1. @(Dikh tu kava, 29. oktobar 2015 09:53)

    Onda niko ne bi kupovao nove skuplje aute jer ti automobili najviše gube vrednost. A onaj ko može da kupi automobil od 40 000 je itekako poslovno sposoban. A posle eksploitacije da li će vredeti 7 ili 9 hiljada je svejedno. Kad kupujem nov auto druge stvari su bitnije.
    (Ivan, 29. oktobar 2015 13:38)

    # Link komentara

  2. Neke stvari necu zaista nikada razumeti, a jedna od njih je potreba (i hrabrost, da ne kazem nesto ruzno) da se komentarise nesto sa cim niste do kraja upoznati. Ne mogu se porediti cene automobila u Srbiji i u Francuskoj, odnosno EU. Ako uporedjujete cene ovog automobila sa recimo A4 ili BMW 3, onda proverite da osnovni A4 kosta 33.050 evra u toj istoj Francuskoj, dok BMW trojka sa tri benzinska cilindra kosta 31.950. Naravno da ovi automobili nisu ista klasa, ali ni cena im nije ista, jedino ako 5000 evra Srbinu ne predstavlja nista. Superb 1.6 TDI sa 120 ks (toliki motor u onolikom autu, sto bi neki rekli) pocinje od 26.990 u toj istoj Francuskoj, paket Active (od opreme ima celicne felne i manuelnu klimu). Stoga pre uporedjivanja ipak treba sagledati situaciju u celini, a ne donositi pausalne ocene. Zbog sebe, a i zbog drugih.
    (vlada, 29. oktobar 2015 13:18)

    # Link komentara

  3. @Dikh tu kava Reno od 40000 postoji Škoda ne postoji to ti već nešto govori. Reno pravi motore kao što ih pravi i VW. Skoda ih dobija od VW kao i Dacia od Renoa. Skoda je skuplja nego Dacia koliko i VW u odnosu na Reno. Jednostavno sirotinjska marka svidelo ti se to ili ne. To što je u Srbiji auto od 30000 pojam pa kad imaš Superba tripuju da si buržuj to je druga stvar. U razvijenijim zemljama kupuju ih masovno kao službena vozila za zapsolene srednjeg ranga. Ili možda misliš da je Skoda i u rangu BMW-a,Audija,Mercedesa,Lexus-a i sličnih firmi ?
     (NikolaBGD, 29. oktobar 2015 12:53)

    # Link komentara

  4. Preskup auto, ovo ce se prodavati na nivou statisticke greske!
     (Kol, 29. oktobar 2015 11:38)

    # Link komentara

  5. Predobar
    Bice moj za 5 godina
    (samo tako, 29. oktobar 2015 11:23)

    # Link komentara

  6. Dobro, znači još jedna Renault limuzina koja će imati udeo na tržištu na nivou statističke greške (sem u Francuskoj - možda).
    (Igor, 29. oktobar 2015 10:23)

    # Link komentara

  7. Google ponekad nije najbolji prijatelj. I pored postojanja istog, ljudima je jednostavno omogućeno svašta da pišu, bez da se to pisanje gađa sa realnošću. OK je to ako se komentari posmatraju kao umetnička dela, umetnici uvek imaju svoju viziju stvarnosti. Ali biti toliko uveren u nešto bez ikakvog realnog osnova, to već nije umetnost, već njena negacija..
    Elem, Dacia nikako nije u istom rangu sa Škodom. Nije, i verovatno nikad neće biti. Nije teško proveriti jednostavnim subjektivnim opažanjem. Osim ako se komparaciji pristupi subjektivno navijački. Onda logiku u džep, i udri po tastaturi. Pored toga, nema veće zablude od one da se ne gleda "residual value". Da li sme da se nazove "poslovno sposobnim" onaj koji kaže da mu nije bitno ako kupi za 40.000, a posle 5, 6 godina proda za 7.000? Je l toliko teško shvatljivo u koje humanitarne, pa i svake druge svrhe može da se iskoristi novac koji se izgubi nepromišljenom kupovinom? Svako ima pravo da kaže da ga baš briga, nema sumnje, ali svako to "baš me briga" je upravo balkanska etiketa, i nema čoveka koji ne razmišlja o tome koliko će dobiti za auto ako mu ne daj bože zatreba za lek ili slično. Osim akom su mu pare pale s neba ili je ukrao.
    I, da, u ovoj klasi, iako nisam veliki ljubitelj, svakako pre Superb. Dakle, ne SuperB, nego Superb. Uostalom, videćemo koliko će Talisman kod nas da košta.
    (Dikh tu kava, 29. oktobar 2015 09:53)

