triske014
pre 5 godina
U Srbiji ko ima za novi auto potrosnja mu nije bitna, meni je bitno da nije skuplji od 3000e, da su mu motor i vesanja dobra, limarija se da popraviti ali ako stane ne vredi ti nista sto izgleda kao casa
Subota, 18.08.2018.
15:00
Izvor: B92
pre 5 godina
U Srbiji ko ima za novi auto potrosnja mu nije bitna, meni je bitno da nije skuplji od 3000e, da su mu motor i vesanja dobra, limarija se da popraviti ali ako stane ne vredi ti nista sto izgleda kao casa
pre 5 godina
Sto ste dosadni sa tim da ne vredi kupovati novi auto,to je izlizana fora koju koristi sirotinja kad hoće da se pravi pametna.Drugo,da niko ne kupuje novi sta bi mi onda vozili kao polovni ?
pre 5 godina
@Bojan
Ti očigledno ne živiš u Srbiji ?
pre 5 godina
Meni je najbitnije da je auto Dizel(Ha nema svećice,prošao sam kroz pakao sa Kadett E 1.3) ,da je udoban(Makar 8 sati da mogu da izguram a da ne utrnem) ,da ima petoro vrata i da je karavan
E sad,Opel me je služio godinama,i već znam šta ću posle Zafire A,a to je Omega B1 is 1998 ili 1999,a kao sekundarni auto Opel Astra G Bertone(Za po gradu)
Naravno Euro 2 i Euro 3 su mi prioriteti,najvažnije Trojka
pre 5 godina
2011. sam hteo da kupim polovno auto i otprilike sam imao sledece kriterijume:
pouzdanost, dovoljno prostora unutra, benzinac, solidan prtljaznik, dobre performanse, prihvatljiva potrosnja, posebno za duge rute, rucni mjenjac 6 brzina, solidna bezbjednost, dobar dizajn, da nije prevelik i tezak i naravno ok cijena sa povoljnim odrzavanjem
Nakon dugog gledanja modela koji bih uzeo kupio sam hondu civic fk2 1.8 benzin 140ks star 4 godine 70.000 km na satu. Alternativni modeli bili su mi audi a3, bmw 1, volvo s40... audi i bmw su bili preskupi, bmw premalo prostora unutra, volvo vec stariji model, samo dizel u opciji i bojao sam se troskova odrzavanja
Od tada je proslo preko 7 godina i 130.000km (sada ima oko 200k) predjenih sa autom. Za to vrijeme nije bilo nikakvih kvarova i problema. Ni jednom mi se nije upalila lampica, svaki put je upalio iz prve. Morao sam da zamjenim kocnice, amortizere, spone, ali si ti dijelovi za hondu su povoljni i majstor je jeftin.
Posto smo dobili duplo prosirenje porodice a i vec mu ima 11 godina, trebalo bi uskoro mijenjati i nabavljati novo auto ali iskreno, bice mi zao da civica prodam jer me je do sada super sluzio i vrijedi vise od trzisne cijene. Mislim da se bez vecih problema moze voziti jos 5-7 godina i 100-200k km sigurno.
Kod buduceg auta trenutno su mi u opciji civic x, honda cr-v, mazda 6, bmw 3 gt, volvo v60, infiniti q50. Svaki ima prednosti i mane i bice tesko odluciti.
pre 5 godina
@sin
Istu situacjju imam sa Avensisom 2.0 d4d, 2009. godiste. Prvi vlasnik, nikakva ulaganja u medjuvremenu, sada oko 130.000 km i preuzela zena da ga vozi, jer sam ja presao na novijeg Avensisa. I pitam se šta ću da radim u budućnosti. Kome i zašto ga prodati, a s druge strane drzati ispred kuće isti auto 15-20 god i to mi ne ide.
pre 5 godina
Da l' ce da prodje tehnicki.
(dulashin sidnej, 18. avgust 2018 15:49)
išo ja na plac, i prvo što sam pito: šta imaš od kola, koja će da prodju bar TRI TEHNIČKA?
nije se uvredio, mada mu se isto fata...
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
(Đorđe, 18. avgust 2018 22:48)
Uopšte ne razumijem ljude koji daju 10tak hiljada evra za auto sa preko 200k km i ko zna koliko stare i hvale se kako su odlično prošli. Care koliko planiraš da voziš t
(Bojan PG, 19. avgust 2018 13:07)
To je tacno nov auto za dve godine izgubi 50 posto vrednosti. Ali samo ako je u pitanju reno, pezo, sitroen, kia, hjundai i sl. Ako je u pitanju nemacki auto to nije slucaj. Zakljucak je jasan.. pametnom dovoljno
pre 5 godina
@(kako da ne, 18. avgust 2018 17:21)
Imam iste kriterijume... DS5 mi je prelep, ali mu je prtljažnik mali za porodicu sa troje dece. Sada vozim C5 karavan star 8 god i planiram zamenu.... verovatno ga menjam Pežo za 508.
pre 5 godina
Generalno, tema je jako siroka da bi se polemisalo u komentarima. Vecito pitanje, nov ili polovan auto... Ako poredimo isti model nov ili polovan, pa svakako nov.. ali to kosta mnogo vise... ako za istu sumu novca poredimo sta se moze kupoti novo ili polovno, tu dolazimo do dileme... Zavisi sta ko ocekuje od automobila. Za recimo 10 ak hiljada eur, moze se kupiti nov automobil.. u "klot" paketu opreme. Koga to zadovoljava, i zeli da ima garanciju, to je odlicno (iako je garancija kod nas veoma diskutabilna znam vise primera). Sa druge strane, za isti novac se moze kupiti polovnjak sa neuporedivo boljom opremom, bezbedniji, veci, udobniji... ali ko se odluci na taj korak, mora biti spreman da ga vec u prvih mesec dva moze zadesiti povrci kvar i trosak. Koji god model bio, polovan auto je uvek macka u dzaku. Dakle, postavlja se pitanje, nova Dacia, Skoda Fabia, Hyundai ili recimo KIA u klot opremi ili 2-4 godine star ozbiljniji automobil. Pa ko sta voli, za svakoga ima po nesto.
Novo je novo, ali voziti se u klot Daciji ili Pezou 508 statom 4 godine razlika je tolika da se recima ne moze opisati.
pre 5 godina
1.Pouzdanost
2.Sigurnost
3.Dugotrajnost i troskovi eksploatacije
4.Odnos performansi i potrosnje
5.Drzanje vrednosti i dalja prodaja
pre 5 godina
pre 3 godine kupio sam tada 8 godina starog Saab-a 9-3 1.9tid sa full opremom. Hteo samo to, trazio dobar polovnjak skoro 9 meseci (nisam nasao dobrog benzinca pa uzeo dizela).. na satu je pisalo 157000km, sad pise 215000..
nedugo po kupivini dobio sam snazan udarac odpozadi na semaforu, malo naprsao branik!
redovno odrzavanje i pre svega preventivno odrzavanje, i nikakav problem nikada!
imam priliku da kupim skuplji novijiji i verovatno bolji auto, ali ne znam sta cu onda sa njim, jer ga prodati necu ni da hocu!
nemojte se prevariti kao ja, ne kupujte Saab jer vas posle toga nista nezadovoljava! jednom Saab uvek Saab
pre 5 godina
Samo nemacki auto i nema zime
pre 5 godina
Da imas love:-)
pre 5 godina
EURO NCAP i ostali testovi bezbednosti za vozilo koje kupujem, jer mi je bitna bezbednost zbog klinca, udobnost meni kao vozacu ali i putnicima, manja kubikaza - registracija, cene delova, benzinac jer ne prelazim puno pa mi se dizelas ne isplati, opste stanje vozila i na kraju estetika i boja (zelena ne dolazi u obzir). Inace nisam ljubitelj novotarija, ali pozeljno je da ima tempomat.
pre 5 godina
niste stavili najvažniji faktor - koliko brzo gubi cijenu. Ja sigurno neću kupovati auto za koji nakon 5 godina ništa ne vrijedi.
pre 5 godina
Bez originalne servisne knjige ne kupujte vozila i naravno da su sa sto manjom kilometrazom
pre 5 godina
Da se ne lazemo, sva vozila sa predjenih 200.000 i vise su krsevi ! Samo originalna servisna knjiga je merilo prave predjene km
pre 5 godina
Najbolja kupovina su vozila stara 3 - 5 godina jer im je cena upola od nove a onda lagano pada
pre 5 godina
za sve nas koji se ne rasipamon i uglavnom kupujemo polovnjake, ide od :
1. cena i godiste otrpilike
2. vrsta auta tipa limuzina, minivan, itd.
3. motorizacija i na kraju a moze i na prvo mesto ide
4. sta si spreman da istolerises od nedostataka
pre 5 godina
@Bojan PG
Covek je napisao da je kupio auto sa 22k km a ne 200k km :)
pre 5 godina
Suprug je kupio polovan C5.
bordo metalik, lep i udoban.
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
(Đorđe, 18. avgust 2018 22:48)
Uopšte ne razumijem ljude koji daju 10tak hiljada evra za auto sa preko 200k km i ko zna koliko stare i hvale se kako su odlično prošli. Care koliko planiraš da voziš t
pre 5 godina
Za mene licno novi auto je uvek bolji od polovnog.Peugeot 508 rxh - hibrid za kijeg je vec neko lepo napisao da je taj auto pravi tenk na tockovima, pouzdan, jak, komforan, prelep i ultrastedljiv.Auto rxh ima 2 tone i 200 ks i sluzi mi za duga putovanja. Drugi auto mi je subaru outback na zalost kupljen polovan, ali opet pouzdan i dovoljno veliki.Nisam nesto puno zagrejan za vozila SUV klase i uvek su mi bile lepse limuzine i karavani.
pre 5 godina
Pa recenzije su pouzdane kao "casna rec" sabackog dilera polovnjaka, pa i manje.
Jeste li primetili da tekstovi pocinju sa "organizovana je probna voznja na divnim padinama italijanskih Alpa"...Pa sta mislite, ko ih vodi tamo? Sve placeno, hotel od 4-5 zvezdica i dnevnice.
(Soldier, 18. avgust 2018 18:38)
To kada im oni organizuju prezentaciju, a kada ovde uzimaju auto na nedelju dve, pa uzmu top varijantu, pa se vozikaju, idu sa porodicom na produzeni vikend a onda ga nahvale pa kazu cena testiranog modela je 36.457 evra ali ukoliko vam neki "detalji" poput....pa nabroje sve sto je bitno, krsten motor, menjac, opremu...mozete ga dobiti vec za 19.900. Pa sto ti nisi uzeo taj za 19.900 pa se vozio njim.
pre 5 godina
Ako ne znas onda procitas, rekli bi, PronadjiAuto po meri za sve pare.
O čemu treba voditi računa?
nejednaki zazori između školjke automobila i vrata (kao i haube) govore o ozbiljnim deformacijama karoserije usled udara. Dobro obratite pažnju na njih – svi trebaju biti isti.
često su tragovi velikih oštećanja vidljivi kada se automobil podigne dizalicom u servisu – ukoliko je bilo ispravljanja karoserije ovde je to teže sakriti.
ako spazite varove na karoseriji ovo je znak da su delovi karoserije naknadno spajani jer se u proizvodnji limovi spajaju tačkastim zavarivanjem, pa se varovi ne vide.
dobro je potražiti oznake proizvođača na farovima, žmigavcima i staklima – originalno ugrađeni delovi imaju znak proizvođača automobila na sebi.
otvorite gepek i podignete tapacirung. Pored rezervnog točka, ovde se obično mogu videti i deformiteti nastali usled udarca od nazad, jer je u tom bunkeru teško bilo šta peglati a da ne ostanu vidljivi tragovi.
nema šanse da auto star 5-6 godina nema ni jednu ogrebotinu ili oštećenje od kamenčića. Ako je takav, znači da je komplet prefarban a to najčešće znači da je bilo većih oštećenja ili je čak sastavljen od 2 automobila.
nikad ne kupujte prljav auto, niti to radite po mraku. Izgovor da vlasnik nije stigao da ga opere jer nije mislio da ga prodaje kada ste vi slučajno naišli je najčešće varka da se ne primeti loše odrađen limarsko-farbarski posao.
Ima toga jos, ali nije losa ni garancija na 3 meseca za polovnjak.
pre 5 godina
Đorđe@ A da li ikada razmišljao o tome, ako je tako kako pričaš, zašto se prethodnom vlasniku isplatilo da izgubi tolike novce? Zašto onda u on nije kupovao polovne automobile ako su već tako dobri? Zašto onda na "trulom Zapadu", gde se gleda svaki evro, se neko tako lako odriče toliko para zbog automobila? To što takvi kao ti sebe ubeđuju da je bolje kupiti polovan automobil nego nov, je sociološki problem celog našeg društva koje olako prihvata "mantru" koju mu neko puno puta ponovi.
pre 5 godina
metropola.. ovaj koji sad vozim je upravo presao 100k, kupljen u D sa 40k, samo servis i gorivo, ni sijalica nije riknula a kamoli sta drugo.. prezadovoljan sam autom koje sam dobro platio bas iz razloga da bih bio zadovoljan.. taj "nekvalitet" je mozda samo u glavama ljudi koji previse citaju gluposti po internetu.. bmw nikada nece imati luksuz mercedesa niti prostor u kabini kao audi, ali zato ima hirurski precizno upravljanje, tvrdo ogibljenje (ne volim kad auto pliva), sjajnu poziciju vozaca, jake i pouzdane motore, zf mjenjace koji su remek djelo inzinjerstva.. zato volim bavarsku zastavu, jer mi daje sta trazim.. zasto je to pogresno? Ako neko kaze da je zadovoljan bmw_om, ajmo ga proglasiti budalom jer zaboga ima npr Peugeot ili Skoda za 40% manje para a ista kolicina lima?
pre 5 godina
Potrošnja? Kupujete novi automobil, dizel je uglavnom 3.000 eur skuplji od benzinca. Neka benzinac troši 2 litra više po gradu to je 2.000 litara na 100.000 km ili skoro 3.000 eur. Da li je bolje platiti tu razliku odmah kupovinom dizela ili plaćati tu razliku kroz gorivo? Plus, jeftiniji servisi kod benzinca......
(VVA, 18. avgust 2018 17:40)
Dizel prodas skuplje jer oni sto kupuju polovnjake ce duze da se voze sa dizelom nego sa benzinom zbog dugotrajnosti motora.
pre 5 godina
"...da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000"
Nista licno, ali ja ne verujem u ovo. Nadji jedan takav auto na mobile.de da je trenutno u ponudi i odmah ga kupujem a ti dobijes 5% proviziju.
pre 5 godina
Pouzdanost! Ako sam prinudjen da čekam slep službu, taj auto je za mene završio karijeru! Iz tog ugla “japanci” su na prvom mestu.
pre 5 godina
"...Onda kupim auto, zatim kod majstora na kompletan pregled, ugradim zeder, uplatim kasko i vozim jos 3-4 godine i opet sve ispocetka"
Meni licno bi bilo naporno da kupujem auto na svake 3-4 godine. Kupio nov 2010te i jos ga vozim.
pre 5 godina
Zbog osrednje kupovne moci (osrednje za Srbiju) cena je najbitnija, jer mi znacajno suzava izbor.
pre 5 godina
Za mene je presudno da se zove Mecedes.
pre 5 godina
@Argentto
Prethodna 508 ristajling RXH je tenk na tockovima. Fantastican auto. Luksuzan, robusan. Uzivanje je gaziti kilometre u njemu. On je vec od 2015-te mislim, tako da je i dalje cak i skup kao polovnjak. Ali vredi...Imam druga koji ima taj model, impresivan.
(kako da ne, 18. avgust 2018 17:24)
Slazem se. I 508 i Insignia koje sam gledao su bili 2014 - 2015 god... manje vise, cena im je tu, zavisi od paketa opreme. I jedan i drugi imaju svoje prednosti, ali nakon vise probnih voznji meni licno je Insignia restajling bolje legla u vozackom smislu. Pogotovo primerak koji sam uzeo jer ima FlexRide (Sport i Tour) mod voznje koji me je odusevio. Sa druge strane, 508 ima nesto veci gepek, i malo vise prostora na zadnjoj klupi ali eto... sve u svemu ja sam zadovoljan jer sam dobio pravu porodicnu limuzinu koja aktiviranjem Sport moda menja cud u sekundi, mada iskreno retko koristim jer su zena i bebac uglavnom uvek u kolima.
pre 5 godina
Kada se odredi klasa automobila prema potrebama i budžetu, presudna je probna vožnja. Ne ona gde g-din prodavac sedi sa vama jedan krug od 500 m oko salona, već uzeti automobil na vikend ili barem ceo dan, proći sa njim kroz one ulice/puteve gde svakodnevno prolazite i proveriti kako se tu sa njim snalazite. Takođe, treba proveriti i stanje servisne mreže kod nas - nije dobro kupiti retke marke/modele ili one od sumnjivih dilera, koliko god vam automobil odgovarao, pošto čekanje na branik ili far od nekoliko meseci nakon bezazlenog sudara može posedovanje istog da pretvori u noćnu moru.
pre 5 godina
@Djordje
Glupo razmisljanje do bola. Sta te briga koliko gubi vrednost auto kupio si ga valjda da ga vozis a ne preprodajes. Nov auto mozes za vreme garancije da vozis bezbrizno i ako redovno i propisno odrzavas duzi niz godina bez vecih problema. Dok polovan moze da ima 101 skrivenu manu koje njihovi mehanicari vesto ispeglaju i sakriju.
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
pre 5 godina
jednom je jedan japanski dizajner rekao dase auto "kupuje okom"... slazem se...moze da bude sve savrseno ali ako nije lep...niko ga nece...
pre 5 godina
Kad zatvorim vrata da se cuje 'klop' :)
pre 5 godina
@Marko G, haha koja provala komentar, da ne komentarišem uklapanje zatamnjenih stakala uz tvoju ličnost haha a inače i mi imamo autobahn sto je u prevodu sa nemačkog na srpski, autoput :)
pre 5 godina
Budzet je presudan.
pre 5 godina
Subaru. Zato što je najbezbedniji. Zato što je drugačiji.
pre 5 godina
Samo da ima bavarsku zastavu iliti propeler na plavom nebu na svojoj dugackoj haubi.. kosta to zadovoljstvo, mozda nije racionalno ali meni vrijedi..
(preferisco dirti addio, 18. avgust 2018 18:05)... i jos jedan primer kako ne treba. Zato su danasnji automobili cista konfekcija, i kad vec volis bavarca nadam se da ga i vozis, zar ne vidis da je svakom novom generacijom sve manje kvalitetan?
pre 5 godina
mislim da je kupovina novog automobila u srbiji nemoguca misija. imam dovoljno primanja da razmisljam o kupovini novog auta ali ne postoji ni najmanja motivacija. vozim b6 vec 3 godine i godisnje mozda potrosim oko 350e na odrzavanje dok za nov auto bilo koje marke mi treba barem 200e mesecno i pitanje za koliko cu da ga prodam kad istekne lizing ili kredit. kad bi drzava subvencionisala nabavku novog automobila ili na bilo koj nacin podrzala manje zagadjenje zivotne sredine prvi bih kupio nov auto, ovako stres od gubitka posla i opterecenje rate na moj mesecni budzet bi bilo preveliko da bih mogao normalno da spavam.
(xyz, 18. avgust 2018 18:43)... zavisi iz kog ugla posmatras. Pod uslovom da mozes da izdvojis 200 eur mesecno pitao bih te dal si ih odvojio i bez kupovine auta? Verovatno nisi kao i vecina nas! Znaci otislo je na drugu stranu, a pola od toga je verovatno otislo na gluposti a b6 stari lagano kao i ti!
pre 5 godina
Kada odaberem velicinu i tip vozila prema mojim potrebama, onda gledam sta koji proizvodjac nudi. Zatim gledam vrste motora i biram benzinca do 2000ccm u koji se moze ugraditi plin. Sledeci kriterijum je starost vozila. Gledam vozila stara 3-4 godine jer tada najvise izgube na vrednosti. Kriterijum suzavam proizvodjacima koji nude vise za manje novca i izbegavam vozila koja najbolje drze cenu. Zatim gledam kod odabranog modela da je u sto boljem paketu opreme i da je vozilo redovno odrzavano. Onda kupim auto, zatim kod majstora na kompletan pregled, ugradim zeder, uplatim kasko i vozim jos 3-4 godine i opet sve ispocetka.
pre 5 godina
U mom slučaju je najvažnija i prva stvar je to da auto nije Nemački. Zatim sledi da auto mora da je iz Japana i na kraju da je marke Honda.
(Over And Out, 18. avgust 2018 18:05)... pa autoindustrija se i oslanja na takve kao ti.
pre 5 godina
@HenryFord
Koji je jos bolji?
- Sluzbeni, a nov.
pre 5 godina
За наше људе сваки децилитер потрошње горива је веома, веома битан, на другом месту цене сервиса, на трећем да може да траје барем милион километара, а да се не квари, не сервисира и не троши на оправке и резервне делове. На крају, да се после "зилион" километара и година, може лако да прода, и узме макар десет евра више него што вреди.
pre 5 godina
Koji je najbolji auto?
Nov!
pre 5 godina
Koja je svrha ovih glupavih anketa?
pre 5 godina
Da je Renault dizel 1.5, 110ks i vozi, naravno ako imas para za novo onda prema novcaniku i zeljama ;)
pre 5 godina
Meni je bitno da je nemac (jer su naj), da je premium (jer mi se moze), da je Audi (jer je najlepsi i najbrzi), da je A6 (jer je komforan i luksuzan a nije prevelik kao A8), da je 3.0 TDI (jer nemamo Autobahn tako da mi je sasvim dovoljno ubrzanje), da je crn i da su stakla zatamljena (jer ide uz Audija i moju licnost).
pre 5 godina
Samo je JEEP Dzip.
pre 5 godina
mislim da je kupovina novog automobila u srbiji nemoguca misija. imam dovoljno primanja da razmisljam o kupovini novog auta ali ne postoji ni najmanja motivacija. vozim b6 vec 3 godine i godisnje mozda potrosim oko 350e na odrzavanje dok za nov auto bilo koje marke mi treba barem 200e mesecno i pitanje za koliko cu da ga prodam kad istekne lizing ili kredit. kad bi drzava subvencionisala nabavku novog automobila ili na bilo koj nacin podrzala manje zagadjenje zivotne sredine prvi bih kupio nov auto, ovako stres od gubitka posla i opterecenje rate na moj mesecni budzet bi bilo preveliko da bih mogao normalno da spavam.
pre 5 godina
Volvo...ostalo ne gledam.
pre 5 godina
U mom slučaju je najvažnija i prva stvar je to da auto nije Nemački. Zatim sledi da auto mora da je iz Japana i na kraju da je marke Honda.
pre 5 godina
Pouzdanost. Da u svakom trenutku mogu da ga vozim bez (vecih) problema. Kasnije vrsta goriva (benzin, zbog jeftinijeg i jednostavnijeg odrzavanja). Onda na red dolazi izgled, valjda. Ma, samo da je pouzdan, dovoljno je. Sve ostalo je lep bonus. :)
pre 5 godina
Kažu da Forda nema Opel bi bio najgori auto. A ja moju Korsu C 1.2 vozim već 10 godina i sem jednog lanca ništa drugo menjao nisam mimo obaveznog servisa. Neka je za Nemce krš meni je lep.
pre 5 godina
Pogledate carwow i sve znate o autu za 10 min
pre 5 godina
Pare...a para nema...
pre 5 godina
Cena je osnovni faktor, jer sve je uzalud ako ne možeš sebi priuštiti određeni auto. Ostalo dolazi nakon što se cena " uklopi".
pre 5 godina
Da imaš love da ga popravljaš ?
pre 5 godina
Da može da prođe tehnički !!!
pre 5 godina
Pa recenzije su pouzdane kao "casna rec" sabackog dilera polovnjaka, pa i manje.
Jeste li primetili da tekstovi pocinju sa "organizovana je probna voznja na divnim padinama italijanskih Alpa"...Pa sta mislite, ko ih vodi tamo? Sve placeno, hotel od 4-5 zvezdica i dnevnice.
pre 5 godina
Samo da ima bavarsku zastavu iliti propeler na plavom nebu na svojoj dugackoj haubi.. kosta to zadovoljstvo, mozda nije racionalno ali meni vrijedi..
pre 5 godina
Nazalost u Srbiji kupiti novi auto uopste nije lako. Pogotovo za nekog ko kupuje za minimalno sredstava a to podrazumeva izmedju 10-12k... Potrosnja, kubikaza, oprema(da bude bar dostojanstvena 21og veka) jer kod nas u visi nivo opreme ulaze neke zaista smesne i nebulozne stvari. Tu je nazalost krivo siromasno Srpsko trziste.
Takodje za neke marke automobila se mora cekati po nekoliko meseci za isporuku itd...
Ovu torturu i misiju sam prosao ovo leto
pre 5 godina
Samo da je nemacki,po mogucstvu Bmw mozda i Daimler..
pre 5 godina
Najbolje bi bilo da je japanac, mazda,honda,subaru...ako ne može, onda dolazi u obzir ford,volvo ( koji mi je skup, ali odličan)...
pre 5 godina
meni najbitnije da je škoda.tada znam da ima samo zaista korisnu opremu a ne nebitne gedžete kao što su vazdušni jastuci ili slicno.
pre 5 godina
@ milos
dodjite kod mene na plac i sve sto ste " dobili " ja cu vam dati iako kupujete punto od 1500€ .
sve to vredi manje vise 30/40€
pre 5 godina
@Vlada
Primer moja dva druga koji su 2012-te kupili u isto vreme Bmw 530xd 2010-to godiste. Cene slicne, opreme identicne. Jedan je silne probleme imao u tri godine koliko ga je imao, vise provodio po servisima. Drugi nista, ma ni sijalica. Sta vam zapadne, a oba su bila na oko 50.000km kada su uzeti. To je to. Uzmite sada nesto sto svako kudi, vama mozda tera 5 godina bez ijedne greskice. To je to...
pre 5 godina
presudno prilikom kupovine polovnjaka je to, da je prodavac sto slatkoreciviji, da je batica, da sw kune u sve svoje, kao sto je macka spretna prilikom doskoka na noge, da je on tako spretan prilikom mog iznenadnog pitanja.. jednom recju da je smrad koji pokusava da uvali rabinu!
pre 5 godina
Potrošnja? Kupujete novi automobil, dizel je uglavnom 3.000 eur skuplji od benzinca. Neka benzinac troši 2 litra više po gradu to je 2.000 litara na 100.000 km ili skoro 3.000 eur. Da li je bolje platiti tu razliku odmah kupovinom dizela ili plaćati tu razliku kroz gorivo? Plus, jeftiniji servisi kod benzinca......
pre 5 godina
Kupiti auto za kojim cete se uvek okrenuti kada ga parkirate ;) E, sada to je u Srbiji izuzetno tesko za vecinu ljudi jer ljudi imaju jako ogranicene budzete, a npr vece prohteve zbog toga sto imaju porodicu, treba im mesta za sediste za dete pa za kolica. Ja sam npr imao mogucnost da imam ono sto zelim, tj trebao mi je porodicni auto (imao manji pre ovog), 5 vrata, veci gepek ali da to ne bude SUV i da bude premijum, ali da ne bude nemac. Komplikovano? Pa i nije. Uzeo sam DS5 2015 koji je za mene barem pravo remek delo na tockovima. Svako ima svoj ukus, moj je takav. Bila mi je bitna bezbednost takodje jer imam porodicu, a auto je sto se toga tice u vrhu. Ima Sos dugme takodje koje u slucaju bilo kakve opasnosti direktno pozivate pomoc. Gepek takodje veliki, za jednu porodicu izuzetno dovoljan. Prostor pozadi veliki, dosta prostora i takodje nema centralnog tunela sto omogucava lakse sedenje pozadi. Bila mi je bitna i snaga jer taj auto imate i sa 130ks sto po meni nije dovoljno, pa sam uzeo onaj sa 180ks. Po meni takodje jacina auta utice da sam bezbedniji. Sto bezbednije preticanje, tj brzo preticanje kada zahteva potreba. Za taj novac sam mogao da biram od premijum nemaca, mnogo me ljudi i pita ‘zasto nisi audi’, ili nekog drugog nemca. A, zasto bih? Jedino sto bi me tu privuklo je R klasa ili neki A7 ali su mi oni preveliki za svakodnevnu upotrebu po gradu, a znamo da je parkinga sve manje plus su sve manji. A4 npr? Smor. Kupis auto i kada parkiras kada trazis auto ne znas koji je tvoj :) Isto vazi za ostale nemce. Ima malo čari u tome da vozite nesto ‘posebno’. Ali mnogi ne smeju da se upuste u tu ‘posebnost’. Svakako, svako ima svoj ukus i svoje potrebe i to pozdravljam. Pozz :)
pre 5 godina
@Argentto
Prethodna 508 ristajling RXH je tenk na tockovima. Fantastican auto. Luksuzan, robusan. Uzivanje je gaziti kilometre u njemu. On je vec od 2015-te mislim, tako da je i dalje cak i skup kao polovnjak. Ali vredi...Imam druga koji ima taj model, impresivan.
pre 5 godina
“Studija koje je sproveo "Morning Consult" pokazuje da čak 60% odsto kupaca odlučuje na osnovu recenzija određenih modela. U analizi su učestvovale 2.002 odrasle osobe kojima je izuzetno bitan faktor i bezbednost (58%). Na trećem mestu ključnih detalja je prostranost (48%), a tek iza toga slede ekonomičnost i atraktivnost automobila.“
Recenzija mi ne znači mnogo.
Bezbednost mi znači, ali nema bezbednosti bez jakog motora, naravno uz ostale pomagače koji danas postoje.
Prostranost mi znači ako se misli na prostranost kabine (da ne bi bilo prostranost prtljažnog prostora).
Ekonomičnost i atraktivnost mi znače, ali ekonomičnost nije potrošnja benzina već odnos cene kola i dobivenog. Neka kola su precenjena, nisu ni udobna i nemaju paket već sve pojedinačno se kupuje i mnogo košta. Dok neki druge marke nude mnogo više za manje para. Mislim na kola visoke srednje klase, puno opreme, pomagač za parkiranje, ESP i ostalo, automatska klima, navigacija, sušenje dve šajbe, ksenon, samozaključavanje, vaz. jastuci ispred i bočno, nasloni za glavu za sve putnike, kožna sedišta, alum. felge, metalik boja, odlična audio oprema, jak motor i adekvatna kubikaža, nameštanje sedišta i retrovizora sve na tipku, memorija za nekoliko šofera, neki imaju i ugrađen frižider, poslovna kola.
pre 5 godina
Presudno je da je polovan,posto nov mogu da sanjam.
pre 5 godina
Udobnost, potrosnja, pouzdanost, odrzavanje. Nista drugo.
pre 5 godina
Samo da motor nije preko 2l, jer onda deru kožu sa leđa.
pre 5 godina
Presudno je da vam donosi više nego što vam odnosi novac.
pre 5 godina
Isključivo biram ono što meni odgovara. Recenzije, komentare drugih uopšte ne slušam. Meni nisu jasni ljudi koji na deset strana pitaju kakav je koji auto, jako su im bitna mišljenja drugih. Ispada da kupujete auto koji se sviđa drugima a ne vama. Današnji proizvođači veoma često koriste zajedničke platforme, iste motore što znači da su svi auti niže i srednje klase veoma slični po karakteristikama. Kod mene zato odlučuje izgled, limuzina da bude radi sigurnosti i to je to. O ukusima ne treba raspravljati. neko verovatno gleda sve suprotno.
pre 5 godina
sa obzirom da se uglavnom kupuju polovnjaci, pogledam jednu klasu i tip vozila, recimo kao Astra, Fokus... ili od većih C5, Mondeo, i odem kod majstora na konsultacije.....onda on ispriča prednosti i mane, cene održavanja, pouzdanost, i onda zajedno sa njim u kupovinu....
pre 5 godina
Ja mislim da su novci presudni.
pre 5 godina
Za mene je presudno da je marka Alfa Romeo! Bilo koji model pogotovo BRERA! Lepota,dizajn...Zene znaju zasto!
pre 5 godina
samo da je Alfa Romeo
pre 5 godina
Kod 90% kupaca u Srbiji najvaznije je da nije skuplji od 3000€.
pre 5 godina
pre kupovine novog obavezno pricajte sa bar 2-3 coveka koji su to prosli. ja sam najbolje prosao od njih 3 sa kojima sam pricao jer su mi ispricali svoje price. najbolje po ceni i dodacima. dobio gumene patosnice i gumenu podlogu za gepek koja se penje uz zid gepeka a 50€ platio originalne presvlake za sedista sa ugradnjom. dobio sam i prvu pomoc, uze za vucu, prsluk i sijalice. dobio sam i 50% cene registracije. niko od ove trojice nije to uspeo. shvatite da ste kao kupac novog kod nas trazena osoba i iskoristite taj status maksimalno. i to nije kao prodavnica pa kupujes zvake, koliko su toliko i daj. skontaj prioritete i trazi.
pre 5 godina
Da l' ce da prodje tehnicki.
pre 5 godina
Trokraka zvezda
pre 5 godina
Samo limuzina i jak motor. Nešto opreme i bitno je da lepo izgleda.
pre 5 godina
Samo bmw :)
pre 5 godina
Prilikom kupovine je presudila plata od 230e
pre 5 godina
Bezbednost, prostor i "vozacki utisak" odnosno onaj osecaj da ti auto lezi.
Svakako, bitno je i da ti se automobil dopadne, da ima odgovarajucu opremu itd, ali ne i presudno.
Nisam vezan za neki brend, automobil biram iskljucivo po svom osecaju i do sada nisam imao nekih problema ni sa jednim brendom. Trenutno vozim Opel Insigniu 2.0 CDTI automatik, karavan a malo je falilo da bude Pezo 508 karavan. Dok odredjeni model ispunjava moje kriterijume i meni se dopada da ga vozim, znak na haubi me u opste ne zanima.
pre 5 godina
Bitno da je iz Nemacke i da ga je Nemac napravio
pre 5 godina
U sustini sve je presudno,zavisi ko kupuje,ljudima sa brojnijom porodicom,prostor i funkcionalnost je najbitnija,mladim vozacima,atraktivnost i marka,kompleksasima,marka i velicina...sa plicim dzepom,sve vec navedeno i da bude jeftino za odrzavanje.
pre 5 godina
pouzdanost,bezbednost,velicina i potrosnja,moze da bude i jeftin;)
pre 5 godina
Recenzije caspisa, televzijskih emisija i elektronskih medija nisu relevantne uopste. Isto kao za igrice, filmove i slicno ne smeju da kazu da je nesto lose jer ce im proizvodjac uskratiti saradnju u buducnosti i nikada vise nece imati test vozilo pre zvanicnog izlaska. Uvek se recenzija zavrsi na dobrom, navede se po neka sitnija mana i to je to. Isto tako recenzije vlasnika nisu objektivne pa samim tim nisu ni merodavne. U svakom slucaju kupovina automobila je igra na srecu dvojica da kupe isti auto moze se desiti da jedan deset godina vozi samo sa servisima a drugi 10 puta kod mehanicara da tera auto. Tako da kupite ono sto vama treba i sto vam se svidja. I uvek je bolje noviji auto iz nize klase nego polovan iz vise skuplji automobili imaju skupe delove bez obzira na godiste, znam x primera gde neko kupi BMW 5, Audi A6 Mecku E ili slicno i onda kuka kad mora da plati 600evra za neki deo koji bi na Renou recimo bio 250.
pre 5 godina
Pouzdanost, snaga i izgled...
pre 5 godina
Prilikom kupovine je presudila plata od 230e
pre 5 godina
Kod 90% kupaca u Srbiji najvaznije je da nije skuplji od 3000€.
pre 5 godina
Recenzije caspisa, televzijskih emisija i elektronskih medija nisu relevantne uopste. Isto kao za igrice, filmove i slicno ne smeju da kazu da je nesto lose jer ce im proizvodjac uskratiti saradnju u buducnosti i nikada vise nece imati test vozilo pre zvanicnog izlaska. Uvek se recenzija zavrsi na dobrom, navede se po neka sitnija mana i to je to. Isto tako recenzije vlasnika nisu objektivne pa samim tim nisu ni merodavne. U svakom slucaju kupovina automobila je igra na srecu dvojica da kupe isti auto moze se desiti da jedan deset godina vozi samo sa servisima a drugi 10 puta kod mehanicara da tera auto. Tako da kupite ono sto vama treba i sto vam se svidja. I uvek je bolje noviji auto iz nize klase nego polovan iz vise skuplji automobili imaju skupe delove bez obzira na godiste, znam x primera gde neko kupi BMW 5, Audi A6 Mecku E ili slicno i onda kuka kad mora da plati 600evra za neki deo koji bi na Renou recimo bio 250.
pre 5 godina
Samo da motor nije preko 2l, jer onda deru kožu sa leđa.
pre 5 godina
Da l' ce da prodje tehnicki.
pre 5 godina
Presudno je da je polovan,posto nov mogu da sanjam.
pre 5 godina
Bezbednost, prostor i "vozacki utisak" odnosno onaj osecaj da ti auto lezi.
Svakako, bitno je i da ti se automobil dopadne, da ima odgovarajucu opremu itd, ali ne i presudno.
Nisam vezan za neki brend, automobil biram iskljucivo po svom osecaju i do sada nisam imao nekih problema ni sa jednim brendom. Trenutno vozim Opel Insigniu 2.0 CDTI automatik, karavan a malo je falilo da bude Pezo 508 karavan. Dok odredjeni model ispunjava moje kriterijume i meni se dopada da ga vozim, znak na haubi me u opste ne zanima.
pre 5 godina
U sustini sve je presudno,zavisi ko kupuje,ljudima sa brojnijom porodicom,prostor i funkcionalnost je najbitnija,mladim vozacima,atraktivnost i marka,kompleksasima,marka i velicina...sa plicim dzepom,sve vec navedeno i da bude jeftino za odrzavanje.
pre 5 godina
pre kupovine novog obavezno pricajte sa bar 2-3 coveka koji su to prosli. ja sam najbolje prosao od njih 3 sa kojima sam pricao jer su mi ispricali svoje price. najbolje po ceni i dodacima. dobio gumene patosnice i gumenu podlogu za gepek koja se penje uz zid gepeka a 50€ platio originalne presvlake za sedista sa ugradnjom. dobio sam i prvu pomoc, uze za vucu, prsluk i sijalice. dobio sam i 50% cene registracije. niko od ove trojice nije to uspeo. shvatite da ste kao kupac novog kod nas trazena osoba i iskoristite taj status maksimalno. i to nije kao prodavnica pa kupujes zvake, koliko su toliko i daj. skontaj prioritete i trazi.
pre 5 godina
Presudno je da vam donosi više nego što vam odnosi novac.
pre 5 godina
Pa recenzije su pouzdane kao "casna rec" sabackog dilera polovnjaka, pa i manje.
Jeste li primetili da tekstovi pocinju sa "organizovana je probna voznja na divnim padinama italijanskih Alpa"...Pa sta mislite, ko ih vodi tamo? Sve placeno, hotel od 4-5 zvezdica i dnevnice.
pre 5 godina
pouzdanost,bezbednost,velicina i potrosnja,moze da bude i jeftin;)
pre 5 godina
Kupiti auto za kojim cete se uvek okrenuti kada ga parkirate ;) E, sada to je u Srbiji izuzetno tesko za vecinu ljudi jer ljudi imaju jako ogranicene budzete, a npr vece prohteve zbog toga sto imaju porodicu, treba im mesta za sediste za dete pa za kolica. Ja sam npr imao mogucnost da imam ono sto zelim, tj trebao mi je porodicni auto (imao manji pre ovog), 5 vrata, veci gepek ali da to ne bude SUV i da bude premijum, ali da ne bude nemac. Komplikovano? Pa i nije. Uzeo sam DS5 2015 koji je za mene barem pravo remek delo na tockovima. Svako ima svoj ukus, moj je takav. Bila mi je bitna bezbednost takodje jer imam porodicu, a auto je sto se toga tice u vrhu. Ima Sos dugme takodje koje u slucaju bilo kakve opasnosti direktno pozivate pomoc. Gepek takodje veliki, za jednu porodicu izuzetno dovoljan. Prostor pozadi veliki, dosta prostora i takodje nema centralnog tunela sto omogucava lakse sedenje pozadi. Bila mi je bitna i snaga jer taj auto imate i sa 130ks sto po meni nije dovoljno, pa sam uzeo onaj sa 180ks. Po meni takodje jacina auta utice da sam bezbedniji. Sto bezbednije preticanje, tj brzo preticanje kada zahteva potreba. Za taj novac sam mogao da biram od premijum nemaca, mnogo me ljudi i pita ‘zasto nisi audi’, ili nekog drugog nemca. A, zasto bih? Jedino sto bi me tu privuklo je R klasa ili neki A7 ali su mi oni preveliki za svakodnevnu upotrebu po gradu, a znamo da je parkinga sve manje plus su sve manji. A4 npr? Smor. Kupis auto i kada parkiras kada trazis auto ne znas koji je tvoj :) Isto vazi za ostale nemce. Ima malo čari u tome da vozite nesto ‘posebno’. Ali mnogi ne smeju da se upuste u tu ‘posebnost’. Svakako, svako ima svoj ukus i svoje potrebe i to pozdravljam. Pozz :)
pre 5 godina
Koja je svrha ovih glupavih anketa?
pre 5 godina
Potrošnja? Kupujete novi automobil, dizel je uglavnom 3.000 eur skuplji od benzinca. Neka benzinac troši 2 litra više po gradu to je 2.000 litara na 100.000 km ili skoro 3.000 eur. Da li je bolje platiti tu razliku odmah kupovinom dizela ili plaćati tu razliku kroz gorivo? Plus, jeftiniji servisi kod benzinca......
pre 5 godina
sa obzirom da se uglavnom kupuju polovnjaci, pogledam jednu klasu i tip vozila, recimo kao Astra, Fokus... ili od većih C5, Mondeo, i odem kod majstora na konsultacije.....onda on ispriča prednosti i mane, cene održavanja, pouzdanost, i onda zajedno sa njim u kupovinu....
pre 5 godina
presudno prilikom kupovine polovnjaka je to, da je prodavac sto slatkoreciviji, da je batica, da sw kune u sve svoje, kao sto je macka spretna prilikom doskoka na noge, da je on tako spretan prilikom mog iznenadnog pitanja.. jednom recju da je smrad koji pokusava da uvali rabinu!
pre 5 godina
За наше људе сваки децилитер потрошње горива је веома, веома битан, на другом месту цене сервиса, на трећем да може да траје барем милион километара, а да се не квари, не сервисира и не троши на оправке и резервне делове. На крају, да се после "зилион" километара и година, може лако да прода, и узме макар десет евра више него што вреди.
pre 5 godina
jednom je jedan japanski dizajner rekao dase auto "kupuje okom"... slazem se...moze da bude sve savrseno ali ako nije lep...niko ga nece...
pre 5 godina
Isključivo biram ono što meni odgovara. Recenzije, komentare drugih uopšte ne slušam. Meni nisu jasni ljudi koji na deset strana pitaju kakav je koji auto, jako su im bitna mišljenja drugih. Ispada da kupujete auto koji se sviđa drugima a ne vama. Današnji proizvođači veoma često koriste zajedničke platforme, iste motore što znači da su svi auti niže i srednje klase veoma slični po karakteristikama. Kod mene zato odlučuje izgled, limuzina da bude radi sigurnosti i to je to. O ukusima ne treba raspravljati. neko verovatno gleda sve suprotno.
pre 5 godina
Da može da prođe tehnički !!!
pre 5 godina
Kažu da Forda nema Opel bi bio najgori auto. A ja moju Korsu C 1.2 vozim već 10 godina i sem jednog lanca ništa drugo menjao nisam mimo obaveznog servisa. Neka je za Nemce krš meni je lep.
pre 5 godina
Koji je najbolji auto?
Nov!
pre 5 godina
U mom slučaju je najvažnija i prva stvar je to da auto nije Nemački. Zatim sledi da auto mora da je iz Japana i na kraju da je marke Honda.
(Over And Out, 18. avgust 2018 18:05)... pa autoindustrija se i oslanja na takve kao ti.
pre 5 godina
@Djordje
Glupo razmisljanje do bola. Sta te briga koliko gubi vrednost auto kupio si ga valjda da ga vozis a ne preprodajes. Nov auto mozes za vreme garancije da vozis bezbrizno i ako redovno i propisno odrzavas duzi niz godina bez vecih problema. Dok polovan moze da ima 101 skrivenu manu koje njihovi mehanicari vesto ispeglaju i sakriju.
pre 5 godina
samo da je Alfa Romeo
pre 5 godina
Za mene je presudno da je marka Alfa Romeo! Bilo koji model pogotovo BRERA! Lepota,dizajn...Zene znaju zasto!
pre 5 godina
"...da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000"
Nista licno, ali ja ne verujem u ovo. Nadji jedan takav auto na mobile.de da je trenutno u ponudi i odmah ga kupujem a ti dobijes 5% proviziju.
pre 5 godina
@Vlada
Primer moja dva druga koji su 2012-te kupili u isto vreme Bmw 530xd 2010-to godiste. Cene slicne, opreme identicne. Jedan je silne probleme imao u tri godine koliko ga je imao, vise provodio po servisima. Drugi nista, ma ni sijalica. Sta vam zapadne, a oba su bila na oko 50.000km kada su uzeti. To je to. Uzmite sada nesto sto svako kudi, vama mozda tera 5 godina bez ijedne greskice. To je to...
pre 5 godina
Pa recenzije su pouzdane kao "casna rec" sabackog dilera polovnjaka, pa i manje.
Jeste li primetili da tekstovi pocinju sa "organizovana je probna voznja na divnim padinama italijanskih Alpa"...Pa sta mislite, ko ih vodi tamo? Sve placeno, hotel od 4-5 zvezdica i dnevnice.
(Soldier, 18. avgust 2018 18:38)
To kada im oni organizuju prezentaciju, a kada ovde uzimaju auto na nedelju dve, pa uzmu top varijantu, pa se vozikaju, idu sa porodicom na produzeni vikend a onda ga nahvale pa kazu cena testiranog modela je 36.457 evra ali ukoliko vam neki "detalji" poput....pa nabroje sve sto je bitno, krsten motor, menjac, opremu...mozete ga dobiti vec za 19.900. Pa sto ti nisi uzeo taj za 19.900 pa se vozio njim.
pre 5 godina
@HenryFord
Koji je jos bolji?
- Sluzbeni, a nov.
pre 5 godina
Bitno da je iz Nemacke i da ga je Nemac napravio
pre 5 godina
Pouzdanost, snaga i izgled...
pre 5 godina
Đorđe@ A da li ikada razmišljao o tome, ako je tako kako pričaš, zašto se prethodnom vlasniku isplatilo da izgubi tolike novce? Zašto onda u on nije kupovao polovne automobile ako su već tako dobri? Zašto onda na "trulom Zapadu", gde se gleda svaki evro, se neko tako lako odriče toliko para zbog automobila? To što takvi kao ti sebe ubeđuju da je bolje kupiti polovan automobil nego nov, je sociološki problem celog našeg društva koje olako prihvata "mantru" koju mu neko puno puta ponovi.
pre 5 godina
mislim da je kupovina novog automobila u srbiji nemoguca misija. imam dovoljno primanja da razmisljam o kupovini novog auta ali ne postoji ni najmanja motivacija. vozim b6 vec 3 godine i godisnje mozda potrosim oko 350e na odrzavanje dok za nov auto bilo koje marke mi treba barem 200e mesecno i pitanje za koliko cu da ga prodam kad istekne lizing ili kredit. kad bi drzava subvencionisala nabavku novog automobila ili na bilo koj nacin podrzala manje zagadjenje zivotne sredine prvi bih kupio nov auto, ovako stres od gubitka posla i opterecenje rate na moj mesecni budzet bi bilo preveliko da bih mogao normalno da spavam.
pre 5 godina
Ako ne znas onda procitas, rekli bi, PronadjiAuto po meri za sve pare.
O čemu treba voditi računa?
nejednaki zazori između školjke automobila i vrata (kao i haube) govore o ozbiljnim deformacijama karoserije usled udara. Dobro obratite pažnju na njih – svi trebaju biti isti.
često su tragovi velikih oštećanja vidljivi kada se automobil podigne dizalicom u servisu – ukoliko je bilo ispravljanja karoserije ovde je to teže sakriti.
ako spazite varove na karoseriji ovo je znak da su delovi karoserije naknadno spajani jer se u proizvodnji limovi spajaju tačkastim zavarivanjem, pa se varovi ne vide.
dobro je potražiti oznake proizvođača na farovima, žmigavcima i staklima – originalno ugrađeni delovi imaju znak proizvođača automobila na sebi.
otvorite gepek i podignete tapacirung. Pored rezervnog točka, ovde se obično mogu videti i deformiteti nastali usled udarca od nazad, jer je u tom bunkeru teško bilo šta peglati a da ne ostanu vidljivi tragovi.
nema šanse da auto star 5-6 godina nema ni jednu ogrebotinu ili oštećenje od kamenčića. Ako je takav, znači da je komplet prefarban a to najčešće znači da je bilo većih oštećenja ili je čak sastavljen od 2 automobila.
nikad ne kupujte prljav auto, niti to radite po mraku. Izgovor da vlasnik nije stigao da ga opere jer nije mislio da ga prodaje kada ste vi slučajno naišli je najčešće varka da se ne primeti loše odrađen limarsko-farbarski posao.
Ima toga jos, ali nije losa ni garancija na 3 meseca za polovnjak.
pre 5 godina
Pouzdanost. Da u svakom trenutku mogu da ga vozim bez (vecih) problema. Kasnije vrsta goriva (benzin, zbog jeftinijeg i jednostavnijeg odrzavanja). Onda na red dolazi izgled, valjda. Ma, samo da je pouzdan, dovoljno je. Sve ostalo je lep bonus. :)
pre 5 godina
Kada se odredi klasa automobila prema potrebama i budžetu, presudna je probna vožnja. Ne ona gde g-din prodavac sedi sa vama jedan krug od 500 m oko salona, već uzeti automobil na vikend ili barem ceo dan, proći sa njim kroz one ulice/puteve gde svakodnevno prolazite i proveriti kako se tu sa njim snalazite. Takođe, treba proveriti i stanje servisne mreže kod nas - nije dobro kupiti retke marke/modele ili one od sumnjivih dilera, koliko god vam automobil odgovarao, pošto čekanje na branik ili far od nekoliko meseci nakon bezazlenog sudara može posedovanje istog da pretvori u noćnu moru.
pre 5 godina
Samo da ima bavarsku zastavu iliti propeler na plavom nebu na svojoj dugackoj haubi.. kosta to zadovoljstvo, mozda nije racionalno ali meni vrijedi..
(preferisco dirti addio, 18. avgust 2018 18:05)... i jos jedan primer kako ne treba. Zato su danasnji automobili cista konfekcija, i kad vec volis bavarca nadam se da ga i vozis, zar ne vidis da je svakom novom generacijom sve manje kvalitetan?
pre 5 godina
"...Onda kupim auto, zatim kod majstora na kompletan pregled, ugradim zeder, uplatim kasko i vozim jos 3-4 godine i opet sve ispocetka"
Meni licno bi bilo naporno da kupujem auto na svake 3-4 godine. Kupio nov 2010te i jos ga vozim.
pre 5 godina
@Marko G, haha koja provala komentar, da ne komentarišem uklapanje zatamnjenih stakala uz tvoju ličnost haha a inače i mi imamo autobahn sto je u prevodu sa nemačkog na srpski, autoput :)
pre 5 godina
Meni je bitno da je nemac (jer su naj), da je premium (jer mi se moze), da je Audi (jer je najlepsi i najbrzi), da je A6 (jer je komforan i luksuzan a nije prevelik kao A8), da je 3.0 TDI (jer nemamo Autobahn tako da mi je sasvim dovoljno ubrzanje), da je crn i da su stakla zatamljena (jer ide uz Audija i moju licnost).
pre 5 godina
U mom slučaju je najvažnija i prva stvar je to da auto nije Nemački. Zatim sledi da auto mora da je iz Japana i na kraju da je marke Honda.
pre 5 godina
Samo limuzina i jak motor. Nešto opreme i bitno je da lepo izgleda.
pre 5 godina
Nazalost u Srbiji kupiti novi auto uopste nije lako. Pogotovo za nekog ko kupuje za minimalno sredstava a to podrazumeva izmedju 10-12k... Potrosnja, kubikaza, oprema(da bude bar dostojanstvena 21og veka) jer kod nas u visi nivo opreme ulaze neke zaista smesne i nebulozne stvari. Tu je nazalost krivo siromasno Srpsko trziste.
Takodje za neke marke automobila se mora cekati po nekoliko meseci za isporuku itd...
Ovu torturu i misiju sam prosao ovo leto
pre 5 godina
Cena je osnovni faktor, jer sve je uzalud ako ne možeš sebi priuštiti određeni auto. Ostalo dolazi nakon što se cena " uklopi".
pre 5 godina
Pouzdanost! Ako sam prinudjen da čekam slep službu, taj auto je za mene završio karijeru! Iz tog ugla “japanci” su na prvom mestu.
pre 5 godina
Kad zatvorim vrata da se cuje 'klop' :)
pre 5 godina
Trokraka zvezda
pre 5 godina
mislim da je kupovina novog automobila u srbiji nemoguca misija. imam dovoljno primanja da razmisljam o kupovini novog auta ali ne postoji ni najmanja motivacija. vozim b6 vec 3 godine i godisnje mozda potrosim oko 350e na odrzavanje dok za nov auto bilo koje marke mi treba barem 200e mesecno i pitanje za koliko cu da ga prodam kad istekne lizing ili kredit. kad bi drzava subvencionisala nabavku novog automobila ili na bilo koj nacin podrzala manje zagadjenje zivotne sredine prvi bih kupio nov auto, ovako stres od gubitka posla i opterecenje rate na moj mesecni budzet bi bilo preveliko da bih mogao normalno da spavam.
(xyz, 18. avgust 2018 18:43)... zavisi iz kog ugla posmatras. Pod uslovom da mozes da izdvojis 200 eur mesecno pitao bih te dal si ih odvojio i bez kupovine auta? Verovatno nisi kao i vecina nas! Znaci otislo je na drugu stranu, a pola od toga je verovatno otislo na gluposti a b6 stari lagano kao i ti!
pre 5 godina
Samo bmw :)
pre 5 godina
Pare...a para nema...
pre 5 godina
metropola.. ovaj koji sad vozim je upravo presao 100k, kupljen u D sa 40k, samo servis i gorivo, ni sijalica nije riknula a kamoli sta drugo.. prezadovoljan sam autom koje sam dobro platio bas iz razloga da bih bio zadovoljan.. taj "nekvalitet" je mozda samo u glavama ljudi koji previse citaju gluposti po internetu.. bmw nikada nece imati luksuz mercedesa niti prostor u kabini kao audi, ali zato ima hirurski precizno upravljanje, tvrdo ogibljenje (ne volim kad auto pliva), sjajnu poziciju vozaca, jake i pouzdane motore, zf mjenjace koji su remek djelo inzinjerstva.. zato volim bavarsku zastavu, jer mi daje sta trazim.. zasto je to pogresno? Ako neko kaze da je zadovoljan bmw_om, ajmo ga proglasiti budalom jer zaboga ima npr Peugeot ili Skoda za 40% manje para a ista kolicina lima?
pre 5 godina
Da imaš love da ga popravljaš ?
pre 5 godina
meni najbitnije da je škoda.tada znam da ima samo zaista korisnu opremu a ne nebitne gedžete kao što su vazdušni jastuci ili slicno.
pre 5 godina
Pogledate carwow i sve znate o autu za 10 min
pre 5 godina
Kada odaberem velicinu i tip vozila prema mojim potrebama, onda gledam sta koji proizvodjac nudi. Zatim gledam vrste motora i biram benzinca do 2000ccm u koji se moze ugraditi plin. Sledeci kriterijum je starost vozila. Gledam vozila stara 3-4 godine jer tada najvise izgube na vrednosti. Kriterijum suzavam proizvodjacima koji nude vise za manje novca i izbegavam vozila koja najbolje drze cenu. Zatim gledam kod odabranog modela da je u sto boljem paketu opreme i da je vozilo redovno odrzavano. Onda kupim auto, zatim kod majstora na kompletan pregled, ugradim zeder, uplatim kasko i vozim jos 3-4 godine i opet sve ispocetka.
pre 5 godina
Subaru. Zato što je najbezbedniji. Zato što je drugačiji.
pre 5 godina
@ milos
dodjite kod mene na plac i sve sto ste " dobili " ja cu vam dati iako kupujete punto od 1500€ .
sve to vredi manje vise 30/40€
pre 5 godina
Volvo...ostalo ne gledam.
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
pre 5 godina
Generalno, tema je jako siroka da bi se polemisalo u komentarima. Vecito pitanje, nov ili polovan auto... Ako poredimo isti model nov ili polovan, pa svakako nov.. ali to kosta mnogo vise... ako za istu sumu novca poredimo sta se moze kupoti novo ili polovno, tu dolazimo do dileme... Zavisi sta ko ocekuje od automobila. Za recimo 10 ak hiljada eur, moze se kupiti nov automobil.. u "klot" paketu opreme. Koga to zadovoljava, i zeli da ima garanciju, to je odlicno (iako je garancija kod nas veoma diskutabilna znam vise primera). Sa druge strane, za isti novac se moze kupiti polovnjak sa neuporedivo boljom opremom, bezbedniji, veci, udobniji... ali ko se odluci na taj korak, mora biti spreman da ga vec u prvih mesec dva moze zadesiti povrci kvar i trosak. Koji god model bio, polovan auto je uvek macka u dzaku. Dakle, postavlja se pitanje, nova Dacia, Skoda Fabia, Hyundai ili recimo KIA u klot opremi ili 2-4 godine star ozbiljniji automobil. Pa ko sta voli, za svakoga ima po nesto.
Novo je novo, ali voziti se u klot Daciji ili Pezou 508 statom 4 godine razlika je tolika da se recima ne moze opisati.
pre 5 godina
Najbolje bi bilo da je japanac, mazda,honda,subaru...ako ne može, onda dolazi u obzir ford,volvo ( koji mi je skup, ali odličan)...
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
(Đorđe, 18. avgust 2018 22:48)
Uopšte ne razumijem ljude koji daju 10tak hiljada evra za auto sa preko 200k km i ko zna koliko stare i hvale se kako su odlično prošli. Care koliko planiraš da voziš t
pre 5 godina
Da je Renault dizel 1.5, 110ks i vozi, naravno ako imas para za novo onda prema novcaniku i zeljama ;)
pre 5 godina
Zbog osrednje kupovne moci (osrednje za Srbiju) cena je najbitnija, jer mi znacajno suzava izbor.
pre 5 godina
Sto ste dosadni sa tim da ne vredi kupovati novi auto,to je izlizana fora koju koristi sirotinja kad hoće da se pravi pametna.Drugo,da niko ne kupuje novi sta bi mi onda vozili kao polovni ?
pre 5 godina
Budzet je presudan.
pre 5 godina
@Argentto
Prethodna 508 ristajling RXH je tenk na tockovima. Fantastican auto. Luksuzan, robusan. Uzivanje je gaziti kilometre u njemu. On je vec od 2015-te mislim, tako da je i dalje cak i skup kao polovnjak. Ali vredi...Imam druga koji ima taj model, impresivan.
(kako da ne, 18. avgust 2018 17:24)
Slazem se. I 508 i Insignia koje sam gledao su bili 2014 - 2015 god... manje vise, cena im je tu, zavisi od paketa opreme. I jedan i drugi imaju svoje prednosti, ali nakon vise probnih voznji meni licno je Insignia restajling bolje legla u vozackom smislu. Pogotovo primerak koji sam uzeo jer ima FlexRide (Sport i Tour) mod voznje koji me je odusevio. Sa druge strane, 508 ima nesto veci gepek, i malo vise prostora na zadnjoj klupi ali eto... sve u svemu ja sam zadovoljan jer sam dobio pravu porodicnu limuzinu koja aktiviranjem Sport moda menja cud u sekundi, mada iskreno retko koristim jer su zena i bebac uglavnom uvek u kolima.
pre 5 godina
Za mene licno novi auto je uvek bolji od polovnog.Peugeot 508 rxh - hibrid za kijeg je vec neko lepo napisao da je taj auto pravi tenk na tockovima, pouzdan, jak, komforan, prelep i ultrastedljiv.Auto rxh ima 2 tone i 200 ks i sluzi mi za duga putovanja. Drugi auto mi je subaru outback na zalost kupljen polovan, ali opet pouzdan i dovoljno veliki.Nisam nesto puno zagrejan za vozila SUV klase i uvek su mi bile lepse limuzine i karavani.
pre 5 godina
Ja mislim da su novci presudni.
pre 5 godina
@Bojan PG
Covek je napisao da je kupio auto sa 22k km a ne 200k km :)
pre 5 godina
Potrošnja? Kupujete novi automobil, dizel je uglavnom 3.000 eur skuplji od benzinca. Neka benzinac troši 2 litra više po gradu to je 2.000 litara na 100.000 km ili skoro 3.000 eur. Da li je bolje platiti tu razliku odmah kupovinom dizela ili plaćati tu razliku kroz gorivo? Plus, jeftiniji servisi kod benzinca......
(VVA, 18. avgust 2018 17:40)
Dizel prodas skuplje jer oni sto kupuju polovnjake ce duze da se voze sa dizelom nego sa benzinom zbog dugotrajnosti motora.
pre 5 godina
1.Pouzdanost
2.Sigurnost
3.Dugotrajnost i troskovi eksploatacije
4.Odnos performansi i potrosnje
5.Drzanje vrednosti i dalja prodaja
pre 5 godina
Bez originalne servisne knjige ne kupujte vozila i naravno da su sa sto manjom kilometrazom
pre 5 godina
Udobnost, potrosnja, pouzdanost, odrzavanje. Nista drugo.
pre 5 godina
Samo je JEEP Dzip.
pre 5 godina
Najbolja kupovina su vozila stara 3 - 5 godina jer im je cena upola od nove a onda lagano pada
pre 5 godina
Samo da ima bavarsku zastavu iliti propeler na plavom nebu na svojoj dugackoj haubi.. kosta to zadovoljstvo, mozda nije racionalno ali meni vrijedi..
pre 5 godina
Suprug je kupio polovan C5.
bordo metalik, lep i udoban.
pre 5 godina
Da imas love:-)
pre 5 godina
@sin
Istu situacjju imam sa Avensisom 2.0 d4d, 2009. godiste. Prvi vlasnik, nikakva ulaganja u medjuvremenu, sada oko 130.000 km i preuzela zena da ga vozi, jer sam ja presao na novijeg Avensisa. I pitam se šta ću da radim u budućnosti. Kome i zašto ga prodati, a s druge strane drzati ispred kuće isti auto 15-20 god i to mi ne ide.
pre 5 godina
Za mene je presudno da se zove Mecedes.
pre 5 godina
@(kako da ne, 18. avgust 2018 17:21)
Imam iste kriterijume... DS5 mi je prelep, ali mu je prtljažnik mali za porodicu sa troje dece. Sada vozim C5 karavan star 8 god i planiram zamenu.... verovatno ga menjam Pežo za 508.
pre 5 godina
Samo nemacki auto i nema zime
pre 5 godina
Meni je najbitnije da je auto Dizel(Ha nema svećice,prošao sam kroz pakao sa Kadett E 1.3) ,da je udoban(Makar 8 sati da mogu da izguram a da ne utrnem) ,da ima petoro vrata i da je karavan
E sad,Opel me je služio godinama,i već znam šta ću posle Zafire A,a to je Omega B1 is 1998 ili 1999,a kao sekundarni auto Opel Astra G Bertone(Za po gradu)
Naravno Euro 2 i Euro 3 su mi prioriteti,najvažnije Trojka
pre 5 godina
@Argentto
Prethodna 508 ristajling RXH je tenk na tockovima. Fantastican auto. Luksuzan, robusan. Uzivanje je gaziti kilometre u njemu. On je vec od 2015-te mislim, tako da je i dalje cak i skup kao polovnjak. Ali vredi...Imam druga koji ima taj model, impresivan.
pre 5 godina
pre 3 godine kupio sam tada 8 godina starog Saab-a 9-3 1.9tid sa full opremom. Hteo samo to, trazio dobar polovnjak skoro 9 meseci (nisam nasao dobrog benzinca pa uzeo dizela).. na satu je pisalo 157000km, sad pise 215000..
nedugo po kupivini dobio sam snazan udarac odpozadi na semaforu, malo naprsao branik!
redovno odrzavanje i pre svega preventivno odrzavanje, i nikakav problem nikada!
imam priliku da kupim skuplji novijiji i verovatno bolji auto, ali ne znam sta cu onda sa njim, jer ga prodati necu ni da hocu!
nemojte se prevariti kao ja, ne kupujte Saab jer vas posle toga nista nezadovoljava! jednom Saab uvek Saab
pre 5 godina
Da l' ce da prodje tehnicki.
(dulashin sidnej, 18. avgust 2018 15:49)
išo ja na plac, i prvo što sam pito: šta imaš od kola, koja će da prodju bar TRI TEHNIČKA?
nije se uvredio, mada mu se isto fata...
pre 5 godina
za sve nas koji se ne rasipamon i uglavnom kupujemo polovnjake, ide od :
1. cena i godiste otrpilike
2. vrsta auta tipa limuzina, minivan, itd.
3. motorizacija i na kraju a moze i na prvo mesto ide
4. sta si spreman da istolerises od nedostataka
pre 5 godina
Da se ne lazemo, sva vozila sa predjenih 200.000 i vise su krsevi ! Samo originalna servisna knjiga je merilo prave predjene km
pre 5 godina
2011. sam hteo da kupim polovno auto i otprilike sam imao sledece kriterijume:
pouzdanost, dovoljno prostora unutra, benzinac, solidan prtljaznik, dobre performanse, prihvatljiva potrosnja, posebno za duge rute, rucni mjenjac 6 brzina, solidna bezbjednost, dobar dizajn, da nije prevelik i tezak i naravno ok cijena sa povoljnim odrzavanjem
Nakon dugog gledanja modela koji bih uzeo kupio sam hondu civic fk2 1.8 benzin 140ks star 4 godine 70.000 km na satu. Alternativni modeli bili su mi audi a3, bmw 1, volvo s40... audi i bmw su bili preskupi, bmw premalo prostora unutra, volvo vec stariji model, samo dizel u opciji i bojao sam se troskova odrzavanja
Od tada je proslo preko 7 godina i 130.000km (sada ima oko 200k) predjenih sa autom. Za to vrijeme nije bilo nikakvih kvarova i problema. Ni jednom mi se nije upalila lampica, svaki put je upalio iz prve. Morao sam da zamjenim kocnice, amortizere, spone, ali si ti dijelovi za hondu su povoljni i majstor je jeftin.
Posto smo dobili duplo prosirenje porodice a i vec mu ima 11 godina, trebalo bi uskoro mijenjati i nabavljati novo auto ali iskreno, bice mi zao da civica prodam jer me je do sada super sluzio i vrijedi vise od trzisne cijene. Mislim da se bez vecih problema moze voziti jos 5-7 godina i 100-200k km sigurno.
Kod buduceg auta trenutno su mi u opciji civic x, honda cr-v, mazda 6, bmw 3 gt, volvo v60, infiniti q50. Svaki ima prednosti i mane i bice tesko odluciti.
pre 5 godina
EURO NCAP i ostali testovi bezbednosti za vozilo koje kupujem, jer mi je bitna bezbednost zbog klinca, udobnost meni kao vozacu ali i putnicima, manja kubikaza - registracija, cene delova, benzinac jer ne prelazim puno pa mi se dizelas ne isplati, opste stanje vozila i na kraju estetika i boja (zelena ne dolazi u obzir). Inace nisam ljubitelj novotarija, ali pozeljno je da ima tempomat.
pre 5 godina
niste stavili najvažniji faktor - koliko brzo gubi cijenu. Ja sigurno neću kupovati auto za koji nakon 5 godina ništa ne vrijedi.
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
(Đorđe, 18. avgust 2018 22:48)
Uopšte ne razumijem ljude koji daju 10tak hiljada evra za auto sa preko 200k km i ko zna koliko stare i hvale se kako su odlično prošli. Care koliko planiraš da voziš t
(Bojan PG, 19. avgust 2018 13:07)
To je tacno nov auto za dve godine izgubi 50 posto vrednosti. Ali samo ako je u pitanju reno, pezo, sitroen, kia, hjundai i sl. Ako je u pitanju nemacki auto to nije slucaj. Zakljucak je jasan.. pametnom dovoljno
pre 5 godina
U Srbiji ko ima za novi auto potrosnja mu nije bitna, meni je bitno da nije skuplji od 3000e, da su mu motor i vesanja dobra, limarija se da popraviti ali ako stane ne vredi ti nista sto izgleda kao casa
pre 5 godina
Samo da je nemacki,po mogucstvu Bmw mozda i Daimler..
pre 5 godina
@Bojan
Ti očigledno ne živiš u Srbiji ?
pre 5 godina
“Studija koje je sproveo "Morning Consult" pokazuje da čak 60% odsto kupaca odlučuje na osnovu recenzija određenih modela. U analizi su učestvovale 2.002 odrasle osobe kojima je izuzetno bitan faktor i bezbednost (58%). Na trećem mestu ključnih detalja je prostranost (48%), a tek iza toga slede ekonomičnost i atraktivnost automobila.“
Recenzija mi ne znači mnogo.
Bezbednost mi znači, ali nema bezbednosti bez jakog motora, naravno uz ostale pomagače koji danas postoje.
Prostranost mi znači ako se misli na prostranost kabine (da ne bi bilo prostranost prtljažnog prostora).
Ekonomičnost i atraktivnost mi znače, ali ekonomičnost nije potrošnja benzina već odnos cene kola i dobivenog. Neka kola su precenjena, nisu ni udobna i nemaju paket već sve pojedinačno se kupuje i mnogo košta. Dok neki druge marke nude mnogo više za manje para. Mislim na kola visoke srednje klase, puno opreme, pomagač za parkiranje, ESP i ostalo, automatska klima, navigacija, sušenje dve šajbe, ksenon, samozaključavanje, vaz. jastuci ispred i bočno, nasloni za glavu za sve putnike, kožna sedišta, alum. felge, metalik boja, odlična audio oprema, jak motor i adekvatna kubikaža, nameštanje sedišta i retrovizora sve na tipku, memorija za nekoliko šofera, neki imaju i ugrađen frižider, poslovna kola.
pre 5 godina
Bitno da je iz Nemacke i da ga je Nemac napravio
pre 5 godina
Meni je bitno da je nemac (jer su naj), da je premium (jer mi se moze), da je Audi (jer je najlepsi i najbrzi), da je A6 (jer je komforan i luksuzan a nije prevelik kao A8), da je 3.0 TDI (jer nemamo Autobahn tako da mi je sasvim dovoljno ubrzanje), da je crn i da su stakla zatamljena (jer ide uz Audija i moju licnost).
pre 5 godina
Samo bmw :)
pre 5 godina
Za mene je presudno da je marka Alfa Romeo! Bilo koji model pogotovo BRERA! Lepota,dizajn...Zene znaju zasto!
pre 5 godina
samo da je Alfa Romeo
pre 5 godina
Trokraka zvezda
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
pre 5 godina
Samo limuzina i jak motor. Nešto opreme i bitno je da lepo izgleda.
pre 5 godina
Za mene je presudno da se zove Mecedes.
pre 5 godina
Potrošnja? Kupujete novi automobil, dizel je uglavnom 3.000 eur skuplji od benzinca. Neka benzinac troši 2 litra više po gradu to je 2.000 litara na 100.000 km ili skoro 3.000 eur. Da li je bolje platiti tu razliku odmah kupovinom dizela ili plaćati tu razliku kroz gorivo? Plus, jeftiniji servisi kod benzinca......
(VVA, 18. avgust 2018 17:40)
Dizel prodas skuplje jer oni sto kupuju polovnjake ce duze da se voze sa dizelom nego sa benzinom zbog dugotrajnosti motora.
pre 5 godina
meni najbitnije da je škoda.tada znam da ima samo zaista korisnu opremu a ne nebitne gedžete kao što su vazdušni jastuci ili slicno.
pre 5 godina
Samo da je nemacki,po mogucstvu Bmw mozda i Daimler..
pre 5 godina
Samo da ima bavarsku zastavu iliti propeler na plavom nebu na svojoj dugackoj haubi.. kosta to zadovoljstvo, mozda nije racionalno ali meni vrijedi..
pre 5 godina
U mom slučaju je najvažnija i prva stvar je to da auto nije Nemački. Zatim sledi da auto mora da je iz Japana i na kraju da je marke Honda.
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
(Đorđe, 18. avgust 2018 22:48)
Uopšte ne razumijem ljude koji daju 10tak hiljada evra za auto sa preko 200k km i ko zna koliko stare i hvale se kako su odlično prošli. Care koliko planiraš da voziš t
pre 5 godina
Ja sam uvezao polovnjaka iz Nemačke i nisam se prevario. Renault megane 1.5 dci 110 ks, prešao 22000km
Gledao sam da bude:
1. Ekonomičan
2. Da nije lenj i spor
3. Da mi se sviđa kako izgleda
4. Da je registracija jeftina, i da nije skup za održavanje
5. Da je udoban
6. Da ima 5 vrata
Mnogo se više isplati uzeti dobar polovnjak iz inostranstva nego nov auto kupiti. Nov auto devalvira jako brzo, i već posle 2 godine 50% njegove cene je otišlo. Sve što sam tražio u mom meganu sam dobio, i više od toga. E sad, dobar polovnjak jeste skup kako ovde tako i preko, ali eto, da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000
(Đorđe, 18. avgust 2018 22:48)
Uopšte ne razumijem ljude koji daju 10tak hiljada evra za auto sa preko 200k km i ko zna koliko stare i hvale se kako su odlično prošli. Care koliko planiraš da voziš t
(Bojan PG, 19. avgust 2018 13:07)
To je tacno nov auto za dve godine izgubi 50 posto vrednosti. Ali samo ako je u pitanju reno, pezo, sitroen, kia, hjundai i sl. Ako je u pitanju nemacki auto to nije slucaj. Zakljucak je jasan.. pametnom dovoljno
pre 5 godina
Samo nemacki auto i nema zime
pre 5 godina
sa obzirom da se uglavnom kupuju polovnjaci, pogledam jednu klasu i tip vozila, recimo kao Astra, Fokus... ili od većih C5, Mondeo, i odem kod majstora na konsultacije.....onda on ispriča prednosti i mane, cene održavanja, pouzdanost, i onda zajedno sa njim u kupovinu....
pre 5 godina
Subaru. Zato što je najbezbedniji. Zato što je drugačiji.
pre 5 godina
Isključivo biram ono što meni odgovara. Recenzije, komentare drugih uopšte ne slušam. Meni nisu jasni ljudi koji na deset strana pitaju kakav je koji auto, jako su im bitna mišljenja drugih. Ispada da kupujete auto koji se sviđa drugima a ne vama. Današnji proizvođači veoma često koriste zajedničke platforme, iste motore što znači da su svi auti niže i srednje klase veoma slični po karakteristikama. Kod mene zato odlučuje izgled, limuzina da bude radi sigurnosti i to je to. O ukusima ne treba raspravljati. neko verovatno gleda sve suprotno.
pre 5 godina
mislim da je kupovina novog automobila u srbiji nemoguca misija. imam dovoljno primanja da razmisljam o kupovini novog auta ali ne postoji ni najmanja motivacija. vozim b6 vec 3 godine i godisnje mozda potrosim oko 350e na odrzavanje dok za nov auto bilo koje marke mi treba barem 200e mesecno i pitanje za koliko cu da ga prodam kad istekne lizing ili kredit. kad bi drzava subvencionisala nabavku novog automobila ili na bilo koj nacin podrzala manje zagadjenje zivotne sredine prvi bih kupio nov auto, ovako stres od gubitka posla i opterecenje rate na moj mesecni budzet bi bilo preveliko da bih mogao normalno da spavam.
pre 5 godina
Samo je JEEP Dzip.
pre 5 godina
Kada odaberem velicinu i tip vozila prema mojim potrebama, onda gledam sta koji proizvodjac nudi. Zatim gledam vrste motora i biram benzinca do 2000ccm u koji se moze ugraditi plin. Sledeci kriterijum je starost vozila. Gledam vozila stara 3-4 godine jer tada najvise izgube na vrednosti. Kriterijum suzavam proizvodjacima koji nude vise za manje novca i izbegavam vozila koja najbolje drze cenu. Zatim gledam kod odabranog modela da je u sto boljem paketu opreme i da je vozilo redovno odrzavano. Onda kupim auto, zatim kod majstora na kompletan pregled, ugradim zeder, uplatim kasko i vozim jos 3-4 godine i opet sve ispocetka.
pre 5 godina
Volvo...ostalo ne gledam.
pre 5 godina
Recenzije caspisa, televzijskih emisija i elektronskih medija nisu relevantne uopste. Isto kao za igrice, filmove i slicno ne smeju da kazu da je nesto lose jer ce im proizvodjac uskratiti saradnju u buducnosti i nikada vise nece imati test vozilo pre zvanicnog izlaska. Uvek se recenzija zavrsi na dobrom, navede se po neka sitnija mana i to je to. Isto tako recenzije vlasnika nisu objektivne pa samim tim nisu ni merodavne. U svakom slucaju kupovina automobila je igra na srecu dvojica da kupe isti auto moze se desiti da jedan deset godina vozi samo sa servisima a drugi 10 puta kod mehanicara da tera auto. Tako da kupite ono sto vama treba i sto vam se svidja. I uvek je bolje noviji auto iz nize klase nego polovan iz vise skuplji automobili imaju skupe delove bez obzira na godiste, znam x primera gde neko kupi BMW 5, Audi A6 Mecku E ili slicno i onda kuka kad mora da plati 600evra za neki deo koji bi na Renou recimo bio 250.
pre 5 godina
Kupiti auto za kojim cete se uvek okrenuti kada ga parkirate ;) E, sada to je u Srbiji izuzetno tesko za vecinu ljudi jer ljudi imaju jako ogranicene budzete, a npr vece prohteve zbog toga sto imaju porodicu, treba im mesta za sediste za dete pa za kolica. Ja sam npr imao mogucnost da imam ono sto zelim, tj trebao mi je porodicni auto (imao manji pre ovog), 5 vrata, veci gepek ali da to ne bude SUV i da bude premijum, ali da ne bude nemac. Komplikovano? Pa i nije. Uzeo sam DS5 2015 koji je za mene barem pravo remek delo na tockovima. Svako ima svoj ukus, moj je takav. Bila mi je bitna bezbednost takodje jer imam porodicu, a auto je sto se toga tice u vrhu. Ima Sos dugme takodje koje u slucaju bilo kakve opasnosti direktno pozivate pomoc. Gepek takodje veliki, za jednu porodicu izuzetno dovoljan. Prostor pozadi veliki, dosta prostora i takodje nema centralnog tunela sto omogucava lakse sedenje pozadi. Bila mi je bitna i snaga jer taj auto imate i sa 130ks sto po meni nije dovoljno, pa sam uzeo onaj sa 180ks. Po meni takodje jacina auta utice da sam bezbedniji. Sto bezbednije preticanje, tj brzo preticanje kada zahteva potreba. Za taj novac sam mogao da biram od premijum nemaca, mnogo me ljudi i pita ‘zasto nisi audi’, ili nekog drugog nemca. A, zasto bih? Jedino sto bi me tu privuklo je R klasa ili neki A7 ali su mi oni preveliki za svakodnevnu upotrebu po gradu, a znamo da je parkinga sve manje plus su sve manji. A4 npr? Smor. Kupis auto i kada parkiras kada trazis auto ne znas koji je tvoj :) Isto vazi za ostale nemce. Ima malo čari u tome da vozite nesto ‘posebno’. Ali mnogi ne smeju da se upuste u tu ‘posebnost’. Svakako, svako ima svoj ukus i svoje potrebe i to pozdravljam. Pozz :)
pre 5 godina
pre 3 godine kupio sam tada 8 godina starog Saab-a 9-3 1.9tid sa full opremom. Hteo samo to, trazio dobar polovnjak skoro 9 meseci (nisam nasao dobrog benzinca pa uzeo dizela).. na satu je pisalo 157000km, sad pise 215000..
nedugo po kupivini dobio sam snazan udarac odpozadi na semaforu, malo naprsao branik!
redovno odrzavanje i pre svega preventivno odrzavanje, i nikakav problem nikada!
imam priliku da kupim skuplji novijiji i verovatno bolji auto, ali ne znam sta cu onda sa njim, jer ga prodati necu ni da hocu!
nemojte se prevariti kao ja, ne kupujte Saab jer vas posle toga nista nezadovoljava! jednom Saab uvek Saab
pre 5 godina
niste stavili najvažniji faktor - koliko brzo gubi cijenu. Ja sigurno neću kupovati auto za koji nakon 5 godina ništa ne vrijedi.
pre 5 godina
“Studija koje je sproveo "Morning Consult" pokazuje da čak 60% odsto kupaca odlučuje na osnovu recenzija određenih modela. U analizi su učestvovale 2.002 odrasle osobe kojima je izuzetno bitan faktor i bezbednost (58%). Na trećem mestu ključnih detalja je prostranost (48%), a tek iza toga slede ekonomičnost i atraktivnost automobila.“
Recenzija mi ne znači mnogo.
Bezbednost mi znači, ali nema bezbednosti bez jakog motora, naravno uz ostale pomagače koji danas postoje.
Prostranost mi znači ako se misli na prostranost kabine (da ne bi bilo prostranost prtljažnog prostora).
Ekonomičnost i atraktivnost mi znače, ali ekonomičnost nije potrošnja benzina već odnos cene kola i dobivenog. Neka kola su precenjena, nisu ni udobna i nemaju paket već sve pojedinačno se kupuje i mnogo košta. Dok neki druge marke nude mnogo više za manje para. Mislim na kola visoke srednje klase, puno opreme, pomagač za parkiranje, ESP i ostalo, automatska klima, navigacija, sušenje dve šajbe, ksenon, samozaključavanje, vaz. jastuci ispred i bočno, nasloni za glavu za sve putnike, kožna sedišta, alum. felge, metalik boja, odlična audio oprema, jak motor i adekvatna kubikaža, nameštanje sedišta i retrovizora sve na tipku, memorija za nekoliko šofera, neki imaju i ugrađen frižider, poslovna kola.
pre 5 godina
U mom slučaju je najvažnija i prva stvar je to da auto nije Nemački. Zatim sledi da auto mora da je iz Japana i na kraju da je marke Honda.
(Over And Out, 18. avgust 2018 18:05)... pa autoindustrija se i oslanja na takve kao ti.
pre 5 godina
pre kupovine novog obavezno pricajte sa bar 2-3 coveka koji su to prosli. ja sam najbolje prosao od njih 3 sa kojima sam pricao jer su mi ispricali svoje price. najbolje po ceni i dodacima. dobio gumene patosnice i gumenu podlogu za gepek koja se penje uz zid gepeka a 50€ platio originalne presvlake za sedista sa ugradnjom. dobio sam i prvu pomoc, uze za vucu, prsluk i sijalice. dobio sam i 50% cene registracije. niko od ove trojice nije to uspeo. shvatite da ste kao kupac novog kod nas trazena osoba i iskoristite taj status maksimalno. i to nije kao prodavnica pa kupujes zvake, koliko su toliko i daj. skontaj prioritete i trazi.
pre 5 godina
Kod 90% kupaca u Srbiji najvaznije je da nije skuplji od 3000€.
pre 5 godina
Koji je najbolji auto?
Nov!
pre 5 godina
Samo da ima bavarsku zastavu iliti propeler na plavom nebu na svojoj dugackoj haubi.. kosta to zadovoljstvo, mozda nije racionalno ali meni vrijedi..
(preferisco dirti addio, 18. avgust 2018 18:05)... i jos jedan primer kako ne treba. Zato su danasnji automobili cista konfekcija, i kad vec volis bavarca nadam se da ga i vozis, zar ne vidis da je svakom novom generacijom sve manje kvalitetan?
pre 5 godina
Da se ne lazemo, sva vozila sa predjenih 200.000 i vise su krsevi ! Samo originalna servisna knjiga je merilo prave predjene km
pre 5 godina
Bezbednost, prostor i "vozacki utisak" odnosno onaj osecaj da ti auto lezi.
Svakako, bitno je i da ti se automobil dopadne, da ima odgovarajucu opremu itd, ali ne i presudno.
Nisam vezan za neki brend, automobil biram iskljucivo po svom osecaju i do sada nisam imao nekih problema ni sa jednim brendom. Trenutno vozim Opel Insigniu 2.0 CDTI automatik, karavan a malo je falilo da bude Pezo 508 karavan. Dok odredjeni model ispunjava moje kriterijume i meni se dopada da ga vozim, znak na haubi me u opste ne zanima.
pre 5 godina
Presudno je da vam donosi više nego što vam odnosi novac.
pre 5 godina
@Djordje
Glupo razmisljanje do bola. Sta te briga koliko gubi vrednost auto kupio si ga valjda da ga vozis a ne preprodajes. Nov auto mozes za vreme garancije da vozis bezbrizno i ako redovno i propisno odrzavas duzi niz godina bez vecih problema. Dok polovan moze da ima 101 skrivenu manu koje njihovi mehanicari vesto ispeglaju i sakriju.
pre 5 godina
Prilikom kupovine je presudila plata od 230e
pre 5 godina
Da l' ce da prodje tehnicki.
pre 5 godina
Potrošnja? Kupujete novi automobil, dizel je uglavnom 3.000 eur skuplji od benzinca. Neka benzinac troši 2 litra više po gradu to je 2.000 litara na 100.000 km ili skoro 3.000 eur. Da li je bolje platiti tu razliku odmah kupovinom dizela ili plaćati tu razliku kroz gorivo? Plus, jeftiniji servisi kod benzinca......
pre 5 godina
@Argentto
Prethodna 508 ristajling RXH je tenk na tockovima. Fantastican auto. Luksuzan, robusan. Uzivanje je gaziti kilometre u njemu. On je vec od 2015-te mislim, tako da je i dalje cak i skup kao polovnjak. Ali vredi...Imam druga koji ima taj model, impresivan.
(kako da ne, 18. avgust 2018 17:24)
Slazem se. I 508 i Insignia koje sam gledao su bili 2014 - 2015 god... manje vise, cena im je tu, zavisi od paketa opreme. I jedan i drugi imaju svoje prednosti, ali nakon vise probnih voznji meni licno je Insignia restajling bolje legla u vozackom smislu. Pogotovo primerak koji sam uzeo jer ima FlexRide (Sport i Tour) mod voznje koji me je odusevio. Sa druge strane, 508 ima nesto veci gepek, i malo vise prostora na zadnjoj klupi ali eto... sve u svemu ja sam zadovoljan jer sam dobio pravu porodicnu limuzinu koja aktiviranjem Sport moda menja cud u sekundi, mada iskreno retko koristim jer su zena i bebac uglavnom uvek u kolima.
pre 5 godina
"...Onda kupim auto, zatim kod majstora na kompletan pregled, ugradim zeder, uplatim kasko i vozim jos 3-4 godine i opet sve ispocetka"
Meni licno bi bilo naporno da kupujem auto na svake 3-4 godine. Kupio nov 2010te i jos ga vozim.
pre 5 godina
Najbolje bi bilo da je japanac, mazda,honda,subaru...ako ne može, onda dolazi u obzir ford,volvo ( koji mi je skup, ali odličan)...
pre 5 godina
Kažu da Forda nema Opel bi bio najgori auto. A ja moju Korsu C 1.2 vozim već 10 godina i sem jednog lanca ništa drugo menjao nisam mimo obaveznog servisa. Neka je za Nemce krš meni je lep.
pre 5 godina
Da je Renault dizel 1.5, 110ks i vozi, naravno ako imas para za novo onda prema novcaniku i zeljama ;)
pre 5 godina
Pouzdanost! Ako sam prinudjen da čekam slep službu, taj auto je za mene završio karijeru! Iz tog ugla “japanci” su na prvom mestu.
pre 5 godina
metropola.. ovaj koji sad vozim je upravo presao 100k, kupljen u D sa 40k, samo servis i gorivo, ni sijalica nije riknula a kamoli sta drugo.. prezadovoljan sam autom koje sam dobro platio bas iz razloga da bih bio zadovoljan.. taj "nekvalitet" je mozda samo u glavama ljudi koji previse citaju gluposti po internetu.. bmw nikada nece imati luksuz mercedesa niti prostor u kabini kao audi, ali zato ima hirurski precizno upravljanje, tvrdo ogibljenje (ne volim kad auto pliva), sjajnu poziciju vozaca, jake i pouzdane motore, zf mjenjace koji su remek djelo inzinjerstva.. zato volim bavarsku zastavu, jer mi daje sta trazim.. zasto je to pogresno? Ako neko kaze da je zadovoljan bmw_om, ajmo ga proglasiti budalom jer zaboga ima npr Peugeot ili Skoda za 40% manje para a ista kolicina lima?
pre 5 godina
Najbolja kupovina su vozila stara 3 - 5 godina jer im je cena upola od nove a onda lagano pada
pre 5 godina
Presudno je da je polovan,posto nov mogu da sanjam.
pre 5 godina
Koja je svrha ovih glupavih anketa?
pre 5 godina
Suprug je kupio polovan C5.
bordo metalik, lep i udoban.
pre 5 godina
mislim da je kupovina novog automobila u srbiji nemoguca misija. imam dovoljno primanja da razmisljam o kupovini novog auta ali ne postoji ni najmanja motivacija. vozim b6 vec 3 godine i godisnje mozda potrosim oko 350e na odrzavanje dok za nov auto bilo koje marke mi treba barem 200e mesecno i pitanje za koliko cu da ga prodam kad istekne lizing ili kredit. kad bi drzava subvencionisala nabavku novog automobila ili na bilo koj nacin podrzala manje zagadjenje zivotne sredine prvi bih kupio nov auto, ovako stres od gubitka posla i opterecenje rate na moj mesecni budzet bi bilo preveliko da bih mogao normalno da spavam.
(xyz, 18. avgust 2018 18:43)... zavisi iz kog ugla posmatras. Pod uslovom da mozes da izdvojis 200 eur mesecno pitao bih te dal si ih odvojio i bez kupovine auta? Verovatno nisi kao i vecina nas! Znaci otislo je na drugu stranu, a pola od toga je verovatno otislo na gluposti a b6 stari lagano kao i ti!
pre 5 godina
Za mene licno novi auto je uvek bolji od polovnog.Peugeot 508 rxh - hibrid za kijeg je vec neko lepo napisao da je taj auto pravi tenk na tockovima, pouzdan, jak, komforan, prelep i ultrastedljiv.Auto rxh ima 2 tone i 200 ks i sluzi mi za duga putovanja. Drugi auto mi je subaru outback na zalost kupljen polovan, ali opet pouzdan i dovoljno veliki.Nisam nesto puno zagrejan za vozila SUV klase i uvek su mi bile lepse limuzine i karavani.
pre 5 godina
Pa recenzije su pouzdane kao "casna rec" sabackog dilera polovnjaka, pa i manje.
Jeste li primetili da tekstovi pocinju sa "organizovana je probna voznja na divnim padinama italijanskih Alpa"...Pa sta mislite, ko ih vodi tamo? Sve placeno, hotel od 4-5 zvezdica i dnevnice.
pre 5 godina
За наше људе сваки децилитер потрошње горива је веома, веома битан, на другом месту цене сервиса, на трећем да може да траје барем милион километара, а да се не квари, не сервисира и не троши на оправке и резервне делове. На крају, да се после "зилион" километара и година, може лако да прода, и узме макар десет евра више него што вреди.
pre 5 godina
"...da sam moj auto kupovao u salonu on bi koštao 21650 eura, a ja sam platio 9000"
Nista licno, ali ja ne verujem u ovo. Nadji jedan takav auto na mobile.de da je trenutno u ponudi i odmah ga kupujem a ti dobijes 5% proviziju.
pre 5 godina
Đorđe@ A da li ikada razmišljao o tome, ako je tako kako pričaš, zašto se prethodnom vlasniku isplatilo da izgubi tolike novce? Zašto onda u on nije kupovao polovne automobile ako su već tako dobri? Zašto onda na "trulom Zapadu", gde se gleda svaki evro, se neko tako lako odriče toliko para zbog automobila? To što takvi kao ti sebe ubeđuju da je bolje kupiti polovan automobil nego nov, je sociološki problem celog našeg društva koje olako prihvata "mantru" koju mu neko puno puta ponovi.
pre 5 godina
@Argentto
Prethodna 508 ristajling RXH je tenk na tockovima. Fantastican auto. Luksuzan, robusan. Uzivanje je gaziti kilometre u njemu. On je vec od 2015-te mislim, tako da je i dalje cak i skup kao polovnjak. Ali vredi...Imam druga koji ima taj model, impresivan.
pre 5 godina
Pogledate carwow i sve znate o autu za 10 min
pre 5 godina
@HenryFord
Koji je jos bolji?
- Sluzbeni, a nov.
pre 5 godina
@Marko G, haha koja provala komentar, da ne komentarišem uklapanje zatamnjenih stakala uz tvoju ličnost haha a inače i mi imamo autobahn sto je u prevodu sa nemačkog na srpski, autoput :)
pre 5 godina
Kada se odredi klasa automobila prema potrebama i budžetu, presudna je probna vožnja. Ne ona gde g-din prodavac sedi sa vama jedan krug od 500 m oko salona, već uzeti automobil na vikend ili barem ceo dan, proći sa njim kroz one ulice/puteve gde svakodnevno prolazite i proveriti kako se tu sa njim snalazite. Takođe, treba proveriti i stanje servisne mreže kod nas - nije dobro kupiti retke marke/modele ili one od sumnjivih dilera, koliko god vam automobil odgovarao, pošto čekanje na branik ili far od nekoliko meseci nakon bezazlenog sudara može posedovanje istog da pretvori u noćnu moru.
pre 5 godina
Zbog osrednje kupovne moci (osrednje za Srbiju) cena je najbitnija, jer mi znacajno suzava izbor.
pre 5 godina
Bez originalne servisne knjige ne kupujte vozila i naravno da su sa sto manjom kilometrazom
pre 5 godina
@sin
Istu situacjju imam sa Avensisom 2.0 d4d, 2009. godiste. Prvi vlasnik, nikakva ulaganja u medjuvremenu, sada oko 130.000 km i preuzela zena da ga vozi, jer sam ja presao na novijeg Avensisa. I pitam se šta ću da radim u budućnosti. Kome i zašto ga prodati, a s druge strane drzati ispred kuće isti auto 15-20 god i to mi ne ide.
pre 5 godina
Samo da motor nije preko 2l, jer onda deru kožu sa leđa.
pre 5 godina
@ milos
dodjite kod mene na plac i sve sto ste " dobili " ja cu vam dati iako kupujete punto od 1500€ .
sve to vredi manje vise 30/40€
pre 5 godina
Cena je osnovni faktor, jer sve je uzalud ako ne možeš sebi priuštiti određeni auto. Ostalo dolazi nakon što se cena " uklopi".
pre 5 godina
Da može da prođe tehnički !!!
pre 5 godina
Pare...a para nema...
pre 5 godina
Kad zatvorim vrata da se cuje 'klop' :)
pre 5 godina
jednom je jedan japanski dizajner rekao dase auto "kupuje okom"... slazem se...moze da bude sve savrseno ali ako nije lep...niko ga nece...
pre 5 godina
Ako ne znas onda procitas, rekli bi, PronadjiAuto po meri za sve pare.
O čemu treba voditi računa?
nejednaki zazori između školjke automobila i vrata (kao i haube) govore o ozbiljnim deformacijama karoserije usled udara. Dobro obratite pažnju na njih – svi trebaju biti isti.
često su tragovi velikih oštećanja vidljivi kada se automobil podigne dizalicom u servisu – ukoliko je bilo ispravljanja karoserije ovde je to teže sakriti.
ako spazite varove na karoseriji ovo je znak da su delovi karoserije naknadno spajani jer se u proizvodnji limovi spajaju tačkastim zavarivanjem, pa se varovi ne vide.
dobro je potražiti oznake proizvođača na farovima, žmigavcima i staklima – originalno ugrađeni delovi imaju znak proizvođača automobila na sebi.
otvorite gepek i podignete tapacirung. Pored rezervnog točka, ovde se obično mogu videti i deformiteti nastali usled udarca od nazad, jer je u tom bunkeru teško bilo šta peglati a da ne ostanu vidljivi tragovi.
nema šanse da auto star 5-6 godina nema ni jednu ogrebotinu ili oštećenje od kamenčića. Ako je takav, znači da je komplet prefarban a to najčešće znači da je bilo većih oštećenja ili je čak sastavljen od 2 automobila.
nikad ne kupujte prljav auto, niti to radite po mraku. Izgovor da vlasnik nije stigao da ga opere jer nije mislio da ga prodaje kada ste vi slučajno naišli je najčešće varka da se ne primeti loše odrađen limarsko-farbarski posao.
Ima toga jos, ali nije losa ni garancija na 3 meseca za polovnjak.
pre 5 godina
Pa recenzije su pouzdane kao "casna rec" sabackog dilera polovnjaka, pa i manje.
Jeste li primetili da tekstovi pocinju sa "organizovana je probna voznja na divnim padinama italijanskih Alpa"...Pa sta mislite, ko ih vodi tamo? Sve placeno, hotel od 4-5 zvezdica i dnevnice.
(Soldier, 18. avgust 2018 18:38)
To kada im oni organizuju prezentaciju, a kada ovde uzimaju auto na nedelju dve, pa uzmu top varijantu, pa se vozikaju, idu sa porodicom na produzeni vikend a onda ga nahvale pa kazu cena testiranog modela je 36.457 evra ali ukoliko vam neki "detalji" poput....pa nabroje sve sto je bitno, krsten motor, menjac, opremu...mozete ga dobiti vec za 19.900. Pa sto ti nisi uzeo taj za 19.900 pa se vozio njim.
pre 5 godina
2011. sam hteo da kupim polovno auto i otprilike sam imao sledece kriterijume:
pouzdanost, dovoljno prostora unutra, benzinac, solidan prtljaznik, dobre performanse, prihvatljiva potrosnja, posebno za duge rute, rucni mjenjac 6 brzina, solidna bezbjednost, dobar dizajn, da nije prevelik i tezak i naravno ok cijena sa povoljnim odrzavanjem
Nakon dugog gledanja modela koji bih uzeo kupio sam hondu civic fk2 1.8 benzin 140ks star 4 godine 70.000 km na satu. Alternativni modeli bili su mi audi a3, bmw 1, volvo s40... audi i bmw su bili preskupi, bmw premalo prostora unutra, volvo vec stariji model, samo dizel u opciji i bojao sam se troskova odrzavanja
Od tada je proslo preko 7 godina i 130.000km (sada ima oko 200k) predjenih sa autom. Za to vrijeme nije bilo nikakvih kvarova i problema. Ni jednom mi se nije upalila lampica, svaki put je upalio iz prve. Morao sam da zamjenim kocnice, amortizere, spone, ali si ti dijelovi za hondu su povoljni i majstor je jeftin.
Posto smo dobili duplo prosirenje porodice a i vec mu ima 11 godina, trebalo bi uskoro mijenjati i nabavljati novo auto ali iskreno, bice mi zao da civica prodam jer me je do sada super sluzio i vrijedi vise od trzisne cijene. Mislim da se bez vecih problema moze voziti jos 5-7 godina i 100-200k km sigurno.
Kod buduceg auta trenutno su mi u opciji civic x, honda cr-v, mazda 6, bmw 3 gt, volvo v60, infiniti q50. Svaki ima prednosti i mane i bice tesko odluciti.
pre 5 godina
U sustini sve je presudno,zavisi ko kupuje,ljudima sa brojnijom porodicom,prostor i funkcionalnost je najbitnija,mladim vozacima,atraktivnost i marka,kompleksasima,marka i velicina...sa plicim dzepom,sve vec navedeno i da bude jeftino za odrzavanje.
pre 5 godina
Udobnost, potrosnja, pouzdanost, odrzavanje. Nista drugo.
pre 5 godina
@Vlada
Primer moja dva druga koji su 2012-te kupili u isto vreme Bmw 530xd 2010-to godiste. Cene slicne, opreme identicne. Jedan je silne probleme imao u tri godine koliko ga je imao, vise provodio po servisima. Drugi nista, ma ni sijalica. Sta vam zapadne, a oba su bila na oko 50.000km kada su uzeti. To je to. Uzmite sada nesto sto svako kudi, vama mozda tera 5 godina bez ijedne greskice. To je to...
pre 5 godina
presudno prilikom kupovine polovnjaka je to, da je prodavac sto slatkoreciviji, da je batica, da sw kune u sve svoje, kao sto je macka spretna prilikom doskoka na noge, da je on tako spretan prilikom mog iznenadnog pitanja.. jednom recju da je smrad koji pokusava da uvali rabinu!
pre 5 godina
Nazalost u Srbiji kupiti novi auto uopste nije lako. Pogotovo za nekog ko kupuje za minimalno sredstava a to podrazumeva izmedju 10-12k... Potrosnja, kubikaza, oprema(da bude bar dostojanstvena 21og veka) jer kod nas u visi nivo opreme ulaze neke zaista smesne i nebulozne stvari. Tu je nazalost krivo siromasno Srpsko trziste.
Takodje za neke marke automobila se mora cekati po nekoliko meseci za isporuku itd...
Ovu torturu i misiju sam prosao ovo leto
pre 5 godina
Pouzdanost. Da u svakom trenutku mogu da ga vozim bez (vecih) problema. Kasnije vrsta goriva (benzin, zbog jeftinijeg i jednostavnijeg odrzavanja). Onda na red dolazi izgled, valjda. Ma, samo da je pouzdan, dovoljno je. Sve ostalo je lep bonus. :)
pre 5 godina
EURO NCAP i ostali testovi bezbednosti za vozilo koje kupujem, jer mi je bitna bezbednost zbog klinca, udobnost meni kao vozacu ali i putnicima, manja kubikaza - registracija, cene delova, benzinac jer ne prelazim puno pa mi se dizelas ne isplati, opste stanje vozila i na kraju estetika i boja (zelena ne dolazi u obzir). Inace nisam ljubitelj novotarija, ali pozeljno je da ima tempomat.
pre 5 godina
Da imas love:-)
pre 5 godina
Generalno, tema je jako siroka da bi se polemisalo u komentarima. Vecito pitanje, nov ili polovan auto... Ako poredimo isti model nov ili polovan, pa svakako nov.. ali to kosta mnogo vise... ako za istu sumu novca poredimo sta se moze kupoti novo ili polovno, tu dolazimo do dileme... Zavisi sta ko ocekuje od automobila. Za recimo 10 ak hiljada eur, moze se kupiti nov automobil.. u "klot" paketu opreme. Koga to zadovoljava, i zeli da ima garanciju, to je odlicno (iako je garancija kod nas veoma diskutabilna znam vise primera). Sa druge strane, za isti novac se moze kupiti polovnjak sa neuporedivo boljom opremom, bezbedniji, veci, udobniji... ali ko se odluci na taj korak, mora biti spreman da ga vec u prvih mesec dva moze zadesiti povrci kvar i trosak. Koji god model bio, polovan auto je uvek macka u dzaku. Dakle, postavlja se pitanje, nova Dacia, Skoda Fabia, Hyundai ili recimo KIA u klot opremi ili 2-4 godine star ozbiljniji automobil. Pa ko sta voli, za svakoga ima po nesto.
Novo je novo, ali voziti se u klot Daciji ili Pezou 508 statom 4 godine razlika je tolika da se recima ne moze opisati.
pre 5 godina
Meni je najbitnije da je auto Dizel(Ha nema svećice,prošao sam kroz pakao sa Kadett E 1.3) ,da je udoban(Makar 8 sati da mogu da izguram a da ne utrnem) ,da ima petoro vrata i da je karavan
E sad,Opel me je služio godinama,i već znam šta ću posle Zafire A,a to je Omega B1 is 1998 ili 1999,a kao sekundarni auto Opel Astra G Bertone(Za po gradu)
Naravno Euro 2 i Euro 3 su mi prioriteti,najvažnije Trojka
pre 5 godina
pouzdanost,bezbednost,velicina i potrosnja,moze da bude i jeftin;)
pre 5 godina
Pouzdanost, snaga i izgled...
pre 5 godina
Ja mislim da su novci presudni.
pre 5 godina
Da imaš love da ga popravljaš ?
pre 5 godina
Budzet je presudan.
pre 5 godina
za sve nas koji se ne rasipamon i uglavnom kupujemo polovnjake, ide od :
1. cena i godiste otrpilike
2. vrsta auta tipa limuzina, minivan, itd.
3. motorizacija i na kraju a moze i na prvo mesto ide
4. sta si spreman da istolerises od nedostataka
pre 5 godina
@Bojan PG
Covek je napisao da je kupio auto sa 22k km a ne 200k km :)
pre 5 godina
1.Pouzdanost
2.Sigurnost
3.Dugotrajnost i troskovi eksploatacije
4.Odnos performansi i potrosnje
5.Drzanje vrednosti i dalja prodaja
pre 5 godina
@(kako da ne, 18. avgust 2018 17:21)
Imam iste kriterijume... DS5 mi je prelep, ali mu je prtljažnik mali za porodicu sa troje dece. Sada vozim C5 karavan star 8 god i planiram zamenu.... verovatno ga menjam Pežo za 508.
pre 5 godina
Sto ste dosadni sa tim da ne vredi kupovati novi auto,to je izlizana fora koju koristi sirotinja kad hoće da se pravi pametna.Drugo,da niko ne kupuje novi sta bi mi onda vozili kao polovni ?
pre 5 godina
U Srbiji ko ima za novi auto potrosnja mu nije bitna, meni je bitno da nije skuplji od 3000e, da su mu motor i vesanja dobra, limarija se da popraviti ali ako stane ne vredi ti nista sto izgleda kao casa
pre 5 godina
Da l' ce da prodje tehnicki.
(dulashin sidnej, 18. avgust 2018 15:49)
išo ja na plac, i prvo što sam pito: šta imaš od kola, koja će da prodju bar TRI TEHNIČKA?
nije se uvredio, mada mu se isto fata...
pre 5 godina
@Bojan
Ti očigledno ne živiš u Srbiji ?
99 Komentari
Sortiraj po: