima samo u poslednjem paketu opreme, takav RAV4 sa AWD košta "samo" 46.400.
Što je, rekao bih, možda čak i više nego li i hibridni konkurenti.
Poredjenja radi, navedene sisteme CRV nudi i u predzadnjem paketu (kao hibrid AWD ima cenu 41.990, dok je top paket 44.990 ).
Tako poredjenje, dakle, upućuje na zaključke suprotone onima koji se nude u tekstu ovog testa.
@katalozi i cenovnici - sad gledam Tucson 2.0 4x4 dizel, 27000 u premium paketu opreme. Za tu razliku u ceni, potrošnja i održavanje će da se izniveliše na kukovo leto. Na stranu što je Tucson primetno mekši za vožnju...
(Džaba letovanje, 6. jul 2020 12:48)
Tucson je odlično vozilo, kralj svoje klase u Srbiji. Sa razlogom - niske ulazne cene, uz razumnu opremu. Ali, dok ga opremiš, na danas uobičajen bezbednosni nivo, cena mu "ode u nebesa". Istina, i tada zna manje košta od nekih sličnih, drugih brendova, ali, razlika cene, nekada zna i da bude veoma mala. Ali je i pored toga i dalje odlično vozilo, posebno ako čovek želi da potrošnji manje novca.
pre 3 godine
Brutalan auto u svakom pogledu, vozim ga vec skoro godinu dana i za svaku preporuku je... mane? nije “dizlo”... :)
(Giovanni, 06. jul 2020 10:50)
Koliko imas dobar auto, toliko ti je smisao za humor u kanalu...
pre 3 godine
Kako su se ovde pojavili izvesni vlasnici pezoa,kie,hjudaia i alfe,mislim da je svaka diskusija o ovom modelu suvisna jer pomenute marke auta forsiraju dizajn i neku arhitekturu dok Toyota ulaze i forsira u prakticne stvari,efikasnost,funkcionalnost i u investicije novih modela ! Znaju u Toyoti kako i sta da doziraju,dizele su ugasili jos 2012, prve hybride pravili pre tri decenije,naveliko imaju agregate na vodnik, svi proizvedeni Rav modeli od prvod do poslednjeg, preko 92% je jos u voznom stanju !! Da li treba jos nesto da dodam ! I onda dodje neki alfista da pise kako njegov trosi toliko puno ili malo, tragedija do daljnjeg
pre 3 godine
"Pri 130 km/h RAV4 troši oko 7,5 l/100 km, što je i dalje vrlo povoljan rezultat za jedan SUV ove veličine."
Mene zanima koliko dugo traje ovaj prosjek? Recimo ako vozim 8 sati autoputem u jednom danu,da li je prosjek isti i na početku i na kraju vožnje?
pre 3 godine
@GTR Ma nedodirljivo savršeno vozilo. Zato košta 35000 evra, a one kante BMW X5 i Mercedes GLE od 70000 evra krševi neopevani. Nek neko vozačima tih vozila kaže da mogu da kupe auto bez mane od 35000 evra da ne bacaju pare ljudi za džaba.
pre 3 godine
Katalozi i cenovnici@
Ja ti pokušavam objasniti, ali se ti nedaš. Svi su vidjeli Toyotu da je napravila hibrid pa i oni rekli - možemo i mi. Dok Toyota radi 4. generaciju Priusa neki drugi rade prvu. Zato su i Toyotini hibridi za 5, a neki drugi za 2. Zato nemoj brkati babe i žabe.
Prius troši od 3,5 do 4,5 u gradu, a do 5,5 na autocesti. Nema dizelaša koji toliko troši.
RAV troši 7,5 litara pri 140 km/h. Nema dizelaša koji u istim uvjetima i u isto velikom vozilu troši manje. Da ne govorimo da pri tome treba imati i ubrzanje kao ovaj RAV hibrid od 8,3 sekunde do 100 da bi ga mogli uspoređivati. Takvog dizela nema.
A ti sada još jednom objasni da postoje hibridi kao npr. Peugeot koji troši više od njihovog dizela. Ovdje se govori o Toyoti RAV hibrid i Peugeot je nebitan.
pre 3 godine
@katalozi i cenovnici - sad gledam Tucson 2.0 4x4 dizel, 27000 u premium paketu opreme. Za tu razliku u ceni, potrošnja i održavanje će da se izniveliše na kukovo leto. Na stranu što je Tucson primetno mekši za vožnju...
pre 3 godine
Citajuci tekst pomislih pa ovo je savrsen automobil, onda odem da vidim test severnog jelena. Ee neka hvala..
pre 3 godine
@bruce wayne: sve potpisujem što kažeš.
Po gradu može da se spusti ispod 6 ako se baš vodi računa i gledaju se „eko poeni“ ali normalne meopterećene vožnje je oko 6l (pričamo o gradu za veliki auto sa benzinskim motorom i preko 200 konja!). Auto se mnogo lepo vozi i jako je ugladjen jer prvo kreće na struju pa tek onda pali benzinski motor. Apsolutno mu ništa ne bi dodao i oduzeo, a ovi što pričaju “2,5l motor nema šanse u Evropi” i “ne prolazi test severnog jelena” mislim da samo potajno balave za ovim autom koji im je verovatno van domašaja. Zapremina motora nije presudna uz hibridni pogon, jer auto ne troši puno i čak dobija bonus na registraciju (za EU pričam, u Srbiji ne znam) a famozni “test severnog jelena” uz mnogo manje poznat “test pijane foke” specijalizovanog finskog auto magazina Fyördáklmøtór je Toyota uspešno rešila sistemskim update-om.
pre 3 godine
Upravo procitah vest da je Rav4 najprodavaniji svetu, skoro milion primeraka prodato u zadnjih 12 meseci.
Honda CRV u oko 800.000, a recimo Tiguan oko 550000
Od 10 najprodavanijih modela u svetu, 7 su Toyote i Honde.
Izvor: autoexpress, inace veliki pobornik vw grupe.
pre 3 godine
Ovaj clanak nije pregled vec rekalmni materijal.
Google customer reviews on edumnds za detalje.
pre 3 godine
"... RAV plug-in hibrid... Uz sve to ne troši ništa više od ovog hibrida ili 5,5 litara u prosjeku bez pažnje na potrošnju!"
(Ivan ZG, 6. jul 2020 13:26)
Danas čitam korisničko iskustvo zajedan savremen plug-in hibrid. Pisalo je ovako:
"Odnedavno koristim Outlander PHEV Premium MY20 … Tehničke karakteristike: baterijski kapacitet 13,8 kWh, izlazne snaga 80 kW, Atkinson – Otto motor od 2,4 litre i 99 kW/210 Nm kod 4.500 o/ min (isti broj okretaja!), prednji EM 60 kW, stražnji 70 kW, ukupna sistemska snaga 165 kW / 225 KS…
EV doseg grad
Eco mode, bez klime: oko 60 km
Eco mode, sa klimom: oko 45 km
Potrošnja goriva
Auto cesta, Eco mode, 140 km/h konstantno bez punjenja: oko 9l/100 km
Auto cesta, Eco mode, 140 km/h konstantno, 1 punjenje / 100 km: oko 5,5 l/100 km ...”
Ali “šlag na tortu” (oko potrošnje na auto putu) je ova rečenica: “Kod brzine od 140 km/h prijeći ćeš 25 – 30 km do aktivacije SUS motora.”
Drugim rečima, sve i da taj dolazeći RAV4 plug in hibrid ima bateriju od 18 kwh (pa će zbog nje da "košta kao Sv. Petra kajgana"), ako nećeš "svako malo" na auto putu da staješ i da čekaš i dopunjavaš bateriju, ima da troši kao i svaki običan benzinac ...
pre 3 godine
Kao prvo ovo nije test tekst, ovo je cist placeni reklamni ili ti PR tekst. Definitivno niste vozili ovaj auto jer da jeste ne biste lupetali o potrosnji koja nije ni blizu nevedenih cifara, a ni performanse nisu ni blizu navdenog jer glupi CVT raspe svu snagu i ubrzanja su smesna, dok motor vristi! Aj stvarno provozajte auto pa onda napisite realnost kao sto umete ponekad.
pre 3 godine
Katalozi i cenovnici@
Naravno da ništa nije savršeno pa tako ni Toyota. I njima se dogodi koji propust. Pogledao sam na šta se ljudi uglavnom žale i najveći broj njih se žali na neispravne akumulatore. Očito je ta serija akumulatora koji su ugrađivali bila loša i njih će zamjeniti pod garancijom. Naravno da ljude smeta kada im godinu star auto neće upaliti jer je crnuo akumulator, ali to nije neka veća greška.
