Prva vožnja: Mercedes B klase

SUV modeli su postali toliko dominantni da se svaka druga kategorija može nazvati opozicijom naspram vladajućeg segmenta. Mercedes ne odustaje od MPV kategorije, pa je treća generacija B klase jača nego ikada, po svim parametrima.

Pošaljite komentar
  1. Nismo se razumeli, ja govorim da je reno 2.0dci u svakom pogledu bolji od MB 2.1cdi. Ne govorim da je ugradjivan u MB. Nov mercedesov motor 2.0 niko ovde jos nije ni video a kamoli da se pokazao kao dobar ili los.
    (Ivan, 28. januar 2019 21:41)

    Za 2.0 dci sam cuo uzasne stvari, pa kakav je tek onda 2.1 CDI? Ja sam cuo da je bas dobar. Ne osporavam to sto kazete, samo bih zamolio da malo pojasnite.
    (Ribar, 1. februar 2019 19:29)

    # Link komentara

  2. 1.5 dci jel to reno?
    (Britva, 29. januar 2019 15:26)

    # Link komentara

  3. @ciga - na žalost, znao sam to odmah, kao i ti. Čitam sad komentare za novi Clio - identična priča...
    (TNT, 29. januar 2019 13:24)

    # Link komentara

  4. Vozim reno sa reno 1.5dCi motorom, (nesha, 28. januar 2019 14:35)da je tačno da se isporučuju nemcima samo blokovi motora, ne budi smešan, onda bi sami i te blokove pravili. Taj motor ugrađuju u mercedesa zato što je to dobar motor, i uživam da gledam kako se švabofili jed zbog toga.
    Naravno da bih bio iskompleksiran i to veoma, da na semaforu, nekoliko puta jeftiniji auto ima identično istu motorizaciju kao i ja !!! : ))
    Sreća što u Dacia modelima ovaj isti K9K 1.5dCi motor ima više izvedbi, snaga i pumpi, pa ipak (za sada) šijem svaku novu dacia-u, svojim novim renoom, a pri tome vozim reno i platio sam reno! A ne da vozim mercedesov tablet sa renoovim motorom po ceni mercedesa jbteee!!!
    Pa kompleks-frustracija i nastaje spoznajom da ste naivno platili (više) nešto što po svojoj esencijalnoj suštini (motor!) nije to što ste mislili da ste dobili! I oo da, vozio bih dacia-u sa renoovim motorom
    I da, zaista nije samo motor auto, mnogo znače i sve druge "sitnice" koje reno ima, a dacia nema; i koje mercedes ima, a reno nema !
    No sve je stavr kompromisa za nas koji nemamo da izdvojimo pare za ono što znamo da valja, nego žrtvujemo "nepotreban" luksuz i biramo suštinu..
    (ns ja, 29. januar 2019 12:44)

    # Link komentara

  5. Volim Seat Leon-a, ima dobro stimovano vesanje meni bolje od Golf-a. Vozim ga po nekad. Ali kad sednem u Mercedes C cak i sa Renault 1.6 diesel motorom to je razlika i to poprilicna. Tvrdja, ergonomicnija sedista, isto sto se tice saltanja brzina, volana. Osecaj na menjacu. Direktnost i preciznost upravljanja. Tako da pre nego sto veliki procenat krene da pljuje Mercedesa, prvo proverite sami sa sobom da li imate dovoljno iskustva u explataciji Mercedesa da bi mogli tako olako da sudite. Personalno mi je misljenje da kao nov nevredi toliko para. Previse je skup kao novo vozilo. Ja sam ga kupio polovnog. Samo lopovi i firme mogu sebi da priuste tolike cene novih vozila.
    (Django, 29. januar 2019 09:58)

    # Link komentara

  6. @TNT
    Nemoj da se iznenadiš kad shvatiš da tvoj apel neće uroditi plodom :-)
     (ciga, 29. januar 2019 08:32)

    # Link komentara

  7. @TNT
    E pa grešiš,apsolutno nije tačno da to "svi sad imaju" i da je to standard kod svih.Neki proizvođači se makar malo potrude da nešto urade sa tim prokletim ekranom a neki kao što je upravo MB izigravaju ko zna šta i nenormalno preteruju u lepljenju ekrana na tablu.I ne znam u čemu je problem da lepo opljuješ proizvođača koji je jednostavno lenj ili nadobudan,tome uostalom (pored lečenja kompleksa) i služe ovi komentari.
     (Batica, 29. januar 2019 00:12)

    # Link komentara

  8. Dobar ovaj reno !
    (kiza, 28. januar 2019 23:41)

    # Link komentara

  9. Veoma mali klirens!
    Prilično neupotrebljiv iz tog razloga.
     (Miloš sa Zvezdare, 28. januar 2019 23:32)

    # Link komentara

  10. Ma kakva premijum klasa, to je samo E klasa i vise, ili serija 5 i vise ili A6 i vise, sve drugo je samo premijum znacka...
    (F10, 28. januar 2019 23:08)

    # Link komentara

  11. Ja sam verovatno jedini koga je prethodna generacija b serije mercedesa odusevila, a ova mi je korak nazad sto se izgleda tice.. Sigurnam sam da je sve drugo unapredjeno.
     (*profesor*, 28. januar 2019 21:53)

    # Link komentara

  12. @marko,

    Nismo se razumeli, ja govorim da je reno 2.0dci u svakom pogledu bolji od MB 2.1cdi. Ne govorim da je ugradjivan u MB. Nov mercedesov motor 2.0 niko ovde jos nije ni video a kamoli da se pokazao kao dobar ili los.
    (Ivan, 28. januar 2019 21:41)

    # Link komentara

  13. dobar naravno, ali veoma mali klirens velika mana
     (w, 28. januar 2019 21:23)

    # Link komentara

  14. @Batica - a gde si tačno pročitao u mom komentaru da ja smatram da je sve što napravi neki proizvođač automatski dobro i pametno, kao i da tebi ili bilo kome, uključujući i mene, treba nešto da se svidi?!? Pročitao si da smo svi koji ovde komentarišemo davno shvatili, iz prvih komentara ovde od još od pre par godina da se to nekima ne sviđa, što je u redu, ali je stvarno previše da isto komentarišete za apsolutno svaki novi model pošto, gle čuda, to svi danas imaju i to je danas standard. To je maltene kao da, na primer, stalno komentarišeš da se tebi ne sviđa što je volan okrugao, a gotovo svi ga kao takvog imaju - hajde da više pričamo o nekim drugim stvarima na novim modelima, ali da izbegnemo i ostale stereotipne komentare kao na primer za svaki MB - vidi Dačiju sa trokrakom zvezdom - valjda svi ovde možemo bolje od toga.
    (TNT, 28. januar 2019 20:26)

    # Link komentara

  15. Motori se ne ugrađuju zato što su dobri već zato što im je niska cena proizvodnje.
    Ako se desi neka reklamacija, to je u ukupnom zbiru mnogo manji trošak od zarade na jeftino napravljenom motoru.

    Svaka firma može da napravi FERRARI, samo je pitanje da li joj se to na kraju isplati.
    Danas, napraviti kvalitetan proizvod predstavlja promašaj jer nema post-prodajnih aktivnosti (servisiranje i prodaja rezervnih delova).
    Proizvodna cena auta je 6 puta manja od prodajne cene. Proizvodna cena rezervnih delova je minimum 20 puta manja od prodajne cene rezervnog dela, a još je i lošijeg kvaliteta od prve ugradnje (u finalni proizvod).
    (Radovan, 28. januar 2019 19:49)

    # Link komentara

  16. prosli se prodavao sa hankok gumama kod nas...
    (boki, 28. januar 2019 19:47)

    # Link komentara

  17. Ја волим овај тип аутомобила због практичности и простора, возим сличан. Једном сам сео у овај модел и баш ми је пријао.
    Ипак, не верујем да бих га купио, јер ће да кошта 10.000 евра више од других, само због Мерцедесове значке.
    (sempervivum, 28. januar 2019 18:40)

    # Link komentara

  18. @Ivan
    2.0d je iskljucivo Mercedesov motor, a 1.5d je Renault-ov. 1.3 je napravljen u saradnji Mercedes-Renault.
     (Marko, 28. januar 2019 16:55)

    # Link komentara

  19. @TNT
    To što je za MB nalepljeni tablet postao standard ne znači da treba da mi se sviđa takav koncept niti da je isti lep i funkcionalan.Zašto smatraš da je sve što neki proizvođač napravi automatski dobro ili pametno?Do sada su apsolutno svi imali i dizajnerske i mehaničke promašaje pa i "presvetli" MB.Na kraju svako kupuje ono što mu se sviđa ili pravi kompromise ako mora...
     (Batica, 28. januar 2019 16:43)

    # Link komentara

  20. Pocrkaste od muke sto ima 1.5dci u sebi. I naravno da je isti motor, radim rezervne delove i kataloski se poklapaju, ista pumpa, iste dizne, ventili, isti set za servis.... Uostalom 2.0 dci je daleko bolji motor od MB 2.1 i mogao bi mercedes i ostale motore iste zapremine koje reno pravi da zameni umesto svojih.
    (Ivan, 28. januar 2019 16:03)

    # Link komentara

  21. Imao prosli model B180d, 2012, meckin motor cdi 1.8, 110ks, odlican motor, dobar enterijer i mehanika, sasija premekana nisam imao utisak premijuma i cvrstine, na rupama tanak, skupi delovi, skupo odrzavanje, problemi sa korozijom zadnja vrata(reklamiran u Mercedesu nakon 2 godine i ne uvazena rekalamacija predpostavka zbog srpskog trzista). Na kraju se razocarao....mnogo sam platio znak koji je realno u najboljem slucaju po mom misljenju u nivou Golfa. Prevario me ZNAK. Pozdrav!
    (kide, 28. januar 2019 15:26)

    # Link komentara

  22. @007

    Pre svega kvalitet enterijera, koji je slican ili isti po kvalitetu kao kod PSA vozila, primerci kod nas imaju manje opreme od PSA, a kostaju znacajno vise. Multimedija i navigacija nisu bas po mom ukusu, ali dobro. Voice recognition isto uzasan. Skupo odrzavanje. Ovo poslednje ce ostati :)

    Renoov motor koga kudite je jedan od najboljih i najstedljivijih na trzistu. Reno nije napravio ovaj motor pa ga sklopljenog poslao Mercedesu, vec je samo blok motora renov, ostale komponente proizvodi i sklapa Mercedes. Delovi su Made in Germany.

    Mercedes se sigurno ne bi igrao se reputacijom i ugradjivao random motore bez da nije siguran u njihovu pouzdanost. Novi 1.3 benzinac je uradjen u zajednickom poduhvatu u kome su podjednako ucestvovali Mercedes, Reno i Nisan.

    Oni koji nemaju dovoljno novca za ovakav auto naravno ce odmah reci Dacia sa Mercedes znakom, ali to nije istina.

    Ljudima je parametar polovni/sluzbeni Reno kojem je vracena km za 100.000 i kazu los motor...

    Sta reci o menjacu, svetlosnim grupama, dugmicima, ambijentalno okruzenju, ergonomiji i ostalim sitnicama. Naravno da nisu Reno-Dacia nivo.

    Auto ima vise nego dovoljno mesta i sa svojih 190cm nikada ne kacim nogom. Ne znam o cemu prica jedan od komentatora dole.

    Mesta ima u gepeku sasvim ok. Nije savrsen, ali u kabini ima vise mesta nego C klasi.
    (Vlasnik, 28. januar 2019 14:51)

    # Link komentara

  23. Vozio sam prethodnu generaciju sa 1.5 dCi motorom iz Renoa i to samo deklarativno jeste isti motor,inače radi se na posebnoj liniji za Mercedes i najekonomičniji je diesel motor na tržištu.Dizajn vozila nije za diskusiju,ko kako voli itd.Unutra sve odiše premijum klasom što ovaj auto i jeste.Sve je kvalitetno,od plastike do sedišta,u Mercedosovom stilu.Prtljžnik za ovaj gabarit kola je sasvim dovoljan,čak i meni koji vozim Octaviju.Naravno da nije "mačo" auto,ali je vrlo praktičan,kvalitetan i ne skup za održavanje.Krcat je opremom i raznim sistemima.I povrh svega ima trokraku zvezdu na grilu.Mađari ga rade dobro,uostalom kao i "A" klasu.Vidim nekima smeta "tablet" na vrhu table.A recimo,na smeta im tablet u Audiju.Tako da..opušteno,ovo je premijum segment kola.
    (nesha, 28. januar 2019 14:35)

    # Link komentara

  24. Pa da li može barem jedna vest o nekom novom modelu da prođe bez pljuvanja po "tabletima"?!? Na svakoj vesti o Mercedsesu mnogi su zgroženi nad digitalnom instumentalizacijom - pa kada ćete već jednom shvatiti da je to kod MB danas standard i da nema nazad? Koliko godina treba da prođe da svi to shvate? Ili ono u vezi sa Renault motorima u MB - šta je tu problem? Ako su motori dobri, (a ovi to jesu), zašto ne bi išli i u Dačiju i u MB? Da li vi to imate komplekse, pa ne biste kupili MB ako ima Reno motor? Da okrenemo situaciju - ako bi Reno kupio neki MB motor i ugrađivao ga u Dačiju, da li biste pohrlili da istu kupite? Kupovinom nove Supre kupujete Tojotu ili BMW? Automobil je složen proizvod i kod njega je motor samo jedna od bitnih komponenti - mnogo faktora čini automobil dobrim ili lošim.
    (TNT, 28. januar 2019 14:17)

    # Link komentara

  25. Znam da nije najatraktivniji, znam da nije najbolji, znam da nije najjeftiniji ,ali meni je ovaj auto lego kao budali samar. 

    Prostran, bogat opremom, funkcionalan, lako upravljiv... Ovaj je ispravio neke nedostatke starog modela i jedva cekam da postanem vlasnik istog.
    (Vlasnik, 28. januar 2019 10:01)


    Aj napiši nešto o tim nedostacima prošlog modela pošto razmišljam o jednom starom 5 godina.
     (007, 28. januar 2019 13:31)

    # Link komentara

  26. Svaki Japanac masta da vozi Nemacki auto, pogotovo Mercedes i Porse.
    (kad se najveca sirotinja pravi pametna..., 28. januar 2019 12:49)

    # Link komentara

  27. Lep i praktican auto, o kvalitetu ne treba trositi reci, ali instrument-tablu i Škoda ima lepsu, neverovatno je da Mercedes uporno stavlja ovaj nalepljeni tablet. Audi je dizajnom spolja i iznutra ubedljivo broj 1 od Nemacke premium trojke, BMW prati a Mercedes eto zaostaje, pokusavajuci da bude "originalan" po svaku cenu. (Pricam samo o dizajnu, po kvalitetu i ugodjaju u voznji - sva tri proizvodjaca su vrhunska i bez premca u svetu)
    (Frank Vercauteren, 28. januar 2019 12:32)

    # Link komentara

  28. @kobaja grande Pa sta ako se i u Daciju ugradjuju ti renoovi motori?Da su losi sigurno ih mercedes ne bi ugradjivao.Kod nas postoji to razmisljanje da samo mercedes,bmw i volkswagen prave dobre motore.Ne znam da li znas da se u najnoviji range rover sport ugradjuju 3.0 hdi motori od psa(pezo-citroen) grupacije?
     (insajder, 28. januar 2019 12:24)

    # Link komentara

  29. Kakva rugoba od auta.
     (panco, 28. januar 2019 12:20)

    # Link komentara

  30. Све, али ови налепљени таблети без икакве везе са остатком ентеријера су ми очај. Тотално одскачу од стила и форме ентеријера. Изгледа као да је неки мајстор Ђура ту залепио. Све остало је одлично и веома упадљиво.
     (goxy, 28. januar 2019 12:08)

    # Link komentara

  31. Jedini pravi Mercedes motor u B klasi je dvolitarski dizel. Mozes misliti, kad vlasnik B klase stane na semaforu, a pored njega Dacia Duster da identicnim 1,3 benzincem ili 1,5 dizelasem...
    Generalno - kome je do Mercedesa, neka kupi E klasu, sve ostalo je zamajavanje.
     (Kobaja Grande, 28. januar 2019 12:01)

    # Link komentara

  32. Мерцедес споља, а срце француско
     (ИБАРСКА ЛАСИЦА, 28. januar 2019 11:59)

    # Link komentara

  33. Ok, nije loše..ali to forsiranje LED " brizinomera i "touch screen"-a koji su potpuno povezani, i imaju dijagonalu ko solidan LED TV, mi stvarno nije jasno. Pri tome, deluje kao da je sve ofrlje "na kukama" zakačeno ko slika, na predhodno ugrađenu i skladno dizajniranu prednju konzolu kokpita.:(
     (Smuleco, 28. januar 2019 11:54)

    # Link komentara

  34. Nema šta, svaka čast. Samo još i aparat za espreso i Mečka je pokazala šta je auto
     (Dule, 28. januar 2019 11:48)

    # Link komentara

  35. A cena sa jacim dizelom i solidnom opremom 40.000...
     (Marko, 28. januar 2019 11:48)

    # Link komentara

  36. Cijena, prava sitnica!
    (Bing, 28. januar 2019 11:32)

    # Link komentara

  37. Fina. Taman su je naoštrili koliko treba.
    (Srbin, 28. januar 2019 11:29)

    # Link komentara

  38. Mnogo lep auto, za jedan MPV, zaista. Mislim da je pun pogodak, osim što se meni lično ne sviđa tabla ispred vozača. Najblaže rečeno mi je odvratno nasađen glomazni dvostruki tablet i baš mi skrnavi inače skladan i lepo dizajniran auto. Slažem se da su novi trendovi digitalne table, ali su ipak to trebali nekako da uobliče da ne deluje kao nasađeni tablet već da ga smeste u neki zaklon kao kod Audija npr.
    (tarantulić, 28. januar 2019 11:10)

    # Link komentara

  39. Kažu da o ukusima ne vredi raspravljati, ali.. pitam se da li postoji iko kome se sviđa ova instrument tabla.. k'o razvučeni iPad koji je neko slučajno ostavio u kolima..
     (Vladimir, 28. januar 2019 11:05)

    # Link komentara

  40. U ovoj klasi dominiraju Francuzi. Znam da cu dobiti silu minusa, ali to je cinjenica.
    (kako da ne, 28. januar 2019 10:55)

    # Link komentara

  41. Nzn, meni se B klasa kao i nekadasnja A, nikad nisu svidjale ali ok, sa tim Renjol motorom bi trebalo da je dobra kombinacija..
     (C i n i k, 28. januar 2019 10:53)

    # Link komentara

  42. Jedna od misterija univerzuma je kako su uspeli da toliki automobil naprave da bude sa manjkom prostora za noge kod vozača. Par puta sam vozio B klasu i redovno mi se desna noga tarala o centralnu konzolu. Strava i užas. Kod A klase nikakav problem nisam imao, a kod ovog većeg jesam.
    (Leandro, 28. januar 2019 10:48)

    # Link komentara

  43. touran je za ovo avion...
     (milence, 28. januar 2019 10:43)

    # Link komentara

  44. Mercedes nema sta da trazi u B klasi pored Japanaca posebno pored Tojote. Ni u lux klasi vise ne moze da im parira gde je Mercedes na svom terenu a kamoli u B segmentu. Japanci zakon.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Terar, 28. januar 2019 09:38)

    Tvoj stav mi vise vuce na religiju nego na pricu o automobilima.
    (Bob, 28. januar 2019 10:42)

    # Link komentara

  45. @Terar
    U kom ti svetu živiš, pa i bogati Japanci voze Mercedes.
     (ciga, 28. januar 2019 10:31)

    # Link komentara

  46. Malo kia malo audi, pa fino su se snašli po pitanju dizajna.
    (đumbir, 28. januar 2019 10:21)

    # Link komentara

  47. Znam da nije najatraktivniji, znam da nije najbolji, znam da nije najjeftiniji ,ali meni je ovaj auto lego kao budali samar.

    Prostran, bogat opremom, funkcionalan, lako upravljiv... Ovaj je ispravio neke nedostatke starog modela i jedva cekam da postanem vlasnik istog.
    (Vlasnik, 28. januar 2019 10:01)

    # Link komentara

  48. Na slikama izgleda atraktivnije nego prethodna generacija (što, istini za volju, i nije bilo teško postići), ali meni još uvek ne toliko atraktivno kao prva generacija. Nije mi jasno zašto je prtljažnik relativno skromnih dimenzija jer mu je zapremina u litar kao kod 500l, koji je ipak vozilo B segmenta, i zašto zasad nema kliznu zadnju klupu. Vozila ovog segmenta trebalo bi da su namenjena pre svega porodicama, a onima s decom upravo treba što veći prtljažnik i pomična klupa. U kvalitet ostalog, naravno, ne sumnjam kao ni u visoku cenu.
    (Milan NS, 28. januar 2019 09:59)

    # Link komentara

  49. Mercedes nema sta da trazi u B klasi pored Japanaca posebno pored Tojote. Ni u lux klasi vise ne moze da im parira gde je Mercedes na svom terenu a kamoli u B segmentu. Japanci zakon.
     (Terar, 28. januar 2019 09:38)

    # Link komentara

  50. Ford c max i tacka.
     (Pera, 28. januar 2019 09:31)

    # Link komentara