Petak, 13.09.2019.

09:15

Auto-test: Audi A6 50 TDI quattro tiptronic

Izvor: B92

Auto-test: Audi A6 50 TDI quattro tiptronic IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Veliki brat

pre 4 godine

@(DC, 14. septembar 2019 19:47)

Naravno, pre mi reče majstor da je za A6 ležaj oko 55000 dinara, svejedno da li je 2001. ili 2012. godište.
OK, neće baš tek tako da ode, ja sam sa mnogo jeftinijim autom 1000 puta udarao u rupe, čudo da ceo trap nisam otkinuo nekoliko puta, pa nije otišao nijedan ležaj. Ali, ako se ipak desi da strada, ko je kupio 15 godina star Audi A6 misleći da to može još 15 godina da se vozi bez kvarova, lako može ostati bez jedne ili dve plate svake godine na vanredne kvarove. Može se desiti i da ima samo redovne servise, a može da ga tako "lepo" krene sa kvarovima da mu se smuči.

Sa nekim autom koji je jeftiniji za održavanje to je daleko podnošljivije.
Za Srbiju, moram priznati, da su VW i Opel motori 1.6 8v (benzinci) maltene džabe za održavanje, veliki i mali servis su zajedno ispod 200€. Recimo za Golf sa 1.6 16v, identičan u svemu ostalom kao onaj što ima 1.6 8v motor, veliki servis je maltene duplo skuplji zbog visoke cene španera i rolera (maltene polovina cene velikog servisa). Neki ih ne menjaju svaki put, već na svakom drugom velikom servisu (ako rade na 60000 km kod lokalnog majstora), ali to je veliki rizik i eventualna šteta može biti daleko veća nego ušteda.
Sad, ti 8v motori nisu za neku žustru vožnju i ulične trke, ali su povoljni za održavanje.

Ko ima platu 1000€, može da vozi i ove v6, njihova stvar, ali ništa gore nema nego kad neko sa platom od 300€ kupi auto koji ne može da održava kako treba.

Zevs

pre 4 godine

fin auto nema sta, probao sam ga nedelju dana prosle godine kad je doslo vreme da menjam svoj F10, nemam nista protiv displeja ali horor sa otiscima prstiju i nedostatak fizickog kontrolera mi je bas zasmetao. Plus diler se grbavio da uracuna globalni kompanijski popust koji imam zato sto sam zeleo da narucim vozilo po svojoj specifikaciji. U voznji siguran ali nekako sterilan osecaj za volanom. Vrlo verovatno da su 2 decenije za volanom BMW previse usle pod kozu pa mi sve drugo nije po volji. Ipak sam uradio staro za novo i kupio G30 BMW i uzivam u voznji kao i uvek do sada. I da, ovakve automobile nema smisla kupovati bez motora sa minimum 6 cilindara. Icice oni i sa cetvrtakom ali ta glatkoca i lakoca koju auto ima sa 6 cilindara motorom se vidi tek kad se takav auto proba. Pozdrav svima!

I da, na temu fals kilometrazi, kao sto je vec receno, menja se kilometraza na tabli samoj. Vozilo takodje belezi isti podatak na jos u proseku 5-6 mesta u vozilu u registrima koje nije moguce reprogramirati. Ako mozete kupujte polovna vozila kroz ovlascene prodavce i fabricke programe (BMW Premium Selection, Audi Plus itd...)

Bole

pre 4 godine

@Marko
Pa to ovi što misle da znaju se uvek iznenade kad ih provalim. Niko to ne radi na običnim autima, nije isplativo. Mora da se skida motorni kompjuter i svašta još nešto. Previše Vremena, posla i novca za bilo koga na placu/privatnog prodavca. Dokle god nije skidan motorni kompjuter i ostalo, ja 1000% mogu da prepoznam nameštenu kilometražu a to niko ne radi. Oni svi misle da je to što su uradili dovoljno, prc, Nije Mirko budala.

Marko

pre 4 godine

@Bole
Znam da se podaci cuvaju na nekoliko lokacija i zato sam izmedju ostalog napisao da onaj koji se dobro razume u to, kad vrati kilometrazu, nece niko otkriti.
Vec se rade nacrti zakona koji ce to spreciti ili bar drasticno otezati, ali ti znas bolje od relevantnih EU institucija...

Bole

pre 4 godine

@marko
Nisi znao da se kilometraža čuva na nekoliko lokacija u vozilu i da se samo na instrument tabli menja kilometraža. Dijagnostikom se lako utvrdi da je kilometraža nameštena, jer ako se podaci o kilometraži ne poklapaju ma svim mestima znači da nije original. Ako se odradi kako treba, ne može se proveriti stvarna kilometraža (koliko tačno km je prešao) ali se sa sigurnošću može utvrditi da li je originalna. npr ako je nameštena kilometraža amaterski ja dijagnostikom dobijem podatak koliko je tačno auto prešao km ali ako je to malo bolje odrađeno, ne dobijem podatak koliko je tačno prešao ali dobijem informaciju da je nešto rađeno i da je kilometraža na tabli lažna. Ne mogu uvek da utvrdim kolika je tačno ali mogu da vidim da li je štelovana. Samo to treba znati koristiti kompjuter pa malo dublje pročačkati. To može da se našteluje da više ni dijagnostikom ne može da se utvrdi da li je originalna ali je to previše komplikovana i skupa metoda. To se nikome ne isplati da radi pa onda to odrade na jeftiniji aljkav način. Previše je to i para i živaca da se sve temeljno odradi da nema nikakvih tragova, to se nikome ne isplati osim kod nekih ekskluzivnih auta kojima cena vremenom raste i mnogo više zavisi od kilometraže. To niko neće raditi na običnim autima za preprodaju tako da je dijagnostika 99,9999999% sigurna.

Hehe

pre 4 godine

@ (pedja, 15. septembar 2019 11:01)

25 – do 80kW (107bhp) 
30 – 81-96kW (109-129bhp)
35 – 110-120kW (148-161bhp)
40 – 125-150kW (168-201bhp)
45 – 169-185kW (227-248bhp)
50 – 210-230kW (282-308bhp)
55 – 245-275kW (329-369bhp)

TNT

pre 4 godine

@zorro - kod tebe je to malo drugačije zbog bolje aerodinamike, ali razlika je i dalje vrlo značajna. Ja vozim X3 G01 2.0d, kome treba nešto preko 16 sekundi do 140, ali preko 65 sekundi do 200. Dakle, od 140 do 200 meni treba skoro 50 sekundi. Meni to smeta baš u DE ali i u IT, gde kada usporim u levoj traci do 130-140 zbog nekog sporijeg, pa potom hoću da ubrzam, to “ne ide”. U rep mi se nabiju oni koji mogu brže i ja moram u desnu traku. Tada se osetim baš inferiorno, tim pre što sam prelazio identične deonice sa trolitarskim 550xd, koji se “odlepljuje” od skoro svih bez problema.

Marko

pre 4 godine

@kele
Balkan, predsednik opstine u zabiti vozi skuplji auto od predsednika drzave - Ceske. Posle su nam krivi Amerikanci, EU, Vatikan... Kao da nam oni brane da se obracunamo sa korupcijom. Njih zanima samo geopoliticki deo, a za sve interno smo sami krivi.

Marko

pre 4 godine

@Bole
Nisi znao da EEPROM cip nema karakteristike klasicne ROM memorije, nego mogu lako da se brisu stari i upisuju novi podaci. Tako da onaj ko se razume, kad vrati kilometrazu, nece se otkriti na dijagnostici. Jedino da je prethodni vlasnik isao u ovlasceni servis, pa da su podaci o kilometrazi otisli na server proizvodjaca nakon svakog servisa.
Brisel ce uskoro zakonom pritisnuti proizvodjace da vracanje kilometraze bude mnogo teze i da ostavlja vise tragova za sobom.

kele®

pre 4 godine

Vozi ga načelnik Opštine u Gradišci. Naravno kupljen od naših para. Navodno koštao 150.000KM ili oko 76.000 evra. Baš ova verzija.

zorro

pre 4 godine

@TNT

Evo druže ja vozim već 2 godine sada stari A6 Avant 2.0 TDI 190 konja S-tronic 2017 godište i još mi se nije desilo da mi je ponestalo snage, čak ni punom do vrha i sa ženom i dvoje dece unutra. Štaviše čak ni na autobahnu, na kojem sam jako često, za 2 godine vožnje još nikome nisam zasmetao od zveri 3.0 pa naviše koje na autobahnu redovno vidjamo. Sta li ti voziš da mi je znati, trke mozda kada ti fali snage tako često.

DC

pre 4 godine

Kao što sam naveo u prethodnom komentaru, moj je trenutno 5 godina star sa nešto ispod 90,000km. Kupio sam ga 3 godina starog sa 50,000km kroz Audijev program polovnih vozila. U startu je imao garanciju na 5 godina i plaćene troškove servisiranja do 100,000km ili 10 godina, šta istekne prvo. Nov, sa svim opcijama koje su na njemu, je koštao 97000chf. Zamena ulja u menjaču je urađena pre nego što je meni isporučen. Dat mi je i drugi set felni sa potpuno novim zimskim gumama (Uniroyal) i urađena je zamena diskova i pakni na sva 4 točka. Ovo poslednje ako se radi u Švajcarskoj u ovlašćenom servisu košta sa materijaliom oko 2500chf. 3.0 Tdi traži blizu 7l visoko kvalitnog ulja, a zamena ulja u DSG menjaču na nekih 50,000km takođe nije jeftina. Set letnjih Continentalki u Nemačkoj je koštao 600-700 evra, pri tome imajući u vidu da imam najmanje alu felne koje su se mogle dobiti za ovu verziju jer mi nije bitno da izgleda 'moćno' . U garanciji su sređivane 2 stvari, obe kod mene: Led u jednoj od spoljnih brava su prestale da svetle i senzor za količinu rashladne tekućine je bio mnogo osetljiv pa je često reklamirao manjak tečnosti bez razloga. Verovatno ću uraditi sledeći servis kada auto bude bio jako blizu 100,000km, potom ću ga voziti još 2 godine pošto se servisi rade na tom razmaku, pa ga prodati, jer mi tada više neće trebati tako veliki auto. Inače imam kolegu koji se bavi konjičkim sportom, pa mu treba moćan auto za vuču prikolice sa konjima. Iz tog razloga vozi već 7-8 godina Q7 sa istim 3.0 Tdi motorom. Taj auto je trenutno na blizu 350,000km i do sada osim zamene potrošnog materijala tipa kočnice, nije imao kvarova.
Što se tiče kupovine ovog auta ili bilo kakvog njemu sličnog, nov, nov, nov sa 'samo 180,000km', ja to nikada ne bih radio osim ako ti nije bitno da po svaku cenu voziš Nemačku svetu trojicu makar je održavao uz pomoć štapa i kanapa, a moderan auto ove klase za to nije. Jednostavno, bez obzira što kupuješ auto od recimo 10,000 evra, održavanje je i dalje za auto od 100,000 evra, samo sa zillion pređenih km. I ti nikada nećeš znati kako je proveo prvih 10 godina života, ko ga je sve vozio i šta mu je sve radio.

Bole

pre 4 godine

Smatrate vi "165.000 a ustvari 500.000km". To se Dijagnostikom proveri za 2 minuta a vi što to ne znate, nemojte se praviti pametni.
Vi mislite da je svaki auto star 10 godina prešao 500.000km, pa nije. To je individualna stvar svakog vozača. Kod nas je neki prosek 20.000km godišnje što je posle 10 godina daleko manje od tih vaših 500.000km. auti iz uvoza posle 5 godina mogu da pređu 30.000km a mogu i 800.000km za isto vreme. Kako se to utvrđuje? Pa dijagnostikom. A šta i da ima veliku kilometražu, popraviš ga, nećeš ga baciti. Ni nove aute koji se pokvare posle 40.000 ne bacate nego ih popravljate, šta je onda problem popraviti polovnjaka?

TNT

pre 4 godine

A moram da se osvrnem i na dilemu: u uslovima (relativno) ograničenog budžeta, šta je bolje: slabiji motor sa dobrom opremom ili jači motor ili “spartanski” opremljen automobil? Ja skoro uvek odaberem ono prvo, i posle se uvek (pa i sada) nerviram kada vozim 140-150 i hoću da ubrzam - svaki put shvatim kakvu “kantu” vozim u tim trenucima i nerviram se što nisam kupio 3.0 nego 2.0 motor.
Vezano za A6 sa testa - ko hoće da kupi “pravi” premijum, mora da kupi 3.0 d verziju - samo tada dobija Torsen umesto Haldexa i ZF 8-speed umesto DSG.

banjac

pre 4 godine

dC septembar@ Ok vozis šestaka ali starog. Novi je druga priča. Inače 2.0 tdi u novoj šestici na svim revenzijama na Svetu hvale kao najboljeg dvolitraša . Inace o cenama. Audi mi je dao popust na firmu ako kupim šestaka. U pravilu je razlika u ceni oko 7000€ samo tako da ako se ne ide na neku krokodil kozu šestak u dinamyc verziji dobijes za 70000 bez problema. Nemojte da gledate cene po katalozima. Odite u trgovinu licno da vam sloze ponudu. Sve je puno povoljnije. Auto nije konzervativan kako neki pišu, ni dizajnom ni motorom. Sve je decentno bez alu detalja iz BMW- a i Mercedesa . A snaga mi je bitna da se auto ne muči , da lakse idem uz uzbrdice po Alpama recimo. Da živim u Vojvodini vozio bi čeze i dalje.

TNT

pre 4 godine

@s' yuga - zanima te “nov, nov, nov” sa 165.000 - čitaj preko 500.000 - na satu? Zreo je za presu, kao i svaki drugi sa toliko km i 10 godina. Kupi bolje novu Dačiju ili slično, ako su ti pouzdanost i niski troškovi eksploatacije prioritet. Ako razmišljaš o takvoj kupovini, nećeš sutra imati novca za redovno i vanredno održavanje ovakve zveri, nemoj da lažeš sebe. Neće ti zavideti komšije na “gospodaru prstenova” ali nećeš imati ni rupu u novčaniku. Pitaj @DC koliko su gume za ovaj automobil i redovno održavanje, vidi kod nas troškove registracije... A ako i posle toga ipak rešiš da uzmeš nešto takvo, opet pitaj @DC kada će prodavati tog svog.

Mirko

pre 4 godine

Zašto smo mi ljubitelji Audija po pravilu kompleksaši? A vi što ga mrzite kao niste! Ja sam kompleksan zato što sam kupio auto koji mi se sviđa star 5 godina a nisam novu Dačiju? A gde piše da moram da vozim isključivo nov auto. Ja sam kao kompleksaš zato što hoću da vozim Audi a vi koji morate da vozite nove aute po svaku cenu (jer bože moj ako ga je neko pre vozio, postaće šugav) vi kao niste kompleksaši!

poznavalac

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.

Patlidžan, 13. septembar 2019 10:04

Neće prijatelju biti da imaš 516 Nm. Tvrdim da to apsolutno nije moguće sa motorom od 2 litre koji pominješ i koji je očigledno benzinac, pa sve i da ima 3 turbine.
A drugo, 50 TDI asocira na VW V10, najveći serijski obrtni momenat ikada, ti su motori išli u Tuarega, Pheatona, A8... Taj obrtni momenat je bio preko 1100 Nm i imaš na YT snimke kako lagano vuče šleper.

s' yuga

pre 4 godine

Od 65 komentara samo nekolicina vrednih citanja. Elem, niko ne prica o pouzdanosti. Bilo bi lepo ako neko od vas sto vozite ovako nesto da podelite kakav je audi, star do 10 god, sto se tice pouzdanosti. I po mogucstvu benzinac. Hvala.

Tanos

pre 4 godine

Drzim u Nisu autoperionicu i veliki sam ljubitelj automobila,poput novinara ovde na B92 i onih na youtubeu svaki novi model bilo koje marke volim da opipam materijale,isprobam tj malo provozam automobil da vidim udobnost i dinamiku tog auta,pogledam gepek,prema mojoj visini merim prostor pozadi i napred itd,da skratim prosle godine mi je dosla sluzbena bmw petica u luxury line paketu opreme,gotovo sve je imala sem onog kljuca sa diplejem preko koga sam pomeras auto,displej unutra i podesavanja su brza na dodir,imao je adaptivno oslanjanje i gotovo sve bezbednosne sisteme aut.kocenje,adap.tempomat,ambijentalno osvetljenje perverzija od auta a najbolje od svega sto je motor dizel od 2l tj 520d toliko dobro zvucno izolovan da je nerealno u odnosu na F10...i onda je dosla A6 pre dva meseca u beloj perla boji,s line paket opreme od nekog lokalnog biznismena(da se ne lazemo ovakva vozila samo krimosi i dileri droge ali to nije tema),meni je vilica ostala zalepljena na pod,od eksterijera i led svetala tj nacina na koji rade a tek enterijer kod svakog audija i kod q7ice je brutalan u svakom smilslu!

SRBIN

pre 4 godine

Prevazidjen dizajn enterijera!!! p.s. rece covjek koji vozi auto star 10 godina:))
(e viva montenegro, 13. septembar 2019 19:32)

Pa gde je demokratija, sloboda misljenja i izrazavanja?? Znaci, po tvom misljenu,,,onaj ko nema auto ne sme ni da cita ni da komentarise??Gresim li?..

deki 185

pre 4 godine

Auto je svakako odlican i tu nema.sta da se doda.O kvalitetu enterijera bi mogli da diskutujemo .Onaj ko tvrdi da je enterijer kvalitetno odradjen , nije bas sve dobro istestirao.Ja sam.pronasao par zamreki a jedna od najvecih je cudno krckanje enterijera uspred suvozaca.Probajte malo da pomerate gore dole te prepuste pa cete cuti.Na svakom modelu je tako.Menjac je nesto sporiji i oseti se turbo rupa kako su nekad to govorili strucnjaci:-)O ekranima i njihovoj nefunkcionalnosti ne treba mnogo pricati ako je covek realan.U voznji je opasno bilo sta na njima podesavati.Fleke od prstiju ostaju momentalno.Odsustvo dzojstika je sugurno greska i vec postoje naznake da ce ga Audi vratiti u sledecim modelima.Inace ,auto je sto se voznje i samog osecaja stvarno vrhunski.Dizajnu samog auta nema sta zameriti .Ukusi su razliciti pa i rasprava oko dizajna je nepotrebna.

DC

pre 4 godine

@kako da ne: skidanje oznaka je besplatno. Na mom autu pozadi nema ni jedna osim Audi amblema, i napred na masci hladnjaka jedno malo 'quattro'

DC

pre 4 godine

Pošto vozim trenutno 5 godina stari A6 3.0 Tdi Avant quattro (nešto ispod 90.000km), možda mogu da podelim nekoliko utisaka. Audijev stari MMI i BMW sistem za kontrolu multi medija i drugih funkcija su bili ubedljivo najbolje rešenje za upotrebu pri vožnji. Kada prođe ovo pomodarstvo sa ekranima, siguran sam da će se Audi vratiti okruglom džojstiku sa nekoliko tastera oko njega. U međuvremenu, s obzirom da sam alergičan na ekrane i otiske prstiju po njima, za mene je ovo dovoljan razlog da pri sledećoj zameni pređem na bavarskog konkurenta. U suprotnom, BMW ili Audi mi dođu na isto, odlučivao bih se na osnovu trenutne ponude.
Cena u tekstu je vic. I BMW serije 5 i A6 na konfiguratoru na recimo Švajcarskim sajtovima proizvođača sa ovim motorima lako izađu na 120.000chf. Treba ih vrlo pažljivo opremati da se zadrže ispod 100.000.
Nisam ljubitelj dizela i uvek se blago gadim kada treba da ga natankiram, što zahvaljujući rezervoaru od 75l na sreću nije često. Međutim, ovaj motor, kod mene u verziji od 245ks, je idealan za ovaj auto. Čak i kada stojite pored njega, morate biti ekspert da prepoznate da je dizel a unutra još teže, što su više puta drugi putnici potvrdili. Kako ga god vozio, potrošnja na dužim vožnjama ne prelazi 8l, a vozeći strogo tempomatom i po ograničenju, dešavalo se da se zadrži i na 5-5,5 po bord kompjuteru što verovatno nije tačno ali i sa litar više je i dalje za ovaj tip vozila izuzetno.
Još nešto: kada iz nekog razloga ne bih mogao da uzmem šestaka, uštedeo bih novce i uzeo verovatno Superb, jer ovaj auto bez motora kakvog zaslužuje nije ono pravo. Isto važi i za seriju 5.

Nisam pametan

pre 4 godine

Hm mozda nije loš al nije moj ukus. Evo trazim auto 3 meseca i nemogu da nadjem ništa što bi me zadovoljilo. Malo sam stariji i konzervativnog pogleda. Nekako svi ovi moderni auti su prešli na neke lcd i touch sto mi je posebno ruzno i ne praktično. Spreman sam da izdvojim 150k mozda i 10-20k više,( porezki sistem drzave ) al nema baš ništa u toj klasi. I novi RR mi se više ne svidja baš zbog eterijera. Jedino G klass al sa onim televizorom od komandne table boze sačuvaj. Sportski auti ne dolaze u obzir a od limo opet nema ništa bez telovizora i tih tač gluposti.

djilkoš

pre 4 godine

A meni se eto ne svidja, ni ovaj, ni novi bmwejci, jos manje ovi novi nabildovani mercedesi. Ustvari mi se nista ne svidja vec evo 10-tak godina, sve nekako bez duše, bez stila, bez šmeka.
Tu i tamo par novih pežoa i renoa ali i njima svakom nesto fali.
A trazim vec godinu i po jednog Citroena CX, serija I, Pallas ili Prestige ako moze. Nema.takvih automobila više... Ajd nek se javi neko ako zna neki sto se prodaje...
Uzdravlje gilipteri moji ?

Laki

pre 4 godine

Doterana lada riva, uzas na tockovima( dizajn), predhodni lepsi tri puta, nema nikakve emocije u ovom autu, dok se verovatno lepo vozi !

kako da ne

pre 4 godine

To koje kupce ciljaju najviše, vidite po oznakama jer ne stavljaju dzabe ove nove oznake. Ljudi koji ne gledaju puno i ne znaju kada vide oznaku 50, moze misliti ‘au 5000 kubika’, da to je istina, imate gomilu i gomilu takvih ljudi koje automobili ne zanimaju, ali im je gotivno da vide jaku mašinu. To je marketinški trik, jer mogli su za 3.0 da stavljaju oznaku 30 ? Mogli, ali ovo deluje ‘moćnije’. Isto kao npr sto mercedes pravi 45 amg verzije sa 2.0 motorom. Sve je marketing za paljenje kupaca koji ne znaju puno, ali zele da se pokazu i da ljudi vide. To je prosto za shvatiti iako znam da ce mi sada ‘ljubitelji’ ovih nemaca izudarati minuse. Stavis ‘fake’ izduve, nagruvas brojku 50 i idemo loženje. Zivim na zapadu i uopste nema puno novih A6, dok nova Bmw 5 je svugde. Jednostavno Audi nikada nije ni mogao da parira Bmw i Mercedesu u klasi iznad A4, Bmw 3 i C klasa. Mislim po prodaji. Iako nije sporno da je dobar auto kao sto nije sporno da je i ovaj V6 sa vrhunskih 620nm obrtnog momenta vrhunska masina, ja bih ovo zaobišao jer mi je kao auto napravljen i marketinski ga guraju za ‘napaljene’ koji nemaju za RS model. Uzmes lepo Lexus ili Kadilak, imas malo stila pritom vozis vrhunski auto gde se ne palis da si ne znam sta. Jaguar takodje. Ako vec zelite limuzinu ove klase.

Replay

pre 4 godine

Enterijer je daleko iznad konkurencije sto se tice i materijala i dizajna. Inace se A6 u Nemackoj vise prodaje od E klase i serije 5 zajedno. Pogledajte izvestaj na AMS. Serija 5 izgleda kao redizajn F10 a unutra kao da ima vec 10 godina.

Moravac

pre 4 godine

Verujem da je odličan za vožnju, vrlo zgodan za privlačenje starleta, lep veliki unutrašnji retrovizor, pojačan za naše tržište, sposoban da izdrži brojanice i krstove, sjajan auto! Drugim rečima, razumljivim, dobro auto, dizlo! Fantazija za male pare!

top gear

pre 4 godine

vozim vec 4 god prethodni model karavana i vec gledam da kupim novi, naravno 1god star jer je povoljnije. I onako gledam jer jos nemam para za 'novi' a na starom vreme za zamenu diskova i plocica. dobijem oem sifre pa gledam online katalog ate i, zamisli iste sifre za moj auto i najnoviji A6/A7. onda krenem u dalje apecifikacije i shvatim da je identicna platforma sa malo tzv novijim motorima i menjacima. znaci treba da doplatim neki manji stan da se vozim isto? hvala ali ne bih.

bimmer

pre 4 godine

@bimmer
Pa svaki ekran je magnet za otiske prstiju tako da ti to ne može biti zamerka upućena Audiju nego celoj industriji
(Bole, 13. septembar 2019 18:48)

Konkurencija iz Minhena i Stutgarta je zadržala i kontrolu ekrana multimedije pomoću "točkića" na centralnoj konzoli, što je i mnogo praktičnije i lakše za korišćenje tokom vožnje. Plus na Audiju imaš dva ogromna touch screena, znači bar dva puta veća površina za masne tragove. Ružno izgleda a i nepraktično je.

MaStaJaZnam

pre 4 godine

Sve sto vozac treba vidi nalazi se na virtualkokpitu a ne na ekranu infotejnmenta, a i da je neko od strucnjaka vozio iole noviji auto sa fabrickom navigacijom znao bih da vozaci dobiju vise informacija na displeju kod obrtaljki (vise njemu korisnih).

Gojko/PFC

pre 4 godine

@ozighp Slazem se, audi je moj izbor al ovo me nervira opasno. Takodje u proslom modelu elektricna sedista luksuz trazio sam godinu dana u oglazima da nadjem sve u jednom. Pola ih nema ni grijace u sedistima a svi imaju kozna?? Dok je kod mecke i bmw sve to normalno da ima u m i amg opremi. Al naso sam ga, sto neko rece audi je spoj dve klase.

sin_dragan_zorica

pre 4 godine

Koja je razlika izmedju telefona i ovih ekrana? Da bi namestio klimu moras pogledati skroz dole i time skreces pogled sa puta.

Momčilo

pre 4 godine

Au koji stručnjaci. Lepo ljudi napisali "testirani primerak košta 59.500e" znači košta 59.500e a ne 70/85/106.000e. samo me zanima odakle vadite te cene.

Momčilo

pre 4 godine

Au koji stručnjaci. Lepo ljudi napisali "testirani primerak košta 59.500e" znači košta 59.500e a ne 70/85/106.000e. samo me zanima odakle vadite te cene.

Vozač

pre 4 godine

Ljudi koji ovde komentarišu sigurno ne voze auto od 50.000e.
(Falcao, 13. septembar 2019 16:46)
Znam par njih kojima treba meseca dana da ga zarade, ne pada im na pamet da daju toliki novac na auto. Mene brinu ona 3 ekrana kada ovaj auto postane dostupan kompleksašima po višestruko nižoj ceni.

pusti snovi

pre 4 godine

Čim sam video V6 i 3.0 prestao da čitam....obzirom na moja primanja mogu samo da "balim" dok čitam...a to već nije ni lepo ni kulturno.

kritičar

pre 4 godine

Ja samo mogu da pozelim sebi a i vama da jednog dana kupimo po jedan ovakav auto. Mozda se nerazumem ali meni ovaj auto deluje fantasticno. Ma izgleda kao svemirski brod a verovatno tako i ide.

Toza Vampir

pre 4 godine

Ne vezano za marku, ali poceli da preteruju sa ovim displejima, jos malo ce kabine automobila izgledati kao kada ste u kladionoci, okruzeni televizorima na sve strane. Malo preterano.

cuskija

pre 4 godine

Boze kakve gluposti pisu ljudi.
Ovakav model kosta u full opremi 85000€ i po mom misljenju je preskup i odlucio sam se za BMW530d za 70000€ u full opremi.
(gagi, 13. septembar 2019 17:29)


Mala ispravka kad smo kod gluposti..ovakav u full opremi kosta 106 000 e. a i petica je cini mi se tu negde . pozdrav

mesar

pre 4 godine

meni nikad nece biti jasno ko da ovolike pare i opet vozi smrdljivi dizel,imas pare kupi bezninca ko covek a ne das 60000 evra i kupis traktor s kojim ne mozes da oreš

Anonymous

pre 4 godine

@ 60000€ za lazni izduv?!
(ozihgp, 13. septembar 2019 09:47)
@ozihgp
I sta sa time, sta to stvara nedostatak za kupca, Vas uzbudjuju auspusi, volite da vidite kako dim izlazi bas tamo gde ste navikli???
(Boris, 13. septembar 2019 10:03)

Problem su lažni izduvi, veliki problem. Taj glupi detalj (nije Audi jedini, ima ih i na Mercedesima) tačno pokazuje sav besmisao moderne auto-industrije i ogoljuje činjenicu da je danas FORMA ISPRED SUŠTINE. Neće auto sa 2 izduva ići brže i bolje od onog sa jednim, ali ne treba se igrati s inteligencijom ljudi koji to primećuju i kojima je to smešmo, sramno. Ima srećom proizvođača koji ne foliraju i kada stave 2 cevi onda to jesu 2 cevi. Bogu hvala ...

Kole

pre 4 godine

juče stigao jedan na naplatnoj rampi i vidim oznaku reko svaka čast 5.0 u šestici koja je ovo zver...kad ono mosa hahhahahah, kesa.
(Dispatch, 13. septembar 2019 11:51)

Lave nije 5.0 već 50

bimmer

pre 4 godine

U kvalitet unutrašnjosti ne sumnjam, ali je pre svega ružna i nefunkcionalna. Prvo ovako nisko postavljen ekran multimedije nije praktičan jer se previše spušta pogled tokom vožnje.
Drugo, ovo je magnet za otiske prstiju. Koliko to ružno izgleda kad auto stoji na parkingu, a kad pogledate kroz prozor sve umašćeno i umusavljeno od prsiju.
Odvratno.

gagi

pre 4 godine

Boze kakve gluposti pisu ljudi.
Ovakav model kosta u full opremi 85000€ i po mom misljenju je preskup i odlucio sam se za BMW530d za 70000€ u full opremi.

Aaa

pre 4 godine

Meni je eksterijer odličan, interijer dosta sportski ( bliži Bmw-u nego Mercedes koji gura klasične linije) , ovi pretinac za ostavljanje čaša mi se nikako ne uklapa, prije mi je to upalo u oči nego 3 ekrana.

Stanko

pre 4 godine

Drago mi je da su uvideli dizarnerski promašaj sa displejom tabletom i ispravili to nakaradno postavljeno čudo

(neko tamo, 13. septembar 2019 12:41)

Iako ne izgleda lepo, a pogotovo ne za auto te klase, veruj da su pogresili, jer su oni ekrani jako tesko gledljivi pri voznji.A jos je gore manipulisati sa ekranima u voznji. Mnogo bi bolje bilo da su ekran postavili na vrh table.BMW je to mnogo bolje resio.

Momčilo

pre 4 godine

Kako ste dosadni vi "svi su im auto isti 20 godina" jeste novi model to što vi ne vidite razliku to je vaš problem. Ovaj i prethodni model, "Niđe veze"! Mene samo zanima u šta vi to gledate kad su vam svi isti?

koćekome

pre 4 godine

3.0 Audi je sigurno dobar kao i svaki automobil 3.0 jer su uglavnom šest cilindara i 45.000,00 eura. Glupo da je loš, loš je 2.0 sa Passatovim motorom koji se vozi kod nas jer niko sem nekih direktore ni ne može priuštiti veću kubikažu. Audi i Nemačka vozila su jaka na kubicima, a ispod 2.0 teško da su ok.

mile

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.
(Patlidžan, 13. septembar 2019 10:04)
ne znam druze cemu to qu.....nje kad ionako brze od 140 kod nas ne mozes voziti, kamere ce postaviti na svakoj bandere ne bi li uzimali pare itd. A i siguran sam da ako vec moras da vozis 60 na sat,bolje se oseca vozac u ovom audiju nego u tom tvom ne znam cemu od 600 konja

Sandzak ne postoji, samo Raska

pre 4 godine

Licno sam ga testirao pre pola godine. Automatsko menjanje brzina je jako lose, nepregledan infosistem, ruzna tvrda plastika prevladava u unutrasnjosti, itd.
Tu su Bmw i Mercedes puno bolji...

Rade Zadur

pre 4 godine

Sjajan automobil. Inače za osobe koje mere nivo mačizma ili "frajerizma" time šta neko vozi... Koliko imate godina, 16? Odabrati novu peticu, e klasu ili A6 je pitanje ukusa, a ne životnog stila - nisu vozači BMWa, sportisti u zavidnoj formi, niti su vozači Mercedesa redom penzioneri. Jedino zajedničko za sve vozače ovakvih automobila je da imaju i da su voljni da za njega izdvoje 50+ hiljada eura.

Za taj novac se zaista dobija vrhunski auto, a ja bih malu prednost dao Audiju upravo zato što prave možda konzervativnije korake u dizajnu novih modela. Mislim da tako njihova vozila izgledaju svežije kad izadju novi modeli, mada mi se i dizajn enterijera trenutno najviše dopada kod Audija.

zikapn

pre 4 godine

Unutra totalan promasaj, cik ga vozi i gledaj gde vozis?!
Spolja nakicena jelka.
Ne znam kako stoji sa laziranjem euro 6d normi, dal uspeva..itd..

Gde ja zivim

pre 4 godine

"Laki hibridni sistem sa snažnim i štedljivim dizelašem, kao i dizajn unutrašnjosti koji nas podseća na filmove naučne fantastike, osobine su kojima se ukratko može opisati novi Audi A6".

Novi?? Ja mislio test polovnjaka. Izgleda isto kao svi ostali Audi automobili, poslednjih skoro 20 godina.

Dejan_L

pre 4 godine

Za sve one koji ismevaju Audi, da kazem dve recenice.
1. Nisu postali Lexus Genesis Cherry BYD kineski pomodarski promasaj kao novi BMW modeli.
2. Nisu od klasicnog odela napravili pocepane teksas helanke kakve nose fensi seljoberi po splavovima.
Utegli se vise nego Karleusa i stavili cirkone na majice i arapske tribale na kosulje, nose crvene cipelice za princeze i voze BMW. Dzabe BMW da bi izgledao kao neki BAJA, kad izajdes iz njega u helankama izgledas kao gej aktivista.
Audi voze frajeri, a ne tetkice

Patlidžan

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.

Boris

pre 4 godine

60000€ za lazni izduv?!
(ozihgp, 13. septembar 2019 09:47)
@ozihgp
I sta sa time, sta to stvara nedostatak za kupca, Vas uzbudjuju auspusi, volite da vidite kako dim izlazi bas tamo gde ste navikli???

ime

pre 4 godine

Revolucionarni dizajn. (:
Audi 3,4,5,6... samo se u dimenzijama razlikuju.
Svaka generacija ista. Samo se dodaju dugmici u kabini.
Evoluciju poredim s Aurisom prve, druge i trece (Korola hb) generacije.
(vozim drugu)
I onda pricamo o (ne)uzbudljivosti automobila i njihovog koriscenja.
Pre neki dan slika sa sajma... Audi 5 Sport ili tako nesto... Kinezara.

mile

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.
(Patlidžan, 13. septembar 2019 10:04)
ne znam druze cemu to qu.....nje kad ionako brze od 140 kod nas ne mozes voziti, kamere ce postaviti na svakoj bandere ne bi li uzimali pare itd. A i siguran sam da ako vec moras da vozis 60 na sat,bolje se oseca vozac u ovom audiju nego u tom tvom ne znam cemu od 600 konja

Boris

pre 4 godine

60000€ za lazni izduv?!
(ozihgp, 13. septembar 2019 09:47)
@ozihgp
I sta sa time, sta to stvara nedostatak za kupca, Vas uzbudjuju auspusi, volite da vidite kako dim izlazi bas tamo gde ste navikli???

Rade Zadur

pre 4 godine

Sjajan automobil. Inače za osobe koje mere nivo mačizma ili "frajerizma" time šta neko vozi... Koliko imate godina, 16? Odabrati novu peticu, e klasu ili A6 je pitanje ukusa, a ne životnog stila - nisu vozači BMWa, sportisti u zavidnoj formi, niti su vozači Mercedesa redom penzioneri. Jedino zajedničko za sve vozače ovakvih automobila je da imaju i da su voljni da za njega izdvoje 50+ hiljada eura.

Za taj novac se zaista dobija vrhunski auto, a ja bih malu prednost dao Audiju upravo zato što prave možda konzervativnije korake u dizajnu novih modela. Mislim da tako njihova vozila izgledaju svežije kad izadju novi modeli, mada mi se i dizajn enterijera trenutno najviše dopada kod Audija.

Dejan_L

pre 4 godine

Za sve one koji ismevaju Audi, da kazem dve recenice.
1. Nisu postali Lexus Genesis Cherry BYD kineski pomodarski promasaj kao novi BMW modeli.
2. Nisu od klasicnog odela napravili pocepane teksas helanke kakve nose fensi seljoberi po splavovima.
Utegli se vise nego Karleusa i stavili cirkone na majice i arapske tribale na kosulje, nose crvene cipelice za princeze i voze BMW. Dzabe BMW da bi izgledao kao neki BAJA, kad izajdes iz njega u helankama izgledas kao gej aktivista.
Audi voze frajeri, a ne tetkice

cuskija

pre 4 godine

Boze kakve gluposti pisu ljudi.
Ovakav model kosta u full opremi 85000€ i po mom misljenju je preskup i odlucio sam se za BMW530d za 70000€ u full opremi.
(gagi, 13. septembar 2019 17:29)


Mala ispravka kad smo kod gluposti..ovakav u full opremi kosta 106 000 e. a i petica je cini mi se tu negde . pozdrav

Momčilo

pre 4 godine

Kako ste dosadni vi "svi su im auto isti 20 godina" jeste novi model to što vi ne vidite razliku to je vaš problem. Ovaj i prethodni model, "Niđe veze"! Mene samo zanima u šta vi to gledate kad su vam svi isti?

DC

pre 4 godine

Pošto vozim trenutno 5 godina stari A6 3.0 Tdi Avant quattro (nešto ispod 90.000km), možda mogu da podelim nekoliko utisaka. Audijev stari MMI i BMW sistem za kontrolu multi medija i drugih funkcija su bili ubedljivo najbolje rešenje za upotrebu pri vožnji. Kada prođe ovo pomodarstvo sa ekranima, siguran sam da će se Audi vratiti okruglom džojstiku sa nekoliko tastera oko njega. U međuvremenu, s obzirom da sam alergičan na ekrane i otiske prstiju po njima, za mene je ovo dovoljan razlog da pri sledećoj zameni pređem na bavarskog konkurenta. U suprotnom, BMW ili Audi mi dođu na isto, odlučivao bih se na osnovu trenutne ponude.
Cena u tekstu je vic. I BMW serije 5 i A6 na konfiguratoru na recimo Švajcarskim sajtovima proizvođača sa ovim motorima lako izađu na 120.000chf. Treba ih vrlo pažljivo opremati da se zadrže ispod 100.000.
Nisam ljubitelj dizela i uvek se blago gadim kada treba da ga natankiram, što zahvaljujući rezervoaru od 75l na sreću nije često. Međutim, ovaj motor, kod mene u verziji od 245ks, je idealan za ovaj auto. Čak i kada stojite pored njega, morate biti ekspert da prepoznate da je dizel a unutra još teže, što su više puta drugi putnici potvrdili. Kako ga god vozio, potrošnja na dužim vožnjama ne prelazi 8l, a vozeći strogo tempomatom i po ograničenju, dešavalo se da se zadrži i na 5-5,5 po bord kompjuteru što verovatno nije tačno ali i sa litar više je i dalje za ovaj tip vozila izuzetno.
Još nešto: kada iz nekog razloga ne bih mogao da uzmem šestaka, uštedeo bih novce i uzeo verovatno Superb, jer ovaj auto bez motora kakvog zaslužuje nije ono pravo. Isto važi i za seriju 5.

kritičar

pre 4 godine

Ja samo mogu da pozelim sebi a i vama da jednog dana kupimo po jedan ovakav auto. Mozda se nerazumem ali meni ovaj auto deluje fantasticno. Ma izgleda kao svemirski brod a verovatno tako i ide.

Kole

pre 4 godine

juče stigao jedan na naplatnoj rampi i vidim oznaku reko svaka čast 5.0 u šestici koja je ovo zver...kad ono mosa hahhahahah, kesa.
(Dispatch, 13. septembar 2019 11:51)

Lave nije 5.0 već 50

pusti snovi

pre 4 godine

Čim sam video V6 i 3.0 prestao da čitam....obzirom na moja primanja mogu samo da "balim" dok čitam...a to već nije ni lepo ni kulturno.

koćekome

pre 4 godine

3.0 Audi je sigurno dobar kao i svaki automobil 3.0 jer su uglavnom šest cilindara i 45.000,00 eura. Glupo da je loš, loš je 2.0 sa Passatovim motorom koji se vozi kod nas jer niko sem nekih direktore ni ne može priuštiti veću kubikažu. Audi i Nemačka vozila su jaka na kubicima, a ispod 2.0 teško da su ok.

Toza Vampir

pre 4 godine

Ne vezano za marku, ali poceli da preteruju sa ovim displejima, jos malo ce kabine automobila izgledati kao kada ste u kladionoci, okruzeni televizorima na sve strane. Malo preterano.

Tanos

pre 4 godine

Drzim u Nisu autoperionicu i veliki sam ljubitelj automobila,poput novinara ovde na B92 i onih na youtubeu svaki novi model bilo koje marke volim da opipam materijale,isprobam tj malo provozam automobil da vidim udobnost i dinamiku tog auta,pogledam gepek,prema mojoj visini merim prostor pozadi i napred itd,da skratim prosle godine mi je dosla sluzbena bmw petica u luxury line paketu opreme,gotovo sve je imala sem onog kljuca sa diplejem preko koga sam pomeras auto,displej unutra i podesavanja su brza na dodir,imao je adaptivno oslanjanje i gotovo sve bezbednosne sisteme aut.kocenje,adap.tempomat,ambijentalno osvetljenje perverzija od auta a najbolje od svega sto je motor dizel od 2l tj 520d toliko dobro zvucno izolovan da je nerealno u odnosu na F10...i onda je dosla A6 pre dva meseca u beloj perla boji,s line paket opreme od nekog lokalnog biznismena(da se ne lazemo ovakva vozila samo krimosi i dileri droge ali to nije tema),meni je vilica ostala zalepljena na pod,od eksterijera i led svetala tj nacina na koji rade a tek enterijer kod svakog audija i kod q7ice je brutalan u svakom smilslu!

Moravac

pre 4 godine

Verujem da je odličan za vožnju, vrlo zgodan za privlačenje starleta, lep veliki unutrašnji retrovizor, pojačan za naše tržište, sposoban da izdrži brojanice i krstove, sjajan auto! Drugim rečima, razumljivim, dobro auto, dizlo! Fantazija za male pare!

Vozač

pre 4 godine

Ljudi koji ovde komentarišu sigurno ne voze auto od 50.000e.
(Falcao, 13. septembar 2019 16:46)
Znam par njih kojima treba meseca dana da ga zarade, ne pada im na pamet da daju toliki novac na auto. Mene brinu ona 3 ekrana kada ovaj auto postane dostupan kompleksašima po višestruko nižoj ceni.

Sandzak ne postoji, samo Raska

pre 4 godine

Licno sam ga testirao pre pola godine. Automatsko menjanje brzina je jako lose, nepregledan infosistem, ruzna tvrda plastika prevladava u unutrasnjosti, itd.
Tu su Bmw i Mercedes puno bolji...

kako da ne

pre 4 godine

To koje kupce ciljaju najviše, vidite po oznakama jer ne stavljaju dzabe ove nove oznake. Ljudi koji ne gledaju puno i ne znaju kada vide oznaku 50, moze misliti ‘au 5000 kubika’, da to je istina, imate gomilu i gomilu takvih ljudi koje automobili ne zanimaju, ali im je gotivno da vide jaku mašinu. To je marketinški trik, jer mogli su za 3.0 da stavljaju oznaku 30 ? Mogli, ali ovo deluje ‘moćnije’. Isto kao npr sto mercedes pravi 45 amg verzije sa 2.0 motorom. Sve je marketing za paljenje kupaca koji ne znaju puno, ali zele da se pokazu i da ljudi vide. To je prosto za shvatiti iako znam da ce mi sada ‘ljubitelji’ ovih nemaca izudarati minuse. Stavis ‘fake’ izduve, nagruvas brojku 50 i idemo loženje. Zivim na zapadu i uopste nema puno novih A6, dok nova Bmw 5 je svugde. Jednostavno Audi nikada nije ni mogao da parira Bmw i Mercedesu u klasi iznad A4, Bmw 3 i C klasa. Mislim po prodaji. Iako nije sporno da je dobar auto kao sto nije sporno da je i ovaj V6 sa vrhunskih 620nm obrtnog momenta vrhunska masina, ja bih ovo zaobišao jer mi je kao auto napravljen i marketinski ga guraju za ‘napaljene’ koji nemaju za RS model. Uzmes lepo Lexus ili Kadilak, imas malo stila pritom vozis vrhunski auto gde se ne palis da si ne znam sta. Jaguar takodje. Ako vec zelite limuzinu ove klase.

zikapn

pre 4 godine

Unutra totalan promasaj, cik ga vozi i gledaj gde vozis?!
Spolja nakicena jelka.
Ne znam kako stoji sa laziranjem euro 6d normi, dal uspeva..itd..

SRBIN

pre 4 godine

Prevazidjen dizajn enterijera!!! p.s. rece covjek koji vozi auto star 10 godina:))
(e viva montenegro, 13. septembar 2019 19:32)

Pa gde je demokratija, sloboda misljenja i izrazavanja?? Znaci, po tvom misljenu,,,onaj ko nema auto ne sme ni da cita ni da komentarise??Gresim li?..

Gde ja zivim

pre 4 godine

"Laki hibridni sistem sa snažnim i štedljivim dizelašem, kao i dizajn unutrašnjosti koji nas podseća na filmove naučne fantastike, osobine su kojima se ukratko može opisati novi Audi A6".

Novi?? Ja mislio test polovnjaka. Izgleda isto kao svi ostali Audi automobili, poslednjih skoro 20 godina.

mesar

pre 4 godine

meni nikad nece biti jasno ko da ovolike pare i opet vozi smrdljivi dizel,imas pare kupi bezninca ko covek a ne das 60000 evra i kupis traktor s kojim ne mozes da oreš

Replay

pre 4 godine

Enterijer je daleko iznad konkurencije sto se tice i materijala i dizajna. Inace se A6 u Nemackoj vise prodaje od E klase i serije 5 zajedno. Pogledajte izvestaj na AMS. Serija 5 izgleda kao redizajn F10 a unutra kao da ima vec 10 godina.

djilkoš

pre 4 godine

A meni se eto ne svidja, ni ovaj, ni novi bmwejci, jos manje ovi novi nabildovani mercedesi. Ustvari mi se nista ne svidja vec evo 10-tak godina, sve nekako bez duše, bez stila, bez šmeka.
Tu i tamo par novih pežoa i renoa ali i njima svakom nesto fali.
A trazim vec godinu i po jednog Citroena CX, serija I, Pallas ili Prestige ako moze. Nema.takvih automobila više... Ajd nek se javi neko ako zna neki sto se prodaje...
Uzdravlje gilipteri moji ?

top gear

pre 4 godine

vozim vec 4 god prethodni model karavana i vec gledam da kupim novi, naravno 1god star jer je povoljnije. I onako gledam jer jos nemam para za 'novi' a na starom vreme za zamenu diskova i plocica. dobijem oem sifre pa gledam online katalog ate i, zamisli iste sifre za moj auto i najnoviji A6/A7. onda krenem u dalje apecifikacije i shvatim da je identicna platforma sa malo tzv novijim motorima i menjacima. znaci treba da doplatim neki manji stan da se vozim isto? hvala ali ne bih.

bimmer

pre 4 godine

@bimmer
Pa svaki ekran je magnet za otiske prstiju tako da ti to ne može biti zamerka upućena Audiju nego celoj industriji
(Bole, 13. septembar 2019 18:48)

Konkurencija iz Minhena i Stutgarta je zadržala i kontrolu ekrana multimedije pomoću "točkića" na centralnoj konzoli, što je i mnogo praktičnije i lakše za korišćenje tokom vožnje. Plus na Audiju imaš dva ogromna touch screena, znači bar dva puta veća površina za masne tragove. Ružno izgleda a i nepraktično je.

kele®

pre 4 godine

Vozi ga načelnik Opštine u Gradišci. Naravno kupljen od naših para. Navodno koštao 150.000KM ili oko 76.000 evra. Baš ova verzija.

poznavalac

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.

Patlidžan, 13. septembar 2019 10:04

Neće prijatelju biti da imaš 516 Nm. Tvrdim da to apsolutno nije moguće sa motorom od 2 litre koji pominješ i koji je očigledno benzinac, pa sve i da ima 3 turbine.
A drugo, 50 TDI asocira na VW V10, najveći serijski obrtni momenat ikada, ti su motori išli u Tuarega, Pheatona, A8... Taj obrtni momenat je bio preko 1100 Nm i imaš na YT snimke kako lagano vuče šleper.

ime

pre 4 godine

Revolucionarni dizajn. (:
Audi 3,4,5,6... samo se u dimenzijama razlikuju.
Svaka generacija ista. Samo se dodaju dugmici u kabini.
Evoluciju poredim s Aurisom prve, druge i trece (Korola hb) generacije.
(vozim drugu)
I onda pricamo o (ne)uzbudljivosti automobila i njihovog koriscenja.
Pre neki dan slika sa sajma... Audi 5 Sport ili tako nesto... Kinezara.

sin_dragan_zorica

pre 4 godine

Koja je razlika izmedju telefona i ovih ekrana? Da bi namestio klimu moras pogledati skroz dole i time skreces pogled sa puta.

Marko

pre 4 godine

@kele
Balkan, predsednik opstine u zabiti vozi skuplji auto od predsednika drzave - Ceske. Posle su nam krivi Amerikanci, EU, Vatikan... Kao da nam oni brane da se obracunamo sa korupcijom. Njih zanima samo geopoliticki deo, a za sve interno smo sami krivi.

Patlidžan

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.

s' yuga

pre 4 godine

Od 65 komentara samo nekolicina vrednih citanja. Elem, niko ne prica o pouzdanosti. Bilo bi lepo ako neko od vas sto vozite ovako nesto da podelite kakav je audi, star do 10 god, sto se tice pouzdanosti. I po mogucstvu benzinac. Hvala.

bimmer

pre 4 godine

U kvalitet unutrašnjosti ne sumnjam, ali je pre svega ružna i nefunkcionalna. Prvo ovako nisko postavljen ekran multimedije nije praktičan jer se previše spušta pogled tokom vožnje.
Drugo, ovo je magnet za otiske prstiju. Koliko to ružno izgleda kad auto stoji na parkingu, a kad pogledate kroz prozor sve umašćeno i umusavljeno od prsiju.
Odvratno.

Stanko

pre 4 godine

Drago mi je da su uvideli dizarnerski promašaj sa displejom tabletom i ispravili to nakaradno postavljeno čudo

(neko tamo, 13. septembar 2019 12:41)

Iako ne izgleda lepo, a pogotovo ne za auto te klase, veruj da su pogresili, jer su oni ekrani jako tesko gledljivi pri voznji.A jos je gore manipulisati sa ekranima u voznji. Mnogo bi bolje bilo da su ekran postavili na vrh table.BMW je to mnogo bolje resio.

gagi

pre 4 godine

Boze kakve gluposti pisu ljudi.
Ovakav model kosta u full opremi 85000€ i po mom misljenju je preskup i odlucio sam se za BMW530d za 70000€ u full opremi.

DC

pre 4 godine

Kao što sam naveo u prethodnom komentaru, moj je trenutno 5 godina star sa nešto ispod 90,000km. Kupio sam ga 3 godina starog sa 50,000km kroz Audijev program polovnih vozila. U startu je imao garanciju na 5 godina i plaćene troškove servisiranja do 100,000km ili 10 godina, šta istekne prvo. Nov, sa svim opcijama koje su na njemu, je koštao 97000chf. Zamena ulja u menjaču je urađena pre nego što je meni isporučen. Dat mi je i drugi set felni sa potpuno novim zimskim gumama (Uniroyal) i urađena je zamena diskova i pakni na sva 4 točka. Ovo poslednje ako se radi u Švajcarskoj u ovlašćenom servisu košta sa materijaliom oko 2500chf. 3.0 Tdi traži blizu 7l visoko kvalitnog ulja, a zamena ulja u DSG menjaču na nekih 50,000km takođe nije jeftina. Set letnjih Continentalki u Nemačkoj je koštao 600-700 evra, pri tome imajući u vidu da imam najmanje alu felne koje su se mogle dobiti za ovu verziju jer mi nije bitno da izgleda 'moćno' . U garanciji su sređivane 2 stvari, obe kod mene: Led u jednoj od spoljnih brava su prestale da svetle i senzor za količinu rashladne tekućine je bio mnogo osetljiv pa je često reklamirao manjak tečnosti bez razloga. Verovatno ću uraditi sledeći servis kada auto bude bio jako blizu 100,000km, potom ću ga voziti još 2 godine pošto se servisi rade na tom razmaku, pa ga prodati, jer mi tada više neće trebati tako veliki auto. Inače imam kolegu koji se bavi konjičkim sportom, pa mu treba moćan auto za vuču prikolice sa konjima. Iz tog razloga vozi već 7-8 godina Q7 sa istim 3.0 Tdi motorom. Taj auto je trenutno na blizu 350,000km i do sada osim zamene potrošnog materijala tipa kočnice, nije imao kvarova.
Što se tiče kupovine ovog auta ili bilo kakvog njemu sličnog, nov, nov, nov sa 'samo 180,000km', ja to nikada ne bih radio osim ako ti nije bitno da po svaku cenu voziš Nemačku svetu trojicu makar je održavao uz pomoć štapa i kanapa, a moderan auto ove klase za to nije. Jednostavno, bez obzira što kupuješ auto od recimo 10,000 evra, održavanje je i dalje za auto od 100,000 evra, samo sa zillion pređenih km. I ti nikada nećeš znati kako je proveo prvih 10 godina života, ko ga je sve vozio i šta mu je sve radio.

zorro

pre 4 godine

@TNT

Evo druže ja vozim već 2 godine sada stari A6 Avant 2.0 TDI 190 konja S-tronic 2017 godište i još mi se nije desilo da mi je ponestalo snage, čak ni punom do vrha i sa ženom i dvoje dece unutra. Štaviše čak ni na autobahnu, na kojem sam jako često, za 2 godine vožnje još nikome nisam zasmetao od zveri 3.0 pa naviše koje na autobahnu redovno vidjamo. Sta li ti voziš da mi je znati, trke mozda kada ti fali snage tako često.

Momčilo

pre 4 godine

Au koji stručnjaci. Lepo ljudi napisali "testirani primerak košta 59.500e" znači košta 59.500e a ne 70/85/106.000e. samo me zanima odakle vadite te cene.

Nisam pametan

pre 4 godine

Hm mozda nije loš al nije moj ukus. Evo trazim auto 3 meseca i nemogu da nadjem ništa što bi me zadovoljilo. Malo sam stariji i konzervativnog pogleda. Nekako svi ovi moderni auti su prešli na neke lcd i touch sto mi je posebno ruzno i ne praktično. Spreman sam da izdvojim 150k mozda i 10-20k više,( porezki sistem drzave ) al nema baš ništa u toj klasi. I novi RR mi se više ne svidja baš zbog eterijera. Jedino G klass al sa onim televizorom od komandne table boze sačuvaj. Sportski auti ne dolaze u obzir a od limo opet nema ništa bez telovizora i tih tač gluposti.

Mirko

pre 4 godine

Zašto smo mi ljubitelji Audija po pravilu kompleksaši? A vi što ga mrzite kao niste! Ja sam kompleksan zato što sam kupio auto koji mi se sviđa star 5 godina a nisam novu Dačiju? A gde piše da moram da vozim isključivo nov auto. Ja sam kao kompleksaš zato što hoću da vozim Audi a vi koji morate da vozite nove aute po svaku cenu (jer bože moj ako ga je neko pre vozio, postaće šugav) vi kao niste kompleksaši!

deki 185

pre 4 godine

Auto je svakako odlican i tu nema.sta da se doda.O kvalitetu enterijera bi mogli da diskutujemo .Onaj ko tvrdi da je enterijer kvalitetno odradjen , nije bas sve dobro istestirao.Ja sam.pronasao par zamreki a jedna od najvecih je cudno krckanje enterijera uspred suvozaca.Probajte malo da pomerate gore dole te prepuste pa cete cuti.Na svakom modelu je tako.Menjac je nesto sporiji i oseti se turbo rupa kako su nekad to govorili strucnjaci:-)O ekranima i njihovoj nefunkcionalnosti ne treba mnogo pricati ako je covek realan.U voznji je opasno bilo sta na njima podesavati.Fleke od prstiju ostaju momentalno.Odsustvo dzojstika je sugurno greska i vec postoje naznake da ce ga Audi vratiti u sledecim modelima.Inace ,auto je sto se voznje i samog osecaja stvarno vrhunski.Dizajnu samog auta nema sta zameriti .Ukusi su razliciti pa i rasprava oko dizajna je nepotrebna.

TNT

pre 4 godine

@s' yuga - zanima te “nov, nov, nov” sa 165.000 - čitaj preko 500.000 - na satu? Zreo je za presu, kao i svaki drugi sa toliko km i 10 godina. Kupi bolje novu Dačiju ili slično, ako su ti pouzdanost i niski troškovi eksploatacije prioritet. Ako razmišljaš o takvoj kupovini, nećeš sutra imati novca za redovno i vanredno održavanje ovakve zveri, nemoj da lažeš sebe. Neće ti zavideti komšije na “gospodaru prstenova” ali nećeš imati ni rupu u novčaniku. Pitaj @DC koliko su gume za ovaj automobil i redovno održavanje, vidi kod nas troškove registracije... A ako i posle toga ipak rešiš da uzmeš nešto takvo, opet pitaj @DC kada će prodavati tog svog.

Gojko/PFC

pre 4 godine

@ozighp Slazem se, audi je moj izbor al ovo me nervira opasno. Takodje u proslom modelu elektricna sedista luksuz trazio sam godinu dana u oglazima da nadjem sve u jednom. Pola ih nema ni grijace u sedistima a svi imaju kozna?? Dok je kod mecke i bmw sve to normalno da ima u m i amg opremi. Al naso sam ga, sto neko rece audi je spoj dve klase.

TNT

pre 4 godine

A moram da se osvrnem i na dilemu: u uslovima (relativno) ograničenog budžeta, šta je bolje: slabiji motor sa dobrom opremom ili jači motor ili “spartanski” opremljen automobil? Ja skoro uvek odaberem ono prvo, i posle se uvek (pa i sada) nerviram kada vozim 140-150 i hoću da ubrzam - svaki put shvatim kakvu “kantu” vozim u tim trenucima i nerviram se što nisam kupio 3.0 nego 2.0 motor.
Vezano za A6 sa testa - ko hoće da kupi “pravi” premijum, mora da kupi 3.0 d verziju - samo tada dobija Torsen umesto Haldexa i ZF 8-speed umesto DSG.

Bole

pre 4 godine

@marko
Nisi znao da se kilometraža čuva na nekoliko lokacija u vozilu i da se samo na instrument tabli menja kilometraža. Dijagnostikom se lako utvrdi da je kilometraža nameštena, jer ako se podaci o kilometraži ne poklapaju ma svim mestima znači da nije original. Ako se odradi kako treba, ne može se proveriti stvarna kilometraža (koliko tačno km je prešao) ali se sa sigurnošću može utvrditi da li je originalna. npr ako je nameštena kilometraža amaterski ja dijagnostikom dobijem podatak koliko je tačno auto prešao km ali ako je to malo bolje odrađeno, ne dobijem podatak koliko je tačno prešao ali dobijem informaciju da je nešto rađeno i da je kilometraža na tabli lažna. Ne mogu uvek da utvrdim kolika je tačno ali mogu da vidim da li je štelovana. Samo to treba znati koristiti kompjuter pa malo dublje pročačkati. To može da se našteluje da više ni dijagnostikom ne može da se utvrdi da li je originalna ali je to previše komplikovana i skupa metoda. To se nikome ne isplati da radi pa onda to odrade na jeftiniji aljkav način. Previše je to i para i živaca da se sve temeljno odradi da nema nikakvih tragova, to se nikome ne isplati osim kod nekih ekskluzivnih auta kojima cena vremenom raste i mnogo više zavisi od kilometraže. To niko neće raditi na običnim autima za preprodaju tako da je dijagnostika 99,9999999% sigurna.

Anonymous

pre 4 godine

@ 60000€ za lazni izduv?!
(ozihgp, 13. septembar 2019 09:47)
@ozihgp
I sta sa time, sta to stvara nedostatak za kupca, Vas uzbudjuju auspusi, volite da vidite kako dim izlazi bas tamo gde ste navikli???
(Boris, 13. septembar 2019 10:03)

Problem su lažni izduvi, veliki problem. Taj glupi detalj (nije Audi jedini, ima ih i na Mercedesima) tačno pokazuje sav besmisao moderne auto-industrije i ogoljuje činjenicu da je danas FORMA ISPRED SUŠTINE. Neće auto sa 2 izduva ići brže i bolje od onog sa jednim, ali ne treba se igrati s inteligencijom ljudi koji to primećuju i kojima je to smešmo, sramno. Ima srećom proizvođača koji ne foliraju i kada stave 2 cevi onda to jesu 2 cevi. Bogu hvala ...

Aaa

pre 4 godine

Meni je eksterijer odličan, interijer dosta sportski ( bliži Bmw-u nego Mercedes koji gura klasične linije) , ovi pretinac za ostavljanje čaša mi se nikako ne uklapa, prije mi je to upalo u oči nego 3 ekrana.

Zevs

pre 4 godine

fin auto nema sta, probao sam ga nedelju dana prosle godine kad je doslo vreme da menjam svoj F10, nemam nista protiv displeja ali horor sa otiscima prstiju i nedostatak fizickog kontrolera mi je bas zasmetao. Plus diler se grbavio da uracuna globalni kompanijski popust koji imam zato sto sam zeleo da narucim vozilo po svojoj specifikaciji. U voznji siguran ali nekako sterilan osecaj za volanom. Vrlo verovatno da su 2 decenije za volanom BMW previse usle pod kozu pa mi sve drugo nije po volji. Ipak sam uradio staro za novo i kupio G30 BMW i uzivam u voznji kao i uvek do sada. I da, ovakve automobile nema smisla kupovati bez motora sa minimum 6 cilindara. Icice oni i sa cetvrtakom ali ta glatkoca i lakoca koju auto ima sa 6 cilindara motorom se vidi tek kad se takav auto proba. Pozdrav svima!

I da, na temu fals kilometrazi, kao sto je vec receno, menja se kilometraza na tabli samoj. Vozilo takodje belezi isti podatak na jos u proseku 5-6 mesta u vozilu u registrima koje nije moguce reprogramirati. Ako mozete kupujte polovna vozila kroz ovlascene prodavce i fabricke programe (BMW Premium Selection, Audi Plus itd...)

Momčilo

pre 4 godine

Au koji stručnjaci. Lepo ljudi napisali "testirani primerak košta 59.500e" znači košta 59.500e a ne 70/85/106.000e. samo me zanima odakle vadite te cene.

DC

pre 4 godine

@kako da ne: skidanje oznaka je besplatno. Na mom autu pozadi nema ni jedna osim Audi amblema, i napred na masci hladnjaka jedno malo 'quattro'

Bole

pre 4 godine

Smatrate vi "165.000 a ustvari 500.000km". To se Dijagnostikom proveri za 2 minuta a vi što to ne znate, nemojte se praviti pametni.
Vi mislite da je svaki auto star 10 godina prešao 500.000km, pa nije. To je individualna stvar svakog vozača. Kod nas je neki prosek 20.000km godišnje što je posle 10 godina daleko manje od tih vaših 500.000km. auti iz uvoza posle 5 godina mogu da pređu 30.000km a mogu i 800.000km za isto vreme. Kako se to utvrđuje? Pa dijagnostikom. A šta i da ima veliku kilometražu, popraviš ga, nećeš ga baciti. Ni nove aute koji se pokvare posle 40.000 ne bacate nego ih popravljate, šta je onda problem popraviti polovnjaka?

Laki

pre 4 godine

Doterana lada riva, uzas na tockovima( dizajn), predhodni lepsi tri puta, nema nikakve emocije u ovom autu, dok se verovatno lepo vozi !

banjac

pre 4 godine

dC septembar@ Ok vozis šestaka ali starog. Novi je druga priča. Inače 2.0 tdi u novoj šestici na svim revenzijama na Svetu hvale kao najboljeg dvolitraša . Inace o cenama. Audi mi je dao popust na firmu ako kupim šestaka. U pravilu je razlika u ceni oko 7000€ samo tako da ako se ne ide na neku krokodil kozu šestak u dinamyc verziji dobijes za 70000 bez problema. Nemojte da gledate cene po katalozima. Odite u trgovinu licno da vam sloze ponudu. Sve je puno povoljnije. Auto nije konzervativan kako neki pišu, ni dizajnom ni motorom. Sve je decentno bez alu detalja iz BMW- a i Mercedesa . A snaga mi je bitna da se auto ne muči , da lakse idem uz uzbrdice po Alpama recimo. Da živim u Vojvodini vozio bi čeze i dalje.

Marko

pre 4 godine

@Bole
Nisi znao da EEPROM cip nema karakteristike klasicne ROM memorije, nego mogu lako da se brisu stari i upisuju novi podaci. Tako da onaj ko se razume, kad vrati kilometrazu, nece se otkriti na dijagnostici. Jedino da je prethodni vlasnik isao u ovlasceni servis, pa da su podaci o kilometrazi otisli na server proizvodjaca nakon svakog servisa.
Brisel ce uskoro zakonom pritisnuti proizvodjace da vracanje kilometraze bude mnogo teze i da ostavlja vise tragova za sobom.

MaStaJaZnam

pre 4 godine

Sve sto vozac treba vidi nalazi se na virtualkokpitu a ne na ekranu infotejnmenta, a i da je neko od strucnjaka vozio iole noviji auto sa fabrickom navigacijom znao bih da vozaci dobiju vise informacija na displeju kod obrtaljki (vise njemu korisnih).

TNT

pre 4 godine

@zorro - kod tebe je to malo drugačije zbog bolje aerodinamike, ali razlika je i dalje vrlo značajna. Ja vozim X3 G01 2.0d, kome treba nešto preko 16 sekundi do 140, ali preko 65 sekundi do 200. Dakle, od 140 do 200 meni treba skoro 50 sekundi. Meni to smeta baš u DE ali i u IT, gde kada usporim u levoj traci do 130-140 zbog nekog sporijeg, pa potom hoću da ubrzam, to “ne ide”. U rep mi se nabiju oni koji mogu brže i ja moram u desnu traku. Tada se osetim baš inferiorno, tim pre što sam prelazio identične deonice sa trolitarskim 550xd, koji se “odlepljuje” od skoro svih bez problema.

Hehe

pre 4 godine

@ (pedja, 15. septembar 2019 11:01)

25 – do 80kW (107bhp) 
30 – 81-96kW (109-129bhp)
35 – 110-120kW (148-161bhp)
40 – 125-150kW (168-201bhp)
45 – 169-185kW (227-248bhp)
50 – 210-230kW (282-308bhp)
55 – 245-275kW (329-369bhp)

Veliki brat

pre 4 godine

@(DC, 14. septembar 2019 19:47)

Naravno, pre mi reče majstor da je za A6 ležaj oko 55000 dinara, svejedno da li je 2001. ili 2012. godište.
OK, neće baš tek tako da ode, ja sam sa mnogo jeftinijim autom 1000 puta udarao u rupe, čudo da ceo trap nisam otkinuo nekoliko puta, pa nije otišao nijedan ležaj. Ali, ako se ipak desi da strada, ko je kupio 15 godina star Audi A6 misleći da to može još 15 godina da se vozi bez kvarova, lako može ostati bez jedne ili dve plate svake godine na vanredne kvarove. Može se desiti i da ima samo redovne servise, a može da ga tako "lepo" krene sa kvarovima da mu se smuči.

Sa nekim autom koji je jeftiniji za održavanje to je daleko podnošljivije.
Za Srbiju, moram priznati, da su VW i Opel motori 1.6 8v (benzinci) maltene džabe za održavanje, veliki i mali servis su zajedno ispod 200€. Recimo za Golf sa 1.6 16v, identičan u svemu ostalom kao onaj što ima 1.6 8v motor, veliki servis je maltene duplo skuplji zbog visoke cene španera i rolera (maltene polovina cene velikog servisa). Neki ih ne menjaju svaki put, već na svakom drugom velikom servisu (ako rade na 60000 km kod lokalnog majstora), ali to je veliki rizik i eventualna šteta može biti daleko veća nego ušteda.
Sad, ti 8v motori nisu za neku žustru vožnju i ulične trke, ali su povoljni za održavanje.

Ko ima platu 1000€, može da vozi i ove v6, njihova stvar, ali ništa gore nema nego kad neko sa platom od 300€ kupi auto koji ne može da održava kako treba.

Marko

pre 4 godine

@Bole
Znam da se podaci cuvaju na nekoliko lokacija i zato sam izmedju ostalog napisao da onaj koji se dobro razume u to, kad vrati kilometrazu, nece niko otkriti.
Vec se rade nacrti zakona koji ce to spreciti ili bar drasticno otezati, ali ti znas bolje od relevantnih EU institucija...

Bole

pre 4 godine

@Marko
Pa to ovi što misle da znaju se uvek iznenade kad ih provalim. Niko to ne radi na običnim autima, nije isplativo. Mora da se skida motorni kompjuter i svašta još nešto. Previše Vremena, posla i novca za bilo koga na placu/privatnog prodavca. Dokle god nije skidan motorni kompjuter i ostalo, ja 1000% mogu da prepoznam nameštenu kilometražu a to niko ne radi. Oni svi misle da je to što su uradili dovoljno, prc, Nije Mirko budala.

Dejan_L

pre 4 godine

Za sve one koji ismevaju Audi, da kazem dve recenice.
1. Nisu postali Lexus Genesis Cherry BYD kineski pomodarski promasaj kao novi BMW modeli.
2. Nisu od klasicnog odela napravili pocepane teksas helanke kakve nose fensi seljoberi po splavovima.
Utegli se vise nego Karleusa i stavili cirkone na majice i arapske tribale na kosulje, nose crvene cipelice za princeze i voze BMW. Dzabe BMW da bi izgledao kao neki BAJA, kad izajdes iz njega u helankama izgledas kao gej aktivista.
Audi voze frajeri, a ne tetkice

Sandzak ne postoji, samo Raska

pre 4 godine

Licno sam ga testirao pre pola godine. Automatsko menjanje brzina je jako lose, nepregledan infosistem, ruzna tvrda plastika prevladava u unutrasnjosti, itd.
Tu su Bmw i Mercedes puno bolji...

Patlidžan

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.

ime

pre 4 godine

Revolucionarni dizajn. (:
Audi 3,4,5,6... samo se u dimenzijama razlikuju.
Svaka generacija ista. Samo se dodaju dugmici u kabini.
Evoluciju poredim s Aurisom prve, druge i trece (Korola hb) generacije.
(vozim drugu)
I onda pricamo o (ne)uzbudljivosti automobila i njihovog koriscenja.
Pre neki dan slika sa sajma... Audi 5 Sport ili tako nesto... Kinezara.

Gde ja zivim

pre 4 godine

"Laki hibridni sistem sa snažnim i štedljivim dizelašem, kao i dizajn unutrašnjosti koji nas podseća na filmove naučne fantastike, osobine su kojima se ukratko može opisati novi Audi A6".

Novi?? Ja mislio test polovnjaka. Izgleda isto kao svi ostali Audi automobili, poslednjih skoro 20 godina.

gagi

pre 4 godine

Boze kakve gluposti pisu ljudi.
Ovakav model kosta u full opremi 85000€ i po mom misljenju je preskup i odlucio sam se za BMW530d za 70000€ u full opremi.

zikapn

pre 4 godine

Unutra totalan promasaj, cik ga vozi i gledaj gde vozis?!
Spolja nakicena jelka.
Ne znam kako stoji sa laziranjem euro 6d normi, dal uspeva..itd..

Boris

pre 4 godine

60000€ za lazni izduv?!
(ozihgp, 13. septembar 2019 09:47)
@ozihgp
I sta sa time, sta to stvara nedostatak za kupca, Vas uzbudjuju auspusi, volite da vidite kako dim izlazi bas tamo gde ste navikli???

Nisam pametan

pre 4 godine

Hm mozda nije loš al nije moj ukus. Evo trazim auto 3 meseca i nemogu da nadjem ništa što bi me zadovoljilo. Malo sam stariji i konzervativnog pogleda. Nekako svi ovi moderni auti su prešli na neke lcd i touch sto mi je posebno ruzno i ne praktično. Spreman sam da izdvojim 150k mozda i 10-20k više,( porezki sistem drzave ) al nema baš ništa u toj klasi. I novi RR mi se više ne svidja baš zbog eterijera. Jedino G klass al sa onim televizorom od komandne table boze sačuvaj. Sportski auti ne dolaze u obzir a od limo opet nema ništa bez telovizora i tih tač gluposti.

Laki

pre 4 godine

Doterana lada riva, uzas na tockovima( dizajn), predhodni lepsi tri puta, nema nikakve emocije u ovom autu, dok se verovatno lepo vozi !

mesar

pre 4 godine

meni nikad nece biti jasno ko da ovolike pare i opet vozi smrdljivi dizel,imas pare kupi bezninca ko covek a ne das 60000 evra i kupis traktor s kojim ne mozes da oreš

bimmer

pre 4 godine

U kvalitet unutrašnjosti ne sumnjam, ali je pre svega ružna i nefunkcionalna. Prvo ovako nisko postavljen ekran multimedije nije praktičan jer se previše spušta pogled tokom vožnje.
Drugo, ovo je magnet za otiske prstiju. Koliko to ružno izgleda kad auto stoji na parkingu, a kad pogledate kroz prozor sve umašćeno i umusavljeno od prsiju.
Odvratno.

koćekome

pre 4 godine

3.0 Audi je sigurno dobar kao i svaki automobil 3.0 jer su uglavnom šest cilindara i 45.000,00 eura. Glupo da je loš, loš je 2.0 sa Passatovim motorom koji se vozi kod nas jer niko sem nekih direktore ni ne može priuštiti veću kubikažu. Audi i Nemačka vozila su jaka na kubicima, a ispod 2.0 teško da su ok.

kako da ne

pre 4 godine

To koje kupce ciljaju najviše, vidite po oznakama jer ne stavljaju dzabe ove nove oznake. Ljudi koji ne gledaju puno i ne znaju kada vide oznaku 50, moze misliti ‘au 5000 kubika’, da to je istina, imate gomilu i gomilu takvih ljudi koje automobili ne zanimaju, ali im je gotivno da vide jaku mašinu. To je marketinški trik, jer mogli su za 3.0 da stavljaju oznaku 30 ? Mogli, ali ovo deluje ‘moćnije’. Isto kao npr sto mercedes pravi 45 amg verzije sa 2.0 motorom. Sve je marketing za paljenje kupaca koji ne znaju puno, ali zele da se pokazu i da ljudi vide. To je prosto za shvatiti iako znam da ce mi sada ‘ljubitelji’ ovih nemaca izudarati minuse. Stavis ‘fake’ izduve, nagruvas brojku 50 i idemo loženje. Zivim na zapadu i uopste nema puno novih A6, dok nova Bmw 5 je svugde. Jednostavno Audi nikada nije ni mogao da parira Bmw i Mercedesu u klasi iznad A4, Bmw 3 i C klasa. Mislim po prodaji. Iako nije sporno da je dobar auto kao sto nije sporno da je i ovaj V6 sa vrhunskih 620nm obrtnog momenta vrhunska masina, ja bih ovo zaobišao jer mi je kao auto napravljen i marketinski ga guraju za ‘napaljene’ koji nemaju za RS model. Uzmes lepo Lexus ili Kadilak, imas malo stila pritom vozis vrhunski auto gde se ne palis da si ne znam sta. Jaguar takodje. Ako vec zelite limuzinu ove klase.

djilkoš

pre 4 godine

A meni se eto ne svidja, ni ovaj, ni novi bmwejci, jos manje ovi novi nabildovani mercedesi. Ustvari mi se nista ne svidja vec evo 10-tak godina, sve nekako bez duše, bez stila, bez šmeka.
Tu i tamo par novih pežoa i renoa ali i njima svakom nesto fali.
A trazim vec godinu i po jednog Citroena CX, serija I, Pallas ili Prestige ako moze. Nema.takvih automobila više... Ajd nek se javi neko ako zna neki sto se prodaje...
Uzdravlje gilipteri moji ?

Bole

pre 4 godine

Smatrate vi "165.000 a ustvari 500.000km". To se Dijagnostikom proveri za 2 minuta a vi što to ne znate, nemojte se praviti pametni.
Vi mislite da je svaki auto star 10 godina prešao 500.000km, pa nije. To je individualna stvar svakog vozača. Kod nas je neki prosek 20.000km godišnje što je posle 10 godina daleko manje od tih vaših 500.000km. auti iz uvoza posle 5 godina mogu da pređu 30.000km a mogu i 800.000km za isto vreme. Kako se to utvrđuje? Pa dijagnostikom. A šta i da ima veliku kilometražu, popraviš ga, nećeš ga baciti. Ni nove aute koji se pokvare posle 40.000 ne bacate nego ih popravljate, šta je onda problem popraviti polovnjaka?

Replay

pre 4 godine

Enterijer je daleko iznad konkurencije sto se tice i materijala i dizajna. Inace se A6 u Nemackoj vise prodaje od E klase i serije 5 zajedno. Pogledajte izvestaj na AMS. Serija 5 izgleda kao redizajn F10 a unutra kao da ima vec 10 godina.

Momčilo

pre 4 godine

Kako ste dosadni vi "svi su im auto isti 20 godina" jeste novi model to što vi ne vidite razliku to je vaš problem. Ovaj i prethodni model, "Niđe veze"! Mene samo zanima u šta vi to gledate kad su vam svi isti?

mile

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.
(Patlidžan, 13. septembar 2019 10:04)
ne znam druze cemu to qu.....nje kad ionako brze od 140 kod nas ne mozes voziti, kamere ce postaviti na svakoj bandere ne bi li uzimali pare itd. A i siguran sam da ako vec moras da vozis 60 na sat,bolje se oseca vozac u ovom audiju nego u tom tvom ne znam cemu od 600 konja

top gear

pre 4 godine

vozim vec 4 god prethodni model karavana i vec gledam da kupim novi, naravno 1god star jer je povoljnije. I onako gledam jer jos nemam para za 'novi' a na starom vreme za zamenu diskova i plocica. dobijem oem sifre pa gledam online katalog ate i, zamisli iste sifre za moj auto i najnoviji A6/A7. onda krenem u dalje apecifikacije i shvatim da je identicna platforma sa malo tzv novijim motorima i menjacima. znaci treba da doplatim neki manji stan da se vozim isto? hvala ali ne bih.

Mirko

pre 4 godine

Zašto smo mi ljubitelji Audija po pravilu kompleksaši? A vi što ga mrzite kao niste! Ja sam kompleksan zato što sam kupio auto koji mi se sviđa star 5 godina a nisam novu Dačiju? A gde piše da moram da vozim isključivo nov auto. Ja sam kao kompleksaš zato što hoću da vozim Audi a vi koji morate da vozite nove aute po svaku cenu (jer bože moj ako ga je neko pre vozio, postaće šugav) vi kao niste kompleksaši!

Rade Zadur

pre 4 godine

Sjajan automobil. Inače za osobe koje mere nivo mačizma ili "frajerizma" time šta neko vozi... Koliko imate godina, 16? Odabrati novu peticu, e klasu ili A6 je pitanje ukusa, a ne životnog stila - nisu vozači BMWa, sportisti u zavidnoj formi, niti su vozači Mercedesa redom penzioneri. Jedino zajedničko za sve vozače ovakvih automobila je da imaju i da su voljni da za njega izdvoje 50+ hiljada eura.

Za taj novac se zaista dobija vrhunski auto, a ja bih malu prednost dao Audiju upravo zato što prave možda konzervativnije korake u dizajnu novih modela. Mislim da tako njihova vozila izgledaju svežije kad izadju novi modeli, mada mi se i dizajn enterijera trenutno najviše dopada kod Audija.

Tanos

pre 4 godine

Drzim u Nisu autoperionicu i veliki sam ljubitelj automobila,poput novinara ovde na B92 i onih na youtubeu svaki novi model bilo koje marke volim da opipam materijale,isprobam tj malo provozam automobil da vidim udobnost i dinamiku tog auta,pogledam gepek,prema mojoj visini merim prostor pozadi i napred itd,da skratim prosle godine mi je dosla sluzbena bmw petica u luxury line paketu opreme,gotovo sve je imala sem onog kljuca sa diplejem preko koga sam pomeras auto,displej unutra i podesavanja su brza na dodir,imao je adaptivno oslanjanje i gotovo sve bezbednosne sisteme aut.kocenje,adap.tempomat,ambijentalno osvetljenje perverzija od auta a najbolje od svega sto je motor dizel od 2l tj 520d toliko dobro zvucno izolovan da je nerealno u odnosu na F10...i onda je dosla A6 pre dva meseca u beloj perla boji,s line paket opreme od nekog lokalnog biznismena(da se ne lazemo ovakva vozila samo krimosi i dileri droge ali to nije tema),meni je vilica ostala zalepljena na pod,od eksterijera i led svetala tj nacina na koji rade a tek enterijer kod svakog audija i kod q7ice je brutalan u svakom smilslu!

Moravac

pre 4 godine

Verujem da je odličan za vožnju, vrlo zgodan za privlačenje starleta, lep veliki unutrašnji retrovizor, pojačan za naše tržište, sposoban da izdrži brojanice i krstove, sjajan auto! Drugim rečima, razumljivim, dobro auto, dizlo! Fantazija za male pare!

banjac

pre 4 godine

dC septembar@ Ok vozis šestaka ali starog. Novi je druga priča. Inače 2.0 tdi u novoj šestici na svim revenzijama na Svetu hvale kao najboljeg dvolitraša . Inace o cenama. Audi mi je dao popust na firmu ako kupim šestaka. U pravilu je razlika u ceni oko 7000€ samo tako da ako se ne ide na neku krokodil kozu šestak u dinamyc verziji dobijes za 70000 bez problema. Nemojte da gledate cene po katalozima. Odite u trgovinu licno da vam sloze ponudu. Sve je puno povoljnije. Auto nije konzervativan kako neki pišu, ni dizajnom ni motorom. Sve je decentno bez alu detalja iz BMW- a i Mercedesa . A snaga mi je bitna da se auto ne muči , da lakse idem uz uzbrdice po Alpama recimo. Da živim u Vojvodini vozio bi čeze i dalje.

DC

pre 4 godine

Pošto vozim trenutno 5 godina stari A6 3.0 Tdi Avant quattro (nešto ispod 90.000km), možda mogu da podelim nekoliko utisaka. Audijev stari MMI i BMW sistem za kontrolu multi medija i drugih funkcija su bili ubedljivo najbolje rešenje za upotrebu pri vožnji. Kada prođe ovo pomodarstvo sa ekranima, siguran sam da će se Audi vratiti okruglom džojstiku sa nekoliko tastera oko njega. U međuvremenu, s obzirom da sam alergičan na ekrane i otiske prstiju po njima, za mene je ovo dovoljan razlog da pri sledećoj zameni pređem na bavarskog konkurenta. U suprotnom, BMW ili Audi mi dođu na isto, odlučivao bih se na osnovu trenutne ponude.
Cena u tekstu je vic. I BMW serije 5 i A6 na konfiguratoru na recimo Švajcarskim sajtovima proizvođača sa ovim motorima lako izađu na 120.000chf. Treba ih vrlo pažljivo opremati da se zadrže ispod 100.000.
Nisam ljubitelj dizela i uvek se blago gadim kada treba da ga natankiram, što zahvaljujući rezervoaru od 75l na sreću nije često. Međutim, ovaj motor, kod mene u verziji od 245ks, je idealan za ovaj auto. Čak i kada stojite pored njega, morate biti ekspert da prepoznate da je dizel a unutra još teže, što su više puta drugi putnici potvrdili. Kako ga god vozio, potrošnja na dužim vožnjama ne prelazi 8l, a vozeći strogo tempomatom i po ograničenju, dešavalo se da se zadrži i na 5-5,5 po bord kompjuteru što verovatno nije tačno ali i sa litar više je i dalje za ovaj tip vozila izuzetno.
Još nešto: kada iz nekog razloga ne bih mogao da uzmem šestaka, uštedeo bih novce i uzeo verovatno Superb, jer ovaj auto bez motora kakvog zaslužuje nije ono pravo. Isto važi i za seriju 5.

Kole

pre 4 godine

juče stigao jedan na naplatnoj rampi i vidim oznaku reko svaka čast 5.0 u šestici koja je ovo zver...kad ono mosa hahhahahah, kesa.
(Dispatch, 13. septembar 2019 11:51)

Lave nije 5.0 već 50

SRBIN

pre 4 godine

Prevazidjen dizajn enterijera!!! p.s. rece covjek koji vozi auto star 10 godina:))
(e viva montenegro, 13. septembar 2019 19:32)

Pa gde je demokratija, sloboda misljenja i izrazavanja?? Znaci, po tvom misljenu,,,onaj ko nema auto ne sme ni da cita ni da komentarise??Gresim li?..

Stanko

pre 4 godine

Drago mi je da su uvideli dizarnerski promašaj sa displejom tabletom i ispravili to nakaradno postavljeno čudo

(neko tamo, 13. septembar 2019 12:41)

Iako ne izgleda lepo, a pogotovo ne za auto te klase, veruj da su pogresili, jer su oni ekrani jako tesko gledljivi pri voznji.A jos je gore manipulisati sa ekranima u voznji. Mnogo bi bolje bilo da su ekran postavili na vrh table.BMW je to mnogo bolje resio.

Aaa

pre 4 godine

Meni je eksterijer odličan, interijer dosta sportski ( bliži Bmw-u nego Mercedes koji gura klasične linije) , ovi pretinac za ostavljanje čaša mi se nikako ne uklapa, prije mi je to upalo u oči nego 3 ekrana.

Momčilo

pre 4 godine

Au koji stručnjaci. Lepo ljudi napisali "testirani primerak košta 59.500e" znači košta 59.500e a ne 70/85/106.000e. samo me zanima odakle vadite te cene.

bimmer

pre 4 godine

@bimmer
Pa svaki ekran je magnet za otiske prstiju tako da ti to ne može biti zamerka upućena Audiju nego celoj industriji
(Bole, 13. septembar 2019 18:48)

Konkurencija iz Minhena i Stutgarta je zadržala i kontrolu ekrana multimedije pomoću "točkića" na centralnoj konzoli, što je i mnogo praktičnije i lakše za korišćenje tokom vožnje. Plus na Audiju imaš dva ogromna touch screena, znači bar dva puta veća površina za masne tragove. Ružno izgleda a i nepraktično je.

pusti snovi

pre 4 godine

Čim sam video V6 i 3.0 prestao da čitam....obzirom na moja primanja mogu samo da "balim" dok čitam...a to već nije ni lepo ni kulturno.

MaStaJaZnam

pre 4 godine

Sve sto vozac treba vidi nalazi se na virtualkokpitu a ne na ekranu infotejnmenta, a i da je neko od strucnjaka vozio iole noviji auto sa fabrickom navigacijom znao bih da vozaci dobiju vise informacija na displeju kod obrtaljki (vise njemu korisnih).

Vozač

pre 4 godine

Ljudi koji ovde komentarišu sigurno ne voze auto od 50.000e.
(Falcao, 13. septembar 2019 16:46)
Znam par njih kojima treba meseca dana da ga zarade, ne pada im na pamet da daju toliki novac na auto. Mene brinu ona 3 ekrana kada ovaj auto postane dostupan kompleksašima po višestruko nižoj ceni.

TNT

pre 4 godine

@s' yuga - zanima te “nov, nov, nov” sa 165.000 - čitaj preko 500.000 - na satu? Zreo je za presu, kao i svaki drugi sa toliko km i 10 godina. Kupi bolje novu Dačiju ili slično, ako su ti pouzdanost i niski troškovi eksploatacije prioritet. Ako razmišljaš o takvoj kupovini, nećeš sutra imati novca za redovno i vanredno održavanje ovakve zveri, nemoj da lažeš sebe. Neće ti zavideti komšije na “gospodaru prstenova” ali nećeš imati ni rupu u novčaniku. Pitaj @DC koliko su gume za ovaj automobil i redovno održavanje, vidi kod nas troškove registracije... A ako i posle toga ipak rešiš da uzmeš nešto takvo, opet pitaj @DC kada će prodavati tog svog.

TNT

pre 4 godine

A moram da se osvrnem i na dilemu: u uslovima (relativno) ograničenog budžeta, šta je bolje: slabiji motor sa dobrom opremom ili jači motor ili “spartanski” opremljen automobil? Ja skoro uvek odaberem ono prvo, i posle se uvek (pa i sada) nerviram kada vozim 140-150 i hoću da ubrzam - svaki put shvatim kakvu “kantu” vozim u tim trenucima i nerviram se što nisam kupio 3.0 nego 2.0 motor.
Vezano za A6 sa testa - ko hoće da kupi “pravi” premijum, mora da kupi 3.0 d verziju - samo tada dobija Torsen umesto Haldexa i ZF 8-speed umesto DSG.

TNT

pre 4 godine

@zorro - kod tebe je to malo drugačije zbog bolje aerodinamike, ali razlika je i dalje vrlo značajna. Ja vozim X3 G01 2.0d, kome treba nešto preko 16 sekundi do 140, ali preko 65 sekundi do 200. Dakle, od 140 do 200 meni treba skoro 50 sekundi. Meni to smeta baš u DE ali i u IT, gde kada usporim u levoj traci do 130-140 zbog nekog sporijeg, pa potom hoću da ubrzam, to “ne ide”. U rep mi se nabiju oni koji mogu brže i ja moram u desnu traku. Tada se osetim baš inferiorno, tim pre što sam prelazio identične deonice sa trolitarskim 550xd, koji se “odlepljuje” od skoro svih bez problema.

kritičar

pre 4 godine

Ja samo mogu da pozelim sebi a i vama da jednog dana kupimo po jedan ovakav auto. Mozda se nerazumem ali meni ovaj auto deluje fantasticno. Ma izgleda kao svemirski brod a verovatno tako i ide.

Toza Vampir

pre 4 godine

Ne vezano za marku, ali poceli da preteruju sa ovim displejima, jos malo ce kabine automobila izgledati kao kada ste u kladionoci, okruzeni televizorima na sve strane. Malo preterano.

sin_dragan_zorica

pre 4 godine

Koja je razlika izmedju telefona i ovih ekrana? Da bi namestio klimu moras pogledati skroz dole i time skreces pogled sa puta.

poznavalac

pre 4 godine

50 TDI, asocira na V8 sa 5000ccm i barem 380ks, ali ne. To je samo 2967 ccm i samo 6 cilindara sa samo 286ks. Mogu vam reći da ih sa velikim zadovoljstvom ostavljam 4-5 dužina iza sebe sa automobilom od 1984ccm, 320ks, 516Nm i 4 skromna cilindra, iz VAG grupacije, kao i Audi. Da samo vidite to razočarenje, nevericu i ljutnju u njihovim očima, pa zar jedna (cenzurisano) da me tako oduva? A da, cena novog automobila bestidnih osobina je bila 23.000 EUR.

Patlidžan, 13. septembar 2019 10:04

Neće prijatelju biti da imaš 516 Nm. Tvrdim da to apsolutno nije moguće sa motorom od 2 litre koji pominješ i koji je očigledno benzinac, pa sve i da ima 3 turbine.
A drugo, 50 TDI asocira na VW V10, najveći serijski obrtni momenat ikada, ti su motori išli u Tuarega, Pheatona, A8... Taj obrtni momenat je bio preko 1100 Nm i imaš na YT snimke kako lagano vuče šleper.

zorro

pre 4 godine

@TNT

Evo druže ja vozim već 2 godine sada stari A6 Avant 2.0 TDI 190 konja S-tronic 2017 godište i još mi se nije desilo da mi je ponestalo snage, čak ni punom do vrha i sa ženom i dvoje dece unutra. Štaviše čak ni na autobahnu, na kojem sam jako često, za 2 godine vožnje još nikome nisam zasmetao od zveri 3.0 pa naviše koje na autobahnu redovno vidjamo. Sta li ti voziš da mi je znati, trke mozda kada ti fali snage tako često.

Marko

pre 4 godine

@Bole
Znam da se podaci cuvaju na nekoliko lokacija i zato sam izmedju ostalog napisao da onaj koji se dobro razume u to, kad vrati kilometrazu, nece niko otkriti.
Vec se rade nacrti zakona koji ce to spreciti ili bar drasticno otezati, ali ti znas bolje od relevantnih EU institucija...

Zevs

pre 4 godine

fin auto nema sta, probao sam ga nedelju dana prosle godine kad je doslo vreme da menjam svoj F10, nemam nista protiv displeja ali horor sa otiscima prstiju i nedostatak fizickog kontrolera mi je bas zasmetao. Plus diler se grbavio da uracuna globalni kompanijski popust koji imam zato sto sam zeleo da narucim vozilo po svojoj specifikaciji. U voznji siguran ali nekako sterilan osecaj za volanom. Vrlo verovatno da su 2 decenije za volanom BMW previse usle pod kozu pa mi sve drugo nije po volji. Ipak sam uradio staro za novo i kupio G30 BMW i uzivam u voznji kao i uvek do sada. I da, ovakve automobile nema smisla kupovati bez motora sa minimum 6 cilindara. Icice oni i sa cetvrtakom ali ta glatkoca i lakoca koju auto ima sa 6 cilindara motorom se vidi tek kad se takav auto proba. Pozdrav svima!

I da, na temu fals kilometrazi, kao sto je vec receno, menja se kilometraza na tabli samoj. Vozilo takodje belezi isti podatak na jos u proseku 5-6 mesta u vozilu u registrima koje nije moguce reprogramirati. Ako mozete kupujte polovna vozila kroz ovlascene prodavce i fabricke programe (BMW Premium Selection, Audi Plus itd...)

Anonymous

pre 4 godine

@ 60000€ za lazni izduv?!
(ozihgp, 13. septembar 2019 09:47)
@ozihgp
I sta sa time, sta to stvara nedostatak za kupca, Vas uzbudjuju auspusi, volite da vidite kako dim izlazi bas tamo gde ste navikli???
(Boris, 13. septembar 2019 10:03)

Problem su lažni izduvi, veliki problem. Taj glupi detalj (nije Audi jedini, ima ih i na Mercedesima) tačno pokazuje sav besmisao moderne auto-industrije i ogoljuje činjenicu da je danas FORMA ISPRED SUŠTINE. Neće auto sa 2 izduva ići brže i bolje od onog sa jednim, ali ne treba se igrati s inteligencijom ljudi koji to primećuju i kojima je to smešmo, sramno. Ima srećom proizvođača koji ne foliraju i kada stave 2 cevi onda to jesu 2 cevi. Bogu hvala ...

deki 185

pre 4 godine

Auto je svakako odlican i tu nema.sta da se doda.O kvalitetu enterijera bi mogli da diskutujemo .Onaj ko tvrdi da je enterijer kvalitetno odradjen , nije bas sve dobro istestirao.Ja sam.pronasao par zamreki a jedna od najvecih je cudno krckanje enterijera uspred suvozaca.Probajte malo da pomerate gore dole te prepuste pa cete cuti.Na svakom modelu je tako.Menjac je nesto sporiji i oseti se turbo rupa kako su nekad to govorili strucnjaci:-)O ekranima i njihovoj nefunkcionalnosti ne treba mnogo pricati ako je covek realan.U voznji je opasno bilo sta na njima podesavati.Fleke od prstiju ostaju momentalno.Odsustvo dzojstika je sugurno greska i vec postoje naznake da ce ga Audi vratiti u sledecim modelima.Inace ,auto je sto se voznje i samog osecaja stvarno vrhunski.Dizajnu samog auta nema sta zameriti .Ukusi su razliciti pa i rasprava oko dizajna je nepotrebna.

cuskija

pre 4 godine

Boze kakve gluposti pisu ljudi.
Ovakav model kosta u full opremi 85000€ i po mom misljenju je preskup i odlucio sam se za BMW530d za 70000€ u full opremi.
(gagi, 13. septembar 2019 17:29)


Mala ispravka kad smo kod gluposti..ovakav u full opremi kosta 106 000 e. a i petica je cini mi se tu negde . pozdrav

Momčilo

pre 4 godine

Au koji stručnjaci. Lepo ljudi napisali "testirani primerak košta 59.500e" znači košta 59.500e a ne 70/85/106.000e. samo me zanima odakle vadite te cene.

Gojko/PFC

pre 4 godine

@ozighp Slazem se, audi je moj izbor al ovo me nervira opasno. Takodje u proslom modelu elektricna sedista luksuz trazio sam godinu dana u oglazima da nadjem sve u jednom. Pola ih nema ni grijace u sedistima a svi imaju kozna?? Dok je kod mecke i bmw sve to normalno da ima u m i amg opremi. Al naso sam ga, sto neko rece audi je spoj dve klase.

DC

pre 4 godine

@kako da ne: skidanje oznaka je besplatno. Na mom autu pozadi nema ni jedna osim Audi amblema, i napred na masci hladnjaka jedno malo 'quattro'

Marko

pre 4 godine

@Bole
Nisi znao da EEPROM cip nema karakteristike klasicne ROM memorije, nego mogu lako da se brisu stari i upisuju novi podaci. Tako da onaj ko se razume, kad vrati kilometrazu, nece se otkriti na dijagnostici. Jedino da je prethodni vlasnik isao u ovlasceni servis, pa da su podaci o kilometrazi otisli na server proizvodjaca nakon svakog servisa.
Brisel ce uskoro zakonom pritisnuti proizvodjace da vracanje kilometraze bude mnogo teze i da ostavlja vise tragova za sobom.

DC

pre 4 godine

Kao što sam naveo u prethodnom komentaru, moj je trenutno 5 godina star sa nešto ispod 90,000km. Kupio sam ga 3 godina starog sa 50,000km kroz Audijev program polovnih vozila. U startu je imao garanciju na 5 godina i plaćene troškove servisiranja do 100,000km ili 10 godina, šta istekne prvo. Nov, sa svim opcijama koje su na njemu, je koštao 97000chf. Zamena ulja u menjaču je urađena pre nego što je meni isporučen. Dat mi je i drugi set felni sa potpuno novim zimskim gumama (Uniroyal) i urađena je zamena diskova i pakni na sva 4 točka. Ovo poslednje ako se radi u Švajcarskoj u ovlašćenom servisu košta sa materijaliom oko 2500chf. 3.0 Tdi traži blizu 7l visoko kvalitnog ulja, a zamena ulja u DSG menjaču na nekih 50,000km takođe nije jeftina. Set letnjih Continentalki u Nemačkoj je koštao 600-700 evra, pri tome imajući u vidu da imam najmanje alu felne koje su se mogle dobiti za ovu verziju jer mi nije bitno da izgleda 'moćno' . U garanciji su sređivane 2 stvari, obe kod mene: Led u jednoj od spoljnih brava su prestale da svetle i senzor za količinu rashladne tekućine je bio mnogo osetljiv pa je često reklamirao manjak tečnosti bez razloga. Verovatno ću uraditi sledeći servis kada auto bude bio jako blizu 100,000km, potom ću ga voziti još 2 godine pošto se servisi rade na tom razmaku, pa ga prodati, jer mi tada više neće trebati tako veliki auto. Inače imam kolegu koji se bavi konjičkim sportom, pa mu treba moćan auto za vuču prikolice sa konjima. Iz tog razloga vozi već 7-8 godina Q7 sa istim 3.0 Tdi motorom. Taj auto je trenutno na blizu 350,000km i do sada osim zamene potrošnog materijala tipa kočnice, nije imao kvarova.
Što se tiče kupovine ovog auta ili bilo kakvog njemu sličnog, nov, nov, nov sa 'samo 180,000km', ja to nikada ne bih radio osim ako ti nije bitno da po svaku cenu voziš Nemačku svetu trojicu makar je održavao uz pomoć štapa i kanapa, a moderan auto ove klase za to nije. Jednostavno, bez obzira što kupuješ auto od recimo 10,000 evra, održavanje je i dalje za auto od 100,000 evra, samo sa zillion pređenih km. I ti nikada nećeš znati kako je proveo prvih 10 godina života, ko ga je sve vozio i šta mu je sve radio.

Bole

pre 4 godine

@marko
Nisi znao da se kilometraža čuva na nekoliko lokacija u vozilu i da se samo na instrument tabli menja kilometraža. Dijagnostikom se lako utvrdi da je kilometraža nameštena, jer ako se podaci o kilometraži ne poklapaju ma svim mestima znači da nije original. Ako se odradi kako treba, ne može se proveriti stvarna kilometraža (koliko tačno km je prešao) ali se sa sigurnošću može utvrditi da li je originalna. npr ako je nameštena kilometraža amaterski ja dijagnostikom dobijem podatak koliko je tačno auto prešao km ali ako je to malo bolje odrađeno, ne dobijem podatak koliko je tačno prešao ali dobijem informaciju da je nešto rađeno i da je kilometraža na tabli lažna. Ne mogu uvek da utvrdim kolika je tačno ali mogu da vidim da li je štelovana. Samo to treba znati koristiti kompjuter pa malo dublje pročačkati. To može da se našteluje da više ni dijagnostikom ne može da se utvrdi da li je originalna ali je to previše komplikovana i skupa metoda. To se nikome ne isplati da radi pa onda to odrade na jeftiniji aljkav način. Previše je to i para i živaca da se sve temeljno odradi da nema nikakvih tragova, to se nikome ne isplati osim kod nekih ekskluzivnih auta kojima cena vremenom raste i mnogo više zavisi od kilometraže. To niko neće raditi na običnim autima za preprodaju tako da je dijagnostika 99,9999999% sigurna.

s' yuga

pre 4 godine

Od 65 komentara samo nekolicina vrednih citanja. Elem, niko ne prica o pouzdanosti. Bilo bi lepo ako neko od vas sto vozite ovako nesto da podelite kakav je audi, star do 10 god, sto se tice pouzdanosti. I po mogucstvu benzinac. Hvala.

kele®

pre 4 godine

Vozi ga načelnik Opštine u Gradišci. Naravno kupljen od naših para. Navodno koštao 150.000KM ili oko 76.000 evra. Baš ova verzija.

Bole

pre 4 godine

@Marko
Pa to ovi što misle da znaju se uvek iznenade kad ih provalim. Niko to ne radi na običnim autima, nije isplativo. Mora da se skida motorni kompjuter i svašta još nešto. Previše Vremena, posla i novca za bilo koga na placu/privatnog prodavca. Dokle god nije skidan motorni kompjuter i ostalo, ja 1000% mogu da prepoznam nameštenu kilometražu a to niko ne radi. Oni svi misle da je to što su uradili dovoljno, prc, Nije Mirko budala.

Marko

pre 4 godine

@kele
Balkan, predsednik opstine u zabiti vozi skuplji auto od predsednika drzave - Ceske. Posle su nam krivi Amerikanci, EU, Vatikan... Kao da nam oni brane da se obracunamo sa korupcijom. Njih zanima samo geopoliticki deo, a za sve interno smo sami krivi.

Hehe

pre 4 godine

@ (pedja, 15. septembar 2019 11:01)

25 – do 80kW (107bhp) 
30 – 81-96kW (109-129bhp)
35 – 110-120kW (148-161bhp)
40 – 125-150kW (168-201bhp)
45 – 169-185kW (227-248bhp)
50 – 210-230kW (282-308bhp)
55 – 245-275kW (329-369bhp)

Veliki brat

pre 4 godine

@(DC, 14. septembar 2019 19:47)

Naravno, pre mi reče majstor da je za A6 ležaj oko 55000 dinara, svejedno da li je 2001. ili 2012. godište.
OK, neće baš tek tako da ode, ja sam sa mnogo jeftinijim autom 1000 puta udarao u rupe, čudo da ceo trap nisam otkinuo nekoliko puta, pa nije otišao nijedan ležaj. Ali, ako se ipak desi da strada, ko je kupio 15 godina star Audi A6 misleći da to može još 15 godina da se vozi bez kvarova, lako može ostati bez jedne ili dve plate svake godine na vanredne kvarove. Može se desiti i da ima samo redovne servise, a može da ga tako "lepo" krene sa kvarovima da mu se smuči.

Sa nekim autom koji je jeftiniji za održavanje to je daleko podnošljivije.
Za Srbiju, moram priznati, da su VW i Opel motori 1.6 8v (benzinci) maltene džabe za održavanje, veliki i mali servis su zajedno ispod 200€. Recimo za Golf sa 1.6 16v, identičan u svemu ostalom kao onaj što ima 1.6 8v motor, veliki servis je maltene duplo skuplji zbog visoke cene španera i rolera (maltene polovina cene velikog servisa). Neki ih ne menjaju svaki put, već na svakom drugom velikom servisu (ako rade na 60000 km kod lokalnog majstora), ali to je veliki rizik i eventualna šteta može biti daleko veća nego ušteda.
Sad, ti 8v motori nisu za neku žustru vožnju i ulične trke, ali su povoljni za održavanje.

Ko ima platu 1000€, može da vozi i ove v6, njihova stvar, ali ništa gore nema nego kad neko sa platom od 300€ kupi auto koji ne može da održava kako treba.