Drugi je problem tj. prigovor da im je mali rezervoar goriva. Pa to je mogao pročitati i prije kupnje. Ameri su naučili da usipaju 80 litara i dugo voze.
Koliko ja znam u Mercedesu se doplaćuje za veći rezervoar goriva pa nitko to ne spominje. Očito su u pitanju dvostruka mjerila, ali ljudi imaju pravo prigovoriti na ono što im ne paše.
jedan prigovara da i nakon godinu dana nije još shvatio sve što auto može i koja podešavanja ima. I onda kaže da ima 78 godina i mobitel na preklop pa da je možda nešto i njegova zasluga za to.
Ali ne brinem se ja za vlasnike Toyota automobila. Imaju 5 godina neograničene garancije pa ako je nešto neispravno ili ne radi mogu besplatno popraviti ili zamjeniti pod garancijom.
Molder@
Ajde molim te jednom napiši nešto konkretno sa argumentima za tvoje mišljenje. Ovako je tvoje općenito mišljenje za koje svi znamo. Ford je jedini auto koji valja ostali su sranje. Naravno bez argumenata.
Da ne vozim već više od 20 godina razne Fordove još bi ti i povjerovao.
pre 3 godine
Ja bih ipak Kia Sportage dizel 4x4 za 25.000eur. I celih 7 godina garancije.
pre 3 godine
Probao sam par puta Rav-a, sa ful opremom, awd. Nije mi se dopao mjenjac i voznja, mnogo je bucan, nema dinamike. U fulu je bio oko 43000, kao i CRV hibrid, isto cvt dosta slicnosti u voznji. Odlucio sam se za Kugu 2.0 dizel, 190 ks, awd u paketu st line x. Ide kao mecava, 8 stepeni autimatik. Presao oko 3000 km, prezadovoljan voznjom, dinamikom...
pre 3 godine
Najveći problem mobe Toyota-e Rav4 je što ne prolazi Test severnog jelena. Već na 70km/h pri manevru izbegavanja i vraćanja na prvobitnu putanju automobil poskakuje.
Kome se sviđa hibrid, a iskreno verujem da je budućnost u takvim sistemima, neka pogleda Camry iz iste fabrike.
Nadan se da će moda SUV vozila proći. Vrćina vlasnika nikada ne izlazi van asfaltnog puta, a i da izlazi postoje vozila za to, sa pravi reduktorima, 4x4 sistemima itd. Ova vozila su viša, pa i pored svih sistema nestabilnija (čista fizika), imaju veći otpor vazduha pa višr troše... Ali dobro, svako će naći sebi razlog zašto mu jr potreban.
pre 3 godine
1600 кг...па и није толико "велик" колико је пута новинар поменуо у тексту...
pre 3 godine
Preko dana trosi normlno a nocu trosi malo vise jer je mracnije osim kad upalis svetla, onda trosi kao i danju
pre 3 godine
"Potrošnja RAV-a ne autocesti je tako mala jer se izmjenjuju periodi vožnje na struju (do 1,5 km) sa vožnjom na benzin (4-6 km)."
(Ivan ZG, 8. jul 2020 10:11)
"Kupio sam ovaj auto pre 2 meseca pa da prenesem svoje iskustvo posle predjenih 4500 km... dok se na autoputu potrosnja uvecava: pri brzini 130 trosi 7.5-8 litara i 8.5-9 litara kad se vozi 140 kmh."
(nenad, 7. jul 2020 10:52)
Ovoliko koliko je napisao Nenad, toliko troši običan benzinski SUS SUV te veličine.
pre 3 godine
"Toyota Hibrid Sistem II sadrži 2,5-litarski četverocilindrični Atkinson Cicle motor uparen sa prednjim i zadnjim električnim motorom. Ukupni izlaz je ocenjen na 302 konjske snage, a RAV4 Prime dostiže 100 km / h (62 mph) za 6,0 sekundi. Punjenje baterija od 18,1 kVh može se napuniti za samo 5,5 sati."
(Nisam Odavde, 7. jul 2020 05:38 )
Evo ti slično vozilo, o kome čitrah neki dan test na AR.
"Peugeot 3008 Hybrid4 Plug-in. Baterija 13,2 kWh. R4/benzin (200 ks)+2 elektromotora (110+113 ks), ukupna snaga 300 ks, Maks. obrtni moment: Benzinac 300 Nm, ukupno 520 Nm. Ubrzanje 5,8 s, Maks. brzina: 235 km/h. Emisija CO2: 32 g/km. Domet na struju po WLTP 59 km.
A u praksi?
" ... Po povratku s vikenda kod prijatelja, na stotinak kilometara izvan Pariza, uz maksimalni respekt prema saobraćajnim propisima, prosek se spustio na 6,6 l ... No, u vožnji isključivno na auto-putu, hibrid “polaže oružje”. Gotovo 9 litara u proseku više je za 1,5-2 litre od 3008 2.0 BlueHDi/180..."
Tako će i Toyota Rav4 hibrid Plug In.
Na auto putu, u konstantnom režimu, kada se baterija isprazni do odredjenog nivoa (a za to će biti "potrebno" i manje od 50 km), ima taj RAV da "pije" kao i svaki benzinski SUS-ovac (i da ga "potuče" svaki dizel u potrošnji).
A koštaće "Boga oca". Pa, Prius Plug-in, skromne baterije, ima cenu +10k u odnosu na običan prius.
Zamisli RAV Plug in sa baterijom 18,1.
Ili, dolazeći Mitsubishi PHEV sa 24 kWh baterijom, 320 KS.
Cena u nebesa.
pre 3 godine
Ja bi zabranija sve ča se ne čuje po cesti. Već dva puta iman sriću da me ni tumba. Dođe, a ne čuješ. Zato bi ja to zabranija oli neka zvonu oli zvižđu
pre 3 godine
RAV Prime, hibrid sa baterijom od 18 kWh, koji može i da se puni na utičnicu prestaju da nude posle 3 nedelje, jer su rasprodali celogodišnji plan. I Toyota je među onima koji tvrde da EV niko neće.
pre 3 godine
... 2500cc, čist promašaj što se Evrope tiče, ne verujem u dobru prodaju, ni u dobr performanse.
pre 3 godine
Dobar auto samo se postavlja pitanje da li za ove pare Rav4, Land Rover Disco Sport, Audi Q3 sportback ili BMW 318i na akciji je sve sada ?
pre 3 godine
Sve je to lepo jedna velika mana je sto je stravicno nestabilna imate test 77.km a testirani model kosta 38 k Eur...
pre 3 godine
Prilično sam razočaran autom, imam ga već nekih 10 meseci i sav je nekako kockast i tvrd, displeji imaju užasnu rezoluciju, ima gomilu potpuno nelogičnih opcija, navigacija je blagi očaj, štedelo se na nekim prilično glupim mestima (tasteri u vratima sa vozačeve strane - kojih ima baš puno, nisu osvetljeni osim prekidača za vozačev prozor samo), auto kada ubrzava na autoputu arlauče gore od formule 1, plastika je prilično kruta i izgleda prilično jeftino na pojedinim mestima. Već sam imao dve reklamacije u garantnom roku - raspalo se kućište unutrašnjeg retrovizora na žabicama i prednji diskovi nisu ravnomerno trošeni (i to sve u prvih 10.000km). Auto je u full opremi i koštao je preko 40.000€ i vrlo veliko je razočarenje... voziću ga još malo pa u oglase...
pre 3 godine
Vladimir@
Stelvio ti ne može trošiti 6,3 pri 160 km/h. Nema te računice. Ili nisi restirao potrošnju prije nego si pročitao ovaj podatak sa ekrana ili si čitao prosječnu potrošnju, a ne trenutnu. Može biti i da je dionica na kojoj si mjerio bila nizbrdo.
