Ponedeljak, 29.10.2018.

09:10

Auto test: Volkswagen Arteon 2.0 TDI DSG Elegance

Izvor: B92

Auto test: Volkswagen Arteon 2.0 TDI DSG Elegance IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Brane Moravac

pre 4 godine

Vozim cc četiri godine/prvo 2012god 3godine i 2015god jednu godinu/ i iduci je arteon ako bog da.Cc/r-line oprema,4motion 130kw i ima sve od opreme što se trenutno nudi/ je za mene odličan auto,malo tvrd,ali opet odličan.Što se tiče potrosnje grad je od 8-9 litara,a od Banjaluke do Beograda sam imao potrošnju od 4,2lit.Arteon ima odličan izgled i sigurno je super auto,ali je cijena još uvijek velika i za 2017godinu.Cijenu određuje oprema.35000e je cijena osnovnog modela,a r line,4motion,acc,line assist,kožna sjedišta sa memorijom,masažom ventilacijom,šiberom itd sigurno je preko 60000e.

tex viler

pre 5 godina

kao neko ko vozi trojku megana 1.9 dci auto je prava bombonica...za one koji imaju lovu,a ono za te pare imas premijum te ovo te ono...to je kao mene kad je zena u restoranu nekom fensi ubedjivala da uzmem neko jelo...a ja navalio na karadjordevu(bio sam bas gladan i nesklon experimentima)..sto je sigurno sigurno..

Veliki brat

pre 5 godina

Smanjite doživlja narode, nema razloga da se svađate oko ponovnog pokušaja VW-a da izbaci model sa VW značkom koji će moći da se proda kao premium - po premium ceni.

Teško da će da može. Pogledajte obim proizvodnje i prodaju modela CC (prvobitno Passat CC) i sve će biti jasno. Da se on dobro prodavao, ne bi mu ni menjali ime prvo iz Passat CC u CC, a potom ga ukinuli i uveli ovo "čudo". Pre modela CC su imali VW Phaeton koji gotovo niko normalan nije hteo da kupi - ovde u okolini je 2 godine stajao na jednom placu polovnih vozila i niko nije hteo da ga kupi.

Za taj novac će svako normalan radije kupiti odlično opremljen Audi A4, ili ako mu baš treba prostran auto, a ne želi da plati A6, uzeće Superb sa punom opremom.
Za ove koji pominju cene, ovaj VW kreće sa cenom za koju možete uzeti Superb bukvalno sa svom opremom koja se može odabrati, uključujući 4x4 i najjači motor koji je dostupan za nju. A pogledajte koliko Arteon košta kad "čekirate" sve što ima od opreme.

Što se tiče kasnije prodaje kao polovnog vozila, ovaj Arteon će se mučiti na tržištu polovnih automobila isto kao i Phaeton i CC, dok će se Superb prodavati veoma lako, prvenstveno zbog cene održavanja i onoga što pruža za tu cenu (oko 50% cene novog primerka za 3 godine star auto).

kele®

pre 5 godina

Ne bi mi lijeno da potražim :

Prednji diskovi pašu sa Audi A3 i TT, Seat Leon, Škoda Octavia i Superb, VW Golf 7 i Passat 8.

Prednje rame Seat Ateca, Škoda Superb, VW Passat i Tiguan.

Amortizeri Leon i Škoda Octavia

I tako dalje...

Drajver

pre 5 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1462104#k28631347

Auto je prelep uzivo, meni licno, to je ionako individualno. Enterijer mi je malo monoton, isti je kao kod pasata inace sto svi znamo...

Ali kada ti neko napise da je "mehanika ozbiljnija" i da smo mi tupav narod ili sta god... Pa taj ne bi znao sta je sve potrebno za mali servis a kamoli da ga uradi sam sto implicira da je neki tinejdzer koji verovatno nije ni seo za volan svog auta. Da se ne osvrcemo na to da verovatno nije makao iz svog sela u kome ima net pa ne zna da preko ima ljubitelja razlicitih brendova kao i kod nas i da smo svi ljudi... Inace mehanika je identicna passatovoj, to naravno nije lose ni iz ugla fabrike a ni kupca zbog dostupnosti delova i pouzdanosti itd ali zasto dozvoliti da nam neuki sole pamet?!

Pitanje eksploatacije se opet kao i izgled svodi na individualne zahteve. Po meni do sada od novijih po pitanju eksterijera najlepsi VW ali cak i da zazmurim na visu cenu ne bih ga uzeo jer mi je i novi passat neudoban.

NIKOLA

pre 5 godina

Fizička lica koja su obezbedila ovaj obim novca i treba im ova namena novog vozila danas većinski kupuju SUV od proizvođača koji nisu premium,novih limuzina je sve manje na ulicama a i ono što ima dobrim delom je vlasništvo pravnih lica i države.Ovaj model najviše što će dobiti su članci i naši komentari odnosno prepucavanja a u realnosti nekoliko primeraka na ulicama dok ne prodje par godina pa se brojnost malo popravi sa polovnim uvozom što je baba u Nemačkoj vozila do pijace.

C i n i k

pre 5 godina

Komentari navijacki,pri tom retko da ce neko od komentatora ikada da ga vozi. Meni je ok auto,podseca na CC.
Meni se ipak mnogo vise svidja BMW,po meni BMW je vrhunski auto napravljen za vozaca.

Premijum brend

pre 5 godina

Koji crni premijum brend, Volks Wagen - u prevodu: narodni auto. Realna cena je oko 35.000. A unutra je stari pasat od pre 10 godina.

Bane3

pre 5 godina

@drvobradi, najbolje bi bilo da svi idemo u 22 uveče na posao da bi tebi auto trošiio po katalogu. Verovatno još ideš u školu autobusom pa ti je čudno što nekome do posle u šicu za 10km puta treba pola sata minimum. Ja stvarno ne mogu da kažem šefu da mi promeni smenu zato što je gužva u gradu, a da bi mi troško po katalogu. Zato kupiš hibrida i auto ti u sred špica i u 22 troši isto. Dizel je za kamione i za radne mašine

izhlapjeli starac

pre 5 godina

Sve se svodi na: neko voli popa, neko popadiju a neko popadijinu cerku.
Nemacki automobili su kao i nemacka moda: solidni, dobro napravljeni, ali meni tu nema prave strasti. Nekako na pola. Naravno, gledano generalno, ima mnogo izuzetaka. Kada bi nekom hipotetickom vanzemaljcu preko jedne marke morao da objasnim sta je to auto, ne bih mu pokazao nemacki auto. Ni japanski ni američki. To bi morao da bude Ferari.

ФонтанаНевиђенаУЕвропи

pre 5 godina

Goedah i ja sada "moose test" Arteona i potvrdjujem da je razocaranje... Posle sam gledao Talisman na istom testu koji je prosao besprekorno. "Nema auta do Renaulta" ;-)
(Daster, 29. oktobar 2018 21:27)

Поредити Артеон са предњим погоном и непокретним задњим точковима и Талисман са 4Контрол-ом је у најмању руку глупо

Giovanni

pre 5 godina

Čitam komentare i ne verujem. Te ruzan, te slab, te skup, te nestabilan, kao da se u Srbiji proda na hiljade ovakvih i skupljih vozila, a ne do dva maks (legalno u salonu). Niste otisli dalje od Punta, Focusa i Fabie ali znate da nesto „ne valja“. Auto je odlican i kupio bih ga kada bih imao para i vecu decu. Ovako mogu samo da mastam...

Daster

pre 5 godina

Goedah i ja sada "moose test" Arteona i potvrdjujem da je razocaranje... Posle sam gledao Talisman na istom testu koji je prosao besprekorno. "Nema auta do Renaulta" ;-)

Žikica-prva puška Srbije

pre 5 godina

Lep auto, sportski dizajn, ali motor dizel 150ks?!
Pa ja vozim Scenic 2 dci 150ks kao porodičan auto.
Blam da kupiš takav auto sa tim motorićem.

Nebojsa

pre 5 godina

@dzoni:
Najpre VW nije premijum marka. Tacka. Koncern ima Lamborghini, Porsche i Audi. VW nije u toj grupi.
Drugo ajde molim te pusti nas sa tim premijim kocnicama i sta sve jos naprica, sve ti je to MQB platforma rodjace, nema tu premijuma. Mozda A3 sa te platforme, ali bolje verzije.
VAG je tata deljenja platformi, to oni rade vec 20ak godina. Nemoj da te zacudi ako "premijum" Arteon ne delu kocnice sa Golfom, Leonom, Oktavijom... To je lako proveriti.
Sam auto je dobar, odlicno dizajniran, ali preskup za to sto nudi. Opet je na kraju to namunjeni Passat a ne Audi A5.

Volim samo priču da me pegla

pre 5 godina

evo su srpski alfisti opet oni gulija, 15 itt itt
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ledenjak, 29. oktobar 2018 16:03)

Vaš kolega potencira sportski karakter narodnog vozila.
Ja dajem primer prave sportske limuzine.
Sa jedne strane laž, sa druge trogodišnji teror na Ringu.
Čini mi se da je prvi izbor vama draži ?

Volim automobile

pre 5 godina

Čitam ove komentare i ne verujem kakvi smo ljudi!
VW grupaciju sačinjava 12 brendova: Hiperautomobili-Bugati, superautomobili-Porsche i Lamborghini, super luksuzni Bentley, premijum Audi, glavni deo VW putnička vozila, a kao jeftinije brendove Seat i Škodu. Pored toga, poseduju i privredna vozila, Ducatti motore, Man kamione i Scaniu.

Reći da ne znaju da prave vozila...to može samo zlonamerni komentator.

