1. Malo po malo i saznacemo da svi proizvodjaci laziraju emisiju stetnih gasova na svojim dizel motorima!
    (ApsolutnoSvoj, 1. decembar 2016 10:05)

    # Link komentara

  2. Vozim kao prvi vlasnik HDI iz 2010 sa DPF-om, prešao sam oko 170 kkm (na 120 kkm sam dolio u ovl. servisu aditiv za DPF). Motor radi kao satić.Nikada ništa na motoru radio nisam.Čak ni veliki servis,jer je on na 10 godina ili 180 kkm.
    Sledeće godine ga menjam. Za novi HDI.
    Za mene boljeg nema,mada verujem da ima i bržih i jačih.Ne troši mnogo,pouzdan,jeftin u održavanju,u nabavci nije skuplji od ostalih.Čak nije ni bučan(mada je to više do zvučne izolacije),a nema ni dizel vibracija.
    (Jovica, 1. decembar 2016 09:11)

    # Link komentara

  3. ja vozim corolla-u 2010. 1.4 dizel i nema dpf i potpisujem da nema čadji, pa vozio pod papučicom gasa do poda ili kako god.
     (dule, 30. novembar 2016 22:22)

    # Link komentara

  4. @miko

    Taj TAM ili Golf kec ili dvojka dizel manje zagađuju od modernih turbo-dizela kojima je izvađen DPF. A takvih je u Srbiji 90%.
     (Car, 30. novembar 2016 19:49)

    # Link komentara

  5. (mimi, 30. novembar 2016 12:16)

    Vrlo je mala sansa da si kupila polovan auto kome nije skinut katalizator i dpf, sem ako nisi kupila od prvog vlasnika. Pilicari koji uvoze polovne krseve seku testerom katalizatore da bi na njima zaradili jos 30€.
     (Baxuz, 30. novembar 2016 15:24)

    # Link komentara

  6. kako u saobraćaju, tako i u komentarima, žena uvek postane meta. moj klio je star 9 godina, kupljen je sa 50.000km i čađ koju povremeno izbaci je normalna stvar, tako mi je rečeno u servisu, redovno ga održavam i promenjen mu je egr prošle godine. hvala muškom svetu na savetima, ponudama, mudrostima i velikodušnosti. moj sledeći auto će biti baleno.
    (mimi, 30. novembar 2016 12:16)

    # Link komentara

  7. sve ekolog do ekologa, a prosečnog srpskog vozača nema pas za šta da ujede. ali mu se uredno prebacuje što nije ekološki osvešćen. aj za početak da u čitavoj državi počnemo da razvrstavamo smeće.
     (maxy, 30. novembar 2016 10:57)

    # Link komentara

  8. Ne znam o čemu priča mimi, ja kupio novi renault sa dCi motorom, nakon fiata benzinca iza kojeg se širio "miris" pokvarenih jaja kad prođe kroz katalizator(što je ekološki zaista ok)... iza ovog dizela kada radi, baš ništa se niti vidi, niti oseti, bukvalno čist vazduh!? Sa golfova i kojekakvih vw-ova, škoda na izduvu se oseti neki (meni neprijatan) parafinski miris.. nisam stručnjak ali evidentno je da taj dpf filter vrhunski odrađuje posao kod renaulta (i malo manje vrhunski kod vw-a), ali nažalost u poređenju sa krš krševima kojima se ovde izdaju dozvole (a ne bi smelo!!!) sve je to super naspram TAM-ova i golf II-jki, trojki pa i četvorki i raznih lož-ulje krševa iz 80,90-tih koji bukvalno čađe crnu gar, takvu dimčinu kakvu videh samo na izduvu termoelektrana u punom pogonu...
    (miko, 30. novembar 2016 10:40)

    # Link komentara

  9. Pogledajte malo bolje o čemu je reč:

    Dakle, niko osim VW nije imao metod varanja samo za test nego su radili u propisanim uslovima isto i na drumu.

    A ko najviše zagađuje - vidite ovde:
    Praktično svi..

    [link]
    (Kako ne biste uvrtali informacije.., 30. novembar 2016 10:24)

    # Link komentara

  10. vozim dizelaša, lepo ide, lepo vuče, malo troši, isplativ je za velike kilometraže, ali ja bi ih prva zabranila, kada vidim koliko moj reno u pojedinim trenucima izbaci čađi, dođe mi da ga odvezem na reciklažu. hibridi su budućnost, dizele treba zabraniti, svi varaju sa izduvima.
    (mimi, 29. novembar 2016 14:52)

    Da se ne mucis ... reciklaza ... i ostalo ... koliko cenis, kije je typ i godiste i ako moze broj telefona!
     (Ce Gevara, 30. novembar 2016 10:21)

    # Link komentara

  11. Ja sam ponosan na svog Golfa 6 2.0 TDI koliko malo trosi a ubrzava kao lud.Imao je samo 123.400 km na cajgeru kad sam ga uzeo.Jos da sam imao pare pa novu sedmicu da uzmem.
    (Dragan Rodic, 30. novembar 2016 09:55)

    # Link komentara

  12. @ (ivan, 30. novembar 2016 07:51)

    Dovoljno bi bilo za pocetak da si kupio benzinca, daleko bi poboljsao ekolosku stetu koju pravi tvoj automobil. Problem dizela su oksidi azota koji najvise uticu na respiratorne organe ljudi. Da ne pricam o tim starim dizelima (bez dpf-a, euro 3 ili slabije) koji uz to izbacuju i cadj itd. Ni benzinci nisu zlato, al su u tom pogledu bolji...
     (Nemanja, 30. novembar 2016 09:50)

    # Link komentara

  13. Voleo vi da vozim TESLU, i da mi bude jeftino, standard mi je takav da sam jedva skupio pare za polo1,9 tdi 2000godiste. za sada mi je ok.
    U srbiji ce proci jos mnogo vremena da se podigne svest o izduvnim gasovima.
    Do tada i oni koji vode racuna(kao ja) primorani su da voze krseve dizele sa zapada i jos to da nam bude ekstra auto.
    O plinu ne zelim ni da ramisljam, imao sam samaru sa plinom, cale ima polo sa plinom i stalno neki servisi, stalno neka stelovanja, atesti, reatesti itd... jednostavno velika zajebancija.
     (ivan, 30. novembar 2016 07:51)

    # Link komentara

  14. Razlika između VW i Renoa je u tome što su jedni prepoznavali da je test pa onda varali, a drugi se jednako ponašali u svim uslovima jednakim testu. U prvom slučaju auto u praksi ne ostvaruje rezultate sa merenja, dok u drugom radi isto i na drumu. Ako se prati sve do reči, Reno nije prekršio zakon za uslove koji se navode. Van tih uslova zagađenje je veće, ali sledeći put gospodo bolje formulišite pravila. Ista je priča i sa skoro svim ostalim proizvođačima. Poenta je bila da je francuska vlada htela tada da obori deonice Renoa kako bi zaradila koju crkavicu.
    (Haha, 30. novembar 2016 01:49)

    # Link komentara

  15. @mimi

    sestro, otvori se za servis, pljuni par stotina evra da to zamene kako treba EGRove, MAFove, DPFove pa da vidiš kako neće da ti purnja... svi bi da odseku katalizator, a svi ekolozi...
     (Dušan, 29. novembar 2016 22:52)

    # Link komentara

  16. @mimi: Čadi ti jer je motor izduvo svoje.
     (dejanR, 29. novembar 2016 22:16)

    # Link komentara

  17. @mimi
    Svi dizelaši izbacuju čađ, to se rešava dp filterom. Problem su azotni oksidi, e tu se laže i maže.
    Ali ni benzin nije bezopasan. Ranije je olovo bilo najveći problem, danas je to mangan...
    Motor sa unutrašnjim sagorevanjem nikada ne može biti ekološki čist.
    Slažem se da je budućnost u elektromotorima. Koliko će biti "čista" energija koja ih pokreće, to je već druga tema.
    Ali dokle god ultrabogati donose odluke ekologija neće imati mnogo šansi.
     ('nako usput, 29. novembar 2016 21:05)

    # Link komentara

  18. obrni okreni vw je i dalje medju najprodavanijima
     (tulln an der donau, 29. novembar 2016 18:56)

    # Link komentara

  19. Zabranjujte i dajte u Srbiju po povoljnoj ceni. Će da planu za jedno popodne.
     (Revolucionar, 29. novembar 2016 15:35)

    # Link komentara

  20. Aha, znači nije samo VW a?
    Naravno da nije, svi oni manipulišu.
     (Leptejebo, 29. novembar 2016 15:17)

    # Link komentara

  21. Tako je. Zabranjujte te zagađivače.
     (Car, 29. novembar 2016 15:00)

    # Link komentara

  22. vozim dizelaša, lepo ide, lepo vuče, malo troši, isplativ je za velike kilometraže, ali ja bi ih prva zabranila, kada vidim koliko moj reno u pojedinim trenucima izbaci čađi, dođe mi da ga odvezem na reciklažu. hibridi su budućnost, dizele treba zabraniti, svi varaju sa izduvima.
    (mimi, 29. novembar 2016 14:52)

    # Link komentara