U svakom slučaju nema dizela koji toliko troši na 160 ni u limuzini, a kamoli u SUV-u. Potrošnja najboljih dizela u limuzinama pri 160 km/h je 7 litara.
Potrošnja RAV-a ne autocesti je tako mala jer se izmjenjuju periodi vožnje na struju (do 1,5 km) sa vožnjom na benzin (4-6 km). Uz to je motor rađen da koristi Atkinsonov princip rada pri kojem je izuzetno dug radni hod klipa, a u suprotnom smijeru ventili ostaju dugo otvoreni da bi se gubici izazvani kompresijom maksimalno smanjili. Rezultat je da iz motora od 2,5 litara Toyota izvlači oko 180 KS umjesto 250 da se radi o običnom benzincu, ali za uzvrat su dobili izuzetno malu potrošnju.
pre 3 godine
Bas dobar, uz neki bolji paket odlican!
pre 3 godine
Novi Rav4 hybrid ima dosta problema. Dovoljno je pogledati samo neke od sajtova gde kupci u Americi ostavljaju utiske o njemu:
https://www.kbb.com/toyota/rav4/2020/consumer-reviews/
https://www.edmunds.com/toyota/rav4/2019/consumer-reviews/
izgeda da je kaizen malo zakazao. Porblemi se odnose na akumulator koji crkava, rezervoar koji ne može do kraja da se napuni, probleme sa automatskim menjačima i slično...Izgleda da ni Toyota nije ono što je bila.
pre 3 godine
CVT transmisija? Neka hvala.
pre 3 godine
Ove neke pare, dobre ponude vidim jedan ovaj na lageru 4x4 elegant za 36.600 ali i Volvo XC 60 blagi dizel hibrid 197+14 momentum pro ali nije 4x4 za 39.900 na tri godišnje rate bez kamate.Jedino što ovaj RAV4 vidim na auto putu troši klasično benzinski.Idu akcije ali obzirom na Koronu i ogroman pad prodaje svuda,mislim da je ovo čišćenje lagera u fazonu spašavaju šta možeš dok možeš,baš me interesuje koliko je fizičkih lica poručilo da im stigne iz fabrike novih automobila.
pre 3 godine
Kupio sam ovaj automobil prvi u Srbiji, i prodao sam ga juče. Što se motora tiče sve je to odlično...ali instrumental tabla, kamera za rikverc, navigacija...verujte mi KOMODOR 64! Znači neko se šalio kada ja ubacivao Nokia 6600 display u centralnu konzolu. Toliko...
pre 3 godine
Ima za iste pare i Jauar E Pace koji je bas smekerski auto.
pre 3 godine
"RAV troši 7,5 litara pri 140 km/h. "
(Ivan ZG, 7. jul 2020 14:41)
To je bajka, u koju ni mala deca više ne veruju. SUV benzinac (te čeone površine) 7,5 pri 140 km/h? Šališ se ...
A pri konstantnoj brzini, i "prazne" baterije (do nivoa aktivacije SUS-a) RAV 4 hibrid je samo običan SUS. Ma koje generacije da je. Pa i da je plug-in, nakon što isprazni bateriju do nivoa aktivacije SUS-a (a to je brzo na auto putu), opet je samo SUS. SUS od 2,5 litra zapremine, u vozilu visine 168 cm, sa gumama 225 mm ... "To" pije kao sve tome dimenzijama slično. Tj, više od dizela u tim uslovima.
pre 3 godine
Integrisana auto navigacija je potpuno obesmisljena danas.Jedino sto treba u autu je display a sa CarPlay/Android Auto postizes sve sto hoces.Sto se tice RAVa -hibridnog: hibrid je dobar samo u gradskoj voznji spasi par litara potrosnje. Na autoputu isti je kao i svaki drugi auto. Zasto Toyota ne pravi Plug in Hybrid, gde voznja cak i po autoput moze da bude elektricna? Tu su malo podbacili Japanci..
pre 3 godine
Kako smarate sa potrošnjom. Pa zašto ne idete autobusom ljudi kad je tolika stiska za gorivo.
pre 3 godine
Ovaj što stalno potencira test severnog jelena, sa 300 različitih nickova, očigledno baš ima problem sa Tojotom. Biće da je nešto tražio od njih i da mu nisu dali. A/T je oznaka za automatik. Ko razume, shvatiće.
pre 3 godine
katalozi i cenovnici@
Sve si točno napisao za Outlander sa 2,4 hibridnim motorom. On troši 9 litara pri 140 km/h. Toliko je trošio i stari RAV hibrid.
Ali novi troši litru do litru i po manje od staroga. To su postigli promejnama u softveru. Sada auto ide kilometar-dva na struju pa 5-6-7 na benzin pa opet na struju i tako su ostvarili uštedu. To se sve odvija do 130 km/h. Uostalom zato je Toyota i najbolja što se tiče hibrida ovih velikih.
Kod manjih hibrida KIA i Hyundai imaju jako dobar 1.6 hibridni motor koji se ugrađuje u Konu, Ionic i Niro. Troši oko 4,5 u gradu i 5-6 na autocesti.
pre 3 godine
sacekajte na Toyota RAV4 Prime 2021 (Hybrid Plug-In) vec se pojavio na severno americkom trzistu.
https://motorillustrated.com/2021-toyota-rav4-prime-debuts-in-japan-with-impressive-numbers/49002/
Motor u Japanu i Severnoj Americi deluje identično. Toyota Hibrid Sistem II sadrži 2,5-litarski četverocilindrični Atkinson Cicle motor uparen sa prednjim i zadnjim električnim motorom. Ukupni izlaz je ocenjen na 302 konjske snage, a RAV4 Prime dostiže 100 km / h (62 mph) za 6,0 sekundi. Punjenje baterija od 18,1 kVh može se napuniti za samo 5,5 sati.
Cijene za 2021 Toyota RAV4 Prime postavljene su na nešto manje od 40 000 američkih dolara. Očekujemo da će bazna cena početi u Kanadi nešto manje od 45 000 dolara, puna konfiguracija 50000 USD (65000 C$)
pre 3 godine
@Ivan ZG
Jos bi ti mozda neko i poverovao u te gluposti koje pises,da si ikada,igde ma makar jednom napisao da neki auto sa dalekog istoka ima bar jednu(samo jednu manu)!!! Ovako,posto oni prave savrsene automobile(bez mane i straha),onda bi svi drugi mogli odmah da stave katanac i ugase svoje fabrike...Ali,gle cuda,to se ne desava,tvoje "racunalo" tj.ti ipak negde gresi...ili masno laze pre bih rekao...
pre 3 godine
Kokpit odvratan... :(
Nikada ne bih mogao, da se srodim sa istim:(
pre 3 godine
(Ivan ZG)
To sto pises je netacno.Ja imam AR Stelvio 2.2 dizel od 180 ks.Potrosnja na auto putu na 160 kmh je 6,3 litra.Ubrzanje od 0-100 7,6 s.
pre 3 godine
Ne mogu se problemi u konstrukciji šasije i težini vozila, niti potrošnja rešavati "updateom softvera", kao što ne može ni Hondin 1.5t da prestane da meša benzin i ulje "softverski".