Volim automobile

pre 5 godina

Čitam ove komentare i ne verujem kakvi smo ljudi!
VW grupaciju sačinjava 12 brendova: Hiperautomobili-Bugati, superautomobili-Porsche i Lamborghini, super luksuzni Bentley, premijum Audi, glavni deo VW putnička vozila, a kao jeftinije brendove Seat i Škodu. Pored toga, poseduju i privredna vozila, Ducatti motore, Man kamione i Scaniu.

Reći da ne znaju da prave vozila...to može samo zlonamerni komentator.

Z

pre 5 godina

Meni je iskreno ruzan.Mnogo veci utisak je ostavljao Passat CC.Ocajan na "Moose" testu.Slab motor.I ne znam ko je normalan izabrao ovu zuto-zlatnu boju za reklamiranje vozila.E sad ozbiljnije izgleda od obicnog Passata,luksuzniji je.Cena je sasvim korektna za opremu i menjac koji nudi.

Milan

pre 5 godina

Sta je sa brzinemorom? Najbolje da su ispisali 0....100....200 i kraj, pa neka vozac jos vise lupa glavom koliko trenutno vozi na sat? BMW je najbolji primer kako brzinomer treba da izgleda 20...40...60...80...100...itd klasika od kad postoji, jer zasto fantazirati sa necim sto je idealno.

drvobradi

pre 5 godina

@Bane3
Sta je grad i voznja po gradu? Beograd i saobracaj u njemu u toku dana tesko da mogu da se podvedu pod gradsku voznju. Vecinu vremena trosis tako sto stojis u mestu, trosis gorivo i zagadjujes okolinu. U Bgd, ista relacija, ako krenem u 17h, trosim oko 9l i kilometar zivaca, kada vozim oko 22h trosim 4,5l/100km. Ako se bas zainatim i dokon sam, mogu da spustim i ispod 4l.Sta staviti u brosuru?

DC

pre 5 godina

Vec sam pisao na ovu temu... Ranije su nam Nemci prodavali vece i 'luksuznije' automobile totalno ogoljene, gde se sve doplacivalo - debelo. Tako da su recimo cak i Audi 100, BMW serije 5 ili Mercedes E klase standardno stizali bez elektricnih prozora ili obrtomera, sto su Renault 19, 21, Peugeot 405 imali vec u srednjim nivoima. Danas se to manje-vise nastavlja. Audi A6 sa pocetnom cenom (cak i sa V6 motorom) je slicno opremljen kao Renault Megane ili Peugot 308 u malo jacoj verziji. Audi A6 opremljen onako kako auto te klase zasluzuje kosta oko 80-90000 evra a isto vazi i za BMW serije 5 ili MB E-kalse. Zasto pricam sve ovo? Zato sto su se Nemci dosetili da na jos jedan nacin zarade vise, a to je da nam debelo naplate pristojan dizajn. Ne postoji ni jedan valjan razlog zasto ovaj auto nije Passat osim taj da je VW odlucio da za onu cenu koliko naplacuju Passat nije vredno ponuditi auto privlacnog eksterijera i da, ako kupac to zeli, onda mora dodatno da iskesira.

Hehe

pre 5 godina

@(dzoni, 29. oktobar 2018 12:20)

Sad malo istrazivanje po internetu, cisto da vidis sa kim moze arteon da se poredi po performansama, narocito po krivinama i kocenju, pa onda se opet se vrati na komentar, cisto da procitas sta si napisao. Marketing. Ono u cemu VW prednjaci je sto je neko rekao, dobro su usrafljeni i bolje podnose torturu kroz godine eksploatacije, bolju farba, bolja limarija, bolja zvucna izolacija, ok materijali. U svemu ostalom, daleko ispod proseka. Neko ce da pominje motorizaciju, mozda ako se ne gleda cena i emisija CO2 i stvarna potrosnja...

Ja pročitao pa pogledao, čisto da proverim pročitano

pre 5 godina

Mehanika Arteona je mnogo ozbiljnija i uklopljena za ozbiljniju voznju (citaj sportsku).....

Ajajajaj, aj, severni jelen se za Arteona završio na 76 kmh. Izlupani čunjevi i vozač u vrtoglavici.
Za Giulliu ta brzina je niža od njene ulazne brzine u test.
Nema tu sportske vožnje. Još jedan nemački marketinški trik u cilju povećanja prodaje i povećanja zarade po prodatom automobilu

Dark

pre 5 godina

Kako ljudi uspiju da izbanalizuju nešto što je daleko od banalnog! Ja ne volim "njemce",ali,brate,ovdje se već zna da je ovaj Arteon ustvari Škoda,samo skuplja,jer tamo na zapadu ima puno glupih ljudi koji kupuju "ime". Drži se brate svog golfa 2,3,4,kao i ja i ne pametuj o nečemu što nemaš priliku ni da vidiš uživo.

dobrivoje

pre 5 godina

dizajn je vrhunski...ali treba to probati... 37 hiljadarki...hmm pa ima sto sta za tu lovu da se kupi...treba razmisliti...ali sto bi reko jedan dizajner "auto vecina kupuje na oko "...

Rico Suave

pre 5 godina

@(stevan, 29. oktobar 2018 11:45) Ako ćemo da budemo realni, nisam siguran da vožnja "lava" mora da ima lošiji imidž od vožnje "narodnog auta", naprotiv. Za očerupanu kokoš se slažem u svakom pogledu.

nesha

pre 5 godina

Na prvi pogled,lep komad VW automobila,ali i lepa cena.150 KS izgleda dovoljno,ali ne za ovakav automobil.A cena?Pa treba malo nadoknaditi velike gubitke kod diesel afere,pogotovi "šišanje" u Americi.Možda nije za poređenje,ali Ford Mustang sa 2,3 Ecoboost motorom,317 KS i 440 Nm obrtnog momenta,kod nas kreće sa cenom od 46.500 evra.Elem,ode jedan malo iznad prosečan WV u cenovne stratosfere.

Drajver

pre 5 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1462104#k28624088

Mozes li nam objasniti koje su konkretne razlike u "mehanici" koja je kako kazes da te citiram ozbiljnija kod arteona? Opet, konkretno primeri i poredjenja. Eto za pocetak pominjes kocioni sistem, osim onoga sto mozemo sami iz brosure videti da li i ako postoje koje su razlike u kocionom sistemu pored toga?
Da li se upravljacki mehanizam razlikuje? Gama motora? Sami motori unutar game? Prenos? Oslanjanje (ne osvrcem se na podesavanje vec kljucne delove sistema oslanjanja na prednjoj i zadnjoj osovini)?
Koje su konkretne razlike?

Hvala unapred

Lepi Žile

pre 5 godina

@dzoni, premium kocnice, premium amortizeri?!?!? Nije isto za škodu i pasata... baš me zanima da mi kažeš odakle tebi ove informacije, gde si pročitao ovo... Što se tiče kočnica, one isključivo zavise od težine automobola, cela vw grupacija je poznata da slabije koči. To ide od običnih modela pa sve do onoh sportskih, npr golf R ili GTI imaju skoro uvek lošije rezultate kočenja u poredjenju sa konkurencijom. Premium amortizeri, nema tu mnogo filozofije, imaš tvrdje i mekše, vezdušno ili obično ogibljenje. Postoje varijacije da se amortizeri malo ukrute menjanjem režima-moda vožnje. Tu jedino što može premium da se nazvoe što nemaš na svim modelima vazdušno nego samo na top limuzinama i top SUV. Takodje npr kod audija sa sline opremom se uvek stavljaju tvrdji amortizeri je je kao sportski... mehaniku svi dele u grupacije zbog jeftinijeg razvoja i samnjivanja operativnih troškova. Tako da npr tvoj arteon i npr moj superb imaju mnogo više zajedničkog nego što ti zaista misliš, samo si popio marketinšku foru i misliš da si kao premium.... u 90% slučajeva je razlika u završnoj obradi i materijalima, kao i u mnogo skupljem servisu jer kada odeš u ovlašćeni u vw ili u škodu razlika radnog sata je debela....

M

pre 5 godina

@dzoni, Moose test Arteona se ne bi bas slozio sa tobom. Arteon je ocajno mehanicki napravljen. Ne samo sto ima tezak prednji deo, pa je sklon podupravljanju, nego je opasno nestabilan na vecim brzinama. Poredjenja radi, i Alfa Romeo 159 je generalno lose izbalansiran automobil, pretezak, sa skoro 70 % mase na prednjoj osovini, ali se na Moose testu ponasa fenomenalno (najbolje u klasi, ispred BMW 3), kako bi pravi sportski auto i morao da se ponasa. Ali to se dobije kada proizvodjac ume da napravi stabilan auto, po cemu su Italijani generalno poznati. VW nikada nije pravio sportske automobile, pogotovo ne dobre, pa ne znam ni cemu prica o njihovom kvalitetu. Nije Arteon nista bolji od Skode po tom pitanju, samo ima pozeljniji znak.
Arteon https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk
AR 159 https://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0

ucha

pre 5 godina

@ Dzoni i svi koji su mu dali +
Ima jedan spanski sajt na kome rade test severnog jelena. Ova folcika ga prolazi sa 74km/h. Zato toliko i kosta. Sportska sasija. Najnovija tehnologija. Opravdano. Samo mi nije jasno kako 3008 ili fiesta prolaze sa 80 a jedan SUV, a drugi gradsko klepetalo.

ognjen

pre 5 godina

Ovo pisem kao neko ko malo vise gotivi francuska vozila, iako za svoje pare ne gledam brend nego uzmem sta je najbolje za iznos koji imam. Sobzirom da zbog globalne inflacije I rasta cena energenata I sirovina apsolutno svi modeli I brendovi su iz generacije u generaciju drasticno skuplji. Tipa bmw serija 3 klotara krece do 40,000e. Novi pezo 508 krece od 32,000e u francuskoj. Neko rece superb u full opremi 30,000? superb je 38,000e u full opremi I to je obicna skoda. Tako da sobzirom da je ovaj Arteon presao u premijum segment I nudi obilje opreme, 34,999e je bagatela poredivsi sa ostalim brendovima.Rado bih posedovao jednog

keramicar u pokusaju

pre 5 godina

lep auto, losa tabla konkretno brzinomer nema logike za ovakvu podelu u pocetku su podele na 20kmh a kasnije od 60 sledeca je tek na 100 tacno kad leti dozvola

kako da ne

pre 5 godina

@ray jay
Pa veci je prestiz voziti jedan Pezo nego jednu Folciku. Takodje da napomenem ljudima da je ovaj Arteon ustvari ceo na tehnoligiji iz 2010-te godine. Proverite lepo to i videcete.

panco

pre 5 godina

Odlican auto. Mozda malo skupljikav, ali i takav ce biti jeftiniji u Americi nego u Evropi. Dal ima nekih mana, pa ima sigurno. Ali ako cemo tako, svakom autu cemo naci mane

dzoni

pre 5 godina

Zabavno je koliko ljudi ne razumeju kako namena i performanse automobila uticu na cenu i misle da ako je unutra isti Passat, sigurno su budale oni koji kupe Arteona. Isto vazi i za poredjenje Skode Superb i Arteona, kao Skoda za 30 hiljada ima vise opreme i tako to. Mehanika Arteona je mnogo ozbiljnija i uklopljena za ozbiljniju voznju (citaj sportsku). Samo probajte da udjete u ostriju krivinu malo vecom brzinom od dozvoljene i odmah je jasno zasto Arteon kosta te pare. Naravno, ne predlazem krsenje propisa, vec hipoteticki pisem. Naravno da brend ima uticaja na cenu, no to je i dalje mnogo manje od recimo razlike u ceni kocionog sistema premium automobila i jedne Skode. Sve su to dobri automobli, sa razlicitom namenom, ciljnom grupom i cenom. Vecina ljudi u Srbiji koja cita ove novine nazalost nisu ciljna grupa za ovakve automobile, nisu probali da ih voze, ne znaju sta znaci kad je neki (skup) auto u mogucnosti da zakoci 1 metar ranije zbog (skupih) kocnica i spase neciji zivot. Bice bolje valjda jednog dana pa cemo imati.

bgd

pre 5 godina

(srbcg2bu, 29. oktobar 2018 12:01)
Pa ovo je audi samo malo osakaćen, onda će još malo da ga osakate pa da naprave seat, pa onda još malo i eto nam škode

urota

pre 5 godina

@bane
pa da bi narod kupio narodni auto. zamisli da piše:
10,2l/km grad
6,9l/km na 120km/h
6,2l/km na 90km/h
7,3l/km prosečna
ne bi ni gledali dalje kad vide 10ltr. ustvari,ovo su podaci za 2.0tdi 190ks.
onaj od 140ks troši pola litra manje.

stevan

pre 5 godina

Novi Peugeot 508 1.6 THP sa 225ks, jos ti ostane dosta para u dzepu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ray jay, 29. oktobar 2018 09:40)

Da , al onda vozis pezoa.

Nema logike 40k euro, kad za 30 uzmes Full Superb sa vise stvari a unutra sve isto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toxic_Pr, 29. oktobar 2018 09:53)

Da , ali onda vozis skodu

Batica

pre 5 godina

Unutrašnjost jeste skoro potpuno preuzeta od Passata i to je najveća mana ovog automobila pogotovo kada čovek vidi kako izgleda eksterijer.Moja žena koja je osvedočeni mrzitelj bilo čega iz VWa je ostala zabezeknuta kada smo prvi put videli Arteon a onda ulazak unutra i razočarenje.Ne fali tom enterijeru ništa specijalno, jedino što je dosadan i taman na nivou jeftinijeg brata.I za sve ljubitelje Škode,nije baš sve to isto,postoje razlike koje se vide tek posle izvesnog vremena a neke se osećaju unutra ako vas zanima da ih osetite (zvučna izolacija npr) i da,razlika u ceni postoji sa razlogom ali to vas ionako ne zanima kada ste u tripu da vozite Audije.Za onog dole koji misli da Mercedesi koštaju kao ovo,poseti salon MBa i pitaj za cene,neprijatno ćeš se iznenaditi.Uostalom svi su podigli cene pa i Škoda i Fiat,o premium brendovima bolje da ne govorim...

C i n i k

pre 5 godina

Lepo,podseca na CC, inace zato Audi i nije premium,jer Audi je ustvari VW, nema niceg u Audiju da je njegovo,sve je od VW kao i kod Skode. Nzn sto je to nekima sporno ali je tako.

ciga

pre 5 godina

@Aleksandar
Šališ se,u Srbiji hoće mnogi ? O cemu ti pricas čoveče,gde ti zivis mozda i hoće mnogi kad padne ispod 5000 znaci neće skoro.

babajega

pre 5 godina

pored danasnjih modernih turbo benzinskih motora ne vidim svrhu uzimati dizel...bolja kupovina od ovog 2.0 tdi je 1.5 tsi .jeftiniji je laksi je ide bolje tiši je,potrosnja mu je malo veca od ovog tdi ali nista pretjerano ..

Bane3

pre 5 godina

Vw i podaci o potrosnji.... u brosuri pise 5 po gradu!!! Kolega iz kancelarije vozi privatno oktaviju sa ovim motorom i menjacem, po gradu nece ispod 9. Ako se ne pazi moze lagano da poraste. Jedino je po magistrali stedljiv ali ni blizu fabrickih podataka. Ne kapiram koja je fora da napises u fabrickoj deklaraciji takvu laz

Milan

pre 5 godina

Imao sam prilike da vozim Arteon-a i to sa najjacim Dizel motorom (oko 240 KS).
Auto je zaista lep spolja i unutra je veoma dobar (najmodernija oprema i sl), ali ako se uzme u obzir da takva "full" verzija kosta preko 50k eur, onda se stvari drugacije gledaju i pronalaze se mane:
- unutrasnjost je na prezueta od passat-a, a kvalitet je takodje na nivou passata - automobila koje je 50% jeftiniji. Jednostavno, nema govora o nekom luksuzu i to je najvece razocarenje.
- ne znam koje je gume imao, ali je u kabinu dolazilo veoma pun buke od asfalta (buka kotrljanja tockova) i to pri brizinama manjih od 120 km/h.

Sve u svemu, da imam te pare (preko 50k EUR) i treba da kupim luksuzan auto, ne bih se nikada opredelio za Arteona.

ja

pre 5 godina

Ima dosta pojedinosti u opisu automobila u samom tekstu, ipak nema određenih detalja dodatne opreme i sistema, koje verovatno možemo naći u katalogu dilera ovog modela.

Milan

pre 5 godina

Imao sam prilike da vozim Arteon-a i to sa najjacim Dizel motorom (oko 240 KS).
Auto je zaista lep spolja i unutra je veoma dobar (najmodernija oprema i sl), ali ako se uzme u obzir da takva "full" verzija kosta preko 50k eur, onda se stvari drugacije gledaju i pronalaze se mane:
- unutrasnjost je na prezueta od passat-a, a kvalitet je takodje na nivou passata - automobila koje je 50% jeftiniji. Jednostavno, nema govora o nekom luksuzu i to je najvece razocarenje.
- ne znam koje je gume imao, ali je u kabinu dolazilo veoma pun buke od asfalta (buka kotrljanja tockova) i to pri brizinama manjih od 120 km/h.

Sve u svemu, da imam te pare (preko 50k EUR) i treba da kupim luksuzan auto, ne bih se nikada opredelio za Arteona.

Bane3

pre 5 godina

Vw i podaci o potrosnji.... u brosuri pise 5 po gradu!!! Kolega iz kancelarije vozi privatno oktaviju sa ovim motorom i menjacem, po gradu nece ispod 9. Ako se ne pazi moze lagano da poraste. Jedino je po magistrali stedljiv ali ni blizu fabrickih podataka. Ne kapiram koja je fora da napises u fabrickoj deklaraciji takvu laz

stevan

pre 5 godina

Novi Peugeot 508 1.6 THP sa 225ks, jos ti ostane dosta para u dzepu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ray jay, 29. oktobar 2018 09:40)

Da , al onda vozis pezoa.

Nema logike 40k euro, kad za 30 uzmes Full Superb sa vise stvari a unutra sve isto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toxic_Pr, 29. oktobar 2018 09:53)

Da , ali onda vozis skodu

Batica

pre 5 godina

Unutrašnjost jeste skoro potpuno preuzeta od Passata i to je najveća mana ovog automobila pogotovo kada čovek vidi kako izgleda eksterijer.Moja žena koja je osvedočeni mrzitelj bilo čega iz VWa je ostala zabezeknuta kada smo prvi put videli Arteon a onda ulazak unutra i razočarenje.Ne fali tom enterijeru ništa specijalno, jedino što je dosadan i taman na nivou jeftinijeg brata.I za sve ljubitelje Škode,nije baš sve to isto,postoje razlike koje se vide tek posle izvesnog vremena a neke se osećaju unutra ako vas zanima da ih osetite (zvučna izolacija npr) i da,razlika u ceni postoji sa razlogom ali to vas ionako ne zanima kada ste u tripu da vozite Audije.Za onog dole koji misli da Mercedesi koštaju kao ovo,poseti salon MBa i pitaj za cene,neprijatno ćeš se iznenaditi.Uostalom svi su podigli cene pa i Škoda i Fiat,o premium brendovima bolje da ne govorim...

dzoni

pre 5 godina

Zabavno je koliko ljudi ne razumeju kako namena i performanse automobila uticu na cenu i misle da ako je unutra isti Passat, sigurno su budale oni koji kupe Arteona. Isto vazi i za poredjenje Skode Superb i Arteona, kao Skoda za 30 hiljada ima vise opreme i tako to. Mehanika Arteona je mnogo ozbiljnija i uklopljena za ozbiljniju voznju (citaj sportsku). Samo probajte da udjete u ostriju krivinu malo vecom brzinom od dozvoljene i odmah je jasno zasto Arteon kosta te pare. Naravno, ne predlazem krsenje propisa, vec hipoteticki pisem. Naravno da brend ima uticaja na cenu, no to je i dalje mnogo manje od recimo razlike u ceni kocionog sistema premium automobila i jedne Skode. Sve su to dobri automobli, sa razlicitom namenom, ciljnom grupom i cenom. Vecina ljudi u Srbiji koja cita ove novine nazalost nisu ciljna grupa za ovakve automobile, nisu probali da ih voze, ne znaju sta znaci kad je neki (skup) auto u mogucnosti da zakoci 1 metar ranije zbog (skupih) kocnica i spase neciji zivot. Bice bolje valjda jednog dana pa cemo imati.

Ja pročitao pa pogledao, čisto da proverim pročitano

pre 5 godina

Mehanika Arteona je mnogo ozbiljnija i uklopljena za ozbiljniju voznju (citaj sportsku).....

Ajajajaj, aj, severni jelen se za Arteona završio na 76 kmh. Izlupani čunjevi i vozač u vrtoglavici.
Za Giulliu ta brzina je niža od njene ulazne brzine u test.
Nema tu sportske vožnje. Još jedan nemački marketinški trik u cilju povećanja prodaje i povećanja zarade po prodatom automobilu

babajega

pre 5 godina

pored danasnjih modernih turbo benzinskih motora ne vidim svrhu uzimati dizel...bolja kupovina od ovog 2.0 tdi je 1.5 tsi .jeftiniji je laksi je ide bolje tiši je,potrosnja mu je malo veca od ovog tdi ali nista pretjerano ..

ciga

pre 5 godina

@Aleksandar
Šališ se,u Srbiji hoće mnogi ? O cemu ti pricas čoveče,gde ti zivis mozda i hoće mnogi kad padne ispod 5000 znaci neće skoro.

M

pre 5 godina

@dzoni, Moose test Arteona se ne bi bas slozio sa tobom. Arteon je ocajno mehanicki napravljen. Ne samo sto ima tezak prednji deo, pa je sklon podupravljanju, nego je opasno nestabilan na vecim brzinama. Poredjenja radi, i Alfa Romeo 159 je generalno lose izbalansiran automobil, pretezak, sa skoro 70 % mase na prednjoj osovini, ali se na Moose testu ponasa fenomenalno (najbolje u klasi, ispred BMW 3), kako bi pravi sportski auto i morao da se ponasa. Ali to se dobije kada proizvodjac ume da napravi stabilan auto, po cemu su Italijani generalno poznati. VW nikada nije pravio sportske automobile, pogotovo ne dobre, pa ne znam ni cemu prica o njihovom kvalitetu. Nije Arteon nista bolji od Skode po tom pitanju, samo ima pozeljniji znak.
Arteon https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk
AR 159 https://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0

Nebojsa

pre 5 godina

@dzoni:
Najpre VW nije premijum marka. Tacka. Koncern ima Lamborghini, Porsche i Audi. VW nije u toj grupi.
Drugo ajde molim te pusti nas sa tim premijim kocnicama i sta sve jos naprica, sve ti je to MQB platforma rodjace, nema tu premijuma. Mozda A3 sa te platforme, ali bolje verzije.
VAG je tata deljenja platformi, to oni rade vec 20ak godina. Nemoj da te zacudi ako "premijum" Arteon ne delu kocnice sa Golfom, Leonom, Oktavijom... To je lako proveriti.
Sam auto je dobar, odlicno dizajniran, ali preskup za to sto nudi. Opet je na kraju to namunjeni Passat a ne Audi A5.

ucha

pre 5 godina

@ Dzoni i svi koji su mu dali +
Ima jedan spanski sajt na kome rade test severnog jelena. Ova folcika ga prolazi sa 74km/h. Zato toliko i kosta. Sportska sasija. Najnovija tehnologija. Opravdano. Samo mi nije jasno kako 3008 ili fiesta prolaze sa 80 a jedan SUV, a drugi gradsko klepetalo.

urota

pre 5 godina

@bane
pa da bi narod kupio narodni auto. zamisli da piše:
10,2l/km grad
6,9l/km na 120km/h
6,2l/km na 90km/h
7,3l/km prosečna
ne bi ni gledali dalje kad vide 10ltr. ustvari,ovo su podaci za 2.0tdi 190ks.
onaj od 140ks troši pola litra manje.

DC

pre 5 godina

Vec sam pisao na ovu temu... Ranije su nam Nemci prodavali vece i 'luksuznije' automobile totalno ogoljene, gde se sve doplacivalo - debelo. Tako da su recimo cak i Audi 100, BMW serije 5 ili Mercedes E klase standardno stizali bez elektricnih prozora ili obrtomera, sto su Renault 19, 21, Peugeot 405 imali vec u srednjim nivoima. Danas se to manje-vise nastavlja. Audi A6 sa pocetnom cenom (cak i sa V6 motorom) je slicno opremljen kao Renault Megane ili Peugot 308 u malo jacoj verziji. Audi A6 opremljen onako kako auto te klase zasluzuje kosta oko 80-90000 evra a isto vazi i za BMW serije 5 ili MB E-kalse. Zasto pricam sve ovo? Zato sto su se Nemci dosetili da na jos jedan nacin zarade vise, a to je da nam debelo naplate pristojan dizajn. Ne postoji ni jedan valjan razlog zasto ovaj auto nije Passat osim taj da je VW odlucio da za onu cenu koliko naplacuju Passat nije vredno ponuditi auto privlacnog eksterijera i da, ako kupac to zeli, onda mora dodatno da iskesira.

Lepi Žile

pre 5 godina

@dzoni, premium kocnice, premium amortizeri?!?!? Nije isto za škodu i pasata... baš me zanima da mi kažeš odakle tebi ove informacije, gde si pročitao ovo... Što se tiče kočnica, one isključivo zavise od težine automobola, cela vw grupacija je poznata da slabije koči. To ide od običnih modela pa sve do onoh sportskih, npr golf R ili GTI imaju skoro uvek lošije rezultate kočenja u poredjenju sa konkurencijom. Premium amortizeri, nema tu mnogo filozofije, imaš tvrdje i mekše, vezdušno ili obično ogibljenje. Postoje varijacije da se amortizeri malo ukrute menjanjem režima-moda vožnje. Tu jedino što može premium da se nazvoe što nemaš na svim modelima vazdušno nego samo na top limuzinama i top SUV. Takodje npr kod audija sa sline opremom se uvek stavljaju tvrdji amortizeri je je kao sportski... mehaniku svi dele u grupacije zbog jeftinijeg razvoja i samnjivanja operativnih troškova. Tako da npr tvoj arteon i npr moj superb imaju mnogo više zajedničkog nego što ti zaista misliš, samo si popio marketinšku foru i misliš da si kao premium.... u 90% slučajeva je razlika u završnoj obradi i materijalima, kao i u mnogo skupljem servisu jer kada odeš u ovlašćeni u vw ili u škodu razlika radnog sata je debela....

Volim automobile

pre 5 godina

Čitam ove komentare i ne verujem kakvi smo ljudi!
VW grupaciju sačinjava 12 brendova: Hiperautomobili-Bugati, superautomobili-Porsche i Lamborghini, super luksuzni Bentley, premijum Audi, glavni deo VW putnička vozila, a kao jeftinije brendove Seat i Škodu. Pored toga, poseduju i privredna vozila, Ducatti motore, Man kamione i Scaniu.

Reći da ne znaju da prave vozila...to može samo zlonamerni komentator.

Giovanni

pre 5 godina

Čitam komentare i ne verujem. Te ruzan, te slab, te skup, te nestabilan, kao da se u Srbiji proda na hiljade ovakvih i skupljih vozila, a ne do dva maks (legalno u salonu). Niste otisli dalje od Punta, Focusa i Fabie ali znate da nesto „ne valja“. Auto je odlican i kupio bih ga kada bih imao para i vecu decu. Ovako mogu samo da mastam...

C i n i k

pre 5 godina

Lepo,podseca na CC, inace zato Audi i nije premium,jer Audi je ustvari VW, nema niceg u Audiju da je njegovo,sve je od VW kao i kod Skode. Nzn sto je to nekima sporno ali je tako.

nesha

pre 5 godina

Na prvi pogled,lep komad VW automobila,ali i lepa cena.150 KS izgleda dovoljno,ali ne za ovakav automobil.A cena?Pa treba malo nadoknaditi velike gubitke kod diesel afere,pogotovi "šišanje" u Americi.Možda nije za poređenje,ali Ford Mustang sa 2,3 Ecoboost motorom,317 KS i 440 Nm obrtnog momenta,kod nas kreće sa cenom od 46.500 evra.Elem,ode jedan malo iznad prosečan WV u cenovne stratosfere.

ja

pre 5 godina

Ima dosta pojedinosti u opisu automobila u samom tekstu, ipak nema određenih detalja dodatne opreme i sistema, koje verovatno možemo naći u katalogu dilera ovog modela.

Milan

pre 5 godina

Sta je sa brzinemorom? Najbolje da su ispisali 0....100....200 i kraj, pa neka vozac jos vise lupa glavom koliko trenutno vozi na sat? BMW je najbolji primer kako brzinomer treba da izgleda 20...40...60...80...100...itd klasika od kad postoji, jer zasto fantazirati sa necim sto je idealno.

Volim automobile

pre 5 godina

Čitam ove komentare i ne verujem kakvi smo ljudi!
VW grupaciju sačinjava 12 brendova: Hiperautomobili-Bugati, superautomobili-Porsche i Lamborghini, super luksuzni Bentley, premijum Audi, glavni deo VW putnička vozila, a kao jeftinije brendove Seat i Škodu. Pored toga, poseduju i privredna vozila, Ducatti motore, Man kamione i Scaniu.

Reći da ne znaju da prave vozila...to može samo zlonamerni komentator.

bgd

pre 5 godina

(srbcg2bu, 29. oktobar 2018 12:01)
Pa ovo je audi samo malo osakaćen, onda će još malo da ga osakate pa da naprave seat, pa onda još malo i eto nam škode

Dark

pre 5 godina

Kako ljudi uspiju da izbanalizuju nešto što je daleko od banalnog! Ja ne volim "njemce",ali,brate,ovdje se već zna da je ovaj Arteon ustvari Škoda,samo skuplja,jer tamo na zapadu ima puno glupih ljudi koji kupuju "ime". Drži se brate svog golfa 2,3,4,kao i ja i ne pametuj o nečemu što nemaš priliku ni da vidiš uživo.

Žikica-prva puška Srbije

pre 5 godina

Lep auto, sportski dizajn, ali motor dizel 150ks?!
Pa ja vozim Scenic 2 dci 150ks kao porodičan auto.
Blam da kupiš takav auto sa tim motorićem.

kako da ne

pre 5 godina

@ray jay
Pa veci je prestiz voziti jedan Pezo nego jednu Folciku. Takodje da napomenem ljudima da je ovaj Arteon ustvari ceo na tehnoligiji iz 2010-te godine. Proverite lepo to i videcete.

kele®

pre 5 godina

Ne bi mi lijeno da potražim :

Prednji diskovi pašu sa Audi A3 i TT, Seat Leon, Škoda Octavia i Superb, VW Golf 7 i Passat 8.

Prednje rame Seat Ateca, Škoda Superb, VW Passat i Tiguan.

Amortizeri Leon i Škoda Octavia

I tako dalje...

Rico Suave

pre 5 godina

@(stevan, 29. oktobar 2018 11:45) Ako ćemo da budemo realni, nisam siguran da vožnja "lava" mora da ima lošiji imidž od vožnje "narodnog auta", naprotiv. Za očerupanu kokoš se slažem u svakom pogledu.

NIKOLA

pre 5 godina

Fizička lica koja su obezbedila ovaj obim novca i treba im ova namena novog vozila danas većinski kupuju SUV od proizvođača koji nisu premium,novih limuzina je sve manje na ulicama a i ono što ima dobrim delom je vlasništvo pravnih lica i države.Ovaj model najviše što će dobiti su članci i naši komentari odnosno prepucavanja a u realnosti nekoliko primeraka na ulicama dok ne prodje par godina pa se brojnost malo popravi sa polovnim uvozom što je baba u Nemačkoj vozila do pijace.

Hehe

pre 5 godina

@(dzoni, 29. oktobar 2018 12:20)

Sad malo istrazivanje po internetu, cisto da vidis sa kim moze arteon da se poredi po performansama, narocito po krivinama i kocenju, pa onda se opet se vrati na komentar, cisto da procitas sta si napisao. Marketing. Ono u cemu VW prednjaci je sto je neko rekao, dobro su usrafljeni i bolje podnose torturu kroz godine eksploatacije, bolju farba, bolja limarija, bolja zvucna izolacija, ok materijali. U svemu ostalom, daleko ispod proseka. Neko ce da pominje motorizaciju, mozda ako se ne gleda cena i emisija CO2 i stvarna potrosnja...

drvobradi

pre 5 godina

@Bane3
Sta je grad i voznja po gradu? Beograd i saobracaj u njemu u toku dana tesko da mogu da se podvedu pod gradsku voznju. Vecinu vremena trosis tako sto stojis u mestu, trosis gorivo i zagadjujes okolinu. U Bgd, ista relacija, ako krenem u 17h, trosim oko 9l i kilometar zivaca, kada vozim oko 22h trosim 4,5l/100km. Ako se bas zainatim i dokon sam, mogu da spustim i ispod 4l.Sta staviti u brosuru?

panco

pre 5 godina

Odlican auto. Mozda malo skupljikav, ali i takav ce biti jeftiniji u Americi nego u Evropi. Dal ima nekih mana, pa ima sigurno. Ali ako cemo tako, svakom autu cemo naci mane

Volim samo priču da me pegla

pre 5 godina

evo su srpski alfisti opet oni gulija, 15 itt itt
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ledenjak, 29. oktobar 2018 16:03)

Vaš kolega potencira sportski karakter narodnog vozila.
Ja dajem primer prave sportske limuzine.
Sa jedne strane laž, sa druge trogodišnji teror na Ringu.
Čini mi se da je prvi izbor vama draži ?

ognjen

pre 5 godina

Ovo pisem kao neko ko malo vise gotivi francuska vozila, iako za svoje pare ne gledam brend nego uzmem sta je najbolje za iznos koji imam. Sobzirom da zbog globalne inflacije I rasta cena energenata I sirovina apsolutno svi modeli I brendovi su iz generacije u generaciju drasticno skuplji. Tipa bmw serija 3 klotara krece do 40,000e. Novi pezo 508 krece od 32,000e u francuskoj. Neko rece superb u full opremi 30,000? superb je 38,000e u full opremi I to je obicna skoda. Tako da sobzirom da je ovaj Arteon presao u premijum segment I nudi obilje opreme, 34,999e je bagatela poredivsi sa ostalim brendovima.Rado bih posedovao jednog

Z

pre 5 godina

Meni je iskreno ruzan.Mnogo veci utisak je ostavljao Passat CC.Ocajan na "Moose" testu.Slab motor.I ne znam ko je normalan izabrao ovu zuto-zlatnu boju za reklamiranje vozila.E sad ozbiljnije izgleda od obicnog Passata,luksuzniji je.Cena je sasvim korektna za opremu i menjac koji nudi.

Daster

pre 5 godina

Goedah i ja sada "moose test" Arteona i potvrdjujem da je razocaranje... Posle sam gledao Talisman na istom testu koji je prosao besprekorno. "Nema auta do Renaulta" ;-)

keramicar u pokusaju

pre 5 godina

lep auto, losa tabla konkretno brzinomer nema logike za ovakvu podelu u pocetku su podele na 20kmh a kasnije od 60 sledeca je tek na 100 tacno kad leti dozvola

Drajver

pre 5 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1462104#k28624088

Mozes li nam objasniti koje su konkretne razlike u "mehanici" koja je kako kazes da te citiram ozbiljnija kod arteona? Opet, konkretno primeri i poredjenja. Eto za pocetak pominjes kocioni sistem, osim onoga sto mozemo sami iz brosure videti da li i ako postoje koje su razlike u kocionom sistemu pored toga?
Da li se upravljacki mehanizam razlikuje? Gama motora? Sami motori unutar game? Prenos? Oslanjanje (ne osvrcem se na podesavanje vec kljucne delove sistema oslanjanja na prednjoj i zadnjoj osovini)?
Koje su konkretne razlike?

Hvala unapred

Premijum brend

pre 5 godina

Koji crni premijum brend, Volks Wagen - u prevodu: narodni auto. Realna cena je oko 35.000. A unutra je stari pasat od pre 10 godina.

ФонтанаНевиђенаУЕвропи

pre 5 godina

Goedah i ja sada "moose test" Arteona i potvrdjujem da je razocaranje... Posle sam gledao Talisman na istom testu koji je prosao besprekorno. "Nema auta do Renaulta" ;-)
(Daster, 29. oktobar 2018 21:27)

Поредити Артеон са предњим погоном и непокретним задњим точковима и Талисман са 4Контрол-ом је у најмању руку глупо

Drajver

pre 5 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1462104#k28631347

Auto je prelep uzivo, meni licno, to je ionako individualno. Enterijer mi je malo monoton, isti je kao kod pasata inace sto svi znamo...

Ali kada ti neko napise da je "mehanika ozbiljnija" i da smo mi tupav narod ili sta god... Pa taj ne bi znao sta je sve potrebno za mali servis a kamoli da ga uradi sam sto implicira da je neki tinejdzer koji verovatno nije ni seo za volan svog auta. Da se ne osvrcemo na to da verovatno nije makao iz svog sela u kome ima net pa ne zna da preko ima ljubitelja razlicitih brendova kao i kod nas i da smo svi ljudi... Inace mehanika je identicna passatovoj, to naravno nije lose ni iz ugla fabrike a ni kupca zbog dostupnosti delova i pouzdanosti itd ali zasto dozvoliti da nam neuki sole pamet?!

Pitanje eksploatacije se opet kao i izgled svodi na individualne zahteve. Po meni do sada od novijih po pitanju eksterijera najlepsi VW ali cak i da zazmurim na visu cenu ne bih ga uzeo jer mi je i novi passat neudoban.

C i n i k

pre 5 godina

Komentari navijacki,pri tom retko da ce neko od komentatora ikada da ga vozi. Meni je ok auto,podseca na CC.
Meni se ipak mnogo vise svidja BMW,po meni BMW je vrhunski auto napravljen za vozaca.

dobrivoje

pre 5 godina

dizajn je vrhunski...ali treba to probati... 37 hiljadarki...hmm pa ima sto sta za tu lovu da se kupi...treba razmisliti...ali sto bi reko jedan dizajner "auto vecina kupuje na oko "...

Bane3

pre 5 godina

@drvobradi, najbolje bi bilo da svi idemo u 22 uveče na posao da bi tebi auto trošiio po katalogu. Verovatno još ideš u školu autobusom pa ti je čudno što nekome do posle u šicu za 10km puta treba pola sata minimum. Ja stvarno ne mogu da kažem šefu da mi promeni smenu zato što je gužva u gradu, a da bi mi troško po katalogu. Zato kupiš hibrida i auto ti u sred špica i u 22 troši isto. Dizel je za kamione i za radne mašine

Veliki brat

pre 5 godina

Smanjite doživlja narode, nema razloga da se svađate oko ponovnog pokušaja VW-a da izbaci model sa VW značkom koji će moći da se proda kao premium - po premium ceni.

Teško da će da može. Pogledajte obim proizvodnje i prodaju modela CC (prvobitno Passat CC) i sve će biti jasno. Da se on dobro prodavao, ne bi mu ni menjali ime prvo iz Passat CC u CC, a potom ga ukinuli i uveli ovo "čudo". Pre modela CC su imali VW Phaeton koji gotovo niko normalan nije hteo da kupi - ovde u okolini je 2 godine stajao na jednom placu polovnih vozila i niko nije hteo da ga kupi.

Za taj novac će svako normalan radije kupiti odlično opremljen Audi A4, ili ako mu baš treba prostran auto, a ne želi da plati A6, uzeće Superb sa punom opremom.
Za ove koji pominju cene, ovaj VW kreće sa cenom za koju možete uzeti Superb bukvalno sa svom opremom koja se može odabrati, uključujući 4x4 i najjači motor koji je dostupan za nju. A pogledajte koliko Arteon košta kad "čekirate" sve što ima od opreme.

Što se tiče kasnije prodaje kao polovnog vozila, ovaj Arteon će se mučiti na tržištu polovnih automobila isto kao i Phaeton i CC, dok će se Superb prodavati veoma lako, prvenstveno zbog cene održavanja i onoga što pruža za tu cenu (oko 50% cene novog primerka za 3 godine star auto).

izhlapjeli starac

pre 5 godina

Sve se svodi na: neko voli popa, neko popadiju a neko popadijinu cerku.
Nemacki automobili su kao i nemacka moda: solidni, dobro napravljeni, ali meni tu nema prave strasti. Nekako na pola. Naravno, gledano generalno, ima mnogo izuzetaka. Kada bi nekom hipotetickom vanzemaljcu preko jedne marke morao da objasnim sta je to auto, ne bih mu pokazao nemacki auto. Ni japanski ni američki. To bi morao da bude Ferari.

tex viler

pre 5 godina

kao neko ko vozi trojku megana 1.9 dci auto je prava bombonica...za one koji imaju lovu,a ono za te pare imas premijum te ovo te ono...to je kao mene kad je zena u restoranu nekom fensi ubedjivala da uzmem neko jelo...a ja navalio na karadjordevu(bio sam bas gladan i nesklon experimentima)..sto je sigurno sigurno..

Brane Moravac

pre 4 godine

Vozim cc četiri godine/prvo 2012god 3godine i 2015god jednu godinu/ i iduci je arteon ako bog da.Cc/r-line oprema,4motion 130kw i ima sve od opreme što se trenutno nudi/ je za mene odličan auto,malo tvrd,ali opet odličan.Što se tiče potrosnje grad je od 8-9 litara,a od Banjaluke do Beograda sam imao potrošnju od 4,2lit.Arteon ima odličan izgled i sigurno je super auto,ali je cijena još uvijek velika i za 2017godinu.Cijenu određuje oprema.35000e je cijena osnovnog modela,a r line,4motion,acc,line assist,kožna sjedišta sa memorijom,masažom ventilacijom,šiberom itd sigurno je preko 60000e.

C i n i k

pre 5 godina

Lepo,podseca na CC, inace zato Audi i nije premium,jer Audi je ustvari VW, nema niceg u Audiju da je njegovo,sve je od VW kao i kod Skode. Nzn sto je to nekima sporno ali je tako.

dzoni

pre 5 godina

Zabavno je koliko ljudi ne razumeju kako namena i performanse automobila uticu na cenu i misle da ako je unutra isti Passat, sigurno su budale oni koji kupe Arteona. Isto vazi i za poredjenje Skode Superb i Arteona, kao Skoda za 30 hiljada ima vise opreme i tako to. Mehanika Arteona je mnogo ozbiljnija i uklopljena za ozbiljniju voznju (citaj sportsku). Samo probajte da udjete u ostriju krivinu malo vecom brzinom od dozvoljene i odmah je jasno zasto Arteon kosta te pare. Naravno, ne predlazem krsenje propisa, vec hipoteticki pisem. Naravno da brend ima uticaja na cenu, no to je i dalje mnogo manje od recimo razlike u ceni kocionog sistema premium automobila i jedne Skode. Sve su to dobri automobli, sa razlicitom namenom, ciljnom grupom i cenom. Vecina ljudi u Srbiji koja cita ove novine nazalost nisu ciljna grupa za ovakve automobile, nisu probali da ih voze, ne znaju sta znaci kad je neki (skup) auto u mogucnosti da zakoci 1 metar ranije zbog (skupih) kocnica i spase neciji zivot. Bice bolje valjda jednog dana pa cemo imati.

kako da ne

pre 5 godina

@ray jay
Pa veci je prestiz voziti jedan Pezo nego jednu Folciku. Takodje da napomenem ljudima da je ovaj Arteon ustvari ceo na tehnoligiji iz 2010-te godine. Proverite lepo to i videcete.

Bane3

pre 5 godina

Vw i podaci o potrosnji.... u brosuri pise 5 po gradu!!! Kolega iz kancelarije vozi privatno oktaviju sa ovim motorom i menjacem, po gradu nece ispod 9. Ako se ne pazi moze lagano da poraste. Jedino je po magistrali stedljiv ali ni blizu fabrickih podataka. Ne kapiram koja je fora da napises u fabrickoj deklaraciji takvu laz

Daster

pre 5 godina

Goedah i ja sada "moose test" Arteona i potvrdjujem da je razocaranje... Posle sam gledao Talisman na istom testu koji je prosao besprekorno. "Nema auta do Renaulta" ;-)

ФонтанаНевиђенаУЕвропи

pre 5 godina

Goedah i ja sada "moose test" Arteona i potvrdjujem da je razocaranje... Posle sam gledao Talisman na istom testu koji je prosao besprekorno. "Nema auta do Renaulta" ;-)
(Daster, 29. oktobar 2018 21:27)

Поредити Артеон са предњим погоном и непокретним задњим точковима и Талисман са 4Контрол-ом је у најмању руку глупо

Žikica-prva puška Srbije

pre 5 godina

Lep auto, sportski dizajn, ali motor dizel 150ks?!
Pa ja vozim Scenic 2 dci 150ks kao porodičan auto.
Blam da kupiš takav auto sa tim motorićem.

babajega

pre 5 godina

pored danasnjih modernih turbo benzinskih motora ne vidim svrhu uzimati dizel...bolja kupovina od ovog 2.0 tdi je 1.5 tsi .jeftiniji je laksi je ide bolje tiši je,potrosnja mu je malo veca od ovog tdi ali nista pretjerano ..

stevan

pre 5 godina

Novi Peugeot 508 1.6 THP sa 225ks, jos ti ostane dosta para u dzepu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ray jay, 29. oktobar 2018 09:40)

Da , al onda vozis pezoa.

Nema logike 40k euro, kad za 30 uzmes Full Superb sa vise stvari a unutra sve isto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toxic_Pr, 29. oktobar 2018 09:53)

Da , ali onda vozis skodu

Dark

pre 5 godina

Kako ljudi uspiju da izbanalizuju nešto što je daleko od banalnog! Ja ne volim "njemce",ali,brate,ovdje se već zna da je ovaj Arteon ustvari Škoda,samo skuplja,jer tamo na zapadu ima puno glupih ljudi koji kupuju "ime". Drži se brate svog golfa 2,3,4,kao i ja i ne pametuj o nečemu što nemaš priliku ni da vidiš uživo.

Ja pročitao pa pogledao, čisto da proverim pročitano

pre 5 godina

Mehanika Arteona je mnogo ozbiljnija i uklopljena za ozbiljniju voznju (citaj sportsku).....

Ajajajaj, aj, severni jelen se za Arteona završio na 76 kmh. Izlupani čunjevi i vozač u vrtoglavici.
Za Giulliu ta brzina je niža od njene ulazne brzine u test.
Nema tu sportske vožnje. Još jedan nemački marketinški trik u cilju povećanja prodaje i povećanja zarade po prodatom automobilu

Premijum brend

pre 5 godina

Koji crni premijum brend, Volks Wagen - u prevodu: narodni auto. Realna cena je oko 35.000. A unutra je stari pasat od pre 10 godina.

M

pre 5 godina

@dzoni, Moose test Arteona se ne bi bas slozio sa tobom. Arteon je ocajno mehanicki napravljen. Ne samo sto ima tezak prednji deo, pa je sklon podupravljanju, nego je opasno nestabilan na vecim brzinama. Poredjenja radi, i Alfa Romeo 159 je generalno lose izbalansiran automobil, pretezak, sa skoro 70 % mase na prednjoj osovini, ali se na Moose testu ponasa fenomenalno (najbolje u klasi, ispred BMW 3), kako bi pravi sportski auto i morao da se ponasa. Ali to se dobije kada proizvodjac ume da napravi stabilan auto, po cemu su Italijani generalno poznati. VW nikada nije pravio sportske automobile, pogotovo ne dobre, pa ne znam ni cemu prica o njihovom kvalitetu. Nije Arteon nista bolji od Skode po tom pitanju, samo ima pozeljniji znak.
Arteon https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk
AR 159 https://www.youtube.com/watch?v=o5zzwuiJLD0

Giovanni

pre 5 godina

Čitam komentare i ne verujem. Te ruzan, te slab, te skup, te nestabilan, kao da se u Srbiji proda na hiljade ovakvih i skupljih vozila, a ne do dva maks (legalno u salonu). Niste otisli dalje od Punta, Focusa i Fabie ali znate da nesto „ne valja“. Auto je odlican i kupio bih ga kada bih imao para i vecu decu. Ovako mogu samo da mastam...

