Ponedeljak, 26.11.2018.

11:50

Mrkli mrak posle Pupinovog mosta – dokle? VIDEO

Izvor: B92

Mrkli mrak posle Pupinovog mosta – dokle? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Tanja

pre 5 godina

Ljudi, ucinite nesto dok neko ozbiljno ne strada!
Prosle nedelje, malo pred Novu, se suprugu i meni pokvario auto odmah posle Pupinovog mosta.
Nasli smo se u potpunom mraku, dok su automobili i kamioni ogromnom brzinom prolazili pored nas, apsolutno ne postujuci zaustavnu traku sa desne strane.
Cak je cesto i koriste za preticanje.
U jednom momentu je kamion u punoj brzini krenuo na nas, bez obzira sto su sva cetir svetla bila upaljena, i da nije suprug poceo da trubi i izleteo da mase, ne smem ni da pomislim sta bi bilo.
Stavite policiju za to, ne samo za brzinu cije ogranicenje ide u drugu krajnost.
Ogranicenje je 50. Naravno svi voze bar duplo brze, vec se znaju tacke na kojima je ponekad patrola i tu se uspori.
Svi jure, preticu iz desne trake, a svetla nema.
Jos kad pada sneg ili kisa, jezivo je i jako opasno.
Prizovite se pameti dok je vreme!

Cenzor media

pre 5 godina

Vozite nocu bilo kojim Evropskim Putem i primetice te da Trake za obelezevanje i katadiopteri na bankinama(kojih ima na svakih 5 metara),uz pomoc farova,fe omenalno osvetljavaju DRUM.

BGD

pre 5 godina

Kada će Putevi u Srbiji da Budu Obeleženi Kvalitetnom Reflektujućim Bojom,kako po sredini,tako i BORDURE.
Kada pada Kiša,LINIJE se ili NE VIDE,ili sijaju od farova kao vatromet.

MisterNo

pre 5 godina

Tretirati ovakve kradje kao terorizam (nije bez osnova, ugrozavanje zivota nasumicne grupe ljudi - neka definicija terorizma) - pa da vidimo....

Dragan

pre 5 godina

Posto je korist po lopove neuporedivo manja od pocinjene stete i njihovim se delom ugrozavaju zivotu drugih ljudi, to vise nije kriminal nego asocijalno ponasanje. Te osobe treba tretirati kao osobe sa mentalnom bolesti i poslati na ispitivanje i lecenje u zdravstevnim ustanovama koje su specializovane za takve bolesnike. Kada odatle izadju kao biljcice i drugi ih vide takve, to ce valjda da im malo splasne apetit za kradjama tog tipa.
Inace duzina zaprecene zatvorske kazne je beznacajna u smislu prevencije. Jedina preventiva je izvestost kazne, tj da znaju da ce biti uhvaceni i poslati u zatvor, a ne visina kazne. To ne znaci da kazna treba da bude blaga, naprotiv.

Aluvial

pre 5 godina

Ko god se vozio po nemackim, austrijskim ili francuskim autoputevima mogao je da primenti da uopste nisu osvetljeni, mrkli mrak, ni obilaznice, ni petlje, ni iskljucenja, nista. Kad pogledam koliko je nas autoput osvetljen narocito oko Beograda, ali i oko Novog Sada, i juzno od Beograda, pomislim da smo mi najbogatija zemlja na svetu kad toliko osvetljavamo autoput.
Svako ko se vozi po inostranstvu autoputevima moze to da potvrdi.

Ђура

pre 5 godina

Inače, železnicu su lopvi skoro potpuno devastirali. Signalizacija na obilaznoj pruzi (Batajnica - Surčin - Resnik) je potpuno uništena, ni jedan signal (signali na železnici su isto što i semafori u drumskom saobraćaju) ne radi, i niko se nije ni zabrinuo. Nema izveštaja po medijima, niko ništa ne popravlja, i tako godinama, možda čak i decenijama u nazad. Koga briga za železnicu! Nije samo na toj pruzi signalizacija uništena. Ima još dosta pruga po Srbiji koje su u manjoj ili većoj meri pokradene. Zbog malo bakra, ili čak gvožđa, bezbednost železničkog saobraćaja je značajno ugrožena a sam saobraćaj značajno usporen. Posle nemojte da se čudite što nam vozovi toliko kasne.
Eeeeeeee, moja Srbijo!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kapetan Nemo, 26. novembar 2018 22:41)
Апропо железнице, знате ли да лопови краду и делове инсталација које су под напоном од 25000 волти? У отпадима тачно знају какав бакар или гвожђе откупљују и, уместо да "продавца" одмах пријаве МУП-у, зажмуре и баце део на гомилу и исеку га или претопе да му сакрију порекло. Кад и ухватите неког од лопова, пандури кажу "па мора и он од нечега да живи". Све се нешто мислим да ли би тако причао да скине олук или капију са његове куће или ограде...

Lorber

pre 5 godina

Osim sto ne moze daa se obracuna sa huliganima,ova drzava ne moze ni da sacuva par trafo stanica.A sta moze?
(Boki, 26. novembar 2018 20:42)

Da za sve optužuje "bivši režim", "one", "neke" i opoziciju...

Sasa

pre 5 godina

@Argentto.

A gde su te barijere na Ibarskoj magistrali, na kojoj je generalno ograničenje 80km/h? Ja se slažem da barijere svakako treba da budu tu, ali da li će neko da me ubedi da je Ibarska magistrala bezbednija od te obilaznice, pa može da ima 60% veće ograničenje brzine... ljudska glupost je tu u pitanu.. i nesposobnost...

Dara

pre 5 godina

Mrak je u glavama glasaca i naroda koji glasaju jednu te istu ekipu od politicara 30+ godina nije mrak na putu.

Sve je ovo rezultat intelektualnog kapaciteta,potkupljivosti,dementivnosti i mazohizma naroda koji se prodaje za litar jestivog ulja,dvesta grama kafe i obecanje da "ce mu cela porodica biti uposljena u drzavnoj sluzbi odmah nakon izbora".

Mislim da nema korumpiranije i destruktivnije nacije po glavi stanovnika u celoj Evropi od nas Srba.

Zna se ko ovde voli da krade (cit. B. Stojković)

pre 5 godina

Ja ne znam koji je razlog zbog čega do danas nije uhapšena kriminogena trojka, odavno poznata policiji, tj. ĐJJ. Da je to na vreme urađeno, ne bi bilo više ovakvih vesti, a svi bismo srećnije živeli. Toliko naivna aktuelna vlast ovo i zaslužuje.

mikin

pre 5 godina

Jos jednom, u drzavi Srbiji najveci kriminalac je sama drzava! Vidite koji je ovo nivo devastiranja imovine, koji nivo ugrozavanja zivota a drzava lagano, ne mnogo zainteresovano pokrenula proceduru! Sada nema onog Okanovica da se oglasi, nema niko da kaze da se na dve bandere oko trafo stanice stave kamere i onemoguci bilo kakva kradja (jer bi se intervenisalo odmah). Radarima na tom putu hvataju vozace koji voze vise od 50km/h i pune budzet, ali ne vide one koji kradu trafo stanice! Nije ovo usamljen slucaj - kradu instalacije na novom mostu preko Save, kradu sve zivo gde vide i stignu. I to traje godinama a drzava nista ne preduzima. Drzava tacno zna GDE zavrsava ta ukradena oprema i opet nikom nista - oni su pokrenuli proceduru. Jedini nacin da se ovo zaustavi je KAZNJAVANJE, kako onih koji kradu tako onih koji otkupljuju i onih odgovornih u drzavi zbog necinjenja-propusta. Samo cujem onog Okanovica kako prica o drakonskim kaznama kada su vozaci u pitanju. Ne, gospodine, ne znate vi mnogo o tome - jedina EFIKASNA stvar u celoj stvari je VEROVATNOCA da ce onaj koji skrene biti KAZNJEN. Uvek! Bez mogucnosti da kaznu izbegne. Nije stvar u Drakonu.

Deus

pre 5 godina

Ne zelim da pravdam manjak osvetljenja - kad je vec tu treba i da radi. Ipak, moram da napomenem da autoputevi u Nemackoj nigde nisu osvetljeni. Osvetljavanje autoputa je nepotreban luksuz. Ulicna rasveta pored puta da - osvetljavanje autoputa ne.

Spearman

pre 5 godina

Nije samo osvetljenje problem. Put izgleda kao da je deo nekog napustenog sveta. Korov, svaka treca bandera okrenuta, svakoj desetoj razbijena sijalica, bankine unistene, djubre svuda okolo. Ko je ovde u nadleznosti i zasto ne radi nista u toku radnog vremena? Da li je potrebno da 10 godina prodju da bi neko ovo primetio?

mile rizik

pre 5 godina

A do kada će ograničenje brzine na toj deonici biti 50 km/h? Šta se čeka sa postavljanjem zaštitne ograde da životinje ne bi pretrčavale put?
(Saša, 26. novembar 2018 12:28)

I ogradu će da ukradu.

mile rizik

pre 5 godina

Električna ograda oko trafo stanice,pa kad ih drmne struja,da vidim da li će opet da kradu!
(SSSS-Samo struja Srbiju spašava!, 26. novembar 2018 15:10)

I struju će da ukradu.

Mikele

pre 5 godina

Polu pismeni rom nije kadar da opljacka trafo stanicu ili ukrade trafo.
Transformatore kradu radnici EPS-a, i onda ih za hiljade evra prodaju privatnicima kojima su potrebne trafo stanice.

Ja

pre 5 godina

Srbija je odavno zrela za reformu zakona. Uvesti sabiranje kazni za krivična dela, tipa jedna kradja godinu dana, 10 kradji deset godina. Maksimalne kazne za povratnike, nikad mi zaista nije bilo jasno cemu služe pomilovanja i smanjenha kazni kid okorelih kriminalaca povratnika, šta je poenta, šta se želi postići time? Da se pre nadju na slobodi, kako bi migli počiniti novo krivično delo? I sudstvo bi bilo brže i efikasnije, znaci ako pivratnik automatski dobija maksimalnu kaznu, ne treba mu ni advokat praktično. Inače i u drzavama članicama EU postoji praksa sabiranja kazni, Italija na primer. Čovek u ovoj zemlji, mora zaista da se zapita, zašto to do sada nije uradjeno? Kome to odgovara?

Milicevic

pre 5 godina

Svaki dan prolazim ovuda , prosto je neverovatno da nema svetla, ljudi ne vidi se nista, pogotovu kad padne kisa. Kad se izadje na Zrenjaninski put odmah lezeci, kad ne znaju sta ce stave lezeci. Iz svega procitanog veceras zakljucujem da ja ustvari ne zivim ovde I da sam na nekim pecurkama, travama ili cemu god. Plus ode I Kosmet, ali avaj kad odose svi nek ide I kosmet, ionako nam je na ekonomskom teretu sto kaze gospodar

poyyy

pre 5 godina

(Argentto, 26. novembar 2018 13:05)

Prvo, to o cemu ti pricas nije bankina, nego zastitna ograda (elasticno-odbojna zastitna ograda). Bankina je zemljani ili asfaltni deo pored puta gde se postavljaju znakovi I gde se postavljaju zastitne ograde
Drugo, zastitna ograda nije ni bila planirana da se postavlja tu, jer da jeste, ne bi stavljali ivicnjake
Trece, o kradji na deonici kod Preljine se nije radilo o elasticno-odbojnoj zastitnoj ogradi nego o zicanoj ogradi koja sprecava zivotinje, a I ljude, da idu preko puta. Tu nije ni bila postavljena celom duzinom te deonice. Nego kad se desila nesreca, sudar auta I srndaca, onda su politicari naduvali pricu da je ukradeno par km, a u stvari je ukradeno nekoliko metara.

zicer

pre 5 godina

lopovi su pusteni da kradu, otpadi se ne diraju a nove trafo stanice ce dobiti da radi neko ko je podoban. nista to nije slucajno, lanac ishrane savrseno radi i nevidim u cemu je problem. prvi put kad naprave raciju na otpade znat cemo da je zakon poceo da radi. ovako sve je jasno.

Ćomi

pre 5 godina

Mrkli mrak dok neko ne ode u aut,ili ne pokupi opet neku divlju svinju,srndaća,muflona,biciklistu ili bilo kakav pošten svet koji se kreće ovim tamnim vilajetom. Ko se vozio ovuda dok je bio Pančevac zatvoren noću,zna o čemu se radi.

Realno

pre 5 godina

Policiju ne zanima mnogo ko krade sekundarne sirovine. Valjda je to OK da se od naših para menjaju i ugradjuju svako malo. Banda.
(Zvonko, 26. novembar 2018 18:22)

Ovo što je ukradeno nisu sekindarne sirovine nego delovi sistema gradske rasvete koji je u upotrebi. Sekundarne sirovine postaju tek posle krađe.

Kapetan Nemo

pre 5 godina

Samo kukate! Mala vam brzina, pa su još krivi oni što poštuju zakon jer, Bože moj, oni što voze 130 km/h mogu da nalete na ove ,,ludake" što poštuju zakon i da poginu. Nije vam palo napamet da mogu nekog i da ubiju takvom pogibeljnom vožnjom. Zašto se u Srbiji sve postavlja naopako? Lopovi su snalažljivi a oni što poštuju zakon su budale. Sve se svodi na neke lične interese a ne na poštovanju zakona. Oni što su pokrali trafo stanice treba da dobiju 150 godina zatvora a oni što voze 150 km/h su u pravu jer je zakon, koji propisuje da se vozi 50 km/h, besmislen. Sve naopako! Pritom su, oni što su pokrali trafo stanice, manje ugrozili bezbednost saobraćaja od onih što voze 150 km/h, realno. Drumska vozila imaju farove kojima osvetljavaju put ispred sebe pa im ulična rasveta, sa stanovišta bezbednosti saobraćaja, ustvari i ne treba.
Poštujte zakon pa vam se teško može nešto loše desiti a, i ako se nešto desi, bar vam je savest čista. Osim toga, važno je poštovati zakone i zbog još jedne važne istine: ,,ZAKON JE OSNOVNA MERA PRISTOJNOSTI"!!!
Sto se tiče lopova, nisam imao nameru da ih branim, naprotiv. Kazne moraju biti primrene stepenu ugrožavanja bezbednosti saobraćaja i visini štete koju su prouzrokovali. Ne može biti isto krađa dekorativne rasvete na mostu preko Ade i krađa branika na putnom prelazu. Branik je možda jeftiniji ali i mnogo važniji sa stanovišta bezbednosti saobraćaja, i drumskog i železničkog. Inače, železnicu su lopvi skoro potpuno devastirali. Signalizacija na obilaznoj pruzi (Batajnica - Surčin - Resnik) je potpuno uništena, ni jedan signal (signali na železnici su isto što i semafori u drumskom saobraćaju) ne radi, i niko se nije ni zabrinuo. Nema izveštaja po medijima, niko ništa ne popravlja, i tako godinama, možda čak i decenijama u nazad. Koga briga za železnicu! Nije samo na toj pruzi signalizacija uništena. Ima još dosta pruga po Srbiji koje su u manjoj ili većoj meri pokradene. Zbog malo bakra, ili čak gvožđa, bezbednost železničkog saobraćaja je značajno ugrožena a sam saobraćaj značajno usporen. Posle nemojte da se čudite što nam vozovi toliko kasne.
Eeeeeeee, moja Srbijo!!!

Tisina tamo !

pre 5 godina

Hiljade komunalnih policajaca , deset hiljada običnih i BIA nemogu ovome da stanu na kraj?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko Zarić, 26. novembar 2018 19:31)


BIA nema vremena, zaduzena je za brdo koje se odronjava...

Dex

pre 5 godina

Ovakve vesti citam samo iz Indije i Srbije. Doduse, mozda je slicno i u par drzava podsaharske Afrike, ali ne verujem da je to neka uteha, ili da to iole umanjuje ponizenje. Da je Indija okruzena razvijenom Evropom ne bi ni ona bila Indija, Srbiju ni blizina Nemacke, Italije, Austrije, Svajcarske i ostalih ne moze da pogura.

Vladimir

pre 5 godina

i stoga se vodi kao gradska saobracajnica i ogranicenje je 50 km/h,kao u gradu.Glupo,ali je tako.
(Boki, 26. novembar 2018 20:48)
A koji je status starog Batajnickog puta? Ako se ne varam tamo je ogranicenje 60 km/h.

Miki

pre 5 godina

Minimalna kazna za krađu prometnih znakova,rasvete itd bi trebala da bude 5 godina,nije to samo krađa nego ugrožavanje života građana.

igi

pre 5 godina

Zna se ko krade zna se i gde su im nehigijenska naselja zna se i sta voze, motokultivatore sa prikolicim bez registracije i farova pa reagujte i pohapsite ili to nije korektno ponasanje prema manjinama.

Boki

pre 5 godina

bot Bole
Tvoje objasnjenje nije tacno.Saobracajnica je posle yavrsetka predata na upravljanje gradu Beogradu,a ne Putevima Srbije i stoga se vodi kao gradska saobracajnica i ogranicenje je 50 km/h,kao u gradu.Glupo,ali je tako.

student

pre 5 godina

@(Argentto, 26. novembar 2018 13:05) 

Nema to veze sa ogradama. Ovaj put nema status autoputa ili regionalnog puta već puta kroz naseljeno mesto, otud i 50km/h. Nije dobio upotrebnu dozvolu kao autoput, što neće nikada ni dobiti, nema zustavne trake a nije izgradjen po našim standardima, već kineskim. Inače, kvalitet puta je katastrofalan. Put je sav grbav, kao lopatama da su ga ravnali.
(pancevo, 26. novembar 2018 18:01)

Slažem se da kvalitet puta nije zadovoljavajući, ali je i takav bolji od deonice autoputa Beograd - Novi Sad, a same pristupne saobraćajnice je radila firma "Ratko Mitrović" - ista ona koje je rekonstruisala Slaviju, tako da je sve jasno što se tiče kvaliteta izvedenih radova. Nejasno je zašto se vodi da put prolazi kroz naseljeno mesto, kada isti prolazi kroz njive, o čemu svedoče i divlje svinje koje iskaču na put, i zato mislim da treba staviti bankine i povećati ograničenje brzine.

realista

pre 5 godina

Zna se ko krade i gde se prodaje...Ako ih neko u Srbiji imenuje drzava ce biti okrivljena za netoleranciju prema manjinama. Onima koji otkupljuju bakar drzava ne moze nista. Kad nam je MUP toliko jak, nije jasno kako ne mogu da stanu na put tim lopovima. Kako li ce resavati mnogo vece probleme?

Posteno!

pre 5 godina

Ja mislim da je problem bio u svetlosti narandzasto zute boje. To je izazvalo opravdani revolt vise od pedeset posto biraca koji su uklonili tu provokaciju bivse vlasti...

bot Bole

pre 5 godina

Na toj deonici je mnogo veci problem ogranicenje od samo 50 km/h, bukvalno rizikujes da te neko pokupi ukoliko vozis tom brzinom. Tri trake, cak vise nego na autoputu gde je 130 ogranicenje, i oni stave samo 50km/h
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cika Kure, 26. novembar 2018 17:43) # Link komentara

Put je na prirodnoj trasi kretanja dovljih zivotinja i bez zastitne je ograde, otuda i oganicenje 50km/h. Vidim da svi ovo kometatisu, molim da se malo informisete...

kiza

pre 5 godina

Bitno je da je policija tamo kad treba ljude da kaznjava za prekoracenja od preko 30 km/h i vise ali zato ih nikad nema noću da uporno čekaju kao kurjake , pohvataju i postreljaju lopurde iz tog rejona. Drzava nam se nalazi u raspadu, komunalni red ne postoji, nigde nema straze i nadzora nad skupim javnim objektima , svima je dopusteno sve i niko se ne plasi kradje i nasilništva jer sankcija nema. "Sakupljače" ne diraju jer oni su zaštićena vrsta koja je u peocesu inkluzije. Nama je jedini spas da na 4 godine uvedemo vojnu huntu kao Grci nekada i rasčistimo sa brutalnim kriminalom i komunalnim neredom na licu mesta, izgradimo zatvorske kapacitete za jedno 40 000 lopurdi, prevaranata, huligana , zagadjivača, pedofila, trovača , 3 strukih i 5 strukih povratnika.

Moca

pre 5 godina

Dugo sam mislio da je naša država loše organizovana, a sada vidim da je jednostavno nema. Ovo područje na kome živimo nije država već sociološki eksperiment. Možda će, jednoga dana, ovde izumreti Srbi i doći neki pošteniji i sposobniji narod, i tada će Zemlja postati lepše mesto za život.

miki

pre 5 godina

Za vas koji se cudite ogranjicenju od 50 km/h...
To je zbog toga sto su bankine koje su trebale da budu postavljene i kao zastita od prelaska u suprotan smer i kao zastita od izletanja sa puta pokradene. Odnosno nisu pokradene bankine fizicki, vec novac koji je bio predvidjen za to. Cena bankine sa postavljanjem po duznom metru uopste nije mala (bila je negde informacija vezano za Preljinu kada su pokradene bankine koliko iznosi metar) pa puta duzina deonice... e zato sto je neko iz vlasti napunio dzepove, mi cemo ko zna do kad da vozimo 50 tu..
(Argentto, 26. novembar 2018 13:05) # Link komentara

To uopste nije tesko istraziti i identifikovati pocinitelje. Ima li policije u ovoj drzavi i radi li ona nesto? Ili je i ona sa lopovima u talu? Jer ili hapsis, ili si u talu, trece ne postoji.

pancevo

pre 5 godina

@(Argentto, 26. novembar 2018 13:05)

Nema to veze sa ogradama. Ovaj put nema status autoputa ili regionalnog puta već puta kroz naseljeno mesto, otud i 50km/h. Nije dobio upotrebnu dozvolu kao autoput, što neće nikada ni dobiti, nema zustavne trake a nije izgradjen po našim standardima, već kineskim. Inače, kvalitet puta je katastrofalan. Put je sav grbav, kao lopatama da su ga ravnali.

Cika Kure

pre 5 godina

Na toj deonici je mnogo veci problem ogranicenje od samo 50 km/h, bukvalno rizikujes da te neko pokupi ukoliko vozis tom brzinom. Tri trake, cak vise nego na autoputu gde je 130 ogranicenje, i oni stave samo 50km/h

Zeljko

pre 5 godina

Pored osvetljenja na ovom modernom putu (sa 2 x 3trake i ostrvom izmedju) dodatan problem predstavlja i neverovatno ogranice brzine od 50km/h koje policija obilato koristi...

lovim vozace iz zbunja

pre 5 godina

@Argentto
Na regionalnim putevima je ogranicenje 70km/h i to nema nikakve veze sa ogradama i bankinama jer istih nema ni na ibarskoj magistrali. Nema opravdanja da na obilaznici ogranicenje bude 50km/h.

