Utorak, 18.02.2020.

08:51

Koji grad u Srbiji ima najviše automobila po glavi stanovnika

Izvor: Izvor: Tanjug

Koji grad u Srbiji ima najviše automobila po glavi stanovnika IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Toni Dimov

pre 4 godine

Ne mogu bre vodu da nam nose ni Cacak a kamo li neki drugi grad u automobilima po broju stanovnika, Dimitrovgrad je najjači ,ne vozimo na nase table pa se mozda zato ne brojimo,neko ima i po 5 kola ispred kuce

милан

pre 4 godine

A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.
(The Spatula, 18. februar 2020 15:06)
Грејање плаћамо целе године око 7000 дианара сваки месец. Градски бус у Новом Саду плаћа па сигурно 95% Новосађана јер је овде, замисли срамота, не платити карту. Месечна маркица је око 3000 динара ако се не варам. Немам је јер возим по граду бајс, а кола кад идем ван града, а то је често. Не знам одакле ти инфо да нам је градски превоз бесплатан. Ми смо јавни градски превоз увели још 1912. године и увек се плаћао.

pers

pre 4 godine

Kad bi se radio tehnicki bas strvarno kako je u D ili CH ostalo bi na ulici samo 20 % automobila. Komsa preko puta mehanicar od njega cuo.

Somborac

pre 4 godine

Čačak ima oko 73.000 stanovnika, a opština oko 115.000 po popisu iz 2011, znači sad značajno manje. Ako je statistika za opštinu o.k, ali u naslovu i tekstu piše grad.

Čačanin

pre 4 godine

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara.
(123, 18. februar 2020 16:35)

beograd uplati vise pdv-a u drzavnu kasu nego cela sumadija...
(laki topalovic, 18. februar 2020 20:29)


Naravno, kad Srbija uvozi sve i svašta, a sve firme za uvoz su u Beogradu. Pa samo ove kineske radnje u Srbiji koliko robe imaju u prometu, a sve to prođe kroz nekoliko firmu za uvoz u Beogradu.

Kad pričamo o porezima i doprinosima na plate, normalno da će Beograd imati veći doprinos republičkom budžetu, kad su svi javni službenici sa najvišim platama upravo u Beogradu, počevši od političara, preko direktora državnih preduzeća pa do oficira vojske i svih drugih koji su visoko poiziconirani i imaju zbog toga visoke plate. Samo na primeru vojske se vidi razlika, jer u Čačku su ostale 2 prazne kasarne u kojima ima jedan oficir i nekoliko vojnika po ugovoru koji ih čuvaju, a ranije je bilo preko 100 oficira i podoficira.


A za broj automobila... u Čačku je još veći broj vozila, jer ovde ima dosta automobila registrovanih na firme sa centrom u Beogradu (trgovina, distribucija robe, i sl.), kao i vozila koja su kupljena na lizing (uglavnom komercijalna vozila).

Gradski prevoz ima na 10-15 minuta samo na jednoj trasi, što je u špicu premalo, pa zato ljudi idu autom, a i presedanje otežano zbog toga što na drugim linijama idu na sat, nema na 3-5 minuta kao u BG.

Металостругар

pre 4 godine

Каже уважени господин да је Београд најпродуктивнији у Србији, и да доприноси БДП-у са 40%. Када се привредно друштво из Београда задужи са 10 милиона евра, да би напрасно "пропало", БДП јесте порастао за 10 милиона евра, само... о каквој продуктивности ту може бити речи??? Цела Србија зна да је Београд идеално место да се нешто прода и потроши, нема ту производње... Продуктивност је, изворно, способност да се нешто произведе, а трговина, задуживање, глума, певање, шутирање лопте НИШТА не производе. Коментар наравно НЕЋЕ бити објављен зато што не одговара захтевима модерности, а то што је у складу са економском науком нема никакве везе. Јесам ли у праву???

laki topalovic

pre 4 godine

@Металостругар, 18. februar 2020 20:02)

beograd uplati vise pdv-a u drzavnu kasu nego cela sumadija...a sto se tice proizvodnje... pa gde si video u svetu u urbanim mestima fabrike?

Nebojsa

pre 4 godine

Kao i uvek, komentari zanimljiviji od teksta.
Cacak je uvek imao veliki br.automobila u odnosu na br.stanovnika.
Razlozi za to su brojni, a vec i navedeni u komentarima- los gradski prevoz, udaljenost radnog mesta, potrebe, sujeta, prilican br.firmi, taksista, auto kuca...
U Cacku ne mozes sa kraja na kraj grada gradskim prevozom, nema direktnih linija, nema polazaka...jos ako si iz okolnih prigradskih naselja i sela situacija je jos gora. Dakle bez automobila ne mozes.
Sa druge strane moj Cacak je takva sredina da MORAS da imas sve jer kako drukce da ljudi vide da si uspeo u zivotu. Sujeta i kompleksi.
Taksi i rent a car vozila na svakom koraku. I ko ne vozi ili nema auto, ima ko da ga vozi ili da mu izda auto.
Firme sa 10-20 putnickih automobila nisu retkost.
Itd, itd...
Glavni problem je nedostatak parkinga. U centru Cacka NEMA slobodnih parking mesta, a nema ni javne garaze. Parking servis je dao sve od sebe, svaki sokak i ledina dobio je obelezena parking mesta koja se placaju, i opet nedovoljno.