Nesporno SUV je teška klasa, sa hibridnim baterijama mnogo manje troma u gradu, ali vozne karakteristike nisu nešto posebno i bez hibrida. Potrošnja na autoputu verovatno i gora od klasične benzinjare. Ono što potonji pogon čini interesantnim je da konkurencija nudi 1.6...
pre 3 godine
Ovaj automobil jeste veoma, veoma tih zato sto vecinu vremena provodi na kanlu u servisu dok majstori koji bezuspesno pokusavaju da proprave menjac cupaju kosu.
pre 3 godine
@(Dejan, 7. jul 2020 22:22)
Ali su zakasnili sa strujom. Tesla uskocila. Hyundai i Kia par godina imaju automobile sa najvecim realnim dometom na struju, tj. Kona i Niro, pa ih ne bih bas tek tako otpisao. Pri tom i hibridi su im ok koliko cujem, mada oni forsiraju hibride sa 1.6 benzincima. Ono sto su svi tradicionalni proizvodjaci lose procenili je potraznja za elektricnim modelima, pa se tako ceka i preko 6 meseci na auto, pa sad brze bolje svi oni ulazu u proizvodnju i nove modele.
pre 3 godine
@Ivan ZG
Za razliku od tebe ne lupetam o autima u detalje u koje nikada nisam seo,dok ti za svaki u detalje znas i kako ide i kako se ponasa i kako se odrzava i ne kvari(sto moze samo neko ko isti poseduje vec nekoliko godina),ali ti izgleda posedujes neke toliko mada su tek predstavljeni,cudo prirode rekao bih.Nikada nisam rekao da je Ford najbolji auto,vec samo da meni za dati novac pruza ubedljivo najbolju voznju i performanse,ako uopste znas sta je to...Vozna dinamika je tebi potpuno strani pojam jer stalno prosipas gluposti o raznim elektronskim "sustavima",kao da je to sustina auta,pravi automobilista to vidi samo kao obicne decije igracke.Koji god japanski auto sam vozio,odgovorno tvrdim da u voznim osobinama ne moze ni da prismrdi bilo kom evropskom(recimo svaka Alfa je za njih bozanstvo u voznji),i njihov auto ce kupiti samo neki umisljeni seronja koji misli da zna nesto kao ti i "opcenito je na vecoj razini" od drugih...Kupi tu kantu sa CVT menjacem(ali nesto najgluplje sto sam probao u zivotu) i odjasi u pravcu izlazeceg sunca,a nas pusti da popravljamo nase krseve svaki dan...
pre 3 godine
Prije nekoliko mjeseci smo gledali razne modele oko kupovine.. toyota je inicijalno bila opcija ali nakon prvih provjera je otpala.. prvo sto je bila malo izvan mog ranga (a obican 2.0 benzinac je po mom misljenju bio slab), drugo sto je unutrasnjost nekako cudna i ruznjivaka, trece jer je izvana kocakst i ruznjikav ali to zavisi od nivoa opreme koji uzmete.. sa visim nivoima opreme izgleda dobro izvana ali sa ovim ulaznima i ne bas.
Na kraju je kupljen honda cr-v 1.5 lifestyle.
pre 3 godine
@(bruce wayne, 06. jul 2020 20:25)
Sve je to super i dao sam ti glas ali brate Toyota je za klosare. Vidi se nekako da te neće kinta kad voziš Toyotu.
pre 8 meseci
Vozim već 3 mjeseca ovaj auto. Mogu reći da je bomba od auta, udoban, lep, a kombinovana potrošnja je 5,7
pre 3 godine
... 2500cc, čist promašaj što se Evrope tiče, ne verujem u dobru prodaju, ni u dobr performanse.
pre 3 godine
Ima li besmislenije stvari od navigacije u automobilima. Uz dostupnost google mapa i navigacije i u off line rezimu gubi se potreba za navigacijom, ukljucis telefon i imas i live stanje na putevima.
Ako ides u inostranstvo uvek mozes da za 1500 dinara uplatis par gb i da i tamo imas live traffic a ako neces da placas imas i off line mod koji je bolji od bilo koje fabricke navigacije. Ako ti je mali ekran od 5 ili 6 inca na telefonu mozes preko android auto ili apple car a da je prebacis na ekran automobila i to je to.
Imam je fabricki u svom autu ali nikada je nisam upotrebio.
pre 3 godine
"Pri 130 km/h RAV4 troši oko 7,5 l/100 km, što je i dalje vrlo povoljan rezultat za jedan SUV ove veličine."
Mene zanima koliko dugo traje ovaj prosjek? Recimo ako vozim 8 sati autoputem u jednom danu,da li je prosjek isti i na početku i na kraju vožnje?
pre 3 godine
Ja bih ipak Kia Sportage dizel 4x4 za 25.000eur. I celih 7 godina garancije.
pre 3 godine
@(bruce wayne, 06. jul 2020 20:25)
Sve je to super i dao sam ti glas ali brate Toyota je za klosare. Vidi se nekako da te neće kinta kad voziš Toyotu.
pre 3 godine
@Ivan ZG
Za razliku od tebe ne lupetam o autima u detalje u koje nikada nisam seo,dok ti za svaki u detalje znas i kako ide i kako se ponasa i kako se odrzava i ne kvari(sto moze samo neko ko isti poseduje vec nekoliko godina),ali ti izgleda posedujes neke toliko mada su tek predstavljeni,cudo prirode rekao bih.Nikada nisam rekao da je Ford najbolji auto,vec samo da meni za dati novac pruza ubedljivo najbolju voznju i performanse,ako uopste znas sta je to...Vozna dinamika je tebi potpuno strani pojam jer stalno prosipas gluposti o raznim elektronskim "sustavima",kao da je to sustina auta,pravi automobilista to vidi samo kao obicne decije igracke.Koji god japanski auto sam vozio,odgovorno tvrdim da u voznim osobinama ne moze ni da prismrdi bilo kom evropskom(recimo svaka Alfa je za njih bozanstvo u voznji),i njihov auto ce kupiti samo neki umisljeni seronja koji misli da zna nesto kao ti i "opcenito je na vecoj razini" od drugih...Kupi tu kantu sa CVT menjacem(ali nesto najgluplje sto sam probao u zivotu) i odjasi u pravcu izlazeceg sunca,a nas pusti da popravljamo nase krseve svaki dan...
pre 3 godine
Ovaj automobil jeste veoma, veoma tih zato sto vecinu vremena provodi na kanlu u servisu dok majstori koji bezuspesno pokusavaju da proprave menjac cupaju kosu.
pre 3 godine
Citajuci tekst pomislih pa ovo je savrsen automobil, onda odem da vidim test severnog jelena. Ee neka hvala..
pre 3 godine
"Sada RAV4 sa hibridnim pogonom može da se nabavi za 34.500 evra, koliko koštaju konkurenti sa klasičnim SUS motorom i to sa dosta slabijom opremom."
Autor verovatno misli na hibridni RAV4 u paketu Elegant.
Poredjenja radi u odnosu na CRV LifeStyle 1,5 T (koji košta čak i manje), taj "halogeno/štofani" RAV, izmedju ostalog, nema:
- navigaciju,
- Kožna sedišta (pa ni polukožu),
- lumbalnu podršku za vozača i sovozača,
- grejanje prednjih sedišta,
- LED farove,
- sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu,
- Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu kod izlaska unazad sa parking mesta (RCTA),
- USB ulaze napred, pozadi i 12V utičnicu napred ...
Da li su to bitni elementi opreme? Pa, i nisu ... A i halogena sijalica se lakše zameni.
Ali, tako to izgleda kada se taj akcijski hibridni RAV4 usporedi opremom sa običnim/nehibridnim SUV-ovima drugih brendova koji su "skuplji", a "lošije opremljeni".
Ali, da je hibrid, jeste, pa svakako značajno manje troši po gradu. Kome to nešto znači. Na auto putu pri konstantnih 130 (ili bilo kojoj drugoj konstantnoj brzini), kada nema mogućnosti generisanja struje (pa ni pomoći elektromotora) troši kao i svaki SUS te veličine, snage i vrste pogona.
RAV 4 je svakako odlično vozilo. Kome "on" odgovora. Nekome više odgovara nešto drugo. Npr. jako je lepa i nova Kuga (a nudi i moćne i ekonomične dizele), Tiguan ... Ogromna ponuda. Svašta ima u tom segmentu.
pre 3 godine
Integrisana auto navigacija je potpuno obesmisljena danas.Jedino sto treba u autu je display a sa CarPlay/Android Auto postizes sve sto hoces.Sto se tice RAVa -hibridnog: hibrid je dobar samo u gradskoj voznji spasi par litara potrosnje. Na autoputu isti je kao i svaki drugi auto. Zasto Toyota ne pravi Plug in Hybrid, gde voznja cak i po autoput moze da bude elektricna? Tu su malo podbacili Japanci..
pre 3 godine
Probao sam par puta Rav-a, sa ful opremom, awd. Nije mi se dopao mjenjac i voznja, mnogo je bucan, nema dinamike. U fulu je bio oko 43000, kao i CRV hibrid, isto cvt dosta slicnosti u voznji. Odlucio sam se za Kugu 2.0 dizel, 190 ks, awd u paketu st line x. Ide kao mecava, 8 stepeni autimatik. Presao oko 3000 km, prezadovoljan voznjom, dinamikom...
pre 3 godine
Ima za iste pare i Jauar E Pace koji je bas smekerski auto.
pre 3 godine
Ко воли боље да сачека исти овај модел са значком Сузукија.Сигурно ће бити јефтинији за коју хиљадарку...
pre 3 godine
Kokpit odvratan... :(
Nikada ne bih mogao, da se srodim sa istim:(
pre 3 godine
@katalozi i cenovnici - sad gledam Tucson 2.0 4x4 dizel, 27000 u premium paketu opreme. Za tu razliku u ceni, potrošnja i održavanje će da se izniveliše na kukovo leto. Na stranu što je Tucson primetno mekši za vožnju...
pre 3 godine
"Toyota Hibrid Sistem II sadrži 2,5-litarski četverocilindrični Atkinson Cicle motor uparen sa prednjim i zadnjim električnim motorom. Ukupni izlaz je ocenjen na 302 konjske snage, a RAV4 Prime dostiže 100 km / h (62 mph) za 6,0 sekundi. Punjenje baterija od 18,1 kVh može se napuniti za samo 5,5 sati."
(Nisam Odavde, 7. jul 2020 05:38 )
Evo ti slično vozilo, o kome čitrah neki dan test na AR.
"Peugeot 3008 Hybrid4 Plug-in. Baterija 13,2 kWh. R4/benzin (200 ks)+2 elektromotora (110+113 ks), ukupna snaga 300 ks, Maks. obrtni moment: Benzinac 300 Nm, ukupno 520 Nm. Ubrzanje 5,8 s, Maks. brzina: 235 km/h. Emisija CO2: 32 g/km. Domet na struju po WLTP 59 km.
A u praksi?
" ... Po povratku s vikenda kod prijatelja, na stotinak kilometara izvan Pariza, uz maksimalni respekt prema saobraćajnim propisima, prosek se spustio na 6,6 l ... No, u vožnji isključivno na auto-putu, hibrid “polaže oružje”. Gotovo 9 litara u proseku više je za 1,5-2 litre od 3008 2.0 BlueHDi/180..."
Tako će i Toyota Rav4 hibrid Plug In.
Na auto putu, u konstantnom režimu, kada se baterija isprazni do odredjenog nivoa (a za to će biti "potrebno" i manje od 50 km), ima taj RAV da "pije" kao i svaki benzinski SUS-ovac (i da ga "potuče" svaki dizel u potrošnji).
A koštaće "Boga oca". Pa, Prius Plug-in, skromne baterije, ima cenu +10k u odnosu na običan prius.
Zamisli RAV Plug in sa baterijom 18,1.
Ili, dolazeći Mitsubishi PHEV sa 24 kWh baterijom, 320 KS.
Cena u nebesa.
pre 3 godine
@Ivan ZG
Jos bi ti mozda neko i poverovao u te gluposti koje pises,da si ikada,igde ma makar jednom napisao da neki auto sa dalekog istoka ima bar jednu(samo jednu manu)!!! Ovako,posto oni prave savrsene automobile(bez mane i straha),onda bi svi drugi mogli odmah da stave katanac i ugase svoje fabrike...Ali,gle cuda,to se ne desava,tvoje "racunalo" tj.ti ipak negde gresi...ili masno laze pre bih rekao...
pre 3 godine
(Ivan ZG)
To sto pises je netacno.Ja imam AR Stelvio 2.2 dizel od 180 ks.Potrosnja na auto putu na 160 kmh je 6,3 litra.Ubrzanje od 0-100 7,6 s.
pre 3 godine
"RAV troši 7,5 litara pri 140 km/h. "
(Ivan ZG, 7. jul 2020 14:41)
To je bajka, u koju ni mala deca više ne veruju. SUV benzinac (te čeone površine) 7,5 pri 140 km/h? Šališ se ...
A pri konstantnoj brzini, i "prazne" baterije (do nivoa aktivacije SUS-a) RAV 4 hibrid je samo običan SUS. Ma koje generacije da je. Pa i da je plug-in, nakon što isprazni bateriju do nivoa aktivacije SUS-a (a to je brzo na auto putu), opet je samo SUS. SUS od 2,5 litra zapremine, u vozilu visine 168 cm, sa gumama 225 mm ... "To" pije kao sve tome dimenzijama slično. Tj, više od dizela u tim uslovima.
pre 3 godine
Brutalan auto u svakom pogledu, vozim ga vec skoro godinu dana i za svaku preporuku je... mane? nije “dizlo”... :)
pre 3 godine
@GTR Ma nedodirljivo savršeno vozilo. Zato košta 35000 evra, a one kante BMW X5 i Mercedes GLE od 70000 evra krševi neopevani. Nek neko vozačima tih vozila kaže da mogu da kupe auto bez mane od 35000 evra da ne bacaju pare ljudi za džaba.
pre 3 godine
Sve je to lepo jedna velika mana je sto je stravicno nestabilna imate test 77.km a testirani model kosta 38 k Eur...
pre 3 godine
u auto industriju se uvukla kolektivna glipost. nema vise orginalnosti a cene otišle u nebo. osnovno ne rešavaju a ubacuju plastiku i elektronske zezalice. bmw u kome ne može da se razgovara normalno pri 140 i više. o vw ne treba trošiti ni reči oni nisu ni pravljeni da idu više od 140...koreanci koji odlično kopiraju delove ali ne razumeju suštinu i ne mogu ni da unaprede industriju. ova toyota je rogobatna. još se sećam koliko je vispren bio prvi i drugi gen rav4, za one kojima je LC bio prevelik i preskup, sada su od njega napravili fency auto za do kafića.
pre 3 godine
Najveći problem mobe Toyota-e Rav4 je što ne prolazi Test severnog jelena. Već na 70km/h pri manevru izbegavanja i vraćanja na prvobitnu putanju automobil poskakuje.
Kome se sviđa hibrid, a iskreno verujem da je budućnost u takvim sistemima, neka pogleda Camry iz iste fabrike.
Nadan se da će moda SUV vozila proći. Vrćina vlasnika nikada ne izlazi van asfaltnog puta, a i da izlazi postoje vozila za to, sa pravi reduktorima, 4x4 sistemima itd. Ova vozila su viša, pa i pored svih sistema nestabilnija (čista fizika), imaju veći otpor vazduha pa višr troše... Ali dobro, svako će naći sebi razlog zašto mu jr potreban.
pre 3 godine
CVT transmisija? Neka hvala.
pre 3 godine
Prije nekoliko mjeseci smo gledali razne modele oko kupovine.. toyota je inicijalno bila opcija ali nakon prvih provjera je otpala.. prvo sto je bila malo izvan mog ranga (a obican 2.0 benzinac je po mom misljenju bio slab), drugo sto je unutrasnjost nekako cudna i ruznjivaka, trece jer je izvana kocakst i ruznjikav ali to zavisi od nivoa opreme koji uzmete.. sa visim nivoima opreme izgleda dobro izvana ali sa ovim ulaznima i ne bas.
Na kraju je kupljen honda cr-v 1.5 lifestyle.
pre 3 godine
Brutalan auto u svakom pogledu, vozim ga vec skoro godinu dana i za svaku preporuku je... mane? nije “dizlo”... :)
(Giovanni, 06. jul 2020 10:50)
Koliko imas dobar auto, toliko ti je smisao za humor u kanalu...
pre 3 godine
Kako smarate sa potrošnjom. Pa zašto ne idete autobusom ljudi kad je tolika stiska za gorivo.
pre 3 godine
"... RAV plug-in hibrid... Uz sve to ne troši ništa više od ovog hibrida ili 5,5 litara u prosjeku bez pažnje na potrošnju!"
(Ivan ZG, 6. jul 2020 13:26)
Danas čitam korisničko iskustvo zajedan savremen plug-in hibrid. Pisalo je ovako:
"Odnedavno koristim Outlander PHEV Premium MY20 … Tehničke karakteristike: baterijski kapacitet 13,8 kWh, izlazne snaga 80 kW, Atkinson – Otto motor od 2,4 litre i 99 kW/210 Nm kod 4.500 o/ min (isti broj okretaja!), prednji EM 60 kW, stražnji 70 kW, ukupna sistemska snaga 165 kW / 225 KS…
EV doseg grad
Eco mode, bez klime: oko 60 km
Eco mode, sa klimom: oko 45 km
Potrošnja goriva
Auto cesta, Eco mode, 140 km/h konstantno bez punjenja: oko 9l/100 km
Auto cesta, Eco mode, 140 km/h konstantno, 1 punjenje / 100 km: oko 5,5 l/100 km ...”
Ali “šlag na tortu” (oko potrošnje na auto putu) je ova rečenica: “Kod brzine od 140 km/h prijeći ćeš 25 – 30 km do aktivacije SUS motora.”
Drugim rečima, sve i da taj dolazeći RAV4 plug in hibrid ima bateriju od 18 kwh (pa će zbog nje da "košta kao Sv. Petra kajgana"), ako nećeš "svako malo" na auto putu da staješ i da čekaš i dopunjavaš bateriju, ima da troši kao i svaki običan benzinac ...
pre 3 godine
Vau, svaka čast Toyoti. Retkost je videti da neki automobil nema nijednu jedinu manu. Sve sami hvalospevi u tekstu. Neverovatno..
pre 3 godine
Vau, svaka čast Toyoti. Retkost je videti da neki automobil nema nijednu jedinu manu. Sve sami hvalospevi u tekstu. Neverovatno..
(GTR, 6. jul 2020 10:17)
pa ne daje salon za DŽ da se vozikaš par dana. to "košta".
pre 3 godine
Preko dana trosi normlno a nocu trosi malo vise jer je mracnije osim kad upalis svetla, onda trosi kao i danju
pre 3 godine
Katalozi i cenovnici@
Ja ti pokušavam objasniti, ali se ti nedaš. Svi su vidjeli Toyotu da je napravila hibrid pa i oni rekli - možemo i mi. Dok Toyota radi 4. generaciju Priusa neki drugi rade prvu. Zato su i Toyotini hibridi za 5, a neki drugi za 2. Zato nemoj brkati babe i žabe.
Prius troši od 3,5 do 4,5 u gradu, a do 5,5 na autocesti. Nema dizelaša koji toliko troši.
RAV troši 7,5 litara pri 140 km/h. Nema dizelaša koji u istim uvjetima i u isto velikom vozilu troši manje. Da ne govorimo da pri tome treba imati i ubrzanje kao ovaj RAV hibrid od 8,3 sekunde do 100 da bi ga mogli uspoređivati. Takvog dizela nema.
A ti sada još jednom objasni da postoje hibridi kao npr. Peugeot koji troši više od njihovog dizela. Ovdje se govori o Toyoti RAV hibrid i Peugeot je nebitan.
pre 3 godine
Novi Rav4 hybrid ima dosta problema. Dovoljno je pogledati samo neke od sajtova gde kupci u Americi ostavljaju utiske o njemu:
https://www.kbb.com/toyota/rav4/2020/consumer-reviews/
https://www.edmunds.com/toyota/rav4/2019/consumer-reviews/
izgeda da je kaizen malo zakazao. Porblemi se odnose na akumulator koji crkava, rezervoar koji ne može do kraja da se napuni, probleme sa automatskim menjačima i slično...Izgleda da ni Toyota nije ono što je bila.
pre 3 godine
Dosta sistema, mnogo snage, mala potrošnja.
Nema zamene kaiševa, lamele, plivajućeg zamajca...
Ljudi moji, je li to moguće?! Ludnica, šta je ovo?!
pre 3 godine
Realno, ovaj auto ima samo jednu manu. Cijenu.
Ostalo je tehnologija koju niti koreanci (a ni drugi japanci) ne mogu pratiti već kasne (2,5 litara - hibrid nemaju), a da o europljanima ni ne govorimo. Zato europljani misle odmah prijeći na potpuno električne aute i preskočiti međufazu - hibride.
Samo ne ide baš sve tako kako su zamislili pa im je u asortimanu - rupa.
Zašto je RAV najprodavanije SUV vozilo na svijetu možete pročitati iz teksta, a sada tek dolazi RAV koji će biti najpopularniji u SAD-u.
RAV plug-in hibrid. Može prijeći na struju oko 70 km i donijet će značajne uštede u gorivu onima koji daleko putuju na posao. Zahvaljujući velikoj bateriji ugrađen je puno jači elektromotor koji može samostalno pogoniti RAV do 130 km/h, a ako se nagazi može zajedno sa benzinskim motorom ubrzati za 6 sek. do 100!
Uz sve to ne troši ništa više od ovog hibrida ili 5,5 litara u prosjeku bez pažnje na potrošnju!
pre 3 godine
Kao prvo ovo nije test tekst, ovo je cist placeni reklamni ili ti PR tekst. Definitivno niste vozili ovaj auto jer da jeste ne biste lupetali o potrosnji koja nije ni blizu nevedenih cifara, a ni performanse nisu ni blizu navdenog jer glupi CVT raspe svu snagu i ubrzanja su smesna, dok motor vristi! Aj stvarno provozajte auto pa onda napisite realnost kao sto umete ponekad.
pre 3 godine
Ništa za zameriti Rav4 osim testa severnog jelena, koji je pala. Razmišljam o benzincu, ali gde sa njim po BG-u da se lomatam za parking...
pre 3 godine
Nakon nekoliko godina teškog rada počastio sam sebe toyotomCHR,dakle mlađim bratom od RAV 4.Ova toyota cHR koju vozim nije sa hibridnim pogonom mada postoji i takav model,dakle mali turbo benzinac od 1200ccm.I da potrošnja goriva posle pređenih 10000km izgleda ovako :po regionalnim putevima u Srbiji brzinama do 100km/h potrošnja iznosi5,3 l/100km benzina i to kombinovane vožnje.Jurnjava po autoputevima u zakonski dozvoljenim okvirima diže potrošnju na 6 l/100km,a jurnjava po Nemačkim autoputevima iznosi 6.4 l/100km.U čisto gradskoj vožnji portoši se do 7 l/100 km.Zašto ovo govorim pa čini mi se da je razlika u potrošnji goriva u odnosu na hidridno vozilo vrlo mala po gradu hibrid jeste zakon ali ja ne živim u gradu ali nisam ni seljak.Za razliku u ceni vozila u odnosu koliko su hibridi skuplji ja ću se slatko navozati a pri tome neću povećati emisiju CO2 .Voleo bih hibridno vozilo jer poseban je to ugođaj samo nisam siguran da se to isplati.Usput samo da napomenem da i Nemci sami priznaju da su Japanska vozila najbolja.
pre 3 godine
Ne mogu se problemi u konstrukciji šasije i težini vozila, niti potrošnja rešavati "updateom softvera", kao što ne može ni Hondin 1.5t da prestane da meša benzin i ulje "softverski".
Nesporno SUV je teška klasa, sa hibridnim baterijama mnogo manje troma u gradu, ali vozne karakteristike nisu nešto posebno i bez hibrida. Potrošnja na autoputu verovatno i gora od klasične benzinjare. Ono što potonji pogon čini interesantnim je da konkurencija nudi 1.6...
pre 3 godine
Vladimir@
Stelvio ti ne može trošiti 6,3 pri 160 km/h. Nema te računice. Ili nisi restirao potrošnju prije nego si pročitao ovaj podatak sa ekrana ili si čitao prosječnu potrošnju, a ne trenutnu. Može biti i da je dionica na kojoj si mjerio bila nizbrdo.
U svakom slučaju nema dizela koji toliko troši na 160 ni u limuzini, a kamoli u SUV-u. Potrošnja najboljih dizela u limuzinama pri 160 km/h je 7 litara.