    # Link komentara

  8. I zasto bih ja sad izabrao ovo, naspram vec legendarne Serije 3? Zaista, preterase sa cenom, da imam oko 30k evra, ne bih ni razmisljao izmedju ovoga, BMW Serije 3 i Mercedes C Klase.
     (Pyrex, 29. oktobar 2015 08:27)

    # Link komentara

  9. Svi bi da budu C5,Francuz a kao da je Nemac.
     (nebojša, 29. oktobar 2015 06:22)

    # Link komentara

  10. @(Djole, 28. oktobar 2015 16:26)

    Upravo gledam novi auto. S obzirom na to da mi ne pada na pamet da kupujem Nemca zbog renomea kod nas (upropastili krimosi i wannabe klinci sa uvoženim krntijama). Tako ostane samo Volvo, Lexus ili neki drugi. Talisman u ovoj najvišoj opremi (nešto slično je Ford uradio sa Mondeom) isto će doći u obzir.

    Em imaš udoban auto, em si manje "prepoznatljiv". A koliko ću dobiti za polovnog za jedno 5-10 godina, e baš me ne interesuje kao što i većina ljudi koji kupuju nov auto ne razmišlja (osim naravno na Balkanu).
    (Ivan, 29. oktobar 2015 01:56)

    # Link komentara

  11. Čudni ovde komentari za enterijer obzirom da je Reno obelodanio da je enterijer bukvalno Mercedesov odakle verovatno i ova viša cena (Mercedes je inače vlasnik 3 procenta Renoa), te da je uložena ozbiljna lova za unapređenje.
    (vladeta djurdjic, 28. oktobar 2015 23:51)

    # Link komentara

  12. U ovakvu limuzinu srednje klase stave motor 1.5.Nema dalje.
     (tomy, 28. oktobar 2015 23:50)

    # Link komentara

  13. [link]

    Ja baš pogledah revije o ovom modelu i baš različiti profi autori (nemačka, francuska, engleska) pohvališe enterijer. Valjalo bi da im daš savet, na šta da obrate pažnju, da ljudi nauče nešto.

    Inače ima zamerki na nešto niži krov na zadnjoj klupi (ako si dvometraš) , kao i na visoku cenu.
    Aj, pozdrav, Srpski komentatori auta su čudo, ko bi rekao da je ovde napravljen jedan od najgorih auta svih vremena.
    (srboo, 28. oktobar 2015 23:44)

    # Link komentara

  14. Vrijedi svaku paru.
    (Kole, 28. oktobar 2015 23:16)

    # Link komentara

  15. Da je mecka mnogo je!!!
     (e viva, 28. oktobar 2015 23:14)

    # Link komentara

  16. Sa ovim cenama nije cudno sto i na zapadu sve vise voze daciju ..da krene se prodaje i ova lada vesta kladim se da bi ona extra prosla.
    Da dodam da taj renault od 40 000 za 10-12 godina ce da vredi 2000 eura kao npr sad laguna
    (dzoni., 28. oktobar 2015 22:41)

    # Link komentara

  17. Sa ovim cenama nije cudno sto i na zapadu sve vise voze daciju ..da krene se prodaje i ova lada vesta kladim se da bi ona extra prosla
    (dzoni, 28. oktobar 2015 22:40)

    # Link komentara

  18. Pored Insignie,Mazde6 i Skode SuperB nema sta da trazi,verujem da je dobar auto ali cena...
     (outside, 28. oktobar 2015 22:38)

    # Link komentara

  19. Ovo su cijene u francuskim francima? Ok onda
    (Aiii, 28. oktobar 2015 22:02)

    # Link komentara

  20. 28 hiljada za bazni 1.5 dci ( koliko god on bio dobar) i plus to je već cenovni rang a4 i serija 3 , sa standardno jeftinim i neinovativnim enterijerom ,realno, ne biva .
     (rosonero, 28. oktobar 2015 21:55)

    # Link komentara

  21. E neće biti da je na sajamskom modelu plastika jako lošeg kvaliteta. Danas nema auta gde je plastika jako loša... Ima vrhunske, meke i manje kvalitetne, ali jako loše nema.
     (Mile sa Liona, 28. oktobar 2015 21:34)

    # Link komentara

  22. Neko je u Renoovom odeljenju za planiranje na nekim jačim travama ...
    (Deki, 28. oktobar 2015 21:17)

    # Link komentara

  23. kopiraju prednji deo od VW a linija ka insignija misli kad je reno bio auto strasno jos i cena kao da kupujes bmw 7 serije uostalom svi francuski proizvodjaci kopiraju od drugih i pokusavaju ceo vek da naprave auto nije to plastelin automobili su ozbiljna stvar kad ce da shvate da nemaju poima strasno
     (milan, 28. oktobar 2015 21:02)

    # Link komentara

  24. прескуп рено.......мазда шест је боље решење
     (КРАЉЕВАЧКИ ГРИНГОС, 28. oktobar 2015 20:55)

    # Link komentara

  25. Vec dugi niz godina vozim razlicite modele ovog brenda,i veoma sam zadovoljan istim, ali moram reci da su zaista preterali sa cenom. To vazi i za ostale automobile iz nove game ovog proizvodjaca. Ocigledno je da pokusavaju da se ubace u premium segment, a kupci su uglavnom navikli da je Renault narodno vozilo ( To VW odavno nije, za razliku od ovog francuskog brenda). Zato lansiraju jeftine modele pod drugim znackama kao sto je Dacia ili Lada. Da li ce u uspeti da se uguraju u premium klasu, ostaje da se vidi. Bez obzira na to nije mi jasna u potpunosti racunica kojom se vode poslodavci u Renou? U istoj su grupaciji sa Nisanom, koji je lansirao prosle godine novog Qashkaija, koji je stvarno dobar auto i koji je izgradio ime proteklih godina ne bez razloga. Onda na sve to Reno ove godine lansira usminkanog Qashkaija pod imenom Kadjar, koji spolja i lici na nesto, ali je unutra nikakav u poredjenju sa Nisanovim bratom i na sve to mu nabije skuplju cenu za par hiljada od Qashkaija! Valjda bi trebalo da se za pocetak ponudi niza cena, ili makar da je ista, pa Ok. Ovako mislim da su se preracunali i sa ovim Talismanom, a o novom Espace da ne pricam.
    (Rendzer, 28. oktobar 2015 20:48)

    # Link komentara

  26. Odlicno izgleda.
     (DuleGURU, 28. oktobar 2015 20:32)

    # Link komentara

  27. Neće se oni "leba" najesti od ovog modela sa ovim cenama. Potpisujem.
    (Grobar, 28. oktobar 2015 20:17)

    # Link komentara

  28. Meni je od cijene zanimljivije to što se u ovu klasu ugrađuje motor od 1.5 litara. Ljudi, nemojte biti smiješni. Ovaj motor sam vozio u Meganu i to je minimum minimuma za tu klasu. Trenutno vozim 1.8 tdci u S-maxu sa 125KS i nije dovoljno. Računam da 1.8 ima barem 50Nm više od 1.5 .
     (kele, 28. oktobar 2015 20:01)

    # Link komentara

  29. za sta 30 ili 40000e?? Za motore 1.5 i 1.6? Ako je i za Reno,mnogo je
     (pera, 28. oktobar 2015 19:47)

    # Link komentara

  30. Koliko god kostao,ja za njega nemam pare. Nema ni 90% stanovnika Srbije. 10% sto ima pare nece kupiti njega, vec nekog polovnog dzipa.
     (Mladen, 28. oktobar 2015 19:35)

    # Link komentara

  31. kupis fino novi mondeo, skodu superb ili toyotu avensis sve sa 2.0 d. motorom za mnogo manje novca. reno se dezintegrise poslije 6-7 godina a polovan ne vrijedi ni boba.
     (Mr. Montenegro, 28. oktobar 2015 19:33)

    # Link komentara

  32. Osnovna cijena za superb dizel je 21.500 €.
    Odprilike ce bit i za talisman kod nas, mozda malo skuplji.
    Kupci ce sami odluciti sto je bolje, ja da biram ne bih se mnogo razmilsljao, talisman jeste vrlo lijep auto, ali skoda je ipak bolji ozbor.
    (Armenopulos, 28. oktobar 2015 19:28)

    # Link komentara

  33. 28.150 evra za 1.5 L i 115 ks..smesno.za te pare..skoda oktavia ..opel insignia i honda akord nude bar po 40- 50 ks vise.o opremi i da ne govorimo..onomad na sajmu honda akord 2.0 benzin sa 150 ks nudila za 19.990 evra..
     (mikele, 28. oktobar 2015 19:24)

    # Link komentara

  34. kupio novu lagunu 2008 za 31000 eura...prodao 2013 za 8000 sa stvarnih 77000 i bez ikakve havarije
    toliko, pametnom dosta
    (hvala lepo, 28. oktobar 2015 19:05)

