Nedelja, 24.05.2020.

14:00

Lada predstavlja 10 novih modela

Izvor: SN

Lada predstavlja 10 novih modela IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

HanSolo

pre 3 godine

Uzgred, nemojte da se smejete Ladama i Rusima.. Mi ni za 100 godina nećemo umeti sami da napravimo auto!
P. S. Ne računam Fiat 500L, koji se samo sklapa kod nas, jer je radna snaga jeftinija nego kineska.
(Smuleco, 29. maj 2020 10:15)

Pa Lada je francuski Renault..
Rusi ne umeju ni da naprave tenk koji ide sa svojom mašinom, nego mora stari ruski tenk da ga vuče..

Smuleco

pre 3 godine

Uzgred, nemojte da se smejete Ladama i Rusima.. Mi ni za 100 godina nećemo umeti sami da napravimo auto!
P. S. Ne računam Fiat 500L, koji se samo sklapa kod nas, jer je radna snaga jeftinija nego kineska.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Ko se nije vozio u Nivi kroz pola metra snega po njivi i kroz sumu, a gledao je review na YouTube raznih fensi G klasa, X5 Q7 itd, neka se ne javlja...
Surivi terenac, koji moras znati voziti i koristiti sve njegove prednosti, a ne pustiti jalu brata i pun gas kroz naselje da klinke gledaju....
@asd

Kad neko u komentar u istu recenicu uporedi Nivu, Gklasu i X5,Q7 tesko da ga mozes od bilo cega odgovoriti.

Kao desetogodisnji vlasnik Nive sa bar 50 hiljada po makadamu i blatu mogu da potvrdim da kome treba takav auto po selu za te pare je ok ali da je ona ultimativno prohodna i bolja od Gklase, Jeep-a kockice, Kuzera i slicnih dzipova trebalo bi da bas budem glup.
Ja sam stalno zezao drugara za Jeepom da je Niva socijalisticki auto za prave ljude i da uvek u njoj imam drugare koji ce da me malo poguraju kroz blato i da sa njima popijem pivo a da otudjeni kapitalisti bez prijatelja moraju da kupuju Jeep-a jer namaju drugare da ih poguraju.
Cak mogu da kazem da je Niva iako ima reduktor i blokadu diferencijala po prohodnosti u klasi RAVa i Forestera koji samo imaju AWD 4x4.

WillyWonka

pre 3 godine

Hvala lijepo, nikad više. Dok se moralo, vozilo se, sad se više ne mora. Držim se one: nek je Njemačko pa makar i polovno, jer me tako iskustvo naučilo.
Ne pričam napamet, vozio sam tri lade, dvije limuzine i nivu, smeće do smeća.

Radovan

pre 3 godine

Ne moze, zato sto najbolji menjac kosta mnogo para, i zato sto se najbolji menjac ne stavlja u auto koji je pozicioniran na dnu, kao pandan raznim Dacijama i Fijatima. Cak i da je projetkovan od Japanaca, najbolji menjac zahteva skupe legure koje se ne stavljaju u auto od 7.000 Evra. Stvarno ste groteskno smesni svi vi koji gurate pricu o Ladi kao o ne znam kako dobrom autu, a iza se krije samo vase politicko opredeljenje naklonjeno zemlji porekla i nista vise.
(Tricerotops familiaris, 25. maj 2020 11:18)

Rusima, kvalitetne i takozvane skupe legure, nisu nikakav problem. Oni toga imaju previše i jeftino je.
Jedino je to skupo i problem Evropi jer nemaju rudno-mineralna bogatstva kakva imaju države bivšeg SSSR i Severna Koreja.
Kvalitet menjača ne određuje cenovni rang auta već visina obrtnog momenta koji treba da se prenese.

Da se koriste ruske procedure za merenje potrošnje goriva, svi auti bi imali povećanu potrošnju u odnosu na sadašnje procedure.

BMW

pre 3 godine

Sa gradskom potrosnjom na testu od 9,5 litara benzina, Lada Vesta nije ni malo jeftin prevoz, odnosno spada u najskuplji prevoz u momentalnoj ponudi novih vozila. Zato je ona na nivou egzotike u Srbiji, kupuju je samo lose informisani, ili neizlecivi ljubitelji zemlje porekla koji su svoju ljubav spremni da placaju visokim troskovima upotrebe, misleci da time vrse svoju podanicku duznost omiljenom proizvodjacu i zemlji porekla.
(Hemoglobin+, 25. maj 2020 13:41)

Onaj kome litar benzina tj 130 dinara na 100 km pravil razliku, taj svakako ne bi trebao da vozi.Trebace mu dobrih 10 godina stalne exloatacije da nadoknadi razliku ceni za neki slican model koji trosi manje. Bacih pogled na deklarisane vrednosti, vidim da jedan fiat tipo od 110 ks znaci nesto kao Lada trosi 8,5. A to je sve pod predpostavkom da ne lazu. Tako i za moj BMW kazu 10 po gradu ,a realnost je da je blizu 14. I dalje stojim iza onoga sto sam rekao da je lada optimalno vozilo za mnoge ljude. Greje,hladi,ima garanciju,jeftino odrzavanje, svu neophodnu tehnologiju i siguran sam da je otpornija na lose gorivo nego mnogi drugi proizvodjaci. papir je jedno,a realnost je nesto drugo. Dobar budget automobil.

totalwar

pre 3 godine

Vesta i nije koncipirana kao gradski auto, već porodični sedan sa skoro 4.5 metra dužine, a tek to nije Cross verzija sa prtljažnim prostorom od 480/825. To je uostalom renoov benzinac. Uz doplatu od 600 evra, imate opciju fabrički ugradjenog gasnog uredjaja

asd

pre 3 godine

Ko se nije vozio u Nivi kroz pola metra snega po njivi i kroz sumu, a gledao je review na YouTube raznih fensi G klasa, X5 Q7 itd, neka se ne javlja...
Surivi terenac, koji moras znati voziti i koristiti sve njegove prednosti, a ne pustiti jalu brata i pun gas kroz naselje da klinke gledaju....

Hemoglobin+

pre 3 godine

Verovali ili ne ima i penzionera, ljudi kojima je potreban pouzdan i jeftin prevoz, raznih firmi,kurira, itd.
(BMW, 25. maj 2020 12:52)

Sa gradskom potrosnjom na testu od 9,5 litara benzina, Lada Vesta nije ni malo jeftin prevoz, odnosno spada u najskuplji prevoz u momentalnoj ponudi novih vozila. Zato je ona na nivou egzotike u Srbiji, kupuju je samo lose informisani, ili neizlecivi ljubitelji zemlje porekla koji su svoju ljubav spremni da placaju visokim troskovima upotrebe, misleci da time vrse svoju podanicku duznost omiljenom proizvodjacu i zemlji porekla.

