1. A šta je, sa treznim ludacima?
     (Smuleco, 17. avgust 2018 17:29)

    # Link komentara

  2. Zasto vozimo pijani!? Mozda zato sto u ovoj zemlji ako imas IQ veci od 60 moras konstantno da budes pijan ili drogiran da bi istrpeo sva moguca ponizenja, omalovazavanja, kradju, nepravdu, diskriminaciju, nasilje i ostale stvari koje se svakodnevno desavaju... I stalno se bavimo posledicom a nikada uzrokom, nije glavni problem sto neko vozi pijan glavni problem je sto je svaki drugi ili treci alkoholicar e sad zasto je alkoholicar i kako taj problem resavati to je pitanje! Taj alkoholicar ne samo da vozi pijan on projektuje pijan, zida pijan, poducava decu pijan, operise pijan, sudi pijan e to su pravi problemi na njihovo resenje se treba usmeriti!
    (Profesor, 16. avgust 2018 13:21)

    # Link komentara

  3. Meni je zanimljivija pojava voznje srednjom i brzom trakom uz Bubanj Potok recimo a u slucajevima kada je krajnja desna prazna da praznija ne moze biti. Pa tako u zadnje vreme cesto imamo slucaj da kamioni, kombiji i autobusi kao i poneki sporiji auto :pice" srednjom 70km/h a levom obilazno "jurcaju" 80-90km/h automobili sve dok je krajnja desna prazna. Valjda je sramota voziti desnom jer smo svi lordovi i princevi od Srbije u ferarijima w12 sa po xy titula F1 sampionata kod mame u vitrini.
    (Drajver, 14. avgust 2018 17:53)

    # Link komentara

  4. Zato sto smo stoka sebicna, nekulturna i neobrazovana.
    (Hehe, 14. avgust 2018 12:17)

    # Link komentara

  5. Zasto vozimo pijani? Mozda zato sto nisi musko ako ne pijes? Mozda zato sto je lepa na majku a pije na tatu... Mozda zato sto policija ne radi svoj posao, lako je snimati radarom brzinu pa zaustavljati vozila sa strane puta. Stavi statican radar i oznaci mesto i snimaj a patrole nek lepi rade alko test, zaustavis sve vozace i bez mita za prekrsaj. Sad rade akcije za kontrolu droge, pa akcija vezivanja pojasa, pa akcija alko test, pa akcija prekoracenje brzine... Uvek neka akcija umesto da to bude redovan posao. Narod ce da pije sve dok ne nadrlja finansijski u bilo kom vidu.
    (Totalnodrukcijiodsvih, 14. avgust 2018 10:10)

    # Link komentara

  6. Bio sam svedok kad ispred kafica staje policijski auto i iz njega izlazi saobracajac sa suvozackog mesta iskrivljen od alkohola,razdrljen sa sve nakrivljenom sapkom,a sa mesta vozaca junosa kojem je neprijatno sto ga je ovaj naterao da udju u kafic.Narucuje pijani brkati pandur sebi pivo mladom kolegi kolu ,pojacava muziku ... Ne znam mozda je covek postao deda pa slavio?!
     (Pevac, 14. avgust 2018 09:37)

    # Link komentara

  7. (Polka, 13. avgust 2018 15:37)

    Pijan = drogiran.
    (ganja, 14. avgust 2018 09:34)

    # Link komentara

  8. Evo sta kaze Nemacki zakon:

    Verstoß: Alkohol oder Drogen am Steuer (Alkohol ili droga)

    - Alkohol ili droga u krvi od 0,5 – 1,09 ‰ 2 poena 500e, 1 Mesec zabrane
    - Ponovo te uhvate u voznji od 0,5 - 1,09% 2 poena 1.000e,3 Meseca zabrane
    - treci put te uhvate … 2 poena 1.500e, 3 Meseca zabrane i obavezan pregled kod psihijatra koga naravno ti placas
    - Preko 1,1 ‰ … 3 poena zatvor ili novcana kazna ,u zavisnosti od kolicine alkohola koja je pronadjena se i oduzima dozvola (3 - 12meseci)
    - kod vozaca pocetnika tolerancija je nula.
    - Kod profesionalnih vozaca tolerenacija je 0.2
    Covek 30 godina, visine 180cm i tezine 75 Kg moze popiti dva piva 0.5litra, dve case vina 0.2 litra, jednu rakiju 0.2 litra.

    evo i original linka zakona:
    In Deutschland gilt gemäß § 24a Straßenverkehrsgesetz (StVG) Alkohol am Steuer ab einer Grenze von 0,5 Promille.
    [link]/

    Mozda je malo nepregledno ali sam na brzinu preveo.

    Pozdrav
    (Dusan, 14. avgust 2018 09:24)

    # Link komentara

  9. Notorni alkoholicari ce u svakoj situaciji naci izgovor da se napiju. To je cinjenica jer to je balkanski mentalitet. Znam da u Svajcarskoj, ako se desi saobracajka a u udesu ima jedan u pijanom stanju, i ako nije kriv za udes, odgovarace jer je u pijanom stanju. Takvo neodgovorno ponasanje nikad nece biti iskorenjeno, toga treba biti svestan. Ali zato, institucije trebaju da pokazu svoju sposobnost, eliminisati iste iz saobracaja, sankcije, ekstremno visoke kazne, staviti ih u sistemsku listu da se zna njihovo ime za naredni put, oduzimanje dozvole, drustveno socijalni rad. I iskreno mnogo me zabrinjava kada vidim koliko ljudi opravdava ovo stanje. Svako dobro i pamet u glavu.
     (Nononimus, 14. avgust 2018 08:07)

    # Link komentara

  10. Takva nam je ne (kultura).
     (Slavonac, 14. avgust 2018 00:11)

    # Link komentara

  11. Sve dok se policija krije u civilnom autu i u zbunju kraj puta sa radarom, nama bolje biti nece.Umesto da kontrolisu Alkohol ono se sakriji i snimaji.Mozes voziti 200kroz naselje, mozes svasta napraviti ali oni samo snimaju.Na zapadu postave radare i svi znaji gde su ali kod nas je cilj kazniti vozaca a ne bezbednost.
     (zex, 13. avgust 2018 23:07)

    # Link komentara

  12. Zato sto smo sebicna stoka koja ne oseca empatiju ka drugima. Tri puta u zivotu sam seo za volan nakon sto sam popio dva piva i naravno da sam osecao da to nije to. Retko pijem i kada popijem idem kuci i peske ako treba. Nacisto poludim kad neko u mom okruzenju krene da baulja ka autu. Znalo se desiti i da im uzmem kljuceve. Uopste se ne brinem za kazne i dozvole, necu umreti da me kazne kolko god. BRINEM SE DA NE POGAZIM NEKOG. I ovako masa ljudi vozi neosvetljene bicikle i idu peske po putu. Tesko ih je videti i trezan a kamoli pod uticajem.
    (Alek, 13. avgust 2018 22:55)

    # Link komentara

  13. Ala će biti pijančenja kada samovozeći automobili postanu stvarnost
    (Ivann, 13. avgust 2018 22:26)

    # Link komentara

  14. Kad pročitam 15 piva, odmah mi krene osećaj mučnine i povraća mi se...
     (Dante, 13. avgust 2018 22:26)

    # Link komentara

  15. dok smo vozili pijani ,to jest sa 0,5 promila bio je i i 5oktobar i protestne setnje i nekakvog bunta . Sad smo trezni i vezujemo se cak i na zadnhem sedistu,i opet ne valjamo. mislite o tome
     (digitalizacija i kanalizacija, 13. avgust 2018 22:11)

    # Link komentara

  16. Zasto? Zato sto smo alkoholicari kao narod.
    (sasa, 13. avgust 2018 14:10)

    Pa u ovakvoj državi i ovakvom sistemu samo lud ili pijan može da opstane, ili što bi naš Đorđe Balašević rekao; "Jer neko pijan lakše život odribija"
    (steva, 13. avgust 2018 22:09)

    # Link komentara

  17. Švajcarci ovakve slučajeve rešavaju veoma veoma efikasno; pored zatvora,uslovnih zatvorskih kazni,različitih novčanih kazni (policiji,komitetu za saobraćaj,komitetu za bezbednost koje su veoma visoke pošalju takvog vozača kod psihijatra,naravno o sopstvenom trošku jednom sedmično godinu dana. I nakon godinu dana komitet za bezbednost obično produži još godinu dana odlazak kod psihijatra. Naravno bez konzumiranja alhohola. Vozač jednom mesečno vađenjem krvi o sopstvenom trošku (naravno) skuplja rezultate vađenja krvi šalje ih posle 12 meseci komitetu za bezbednost,koji obično tu meru produži na još 12 meseci. Ko je Švajcarcima pao u ruke pijan za volanom taj je garantovano zaboravio na alhohol piće i vožnju.
     (Banderaš, 13. avgust 2018 22:02)

    # Link komentara

  18. @zvezdarac - greška: trebalo je da piše sa desne strane, bravo za ispravku...
    (TNT, 13. avgust 2018 21:57)

    # Link komentara

  19. Mislim da je glavni problem novac. Govorim iz licnog iskustva. Drugar drzi kafic gde je pivo 120 dinara, da bih se napio potrebno mi je oko 1200-1500 dinara, a taxi od tog kafica do moje kuce kosta oko 2000-2500 dinara. Pricam o unutrasnjosti, ne o gradovima. Zamislite sad da treba da zovete taxi da vas vrati iz Guce u Beograd ili bilo gde dalje. Poznajem coveka koji ima platu oko 5500e i nikad u zivotu nije vozio pijan. Svuda ide taxijem i verujem da je tako u vecini razvijenih i bogatih zemalja. Kad bi bili finansijski potkovani verovatno situacija ne bi bila ovako strasna. Uvek ima ljudi koji namerno sedaju pijani za volan ali takvima nema pomoci.
    (Marko, 13. avgust 2018 19:13)

    # Link komentara

  20. Imam vozacku punih 56 godina: ranije je tehnicki pregled bio "strasni sud", sada se nesto pokusava, ali ko - kojekakvi Okanovici?
    Presudno, i za pijanu voznju, i za nasilnu, za silne pogibije, je sto se saobracajna policija pretvorila u "sluzbu koja na poziv vrsi uvidjaje", a u medjuvremenu su u nekim kancelarijama ili u kafanama pored puta!
     (acomurija, 13. avgust 2018 19:09)

    # Link komentara

  21. Retko pijem alkohol, kad vozim nikada, zbog visokih kazni i oduzimanja dozvole,uzmem taksi. Ali moram da pitam, da li je moguce da postoji covek koji popije dva piva i onda to umanji njegovu sposobnost za voznju. Ja stvarno nisam nikada video nekog da se od dva piva ili dve rakije napije.
     (paradox, 13. avgust 2018 18:26)

    # Link komentara

  22. @tnt
    Kako misliš preticemo s aleve strane na autoputu? Pa sa leve se pretiče po propisima.
     (zvezdarac, 13. avgust 2018 18:23)

    # Link komentara

  23. Zato sto nije problem da ostavimo pola plate u kafancini ali jos 1000din za taxi e to je vec nepotreban trosak. Pa pobogu zasto bi isao kuci taxijem ako sam dosao kolima a i tih 8 piva i par rakijica...ionako vozim pazljivije kad sam pijan.
    (sednem u auto...ubijem dvoje, 13. avgust 2018 18:18)

    # Link komentara

  24. pa brate zato sto cim popijes 1 rakiju ili pivo odma misle da si naroljan ko majka i da si debil i ne znas da vozis!!!ne smes imati nista mora biti 0.00..to je strasno stvarno nemozes da odes kolima ni na slavu ni u svatove ni na rodjendan nigde jer ne smes popiti nista..odma ti za 1 rakiju lupe 20000 din
     (zexxxxxx, 13. avgust 2018 18:14)

    # Link komentara

  25. Slazem se u potpunosti. Ajde jedno malo pivo posle rucka mogu da razumem. Zato je i ostavljena granica na 0.2. Sta bi bilo kod nas da je kao u ostatku evrope 0.0.?
    (laik, 13. avgust 2018 14:25)

    Ako vec komentarises onda se informisi malo bolje.Pre svega svako ko ima bar malo vozackog iskustva zna da je snizenje sa 0.5 na 0.3 pa na 0.2 izmisljeno zbog punjenja budzeta a ne sigurnosti.Teske saobracajne nesrece izazivaju oni razvaljeni od alkohola sa vise od jednog promila.Dalje,Malta i V.Britanija 0.8 a 0.5 je dozvoljeno u Austriji,Belgiji,Danskoj,Finskoj,Italiji,Francuskoj,Nemackoj,Irskoj...I sta sad,oni su glupi,ali nase raznorazne agencije i "strucnjaci" za saobracaj su pametniji,a nikad nisu izvrsili nikakva istrazivanja i testiranja,kao sto se to radi u ozbiljnim zemljama.
    (Bari1991, 13. avgust 2018 18:09)

    # Link komentara

  26. Мале су казне, треба да се подигну бар дупло.
    (Гигант, 13. avgust 2018 18:05)

    # Link komentara

  27. ja vozim 30 godina i nikada nisam ni liznua alkohol pa seo u auto, zbog mene ta kazna bi mogla da bude i nula dinara ja opet neću sesti u auto ni pripit dok oni koji su naučili da voze pijani njima možete staviti i da je kazna 5000 evra oni će i dalje da piju i voze!
     (MIRO, 13. avgust 2018 18:03)

    # Link komentara

  28. Пијанство је највећа претња безбедности саобраћаја, а не драже коже народу на техничким прегледима. Ова држава све ради накарадно.
     (комша, 13. avgust 2018 18:00)

    # Link komentara

  29. Zato što su bezobrazni i bez mozga!

    Podignite kazne maksimalno,
    još rigorozniji budite,
    pa da vidimo da li će da sednu pijani za volan.

    1 promil = 100.000 din kazna
    i 15 dana zatvora u samici od tog momenta !
     (uefamafia, 13. avgust 2018 17:47)

    # Link komentara

  30. Jedan od komentatora je sve objasnio.Veze i kumstva i bratstva zavrsavaju posao.Nisu problem kazne(koje uopste nisu male)nego je problem sto ce meni komsa Laza inace saobracajac da zavrsi posao sta god da napravim.Vise puta sam bio tkz.levku kad policija zaustavlja sve koji prolaze i testira ih na alkohol.I sta bude gledam ispred mene samo se propustaju poznanici i poznanici poznanika bez da dunu u onu spravu.Tako da je malo glupo da kazem ali doticni gosp.Bozovic je nalupao za sve pare i ovo sto je rekao ne pije vodu.Naterajte policiju da zakon sprovodi nad svima,a ne da ispastamo samo mi"gubitnici tranzicije".
     (Strokavi mozak, 13. avgust 2018 17:36)

    # Link komentara

  31. @Kele

    Oce oce evo samo sto nisu. Gde bre vi mislite da zivite ljudi u Skandinaviji?

    Ovo je Balkan, Balkan, Balkan, ovo je Balkan kamon.
    (smuki, 13. avgust 2018 17:29)

    # Link komentara

  32. Zbog takvih kao vi, ljudi ginu, gube najmilije, ostanu invalidi ceo život. Čije veselje je preče od zdravlja i života drugog čoveka?!?
    (filip visnjic, 13. avgust 2018 16:31)

    Ne sekiraj se zemo, za 2-3 godine vise nece biti nasih ljudi ovde, svi ce otici preko da zive kao ljudi, u uredjenim drzavama, a ovde ce se naseliti Sirijci i cigani. Zato kada ih vidis na putu, rakiju u ruke, upalis brisace i vozi. Nemoj se bojati za obogaljene, imamo mi vrhunske lekare i ustanove, sve ce oni hospitalizovati i resiti.
     (ls, 13. avgust 2018 17:22)

    # Link komentara

  33. Zato što smo pijani i ne znamo šta radimo! Da smo trezni vozili bi trezni.
    (Zoran, 13. avgust 2018 17:19)

    # Link komentara

  34. Pa voze ljudi koji nemaju ni empatije ni mozga. Normalni to ne rade.
     (malation, 13. avgust 2018 17:13)

    # Link komentara

  35. ,,Pa sta covek treba da radi?Sedne u neki kafic da popije jedno pivo da se rashladi i onda treba da ceka 5 sati da bi ponovo seo u kola?Da je tako verujem da bi se prepolovio broj vozila na ulicama.''
    (dule, 13. avgust 2018 14:59)

    A da probas peske da dodjes do kafica? Nisi valjda srastao sa autom pa da ne mozes bez njega. Ili mozda prevozom, nece ti pasti kruna sa glave.
     (M, 13. avgust 2018 17:08)

    # Link komentara

  36. Samo po džepu. Ništa oduzimanje vozačke neće promijeniti. Eventualno i da kazna za vožnju bez dozvole bude par hiljada evra. Ako nema para plijeniti stvari od familije ili zatvor sa radnom obavezom. Puštanje iz pritvora samo uz plaćanje kazne. Ovo sve naravno ako nije napravio kakvo sranje u alkoholisanom stanju. Onda drakonski.
     (kele, 13. avgust 2018 17:06)

    # Link komentara

  37. E kad bi samo znali koliko je id..ta meni sasvim ozbiljno tvrdilo da potpuno isto, ako ne i bolje, voze kad su trešteni pijani.
     (kl, 13. avgust 2018 17:05)

    # Link komentara

  38. Kad procita covek komentare ovde, vidi u kakvoj zemlji zivimo. Nema nama spasa, ovde je narod izgleda genetski tako...felerican.
    (zomby, 13. avgust 2018 16:58)

    # Link komentara

  39. Iz istog razloga zbog koga bacamo đubre kroz prozor automobila na put, pretičemo sa leve strane na autoputu kada smo nervozni, ne uključujemo migavce, ne propuštamo pešake, vozimo u suprotnom smeru jer je okolo duže 50 m, stajemo sa sva četiri posred puta da kupimo cigare...
    (TNT, 13. avgust 2018 16:36)

    # Link komentara

  40. @ boban, i borac, Dule
    Zbog takvih kao vi, ljudi ginu, gube najmilije, ostanu invalidi ceo život. Čije veselje je preče od zdravlja i života drugog čoveka?!?
     (filip visnjic, 13. avgust 2018 16:31)

    # Link komentara

  41. za svako tesko pijanstvo za volanom samo oduzimati vozila i pravac presa pa otpad... oduzimanje dozvole nema efekta ovde, kome se vozi taj ce i bez dozvole da vozi... al kad nema sta da vozi onda ce valjda da se opameti...
     (saludos amigos, 13. avgust 2018 16:31)

    # Link komentara

  42. Било шта алкохолно било колико да попијем, аутоматски не седам у ауто !!! Ја тако али већина сматра да једно пивце или чашица нису ништа ...
    (леле, 13. avgust 2018 16:28)

    # Link komentara

  43. Зато што су казне мале ! Одузмите дозволу на 5 година за све преко 1 промила а за испод пишите казну од минимум 120.000 динара без могућности плаћања упола па да видите !!!
    (да да, 13. avgust 2018 16:26)

    # Link komentara

  44. Pre sat vremena vidim ispred sebe "vozača", oduzetog od alkohola, kako vozi malo u levoj, malo u svojoj a bogami i pored puta sve dok ga ljudi izbegavaju. Pozovem policiju saopstim pravac kretanja i br tablica. Kazu resavamo! I tako taj ubica vozi narednih 15-ak km i prodje pored kafea ispred kog stoji parkiran auto saobraćajne policije..... Stigao čovek gde je naumio (na svu srecu) a ovi jos uvek "rešavaju", valjda uz kaficu!!!!!
    E zato ljudi voze pijani
     (savesni građanin, 13. avgust 2018 16:24)

    # Link komentara

  45. Ma mislimo neca bas mene da zaustavi , vidi koliko ih ovde ima. A neki voze nikako a neki voze dobro samo kad su pijani.
    (Moka, 13. avgust 2018 16:22)

    # Link komentara

  46. Vožnju pod dejstvom alkohola tretirati kao pokušaj ubistva sa predumišljajem, što i jeste.
     (Acika, 13. avgust 2018 16:19)

    # Link komentara

  47. Jer se ponosimo time. Znate onu izreku, cega se pametan stidi...
     (Ma kakav bre 007, 13. avgust 2018 16:09)

    # Link komentara

  48. Zato što je nivo svesti na nivou šestogodišnjaka. Ko sedne pijan za volan nije ni mnogo pametniji.
     (Voša, 13. avgust 2018 16:09)

    # Link komentara

  49. @dule

    Ti ovo ozbiljno pišeš? Ako si ozbiljan, onda je to tužno. Kad piješ uzmi taksi ili idi busom.
     (Trol, 13. avgust 2018 15:47)

    # Link komentara

  50. Ko ima od 0.7 do 2.0 promila je svesno seo za volan, a onaj koji ima 3+ promila nema predstavu sta je uradio. To je gore nego da je drogiran, nema pojma sta radi...
    (Polka, 13. avgust 2018 15:37)

    # Link komentara

  51. Zašto i pored kazni i brojnih kampanja vozimo pijani? Zato što imamo zavičajno - kumovske veze. Zato što su u svakoj varošici u Srbiji svi u rodbinskim odnosima. Zato što "mora da se pusti" jer je naredjenje "odozgo". Zato što je 100 evrića anulira promile alkohola pokazane na aparatu. Zato što nismo prijavljeni na adresi koja nam je upisana u vozačku/saobraćajnu dozvolu. Zato što možemo da se nagodimo sa sudom i uplatimo 20.000 dinara u fond za nezbrinutu decu. Zato što smo deca i bliska rodbina visokih policijskih funkcionera. Zato što smo deca i rodbina lokalnih, gradskih i republičkih političara.....Kada se sve sabere, oduzme i sumira, nije puno ljudi ostalo koji NE MOGU da voze pijani. To je obična boranija i to su tranzicioni gubitnici.
    (Over And Out, 13. avgust 2018 15:19)

    # Link komentara

  52. Edukacija = prevencija. Nije smisao u kaznjavanju kad vec dodje do prekrsaja. Sta me briga da li ce se oduzeti dozvola nekoj budali kad se vec mortus pijan zakucao u mene. Isto tako sta me boli uvo sto ce se nekom na naplatnoj rampi Nis naplatiti kazna za prekoracenje kad je prizujao pored mene sa 200km/h. Onog trenutka kad bude jasno upozorenje na ulasku na naplatu rampu i table uz put da je put sa merenjem prosecne brzine, znacu da je neko makar malo razmislio o ozbiljnom poslu koji oobavlja. Ovako, populizam i polovicna resenja po logici stavljanja flastera na ranu od metka.
    (Pendula, 13. avgust 2018 15:14)

    # Link komentara

  53. Ja bi za svako pijanstvo preko 2 promila alkohola, uzimao dozvolu trajno, zauvek, bez prava da ikada više dobije dozvolu! Svako ko je ostao bez nekog svog najmilijeg,a razlog je nečije pijanstvo,samnom će se sigurno složiti! Za pijanstvo od 1 do 2 promila, uzimati dozvolu na 2-3 godine, pa na ponovno polaganje! Ionako nas je previše u saobraćaju, barem bi se rešili ovih pijanih bolesnika i ubica!
     (rani, 13. avgust 2018 15:01)

    # Link komentara

  54. Pa sta covek treba da radi?Sedne u neki kafic da popije jedno pivo da se rashladi i onda treba da ceka 5 sati da bi ponovo seo u kola?Da je tako verujem da bi se prepolovio broj vozila na ulicama.Razumem ja svu stetnost alkohola koja utice na voznju ali ovo je realan zivot.Ispada da covek ne sme ni pivo a kamoli nesto jace da popije u toku dana ako vozi.Ili sta u clucaju da je popio malo a ono se desi neka nesreca pa mora pod hitno da vozi povredjenog u urgentni pa ga zaustavi policija usput?Hoce li i tada biti kaznjen?Na kraju ispade da samo oni koji ne piju alkohol smeju da voze sto je verovatno 1 posto od aktivnih vozaca.
    (dule, 13. avgust 2018 14:59)

    # Link komentara

  55. Zbog manjka kulture i viska bezobrazluka.Takodje ni pamet nije bas na zavidnom nivou.
     (BgHQ, 13. avgust 2018 14:50)

    # Link komentara

  56. Zato što postoji pravo čoveka na izbor, ako sam popio dva piva sa kumom nazdravljajući jako dobre vesti, popiću ih, i to je to. Neću zbog desetog dela promila populacije koje su budale da ispaštam.
     (iborac., 13. avgust 2018 14:48)

    # Link komentara

  57. 5x vece kazne!!!
     (vp, 13. avgust 2018 14:47)

    # Link komentara

  58. zato što moramo da pijemo,samo nam je još to ostalo.
     (jug, 13. avgust 2018 14:46)

    # Link komentara

  59. oduzimanje vozila bahatim vozacima!!!
     (ja, 13. avgust 2018 14:44)

    # Link komentara

  60. Kampanje u Srbiji protiv pijenja,pusenja..isl.ne postoje. Sada je aktuelno nasilje u porodici,ide polukampanja i sa tim ce se prestati. Kampanja koja traje 10 god.dace rezultate. U nasoj nepismenoj zemlji treba poci od kampanja obrazovanja i opste kulture. Mi smo neobrazovani i nekulturni. Treba poci od nule. Potrebno je i kaznjavanje.
    A mi kaznjavamo one koji nece da pisu cirilicu.
     (petar petrovic, 13. avgust 2018 14:40)

    # Link komentara

  61. Kod nas je ispijanje alkohola (pogotovu velike kolicine istog) drustveno pozeljno. Samim tim i imamo veliki broj pijanih vozaca
    (sundjerbob, 13. avgust 2018 14:39)

    # Link komentara

  62. Ukoliko pod dejstvom alkohola naprave prekršaj, kaznite ih desetostruko. Ukoliko ne naprave ništa, ostavite ljude na miru.
     (Boban, 13. avgust 2018 14:35)

    # Link komentara

  63. Misle ljudi da nemaju šta da izgube. Razmislite malo o tome.
    (Gibo, 13. avgust 2018 14:29)

    # Link komentara

  64. Moj komsija vise ne pije kad vozi. Ranije popije gajbu piva i sedne za volan, sad trazi da ga neko vozi ako je pio.
    (Mirko, 13. avgust 2018 14:29)

    # Link komentara

  65. Jer tako smo u mogucnosti!
     (MilankoX, 13. avgust 2018 14:28)

    # Link komentara

  66. Slazem se u potpunosti. Ajde jedno malo pivo posle rucka mogu da razumem. Zato je i ostavljena granica na 0.2. Sta bi bilo kod nas da je kao u ostatku evrope 0.0.? Samo voleo bih da znam, koliko je vozaca pod uticajem lekova tipa Bromazepam, Lorazepam itd? Javna je tajna da se kod nas to pije kao pez bombone. Cenite svoj zivot i zivote drugih. Pozdrav
    (laik, 13. avgust 2018 14:25)

    # Link komentara

  67. Zato sto je ljudima lakse pijani da shvate realno stanje!!!
     (Buzzard, 13. avgust 2018 14:20)

    # Link komentara

  68. Pijan moze da vozi samo budala. U redu prebaciti granicu minimalno, koliko je bilo nekad ogranicenje ali sve preko toga je ludilo ljudi. Stavljanje i svoje i tudje glave u torbu.
     (levylevy, 13. avgust 2018 14:17)

    # Link komentara

  69. Kvar u glavi. Nema pomoći.
     (Trol, 13. avgust 2018 14:14)

    # Link komentara

  70. Zasto? Zato sto smo alkoholicari kao narod.
    (sasa, 13. avgust 2018 14:10)

    # Link komentara