Subota, 12.10.2019.

15:00

Imaju samo jedan, ali vredan model – i ne odustaju FOTO

Izvor: B92

Imaju samo jedan, ali vredan model – i ne odustaju FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Miki1

pre 4 godine

Imao sam nekad lanciu prizmu. Odlicno me je sluzila, nikad kvara. Ipsilon je super autic i meni je zao sto lancia vise nema superlimuzine tipa tezis.
Inace ima izreka da je lancia 90% mercedesa za 60% njegove cene i to je otprilike tako

moron

pre 4 godine

@zombi apokalipsa

Nisam stručan kao ti da pričam o platromama, ne znam o tome ništa, ali, siguran sam da ima razlike u vožnji automobila sa manjim i većim Wb-om.
Vozio sam i dva vozila sa zadnjim pogonom, sa značajnom razlikom wb-a.
Kada zbog proklizavanja pogonskih točkova pobegne dupe onom sa većim wb-om, taj se daleko lakše kontroliše i vrati u stabilno stanje nego ono vozilo sa manjim wb-om. Onaj sa malim wb-om pri ispravljanju lako ode/pobegne u kontra stranu i teško ga smiriš. Sa većim wb-om maltene možeš namerno kontrolisano da priklizuješ dupetom, a da se osećaš bezbedno. To je moje vozačko iskustvo.
A, onako usput, nezavisno od pogona, rekao bih da nije isto kada zakreneš za, recimo, 10% volan na vozilu sa manjim i većim wb-om. Nije isti krug okretanja, zar ne? Pa se ni u vožnji ne ponaša isto. Onaj sa manjim wb-om je više "vrtljiv", "nervozan", što je posebno opasno za veće brzine (kojima više prija veći wb).
Tako da budi siguran da postoje i neke vozačke razlike izmedju onih vozila sa normalnim ( HB) i produženim wb-om ( SW ) koje sam pominjao, a ne samo razlike u komforu putnika zadnje klupe.

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

ma sigurno si u pravu, platforma je nešto skroz nebitno. koga briga za motor, vešanje, upravljanje, kočnice. jedino je bitno da auto na prvi pogled izgleda drugačije, jer onda možeš da se hvališ drugima kako ne voziš obični fiat, već legendarnu deltu.
evo i audi a3, ne da nije isti auto kao golf, leon i oktavija, nego ne koriste ni 95% istih mehaničkih sklopova. na stranu što oktavija ima više prostora na zadnjoj klupi od njega, a nema čak ni milimetar veći wb.
ili još bolje, audi a8 i a8l, potpuno dva različita automobila, nikakvih dodirnih tačaka jedan s drugim. čuo sam od iskusnih vozača da izbegavaju ovaj produženi, jer se vozi maltene kao autobus, baš zato što su mu dodali koji cm između osovina. onaj 307 tek neću da spominjem, te troja, te petoro vrata, pa onda još i sw i cc. bukvalno da ponovo polažeš vozački za svaku varijantu, tolike su razlike. a pomislio bi čovek da je sve isti auto u pitanju.

Citroendzija

pre 4 godine

@jaretina
Koliko je udobna Elantra? Imam diskus herniju i doslovno zavisim od Citroena koji je super jeftin za odrzavanje i potrosnju, ali cisto radi informacije. Vidim da Elantra dosta dobro drzi cenu.

kele®

pre 4 godine

Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.
(rebro, 13. oktobar 2019 21:33)
Brate onda kupiš Opel Movano, em prostran, em može stati prase sa sve ražnjem. I još ti ostane love.

Radovan

pre 4 godine

Današnje, kako su u početku fabrikanti zvali samo limeno korito spremno za prihvat u montažnu traku postrojenja, platforme imaju mogućnost "uzdužnog" i "poprečnog" proširenja, odnosno izmene drugačijih dimenzija limenog korita između točkova. Imaju sve iste šasijske sisteme, a limeno korito se menja, od auta B+, C i D segmenta.

FIAT i ostale italijanske firme su propale jer je italijanskoj državi onemogućen sopstven razvoj kroz onemogućavanje finansiranja putem kredita (privatnih i državnih banaka) kao i dejstva mafije koja je porazila državu.
Ovo viđano bezbroj puta ako čitate vesti.
Nedavno je bila vest da jedna evropska avio-industrija dobija tajnu novčanu pomoć od države. Tako biznis funkcioniše od pre Hrista. Država plaća firmama, i država preuzima dugove, privatnici se bogate, a narod otplaćuje ili naplaćuje kroz ratove.

moron

pre 4 godine

@moron
wb nije nešto što određuje da li je jedan auto na istoj platformi kao neki drugi, sam sebe si poklopio sa ovim podatkom o wb za 307 i 307 sw.
automobilska platforma nije fizičko parče lima, već skup samo nekih dimenzija i tehničkih podataka koji moraju biti isti između različitih modela. u slučaju delte i brava, oni koriste fiat c2 platformu, kao što i ova mala lancia koristi fiat mini platformu koja datira još iz 2003. godine, poput pande i fiata 500.
doduše, kad je neko zatucani ljubitelj jednog proizvođača i pritom gleda druge automobile na metar i broji im jastuke, brzine i kojekakve opcije, očigledno je lako zanemariti takve činjenice.
(zombi apokalipsa, 13. oktobar 2019 18:48)

U onome što sam ja napisao nije upotrebljena reč platforma. Probaj uočiti...

A mislim da za kupca ne može biti "isti automobil" sa Wb 260 i Wb 270 cm (Bravo i Delta), a tako nešto je napisao @vlasnik ("lancia delta je fiat bravo... Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija").

Za putnike u kolima je razlika Wb-a od 10 cm "nebo i zemlja", pa i onda kada dva vozila imaju "isto vesanje, isti motor". Čak ni za vozača nije isto kada je različit Wb ( npr, danas kod megan HB i SW, focus HB i SW, corolla HB i SW, 308 mk2 HB i SW ... ).

jaretina

pre 4 godine

Brate ne brukaj se slanjem slika ovog tvog korejca. Ko se jos hvali korejskim autom?
(djoka iz NY, 13. oktobar 2019 23:19)

srbine, nemoj da se sekiraš, ja kola parkiram 3 ulice dalje od sramote, pa pešačim do stana. to je ok. nego ja sam sliku postavio da bi mi premium srbistanski stručnjaci kao gagi rekli koliko moj auto lošije izgleda od Ypsilon-a, shvataš?

a vidim, i iz tebe izbija suvi kvalitet, tako da se slobodno usudi da daš ocenu.

Gagi

pre 4 godine

@jaretina
Možeš da nabavis negde znak Forda stavis napred, ličiće na Mondea, bio bi bar malo lepši. Rekao sam ti već, moj je sa onim prstenovima napred, vidjas to svaki dan ima ih puno.

Nikola Mudic

pre 4 godine

Lepota je u oku posmatraca, ali najlepse molim nepoznavaoce da o kvalitetu izrade i voznim svojstvima doslovce svoh modela brenda Lamcia ne komentarisu, ako nisu imali priliku da duze borave za volanom ili da su bili vlasnici. Izuzev najvise klase, gde imaju konkurenciju, svi segmenti srednje i nize klase realno su, od nastanka kompanije ili iznad konkurencije ili rame uz rame sa najboljima. Imam auto iz 1980-te sa lepljenom soferkom. Uvrede dozivljavam licno jer sam 1991 bio vlasnik integrale, kada se pola vas komentatora niie ni rodilo. Najlepse vas molim da se ili informisete ili sednete za volan neke Lancie pre pomisli na komentar. Osim sto licno potpuno prihvatam njihov dizajn, glupo je o ukusima raspravljati. Jasno je meni da se vama dopadaju iste zene, ali imajte na umu da i nad popom ima pop! Hvala na objavljenom komentaru

xx87

pre 4 godine

Neznam ja sam uvek slusao da su italijani losi, a narocito alfa toliko viceva... Dok nisam slucajno uzeo jeftino kao drugi auto alfu 156 croswagon 2003 god 2.0 jts 166ks sa predjenih 150 000 km full oprema koza dvozonska autom.klima bosse ozvucenje. Kakav je osecaj sedeti za volanom i kako je sportski odradjen enterijer odusevio me a pogotovo potrosnja koja u gradu ne prelazi 8.8l a na otvorenom ako se vozi normalno 90kmh 100kmh trosi 6l. Od kvarova nista sem trapa jer sam iz istocne srbije a putevi su ocaj,samo radim mali servis i vozim. Tako da ce i naredi auto da bude Alfa!! A kupio je za 1200€

vozilo

pre 4 godine

Zašto bi iko kupio Alfa Gulia kada može Škodu Superb LK i da mu još ostane love?
Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.
(rebro, 13. oktobar 2019 21:33)

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

rebro

pre 4 godine

@Jojo, sve dok se ti rukovodiš lepotom automobila, a ne njegovom praktičnom stranom dotle će se takvi automobili slabo prodavati.
Ne znam da li si primetio, ali kada voziš automobil ti ne vidiš kako on izgleda, ali znaš kakvo je stanje unutra.
Zašto bi iko kupio Alfa Gulia kada može Škodu Superb LK i da mu još ostane love?
Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.

Jojo

pre 4 godine

Ne znam zasto se Alfa tako lose prodaje.Gulia je trenutno jedan od najlepsih automobila,jednostavno auto je savrsen.Mislim i da je kvalitet dosta dobar(pustite one babske price o alfi) jedino mozda je cena problem,ne znam...

Cinco Duros

pre 4 godine

@ lancia delta je fiat bravo. Kao peugeot 307 i citroen c4. Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija
(vlasnik, 13. oktobar 2019 12:45)

Ne poznaješ ti "vlasniče" ni jedan ni drugi auto, a najtragičnije je ako si ih vozio ili si ne daj bože bio vlasnik. Osim pojedinih t-jet i m-jet motora ništa nije bilo isto. To je klasična priča koju je pustila konkurencija kako bi popljuvala najbolji auto u C segmentu što je bila Lancia Delta 3 i to u periodu proizvodnje 2009 - 2011 koji se prepoznaje po uspravnom prednjem grilu. Taj auto nije za svakoga i naravno da nije u svakom elementu bio najbolji, ali ako se uzme u obzir kvalitet motora i završne obrade, vozne osobine a ponajviše stil i avangarda za taj period, tu svaka dilema prestaje. Nije on slučajno kao nov bio skuplji i od A3 i BMW 1 u svojim rangovima motorizacije. E sad ako je neko naišao na krševe o kojima niko nije vodio računa to je druga priča.

Hum

pre 4 godine

Kod Stila je bio problem to što su napravili 3 različite šasije, 3v, 5v, station wagon (SW) su potpuno različiti i jedino je poklopac motora i prednja vrata (5v i SW) isti. Različit međuosovinski razmak.

Inače jedan prodaja podbacila jel je auto previše nemački tvrd i nezanimljiv za vožnju, svejedno drastično bolji od golfa IV koji je bio aktuelni model sa kojim se takmičio tada, a tehnički je daleko ispred i V, posebno po motorima (common rail vs PD kod VW).

Samo dokaz da bolji proizvod ne znači nužno uspeh na tržištu.

Gagi

pre 4 godine

@kako da ne
Modeli koje si spomenuo jesu na istoj platformi samo sto se jedni prave od kvalitetnog materijala a drugi od recikliranog sa dosta manjom kontrolom kvaliteta i završne obrade. To se vidi tek posle pređenih stotina hiljada i desetak godina kad Audi i dalje izgleda kao nov a Škoda se raspada, škripi, ljušti farba i lak.

koćekome

pre 4 godine

Da li neko zna strategiju Lancia brenda i zašto je na jednom modelu??? nemojte! Suviše su to velike i ogromne stvari!!! Audi je zanimljiv brend, živi od dva modela jer ne prodaje se baš stalno, Seat je na aparatima, Jaguar je na dva modela...

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

wb nije nešto što određuje da li je jedan auto na istoj platformi kao neki drugi, sam sebe si poklopio sa ovim podatkom o wb za 307 i 307 sw.

automobilska platforma nije fizičko parče lima, već skup samo nekih dimenzija i tehničkih podataka koji moraju biti isti između različitih modela. u slučaju delte i brava, oni koriste fiat c2 platformu, kao što i ova mala lancia koristi fiat mini platformu koja datira još iz 2003. godine, poput pande i fiata 500.

doduše, kad je neko zatucani ljubitelj jednog proizvođača i pritom gleda druge automobile na metar i broji im jastuke, brzine i kojekakve opcije, očigledno je lako zanemariti takve činjenice.

ciga

pre 4 godine

@zvrk
kako god,nije islo !cтило је на крају продаје ипак разочарао. Обимна рекламна кампања користећи звезде формуле 1 Михаела Шумахера и Рубенса Барикелу мало је помогла продају аутомобила. У октобру 2013. године, магазин Економист сврстао је стила једним од највећих европских губитника у производњи аутомобила.[4] 2007. године престаје производња када га мења нови Фијат браво.Izvor Wikipedia,znaci nisam ja izmislio.

Zvrk

pre 4 godine

@da
Stilo nije bio uspešan model, Fiat je imao preko 3000e gubitka po svakom proizvedenom komadu. On je dobro služio kupce, ali je propast za proizvođača.
(ciga, 13. oktobar 2019 07:43)

Stilo kao nov automobil nije ostvario veliki uspeh jer se pojavio bas u periodu ekonimske krize. Nedavno sam citao o tome.

kako da ne

pre 4 godine

@vlasnik
Isto kao sto su Audi A3 i Oktavia ustvari Golf. Ili kao sto su Superb i A4 ustvari Passat. Zar ne? Samo je razlika sto Lanciu ne platis puno skuplje u odnosu na Fiat dok te Audi odere za svoju verziju Golfa npr.

Aleksa

pre 4 godine

Мени простоо невероватно да нема заинтерсеованих да откупе овај бренд од Фиата...Но прије ће бити да га Фиат не продаје.Мислим да су свесни потенцијала којег због своје богате историје пружа има Ланчија па се надају неким бољим временима када ће имати довољно залиха да обнове овај бренд.Проблем је што ФИАТ тоне све дубље и дубље па ми се чини да за Ланчију више нема наде...
(Pssssst it is Leclerc, 13. oktobar 2019 11:11)

Pitanje:
otkud ti da FIAT tone?
Jedina auto kompanija koja je nastavila da raste posle svih onih autoskandala je FIAT. Jedina autokompanija sa samo jednim neprofitabilnim modelom u proteklih 20 godina. Ferari, Krajsler, Alfa, FIAT i Lancia i domace trziste od 60 miliona nacionalista koji svi voze. Sta tu ima da tone?

jaretina

pre 4 godine

Voziš korejanca a pričaš o rugobi, bolje da ćutiš.
(Gagi, 13. oktobar 2019 07:15)

da, gagi, kako sam nešto drugo mogao da kupim pored Ypsilon-a, koji predstavlja vrhunac italinaksog dizajna
pogledaj gagi, i reci mi koliko sam se zeznuo

https://i.postimg.cc/NMBssFJ8/Untitled.jpg

očekujem da tvoj prefinjen ukus da ocenu koliko sam se zeznuo.
btw gagi, može slika tvog automobila?
stalno, iznova, me propitujete/komentarišete šta vozim...

moron

pre 4 godine

"lancia delta je fiat bravo. Kao peugeot 307 i citroen c4. Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija".
(vlasnik, 13. oktobar 2019 12:45)

Bravo ima Wb 260 cm, a Delta 270 cm, pa ti za njih ne stoji teza.

307 i C4 imaju po 2.608 mm (307 SW ima 2.708 mm).

Pssssst it is Leclerc

pre 4 godine

Мени простоо невероватно да нема заинтерсеованих да откупе овај бренд од Фиата...Но прије ће бити да га Фиат не продаје.Мислим да су свесни потенцијала којег због своје богате историје пружа има Ланчија па се надају неким бољим временима када ће имати довољно залиха да обнове овај бренд.Проблем је што ФИАТ тоне све дубље и дубље па ми се чини да за Ланчију више нема наде...

Blackman

pre 4 godine

Lancia je u vlasnistvu FCA, tako da je ovde u pitanju odluka FCA da brend Lancia odrzava "zivim" kroz jedan model.
Lancia, kao kompanija koja samostalno donosi odluke, ne postoji...

QQ

pre 4 godine

Lancia (Lanća) je ubjedljivo najbolja Italijanska marka, mislim najkvalitetnija. Imao sam prilike svih ovih godina da se navozim Italijana. (osim alfe da budem iskren). I od svega sto sam vozio Lancia je bila daleko najudobniji, najkomforniji i najmanje su se kvarile. Sa Njemcima je ni ne uporedjujem, pa svaki ford je udobniji od njemaca u istoj klasi naravno. Tako mi je bilo zao kad su prestali s proizvodnjom. radije bih cuo da je Fiat ugasen jer se oni i renoi recimo jeftini da, ali kad pocnes da ides kod majstora, ili kad treba na neki duzi put cesce da se ide (po ovim nasim putevima), da te bog sacuva.

Da

pre 4 godine

@only fools and horses

Slazem se. Na Brava sam totalno zaboravio iako se pokazao kao odlican auto, al iz nekog razloga nije napravio ni u pola uspeh kao Stilo.

ciga

pre 4 godine

@da
Stilo nije bio uspešan model, Fiat je imao preko 3000e gubitka po svakom proizvedenom komadu. On je dobro služio kupce, ali je propast za proizvođača.

Gagi

pre 4 godine

@jaretina
ovu rugobu samo žabar može da kupi. i to samo zato što je domaće.
(jaretina, 12. oktobar 2019 20:16)
Voziš korejanca a pričaš o rugobi, bolje da ćutiš.

dr.House

pre 4 godine

Patriotzam i sentiment prema Lancii drze jos ovaj autic i ime na zivotu,a i neimanje drugog u toj klasi je razlog da se jos prodaje i zivi. Taljani vole svoje dete iako je ostarelo koncepcijski,a dizajn je takav kakav je,extravagantan. Ima nesto ONO u tom automobilcicu sta ga drzi na zivotu,sam je pitanje koliko jos komada i koliko dugo.

irelandcalling

pre 4 godine

Bio Sam u Italiji, a idem ktajem meseca ponovo, I mogu da kazem da ovih Y-a ima kao nekad kod nas Yugica. Meni nije lep auto, stavise, poruzan je, Ali se kupuje ko da je za dz jer je uzasno povoljan za kupiti, uslovi finansiranja su ko da vam neko maltene poklanja autic. Pa ko ne bi..

Bojan

pre 4 godine

Upropastiti brend kao što je Lancia je čist kriminal.
U inat svima sam kupio mat crnu deltu umesto BMW-a i taaaako sam prezadovoljan. 1.9 tt, žena mi više voli nju nego mene. Naj brend ikada.

only fools and horses

pre 4 godine

@da

Sve se slažem osim to za Stila. Posle Stila je izašao izvanredni Bravo koji nije dobio naslednika, jer kako rekoste, Tipo to nije. Mora im se odati priznanje i za Fiat 500, tu su pogodili ali posle toga ništa, totalna propast. Ajde možda i 500X ima potencijala, ali sve u svemu jedna čudna politika, kao da je neko namerno uništavao kompaniju.
A za Lanciu i njeno uništavanje, ne znam šta bi rekao. To je pravi zločin sa aspekta autoindustrije.
Alfa Romeo, Lancia, Mazerati, Lamborgini, Ferari, koji su to bili velikani automobilizma. Najgore što je svima njima moglo da se desi je preuzimanje od FIATa. Samo se još Ferari dobro kotira.

da

pre 4 godine

Kakvi su mozgovi u Fiatu generalno prosto mi je neverovatno da uopste postoje i da jos nisu uspeli da srozaju Ferarri.

Ej nemas naslednika Punta! Tipo sirotinjska verzija u C segmentu, ne mogu da se takmice ni sa jednim proizvodjacem tu. Sta se desilo posle Stila, jel su zaboravili da prave kola? Za danasnje standarde naravno da je Stilo krs, al kad je bio na trzistu bio je odlican.

O ubijanju Lancije necu ni da pricam to me najvise boli, a takodje i o forsiranju Alfinih premium kola, a naslednik za Mito i Guliettu ni na vidiku.

Ne znam o cemu oni razmisljaju stvarno...

Milan-Palić

pre 4 godine

Kakav brend, kakva istorija iza njega stoji u auto sportu, i neznalice iz fiata dozvole da se ovako upropasti neverovatno. Definitivno neko treba da ga otkupi i podigne ponovo

samorealno

pre 4 godine

Zadnja strana je mozda jedan od najlepsih automobila vec duzi niz godina a prednja strana se meni ne svidja ni malo. Bocna sikueta takodje prelepa.

Milan-Palić

pre 4 godine

Kakav brend, kakva istorija iza njega stoji u auto sportu, i neznalice iz fiata dozvole da se ovako upropasti neverovatno. Definitivno neko treba da ga otkupi i podigne ponovo

da

pre 4 godine

Kakvi su mozgovi u Fiatu generalno prosto mi je neverovatno da uopste postoje i da jos nisu uspeli da srozaju Ferarri.

Ej nemas naslednika Punta! Tipo sirotinjska verzija u C segmentu, ne mogu da se takmice ni sa jednim proizvodjacem tu. Sta se desilo posle Stila, jel su zaboravili da prave kola? Za danasnje standarde naravno da je Stilo krs, al kad je bio na trzistu bio je odlican.

O ubijanju Lancije necu ni da pricam to me najvise boli, a takodje i o forsiranju Alfinih premium kola, a naslednik za Mito i Guliettu ni na vidiku.

Ne znam o cemu oni razmisljaju stvarno...

only fools and horses

pre 4 godine

@da

Sve se slažem osim to za Stila. Posle Stila je izašao izvanredni Bravo koji nije dobio naslednika, jer kako rekoste, Tipo to nije. Mora im se odati priznanje i za Fiat 500, tu su pogodili ali posle toga ništa, totalna propast. Ajde možda i 500X ima potencijala, ali sve u svemu jedna čudna politika, kao da je neko namerno uništavao kompaniju.
A za Lanciu i njeno uništavanje, ne znam šta bi rekao. To je pravi zločin sa aspekta autoindustrije.
Alfa Romeo, Lancia, Mazerati, Lamborgini, Ferari, koji su to bili velikani automobilizma. Najgore što je svima njima moglo da se desi je preuzimanje od FIATa. Samo se još Ferari dobro kotira.

irelandcalling

pre 4 godine

Bio Sam u Italiji, a idem ktajem meseca ponovo, I mogu da kazem da ovih Y-a ima kao nekad kod nas Yugica. Meni nije lep auto, stavise, poruzan je, Ali se kupuje ko da je za dz jer je uzasno povoljan za kupiti, uslovi finansiranja su ko da vam neko maltene poklanja autic. Pa ko ne bi..

Gagi

pre 4 godine

@jaretina
ovu rugobu samo žabar može da kupi. i to samo zato što je domaće.
(jaretina, 12. oktobar 2019 20:16)
Voziš korejanca a pričaš o rugobi, bolje da ćutiš.

Bojan

pre 4 godine

Upropastiti brend kao što je Lancia je čist kriminal.
U inat svima sam kupio mat crnu deltu umesto BMW-a i taaaako sam prezadovoljan. 1.9 tt, žena mi više voli nju nego mene. Naj brend ikada.

dr.House

pre 4 godine

Patriotzam i sentiment prema Lancii drze jos ovaj autic i ime na zivotu,a i neimanje drugog u toj klasi je razlog da se jos prodaje i zivi. Taljani vole svoje dete iako je ostarelo koncepcijski,a dizajn je takav kakav je,extravagantan. Ima nesto ONO u tom automobilcicu sta ga drzi na zivotu,sam je pitanje koliko jos komada i koliko dugo.

Blackman

pre 4 godine

Lancia je u vlasnistvu FCA, tako da je ovde u pitanju odluka FCA da brend Lancia odrzava "zivim" kroz jedan model.
Lancia, kao kompanija koja samostalno donosi odluke, ne postoji...

ciga

pre 4 godine

@da
Stilo nije bio uspešan model, Fiat je imao preko 3000e gubitka po svakom proizvedenom komadu. On je dobro služio kupce, ali je propast za proizvođača.

Pssssst it is Leclerc

pre 4 godine

Мени простоо невероватно да нема заинтерсеованих да откупе овај бренд од Фиата...Но прије ће бити да га Фиат не продаје.Мислим да су свесни потенцијала којег због своје богате историје пружа има Ланчија па се надају неким бољим временима када ће имати довољно залиха да обнове овај бренд.Проблем је што ФИАТ тоне све дубље и дубље па ми се чини да за Ланчију више нема наде...

Da

pre 4 godine

@only fools and horses

Slazem se. Na Brava sam totalno zaboravio iako se pokazao kao odlican auto, al iz nekog razloga nije napravio ni u pola uspeh kao Stilo.

vozilo

pre 4 godine

Zašto bi iko kupio Alfa Gulia kada može Škodu Superb LK i da mu još ostane love?
Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.
(rebro, 13. oktobar 2019 21:33)

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

Jojo

pre 4 godine

Ne znam zasto se Alfa tako lose prodaje.Gulia je trenutno jedan od najlepsih automobila,jednostavno auto je savrsen.Mislim i da je kvalitet dosta dobar(pustite one babske price o alfi) jedino mozda je cena problem,ne znam...

QQ

pre 4 godine

Lancia (Lanća) je ubjedljivo najbolja Italijanska marka, mislim najkvalitetnija. Imao sam prilike svih ovih godina da se navozim Italijana. (osim alfe da budem iskren). I od svega sto sam vozio Lancia je bila daleko najudobniji, najkomforniji i najmanje su se kvarile. Sa Njemcima je ni ne uporedjujem, pa svaki ford je udobniji od njemaca u istoj klasi naravno. Tako mi je bilo zao kad su prestali s proizvodnjom. radije bih cuo da je Fiat ugasen jer se oni i renoi recimo jeftini da, ali kad pocnes da ides kod majstora, ili kad treba na neki duzi put cesce da se ide (po ovim nasim putevima), da te bog sacuva.

kako da ne

pre 4 godine

@vlasnik
Isto kao sto su Audi A3 i Oktavia ustvari Golf. Ili kao sto su Superb i A4 ustvari Passat. Zar ne? Samo je razlika sto Lanciu ne platis puno skuplje u odnosu na Fiat dok te Audi odere za svoju verziju Golfa npr.

Cinco Duros

pre 4 godine

@ lancia delta je fiat bravo. Kao peugeot 307 i citroen c4. Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija
(vlasnik, 13. oktobar 2019 12:45)

Ne poznaješ ti "vlasniče" ni jedan ni drugi auto, a najtragičnije je ako si ih vozio ili si ne daj bože bio vlasnik. Osim pojedinih t-jet i m-jet motora ništa nije bilo isto. To je klasična priča koju je pustila konkurencija kako bi popljuvala najbolji auto u C segmentu što je bila Lancia Delta 3 i to u periodu proizvodnje 2009 - 2011 koji se prepoznaje po uspravnom prednjem grilu. Taj auto nije za svakoga i naravno da nije u svakom elementu bio najbolji, ali ako se uzme u obzir kvalitet motora i završne obrade, vozne osobine a ponajviše stil i avangarda za taj period, tu svaka dilema prestaje. Nije on slučajno kao nov bio skuplji i od A3 i BMW 1 u svojim rangovima motorizacije. E sad ako je neko naišao na krševe o kojima niko nije vodio računa to je druga priča.

Hum

pre 4 godine

Kod Stila je bio problem to što su napravili 3 različite šasije, 3v, 5v, station wagon (SW) su potpuno različiti i jedino je poklopac motora i prednja vrata (5v i SW) isti. Različit međuosovinski razmak.

Inače jedan prodaja podbacila jel je auto previše nemački tvrd i nezanimljiv za vožnju, svejedno drastično bolji od golfa IV koji je bio aktuelni model sa kojim se takmičio tada, a tehnički je daleko ispred i V, posebno po motorima (common rail vs PD kod VW).

Samo dokaz da bolji proizvod ne znači nužno uspeh na tržištu.

samorealno

pre 4 godine

Zadnja strana je mozda jedan od najlepsih automobila vec duzi niz godina a prednja strana se meni ne svidja ni malo. Bocna sikueta takodje prelepa.

Zvrk

pre 4 godine

@da
Stilo nije bio uspešan model, Fiat je imao preko 3000e gubitka po svakom proizvedenom komadu. On je dobro služio kupce, ali je propast za proizvođača.
(ciga, 13. oktobar 2019 07:43)

Stilo kao nov automobil nije ostvario veliki uspeh jer se pojavio bas u periodu ekonimske krize. Nedavno sam citao o tome.

Aleksa

pre 4 godine

Мени простоо невероватно да нема заинтерсеованих да откупе овај бренд од Фиата...Но прије ће бити да га Фиат не продаје.Мислим да су свесни потенцијала којег због своје богате историје пружа има Ланчија па се надају неким бољим временима када ће имати довољно залиха да обнове овај бренд.Проблем је што ФИАТ тоне све дубље и дубље па ми се чини да за Ланчију више нема наде...
(Pssssst it is Leclerc, 13. oktobar 2019 11:11)

Pitanje:
otkud ti da FIAT tone?
Jedina auto kompanija koja je nastavila da raste posle svih onih autoskandala je FIAT. Jedina autokompanija sa samo jednim neprofitabilnim modelom u proteklih 20 godina. Ferari, Krajsler, Alfa, FIAT i Lancia i domace trziste od 60 miliona nacionalista koji svi voze. Sta tu ima da tone?

Nikola Mudic

pre 4 godine

Lepota je u oku posmatraca, ali najlepse molim nepoznavaoce da o kvalitetu izrade i voznim svojstvima doslovce svoh modela brenda Lamcia ne komentarisu, ako nisu imali priliku da duze borave za volanom ili da su bili vlasnici. Izuzev najvise klase, gde imaju konkurenciju, svi segmenti srednje i nize klase realno su, od nastanka kompanije ili iznad konkurencije ili rame uz rame sa najboljima. Imam auto iz 1980-te sa lepljenom soferkom. Uvrede dozivljavam licno jer sam 1991 bio vlasnik integrale, kada se pola vas komentatora niie ni rodilo. Najlepse vas molim da se ili informisete ili sednete za volan neke Lancie pre pomisli na komentar. Osim sto licno potpuno prihvatam njihov dizajn, glupo je o ukusima raspravljati. Jasno je meni da se vama dopadaju iste zene, ali imajte na umu da i nad popom ima pop! Hvala na objavljenom komentaru

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

wb nije nešto što određuje da li je jedan auto na istoj platformi kao neki drugi, sam sebe si poklopio sa ovim podatkom o wb za 307 i 307 sw.

automobilska platforma nije fizičko parče lima, već skup samo nekih dimenzija i tehničkih podataka koji moraju biti isti između različitih modela. u slučaju delte i brava, oni koriste fiat c2 platformu, kao što i ova mala lancia koristi fiat mini platformu koja datira još iz 2003. godine, poput pande i fiata 500.

doduše, kad je neko zatucani ljubitelj jednog proizvođača i pritom gleda druge automobile na metar i broji im jastuke, brzine i kojekakve opcije, očigledno je lako zanemariti takve činjenice.

xx87

pre 4 godine

Neznam ja sam uvek slusao da su italijani losi, a narocito alfa toliko viceva... Dok nisam slucajno uzeo jeftino kao drugi auto alfu 156 croswagon 2003 god 2.0 jts 166ks sa predjenih 150 000 km full oprema koza dvozonska autom.klima bosse ozvucenje. Kakav je osecaj sedeti za volanom i kako je sportski odradjen enterijer odusevio me a pogotovo potrosnja koja u gradu ne prelazi 8.8l a na otvorenom ako se vozi normalno 90kmh 100kmh trosi 6l. Od kvarova nista sem trapa jer sam iz istocne srbije a putevi su ocaj,samo radim mali servis i vozim. Tako da ce i naredi auto da bude Alfa!! A kupio je za 1200€

Gagi

pre 4 godine

@kako da ne
Modeli koje si spomenuo jesu na istoj platformi samo sto se jedni prave od kvalitetnog materijala a drugi od recikliranog sa dosta manjom kontrolom kvaliteta i završne obrade. To se vidi tek posle pređenih stotina hiljada i desetak godina kad Audi i dalje izgleda kao nov a Škoda se raspada, škripi, ljušti farba i lak.

ciga

pre 4 godine

@zvrk
kako god,nije islo !cтило је на крају продаје ипак разочарао. Обимна рекламна кампања користећи звезде формуле 1 Михаела Шумахера и Рубенса Барикелу мало је помогла продају аутомобила. У октобру 2013. године, магазин Економист сврстао је стила једним од највећих европских губитника у производњи аутомобила.[4] 2007. године престаје производња када га мења нови Фијат браво.Izvor Wikipedia,znaci nisam ja izmislio.

koćekome

pre 4 godine

Da li neko zna strategiju Lancia brenda i zašto je na jednom modelu??? nemojte! Suviše su to velike i ogromne stvari!!! Audi je zanimljiv brend, živi od dva modela jer ne prodaje se baš stalno, Seat je na aparatima, Jaguar je na dva modela...

jaretina

pre 4 godine

Voziš korejanca a pričaš o rugobi, bolje da ćutiš.
(Gagi, 13. oktobar 2019 07:15)

da, gagi, kako sam nešto drugo mogao da kupim pored Ypsilon-a, koji predstavlja vrhunac italinaksog dizajna
pogledaj gagi, i reci mi koliko sam se zeznuo

https://i.postimg.cc/NMBssFJ8/Untitled.jpg

očekujem da tvoj prefinjen ukus da ocenu koliko sam se zeznuo.
btw gagi, može slika tvog automobila?
stalno, iznova, me propitujete/komentarišete šta vozim...

rebro

pre 4 godine

@Jojo, sve dok se ti rukovodiš lepotom automobila, a ne njegovom praktičnom stranom dotle će se takvi automobili slabo prodavati.
Ne znam da li si primetio, ali kada voziš automobil ti ne vidiš kako on izgleda, ali znaš kakvo je stanje unutra.
Zašto bi iko kupio Alfa Gulia kada može Škodu Superb LK i da mu još ostane love?
Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.

moron

pre 4 godine

"lancia delta je fiat bravo. Kao peugeot 307 i citroen c4. Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija".
(vlasnik, 13. oktobar 2019 12:45)

Bravo ima Wb 260 cm, a Delta 270 cm, pa ti za njih ne stoji teza.

307 i C4 imaju po 2.608 mm (307 SW ima 2.708 mm).

Radovan

pre 4 godine

Današnje, kako su u početku fabrikanti zvali samo limeno korito spremno za prihvat u montažnu traku postrojenja, platforme imaju mogućnost "uzdužnog" i "poprečnog" proširenja, odnosno izmene drugačijih dimenzija limenog korita između točkova. Imaju sve iste šasijske sisteme, a limeno korito se menja, od auta B+, C i D segmenta.

FIAT i ostale italijanske firme su propale jer je italijanskoj državi onemogućen sopstven razvoj kroz onemogućavanje finansiranja putem kredita (privatnih i državnih banaka) kao i dejstva mafije koja je porazila državu.
Ovo viđano bezbroj puta ako čitate vesti.
Nedavno je bila vest da jedna evropska avio-industrija dobija tajnu novčanu pomoć od države. Tako biznis funkcioniše od pre Hrista. Država plaća firmama, i država preuzima dugove, privatnici se bogate, a narod otplaćuje ili naplaćuje kroz ratove.

kele®

pre 4 godine

Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.
(rebro, 13. oktobar 2019 21:33)
Brate onda kupiš Opel Movano, em prostran, em može stati prase sa sve ražnjem. I još ti ostane love.

jaretina

pre 4 godine

Brate ne brukaj se slanjem slika ovog tvog korejca. Ko se jos hvali korejskim autom?
(djoka iz NY, 13. oktobar 2019 23:19)

srbine, nemoj da se sekiraš, ja kola parkiram 3 ulice dalje od sramote, pa pešačim do stana. to je ok. nego ja sam sliku postavio da bi mi premium srbistanski stručnjaci kao gagi rekli koliko moj auto lošije izgleda od Ypsilon-a, shvataš?

a vidim, i iz tebe izbija suvi kvalitet, tako da se slobodno usudi da daš ocenu.

moron

pre 4 godine

@moron
wb nije nešto što određuje da li je jedan auto na istoj platformi kao neki drugi, sam sebe si poklopio sa ovim podatkom o wb za 307 i 307 sw.
automobilska platforma nije fizičko parče lima, već skup samo nekih dimenzija i tehničkih podataka koji moraju biti isti između različitih modela. u slučaju delte i brava, oni koriste fiat c2 platformu, kao što i ova mala lancia koristi fiat mini platformu koja datira još iz 2003. godine, poput pande i fiata 500.
doduše, kad je neko zatucani ljubitelj jednog proizvođača i pritom gleda druge automobile na metar i broji im jastuke, brzine i kojekakve opcije, očigledno je lako zanemariti takve činjenice.
(zombi apokalipsa, 13. oktobar 2019 18:48)

U onome što sam ja napisao nije upotrebljena reč platforma. Probaj uočiti...

A mislim da za kupca ne može biti "isti automobil" sa Wb 260 i Wb 270 cm (Bravo i Delta), a tako nešto je napisao @vlasnik ("lancia delta je fiat bravo... Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija").

Za putnike u kolima je razlika Wb-a od 10 cm "nebo i zemlja", pa i onda kada dva vozila imaju "isto vesanje, isti motor". Čak ni za vozača nije isto kada je različit Wb ( npr, danas kod megan HB i SW, focus HB i SW, corolla HB i SW, 308 mk2 HB i SW ... ).

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

ma sigurno si u pravu, platforma je nešto skroz nebitno. koga briga za motor, vešanje, upravljanje, kočnice. jedino je bitno da auto na prvi pogled izgleda drugačije, jer onda možeš da se hvališ drugima kako ne voziš obični fiat, već legendarnu deltu.
evo i audi a3, ne da nije isti auto kao golf, leon i oktavija, nego ne koriste ni 95% istih mehaničkih sklopova. na stranu što oktavija ima više prostora na zadnjoj klupi od njega, a nema čak ni milimetar veći wb.
ili još bolje, audi a8 i a8l, potpuno dva različita automobila, nikakvih dodirnih tačaka jedan s drugim. čuo sam od iskusnih vozača da izbegavaju ovaj produženi, jer se vozi maltene kao autobus, baš zato što su mu dodali koji cm između osovina. onaj 307 tek neću da spominjem, te troja, te petoro vrata, pa onda još i sw i cc. bukvalno da ponovo polažeš vozački za svaku varijantu, tolike su razlike. a pomislio bi čovek da je sve isti auto u pitanju.

moron

pre 4 godine

@zombi apokalipsa

Nisam stručan kao ti da pričam o platromama, ne znam o tome ništa, ali, siguran sam da ima razlike u vožnji automobila sa manjim i većim Wb-om.
Vozio sam i dva vozila sa zadnjim pogonom, sa značajnom razlikom wb-a.
Kada zbog proklizavanja pogonskih točkova pobegne dupe onom sa većim wb-om, taj se daleko lakše kontroliše i vrati u stabilno stanje nego ono vozilo sa manjim wb-om. Onaj sa malim wb-om pri ispravljanju lako ode/pobegne u kontra stranu i teško ga smiriš. Sa većim wb-om maltene možeš namerno kontrolisano da priklizuješ dupetom, a da se osećaš bezbedno. To je moje vozačko iskustvo.
A, onako usput, nezavisno od pogona, rekao bih da nije isto kada zakreneš za, recimo, 10% volan na vozilu sa manjim i većim wb-om. Nije isti krug okretanja, zar ne? Pa se ni u vožnji ne ponaša isto. Onaj sa manjim wb-om je više "vrtljiv", "nervozan", što je posebno opasno za veće brzine (kojima više prija veći wb).
Tako da budi siguran da postoje i neke vozačke razlike izmedju onih vozila sa normalnim ( HB) i produženim wb-om ( SW ) koje sam pominjao, a ne samo razlike u komforu putnika zadnje klupe.

Miki1

pre 4 godine

Imao sam nekad lanciu prizmu. Odlicno me je sluzila, nikad kvara. Ipsilon je super autic i meni je zao sto lancia vise nema superlimuzine tipa tezis.
Inace ima izreka da je lancia 90% mercedesa za 60% njegove cene i to je otprilike tako

Gagi

pre 4 godine

@jaretina
Možeš da nabavis negde znak Forda stavis napred, ličiće na Mondea, bio bi bar malo lepši. Rekao sam ti već, moj je sa onim prstenovima napred, vidjas to svaki dan ima ih puno.

Citroendzija

pre 4 godine

@jaretina
Koliko je udobna Elantra? Imam diskus herniju i doslovno zavisim od Citroena koji je super jeftin za odrzavanje i potrosnju, ali cisto radi informacije. Vidim da Elantra dosta dobro drzi cenu.

rebro

pre 4 godine

@Jojo, sve dok se ti rukovodiš lepotom automobila, a ne njegovom praktičnom stranom dotle će se takvi automobili slabo prodavati.
Ne znam da li si primetio, ali kada voziš automobil ti ne vidiš kako on izgleda, ali znaš kakvo je stanje unutra.
Zašto bi iko kupio Alfa Gulia kada može Škodu Superb LK i da mu još ostane love?
Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.

samorealno

pre 4 godine

Zadnja strana je mozda jedan od najlepsih automobila vec duzi niz godina a prednja strana se meni ne svidja ni malo. Bocna sikueta takodje prelepa.

Gagi

pre 4 godine

@jaretina
ovu rugobu samo žabar može da kupi. i to samo zato što je domaće.
(jaretina, 12. oktobar 2019 20:16)
Voziš korejanca a pričaš o rugobi, bolje da ćutiš.

QQ

pre 4 godine

Lancia (Lanća) je ubjedljivo najbolja Italijanska marka, mislim najkvalitetnija. Imao sam prilike svih ovih godina da se navozim Italijana. (osim alfe da budem iskren). I od svega sto sam vozio Lancia je bila daleko najudobniji, najkomforniji i najmanje su se kvarile. Sa Njemcima je ni ne uporedjujem, pa svaki ford je udobniji od njemaca u istoj klasi naravno. Tako mi je bilo zao kad su prestali s proizvodnjom. radije bih cuo da je Fiat ugasen jer se oni i renoi recimo jeftini da, ali kad pocnes da ides kod majstora, ili kad treba na neki duzi put cesce da se ide (po ovim nasim putevima), da te bog sacuva.

Aleksa

pre 4 godine

Мени простоо невероватно да нема заинтерсеованих да откупе овај бренд од Фиата...Но прије ће бити да га Фиат не продаје.Мислим да су свесни потенцијала којег због своје богате историје пружа има Ланчија па се надају неким бољим временима када ће имати довољно залиха да обнове овај бренд.Проблем је што ФИАТ тоне све дубље и дубље па ми се чини да за Ланчију више нема наде...
(Pssssst it is Leclerc, 13. oktobar 2019 11:11)

Pitanje:
otkud ti da FIAT tone?
Jedina auto kompanija koja je nastavila da raste posle svih onih autoskandala je FIAT. Jedina autokompanija sa samo jednim neprofitabilnim modelom u proteklih 20 godina. Ferari, Krajsler, Alfa, FIAT i Lancia i domace trziste od 60 miliona nacionalista koji svi voze. Sta tu ima da tone?

jaretina

pre 4 godine

Voziš korejanca a pričaš o rugobi, bolje da ćutiš.
(Gagi, 13. oktobar 2019 07:15)

da, gagi, kako sam nešto drugo mogao da kupim pored Ypsilon-a, koji predstavlja vrhunac italinaksog dizajna
pogledaj gagi, i reci mi koliko sam se zeznuo

https://i.postimg.cc/NMBssFJ8/Untitled.jpg

očekujem da tvoj prefinjen ukus da ocenu koliko sam se zeznuo.
btw gagi, može slika tvog automobila?
stalno, iznova, me propitujete/komentarišete šta vozim...

Cinco Duros

pre 4 godine

@ lancia delta je fiat bravo. Kao peugeot 307 i citroen c4. Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija
(vlasnik, 13. oktobar 2019 12:45)

Ne poznaješ ti "vlasniče" ni jedan ni drugi auto, a najtragičnije je ako si ih vozio ili si ne daj bože bio vlasnik. Osim pojedinih t-jet i m-jet motora ništa nije bilo isto. To je klasična priča koju je pustila konkurencija kako bi popljuvala najbolji auto u C segmentu što je bila Lancia Delta 3 i to u periodu proizvodnje 2009 - 2011 koji se prepoznaje po uspravnom prednjem grilu. Taj auto nije za svakoga i naravno da nije u svakom elementu bio najbolji, ali ako se uzme u obzir kvalitet motora i završne obrade, vozne osobine a ponajviše stil i avangarda za taj period, tu svaka dilema prestaje. Nije on slučajno kao nov bio skuplji i od A3 i BMW 1 u svojim rangovima motorizacije. E sad ako je neko naišao na krševe o kojima niko nije vodio računa to je druga priča.

Bojan

pre 4 godine

Upropastiti brend kao što je Lancia je čist kriminal.
U inat svima sam kupio mat crnu deltu umesto BMW-a i taaaako sam prezadovoljan. 1.9 tt, žena mi više voli nju nego mene. Naj brend ikada.

vozilo

pre 4 godine

Zašto bi iko kupio Alfa Gulia kada može Škodu Superb LK i da mu još ostane love?
Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.
(rebro, 13. oktobar 2019 21:33)

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

ciga

pre 4 godine

@da
Stilo nije bio uspešan model, Fiat je imao preko 3000e gubitka po svakom proizvedenom komadu. On je dobro služio kupce, ali je propast za proizvođača.

da

pre 4 godine

Kakvi su mozgovi u Fiatu generalno prosto mi je neverovatno da uopste postoje i da jos nisu uspeli da srozaju Ferarri.

Ej nemas naslednika Punta! Tipo sirotinjska verzija u C segmentu, ne mogu da se takmice ni sa jednim proizvodjacem tu. Sta se desilo posle Stila, jel su zaboravili da prave kola? Za danasnje standarde naravno da je Stilo krs, al kad je bio na trzistu bio je odlican.

O ubijanju Lancije necu ni da pricam to me najvise boli, a takodje i o forsiranju Alfinih premium kola, a naslednik za Mito i Guliettu ni na vidiku.

Ne znam o cemu oni razmisljaju stvarno...

Jojo

pre 4 godine

Ne znam zasto se Alfa tako lose prodaje.Gulia je trenutno jedan od najlepsih automobila,jednostavno auto je savrsen.Mislim i da je kvalitet dosta dobar(pustite one babske price o alfi) jedino mozda je cena problem,ne znam...

irelandcalling

pre 4 godine

Bio Sam u Italiji, a idem ktajem meseca ponovo, I mogu da kazem da ovih Y-a ima kao nekad kod nas Yugica. Meni nije lep auto, stavise, poruzan je, Ali se kupuje ko da je za dz jer je uzasno povoljan za kupiti, uslovi finansiranja su ko da vam neko maltene poklanja autic. Pa ko ne bi..

Gagi

pre 4 godine

@jaretina
Možeš da nabavis negde znak Forda stavis napred, ličiće na Mondea, bio bi bar malo lepši. Rekao sam ti već, moj je sa onim prstenovima napred, vidjas to svaki dan ima ih puno.

Milan-Palić

pre 4 godine

Kakav brend, kakva istorija iza njega stoji u auto sportu, i neznalice iz fiata dozvole da se ovako upropasti neverovatno. Definitivno neko treba da ga otkupi i podigne ponovo

only fools and horses

pre 4 godine

@da

Sve se slažem osim to za Stila. Posle Stila je izašao izvanredni Bravo koji nije dobio naslednika, jer kako rekoste, Tipo to nije. Mora im se odati priznanje i za Fiat 500, tu su pogodili ali posle toga ništa, totalna propast. Ajde možda i 500X ima potencijala, ali sve u svemu jedna čudna politika, kao da je neko namerno uništavao kompaniju.
A za Lanciu i njeno uništavanje, ne znam šta bi rekao. To je pravi zločin sa aspekta autoindustrije.
Alfa Romeo, Lancia, Mazerati, Lamborgini, Ferari, koji su to bili velikani automobilizma. Najgore što je svima njima moglo da se desi je preuzimanje od FIATa. Samo se još Ferari dobro kotira.

kako da ne

pre 4 godine

@vlasnik
Isto kao sto su Audi A3 i Oktavia ustvari Golf. Ili kao sto su Superb i A4 ustvari Passat. Zar ne? Samo je razlika sto Lanciu ne platis puno skuplje u odnosu na Fiat dok te Audi odere za svoju verziju Golfa npr.

dr.House

pre 4 godine

Patriotzam i sentiment prema Lancii drze jos ovaj autic i ime na zivotu,a i neimanje drugog u toj klasi je razlog da se jos prodaje i zivi. Taljani vole svoje dete iako je ostarelo koncepcijski,a dizajn je takav kakav je,extravagantan. Ima nesto ONO u tom automobilcicu sta ga drzi na zivotu,sam je pitanje koliko jos komada i koliko dugo.

Pssssst it is Leclerc

pre 4 godine

Мени простоо невероватно да нема заинтерсеованих да откупе овај бренд од Фиата...Но прије ће бити да га Фиат не продаје.Мислим да су свесни потенцијала којег због своје богате историје пружа има Ланчија па се надају неким бољим временима када ће имати довољно залиха да обнове овај бренд.Проблем је што ФИАТ тоне све дубље и дубље па ми се чини да за Ланчију више нема наде...

moron

pre 4 godine

"lancia delta je fiat bravo. Kao peugeot 307 i citroen c4. Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija".
(vlasnik, 13. oktobar 2019 12:45)

Bravo ima Wb 260 cm, a Delta 270 cm, pa ti za njih ne stoji teza.

307 i C4 imaju po 2.608 mm (307 SW ima 2.708 mm).

Gagi

pre 4 godine

@kako da ne
Modeli koje si spomenuo jesu na istoj platformi samo sto se jedni prave od kvalitetnog materijala a drugi od recikliranog sa dosta manjom kontrolom kvaliteta i završne obrade. To se vidi tek posle pređenih stotina hiljada i desetak godina kad Audi i dalje izgleda kao nov a Škoda se raspada, škripi, ljušti farba i lak.

moron

pre 4 godine

@moron
wb nije nešto što određuje da li je jedan auto na istoj platformi kao neki drugi, sam sebe si poklopio sa ovim podatkom o wb za 307 i 307 sw.
automobilska platforma nije fizičko parče lima, već skup samo nekih dimenzija i tehničkih podataka koji moraju biti isti između različitih modela. u slučaju delte i brava, oni koriste fiat c2 platformu, kao što i ova mala lancia koristi fiat mini platformu koja datira još iz 2003. godine, poput pande i fiata 500.
doduše, kad je neko zatucani ljubitelj jednog proizvođača i pritom gleda druge automobile na metar i broji im jastuke, brzine i kojekakve opcije, očigledno je lako zanemariti takve činjenice.
(zombi apokalipsa, 13. oktobar 2019 18:48)

U onome što sam ja napisao nije upotrebljena reč platforma. Probaj uočiti...

A mislim da za kupca ne može biti "isti automobil" sa Wb 260 i Wb 270 cm (Bravo i Delta), a tako nešto je napisao @vlasnik ("lancia delta je fiat bravo... Isti auto, isto vesanje, isti motor, samo sminka drugacija").

Za putnike u kolima je razlika Wb-a od 10 cm "nebo i zemlja", pa i onda kada dva vozila imaju "isto vesanje, isti motor". Čak ni za vozača nije isto kada je različit Wb ( npr, danas kod megan HB i SW, focus HB i SW, corolla HB i SW, 308 mk2 HB i SW ... ).

xx87

pre 4 godine

Neznam ja sam uvek slusao da su italijani losi, a narocito alfa toliko viceva... Dok nisam slucajno uzeo jeftino kao drugi auto alfu 156 croswagon 2003 god 2.0 jts 166ks sa predjenih 150 000 km full oprema koza dvozonska autom.klima bosse ozvucenje. Kakav je osecaj sedeti za volanom i kako je sportski odradjen enterijer odusevio me a pogotovo potrosnja koja u gradu ne prelazi 8.8l a na otvorenom ako se vozi normalno 90kmh 100kmh trosi 6l. Od kvarova nista sem trapa jer sam iz istocne srbije a putevi su ocaj,samo radim mali servis i vozim. Tako da ce i naredi auto da bude Alfa!! A kupio je za 1200€

koćekome

pre 4 godine

Da li neko zna strategiju Lancia brenda i zašto je na jednom modelu??? nemojte! Suviše su to velike i ogromne stvari!!! Audi je zanimljiv brend, živi od dva modela jer ne prodaje se baš stalno, Seat je na aparatima, Jaguar je na dva modela...

Nikola Mudic

pre 4 godine

Lepota je u oku posmatraca, ali najlepse molim nepoznavaoce da o kvalitetu izrade i voznim svojstvima doslovce svoh modela brenda Lamcia ne komentarisu, ako nisu imali priliku da duze borave za volanom ili da su bili vlasnici. Izuzev najvise klase, gde imaju konkurenciju, svi segmenti srednje i nize klase realno su, od nastanka kompanije ili iznad konkurencije ili rame uz rame sa najboljima. Imam auto iz 1980-te sa lepljenom soferkom. Uvrede dozivljavam licno jer sam 1991 bio vlasnik integrale, kada se pola vas komentatora niie ni rodilo. Najlepse vas molim da se ili informisete ili sednete za volan neke Lancie pre pomisli na komentar. Osim sto licno potpuno prihvatam njihov dizajn, glupo je o ukusima raspravljati. Jasno je meni da se vama dopadaju iste zene, ali imajte na umu da i nad popom ima pop! Hvala na objavljenom komentaru

Hum

pre 4 godine

Kod Stila je bio problem to što su napravili 3 različite šasije, 3v, 5v, station wagon (SW) su potpuno različiti i jedino je poklopac motora i prednja vrata (5v i SW) isti. Različit međuosovinski razmak.