BMW

pre 3 godine

Slutim da vecina komentatora nema zavrseno vise od srednje skole, pa se onda smedju ljudima koji konstruisu,planiraju, prodaju i na prvom mestu, proizvode. Lada je totalno ok za novac koji nudi. Ne treba svima automobil da bodu oci i zakucavjau se u kredite Verovali ili ne ima i penzionera, ljudi kojima je potreban pouzdan i jeftin prevoz, raznih firmi,kurira, itd.

Tricerotops familiaris

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo moguće da LADA ima dobar,ili čak, najbolji menjač?
Za model SAMARA,kako se kod nas zvao,menjač je razvio PORŠE,a Rusi ga pravili.....vozio sam krajem osamdesetih SAMARU i mogu ti potvrditi da je u to vreme imao bolju menjač od mnooogih auta. Kao golf "guzonja"!!! (tanasije, 25. maj 2020 07:16)

Ne moze, zato sto najbolji menjac kosta mnogo para, i zato sto se najbolji menjac ne stavlja u auto koji je pozicioniran na dnu, kao pandan raznim Dacijama i Fijatima. Cak i da je projetkovan od Japanaca, najbolji menjac zahteva skupe legure koje se ne stavljaju u auto od 7.000 Evra. Stvarno ste groteskno smesni svi vi koji gurate pricu o Ladi kao o ne znam kako dobrom autu, a iza se krije samo vase politicko opredeljenje naklonjeno zemlji porekla i nista vise.

AH

pre 3 godine

Ja koliko znam, reno nissan grupa ima mali udeo u ladi, i samo je skoncentrisana na dizajn. Bio sam na ladinom sajtu,
Lada granta - ona je u klasi sa fabiom i daciom sandero, kosta oko 5000 evra urusiji, nova, ima klimu uz to i motor od 87 konja. Na primer, kod nas daciju sandero mozete kupiti za 8 500 evra, i to vez klime, sa motorom od 73 konja, a morate doplatitit za metalik boju jos 400 evra(inace, metalik boja se obavezno uzima ako ne ne kupujete auto za komercijalnu upotrebu).

Lada vesta golf klasa - u rusiji kosta oko 7000 evra sa klimom i motorom od 107 konja i sa metalik bojom. Imate fiat tipo u toj klasi kod bas za oko 11000 evra sa motorom od 95 konja, i plus doplata za boju 400 evra

Od lade dobijate najvise za pottosene pare

tanasije

pre 3 godine

Tricerotops familiaris, 24. maj 2020 21:09
Zašto ne bi bilo moguće da LADA ima dobar,ili čak, najbolji menjač?
Za model SAMARA,kako se kod nas zvao,menjač je razvio PORŠE,a Rusi ga pravili.....vozio sam krajem osamdesetih SAMARU i mogu ti potvrditi da je u to vreme imao bolju menjač od mnooogih auta. Kao golf "guzonja"!!!

dik

pre 3 godine

... Ko ovo kupuje, znam da kod nas ni državne firma više ne kupuju mada je bio lep kontrast, rukovodioci u audije i mercedese a radnici u lade i moskviče!

Radovan

pre 3 godine

Sve što vidite zadnjih godina u AVTOVAZ, platili su Rusi.
RENO je samo vlasnik 37,5% akcija firme AVTOVAZ, i samo su za to dali pare, a za sve što se tamo posle toga događa, nisu dali ni 1 dolar.
Rusi su kupili i platili preko 100 miliona $ kompletnu šasiju na kojoj je napravljen Logan, i to na žalost koriste danas, jer su potrošili svoje pare, i nisu koristili svoje znanje za projektovanje nove šasije i motora, odnosno potrošili su svoje vreme, a nisu uradili korisnu stvar za svoju fabriku.
To im je ogromna greška u koju ih je uvalio bivši generalni direktor.
Za razvoj modela Vesta, Rusi su dali 400 miliona $, dok su za prethodne modele trošili po 50 i 100 miliona $.
RENO nije dao ni dolar.
Cena razvoja modela Golf 8 košta 2 milijarde €. Eto vam razlike u "kvalitetu".
Kod Lade su kvarovi mnogo jeftiniji nego kod skupljih modela. Osnovna definicija fabrikanta.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Nissanov CVT menjač koji ugradjuju u mnoge svoje mode, opšte je poznata stvar, da je veoma lošeg kvaliteta, i da je ogroman broj ljudi morao da ga zameni.

roadrunner

pre 3 godine

opšte je poznata stvar - u Srbiji a i po Jevropi svi voze Nissan, to je tako poznata stvar, zna svaki majstor Mile. Nissan prop'o, nisam čuo, ali mora da bidne, jer svi menjače promeniše. Japanci inače poznati po fušeraju, to ne prelazi ni 10 000 km bez da se ne raspadne

Tricerotops familiaris

pre 3 godine

Nova Vesta ... najbolji menjač na svetu Nisanov ...veome kvalitetno odradjen enterijer (roadrunner, 24. maj 2020 19:10)

Pobednik dana. Nema dalje. Otkriven najbolji menjac na svetu u LADI!!!

et'o

pre 3 godine

@et'o misliš li na grizlija ili si sebe uporedio?
(XXL, 24. maj 2020 19:36)
-----------------------------------------------

Ne brini ti za mene, obrati paznju na sebe i potrazi pomoc. Te fantazije i mastarenja o ruskim medvedima... to je vec jedna zabrinjavajuca klinicka slika.

roadrunner

pre 3 godine

Za ismevače, Lada je već neko vreme deo Reno-Nisan grupe.

Nova Vesta je od kad smo potpisali sa ZND bescarinsku zonu i za autobile posle dugo pregovora je trenuto best buy u odnosu cena-kvalitet na našem tržištu. Za ta pare ne može ni prići tako nešto - odličan Renoov motor, trenutno možda najbolji menjač na svetu Nisanov ( i u manualnoj i automatik verziji), francuski dizajn sa akcentom na robusnom, dupli pocinkovni lim, a prvi put veome kvalitetno odradjen enterijer i "plastika" u Ladi. I sve to opet novo za Ladu u veoma bogatoj opremi. Cross verzija za nekih 2 hiljade više ( oko 12k) izgleda vrhunski, i daleko bolja od Dačije duster.

B. Z.

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dragi, 24. maj 2020 14:30)

Nije tacno. Smejemo se daciji kao automobilu zato sto je nesto najgore sto postoji u auto industriji. Zastarela renoova tehnologija, pocinje da se raspada posle 5 godina, jedan od nebezbednijih automobila, pruza vrv najmanje zadovoljstva u voznji... Ali dacijinoj fabrici zavidimo i svi ovde i kazemo to. Ne zato sto oni imaju ne znam kakve rezultate nego zato sto smo svesni koliko smo se mi ukanalili na fiatom 500l za koga skoro da i ne postoji potraznja.

Ko se maca lati, od maca ce i poginuti

pre 3 godine

Trebali bi na krov ugraditi PAM... pa da bude Lada sa PAM-om na krovu... skračeno LaPAM...PAT... ovisno od kalibra cijevi i vrste streljiva....
(Tabasco, 24. maj 2020 14:57)

Cime se neki ljudi odusevljavaju, uzas. Bolest.

Vozač

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30
Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Srećom još uvek nije dotle došlo da moram da je vozim, ali posle ove krize, nikad se ne zna. Čak i tada, ako je budem kupio, neću ubeđivati ljude oko sebe da sam prevario sistem i za malo para kupio super automobil, nego ću se truditi da zaradim za bolji.

poštovalac ruske sofisticirane tehnologije

pre 3 godine

Meni ova Lada koja čiji je u prilogu foto malo podseća i asocira na ruskog medveda. Robusno i snažno.
(XXL, 24. maj 2020 14:28)

Meni više liči na Medvedeva

Pegone

pre 3 godine

Super izgleda ,ali je najvaznija potrosnja !!!!
BTW meni su glavni likovi koji voze Dacia Duster ,jurcaju,ne gledaju na stop i sigurnosno odstojanje 5cm ....
Gori su od onih sa golfovima,bmw ili pandama.Barem ovi u Italiji.

Gagi

pre 3 godine

Oni su za 50 god izbacili četiri modela, samo da podsetim.
1.Lada obična stara iz '70ih,
2.Lada obična novija iz '80ih.
3.Niva.
4.Kalina ili kako se već zove...

manje votke

pre 3 godine

Dvadeset sedmi tekst u zadnjih par godina o "novim modelima" Lade. A gde su ti modeli na trzistu?
(katintata, 24. maj 2020 14:32)

ha, cemu zurba;)

RO

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30)

Smejali smo se Daciji iz osamdesetih i devedesetih. A onda je Rumunija usla u EU. Zakljucak izvedite sami.

et'o

pre 3 godine

Meni ova Lada koja čiji je u prilogu foto malo podseća i asocira na ruskog medveda. Robusno i snažno.
(XXL, 24. maj 2020 14:28)
-------------------------------------------------------

Da, za razliku od severnoamerickog medveda, koji je mali, nikakav i rahitican.

volim pink, zadruge i pareve

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30)

Smejemo se mi mnogo čemu što nas posle lupi po glavi ili samo ispadnemo glupi

the_vampire

pre 3 godine

Lada grande nema veze sa dasterom. Ama baš. Možda ste se se malo loše informisali. Pre će se desiti da lada niva počne da liči na dastera. Zato što je reno sa njima u saradnji. Pogledajte malo ladu vestu puno delova je on renoa. Ko zna na prvi pogled će videti tihi ulazak renoa u ruska vozila. Što je naravno odlično. Još kad bi kod nas cena bila normalna, i servisi dobri...

Saul Goodman

pre 3 godine

Za Srbe, čim je rusko prelepo je... Nema tu šta da se čita, da se gleda, da se stvara objektivan utisak, jednostavno je uvlačenje Rusima vekovna disciplina...

neko

pre 3 godine

realno ako nasminkaju ladu nivu, dacia duster nema sta da trazi, barem na terenskom predelu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 24. maj 2020 14:21)

vozim na poslu dastera starog par godina, koji je sad u kvaru pa vozimo novu ladu nivu. recima se ne moze objasniti koliko je daster bolji auto, u svakom smislu

Kodeks

pre 3 godine

Loš auto u svakom pogledu.Niva je bila ok za teren zbog uskih guma ali kvalitet nula.Ove nove Lade imaju šansu samo na ruskom tržištu ili kod nekoga našeg rusofila.

Tabasco

pre 3 godine

Trebali bi na krov ugraditi PAM... pa da bude Lada sa PAM-om na krovu... skračeno LaPAM...PAT... ovisno od kalibra cijevi i vrste streljiva....

Иду дани...

pre 3 godine

Мени се рецимо овај нови стил Ладе баш свиђа.Једино што бих избацио у свему овоме је овај истакнути лим у облику слова X.Боде очи и квари цјелокупан утисак који је све у свему јако позитиван...
Нисам баш ни сигуран за овај нови изглед Ниве.То је теренско ауто.Нови дизајн ми изгледа превише осетљиво за тако нешто.Мораће да га разблаже и приближе старом.Сузуки Џимни је тренутно најбоља куповина за све којима је потребна таква врста аутомобила...

volim pink, zadruge i pareve

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30)

Smejemo se mi mnogo čemu što nas posle lupi po glavi ili samo ispadnemo glupi

RO

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30)

Smejali smo se Daciji iz osamdesetih i devedesetih. A onda je Rumunija usla u EU. Zakljucak izvedite sami.

et'o

pre 3 godine

Meni ova Lada koja čiji je u prilogu foto malo podseća i asocira na ruskog medveda. Robusno i snažno.
(XXL, 24. maj 2020 14:28)
-------------------------------------------------------

Da, za razliku od severnoamerickog medveda, koji je mali, nikakav i rahitican.

the_vampire

pre 3 godine

Lada grande nema veze sa dasterom. Ama baš. Možda ste se se malo loše informisali. Pre će se desiti da lada niva počne da liči na dastera. Zato što je reno sa njima u saradnji. Pogledajte malo ladu vestu puno delova je on renoa. Ko zna na prvi pogled će videti tihi ulazak renoa u ruska vozila. Što je naravno odlično. Još kad bi kod nas cena bila normalna, i servisi dobri...

neko

pre 3 godine

realno ako nasminkaju ladu nivu, dacia duster nema sta da trazi, barem na terenskom predelu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 24. maj 2020 14:21)

vozim na poslu dastera starog par godina, koji je sad u kvaru pa vozimo novu ladu nivu. recima se ne moze objasniti koliko je daster bolji auto, u svakom smislu

manje votke

pre 3 godine

Dvadeset sedmi tekst u zadnjih par godina o "novim modelima" Lade. A gde su ti modeli na trzistu?
(katintata, 24. maj 2020 14:32)

ha, cemu zurba;)

Saul Goodman

pre 3 godine

Za Srbe, čim je rusko prelepo je... Nema tu šta da se čita, da se gleda, da se stvara objektivan utisak, jednostavno je uvlačenje Rusima vekovna disciplina...

Tricerotops familiaris

pre 3 godine

Nova Vesta ... najbolji menjač na svetu Nisanov ...veome kvalitetno odradjen enterijer (roadrunner, 24. maj 2020 19:10)

Pobednik dana. Nema dalje. Otkriven najbolji menjac na svetu u LADI!!!