    # Link komentara

  35. Ko ce za Reno dati tolike pare ..
     (budjavi, 28. oktobar 2015 18:15)

    # Link komentara

  36. Sto ce reci, ako zelite da ustedite, izaberite Mercedes C ili BMW 3 :-)
    (Srdjan, 28. oktobar 2015 18:09)

    # Link komentara

  37. који црни рено, никад!
     (Влада, 28. oktobar 2015 17:47)

    # Link komentara

  38. Novi Superb je bolji i jeftiniji a meni licno i lepsi!
     (Zoran, 28. oktobar 2015 17:46)

    # Link komentara

  39. 45k za Reno?!? Nek me neko uštine!!!!
    (Bmw, 28. oktobar 2015 17:23)

    # Link komentara

  40. @Backovic Na nekim tržištima koje on gađa Superb kao premijum nemačke Dacije se i ne prodaje. Talisman se takmiči sa Pasatom , Avensisom ,Mazdom 6 i ostalim ozbiljnim firmama. Za takmičenje sa Škodom i ostalim sirotinjskim firmama Renou služi Dacia. Ali dobro u ovoj zemlji ljudi misle da je Škoda bolja neko VW pa su ovakvi komentari normalni.
     (NikolaBGD, 28. oktobar 2015 17:21)

    # Link komentara

  41. Megan ce im biti okosnica prodaje.
     (dukiVrs, 28. oktobar 2015 17:12)

    # Link komentara

  42. Dokle bre više talismani, latitudi, vel satisi, avantaži, kapturi... neću da kupim auto sa takvim imenom...
     (Mile sa Liona, 28. oktobar 2015 17:12)

    # Link komentara

  43. Slazem se sa ovim sto je napisao Djole. I meni se svidja novi eksterni dizajn renoovih vozila, ali unutrasnjost je razocarala. Najveci sok mi je zvuk zatvaranja vrata kod novog clia, kao kantu da ste sutnuli. Generalno, volim nemacka I japanska vozila, ali reno najvise od francuza. Sa ovom cenom, presisace ga mondeo I superb.
     (Nebojsa, 28. oktobar 2015 17:09)

    # Link komentara

  44. more mani me francuza
     (Goran, 28. oktobar 2015 17:02)

    # Link komentara

  45. Imao sam priliku da udjem u kabinu Talismana na autosajmu u Frankfurtu... Usao sam iskljucivo jer mi se dopao spoljsnji dizajn Renoa koji sada prati celu gamu Reno modela i generalno mi se dopada taj koncept u auto industriji.
    Nazalost, enterijer nije uznapredovao proporcijonalno eksterijeru. Sve je nekako Reno-ovski / francuski iz prethodnih generacija... Na dosta mesta plastika je jako loseg kvaliteta i to ne bi bio problem da je pocetna cena za ovaj model 22-23 hiljdarke.
    Kada se on u celini uporedi sa recimo Mazdom 6 ili novom Skodom SuperB ili novim Pasatom, pa na to dodas koliko francuzima pada cena sa godinama, ne znam stvarno nikog ko se iole razume u automobile, a odluci se da plati ovog Renoa skoro 30 hiljada za baznu verziju.
    Jednom recju, steta za dobar spoljsnji dizajn koji ne prati unutrasnjost.
    (Djole, 28. oktobar 2015 16:26)

    # Link komentara

  46. 5000€ preko cene koju bi prihvatilo tržište, bojim se da će ovako malo da škripi što je šteta za ovakav auto
     (lex, 28. oktobar 2015 16:02)

    # Link komentara

  47. Ma idi begaj!!!
     (Smesni ste, 28. oktobar 2015 15:28)

    # Link komentara

  48. Kao A4 i serija 3. Hrabro :)
     (Nenad-EU, 28. oktobar 2015 15:17)

    # Link komentara

  49. Prelep auto...
     (Turista Nudista, 28. oktobar 2015 15:13)

    # Link komentara

  50. Novi superb ce ga oduvati....
     (Backovic, 28. oktobar 2015 14:22)

    # Link komentara

  51. Auh ala su cene jake, ode u premijum segment kao A4, C klasa, serija 3.
     (Replay, 28. oktobar 2015 14:18)

    # Link komentara

  52. Je li to Reno ili BMW?Ako je BMW,onda u redu;-)))!
    (mrmot, 28. oktobar 2015 13:58)

    # Link komentara

  53. Sacekamo 7 godina i cena padne na 5000€, ma koliko kostao nov...
    (Milan, 28. oktobar 2015 13:53)

    # Link komentara

  54. LOL.
    (mup, 28. oktobar 2015 13:49)

    # Link komentara