Lepi

pre 5 godina

Pre 10tak godina sam odlomio točak kod ade ciganlije jer je neko ukrao ceo šaht. Ja bi prste sekao ovima što otkupljuju otpad i svesno pomažu kriminalnu aktivnost sakupljača sekundarnih sirovina.

Odbegla omladina

pre 5 godina

Kad citas ovako nesto iz neke normalne zemlje, sa nekog drugog kontinenta, prosto ti dodje da se nikad ne vratis. Ovo ne mozes da zamislis ni u Nikaragvi vise. Ali u Srbiji je sve moguce, to je zemlja mogucnosti.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Pre 10tak godina sam odlomio točak kod ade ciganlije jer je neko ukrao ceo šaht. Ja bi prste sekao ovima što otkupljuju otpad i svesno pomažu kriminalnu aktivnost sakupljača sekundarnih sirovina.
(Lepi, 26. novembar 2018 16:16) # Link komentara

Treba uvesti ne samo kaznu za kradju vec i za ugrozavanje bezbednosti. Pa kad neko odlezi 2-3 godine, pocece malo druagcije da se razmislja.
Inace, bas skoro u Beogradu, na putu zjapi rupa posto je neko ukrao poklopac od sahte...i bas u pravi cas nailazi policijski auto koji, ajme, bez problema nastavlja svojim putem, bez zaustavljanja. I to je ono gde je policija izgubila funkciju brige o javnom redu i miru. Jer na zapadu bi policija stala, ogradila i obezbedila mesto, ukljucila sve moguce rotacije, pozvala odgovorne da sto pre otklone nedostatak. A ovde - nista. Isto tako se ponasaju kada otpada fasada sa zgrada, za sitnije kradje, buku u komsiluku, samoinicijativno crtanje parking mesta, ... Nasa policija se svela samo na saobracajne prekrsaje i radar. Nista drugo.

vlada

pre 5 godina

Prolazim cesto tom deonicom . Pojedinci voze sumanuto 120-150 km/h. Svako ko vozi 50 km/h rizikuju svoj zivot. Obezbediti sve trafo stanice video nadzorom max 5000 evra, bez tendera i ugradivanja! Srecno nam bilo putovanje.

Makki

pre 5 godina

Cini mi se da su skoro postavljene nove bankine duz celog autoputa kroz Bgd. Nije li bilo moguce da se te stare repariraju i kao nove postave ovde ? Sto li trosim reci kada znam da niko ziv ko treba ovo da procita nece procitati...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 26. novembar 2018 14:22)

Što bi to nekoga zanimalo kada se tako peru pare.

kad se najveca sirotinja pravi pametna

pre 5 godina

Svaku kradju i ostecenje infrastrukture tretirati kao terorizam uz minimalnu kaznu zatvora od 10 do 25 godina pa ce sve da svetli ko sinisa kad ukrasi.

Jovica

pre 5 godina

Ako poslusamo onu pesmu od Sindikata od pre 20 godina Divljina, videcemo da je vlastela uspela sve da obuhvati u svojim imecima. Jos samo shuttle za Veneru.

Brzopotezna partija

pre 5 godina

Dok se ovakve stvari ne budu tretirale kao "teško delo protiv bezbednosti saobraćaja i sabotaža energetskog sistema" i za to bila određena kazna 20 godina teške robije tj rintanja svaki dan na teskim fizickim poslovima po najmanje 12 sati. I bez bilo kakvog prava na bilo sta drugo. Posto su sada kazne smesne zato i jeste ovako.

Nemanja

pre 5 godina

Cini mi se da su skoro postavljene nove bankine duz celog autoputa kroz Bgd. Nije li bilo moguce da se te stare repariraju i kao nove postave ovde ? Sto li trosim reci kada znam da niko ziv ko treba ovo da procita nece procitati...

ЗаБољеИнисмо

pre 5 godina

Кад се од 11 украде 10 трафо станица то јесте један од највећих проблема у држави јер говори да систем не постоји.

Predsednik

pre 5 godina

Nikako da se glavno komandujuci,ili njegovi puleni obrate narodu po ovom pitanju,niko ali niko iz vlasti nista o ovome,zato o zutima i drzavnim neprijateljima bruje po ceo dan i to nicim izazvanim,e zato smo tu gde jesmo,neprijatelj nam ne treba pojescemo se izmedju sebe.

S-NS

pre 5 godina

Kakav smo mi lopovski narod.
A i moral nam je NULA.
Niko nema što Srbin imade
Velik ku..c i voli da krade
Samo se ono prvo ne može ukrasti, sve drugo može.
A još kada se to neguje i gaji na svim nivoima i u svim oblicima.

Dejan

pre 5 godina

Koja glupost od clanka.

Svi znaju da je mnogo bolje kada je mrak a lepo uradjena putna signalizacija nego da bljesti u sred noci. Sve sta treba je lepo da se uradi zvucna i vizuelna signalizacija koja ne trosi struju. Uradi se jednom i stedimo.

Argentto

pre 5 godina

Za vas koji se cudite ogranjicenju od 50 km/h...
To je zbog toga sto su bankine koje su trebale da budu postavljene i kao zastita od prelaska u suprotan smer i kao zastita od izletanja sa puta pokradene. Odnosno nisu pokradene bankine fizicki, vec novac koji je bio predvidjen za to. Cena bankine sa postavljanjem po duznom metru uopste nije mala (bila je negde informacija vezano za Preljinu kada su pokradene bankine koliko iznosi metar) pa puta duzina deonice... e zato sto je neko iz vlasti napunio dzepove, mi cemo ko zna do kad da vozimo 50 tu..

humanista

pre 5 godina

Debelo drasticne kazne kao 10 godina teskog rada u rudniku, i nikom ne bi ni palo na pamet da prodje pored trafo stanice a kamoli da je opljacka.

Mjedeno gumno

pre 5 godina

"Bakar se na otpadima prodaje po ceni i do 550 dinara po kilogramu."

Zašto se bakar kao sekundarna sirovina otkupljuje na privatnim stovarištima, odkale dolazi taj bakar i kome je u interesu da to tako "funkcioniše" već godinama i decenijama? Država može da reši ovo pitanje u veoma kratkom roku, samo ako hoće.

Ikarbus nije prodat AV laže ko cuko

pre 5 godina

Posle Pupinovog mosta su sela. A struja nam treba za rasvetu. Čuli ste Kesića, Bugarski turisti su već krenuli.

Zemun polje znači čovek

pre 5 godina

Ovo nisu Romi krali. Mi se plašimo od elektriku. Ovo su neki što imaju ko im čuva leđa. Velike su to pare kume, nije za bakar sve se zna.

Лепи Цане

pre 5 godina

Пре свега трафостанице оградити и (унутар ограде) обезбедити их нискофреквентном струјом високог напона која ће се регулисати даљинским системом. Ако неко од лопова којим случајем преживи, казнити га казном једнаком за вишеструко убиство у покушају (јер то потенцијално и јесте јер оставља обилазницу у мраку) уз обавезан друштвено користан рад првенствено на постављању и поправкама трафостаница.

ФонтанаНевиђенаУЕвропи

pre 5 godina

Хоће ли се повећати и дозвољена брзина на Пупиновом мосту?

Saša

pre 5 godina

A do kada će ograničenje brzine na toj deonici biti 50 km/h? Šta se čeka sa postavljanjem zaštitne ograde da životinje ne bi pretrčavale put?

Saša

pre 5 godina

A do kada će ograničenje brzine na toj deonici biti 50 km/h? Šta se čeka sa postavljanjem zaštitne ograde da životinje ne bi pretrčavale put?

Лепи Цане

pre 5 godina

Пре свега трафостанице оградити и (унутар ограде) обезбедити их нискофреквентном струјом високог напона која ће се регулисати даљинским системом. Ако неко од лопова којим случајем преживи, казнити га казном једнаком за вишеструко убиство у покушају (јер то потенцијално и јесте јер оставља обилазницу у мраку) уз обавезан друштвено користан рад првенствено на постављању и поправкама трафостаница.

Zemun polje znači čovek

pre 5 godina

Ovo nisu Romi krali. Mi se plašimo od elektriku. Ovo su neki što imaju ko im čuva leđa. Velike su to pare kume, nije za bakar sve se zna.

Mjedeno gumno

pre 5 godina

"Bakar se na otpadima prodaje po ceni i do 550 dinara po kilogramu."

Zašto se bakar kao sekundarna sirovina otkupljuje na privatnim stovarištima, odkale dolazi taj bakar i kome je u interesu da to tako "funkcioniše" već godinama i decenijama? Država može da reši ovo pitanje u veoma kratkom roku, samo ako hoće.

Argentto

pre 5 godina

Za vas koji se cudite ogranjicenju od 50 km/h...
To je zbog toga sto su bankine koje su trebale da budu postavljene i kao zastita od prelaska u suprotan smer i kao zastita od izletanja sa puta pokradene. Odnosno nisu pokradene bankine fizicki, vec novac koji je bio predvidjen za to. Cena bankine sa postavljanjem po duznom metru uopste nije mala (bila je negde informacija vezano za Preljinu kada su pokradene bankine koliko iznosi metar) pa puta duzina deonice... e zato sto je neko iz vlasti napunio dzepove, mi cemo ko zna do kad da vozimo 50 tu..

Ikarbus nije prodat AV laže ko cuko

pre 5 godina

Posle Pupinovog mosta su sela. A struja nam treba za rasvetu. Čuli ste Kesića, Bugarski turisti su već krenuli.

ЗаБољеИнисмо

pre 5 godina

Кад се од 11 украде 10 трафо станица то јесте један од највећих проблема у држави јер говори да систем не постоји.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Pre 10tak godina sam odlomio točak kod ade ciganlije jer je neko ukrao ceo šaht. Ja bi prste sekao ovima što otkupljuju otpad i svesno pomažu kriminalnu aktivnost sakupljača sekundarnih sirovina.
(Lepi, 26. novembar 2018 16:16) # Link komentara

Treba uvesti ne samo kaznu za kradju vec i za ugrozavanje bezbednosti. Pa kad neko odlezi 2-3 godine, pocece malo druagcije da se razmislja.
Inace, bas skoro u Beogradu, na putu zjapi rupa posto je neko ukrao poklopac od sahte...i bas u pravi cas nailazi policijski auto koji, ajme, bez problema nastavlja svojim putem, bez zaustavljanja. I to je ono gde je policija izgubila funkciju brige o javnom redu i miru. Jer na zapadu bi policija stala, ogradila i obezbedila mesto, ukljucila sve moguce rotacije, pozvala odgovorne da sto pre otklone nedostatak. A ovde - nista. Isto tako se ponasaju kada otpada fasada sa zgrada, za sitnije kradje, buku u komsiluku, samoinicijativno crtanje parking mesta, ... Nasa policija se svela samo na saobracajne prekrsaje i radar. Nista drugo.

ФонтанаНевиђенаУЕвропи

pre 5 godina

Хоће ли се повећати и дозвољена брзина на Пупиновом мосту?

S-NS

pre 5 godina

Kakav smo mi lopovski narod.
A i moral nam je NULA.
Niko nema što Srbin imade
Velik ku..c i voli da krade
Samo se ono prvo ne može ukrasti, sve drugo može.
A još kada se to neguje i gaji na svim nivoima i u svim oblicima.

humanista

pre 5 godina

Debelo drasticne kazne kao 10 godina teskog rada u rudniku, i nikom ne bi ni palo na pamet da prodje pored trafo stanice a kamoli da je opljacka.

kad se najveca sirotinja pravi pametna

pre 5 godina

Svaku kradju i ostecenje infrastrukture tretirati kao terorizam uz minimalnu kaznu zatvora od 10 do 25 godina pa ce sve da svetli ko sinisa kad ukrasi.

Lepi

pre 5 godina

Pre 10tak godina sam odlomio točak kod ade ciganlije jer je neko ukrao ceo šaht. Ja bi prste sekao ovima što otkupljuju otpad i svesno pomažu kriminalnu aktivnost sakupljača sekundarnih sirovina.

Odbegla omladina

pre 5 godina

Kad citas ovako nesto iz neke normalne zemlje, sa nekog drugog kontinenta, prosto ti dodje da se nikad ne vratis. Ovo ne mozes da zamislis ni u Nikaragvi vise. Ali u Srbiji je sve moguce, to je zemlja mogucnosti.

Brzopotezna partija

pre 5 godina

Dok se ovakve stvari ne budu tretirale kao "teško delo protiv bezbednosti saobraćaja i sabotaža energetskog sistema" i za to bila određena kazna 20 godina teške robije tj rintanja svaki dan na teskim fizickim poslovima po najmanje 12 sati. I bez bilo kakvog prava na bilo sta drugo. Posto su sada kazne smesne zato i jeste ovako.

lovim vozace iz zbunja

pre 5 godina

@Argentto
Na regionalnim putevima je ogranicenje 70km/h i to nema nikakve veze sa ogradama i bankinama jer istih nema ni na ibarskoj magistrali. Nema opravdanja da na obilaznici ogranicenje bude 50km/h.

kiza

pre 5 godina

Bitno je da je policija tamo kad treba ljude da kaznjava za prekoracenja od preko 30 km/h i vise ali zato ih nikad nema noću da uporno čekaju kao kurjake , pohvataju i postreljaju lopurde iz tog rejona. Drzava nam se nalazi u raspadu, komunalni red ne postoji, nigde nema straze i nadzora nad skupim javnim objektima , svima je dopusteno sve i niko se ne plasi kradje i nasilništva jer sankcija nema. "Sakupljače" ne diraju jer oni su zaštićena vrsta koja je u peocesu inkluzije. Nama je jedini spas da na 4 godine uvedemo vojnu huntu kao Grci nekada i rasčistimo sa brutalnim kriminalom i komunalnim neredom na licu mesta, izgradimo zatvorske kapacitete za jedno 40 000 lopurdi, prevaranata, huligana , zagadjivača, pedofila, trovača , 3 strukih i 5 strukih povratnika.

vlada

pre 5 godina

Prolazim cesto tom deonicom . Pojedinci voze sumanuto 120-150 km/h. Svako ko vozi 50 km/h rizikuju svoj zivot. Obezbediti sve trafo stanice video nadzorom max 5000 evra, bez tendera i ugradivanja! Srecno nam bilo putovanje.

Predsednik

pre 5 godina

Nikako da se glavno komandujuci,ili njegovi puleni obrate narodu po ovom pitanju,niko ali niko iz vlasti nista o ovome,zato o zutima i drzavnim neprijateljima bruje po ceo dan i to nicim izazvanim,e zato smo tu gde jesmo,neprijatelj nam ne treba pojescemo se izmedju sebe.

Makki

pre 5 godina

Cini mi se da su skoro postavljene nove bankine duz celog autoputa kroz Bgd. Nije li bilo moguce da se te stare repariraju i kao nove postave ovde ? Sto li trosim reci kada znam da niko ziv ko treba ovo da procita nece procitati...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 26. novembar 2018 14:22)

Što bi to nekoga zanimalo kada se tako peru pare.

Moca

pre 5 godina

Dugo sam mislio da je naša država loše organizovana, a sada vidim da je jednostavno nema. Ovo područje na kome živimo nije država već sociološki eksperiment. Možda će, jednoga dana, ovde izumreti Srbi i doći neki pošteniji i sposobniji narod, i tada će Zemlja postati lepše mesto za život.

Zeljko

pre 5 godina

Pored osvetljenja na ovom modernom putu (sa 2 x 3trake i ostrvom izmedju) dodatan problem predstavlja i neverovatno ogranice brzine od 50km/h koje policija obilato koristi...

realista

pre 5 godina

Zna se ko krade i gde se prodaje...Ako ih neko u Srbiji imenuje drzava ce biti okrivljena za netoleranciju prema manjinama. Onima koji otkupljuju bakar drzava ne moze nista. Kad nam je MUP toliko jak, nije jasno kako ne mogu da stanu na put tim lopovima. Kako li ce resavati mnogo vece probleme?

Jovica

pre 5 godina

Ako poslusamo onu pesmu od Sindikata od pre 20 godina Divljina, videcemo da je vlastela uspela sve da obuhvati u svojim imecima. Jos samo shuttle za Veneru.

Nemanja

pre 5 godina

Cini mi se da su skoro postavljene nove bankine duz celog autoputa kroz Bgd. Nije li bilo moguce da se te stare repariraju i kao nove postave ovde ? Sto li trosim reci kada znam da niko ziv ko treba ovo da procita nece procitati...

Cika Kure

pre 5 godina

Na toj deonici je mnogo veci problem ogranicenje od samo 50 km/h, bukvalno rizikujes da te neko pokupi ukoliko vozis tom brzinom. Tri trake, cak vise nego na autoputu gde je 130 ogranicenje, i oni stave samo 50km/h

pancevo

pre 5 godina

@(Argentto, 26. novembar 2018 13:05)

Nema to veze sa ogradama. Ovaj put nema status autoputa ili regionalnog puta već puta kroz naseljeno mesto, otud i 50km/h. Nije dobio upotrebnu dozvolu kao autoput, što neće nikada ni dobiti, nema zustavne trake a nije izgradjen po našim standardima, već kineskim. Inače, kvalitet puta je katastrofalan. Put je sav grbav, kao lopatama da su ga ravnali.

Mikele

pre 5 godina

Polu pismeni rom nije kadar da opljacka trafo stanicu ili ukrade trafo.
Transformatore kradu radnici EPS-a, i onda ih za hiljade evra prodaju privatnicima kojima su potrebne trafo stanice.

student

pre 5 godina

@(Argentto, 26. novembar 2018 13:05) 

Nema to veze sa ogradama. Ovaj put nema status autoputa ili regionalnog puta već puta kroz naseljeno mesto, otud i 50km/h. Nije dobio upotrebnu dozvolu kao autoput, što neće nikada ni dobiti, nema zustavne trake a nije izgradjen po našim standardima, već kineskim. Inače, kvalitet puta je katastrofalan. Put je sav grbav, kao lopatama da su ga ravnali.
(pancevo, 26. novembar 2018 18:01)

Slažem se da kvalitet puta nije zadovoljavajući, ali je i takav bolji od deonice autoputa Beograd - Novi Sad, a same pristupne saobraćajnice je radila firma "Ratko Mitrović" - ista ona koje je rekonstruisala Slaviju, tako da je sve jasno što se tiče kvaliteta izvedenih radova. Nejasno je zašto se vodi da put prolazi kroz naseljeno mesto, kada isti prolazi kroz njive, o čemu svedoče i divlje svinje koje iskaču na put, i zato mislim da treba staviti bankine i povećati ograničenje brzine.

Boki

pre 5 godina

bot Bole
Tvoje objasnjenje nije tacno.Saobracajnica je posle yavrsetka predata na upravljanje gradu Beogradu,a ne Putevima Srbije i stoga se vodi kao gradska saobracajnica i ogranicenje je 50 km/h,kao u gradu.Glupo,ali je tako.

miki

pre 5 godina

Za vas koji se cudite ogranjicenju od 50 km/h...
To je zbog toga sto su bankine koje su trebale da budu postavljene i kao zastita od prelaska u suprotan smer i kao zastita od izletanja sa puta pokradene. Odnosno nisu pokradene bankine fizicki, vec novac koji je bio predvidjen za to. Cena bankine sa postavljanjem po duznom metru uopste nije mala (bila je negde informacija vezano za Preljinu kada su pokradene bankine koliko iznosi metar) pa puta duzina deonice... e zato sto je neko iz vlasti napunio dzepove, mi cemo ko zna do kad da vozimo 50 tu..
(Argentto, 26. novembar 2018 13:05) # Link komentara

To uopste nije tesko istraziti i identifikovati pocinitelje. Ima li policije u ovoj drzavi i radi li ona nesto? Ili je i ona sa lopovima u talu? Jer ili hapsis, ili si u talu, trece ne postoji.

Posteno!

pre 5 godina

Ja mislim da je problem bio u svetlosti narandzasto zute boje. To je izazvalo opravdani revolt vise od pedeset posto biraca koji su uklonili tu provokaciju bivse vlasti...

Lorber

pre 5 godina

Osim sto ne moze daa se obracuna sa huliganima,ova drzava ne moze ni da sacuva par trafo stanica.A sta moze?
(Boki, 26. novembar 2018 20:42)

Da za sve optužuje "bivši režim", "one", "neke" i opoziciju...

mile rizik

pre 5 godina

Električna ograda oko trafo stanice,pa kad ih drmne struja,da vidim da li će opet da kradu!
(SSSS-Samo struja Srbiju spašava!, 26. novembar 2018 15:10)

I struju će da ukradu.

mile rizik

pre 5 godina

A do kada će ograničenje brzine na toj deonici biti 50 km/h? Šta se čeka sa postavljanjem zaštitne ograde da životinje ne bi pretrčavale put?
(Saša, 26. novembar 2018 12:28)

I ogradu će da ukradu.

Dara

pre 5 godina

Mrak je u glavama glasaca i naroda koji glasaju jednu te istu ekipu od politicara 30+ godina nije mrak na putu.

Sve je ovo rezultat intelektualnog kapaciteta,potkupljivosti,dementivnosti i mazohizma naroda koji se prodaje za litar jestivog ulja,dvesta grama kafe i obecanje da "ce mu cela porodica biti uposljena u drzavnoj sluzbi odmah nakon izbora".

Mislim da nema korumpiranije i destruktivnije nacije po glavi stanovnika u celoj Evropi od nas Srba.

mikin

pre 5 godina

Jos jednom, u drzavi Srbiji najveci kriminalac je sama drzava! Vidite koji je ovo nivo devastiranja imovine, koji nivo ugrozavanja zivota a drzava lagano, ne mnogo zainteresovano pokrenula proceduru! Sada nema onog Okanovica da se oglasi, nema niko da kaze da se na dve bandere oko trafo stanice stave kamere i onemoguci bilo kakva kradja (jer bi se intervenisalo odmah). Radarima na tom putu hvataju vozace koji voze vise od 50km/h i pune budzet, ali ne vide one koji kradu trafo stanice! Nije ovo usamljen slucaj - kradu instalacije na novom mostu preko Save, kradu sve zivo gde vide i stignu. I to traje godinama a drzava nista ne preduzima. Drzava tacno zna GDE zavrsava ta ukradena oprema i opet nikom nista - oni su pokrenuli proceduru. Jedini nacin da se ovo zaustavi je KAZNJAVANJE, kako onih koji kradu tako onih koji otkupljuju i onih odgovornih u drzavi zbog necinjenja-propusta. Samo cujem onog Okanovica kako prica o drakonskim kaznama kada su vozaci u pitanju. Ne, gospodine, ne znate vi mnogo o tome - jedina EFIKASNA stvar u celoj stvari je VEROVATNOCA da ce onaj koji skrene biti KAZNJEN. Uvek! Bez mogucnosti da kaznu izbegne. Nije stvar u Drakonu.

Spearman

pre 5 godina

Nije samo osvetljenje problem. Put izgleda kao da je deo nekog napustenog sveta. Korov, svaka treca bandera okrenuta, svakoj desetoj razbijena sijalica, bankine unistene, djubre svuda okolo. Ko je ovde u nadleznosti i zasto ne radi nista u toku radnog vremena? Da li je potrebno da 10 godina prodju da bi neko ovo primetio?

bot Bole

pre 5 godina

Na toj deonici je mnogo veci problem ogranicenje od samo 50 km/h, bukvalno rizikujes da te neko pokupi ukoliko vozis tom brzinom. Tri trake, cak vise nego na autoputu gde je 130 ogranicenje, i oni stave samo 50km/h
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cika Kure, 26. novembar 2018 17:43) # Link komentara

Put je na prirodnoj trasi kretanja dovljih zivotinja i bez zastitne je ograde, otuda i oganicenje 50km/h. Vidim da svi ovo kometatisu, molim da se malo informisete...

Tisina tamo !

pre 5 godina

Hiljade komunalnih policajaca , deset hiljada običnih i BIA nemogu ovome da stanu na kraj?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko Zarić, 26. novembar 2018 19:31)


BIA nema vremena, zaduzena je za brdo koje se odronjava...

zicer

pre 5 godina

lopovi su pusteni da kradu, otpadi se ne diraju a nove trafo stanice ce dobiti da radi neko ko je podoban. nista to nije slucajno, lanac ishrane savrseno radi i nevidim u cemu je problem. prvi put kad naprave raciju na otpade znat cemo da je zakon poceo da radi. ovako sve je jasno.

Zna se ko ovde voli da krade (cit. B. Stojković)

pre 5 godina

Ja ne znam koji je razlog zbog čega do danas nije uhapšena kriminogena trojka, odavno poznata policiji, tj. ĐJJ. Da je to na vreme urađeno, ne bi bilo više ovakvih vesti, a svi bismo srećnije živeli. Toliko naivna aktuelna vlast ovo i zaslužuje.

Milicevic

pre 5 godina

Svaki dan prolazim ovuda , prosto je neverovatno da nema svetla, ljudi ne vidi se nista, pogotovu kad padne kisa. Kad se izadje na Zrenjaninski put odmah lezeci, kad ne znaju sta ce stave lezeci. Iz svega procitanog veceras zakljucujem da ja ustvari ne zivim ovde I da sam na nekim pecurkama, travama ili cemu god. Plus ode I Kosmet, ali avaj kad odose svi nek ide I kosmet, ionako nam je na ekonomskom teretu sto kaze gospodar

Ćomi

pre 5 godina

Mrkli mrak dok neko ne ode u aut,ili ne pokupi opet neku divlju svinju,srndaća,muflona,biciklistu ili bilo kakav pošten svet koji se kreće ovim tamnim vilajetom. Ko se vozio ovuda dok je bio Pančevac zatvoren noću,zna o čemu se radi.

Realno

pre 5 godina

Policiju ne zanima mnogo ko krade sekundarne sirovine. Valjda je to OK da se od naših para menjaju i ugradjuju svako malo. Banda.
(Zvonko, 26. novembar 2018 18:22)

Ovo što je ukradeno nisu sekindarne sirovine nego delovi sistema gradske rasvete koji je u upotrebi. Sekundarne sirovine postaju tek posle krađe.

Dex

pre 5 godina

Ovakve vesti citam samo iz Indije i Srbije. Doduse, mozda je slicno i u par drzava podsaharske Afrike, ali ne verujem da je to neka uteha, ili da to iole umanjuje ponizenje. Da je Indija okruzena razvijenom Evropom ne bi ni ona bila Indija, Srbiju ni blizina Nemacke, Italije, Austrije, Svajcarske i ostalih ne moze da pogura.

Ђура

pre 5 godina

Inače, železnicu su lopvi skoro potpuno devastirali. Signalizacija na obilaznoj pruzi (Batajnica - Surčin - Resnik) je potpuno uništena, ni jedan signal (signali na železnici su isto što i semafori u drumskom saobraćaju) ne radi, i niko se nije ni zabrinuo. Nema izveštaja po medijima, niko ništa ne popravlja, i tako godinama, možda čak i decenijama u nazad. Koga briga za železnicu! Nije samo na toj pruzi signalizacija uništena. Ima još dosta pruga po Srbiji koje su u manjoj ili većoj meri pokradene. Zbog malo bakra, ili čak gvožđa, bezbednost železničkog saobraćaja je značajno ugrožena a sam saobraćaj značajno usporen. Posle nemojte da se čudite što nam vozovi toliko kasne.
Eeeeeeee, moja Srbijo!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kapetan Nemo, 26. novembar 2018 22:41)
Апропо железнице, знате ли да лопови краду и делове инсталација које су под напоном од 25000 волти? У отпадима тачно знају какав бакар или гвожђе откупљују и, уместо да "продавца" одмах пријаве МУП-у, зажмуре и баце део на гомилу и исеку га или претопе да му сакрију порекло. Кад и ухватите неког од лопова, пандури кажу "па мора и он од нечега да живи". Све се нешто мислим да ли би тако причао да скине олук или капију са његове куће или ограде...

igi

pre 5 godina

Zna se ko krade zna se i gde su im nehigijenska naselja zna se i sta voze, motokultivatore sa prikolicim bez registracije i farova pa reagujte i pohapsite ili to nije korektno ponasanje prema manjinama.

Sasa

pre 5 godina

@Argentto.

A gde su te barijere na Ibarskoj magistrali, na kojoj je generalno ograničenje 80km/h? Ja se slažem da barijere svakako treba da budu tu, ali da li će neko da me ubedi da je Ibarska magistrala bezbednija od te obilaznice, pa može da ima 60% veće ograničenje brzine... ljudska glupost je tu u pitanu.. i nesposobnost...

Ja

pre 5 godina

Srbija je odavno zrela za reformu zakona. Uvesti sabiranje kazni za krivična dela, tipa jedna kradja godinu dana, 10 kradji deset godina. Maksimalne kazne za povratnike, nikad mi zaista nije bilo jasno cemu služe pomilovanja i smanjenha kazni kid okorelih kriminalaca povratnika, šta je poenta, šta se želi postići time? Da se pre nadju na slobodi, kako bi migli počiniti novo krivično delo? I sudstvo bi bilo brže i efikasnije, znaci ako pivratnik automatski dobija maksimalnu kaznu, ne treba mu ni advokat praktično. Inače i u drzavama članicama EU postoji praksa sabiranja kazni, Italija na primer. Čovek u ovoj zemlji, mora zaista da se zapita, zašto to do sada nije uradjeno? Kome to odgovara?

Dejan

pre 5 godina

Koja glupost od clanka.

Svi znaju da je mnogo bolje kada je mrak a lepo uradjena putna signalizacija nego da bljesti u sred noci. Sve sta treba je lepo da se uradi zvucna i vizuelna signalizacija koja ne trosi struju. Uradi se jednom i stedimo.

Deus

pre 5 godina

Ne zelim da pravdam manjak osvetljenja - kad je vec tu treba i da radi. Ipak, moram da napomenem da autoputevi u Nemackoj nigde nisu osvetljeni. Osvetljavanje autoputa je nepotreban luksuz. Ulicna rasveta pored puta da - osvetljavanje autoputa ne.

Miki

pre 5 godina

Minimalna kazna za krađu prometnih znakova,rasvete itd bi trebala da bude 5 godina,nije to samo krađa nego ugrožavanje života građana.

poyyy

pre 5 godina

(Argentto, 26. novembar 2018 13:05)

Prvo, to o cemu ti pricas nije bankina, nego zastitna ograda (elasticno-odbojna zastitna ograda). Bankina je zemljani ili asfaltni deo pored puta gde se postavljaju znakovi I gde se postavljaju zastitne ograde
Drugo, zastitna ograda nije ni bila planirana da se postavlja tu, jer da jeste, ne bi stavljali ivicnjake
Trece, o kradji na deonici kod Preljine se nije radilo o elasticno-odbojnoj zastitnoj ogradi nego o zicanoj ogradi koja sprecava zivotinje, a I ljude, da idu preko puta. Tu nije ni bila postavljena celom duzinom te deonice. Nego kad se desila nesreca, sudar auta I srndaca, onda su politicari naduvali pricu da je ukradeno par km, a u stvari je ukradeno nekoliko metara.

Kapetan Nemo

pre 5 godina

Samo kukate! Mala vam brzina, pa su još krivi oni što poštuju zakon jer, Bože moj, oni što voze 130 km/h mogu da nalete na ove ,,ludake" što poštuju zakon i da poginu. Nije vam palo napamet da mogu nekog i da ubiju takvom pogibeljnom vožnjom. Zašto se u Srbiji sve postavlja naopako? Lopovi su snalažljivi a oni što poštuju zakon su budale. Sve se svodi na neke lične interese a ne na poštovanju zakona. Oni što su pokrali trafo stanice treba da dobiju 150 godina zatvora a oni što voze 150 km/h su u pravu jer je zakon, koji propisuje da se vozi 50 km/h, besmislen. Sve naopako! Pritom su, oni što su pokrali trafo stanice, manje ugrozili bezbednost saobraćaja od onih što voze 150 km/h, realno. Drumska vozila imaju farove kojima osvetljavaju put ispred sebe pa im ulična rasveta, sa stanovišta bezbednosti saobraćaja, ustvari i ne treba.
Poštujte zakon pa vam se teško može nešto loše desiti a, i ako se nešto desi, bar vam je savest čista. Osim toga, važno je poštovati zakone i zbog još jedne važne istine: ,,ZAKON JE OSNOVNA MERA PRISTOJNOSTI"!!!
Sto se tiče lopova, nisam imao nameru da ih branim, naprotiv. Kazne moraju biti primrene stepenu ugrožavanja bezbednosti saobraćaja i visini štete koju su prouzrokovali. Ne može biti isto krađa dekorativne rasvete na mostu preko Ade i krađa branika na putnom prelazu. Branik je možda jeftiniji ali i mnogo važniji sa stanovišta bezbednosti saobraćaja, i drumskog i železničkog. Inače, železnicu su lopvi skoro potpuno devastirali. Signalizacija na obilaznoj pruzi (Batajnica - Surčin - Resnik) je potpuno uništena, ni jedan signal (signali na železnici su isto što i semafori u drumskom saobraćaju) ne radi, i niko se nije ni zabrinuo. Nema izveštaja po medijima, niko ništa ne popravlja, i tako godinama, možda čak i decenijama u nazad. Koga briga za železnicu! Nije samo na toj pruzi signalizacija uništena. Ima još dosta pruga po Srbiji koje su u manjoj ili većoj meri pokradene. Zbog malo bakra, ili čak gvožđa, bezbednost železničkog saobraćaja je značajno ugrožena a sam saobraćaj značajno usporen. Posle nemojte da se čudite što nam vozovi toliko kasne.
Eeeeeeee, moja Srbijo!!!

Vladimir

pre 5 godina

i stoga se vodi kao gradska saobracajnica i ogranicenje je 50 km/h,kao u gradu.Glupo,ali je tako.
(Boki, 26. novembar 2018 20:48)
A koji je status starog Batajnickog puta? Ako se ne varam tamo je ogranicenje 60 km/h.

Aluvial

pre 5 godina

Ko god se vozio po nemackim, austrijskim ili francuskim autoputevima mogao je da primenti da uopste nisu osvetljeni, mrkli mrak, ni obilaznice, ni petlje, ni iskljucenja, nista. Kad pogledam koliko je nas autoput osvetljen narocito oko Beograda, ali i oko Novog Sada, i juzno od Beograda, pomislim da smo mi najbogatija zemlja na svetu kad toliko osvetljavamo autoput.
Svako ko se vozi po inostranstvu autoputevima moze to da potvrdi.

MisterNo

pre 5 godina

Tretirati ovakve kradje kao terorizam (nije bez osnova, ugrozavanje zivota nasumicne grupe ljudi - neka definicija terorizma) - pa da vidimo....

Dragan

pre 5 godina

Posto je korist po lopove neuporedivo manja od pocinjene stete i njihovim se delom ugrozavaju zivotu drugih ljudi, to vise nije kriminal nego asocijalno ponasanje. Te osobe treba tretirati kao osobe sa mentalnom bolesti i poslati na ispitivanje i lecenje u zdravstevnim ustanovama koje su specializovane za takve bolesnike. Kada odatle izadju kao biljcice i drugi ih vide takve, to ce valjda da im malo splasne apetit za kradjama tog tipa.
Inace duzina zaprecene zatvorske kazne je beznacajna u smislu prevencije. Jedina preventiva je izvestost kazne, tj da znaju da ce biti uhvaceni i poslati u zatvor, a ne visina kazne. To ne znaci da kazna treba da bude blaga, naprotiv.

BGD

pre 5 godina

Kada će Putevi u Srbiji da Budu Obeleženi Kvalitetnom Reflektujućim Bojom,kako po sredini,tako i BORDURE.
Kada pada Kiša,LINIJE se ili NE VIDE,ili sijaju od farova kao vatromet.

Cenzor media

pre 5 godina

Vozite nocu bilo kojim Evropskim Putem i primetice te da Trake za obelezevanje i katadiopteri na bankinama(kojih ima na svakih 5 metara),uz pomoc farova,fe omenalno osvetljavaju DRUM.

Tanja

pre 5 godina

Ljudi, ucinite nesto dok neko ozbiljno ne strada!
Prosle nedelje, malo pred Novu, se suprugu i meni pokvario auto odmah posle Pupinovog mosta.
Nasli smo se u potpunom mraku, dok su automobili i kamioni ogromnom brzinom prolazili pored nas, apsolutno ne postujuci zaustavnu traku sa desne strane.
Cak je cesto i koriste za preticanje.
U jednom momentu je kamion u punoj brzini krenuo na nas, bez obzira sto su sva cetir svetla bila upaljena, i da nije suprug poceo da trubi i izleteo da mase, ne smem ni da pomislim sta bi bilo.
Stavite policiju za to, ne samo za brzinu cije ogranicenje ide u drugu krajnost.
Ogranicenje je 50. Naravno svi voze bar duplo brze, vec se znaju tacke na kojima je ponekad patrola i tu se uspori.
Svi jure, preticu iz desne trake, a svetla nema.
Jos kad pada sneg ili kisa, jezivo je i jako opasno.
Prizovite se pameti dok je vreme!

Dejan

pre 5 godina

Koja glupost od clanka.

Svi znaju da je mnogo bolje kada je mrak a lepo uradjena putna signalizacija nego da bljesti u sred noci. Sve sta treba je lepo da se uradi zvucna i vizuelna signalizacija koja ne trosi struju. Uradi se jednom i stedimo.

bot Bole

pre 5 godina

Na toj deonici je mnogo veci problem ogranicenje od samo 50 km/h, bukvalno rizikujes da te neko pokupi ukoliko vozis tom brzinom. Tri trake, cak vise nego na autoputu gde je 130 ogranicenje, i oni stave samo 50km/h
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cika Kure, 26. novembar 2018 17:43) # Link komentara

Put je na prirodnoj trasi kretanja dovljih zivotinja i bez zastitne je ograde, otuda i oganicenje 50km/h. Vidim da svi ovo kometatisu, molim da se malo informisete...

Deus

pre 5 godina

Ne zelim da pravdam manjak osvetljenja - kad je vec tu treba i da radi. Ipak, moram da napomenem da autoputevi u Nemackoj nigde nisu osvetljeni. Osvetljavanje autoputa je nepotreban luksuz. Ulicna rasveta pored puta da - osvetljavanje autoputa ne.

Zemun polje znači čovek

pre 5 godina

Ovo nisu Romi krali. Mi se plašimo od elektriku. Ovo su neki što imaju ko im čuva leđa. Velike su to pare kume, nije za bakar sve se zna.

Argentto

pre 5 godina

Za vas koji se cudite ogranjicenju od 50 km/h...
To je zbog toga sto su bankine koje su trebale da budu postavljene i kao zastita od prelaska u suprotan smer i kao zastita od izletanja sa puta pokradene. Odnosno nisu pokradene bankine fizicki, vec novac koji je bio predvidjen za to. Cena bankine sa postavljanjem po duznom metru uopste nije mala (bila je negde informacija vezano za Preljinu kada su pokradene bankine koliko iznosi metar) pa puta duzina deonice... e zato sto je neko iz vlasti napunio dzepove, mi cemo ko zna do kad da vozimo 50 tu..

pancevo

pre 5 godina

@(Argentto, 26. novembar 2018 13:05)

Nema to veze sa ogradama. Ovaj put nema status autoputa ili regionalnog puta već puta kroz naseljeno mesto, otud i 50km/h. Nije dobio upotrebnu dozvolu kao autoput, što neće nikada ni dobiti, nema zustavne trake a nije izgradjen po našim standardima, već kineskim. Inače, kvalitet puta je katastrofalan. Put je sav grbav, kao lopatama da su ga ravnali.

Ikarbus nije prodat AV laže ko cuko

pre 5 godina

Posle Pupinovog mosta su sela. A struja nam treba za rasvetu. Čuli ste Kesića, Bugarski turisti su već krenuli.

Aluvial

pre 5 godina

Ko god se vozio po nemackim, austrijskim ili francuskim autoputevima mogao je da primenti da uopste nisu osvetljeni, mrkli mrak, ni obilaznice, ni petlje, ni iskljucenja, nista. Kad pogledam koliko je nas autoput osvetljen narocito oko Beograda, ali i oko Novog Sada, i juzno od Beograda, pomislim da smo mi najbogatija zemlja na svetu kad toliko osvetljavamo autoput.
Svako ko se vozi po inostranstvu autoputevima moze to da potvrdi.

Cika Kure

pre 5 godina

Na toj deonici je mnogo veci problem ogranicenje od samo 50 km/h, bukvalno rizikujes da te neko pokupi ukoliko vozis tom brzinom. Tri trake, cak vise nego na autoputu gde je 130 ogranicenje, i oni stave samo 50km/h

Лепи Цане

pre 5 godina

Пре свега трафостанице оградити и (унутар ограде) обезбедити их нискофреквентном струјом високог напона која ће се регулисати даљинским системом. Ако неко од лопова којим случајем преживи, казнити га казном једнаком за вишеструко убиство у покушају (јер то потенцијално и јесте јер оставља обилазницу у мраку) уз обавезан друштвено користан рад првенствено на постављању и поправкама трафостаница.

Saša

pre 5 godina

A do kada će ograničenje brzine na toj deonici biti 50 km/h? Šta se čeka sa postavljanjem zaštitne ograde da životinje ne bi pretrčavale put?

S-NS

pre 5 godina

Kakav smo mi lopovski narod.
A i moral nam je NULA.
Niko nema što Srbin imade
Velik ku..c i voli da krade
Samo se ono prvo ne može ukrasti, sve drugo može.
A još kada se to neguje i gaji na svim nivoima i u svim oblicima.

Kapetan Nemo

pre 5 godina

Samo kukate! Mala vam brzina, pa su još krivi oni što poštuju zakon jer, Bože moj, oni što voze 130 km/h mogu da nalete na ove ,,ludake" što poštuju zakon i da poginu. Nije vam palo napamet da mogu nekog i da ubiju takvom pogibeljnom vožnjom. Zašto se u Srbiji sve postavlja naopako? Lopovi su snalažljivi a oni što poštuju zakon su budale. Sve se svodi na neke lične interese a ne na poštovanju zakona. Oni što su pokrali trafo stanice treba da dobiju 150 godina zatvora a oni što voze 150 km/h su u pravu jer je zakon, koji propisuje da se vozi 50 km/h, besmislen. Sve naopako! Pritom su, oni što su pokrali trafo stanice, manje ugrozili bezbednost saobraćaja od onih što voze 150 km/h, realno. Drumska vozila imaju farove kojima osvetljavaju put ispred sebe pa im ulična rasveta, sa stanovišta bezbednosti saobraćaja, ustvari i ne treba.
Poštujte zakon pa vam se teško može nešto loše desiti a, i ako se nešto desi, bar vam je savest čista. Osim toga, važno je poštovati zakone i zbog još jedne važne istine: ,,ZAKON JE OSNOVNA MERA PRISTOJNOSTI"!!!
Sto se tiče lopova, nisam imao nameru da ih branim, naprotiv. Kazne moraju biti primrene stepenu ugrožavanja bezbednosti saobraćaja i visini štete koju su prouzrokovali. Ne može biti isto krađa dekorativne rasvete na mostu preko Ade i krađa branika na putnom prelazu. Branik je možda jeftiniji ali i mnogo važniji sa stanovišta bezbednosti saobraćaja, i drumskog i železničkog. Inače, železnicu su lopvi skoro potpuno devastirali. Signalizacija na obilaznoj pruzi (Batajnica - Surčin - Resnik) je potpuno uništena, ni jedan signal (signali na železnici su isto što i semafori u drumskom saobraćaju) ne radi, i niko se nije ni zabrinuo. Nema izveštaja po medijima, niko ništa ne popravlja, i tako godinama, možda čak i decenijama u nazad. Koga briga za železnicu! Nije samo na toj pruzi signalizacija uništena. Ima još dosta pruga po Srbiji koje su u manjoj ili većoj meri pokradene. Zbog malo bakra, ili čak gvožđa, bezbednost železničkog saobraćaja je značajno ugrožena a sam saobraćaj značajno usporen. Posle nemojte da se čudite što nam vozovi toliko kasne.
Eeeeeeee, moja Srbijo!!!

Mjedeno gumno

pre 5 godina

"Bakar se na otpadima prodaje po ceni i do 550 dinara po kilogramu."

Zašto se bakar kao sekundarna sirovina otkupljuje na privatnim stovarištima, odkale dolazi taj bakar i kome je u interesu da to tako "funkcioniše" već godinama i decenijama? Država može da reši ovo pitanje u veoma kratkom roku, samo ako hoće.

Boki

pre 5 godina

bot Bole
Tvoje objasnjenje nije tacno.Saobracajnica je posle yavrsetka predata na upravljanje gradu Beogradu,a ne Putevima Srbije i stoga se vodi kao gradska saobracajnica i ogranicenje je 50 km/h,kao u gradu.Glupo,ali je tako.

lovim vozace iz zbunja

pre 5 godina

@Argentto
Na regionalnim putevima je ogranicenje 70km/h i to nema nikakve veze sa ogradama i bankinama jer istih nema ni na ibarskoj magistrali. Nema opravdanja da na obilaznici ogranicenje bude 50km/h.

Zeljko

pre 5 godina

Pored osvetljenja na ovom modernom putu (sa 2 x 3trake i ostrvom izmedju) dodatan problem predstavlja i neverovatno ogranice brzine od 50km/h koje policija obilato koristi...

Odbegla omladina

pre 5 godina

Kad citas ovako nesto iz neke normalne zemlje, sa nekog drugog kontinenta, prosto ti dodje da se nikad ne vratis. Ovo ne mozes da zamislis ni u Nikaragvi vise. Ali u Srbiji je sve moguce, to je zemlja mogucnosti.

student

pre 5 godina

@(Argentto, 26. novembar 2018 13:05) 

Nema to veze sa ogradama. Ovaj put nema status autoputa ili regionalnog puta već puta kroz naseljeno mesto, otud i 50km/h. Nije dobio upotrebnu dozvolu kao autoput, što neće nikada ni dobiti, nema zustavne trake a nije izgradjen po našim standardima, već kineskim. Inače, kvalitet puta je katastrofalan. Put je sav grbav, kao lopatama da su ga ravnali.
(pancevo, 26. novembar 2018 18:01)

Slažem se da kvalitet puta nije zadovoljavajući, ali je i takav bolji od deonice autoputa Beograd - Novi Sad, a same pristupne saobraćajnice je radila firma "Ratko Mitrović" - ista ona koje je rekonstruisala Slaviju, tako da je sve jasno što se tiče kvaliteta izvedenih radova. Nejasno je zašto se vodi da put prolazi kroz naseljeno mesto, kada isti prolazi kroz njive, o čemu svedoče i divlje svinje koje iskaču na put, i zato mislim da treba staviti bankine i povećati ograničenje brzine.

kad se najveca sirotinja pravi pametna

pre 5 godina

Svaku kradju i ostecenje infrastrukture tretirati kao terorizam uz minimalnu kaznu zatvora od 10 do 25 godina pa ce sve da svetli ko sinisa kad ukrasi.

Makki

pre 5 godina

Cini mi se da su skoro postavljene nove bankine duz celog autoputa kroz Bgd. Nije li bilo moguce da se te stare repariraju i kao nove postave ovde ? Sto li trosim reci kada znam da niko ziv ko treba ovo da procita nece procitati...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 26. novembar 2018 14:22)

Što bi to nekoga zanimalo kada se tako peru pare.

Moca

pre 5 godina

Dugo sam mislio da je naša država loše organizovana, a sada vidim da je jednostavno nema. Ovo područje na kome živimo nije država već sociološki eksperiment. Možda će, jednoga dana, ovde izumreti Srbi i doći neki pošteniji i sposobniji narod, i tada će Zemlja postati lepše mesto za život.

realista

pre 5 godina

Zna se ko krade i gde se prodaje...Ako ih neko u Srbiji imenuje drzava ce biti okrivljena za netoleranciju prema manjinama. Onima koji otkupljuju bakar drzava ne moze nista. Kad nam je MUP toliko jak, nije jasno kako ne mogu da stanu na put tim lopovima. Kako li ce resavati mnogo vece probleme?

mile rizik

pre 5 godina

Električna ograda oko trafo stanice,pa kad ih drmne struja,da vidim da li će opet da kradu!
(SSSS-Samo struja Srbiju spašava!, 26. novembar 2018 15:10)

I struju će da ukradu.

humanista

pre 5 godina

Debelo drasticne kazne kao 10 godina teskog rada u rudniku, i nikom ne bi ni palo na pamet da prodje pored trafo stanice a kamoli da je opljacka.

Nemanja

pre 5 godina

Cini mi se da su skoro postavljene nove bankine duz celog autoputa kroz Bgd. Nije li bilo moguce da se te stare repariraju i kao nove postave ovde ? Sto li trosim reci kada znam da niko ziv ko treba ovo da procita nece procitati...

Jovica

pre 5 godina

Ako poslusamo onu pesmu od Sindikata od pre 20 godina Divljina, videcemo da je vlastela uspela sve da obuhvati u svojim imecima. Jos samo shuttle za Veneru.

vlada

pre 5 godina

Prolazim cesto tom deonicom . Pojedinci voze sumanuto 120-150 km/h. Svako ko vozi 50 km/h rizikuju svoj zivot. Obezbediti sve trafo stanice video nadzorom max 5000 evra, bez tendera i ugradivanja! Srecno nam bilo putovanje.

Srrrrrrrrrdjan

pre 5 godina

Pre 10tak godina sam odlomio točak kod ade ciganlije jer je neko ukrao ceo šaht. Ja bi prste sekao ovima što otkupljuju otpad i svesno pomažu kriminalnu aktivnost sakupljača sekundarnih sirovina.
(Lepi, 26. novembar 2018 16:16) # Link komentara

Treba uvesti ne samo kaznu za kradju vec i za ugrozavanje bezbednosti. Pa kad neko odlezi 2-3 godine, pocece malo druagcije da se razmislja.
Inace, bas skoro u Beogradu, na putu zjapi rupa posto je neko ukrao poklopac od sahte...i bas u pravi cas nailazi policijski auto koji, ajme, bez problema nastavlja svojim putem, bez zaustavljanja. I to je ono gde je policija izgubila funkciju brige o javnom redu i miru. Jer na zapadu bi policija stala, ogradila i obezbedila mesto, ukljucila sve moguce rotacije, pozvala odgovorne da sto pre otklone nedostatak. A ovde - nista. Isto tako se ponasaju kada otpada fasada sa zgrada, za sitnije kradje, buku u komsiluku, samoinicijativno crtanje parking mesta, ... Nasa policija se svela samo na saobracajne prekrsaje i radar. Nista drugo.

Posteno!

pre 5 godina

Ja mislim da je problem bio u svetlosti narandzasto zute boje. To je izazvalo opravdani revolt vise od pedeset posto biraca koji su uklonili tu provokaciju bivse vlasti...

Mikele

pre 5 godina

Polu pismeni rom nije kadar da opljacka trafo stanicu ili ukrade trafo.
Transformatore kradu radnici EPS-a, i onda ih za hiljade evra prodaju privatnicima kojima su potrebne trafo stanice.

Zna se ko ovde voli da krade (cit. B. Stojković)

pre 5 godina

Ja ne znam koji je razlog zbog čega do danas nije uhapšena kriminogena trojka, odavno poznata policiji, tj. ĐJJ. Da je to na vreme urađeno, ne bi bilo više ovakvih vesti, a svi bismo srećnije živeli. Toliko naivna aktuelna vlast ovo i zaslužuje.

Lorber

pre 5 godina

Osim sto ne moze daa se obracuna sa huliganima,ova drzava ne moze ni da sacuva par trafo stanica.A sta moze?
(Boki, 26. novembar 2018 20:42)

Da za sve optužuje "bivši režim", "one", "neke" i opoziciju...

ФонтанаНевиђенаУЕвропи

pre 5 godina

Хоће ли се повећати и дозвољена брзина на Пупиновом мосту?

Brzopotezna partija

pre 5 godina

Dok se ovakve stvari ne budu tretirale kao "teško delo protiv bezbednosti saobraćaja i sabotaža energetskog sistema" i za to bila određena kazna 20 godina teške robije tj rintanja svaki dan na teskim fizickim poslovima po najmanje 12 sati. I bez bilo kakvog prava na bilo sta drugo. Posto su sada kazne smesne zato i jeste ovako.

Lepi

pre 5 godina

Pre 10tak godina sam odlomio točak kod ade ciganlije jer je neko ukrao ceo šaht. Ja bi prste sekao ovima što otkupljuju otpad i svesno pomažu kriminalnu aktivnost sakupljača sekundarnih sirovina.

miki

pre 5 godina

Za vas koji se cudite ogranjicenju od 50 km/h...
To je zbog toga sto su bankine koje su trebale da budu postavljene i kao zastita od prelaska u suprotan smer i kao zastita od izletanja sa puta pokradene. Odnosno nisu pokradene bankine fizicki, vec novac koji je bio predvidjen za to. Cena bankine sa postavljanjem po duznom metru uopste nije mala (bila je negde informacija vezano za Preljinu kada su pokradene bankine koliko iznosi metar) pa puta duzina deonice... e zato sto je neko iz vlasti napunio dzepove, mi cemo ko zna do kad da vozimo 50 tu..
(Argentto, 26. novembar 2018 13:05) # Link komentara

To uopste nije tesko istraziti i identifikovati pocinitelje. Ima li policije u ovoj drzavi i radi li ona nesto? Ili je i ona sa lopovima u talu? Jer ili hapsis, ili si u talu, trece ne postoji.

Miki

pre 5 godina

Minimalna kazna za krađu prometnih znakova,rasvete itd bi trebala da bude 5 godina,nije to samo krađa nego ugrožavanje života građana.

Vladimir

pre 5 godina

i stoga se vodi kao gradska saobracajnica i ogranicenje je 50 km/h,kao u gradu.Glupo,ali je tako.
(Boki, 26. novembar 2018 20:48)
A koji je status starog Batajnickog puta? Ako se ne varam tamo je ogranicenje 60 km/h.

Tisina tamo !

pre 5 godina

Hiljade komunalnih policajaca , deset hiljada običnih i BIA nemogu ovome da stanu na kraj?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko Zarić, 26. novembar 2018 19:31)


BIA nema vremena, zaduzena je za brdo koje se odronjava...

poyyy

pre 5 godina

(Argentto, 26. novembar 2018 13:05)

Prvo, to o cemu ti pricas nije bankina, nego zastitna ograda (elasticno-odbojna zastitna ograda). Bankina je zemljani ili asfaltni deo pored puta gde se postavljaju znakovi I gde se postavljaju zastitne ograde
Drugo, zastitna ograda nije ni bila planirana da se postavlja tu, jer da jeste, ne bi stavljali ivicnjake
Trece, o kradji na deonici kod Preljine se nije radilo o elasticno-odbojnoj zastitnoj ogradi nego o zicanoj ogradi koja sprecava zivotinje, a I ljude, da idu preko puta. Tu nije ni bila postavljena celom duzinom te deonice. Nego kad se desila nesreca, sudar auta I srndaca, onda su politicari naduvali pricu da je ukradeno par km, a u stvari je ukradeno nekoliko metara.

Ja

pre 5 godina

Srbija je odavno zrela za reformu zakona. Uvesti sabiranje kazni za krivična dela, tipa jedna kradja godinu dana, 10 kradji deset godina. Maksimalne kazne za povratnike, nikad mi zaista nije bilo jasno cemu služe pomilovanja i smanjenha kazni kid okorelih kriminalaca povratnika, šta je poenta, šta se želi postići time? Da se pre nadju na slobodi, kako bi migli počiniti novo krivično delo? I sudstvo bi bilo brže i efikasnije, znaci ako pivratnik automatski dobija maksimalnu kaznu, ne treba mu ni advokat praktično. Inače i u drzavama članicama EU postoji praksa sabiranja kazni, Italija na primer. Čovek u ovoj zemlji, mora zaista da se zapita, zašto to do sada nije uradjeno? Kome to odgovara?

Milicevic

pre 5 godina

Svaki dan prolazim ovuda , prosto je neverovatno da nema svetla, ljudi ne vidi se nista, pogotovu kad padne kisa. Kad se izadje na Zrenjaninski put odmah lezeci, kad ne znaju sta ce stave lezeci. Iz svega procitanog veceras zakljucujem da ja ustvari ne zivim ovde I da sam na nekim pecurkama, travama ili cemu god. Plus ode I Kosmet, ali avaj kad odose svi nek ide I kosmet, ionako nam je na ekonomskom teretu sto kaze gospodar

mikin

pre 5 godina

Jos jednom, u drzavi Srbiji najveci kriminalac je sama drzava! Vidite koji je ovo nivo devastiranja imovine, koji nivo ugrozavanja zivota a drzava lagano, ne mnogo zainteresovano pokrenula proceduru! Sada nema onog Okanovica da se oglasi, nema niko da kaze da se na dve bandere oko trafo stanice stave kamere i onemoguci bilo kakva kradja (jer bi se intervenisalo odmah). Radarima na tom putu hvataju vozace koji voze vise od 50km/h i pune budzet, ali ne vide one koji kradu trafo stanice! Nije ovo usamljen slucaj - kradu instalacije na novom mostu preko Save, kradu sve zivo gde vide i stignu. I to traje godinama a drzava nista ne preduzima. Drzava tacno zna GDE zavrsava ta ukradena oprema i opet nikom nista - oni su pokrenuli proceduru. Jedini nacin da se ovo zaustavi je KAZNJAVANJE, kako onih koji kradu tako onih koji otkupljuju i onih odgovornih u drzavi zbog necinjenja-propusta. Samo cujem onog Okanovica kako prica o drakonskim kaznama kada su vozaci u pitanju. Ne, gospodine, ne znate vi mnogo o tome - jedina EFIKASNA stvar u celoj stvari je VEROVATNOCA da ce onaj koji skrene biti KAZNJEN. Uvek! Bez mogucnosti da kaznu izbegne. Nije stvar u Drakonu.

Dara

pre 5 godina

Mrak je u glavama glasaca i naroda koji glasaju jednu te istu ekipu od politicara 30+ godina nije mrak na putu.

Sve je ovo rezultat intelektualnog kapaciteta,potkupljivosti,dementivnosti i mazohizma naroda koji se prodaje za litar jestivog ulja,dvesta grama kafe i obecanje da "ce mu cela porodica biti uposljena u drzavnoj sluzbi odmah nakon izbora".

Mislim da nema korumpiranije i destruktivnije nacije po glavi stanovnika u celoj Evropi od nas Srba.

Sasa

pre 5 godina

@Argentto.

A gde su te barijere na Ibarskoj magistrali, na kojoj je generalno ograničenje 80km/h? Ja se slažem da barijere svakako treba da budu tu, ali da li će neko da me ubedi da je Ibarska magistrala bezbednija od te obilaznice, pa može da ima 60% veće ograničenje brzine... ljudska glupost je tu u pitanu.. i nesposobnost...

Ђура

pre 5 godina

Inače, železnicu su lopvi skoro potpuno devastirali. Signalizacija na obilaznoj pruzi (Batajnica - Surčin - Resnik) je potpuno uništena, ni jedan signal (signali na železnici su isto što i semafori u drumskom saobraćaju) ne radi, i niko se nije ni zabrinuo. Nema izveštaja po medijima, niko ništa ne popravlja, i tako godinama, možda čak i decenijama u nazad. Koga briga za železnicu! Nije samo na toj pruzi signalizacija uništena. Ima još dosta pruga po Srbiji koje su u manjoj ili većoj meri pokradene. Zbog malo bakra, ili čak gvožđa, bezbednost železničkog saobraćaja je značajno ugrožena a sam saobraćaj značajno usporen. Posle nemojte da se čudite što nam vozovi toliko kasne.
Eeeeeeee, moja Srbijo!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kapetan Nemo, 26. novembar 2018 22:41)
Апропо железнице, знате ли да лопови краду и делове инсталација које су под напоном од 25000 волти? У отпадима тачно знају какав бакар или гвожђе откупљују и, уместо да "продавца" одмах пријаве МУП-у, зажмуре и баце део на гомилу и исеку га или претопе да му сакрију порекло. Кад и ухватите неког од лопова, пандури кажу "па мора и он од нечега да живи". Све се нешто мислим да ли би тако причао да скине олук или капију са његове куће или ограде...

ЗаБољеИнисмо

pre 5 godina

Кад се од 11 украде 10 трафо станица то јесте један од највећих проблема у држави јер говори да систем не постоји.

Predsednik

pre 5 godina

Nikako da se glavno komandujuci,ili njegovi puleni obrate narodu po ovom pitanju,niko ali niko iz vlasti nista o ovome,zato o zutima i drzavnim neprijateljima bruje po ceo dan i to nicim izazvanim,e zato smo tu gde jesmo,neprijatelj nam ne treba pojescemo se izmedju sebe.

kiza

pre 5 godina

Bitno je da je policija tamo kad treba ljude da kaznjava za prekoracenja od preko 30 km/h i vise ali zato ih nikad nema noću da uporno čekaju kao kurjake , pohvataju i postreljaju lopurde iz tog rejona. Drzava nam se nalazi u raspadu, komunalni red ne postoji, nigde nema straze i nadzora nad skupim javnim objektima , svima je dopusteno sve i niko se ne plasi kradje i nasilništva jer sankcija nema. "Sakupljače" ne diraju jer oni su zaštićena vrsta koja je u peocesu inkluzije. Nama je jedini spas da na 4 godine uvedemo vojnu huntu kao Grci nekada i rasčistimo sa brutalnim kriminalom i komunalnim neredom na licu mesta, izgradimo zatvorske kapacitete za jedno 40 000 lopurdi, prevaranata, huligana , zagadjivača, pedofila, trovača , 3 strukih i 5 strukih povratnika.

igi

pre 5 godina

Zna se ko krade zna se i gde su im nehigijenska naselja zna se i sta voze, motokultivatore sa prikolicim bez registracije i farova pa reagujte i pohapsite ili to nije korektno ponasanje prema manjinama.

Dex

pre 5 godina

Ovakve vesti citam samo iz Indije i Srbije. Doduse, mozda je slicno i u par drzava podsaharske Afrike, ali ne verujem da je to neka uteha, ili da to iole umanjuje ponizenje. Da je Indija okruzena razvijenom Evropom ne bi ni ona bila Indija, Srbiju ni blizina Nemacke, Italije, Austrije, Svajcarske i ostalih ne moze da pogura.

Realno

pre 5 godina

Policiju ne zanima mnogo ko krade sekundarne sirovine. Valjda je to OK da se od naših para menjaju i ugradjuju svako malo. Banda.
(Zvonko, 26. novembar 2018 18:22)

Ovo što je ukradeno nisu sekindarne sirovine nego delovi sistema gradske rasvete koji je u upotrebi. Sekundarne sirovine postaju tek posle krađe.

Ćomi

pre 5 godina

Mrkli mrak dok neko ne ode u aut,ili ne pokupi opet neku divlju svinju,srndaća,muflona,biciklistu ili bilo kakav pošten svet koji se kreće ovim tamnim vilajetom. Ko se vozio ovuda dok je bio Pančevac zatvoren noću,zna o čemu se radi.

zicer

pre 5 godina

lopovi su pusteni da kradu, otpadi se ne diraju a nove trafo stanice ce dobiti da radi neko ko je podoban. nista to nije slucajno, lanac ishrane savrseno radi i nevidim u cemu je problem. prvi put kad naprave raciju na otpade znat cemo da je zakon poceo da radi. ovako sve je jasno.

Spearman

pre 5 godina

Nije samo osvetljenje problem. Put izgleda kao da je deo nekog napustenog sveta. Korov, svaka treca bandera okrenuta, svakoj desetoj razbijena sijalica, bankine unistene, djubre svuda okolo. Ko je ovde u nadleznosti i zasto ne radi nista u toku radnog vremena? Da li je potrebno da 10 godina prodju da bi neko ovo primetio?

mile rizik

pre 5 godina

A do kada će ograničenje brzine na toj deonici biti 50 km/h? Šta se čeka sa postavljanjem zaštitne ograde da životinje ne bi pretrčavale put?
(Saša, 26. novembar 2018 12:28)

I ogradu će da ukradu.

Dragan

pre 5 godina

Posto je korist po lopove neuporedivo manja od pocinjene stete i njihovim se delom ugrozavaju zivotu drugih ljudi, to vise nije kriminal nego asocijalno ponasanje. Te osobe treba tretirati kao osobe sa mentalnom bolesti i poslati na ispitivanje i lecenje u zdravstevnim ustanovama koje su specializovane za takve bolesnike. Kada odatle izadju kao biljcice i drugi ih vide takve, to ce valjda da im malo splasne apetit za kradjama tog tipa.
Inace duzina zaprecene zatvorske kazne je beznacajna u smislu prevencije. Jedina preventiva je izvestost kazne, tj da znaju da ce biti uhvaceni i poslati u zatvor, a ne visina kazne. To ne znaci da kazna treba da bude blaga, naprotiv.

MisterNo

pre 5 godina

Tretirati ovakve kradje kao terorizam (nije bez osnova, ugrozavanje zivota nasumicne grupe ljudi - neka definicija terorizma) - pa da vidimo....

BGD

pre 5 godina

Kada će Putevi u Srbiji da Budu Obeleženi Kvalitetnom Reflektujućim Bojom,kako po sredini,tako i BORDURE.
Kada pada Kiša,LINIJE se ili NE VIDE,ili sijaju od farova kao vatromet.

Cenzor media

pre 5 godina

Vozite nocu bilo kojim Evropskim Putem i primetice te da Trake za obelezevanje i katadiopteri na bankinama(kojih ima na svakih 5 metara),uz pomoc farova,fe omenalno osvetljavaju DRUM.

Tanja

pre 5 godina

Ljudi, ucinite nesto dok neko ozbiljno ne strada!
Prosle nedelje, malo pred Novu, se suprugu i meni pokvario auto odmah posle Pupinovog mosta.
Nasli smo se u potpunom mraku, dok su automobili i kamioni ogromnom brzinom prolazili pored nas, apsolutno ne postujuci zaustavnu traku sa desne strane.
Cak je cesto i koriste za preticanje.
U jednom momentu je kamion u punoj brzini krenuo na nas, bez obzira sto su sva cetir svetla bila upaljena, i da nije suprug poceo da trubi i izleteo da mase, ne smem ni da pomislim sta bi bilo.
Stavite policiju za to, ne samo za brzinu cije ogranicenje ide u drugu krajnost.
Ogranicenje je 50. Naravno svi voze bar duplo brze, vec se znaju tacke na kojima je ponekad patrola i tu se uspori.
Svi jure, preticu iz desne trake, a svetla nema.
Jos kad pada sneg ili kisa, jezivo je i jako opasno.
Prizovite se pameti dok je vreme!