Иду дани...

pre 3 godine

Мени се рецимо овај нови стил Ладе баш свиђа.Једино што бих избацио у свему овоме је овај истакнути лим у облику слова X.Боде очи и квари цјелокупан утисак који је све у свему јако позитиван...
Нисам баш ни сигуран за овај нови изглед Ниве.То је теренско ауто.Нови дизајн ми изгледа превише осетљиво за тако нешто.Мораће да га разблаже и приближе старом.Сузуки Џимни је тренутно најбоља куповина за све којима је потребна таква врста аутомобила...

B. Z.

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dragi, 24. maj 2020 14:30)

Nije tacno. Smejemo se daciji kao automobilu zato sto je nesto najgore sto postoji u auto industriji. Zastarela renoova tehnologija, pocinje da se raspada posle 5 godina, jedan od nebezbednijih automobila, pruza vrv najmanje zadovoljstva u voznji... Ali dacijinoj fabrici zavidimo i svi ovde i kazemo to. Ne zato sto oni imaju ne znam kakve rezultate nego zato sto smo svesni koliko smo se mi ukanalili na fiatom 500l za koga skoro da i ne postoji potraznja.

roadrunner

pre 3 godine

Za ismevače, Lada je već neko vreme deo Reno-Nisan grupe.

Nova Vesta je od kad smo potpisali sa ZND bescarinsku zonu i za autobile posle dugo pregovora je trenuto best buy u odnosu cena-kvalitet na našem tržištu. Za ta pare ne može ni prići tako nešto - odličan Renoov motor, trenutno možda najbolji menjač na svetu Nisanov ( i u manualnoj i automatik verziji), francuski dizajn sa akcentom na robusnom, dupli pocinkovni lim, a prvi put veome kvalitetno odradjen enterijer i "plastika" u Ladi. I sve to opet novo za Ladu u veoma bogatoj opremi. Cross verzija za nekih 2 hiljade više ( oko 12k) izgleda vrhunski, i daleko bolja od Dačije duster.

Vozač

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30
Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Srećom još uvek nije dotle došlo da moram da je vozim, ali posle ove krize, nikad se ne zna. Čak i tada, ako je budem kupio, neću ubeđivati ljude oko sebe da sam prevario sistem i za malo para kupio super automobil, nego ću se truditi da zaradim za bolji.

Kodeks

pre 3 godine

Loš auto u svakom pogledu.Niva je bila ok za teren zbog uskih guma ali kvalitet nula.Ove nove Lade imaju šansu samo na ruskom tržištu ili kod nekoga našeg rusofila.

Gagi

pre 3 godine

Oni su za 50 god izbacili četiri modela, samo da podsetim.
1.Lada obična stara iz '70ih,
2.Lada obična novija iz '80ih.
3.Niva.
4.Kalina ili kako se već zove...

poštovalac ruske sofisticirane tehnologije

pre 3 godine

Meni ova Lada koja čiji je u prilogu foto malo podseća i asocira na ruskog medveda. Robusno i snažno.
(XXL, 24. maj 2020 14:28)

Meni više liči na Medvedeva

AH

pre 3 godine

Ja koliko znam, reno nissan grupa ima mali udeo u ladi, i samo je skoncentrisana na dizajn. Bio sam na ladinom sajtu,
Lada granta - ona je u klasi sa fabiom i daciom sandero, kosta oko 5000 evra urusiji, nova, ima klimu uz to i motor od 87 konja. Na primer, kod nas daciju sandero mozete kupiti za 8 500 evra, i to vez klime, sa motorom od 73 konja, a morate doplatitit za metalik boju jos 400 evra(inace, metalik boja se obavezno uzima ako ne ne kupujete auto za komercijalnu upotrebu).

Lada vesta golf klasa - u rusiji kosta oko 7000 evra sa klimom i motorom od 107 konja i sa metalik bojom. Imate fiat tipo u toj klasi kod bas za oko 11000 evra sa motorom od 95 konja, i plus doplata za boju 400 evra

Od lade dobijate najvise za pottosene pare

BMW

pre 3 godine

Sa gradskom potrosnjom na testu od 9,5 litara benzina, Lada Vesta nije ni malo jeftin prevoz, odnosno spada u najskuplji prevoz u momentalnoj ponudi novih vozila. Zato je ona na nivou egzotike u Srbiji, kupuju je samo lose informisani, ili neizlecivi ljubitelji zemlje porekla koji su svoju ljubav spremni da placaju visokim troskovima upotrebe, misleci da time vrse svoju podanicku duznost omiljenom proizvodjacu i zemlji porekla.
(Hemoglobin+, 25. maj 2020 13:41)

Onaj kome litar benzina tj 130 dinara na 100 km pravil razliku, taj svakako ne bi trebao da vozi.Trebace mu dobrih 10 godina stalne exloatacije da nadoknadi razliku ceni za neki slican model koji trosi manje. Bacih pogled na deklarisane vrednosti, vidim da jedan fiat tipo od 110 ks znaci nesto kao Lada trosi 8,5. A to je sve pod predpostavkom da ne lazu. Tako i za moj BMW kazu 10 po gradu ,a realnost je da je blizu 14. I dalje stojim iza onoga sto sam rekao da je lada optimalno vozilo za mnoge ljude. Greje,hladi,ima garanciju,jeftino odrzavanje, svu neophodnu tehnologiju i siguran sam da je otpornija na lose gorivo nego mnogi drugi proizvodjaci. papir je jedno,a realnost je nesto drugo. Dobar budget automobil.

Pegone

pre 3 godine

Super izgleda ,ali je najvaznija potrosnja !!!!
BTW meni su glavni likovi koji voze Dacia Duster ,jurcaju,ne gledaju na stop i sigurnosno odstojanje 5cm ....
Gori su od onih sa golfovima,bmw ili pandama.Barem ovi u Italiji.

Tricerotops familiaris

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo moguće da LADA ima dobar,ili čak, najbolji menjač?
Za model SAMARA,kako se kod nas zvao,menjač je razvio PORŠE,a Rusi ga pravili.....vozio sam krajem osamdesetih SAMARU i mogu ti potvrditi da je u to vreme imao bolju menjač od mnooogih auta. Kao golf "guzonja"!!! (tanasije, 25. maj 2020 07:16)

Ne moze, zato sto najbolji menjac kosta mnogo para, i zato sto se najbolji menjac ne stavlja u auto koji je pozicioniran na dnu, kao pandan raznim Dacijama i Fijatima. Cak i da je projetkovan od Japanaca, najbolji menjac zahteva skupe legure koje se ne stavljaju u auto od 7.000 Evra. Stvarno ste groteskno smesni svi vi koji gurate pricu o Ladi kao o ne znam kako dobrom autu, a iza se krije samo vase politicko opredeljenje naklonjeno zemlji porekla i nista vise.