Marko

pre 4 godine

Ja koliko znam baš veliki broj ljudi koristi bicikle u Čačku, jer je ceo grad ravan pa je pogodan za njih, prođite po lepom vremenu i videćete da je situacija skoro kao u Vojvodini Moguće da ima najveći broj vozila po glavi ali siguran sam da nisu među onima koji ih najviše koriste.

The Spatula

pre 4 godine

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara. Drugo, grejanje stana od 50m2 košta 6500 rsd mesečno, svih 12 meseci. Preskupo. GSP finansira grad iz sopstvenog budžeta, kartu plaća solidno visok procenat ljudi za naše uslove. Mislim da treba lagano da završavamo sa tom pričom kako je u Beogradu milina, a ništa se ne radi.
(123, 18. februar 2020 16:35)

Pre svega, ja ti odgovorno tvrid da svaka jaca firma u Cacku, mora ima poslovnicu u Bg, gde odlaze pare, a mozes da proveris koliko je grejanje u Cacku za stan od 50 kvadrata. Drugo, proveri koliko para ima med sestea u Bg a koliko u Ca. Koliku platu ima Dr u Bg a koliko u Ca, profesor itd. Pod tri, nemam ja nista protiv vas iz Bg, ali ne mozete kukati na nas sto nemamo nista, naspram vas sto imate sve. I ne mozemo svi ziveti u Bg, a i ne zelimo svi da zivimo tamo. Asto se tice jos necega, kad god sam otisao vikendom do Bg, svi kafići su vam puni, svo trzni centri o setalista su vam puna. Prijatelju, u Cacku mozes nabrojati na prste koliko kafica radi kao jedan vas. O trznim centrima da ne pricam, ne znas da li se pre otvorio ili zatvorio.

123

pre 4 godine

A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (The Spatula, 18. februar 2020 15:06)

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara. Drugo, grejanje stana od 50m2 košta 6500 rsd mesečno, svih 12 meseci. Preskupo. GSP finansira grad iz sopstvenog budžeta, kartu plaća solidno visok procenat ljudi za naše uslove. Mislim da treba lagano da završavamo sa tom pričom kako je u Beogradu milina, a ništa se ne radi.

Goran

pre 4 godine

Nemojte zaboraviti da je u Cacku glavni importer za Skoda vozila ,pa samim tim ,mnoga registrovana vozila idu na flotnu prodaju i da je sam vlasnik tih vozila Autocacak . Uglavnom Banke i lizing kuce uzimaju gro vozila , samim tim ispadne da ih mnogo registrovanih .

The Spatula

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)

Najveci problem u Cacku, je taj sto nema gotovo nikakvog gradskog prevoza. Ljudi se ne mogu pouzdati kad ce i da li ce naici uopste autobus. A da ne pricam o mnogima koji rade u GM i koji putuju godinama u isti. Pogotovo oni kojo se vracaju iz druge smene. Tako da vas ne cudi toliki broj automobila. Nekad je u velikim firmama radilo po dvoje, troje iz kuce. Sad su sve te firme pogasene, pa kud koji mili moji. A i vreme je bezvezno doslo, ne moze brat sa bratom, kako bi mogao komsija sa komsijom,pa jos da putuje na posao. Zlo se uvuklo u ljude.

The Spatula

pre 4 godine

Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)
A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.

ja

pre 4 godine

Ovi podaci nisu tačni, jer je neko gledao podatke o registrovanim automobilima samo po registracionim okruzima (i to, verovatno, samo za registracione okruge koji odgovaraju teritoriji jedne opštine/grada - teško mi je da zamislim da ima više ČA registracija po glavi stanovnika, nego UE, PŽ ili NS, jer ČA imaju vozila samo iz Čačka, a ovi ostali registruju za celokupan svoj upravni okrug). Inače, već godinama se u medijima provlači članak o tome kako najsiromašnija opština ima najveći broj automobila - na teritoriji opštine Kuršumlija, koja ima oko 19.000 stanovnika, registrovano je 6.500 automobila, po podacima saobraćajne policije, što je daleko više nego 33.000 automobila na 111.000 (tačnije, 115.000, po podacima sa popisa) stanovnika.

Od dve pravim čet'ri

pre 4 godine

Ih gde "grebići" da se voze javnim prevozom. Pa njima je to ispod časti. Morate malo razumeti lokalne mentalitete po Srbiji.

neko ko zna

pre 4 godine

Zar nije Obrenovac, na 80 hiljada stanovnika ima oko 36 hiljada automobila
(Rajko, 18. februar 2020 10:28)

Ma jes, ima 800 000 stanovnika, a Smederevo milion, malo manji je Požarevac

Totti

pre 4 godine

Za Milosa. U clanku pise ovako:"Tako, u 2018. godini na teritoriji grada na Moravi registrovano je oko 33.000 automobila, a prema poslednjem popisu Čačak je imao nešto više od 111.000 stanovnika". Prema tome, trebali su napisati Cacak kao opstina. A svi podaci su danas i vise nego dostupni.

Milos

pre 4 godine

"Čačak ima 72000 stanovnika.Malo se raspitajte.
(Totti, 18. februar 2020 11:22)"
Raspitaj se ti...grad Cacak, ima 72 ili koliko vec hiljada stanovnika, a opstina (ovde se glada opstina, jer se automobili registruju na nivou opstine) ima 117000 stanovnika. Poseti vikipediju ili nadji na stranicama Zavoda za statistiku....

download

pre 4 godine

Димитровград. Свака породица има по 4 аутомобила. 1 ауто на српске таблице а 3 на бугарске.

goxy

pre 4 godine

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ča Guevara, 18. februar 2020 10:23)
Planina je i dalje prelepa, osim onog haosa zvanog mesto Zlatibor. A to nisu napravili Beogradjani ni Novosadjani nego upravo lokalci, lokalna samouprava koja je to dozvolila i drzava koja cuti. Vama je uvek neko drugi kriv. I zamisli ne odsedamo svi u mestu Zlatibor, vec u selima okolo jer nam je dosta guzve kod kuce. Samo da izgrade autoput pa eto niko nece voziti tvojom magistralom, pa vi uzivajte sami sa najvise kola po glavistanovnika i uzivajte u svojoj pakosti..

Синови издате Србије

pre 4 godine

Средином 80' је Трстеник имао највише аутомобила по броју становника!!! Тих година је једне године(дал 83' не држите ме за реч за годину) и била најбогатија општина! Ко не разуме само ћу да кажем Прва Петолетка! А редовно је био у топ 5 па и у топ 3!

borivoje surdilovic

pre 4 godine

nebitan podatak....u mojojvulici na zvezdari mozes videti mnoge tablice pa i bugaske....ljudi registruju kola na svoju adresu u cacku a zive u bgd....prebrojte ta klla u cacku....nema ih 33.000 glavu na panj ako nisam u pravu.

VP

pre 4 godine

Da, ali zato Beograd ubedljivo ima najvise novih automobila po glavi stanovnika. To nesto govori, zar ne.
(Srbijanac, 18. februar 2020 10:09)

Govori surovu istinu da svako ko zaradi neke pare u unutrašnjosti (ružan izraz, bg baš i nije spoljašnjost), odmah kupuje nekretninu u bg kao dokaz elite i registruje auto na bg table kao statusni simbol. Beograd nikad nije imao 2 miliona stanovnika, 1,6 miliona je maksimum, od 90ti na ovamo otišlo je preko 300.000 stanovnika, a, stanovništvo se nije smanjilo.

милан

pre 4 godine

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.
(Ča Guevara, 18. februar 2020 10:23)
Ма је ли? Оћете да зарадите а нећете туристе? Па управо пише да ви имате највише аутомобила. Пређите мало на бицикле као ми Новосађани, бићете здравији и мало мање надрндани на туристе.

veverac

pre 4 godine

Нисте навели о ком се колики је број аутомобила по глави становника? Џабе цео чланак.
(НИСТЕ НАВЕЛИ БРОЈ, 18. februar 2020 10:29)

Da ti pomognem, pošto vidim da matematiku nisi voleo... imaš X imaš Y, a podatak koji ti treba dobiješ deljenjem dve poznate.

BOJ

pre 4 godine

zlatno doba, 17.5 god star auto. a guzve su jer za 500 evra ljudi kupuju "vozila". kada bi radio tehn pregled kako treba smanjio bi se broj vozila za 30%.

НИСТЕ НАВЕЛИ БРОЈ

pre 4 godine

Нисте навели о ком се колики је број аутомобила по глави становника? Џабе цео чланак.

M4R3

pre 4 godine

Cacak je i u sfrj imao puno automobila po glavi stanovnika. Posle Maribora najvise.
(bivsi cacanin, 18. februar 2020 10:12)

Posle Maribora, Kruševac je imao najveći broj automobila po stanovniku. S tim da je Čačak sada više od decenije unazad uveliko zatrpaniji. Gotovo da svi voze.

Ča Guevara

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.

милан

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.

Ča Guevara

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.

BOJ

pre 4 godine

zlatno doba, 17.5 god star auto. a guzve su jer za 500 evra ljudi kupuju "vozila". kada bi radio tehn pregled kako treba smanjio bi se broj vozila za 30%.

милан

pre 4 godine

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.
(Ča Guevara, 18. februar 2020 10:23)
Ма је ли? Оћете да зарадите а нећете туристе? Па управо пише да ви имате највише аутомобила. Пређите мало на бицикле као ми Новосађани, бићете здравији и мало мање надрндани на туристе.

VP

pre 4 godine

Da, ali zato Beograd ubedljivo ima najvise novih automobila po glavi stanovnika. To nesto govori, zar ne.
(Srbijanac, 18. februar 2020 10:09)

Govori surovu istinu da svako ko zaradi neke pare u unutrašnjosti (ružan izraz, bg baš i nije spoljašnjost), odmah kupuje nekretninu u bg kao dokaz elite i registruje auto na bg table kao statusni simbol. Beograd nikad nije imao 2 miliona stanovnika, 1,6 miliona je maksimum, od 90ti na ovamo otišlo je preko 300.000 stanovnika, a, stanovništvo se nije smanjilo.

милан

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.

download

pre 4 godine

Димитровград. Свака породица има по 4 аутомобила. 1 ауто на српске таблице а 3 на бугарске.

veverac

pre 4 godine

Нисте навели о ком се колики је број аутомобила по глави становника? Џабе цео чланак.
(НИСТЕ НАВЕЛИ БРОЈ, 18. februar 2020 10:29)

Da ti pomognem, pošto vidim da matematiku nisi voleo... imaš X imaš Y, a podatak koji ti treba dobiješ deljenjem dve poznate.

goxy

pre 4 godine

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ča Guevara, 18. februar 2020 10:23)
Planina je i dalje prelepa, osim onog haosa zvanog mesto Zlatibor. A to nisu napravili Beogradjani ni Novosadjani nego upravo lokalci, lokalna samouprava koja je to dozvolila i drzava koja cuti. Vama je uvek neko drugi kriv. I zamisli ne odsedamo svi u mestu Zlatibor, vec u selima okolo jer nam je dosta guzve kod kuce. Samo da izgrade autoput pa eto niko nece voziti tvojom magistralom, pa vi uzivajte sami sa najvise kola po glavistanovnika i uzivajte u svojoj pakosti..

The Spatula

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)

Najveci problem u Cacku, je taj sto nema gotovo nikakvog gradskog prevoza. Ljudi se ne mogu pouzdati kad ce i da li ce naici uopste autobus. A da ne pricam o mnogima koji rade u GM i koji putuju godinama u isti. Pogotovo oni kojo se vracaju iz druge smene. Tako da vas ne cudi toliki broj automobila. Nekad je u velikim firmama radilo po dvoje, troje iz kuce. Sad su sve te firme pogasene, pa kud koji mili moji. A i vreme je bezvezno doslo, ne moze brat sa bratom, kako bi mogao komsija sa komsijom,pa jos da putuje na posao. Zlo se uvuklo u ljude.

Металостругар

pre 4 godine

Каже уважени господин да је Београд најпродуктивнији у Србији, и да доприноси БДП-у са 40%. Када се привредно друштво из Београда задужи са 10 милиона евра, да би напрасно "пропало", БДП јесте порастао за 10 милиона евра, само... о каквој продуктивности ту може бити речи??? Цела Србија зна да је Београд идеално место да се нешто прода и потроши, нема ту производње... Продуктивност је, изворно, способност да се нешто произведе, а трговина, задуживање, глума, певање, шутирање лопте НИШТА не производе. Коментар наравно НЕЋЕ бити објављен зато што не одговара захтевима модерности, а то што је у складу са економском науком нема никакве везе. Јесам ли у праву???

The Spatula

pre 4 godine

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara. Drugo, grejanje stana od 50m2 košta 6500 rsd mesečno, svih 12 meseci. Preskupo. GSP finansira grad iz sopstvenog budžeta, kartu plaća solidno visok procenat ljudi za naše uslove. Mislim da treba lagano da završavamo sa tom pričom kako je u Beogradu milina, a ništa se ne radi.
(123, 18. februar 2020 16:35)

Pre svega, ja ti odgovorno tvrid da svaka jaca firma u Cacku, mora ima poslovnicu u Bg, gde odlaze pare, a mozes da proveris koliko je grejanje u Cacku za stan od 50 kvadrata. Drugo, proveri koliko para ima med sestea u Bg a koliko u Ca. Koliku platu ima Dr u Bg a koliko u Ca, profesor itd. Pod tri, nemam ja nista protiv vas iz Bg, ali ne mozete kukati na nas sto nemamo nista, naspram vas sto imate sve. I ne mozemo svi ziveti u Bg, a i ne zelimo svi da zivimo tamo. Asto se tice jos necega, kad god sam otisao vikendom do Bg, svi kafići su vam puni, svo trzni centri o setalista su vam puna. Prijatelju, u Cacku mozes nabrojati na prste koliko kafica radi kao jedan vas. O trznim centrima da ne pricam, ne znas da li se pre otvorio ili zatvorio.

neko ko zna

pre 4 godine

Zar nije Obrenovac, na 80 hiljada stanovnika ima oko 36 hiljada automobila
(Rajko, 18. februar 2020 10:28)

Ma jes, ima 800 000 stanovnika, a Smederevo milion, malo manji je Požarevac

M4R3

pre 4 godine

Cacak je i u sfrj imao puno automobila po glavi stanovnika. Posle Maribora najvise.
(bivsi cacanin, 18. februar 2020 10:12)

Posle Maribora, Kruševac je imao najveći broj automobila po stanovniku. S tim da je Čačak sada više od decenije unazad uveliko zatrpaniji. Gotovo da svi voze.

Milos

pre 4 godine

"Čačak ima 72000 stanovnika.Malo se raspitajte.
(Totti, 18. februar 2020 11:22)"
Raspitaj se ti...grad Cacak, ima 72 ili koliko vec hiljada stanovnika, a opstina (ovde se glada opstina, jer se automobili registruju na nivou opstine) ima 117000 stanovnika. Poseti vikipediju ili nadji na stranicama Zavoda za statistiku....

Синови издате Србије

pre 4 godine

Средином 80' је Трстеник имао највише аутомобила по броју становника!!! Тих година је једне године(дал 83' не држите ме за реч за годину) и била најбогатија општина! Ко не разуме само ћу да кажем Прва Петолетка! А редовно је био у топ 5 па и у топ 3!

Nebojsa

pre 4 godine

Kao i uvek, komentari zanimljiviji od teksta.
Cacak je uvek imao veliki br.automobila u odnosu na br.stanovnika.
Razlozi za to su brojni, a vec i navedeni u komentarima- los gradski prevoz, udaljenost radnog mesta, potrebe, sujeta, prilican br.firmi, taksista, auto kuca...
U Cacku ne mozes sa kraja na kraj grada gradskim prevozom, nema direktnih linija, nema polazaka...jos ako si iz okolnih prigradskih naselja i sela situacija je jos gora. Dakle bez automobila ne mozes.
Sa druge strane moj Cacak je takva sredina da MORAS da imas sve jer kako drukce da ljudi vide da si uspeo u zivotu. Sujeta i kompleksi.
Taksi i rent a car vozila na svakom koraku. I ko ne vozi ili nema auto, ima ko da ga vozi ili da mu izda auto.
Firme sa 10-20 putnickih automobila nisu retkost.
Itd, itd...
Glavni problem je nedostatak parkinga. U centru Cacka NEMA slobodnih parking mesta, a nema ni javne garaze. Parking servis je dao sve od sebe, svaki sokak i ledina dobio je obelezena parking mesta koja se placaju, i opet nedovoljno.

Od dve pravim čet'ri

pre 4 godine

Ih gde "grebići" da se voze javnim prevozom. Pa njima je to ispod časti. Morate malo razumeti lokalne mentalitete po Srbiji.

Goran

pre 4 godine

Nemojte zaboraviti da je u Cacku glavni importer za Skoda vozila ,pa samim tim ,mnoga registrovana vozila idu na flotnu prodaju i da je sam vlasnik tih vozila Autocacak . Uglavnom Banke i lizing kuce uzimaju gro vozila , samim tim ispadne da ih mnogo registrovanih .

Čačanin

pre 4 godine

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara.
(123, 18. februar 2020 16:35)

beograd uplati vise pdv-a u drzavnu kasu nego cela sumadija...
(laki topalovic, 18. februar 2020 20:29)


Naravno, kad Srbija uvozi sve i svašta, a sve firme za uvoz su u Beogradu. Pa samo ove kineske radnje u Srbiji koliko robe imaju u prometu, a sve to prođe kroz nekoliko firmu za uvoz u Beogradu.

Kad pričamo o porezima i doprinosima na plate, normalno da će Beograd imati veći doprinos republičkom budžetu, kad su svi javni službenici sa najvišim platama upravo u Beogradu, počevši od političara, preko direktora državnih preduzeća pa do oficira vojske i svih drugih koji su visoko poiziconirani i imaju zbog toga visoke plate. Samo na primeru vojske se vidi razlika, jer u Čačku su ostale 2 prazne kasarne u kojima ima jedan oficir i nekoliko vojnika po ugovoru koji ih čuvaju, a ranije je bilo preko 100 oficira i podoficira.


A za broj automobila... u Čačku je još veći broj vozila, jer ovde ima dosta automobila registrovanih na firme sa centrom u Beogradu (trgovina, distribucija robe, i sl.), kao i vozila koja su kupljena na lizing (uglavnom komercijalna vozila).

Gradski prevoz ima na 10-15 minuta samo na jednoj trasi, što je u špicu premalo, pa zato ljudi idu autom, a i presedanje otežano zbog toga što na drugim linijama idu na sat, nema na 3-5 minuta kao u BG.

123

pre 4 godine

A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (The Spatula, 18. februar 2020 15:06)

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara. Drugo, grejanje stana od 50m2 košta 6500 rsd mesečno, svih 12 meseci. Preskupo. GSP finansira grad iz sopstvenog budžeta, kartu plaća solidno visok procenat ljudi za naše uslove. Mislim da treba lagano da završavamo sa tom pričom kako je u Beogradu milina, a ništa se ne radi.

The Spatula

pre 4 godine

Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)
A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.

НИСТЕ НАВЕЛИ БРОЈ

pre 4 godine

Нисте навели о ком се колики је број аутомобила по глави становника? Џабе цео чланак.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

nebitan podatak....u mojojvulici na zvezdari mozes videti mnoge tablice pa i bugaske....ljudi registruju kola na svoju adresu u cacku a zive u bgd....prebrojte ta klla u cacku....nema ih 33.000 glavu na panj ako nisam u pravu.

Marko

pre 4 godine

Ja koliko znam baš veliki broj ljudi koristi bicikle u Čačku, jer je ceo grad ravan pa je pogodan za njih, prođite po lepom vremenu i videćete da je situacija skoro kao u Vojvodini Moguće da ima najveći broj vozila po glavi ali siguran sam da nisu među onima koji ih najviše koriste.

ja

pre 4 godine

Ovi podaci nisu tačni, jer je neko gledao podatke o registrovanim automobilima samo po registracionim okruzima (i to, verovatno, samo za registracione okruge koji odgovaraju teritoriji jedne opštine/grada - teško mi je da zamislim da ima više ČA registracija po glavi stanovnika, nego UE, PŽ ili NS, jer ČA imaju vozila samo iz Čačka, a ovi ostali registruju za celokupan svoj upravni okrug). Inače, već godinama se u medijima provlači članak o tome kako najsiromašnija opština ima najveći broj automobila - na teritoriji opštine Kuršumlija, koja ima oko 19.000 stanovnika, registrovano je 6.500 automobila, po podacima saobraćajne policije, što je daleko više nego 33.000 automobila na 111.000 (tačnije, 115.000, po podacima sa popisa) stanovnika.

Totti

pre 4 godine

Za Milosa. U clanku pise ovako:"Tako, u 2018. godini na teritoriji grada na Moravi registrovano je oko 33.000 automobila, a prema poslednjem popisu Čačak je imao nešto više od 111.000 stanovnika". Prema tome, trebali su napisati Cacak kao opstina. A svi podaci su danas i vise nego dostupni.

милан

pre 4 godine

A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.
(The Spatula, 18. februar 2020 15:06)
Грејање плаћамо целе године око 7000 дианара сваки месец. Градски бус у Новом Саду плаћа па сигурно 95% Новосађана јер је овде, замисли срамота, не платити карту. Месечна маркица је око 3000 динара ако се не варам. Немам је јер возим по граду бајс, а кола кад идем ван града, а то је често. Не знам одакле ти инфо да нам је градски превоз бесплатан. Ми смо јавни градски превоз увели још 1912. године и увек се плаћао.

laki topalovic

pre 4 godine

@Металостругар, 18. februar 2020 20:02)

beograd uplati vise pdv-a u drzavnu kasu nego cela sumadija...a sto se tice proizvodnje... pa gde si video u svetu u urbanim mestima fabrike?

pers

pre 4 godine

Kad bi se radio tehnicki bas strvarno kako je u D ili CH ostalo bi na ulici samo 20 % automobila. Komsa preko puta mehanicar od njega cuo.

Somborac

pre 4 godine

Čačak ima oko 73.000 stanovnika, a opština oko 115.000 po popisu iz 2011, znači sad značajno manje. Ako je statistika za opštinu o.k, ali u naslovu i tekstu piše grad.

Toni Dimov

pre 4 godine

Ne mogu bre vodu da nam nose ni Cacak a kamo li neki drugi grad u automobilima po broju stanovnika, Dimitrovgrad je najjači ,ne vozimo na nase table pa se mozda zato ne brojimo,neko ima i po 5 kola ispred kuce

Ča Guevara

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.

НИСТЕ НАВЕЛИ БРОЈ

pre 4 godine

Нисте навели о ком се колики је број аутомобила по глави становника? Џабе цео чланак.

милан

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.

123

pre 4 godine

A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (The Spatula, 18. februar 2020 15:06)

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara. Drugo, grejanje stana od 50m2 košta 6500 rsd mesečno, svih 12 meseci. Preskupo. GSP finansira grad iz sopstvenog budžeta, kartu plaća solidno visok procenat ljudi za naše uslove. Mislim da treba lagano da završavamo sa tom pričom kako je u Beogradu milina, a ništa se ne radi.

laki topalovic

pre 4 godine

@Металостругар, 18. februar 2020 20:02)

beograd uplati vise pdv-a u drzavnu kasu nego cela sumadija...a sto se tice proizvodnje... pa gde si video u svetu u urbanim mestima fabrike?

милан

pre 4 godine

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.
(Ča Guevara, 18. februar 2020 10:23)
Ма је ли? Оћете да зарадите а нећете туристе? Па управо пише да ви имате највише аутомобила. Пређите мало на бицикле као ми Новосађани, бићете здравији и мало мање надрндани на туристе.

The Spatula

pre 4 godine

Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)
A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.

goxy

pre 4 godine

I treba da milite i da se otrujete od dimnjaka. Vi i pravite guzvu. Sledeci put cemo da napravimo barikadu pa necete moci ni da prodjete. Vikendom na magistrali ne moze da se vozi od Beogradjana i Novosadjana koji pohrle da uzivaju u tom užasnom kiču nekad prelepe planine.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ča Guevara, 18. februar 2020 10:23)
Planina je i dalje prelepa, osim onog haosa zvanog mesto Zlatibor. A to nisu napravili Beogradjani ni Novosadjani nego upravo lokalci, lokalna samouprava koja je to dozvolila i drzava koja cuti. Vama je uvek neko drugi kriv. I zamisli ne odsedamo svi u mestu Zlatibor, vec u selima okolo jer nam je dosta guzve kod kuce. Samo da izgrade autoput pa eto niko nece voziti tvojom magistralom, pa vi uzivajte sami sa najvise kola po glavistanovnika i uzivajte u svojoj pakosti..

The Spatula

pre 4 godine

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara. Drugo, grejanje stana od 50m2 košta 6500 rsd mesečno, svih 12 meseci. Preskupo. GSP finansira grad iz sopstvenog budžeta, kartu plaća solidno visok procenat ljudi za naše uslove. Mislim da treba lagano da završavamo sa tom pričom kako je u Beogradu milina, a ništa se ne radi.
(123, 18. februar 2020 16:35)

Pre svega, ja ti odgovorno tvrid da svaka jaca firma u Cacku, mora ima poslovnicu u Bg, gde odlaze pare, a mozes da proveris koliko je grejanje u Cacku za stan od 50 kvadrata. Drugo, proveri koliko para ima med sestea u Bg a koliko u Ca. Koliku platu ima Dr u Bg a koliko u Ca, profesor itd. Pod tri, nemam ja nista protiv vas iz Bg, ali ne mozete kukati na nas sto nemamo nista, naspram vas sto imate sve. I ne mozemo svi ziveti u Bg, a i ne zelimo svi da zivimo tamo. Asto se tice jos necega, kad god sam otisao vikendom do Bg, svi kafići su vam puni, svo trzni centri o setalista su vam puna. Prijatelju, u Cacku mozes nabrojati na prste koliko kafica radi kao jedan vas. O trznim centrima da ne pricam, ne znas da li se pre otvorio ili zatvorio.

Металостругар

pre 4 godine

Каже уважени господин да је Београд најпродуктивнији у Србији, и да доприноси БДП-у са 40%. Када се привредно друштво из Београда задужи са 10 милиона евра, да би напрасно "пропало", БДП јесте порастао за 10 милиона евра, само... о каквој продуктивности ту може бити речи??? Цела Србија зна да је Београд идеално место да се нешто прода и потроши, нема ту производње... Продуктивност је, изворно, способност да се нешто произведе, а трговина, задуживање, глума, певање, шутирање лопте НИШТА не производе. Коментар наравно НЕЋЕ бити објављен зато што не одговара захтевима модерности, а то што је у складу са економском науком нема никакве везе. Јесам ли у праву???

veverac

pre 4 godine

Нисте навели о ком се колики је број аутомобила по глави становника? Џабе цео чланак.
(НИСТЕ НАВЕЛИ БРОЈ, 18. februar 2020 10:29)

Da ti pomognem, pošto vidim da matematiku nisi voleo... imaš X imaš Y, a podatak koji ti treba dobiješ deljenjem dve poznate.

borivoje surdilovic

pre 4 godine

nebitan podatak....u mojojvulici na zvezdari mozes videti mnoge tablice pa i bugaske....ljudi registruju kola na svoju adresu u cacku a zive u bgd....prebrojte ta klla u cacku....nema ih 33.000 glavu na panj ako nisam u pravu.

Od dve pravim čet'ri

pre 4 godine

Ih gde "grebići" da se voze javnim prevozom. Pa njima je to ispod časti. Morate malo razumeti lokalne mentalitete po Srbiji.

Goran

pre 4 godine

Nemojte zaboraviti da je u Cacku glavni importer za Skoda vozila ,pa samim tim ,mnoga registrovana vozila idu na flotnu prodaju i da je sam vlasnik tih vozila Autocacak . Uglavnom Banke i lizing kuce uzimaju gro vozila , samim tim ispadne da ih mnogo registrovanih .

BOJ

pre 4 godine

zlatno doba, 17.5 god star auto. a guzve su jer za 500 evra ljudi kupuju "vozila". kada bi radio tehn pregled kako treba smanjio bi se broj vozila za 30%.

Marko

pre 4 godine

Ja koliko znam baš veliki broj ljudi koristi bicikle u Čačku, jer je ceo grad ravan pa je pogodan za njih, prođite po lepom vremenu i videćete da je situacija skoro kao u Vojvodini Moguće da ima najveći broj vozila po glavi ali siguran sam da nisu među onima koji ih najviše koriste.

download

pre 4 godine

Димитровград. Свака породица има по 4 аутомобила. 1 ауто на српске таблице а 3 на бугарске.

Синови издате Србије

pre 4 godine

Средином 80' је Трстеник имао највише аутомобила по броју становника!!! Тих година је једне године(дал 83' не држите ме за реч за годину) и била најбогатија општина! Ко не разуме само ћу да кажем Прва Петолетка! А редовно је био у топ 5 па и у топ 3!

Milos

pre 4 godine

"Čačak ima 72000 stanovnika.Malo se raspitajte.
(Totti, 18. februar 2020 11:22)"
Raspitaj se ti...grad Cacak, ima 72 ili koliko vec hiljada stanovnika, a opstina (ovde se glada opstina, jer se automobili registruju na nivou opstine) ima 117000 stanovnika. Poseti vikipediju ili nadji na stranicama Zavoda za statistiku....

M4R3

pre 4 godine

Cacak je i u sfrj imao puno automobila po glavi stanovnika. Posle Maribora najvise.
(bivsi cacanin, 18. februar 2020 10:12)

Posle Maribora, Kruševac je imao najveći broj automobila po stanovniku. S tim da je Čačak sada više od decenije unazad uveliko zatrpaniji. Gotovo da svi voze.

ja

pre 4 godine

Ovi podaci nisu tačni, jer je neko gledao podatke o registrovanim automobilima samo po registracionim okruzima (i to, verovatno, samo za registracione okruge koji odgovaraju teritoriji jedne opštine/grada - teško mi je da zamislim da ima više ČA registracija po glavi stanovnika, nego UE, PŽ ili NS, jer ČA imaju vozila samo iz Čačka, a ovi ostali registruju za celokupan svoj upravni okrug). Inače, već godinama se u medijima provlači članak o tome kako najsiromašnija opština ima najveći broj automobila - na teritoriji opštine Kuršumlija, koja ima oko 19.000 stanovnika, registrovano je 6.500 automobila, po podacima saobraćajne policije, što je daleko više nego 33.000 automobila na 111.000 (tačnije, 115.000, po podacima sa popisa) stanovnika.

VP

pre 4 godine

Da, ali zato Beograd ubedljivo ima najvise novih automobila po glavi stanovnika. To nesto govori, zar ne.
(Srbijanac, 18. februar 2020 10:09)

Govori surovu istinu da svako ko zaradi neke pare u unutrašnjosti (ružan izraz, bg baš i nije spoljašnjost), odmah kupuje nekretninu u bg kao dokaz elite i registruje auto na bg table kao statusni simbol. Beograd nikad nije imao 2 miliona stanovnika, 1,6 miliona je maksimum, od 90ti na ovamo otišlo je preko 300.000 stanovnika, a, stanovništvo se nije smanjilo.

neko ko zna

pre 4 godine

Zar nije Obrenovac, na 80 hiljada stanovnika ima oko 36 hiljada automobila
(Rajko, 18. februar 2020 10:28)

Ma jes, ima 800 000 stanovnika, a Smederevo milion, malo manji je Požarevac

Čačanin

pre 4 godine

Pre svega, proverite podatke. Beograd napravi oko 40% BDP-a, a ima malo iznad 30% radne snage. Dakle, daleko je produktivniji nego bilo koji deo Srbije i više radi i stvara.
(123, 18. februar 2020 16:35)

beograd uplati vise pdv-a u drzavnu kasu nego cela sumadija...
(laki topalovic, 18. februar 2020 20:29)


Naravno, kad Srbija uvozi sve i svašta, a sve firme za uvoz su u Beogradu. Pa samo ove kineske radnje u Srbiji koliko robe imaju u prometu, a sve to prođe kroz nekoliko firmu za uvoz u Beogradu.

Kad pričamo o porezima i doprinosima na plate, normalno da će Beograd imati veći doprinos republičkom budžetu, kad su svi javni službenici sa najvišim platama upravo u Beogradu, počevši od političara, preko direktora državnih preduzeća pa do oficira vojske i svih drugih koji su visoko poiziconirani i imaju zbog toga visoke plate. Samo na primeru vojske se vidi razlika, jer u Čačku su ostale 2 prazne kasarne u kojima ima jedan oficir i nekoliko vojnika po ugovoru koji ih čuvaju, a ranije je bilo preko 100 oficira i podoficira.


A za broj automobila... u Čačku je još veći broj vozila, jer ovde ima dosta automobila registrovanih na firme sa centrom u Beogradu (trgovina, distribucija robe, i sl.), kao i vozila koja su kupljena na lizing (uglavnom komercijalna vozila).

Gradski prevoz ima na 10-15 minuta samo na jednoj trasi, što je u špicu premalo, pa zato ljudi idu autom, a i presedanje otežano zbog toga što na drugim linijama idu na sat, nema na 3-5 minuta kao u BG.

Totti

pre 4 godine

Za Milosa. U clanku pise ovako:"Tako, u 2018. godini na teritoriji grada na Moravi registrovano je oko 33.000 automobila, a prema poslednjem popisu Čačak je imao nešto više od 111.000 stanovnika". Prema tome, trebali su napisati Cacak kao opstina. A svi podaci su danas i vise nego dostupni.

The Spatula

pre 4 godine

Јуче се спуштам са Златибора. Милели смо до Ужица. После у Чачку опет застој. Гледам локалце што пролазе у сусрет, све сами људи у колима возикају се ко зна где. Пожегу да не спомињем, отровали смо се у пролазу од силних димњака. Кум ми прича да тај крај цео буквално свако пунолетан има ауто. Невероватно.
(милан, 18. februar 2020 09:35)

Najveci problem u Cacku, je taj sto nema gotovo nikakvog gradskog prevoza. Ljudi se ne mogu pouzdati kad ce i da li ce naici uopste autobus. A da ne pricam o mnogima koji rade u GM i koji putuju godinama u isti. Pogotovo oni kojo se vracaju iz druge smene. Tako da vas ne cudi toliki broj automobila. Nekad je u velikim firmama radilo po dvoje, troje iz kuce. Sad su sve te firme pogasene, pa kud koji mili moji. A i vreme je bezvezno doslo, ne moze brat sa bratom, kako bi mogao komsija sa komsijom,pa jos da putuje na posao. Zlo se uvuklo u ljude.

Somborac

pre 4 godine

Čačak ima oko 73.000 stanovnika, a opština oko 115.000 po popisu iz 2011, znači sad značajno manje. Ako je statistika za opštinu o.k, ali u naslovu i tekstu piše grad.

милан

pre 4 godine

A Milance, nemamo mi kao vi u Bg i NS da nas izdrzava Srbija, pa da imamo i grejanje i besplatan gradski prevoz. Ajde brate budi fer i iskren pa reci, koliko vas placa karticu u gradskom prevozu? Drugo, imate toplane, a kod nas je bila jedna gradska toplana, pa ni ona vise ne radi. A ove sto rade, odrase kozu sa ledja gradjanima. Verovao ili ne velika vecina se odjavljuje po zgradama i greje se u sopstvenoj reziji.
(The Spatula, 18. februar 2020 15:06)
Грејање плаћамо целе године око 7000 дианара сваки месец. Градски бус у Новом Саду плаћа па сигурно 95% Новосађана јер је овде, замисли срамота, не платити карту. Месечна маркица је око 3000 динара ако се не варам. Немам је јер возим по граду бајс, а кола кад идем ван града, а то је често. Не знам одакле ти инфо да нам је градски превоз бесплатан. Ми смо јавни градски превоз увели још 1912. године и увек се плаћао.

Nebojsa

pre 4 godine

Kao i uvek, komentari zanimljiviji od teksta.
Cacak je uvek imao veliki br.automobila u odnosu na br.stanovnika.
Razlozi za to su brojni, a vec i navedeni u komentarima- los gradski prevoz, udaljenost radnog mesta, potrebe, sujeta, prilican br.firmi, taksista, auto kuca...
U Cacku ne mozes sa kraja na kraj grada gradskim prevozom, nema direktnih linija, nema polazaka...jos ako si iz okolnih prigradskih naselja i sela situacija je jos gora. Dakle bez automobila ne mozes.
Sa druge strane moj Cacak je takva sredina da MORAS da imas sve jer kako drukce da ljudi vide da si uspeo u zivotu. Sujeta i kompleksi.
Taksi i rent a car vozila na svakom koraku. I ko ne vozi ili nema auto, ima ko da ga vozi ili da mu izda auto.
Firme sa 10-20 putnickih automobila nisu retkost.
Itd, itd...
Glavni problem je nedostatak parkinga. U centru Cacka NEMA slobodnih parking mesta, a nema ni javne garaze. Parking servis je dao sve od sebe, svaki sokak i ledina dobio je obelezena parking mesta koja se placaju, i opet nedovoljno.

pers

pre 4 godine

Kad bi se radio tehnicki bas strvarno kako je u D ili CH ostalo bi na ulici samo 20 % automobila. Komsa preko puta mehanicar od njega cuo.

Toni Dimov

pre 4 godine

Ne mogu bre vodu da nam nose ni Cacak a kamo li neki drugi grad u automobilima po broju stanovnika, Dimitrovgrad je najjači ,ne vozimo na nase table pa se mozda zato ne brojimo,neko ima i po 5 kola ispred kuce