Brojne studije pokazuju da je umereno ispijanje alkoholnih pića veoma zdravo. Ukoliko je vaš izbor najčešće pivo, evo nekoliko razloga zbog kojih tu naviku ne treba menjati.
Izvor: B92
Kardiovaskularni problemi
Umereno konzumiranje alkohola dovodi do smanjenog rizika od srčanih oboljenja i srčanog udara, i to za 25 do 45 posto, piše magazin "Time". Brojne su studije koje pokazuju da čaša alkohola dnevno povećava nivo “dobrog” holesterola koji je odličan saveznik u birbi protiv kardiovaskularnih bolesti.
Kosti
Pivo je odličan izvor silicijuma, koji jača strukturu zuba, a pomaže i pri borbi protiv osteoporoze, pokazala je studija objavljena u časopisu “Journal of the Science of Food and Agriculture”. Sutdija, čije je rezultate u junu objavio državni Univerzitet u Oregonu, pokazala je da pivo naročito blagotvorno deluje na kosti žena u menopauzi.
Beta/AP
Mozak i pamćenje
Ispijanje piva povezano je i sa manjim rizikom od moždanog udara. Osim toga, ukoliko se alkohol pije u umerenim količinama, šanse da se kod vas razviju problemi sa memorijom, Alchajmerova bolest ili ostali oblici demencije, manje su za 23 procenta. To je pokazala studija Medicinskog centra Raš univerziteta u Čikagu.
Zdravija koža/kosa
Da, dobro ste pročitali. Pivo može da vam pomogne da vratite sjaj i bujnost vaše kose. U ovom slučaju posebno vam mogu pomoći nemačka piva, tvrdi Marta Horl, suosnivačica sajta “Truth in Aging”
. “Nemačka piva sadrže više hmelja, a hmelj ima mnogo proteina koji su odlični za vašu kožu i kosu”, objašnjava Horl.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić najavio je da će na velikom skupu Srpske naredne strane 27. i 28. juna u Beogradu biti predstavljen paket za penzionere, koji će poboljšati njihov ekonomski status.
Na samom ulazu u Bokokotorski zaliv, na poluostrva Luštica, nalazi se malo primorsko selo Rose – mesto koje poslednjih godina sve češće privlači pažnju turista koji su u potrazi za mirom i autentičnim doživljajem mora.
Rat u Ukrajini ušao je u 1.566. dan, a ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov izjavio je danas da je teško komentarisati izglede za pregovore o mirovnom rešenju u Ukrajini u ovom trenutku.
Rat u Ukrajini ušao je u 1.566. dan, a ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov izjavio je danas da je teško komentarisati izglede za pregovore o mirovnom rešenju u Ukrajini u ovom trenutku.
Košarkaš Makabi Rapid Tel Aviva Lonni Voker javno je kritikovao odluku izraelske lige da se plej-of nastavi prema planiranom rasporedu uprkos bezbednosnoj krizi i neizvesnosti u zemlji.
Sukob na Bliskom istoku – 101. dan. Nastavlja se intenzivna razmena udara između Izraela i Irana, dok se sukob širi i na Liban i Jemen, uz upozorenja na dalju eskalaciju.
Rat u Ukrajini ušao je u 1.566. dan, a ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov izjavio je danas da je teško komentarisati izglede za pregovore o mirovnom rešenju u Ukrajini u ovom trenutku.
Sukob na Bliskom istoku – 101. dan. Nastavlja se intenzivna razmena udara između Izraela i Irana, dok se sukob širi i na Liban i Jemen, uz upozorenja na dalju eskalaciju.
Odluka pojedinih opštinskih veća pod vođstvom stranke Reform UK da uklone ukrajinske zastave predstavlja "malu grešku koja može prekinuti veliko prijateljstvo", izjavio je Volodimir Zelenski, ističući značaj snažnih bilateralnih odnosa.
Zemljotres jačine 4,1 stepen po Rihteru pogodio je centralni deo grčkog ostrva Evija, na dubini od oko 5 kilometara, bez izveštaja o šteti ili povređenima.
Osvežavajuća, slatka i puna vode, lubenica nije samo omiljeno letnje voće već i pravi saveznik zdravlja – od zaštite srca do pomoći u mršavljenju i hidrataciji organizma.
Broj slučajeva raka kože naglo je porastao poslednjih godina. Najnoviji podaci pokazuju da bi kombinacija mRNA vakcine i imunoterapije mogla dugoročno da zaštiti pacijente od povratka bolesti.
Kit Harington i Sofi Tarner, koji su odrasli zajedno na setu "Igre prestola" glumeći likove za koje se godinama verovalo da su brat i sestra, ponovo su se našli pred kamerama.
Novi film Breta Goldstina zauzeo je vrh Netflixove liste gledanosti širom sveta, ali umesto klasične ljubavne priče, najveću pažnju privukla je jedna scena koju gledaoci opisuju kao nešto što "nikada neće moći da zaborave".
Novi film legendarnog reditelja Stivena Spilberga pod nazivom "Dan razotkrivanja" (Disclosure Day) stiže u bioskope 10. juna 2026. godine, a već sada izaziva ogromnu pažnju publike širom sveta.
U njujorku su u nedelju dodeljene "Toni" pozorišne nagrade, a za najbolji mjuzikl prošle godine proglašen je "Schmigadoon!", dok je drama "Liberation" dobila priznanje za najbolju predstavu.
U sklopu ovogodišnjeg Urusai Con eventa u Sava Centru, organizujemo League of Legends 2v2 turnir. Ako želiš da sa svojim duo partnerom odmeriš snage protiv drugih ekipa uživo, ovo je prava prilika da se prijavite.
U sklopu ovogodišnjeg Urusai Con eventa u Sava Centru, u subotu 13. juna organizujemo Clash Royale 1v1 turnir. Ako aktivno igraš i želiš da odmeriš snage sa drugim igračima uživo, pozivamo te da se prijaviš.
U sklopu ovogodišnjeg Urusai Con eventa u Sava Centru, 14. juna organizujemo Hearthstone turnir. Ako igraš HS i želiš da odmeriš snage sa drugim igračima uživo, ovo je prava prilika.
Brendan Grin i njegov studio PlayerUnknown Productions saopštili su da sprovode reorganizaciju poslovanja koja uključuje otpuštanje dela zaposlenih i obustavljanje razvoja igre Prologue: Go Wayback.
Komentari 30
Pogledaj komentare