Мики
pre 5 godina
Руси и кола...Имао је отац Ладу, ишла је, завршавала посао. Волео бих да грешим, али тешко је поверовати да су нсаправили ауто који је на нивоу познатих.
Ponedeljak, 30.04.2018.
11:23
Izvor: B92
pre 5 godina
Руси и кола...Имао је отац Ладу, ишла је, завршавала посао. Волео бих да грешим, али тешко је поверовати да су нсаправили ауто који је на нивоу познатих.
pre 5 godina
Ja sam apsolutno protiv da se za cenu novog automobila kupuje polovan. Jer ti isti polovni Mercedesi, Audi... su premijum automobili i njihovo održavanje je dosta skuplje nego za Ladu, Daciju... A da ne govorim da je urnebesno kad vidiš Mercedes E klase na Tigar gumama.
pre 5 godina
Swarog.
Моја је 1500. На вратима гепека пише "Лада 1500 SL". Крајем 80-тих сам виђао моделе са руским таблицама, код нас, али је на њиховим возилима писало "Жигули". Чуо сам тада причу да су назив "Лада" имали за извозне моделе а "Жигули" за моделе продаване у Русији.
pre 5 godina
Гаги.
У праву си. Модел покојних родитеља је модел 2103. 4 округла фара, брдо лајсни, хромирани браници, брдо цагера на инструмент табли. Има цагер притиска уља у мотору, што је за то годиште изузетна рекост. Нема фабричка 4 жигавца, да се могу упалити, за разлику од ње модел 2106 је имао и ту могућност. Знам да су модел 2103 у нашим крајевима често звали "Лада специјал" или "специјалка". Задња стоп светла су двобојна па ме у садашњости, кад је виде, често питају: " Је ли то ПЗ-јац?" Пошто је он имао слична задња светла. Чињеница да им је порекло исто а то је Фиат 125 П. Мислим да се тако звао. Он је имао 4 квадратна фара и исто лајсне са стране. Био је нешто дужи и неупоредиво бржи.
pre 5 godina
Sve sami stručnjaci,kažu bolje uzeti polovan,kvalitetniji auto star 5 godina nego kante kao što su Dacia I Lada.Pa ti ako si badža,ti kupi novu Tojotu,Folksvagena,Audija,daj lepo ko čovek 20-30 hiljada I vozi se.Nemoj glumiti mangupa sa polovnim Audijem starim deset godina a cele godine ga voziš sa ćelavim zimskim gumama.Hoćemo da živimo tuđe živote,da budemo nešto drugo,da vozimo auto koji nije za nas I koji ne možemo da održavamo.120 hiljada Francuza su,dakle,kompletne budale jer ih toliko kupi novu Daciu svake godine.Treba biti realan,za nas su nove Lade I Dacie,sve ostalo je foliranje.Ah,da,zaboravih,naše ljubitelje Audija I Folksvagena je sramota da voze te Lade I Dacie(kante).
pre 5 godina
@napredna matematika
Kako to da svi Dačijini modeli koriste Renoove motore, a svi Ladini modeli sopstvene motore?
A nije samo do motora. Kod Dačije je sve by Renault, do poslednjeg šrafa, što se za Ladine modele ne može reći.
pre 5 godina
(Duci, 30. april 2018 23:04)
61% (pa i 51%) ili 100% je isto, sto se tice upravljanja, odlucivanja, razvoja. Samo profit malo manji (ali opet u skladu s ulaganjem).
pre 5 godina
Export-Import secne radi POLITICKI.
Radi se takoda u ovom Slucaju Renault Nissan,Pokusavaju da procenecmogucnost plasmana i sami ce uvesti doticne automobile na Trziste Eu i pokusati plasman.
pre 5 godina
2 Marwell & Swarog
Ih bre, pa kakvi ste vi "Ladaši", pa ih zovete 1500 ili 1600? ;) "Ladaši" puristi ih zovu po fabričkim oznakama.
Nije poređeno hronološki, već po rastućim ciframa u oznaci - od te "klasične" linije imamo modele 2101, sa po jednim farom levo i desno, uskim štopaljkama i bez hromiranih lajsni, 1,2 i 1,3, pa 2102, što je karavan verzija prethodnog modela. Sledi 2103, sa duplim farovima, hromom na sve strane, količinom cajgera na instrument tabli kao na avionu i motorom od 1,45 litara (u oznaci zaokruženo na 1,5 ili 1500 za izvoz).
Potom ide 2104, što je karavan verzija poslednjih modela sa početka '80-ih, onih sa četvrtastim farovima, u koju su ubacivali sve motore koje su imali (1,3 sa kaišem, 1,45, 1,6, 1,7 i čak 1,5 dizel), pa model 2105, sedan iz koga je nastao ovaj pre njega pomenuti karavan. Potom se prema oznakama u taj niz udenuo model 2106, što je model izveden iz onog 2103. Njega su za izvoz "krstili" 1600 i on je imao crnu rešetku hladnjaka. Poslednji model je 2107, što je dobro nam znana "Riva". To je čitava linija "Lada" za zadnjim pogonom.
Da su se složile prilike, možda bi početkom 2000-ih u seriju ušao i koncept pokazan na prototipu sa oznakom VAZ 2151, opet sa zadnjim pogonom, al'... Kića!
pre 5 godina
Spolja gladac a unutra, jadac. Ne bi me to izbenadilo jer nije prvi put. Svaka cast Daciji, Ladi, Fiatu 500 lmi ostalim kantama....ali za cifru od 11 do 13 holjadaevra, covek moze da kupi odlocno ucuvan 5 godina star RAV 4, KOJI JE IAKO U SESTOJ GODINI, zmaj za sve, ove tzv. automobile. Neunistiv motor, savrsena elektronika, uz regovno odrzavanhe, jos 20 hod da se vozi u Srbiji, sto nece uspeti ni jedna nova Lada, Dacijs i slicno
Pti tom, fascinsntan dizajn, udobnost, motoro 4D4 neprevazidjeni....
Kakve bre ladee
pre 5 godina
куповаћу руско у случају кад се ради о оружју, а кола НЕ
(ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 30. april 2018 20:23)
Konacno iskreni rusofil. Rusija je naj-naj, ali neka ga zaobidju sa svojim rukotvorinama, vise voli zapadne proizvode. Cestitam ti, ali onako bas iskreno! Retka sorta u svojoj vrsti.
pre 5 godina
Marwell
1978? Kul, cekaj jel' tvoja ona od 1600 ili 1500 kubika? Ja sam nekako citavo detinjstvo proveo sa ladama, cale je imao prvo jednu crvenu od 1600 pa onda rivu tamo krajem osamdestih. Stric je vozio specijal (mrzi me da gledam sad modele, to je bila ona starija od 1500 kubika) pa je posle kupio onu neku jeftiniju varijantu rive za ruznim, crnim plasticnim grilom napred. Brat od strica jos uvek ima nivu za lov ali je nesto ne vozi. Kad sam bio tinejdzer cale jednog ortaka kupi novu samaru, ja mislim da je to bilo 1988. Au sto je to bio auto covece. Pa mi nismo izlazili iz nje a svi roditelji vozali neke lade, skode i stojadine...
pre 5 godina
Nedavno sam proveo par nedelja na severu Nemačke, u okolini Hamburga. Iako dominira VW, iznenađujuće mnogo Dustera sam primetio na putevima. Što se Lade tiče, ne bi čudilo da sl. godine vidim više ovih Vesta nego kod nas, tamo ima više ljudi koji ne pate od marke.
pre 5 godina
@ko im smislja tako glupe izgovore
Sa 61,1% nisu kompletni vlasnici Lade, već "samo" većinski, a Dacia je 100% u vlasništvu Renaulta. Da im nisu sankcije, udeo bi verovatno ostao kakav je i bio i imali bi još par novih modela. Ali dobro je sad, rusko tržište se konačno oporavlja.
pre 5 godina
Swarog
Имам од покојних родитеља 1500 SL, 1978 годиште, још увек у фабричком стању, а прешла 200942 км, без дирања мотора. Још су на њој делови "зделано в СССР". Истина, покојни тата је био аутомеханичар, па ју је увек држао баш наштеловану. Данас је тешко наћи доброг механичара који би знао да је одржава и штелује, па ми зато више стоји у гаражи него што се вози, али је ипак провозам понекад, да не би пропала безвезе. И дан данас зими на -12 пали на пола кључа. Једино сам јој заменио разводник палења, пошто сам јој ставио разводник без платинске дугмади. Лети кад се провозам по граду могу признати да се људи окрећу за њом. У Новом Саду има још само једна таква црвене боје али је поприлично кородирала. Никада није издала, и удобна је за вожњу. Прошле године ми је нудио један човек на паркингу за њу 1500€.
pre 5 godina
куповаћу руско у случају кад се ради о оружју, а кола НЕ
pre 5 godina
Lada je omasila. Pokusavaju tamo gde su drugi vec stigli. Posto je Lada poznata po kockastim autmobilima, trebali su neki zavremeni kocaksti dizajn da odenu u najbolji moguci kvalitet. Mislim da bi tada bila hit, i da bi je kupovali kao alvu. Ne bi imali konkurenciju.
pre 5 godina
(Duci, 30. april 2018 18:40)
Renault–Nissan–Mitsubishi je skoro povecao udeo u Ladi na 61.1%...
A to sto "zajednicki razvijaju" znaci da deo dobiju nacrtano/napravljeno a deo im ovi plate da nacrtaju/naprave. Znaci isto.
pre 5 godina
Zasto nisu zapoceli prodaju Lada X-Ray, SUV. U Rusiji kosta nekih 8.000 evra (naravno u rubljama) i izgleda odlicno. SUV za te pare je super ponuda ali dok dodje do nas cena ce biti duplirana.
pre 5 godina
@ko im smislja tako glupe izgovore
Ne karavan, nego Cross karavan zbog 17" felni.
Lada za razliku od Dačije nije u potpunom vlasništvu Renaulta i ne može da se kaže da Lada nije ruska. Lada i Renault imaju više partnerski odnos. Njoj Renault ne daje na izvolte gotove modele da ih proizvede, kao što je to slučaj sa Dačijom, nego zajedno razvijaju kao ovu Vestu.
pre 5 godina
Zivim u nemackoj I kupio sam novu Vestu. Prezadovoljan!!!
pre 5 godina
Mnogo lepše od Dačije nadam se da je kvalitet bolji. Vozio sam se u Sanderu los kvalitet plastike unutra mada ne ide loše 1.5 dci dobar motor.
pre 5 godina
lol
pre 5 godina
@ Vladimir,da li ti je mozda i poznato u koje svrhe ce da legne ta viska para?
pre 5 godina
(dzigi, 30. april 2018 13:57)
Sto ne bi, pare stizu u istu kasicu...
(Gulag, 30. april 2018 14:06)
Lada je ruska koliko je i Dacia rumunska...
p.s. Jel se zna jesu sredili onaj problem sa crash testom, kad je valjda karavan verzija odsecala/lomila noge vozacu?
pre 5 godina
Nema sta Lada da trazi u Nemackoj! Em je to osetljivo politicko pitanje em nemci svejedno vec imaju ogroman izbor. Kao da prodaju drva u sumi ili pesak u pustinji!
pre 5 godina
Ovo nema veze sa ladom. Za mene je lada bila auto do samare, dakle 1500, 1600, niva i ti modeli. Pri tome, samara je u stvari prilicno chic auto kad se malo bolje razmisli, prava ona neka socijalisticka estetika, posrnula komunisticka supersila pokusava da napravi fancy auto a ne moze jer su sve resurse potrosili na hladni rat :-). Uglavnom, ja bi voleo da nabavim dobro ocuvanu ladu 1600, kapiram da bi bio najveci hipster u kraju...
pre 5 godina
Da im je cena 6.990 evra pa i nekako da prodjku, ovako nemaju sanse, za te pare ima mnogo toga dobrog sto moze da se pazari (Kia i Hyundai pre svega)
(Nikola, 30. april 2018 12:32)
Ne znam gde ti zivis, covece? Pa za te pare ne mozes ni obican skuter da kupis! Koji to Hjundaji ima za 11000 evra?
pre 5 godina
ova Lada 100x bolja od Dacie...realno
pre 5 godina
a što se tiče konkurencije u vidu Dačie nije moguće jer je jednim i drugim vlasnik Reno.
(E' živote, 30. april 2018 12:14)
Vrlo ogrqniceno razmisljanje. Znaci ja ne smel da se dvoumim iedju dacia suv i lada suv
pre 5 godina
Nedaj boze nikome to zlo od poluproizvoda, imamo relativno novu ladu koja je na 70.000 km imala kvarove u vrednosti 800 evra (sve sto moze je crklo) dok smo ove godine na 80.000 dali "samo" 400 evra za sada. O delovima i nepostojanju istih na trzistu do ovlascenih servisera koji u najmanju ruku lice na otpade necu ni da pricam. Sve novo sto ugrade u ladu prvo crkne i crkava non stop dok ne zavrsite na prosjackom stapu!
pre 5 godina
Tesko da ce nemac da kupi nesto rusko, mora da se dogodi neko cudo ili da kvalitet bude na nivou tojote ili honde pa da pragmaticni nemac kupi tako nesto.
pre 5 godina
Obzirom da će takse za registraciju vozila u skorije vreme obračunavati i prema emisiji štetnih gasova tako da će za auto 2001 god. registracija biti duplo skuplja nego sada ovo će biti dobra kupovina.
pre 5 godina
Лепо ово изгледа, причајте ви шта хоћете. Ал', где ће Србин у Ладу, да му се комшије смеју.
(Ненад, 30. april 2018 12:58)
Tvoj komentar objasniqva u jednoj recenici bedu naseg coveka. U americi ili australiji niko ne bi ni obratio paznju...osim alo nisu srbijanci
pre 5 godina
@ Gulag
tamo,gulag vamo,jos bi se ti i iznenadio kad bi znao koliko danas u nemackoj ima putinovih simpatizera
pre 5 godina
jaka konkurencija koja u prvom redu zavisi od potreba kupca,evo,bas sam sad pogledao u svici,autoscout - nova dacia logan mcv 1.0 access kombi verzija, cena chf 8.790,- to nije ni osam hiljada evra,od a do b nebi trebalo vise a za razliku u ceni moze lepo da se navoza makar pet godina a i vise?
pre 5 godina
Da je neki dizel i onaj 0.9 turbo benzinac iz Dačija i pun pogodak. Nego je pitanje da li će Reno da dozvoli Ladi da toliko konkuriše Dačiji.
pre 5 godina
E, moj @zatucanibot... Ako ćemo da pričamo o kvalitetu, Dacia je tu možda na prvom mestu, jer koristi staru ali proverenu Renault tehnologiju. To da li je enterijer opremljen ovom ili onom vrstom materijala je stvar luksuza, a ne kvaliteta. Bitno je da auto služi svrsi.
pre 5 godina
@ zatucanibot,polako,nije ni zapad sto nekad bio,ni tamo danas niko nema para na bacanje,osim gastarbajtera
pre 5 godina
dopuna...?Dacia postala best baj brend u zapadnoj Evropi???Nije zapadna Evropa Srbija,Bosna i slicno pa da im Dacia i Lada budu best baj,tamo su best baj brendovi kojima je kvalitet na prvom mestu(oni to mogu da priuste) a nama su best baj Dacia i Lada,kupis nov a od opreme imas kao da si kupio neka slabija kola iz 2001. godine,a o kvalitetu materijala da ne govorimo.
pre 5 godina
Da im je cena 6.990 evra pa i nekako da prodjku, ovako nemaju sanse, za te pare ima mnogo toga dobrog sto moze da se pazari (Kia i Hyundai pre svega)
pre 5 godina
@dopuna Dacia se pokazala na trzistu jefninih vozila. Sada Lada mora da se dokaze, zato za iste pare nudi vise opreme. Za sada, ovo ide u korist kupaca.
pre 5 godina
Ne znam kakav je kvalitet ali uopste ne izgleda lose.
pre 5 godina
Jedno je siguro a to je da od Dačije izgledaju bar lepše i to neuporedivo a što se tiče konkurencije u vidu Dačie nije moguće jer je jednim i drugim vlasnik Reno.
pre 5 godina
Лепо ово изгледа, причајте ви шта хоћете. Ал', где ће Србин у Ладу, да му се комшије смеју.
pre 5 godina
Te ruske kante nemaju sansu pored Dacie, koja je postala best buy brend , cak i na trzistu zapadne Evrope.
pre 5 godina
Ove Lade sasvom ok izgledaju, kako spolja, tako i unutra...
pre 5 godina
Ove Lade sasvom ok izgledaju, kako spolja, tako i unutra...
pre 5 godina
Jedno je siguro a to je da od Dačije izgledaju bar lepše i to neuporedivo a što se tiče konkurencije u vidu Dačie nije moguće jer je jednim i drugim vlasnik Reno.
pre 5 godina
Ne znam kakav je kvalitet ali uopste ne izgleda lose.
pre 5 godina
Лепо ово изгледа, причајте ви шта хоћете. Ал', где ће Србин у Ладу, да му се комшије смеју.
pre 5 godina
@dopuna Dacia se pokazala na trzistu jefninih vozila. Sada Lada mora da se dokaze, zato za iste pare nudi vise opreme. Za sada, ovo ide u korist kupaca.
pre 5 godina
Zivim u nemackoj I kupio sam novu Vestu. Prezadovoljan!!!
pre 5 godina
Da im je cena 6.990 evra pa i nekako da prodjku, ovako nemaju sanse, za te pare ima mnogo toga dobrog sto moze da se pazari (Kia i Hyundai pre svega)
(Nikola, 30. april 2018 12:32)
Ne znam gde ti zivis, covece? Pa za te pare ne mozes ni obican skuter da kupis! Koji to Hjundaji ima za 11000 evra?
pre 5 godina
E, moj @zatucanibot... Ako ćemo da pričamo o kvalitetu, Dacia je tu možda na prvom mestu, jer koristi staru ali proverenu Renault tehnologiju. To da li je enterijer opremljen ovom ili onom vrstom materijala je stvar luksuza, a ne kvaliteta. Bitno je da auto služi svrsi.
pre 5 godina
Лепо ово изгледа, причајте ви шта хоћете. Ал', где ће Србин у Ладу, да му се комшије смеју.
(Ненад, 30. april 2018 12:58)
Tvoj komentar objasniqva u jednoj recenici bedu naseg coveka. U americi ili australiji niko ne bi ni obratio paznju...osim alo nisu srbijanci
pre 5 godina
@ zatucanibot,polako,nije ni zapad sto nekad bio,ni tamo danas niko nema para na bacanje,osim gastarbajtera
pre 5 godina
Da im je cena 6.990 evra pa i nekako da prodjku, ovako nemaju sanse, za te pare ima mnogo toga dobrog sto moze da se pazari (Kia i Hyundai pre svega)
pre 5 godina
Mnogo lepše od Dačije nadam se da je kvalitet bolji. Vozio sam se u Sanderu los kvalitet plastike unutra mada ne ide loše 1.5 dci dobar motor.
pre 5 godina
Da je neki dizel i onaj 0.9 turbo benzinac iz Dačija i pun pogodak. Nego je pitanje da li će Reno da dozvoli Ladi da toliko konkuriše Dačiji.
pre 5 godina
Sve sami stručnjaci,kažu bolje uzeti polovan,kvalitetniji auto star 5 godina nego kante kao što su Dacia I Lada.Pa ti ako si badža,ti kupi novu Tojotu,Folksvagena,Audija,daj lepo ko čovek 20-30 hiljada I vozi se.Nemoj glumiti mangupa sa polovnim Audijem starim deset godina a cele godine ga voziš sa ćelavim zimskim gumama.Hoćemo da živimo tuđe živote,da budemo nešto drugo,da vozimo auto koji nije za nas I koji ne možemo da održavamo.120 hiljada Francuza su,dakle,kompletne budale jer ih toliko kupi novu Daciu svake godine.Treba biti realan,za nas su nove Lade I Dacie,sve ostalo je foliranje.Ah,da,zaboravih,naše ljubitelje Audija I Folksvagena je sramota da voze te Lade I Dacie(kante).
pre 5 godina
ova Lada 100x bolja od Dacie...realno
pre 5 godina
Tesko da ce nemac da kupi nesto rusko, mora da se dogodi neko cudo ili da kvalitet bude na nivou tojote ili honde pa da pragmaticni nemac kupi tako nesto.
pre 5 godina
Nedaj boze nikome to zlo od poluproizvoda, imamo relativno novu ladu koja je na 70.000 km imala kvarove u vrednosti 800 evra (sve sto moze je crklo) dok smo ove godine na 80.000 dali "samo" 400 evra za sada. O delovima i nepostojanju istih na trzistu do ovlascenih servisera koji u najmanju ruku lice na otpade necu ni da pricam. Sve novo sto ugrade u ladu prvo crkne i crkava non stop dok ne zavrsite na prosjackom stapu!
pre 5 godina
Swarog
Имам од покојних родитеља 1500 SL, 1978 годиште, још увек у фабричком стању, а прешла 200942 км, без дирања мотора. Још су на њој делови "зделано в СССР". Истина, покојни тата је био аутомеханичар, па ју је увек држао баш наштеловану. Данас је тешко наћи доброг механичара који би знао да је одржава и штелује, па ми зато више стоји у гаражи него што се вози, али је ипак провозам понекад, да не би пропала безвезе. И дан данас зими на -12 пали на пола кључа. Једино сам јој заменио разводник палења, пошто сам јој ставио разводник без платинске дугмади. Лети кад се провозам по граду могу признати да се људи окрећу за њом. У Новом Саду има још само једна таква црвене боје али је поприлично кородирала. Никада није издала, и удобна је за вожњу. Прошле године ми је нудио један човек на паркингу за њу 1500€.
pre 5 godina
Obzirom da će takse za registraciju vozila u skorije vreme obračunavati i prema emisiji štetnih gasova tako da će za auto 2001 god. registracija biti duplo skuplja nego sada ovo će biti dobra kupovina.
pre 5 godina
dopuna...?Dacia postala best baj brend u zapadnoj Evropi???Nije zapadna Evropa Srbija,Bosna i slicno pa da im Dacia i Lada budu best baj,tamo su best baj brendovi kojima je kvalitet na prvom mestu(oni to mogu da priuste) a nama su best baj Dacia i Lada,kupis nov a od opreme imas kao da si kupio neka slabija kola iz 2001. godine,a o kvalitetu materijala da ne govorimo.
pre 5 godina
jaka konkurencija koja u prvom redu zavisi od potreba kupca,evo,bas sam sad pogledao u svici,autoscout - nova dacia logan mcv 1.0 access kombi verzija, cena chf 8.790,- to nije ni osam hiljada evra,od a do b nebi trebalo vise a za razliku u ceni moze lepo da se navoza makar pet godina a i vise?
pre 5 godina
Ovo nema veze sa ladom. Za mene je lada bila auto do samare, dakle 1500, 1600, niva i ti modeli. Pri tome, samara je u stvari prilicno chic auto kad se malo bolje razmisli, prava ona neka socijalisticka estetika, posrnula komunisticka supersila pokusava da napravi fancy auto a ne moze jer su sve resurse potrosili na hladni rat :-). Uglavnom, ja bi voleo da nabavim dobro ocuvanu ladu 1600, kapiram da bi bio najveci hipster u kraju...
pre 5 godina
Ja sam apsolutno protiv da se za cenu novog automobila kupuje polovan. Jer ti isti polovni Mercedesi, Audi... su premijum automobili i njihovo održavanje je dosta skuplje nego za Ladu, Daciju... A da ne govorim da je urnebesno kad vidiš Mercedes E klase na Tigar gumama.
pre 5 godina
Te ruske kante nemaju sansu pored Dacie, koja je postala best buy brend , cak i na trzistu zapadne Evrope.
pre 5 godina
@ Gulag
tamo,gulag vamo,jos bi se ti i iznenadio kad bi znao koliko danas u nemackoj ima putinovih simpatizera
pre 5 godina
@ko im smislja tako glupe izgovore
Ne karavan, nego Cross karavan zbog 17" felni.
Lada za razliku od Dačije nije u potpunom vlasništvu Renaulta i ne može da se kaže da Lada nije ruska. Lada i Renault imaju više partnerski odnos. Njoj Renault ne daje na izvolte gotove modele da ih proizvede, kao što je to slučaj sa Dačijom, nego zajedno razvijaju kao ovu Vestu.
pre 5 godina
Zasto nisu zapoceli prodaju Lada X-Ray, SUV. U Rusiji kosta nekih 8.000 evra (naravno u rubljama) i izgleda odlicno. SUV za te pare je super ponuda ali dok dodje do nas cena ce biti duplirana.
pre 5 godina
Nema sta Lada da trazi u Nemackoj! Em je to osetljivo politicko pitanje em nemci svejedno vec imaju ogroman izbor. Kao da prodaju drva u sumi ili pesak u pustinji!
pre 5 godina
Nedavno sam proveo par nedelja na severu Nemačke, u okolini Hamburga. Iako dominira VW, iznenađujuće mnogo Dustera sam primetio na putevima. Što se Lade tiče, ne bi čudilo da sl. godine vidim više ovih Vesta nego kod nas, tamo ima više ljudi koji ne pate od marke.
pre 5 godina
a što se tiče konkurencije u vidu Dačie nije moguće jer je jednim i drugim vlasnik Reno.
(E' živote, 30. april 2018 12:14)
Vrlo ogrqniceno razmisljanje. Znaci ja ne smel da se dvoumim iedju dacia suv i lada suv
pre 5 godina
(dzigi, 30. april 2018 13:57)
Sto ne bi, pare stizu u istu kasicu...
(Gulag, 30. april 2018 14:06)
Lada je ruska koliko je i Dacia rumunska...
p.s. Jel se zna jesu sredili onaj problem sa crash testom, kad je valjda karavan verzija odsecala/lomila noge vozacu?
pre 5 godina
куповаћу руско у случају кад се ради о оружју, а кола НЕ
pre 5 godina
(Duci, 30. april 2018 18:40)
Renault–Nissan–Mitsubishi je skoro povecao udeo u Ladi na 61.1%...
A to sto "zajednicki razvijaju" znaci da deo dobiju nacrtano/napravljeno a deo im ovi plate da nacrtaju/naprave. Znaci isto.
pre 5 godina
Marwell
1978? Kul, cekaj jel' tvoja ona od 1600 ili 1500 kubika? Ja sam nekako citavo detinjstvo proveo sa ladama, cale je imao prvo jednu crvenu od 1600 pa onda rivu tamo krajem osamdestih. Stric je vozio specijal (mrzi me da gledam sad modele, to je bila ona starija od 1500 kubika) pa je posle kupio onu neku jeftiniju varijantu rive za ruznim, crnim plasticnim grilom napred. Brat od strica jos uvek ima nivu za lov ali je nesto ne vozi. Kad sam bio tinejdzer cale jednog ortaka kupi novu samaru, ja mislim da je to bilo 1988. Au sto je to bio auto covece. Pa mi nismo izlazili iz nje a svi roditelji vozali neke lade, skode i stojadine...
pre 5 godina
Lada je omasila. Pokusavaju tamo gde su drugi vec stigli. Posto je Lada poznata po kockastim autmobilima, trebali su neki zavremeni kocaksti dizajn da odenu u najbolji moguci kvalitet. Mislim da bi tada bila hit, i da bi je kupovali kao alvu. Ne bi imali konkurenciju.
pre 5 godina
Гаги.
У праву си. Модел покојних родитеља је модел 2103. 4 округла фара, брдо лајсни, хромирани браници, брдо цагера на инструмент табли. Има цагер притиска уља у мотору, што је за то годиште изузетна рекост. Нема фабричка 4 жигавца, да се могу упалити, за разлику од ње модел 2106 је имао и ту могућност. Знам да су модел 2103 у нашим крајевима често звали "Лада специјал" или "специјалка". Задња стоп светла су двобојна па ме у садашњости, кад је виде, често питају: " Је ли то ПЗ-јац?" Пошто је он имао слична задња светла. Чињеница да им је порекло исто а то је Фиат 125 П. Мислим да се тако звао. Он је имао 4 квадратна фара и исто лајсне са стране. Био је нешто дужи и неупоредиво бржи.
pre 5 godina
Swarog.
Моја је 1500. На вратима гепека пише "Лада 1500 SL". Крајем 80-тих сам виђао моделе са руским таблицама, код нас, али је на њиховим возилима писало "Жигули". Чуо сам тада причу да су назив "Лада" имали за извозне моделе а "Жигули" за моделе продаване у Русији.
pre 5 godina
@ko im smislja tako glupe izgovore
Sa 61,1% nisu kompletni vlasnici Lade, već "samo" većinski, a Dacia je 100% u vlasništvu Renaulta. Da im nisu sankcije, udeo bi verovatno ostao kakav je i bio i imali bi još par novih modela. Ali dobro je sad, rusko tržište se konačno oporavlja.
pre 5 godina
куповаћу руско у случају кад се ради о оружју, а кола НЕ
(ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 30. april 2018 20:23)
Konacno iskreni rusofil. Rusija je naj-naj, ali neka ga zaobidju sa svojim rukotvorinama, vise voli zapadne proizvode. Cestitam ti, ali onako bas iskreno! Retka sorta u svojoj vrsti.
pre 5 godina
@napredna matematika
Kako to da svi Dačijini modeli koriste Renoove motore, a svi Ladini modeli sopstvene motore?
A nije samo do motora. Kod Dačije je sve by Renault, do poslednjeg šrafa, što se za Ladine modele ne može reći.
pre 5 godina
lol
pre 5 godina
2 Marwell & Swarog
Ih bre, pa kakvi ste vi "Ladaši", pa ih zovete 1500 ili 1600? ;) "Ladaši" puristi ih zovu po fabričkim oznakama.
Nije poređeno hronološki, već po rastućim ciframa u oznaci - od te "klasične" linije imamo modele 2101, sa po jednim farom levo i desno, uskim štopaljkama i bez hromiranih lajsni, 1,2 i 1,3, pa 2102, što je karavan verzija prethodnog modela. Sledi 2103, sa duplim farovima, hromom na sve strane, količinom cajgera na instrument tabli kao na avionu i motorom od 1,45 litara (u oznaci zaokruženo na 1,5 ili 1500 za izvoz).
Potom ide 2104, što je karavan verzija poslednjih modela sa početka '80-ih, onih sa četvrtastim farovima, u koju su ubacivali sve motore koje su imali (1,3 sa kaišem, 1,45, 1,6, 1,7 i čak 1,5 dizel), pa model 2105, sedan iz koga je nastao ovaj pre njega pomenuti karavan. Potom se prema oznakama u taj niz udenuo model 2106, što je model izveden iz onog 2103. Njega su za izvoz "krstili" 1600 i on je imao crnu rešetku hladnjaka. Poslednji model je 2107, što je dobro nam znana "Riva". To je čitava linija "Lada" za zadnjim pogonom.
Da su se složile prilike, možda bi početkom 2000-ih u seriju ušao i koncept pokazan na prototipu sa oznakom VAZ 2151, opet sa zadnjim pogonom, al'... Kića!
pre 5 godina
@ Vladimir,da li ti je mozda i poznato u koje svrhe ce da legne ta viska para?
pre 5 godina
Spolja gladac a unutra, jadac. Ne bi me to izbenadilo jer nije prvi put. Svaka cast Daciji, Ladi, Fiatu 500 lmi ostalim kantama....ali za cifru od 11 do 13 holjadaevra, covek moze da kupi odlocno ucuvan 5 godina star RAV 4, KOJI JE IAKO U SESTOJ GODINI, zmaj za sve, ove tzv. automobile. Neunistiv motor, savrsena elektronika, uz regovno odrzavanhe, jos 20 hod da se vozi u Srbiji, sto nece uspeti ni jedna nova Lada, Dacijs i slicno
Pti tom, fascinsntan dizajn, udobnost, motoro 4D4 neprevazidjeni....
Kakve bre ladee
pre 5 godina
Export-Import secne radi POLITICKI.
Radi se takoda u ovom Slucaju Renault Nissan,Pokusavaju da procenecmogucnost plasmana i sami ce uvesti doticne automobile na Trziste Eu i pokusati plasman.
pre 5 godina
(Duci, 30. april 2018 23:04)
61% (pa i 51%) ili 100% je isto, sto se tice upravljanja, odlucivanja, razvoja. Samo profit malo manji (ali opet u skladu s ulaganjem).
pre 5 godina
Руси и кола...Имао је отац Ладу, ишла је, завршавала посао. Волео бих да грешим, али тешко је поверовати да су нсаправили ауто који је на нивоу познатих.
pre 5 godina
Te ruske kante nemaju sansu pored Dacie, koja je postala best buy brend , cak i na trzistu zapadne Evrope.
pre 5 godina
dopuna...?Dacia postala best baj brend u zapadnoj Evropi???Nije zapadna Evropa Srbija,Bosna i slicno pa da im Dacia i Lada budu best baj,tamo su best baj brendovi kojima je kvalitet na prvom mestu(oni to mogu da priuste) a nama su best baj Dacia i Lada,kupis nov a od opreme imas kao da si kupio neka slabija kola iz 2001. godine,a o kvalitetu materijala da ne govorimo.
pre 5 godina
Da im je cena 6.990 evra pa i nekako da prodjku, ovako nemaju sanse, za te pare ima mnogo toga dobrog sto moze da se pazari (Kia i Hyundai pre svega)
pre 5 godina
Tesko da ce nemac da kupi nesto rusko, mora da se dogodi neko cudo ili da kvalitet bude na nivou tojote ili honde pa da pragmaticni nemac kupi tako nesto.
pre 5 godina
Nema sta Lada da trazi u Nemackoj! Em je to osetljivo politicko pitanje em nemci svejedno vec imaju ogroman izbor. Kao da prodaju drva u sumi ili pesak u pustinji!
pre 5 godina
Spolja gladac a unutra, jadac. Ne bi me to izbenadilo jer nije prvi put. Svaka cast Daciji, Ladi, Fiatu 500 lmi ostalim kantama....ali za cifru od 11 do 13 holjadaevra, covek moze da kupi odlocno ucuvan 5 godina star RAV 4, KOJI JE IAKO U SESTOJ GODINI, zmaj za sve, ove tzv. automobile. Neunistiv motor, savrsena elektronika, uz regovno odrzavanhe, jos 20 hod da se vozi u Srbiji, sto nece uspeti ni jedna nova Lada, Dacijs i slicno
Pti tom, fascinsntan dizajn, udobnost, motoro 4D4 neprevazidjeni....
Kakve bre ladee
pre 5 godina
куповаћу руско у случају кад се ради о оружју, а кола НЕ
pre 5 godina
Lada je omasila. Pokusavaju tamo gde su drugi vec stigli. Posto je Lada poznata po kockastim autmobilima, trebali su neki zavremeni kocaksti dizajn da odenu u najbolji moguci kvalitet. Mislim da bi tada bila hit, i da bi je kupovali kao alvu. Ne bi imali konkurenciju.
pre 5 godina
Nedaj boze nikome to zlo od poluproizvoda, imamo relativno novu ladu koja je na 70.000 km imala kvarove u vrednosti 800 evra (sve sto moze je crklo) dok smo ove godine na 80.000 dali "samo" 400 evra za sada. O delovima i nepostojanju istih na trzistu do ovlascenih servisera koji u najmanju ruku lice na otpade necu ni da pricam. Sve novo sto ugrade u ladu prvo crkne i crkava non stop dok ne zavrsite na prosjackom stapu!
pre 5 godina
ova Lada 100x bolja od Dacie...realno
pre 5 godina
Zivim u nemackoj I kupio sam novu Vestu. Prezadovoljan!!!
pre 5 godina
Лепо ово изгледа, причајте ви шта хоћете. Ал', где ће Србин у Ладу, да му се комшије смеју.
pre 5 godina
Da im je cena 6.990 evra pa i nekako da prodjku, ovako nemaju sanse, za te pare ima mnogo toga dobrog sto moze da se pazari (Kia i Hyundai pre svega)
(Nikola, 30. april 2018 12:32)
Ne znam gde ti zivis, covece? Pa za te pare ne mozes ni obican skuter da kupis! Koji to Hjundaji ima za 11000 evra?
pre 5 godina
Ovo nema veze sa ladom. Za mene je lada bila auto do samare, dakle 1500, 1600, niva i ti modeli. Pri tome, samara je u stvari prilicno chic auto kad se malo bolje razmisli, prava ona neka socijalisticka estetika, posrnula komunisticka supersila pokusava da napravi fancy auto a ne moze jer su sve resurse potrosili na hladni rat :-). Uglavnom, ja bi voleo da nabavim dobro ocuvanu ladu 1600, kapiram da bi bio najveci hipster u kraju...
pre 5 godina
Ove Lade sasvom ok izgledaju, kako spolja, tako i unutra...
pre 5 godina
куповаћу руско у случају кад се ради о оружју, а кола НЕ
(ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 30. april 2018 20:23)
Konacno iskreni rusofil. Rusija je naj-naj, ali neka ga zaobidju sa svojim rukotvorinama, vise voli zapadne proizvode. Cestitam ti, ali onako bas iskreno! Retka sorta u svojoj vrsti.
pre 5 godina
Jedno je siguro a to je da od Dačije izgledaju bar lepše i to neuporedivo a što se tiče konkurencije u vidu Dačie nije moguće jer je jednim i drugim vlasnik Reno.
pre 5 godina
Руси и кола...Имао је отац Ладу, ишла је, завршавала посао. Волео бих да грешим, али тешко је поверовати да су нсаправили ауто који је на нивоу познатих.
pre 5 godina
E, moj @zatucanibot... Ako ćemo da pričamo o kvalitetu, Dacia je tu možda na prvom mestu, jer koristi staru ali proverenu Renault tehnologiju. To da li je enterijer opremljen ovom ili onom vrstom materijala je stvar luksuza, a ne kvaliteta. Bitno je da auto služi svrsi.
pre 5 godina
Obzirom da će takse za registraciju vozila u skorije vreme obračunavati i prema emisiji štetnih gasova tako da će za auto 2001 god. registracija biti duplo skuplja nego sada ovo će biti dobra kupovina.
pre 5 godina
(dzigi, 30. april 2018 13:57)
Sto ne bi, pare stizu u istu kasicu...
(Gulag, 30. april 2018 14:06)
Lada je ruska koliko je i Dacia rumunska...
p.s. Jel se zna jesu sredili onaj problem sa crash testom, kad je valjda karavan verzija odsecala/lomila noge vozacu?
pre 5 godina
Da je neki dizel i onaj 0.9 turbo benzinac iz Dačija i pun pogodak. Nego je pitanje da li će Reno da dozvoli Ladi da toliko konkuriše Dačiji.
pre 5 godina
Mnogo lepše od Dačije nadam se da je kvalitet bolji. Vozio sam se u Sanderu los kvalitet plastike unutra mada ne ide loše 1.5 dci dobar motor.
pre 5 godina
@ko im smislja tako glupe izgovore
Ne karavan, nego Cross karavan zbog 17" felni.
Lada za razliku od Dačije nije u potpunom vlasništvu Renaulta i ne može da se kaže da Lada nije ruska. Lada i Renault imaju više partnerski odnos. Njoj Renault ne daje na izvolte gotove modele da ih proizvede, kao što je to slučaj sa Dačijom, nego zajedno razvijaju kao ovu Vestu.
pre 5 godina
Ne znam kakav je kvalitet ali uopste ne izgleda lose.
pre 5 godina
@ Gulag
tamo,gulag vamo,jos bi se ti i iznenadio kad bi znao koliko danas u nemackoj ima putinovih simpatizera
pre 5 godina
Лепо ово изгледа, причајте ви шта хоћете. Ал', где ће Србин у Ладу, да му се комшије смеју.
(Ненад, 30. april 2018 12:58)
Tvoj komentar objasniqva u jednoj recenici bedu naseg coveka. U americi ili australiji niko ne bi ni obratio paznju...osim alo nisu srbijanci
pre 5 godina
@ zatucanibot,polako,nije ni zapad sto nekad bio,ni tamo danas niko nema para na bacanje,osim gastarbajtera
pre 5 godina
lol
pre 5 godina
Swarog
Имам од покојних родитеља 1500 SL, 1978 годиште, још увек у фабричком стању, а прешла 200942 км, без дирања мотора. Још су на њој делови "зделано в СССР". Истина, покојни тата је био аутомеханичар, па ју је увек држао баш наштеловану. Данас је тешко наћи доброг механичара који би знао да је одржава и штелује, па ми зато више стоји у гаражи него што се вози, али је ипак провозам понекад, да не би пропала безвезе. И дан данас зими на -12 пали на пола кључа. Једино сам јој заменио разводник палења, пошто сам јој ставио разводник без платинске дугмади. Лети кад се провозам по граду могу признати да се људи окрећу за њом. У Новом Саду има још само једна таква црвене боје али је поприлично кородирала. Никада није издала, и удобна је за вожњу. Прошле године ми је нудио један човек на паркингу за њу 1500€.
pre 5 godina
jaka konkurencija koja u prvom redu zavisi od potreba kupca,evo,bas sam sad pogledao u svici,autoscout - nova dacia logan mcv 1.0 access kombi verzija, cena chf 8.790,- to nije ni osam hiljada evra,od a do b nebi trebalo vise a za razliku u ceni moze lepo da se navoza makar pet godina a i vise?
pre 5 godina
a što se tiče konkurencije u vidu Dačie nije moguće jer je jednim i drugim vlasnik Reno.
(E' živote, 30. april 2018 12:14)
Vrlo ogrqniceno razmisljanje. Znaci ja ne smel da se dvoumim iedju dacia suv i lada suv
pre 5 godina
(Duci, 30. april 2018 18:40)
Renault–Nissan–Mitsubishi je skoro povecao udeo u Ladi na 61.1%...
A to sto "zajednicki razvijaju" znaci da deo dobiju nacrtano/napravljeno a deo im ovi plate da nacrtaju/naprave. Znaci isto.
pre 5 godina
Zasto nisu zapoceli prodaju Lada X-Ray, SUV. U Rusiji kosta nekih 8.000 evra (naravno u rubljama) i izgleda odlicno. SUV za te pare je super ponuda ali dok dodje do nas cena ce biti duplirana.
pre 5 godina
Ja sam apsolutno protiv da se za cenu novog automobila kupuje polovan. Jer ti isti polovni Mercedesi, Audi... su premijum automobili i njihovo održavanje je dosta skuplje nego za Ladu, Daciju... A da ne govorim da je urnebesno kad vidiš Mercedes E klase na Tigar gumama.
pre 5 godina
@dopuna Dacia se pokazala na trzistu jefninih vozila. Sada Lada mora da se dokaze, zato za iste pare nudi vise opreme. Za sada, ovo ide u korist kupaca.
pre 5 godina
Sve sami stručnjaci,kažu bolje uzeti polovan,kvalitetniji auto star 5 godina nego kante kao što su Dacia I Lada.Pa ti ako si badža,ti kupi novu Tojotu,Folksvagena,Audija,daj lepo ko čovek 20-30 hiljada I vozi se.Nemoj glumiti mangupa sa polovnim Audijem starim deset godina a cele godine ga voziš sa ćelavim zimskim gumama.Hoćemo da živimo tuđe živote,da budemo nešto drugo,da vozimo auto koji nije za nas I koji ne možemo da održavamo.120 hiljada Francuza su,dakle,kompletne budale jer ih toliko kupi novu Daciu svake godine.Treba biti realan,za nas su nove Lade I Dacie,sve ostalo je foliranje.Ah,da,zaboravih,naše ljubitelje Audija I Folksvagena je sramota da voze te Lade I Dacie(kante).
pre 5 godina
@ Vladimir,da li ti je mozda i poznato u koje svrhe ce da legne ta viska para?
pre 5 godina
Nedavno sam proveo par nedelja na severu Nemačke, u okolini Hamburga. Iako dominira VW, iznenađujuće mnogo Dustera sam primetio na putevima. Što se Lade tiče, ne bi čudilo da sl. godine vidim više ovih Vesta nego kod nas, tamo ima više ljudi koji ne pate od marke.
pre 5 godina
Marwell
1978? Kul, cekaj jel' tvoja ona od 1600 ili 1500 kubika? Ja sam nekako citavo detinjstvo proveo sa ladama, cale je imao prvo jednu crvenu od 1600 pa onda rivu tamo krajem osamdestih. Stric je vozio specijal (mrzi me da gledam sad modele, to je bila ona starija od 1500 kubika) pa je posle kupio onu neku jeftiniju varijantu rive za ruznim, crnim plasticnim grilom napred. Brat od strica jos uvek ima nivu za lov ali je nesto ne vozi. Kad sam bio tinejdzer cale jednog ortaka kupi novu samaru, ja mislim da je to bilo 1988. Au sto je to bio auto covece. Pa mi nismo izlazili iz nje a svi roditelji vozali neke lade, skode i stojadine...
pre 5 godina
2 Marwell & Swarog
Ih bre, pa kakvi ste vi "Ladaši", pa ih zovete 1500 ili 1600? ;) "Ladaši" puristi ih zovu po fabričkim oznakama.
Nije poređeno hronološki, već po rastućim ciframa u oznaci - od te "klasične" linije imamo modele 2101, sa po jednim farom levo i desno, uskim štopaljkama i bez hromiranih lajsni, 1,2 i 1,3, pa 2102, što je karavan verzija prethodnog modela. Sledi 2103, sa duplim farovima, hromom na sve strane, količinom cajgera na instrument tabli kao na avionu i motorom od 1,45 litara (u oznaci zaokruženo na 1,5 ili 1500 za izvoz).
Potom ide 2104, što je karavan verzija poslednjih modela sa početka '80-ih, onih sa četvrtastim farovima, u koju su ubacivali sve motore koje su imali (1,3 sa kaišem, 1,45, 1,6, 1,7 i čak 1,5 dizel), pa model 2105, sedan iz koga je nastao ovaj pre njega pomenuti karavan. Potom se prema oznakama u taj niz udenuo model 2106, što je model izveden iz onog 2103. Njega su za izvoz "krstili" 1600 i on je imao crnu rešetku hladnjaka. Poslednji model je 2107, što je dobro nam znana "Riva". To je čitava linija "Lada" za zadnjim pogonom.
Da su se složile prilike, možda bi početkom 2000-ih u seriju ušao i koncept pokazan na prototipu sa oznakom VAZ 2151, opet sa zadnjim pogonom, al'... Kića!
pre 5 godina
Гаги.
У праву си. Модел покојних родитеља је модел 2103. 4 округла фара, брдо лајсни, хромирани браници, брдо цагера на инструмент табли. Има цагер притиска уља у мотору, што је за то годиште изузетна рекост. Нема фабричка 4 жигавца, да се могу упалити, за разлику од ње модел 2106 је имао и ту могућност. Знам да су модел 2103 у нашим крајевима често звали "Лада специјал" или "специјалка". Задња стоп светла су двобојна па ме у садашњости, кад је виде, често питају: " Је ли то ПЗ-јац?" Пошто је он имао слична задња светла. Чињеница да им је порекло исто а то је Фиат 125 П. Мислим да се тако звао. Он је имао 4 квадратна фара и исто лајсне са стране. Био је нешто дужи и неупоредиво бржи.
pre 5 godina
@ko im smislja tako glupe izgovore
Sa 61,1% nisu kompletni vlasnici Lade, već "samo" većinski, a Dacia je 100% u vlasništvu Renaulta. Da im nisu sankcije, udeo bi verovatno ostao kakav je i bio i imali bi još par novih modela. Ali dobro je sad, rusko tržište se konačno oporavlja.
pre 5 godina
Export-Import secne radi POLITICKI.
Radi se takoda u ovom Slucaju Renault Nissan,Pokusavaju da procenecmogucnost plasmana i sami ce uvesti doticne automobile na Trziste Eu i pokusati plasman.
pre 5 godina
(Duci, 30. april 2018 23:04)
61% (pa i 51%) ili 100% je isto, sto se tice upravljanja, odlucivanja, razvoja. Samo profit malo manji (ali opet u skladu s ulaganjem).
pre 5 godina
@napredna matematika
Kako to da svi Dačijini modeli koriste Renoove motore, a svi Ladini modeli sopstvene motore?
A nije samo do motora. Kod Dačije je sve by Renault, do poslednjeg šrafa, što se za Ladine modele ne može reći.
pre 5 godina
Swarog.
Моја је 1500. На вратима гепека пише "Лада 1500 SL". Крајем 80-тих сам виђао моделе са руским таблицама, код нас, али је на њиховим возилима писало "Жигули". Чуо сам тада причу да су назив "Лада" имали за извозне моделе а "Жигули" за моделе продаване у Русији.
47 Komentari
Sortiraj po: