Petak, 29.11.2019.

09:55

"Zakotrljala" se nova Škoda Octavia FOTO

Izvor: B92

"Zakotrljala" se nova Škoda Octavia FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Driv3r

pre 4 godine

Vozim octavia a7 2016 1.6tdi 5 brzina, style oprema, na satu 135000, ono sto mogu da kazem je sledece: Treba joj jaci motor i 6. brzina (ako ganjate polovnjaka samo 2.0 - 6 brzina) jer preticanje mora da se planira ili da se vraca u nizi stepen. Sto se pouzdanosti tice - nema greske, samo redovni servisi, sto se udobnosti tice - nije najudobnija, ali nije ni toliko neudobna (vozio sam golfa pre nje - e to je neudobno), oprema jako dobra (ksenoni, touch screen, automatska svetla, automatski brisaci - sve radi, nista se nije kvarilo), zavrsna obrada solidna, osim volana - treba da vidite na sta lici, kao da ima milion kilometara, bas lose odradjen, a sedista kao nova. Gepek neverovatno velik, staje frizider komotno :-D
Da ne duzim, kad se uzme u obzir potrosnja, pouzdanost, prostor, udobnost, neka ocena bi bila 7.5/10, kome treba pouzdan porodicni auto, da ne trosi puno - svaka preporuka

ccc

pre 4 godine

Da podelim svoje misljenje kao vozac dva nove Octavije zaredom. Prvu 4 godine (A5 2012 godiste), drugu 3 godine (A7 2016 godiste). Auto je nenormalno prostran i pouzdan. Tu se zavrsava sve lepo u vezi sa Skodom. Udobnost i Skoda ne idu zajedno, sem kod Superb modela. Ko zeli da ga ledja bole i ima usinut vrat posle duze voznje neka izvoli. Sto se servisa u ovlascenim servisu tice, to je skupo da skuplje ne moze za ovaj segment vozila. Delove nikada nemaju na stanju (sem ulja i filtera).
Cena samih automobila kod Skode je u zadnje vreme otisla bezobrazno gore, sto me je navelo da ovaj put porucim auto od francuza.
Da li je lep ili ruzan to je stvar individualnog ukusa, ali da ledja bole to je cinjenica.

Pedja

pre 4 godine

Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))
(Sendvic i jogurt, 29. novembar 2019 11:07)

To sam jednom čuo i nisam mogao da verujem. :) Doduše, momak koji je to izgovorio je iz ruralnih krajeva pa ga i razumem donekle.

pdj

pre 4 godine

Bio sam vladnik Octavije A5 1.9tdi 2006.god. Posle sam uzeo Octaviju A7 2.0 tdi 2016.god. Oba automobila sam koristio za porodicne potrebe, u proseku 12-15000 km. Zaista su oba automobila za visoku preporuku. Medjutim, cena je takodje odlucujuci faktor za kupovinu.
A5 1.9tdi u elegance opremi, 2006 placena 17.000 evra
A7 2.0tdi u style opremi, 2016 placena 21.000 evra (sa popustom)
Nova Octavija 2.0tdi u najboljoj serijskoj opremi nece biti ispod 27.000 evra, tako da ce cenom verovatno da odbiju mnoge kupce jer ce imati mogucnost veceg izbora automobila po toj ceni.

glogi

pre 4 godine

2008 kada smo kupili Oktaviu bila je best buy, a mislim i da je dan danas tako ostalo. Razmatrali tada i30 i Ceed, na kraju uzeli Oktaviu, za 11 godina bez greske. Jedina mana je kvalitet izrade u odnosu na ostale i Vag grupacije, imam i A4 b7, koji ima x3 vise kilometara od Oktavie, ali je od i dalje "kao nov", na Oktavii volan se sav ofucao, kozica oko menjaca sva ispucala, vozacevo sediste moralo kod tapetara, znaci svugde gde je mogla da pokaze znakove habanja, pokazala je, dok Audi nista.

Boris

pre 4 godine

Ih, san svakog velikog Srbina koji vozi Punto, po principu "joooj kad bi imo ovaj...gde bi mi kraj bio". Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))
(Sendvic i jogurt, 29. novembar 2019 11:07)
@Heh, zar nekoga i briga kako se zove, ko to uopste primećuje, zar je to inace nekome bitno?? Blago tebi kad o tome vodis racuna, nadji devojku, zenu, prijatelja, druzi se, batali Skodu, Bmw. Reno...

München 1860

pre 4 godine

Uzeo sam novu Scalu 1.0 tsi, 85kw, pre nedelju dana. Nisam neki stručnjak kao većina ovde i uprkos dugogodišnjem vozačkom iskustvu nisam do sada isprobao mnogo modela. Od ovih koje sam vozio uglavnom su to bili razni polovnjaci. Za ovih par dana mogu da kažem da sam zadovoljan, fin autić. Do duše ja nisam neki preterano zahtevan klijent. Pandan Golfu da istim motorom, povoljniji sa cenom, ali ni slučajno jeftin. Odnos cene i kvaliteta bi mogao biti idealan kad bi bilo malo više opreme na raspolaganju,za određenu cenu. Malo škrtare na tome, pa mu onda sa raznim doplatama i ne dođe baš nešto povoljno. Druga prednost u odnosu na golfa jeste prostrana i maksimalno iskorišćena unutrašnjost, i prilično prostran prtljažnik.

mozak jedne kokoške ...

pre 4 godine

Svi koji slepo hvale pouzdanost i kvalitet oktavije treba da pročitaju tekst od pre par dana pod nazivom "TÜV REPORT: Pouzdanost 4-5 godišnjih automobila, važna za kupnju rabljenih" i da vide ko je bio na poslednjem mestu. Oktavija.

alfa

pre 4 godine

1. Vw ima e i hibride ali samo da smanje koeficijent zagađenja a ne potrosnju i kako su pocetnici u tom segmentu ne mogu se meriti recimo sa Toyotom
2. Auto je veliki, ima vw motor, prostran i ne kosta puno. Koliko vozis nema veze a nije skup, pa nemojmo traziti udobnost premium sefmenta.
3. Ovo nije češka firma i ja sam vozio skodi favorit koji je bio češki i kanta od kola. Tako da nisu česi napredovali, vec je vw grupa imala pametan potez da proizvede auto kome istok veruje, a brand škode je imao poverenje. Najprodavaniji je model u Švajcarskoj recimo a o istocnoj Evropi da ne oričam. Zbog škode su propali recimo Fiat koji je dosta pokrivao istok.

Ahtung

pre 4 godine

@Autilakirer:

Gledam Škodu - vozim Renaulta! Manje se kvari, udobniji je za vožnju, a uz to polovan košta 30% manje. Ipak, dobar je to auto, samo malo precenjen kod germanofila. Mada, Oktavia, kao i Pasat, ima svoje prednosti, kod, na primer, kamena u bešici.

srt392hemi

pre 4 godine

vozio sam octaviju trenutne generacije, jako ne udoban za duža putovanja..
sad su ga baš prolepšali, prošli mi se nije sviđao..
greota što nemaju hibride, pa da pokažu da im je stalo do životne sredine..
ali to je samo vw :)
(dule, 29. novembar 2019 10:52)
ako si mislio da vw nema e automobile onda nemas pojma o automobilima

nidža

pre 4 godine

Koliko mržnje prema Škodi, neverovatno. Škoda je uvoznik broj 1 u evropskim zemljama. Za taj novac mnogo automobila dobiješ. Može se reći 90% vozača je zadovoljna baš Octaviom, svaki dan imam posla sa tim ljudima zbog profesije. Vozili su i A4 i trojke i C klase ali Octavia im je svima/većini najbolja. Cena/kvalitet. Vozio sam i sam nove od 2008 na ovamo. Meni je odličan. Česi su poznati po marljivosti i kvalitetu, sličan nemačkom mentalitet...

rog

pre 4 godine

Jel moze neko od ljubitelja Skode, svih tipova, da mi objasni zasto u petoj brzini na putu za mot. vozila sa Skodom imam utisak da vozim deciju igracku koja ce da se raspadne ili prevrne svakog trena, te zasto Skoda (Fabia ali i drugi tipovi) generalno teze vuce uzbrdo od drugih auta te kategorije? Mene Skode uvek zapadnu kada rentiram auto u regionu i mrak mi padne na oci jer sve koje sam vozila imale su gornje probleme. Moj utisak, na bazi nekih 15ak vozenih Skoda u poslednjih 5 godina, je da je to automobil za auto-puteve na Zapadu i nista vise od toga. Nije za nase rupe i gudure, definitivno.
(Astra, ipak, 29. novembar 2019 17:17)

Da, bas to, oktavia sa 2.0 tdi od 150ks ne moze uz brdo. Svasta ...

Astra, ipak

pre 4 godine

Jel moze neko od ljubitelja Skode, svih tipova, da mi objasni zasto u petoj brzini na putu za mot. vozila sa Skodom imam utisak da vozim deciju igracku koja ce da se raspadne ili prevrne svakog trena, te zasto Skoda (Fabia ali i drugi tipovi) generalno teze vuce uzbrdo od drugih auta te kategorije? Mene Skode uvek zapadnu kada rentiram auto u regionu i mrak mi padne na oci jer sve koje sam vozila imale su gornje probleme. Moj utisak, na bazi nekih 15ak vozenih Skoda u poslednjih 5 godina, je da je to automobil za auto-puteve na Zapadu i nista vise od toga. Nije za nase rupe i gudure, definitivno.

DC

pre 4 godine

@Brabus: Isti taj Dzeremi Klarkson je rekao da je Skoda Yeti najbolji auto na svetu pa je napravio celu reportazu dokazujuci kako je Yeti bolji od Ferrarija i Range Rovera pa je cak i spustio helikopter na njegov krov. Nisi gledao ili si namerno zaboravio?

djole

pre 4 godine

Imam Skodu Oktaviju doskorasnje generacije 2014 godiste, vozim ga 2 godine i ostalo mi je jos 3 da ga otplatim, najpouzdaniji auto koji sam ikada imao, jeftin za voziti i za odrzavanje, ima svu opremu i ne zaostaje ni najmanje za ostalim autima te generacije, naj bolji auto za obicnog coveka, kad ga otplatim uzim novu generaciju obavezno, a oni koji zele da placaju vise za manje pouzdane automobile iz premium segmenta samo zato sto bolje izgledaju, nek izvole

Dušan

pre 4 godine

Nisam neki ljubitelj ovih komecijalnih vozila ali sa druge strane rado bih vozio ovakav auto iz nekoliko razloga: nov, u garanciji i delova ima svuda. Da je udobna pa baš i nije. Za taj novac ne može da se zahteva udobnost na nekom nivou kao kod nekih skupljih automobila ili premijum modela. Elem, da bude auto za neki normalan prevoz i potrebe to već može. Prijatelj u firmi vozi fabiu i moj utisak je bio prijatan, za razliku od fiat tipa koji smrdi na tursku tezgu. Kvalitet završne obrade daleko kvalitetniji, a i sam enterijer. Auto za svačiji dzep, dok ovi malo egzotičniji automobili imaju svoje kupce.

sasa

pre 4 godine

Meni skoda nikada nije bila vredna svojih para. Bivsa supruga vozi superba i uopste nije los. Uopste. Ova nova octavia izgleda dobro jos ako joj cenu nisu digli moze biti pun pogodak.

jaretina

pre 4 godine

"Skoda izaziva emocije koliko i frizider" rece Dzeremi Klarkson sa kojim se apsolutno slazem!
(Brabus, 29. novembar 2019 13:16)

i u pravu je. stim što ni jedan auto ne izaziva emocije mentalno zreloj osobi. stvar srbi, stvar, važno je samo da je:
1. novo
2. u garanciji
3. 5 star ncap
i ništa više.

Saša

pre 4 godine

@Brabus

A ti možda voziš Brabus? Naravno da ne...

Kad ćete da shvatite da se ljudi ne pale na Škodu, već je kupuju jer je pouzdana i ekonomična. Palite se Vi i dalje na premium marke, a nas pustite da vozimo Škodu jer ima sve što treba da ima za prosečnog porodičnog čoveka (a ne za paljevinu koja se potpisuje sa "Brabus").

Autilakirer

pre 4 godine

Škoda je prevazišla sve konkurente kada su u pitanju vozila srednje kategorije. Reno, Citroen, Pežo, Opel astra čak i novi Golf. Udoban auto sa dosta prostora. Elektronika kao i kod svih

Dr.agan

pre 4 godine

Skoda izaziva emocije koliko i frizider" rece Dzeremi Klarkson sa kojim se apsolutno slazem!
(Brabus, 29. novembar 2019 13:16)

Dz. Klarkson je bogati razmazeni dzangrizavac, i njegovo misljenje prosecnog siromasnog gradjanina bilo koje zemlje, ne zanima! Emocije su rezervisane za devojke, momke, decu, zivotinje, a auto je prevozno sredstvo, a ova Skoda je dobro i kvalitetno vozilo! Svi vi koji gajite emocije prema toni i po lima i gvozdja, trebalo bi da se zapitate za svoje zdravlje!

Vozač

pre 4 godine

Inače cela Škoda je registrovana u Luksemburgu. Zbog poreza, naravno, a i profit ide tamo. A to da je prosečan srpski san, nažalost jeste, sa svime što uz nju ide, a to je tuđe gorivo i troškovi održavanja, nalepnica nekog organa podno šoferke, i vožnja bez ograničenja u brzini i parkiranju, tzv. znaš ti ko sam ja stil.

suglup

pre 4 godine

koliko je bitniji karavan od limuzine vidi se po tome da je npr. u CH odnos 40:1. Ko ne veruje, nek proveri npr. na www.autoscout.ch

Aleksa

pre 4 godine

Zasto na svaku vest o Skodi, neko mora da primeti da odredjeni ljudi iz Srbije Suberb zovu Super Be? Ja pitam pa sta i ako je zovu Super Be? Inace lep auto...

Sendvic i jogurt

pre 4 godine

Ih, san svakog velikog Srbina koji vozi Punto, po principu "joooj kad bi imo ovaj...gde bi mi kraj bio". Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))

Pop

pre 4 godine

Otrovno potrošačko djubre, u dopadljivoj ambalaži, da se lakše "proguta"...

...i odličnim filterom vazduha za kabinu, da se ne guta spoljni smrad i zagađenje...

Giška76

pre 4 godine

Eh, gledam ovo a setim se Floride 1988. godine, koju je nacrtao Đuđaro i slike Škode iz te' 88. Znači, ako Škoda ovako izgleda, Zastava je danas trebala da pravi leteća vozila. Ali mi smo od 1989.imali važnija posla a ne kao ostatak evrope.

Paja

pre 4 godine

Svaka cast! Ljudi rade i stvaraju bolji zivot.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (wc, 29. novembar 2019 09:58)

Uz tdi motore. Trovaci

dule

pre 4 godine

vozio sam octaviju trenutne generacije, jako ne udoban za duža putovanja..
sad su ga baš prolepšali, prošli mi se nije sviđao..
greota što nemaju hibride, pa da pokažu da im je stalo do životne sredine..
ali to je samo vw :)

Giška76

pre 4 godine

Eh, gledam ovo a setim se Floride 1988. godine, koju je nacrtao Đuđaro i slike Škode iz te' 88. Znači, ako Škoda ovako izgleda, Zastava je danas trebala da pravi leteća vozila. Ali mi smo od 1989.imali važnija posla a ne kao ostatak evrope.

Sendvic i jogurt

pre 4 godine

Ih, san svakog velikog Srbina koji vozi Punto, po principu "joooj kad bi imo ovaj...gde bi mi kraj bio". Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))

Dr.agan

pre 4 godine

Skoda izaziva emocije koliko i frizider" rece Dzeremi Klarkson sa kojim se apsolutno slazem!
(Brabus, 29. novembar 2019 13:16)

Dz. Klarkson je bogati razmazeni dzangrizavac, i njegovo misljenje prosecnog siromasnog gradjanina bilo koje zemlje, ne zanima! Emocije su rezervisane za devojke, momke, decu, zivotinje, a auto je prevozno sredstvo, a ova Skoda je dobro i kvalitetno vozilo! Svi vi koji gajite emocije prema toni i po lima i gvozdja, trebalo bi da se zapitate za svoje zdravlje!

Saša

pre 4 godine

@Brabus

A ti možda voziš Brabus? Naravno da ne...

Kad ćete da shvatite da se ljudi ne pale na Škodu, već je kupuju jer je pouzdana i ekonomična. Palite se Vi i dalje na premium marke, a nas pustite da vozimo Škodu jer ima sve što treba da ima za prosečnog porodičnog čoveka (a ne za paljevinu koja se potpisuje sa "Brabus").

jaretina

pre 4 godine

"Skoda izaziva emocije koliko i frizider" rece Dzeremi Klarkson sa kojim se apsolutno slazem!
(Brabus, 29. novembar 2019 13:16)

i u pravu je. stim što ni jedan auto ne izaziva emocije mentalno zreloj osobi. stvar srbi, stvar, važno je samo da je:
1. novo
2. u garanciji
3. 5 star ncap
i ništa više.

Vozač

pre 4 godine

Inače cela Škoda je registrovana u Luksemburgu. Zbog poreza, naravno, a i profit ide tamo. A to da je prosečan srpski san, nažalost jeste, sa svime što uz nju ide, a to je tuđe gorivo i troškovi održavanja, nalepnica nekog organa podno šoferke, i vožnja bez ograničenja u brzini i parkiranju, tzv. znaš ti ko sam ja stil.

rog

pre 4 godine

Jel moze neko od ljubitelja Skode, svih tipova, da mi objasni zasto u petoj brzini na putu za mot. vozila sa Skodom imam utisak da vozim deciju igracku koja ce da se raspadne ili prevrne svakog trena, te zasto Skoda (Fabia ali i drugi tipovi) generalno teze vuce uzbrdo od drugih auta te kategorije? Mene Skode uvek zapadnu kada rentiram auto u regionu i mrak mi padne na oci jer sve koje sam vozila imale su gornje probleme. Moj utisak, na bazi nekih 15ak vozenih Skoda u poslednjih 5 godina, je da je to automobil za auto-puteve na Zapadu i nista vise od toga. Nije za nase rupe i gudure, definitivno.
(Astra, ipak, 29. novembar 2019 17:17)

Da, bas to, oktavia sa 2.0 tdi od 150ks ne moze uz brdo. Svasta ...

DC

pre 4 godine

@Brabus: Isti taj Dzeremi Klarkson je rekao da je Skoda Yeti najbolji auto na svetu pa je napravio celu reportazu dokazujuci kako je Yeti bolji od Ferrarija i Range Rovera pa je cak i spustio helikopter na njegov krov. Nisi gledao ili si namerno zaboravio?

München 1860

pre 4 godine

Uzeo sam novu Scalu 1.0 tsi, 85kw, pre nedelju dana. Nisam neki stručnjak kao većina ovde i uprkos dugogodišnjem vozačkom iskustvu nisam do sada isprobao mnogo modela. Od ovih koje sam vozio uglavnom su to bili razni polovnjaci. Za ovih par dana mogu da kažem da sam zadovoljan, fin autić. Do duše ja nisam neki preterano zahtevan klijent. Pandan Golfu da istim motorom, povoljniji sa cenom, ali ni slučajno jeftin. Odnos cene i kvaliteta bi mogao biti idealan kad bi bilo malo više opreme na raspolaganju,za određenu cenu. Malo škrtare na tome, pa mu onda sa raznim doplatama i ne dođe baš nešto povoljno. Druga prednost u odnosu na golfa jeste prostrana i maksimalno iskorišćena unutrašnjost, i prilično prostran prtljažnik.

suglup

pre 4 godine

koliko je bitniji karavan od limuzine vidi se po tome da je npr. u CH odnos 40:1. Ko ne veruje, nek proveri npr. na www.autoscout.ch

nidža

pre 4 godine

Koliko mržnje prema Škodi, neverovatno. Škoda je uvoznik broj 1 u evropskim zemljama. Za taj novac mnogo automobila dobiješ. Može se reći 90% vozača je zadovoljna baš Octaviom, svaki dan imam posla sa tim ljudima zbog profesije. Vozili su i A4 i trojke i C klase ali Octavia im je svima/većini najbolja. Cena/kvalitet. Vozio sam i sam nove od 2008 na ovamo. Meni je odličan. Česi su poznati po marljivosti i kvalitetu, sličan nemačkom mentalitet...

Pop

pre 4 godine

Otrovno potrošačko djubre, u dopadljivoj ambalaži, da se lakše "proguta"...

...i odličnim filterom vazduha za kabinu, da se ne guta spoljni smrad i zagađenje...

Ahtung

pre 4 godine

@Autilakirer:

Gledam Škodu - vozim Renaulta! Manje se kvari, udobniji je za vožnju, a uz to polovan košta 30% manje. Ipak, dobar je to auto, samo malo precenjen kod germanofila. Mada, Oktavia, kao i Pasat, ima svoje prednosti, kod, na primer, kamena u bešici.

djole

pre 4 godine

Imam Skodu Oktaviju doskorasnje generacije 2014 godiste, vozim ga 2 godine i ostalo mi je jos 3 da ga otplatim, najpouzdaniji auto koji sam ikada imao, jeftin za voziti i za odrzavanje, ima svu opremu i ne zaostaje ni najmanje za ostalim autima te generacije, naj bolji auto za obicnog coveka, kad ga otplatim uzim novu generaciju obavezno, a oni koji zele da placaju vise za manje pouzdane automobile iz premium segmenta samo zato sto bolje izgledaju, nek izvole

Paja

pre 4 godine

Svaka cast! Ljudi rade i stvaraju bolji zivot.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (wc, 29. novembar 2019 09:58)

Uz tdi motore. Trovaci

alfa

pre 4 godine

1. Vw ima e i hibride ali samo da smanje koeficijent zagađenja a ne potrosnju i kako su pocetnici u tom segmentu ne mogu se meriti recimo sa Toyotom
2. Auto je veliki, ima vw motor, prostran i ne kosta puno. Koliko vozis nema veze a nije skup, pa nemojmo traziti udobnost premium sefmenta.
3. Ovo nije češka firma i ja sam vozio skodi favorit koji je bio češki i kanta od kola. Tako da nisu česi napredovali, vec je vw grupa imala pametan potez da proizvede auto kome istok veruje, a brand škode je imao poverenje. Najprodavaniji je model u Švajcarskoj recimo a o istocnoj Evropi da ne oričam. Zbog škode su propali recimo Fiat koji je dosta pokrivao istok.

Autilakirer

pre 4 godine

Škoda je prevazišla sve konkurente kada su u pitanju vozila srednje kategorije. Reno, Citroen, Pežo, Opel astra čak i novi Golf. Udoban auto sa dosta prostora. Elektronika kao i kod svih

Aleksa

pre 4 godine

Zasto na svaku vest o Skodi, neko mora da primeti da odredjeni ljudi iz Srbije Suberb zovu Super Be? Ja pitam pa sta i ako je zovu Super Be? Inace lep auto...

sasa

pre 4 godine

Meni skoda nikada nije bila vredna svojih para. Bivsa supruga vozi superba i uopste nije los. Uopste. Ova nova octavia izgleda dobro jos ako joj cenu nisu digli moze biti pun pogodak.

Dušan

pre 4 godine

Nisam neki ljubitelj ovih komecijalnih vozila ali sa druge strane rado bih vozio ovakav auto iz nekoliko razloga: nov, u garanciji i delova ima svuda. Da je udobna pa baš i nije. Za taj novac ne može da se zahteva udobnost na nekom nivou kao kod nekih skupljih automobila ili premijum modela. Elem, da bude auto za neki normalan prevoz i potrebe to već može. Prijatelj u firmi vozi fabiu i moj utisak je bio prijatan, za razliku od fiat tipa koji smrdi na tursku tezgu. Kvalitet završne obrade daleko kvalitetniji, a i sam enterijer. Auto za svačiji dzep, dok ovi malo egzotičniji automobili imaju svoje kupce.

dule

pre 4 godine

vozio sam octaviju trenutne generacije, jako ne udoban za duža putovanja..
sad su ga baš prolepšali, prošli mi se nije sviđao..
greota što nemaju hibride, pa da pokažu da im je stalo do životne sredine..
ali to je samo vw :)

mozak jedne kokoške ...

pre 4 godine

Svi koji slepo hvale pouzdanost i kvalitet oktavije treba da pročitaju tekst od pre par dana pod nazivom "TÜV REPORT: Pouzdanost 4-5 godišnjih automobila, važna za kupnju rabljenih" i da vide ko je bio na poslednjem mestu. Oktavija.

srt392hemi

pre 4 godine

vozio sam octaviju trenutne generacije, jako ne udoban za duža putovanja..
sad su ga baš prolepšali, prošli mi se nije sviđao..
greota što nemaju hibride, pa da pokažu da im je stalo do životne sredine..
ali to je samo vw :)
(dule, 29. novembar 2019 10:52)
ako si mislio da vw nema e automobile onda nemas pojma o automobilima

Astra, ipak

pre 4 godine

Jel moze neko od ljubitelja Skode, svih tipova, da mi objasni zasto u petoj brzini na putu za mot. vozila sa Skodom imam utisak da vozim deciju igracku koja ce da se raspadne ili prevrne svakog trena, te zasto Skoda (Fabia ali i drugi tipovi) generalno teze vuce uzbrdo od drugih auta te kategorije? Mene Skode uvek zapadnu kada rentiram auto u regionu i mrak mi padne na oci jer sve koje sam vozila imale su gornje probleme. Moj utisak, na bazi nekih 15ak vozenih Skoda u poslednjih 5 godina, je da je to automobil za auto-puteve na Zapadu i nista vise od toga. Nije za nase rupe i gudure, definitivno.

pdj

pre 4 godine

Bio sam vladnik Octavije A5 1.9tdi 2006.god. Posle sam uzeo Octaviju A7 2.0 tdi 2016.god. Oba automobila sam koristio za porodicne potrebe, u proseku 12-15000 km. Zaista su oba automobila za visoku preporuku. Medjutim, cena je takodje odlucujuci faktor za kupovinu.
A5 1.9tdi u elegance opremi, 2006 placena 17.000 evra
A7 2.0tdi u style opremi, 2016 placena 21.000 evra (sa popustom)
Nova Octavija 2.0tdi u najboljoj serijskoj opremi nece biti ispod 27.000 evra, tako da ce cenom verovatno da odbiju mnoge kupce jer ce imati mogucnost veceg izbora automobila po toj ceni.

Pedja

pre 4 godine

Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))
(Sendvic i jogurt, 29. novembar 2019 11:07)

To sam jednom čuo i nisam mogao da verujem. :) Doduše, momak koji je to izgovorio je iz ruralnih krajeva pa ga i razumem donekle.

glogi

pre 4 godine

2008 kada smo kupili Oktaviu bila je best buy, a mislim i da je dan danas tako ostalo. Razmatrali tada i30 i Ceed, na kraju uzeli Oktaviu, za 11 godina bez greske. Jedina mana je kvalitet izrade u odnosu na ostale i Vag grupacije, imam i A4 b7, koji ima x3 vise kilometara od Oktavie, ali je od i dalje "kao nov", na Oktavii volan se sav ofucao, kozica oko menjaca sva ispucala, vozacevo sediste moralo kod tapetara, znaci svugde gde je mogla da pokaze znakove habanja, pokazala je, dok Audi nista.

Boris

pre 4 godine

Ih, san svakog velikog Srbina koji vozi Punto, po principu "joooj kad bi imo ovaj...gde bi mi kraj bio". Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))
(Sendvic i jogurt, 29. novembar 2019 11:07)
@Heh, zar nekoga i briga kako se zove, ko to uopste primećuje, zar je to inace nekome bitno?? Blago tebi kad o tome vodis racuna, nadji devojku, zenu, prijatelja, druzi se, batali Skodu, Bmw. Reno...

ccc

pre 4 godine

Da podelim svoje misljenje kao vozac dva nove Octavije zaredom. Prvu 4 godine (A5 2012 godiste), drugu 3 godine (A7 2016 godiste). Auto je nenormalno prostran i pouzdan. Tu se zavrsava sve lepo u vezi sa Skodom. Udobnost i Skoda ne idu zajedno, sem kod Superb modela. Ko zeli da ga ledja bole i ima usinut vrat posle duze voznje neka izvoli. Sto se servisa u ovlascenim servisu tice, to je skupo da skuplje ne moze za ovaj segment vozila. Delove nikada nemaju na stanju (sem ulja i filtera).
Cena samih automobila kod Skode je u zadnje vreme otisla bezobrazno gore, sto me je navelo da ovaj put porucim auto od francuza.
Da li je lep ili ruzan to je stvar individualnog ukusa, ali da ledja bole to je cinjenica.

Driv3r

pre 4 godine

Vozim octavia a7 2016 1.6tdi 5 brzina, style oprema, na satu 135000, ono sto mogu da kazem je sledece: Treba joj jaci motor i 6. brzina (ako ganjate polovnjaka samo 2.0 - 6 brzina) jer preticanje mora da se planira ili da se vraca u nizi stepen. Sto se pouzdanosti tice - nema greske, samo redovni servisi, sto se udobnosti tice - nije najudobnija, ali nije ni toliko neudobna (vozio sam golfa pre nje - e to je neudobno), oprema jako dobra (ksenoni, touch screen, automatska svetla, automatski brisaci - sve radi, nista se nije kvarilo), zavrsna obrada solidna, osim volana - treba da vidite na sta lici, kao da ima milion kilometara, bas lose odradjen, a sedista kao nova. Gepek neverovatno velik, staje frizider komotno :-D
Da ne duzim, kad se uzme u obzir potrosnja, pouzdanost, prostor, udobnost, neka ocena bi bila 7.5/10, kome treba pouzdan porodicni auto, da ne trosi puno - svaka preporuka

Paja

pre 4 godine

Svaka cast! Ljudi rade i stvaraju bolji zivot.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (wc, 29. novembar 2019 09:58)

Uz tdi motore. Trovaci

Astra, ipak

pre 4 godine

Jel moze neko od ljubitelja Skode, svih tipova, da mi objasni zasto u petoj brzini na putu za mot. vozila sa Skodom imam utisak da vozim deciju igracku koja ce da se raspadne ili prevrne svakog trena, te zasto Skoda (Fabia ali i drugi tipovi) generalno teze vuce uzbrdo od drugih auta te kategorije? Mene Skode uvek zapadnu kada rentiram auto u regionu i mrak mi padne na oci jer sve koje sam vozila imale su gornje probleme. Moj utisak, na bazi nekih 15ak vozenih Skoda u poslednjih 5 godina, je da je to automobil za auto-puteve na Zapadu i nista vise od toga. Nije za nase rupe i gudure, definitivno.

Pop

pre 4 godine

Otrovno potrošačko djubre, u dopadljivoj ambalaži, da se lakše "proguta"...

...i odličnim filterom vazduha za kabinu, da se ne guta spoljni smrad i zagađenje...

Aleksa

pre 4 godine

Zasto na svaku vest o Skodi, neko mora da primeti da odredjeni ljudi iz Srbije Suberb zovu Super Be? Ja pitam pa sta i ako je zovu Super Be? Inace lep auto...

dule

pre 4 godine

vozio sam octaviju trenutne generacije, jako ne udoban za duža putovanja..
sad su ga baš prolepšali, prošli mi se nije sviđao..
greota što nemaju hibride, pa da pokažu da im je stalo do životne sredine..
ali to je samo vw :)

Sendvic i jogurt

pre 4 godine

Ih, san svakog velikog Srbina koji vozi Punto, po principu "joooj kad bi imo ovaj...gde bi mi kraj bio". Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))

Ahtung

pre 4 godine

@Autilakirer:

Gledam Škodu - vozim Renaulta! Manje se kvari, udobniji je za vožnju, a uz to polovan košta 30% manje. Ipak, dobar je to auto, samo malo precenjen kod germanofila. Mada, Oktavia, kao i Pasat, ima svoje prednosti, kod, na primer, kamena u bešici.

Dr.agan

pre 4 godine

Skoda izaziva emocije koliko i frizider" rece Dzeremi Klarkson sa kojim se apsolutno slazem!
(Brabus, 29. novembar 2019 13:16)

Dz. Klarkson je bogati razmazeni dzangrizavac, i njegovo misljenje prosecnog siromasnog gradjanina bilo koje zemlje, ne zanima! Emocije su rezervisane za devojke, momke, decu, zivotinje, a auto je prevozno sredstvo, a ova Skoda je dobro i kvalitetno vozilo! Svi vi koji gajite emocije prema toni i po lima i gvozdja, trebalo bi da se zapitate za svoje zdravlje!

jaretina

pre 4 godine

"Skoda izaziva emocije koliko i frizider" rece Dzeremi Klarkson sa kojim se apsolutno slazem!
(Brabus, 29. novembar 2019 13:16)

i u pravu je. stim što ni jedan auto ne izaziva emocije mentalno zreloj osobi. stvar srbi, stvar, važno je samo da je:
1. novo
2. u garanciji
3. 5 star ncap
i ništa više.

Vozač

pre 4 godine

Inače cela Škoda je registrovana u Luksemburgu. Zbog poreza, naravno, a i profit ide tamo. A to da je prosečan srpski san, nažalost jeste, sa svime što uz nju ide, a to je tuđe gorivo i troškovi održavanja, nalepnica nekog organa podno šoferke, i vožnja bez ograničenja u brzini i parkiranju, tzv. znaš ti ko sam ja stil.

djole

pre 4 godine

Imam Skodu Oktaviju doskorasnje generacije 2014 godiste, vozim ga 2 godine i ostalo mi je jos 3 da ga otplatim, najpouzdaniji auto koji sam ikada imao, jeftin za voziti i za odrzavanje, ima svu opremu i ne zaostaje ni najmanje za ostalim autima te generacije, naj bolji auto za obicnog coveka, kad ga otplatim uzim novu generaciju obavezno, a oni koji zele da placaju vise za manje pouzdane automobile iz premium segmenta samo zato sto bolje izgledaju, nek izvole

mozak jedne kokoške ...

pre 4 godine

Svi koji slepo hvale pouzdanost i kvalitet oktavije treba da pročitaju tekst od pre par dana pod nazivom "TÜV REPORT: Pouzdanost 4-5 godišnjih automobila, važna za kupnju rabljenih" i da vide ko je bio na poslednjem mestu. Oktavija.

Autilakirer

pre 4 godine

Škoda je prevazišla sve konkurente kada su u pitanju vozila srednje kategorije. Reno, Citroen, Pežo, Opel astra čak i novi Golf. Udoban auto sa dosta prostora. Elektronika kao i kod svih

Saša

pre 4 godine

@Brabus

A ti možda voziš Brabus? Naravno da ne...

Kad ćete da shvatite da se ljudi ne pale na Škodu, već je kupuju jer je pouzdana i ekonomična. Palite se Vi i dalje na premium marke, a nas pustite da vozimo Škodu jer ima sve što treba da ima za prosečnog porodičnog čoveka (a ne za paljevinu koja se potpisuje sa "Brabus").

rog

pre 4 godine

Jel moze neko od ljubitelja Skode, svih tipova, da mi objasni zasto u petoj brzini na putu za mot. vozila sa Skodom imam utisak da vozim deciju igracku koja ce da se raspadne ili prevrne svakog trena, te zasto Skoda (Fabia ali i drugi tipovi) generalno teze vuce uzbrdo od drugih auta te kategorije? Mene Skode uvek zapadnu kada rentiram auto u regionu i mrak mi padne na oci jer sve koje sam vozila imale su gornje probleme. Moj utisak, na bazi nekih 15ak vozenih Skoda u poslednjih 5 godina, je da je to automobil za auto-puteve na Zapadu i nista vise od toga. Nije za nase rupe i gudure, definitivno.
(Astra, ipak, 29. novembar 2019 17:17)

Da, bas to, oktavia sa 2.0 tdi od 150ks ne moze uz brdo. Svasta ...

nidža

pre 4 godine

Koliko mržnje prema Škodi, neverovatno. Škoda je uvoznik broj 1 u evropskim zemljama. Za taj novac mnogo automobila dobiješ. Može se reći 90% vozača je zadovoljna baš Octaviom, svaki dan imam posla sa tim ljudima zbog profesije. Vozili su i A4 i trojke i C klase ali Octavia im je svima/većini najbolja. Cena/kvalitet. Vozio sam i sam nove od 2008 na ovamo. Meni je odličan. Česi su poznati po marljivosti i kvalitetu, sličan nemačkom mentalitet...

srt392hemi

pre 4 godine

vozio sam octaviju trenutne generacije, jako ne udoban za duža putovanja..
sad su ga baš prolepšali, prošli mi se nije sviđao..
greota što nemaju hibride, pa da pokažu da im je stalo do životne sredine..
ali to je samo vw :)
(dule, 29. novembar 2019 10:52)
ako si mislio da vw nema e automobile onda nemas pojma o automobilima

Dušan

pre 4 godine

Nisam neki ljubitelj ovih komecijalnih vozila ali sa druge strane rado bih vozio ovakav auto iz nekoliko razloga: nov, u garanciji i delova ima svuda. Da je udobna pa baš i nije. Za taj novac ne može da se zahteva udobnost na nekom nivou kao kod nekih skupljih automobila ili premijum modela. Elem, da bude auto za neki normalan prevoz i potrebe to već može. Prijatelj u firmi vozi fabiu i moj utisak je bio prijatan, za razliku od fiat tipa koji smrdi na tursku tezgu. Kvalitet završne obrade daleko kvalitetniji, a i sam enterijer. Auto za svačiji dzep, dok ovi malo egzotičniji automobili imaju svoje kupce.

Giška76

pre 4 godine

Eh, gledam ovo a setim se Floride 1988. godine, koju je nacrtao Đuđaro i slike Škode iz te' 88. Znači, ako Škoda ovako izgleda, Zastava je danas trebala da pravi leteća vozila. Ali mi smo od 1989.imali važnija posla a ne kao ostatak evrope.

München 1860

pre 4 godine

Uzeo sam novu Scalu 1.0 tsi, 85kw, pre nedelju dana. Nisam neki stručnjak kao većina ovde i uprkos dugogodišnjem vozačkom iskustvu nisam do sada isprobao mnogo modela. Od ovih koje sam vozio uglavnom su to bili razni polovnjaci. Za ovih par dana mogu da kažem da sam zadovoljan, fin autić. Do duše ja nisam neki preterano zahtevan klijent. Pandan Golfu da istim motorom, povoljniji sa cenom, ali ni slučajno jeftin. Odnos cene i kvaliteta bi mogao biti idealan kad bi bilo malo više opreme na raspolaganju,za određenu cenu. Malo škrtare na tome, pa mu onda sa raznim doplatama i ne dođe baš nešto povoljno. Druga prednost u odnosu na golfa jeste prostrana i maksimalno iskorišćena unutrašnjost, i prilično prostran prtljažnik.

DC

pre 4 godine

@Brabus: Isti taj Dzeremi Klarkson je rekao da je Skoda Yeti najbolji auto na svetu pa je napravio celu reportazu dokazujuci kako je Yeti bolji od Ferrarija i Range Rovera pa je cak i spustio helikopter na njegov krov. Nisi gledao ili si namerno zaboravio?

alfa

pre 4 godine

1. Vw ima e i hibride ali samo da smanje koeficijent zagađenja a ne potrosnju i kako su pocetnici u tom segmentu ne mogu se meriti recimo sa Toyotom
2. Auto je veliki, ima vw motor, prostran i ne kosta puno. Koliko vozis nema veze a nije skup, pa nemojmo traziti udobnost premium sefmenta.
3. Ovo nije češka firma i ja sam vozio skodi favorit koji je bio češki i kanta od kola. Tako da nisu česi napredovali, vec je vw grupa imala pametan potez da proizvede auto kome istok veruje, a brand škode je imao poverenje. Najprodavaniji je model u Švajcarskoj recimo a o istocnoj Evropi da ne oričam. Zbog škode su propali recimo Fiat koji je dosta pokrivao istok.

sasa

pre 4 godine

Meni skoda nikada nije bila vredna svojih para. Bivsa supruga vozi superba i uopste nije los. Uopste. Ova nova octavia izgleda dobro jos ako joj cenu nisu digli moze biti pun pogodak.

suglup

pre 4 godine

koliko je bitniji karavan od limuzine vidi se po tome da je npr. u CH odnos 40:1. Ko ne veruje, nek proveri npr. na www.autoscout.ch

Pedja

pre 4 godine

Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))
(Sendvic i jogurt, 29. novembar 2019 11:07)

To sam jednom čuo i nisam mogao da verujem. :) Doduše, momak koji je to izgovorio je iz ruralnih krajeva pa ga i razumem donekle.

Boris

pre 4 godine

Ih, san svakog velikog Srbina koji vozi Punto, po principu "joooj kad bi imo ovaj...gde bi mi kraj bio". Inace da li ste primetili da 90% ljudi u ovoj jadnoj zemlji Superb zove "Super-Be" :))
(Sendvic i jogurt, 29. novembar 2019 11:07)
@Heh, zar nekoga i briga kako se zove, ko to uopste primećuje, zar je to inace nekome bitno?? Blago tebi kad o tome vodis racuna, nadji devojku, zenu, prijatelja, druzi se, batali Skodu, Bmw. Reno...

glogi

pre 4 godine

2008 kada smo kupili Oktaviu bila je best buy, a mislim i da je dan danas tako ostalo. Razmatrali tada i30 i Ceed, na kraju uzeli Oktaviu, za 11 godina bez greske. Jedina mana je kvalitet izrade u odnosu na ostale i Vag grupacije, imam i A4 b7, koji ima x3 vise kilometara od Oktavie, ali je od i dalje "kao nov", na Oktavii volan se sav ofucao, kozica oko menjaca sva ispucala, vozacevo sediste moralo kod tapetara, znaci svugde gde je mogla da pokaze znakove habanja, pokazala je, dok Audi nista.

Driv3r

pre 4 godine

Vozim octavia a7 2016 1.6tdi 5 brzina, style oprema, na satu 135000, ono sto mogu da kazem je sledece: Treba joj jaci motor i 6. brzina (ako ganjate polovnjaka samo 2.0 - 6 brzina) jer preticanje mora da se planira ili da se vraca u nizi stepen. Sto se pouzdanosti tice - nema greske, samo redovni servisi, sto se udobnosti tice - nije najudobnija, ali nije ni toliko neudobna (vozio sam golfa pre nje - e to je neudobno), oprema jako dobra (ksenoni, touch screen, automatska svetla, automatski brisaci - sve radi, nista se nije kvarilo), zavrsna obrada solidna, osim volana - treba da vidite na sta lici, kao da ima milion kilometara, bas lose odradjen, a sedista kao nova. Gepek neverovatno velik, staje frizider komotno :-D
Da ne duzim, kad se uzme u obzir potrosnja, pouzdanost, prostor, udobnost, neka ocena bi bila 7.5/10, kome treba pouzdan porodicni auto, da ne trosi puno - svaka preporuka

pdj

pre 4 godine

Bio sam vladnik Octavije A5 1.9tdi 2006.god. Posle sam uzeo Octaviju A7 2.0 tdi 2016.god. Oba automobila sam koristio za porodicne potrebe, u proseku 12-15000 km. Zaista su oba automobila za visoku preporuku. Medjutim, cena je takodje odlucujuci faktor za kupovinu.
A5 1.9tdi u elegance opremi, 2006 placena 17.000 evra
A7 2.0tdi u style opremi, 2016 placena 21.000 evra (sa popustom)
Nova Octavija 2.0tdi u najboljoj serijskoj opremi nece biti ispod 27.000 evra, tako da ce cenom verovatno da odbiju mnoge kupce jer ce imati mogucnost veceg izbora automobila po toj ceni.

ccc

pre 4 godine

Da podelim svoje misljenje kao vozac dva nove Octavije zaredom. Prvu 4 godine (A5 2012 godiste), drugu 3 godine (A7 2016 godiste). Auto je nenormalno prostran i pouzdan. Tu se zavrsava sve lepo u vezi sa Skodom. Udobnost i Skoda ne idu zajedno, sem kod Superb modela. Ko zeli da ga ledja bole i ima usinut vrat posle duze voznje neka izvoli. Sto se servisa u ovlascenim servisu tice, to je skupo da skuplje ne moze za ovaj segment vozila. Delove nikada nemaju na stanju (sem ulja i filtera).
Cena samih automobila kod Skode je u zadnje vreme otisla bezobrazno gore, sto me je navelo da ovaj put porucim auto od francuza.
Da li je lep ili ruzan to je stvar individualnog ukusa, ali da ledja bole to je cinjenica.