Potrošnja RAV-a ne autocesti je tako mala jer se izmjenjuju periodi vožnje na struju (do 1,5 km) sa vožnjom na benzin (4-6 km). Uz to je motor rađen da koristi Atkinsonov princip rada pri kojem je izuzetno dug radni hod klipa, a u suprotnom smijeru ventili ostaju dugo otvoreni da bi se gubici izazvani kompresijom maksimalno smanjili. Rezultat je da iz motora od 2,5 litara Toyota izvlači oko 180 KS umjesto 250 da se radi o običnom benzincu, ali za uzvrat su dobili izuzetno malu potrošnju.
pre 3 godine
Kupio sam ovaj automobil prvi u Srbiji, i prodao sam ga juče. Što se motora tiče sve je to odlično...ali instrumental tabla, kamera za rikverc, navigacija...verujte mi KOMODOR 64! Znači neko se šalio kada ja ubacivao Nokia 6600 display u centralnu konzolu. Toliko...
pre 3 godine
Prilično sam razočaran autom, imam ga već nekih 10 meseci i sav je nekako kockast i tvrd, displeji imaju užasnu rezoluciju, ima gomilu potpuno nelogičnih opcija, navigacija je blagi očaj, štedelo se na nekim prilično glupim mestima (tasteri u vratima sa vozačeve strane - kojih ima baš puno, nisu osvetljeni osim prekidača za vozačev prozor samo), auto kada ubrzava na autoputu arlauče gore od formule 1, plastika je prilično kruta i izgleda prilično jeftino na pojedinim mestima. Već sam imao dve reklamacije u garantnom roku - raspalo se kućište unutrašnjeg retrovizora na žabicama i prednji diskovi nisu ravnomerno trošeni (i to sve u prvih 10.000km). Auto je u full opremi i koštao je preko 40.000€ i vrlo veliko je razočarenje... voziću ga još malo pa u oglase...
pre 3 godine
Fenomenalna je Toya. Ja se ne bih razmišljao ni malo sa imam taj novac.
pre 3 godine
Kako su se ovde pojavili izvesni vlasnici pezoa,kie,hjudaia i alfe,mislim da je svaka diskusija o ovom modelu suvisna jer pomenute marke auta forsiraju dizajn i neku arhitekturu dok Toyota ulaze i forsira u prakticne stvari,efikasnost,funkcionalnost i u investicije novih modela ! Znaju u Toyoti kako i sta da doziraju,dizele su ugasili jos 2012, prve hybride pravili pre tri decenije,naveliko imaju agregate na vodnik, svi proizvedeni Rav modeli od prvod do poslednjeg, preko 92% je jos u voznom stanju !! Da li treba jos nesto da dodam ! I onda dodje neki alfista da pise kako njegov trosi toliko puno ili malo, tragedija do daljnjeg
pre 3 godine
Ovaj clanak nije pregled vec rekalmni materijal.
Google customer reviews on edumnds za detalje.
pre 3 godine
Opet ste promašili Ono glavno, kada je Toyota u pitanju, a to je POUZDANOST I DUGOVECNOST.
pre 3 godine
Treba sacekati 2021 kad stigne Rav4 Prime plug in hybrid koji moze da izvuce oko 80km bez paljenja agregata ! Napomenimo i to da kupovinom ovog auta ne placate tehnicki dve godine i porez na luksuz,sto znaci da imate samo premiju osiguranja i sitne lokalne takse. Kakva kija i ostale minuorne gluposti,Toyota ima vec 4 generaciju hybrida dok ostali nisu ni u prvoj generaciji. Vozilo ove velicine da trosi oko 6 lit benzina, malo li je ?
pre 3 godine
Nama je ovo dostizno tek negdje za 20 godina..
pre 3 godine
35 000 evra hibrid
28 000 2.0 benzinac.
Sa 7000 razlike prosečni Srbin se vozi 7 godina a zapravo za tih 7 000 kupuje polovnjaka.
pre 3 godine
1600 кг...па и није толико "велик" колико је пута новинар поменуо у тексту...
pre 3 godine
RAV Prime, hibrid sa baterijom od 18 kWh, koji može i da se puni na utičnicu prestaju da nude posle 3 nedelje, jer su rasprodali celogodišnji plan. I Toyota je među onima koji tvrde da EV niko neće.
pre 3 godine
Bas dobar, uz neki bolji paket odlican!
pre 3 godine
Ovaj što stalno potencira test severnog jelena, sa 300 različitih nickova, očigledno baš ima problem sa Tojotom. Biće da je nešto tražio od njih i da mu nisu dali. A/T je oznaka za automatik. Ko razume, shvatiće.
pre 3 godine
Odlican auto. Samo je onaj u kom sam se vozio je kostao 50000eur. Naravno druga drzava je u pitanju. Ali ako se stvarno moze dobiti lepo opremnjen za 35 to je veoma primamljiva ponuda.
pre 3 godine
35 000 evra hibrid
(asd, 6. jul 2020 10:39)
Zavisi kakav RAV hibrid, kako je opremljen. Ako ćeš, recimo, da ima i "Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu (BSM)" i/ili "Sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu kod izlaska unazad sa parking mesta (RCTA)", a što RAV hibrid ima samo u poslednjem paketu opreme, takav RAV4 sa AWD košta "samo" 46.400.
Što je, rekao bih, možda čak i više nego li i hibridni konkurenti.
Poredjenja radi, navedene sisteme CRV nudi i u predzadnjem paketu (kao hibrid AWD ima cenu 41.990, dok je top paket 44.990 ).
Tako poredjenje, dakle, upućuje na zaključke suprotone onima koji se nude u tekstu ovog testa.
@katalozi i cenovnici - sad gledam Tucson 2.0 4x4 dizel, 27000 u premium paketu opreme. Za tu razliku u ceni, potrošnja i održavanje će da se izniveliše na kukovo leto. Na stranu što je Tucson primetno mekši za vožnju...
(Džaba letovanje, 6. jul 2020 12:48)
Tucson je odlično vozilo, kralj svoje klase u Srbiji. Sa razlogom - niske ulazne cene, uz razumnu opremu. Ali, dok ga opremiš, na danas uobičajen bezbednosni nivo, cena mu "ode u nebesa". Istina, i tada zna manje košta od nekih sličnih, drugih brendova, ali, razlika cene, nekada zna i da bude veoma mala. Ali je i pored toga i dalje odlično vozilo, posebno ako čovek želi da potrošnji manje novca.
pre 3 godine
@(Dejan, 7. jul 2020 22:22)
Ali su zakasnili sa strujom. Tesla uskocila. Hyundai i Kia par godina imaju automobile sa najvecim realnim dometom na struju, tj. Kona i Niro, pa ih ne bih bas tek tako otpisao. Pri tom i hibridi su im ok koliko cujem, mada oni forsiraju hibride sa 1.6 benzincima. Ono sto su svi tradicionalni proizvodjaci lose procenili je potraznja za elektricnim modelima, pa se tako ceka i preko 6 meseci na auto, pa sad brze bolje svi oni ulazu u proizvodnju i nove modele.
pre 3 godine
Ja bi zabranija sve ča se ne čuje po cesti. Već dva puta iman sriću da me ni tumba. Dođe, a ne čuješ. Zato bi ja to zabranija oli neka zvonu oli zvižđu
pre 3 godine
Dobar auto samo se postavlja pitanje da li za ove pare Rav4, Land Rover Disco Sport, Audi Q3 sportback ili BMW 318i na akciji je sve sada ?
pre 3 godine
Kupio sam ovaj model cim je izasao prosle godine, sa 218KS, sve je istina sto pisu, osim potrosnje, koju nikako da spustim na tih famoznih 4.5l/100km:-) Mislim da je to nemoguce, meni trosi 6l/100km gradake voznje (sa rezervoarom od 50l predje 750-830km) a zimi i 1-1.5l vise. i nije istina da odmah nezagrijan pali hibridni pogon, pogotovo zimi, prvo treba da dostigne radnu temperaruru, koju brzo dostize i tek onda prebacuje na hibrid nacin rada, ako je napunjena baterija. Inace je elegantan za voziti, odlicno ubrzava, pogotovo u sport modu i veoma je konforan. Prije sam imao avensis modele, samo redovan servis i nikada mi se nisu pokvarili. Toyota je, po meni odlican izbor po mjerilu cijena/kvalitet, sigurnost, pouzdanost. Pozdrav svima!
pre 3 godine
@Molder: Bas tako kao sto si rekao, mi cemo da se patimo sa "raspalim" CVT-om i vozimo japanske "plasticne kante" a vi uzivajte sa vasim vagenima, skodama i fordovima koje su svi "ko case", sa "pravih" 160.000km, dizelima naravno uvezenim iz EU od cuvenih baba sto idu nedeljom u crkvu... Ja cu svoj auto da vozim jer mi se svidja, nov je, u garanciji i meni sasvim odgovara i zadovoljava sve potrebe, a osecaj u voznji je pritom sjajan. Uzvajte u zivotu i vozite sta god zelite, ili nemojte, ali ne pravite se jedini pametni. Svemu moze da se nadje mana, jer je sve stvar perspektive, ali ova Tojota, da se ne lazemo- valja! Ima ona neka basna o "kiselom grozdju", davno, davno napisana koja je eto i dan danas validna...
pre 3 godine
katalozi i cenovnici@
Sve si točno napisao za Outlander sa 2,4 hibridnim motorom. On troši 9 litara pri 140 km/h. Toliko je trošio i stari RAV hibrid.
Ali novi troši litru do litru i po manje od staroga. To su postigli promejnama u softveru. Sada auto ide kilometar-dva na struju pa 5-6-7 na benzin pa opet na struju i tako su ostvarili uštedu. To se sve odvija do 130 km/h. Uostalom zato je Toyota i najbolja što se tiče hibrida ovih velikih.
Kod manjih hibrida KIA i Hyundai imaju jako dobar 1.6 hibridni motor koji se ugrađuje u Konu, Ionic i Niro. Troši oko 4,5 u gradu i 5-6 na autocesti.
pre 3 godine
@bruce wayne: sve potpisujem što kažeš.
Po gradu može da se spusti ispod 6 ako se baš vodi računa i gledaju se „eko poeni“ ali normalne meopterećene vožnje je oko 6l (pričamo o gradu za veliki auto sa benzinskim motorom i preko 200 konja!). Auto se mnogo lepo vozi i jako je ugladjen jer prvo kreće na struju pa tek onda pali benzinski motor. Apsolutno mu ništa ne bi dodao i oduzeo, a ovi što pričaju “2,5l motor nema šanse u Evropi” i “ne prolazi test severnog jelena” mislim da samo potajno balave za ovim autom koji im je verovatno van domašaja. Zapremina motora nije presudna uz hibridni pogon, jer auto ne troši puno i čak dobija bonus na registraciju (za EU pričam, u Srbiji ne znam) a famozni “test severnog jelena” uz mnogo manje poznat “test pijane foke” specijalizovanog finskog auto magazina Fyördáklmøtór je Toyota uspešno rešila sistemskim update-om.
pre 3 godine
"Potrošnja RAV-a ne autocesti je tako mala jer se izmjenjuju periodi vožnje na struju (do 1,5 km) sa vožnjom na benzin (4-6 km)."
(Ivan ZG, 8. jul 2020 10:11)
"Kupio sam ovaj auto pre 2 meseca pa da prenesem svoje iskustvo posle predjenih 4500 km... dok se na autoputu potrosnja uvecava: pri brzini 130 trosi 7.5-8 litara i 8.5-9 litara kad se vozi 140 kmh."
(nenad, 7. jul 2020 10:52)
Ovoliko koliko je napisao Nenad, toliko troši običan benzinski SUS SUV te veličine.
pre 3 godine
Katalozi i cenovnici@
Naravno da ništa nije savršeno pa tako ni Toyota. I njima se dogodi koji propust. Pogledao sam na šta se ljudi uglavnom žale i najveći broj njih se žali na neispravne akumulatore. Očito je ta serija akumulatora koji su ugrađivali bila loša i njih će zamjeniti pod garancijom. Naravno da ljude smeta kada im godinu star auto neće upaliti jer je crnuo akumulator, ali to nije neka veća greška.
Drugi je problem tj. prigovor da im je mali rezervoar goriva. Pa to je mogao pročitati i prije kupnje. Ameri su naučili da usipaju 80 litara i dugo voze.
Koliko ja znam u Mercedesu se doplaćuje za veći rezervoar goriva pa nitko to ne spominje. Očito su u pitanju dvostruka mjerila, ali ljudi imaju pravo prigovoriti na ono što im ne paše.
jedan prigovara da i nakon godinu dana nije još shvatio sve što auto može i koja podešavanja ima. I onda kaže da ima 78 godina i mobitel na preklop pa da je možda nešto i njegova zasluga za to.
Ali ne brinem se ja za vlasnike Toyota automobila. Imaju 5 godina neograničene garancije pa ako je nešto neispravno ili ne radi mogu besplatno popraviti ili zamjeniti pod garancijom.
Molder@
Ajde molim te jednom napiši nešto konkretno sa argumentima za tvoje mišljenje. Ovako je tvoje općenito mišljenje za koje svi znamo. Ford je jedini auto koji valja ostali su sranje. Naravno bez argumenata.
Da ne vozim već više od 20 godina razne Fordove još bi ti i povjerovao.
pre 3 godine
Ove neke pare, dobre ponude vidim jedan ovaj na lageru 4x4 elegant za 36.600 ali i Volvo XC 60 blagi dizel hibrid 197+14 momentum pro ali nije 4x4 za 39.900 na tri godišnje rate bez kamate.Jedino što ovaj RAV4 vidim na auto putu troši klasično benzinski.Idu akcije ali obzirom na Koronu i ogroman pad prodaje svuda,mislim da je ovo čišćenje lagera u fazonu spašavaju šta možeš dok možeš,baš me interesuje koliko je fizičkih lica poručilo da im stigne iz fabrike novih automobila.
pre 3 godine
sacekajte na Toyota RAV4 Prime 2021 (Hybrid Plug-In) vec se pojavio na severno americkom trzistu.
https://motorillustrated.com/2021-toyota-rav4-prime-debuts-in-japan-with-impressive-numbers/49002/
Motor u Japanu i Severnoj Americi deluje identično. Toyota Hibrid Sistem II sadrži 2,5-litarski četverocilindrični Atkinson Cicle motor uparen sa prednjim i zadnjim električnim motorom. Ukupni izlaz je ocenjen na 302 konjske snage, a RAV4 Prime dostiže 100 km / h (62 mph) za 6,0 sekundi. Punjenje baterija od 18,1 kVh može se napuniti za samo 5,5 sati.
Cijene za 2021 Toyota RAV4 Prime postavljene su na nešto manje od 40 000 američkih dolara. Očekujemo da će bazna cena početi u Kanadi nešto manje od 45 000 dolara, puna konfiguracija 50000 USD (65000 C$)
pre 3 godine
Kupio sam ovaj auto pre 2 meseca pa da prenesem svoje iskustvo posle predjenih 4500 km. S obzirom da sam pre ovog vozio auto sa manuelnim menjacem, voznja ovog auta je zaista relaksirajuca posebno u gradu. Sto se potrosnje tice, u gradu je izmedju 4 i 5 litara ako postujete neka pravila za voznju hibrida, znaci lagano kretanje, bez naglih ubrzanja i kocenja. Na regionalnim putevima trosi izmedju 5 i 6 litara dok se na autoputu potrosnja uvecava: pri brzini 130 trosi 7.5-8 litara i 8.5-9 litara kad se vozi 140kmh.
pre 3 godine
Upravo procitah vest da je Rav4 najprodavaniji svetu, skoro milion primeraka prodato u zadnjih 12 meseci.
Honda CRV u oko 800.000, a recimo Tiguan oko 550000
Od 10 najprodavanijih modela u svetu, 7 su Toyote i Honde.
Izvor: autoexpress, inace veliki pobornik vw grupe.
pre 3 godine
... 2500cc, čist promašaj što se Evrope tiče, ne verujem u dobru prodaju, ni u dobr performanse.
(dik, 06. jul 2020 09:32)
De, leba ti, objasni nam sto je 2500cc promasaj? Citaj tekst, to je hibrid, nema porez na upotrebu, pa je registracija kao za obican auto od 1800cc! Inace im je prodaja odlicna, kako kod nas, tako i u Evropi!
pre 8 meseci
Vozim već 3 mjeseca ovaj auto. Mogu reći da je bomba od auta, udoban, lep, a kombinovana potrošnja je 5,7
71 Komentari
Sortiraj po: