1. VW koncern, žari i pali! Sahranjuje konkurenciju! Bravo!:)
     (Smuleco, 27. januar 2019 16:56)

    # Link komentara

  2. Mrsna pačetina poseduje sve gore navedene kvalitete, samo da kažem. A super se kombinuje sa izdancima bambusa i crvenim karijem, prste da poližes...
    (Vujadin, 23. januar 2019 22:37)

    Vujadine priznaj sa se zoves Li Vang ili tako nesto.
     (Baxuz, 25. januar 2019 15:39)

    # Link komentara

  3. Vidi se da slabo putuješ. Nema to nikakve veze sa patriotizmom, već sa beneficijama koje neke zemlje daju za kupovinu domaćeg proizvoda (Nemačka i Japan pre svih). U Italiji dominiraju francuska (dostavna vozila), nemačka i japanska vozila. U Francuskoj japanska. U Britaniji francuska i japanska. U USA, Honda accord je maltene svaki peti auto. 
    Prelazim preko 40 hiljada km godišnje, vozeći razne firmine automobile po Evropi. Japanska kola su daleko najbolja trenutno. Bez konkurencije.
    (Negativni, 23. januar 2019 15:43)

    NE znam gde li ti to putujes, Ali u francuskoj u kojoj sam redovno (zivim blizu i francuske i nemacke) voze se 80% francuska auta, kao i u nemackoj otprilike nemacka.
     (Zoran dj, 23. januar 2019 22:51)

    # Link komentara

  4. Ko normalan pored Nijemca kupuje Japanca i kojeg to? Jedino što sliči na nešto je Mazda, ali je ponuda motora smiješna, Honda propast, Toyotu bolje da ne komentiram i ostane još Nissan. Svaki taj japanski proizvođač ima po jednog konkurentnog modela, Mazda 3, Suzuki Swift, Toyota RAV4, Honda CRV i Nissan Qashqai, ostalo je zanemarivo. I sad to uspoređivati s njemačkom trojkom i VW grupom. Nijemci toliko dominiraju automobilskom industrijom da imam osjećaj da njima pripada sva budućnost, jednostavno razbijaju konkurenciju na svim nivoima.
    (dugave, 22. januar 2019 23:47)

    E kad mi Đuro iz Vareša kaže da je "njemačko" najbolje, kako da ne poverujem.
     (sladoledsmesom, 23. januar 2019 22:49)

    # Link komentara

  5. Pa koje je to meso bolje od svinjskog?
    Koje to pečenje ima tako hrskavu a sočnu kožuricu ko svinjsko,koje lepše cvrči na tiganju od svinjskog,koje to meso lepše zamiriše na roštilju od svinjskog.
    Evo priznajem da nije za supu ali pečenog,prženog,na roštilju ili sušenog mesa od svinjakog NEMA !!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gojko, 22. januar 2019 15:37)

    Mrsna pačetina poseduje sve gore navedene kvalitete, samo da kažem. A super se kombinuje sa izdancima bambusa i crvenim karijem, prste da poližes...
    (Vujadin, 23. januar 2019 22:37)

    # Link komentara

  6. Subaru vam je u USA isto sto i Suzuki u Evropi. Najjeftinija moguca varijanta da udjete u japansko vozilo. Prelaze puno kilometara ali kvalitet enterijera i ugodjaj u voznji kao jugo florida.
    (Usa, 22. januar 2019 20:18)

    Subaru najjeftinija japanska varijanta u USA? Nisi ti drugar video ni U od USA. Uostalom jednostavno je ukucati subaru.com sve cene su tu, crno na belo. Cudi me ko ti je dao toliko pluseva za takve nebuloze, verovatno isti kao i ti.
    (Mike, 23. januar 2019 19:23)

    # Link komentara

  7. Zasto se kod nas slabo prodaju japanci?
    Zato sto su preskočili dizele.
    Atmosferski benzinci odlicni a dizel jedva da ga imaju u ponudi a u Evropi pre ove hajke oko dizela mislim da je trziste dizela bilo oko 70 % .
    Japanci se dobro prodaju tamo gde je jeftina nafta i gde je dizel sramota.
    (San snova, 23. januar 2019 19:03)

    # Link komentara

  8. @negativni
    Svaka ti čast ovakvu glupost i laž nisam odavno pročitao. Za Ameriku ok ali Evropa gde je prvi Japanac na 19 mestu po prodaji i to Yaris jedna Honda na 93 mestu i ti pričaš o dominaciji?
     (ciga, 23. januar 2019 18:54)

    # Link komentara

  9. Lokal patriotizam. U Nemačkoj, SW i Austriji VW, u Francuskoj Reno ili Pežo, u Italiji Fiat, u Španiji Seat, za jeftinija tržišta Škoda... sve je ovo normalno. Zato u Japanu gde se godišnje proda automobila kao u Nemačkoj, Francuskoj i Italiji zajedno, nigde Evropljana, eventualno VW.
    (Steve Miller, 22. januar 2019 11:05

    Vidi se da slabo putuješ. Nema to nikakve veze sa patriotizmom, već sa beneficijama koje neke zemlje daju za kupovinu domaćeg proizvoda (Nemačka i Japan pre svih). U Italiji dominiraju francuska (dostavna vozila), nemačka i japanska vozila. U Francuskoj japanska. U Britaniji francuska i japanska. U USA, Honda accord je maltene svaki peti auto.
    Prelazim preko 40 hiljada km godišnje, vozeći razne firmine automobile po Evropi. Japanska kola su daleko najbolja trenutno. Bez konkurencije.
    (Negativni, 23. januar 2019 15:43)

    # Link komentara

  10. Oko 50% svih Golfova se kupuje u Nemackoj po principu staro za novo a u tome prednjace firme. U Evropi firme ne kupuje japanske vec evropske automobile, ovo se generacijama ne menja i zato je trend i dalje isti.

    Od 10 najvecih izvoznika u Nemackoj, 4 su iz auto industrije i budite sigurni da ce na sve nacine oni prodaju a posebno izvoz cuvati jer im se cela ekonomija oslanja na to. Francuzi slicno razmisljaju i zato ne cudi da svako kupuje i stiti svoje.

    Auto trziste je veoma zasiceno i to je dobro jer svi m
    oraju da se bore za kupca. Nema potrebe da se ubedjujemo ko zasluzuje prvo mesto na ovoj listi jer tudje auto kompanije nisu Zvezda i Partizan. Probajte sto vise kola i ne obazirite se polarizovane komentare, vec vozite ono sto vas cini srecnim i menjajte kad vam dosadi
    (day, 23. januar 2019 15:09)

    # Link komentara

  11. U poslednjih 6 godina sam 2 nova vozila promenio, oba Japanca, oba benzinca, oba savršena (za moje potrebe, način vožnje i pređenu kilometražu). Ne vidim potrebu da probam nešto drugo, kada su me ta Toyota i ta Mazda u potpunosti zadovoljile. Ne komentarišući kvalitet i cenu ostalih, ako prelazite umerene kilometraže, dobar deo toga u gradu, a ponekad vam je potreban prostran auto udoban i za duži put, sa što manje potrebe za servisom - svaka preporuka za Japance.
    (Tumbarajko, 23. januar 2019 14:36)

    # Link komentara

  12. @Jova
    Ali smatraš da isti taj Srbin mrtav ladan može da kaže da je VW smeće i to se smatra pod ok?
     (ciga, 23. januar 2019 11:44)

    # Link komentara

  13. A ako pogledamo celu planetu, a ne samo deo evrope, onda situacija izgleda ovako:

    1. Renault-Nissan Alliance
    Country of Origin: France, Japan
    Unit Sales: 10.6 million

    2. Volkswagen Group
    Country of Origin: Germany
    Unit Sales: 10.41 million

    3. Toyota Motor
    Country of Origin: Japan
    Unit Sales: 10.12 million

    4. Hyundai/Kia
    Country of Origin: South Korea
    Unit Sales: 7.28 million

    5. General Motors
    Country of Origin: USA
    Unit Sales: 6.88 million

    6. Ford Motor
    Country of Origin: USA
    Unit Sales: 6.25 million

    7. Honda Motor
    Country of Origin: Japan
    Unit Sales: 5.36 million

    8. Fiat-Chrysler
    Country of Origin: Italy, USA
    Unit Sales: 4.86 million

    9. PSA Peugeot-Citroën
    Country of Origin: France
    Unit Sales: 4.16 million

    10. Suzuki
    Country of Origin: Japan
    Unit Sales: 3.15 million

    Ali slažem se sa onima koji tvrde da ove cifre ne znače automatski i kvalitet.
    (Ilija, 23. januar 2019 10:18)

    # Link komentara

  14. Jbt, zatucani balkanci kupili milion Volkswagena.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Iskander, 22. januar 2019 10:10)

    Nista ne brini, ove godine ce kupovati samo Lade, Moskvice i Zaporozce.
    (Dobrosav, 23. januar 2019 10:17)

    # Link komentara

  15. Subaru Legacy 2018, na prednjim podizacima ponosno pise AUTO posto zadnji nemaju tu funkciju. Nekome glupost meni dovoljno da zasmeta i da se zapitam kako je moguce da je vecina evropskih proizvodjaca tu opciju uredno davala pre 15tak godina , a mnogi japanci na ovome skrtare i dan danas. Doduse moram primetiti da se napredovalo, do skora su mnogi imali auto samo na vozackom podizacu :)
     (dirk, 23. januar 2019 09:54)

    # Link komentara

  16. Osim solidnog 4x4 pogona, meni Subaru zaista nije ništa posebno. Vozio sam dve nedelje njihov Legacy u srednjem paketu opreme sa 2.5 motorom od 180ks. Auto je lenj i trom, sa plivajućim upravljanjem. Unutrašnjost je na isti fazon kao i VW, jednostavno, pregledno, rekao bih tu su negde po kvalitetu. Kažu da se ti motori ne kvare ali sam posle pročitao da mu sa 2.500ccm i 180ks u 2016. godini treba preko 9 sekundi do 100. To je očaj. Jedini razlog što sam ga uzeo tada (rent-a-car) je što je bio jeftiniji od bilo kog SUV-a, a trebao mi je 4x4. U Srbiji sam kasnije probao A6 Allroad sa 3.0 motorom - razlika je bukvalno nebo i zemlja u svakom smislu. Ali bukvalno.
     (Reziel, 23. januar 2019 09:33)

    # Link komentara

  17. Da, subaru je sebi obezbedio da udje u sve anale sa svojim boxer dizelom, u GB jedan od pet najgornih automobila svih vremena, a i sam motor je generalno proglašen za jedan od deset najgornih japanskih motora ikada.
    (priprema za radio®, 23. januar 2019 09:10)

    # Link komentara

  18. Ma da, ameri koji prelaze vise nego duplu kolimetrazu od evropljana, su glupi cim voze toliko japanska vozila. Srbin je pametan a vozi polovan auto iz Italije ili Nemacke sa pola miliona predjenih kilometara, i on nadje da prica o kolima, komedija!
    (Jova, 23. januar 2019 08:40)

    # Link komentara

  19. @(rale, 22. januar 2019 23:12)

    Da si samo malo izguglao:

    Pravilno je reći ganc nov, jer varv. ganc znači „posve, potpuno (nov)“, od njem. ganz, „ceo, potpun, čitav, sasvim“.

    Kakav ganz, sta lupas covec :D
    (ssd, 23. januar 2019 08:22)

    # Link komentara

  20. @Mario
    Mario san, izvini nismo te prepoznali da si ti Japanac.
     (ciga, 23. januar 2019 08:05)

    # Link komentara

  21. Kada sam početkom 2017. birao auto, moj prvi izbor je bio Lexus IS. Auto je, sa opremom koju sam izabrao, koštao 44000 EUR. S obzirom da je kupovina bila na lizing, vrednost auta posle 4 godine, odnosno buy-back cena je bila 3500 EUR. Na kraju sam uzeo Passat B8 u istoj ceni, za koga je buy-back opcija bila 12000 EUR posle 4 godine. Dakle, tržište diktira cenu, kao i uvoznik koji daje dobre uslove kupovine. Zato se kod nas voze Nemci, a ne Japanci.
    (Nikola, 23. januar 2019 08:02)

    # Link komentara

  22. Citam komentare i ne mogu da verujem. Znaci oni koji su nam najslicniji mentalitetom a to su Evropljani su po komentarima slaboumnici jer ne znaju da izaberu sta valja.A desetinama godina su isped nas po slobodi medija, demmokratiji, zakonima, obrazovanju. A mi smo experti, japanci pa onda svi drugi. Aman bre ljudi ...
    (Django, 23. januar 2019 07:30)

    # Link komentara

  23. @ Kako da ne


    Pa ja eto bas zivim na Jugu Nmeacke gde su planine...i ne vidim bas nekog Subarua...vecinom Audi Quattro ili BMW sa x-driveom...mada ovde se ulice dobro ciste tako da sami 4x4 pogon nije presudan ....za zimu stara golf 3-ka sa 4x4 i 150 konja i teraj, jeftino, delova svuda :)
    (Night Rider, 23. januar 2019 05:42)

    # Link komentara

  24. Interesantni komentari ali imam utisak da je mali broj komentara koji su zasnovani na iskustvu u voznji odredjenih brendova automobila koji se kritikuju ili pak hvale.Trenutno vozim Subaru Legacy (2017)i mogu rechi da je izuzetno kvalitetan auto.Dodushe preshao sam veoma malu kilometrazu za skoro 2 godine (samo 15000 km kada se prerachuna iz milja)zato shto mi je shkola gde predajem samo 5 minuta voznje od kuche.Za 21 000 dolara koliko sam ga platio (mislim da sam na Subaru web sajt u Srbiji video da za slichni Subaru Legacy cena je oko 32000 evra pa sam se zaista zachudio) to je izuzetno vozilo narochito zbog dveju stvari zbog chega sam ga i kupio...Svaki Subaru ima ugradjen pogon na sva chetiri tochka. Imaju i druge marke ali su to obichno skuplji automobili i treba dodatno platiti. I druga stvar jeste kresh test gde spada medju najbolje automobile u svojoj klasi. Jedna zanimljivost za chitaoce. Subaru Legacy je medju 10 vozila u Americi gde niko nije direktno poginuo u saobrachajnom udesu...Nadam se da mi nije Uzvisheni Bog odredio da ja budem mozda prvi takav sluchaj...Pozdrav svima...Selam...
    (Mustafa Aga, 23. januar 2019 02:15)

    # Link komentara

  25. Ej blesavi narode, nek svako vozi sta hoce, ne moramo biti kopije jedni drugih, ne budimo zaostalo pleme. Narocito ovi sto se svadjaju. Oladite...
    (...malo., 23. januar 2019 01:42)

    # Link komentara

  26. Japanci, Nemci, Koreanci... sve je to postalo konfekcija. U sustini je danas vise stvar u kvalitetu i uspehu marketinga nego u karakteristikama samih vozila. Ali mi sve moramo da zamistifikujemo...
     (govori serbski, 23. januar 2019 01:24)

    # Link komentara

  27. Toyota br. 1 sto se mene tice.
    Vozio sam yarisa 6 godina i prezadovoljan sam bio..???
     (eki, 23. januar 2019 00:43)

    # Link komentara

  28. -Ja- Japancima zavrsna obrada nula ahahhah. Pa ti pojma sa zivotom nemas. Normalno da u Evropi prednjace evropski proizvodjaci pre svega i zato sto je takva politika itu su i carine za japanska kola i samim tim su skuplja od evropskih ....u Francuskoj su najprodavaniji Pezo,reno,Citroen...u italiji Fiat....sve je to normalno. VW prosecan auto sa vrhunskim marketingom i to je to.
    (Atreides, 23. januar 2019 00:27)

    # Link komentara

  29. Ko normalan pored Nijemca kupuje Japanca i kojeg to? Jedino što sliči na nešto je Mazda, ali je ponuda motora smiješna, Honda propast, Toyotu bolje da ne komentiram i ostane još Nissan. Svaki taj japanski proizvođač ima po jednog konkurentnog modela, Mazda 3, Suzuki Swift, Toyota RAV4, Honda CRV i Nissan Qashqai, ostalo je zanemarivo. I sad to uspoređivati s njemačkom trojkom i VW grupom. Nijemci toliko dominiraju automobilskom industrijom da imam osjećaj da njima pripada sva budućnost, jednostavno razbijaju konkurenciju na svim nivoima.
     (dugave, 22. januar 2019 23:47)

    # Link komentara

  30. Uzdizanje Japanaca je smiješno, centar autoindustrije je Njemačka, sve što je bitno za aute je njemački proizvod i dizel i benzinski motor i vankel i turbo i svi mogući sigurnosni sistemi počevši s ABSom. Nijemci postavljaju standarde, ostali kopiraju, a pogotovo Japanci, cijela ta istočnjačka civilizacija nije podarila čovječanstvu ništa novo osim kopiranja postojećeg.
     (dugave, 22. januar 2019 23:33)

    # Link komentara

  31. @Night Rider
    Kreni da se penjes na bilo kojoj planini u toj Nemackoj, Francuskoj, Svajcarskoj, Austriji, svaki drugi auto je Subaru. Subaru kupujes zbog potrebe, a to je kvalitet i 4x4 pogon jer logicno, teren gde zivis i gde se kreces je hladniji sa vise snega. Subaru ne kupujes zbog značke, vec zbog onoga sto on nudi, a nudi ti sigurnost na svakom terenu vise nego bilo koji nemac. Poz
    (kako da ne, 22. januar 2019 23:31)

    # Link komentara

  32. A najbolji su mi ovi strucnjaci genijalci sto u komentarima pisu gLanc nov umesto ganz nov
     (rale, 22. januar 2019 23:12)

    # Link komentara

  33. Za iste pare bolji je japanski od nemackog auta o francukog pogotovo. Medjutim ogroman broj ljudi u Nemackoj i Fr rade u auto industriji i imaju popust na vozila a japanci u Evropu imaju i neke takse. Inace koliko para koliko muzike, japanski su zaista najbolji.
    (Sale, 22. januar 2019 23:04)

    # Link komentara

  34. Bio igrom slučaja 2 nedelje u Istambulu, opet igrom slucaja vozio se njihovim taksi prevozom. Znaci nema golfa, nema audija, nema skode, nema seata. Samo Hyundai, Fiat, Reno, što daje sliku kvaliteta. Ovi nabrojani su ne uništivi i ne nadjebivi. Golfa vozis 200-300.000 km, ali ne po gradu, jesu pouzdani ali bajo samo autoput i redovan servis gde ti se napiju krvi. A kod ostalih , nema servisa, samo gorivo, ni ulje ne sipati bez preke potrebe... Cepanje na kvacilu, uzbrdo, nizbrdo, ocesi ovamo, onamo, niko se ne nervira. A kod vw, nedo bog da te opizdi neki mamlaz u blatobran, ode poluosovina, glavcina, ma haos.
     (Goran, 22. januar 2019 21:47)

    # Link komentara

  35. Dva najprodavanija suv-a na svetu su rav 4 i nisan kaškai. Činjenica. Neupućeni Evropljani slobodno proverite. U odnosu cene i kvaliteta Japanci su neprikosnoveni.
     (Mario, 22. januar 2019 20:38)

    # Link komentara

  36. To će se teško promeniti jer se dosta ljudi pri kupovini oslanja na priču od usta do usta i stereotipe. Tačno se "zna" koji je neuništiv, koji prelazi milion km glat, koji ima loš trap, kojem su skupi delovi, kojem je servis papren, za kojeg nema polovnih delova ni mnogo servisa itd itd. Krdo više veruje članovima krda nego tv spotovima ili recenzijama novinara.
    (Nikola, 22. januar 2019 20:30)

    # Link komentara

  37. Ili da prikazem plasticno... jednostavnije... kad sam bio samac, kad mi potrosnna i odrzavanje...i prostor i prtljaznik..m nisu bili bitni... Alfa je bila auto koji jr ispunjavao moje zelje... zvuk...snaga...dizajn... alternativa...

    Sad...nekih 10 godina kasnjje....kad se prioriteti presaltaju na porodicu... vrlo rado bih investirao u Skodu Superb ili Passata B8... a Alfu imao u vidu neke polovne 33...

    E to je trziste 99%.
    (cosmo, 22. januar 2019 20:24)

    # Link komentara

  38. Meni je nerazumljiva isključivost u komentarisanju. Tržište je najbolji pokazatelj.

    Imao sam Alfu 147 dugo i zaljubljenik sam u taj brend. Ali, da kažem da je VW loš auto, samo zato što "sam na drugoj strani"... ne mogu... vozio sam u to vrijeme često službeni Golf 5 i Octaviju 2... nijedan nije imao neki posebnu karakteristiku, ali su u svemu bili dovoljno dobri i kao paket... odlican auto... mnogo upotrebljiviji od Alfe...koja je auto ekstrema...i dobrih i losih... jednostavno, 90% ljidi auto kupuje iz perspwktive upotrebljivosti i tu je VW odlicno rjesenje... odradjuje sav posao koji pred njega stavis solidno... Skoda posebno. Preostalih 10% ljudi kupuje specificne brendove i nikad Alfa ne moze biti (ili slicno) na vrhu... jer onda i ne bi bila Alfa..vec mainstream.

    Sad vozim dugo Clio 4 i Reno je slican paket kao VW...malo manjeg kvalitrta ali i cijene... i sasvim dobar auto za razum ispred neke egzotike...
    (cosmo, 22. januar 2019 20:20)

    # Link komentara

  39. Subaru vam je u USA isto sto i Suzuki u Evropi. Najjeftinija moguca varijanta da udjete u japansko vozilo. Prelaze puno kilometara ali kvalitet enterijera i ugodjaj u voznji kao jugo florida.
    (Usa, 22. januar 2019 20:18)

    # Link komentara

  40. @coki 

    A ti voziš glanc novi infinity I to u full opremi? 
    Ili ružnu corollu staru 15 godina?
    (asd, 22. januar 2019 17:09)

    Vozim nov Fiat. Pre toga MB E klasu, Reno, Audi itd. Nikada nisam imao niti jedan japanski automobil, ali se ne kunem ni u jedan! Najlepše sam se navozao sa Mercedesom, ali ni njega nisam ja napravio, već samo kupio! Nisam rob predmeta, naročito ne telefona i automobila! Ne volim Fiat, ali sam ga kupio iz praktičnih razloga i za 4 godine, s njim prešao 140 hiljada km bez kvarova! Nedavno sam vozio VW Pasat i prilično sam razočaran. Auto te klase i veličine, a neudobniji i tvrdji od Fiata 500L! Svaka čast na broju prodatih vozila, ali nikako ne vidim, kakve to veze ima sa vama koji to vozite?! Čestitke Nemcima!
     (coki, 22. januar 2019 20:11)

    # Link komentara

  41. Evo ja kao buduci kupac auta B segmanta da kazem nesto.Iskreno tri automobila su mi se svidela u startu, ne ulazim u cenu, jer su svi otrpilike egal.Evo br.1-Fiesta; br.2-Klio; br.3-VW Polo. Najverovatnije cu se ipak odluciti za VW Polo-a.Zluradi tipovi imaju obicaj da kazu da ljudi kupuju auto a gledaju kako ce ga prodati.Pa naravno, necu voziti auto do smrti i treba gledati koji ces auto jednog dana pre-lakse prodati.Kiju,Hundaji ili ove malo skuplje automobile (Lanče, Alfe, Mini-je itd) teze prodajes nego gore pomenute.Verovatno je i to razlog ove ankete o prodaji novih automobila i zasto je VW prvi pa onda Renault i onda ostali.
    (dex, 22. januar 2019 18:51)

    # Link komentara

  42. Znaju ljudi sta je dobro !
     (Das Auto, 22. januar 2019 18:42)

    # Link komentara

  43. Subaru se posebno dobro pokazao sa boxer-dizelom. Tacno svi prodati u Nemackoj su vec na otpadu. Odlican auto! JAPANSKI! 99% ljudi u Srbiji ga nije ni videlo a kamoli vozilo ali znaju da je najbolji.(Viks, 22. januar 2019 17:26)
    Viks. Uvek kas se spomene Subaru potegne se taj Boxer Dizel koji je prodan u stotinjak komada za razliku od VW koji preodao milione krseva. Ja jos uvek vozim 2000 Forestera, trula visnja. Poceo da mi rdja posto ovde u Severnoj Americi bacaju so nemilice ali mogu sam to da iskrpim. MASINA je NEUNISTIVA i jos uvek potrosnja ista kao prvoga dana 28milja na galon (2500cc)...
    Inace mi gastarbrateri nostalgicno posecujemo Srpske web stranice svakodnevno i delimo nasa pozitivna/negativna iskustva.
    (iMarko, 22. januar 2019 18:33)

    # Link komentara

  44. Subaru je toliko dobar da ja evo za cetiri godine u Nemackoj sam video tri auta.. I sam vozim sivik i hteo sam da kupim Subaru ali ljudi nova Impreza prodaje se sa 1.6 motorom, 115ks , CVT menjacom u nekom pocetnom paketu za 19000?? Jel oni misle da su Evropljani glupi?
    (Night Rider, 22. januar 2019 17:57)

    # Link komentara

  45. Evropski automobili se voze u Evropi. U ostatku sveta ima Mercedesa, BMW i Audi ali u zanemarljivim kolicinama.
    (VODOLIJA, 22. januar 2019 17:50)

    # Link komentara

  46. @coki
    Ovi ostali komentatori verovatno prave Toyote i Honde pretpostavljam?
     (mali, 22. januar 2019 17:50)

    # Link komentara

  47. @rade
    Kao što su se i Evropljani uzbudili zbog Japanca, osim ovih naših što misle da su Azijati.
     (mrsoje, 22. januar 2019 17:48)

    # Link komentara

  48. Subaru se posebno dobro pokazao sa boxer-dizelom. Tacno svi prodati u Nemackoj su vec na otpadu. Odlican auto! JAPANSKI! 99% ljudi u Srbiji ga nije ni videlo a kamoli vozilo ali znaju da je najbolji.
    (Viks, 22. januar 2019 17:28)

    # Link komentara

  49. Subaru se posebno dobro pokazao sa boxer-dizelom. Tacno svi prodati u Nemackoj su vec na otpadu. Odlican auto! JAPANSKI! 99% ljudi u Srbiji ga nije ni videlo a kamoli vozilo ali znaju da je najbolji.
    (Viks, 22. januar 2019 17:26)

    # Link komentara

  50. "Купити Голфа поред Хонде Сивик или Тојоте Корола је за... посматрање.
    (Жарко, 22. januar 2019 15:43)"

    Razumem za Civic da ovo kažeš, ali Corolla, osim reputacije da se malo kvari, nema ništa više da ponudi. Ružan auto do iznemoglosti i spolja, a pogotovo unutra gde dominira jeftina sjajna plastika...
     (knowone, 22. januar 2019 17:20)

    # Link komentara

  51. @coki

    A ti voziš glanc novi infinity I to u full opremi?
    Ili ružnu corollu staru 15 godina?
     (asd, 22. januar 2019 17:09)

    # Link komentara

  52. Toyota sektaši hahahahaha
     (asd, 22. januar 2019 17:07)

    # Link komentara

  53. Vozio sam Toyotu Yaris u Beogradu pa Hondu Civic u Americi i trenutno BMW X1.
    Otprilike menjam na tri godine vozila.
    Za to vreme ni jedan normalan se neće pokvariti ili bilo šta. Jedine brige su mi udobnost, stil i karakteristike vožnje.

    Ne moram da objašnjavam kako se vozi BMW u odnosu na Japance...



    Svaka cast Japancima u pouzdanosti, ali BMW je space shuttle za njih u voznim performansama.
    (starmo, 22. januar 2019 17:06)

    # Link komentara

  54. mi sve okrenemo na svadju, a stvar je prosta. kad si u rimu budi rimljanin. japanska auta u americi su na cijeni, tojote i honde prednjace u drzanju vrijednosti. vw koji se prodaje u americi se pravi u meksiku i nije to taj isti njemacki kvalitet. isto kao i ford, americki ford je kanta, rupa bez dna nekad bio (ne znam sad) sto se tice popravke...ameri puno prelaze i za vecinu obicnih smrtnika koji voze djecu po treninzima i utakmicama, voze se na posao svakodnevno... kvalitet uz pristupacnu cijenu je najvazniji.
     (jo, 22. januar 2019 16:46)

    # Link komentara

  55. I eto,posle krajnje nebitnih,za nas,podataka o prodaji u USA dođosmo do podataka vezanih za Evropu (doduše nepotpunih ali nema veze).I evo u ovom trenutku 57 komentara gde se srpski vozači (uglavnom) čude ko to kupuje bilo koji VW proizvod.Odgovor je jednostavan,nove automobile uglavnom kupuju oni koji imaju para za iste.Do sada sam kupio 3 nova automobila a ukupno sam ih posedovao 11.Svaki novi automobil je kupljen isključivo kada je porodična finansijska situacija to dozvoljavala,među tim automobilima je bio i jedan VW.Dobio sam dobru ponudu,vozio sam ga 4 godine i jako dobro prodao posle toga.Zar to nije dobra preporuka?Naravno,moglo se desiti da imam problema sa tim autom kao što se desilo sa jednim drugim novim automobilom koji sam posedovao ali se nije desilo.Da li ću opet kupiti VW,nemam pojma stvarno,ali nemam ni jedan razlog da to ne uradim opet ako budemo imali para za tako nešto.Jedini savet je da se čovek vodi svojim iskustvima i svojim osećajima.Znaš da voliš Toyotu,pa kupuj samo to,nema problema,dobri su to automobili,ali nemoj bre smarati ostale...
     (Batica, 22. januar 2019 16:39)

    # Link komentara

  56. Naravno da se japanci ne prodaju u Evropi, tj prodaju se jako slabo. Evropa je prestonica kulture. Ljudi koji su stvorili Veneciju, Firencu, Akropolj, otvorili Luvr, napravili Ajfelov toranj, tesko mogu da prihvate bezlican dizajn i proizvod. Ili je tacno ovo sto sam napisao ili je tih milion i kusur VW otišlo u Bosnu. Pa vi sas vidite sta od toga.
    (Gross, 22. januar 2019 16:31)

    # Link komentara

  57. Devojka moze da bude sa sela a auto...mora da je iz Nemacke?
     (Aca, 22. januar 2019 16:02)

    # Link komentara

  58. VW, Sitroen, Fiat bolji od SUBARUa? Smesno.
    Japanci nemaju interes za protekcionisticko Evropsko trziste.
    (Ostoja, 22. januar 2019 15:54)

    # Link komentara

  59. Sta bi sa mrziteljima vw grupacije. Pozdrav za azijate..
     (Golf, 22. januar 2019 15:53)

    # Link komentara

  60. JAPANCI su se vidim jako uzbudili. Evropski automobili se prodaju u evropi i prakticno nigde vise. Na primer 3% u Americi, to je malte ne statisticka greska. Japanci pokrivaju ostatak sveta. A Koreanci se prikljucuju.
    (rade, 22. januar 2019 15:48)

    # Link komentara

  61. Kupuju folcvagen jer neznaju da postoji i bolje.
     (Lone, 22. januar 2019 15:45)

    # Link komentara

  62. Купити Голфа поред Хонде Сивик или Тојоте Корола је за... посматрање.
     (Жарко, 22. januar 2019 15:43)

    # Link komentara

  63. Cumu sluze ove analize ??? 
    I svinjsko meso je, recimo, najprodavanije u Srbiji, a daleko od toga da je najbolje.. sta nam to govori... bas nista. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Argentto, 22. januar 2019 10:04) 

    E da sam juče umro ne bi stigao da pročitam ovako nešto glupo!!!

    Pa koje je to meso bolje od svinjskog?
    Koje to pečenje ima tako hrskavu a sočnu kožuricu ko svinjsko,koje lepše cvrči na tiganju od svinjskog,koje to meso lepše zamiriše na roštilju od svinjskog.
    Evo priznajem da nije za supu ali pečenog,prženog,na roštilju ili sušenog mesa od svinjakog NEMA !!!
     (gojko, 22. januar 2019 15:37)

    # Link komentara

  64. Dosta BRE više po "pljuvanju" po Nemcima, na prvom mestu VW. Oduvek su bili broj 1, a ostali su se trudili da ih stignu. Kada izadje Golf 8, garantujem da će biti proglašen za najboljeg u klasi. Tako je oduvek.
    (Milos, 22. januar 2019 11:59)

    Naravno da ce ,, Volkswagen Zeitung" odnosno,, Auto Bild" da ga proglasi najboljem u klasi, a I ADAC.

    Postoji jedan citat koji u prevodu zvuci otprilike ovako:

    ,, jedan covek je inteligentno bice, puno ljudi je masa za manipulacije,"
    NE bas tako Ali Sam pokusao da ostanem pristojan
     (basler, 22. januar 2019 15:34)

    # Link komentara

  65. @Over and Out
    Da li je moguce da nisi u stanju da napises makar jedan normalan komentar i iole pametan ?
    (Kimi,ali ne Raikonen, 22. januar 2019 15:30)

    # Link komentara

  66. Vozio sam Toyotu Yaris u Beogradu pa Hondu Civic u Americi i trenutno BMW X1.
    Otprilike menjam na tri godine vozila.
    Za to vreme ni jedan normalan se neće pokvariti ili bilo šta. Jedine brige su mi udobnost, stil i karakteristike vožnje.

    Ne moram da objašnjavam kako se vozi BMW u odnosu na Japance...
     (Maksim & Divizija, 22. januar 2019 15:30)

    # Link komentara

  67. Au, kakva napeta atmosfera! Pa vi ko da pravite te folcvagene, a ne samo vozite, i to polovne, istrosene!
     (coki, 22. januar 2019 15:30)

    # Link komentara

  68. Ne znam tačnan odnosu i verovatno ću lupiti ali recimo da se u Srbiji na svakih 10 novih VW proda 1 Japanac.
    Kod polovnih vozila je verovatno odnos da se na 100 VW uvezenih vozila uveze 1 Japanac.

    Ali po ovim komentarima čovek bi pomislio da se kod nas voze samo Japanci a da tu i tamo zaluta po neki VW model ali i njegov vlasnik se brzo pokaje što ga je kupio pa brže bolje dođe da ostavi komentar i obeća da će mu sledeći auto naravno biti Japanac.

    Šta drugo napisati sem da su vlasnici VW zadovoljni svojim vozilom i ne cimaju se previše oko pisanja komentara tu i tamo odgovore nekom kompleksašu koji sve zna a ima mokre snove kad vidi novog Golfa ili Pasata.
    Za razliku od njih vlasnike Japanaca drmaju takvi kompleksi i takva ostrašćenost da to nije zabeleženo ni u navijačkom ili političkom prepucavanju sa suparnicima.
     (33 33, 22. januar 2019 15:16)

    # Link komentara

  69. Radim za japansku firmu u Holandiji. Znate sta njihovi radnici ovdje voze? Njemacka auta. Ni jedan jedini japanac. VW, Audi i BMW im je omiljeni.
    (Glengeglach, 22. januar 2019 15:04)

    # Link komentara

  70. U kojoj dubiozi moras biti da napises da je VW smece? Hahahaha Ovde je potrebno kolektivno lecenje.

    Ja japanca nikada ne bih vozio jer im je zavrsna obrada nula, tanak lim i plastika u enterijeru. Pa eto necu napisati da je smece jer nije realno. Odlicni su to automobili ali svako ima pravo na izbor.
    Vozim BMW a ne VW cisto da pojasnim.
    (Ja, 22. januar 2019 14:45)

    # Link komentara

  71. @joja Kakav crni kvalitet u Americi, najbitnije je da je sto veci (a ima i smisli jer su im porodice velike i malo gojazne).
     (vrh drzave nam je tezak 1000 god robije, 22. januar 2019 14:42)

    # Link komentara

  72. Ne znam kako neko može kupiti vw...
    (Tuco Benedicto Pacifico, 22. januar 2019 09:58)

    Lepo, odes u salon, izvadis karticu, platis, sednes i odes!
    Ne znam kako neko moze da napise ovako glup komentar!
     (vrh drzave nam je tezak 1000 god robije, 22. januar 2019 14:41)

    # Link komentara

  73. Kada nam ekseri vire iz glave, niko u svetu ne luduje za Golfom samo mi i...ti
    (besni, 22. januar 2019 12:24)

    Da bre, mi idioti i ovih milion i kusur koji su kupili NOVOG golfa! Valjda ti jedan, koji si popio svu pamet sveta i (verovatno) vozis nekog praistorijsko polovnjaka znas bolje!
     (vrh drzave nam je tezak 1000 god robije, 22. januar 2019 14:36)

    # Link komentara

  74. Uspeh VW i ovakva prodaja u Evropi se temelji na konzumentima i mentalnom sklopu gradjana bivših komunističkih zemalja (uključujuću i pokojnu SFRJ) + Turska za koje je i dalje posedovanje VW sinonim za uspeh. "Prelilo" se stanovništvo iz Varšavskog pakta u NATO pakt željno svega i svačega i prilikom povratka u zavičaj ako ne dodješ sa kolima marke VW, Auto-Union, BMW ili Mercedes, onda nisi uspeo u Zapadnoj Evropi. To je jedna vrsta Pavlovljevog reflexa, kupovina ovih marki automobila, koja se prenosi porodično sa generacije oca na generaciju sina emigranata, vrsta gastajbarterskog bluza ili sevdalinke (kako ko više voli) kojom se na auto putu dok voziš i dok prolaziš nepostojeće granice od mesta zaposlenja do mesta rodjenja jednom godišnje prisećaš svega teškog što si prošao u decenijskom arbajtu, ali ti nije žao jer voziš, jezdiš rodnoj kući u Nemačkom premijum automobilu!
    (Over And Out, 22. januar 2019 14:32)

    # Link komentara

  75. ja zivim 25 godina u sjevernoj americi, nikad nijedan nejapanski auto nisam vozio. i nikad nijedan veci kvar na autu nisam imao, a vozao auta i do 300 hiljada km. nikad nisam stao pored puta zbog kvara. imam para da kupim audija ili bmw, i jako mi se svidjaju, znam da su odlicna i lijepa auta, ali mi nebi nikad palo na pamet da ih kupim, osim da dobijem na lotu jedno 20 miliona. ne treba mi da mi se neko divi, nego mi treba pouzdan automobil koji me nikad nece iznevjeriti, koji pristojno trosi i mkzw da povuce kad se ukljucijem na auto put pored nekgo slepera koji ide 120. to je to!
     (jo, 22. januar 2019 14:28)

    # Link komentara

  76. Cumu sluze ove analize ???
    I svinjsko meso je, recimo, najprodavanije u Srbiji, a daleko od toga da je najbolje.. sta nam to govori... bas nista.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Argentto, 22. januar 2019 10:04)
    A ko kaže da nije najbolje? Jesi probao vruće pecenje? jesi probao vešalicu? kobasicu sremsku, kulen?
    (E, 22. januar 2019 14:16)

    # Link komentara

  77. @goxy Raste prodaja renoa i pezoa zato sto naj vise ima srednje i nize platezne moci stanovnistva a svako gleda sto novije da kupi i tu francuzi dobijaju bitku sto ne znaci da su kvalitetni,nemacka vozila su jos 2000god imali opremu i kvalitet koji vecina francuzkih modela ni do 2014god nisu imali a dan danas je npr. skuplji mercedes c200 iz 2002 nego pezo 307 i 407 ili pikasa iz 2007-2010 a zbog cega...zbog imena malo sutra,sedi i u jedan pa u drugi probaj pa presudi ali da ne gledas godiste rekao bi da je obrnuta situacija..
     (sale, 22. januar 2019 14:15)

    # Link komentara

  78. niko ne moze osporiti kvalitet vw vozila u smislu eksplatacije i dugotrajnosti ali isto tako neki posebni kvalitet unutrasnjosti,plastike i sedista nema ali doduse da je kvalitetno bilo bi i skuplje (audi) tako da trziste digtira prodaja i potraznja,italijani tonu isto ko i dacija jer oni nemaju do duse neke mehanicke problema ali enterijer i ostale sitnice brzo propadaju(elektronika) i imamo slucaj da polovan tipa fijat stilo istog godista ko golf 5 vredi duplo manje a isto tako audi,bmw i mercedes vrede vise i ako su stariji i vise od 5godina a sta mislite zbog cega..

    primera radi mobilni tel ajde samsung ali cime se huavej probio i kako opstaje..jednostavno ne mozes kupce z....i ustvari mozes jedan put i vise ne...
     (sale, 22. januar 2019 14:04)

    # Link komentara

  79. Molim one koji napadaju Coca Colu da imaju u vidu da se radi o najboljem piću ikad proizvedenom. Da li je zdrava, koga briga.
     (Časlav, 22. januar 2019 13:56)

    # Link komentara

  80. @loki
    Evo ja kao pojedinac sam se sve ojeo od znatiželje kakvo je auto tržište u Mijanmaru, a i njihova mreža puteva.
     (mrsoje, 22. januar 2019 13:47)

    # Link komentara

  81. Evropa osim Srbije, ovde ubedljivo vladaju Japanci što vidimo na ovim stranicama, na ulici baš i ne ali nema veze.Za godinu dve će ih i Koreanci izbaciti iz prvih deset.
     (ciga, 22. januar 2019 13:37)

    # Link komentara

  82. Ljudi kupuju ono sto mogu da plate i ono u sta ih marketing ubedi da je dobro.
     (Ende, 22. januar 2019 13:35)

    # Link komentara

  83. Stvarno neverovatno sta je sa mozgovima :) Ne mogu da shvatim da vecina strucnjaka i velikih poznavaoca cak i na ovaj podatak uporno pokusava da pronadje "logicno objasnjenje" kako i zasto je VW najprodavaniji.
    Istina je jedna , trziste na kraju cele price odreaguje na nesto sto je kvalitetno ili nekvalitetno. Prosto je neverovatno da VW vec 30 god od golfa 2 dozivljava ekspanizju u svakom pogledu, da su takvi prevaranti kao sto vecina strucnih lica sa ovog portala zakljucuje, da li bi im trziste to oprostilo ? Nema sanse, pojela bi ih konkurencija, kao polovnjaci ne bi vredeli koliko vrede i kod nas i u inostranstvu , u sustini ne bi mogli tako da imaju progres .
    Pogledajte sta se desilo celokupnoj britanskoj auto ondustriji ( Morris, Hillman, Austin, Rover, Sumbeam... u sustini celokupan British Leyland, sve propalo) , sta se desava italijanima... nije to slucajno, nesto tu nije kako treba zato i idu silaznom putanjom, jednostavno ne mogu da se izbore na trzistu. Nemilosrdno nema prastanja . Golf MK 8 ce sigurno godinama biti najprodavaniji model u Evropi, ponovo taj Golf :)
     (dirk, 22. januar 2019 13:16)

    # Link komentara

  84. Prosto mi neverovatno da ljudi kupuju vw i ford! Deluje totalno apstraktno!
    (Makki, 22. januar 2019 13:14)

    # Link komentara

  85. Meni je još interesantnije kada se posmatra po grupama:
    VW grupa (VW, Škoda, Audi) je prodala 3.6 miliona,
    PSA grupa (Pežo, Sitroen, Opel) 2,5 miliona,
    Reno grupa (Reno, Nisan, Dačija): 2,1 miliona
    (Bojan, 22. januar 2019 12:43)

    # Link komentara

  86. Ja trenutno vozim golf 7 (2013.) prešao sa njim 240.000 i CR-V 2018. još ni 10.000. Sa golfom nikakvih problema nisam imao, veliki servis uradjen na 210.000 za 65.000 rsd i to je sve osim redovnih servisa. Mogu da kažem da sam zadovoljan i udobnošću i potrošnjom (1.6 tdi, 105 ks, prosečno 6 litara). Jedino sto je dosadan enterijer, pa kad još dodamo da je sivi karavan... Japanca sam sad prvi put kupio i prešao sam nedovoljno za iole ozbiljniju analizu, ali sam iznenadjen voznim karakteristikama jer to nisam očekivao od SUV-a (takodje prvi put vozim). Utisak je da su kod Honde odlični materijali unutra, osim sedišta za koja ćemo videti kako će se pokazati. Menjač je čini mi se, vrhunski. Eto, čisto malo da doprinesem, jer je izgleda na b92 najveća borba vw vs japanci.
    (Petar, 22. januar 2019 12:31)

    # Link komentara

  87. Kada nam ekseri vire iz glave, niko u svetu ne luduje za Golfom samo mi i...ti
     (besni, 22. januar 2019 12:24)

    # Link komentara

  88. VW I Volvo se ne mogu porediti.
    Volvo je bolji jedno 4 puta.
     (Bosanac, 22. januar 2019 12:21)

    # Link komentara

  89. Dosta BRE više po "pljuvanju" po Nemcima, na prvom mestu VW. Oduvek su bili broj 1, a ostali su se trudili da ih stignu. Kada izadje Golf 8, garantujem da će biti proglašen za najboljeg u klasi. Tako je oduvek.
     (Milos, 22. januar 2019 11:59)

    # Link komentara

  90. U Aziji su japanci (Toyota) i koreanci (Hyndai) nesto se najcesce vidja. Evropski automobili su uglavnom visoke klase Mercedes i BMW. U Japanu je prica posebna posto oni imaju onu svoju klasu K-car koji cine vecinu automobila barem u gradovima.
     (Mr M, 22. januar 2019 11:54)

    # Link komentara

  91. Znaci uzas, ne verujem koji su Balkanci ovi Evropljani.
    (Kris kros kontra, 22. januar 2019 11:50)

    # Link komentara

  92. Kad Toyota na nekom trzistu udje u prvih 10 ondaje vise niko ne izbaci. Za 5-7godina bice prva i u Evropi.
     (Ivan, 22. januar 2019 11:45)

    # Link komentara

  93. I Coca Cola je najpopularnije piće, a koliko je kvalitetna prosudite sami...
    (Popularnost, 22. januar 2019 10:54)

    Coca-Cola jeste kvalitetno piće.... pravo pitanje je koliko je zdravo odnosno štetno za organizam....ali za taj tip pića kada se uporedi sa ostalim sokovima tog tipa poput Apa Cole, Dumil Cole jeste kvalitetno, možemo polemisati, mada više stohastički jer labaratorijske analize nemamo, oko toga da li je kvalitenije od Pepsija, Cocte i sl. ali sve u svemu omašili ste poentu.
    (Bane, 22. januar 2019 11:44)

    # Link komentara

  94. Ovaj podatak od 890000 prodatih Opela je zapravo i ukupna prodaja Opela u svetu,steta sto nisu zastupljeni u drugim delovima sveta.Cini mi se da se opel jos samo prodaje u Emiratima,Juznoafrickoj republici i Egiptu.
     (insajder, 22. januar 2019 11:42)

    # Link komentara

  95. Da se i Srbo malo obraduje, najzad i neka lepa vest za njega.
     (Made in Švabo, Srbo likes it., 22. januar 2019 11:39)

    # Link komentara

  96. Evo malo naši ljudi da shvate koliko je malo evropsko tržište. Na ovoj listi samo su prva četiri prodali više automobila nego što je toyota prodala rav4 u celom svetu. Znači to je samo jedan model. Ograničenost pojedinaca je neverovatna jer kažu šta nas briga šta toyota prodaje van evrope kao da van evrope nema puteva ili važe neka druga pravila. VW sektaši nikada neće shvatiti dok sami ne kupe i ne probaju, kako to izgleda da auto teraš kod majstora samo na redovan servis. Meni je na aurisu za 9 godina i skoro 190.000 otišao samo homokinetički. Taj auto se vozi samo po beogradu, po rupama, ivičnjacima, ležećim itd itd, sa možda 10% otvorenog puta. Ko proba japanca prosto mu se ne manja auto jer mu se na bacaju pare na beskrajne popravke...
    (loki, 22. januar 2019 11:25)

    # Link komentara

  97. Folcvagen prvi? Precenjeno, nepouzdano, sa dosadnim dizajnom, ali preVWara ima svoje vernike (ne samo kupce) pa je zato velika prodaja.
    (vozač demokrata, 22. januar 2019 11:23)

    # Link komentara

  98. Golf2 disel najbolji auto koji je dosad napravljen na svetu.Slazem se sa time u potpunosti sa balkancima ,ali sta je bilo posle samo sljam od Germani i France automobili vise su uzeli para na rezervne delove nego na prodaju auta znam po sebi kolko sam se put opekao Audi,Golf6,Mercedes,Ford,Citroen sam vozio i svakih par meseci ja u garazu.Iznenada kupih Hondu city i odusevi se sa kvalitetom i pouzdanosti za Hondom i Lexus sledeci auto ponovo Japanac
    (Pers, 22. januar 2019 11:17)

    # Link komentara

  99. Redakcijo, kad hoćete nešto da kažete, trebali bi biti precizniji... Šta se podrazumeva pod pojmom EVROPA u kontekstu ovog teksta? (Rusija da/ne... Ukraina da/ne, Turska?....) sve su to nisu mala tražišta sa svojim specifikama koja mogu bitno utiču na ukupan rezultat

    Redakcija:

    U pravu ste, dopunili smo tekst traženom informacijom. U statistiku nisu uključena tržišta Rusije, Ukrajine i Turske.

    Pozdrav
    (pitanje, 22. januar 2019 11:15)

    # Link komentara

  100. Evo nađoh prodaju za Japan: Godišnje se proda oko 5,5 - 6 miliona automobila, na prvih 11 mesta su Japanski proizvođači, VW drži skoro 1% tržišta. Toyota prednjači sa oko 1,5 miliona automobila. Pričamo samo o Japanu.
    (Steve Miller, 22. januar 2019 11:14)

    # Link komentara

  101. @Opet ne bi bili prvi al realno treba računati Reno+Dačija.

    Ok, moze i tako kako si napisao, ali onda mora i

    Volkswagen + Audi + Skoda + SEAT + Porsche + Bentley + Lamborghini + MAN

    Verovatno sam nesto i ispustio.

    Moze?
    (Frank Vercauteren, 22. januar 2019 11:09)

    # Link komentara

  102. Ništa novo, Nemci kupuju nemačko, Francuzi francusko, uz izuzetke koji su više prakticni a manje patriote ili bolje receno "sirotinja".
    (Sedera, 22. januar 2019 09:44)

    A kad dodas cinjenicu da su u tim zemljama javni sektori 50% BDPa sve je jasno.
     (Baxuz, 22. januar 2019 11:05)

    # Link komentara

  103. Lokal patriotizam. U Nemačkoj, SW i Austriji VW, u Francuskoj Reno ili Pežo, u Italiji Fiat, u Španiji Seat, za jeftinija tržišta Škoda... sve je ovo normalno. Zato u Japanu gde se godišnje proda automobila kao u Nemačkoj, Francuskoj i Italiji zajedno, nigde Evropljana, eventualno VW.
    (Steve Miller, 22. januar 2019 11:05)

    # Link komentara

  104. I Coca Cola je najpopularnije piće, a koliko je kvalitetna prosudite sami...
    (Popularnost, 22. januar 2019 10:54)

    # Link komentara

  105. Kako se Reno propeo u vrh prodaje je neverovatno! A tek ona vest da je ta grupacija Reno-Nissan-Dacija-Mitsubishi najveca na svetu. Nekako se francuzi iscupase iz sigurne propasti u auto industriji.
    (Vivo, 22. januar 2019 10:51)

    # Link komentara

  106. (Sedera, 22. januar 2019 09:44)
    "Ništa novo, Nemci kupuju nemačko, Francuzi francusko, uz izuzetke koji su više prakticni a manje patriote ili bolje receno "sirotinja"."

    Baš tako. Zeto je i u Španiji najprodavaniji Seat. A u Italiji je najprodavaniji Fiat ( pri čemu medju 50 najprodavanijih modela u prošloj godini npr. nema nijedne škode i ne verujem da bi ni "Auto Čačak" tamo uspeo da promeni situaciju ).
    Sve je to (uglavnom) samo pitanje "patriotizma". I veličine i snage tržišta na koje se taj "patriotizam" odnosi.
    (moron, 22. januar 2019 10:51)

    # Link komentara

  107. Sta se evropljani razumeju u kola. Japanci daleko najkvalitetniji. Bas Nemac i Francuz znaju napraviti nesto. Tojota zakon.
     (Terar, 22. januar 2019 10:32)

    # Link komentara

  108. Cumu sluze ove analize ???I svinjsko meso je, recimo, najprodavanije u Srbiji, a daleko od toga da je najbolje.. sta nam to govori... bas nista.
    (Argentto, 22. januar 2019 10:04)... zelis da kazes da dominacija Japanaca u USA ne znaci nista? Ili si nesto drugo hteo da naglasis?:) cudan smo mi narod, bukvalno oko svega mozemo da napravimo klanove i separatizam!
    (Metropola, 22. januar 2019 10:31)

    # Link komentara

  109. Svaka cast.
     (C i n i k, 22. januar 2019 10:27)

    # Link komentara

  110. Ne znam kako neko može kupiti vw...
    (Tuco Benedicto Pacifico, 22. januar 2019 09:58)

    Lepo, dobar dan, dobar dan. Dajte mi jedan srednje pouzdan sa siemens diznama od 4.5 metra u crnoj boji i sa led paketom sa aliexpressa. Izvolite gospodine. Samo obratite paznju da dolivate ulje na svakih 500km, to je normalna potrosnja i ne ulazi u garanciju.
     (rog, 22. januar 2019 10:25)

    # Link komentara

  111. Мене радује све већа популарност Реноа и Пежоа. По мени имају најбољи однос цене и квалитета, а по дизајну нуде тренутно најлепше аутомобиле.
     (goxy, 22. januar 2019 10:20)

    # Link komentara

  112. Aman ljudi sa B92! Sa ovim vasim clancima dovescete u zavadu sve vase citaoce! Ochi ce da povade...
    (kide, 22. januar 2019 10:18)

    # Link komentara

  113. VW - ubedljiv...
    (Džej, 22. januar 2019 10:10)

    # Link komentara

  114. u evropi se kupuje auto okom, dizajn je presudan dok u americi nije dizajn toliko bitan vec suvi kvalitet... zato su japanci na vrhu u americi a u evropi WV,Reno....
    (joja, 22. januar 2019 10:10)

    # Link komentara

  115. Jbt, zatucani balkanci kupili milion Volkswagena.
     (Iskander, 22. januar 2019 10:10)

    # Link komentara

  116. Vozači dačije, renjoa i tojote na aparatima. Ali na aparatima su i inadžije koji nikad za volanom seli nisu.
     (Didule, 22. januar 2019 10:06)

    # Link komentara

  117. Sad kad golfisti udare na onu vest o japancima u americi nećemo moći da živimo.
     (grabs popcorn, 22. januar 2019 10:04)

    # Link komentara

  118. Cumu sluze ove analize ???
    I svinjsko meso je, recimo, najprodavanije u Srbiji, a daleko od toga da je najbolje.. sta nam to govori... bas nista.
     (Argentto, 22. januar 2019 10:04)

    # Link komentara

  119. Opet ne bi bili prvi al realno treba računati Reno+Dačija.
     (Maksa, 22. januar 2019 10:00)

    # Link komentara

  120. Ne znam kako neko može kupiti vw...
     (Tuco Benedicto Pacifico, 22. januar 2019 09:58)

    # Link komentara

  121. Тојота је најквалитетнији ауто.
     (Ђенерал, 22. januar 2019 09:55)

    # Link komentara

  122. dacia cepa kao luda
     (Jagodic.Kistanje., 22. januar 2019 09:50)

    # Link komentara

  123. Ništa novo, Nemci kupuju nemačko, Francuzi francusko, uz izuzetke koji su više prakticni a manje patriote ili bolje receno "sirotinja".
    (Sedera, 22. januar 2019 09:44)

    # Link komentara

  124. Ovih 1.750.000 su kupili Balkanci, ostali znaju da je VW smece?
     (Marko, 22. januar 2019 09:44)

    # Link komentara

  125. Nebitno je zato što je američko i azijsko tržište mnogo veće od evropskog. Tu su japanci dominantni.
     (Sasa, 22. januar 2019 09:30)

    # Link komentara

  126. I ovi kradu na izborima :D
    (Brdjanin, 22. januar 2019 09:26)

    # Link komentara