Lepi Žile

pre 5 godina

@dzoni, premium kocnice, premium amortizeri?!?!? Nije isto za škodu i pasata... baš me zanima da mi kažeš odakle tebi ove informacije, gde si pročitao ovo... Što se tiče kočnica, one isključivo zavise od težine automobola, cela vw grupacija je poznata da slabije koči. To ide od običnih modela pa sve do onoh sportskih, npr golf R ili GTI imaju skoro uvek lošije rezultate kočenja u poredjenju sa konkurencijom. Premium amortizeri, nema tu mnogo filozofije, imaš tvrdje i mekše, vezdušno ili obično ogibljenje. Postoje varijacije da se amortizeri malo ukrute menjanjem režima-moda vožnje. Tu jedino što može premium da se nazvoe što nemaš na svim modelima vazdušno nego samo na top limuzinama i top SUV. Takodje npr kod audija sa sline opremom se uvek stavljaju tvrdji amortizeri je je kao sportski... mehaniku svi dele u grupacije zbog jeftinijeg razvoja i samnjivanja operativnih troškova. Tako da npr tvoj arteon i npr moj superb imaju mnogo više zajedničkog nego što ti zaista misliš, samo si popio marketinšku foru i misliš da si kao premium.... u 90% slučajeva je razlika u završnoj obradi i materijalima, kao i u mnogo skupljem servisu jer kada odeš u ovlašćeni u vw ili u škodu razlika radnog sata je debela....

izhlapjeli starac

pre 5 godina

Sve se svodi na: neko voli popa, neko popadiju a neko popadijinu cerku.
Nemacki automobili su kao i nemacka moda: solidni, dobro napravljeni, ali meni tu nema prave strasti. Nekako na pola. Naravno, gledano generalno, ima mnogo izuzetaka. Kada bi nekom hipotetickom vanzemaljcu preko jedne marke morao da objasnim sta je to auto, ne bih mu pokazao nemacki auto. Ni japanski ni američki. To bi morao da bude Ferari.

Milan

pre 5 godina

Imao sam prilike da vozim Arteon-a i to sa najjacim Dizel motorom (oko 240 KS).
Auto je zaista lep spolja i unutra je veoma dobar (najmodernija oprema i sl), ali ako se uzme u obzir da takva "full" verzija kosta preko 50k eur, onda se stvari drugacije gledaju i pronalaze se mane:
- unutrasnjost je na prezueta od passat-a, a kvalitet je takodje na nivou passata - automobila koje je 50% jeftiniji. Jednostavno, nema govora o nekom luksuzu i to je najvece razocarenje.
- ne znam koje je gume imao, ali je u kabinu dolazilo veoma pun buke od asfalta (buka kotrljanja tockova) i to pri brizinama manjih od 120 km/h.

Sve u svemu, da imam te pare (preko 50k EUR) i treba da kupim luksuzan auto, ne bih se nikada opredelio za Arteona.

ognjen

pre 5 godina

Ovo pisem kao neko ko malo vise gotivi francuska vozila, iako za svoje pare ne gledam brend nego uzmem sta je najbolje za iznos koji imam. Sobzirom da zbog globalne inflacije I rasta cena energenata I sirovina apsolutno svi modeli I brendovi su iz generacije u generaciju drasticno skuplji. Tipa bmw serija 3 klotara krece do 40,000e. Novi pezo 508 krece od 32,000e u francuskoj. Neko rece superb u full opremi 30,000? superb je 38,000e u full opremi I to je obicna skoda. Tako da sobzirom da je ovaj Arteon presao u premijum segment I nudi obilje opreme, 34,999e je bagatela poredivsi sa ostalim brendovima.Rado bih posedovao jednog

Volim automobile

pre 5 godina

Čitam ove komentare i ne verujem kakvi smo ljudi!
VW grupaciju sačinjava 12 brendova: Hiperautomobili-Bugati, superautomobili-Porsche i Lamborghini, super luksuzni Bentley, premijum Audi, glavni deo VW putnička vozila, a kao jeftinije brendove Seat i Škodu. Pored toga, poseduju i privredna vozila, Ducatti motore, Man kamione i Scaniu.

Reći da ne znaju da prave vozila...to može samo zlonamerni komentator.

Volim automobile

pre 5 godina

Čitam ove komentare i ne verujem kakvi smo ljudi!
VW grupaciju sačinjava 12 brendova: Hiperautomobili-Bugati, superautomobili-Porsche i Lamborghini, super luksuzni Bentley, premijum Audi, glavni deo VW putnička vozila, a kao jeftinije brendove Seat i Škodu. Pored toga, poseduju i privredna vozila, Ducatti motore, Man kamione i Scaniu.

Reći da ne znaju da prave vozila...to može samo zlonamerni komentator.

C i n i k

pre 5 godina

Komentari navijacki,pri tom retko da ce neko od komentatora ikada da ga vozi. Meni je ok auto,podseca na CC.
Meni se ipak mnogo vise svidja BMW,po meni BMW je vrhunski auto napravljen za vozaca.

bgd

pre 5 godina

(srbcg2bu, 29. oktobar 2018 12:01)
Pa ovo je audi samo malo osakaćen, onda će još malo da ga osakate pa da naprave seat, pa onda još malo i eto nam škode

nesha

pre 5 godina

Na prvi pogled,lep komad VW automobila,ali i lepa cena.150 KS izgleda dovoljno,ali ne za ovakav automobil.A cena?Pa treba malo nadoknaditi velike gubitke kod diesel afere,pogotovi "šišanje" u Americi.Možda nije za poređenje,ali Ford Mustang sa 2,3 Ecoboost motorom,317 KS i 440 Nm obrtnog momenta,kod nas kreće sa cenom od 46.500 evra.Elem,ode jedan malo iznad prosečan WV u cenovne stratosfere.

Batica

pre 5 godina

Unutrašnjost jeste skoro potpuno preuzeta od Passata i to je najveća mana ovog automobila pogotovo kada čovek vidi kako izgleda eksterijer.Moja žena koja je osvedočeni mrzitelj bilo čega iz VWa je ostala zabezeknuta kada smo prvi put videli Arteon a onda ulazak unutra i razočarenje.Ne fali tom enterijeru ništa specijalno, jedino što je dosadan i taman na nivou jeftinijeg brata.I za sve ljubitelje Škode,nije baš sve to isto,postoje razlike koje se vide tek posle izvesnog vremena a neke se osećaju unutra ako vas zanima da ih osetite (zvučna izolacija npr) i da,razlika u ceni postoji sa razlogom ali to vas ionako ne zanima kada ste u tripu da vozite Audije.Za onog dole koji misli da Mercedesi koštaju kao ovo,poseti salon MBa i pitaj za cene,neprijatno ćeš se iznenaditi.Uostalom svi su podigli cene pa i Škoda i Fiat,o premium brendovima bolje da ne govorim...

Hehe

pre 5 godina

@(dzoni, 29. oktobar 2018 12:20)

Sad malo istrazivanje po internetu, cisto da vidis sa kim moze arteon da se poredi po performansama, narocito po krivinama i kocenju, pa onda se opet se vrati na komentar, cisto da procitas sta si napisao. Marketing. Ono u cemu VW prednjaci je sto je neko rekao, dobro su usrafljeni i bolje podnose torturu kroz godine eksploatacije, bolju farba, bolja limarija, bolja zvucna izolacija, ok materijali. U svemu ostalom, daleko ispod proseka. Neko ce da pominje motorizaciju, mozda ako se ne gleda cena i emisija CO2 i stvarna potrosnja...

ucha

pre 5 godina

@ Dzoni i svi koji su mu dali +
Ima jedan spanski sajt na kome rade test severnog jelena. Ova folcika ga prolazi sa 74km/h. Zato toliko i kosta. Sportska sasija. Najnovija tehnologija. Opravdano. Samo mi nije jasno kako 3008 ili fiesta prolaze sa 80 a jedan SUV, a drugi gradsko klepetalo.

Veliki brat

pre 5 godina

Smanjite doživlja narode, nema razloga da se svađate oko ponovnog pokušaja VW-a da izbaci model sa VW značkom koji će moći da se proda kao premium - po premium ceni.

Teško da će da može. Pogledajte obim proizvodnje i prodaju modela CC (prvobitno Passat CC) i sve će biti jasno. Da se on dobro prodavao, ne bi mu ni menjali ime prvo iz Passat CC u CC, a potom ga ukinuli i uveli ovo "čudo". Pre modela CC su imali VW Phaeton koji gotovo niko normalan nije hteo da kupi - ovde u okolini je 2 godine stajao na jednom placu polovnih vozila i niko nije hteo da ga kupi.

Za taj novac će svako normalan radije kupiti odlično opremljen Audi A4, ili ako mu baš treba prostran auto, a ne želi da plati A6, uzeće Superb sa punom opremom.
Za ove koji pominju cene, ovaj VW kreće sa cenom za koju možete uzeti Superb bukvalno sa svom opremom koja se može odabrati, uključujući 4x4 i najjači motor koji je dostupan za nju. A pogledajte koliko Arteon košta kad "čekirate" sve što ima od opreme.

Što se tiče kasnije prodaje kao polovnog vozila, ovaj Arteon će se mučiti na tržištu polovnih automobila isto kao i Phaeton i CC, dok će se Superb prodavati veoma lako, prvenstveno zbog cene održavanja i onoga što pruža za tu cenu (oko 50% cene novog primerka za 3 godine star auto).

Rico Suave

pre 5 godina

@(stevan, 29. oktobar 2018 11:45) Ako ćemo da budemo realni, nisam siguran da vožnja "lava" mora da ima lošiji imidž od vožnje "narodnog auta", naprotiv. Za očerupanu kokoš se slažem u svakom pogledu.

drvobradi

pre 5 godina

@Bane3
Sta je grad i voznja po gradu? Beograd i saobracaj u njemu u toku dana tesko da mogu da se podvedu pod gradsku voznju. Vecinu vremena trosis tako sto stojis u mestu, trosis gorivo i zagadjujes okolinu. U Bgd, ista relacija, ako krenem u 17h, trosim oko 9l i kilometar zivaca, kada vozim oko 22h trosim 4,5l/100km. Ako se bas zainatim i dokon sam, mogu da spustim i ispod 4l.Sta staviti u brosuru?

Volim samo priču da me pegla

pre 5 godina

evo su srpski alfisti opet oni gulija, 15 itt itt
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ledenjak, 29. oktobar 2018 16:03)

Vaš kolega potencira sportski karakter narodnog vozila.
Ja dajem primer prave sportske limuzine.
Sa jedne strane laž, sa druge trogodišnji teror na Ringu.
Čini mi se da je prvi izbor vama draži ?

keramicar u pokusaju

pre 5 godina

lep auto, losa tabla konkretno brzinomer nema logike za ovakvu podelu u pocetku su podele na 20kmh a kasnije od 60 sledeca je tek na 100 tacno kad leti dozvola

Milan

pre 5 godina

Sta je sa brzinemorom? Najbolje da su ispisali 0....100....200 i kraj, pa neka vozac jos vise lupa glavom koliko trenutno vozi na sat? BMW je najbolji primer kako brzinomer treba da izgleda 20...40...60...80...100...itd klasika od kad postoji, jer zasto fantazirati sa necim sto je idealno.

Z

pre 5 godina

Meni je iskreno ruzan.Mnogo veci utisak je ostavljao Passat CC.Ocajan na "Moose" testu.Slab motor.I ne znam ko je normalan izabrao ovu zuto-zlatnu boju za reklamiranje vozila.E sad ozbiljnije izgleda od obicnog Passata,luksuzniji je.Cena je sasvim korektna za opremu i menjac koji nudi.

DC

pre 5 godina

Vec sam pisao na ovu temu... Ranije su nam Nemci prodavali vece i 'luksuznije' automobile totalno ogoljene, gde se sve doplacivalo - debelo. Tako da su recimo cak i Audi 100, BMW serije 5 ili Mercedes E klase standardno stizali bez elektricnih prozora ili obrtomera, sto su Renault 19, 21, Peugeot 405 imali vec u srednjim nivoima. Danas se to manje-vise nastavlja. Audi A6 sa pocetnom cenom (cak i sa V6 motorom) je slicno opremljen kao Renault Megane ili Peugot 308 u malo jacoj verziji. Audi A6 opremljen onako kako auto te klase zasluzuje kosta oko 80-90000 evra a isto vazi i za BMW serije 5 ili MB E-kalse. Zasto pricam sve ovo? Zato sto su se Nemci dosetili da na jos jedan nacin zarade vise, a to je da nam debelo naplate pristojan dizajn. Ne postoji ni jedan valjan razlog zasto ovaj auto nije Passat osim taj da je VW odlucio da za onu cenu koliko naplacuju Passat nije vredno ponuditi auto privlacnog eksterijera i da, ako kupac to zeli, onda mora dodatno da iskesira.

Nebojsa

pre 5 godina

@dzoni:
Najpre VW nije premijum marka. Tacka. Koncern ima Lamborghini, Porsche i Audi. VW nije u toj grupi.
Drugo ajde molim te pusti nas sa tim premijim kocnicama i sta sve jos naprica, sve ti je to MQB platforma rodjace, nema tu premijuma. Mozda A3 sa te platforme, ali bolje verzije.
VAG je tata deljenja platformi, to oni rade vec 20ak godina. Nemoj da te zacudi ako "premijum" Arteon ne delu kocnice sa Golfom, Leonom, Oktavijom... To je lako proveriti.
Sam auto je dobar, odlicno dizajniran, ali preskup za to sto nudi. Opet je na kraju to namunjeni Passat a ne Audi A5.

Bane3

pre 5 godina

@drvobradi, najbolje bi bilo da svi idemo u 22 uveče na posao da bi tebi auto trošiio po katalogu. Verovatno još ideš u školu autobusom pa ti je čudno što nekome do posle u šicu za 10km puta treba pola sata minimum. Ja stvarno ne mogu da kažem šefu da mi promeni smenu zato što je gužva u gradu, a da bi mi troško po katalogu. Zato kupiš hibrida i auto ti u sred špica i u 22 troši isto. Dizel je za kamione i za radne mašine

urota

pre 5 godina

@bane
pa da bi narod kupio narodni auto. zamisli da piše:
10,2l/km grad
6,9l/km na 120km/h
6,2l/km na 90km/h
7,3l/km prosečna
ne bi ni gledali dalje kad vide 10ltr. ustvari,ovo su podaci za 2.0tdi 190ks.
onaj od 140ks troši pola litra manje.

dobrivoje

pre 5 godina

dizajn je vrhunski...ali treba to probati... 37 hiljadarki...hmm pa ima sto sta za tu lovu da se kupi...treba razmisliti...ali sto bi reko jedan dizajner "auto vecina kupuje na oko "...

ja

pre 5 godina

Ima dosta pojedinosti u opisu automobila u samom tekstu, ipak nema određenih detalja dodatne opreme i sistema, koje verovatno možemo naći u katalogu dilera ovog modela.

ciga

pre 5 godina

@Aleksandar
Šališ se,u Srbiji hoće mnogi ? O cemu ti pricas čoveče,gde ti zivis mozda i hoće mnogi kad padne ispod 5000 znaci neće skoro.

Drajver

pre 5 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1462104#k28624088

Mozes li nam objasniti koje su konkretne razlike u "mehanici" koja je kako kazes da te citiram ozbiljnija kod arteona? Opet, konkretno primeri i poredjenja. Eto za pocetak pominjes kocioni sistem, osim onoga sto mozemo sami iz brosure videti da li i ako postoje koje su razlike u kocionom sistemu pored toga?
Da li se upravljacki mehanizam razlikuje? Gama motora? Sami motori unutar game? Prenos? Oslanjanje (ne osvrcem se na podesavanje vec kljucne delove sistema oslanjanja na prednjoj i zadnjoj osovini)?
Koje su konkretne razlike?

Hvala unapred

Drajver

pre 5 godina

https://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1462104#k28631347

Auto je prelep uzivo, meni licno, to je ionako individualno. Enterijer mi je malo monoton, isti je kao kod pasata inace sto svi znamo...

Ali kada ti neko napise da je "mehanika ozbiljnija" i da smo mi tupav narod ili sta god... Pa taj ne bi znao sta je sve potrebno za mali servis a kamoli da ga uradi sam sto implicira da je neki tinejdzer koji verovatno nije ni seo za volan svog auta. Da se ne osvrcemo na to da verovatno nije makao iz svog sela u kome ima net pa ne zna da preko ima ljubitelja razlicitih brendova kao i kod nas i da smo svi ljudi... Inace mehanika je identicna passatovoj, to naravno nije lose ni iz ugla fabrike a ni kupca zbog dostupnosti delova i pouzdanosti itd ali zasto dozvoliti da nam neuki sole pamet?!

Pitanje eksploatacije se opet kao i izgled svodi na individualne zahteve. Po meni do sada od novijih po pitanju eksterijera najlepsi VW ali cak i da zazmurim na visu cenu ne bih ga uzeo jer mi je i novi passat neudoban.

kele®

pre 5 godina

Ne bi mi lijeno da potražim :

Prednji diskovi pašu sa Audi A3 i TT, Seat Leon, Škoda Octavia i Superb, VW Golf 7 i Passat 8.

Prednje rame Seat Ateca, Škoda Superb, VW Passat i Tiguan.

Amortizeri Leon i Škoda Octavia

I tako dalje...

panco

pre 5 godina

Odlican auto. Mozda malo skupljikav, ali i takav ce biti jeftiniji u Americi nego u Evropi. Dal ima nekih mana, pa ima sigurno. Ali ako cemo tako, svakom autu cemo naci mane

NIKOLA

pre 5 godina

Fizička lica koja su obezbedila ovaj obim novca i treba im ova namena novog vozila danas većinski kupuju SUV od proizvođača koji nisu premium,novih limuzina je sve manje na ulicama a i ono što ima dobrim delom je vlasništvo pravnih lica i države.Ovaj model najviše što će dobiti su članci i naši komentari odnosno prepucavanja a u realnosti nekoliko primeraka na ulicama dok ne prodje par godina pa se brojnost malo popravi sa polovnim uvozom što je baba u Nemačkoj vozila do pijace.

tex viler

pre 5 godina

kao neko ko vozi trojku megana 1.9 dci auto je prava bombonica...za one koji imaju lovu,a ono za te pare imas premijum te ovo te ono...to je kao mene kad je zena u restoranu nekom fensi ubedjivala da uzmem neko jelo...a ja navalio na karadjordevu(bio sam bas gladan i nesklon experimentima)..sto je sigurno sigurno..

Brane Moravac

pre 4 godine

Vozim cc četiri godine/prvo 2012god 3godine i 2015god jednu godinu/ i iduci je arteon ako bog da.Cc/r-line oprema,4motion 130kw i ima sve od opreme što se trenutno nudi/ je za mene odličan auto,malo tvrd,ali opet odličan.Što se tiče potrosnje grad je od 8-9 litara,a od Banjaluke do Beograda sam imao potrošnju od 4,2lit.Arteon ima odličan izgled i sigurno je super auto,ali je cijena još uvijek velika i za 2017godinu.Cijenu određuje oprema.35000e je cijena osnovnog modela,a r line,4motion,acc,line assist,kožna sjedišta sa memorijom,masažom ventilacijom,šiberom itd sigurno je preko 60000e.