BMW

pre 3 godine

Slutim da vecina komentatora nema zavrseno vise od srednje skole, pa se onda smedju ljudima koji konstruisu,planiraju, prodaju i na prvom mestu, proizvode. Lada je totalno ok za novac koji nudi. Ne treba svima automobil da bodu oci i zakucavjau se u kredite Verovali ili ne ima i penzionera, ljudi kojima je potreban pouzdan i jeftin prevoz, raznih firmi,kurira, itd.

asd

pre 3 godine

Ko se nije vozio u Nivi kroz pola metra snega po njivi i kroz sumu, a gledao je review na YouTube raznih fensi G klasa, X5 Q7 itd, neka se ne javlja...
Surivi terenac, koji moras znati voziti i koristiti sve njegove prednosti, a ne pustiti jalu brata i pun gas kroz naselje da klinke gledaju....

Radovan

pre 3 godine

Sve što vidite zadnjih godina u AVTOVAZ, platili su Rusi.
RENO je samo vlasnik 37,5% akcija firme AVTOVAZ, i samo su za to dali pare, a za sve što se tamo posle toga događa, nisu dali ni 1 dolar.
Rusi su kupili i platili preko 100 miliona $ kompletnu šasiju na kojoj je napravljen Logan, i to na žalost koriste danas, jer su potrošili svoje pare, i nisu koristili svoje znanje za projektovanje nove šasije i motora, odnosno potrošili su svoje vreme, a nisu uradili korisnu stvar za svoju fabriku.
To im je ogromna greška u koju ih je uvalio bivši generalni direktor.
Za razvoj modela Vesta, Rusi su dali 400 miliona $, dok su za prethodne modele trošili po 50 i 100 miliona $.
RENO nije dao ni dolar.
Cena razvoja modela Golf 8 košta 2 milijarde €. Eto vam razlike u "kvalitetu".
Kod Lade su kvarovi mnogo jeftiniji nego kod skupljih modela. Osnovna definicija fabrikanta.

Hemoglobin+

pre 3 godine

Verovali ili ne ima i penzionera, ljudi kojima je potreban pouzdan i jeftin prevoz, raznih firmi,kurira, itd.
(BMW, 25. maj 2020 12:52)

Sa gradskom potrosnjom na testu od 9,5 litara benzina, Lada Vesta nije ni malo jeftin prevoz, odnosno spada u najskuplji prevoz u momentalnoj ponudi novih vozila. Zato je ona na nivou egzotike u Srbiji, kupuju je samo lose informisani, ili neizlecivi ljubitelji zemlje porekla koji su svoju ljubav spremni da placaju visokim troskovima upotrebe, misleci da time vrse svoju podanicku duznost omiljenom proizvodjacu i zemlji porekla.

totalwar

pre 3 godine

Vesta i nije koncipirana kao gradski auto, već porodični sedan sa skoro 4.5 metra dužine, a tek to nije Cross verzija sa prtljažnim prostorom od 480/825. To je uostalom renoov benzinac. Uz doplatu od 600 evra, imate opciju fabrički ugradjenog gasnog uredjaja

dik

pre 3 godine

... Ko ovo kupuje, znam da kod nas ni državne firma više ne kupuju mada je bio lep kontrast, rukovodioci u audije i mercedese a radnici u lade i moskviče!

Ko se maca lati, od maca ce i poginuti

pre 3 godine

Trebali bi na krov ugraditi PAM... pa da bude Lada sa PAM-om na krovu... skračeno LaPAM...PAT... ovisno od kalibra cijevi i vrste streljiva....
(Tabasco, 24. maj 2020 14:57)

Cime se neki ljudi odusevljavaju, uzas. Bolest.

roadrunner

pre 3 godine

opšte je poznata stvar - u Srbiji a i po Jevropi svi voze Nissan, to je tako poznata stvar, zna svaki majstor Mile. Nissan prop'o, nisam čuo, ali mora da bidne, jer svi menjače promeniše. Japanci inače poznati po fušeraju, to ne prelazi ni 10 000 km bez da se ne raspadne

Tabasco

pre 3 godine

Trebali bi na krov ugraditi PAM... pa da bude Lada sa PAM-om na krovu... skračeno LaPAM...PAT... ovisno od kalibra cijevi i vrste streljiva....

et'o

pre 3 godine

@et'o misliš li na grizlija ili si sebe uporedio?
(XXL, 24. maj 2020 19:36)
-----------------------------------------------

Ne brini ti za mene, obrati paznju na sebe i potrazi pomoc. Te fantazije i mastarenja o ruskim medvedima... to je vec jedna zabrinjavajuca klinicka slika.

tanasije

pre 3 godine

Tricerotops familiaris, 24. maj 2020 21:09
Zašto ne bi bilo moguće da LADA ima dobar,ili čak, najbolji menjač?
Za model SAMARA,kako se kod nas zvao,menjač je razvio PORŠE,a Rusi ga pravili.....vozio sam krajem osamdesetih SAMARU i mogu ti potvrditi da je u to vreme imao bolju menjač od mnooogih auta. Kao golf "guzonja"!!!

WillyWonka

pre 3 godine

Hvala lijepo, nikad više. Dok se moralo, vozilo se, sad se više ne mora. Držim se one: nek je Njemačko pa makar i polovno, jer me tako iskustvo naučilo.
Ne pričam napamet, vozio sam tri lade, dvije limuzine i nivu, smeće do smeća.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Nissanov CVT menjač koji ugradjuju u mnoge svoje mode, opšte je poznata stvar, da je veoma lošeg kvaliteta, i da je ogroman broj ljudi morao da ga zameni.

Radovan

pre 3 godine

Ne moze, zato sto najbolji menjac kosta mnogo para, i zato sto se najbolji menjac ne stavlja u auto koji je pozicioniran na dnu, kao pandan raznim Dacijama i Fijatima. Cak i da je projetkovan od Japanaca, najbolji menjac zahteva skupe legure koje se ne stavljaju u auto od 7.000 Evra. Stvarno ste groteskno smesni svi vi koji gurate pricu o Ladi kao o ne znam kako dobrom autu, a iza se krije samo vase politicko opredeljenje naklonjeno zemlji porekla i nista vise.
(Tricerotops familiaris, 25. maj 2020 11:18)

Rusima, kvalitetne i takozvane skupe legure, nisu nikakav problem. Oni toga imaju previše i jeftino je.
Jedino je to skupo i problem Evropi jer nemaju rudno-mineralna bogatstva kakva imaju države bivšeg SSSR i Severna Koreja.
Kvalitet menjača ne određuje cenovni rang auta već visina obrtnog momenta koji treba da se prenese.

Da se koriste ruske procedure za merenje potrošnje goriva, svi auti bi imali povećanu potrošnju u odnosu na sadašnje procedure.

