Sreda, 12.02.2020.

20:39

Ups! Makronu se pokvario blindirani Renault tokom posete Poljskoj

Izvor: SN

Ups! Makronu se pokvario blindirani Renault tokom posete Poljskoj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Vlada

pre 1 godinu

Reno Laguna , prvi auto sa 5 zvezdica na kraš testu a brdo komentara govori o tupavom, iskompleksiranom i sujetnom mentalitetu jednog dela populacije na Balkanu a i šire.I da si vozio samo 1 model novog auta , to ništa ne znači jer si možda imao sreće a možda i nisi a desi se da te zabode neki feleričan.Ima snimak kako švaba spaljuje novog bmw ispred njihove fabrike zbog falinki koje nisu mogli da mu reše.To ne čini bmw lošim brendom.Čuveni golf nikada nije rešio problem sa sinhronom u menjaču koji je mnogima pravio problem , zato su i izmislili dsg a o tome retko ko priča!

dzina

pre 4 godine

Peugeot 308CC,samo redovno odrzavanje,nikakvih problema.I krov se uredno podize i spusta 9 godina. A, i sa Mercedesom S350 L ,4M, samo redovni servisi.

XXX

pre 4 godine

Ovog nema ko da ubije, nikome nije interesantan, tako da može da se vozi i u “običnom” Renou. Možda bi ga “žuti prsluci” istamburali i to je sve.

Laki

pre 4 godine

Svi ovi što pljuju po Renou u životu nisu vozili i imali Reno. Ja imam 2, Fluence i Latitude, kupljeni novi. Odrzavanje samo u servisu. Latitude ima originalnih 225.000km, i do sada osim potrošnih delova nista nije menjano, ne troši ulje, ide kao avion. prosek 6.2 lit na putu pri max. 150/160 km/h. Voznja kao u spavacim kolima. Fluence takodje. Imao pre toga Peugeot 307sw, 207sw i 301. Imao i Pasata. Latitude je za Passat svemirski brod Voyager u svemiru. Nikada ga ne bih menjao za Passat. A vama što se kvare francuzi i sl., odrzavajte kola kao što treba, u servisu i na vreme, nikada necete imati problema. Vama i R. Royce ne bi valjao jer ga ne bi odrzavali kao sto treba. Redovan servis i originalni delovi su ključ za sve.

Tadija

pre 4 godine

Vezano za broj prodatih primeraka, vidim neki kažu da se Reno malo gde prodaje, dok opet neki navode neke cifre koje dokazuju veoma veliku prodaje grupacije Reno Nisan. Kako je na papiru ne znam, ali neko moje iskustvo je sledeće. U Aziji, tačnije dalekom istoku sam bio više puta i iskreno ni jednog Renoa nisam video i ne samo Renoa, nego generalno ima veoma malo automobila evropskih proizvođača. Tamo su dominantni japanski i korejski brendovi, a sve ostalo je na nivou statističke greške. Na ove prve bih rekao da odlazi 90% automobila. Od evropskih su ipak najzastupljeniji nemački premium brendovi i to jeste činjenica. U Indiji su pored japanskih brendova dosta zastupljeni i njihovi, kao što je Tata. U USA sam takođe bio više puta i ovde je takođe veoma mali procenat evropskih automobila. Rekao bih da je ovde 80% automobila, ako ne i više, ili japanske ili američke proizvodnje i teško je reći da li ima više japanskih ili američkih. Dakle to je ono što se vozi. Od evropskih, opet su najdominantniji nemački premium brendovi. VW veoma slabo, ali se ipak mogu videti za razliku od Renoa, Pežoa, Citroena, Fiata, Alfa Romea, Opela, Škode, Seata i sličnih. Evropski automobili su logično najpopularniji u Evropi, Rusiji i eventualno bliskom istoku, ali u ostatku sveta nisu. To je neko moje iskustvo iz prakse, a sada neko može reći da je Reno najprodavaniji. Ja to van Evrope nigde video nisam. Moje mišljenje je kvalitet=japanski automobil, naročito Toyota.

Stole

pre 4 godine

@Giška: Nije se policija ni pitala da li hoće ili neće 500L. Odluka je donešena negde drugde i zna se zašto. I zna se zašto sve državne firme i institucije kupuju samo aute iz Čačka. A mislim da je policija trebala da uzme auto koji se pravi u Srbiji. I trebalo bi da ga voze i drugi sa "budžeta". Ipak je domaći i prave ga naši ljudi. Tamo hleb zarađuju. Ali koga briga. Ako onaj iz Čačka donira stranci onda nema dileme.

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

Otišao mu je krst na kardanu, povukao je falš vazduh na ler dizni, istrošili se kataklingeri i otpala mu ružičasta katabolcna...

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Reno nije imao kiks on nikada ne izlazi iz kiksa. Itekako imam zivot i trenutno kupujem drugi novi automobil posle renoa. Bez ikakvog kvara samo gorivo i gas. Zivot sa renoom, e to nije bio zivot i bas je bolelo posebno po novcaniku. Ocaj od vozila moju avliju vise nece videti. Probajte vi nesto malo skuplje i mnogo bolje ne mozete pogresiti sve je bolje od renoa. Mozda su samo peugeot i citroen tu negde sa njim mada verujem da su ipak malo bolji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (LeTvor, 13. februar 2020 13:14)

Kupi Renoa 10 godina starog, vozila baba po Francuskoj, 50k na satu i onda ih upoređuje sa dva nova automobila.

Zemljo Srbijo!

kimi

pre 4 godine

ljudi su ovde bas cudni...kad vide nekog zapadnog politicara na biciklu oce da se upiske od srece..pa svi u glas kazu vidis kako treba a ne ko ovi nasi audi, mercedes...a onda se jednom politicaru pokvari reno i svi skoce aaa vid seljaka sto nisi uzeo audi pravo auto. dal se to slabo razmislja il je cisto nedostatak karaktera...ko sta zna krhko je znanje, rekli bi nadrealisti :)

Marko

pre 4 godine

Senzor radilice sto neko spomenu moze biti, bio kod mene isti problem, srecom nije odjednom otkazao nego zezao par dana po malo. I istina da je za porodicne ljude, nije bas konstruisan da nosi skoro tonu blindiranog materijala, telohranitelje od sto kila i babojepca. Inace odlican auto, ni 15 godina star Reno me nije ostavio na putu, dok sam prolazio pored zaustavljenih limuzina iz nemacke velike trojke.

ccc

pre 4 godine

Renault Megane je 10 godina bio u mom vlasnistvu i nikada ali nikada nisam imao ni jedan jedini kvar. Nov auto pa crkne a ne nasi koje kupujemo polovne od ko zna gde. Muka mi je vise od ovih vw smaraca, nadjite zivote i prosirite vidike. VW pravi najdosadnija i najruznija kola na svetu.

pogrešna igra slova

pre 4 godine

Ne vozim nista na F. Fiat, Ford i svi francuzi!
(rani, 13. februar 2020 14:41)

A oni što voze na "H", pogrešno misle da je to slovo uvek sinonim kvaliteta. Zaboravljaju da na "H" ne počinje samo Honda, već i nešto dosta gore od svega onoga na F.

Konsiljere

pre 4 godine

Sve sami experti!Komentarisu sve zakleti vozaci nemaca a sramota ih da kazu koliko ih kosta odrzavanje istih jer su non stop kod majstora.A zasto su kod majstora?Zato sto ih je neki,polupismeni diler ubedio da je auto presao samo 200hkm,a ustvari 3 puta toliko.Eee ali objasni ti Srbendi da je Golf2 odavno izumro.U okrsaju sa bilo kojim Japancem i Renault i svabe nemaju sta da traze.Potpisujem i udaram pecat!

Atreides

pre 4 godine

-LeTvor- Da bas im je prodaja jadna i nigde ih nema. U 2019-oj u Evropi su prodali 1 945 000 vozila
Afrika-Bliski istok-Indija-Pacifik - 450 000
Amerika -424 000
Kina - 179 500
Euroazija - 750 000

Reno vozač

pre 4 godine

Evo, od sredine 80-h, do danas: R 5-bez kvara; R 19 chamade-bez kvara; R megane I-bez kvara; R megan I fejslift-bez kvara; R megan II-bez kvara; R-laguna II-bez kvara; R laguna 3 2.0 Dci - bez kvara. Ostajem na Renaultu.

LeTvor

pre 4 godine

Ovo je vest samo u Srbiji, jer nema većih eksperata autoindustrije od Srba :)
(Ja, 13. februar 2020 11:34)
@
Tako je, samo Srbima reno ne valja. Ostatak sveta je inace lud za njim. Na najvecim svetskim trzistima prodaja se meri promilima a van Evrope gotovo da ne postoji.

zoran

pre 4 godine

Ovo je vest samo u Srbiji, jer nema većih eksperata autoindustrije od Srba :)
(Ja, 13. februar 2020 11:34)
@
Tako je, samo Srbima reno ne valja. Ostatak sveta je inace lud za njim. Na najvecim svetskim trzistima prodaja se meri promilima a van Evrope gotovo da ne postoji.
(LeTvor, 13. februar 2020 13:17)

Ne znam da li si obavesten, ali Renault Nissan su prosle godine bili prvi u svetu po prodaji.

LeTvor

pre 4 godine

...uglavnom svaki brend je imao neki kiks, a vi i dalje nemate život, počnite da ga zivite i malo uzivajte bez zlobe i pametovanja...probajte, ne boli!
(agent, 13. februar 2020 11:37)
@
Reno nije imao kiks on nikada ne izlazi iz kiksa. Itekako imam zivot i trenutno kupujem drugi novi automobil posle renoa. Bez ikakvog kvara samo gorivo i gas. Zivot sa renoom, e to nije bio zivot i bas je bolelo posebno po novcaniku. Ocaj od vozila moju avliju vise nece videti. Probajte vi nesto malo skuplje i mnogo bolje ne mozete pogresiti sve je bolje od renoa. Mozda su samo peugeot i citroen tu negde sa njim mada verujem da su ipak malo bolji.

sara

pre 4 godine

Zamislite kod nas da se najobicniji stranacki funkcioner, nizeg ranga, sluzbeno vozi u 500L. (Milan).

Nema šta da se zamišlja. I Renault i Citroen su francuske marke, a Fiat (pa makar i iz Kragujevca) je Italijanska marka. Mada, ja sam za to da se naš predsednik vozi u Mercedesu što se proizvodi u Ikarbusu, onom što je "najprodavaniji" na Bliskom istoku i istočnoj Evropi...

Bokan

pre 4 godine

Pa, dobro... koliko se puta drugim predsednicima desilo da imaju problema sa službenom limuzinom, pa niko ne piše tekst kritike Mercedesa zbog toga. Tramp uvek ide sa 3 ista Linkolna. Predsednici velikih zemalja obično imaju 2 ili 3 ista vozila, zbog predostrožnosti ali i bezbednosti. Nije jasno zbog čega Makron nije imao na raspolaganju bar još jedan ovakav Espace.

Miloje

pre 4 godine

@profesor Dušan
To bese GLS SUV Brabus, poklon nekog Arapina da se preCednik ne bruka kad ga docekuje. Kosta Boga Oca. Snagu neku suludu V8 pa jos turbiran, doradjen. Pipnes malo papucicu i da ima krila poleteo bi sa svim tonama tezine. Ali preCednikovo obezbedjnje, profesionalizam majstora u MB garazi, i sve ostalo u ovoj drzavi (nece mi objaviti komentar opet) dovelo je do hiper komicne situacije u kojoj je Man-ov autobus kriv jer ga je onaj koji nije smeo da sedne u taj auto iz prvenstveno bezbednosnih razloga opalio od pozadi i...Kako je samo smeo da se Man nadje tu. Jel neko popio otkaz? Mozda vozac autobusa, ali su svi u sluzbi avanzovali ovako ili onako. Ukljucujuci i preCednika.

Ibrahim Ba

pre 4 godine

@agent

Ne znam što se smatra da je Golf II toliko jeftin za održavanje. Jeste ako kupujete kineske i turske delove koji ni dva meseca ne izdrže. Ako hoćete original koji su uglavnom polovni i kojih je sve manje, kao i za Pasate, Audi jaje i slične, to uopšte nije toliko jeftino. Verovatno i dalje jeste manje nego za neki noviji auto, ali ne drastično.

profesor Dušan

pre 4 godine

ovo me podsetilo kada je mercedes koji je pravljen da bude neuništiv ( taj neki model) za vreme predsednika T.Nikolića koji je služio predsedniku države, poslat na popravku zbog kvara. Ono što je začudilo je pitanje Nemaca koji su popravljali taj auto :
kako ste uspeli da uništite ono što smo napravili da bude neuništivo.

Ne znam šta je bilo sa tim autom posle toga.

Oliver

pre 4 godine

Smesnije od kvara jeste da Makron nema dva identicna renoa kad se vozi. To se ne radi toliko zbog eventualnog kvara nego iz bezbednosnih razloga,tako da potencijalni atentator ne zna u kom autu je predsednik. S Trampom uvek idu 2 identicna kadilaka. On ima i 2 identicna aviona i 2 identicna helikoptera samo sto oni ne idu istovremeno. Ali auti uvek idu istovremeno,tako da Trumpu ova bruka ne bi mogla da se dogodi.

Auto.BOY

pre 4 godine

Pustite coveka, nije mu bilo lako. Zamislite situaciju. Ide covek na diplomatski sastanak, poveo decka (telohranitelj), tu je sampanjac, mirisljivi stapic, ljube se nezno, fina muzikica, a valentinovo se blizi. I ONDA SE POKVARI AUTO. WTF. SVe stalo, svi se uskoprcali, stizu novinari da gurnu nos, skandal na pomolu, a preCednik ne zna sta ce. Presela mu romatnika. Sad ce morati kompenzovati nekom gromoglasnom najavom. Sahel drhti, Brisel drhti. A za sve je kriv Renault, a oni najmanje drhte. Oni ce samo spremiti neko obrazlozenje i sl. Eto koliko su vazni automobili u nekim situacijama.

agent

pre 4 godine

Koliko jadnih i bednih komentara...smesan smo narod. Moj prijatelj je kupio novi audi q5 i posle 40000km problem sa automatskim menjacem i sta sad, rešeno brzo, jeste nov auto ali se dešava, pogotovo danas sa bezbroj senzora...Renault Espace je avion zna Makron zašto ga je odabrao, ne treba mu vaše glupo mišljenje. Lično vozim Reno vec vise od 4god...u pitanju je Scenic i auto nema mane, pouzdan, udoban sa dobrom opremom, odlican motor i odrzavanje nije skupo, dobro mozda za vlasnike golfa 2 jeste....uglavnom svaki brend je imao neki kiks, a vi i dalje nemate život, počnite da ga zivite i malo uzivajte bez zlobe i pametovanja...probajte, ne boli!

Ernesto ce

pre 4 godine

@ernesto druze ti si pomijesao Bosnu i Svajcarsku, jeste da i Bosna ima kantone ali...
(kolee, 13. februar 2020 10:06)

da te informisem ,golf je poceo da se proizvodi 74-75 godine , samo u prvoj godini nije bio najprodavaniji auto u svajcarskoj ,od 76' ,je svake godine najprodavaniji .

Mr Majestyk

pre 4 godine

pumpa za gorivo ili senzor radilice. a može biti i baterija u ključu
p.s. ...iz iskustva (n6, 13. februar 2020 10:12)

Baterija u ključu, ili kartici služi samo za otključavanje. Automobil mora da pali bez ikakve baterije. Ko ne veruje, neka proba.

Naravno, bez baterije handsfree kartica mora da se ubaci u slot.

Stari

pre 4 godine

Patriotizam je jedno a zdrav razum potpuno druga stvar. Francuski predsednik bi morao da se kloni patriotizma u pogledu izbora automobila.

Straight Outta München

pre 4 godine

(Ivan, 12. februar 2020 21:29

Ti si genije kada si zakljucio da Makron nije isao iz Pariza do Poljske autom :) Jesi radio test inteligencije, sigurno je iznad 160.

Cvrle

pre 4 godine

Ah, evo teme za prepucavanje našeg besposlenog sveta! Sve sami poznavaoci svega i svacega! 90 posto nikada u životu nisu seli u novi auto, ali se kunu u 20 godina starog golfinu! Svaka mašina, motor, kompjuter, telefon je napravljena od strane čoveka, i kao takva je podložna kvarovima. Sve mora da se održava pravovremeno i kvalitetno, a ne "budzi" od strane naših sveznajućih majstora, uglavnom muljatora. 95% saobracajnih nesreća (uključujući avionske, zeleznicke, brodske) je izazvao ljudski faktor. Prema tome, nije bitno iz koje zemlje je auto, nego da posluzi svrsi i da se održava.

Bozic Bata

pre 4 godine

Ne znam sto vecina ne voli Francuze. Ja imam Peugeot 307 1.6 hdi 80 kw 2007 godiste. Sa Oxygo opremom, ima udobnu i kvalitetnu voznju. Kada sam ga kupovao gledao sam i WV Golf 5, on bi me kostao oko 1000 e vise a u voznji nisam primetio da je toliko Golf bolji jer sam oba probao i vozio. Peugeot me lepo sluzi, odrzavam ga redovno, isao sam i na more i na duze ture i na otvorenom taj agregat trosi manje od 5 litara.

sempervivum

pre 4 godine

"Рено је одличан ауто...", каже мој мајстор...
Али додаје: "...до 100.000, а после - најгори је!"
Значи, овај Espace мора да је прегурао 100.000.

priprema za radio®

pre 4 godine

Našem Predsedniku se nikada neće desiti da mu se pokvari 500L ...

Jer, naša mudra vlast za pare poreskih obveznika godinama kupuje samo ono što je najbolje za gradjane Republike Srbije i njene izabrane predstavnike ...

Ernesto ce

pre 4 godine

@ negativni

aj nas prosvetli kad je to reno bio fantazija !?! prosvetli nas zasto je golf onda u svajcarskoj od nastanka najprodavaniji ?! a sto se tice japanaca ,sam si reko vozili su se zato sto su duplo jeftiniji . ne volim bezlicni vw , gadi mi se , ali pisati nebuloze da se vozi samo na brdovitom balkanu je nebuloza .

Marko

pre 4 godine

Da li je prošao tehnički pregled?
Mora da su nešto muljali.
Kod nas platiš 4800 dinara i oni ti detaljno sve provere, pa si miran ne jednu, nego 3 godine što se kvarova tiče.

Negativni

pre 4 godine

Nema do nemackih kola nista, samo nemci znaju
(Zeljko, 13. februar 2020 06:35)

Gluposti. Najgori odnos cena-kvalitet su nemačka kola. Samo u Nemačkoj (patriotizam) i u Jugoslaviji (glupost) vozio se Golf. U normalnim zemljama, za manje pare a duplo bolji automobili, vozili su se Mitsubiši lanser i Honda akord. Japancima niko ne može da pridje. A Reno je nekada bio fantazija, sada je samo senka nekadašnje firme, kao i većina poznatih brendova.

NOV NOV NOV

pre 4 godine

Zna se, francuzi ne valjaju nista. Italijani jos gori, a ne daj boze Ford ili Opel.

Za prave poznavaoce, prodajem golfa 5, 1.9tdi. U krivini kao pegla lezi.
06****186

Japanac

pre 4 godine

Peugeot ili Citroen. Od francuza samo ta dva brenda. HDi neunistivi dizel agregati (naravno ako je odrzavan kako treba). Ide kao nevreme, nisu veliki potrosaci. Voznja udobnija nego bilo koji skuplji iz klase...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mungos, 12. februar 2020 23:12)

Klasican tekst prosecnog srbina, koji bi da se vozi sto bolje i lepse, ako je moguce neki dizel 1.6, jos ako moze da trosi 3 litre ili jos bolje da sam doleva gorivo bez posete pumpi i otvaranja novcanika.
Ko ima da auto taj ne bira ziherica potrosaca, vec uzima ozbiljan motor i to benzinca, pa neka trosi i 12 litara, ali se vozi kao covek.

Milan

pre 4 godine

Nema do nemackih kola nista, samo nemci znaju
(Zeljko, 13. februar 2020 06:35)

Juce na autoputu slep sluzba kupi mercedesa E klasu, mom kumu na Passatu 1.8 tfsi pukla glava motora proslog meseca, presao sa njim 95 000km. Tako da otvori mozak za malo siru sliku, jedino ako si bosanac.

ljAXE

pre 4 godine

“Cak sto vise moj prijatelj je pre par godina kupio premijum auto, platio ga kao stan i imao je 4-5 vanrednih poseta zvanicnom servisu u prvoj godini”.....
Da pogadjam, sveto trojstvo?

Milan

pre 4 godine

Losa reklama za Francusku auto industriju! I pored cinjenice da im automobili nisu neki etalon kvaliteta, pospesuju domacu auto industriju i po cenu da predsednik dozivi neprijatnost. Zamislite kod nas da se najobicniji stranacki funkcioner, nizeg ranga, sluzbeno vozi u 500L, da ne govorim o ministrima ili nedaj Boze predsedniku. Ne, njima je bitno da se bahate i voze u najskupljim automobilima i da nas svaki dan iritiraju rotacijama i sirenama, terajuci nas da im se sklanjamo s puta. A uporedimo Francuski standard sa nasim. Ako se nas obican funkcioner, koji osim stranacke clanske karte nema nikakve druge kvalitete, vozi u mercedesu od 100K Evra+, u cemu bi se trebao voziti Francuski predsednik kada bi se rukovodio istom logikom?

mungos

pre 4 godine

Peugeot ili Citroen. Od francuza samo ta dva brenda. HDi neunistivi dizel agregati (naravno ako je odrzavan kako treba). Ide kao nevreme, nisu veliki potrosaci. Voznja udobnija nego bilo koji skuplji iz klase...

Ivan

pre 4 godine

Prilicno sam siguran da predsednik Francuske nije isao autom u Poljsku vec je automobil dostavljen tamo. A da je peh i sramota pogotovo zbog losih viceva o francuzima jeste.

Moja laguna 3 trenutno 220000km bez vecih problema. Radjena pumpa i to je sve.
Daleko od toga da nema boljih automobila ali ima i gorih i manje pouzdanih.
Cak sto vise moj prijatelj je pre par godina kupio premijum auto, platio ga kao stan i imao je 4-5 vanrednih poseta zvanicnom servisu u prvoj godini. Sve su naravno popravili besplatno itd.. Ali sta to govori o kvalitetu u danasnjem svetu?

Milan

pre 4 godine

Losa reklama za Francusku auto industriju! I pored cinjenice da im automobili nisu neki etalon kvaliteta, pospesuju domacu auto industriju i po cenu da predsednik dozivi neprijatnost. Zamislite kod nas da se najobicniji stranacki funkcioner, nizeg ranga, sluzbeno vozi u 500L, da ne govorim o ministrima ili nedaj Boze predsedniku. Ne, njima je bitno da se bahate i voze u najskupljim automobilima i da nas svaki dan iritiraju rotacijama i sirenama, terajuci nas da im se sklanjamo s puta. A uporedimo Francuski standard sa nasim. Ako se nas obican funkcioner, koji osim stranacke clanske karte nema nikakve druge kvalitete, vozi u mercedesu od 100K Evra+, u cemu bi se trebao voziti Francuski predsednik kada bi se rukovodio istom logikom?

Ivan

pre 4 godine

Prilicno sam siguran da predsednik Francuske nije isao autom u Poljsku vec je automobil dostavljen tamo. A da je peh i sramota pogotovo zbog losih viceva o francuzima jeste.

Moja laguna 3 trenutno 220000km bez vecih problema. Radjena pumpa i to je sve.
Daleko od toga da nema boljih automobila ali ima i gorih i manje pouzdanih.
Cak sto vise moj prijatelj je pre par godina kupio premijum auto, platio ga kao stan i imao je 4-5 vanrednih poseta zvanicnom servisu u prvoj godini. Sve su naravno popravili besplatno itd.. Ali sta to govori o kvalitetu u danasnjem svetu?

mungos

pre 4 godine

Peugeot ili Citroen. Od francuza samo ta dva brenda. HDi neunistivi dizel agregati (naravno ako je odrzavan kako treba). Ide kao nevreme, nisu veliki potrosaci. Voznja udobnija nego bilo koji skuplji iz klase...

sara

pre 4 godine

Zamislite kod nas da se najobicniji stranacki funkcioner, nizeg ranga, sluzbeno vozi u 500L. (Milan).

Nema šta da se zamišlja. I Renault i Citroen su francuske marke, a Fiat (pa makar i iz Kragujevca) je Italijanska marka. Mada, ja sam za to da se naš predsednik vozi u Mercedesu što se proizvodi u Ikarbusu, onom što je "najprodavaniji" na Bliskom istoku i istočnoj Evropi...

ljAXE

pre 4 godine

“Cak sto vise moj prijatelj je pre par godina kupio premijum auto, platio ga kao stan i imao je 4-5 vanrednih poseta zvanicnom servisu u prvoj godini”.....
Da pogadjam, sveto trojstvo?

Negativni

pre 4 godine

Nema do nemackih kola nista, samo nemci znaju
(Zeljko, 13. februar 2020 06:35)

Gluposti. Najgori odnos cena-kvalitet su nemačka kola. Samo u Nemačkoj (patriotizam) i u Jugoslaviji (glupost) vozio se Golf. U normalnim zemljama, za manje pare a duplo bolji automobili, vozili su se Mitsubiši lanser i Honda akord. Japancima niko ne može da pridje. A Reno je nekada bio fantazija, sada je samo senka nekadašnje firme, kao i većina poznatih brendova.

Milan

pre 4 godine

Nema do nemackih kola nista, samo nemci znaju
(Zeljko, 13. februar 2020 06:35)

Juce na autoputu slep sluzba kupi mercedesa E klasu, mom kumu na Passatu 1.8 tfsi pukla glava motora proslog meseca, presao sa njim 95 000km. Tako da otvori mozak za malo siru sliku, jedino ako si bosanac.

priprema za radio®

pre 4 godine

Našem Predsedniku se nikada neće desiti da mu se pokvari 500L ...

Jer, naša mudra vlast za pare poreskih obveznika godinama kupuje samo ono što je najbolje za gradjane Republike Srbije i njene izabrane predstavnike ...

agent

pre 4 godine

Koliko jadnih i bednih komentara...smesan smo narod. Moj prijatelj je kupio novi audi q5 i posle 40000km problem sa automatskim menjacem i sta sad, rešeno brzo, jeste nov auto ali se dešava, pogotovo danas sa bezbroj senzora...Renault Espace je avion zna Makron zašto ga je odabrao, ne treba mu vaše glupo mišljenje. Lično vozim Reno vec vise od 4god...u pitanju je Scenic i auto nema mane, pouzdan, udoban sa dobrom opremom, odlican motor i odrzavanje nije skupo, dobro mozda za vlasnike golfa 2 jeste....uglavnom svaki brend je imao neki kiks, a vi i dalje nemate život, počnite da ga zivite i malo uzivajte bez zlobe i pametovanja...probajte, ne boli!

Cvrle

pre 4 godine

Ah, evo teme za prepucavanje našeg besposlenog sveta! Sve sami poznavaoci svega i svacega! 90 posto nikada u životu nisu seli u novi auto, ali se kunu u 20 godina starog golfinu! Svaka mašina, motor, kompjuter, telefon je napravljena od strane čoveka, i kao takva je podložna kvarovima. Sve mora da se održava pravovremeno i kvalitetno, a ne "budzi" od strane naših sveznajućih majstora, uglavnom muljatora. 95% saobracajnih nesreća (uključujući avionske, zeleznicke, brodske) je izazvao ljudski faktor. Prema tome, nije bitno iz koje zemlje je auto, nego da posluzi svrsi i da se održava.

Marko

pre 4 godine

Da li je prošao tehnički pregled?
Mora da su nešto muljali.
Kod nas platiš 4800 dinara i oni ti detaljno sve provere, pa si miran ne jednu, nego 3 godine što se kvarova tiče.

Bozic Bata

pre 4 godine

Ne znam sto vecina ne voli Francuze. Ja imam Peugeot 307 1.6 hdi 80 kw 2007 godiste. Sa Oxygo opremom, ima udobnu i kvalitetnu voznju. Kada sam ga kupovao gledao sam i WV Golf 5, on bi me kostao oko 1000 e vise a u voznji nisam primetio da je toliko Golf bolji jer sam oba probao i vozio. Peugeot me lepo sluzi, odrzavam ga redovno, isao sam i na more i na duze ture i na otvorenom taj agregat trosi manje od 5 litara.

Miloje

pre 4 godine

@profesor Dušan
To bese GLS SUV Brabus, poklon nekog Arapina da se preCednik ne bruka kad ga docekuje. Kosta Boga Oca. Snagu neku suludu V8 pa jos turbiran, doradjen. Pipnes malo papucicu i da ima krila poleteo bi sa svim tonama tezine. Ali preCednikovo obezbedjnje, profesionalizam majstora u MB garazi, i sve ostalo u ovoj drzavi (nece mi objaviti komentar opet) dovelo je do hiper komicne situacije u kojoj je Man-ov autobus kriv jer ga je onaj koji nije smeo da sedne u taj auto iz prvenstveno bezbednosnih razloga opalio od pozadi i...Kako je samo smeo da se Man nadje tu. Jel neko popio otkaz? Mozda vozac autobusa, ali su svi u sluzbi avanzovali ovako ili onako. Ukljucujuci i preCednika.

ccc

pre 4 godine

Renault Megane je 10 godina bio u mom vlasnistvu i nikada ali nikada nisam imao ni jedan jedini kvar. Nov auto pa crkne a ne nasi koje kupujemo polovne od ko zna gde. Muka mi je vise od ovih vw smaraca, nadjite zivote i prosirite vidike. VW pravi najdosadnija i najruznija kola na svetu.

NOV NOV NOV

pre 4 godine

Zna se, francuzi ne valjaju nista. Italijani jos gori, a ne daj boze Ford ili Opel.

Za prave poznavaoce, prodajem golfa 5, 1.9tdi. U krivini kao pegla lezi.
06****186

zoran

pre 4 godine

Ovo je vest samo u Srbiji, jer nema većih eksperata autoindustrije od Srba :)
(Ja, 13. februar 2020 11:34)
@
Tako je, samo Srbima reno ne valja. Ostatak sveta je inace lud za njim. Na najvecim svetskim trzistima prodaja se meri promilima a van Evrope gotovo da ne postoji.
(LeTvor, 13. februar 2020 13:17)

Ne znam da li si obavesten, ali Renault Nissan su prosle godine bili prvi u svetu po prodaji.

Reno vozač

pre 4 godine

Evo, od sredine 80-h, do danas: R 5-bez kvara; R 19 chamade-bez kvara; R megane I-bez kvara; R megan I fejslift-bez kvara; R megan II-bez kvara; R-laguna II-bez kvara; R laguna 3 2.0 Dci - bez kvara. Ostajem na Renaultu.

Japanac

pre 4 godine

Peugeot ili Citroen. Od francuza samo ta dva brenda. HDi neunistivi dizel agregati (naravno ako je odrzavan kako treba). Ide kao nevreme, nisu veliki potrosaci. Voznja udobnija nego bilo koji skuplji iz klase...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mungos, 12. februar 2020 23:12)

Klasican tekst prosecnog srbina, koji bi da se vozi sto bolje i lepse, ako je moguce neki dizel 1.6, jos ako moze da trosi 3 litre ili jos bolje da sam doleva gorivo bez posete pumpi i otvaranja novcanika.
Ko ima da auto taj ne bira ziherica potrosaca, vec uzima ozbiljan motor i to benzinca, pa neka trosi i 12 litara, ali se vozi kao covek.

Bokan

pre 4 godine

Pa, dobro... koliko se puta drugim predsednicima desilo da imaju problema sa službenom limuzinom, pa niko ne piše tekst kritike Mercedesa zbog toga. Tramp uvek ide sa 3 ista Linkolna. Predsednici velikih zemalja obično imaju 2 ili 3 ista vozila, zbog predostrožnosti ali i bezbednosti. Nije jasno zbog čega Makron nije imao na raspolaganju bar još jedan ovakav Espace.

kimi

pre 4 godine

ljudi su ovde bas cudni...kad vide nekog zapadnog politicara na biciklu oce da se upiske od srece..pa svi u glas kazu vidis kako treba a ne ko ovi nasi audi, mercedes...a onda se jednom politicaru pokvari reno i svi skoce aaa vid seljaka sto nisi uzeo audi pravo auto. dal se to slabo razmislja il je cisto nedostatak karaktera...ko sta zna krhko je znanje, rekli bi nadrealisti :)

Ibrahim Ba

pre 4 godine

@agent

Ne znam što se smatra da je Golf II toliko jeftin za održavanje. Jeste ako kupujete kineske i turske delove koji ni dva meseca ne izdrže. Ako hoćete original koji su uglavnom polovni i kojih je sve manje, kao i za Pasate, Audi jaje i slične, to uopšte nije toliko jeftino. Verovatno i dalje jeste manje nego za neki noviji auto, ali ne drastično.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Reno nije imao kiks on nikada ne izlazi iz kiksa. Itekako imam zivot i trenutno kupujem drugi novi automobil posle renoa. Bez ikakvog kvara samo gorivo i gas. Zivot sa renoom, e to nije bio zivot i bas je bolelo posebno po novcaniku. Ocaj od vozila moju avliju vise nece videti. Probajte vi nesto malo skuplje i mnogo bolje ne mozete pogresiti sve je bolje od renoa. Mozda su samo peugeot i citroen tu negde sa njim mada verujem da su ipak malo bolji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (LeTvor, 13. februar 2020 13:14)

Kupi Renoa 10 godina starog, vozila baba po Francuskoj, 50k na satu i onda ih upoređuje sa dva nova automobila.

Zemljo Srbijo!

sempervivum

pre 4 godine

"Рено је одличан ауто...", каже мој мајстор...
Али додаје: "...до 100.000, а после - најгори је!"
Значи, овај Espace мора да је прегурао 100.000.

Ernesto ce

pre 4 godine

@ negativni

aj nas prosvetli kad je to reno bio fantazija !?! prosvetli nas zasto je golf onda u svajcarskoj od nastanka najprodavaniji ?! a sto se tice japanaca ,sam si reko vozili su se zato sto su duplo jeftiniji . ne volim bezlicni vw , gadi mi se , ali pisati nebuloze da se vozi samo na brdovitom balkanu je nebuloza .

profesor Dušan

pre 4 godine

ovo me podsetilo kada je mercedes koji je pravljen da bude neuništiv ( taj neki model) za vreme predsednika T.Nikolića koji je služio predsedniku države, poslat na popravku zbog kvara. Ono što je začudilo je pitanje Nemaca koji su popravljali taj auto :
kako ste uspeli da uništite ono što smo napravili da bude neuništivo.

Ne znam šta je bilo sa tim autom posle toga.

Straight Outta München

pre 4 godine

(Ivan, 12. februar 2020 21:29

Ti si genije kada si zakljucio da Makron nije isao iz Pariza do Poljske autom :) Jesi radio test inteligencije, sigurno je iznad 160.

Oliver

pre 4 godine

Smesnije od kvara jeste da Makron nema dva identicna renoa kad se vozi. To se ne radi toliko zbog eventualnog kvara nego iz bezbednosnih razloga,tako da potencijalni atentator ne zna u kom autu je predsednik. S Trampom uvek idu 2 identicna kadilaka. On ima i 2 identicna aviona i 2 identicna helikoptera samo sto oni ne idu istovremeno. Ali auti uvek idu istovremeno,tako da Trumpu ova bruka ne bi mogla da se dogodi.

Marko

pre 4 godine

Senzor radilice sto neko spomenu moze biti, bio kod mene isti problem, srecom nije odjednom otkazao nego zezao par dana po malo. I istina da je za porodicne ljude, nije bas konstruisan da nosi skoro tonu blindiranog materijala, telohranitelje od sto kila i babojepca. Inace odlican auto, ni 15 godina star Reno me nije ostavio na putu, dok sam prolazio pored zaustavljenih limuzina iz nemacke velike trojke.

Atreides

pre 4 godine

-LeTvor- Da bas im je prodaja jadna i nigde ih nema. U 2019-oj u Evropi su prodali 1 945 000 vozila
Afrika-Bliski istok-Indija-Pacifik - 450 000
Amerika -424 000
Kina - 179 500
Euroazija - 750 000

LeTvor

pre 4 godine

Ovo je vest samo u Srbiji, jer nema većih eksperata autoindustrije od Srba :)
(Ja, 13. februar 2020 11:34)
@
Tako je, samo Srbima reno ne valja. Ostatak sveta je inace lud za njim. Na najvecim svetskim trzistima prodaja se meri promilima a van Evrope gotovo da ne postoji.

Ernesto ce

pre 4 godine

@ernesto druze ti si pomijesao Bosnu i Svajcarsku, jeste da i Bosna ima kantone ali...
(kolee, 13. februar 2020 10:06)

da te informisem ,golf je poceo da se proizvodi 74-75 godine , samo u prvoj godini nije bio najprodavaniji auto u svajcarskoj ,od 76' ,je svake godine najprodavaniji .

Konsiljere

pre 4 godine

Sve sami experti!Komentarisu sve zakleti vozaci nemaca a sramota ih da kazu koliko ih kosta odrzavanje istih jer su non stop kod majstora.A zasto su kod majstora?Zato sto ih je neki,polupismeni diler ubedio da je auto presao samo 200hkm,a ustvari 3 puta toliko.Eee ali objasni ti Srbendi da je Golf2 odavno izumro.U okrsaju sa bilo kojim Japancem i Renault i svabe nemaju sta da traze.Potpisujem i udaram pecat!

LeTvor

pre 4 godine

...uglavnom svaki brend je imao neki kiks, a vi i dalje nemate život, počnite da ga zivite i malo uzivajte bez zlobe i pametovanja...probajte, ne boli!
(agent, 13. februar 2020 11:37)
@
Reno nije imao kiks on nikada ne izlazi iz kiksa. Itekako imam zivot i trenutno kupujem drugi novi automobil posle renoa. Bez ikakvog kvara samo gorivo i gas. Zivot sa renoom, e to nije bio zivot i bas je bolelo posebno po novcaniku. Ocaj od vozila moju avliju vise nece videti. Probajte vi nesto malo skuplje i mnogo bolje ne mozete pogresiti sve je bolje od renoa. Mozda su samo peugeot i citroen tu negde sa njim mada verujem da su ipak malo bolji.

Auto.BOY

pre 4 godine

Pustite coveka, nije mu bilo lako. Zamislite situaciju. Ide covek na diplomatski sastanak, poveo decka (telohranitelj), tu je sampanjac, mirisljivi stapic, ljube se nezno, fina muzikica, a valentinovo se blizi. I ONDA SE POKVARI AUTO. WTF. SVe stalo, svi se uskoprcali, stizu novinari da gurnu nos, skandal na pomolu, a preCednik ne zna sta ce. Presela mu romatnika. Sad ce morati kompenzovati nekom gromoglasnom najavom. Sahel drhti, Brisel drhti. A za sve je kriv Renault, a oni najmanje drhte. Oni ce samo spremiti neko obrazlozenje i sl. Eto koliko su vazni automobili u nekim situacijama.

Mr Majestyk

pre 4 godine

pumpa za gorivo ili senzor radilice. a može biti i baterija u ključu
p.s. ...iz iskustva (n6, 13. februar 2020 10:12)

Baterija u ključu, ili kartici služi samo za otključavanje. Automobil mora da pali bez ikakve baterije. Ko ne veruje, neka proba.

Naravno, bez baterije handsfree kartica mora da se ubaci u slot.

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

Otišao mu je krst na kardanu, povukao je falš vazduh na ler dizni, istrošili se kataklingeri i otpala mu ružičasta katabolcna...

Stari

pre 4 godine

Patriotizam je jedno a zdrav razum potpuno druga stvar. Francuski predsednik bi morao da se kloni patriotizma u pogledu izbora automobila.

Stole

pre 4 godine

@Giška: Nije se policija ni pitala da li hoće ili neće 500L. Odluka je donešena negde drugde i zna se zašto. I zna se zašto sve državne firme i institucije kupuju samo aute iz Čačka. A mislim da je policija trebala da uzme auto koji se pravi u Srbiji. I trebalo bi da ga voze i drugi sa "budžeta". Ipak je domaći i prave ga naši ljudi. Tamo hleb zarađuju. Ali koga briga. Ako onaj iz Čačka donira stranci onda nema dileme.

pogrešna igra slova

pre 4 godine

Ne vozim nista na F. Fiat, Ford i svi francuzi!
(rani, 13. februar 2020 14:41)

A oni što voze na "H", pogrešno misle da je to slovo uvek sinonim kvaliteta. Zaboravljaju da na "H" ne počinje samo Honda, već i nešto dosta gore od svega onoga na F.

Tadija

pre 4 godine

Vezano za broj prodatih primeraka, vidim neki kažu da se Reno malo gde prodaje, dok opet neki navode neke cifre koje dokazuju veoma veliku prodaje grupacije Reno Nisan. Kako je na papiru ne znam, ali neko moje iskustvo je sledeće. U Aziji, tačnije dalekom istoku sam bio više puta i iskreno ni jednog Renoa nisam video i ne samo Renoa, nego generalno ima veoma malo automobila evropskih proizvođača. Tamo su dominantni japanski i korejski brendovi, a sve ostalo je na nivou statističke greške. Na ove prve bih rekao da odlazi 90% automobila. Od evropskih su ipak najzastupljeniji nemački premium brendovi i to jeste činjenica. U Indiji su pored japanskih brendova dosta zastupljeni i njihovi, kao što je Tata. U USA sam takođe bio više puta i ovde je takođe veoma mali procenat evropskih automobila. Rekao bih da je ovde 80% automobila, ako ne i više, ili japanske ili američke proizvodnje i teško je reći da li ima više japanskih ili američkih. Dakle to je ono što se vozi. Od evropskih, opet su najdominantniji nemački premium brendovi. VW veoma slabo, ali se ipak mogu videti za razliku od Renoa, Pežoa, Citroena, Fiata, Alfa Romea, Opela, Škode, Seata i sličnih. Evropski automobili su logično najpopularniji u Evropi, Rusiji i eventualno bliskom istoku, ali u ostatku sveta nisu. To je neko moje iskustvo iz prakse, a sada neko može reći da je Reno najprodavaniji. Ja to van Evrope nigde video nisam. Moje mišljenje je kvalitet=japanski automobil, naročito Toyota.

Laki

pre 4 godine

Svi ovi što pljuju po Renou u životu nisu vozili i imali Reno. Ja imam 2, Fluence i Latitude, kupljeni novi. Odrzavanje samo u servisu. Latitude ima originalnih 225.000km, i do sada osim potrošnih delova nista nije menjano, ne troši ulje, ide kao avion. prosek 6.2 lit na putu pri max. 150/160 km/h. Voznja kao u spavacim kolima. Fluence takodje. Imao pre toga Peugeot 307sw, 207sw i 301. Imao i Pasata. Latitude je za Passat svemirski brod Voyager u svemiru. Nikada ga ne bih menjao za Passat. A vama što se kvare francuzi i sl., odrzavajte kola kao što treba, u servisu i na vreme, nikada necete imati problema. Vama i R. Royce ne bi valjao jer ga ne bi odrzavali kao sto treba. Redovan servis i originalni delovi su ključ za sve.

XXX

pre 4 godine

Ovog nema ko da ubije, nikome nije interesantan, tako da može da se vozi i u “običnom” Renou. Možda bi ga “žuti prsluci” istamburali i to je sve.

dzina

pre 4 godine

Peugeot 308CC,samo redovno odrzavanje,nikakvih problema.I krov se uredno podize i spusta 9 godina. A, i sa Mercedesom S350 L ,4M, samo redovni servisi.

Vlada

pre 1 godinu

Reno Laguna , prvi auto sa 5 zvezdica na kraš testu a brdo komentara govori o tupavom, iskompleksiranom i sujetnom mentalitetu jednog dela populacije na Balkanu a i šire.I da si vozio samo 1 model novog auta , to ništa ne znači jer si možda imao sreće a možda i nisi a desi se da te zabode neki feleričan.Ima snimak kako švaba spaljuje novog bmw ispred njihove fabrike zbog falinki koje nisu mogli da mu reše.To ne čini bmw lošim brendom.Čuveni golf nikada nije rešio problem sa sinhronom u menjaču koji je mnogima pravio problem , zato su i izmislili dsg a o tome retko ko priča!

Japanac

pre 4 godine

Peugeot ili Citroen. Od francuza samo ta dva brenda. HDi neunistivi dizel agregati (naravno ako je odrzavan kako treba). Ide kao nevreme, nisu veliki potrosaci. Voznja udobnija nego bilo koji skuplji iz klase...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mungos, 12. februar 2020 23:12)

Klasican tekst prosecnog srbina, koji bi da se vozi sto bolje i lepse, ako je moguce neki dizel 1.6, jos ako moze da trosi 3 litre ili jos bolje da sam doleva gorivo bez posete pumpi i otvaranja novcanika.
Ko ima da auto taj ne bira ziherica potrosaca, vec uzima ozbiljan motor i to benzinca, pa neka trosi i 12 litara, ali se vozi kao covek.

NOV NOV NOV

pre 4 godine

Zna se, francuzi ne valjaju nista. Italijani jos gori, a ne daj boze Ford ili Opel.

Za prave poznavaoce, prodajem golfa 5, 1.9tdi. U krivini kao pegla lezi.
06****186

mungos

pre 4 godine

Peugeot ili Citroen. Od francuza samo ta dva brenda. HDi neunistivi dizel agregati (naravno ako je odrzavan kako treba). Ide kao nevreme, nisu veliki potrosaci. Voznja udobnija nego bilo koji skuplji iz klase...

LeTvor

pre 4 godine

Ovo je vest samo u Srbiji, jer nema većih eksperata autoindustrije od Srba :)
(Ja, 13. februar 2020 11:34)
@
Tako je, samo Srbima reno ne valja. Ostatak sveta je inace lud za njim. Na najvecim svetskim trzistima prodaja se meri promilima a van Evrope gotovo da ne postoji.

Negativni

pre 4 godine

Nema do nemackih kola nista, samo nemci znaju
(Zeljko, 13. februar 2020 06:35)

Gluposti. Najgori odnos cena-kvalitet su nemačka kola. Samo u Nemačkoj (patriotizam) i u Jugoslaviji (glupost) vozio se Golf. U normalnim zemljama, za manje pare a duplo bolji automobili, vozili su se Mitsubiši lanser i Honda akord. Japancima niko ne može da pridje. A Reno je nekada bio fantazija, sada je samo senka nekadašnje firme, kao i većina poznatih brendova.

Stari

pre 4 godine

Patriotizam je jedno a zdrav razum potpuno druga stvar. Francuski predsednik bi morao da se kloni patriotizma u pogledu izbora automobila.

LeTvor

pre 4 godine

...uglavnom svaki brend je imao neki kiks, a vi i dalje nemate život, počnite da ga zivite i malo uzivajte bez zlobe i pametovanja...probajte, ne boli!
(agent, 13. februar 2020 11:37)
@
Reno nije imao kiks on nikada ne izlazi iz kiksa. Itekako imam zivot i trenutno kupujem drugi novi automobil posle renoa. Bez ikakvog kvara samo gorivo i gas. Zivot sa renoom, e to nije bio zivot i bas je bolelo posebno po novcaniku. Ocaj od vozila moju avliju vise nece videti. Probajte vi nesto malo skuplje i mnogo bolje ne mozete pogresiti sve je bolje od renoa. Mozda su samo peugeot i citroen tu negde sa njim mada verujem da su ipak malo bolji.

Ernesto ce

pre 4 godine

@ negativni

aj nas prosvetli kad je to reno bio fantazija !?! prosvetli nas zasto je golf onda u svajcarskoj od nastanka najprodavaniji ?! a sto se tice japanaca ,sam si reko vozili su se zato sto su duplo jeftiniji . ne volim bezlicni vw , gadi mi se , ali pisati nebuloze da se vozi samo na brdovitom balkanu je nebuloza .

Ivan

pre 4 godine

Prilicno sam siguran da predsednik Francuske nije isao autom u Poljsku vec je automobil dostavljen tamo. A da je peh i sramota pogotovo zbog losih viceva o francuzima jeste.

Moja laguna 3 trenutno 220000km bez vecih problema. Radjena pumpa i to je sve.
Daleko od toga da nema boljih automobila ali ima i gorih i manje pouzdanih.
Cak sto vise moj prijatelj je pre par godina kupio premijum auto, platio ga kao stan i imao je 4-5 vanrednih poseta zvanicnom servisu u prvoj godini. Sve su naravno popravili besplatno itd.. Ali sta to govori o kvalitetu u danasnjem svetu?

sempervivum

pre 4 godine

"Рено је одличан ауто...", каже мој мајстор...
Али додаје: "...до 100.000, а после - најгори је!"
Значи, овај Espace мора да је прегурао 100.000.

Reno vozač

pre 4 godine

Evo, od sredine 80-h, do danas: R 5-bez kvara; R 19 chamade-bez kvara; R megane I-bez kvara; R megan I fejslift-bez kvara; R megan II-bez kvara; R-laguna II-bez kvara; R laguna 3 2.0 Dci - bez kvara. Ostajem na Renaultu.

agent

pre 4 godine

Koliko jadnih i bednih komentara...smesan smo narod. Moj prijatelj je kupio novi audi q5 i posle 40000km problem sa automatskim menjacem i sta sad, rešeno brzo, jeste nov auto ali se dešava, pogotovo danas sa bezbroj senzora...Renault Espace je avion zna Makron zašto ga je odabrao, ne treba mu vaše glupo mišljenje. Lično vozim Reno vec vise od 4god...u pitanju je Scenic i auto nema mane, pouzdan, udoban sa dobrom opremom, odlican motor i odrzavanje nije skupo, dobro mozda za vlasnike golfa 2 jeste....uglavnom svaki brend je imao neki kiks, a vi i dalje nemate život, počnite da ga zivite i malo uzivajte bez zlobe i pametovanja...probajte, ne boli!

Milan

pre 4 godine

Nema do nemackih kola nista, samo nemci znaju
(Zeljko, 13. februar 2020 06:35)

Juce na autoputu slep sluzba kupi mercedesa E klasu, mom kumu na Passatu 1.8 tfsi pukla glava motora proslog meseca, presao sa njim 95 000km. Tako da otvori mozak za malo siru sliku, jedino ako si bosanac.

Auto.BOY

pre 4 godine

Pustite coveka, nije mu bilo lako. Zamislite situaciju. Ide covek na diplomatski sastanak, poveo decka (telohranitelj), tu je sampanjac, mirisljivi stapic, ljube se nezno, fina muzikica, a valentinovo se blizi. I ONDA SE POKVARI AUTO. WTF. SVe stalo, svi se uskoprcali, stizu novinari da gurnu nos, skandal na pomolu, a preCednik ne zna sta ce. Presela mu romatnika. Sad ce morati kompenzovati nekom gromoglasnom najavom. Sahel drhti, Brisel drhti. A za sve je kriv Renault, a oni najmanje drhte. Oni ce samo spremiti neko obrazlozenje i sl. Eto koliko su vazni automobili u nekim situacijama.

ljAXE

pre 4 godine

“Cak sto vise moj prijatelj je pre par godina kupio premijum auto, platio ga kao stan i imao je 4-5 vanrednih poseta zvanicnom servisu u prvoj godini”.....
Da pogadjam, sveto trojstvo?

Konsiljere

pre 4 godine

Sve sami experti!Komentarisu sve zakleti vozaci nemaca a sramota ih da kazu koliko ih kosta odrzavanje istih jer su non stop kod majstora.A zasto su kod majstora?Zato sto ih je neki,polupismeni diler ubedio da je auto presao samo 200hkm,a ustvari 3 puta toliko.Eee ali objasni ti Srbendi da je Golf2 odavno izumro.U okrsaju sa bilo kojim Japancem i Renault i svabe nemaju sta da traze.Potpisujem i udaram pecat!

Marko

pre 4 godine

Senzor radilice sto neko spomenu moze biti, bio kod mene isti problem, srecom nije odjednom otkazao nego zezao par dana po malo. I istina da je za porodicne ljude, nije bas konstruisan da nosi skoro tonu blindiranog materijala, telohranitelje od sto kila i babojepca. Inace odlican auto, ni 15 godina star Reno me nije ostavio na putu, dok sam prolazio pored zaustavljenih limuzina iz nemacke velike trojke.

Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945.

pre 4 godine

Otišao mu je krst na kardanu, povukao je falš vazduh na ler dizni, istrošili se kataklingeri i otpala mu ružičasta katabolcna...

Milan

pre 4 godine

Losa reklama za Francusku auto industriju! I pored cinjenice da im automobili nisu neki etalon kvaliteta, pospesuju domacu auto industriju i po cenu da predsednik dozivi neprijatnost. Zamislite kod nas da se najobicniji stranacki funkcioner, nizeg ranga, sluzbeno vozi u 500L, da ne govorim o ministrima ili nedaj Boze predsedniku. Ne, njima je bitno da se bahate i voze u najskupljim automobilima i da nas svaki dan iritiraju rotacijama i sirenama, terajuci nas da im se sklanjamo s puta. A uporedimo Francuski standard sa nasim. Ako se nas obican funkcioner, koji osim stranacke clanske karte nema nikakve druge kvalitete, vozi u mercedesu od 100K Evra+, u cemu bi se trebao voziti Francuski predsednik kada bi se rukovodio istom logikom?

ccc

pre 4 godine

Renault Megane je 10 godina bio u mom vlasnistvu i nikada ali nikada nisam imao ni jedan jedini kvar. Nov auto pa crkne a ne nasi koje kupujemo polovne od ko zna gde. Muka mi je vise od ovih vw smaraca, nadjite zivote i prosirite vidike. VW pravi najdosadnija i najruznija kola na svetu.

Straight Outta München

pre 4 godine

(Ivan, 12. februar 2020 21:29

Ti si genije kada si zakljucio da Makron nije isao iz Pariza do Poljske autom :) Jesi radio test inteligencije, sigurno je iznad 160.

Ernesto ce

pre 4 godine

@ernesto druze ti si pomijesao Bosnu i Svajcarsku, jeste da i Bosna ima kantone ali...
(kolee, 13. februar 2020 10:06)

da te informisem ,golf je poceo da se proizvodi 74-75 godine , samo u prvoj godini nije bio najprodavaniji auto u svajcarskoj ,od 76' ,je svake godine najprodavaniji .

zoran

pre 4 godine

Ovo je vest samo u Srbiji, jer nema većih eksperata autoindustrije od Srba :)
(Ja, 13. februar 2020 11:34)
@
Tako je, samo Srbima reno ne valja. Ostatak sveta je inace lud za njim. Na najvecim svetskim trzistima prodaja se meri promilima a van Evrope gotovo da ne postoji.
(LeTvor, 13. februar 2020 13:17)

Ne znam da li si obavesten, ali Renault Nissan su prosle godine bili prvi u svetu po prodaji.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Reno nije imao kiks on nikada ne izlazi iz kiksa. Itekako imam zivot i trenutno kupujem drugi novi automobil posle renoa. Bez ikakvog kvara samo gorivo i gas. Zivot sa renoom, e to nije bio zivot i bas je bolelo posebno po novcaniku. Ocaj od vozila moju avliju vise nece videti. Probajte vi nesto malo skuplje i mnogo bolje ne mozete pogresiti sve je bolje od renoa. Mozda su samo peugeot i citroen tu negde sa njim mada verujem da su ipak malo bolji.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (LeTvor, 13. februar 2020 13:14)

Kupi Renoa 10 godina starog, vozila baba po Francuskoj, 50k na satu i onda ih upoređuje sa dva nova automobila.

Zemljo Srbijo!

Bozic Bata

pre 4 godine

Ne znam sto vecina ne voli Francuze. Ja imam Peugeot 307 1.6 hdi 80 kw 2007 godiste. Sa Oxygo opremom, ima udobnu i kvalitetnu voznju. Kada sam ga kupovao gledao sam i WV Golf 5, on bi me kostao oko 1000 e vise a u voznji nisam primetio da je toliko Golf bolji jer sam oba probao i vozio. Peugeot me lepo sluzi, odrzavam ga redovno, isao sam i na more i na duze ture i na otvorenom taj agregat trosi manje od 5 litara.

Marko

pre 4 godine

Da li je prošao tehnički pregled?
Mora da su nešto muljali.
Kod nas platiš 4800 dinara i oni ti detaljno sve provere, pa si miran ne jednu, nego 3 godine što se kvarova tiče.

pogrešna igra slova

pre 4 godine

Ne vozim nista na F. Fiat, Ford i svi francuzi!
(rani, 13. februar 2020 14:41)

A oni što voze na "H", pogrešno misle da je to slovo uvek sinonim kvaliteta. Zaboravljaju da na "H" ne počinje samo Honda, već i nešto dosta gore od svega onoga na F.

Cvrle

pre 4 godine

Ah, evo teme za prepucavanje našeg besposlenog sveta! Sve sami poznavaoci svega i svacega! 90 posto nikada u životu nisu seli u novi auto, ali se kunu u 20 godina starog golfinu! Svaka mašina, motor, kompjuter, telefon je napravljena od strane čoveka, i kao takva je podložna kvarovima. Sve mora da se održava pravovremeno i kvalitetno, a ne "budzi" od strane naših sveznajućih majstora, uglavnom muljatora. 95% saobracajnih nesreća (uključujući avionske, zeleznicke, brodske) je izazvao ljudski faktor. Prema tome, nije bitno iz koje zemlje je auto, nego da posluzi svrsi i da se održava.

priprema za radio®

pre 4 godine

Našem Predsedniku se nikada neće desiti da mu se pokvari 500L ...

Jer, naša mudra vlast za pare poreskih obveznika godinama kupuje samo ono što je najbolje za gradjane Republike Srbije i njene izabrane predstavnike ...

Oliver

pre 4 godine

Smesnije od kvara jeste da Makron nema dva identicna renoa kad se vozi. To se ne radi toliko zbog eventualnog kvara nego iz bezbednosnih razloga,tako da potencijalni atentator ne zna u kom autu je predsednik. S Trampom uvek idu 2 identicna kadilaka. On ima i 2 identicna aviona i 2 identicna helikoptera samo sto oni ne idu istovremeno. Ali auti uvek idu istovremeno,tako da Trumpu ova bruka ne bi mogla da se dogodi.

profesor Dušan

pre 4 godine

ovo me podsetilo kada je mercedes koji je pravljen da bude neuništiv ( taj neki model) za vreme predsednika T.Nikolića koji je služio predsedniku države, poslat na popravku zbog kvara. Ono što je začudilo je pitanje Nemaca koji su popravljali taj auto :
kako ste uspeli da uništite ono što smo napravili da bude neuništivo.

Ne znam šta je bilo sa tim autom posle toga.

Ibrahim Ba

pre 4 godine

@agent

Ne znam što se smatra da je Golf II toliko jeftin za održavanje. Jeste ako kupujete kineske i turske delove koji ni dva meseca ne izdrže. Ako hoćete original koji su uglavnom polovni i kojih je sve manje, kao i za Pasate, Audi jaje i slične, to uopšte nije toliko jeftino. Verovatno i dalje jeste manje nego za neki noviji auto, ali ne drastično.

Mr Majestyk

pre 4 godine

pumpa za gorivo ili senzor radilice. a može biti i baterija u ključu
p.s. ...iz iskustva (n6, 13. februar 2020 10:12)

Baterija u ključu, ili kartici služi samo za otključavanje. Automobil mora da pali bez ikakve baterije. Ko ne veruje, neka proba.

Naravno, bez baterije handsfree kartica mora da se ubaci u slot.

sara

pre 4 godine

Zamislite kod nas da se najobicniji stranacki funkcioner, nizeg ranga, sluzbeno vozi u 500L. (Milan).

Nema šta da se zamišlja. I Renault i Citroen su francuske marke, a Fiat (pa makar i iz Kragujevca) je Italijanska marka. Mada, ja sam za to da se naš predsednik vozi u Mercedesu što se proizvodi u Ikarbusu, onom što je "najprodavaniji" na Bliskom istoku i istočnoj Evropi...

Miloje

pre 4 godine

@profesor Dušan
To bese GLS SUV Brabus, poklon nekog Arapina da se preCednik ne bruka kad ga docekuje. Kosta Boga Oca. Snagu neku suludu V8 pa jos turbiran, doradjen. Pipnes malo papucicu i da ima krila poleteo bi sa svim tonama tezine. Ali preCednikovo obezbedjnje, profesionalizam majstora u MB garazi, i sve ostalo u ovoj drzavi (nece mi objaviti komentar opet) dovelo je do hiper komicne situacije u kojoj je Man-ov autobus kriv jer ga je onaj koji nije smeo da sedne u taj auto iz prvenstveno bezbednosnih razloga opalio od pozadi i...Kako je samo smeo da se Man nadje tu. Jel neko popio otkaz? Mozda vozac autobusa, ali su svi u sluzbi avanzovali ovako ili onako. Ukljucujuci i preCednika.

Bokan

pre 4 godine

Pa, dobro... koliko se puta drugim predsednicima desilo da imaju problema sa službenom limuzinom, pa niko ne piše tekst kritike Mercedesa zbog toga. Tramp uvek ide sa 3 ista Linkolna. Predsednici velikih zemalja obično imaju 2 ili 3 ista vozila, zbog predostrožnosti ali i bezbednosti. Nije jasno zbog čega Makron nije imao na raspolaganju bar još jedan ovakav Espace.

Tadija

pre 4 godine

Vezano za broj prodatih primeraka, vidim neki kažu da se Reno malo gde prodaje, dok opet neki navode neke cifre koje dokazuju veoma veliku prodaje grupacije Reno Nisan. Kako je na papiru ne znam, ali neko moje iskustvo je sledeće. U Aziji, tačnije dalekom istoku sam bio više puta i iskreno ni jednog Renoa nisam video i ne samo Renoa, nego generalno ima veoma malo automobila evropskih proizvođača. Tamo su dominantni japanski i korejski brendovi, a sve ostalo je na nivou statističke greške. Na ove prve bih rekao da odlazi 90% automobila. Od evropskih su ipak najzastupljeniji nemački premium brendovi i to jeste činjenica. U Indiji su pored japanskih brendova dosta zastupljeni i njihovi, kao što je Tata. U USA sam takođe bio više puta i ovde je takođe veoma mali procenat evropskih automobila. Rekao bih da je ovde 80% automobila, ako ne i više, ili japanske ili američke proizvodnje i teško je reći da li ima više japanskih ili američkih. Dakle to je ono što se vozi. Od evropskih, opet su najdominantniji nemački premium brendovi. VW veoma slabo, ali se ipak mogu videti za razliku od Renoa, Pežoa, Citroena, Fiata, Alfa Romea, Opela, Škode, Seata i sličnih. Evropski automobili su logično najpopularniji u Evropi, Rusiji i eventualno bliskom istoku, ali u ostatku sveta nisu. To je neko moje iskustvo iz prakse, a sada neko može reći da je Reno najprodavaniji. Ja to van Evrope nigde video nisam. Moje mišljenje je kvalitet=japanski automobil, naročito Toyota.

Atreides

pre 4 godine

-LeTvor- Da bas im je prodaja jadna i nigde ih nema. U 2019-oj u Evropi su prodali 1 945 000 vozila
Afrika-Bliski istok-Indija-Pacifik - 450 000
Amerika -424 000
Kina - 179 500
Euroazija - 750 000

kimi

pre 4 godine

ljudi su ovde bas cudni...kad vide nekog zapadnog politicara na biciklu oce da se upiske od srece..pa svi u glas kazu vidis kako treba a ne ko ovi nasi audi, mercedes...a onda se jednom politicaru pokvari reno i svi skoce aaa vid seljaka sto nisi uzeo audi pravo auto. dal se to slabo razmislja il je cisto nedostatak karaktera...ko sta zna krhko je znanje, rekli bi nadrealisti :)

XXX

pre 4 godine

Ovog nema ko da ubije, nikome nije interesantan, tako da može da se vozi i u “običnom” Renou. Možda bi ga “žuti prsluci” istamburali i to je sve.

dzina

pre 4 godine

Peugeot 308CC,samo redovno odrzavanje,nikakvih problema.I krov se uredno podize i spusta 9 godina. A, i sa Mercedesom S350 L ,4M, samo redovni servisi.

Stole

pre 4 godine

@Giška: Nije se policija ni pitala da li hoće ili neće 500L. Odluka je donešena negde drugde i zna se zašto. I zna se zašto sve državne firme i institucije kupuju samo aute iz Čačka. A mislim da je policija trebala da uzme auto koji se pravi u Srbiji. I trebalo bi da ga voze i drugi sa "budžeta". Ipak je domaći i prave ga naši ljudi. Tamo hleb zarađuju. Ali koga briga. Ako onaj iz Čačka donira stranci onda nema dileme.

Laki

pre 4 godine

Svi ovi što pljuju po Renou u životu nisu vozili i imali Reno. Ja imam 2, Fluence i Latitude, kupljeni novi. Odrzavanje samo u servisu. Latitude ima originalnih 225.000km, i do sada osim potrošnih delova nista nije menjano, ne troši ulje, ide kao avion. prosek 6.2 lit na putu pri max. 150/160 km/h. Voznja kao u spavacim kolima. Fluence takodje. Imao pre toga Peugeot 307sw, 207sw i 301. Imao i Pasata. Latitude je za Passat svemirski brod Voyager u svemiru. Nikada ga ne bih menjao za Passat. A vama što se kvare francuzi i sl., odrzavajte kola kao što treba, u servisu i na vreme, nikada necete imati problema. Vama i R. Royce ne bi valjao jer ga ne bi odrzavali kao sto treba. Redovan servis i originalni delovi su ključ za sve.

Vlada

pre 1 godinu

Reno Laguna , prvi auto sa 5 zvezdica na kraš testu a brdo komentara govori o tupavom, iskompleksiranom i sujetnom mentalitetu jednog dela populacije na Balkanu a i šire.I da si vozio samo 1 model novog auta , to ništa ne znači jer si možda imao sreće a možda i nisi a desi se da te zabode neki feleričan.Ima snimak kako švaba spaljuje novog bmw ispred njihove fabrike zbog falinki koje nisu mogli da mu reše.To ne čini bmw lošim brendom.Čuveni golf nikada nije rešio problem sa sinhronom u menjaču koji je mnogima pravio problem , zato su i izmislili dsg a o tome retko ko priča!