Inače jedan prodaja podbacila jel je auto previše nemački tvrd i nezanimljiv za vožnju, svejedno drastično bolji od golfa IV koji je bio aktuelni model sa kojim se takmičio tada, a tehnički je daleko ispred i V, posebno po motorima (common rail vs PD kod VW).

Samo dokaz da bolji proizvod ne znači nužno uspeh na tržištu.

Blackman

pre 4 godine

Lancia je u vlasnistvu FCA, tako da je ovde u pitanju odluka FCA da brend Lancia odrzava "zivim" kroz jedan model.
Lancia, kao kompanija koja samostalno donosi odluke, ne postoji...

Zvrk

pre 4 godine

@da
Stilo nije bio uspešan model, Fiat je imao preko 3000e gubitka po svakom proizvedenom komadu. On je dobro služio kupce, ali je propast za proizvođača.
(ciga, 13. oktobar 2019 07:43)

Stilo kao nov automobil nije ostvario veliki uspeh jer se pojavio bas u periodu ekonimske krize. Nedavno sam citao o tome.

kele®

pre 4 godine

Em prostran Superb, em ogroman gepek, em LK varijanta.
(rebro, 13. oktobar 2019 21:33)
Brate onda kupiš Opel Movano, em prostran, em može stati prase sa sve ražnjem. I još ti ostane love.

Da

pre 4 godine

@only fools and horses

Slazem se. Na Brava sam totalno zaboravio iako se pokazao kao odlican auto, al iz nekog razloga nije napravio ni u pola uspeh kao Stilo.

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

wb nije nešto što određuje da li je jedan auto na istoj platformi kao neki drugi, sam sebe si poklopio sa ovim podatkom o wb za 307 i 307 sw.

automobilska platforma nije fizičko parče lima, već skup samo nekih dimenzija i tehničkih podataka koji moraju biti isti između različitih modela. u slučaju delte i brava, oni koriste fiat c2 platformu, kao što i ova mala lancia koristi fiat mini platformu koja datira još iz 2003. godine, poput pande i fiata 500.

doduše, kad je neko zatucani ljubitelj jednog proizvođača i pritom gleda druge automobile na metar i broji im jastuke, brzine i kojekakve opcije, očigledno je lako zanemariti takve činjenice.

jaretina

pre 4 godine

Brate ne brukaj se slanjem slika ovog tvog korejca. Ko se jos hvali korejskim autom?
(djoka iz NY, 13. oktobar 2019 23:19)

srbine, nemoj da se sekiraš, ja kola parkiram 3 ulice dalje od sramote, pa pešačim do stana. to je ok. nego ja sam sliku postavio da bi mi premium srbistanski stručnjaci kao gagi rekli koliko moj auto lošije izgleda od Ypsilon-a, shvataš?

a vidim, i iz tebe izbija suvi kvalitet, tako da se slobodno usudi da daš ocenu.

moron

pre 4 godine

@zombi apokalipsa

Nisam stručan kao ti da pričam o platromama, ne znam o tome ništa, ali, siguran sam da ima razlike u vožnji automobila sa manjim i većim Wb-om.
Vozio sam i dva vozila sa zadnjim pogonom, sa značajnom razlikom wb-a.
Kada zbog proklizavanja pogonskih točkova pobegne dupe onom sa većim wb-om, taj se daleko lakše kontroliše i vrati u stabilno stanje nego ono vozilo sa manjim wb-om. Onaj sa malim wb-om pri ispravljanju lako ode/pobegne u kontra stranu i teško ga smiriš. Sa većim wb-om maltene možeš namerno kontrolisano da priklizuješ dupetom, a da se osećaš bezbedno. To je moje vozačko iskustvo.
A, onako usput, nezavisno od pogona, rekao bih da nije isto kada zakreneš za, recimo, 10% volan na vozilu sa manjim i većim wb-om. Nije isti krug okretanja, zar ne? Pa se ni u vožnji ne ponaša isto. Onaj sa manjim wb-om je više "vrtljiv", "nervozan", što je posebno opasno za veće brzine (kojima više prija veći wb).
Tako da budi siguran da postoje i neke vozačke razlike izmedju onih vozila sa normalnim ( HB) i produženim wb-om ( SW ) koje sam pominjao, a ne samo razlike u komforu putnika zadnje klupe.

ciga

pre 4 godine

@zvrk
kako god,nije islo !cтило је на крају продаје ипак разочарао. Обимна рекламна кампања користећи звезде формуле 1 Михаела Шумахера и Рубенса Барикелу мало је помогла продају аутомобила. У октобру 2013. године, магазин Економист сврстао је стила једним од највећих европских губитника у производњи аутомобила.[4] 2007. године престаје производња када га мења нови Фијат браво.Izvor Wikipedia,znaci nisam ja izmislio.

Radovan

pre 4 godine

Današnje, kako su u početku fabrikanti zvali samo limeno korito spremno za prihvat u montažnu traku postrojenja, platforme imaju mogućnost "uzdužnog" i "poprečnog" proširenja, odnosno izmene drugačijih dimenzija limenog korita između točkova. Imaju sve iste šasijske sisteme, a limeno korito se menja, od auta B+, C i D segmenta.

FIAT i ostale italijanske firme su propale jer je italijanskoj državi onemogućen sopstven razvoj kroz onemogućavanje finansiranja putem kredita (privatnih i državnih banaka) kao i dejstva mafije koja je porazila državu.
Ovo viđano bezbroj puta ako čitate vesti.
Nedavno je bila vest da jedna evropska avio-industrija dobija tajnu novčanu pomoć od države. Tako biznis funkcioniše od pre Hrista. Država plaća firmama, i država preuzima dugove, privatnici se bogate, a narod otplaćuje ili naplaćuje kroz ratove.

zombi apokalipsa

pre 4 godine

@moron

ma sigurno si u pravu, platforma je nešto skroz nebitno. koga briga za motor, vešanje, upravljanje, kočnice. jedino je bitno da auto na prvi pogled izgleda drugačije, jer onda možeš da se hvališ drugima kako ne voziš obični fiat, već legendarnu deltu.
evo i audi a3, ne da nije isti auto kao golf, leon i oktavija, nego ne koriste ni 95% istih mehaničkih sklopova. na stranu što oktavija ima više prostora na zadnjoj klupi od njega, a nema čak ni milimetar veći wb.
ili još bolje, audi a8 i a8l, potpuno dva različita automobila, nikakvih dodirnih tačaka jedan s drugim. čuo sam od iskusnih vozača da izbegavaju ovaj produženi, jer se vozi maltene kao autobus, baš zato što su mu dodali koji cm između osovina. onaj 307 tek neću da spominjem, te troja, te petoro vrata, pa onda još i sw i cc. bukvalno da ponovo polažeš vozački za svaku varijantu, tolike su razlike. a pomislio bi čovek da je sve isti auto u pitanju.

Citroendzija

pre 4 godine

@jaretina
Koliko je udobna Elantra? Imam diskus herniju i doslovno zavisim od Citroena koji je super jeftin za odrzavanje i potrosnju, ali cisto radi informacije. Vidim da Elantra dosta dobro drzi cenu.

Miki1

pre 4 godine

Imao sam nekad lanciu prizmu. Odlicno me je sluzila, nikad kvara. Ipsilon je super autic i meni je zao sto lancia vise nema superlimuzine tipa tezis.
Inace ima izreka da je lancia 90% mercedesa za 60% njegove cene i to je otprilike tako