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Ko se nije vozio u Nivi kroz pola metra snega po njivi i kroz sumu, a gledao je review na YouTube raznih fensi G klasa, X5 Q7 itd, neka se ne javlja...
Surivi terenac, koji moras znati voziti i koristiti sve njegove prednosti, a ne pustiti jalu brata i pun gas kroz naselje da klinke gledaju....
@asd

Kad neko u komentar u istu recenicu uporedi Nivu, Gklasu i X5,Q7 tesko da ga mozes od bilo cega odgovoriti.

Kao desetogodisnji vlasnik Nive sa bar 50 hiljada po makadamu i blatu mogu da potvrdim da kome treba takav auto po selu za te pare je ok ali da je ona ultimativno prohodna i bolja od Gklase, Jeep-a kockice, Kuzera i slicnih dzipova trebalo bi da bas budem glup.
Ja sam stalno zezao drugara za Jeepom da je Niva socijalisticki auto za prave ljude i da uvek u njoj imam drugare koji ce da me malo poguraju kroz blato i da sa njima popijem pivo a da otudjeni kapitalisti bez prijatelja moraju da kupuju Jeep-a jer namaju drugare da ih poguraju.
Cak mogu da kazem da je Niva iako ima reduktor i blokadu diferencijala po prohodnosti u klasi RAVa i Forestera koji samo imaju AWD 4x4.

Smuleco

pre 3 godine

Uzgred, nemojte da se smejete Ladama i Rusima.. Mi ni za 100 godina nećemo umeti sami da napravimo auto!
P. S. Ne računam Fiat 500L, koji se samo sklapa kod nas, jer je radna snaga jeftinija nego kineska.

HanSolo

pre 3 godine

Uzgred, nemojte da se smejete Ladama i Rusima.. Mi ni za 100 godina nećemo umeti sami da napravimo auto!
P. S. Ne računam Fiat 500L, koji se samo sklapa kod nas, jer je radna snaga jeftinija nego kineska.
(Smuleco, 29. maj 2020 10:15)

Pa Lada je francuski Renault..
Rusi ne umeju ni da naprave tenk koji ide sa svojom mašinom, nego mora stari ruski tenk da ga vuče..

Иду дани...

pre 3 godine

Мени се рецимо овај нови стил Ладе баш свиђа.Једино што бих избацио у свему овоме је овај истакнути лим у облику слова X.Боде очи и квари цјелокупан утисак који је све у свему јако позитиван...
Нисам баш ни сигуран за овај нови изглед Ниве.То је теренско ауто.Нови дизајн ми изгледа превише осетљиво за тако нешто.Мораће да га разблаже и приближе старом.Сузуки Џимни је тренутно најбоља куповина за све којима је потребна таква врста аутомобила...

Saul Goodman

pre 3 godine

Za Srbe, čim je rusko prelepo je... Nema tu šta da se čita, da se gleda, da se stvara objektivan utisak, jednostavno je uvlačenje Rusima vekovna disciplina...

Gagi

pre 3 godine

Oni su za 50 god izbacili četiri modela, samo da podsetim.
1.Lada obična stara iz '70ih,
2.Lada obična novija iz '80ih.
3.Niva.
4.Kalina ili kako se već zove...

B. Z.

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dragi, 24. maj 2020 14:30)

Nije tacno. Smejemo se daciji kao automobilu zato sto je nesto najgore sto postoji u auto industriji. Zastarela renoova tehnologija, pocinje da se raspada posle 5 godina, jedan od nebezbednijih automobila, pruza vrv najmanje zadovoljstva u voznji... Ali dacijinoj fabrici zavidimo i svi ovde i kazemo to. Ne zato sto oni imaju ne znam kakve rezultate nego zato sto smo svesni koliko smo se mi ukanalili na fiatom 500l za koga skoro da i ne postoji potraznja.

Kodeks

pre 3 godine

Loš auto u svakom pogledu.Niva je bila ok za teren zbog uskih guma ali kvalitet nula.Ove nove Lade imaju šansu samo na ruskom tržištu ili kod nekoga našeg rusofila.

Hemoglobin+

pre 3 godine

Verovali ili ne ima i penzionera, ljudi kojima je potreban pouzdan i jeftin prevoz, raznih firmi,kurira, itd.
(BMW, 25. maj 2020 12:52)

Sa gradskom potrosnjom na testu od 9,5 litara benzina, Lada Vesta nije ni malo jeftin prevoz, odnosno spada u najskuplji prevoz u momentalnoj ponudi novih vozila. Zato je ona na nivou egzotike u Srbiji, kupuju je samo lose informisani, ili neizlecivi ljubitelji zemlje porekla koji su svoju ljubav spremni da placaju visokim troskovima upotrebe, misleci da time vrse svoju podanicku duznost omiljenom proizvodjacu i zemlji porekla.

Milos Radunkovic

pre 3 godine

Nissanov CVT menjač koji ugradjuju u mnoge svoje mode, opšte je poznata stvar, da je veoma lošeg kvaliteta, i da je ogroman broj ljudi morao da ga zameni.

Tricerotops familiaris

pre 3 godine

Nova Vesta ... najbolji menjač na svetu Nisanov ...veome kvalitetno odradjen enterijer (roadrunner, 24. maj 2020 19:10)

Pobednik dana. Nema dalje. Otkriven najbolji menjac na svetu u LADI!!!

Tricerotops familiaris

pre 3 godine

Zašto ne bi bilo moguće da LADA ima dobar,ili čak, najbolji menjač?
Za model SAMARA,kako se kod nas zvao,menjač je razvio PORŠE,a Rusi ga pravili.....vozio sam krajem osamdesetih SAMARU i mogu ti potvrditi da je u to vreme imao bolju menjač od mnooogih auta. Kao golf "guzonja"!!! (tanasije, 25. maj 2020 07:16)

Ne moze, zato sto najbolji menjac kosta mnogo para, i zato sto se najbolji menjac ne stavlja u auto koji je pozicioniran na dnu, kao pandan raznim Dacijama i Fijatima. Cak i da je projetkovan od Japanaca, najbolji menjac zahteva skupe legure koje se ne stavljaju u auto od 7.000 Evra. Stvarno ste groteskno smesni svi vi koji gurate pricu o Ladi kao o ne znam kako dobrom autu, a iza se krije samo vase politicko opredeljenje naklonjeno zemlji porekla i nista vise.

Tabasco

pre 3 godine

Trebali bi na krov ugraditi PAM... pa da bude Lada sa PAM-om na krovu... skračeno LaPAM...PAT... ovisno od kalibra cijevi i vrste streljiva....

Ko se maca lati, od maca ce i poginuti

pre 3 godine

Trebali bi na krov ugraditi PAM... pa da bude Lada sa PAM-om na krovu... skračeno LaPAM...PAT... ovisno od kalibra cijevi i vrste streljiva....
(Tabasco, 24. maj 2020 14:57)

Cime se neki ljudi odusevljavaju, uzas. Bolest.

roadrunner

pre 3 godine

Za ismevače, Lada je već neko vreme deo Reno-Nisan grupe.

Nova Vesta je od kad smo potpisali sa ZND bescarinsku zonu i za autobile posle dugo pregovora je trenuto best buy u odnosu cena-kvalitet na našem tržištu. Za ta pare ne može ni prići tako nešto - odličan Renoov motor, trenutno možda najbolji menjač na svetu Nisanov ( i u manualnoj i automatik verziji), francuski dizajn sa akcentom na robusnom, dupli pocinkovni lim, a prvi put veome kvalitetno odradjen enterijer i "plastika" u Ladi. I sve to opet novo za Ladu u veoma bogatoj opremi. Cross verzija za nekih 2 hiljade više ( oko 12k) izgleda vrhunski, i daleko bolja od Dačije duster.

roadrunner

pre 3 godine

opšte je poznata stvar - u Srbiji a i po Jevropi svi voze Nissan, to je tako poznata stvar, zna svaki majstor Mile. Nissan prop'o, nisam čuo, ali mora da bidne, jer svi menjače promeniše. Japanci inače poznati po fušeraju, to ne prelazi ni 10 000 km bez da se ne raspadne

the_vampire

pre 3 godine

Lada grande nema veze sa dasterom. Ama baš. Možda ste se se malo loše informisali. Pre će se desiti da lada niva počne da liči na dastera. Zato što je reno sa njima u saradnji. Pogledajte malo ladu vestu puno delova je on renoa. Ko zna na prvi pogled će videti tihi ulazak renoa u ruska vozila. Što je naravno odlično. Još kad bi kod nas cena bila normalna, i servisi dobri...

et'o

pre 3 godine

Meni ova Lada koja čiji je u prilogu foto malo podseća i asocira na ruskog medveda. Robusno i snažno.
(XXL, 24. maj 2020 14:28)
-------------------------------------------------------

Da, za razliku od severnoamerickog medveda, koji je mali, nikakav i rahitican.

et'o

pre 3 godine

@et'o misliš li na grizlija ili si sebe uporedio?
(XXL, 24. maj 2020 19:36)
-----------------------------------------------

Ne brini ti za mene, obrati paznju na sebe i potrazi pomoc. Te fantazije i mastarenja o ruskim medvedima... to je vec jedna zabrinjavajuca klinicka slika.

BMW

pre 3 godine

Slutim da vecina komentatora nema zavrseno vise od srednje skole, pa se onda smedju ljudima koji konstruisu,planiraju, prodaju i na prvom mestu, proizvode. Lada je totalno ok za novac koji nudi. Ne treba svima automobil da bodu oci i zakucavjau se u kredite Verovali ili ne ima i penzionera, ljudi kojima je potreban pouzdan i jeftin prevoz, raznih firmi,kurira, itd.

WillyWonka

pre 3 godine

Hvala lijepo, nikad više. Dok se moralo, vozilo se, sad se više ne mora. Držim se one: nek je Njemačko pa makar i polovno, jer me tako iskustvo naučilo.
Ne pričam napamet, vozio sam tri lade, dvije limuzine i nivu, smeće do smeća.

Pegone

pre 3 godine

Super izgleda ,ali je najvaznija potrosnja !!!!
BTW meni su glavni likovi koji voze Dacia Duster ,jurcaju,ne gledaju na stop i sigurnosno odstojanje 5cm ....
Gori su od onih sa golfovima,bmw ili pandama.Barem ovi u Italiji.

asd

pre 3 godine

Ko se nije vozio u Nivi kroz pola metra snega po njivi i kroz sumu, a gledao je review na YouTube raznih fensi G klasa, X5 Q7 itd, neka se ne javlja...
Surivi terenac, koji moras znati voziti i koristiti sve njegove prednosti, a ne pustiti jalu brata i pun gas kroz naselje da klinke gledaju....

BMW

pre 3 godine

Sa gradskom potrosnjom na testu od 9,5 litara benzina, Lada Vesta nije ni malo jeftin prevoz, odnosno spada u najskuplji prevoz u momentalnoj ponudi novih vozila. Zato je ona na nivou egzotike u Srbiji, kupuju je samo lose informisani, ili neizlecivi ljubitelji zemlje porekla koji su svoju ljubav spremni da placaju visokim troskovima upotrebe, misleci da time vrse svoju podanicku duznost omiljenom proizvodjacu i zemlji porekla.
(Hemoglobin+, 25. maj 2020 13:41)

Onaj kome litar benzina tj 130 dinara na 100 km pravil razliku, taj svakako ne bi trebao da vozi.Trebace mu dobrih 10 godina stalne exloatacije da nadoknadi razliku ceni za neki slican model koji trosi manje. Bacih pogled na deklarisane vrednosti, vidim da jedan fiat tipo od 110 ks znaci nesto kao Lada trosi 8,5. A to je sve pod predpostavkom da ne lazu. Tako i za moj BMW kazu 10 po gradu ,a realnost je da je blizu 14. I dalje stojim iza onoga sto sam rekao da je lada optimalno vozilo za mnoge ljude. Greje,hladi,ima garanciju,jeftino odrzavanje, svu neophodnu tehnologiju i siguran sam da je otpornija na lose gorivo nego mnogi drugi proizvodjaci. papir je jedno,a realnost je nesto drugo. Dobar budget automobil.

tanasije

pre 3 godine

Tricerotops familiaris, 24. maj 2020 21:09
Zašto ne bi bilo moguće da LADA ima dobar,ili čak, najbolji menjač?
Za model SAMARA,kako se kod nas zvao,menjač je razvio PORŠE,a Rusi ga pravili.....vozio sam krajem osamdesetih SAMARU i mogu ti potvrditi da je u to vreme imao bolju menjač od mnooogih auta. Kao golf "guzonja"!!!

RO

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30)

Smejali smo se Daciji iz osamdesetih i devedesetih. A onda je Rumunija usla u EU. Zakljucak izvedite sami.

Radovan

pre 3 godine

Ne moze, zato sto najbolji menjac kosta mnogo para, i zato sto se najbolji menjac ne stavlja u auto koji je pozicioniran na dnu, kao pandan raznim Dacijama i Fijatima. Cak i da je projetkovan od Japanaca, najbolji menjac zahteva skupe legure koje se ne stavljaju u auto od 7.000 Evra. Stvarno ste groteskno smesni svi vi koji gurate pricu o Ladi kao o ne znam kako dobrom autu, a iza se krije samo vase politicko opredeljenje naklonjeno zemlji porekla i nista vise.
(Tricerotops familiaris, 25. maj 2020 11:18)

Rusima, kvalitetne i takozvane skupe legure, nisu nikakav problem. Oni toga imaju previše i jeftino je.
Jedino je to skupo i problem Evropi jer nemaju rudno-mineralna bogatstva kakva imaju države bivšeg SSSR i Severna Koreja.
Kvalitet menjača ne određuje cenovni rang auta već visina obrtnog momenta koji treba da se prenese.

Da se koriste ruske procedure za merenje potrošnje goriva, svi auti bi imali povećanu potrošnju u odnosu na sadašnje procedure.

neko

pre 3 godine

realno ako nasminkaju ladu nivu, dacia duster nema sta da trazi, barem na terenskom predelu!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (marko, 24. maj 2020 14:21)

vozim na poslu dastera starog par godina, koji je sad u kvaru pa vozimo novu ladu nivu. recima se ne moze objasniti koliko je daster bolji auto, u svakom smislu

Vozač

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30
Ne cveta cveće ni u njino preduzeće više. Srećom još uvek nije dotle došlo da moram da je vozim, ali posle ove krize, nikad se ne zna. Čak i tada, ako je budem kupio, neću ubeđivati ljude oko sebe da sam prevario sistem i za malo para kupio super automobil, nego ću se truditi da zaradim za bolji.

AH

pre 3 godine

Ja koliko znam, reno nissan grupa ima mali udeo u ladi, i samo je skoncentrisana na dizajn. Bio sam na ladinom sajtu,
Lada granta - ona je u klasi sa fabiom i daciom sandero, kosta oko 5000 evra urusiji, nova, ima klimu uz to i motor od 87 konja. Na primer, kod nas daciju sandero mozete kupiti za 8 500 evra, i to vez klime, sa motorom od 73 konja, a morate doplatitit za metalik boju jos 400 evra(inace, metalik boja se obavezno uzima ako ne ne kupujete auto za komercijalnu upotrebu).

Lada vesta golf klasa - u rusiji kosta oko 7000 evra sa klimom i motorom od 107 konja i sa metalik bojom. Imate fiat tipo u toj klasi kod bas za oko 11000 evra sa motorom od 95 konja, i plus doplata za boju 400 evra

Od lade dobijate najvise za pottosene pare

manje votke

pre 3 godine

Dvadeset sedmi tekst u zadnjih par godina o "novim modelima" Lade. A gde su ti modeli na trzistu?
(katintata, 24. maj 2020 14:32)

ha, cemu zurba;)

poštovalac ruske sofisticirane tehnologije

pre 3 godine

Meni ova Lada koja čiji je u prilogu foto malo podseća i asocira na ruskog medveda. Robusno i snažno.
(XXL, 24. maj 2020 14:28)

Meni više liči na Medvedeva

Radovan

pre 3 godine

Sve što vidite zadnjih godina u AVTOVAZ, platili su Rusi.
RENO je samo vlasnik 37,5% akcija firme AVTOVAZ, i samo su za to dali pare, a za sve što se tamo posle toga događa, nisu dali ni 1 dolar.
Rusi su kupili i platili preko 100 miliona $ kompletnu šasiju na kojoj je napravljen Logan, i to na žalost koriste danas, jer su potrošili svoje pare, i nisu koristili svoje znanje za projektovanje nove šasije i motora, odnosno potrošili su svoje vreme, a nisu uradili korisnu stvar za svoju fabriku.
To im je ogromna greška u koju ih je uvalio bivši generalni direktor.
Za razvoj modela Vesta, Rusi su dali 400 miliona $, dok su za prethodne modele trošili po 50 i 100 miliona $.
RENO nije dao ni dolar.
Cena razvoja modela Golf 8 košta 2 milijarde €. Eto vam razlike u "kvalitetu".
Kod Lade su kvarovi mnogo jeftiniji nego kod skupljih modela. Osnovna definicija fabrikanta.

dik

pre 3 godine

... Ko ovo kupuje, znam da kod nas ni državne firma više ne kupuju mada je bio lep kontrast, rukovodioci u audije i mercedese a radnici u lade i moskviče!

HanSolo

pre 3 godine

Uzgred, nemojte da se smejete Ladama i Rusima.. Mi ni za 100 godina nećemo umeti sami da napravimo auto!
P. S. Ne računam Fiat 500L, koji se samo sklapa kod nas, jer je radna snaga jeftinija nego kineska.
(Smuleco, 29. maj 2020 10:15)

Pa Lada je francuski Renault..
Rusi ne umeju ni da naprave tenk koji ide sa svojom mašinom, nego mora stari ruski tenk da ga vuče..

Aleksa Pufta

pre 3 godine

Ko se nije vozio u Nivi kroz pola metra snega po njivi i kroz sumu, a gledao je review na YouTube raznih fensi G klasa, X5 Q7 itd, neka se ne javlja...
Surivi terenac, koji moras znati voziti i koristiti sve njegove prednosti, a ne pustiti jalu brata i pun gas kroz naselje da klinke gledaju....
@asd

Kad neko u komentar u istu recenicu uporedi Nivu, Gklasu i X5,Q7 tesko da ga mozes od bilo cega odgovoriti.

Kao desetogodisnji vlasnik Nive sa bar 50 hiljada po makadamu i blatu mogu da potvrdim da kome treba takav auto po selu za te pare je ok ali da je ona ultimativno prohodna i bolja od Gklase, Jeep-a kockice, Kuzera i slicnih dzipova trebalo bi da bas budem glup.
Ja sam stalno zezao drugara za Jeepom da je Niva socijalisticki auto za prave ljude i da uvek u njoj imam drugare koji ce da me malo poguraju kroz blato i da sa njima popijem pivo a da otudjeni kapitalisti bez prijatelja moraju da kupuju Jeep-a jer namaju drugare da ih poguraju.
Cak mogu da kazem da je Niva iako ima reduktor i blokadu diferencijala po prohodnosti u klasi RAVa i Forestera koji samo imaju AWD 4x4.

volim pink, zadruge i pareve

pre 3 godine

smejali ste se daciji a danas u Nemačkoj je sve više voze.
(dragi, 24. maj 2020 14:30)

Smejemo se mi mnogo čemu što nas posle lupi po glavi ili samo ispadnemo glupi

totalwar

pre 3 godine

Vesta i nije koncipirana kao gradski auto, već porodični sedan sa skoro 4.5 metra dužine, a tek to nije Cross verzija sa prtljažnim prostorom od 480/825. To je uostalom renoov benzinac. Uz doplatu od 600 evra, imate opciju fabrički ugradjenog gasnog uredjaja

Smuleco

pre 3 godine

Uzgred, nemojte da se smejete Ladama i Rusima.. Mi ni za 100 godina nećemo umeti sami da napravimo auto!
P. S. Ne računam Fiat 500L, koji se samo sklapa kod nas, jer je radna snaga jeftinija nego kineska.