Ponedeljak, 25.11.2019.

18:55

Ko je jači u "potezanju konopca" – Tesla Cybertruck protiv Forda F-150 VIDEO

Izvor: B92

Ko je jaèi u "potezanju konopca" – Tesla Cybertruck protiv Forda F-150 VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Igor

pre 4 godine

Nekoliko stvari u vezi ove tesle je nebulozno.

Cybertruck ima odredjenu autonomiju. Kolika jos je autonomija sa maksimalnom prikolicom? 100 milja? Da li ce neko ikada da se usudi da vuse prikolicu od 5 tona recimo i da nema pojma da li ce sa njom da se dokotrlja do sledeceg brzog punjaca? Kao vozilo za sepurenje ima nekog smisla, kao radna masina gubi smisao u potpunosti.

Ovo potezanje je totalni nonsens. Staviti vozilo sa pogonom na sva cetiri da vuce drugo vozilo sa pogonom na dva tocka? Pa koja budala treba da budes da bi pravio ovakvu glupu antireklamu? Lik sa YT kanala engeneering explained je to lepo objasnio. Ford ima vise nego dovoljan obrtni moment na tockovima da bi mogao da se meri sa teslom ali ovaj nema 4x4 pogon i dovoljnu tezinu. Ford je skoro bas za F150 snimio reklamu kako vuce voz sa XY vagona a onda ne moze da se meri sa teslom? Taj ford je sigurno bio natovaren na maksimum da bi mogao da povuce sve to.

Kapara od 100 dolara za narucivanje u americi je kao kad bi ovde trebali da odvojite 1000din da bi narucili nov auto. Glupost. I jos ti ih vracaju ako se predomislis. Do ovog sam smatrao Ilona Muska za marketing gurua ali ovim postupcima je skroz razocarao.

Mare

pre 4 godine

"Najsnažnija verzija F-150 raspolaže sa 450 KS i 693 Nm iz 3,5-litarskog tvin-turbo HO EcoBoost agregata." Znači troši 20L na leru ali su mu u oznaci stavili EcoBoost kako bi vlasnicima bila mirna savest ?! Koji su to marketinški prevaranti. Kod električnih vozila nikada nije bio problem snaga motora, nego skladištenje energije tj. baterije. Tako da ima tu prostora za još unapredjenja.

Aga

pre 4 godine

Još jedna stvar koju se prečesto previđa.
(Low Key Lyesmith, 26. novembar 2019 10:20)

O ne, nikako se ne previđa. Uvek se javi makar jedna budala koja poteže taj šupalj argument.

jaretina

pre 4 godine

Ruzan do bola ali izgleda da nas to ceka u buducnosti kola bez duse
(Mr, 26. novembar 2019 08:41)

ova sadašnja, 15 godina stara u srba imaju dušu...
a dušu su ispustili pre 300k km.
kad vozač krševa komentariše dušu.

Fidelio

pre 4 godine

SUS motori su proslost,za 10 godina vise niko nece zeleti da kupi dizel ili benzinac.U Norveskoj je vec svaki treci auto na struju.Jedino kod nas raste uvoz smeca sa zapada.Te fabrike ne znaju sta da rade,jer su opterecene time sto su ulozile brdo novca u proizvodne linije,treba ukinuti mnoga radna mesta,tu su i krediti pa gledaju na svaki nacin da ubede kupce da kupe dizel ili benzin auto.Tesla postoji tek 16 godina a vec ih ugrozava jer nije opterecen prosloscu da placa naslednicima Rudolfa Dizela sto koristi neki njegov patent.Ovaj kamionet ubrzava od 0 do 400 brze nego Porsche 911.Zasto ga ne bi vozio za manje pare,a jos i ne zagadjujem okolinu?

Fidelio

pre 4 godine

SUS motori su proslost,za 10 godina vise niko nece zeleti da kupi dizel ili benzinac.U Norveskoj je vec svaki treci auto na struju.Jedino kod nas raste uvoz smeca sa zapada.Te fabrike ne znaju sta da rade,jer su opterecene time sto su ulozile brdo novca u proizvodne linije,treba ukinuti mnoga radna mesta,tu su i krediti pa gledaju na svaki nacin da ubede kupce da kupe dizel ili benzin auto.Tesla postoji tek 16 godina a vec ih ugrozava jer nije opterecen prosloscu da placa naslednicima Rudolfa Dizela sto koristi neki njegov patent.Ovaj kamionet ubrzava od 0 do 400 brze nego Porsche 911.Zasto ga ne bi vozio za manje pare,a jos i ne zagadjujem okolinu?

Low Key Lyesmith

pre 4 godine

@Daj leba & @milan
Apsolutni nonsense. Kod jednog ovakvog testa, torque - obrtni momenat - je najbitniji. Električni motori imaju daleko veći torque od bilo kog motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Grip ovde ne igra nikakvu ulogu, niti - u biti - to koji je automobil "prvi krenuo". Basic physics, gentlemen.
Šta god mislili o Elon Musku - Mislim da nijedna osoba vrijedna svoje soli o tome attention seeker krelcu ne misli ništa pozitivno! - te šta god mislili o Tesla, Inc. - Opet, svako ko misli svojom glavom, neće imati pozitivno mišljenje o toj kompaniji, jer, činjenica je da se radi o organizovanoj prevari, odnosno firmi koja izrabljuje zaposlene, i čiji su proizvodi poorly made, te precenjeno smeće! - uspeli su zainteresovati javnost za električne automobile. A električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Da li su budućnost? Teško je reći. Činjenica, koje se prečesto previđa, je da nipošto nisu eco-friendly kakvim ih se obično pokušava predstaviti - lithium-ion baterije su daleko opasnije po okoliš nego što so-called eco-conscious škvadra misli, plus, dok god se struja u najvećoj meri dobija iz termoelektrana, nema ni govora o tome da su električni automobili clean opcija. BTW, proizvodnja struje iz obnovljivih izvora već sada nije, niti će ikada biti dovoljna za podmirivanje rastućih potreba za istom. Još jedna stvar koju se prečesto previđa.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Ja

pre 4 godine

@Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...

To nije rezervacija već "narudžbina" i nije ništa drugo nego čisti marketinški trik. Automobil se "naruči" tako što uplatiš 100$, s tim što se u svakom trenutku može odustati od narudžbine i puni iznos će biti refundiran. Čista mahinacija, ali se naivni primaju na ovakve fore. P.S. Ko mi ne vjeruje, neka ode na sajt Tesle i naruči svoj primjerak za 100$ https://www.tesla.com/cybertruck/design#battery

kad porastem biću kengur

pre 4 godine

@Галатасарајево

Inače Tesla ni jedan dolar na marketing nije uložio od osnivanja. Takva im je politika firme. Jedine "reklame" su im Maskov Twitter i prezentacije. A ostalo odradimo mi dok sherujemo kako je ružno i nezgrapno vozilo. A realno sa tim performansama zabole me kako izgleda, auto odvaljuje! Ko kamion je jak čoveče. Kome treba jak auto za posao neće se dvoumiti. A kad smo kod ružnoće H1 hammer je ubio sa prodajom a pogle kakav je. To je sve stvar prestiža.

Vozac krseva

pre 4 godine

Ovo vozilo na baterije je puno teze od ovog drugog. Pored toga ima pogon na sva cetriri tocka. To je isto kao da boksuju velter, protiv super teske kategorije.

Da bi ovo bilo kol'ko-tol'ko fer takmicenje, trebalo je tovarni prostor forda natovariti teretom tacno onolike tezine kolika je razlika u njihovim tezinama kada su prazni.

Ne sumnjam da bi rezultat bio isti, ali ne tako ubedljiv prvenstveno zbog specificnosti elektropogona i to na sva cetiri tocka.

Svojevremeno sam jedva "pobedio" jedan PRAZAN trolejbus u BGd-u, vozac ga je vozio u garazu i prihvatio je izazov da brzo krene sa semafora kod "Londona". Jedva sam mu pobegao tek kod Andricevog venca. A daa, ono najvaznije umalo zaboravih da kazem, tada sam vozio JAWU 350ccm (motocikl za neupucene) i imao sam samo 70kg. Pa vi vidite.

Metropola

pre 4 godine

Audi, Mercedes,Bmw za 10 godina ne postoje sa njihovom cenovnom politikom !
(Laki, 25. novembar 2019 22:07)... da bre, dok je Teslina cenovna politika bas prilagodjena za sve!

Jao

pre 4 godine

Domaće nezrelo razmišljanje, kao kod predškolarca. Vidimo nešto što nam se ne dopada i ne odgovara našim intimnim željama i uverenjima i brže bolje tražimo izgovor, te nameštaljka, te sudije su krive, te athezija- kohezija ( šta. već)....
Emotivna nezrelost kao grupna karakterna crta, kod većine, nažalost.
Zvezdu sa zastave smo skinuli iz inata tek posle matice Rusije, opiremo se i bojimo svega što je novo i nama nepoznato... Tako se ne ide napred. Posle nam je vaspitačica kriva što nas niko ne voli.

Nebuloza brate

pre 4 godine

Nevezano za ovu temu, zasto el. vozila i hibridi uglavnom imaju neki nebulozni dizajn?
(Zvrk, 25. novembar 2019 20:45)

Za neboluzne ljude ide i nebulozni dizajn!

live

pre 4 godine

Nije merodavan test (pogotovo što Tesla vara :) ). U ovakvim testovima ništa nije ravno elektropogonima, koji u svakom trenutku pružaju (priblizno) maksimalni obrtni moment (koji je ovde navodno 1356 Nm). Ford ima 693 Nm, ali pri kretanju, zbog vrste prenosa, ne daje ni blizu tog momenta, dok Tesla daje maksimalni. Tako da bi Tesla ovde oduvao i dva Forda, i to je sasvim realno. Cak sta vise, realniji bi bio test Tesla vs. neki kamion. Jedna firma u Ljubljani je preradila BMW X6 iz dizela u elektro (4 elektromotora na svakom tocku, odvojeni prenosi). Ta edicija je bila teska oko 2,5 tone i imala je ubrzanje 0-100 za 5 sekundi. To sve govori o elektropogonu.

henk.mudi

pre 4 godine

I dalje mislim da Elon zeza sve koji su odusevljeni dizajnom, kako je SF, kako je neobican i moderan i ludilo i drugaciji. Mislim da ce uskoro da objavi kako je sve zezanje i da je samo hteo da pokaze da moze i g...o da proda ako zeli a da ce ga ljudi obozavati. Realno sto neko kaze moze da bude najbolji kad izgleda ko pegla dzaba mu. Sam test ne bih komentarisao, realno teska glupost, gluplje od dreg rejsa koji je postao najvazniji test medju novinarima.

achitwn

pre 4 godine

Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...
(Галатасарајево, 25. novembar 2019 22:46)
da. u americi ina 350mil stanovnika. a reaervacije se vrse online. trenutno imaju 200 000

Mehanika

pre 4 godine

@ (Daj leba, 25. novembar 2019 22:40)

Tako je... Vecina ljudi misli da je kraci kocioni put na suvom asfaltu kada vam blokira tocak (nemate ABS). A sto to nema veze sa realnoscu (zbog klizanja tocka) nema veze.

achitwn

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla nema tovarni deo sto ima svaki kamionet drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone nema teoretske šanse da izgubi protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom
(Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00)
procas gluposti bez cinjenica. ima “poklopac” pa ne vidis. evo ti ovde https://www.motor1.com/news/383871/tesla-cybertruck-videos/

Mr M

pre 4 godine

Niko nije ni ocekivao da ce Ford da pobedi. Inace izgleda kao da Ford nije 4x4 sto je pored svega sto su ljudi rekla jos jedna stvar koja Tesli ide na ruku. Sto se tice ptednarudzbi, stavljena je cena od 100 dolara full refundable sto je amerima kikiriki tako da je vecina ljudi iz zezanja rezervisala, a i ako dobiju svoj kamion medju prvima moci ce da ga prodaju nestrpljivima i zarade dosta. Moje je pitanje da li ona svetla mogu mogu da prodju homoligaciju, a o ravnoj soferci necu da razgovaram to treba zabraniti zakonom posto koga nije Reno 4 zaslepio po suncanom danu ne zna o cemu pricam, ali to je bas opasno.

logican sled okolnosti

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla
nema tovarni deo sto ima svaki kamionet
drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone
nema teoretske šanse da izgubi
protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom
(Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00)

Kralju ima tovarni deo samo pokriven kao i svaki kamionet. Pa nisu oni ludi da ga prodaju u toj klasi bez tovarnog prostora

ivannyc

pre 4 godine

Audi, Mercedes,Bmw za 10 godina ne postoje sa njihovom cenovnom politikom !
(Laki, 25. novembar 2019 22:07)
A ti inace znas to,bezi bre tamo,u Americi ljudi voze sve to sto si ti nabrojao ko kod nas Fiat Punto...skuplji od americkih automobila 2x ali ljudi kupuju...

Neko iz mase....

pre 4 godine

Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00


Nema tovarni deo? Sledeci put procitaj karakteristike vozila pa napisi svoj komentar.

dule

pre 4 godine

Pogon na struju 100% snage u prvoj sekundi to je nemoguće parirati. Još kad bi našli način da se brzo pune.. benzinci i dizelasi odoše u prošlost.

Ivan

pre 4 godine

Skoro 200 hiljada. Totalni promašaj.!
Umesto da su svu ovu skalameriju koja se očigledno 'strofaznim kablom puni... Ubacili u lepo dizajnirani traktor! Imali bi bar preko 200 miliona naručenih komada....!

bata

pre 4 godine

@Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00

nema tovarni deo? sto volim takve strucnjake ... ceo zadnji deo iznad zadnjih tockova je tovarni ... samo ima nesto sto se zove POKLOPAC

only fools and horses

pre 4 godine

Stvarno jeftin trik. Ovo je organizovao Mask i prikazao na promovisanju ovog nazovi kamioneta. Iskoristili su Forda sa pogonom na 2 točka, stavili loše gume i zatim vezali za svoj kamionet koji je prvi krenuo i povukao Forda koji tek onda daje pun gas i proklizava.
Šta to treba da znači, šta dokazuje osim da igra jako podlo i prljavo?

Jamie Vardy

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla
nema tovarni deo sto ima svaki kamionet
drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone
nema teoretske šanse da izgubi
protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom

Daj leba

pre 4 godine

Ovaj test nije izveden pod jednakim uslovima za oba vozila. Naime, Tesla je polako kretao i athezija (koja je vezana za kvalitet pneumatika, podlogu i režim starta kretanja) nije prešla kritičnu, dok je vozač Forda naglo ubrzao i jednom kad se pokrene klizanje vučna sila naglo opada sve dok se auto opet ne vrati u režim bez klizanja. Ipak većina ljudi i ne razume to pa je ovo briljantan marketinški potez Tesle, od koje smo i navikli na to - delimično i s razlogom, jer je električni pogon definitivno superiorniji, samo bi se to isto moglo zaključiti pod fer i jednakim uslovima za oba vozila.

Галатасарајево

pre 4 godine

Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...

Zemljoradnik

pre 4 godine

Ono što ovde igra ulogu nisu toliko konjske snage (ili kilovati), nego obrtni momenat. Tesla koristi reluktantni 3-fazni 6-polni elektro-motor sa inverterom i promenljivom frekvencijom izvora (variable frequency drive). Efikasnost i karakteristike obrtnog momenta takvih sistema superiorne su i neuporedive čak i sa turbo-dizel agregatima kakvi se koriste u f150 i sličnim vozilima.

kolumbija

pre 4 godine

Prvi je krenuo teslin auto dok je ovaj držao kočnicu. Da je Ford krenuo prvi da vuče a da ovaj stoji Ford bi dobio. Tako da je ovo glupost.

Swedenonline

pre 4 godine

Ih, F-150 ga oduv'o auspuhom. :P

BTW, glupost, težina i slimless kontrola momenta kod Tesle daju sve potrebne prednosti za mnogostruko bolju trakciju. Efekat nije toliko bitan!

HanSolo

pre 4 godine

Glupost.. Tesla vuča na sva četri, težina veća preko zadnjeg trapa zbog baterija, i naravno elektromotor sa punim obrtnim momentom odma iz mesta.. Ni jedan benzinac nema šanse protiv električno auta.. Teško bi F150 protiv I E-Nira..

kolumbija

pre 4 godine

Prvi je krenuo teslin auto dok je ovaj držao kočnicu. Da je Ford krenuo prvi da vuče a da ovaj stoji Ford bi dobio. Tako da je ovo glupost.

Daj leba

pre 4 godine

Ovaj test nije izveden pod jednakim uslovima za oba vozila. Naime, Tesla je polako kretao i athezija (koja je vezana za kvalitet pneumatika, podlogu i režim starta kretanja) nije prešla kritičnu, dok je vozač Forda naglo ubrzao i jednom kad se pokrene klizanje vučna sila naglo opada sve dok se auto opet ne vrati u režim bez klizanja. Ipak većina ljudi i ne razume to pa je ovo briljantan marketinški potez Tesle, od koje smo i navikli na to - delimično i s razlogom, jer je električni pogon definitivno superiorniji, samo bi se to isto moglo zaključiti pod fer i jednakim uslovima za oba vozila.

HanSolo

pre 4 godine

Glupost.. Tesla vuča na sva četri, težina veća preko zadnjeg trapa zbog baterija, i naravno elektromotor sa punim obrtnim momentom odma iz mesta.. Ni jedan benzinac nema šanse protiv električno auta.. Teško bi F150 protiv I E-Nira..

Zemljoradnik

pre 4 godine

Ono što ovde igra ulogu nisu toliko konjske snage (ili kilovati), nego obrtni momenat. Tesla koristi reluktantni 3-fazni 6-polni elektro-motor sa inverterom i promenljivom frekvencijom izvora (variable frequency drive). Efikasnost i karakteristike obrtnog momenta takvih sistema superiorne su i neuporedive čak i sa turbo-dizel agregatima kakvi se koriste u f150 i sličnim vozilima.

Swedenonline

pre 4 godine

Ih, F-150 ga oduv'o auspuhom. :P

BTW, glupost, težina i slimless kontrola momenta kod Tesle daju sve potrebne prednosti za mnogostruko bolju trakciju. Efekat nije toliko bitan!

Галатасарајево

pre 4 godine

Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...

jaretina

pre 4 godine

Ruzan do bola ali izgleda da nas to ceka u buducnosti kola bez duse
(Mr, 26. novembar 2019 08:41)

ova sadašnja, 15 godina stara u srba imaju dušu...
a dušu su ispustili pre 300k km.
kad vozač krševa komentariše dušu.

Jamie Vardy

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla
nema tovarni deo sto ima svaki kamionet
drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone
nema teoretske šanse da izgubi
protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom

Low Key Lyesmith

pre 4 godine

@Daj leba & @milan
Apsolutni nonsense. Kod jednog ovakvog testa, torque - obrtni momenat - je najbitniji. Električni motori imaju daleko veći torque od bilo kog motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Grip ovde ne igra nikakvu ulogu, niti - u biti - to koji je automobil "prvi krenuo". Basic physics, gentlemen.
Šta god mislili o Elon Musku - Mislim da nijedna osoba vrijedna svoje soli o tome attention seeker krelcu ne misli ništa pozitivno! - te šta god mislili o Tesla, Inc. - Opet, svako ko misli svojom glavom, neće imati pozitivno mišljenje o toj kompaniji, jer, činjenica je da se radi o organizovanoj prevari, odnosno firmi koja izrabljuje zaposlene, i čiji su proizvodi poorly made, te precenjeno smeće! - uspeli su zainteresovati javnost za električne automobile. A električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Da li su budućnost? Teško je reći. Činjenica, koje se prečesto previđa, je da nipošto nisu eco-friendly kakvim ih se obično pokušava predstaviti - lithium-ion baterije su daleko opasnije po okoliš nego što so-called eco-conscious škvadra misli, plus, dok god se struja u najvećoj meri dobija iz termoelektrana, nema ni govora o tome da su električni automobili clean opcija. BTW, proizvodnja struje iz obnovljivih izvora već sada nije, niti će ikada biti dovoljna za podmirivanje rastućih potreba za istom. Još jedna stvar koju se prečesto previđa.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Ja

pre 4 godine

@Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...

To nije rezervacija već "narudžbina" i nije ništa drugo nego čisti marketinški trik. Automobil se "naruči" tako što uplatiš 100$, s tim što se u svakom trenutku može odustati od narudžbine i puni iznos će biti refundiran. Čista mahinacija, ali se naivni primaju na ovakve fore. P.S. Ko mi ne vjeruje, neka ode na sajt Tesle i naruči svoj primjerak za 100$ https://www.tesla.com/cybertruck/design#battery

kad porastem biću kengur

pre 4 godine

@Галатасарајево

Inače Tesla ni jedan dolar na marketing nije uložio od osnivanja. Takva im je politika firme. Jedine "reklame" su im Maskov Twitter i prezentacije. A ostalo odradimo mi dok sherujemo kako je ružno i nezgrapno vozilo. A realno sa tim performansama zabole me kako izgleda, auto odvaljuje! Ko kamion je jak čoveče. Kome treba jak auto za posao neće se dvoumiti. A kad smo kod ružnoće H1 hammer je ubio sa prodajom a pogle kakav je. To je sve stvar prestiža.

bata

pre 4 godine

@Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00

nema tovarni deo? sto volim takve strucnjake ... ceo zadnji deo iznad zadnjih tockova je tovarni ... samo ima nesto sto se zove POKLOPAC

henk.mudi

pre 4 godine

I dalje mislim da Elon zeza sve koji su odusevljeni dizajnom, kako je SF, kako je neobican i moderan i ludilo i drugaciji. Mislim da ce uskoro da objavi kako je sve zezanje i da je samo hteo da pokaze da moze i g...o da proda ako zeli a da ce ga ljudi obozavati. Realno sto neko kaze moze da bude najbolji kad izgleda ko pegla dzaba mu. Sam test ne bih komentarisao, realno teska glupost, gluplje od dreg rejsa koji je postao najvazniji test medju novinarima.

live

pre 4 godine

Nije merodavan test (pogotovo što Tesla vara :) ). U ovakvim testovima ništa nije ravno elektropogonima, koji u svakom trenutku pružaju (priblizno) maksimalni obrtni moment (koji je ovde navodno 1356 Nm). Ford ima 693 Nm, ali pri kretanju, zbog vrste prenosa, ne daje ni blizu tog momenta, dok Tesla daje maksimalni. Tako da bi Tesla ovde oduvao i dva Forda, i to je sasvim realno. Cak sta vise, realniji bi bio test Tesla vs. neki kamion. Jedna firma u Ljubljani je preradila BMW X6 iz dizela u elektro (4 elektromotora na svakom tocku, odvojeni prenosi). Ta edicija je bila teska oko 2,5 tone i imala je ubrzanje 0-100 za 5 sekundi. To sve govori o elektropogonu.

only fools and horses

pre 4 godine

Stvarno jeftin trik. Ovo je organizovao Mask i prikazao na promovisanju ovog nazovi kamioneta. Iskoristili su Forda sa pogonom na 2 točka, stavili loše gume i zatim vezali za svoj kamionet koji je prvi krenuo i povukao Forda koji tek onda daje pun gas i proklizava.
Šta to treba da znači, šta dokazuje osim da igra jako podlo i prljavo?

dule

pre 4 godine

Pogon na struju 100% snage u prvoj sekundi to je nemoguće parirati. Još kad bi našli način da se brzo pune.. benzinci i dizelasi odoše u prošlost.

Neko iz mase....

pre 4 godine

Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00


Nema tovarni deo? Sledeci put procitaj karakteristike vozila pa napisi svoj komentar.

Jao

pre 4 godine

Domaće nezrelo razmišljanje, kao kod predškolarca. Vidimo nešto što nam se ne dopada i ne odgovara našim intimnim željama i uverenjima i brže bolje tražimo izgovor, te nameštaljka, te sudije su krive, te athezija- kohezija ( šta. već)....
Emotivna nezrelost kao grupna karakterna crta, kod većine, nažalost.
Zvezdu sa zastave smo skinuli iz inata tek posle matice Rusije, opiremo se i bojimo svega što je novo i nama nepoznato... Tako se ne ide napred. Posle nam je vaspitačica kriva što nas niko ne voli.

Fidelio

pre 4 godine

SUS motori su proslost,za 10 godina vise niko nece zeleti da kupi dizel ili benzinac.U Norveskoj je vec svaki treci auto na struju.Jedino kod nas raste uvoz smeca sa zapada.Te fabrike ne znaju sta da rade,jer su opterecene time sto su ulozile brdo novca u proizvodne linije,treba ukinuti mnoga radna mesta,tu su i krediti pa gledaju na svaki nacin da ubede kupce da kupe dizel ili benzin auto.Tesla postoji tek 16 godina a vec ih ugrozava jer nije opterecen prosloscu da placa naslednicima Rudolfa Dizela sto koristi neki njegov patent.Ovaj kamionet ubrzava od 0 do 400 brze nego Porsche 911.Zasto ga ne bi vozio za manje pare,a jos i ne zagadjujem okolinu?

Fidelio

pre 4 godine

SUS motori su proslost,za 10 godina vise niko nece zeleti da kupi dizel ili benzinac.U Norveskoj je vec svaki treci auto na struju.Jedino kod nas raste uvoz smeca sa zapada.Te fabrike ne znaju sta da rade,jer su opterecene time sto su ulozile brdo novca u proizvodne linije,treba ukinuti mnoga radna mesta,tu su i krediti pa gledaju na svaki nacin da ubede kupce da kupe dizel ili benzin auto.Tesla postoji tek 16 godina a vec ih ugrozava jer nije opterecen prosloscu da placa naslednicima Rudolfa Dizela sto koristi neki njegov patent.Ovaj kamionet ubrzava od 0 do 400 brze nego Porsche 911.Zasto ga ne bi vozio za manje pare,a jos i ne zagadjujem okolinu?

Metropola

pre 4 godine

Audi, Mercedes,Bmw za 10 godina ne postoje sa njihovom cenovnom politikom !
(Laki, 25. novembar 2019 22:07)... da bre, dok je Teslina cenovna politika bas prilagodjena za sve!

Mehanika

pre 4 godine

@ (Daj leba, 25. novembar 2019 22:40)

Tako je... Vecina ljudi misli da je kraci kocioni put na suvom asfaltu kada vam blokira tocak (nemate ABS). A sto to nema veze sa realnoscu (zbog klizanja tocka) nema veze.

achitwn

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla nema tovarni deo sto ima svaki kamionet drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone nema teoretske šanse da izgubi protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom
(Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00)
procas gluposti bez cinjenica. ima “poklopac” pa ne vidis. evo ti ovde https://www.motor1.com/news/383871/tesla-cybertruck-videos/

Nebuloza brate

pre 4 godine

Nevezano za ovu temu, zasto el. vozila i hibridi uglavnom imaju neki nebulozni dizajn?
(Zvrk, 25. novembar 2019 20:45)

Za neboluzne ljude ide i nebulozni dizajn!

Mr M

pre 4 godine

Niko nije ni ocekivao da ce Ford da pobedi. Inace izgleda kao da Ford nije 4x4 sto je pored svega sto su ljudi rekla jos jedna stvar koja Tesli ide na ruku. Sto se tice ptednarudzbi, stavljena je cena od 100 dolara full refundable sto je amerima kikiriki tako da je vecina ljudi iz zezanja rezervisala, a i ako dobiju svoj kamion medju prvima moci ce da ga prodaju nestrpljivima i zarade dosta. Moje je pitanje da li ona svetla mogu mogu da prodju homoligaciju, a o ravnoj soferci necu da razgovaram to treba zabraniti zakonom posto koga nije Reno 4 zaslepio po suncanom danu ne zna o cemu pricam, ali to je bas opasno.

logican sled okolnosti

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla
nema tovarni deo sto ima svaki kamionet
drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone
nema teoretske šanse da izgubi
protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom
(Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00)

Kralju ima tovarni deo samo pokriven kao i svaki kamionet. Pa nisu oni ludi da ga prodaju u toj klasi bez tovarnog prostora

Vozac krseva

pre 4 godine

Ovo vozilo na baterije je puno teze od ovog drugog. Pored toga ima pogon na sva cetriri tocka. To je isto kao da boksuju velter, protiv super teske kategorije.

Da bi ovo bilo kol'ko-tol'ko fer takmicenje, trebalo je tovarni prostor forda natovariti teretom tacno onolike tezine kolika je razlika u njihovim tezinama kada su prazni.

Ne sumnjam da bi rezultat bio isti, ali ne tako ubedljiv prvenstveno zbog specificnosti elektropogona i to na sva cetiri tocka.

Svojevremeno sam jedva "pobedio" jedan PRAZAN trolejbus u BGd-u, vozac ga je vozio u garazu i prihvatio je izazov da brzo krene sa semafora kod "Londona". Jedva sam mu pobegao tek kod Andricevog venca. A daa, ono najvaznije umalo zaboravih da kazem, tada sam vozio JAWU 350ccm (motocikl za neupucene) i imao sam samo 70kg. Pa vi vidite.

Aga

pre 4 godine

Još jedna stvar koju se prečesto previđa.
(Low Key Lyesmith, 26. novembar 2019 10:20)

O ne, nikako se ne previđa. Uvek se javi makar jedna budala koja poteže taj šupalj argument.

achitwn

pre 4 godine

Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...
(Галатасарајево, 25. novembar 2019 22:46)
da. u americi ina 350mil stanovnika. a reaervacije se vrse online. trenutno imaju 200 000

Ivan

pre 4 godine

Skoro 200 hiljada. Totalni promašaj.!
Umesto da su svu ovu skalameriju koja se očigledno 'strofaznim kablom puni... Ubacili u lepo dizajnirani traktor! Imali bi bar preko 200 miliona naručenih komada....!

Igor

pre 4 godine

Nekoliko stvari u vezi ove tesle je nebulozno.

Cybertruck ima odredjenu autonomiju. Kolika jos je autonomija sa maksimalnom prikolicom? 100 milja? Da li ce neko ikada da se usudi da vuse prikolicu od 5 tona recimo i da nema pojma da li ce sa njom da se dokotrlja do sledeceg brzog punjaca? Kao vozilo za sepurenje ima nekog smisla, kao radna masina gubi smisao u potpunosti.

Ovo potezanje je totalni nonsens. Staviti vozilo sa pogonom na sva cetiri da vuce drugo vozilo sa pogonom na dva tocka? Pa koja budala treba da budes da bi pravio ovakvu glupu antireklamu? Lik sa YT kanala engeneering explained je to lepo objasnio. Ford ima vise nego dovoljan obrtni moment na tockovima da bi mogao da se meri sa teslom ali ovaj nema 4x4 pogon i dovoljnu tezinu. Ford je skoro bas za F150 snimio reklamu kako vuce voz sa XY vagona a onda ne moze da se meri sa teslom? Taj ford je sigurno bio natovaren na maksimum da bi mogao da povuce sve to.

Kapara od 100 dolara za narucivanje u americi je kao kad bi ovde trebali da odvojite 1000din da bi narucili nov auto. Glupost. I jos ti ih vracaju ako se predomislis. Do ovog sam smatrao Ilona Muska za marketing gurua ali ovim postupcima je skroz razocarao.

Mare

pre 4 godine

"Najsnažnija verzija F-150 raspolaže sa 450 KS i 693 Nm iz 3,5-litarskog tvin-turbo HO EcoBoost agregata." Znači troši 20L na leru ali su mu u oznaci stavili EcoBoost kako bi vlasnicima bila mirna savest ?! Koji su to marketinški prevaranti. Kod električnih vozila nikada nije bio problem snaga motora, nego skladištenje energije tj. baterije. Tako da ima tu prostora za još unapredjenja.

ivannyc

pre 4 godine

Audi, Mercedes,Bmw za 10 godina ne postoje sa njihovom cenovnom politikom !
(Laki, 25. novembar 2019 22:07)
A ti inace znas to,bezi bre tamo,u Americi ljudi voze sve to sto si ti nabrojao ko kod nas Fiat Punto...skuplji od americkih automobila 2x ali ljudi kupuju...

kolumbija

pre 4 godine

Prvi je krenuo teslin auto dok je ovaj držao kočnicu. Da je Ford krenuo prvi da vuče a da ovaj stoji Ford bi dobio. Tako da je ovo glupost.

Jamie Vardy

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla
nema tovarni deo sto ima svaki kamionet
drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone
nema teoretske šanse da izgubi
protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom

Daj leba

pre 4 godine

Ovaj test nije izveden pod jednakim uslovima za oba vozila. Naime, Tesla je polako kretao i athezija (koja je vezana za kvalitet pneumatika, podlogu i režim starta kretanja) nije prešla kritičnu, dok je vozač Forda naglo ubrzao i jednom kad se pokrene klizanje vučna sila naglo opada sve dok se auto opet ne vrati u režim bez klizanja. Ipak većina ljudi i ne razume to pa je ovo briljantan marketinški potez Tesle, od koje smo i navikli na to - delimično i s razlogom, jer je električni pogon definitivno superiorniji, samo bi se to isto moglo zaključiti pod fer i jednakim uslovima za oba vozila.

Fidelio

pre 4 godine

SUS motori su proslost,za 10 godina vise niko nece zeleti da kupi dizel ili benzinac.U Norveskoj je vec svaki treci auto na struju.Jedino kod nas raste uvoz smeca sa zapada.Te fabrike ne znaju sta da rade,jer su opterecene time sto su ulozile brdo novca u proizvodne linije,treba ukinuti mnoga radna mesta,tu su i krediti pa gledaju na svaki nacin da ubede kupce da kupe dizel ili benzin auto.Tesla postoji tek 16 godina a vec ih ugrozava jer nije opterecen prosloscu da placa naslednicima Rudolfa Dizela sto koristi neki njegov patent.Ovaj kamionet ubrzava od 0 do 400 brze nego Porsche 911.Zasto ga ne bi vozio za manje pare,a jos i ne zagadjujem okolinu?

jaretina

pre 4 godine

Ruzan do bola ali izgleda da nas to ceka u buducnosti kola bez duse
(Mr, 26. novembar 2019 08:41)

ova sadašnja, 15 godina stara u srba imaju dušu...
a dušu su ispustili pre 300k km.
kad vozač krševa komentariše dušu.

Галатасарајево

pre 4 godine

Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...

Low Key Lyesmith

pre 4 godine

@Daj leba & @milan
Apsolutni nonsense. Kod jednog ovakvog testa, torque - obrtni momenat - je najbitniji. Električni motori imaju daleko veći torque od bilo kog motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Grip ovde ne igra nikakvu ulogu, niti - u biti - to koji je automobil "prvi krenuo". Basic physics, gentlemen.
Šta god mislili o Elon Musku - Mislim da nijedna osoba vrijedna svoje soli o tome attention seeker krelcu ne misli ništa pozitivno! - te šta god mislili o Tesla, Inc. - Opet, svako ko misli svojom glavom, neće imati pozitivno mišljenje o toj kompaniji, jer, činjenica je da se radi o organizovanoj prevari, odnosno firmi koja izrabljuje zaposlene, i čiji su proizvodi poorly made, te precenjeno smeće! - uspeli su zainteresovati javnost za električne automobile. A električni automobili imaju čitav niz prednosti u odnosu na automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Da li su budućnost? Teško je reći. Činjenica, koje se prečesto previđa, je da nipošto nisu eco-friendly kakvim ih se obično pokušava predstaviti - lithium-ion baterije su daleko opasnije po okoliš nego što so-called eco-conscious škvadra misli, plus, dok god se struja u najvećoj meri dobija iz termoelektrana, nema ni govora o tome da su električni automobili clean opcija. BTW, proizvodnja struje iz obnovljivih izvora već sada nije, niti će ikada biti dovoljna za podmirivanje rastućih potreba za istom. Još jedna stvar koju se prečesto previđa.

*Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.

Fidelio

pre 4 godine

SUS motori su proslost,za 10 godina vise niko nece zeleti da kupi dizel ili benzinac.U Norveskoj je vec svaki treci auto na struju.Jedino kod nas raste uvoz smeca sa zapada.Te fabrike ne znaju sta da rade,jer su opterecene time sto su ulozile brdo novca u proizvodne linije,treba ukinuti mnoga radna mesta,tu su i krediti pa gledaju na svaki nacin da ubede kupce da kupe dizel ili benzin auto.Tesla postoji tek 16 godina a vec ih ugrozava jer nije opterecen prosloscu da placa naslednicima Rudolfa Dizela sto koristi neki njegov patent.Ovaj kamionet ubrzava od 0 do 400 brze nego Porsche 911.Zasto ga ne bi vozio za manje pare,a jos i ne zagadjujem okolinu?

Nebuloza brate

pre 4 godine

Nevezano za ovu temu, zasto el. vozila i hibridi uglavnom imaju neki nebulozni dizajn?
(Zvrk, 25. novembar 2019 20:45)

Za neboluzne ljude ide i nebulozni dizajn!

Swedenonline

pre 4 godine

Ih, F-150 ga oduv'o auspuhom. :P

BTW, glupost, težina i slimless kontrola momenta kod Tesle daju sve potrebne prednosti za mnogostruko bolju trakciju. Efekat nije toliko bitan!

HanSolo

pre 4 godine

Glupost.. Tesla vuča na sva četri, težina veća preko zadnjeg trapa zbog baterija, i naravno elektromotor sa punim obrtnim momentom odma iz mesta.. Ni jedan benzinac nema šanse protiv električno auta.. Teško bi F150 protiv I E-Nira..

only fools and horses

pre 4 godine

Stvarno jeftin trik. Ovo je organizovao Mask i prikazao na promovisanju ovog nazovi kamioneta. Iskoristili su Forda sa pogonom na 2 točka, stavili loše gume i zatim vezali za svoj kamionet koji je prvi krenuo i povukao Forda koji tek onda daje pun gas i proklizava.
Šta to treba da znači, šta dokazuje osim da igra jako podlo i prljavo?

henk.mudi

pre 4 godine

I dalje mislim da Elon zeza sve koji su odusevljeni dizajnom, kako je SF, kako je neobican i moderan i ludilo i drugaciji. Mislim da ce uskoro da objavi kako je sve zezanje i da je samo hteo da pokaze da moze i g...o da proda ako zeli a da ce ga ljudi obozavati. Realno sto neko kaze moze da bude najbolji kad izgleda ko pegla dzaba mu. Sam test ne bih komentarisao, realno teska glupost, gluplje od dreg rejsa koji je postao najvazniji test medju novinarima.

Metropola

pre 4 godine

Audi, Mercedes,Bmw za 10 godina ne postoje sa njihovom cenovnom politikom !
(Laki, 25. novembar 2019 22:07)... da bre, dok je Teslina cenovna politika bas prilagodjena za sve!

Jao

pre 4 godine

Domaće nezrelo razmišljanje, kao kod predškolarca. Vidimo nešto što nam se ne dopada i ne odgovara našim intimnim željama i uverenjima i brže bolje tražimo izgovor, te nameštaljka, te sudije su krive, te athezija- kohezija ( šta. već)....
Emotivna nezrelost kao grupna karakterna crta, kod većine, nažalost.
Zvezdu sa zastave smo skinuli iz inata tek posle matice Rusije, opiremo se i bojimo svega što je novo i nama nepoznato... Tako se ne ide napred. Posle nam je vaspitačica kriva što nas niko ne voli.

kad porastem biću kengur

pre 4 godine

@Галатасарајево

Inače Tesla ni jedan dolar na marketing nije uložio od osnivanja. Takva im je politika firme. Jedine "reklame" su im Maskov Twitter i prezentacije. A ostalo odradimo mi dok sherujemo kako je ružno i nezgrapno vozilo. A realno sa tim performansama zabole me kako izgleda, auto odvaljuje! Ko kamion je jak čoveče. Kome treba jak auto za posao neće se dvoumiti. A kad smo kod ružnoće H1 hammer je ubio sa prodajom a pogle kakav je. To je sve stvar prestiža.

Ivan

pre 4 godine

Skoro 200 hiljada. Totalni promašaj.!
Umesto da su svu ovu skalameriju koja se očigledno 'strofaznim kablom puni... Ubacili u lepo dizajnirani traktor! Imali bi bar preko 200 miliona naručenih komada....!

Vozac krseva

pre 4 godine

Ovo vozilo na baterije je puno teze od ovog drugog. Pored toga ima pogon na sva cetriri tocka. To je isto kao da boksuju velter, protiv super teske kategorije.

Da bi ovo bilo kol'ko-tol'ko fer takmicenje, trebalo je tovarni prostor forda natovariti teretom tacno onolike tezine kolika je razlika u njihovim tezinama kada su prazni.

Ne sumnjam da bi rezultat bio isti, ali ne tako ubedljiv prvenstveno zbog specificnosti elektropogona i to na sva cetiri tocka.

Svojevremeno sam jedva "pobedio" jedan PRAZAN trolejbus u BGd-u, vozac ga je vozio u garazu i prihvatio je izazov da brzo krene sa semafora kod "Londona". Jedva sam mu pobegao tek kod Andricevog venca. A daa, ono najvaznije umalo zaboravih da kazem, tada sam vozio JAWU 350ccm (motocikl za neupucene) i imao sam samo 70kg. Pa vi vidite.

Ja

pre 4 godine

@Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...

To nije rezervacija već "narudžbina" i nije ništa drugo nego čisti marketinški trik. Automobil se "naruči" tako što uplatiš 100$, s tim što se u svakom trenutku može odustati od narudžbine i puni iznos će biti refundiran. Čista mahinacija, ali se naivni primaju na ovakve fore. P.S. Ko mi ne vjeruje, neka ode na sajt Tesle i naruči svoj primjerak za 100$ https://www.tesla.com/cybertruck/design#battery

Aga

pre 4 godine

Još jedna stvar koju se prečesto previđa.
(Low Key Lyesmith, 26. novembar 2019 10:20)

O ne, nikako se ne previđa. Uvek se javi makar jedna budala koja poteže taj šupalj argument.

achitwn

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla nema tovarni deo sto ima svaki kamionet drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone nema teoretske šanse da izgubi protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom
(Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00)
procas gluposti bez cinjenica. ima “poklopac” pa ne vidis. evo ti ovde https://www.motor1.com/news/383871/tesla-cybertruck-videos/

Zemljoradnik

pre 4 godine

Ono što ovde igra ulogu nisu toliko konjske snage (ili kilovati), nego obrtni momenat. Tesla koristi reluktantni 3-fazni 6-polni elektro-motor sa inverterom i promenljivom frekvencijom izvora (variable frequency drive). Efikasnost i karakteristike obrtnog momenta takvih sistema superiorne su i neuporedive čak i sa turbo-dizel agregatima kakvi se koriste u f150 i sličnim vozilima.

ivannyc

pre 4 godine

Audi, Mercedes,Bmw za 10 godina ne postoje sa njihovom cenovnom politikom !
(Laki, 25. novembar 2019 22:07)
A ti inace znas to,bezi bre tamo,u Americi ljudi voze sve to sto si ti nabrojao ko kod nas Fiat Punto...skuplji od americkih automobila 2x ali ljudi kupuju...

Mr M

pre 4 godine

Niko nije ni ocekivao da ce Ford da pobedi. Inace izgleda kao da Ford nije 4x4 sto je pored svega sto su ljudi rekla jos jedna stvar koja Tesli ide na ruku. Sto se tice ptednarudzbi, stavljena je cena od 100 dolara full refundable sto je amerima kikiriki tako da je vecina ljudi iz zezanja rezervisala, a i ako dobiju svoj kamion medju prvima moci ce da ga prodaju nestrpljivima i zarade dosta. Moje je pitanje da li ona svetla mogu mogu da prodju homoligaciju, a o ravnoj soferci necu da razgovaram to treba zabraniti zakonom posto koga nije Reno 4 zaslepio po suncanom danu ne zna o cemu pricam, ali to je bas opasno.

dule

pre 4 godine

Pogon na struju 100% snage u prvoj sekundi to je nemoguće parirati. Još kad bi našli način da se brzo pune.. benzinci i dizelasi odoše u prošlost.

logican sled okolnosti

pre 4 godine

ova Teslina isečena cigla
nema tovarni deo sto ima svaki kamionet
drugo vidi se da je tezi od f-150 plus sto ima baterije koje su jos 0.5-1 tone
nema teoretske šanse da izgubi
protiv prosečnog izdržljivog kamioneta sa tradicijom
(Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00)

Kralju ima tovarni deo samo pokriven kao i svaki kamionet. Pa nisu oni ludi da ga prodaju u toj klasi bez tovarnog prostora

achitwn

pre 4 godine

Малоприје читам текст, 146000 резервисало, сад већ 150000. Како се гура ово маркетингом...
(Галатасарајево, 25. novembar 2019 22:46)
da. u americi ina 350mil stanovnika. a reaervacije se vrse online. trenutno imaju 200 000

Mare

pre 4 godine

"Najsnažnija verzija F-150 raspolaže sa 450 KS i 693 Nm iz 3,5-litarskog tvin-turbo HO EcoBoost agregata." Znači troši 20L na leru ali su mu u oznaci stavili EcoBoost kako bi vlasnicima bila mirna savest ?! Koji su to marketinški prevaranti. Kod električnih vozila nikada nije bio problem snaga motora, nego skladištenje energije tj. baterije. Tako da ima tu prostora za još unapredjenja.

Igor

pre 4 godine

Nekoliko stvari u vezi ove tesle je nebulozno.

Cybertruck ima odredjenu autonomiju. Kolika jos je autonomija sa maksimalnom prikolicom? 100 milja? Da li ce neko ikada da se usudi da vuse prikolicu od 5 tona recimo i da nema pojma da li ce sa njom da se dokotrlja do sledeceg brzog punjaca? Kao vozilo za sepurenje ima nekog smisla, kao radna masina gubi smisao u potpunosti.

Ovo potezanje je totalni nonsens. Staviti vozilo sa pogonom na sva cetiri da vuce drugo vozilo sa pogonom na dva tocka? Pa koja budala treba da budes da bi pravio ovakvu glupu antireklamu? Lik sa YT kanala engeneering explained je to lepo objasnio. Ford ima vise nego dovoljan obrtni moment na tockovima da bi mogao da se meri sa teslom ali ovaj nema 4x4 pogon i dovoljnu tezinu. Ford je skoro bas za F150 snimio reklamu kako vuce voz sa XY vagona a onda ne moze da se meri sa teslom? Taj ford je sigurno bio natovaren na maksimum da bi mogao da povuce sve to.

Kapara od 100 dolara za narucivanje u americi je kao kad bi ovde trebali da odvojite 1000din da bi narucili nov auto. Glupost. I jos ti ih vracaju ako se predomislis. Do ovog sam smatrao Ilona Muska za marketing gurua ali ovim postupcima je skroz razocarao.

bata

pre 4 godine

@Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00

nema tovarni deo? sto volim takve strucnjake ... ceo zadnji deo iznad zadnjih tockova je tovarni ... samo ima nesto sto se zove POKLOPAC

Neko iz mase....

pre 4 godine

Jamie Vardy, 25. novembar 2019 22:00


Nema tovarni deo? Sledeci put procitaj karakteristike vozila pa napisi svoj komentar.

live

pre 4 godine

Nije merodavan test (pogotovo što Tesla vara :) ). U ovakvim testovima ništa nije ravno elektropogonima, koji u svakom trenutku pružaju (priblizno) maksimalni obrtni moment (koji je ovde navodno 1356 Nm). Ford ima 693 Nm, ali pri kretanju, zbog vrste prenosa, ne daje ni blizu tog momenta, dok Tesla daje maksimalni. Tako da bi Tesla ovde oduvao i dva Forda, i to je sasvim realno. Cak sta vise, realniji bi bio test Tesla vs. neki kamion. Jedna firma u Ljubljani je preradila BMW X6 iz dizela u elektro (4 elektromotora na svakom tocku, odvojeni prenosi). Ta edicija je bila teska oko 2,5 tone i imala je ubrzanje 0-100 za 5 sekundi. To sve govori o elektropogonu.

Mehanika

pre 4 godine

@ (Daj leba, 25. novembar 2019 22:40)

Tako je... Vecina ljudi misli da je kraci kocioni put na suvom asfaltu kada vam blokira tocak (nemate ABS). A sto to nema veze sa realnoscu (zbog klizanja tocka) nema veze.