Ponedeljak, 11.12.2023.

14:18

Lepa Brena na udaru kritika u Hrvatskoj: "Cajkama nije mesto na javnoj televiziji"

Izvor: B92

Lepa Brena na udaru kritika u Hrvatskoj: "Cajkama nije mesto na javnoj televiziji" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Kim

pre 7 meseci

Izgleda da u Hrvatskoj ne žive svi u devedesetim, neki žive čak i u četrdesetim. Ova država je kompletno zrela za denacifikaciju.

Dobri

pre 7 meseci

Šta je problem? Oni nisu rekli da im smetaju srpske cajke nego cajke generalno. Osim toga, zašto bi nas pogađalo šta ko priča o Breni, ona nit je Srpkinja niti u Srbiji rođena već spletom (finansijskih) okolnosti živi u Beogradu.
(Brasil 66, 11. decembar 2023 23:08)

Kako to da vam onda ne smetaju cajke koje pevaju Maja Šuput, Rozga i Severina?

Nadoljub

pre 7 meseci

Ali kad kažu cajke, uvek me podsete na one slovenačke i hrvatske lake popevke. To mi je prva asocijacija, slovenački i hrvatsko-kajkavski lajt-folk.

Ribar

pre 7 meseci

Niko ne ocekuje kraljevski tretman, nego osnovno postovanje...
(beogradski, 11. decembar 2023 21:27)

Ne znaš o čemu se točno radi u vezi tih zabrana u Hrvatskoj, ali nije za zamjeriti jer logično je da ti nedostaju informacije. Dakle, nema u Hrvatskoj nikakve generalne zabrane za srpske estradnjake, što je valjda očito. U Hrvatskoj ima, s vremena na vrijeme, zabrana na lokalnoj razini. Ovako se to odvija. Neka se ekipa sastane, obično ratni veterani, i kaže da taj i taj ne smije imati koncert. Nakon toga se u Zagrebu neće ništa dogoditi. Ali, u nekom manjem gradu će gradonačelnik možda zaključiti da mu ne trebaju problemi, da mu ne treba da ga ta ekipa javno napada i zato donese odluku o otkazivanju tog koncerta. Dotični bi, ako bi to htio, možda koncert mogao održati već idući tjedan, 20 ili 50 kilometara dalje od mjesta gdje mu je zabranjen.

prcko

pre 7 meseci

a jesu vala kao muve, kako je to potrcalo da se uvali i prezentuje u zagrebu i usput reklamira svoj biznis. ko ih ne zna skupo bi ih platio, prelivode do balcaka, brena, colic, ukraden i bregovic

Megatronman

pre 7 meseci

Ne smije se reklamirati.
Nema diskusije o tome. Ovo je za suspenziju producenta emisije.
Moji prijatelji sa TV paze da obične majice nemaju logo kad ih se snima.

Walter P.

pre 7 meseci

Nije mesto cajkama (ili čajke ili kako god), ali zato ima mesta za branitelje, revizioniste, "analitičare", šoviniste, hohštaplere i fašiste skoro 30 godina posle rata. Teški kompleksi.

dude

pre 7 meseci

U šta spada pesma ‘ Mama je kupila traktora’ ?
(Pitamdaznam, 11. decembar 2023 22:16)

ta pesma spada pod “šišaj brale, ima ovaca”.

Јабучило

pre 7 meseci

Brena zaslužue poštovanje ako za ništa drugo onda zbog onog skoka štoe izvela kadae skočila u vodu u filmu,mislim dae u pitanju bio Mostar. Toliko
(Gradžanin, 11. decembar 2023 21:41)

Нехволираи се.

commie

pre 7 meseci

I treba da nju i sve njoj slicne zabrane na HTV - i onda ce gledanost HTV u Hrvatskoj da padne na 1% gde joj je i mesto
(Djordje, 11. decembar 2023 19:55)

Neka padne. HRT se finansira od pretplate i gledanost im nije preterano bitna. Imate RTL i Novu TV koje podilaze masama zbog gledanosti a zadatak javnog servisa je, između ostalog, i da edukuje narod. HRT3 je kanal posvećen kulturi i umetnosti. Nije među najgledanijim ali je svakako najkvalitetniji TV kanal u regionu. Svaka im čast.

srecko

pre 7 meseci

Meni samo jedno nije jasno. Jel tim našim umjetnicima malo srpskih para? Cjele godine mogu da pjevaju u srbiji, crnoj gori, republici srpskoj. Jel Breni nije jasno da je u hrvatskoj ne mirisu i nikad nece? Il takve stvari razumijemo samo mi koji smo bjezali od hrvatskih snajpera i granata.
(amos dundee, 11. decembar 2023 18:27)

Jel? Rasprodala koncert godinu dana unaprijed, ali ti ces joj objasniti kako stoje stvari izmedju nje i Hrvata. Samo ti i dalje nastavi mitomanisati. Sta te briga za cinjenive i realnost.

Brasil 66

pre 7 meseci

Šta je problem? Oni nisu rekli da im smetaju srpske cajke nego cajke generalno. Osim toga, zašto bi nas pogađalo šta ko priča o Breni, ona nit je Srpkinja niti u Srbiji rođena već spletom (finansijskih) okolnosti živi u Beogradu.

dude

pre 7 meseci

Volim muziku. Preferiram pop i rock. Međutim ima stvari koje puštam sa CDa u autu : bluz, džez manje, klasiku, starogradske, 'kantri'... nađe se i lijepa folk muzika. Molim vas zar možete reći da pjesme od Tome Zdravkovića (hitovi) ne proizvode trnce u kičmenoj moždini. Tako i Baja, tako i Zorica, tako i Brena, tako i ...
Svaki žanr ima smeća ali ima i odlične muzike. Trenutno mi u autu pjeva Lara Fabijan.
(T67, 11. decembar 2023 20:10)

tebra…ovime si se uvukao celokupnom srpstvu.
sve volim i svugde se snalazim.
kapiram. sve ok. slažem se. ali lara fabijan. peva ti u autu. meni lično ne bi mogla da peva u autu. iz fizikalnih razloga.

zg232

pre 7 meseci

Bitno da ustašama jeste...
(Kanada, 11. decembar 2023 20:44)

Vidiš, ustašama ne smeta Brena, jer bi ona za svoje koncerte platila porez Republici Hrvatskoj, prirez Gradu Zagrebu te najamninu za dvoranu Arene Zagrebačkom holdingu d.d, a time i osiguranje, cjepače karata i ne znam što sve ne. Od Prijinih koncerata, zajedno su više zaradili RH i ZG, nego Prija. Na javnoj televiziji se ne reklamiraju čarape besplatno. Znači, Brena je trebala platiti snimanje i prikazivanje reklame sa svojim čarapama. Mene ne zanima koje gače ona nosi. Nije HRT srbijanska TV da tamo svako torokoče protivno protokolu i dogovoru. Brena je trebala govoriti o Prijinom uspjehu. Osim toga, ustaše nemaju ništa protiv Brene, pa ona ima kuću u Hrvatskoj, a mislim da joj je tu i brod. Da vas još informiram da onaj Aca Lukas, koji je govorio protiv moje države nastupa u Folk clubu u Zagrebu 30.12., da ne bude da mu je netko nešto zabranio.

Logs

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.
(Aron, 11. decembar 2023 17:31)

Svaka muzika je lepa sama po sebi.

Ja sam odrastao na tehno muzici sa različitim pod varijantama, kasnije rock, hip hop i nikad me nije zanimala "ta" muzika o kojoj pises. Uglavnom su me nervirali...kada prolaze godine...jednostavno shvatiš da ljudi imaju različite ukuse...I ne mozes nekom da kazes e ovo ti je kvalitetna muzika slušaj ovo. Pa niko ne sluša klasiku a svi se slažu da je to kvalitetna muzika.

Na kraju mislio sam da rođeni 80s odrastaju uz lošu muziku, sada vidim da vesele devedesete i sam Dr. Iggy Mozart lično za različite pljugice, dukserice, tanjire i ostalo sta se sluša.

Istina u Ex YU se plaćao porez na šund, primera Južni Vetar je negde 80-90% plaćao poreze, ali su postali ultra popularni...sve stvar ukusa...svako će naći svoj put.

Gradžanin

pre 7 meseci

Brena zaslužue poštovanje ako za ništa drugo onda zbog onog skoka štoe izvela kadae skočila u vodu u filmu,mislim dae u pitanju bio Mostar. Toliko

Milunka Malina

pre 7 meseci

@beogradski Legendo oni jedini u Evropi imali logor za decu. To su naslednici generacija tih ljudi. Kapiras li daje neciji deda ili pradeda ubijao decu u logoru i da je danas u njegovom unucetu ili praunučetu taj gen. Pa eeej. To nije šala. Hitlerovi naslednici su prihvatili da nemaju decu. Upravo zbog gena. Da se ne bi sirio i da se ne rodi novi Adolf. To je biologija. Nema tu mesta za šalu.

Blek - Chicago

pre 7 meseci

“Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf
(Srbin susjed Mne, 11. decembar 2023 18:33)”
Nego šta su? Velikani? Transfer blama je tvoj komentar. “YU Tina Tarner “ ?

beogradski

pre 7 meseci

(Ribar, 11. decembar 2023 20:27)

Niko ne ocekuje kraljevski tretman, nego osnovno postovanje. Tebra, zabranili ste Sasu Kovacevica, covek koji uopste nije pevac narodne muzike, niti turbo-folka, nit necega sto vi nazivate cajke, a da pri tome ni ne znate sta su zapravo cajke. Cajke su saljive vojvodjanske pesme. Isto je prosao i Bajaga. Toliko mrznje u vama ima prema Srbima da to uopste nije normalno. Obrazlozenja za zabrane su vam toliko smesne, da ni vi sami ne verujete u njih. Ne znam gde vec u Dalmaciji su isto neki narodnjaci bili zabranjeni uz obrazlozenje da ta vrsta muzike ne pripada kulturoloski tom podneblju. Zamisli kad bi se na odredjenim mestima slusala muzika koja pripada samo tom podneblju, na sta bi svet licio. Pa na utakmicama u NBA opice kolce, boli ih uvo, sa sve srpskim narodnim nosnjama. Da ne spominjem da je u toj istoj Dalmaciji recimo svirao Iron Maiden. Hoces mi reci da Hevi Metal pripada dalmatinskom kulturnom podneblju? Smesni ste brate, smesni i pomalo jadni. Da ne spominjem da su Srbi autohtoni narod Dalmacije, isto kao i Hrvati, pa tako srpska narodna muzika nikako ne moze da bude strano telo u Dalmaciji, niti bilo gde u Hrvatskoj. Mozete vi da se busate u grudi oko EU, NATO-a, plata, standrada, ali to ne cini velicinu jednog naroda. Velicinu jednog naroda cini gostoprimstvo, ljubav prema drugima, tolerancija, spremnost i sposobnost da se oproste gresi ucinjeni u proslosti. Vama to fali, da niste ni svesni koliko.

Nikola Jokic voli konje sta je je

pre 7 meseci

Ovi sto su protiv Brene na javnoj televiziji nisu apriori protiv Srba, neki jesu sigurno, ali neki jednostavno ne vole sund muziku kakva je Brenina van svake sumnje. Brenina popularnost sama po sebi demantira komentatore koji poturaju ideju da su Hrvati vecinski sovinisti i slicno.

Max

pre 7 meseci

Cajke nisu bile na HRT ni za vrijeme bivse drzave. Ovdje nije rijec o Breni " pjevacici" vec o Breni macuhi koja je pozvana u emisiju tipa talk showa da se razgovara o muzici i o uspjehu A. Prijovic. I sta je zena napravila?
U prime timeu besplatno izreklamirala svoje carape Lady B na drzavnoj TV. Iva Sulentic bi mi popila momentalni otkaz jer nije skrenula paznju gosci da se to ne smije raditi na HRT a gosca bi dobila papren racun za neovlasteno reklamiranje i dozivotnu zabranu nastupa na HRT.

Ribar

pre 7 meseci

U Srbiji kao da postoji uvjerenje da bi svaka javna osoba koja po nekom poslu dođe u Hrvatsku, morala imati kraljevski tretman, da nitko ne bi smio niti riječi reći protiv nje. Brena je gostovala na HTV-u, nekome se nije dopalo da je tamo reklamirala nekakav svoj biznis i bilo je kritika zbog toga. Nikakva drama, pogotovo ne razlog za izvlačenje bilo kakvih dalekosežnih zaključaka o odnosu Hrvata prema Srbima, ako se tako Brena nacionalno deklarira.

Plivac

pre 7 meseci

Kod dobrih izvodaca mozes cuti "debilne" pesme na prostorima bivse Jugoslavije sve nakon smrti Tita. Mlada sam ali sam se jako dobro pozabavila sa istorijom sistema vrednosti i morala. Reci cu kratko, kada sistemu pruzas ono sto je trazeno ti si zasticen i imas beneficije.



To o kvalitetu je stvarno prazna priča jer je ukus nedefinisano merilo. Plus, postoje stvarno debilne pesme i kod "dobrih" izvođača. Drugo, puno ljudi glumi neku bečku školu, pravi se nobles i "in" i zgražava se na turbo-folk dok u isto vreme sluša Cardi B, Nicki Minaj i njima slično, naspram čijih hitova ponekad i "Žena od sultana" deluje kao Betovenova simfonija.
Što se Hrvatske tiče, onima što se bune smeta to što njihovi izvođači nisu popularni i što ih mladi (a i stariji) sve više ignorišu. Tu mislim na raznorazne domoljube, branitelje, škore i tompsone i uopšte sve one koje se još uvek vade i žive na račun rata jer za drugo nisu sposobni.
(River, 11. decembar 2023 18:06)

T67

pre 7 meseci

Volim muziku. Preferiram pop i rock. Međutim ima stvari koje puštam sa CDa u autu : bluz, džez manje, klasiku, starogradske, 'kantri'... nađe se i lijepa folk muzika. Molim vas zar možete reći da pjesme od Tome Zdravkovića (hitovi) ne proizvode trnce u kičmenoj moždini. Tako i Baja, tako i Zorica, tako i Brena, tako i ...
Svaki žanr ima smeća ali ima i odlične muzike. Trenutno mi u autu pjeva Lara Fabijan.

Staka Zulu

pre 7 meseci

Uopšte ne shvatam ljude koji idu tamo?! Znači ne mogu da shvatim da su im pare bitnije od ljudskog dostojanstva. Poštuješ li samog sebe kada ideš tamo da letuješ, pevaš ili šta god?!
(tandrčak, 11. decembar 2023 18:28)

Shvati, pare su im bitnije od ljudskog dostojanstva! Samo nama ovde izigravaju čast i moral. Čim neko šušne novčanicama odmah pužu. Razlika je samo u količini novčanica!

Knezevic Zoran

pre 7 meseci

Da li je ovo na slici Lepa Brena?! Neprepoznatljiva kao da je zbog nečega morala da menja lik? Inače, to je rodonačelnik, neukusa, kiča, najgoreg šunda i moralne propasti ovoga društva. Do tada su interpretatori muzike morali da budu školovani ili prirodno nadareni. Posle Brene su se redjale sepske junice, čiji je jedini "kvalitet" bio skupoceni donji veš i pokazivanje medjunožja, grudi i zadnjice. Nisam za zabrane ali se divim onima koji idu na ovakve koncerte. To je zaista krem srpske inelEgencije.

Dogodine u Beču

pre 7 meseci

Jel moguce da ujkice stavljaju u isti kos Lepu Brenu sa cajkama???
Brena je zarila i palila worldwide i kod nas 80 tih, Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf
(Srbin susjed Mne, 11. decembar 2023 18:33)

Možda ako pod worlwide podrazumevaš Jugoslaviju i Bugarsku, i poneki koncert za gastarbajtere ali to i ovi sadašnji isto rade pa nisu svetske zvezde

Blek - Chicago

pre 7 meseci

Brena je uvek bila šund zajedno sa Mimimaksom. Pare i mediski narativi ne mogu to da promene. Ako je neko populararan u narodu, ajde da ga svi volimo. (Kao i šibicare i pijandure iz kafana, i one merline, cece, karleuše. BB šou ). To je sve isto. “Legende “. Neka vam ih. Svi na “Poselo 202 “ na Kališu ili ZG nedeljom pa uživajte zajedno sa braćom.

Kokoloko

pre 7 meseci

Brena imala na koncertima više ljudi nego što ima Hrvatska. Može da napravi bolju Hrvatsku. Videće je sledeće godine više ljudi nego što je videlo Papu.

brate bre bre

pre 7 meseci

Nekad je doticna bila najpopularnija pjevacica u SFRJ. Toliko o tome.
(kakone,

Istina ,ona i Sojic oznacili su kraj normale u Jugi

River

pre 7 meseci

To o kvalitetu je stvarno prazna priča jer je ukus nedefinisano merilo. Plus, postoje stvarno debilne pesme i kod "dobrih" izvođača. Drugo, puno ljudi glumi neku bečku školu, pravi se nobles i "in" i zgražava se na turbo-folk dok u isto vreme sluša Cardi B, Nicki Minaj i njima slično, naspram čijih hitova ponekad i "Žena od sultana" deluje kao Betovenova simfonija.
Što se Hrvatske tiče, onima što se bune smeta to što njihovi izvođači nisu popularni i što ih mladi (a i stariji) sve više ignorišu. Tu mislim na raznorazne domoljube, branitelje, škore i tompsone i uopšte sve one koje se još uvek vade i žive na račun rata jer za drugo nisu sposobni.

Srbin susjed Mne

pre 7 meseci

Jel moguce da ujkice stavljaju u isti kos Lepu Brenu sa cajkama???
Brena je zarila i palila worldwide i kod nas 80 tih, Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf

Hepek

pre 7 meseci

Aron
Muzika se i meni ne svidja i lično ne slušam ni turbo ni folk . Ali ajmo iskreno , koja je razlika izmedju naših turbo-folk pevačica i pevačica američkih i engleskih danas ? Kada prevedeš reči su im iste , plastične su i jedne i druge , muzika trešerana . Jedino naše nisu debele i nisu crnkinje . Žalosno je što ima i danas dobrih mladih bendova ali njih slabo vrte i na MTV i na radiju .

knele

pre 7 meseci

@ Aron Ne znam gde te drže i šta ti je sa mozgom, ali nevera kakve komentare pišeš. Besmisao, nepravilno pisanje (gramatički i smisleno), ne znam šta je gore od čega. Nadam se da si samo ometen u razvoju pa ne možeš da postigneš.

Danas

pre 7 meseci

Onaj dečko što je pobedio na našem festivalu za pesmu Evrovizije glasovima publike peva kao Toše. I on je jadan imao neku tursku pesmu pokušavajući da se nametne ali od tada ga nema nigde. Pa kako niko normalan novi ne može da ispliva od ovih što straše decu? Hoćemo nova lica, normalne pevače čije pesme se mogu slušati.

amos dundee

pre 7 meseci

Meni samo jedno nije jasno. Jel tim našim umjetnicima malo srpskih para? Cjele godine mogu da pjevaju u srbiji, crnoj gori, republici srpskoj. Jel Breni nije jasno da je u hrvatskoj ne mirisu i nikad nece? Il takve stvari razumijemo samo mi koji smo bjezali od hrvatskih snajpera i granata.

tandrčak

pre 7 meseci

Uopšte ne shvatam ljude koji idu tamo?! Znači ne mogu da shvatim da su im pare bitnije od ljudskog dostojanstva. Poštuješ li samog sebe kada ideš tamo da letuješ, pevaš ili šta god?!

kakone

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.
(Aron, 11. decembar 2023 17:31)

Nekad je doticna bila najpopularnija pjevacica u SFRJ. Toliko o tome.

NBGD

pre 7 meseci

Oni su dokazali i pokazali sta misle o cajkama i narodnoj muzici. Prvo su se osramotili kada im je onaj decko napravio po gradu anketu sa tekstovi i sta misle o tim tekstovima,gde su svi zamenili cajke sa njihovim "bozanskim" tekstom,a drugi dokaz je 5 punih ZG Areni na Prijovicki. Pa oni toliko pokusavaju da to sakriju,ali ne mozes prozmtiv korenja. Nemojte se odupirati i ja volim domaci i strani rock i to uglavnom slusam,ali brale,kada odem na slavljr pa puste Sinana,Šabana,Miroslava,Tomu...pa ne moze im ni Topson vas odoleti,samo i on se skriva. Opustite se i uzivajte,nemojte da se trudite i mucite da budete ono ato niste.

Neko iz proste mase

pre 7 meseci

Dok se vodi polemika u Hrvatsku o zabrani srpskih pevacica, ne primecuju ili je to pozeljno i cool kada ih svaki dan bombarduju sa gender fluid, gender neutral pevaca poput onog Engleza koji ide sa haljinama i stiklama. Svaki put kad vam ometaju srpske pevacice, pomislite da ima i gore .

Budo

pre 7 meseci

Sta kome jedna Lepa Brena moze da smeta. Narod je ocigledno zeli videti. Uopste nije losa pevacica, a vrhunska je zabavljacica, zvezda u punom smislu te reci

Aron

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.

GoranH

pre 7 meseci

u pravu su, privatno slusaj sta hoces, a javno zabranite lose pojave u drustvu
(seljadin, 11. decembar 2023 17:24)

To se zove cenzura i srećom je ukunuta, nema zakona po kom bi mogla da se zabrani "loša" muzika. Inače bojim se da većina sluša tu "lošu" muziku pa bi moglo da se desi da većina zabrani "dobru" muziku.

Sanja

pre 7 meseci

Slusam samo elektroniku i slazem se sa kroatima da je ovo tesko smece, ali i oni su ista krmad kao i ovi ovde i svidja im se to. Njima vise smeta odakle su ove pojave dosle nego sta "pevaju".

Nadoljub

pre 7 meseci

Koliko samo hrvatske lake muzike se može čuti u Srbiji, pa šta ćemo sad? Brena je umetnica za mnoge koje dolaze sa bliskog "Zapada".

Hrvoje ili ti Hercul Poirot

pre 7 meseci

kritika je išla na to da joj je voditeljica dopustila da više minuta gostovanja na HRT-u koristi zs rellamiranje svojih proizvoda i pitanje je da li je platila HRT-u tu reklamu.
kritika na tu nazovi glazbu je nešto sasvim drugo.

Efendija

pre 7 meseci

U pravu su.
Treba svim pevaljkama uvesti pravilo da isključivo poreska uprava štampa i kontroliše prodaju karata.Porez bi bio 97% od svake prodane karte.

Aron

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.

Sanja

pre 7 meseci

Slusam samo elektroniku i slazem se sa kroatima da je ovo tesko smece, ali i oni su ista krmad kao i ovi ovde i svidja im se to. Njima vise smeta odakle su ove pojave dosle nego sta "pevaju".

tandrčak

pre 7 meseci

Uopšte ne shvatam ljude koji idu tamo?! Znači ne mogu da shvatim da su im pare bitnije od ljudskog dostojanstva. Poštuješ li samog sebe kada ideš tamo da letuješ, pevaš ili šta god?!

beogradski

pre 7 meseci

(Ribar, 11. decembar 2023 20:27)

Niko ne ocekuje kraljevski tretman, nego osnovno postovanje. Tebra, zabranili ste Sasu Kovacevica, covek koji uopste nije pevac narodne muzike, niti turbo-folka, nit necega sto vi nazivate cajke, a da pri tome ni ne znate sta su zapravo cajke. Cajke su saljive vojvodjanske pesme. Isto je prosao i Bajaga. Toliko mrznje u vama ima prema Srbima da to uopste nije normalno. Obrazlozenja za zabrane su vam toliko smesne, da ni vi sami ne verujete u njih. Ne znam gde vec u Dalmaciji su isto neki narodnjaci bili zabranjeni uz obrazlozenje da ta vrsta muzike ne pripada kulturoloski tom podneblju. Zamisli kad bi se na odredjenim mestima slusala muzika koja pripada samo tom podneblju, na sta bi svet licio. Pa na utakmicama u NBA opice kolce, boli ih uvo, sa sve srpskim narodnim nosnjama. Da ne spominjem da je u toj istoj Dalmaciji recimo svirao Iron Maiden. Hoces mi reci da Hevi Metal pripada dalmatinskom kulturnom podneblju? Smesni ste brate, smesni i pomalo jadni. Da ne spominjem da su Srbi autohtoni narod Dalmacije, isto kao i Hrvati, pa tako srpska narodna muzika nikako ne moze da bude strano telo u Dalmaciji, niti bilo gde u Hrvatskoj. Mozete vi da se busate u grudi oko EU, NATO-a, plata, standrada, ali to ne cini velicinu jednog naroda. Velicinu jednog naroda cini gostoprimstvo, ljubav prema drugima, tolerancija, spremnost i sposobnost da se oproste gresi ucinjeni u proslosti. Vama to fali, da niste ni svesni koliko.

Knezevic Zoran

pre 7 meseci

Da li je ovo na slici Lepa Brena?! Neprepoznatljiva kao da je zbog nečega morala da menja lik? Inače, to je rodonačelnik, neukusa, kiča, najgoreg šunda i moralne propasti ovoga društva. Do tada su interpretatori muzike morali da budu školovani ili prirodno nadareni. Posle Brene su se redjale sepske junice, čiji je jedini "kvalitet" bio skupoceni donji veš i pokazivanje medjunožja, grudi i zadnjice. Nisam za zabrane ali se divim onima koji idu na ovakve koncerte. To je zaista krem srpske inelEgencije.

amos dundee

pre 7 meseci

Meni samo jedno nije jasno. Jel tim našim umjetnicima malo srpskih para? Cjele godine mogu da pjevaju u srbiji, crnoj gori, republici srpskoj. Jel Breni nije jasno da je u hrvatskoj ne mirisu i nikad nece? Il takve stvari razumijemo samo mi koji smo bjezali od hrvatskih snajpera i granata.

Staka Zulu

pre 7 meseci

Uopšte ne shvatam ljude koji idu tamo?! Znači ne mogu da shvatim da su im pare bitnije od ljudskog dostojanstva. Poštuješ li samog sebe kada ideš tamo da letuješ, pevaš ili šta god?!
(tandrčak, 11. decembar 2023 18:28)

Shvati, pare su im bitnije od ljudskog dostojanstva! Samo nama ovde izigravaju čast i moral. Čim neko šušne novčanicama odmah pužu. Razlika je samo u količini novčanica!

River

pre 7 meseci

To o kvalitetu je stvarno prazna priča jer je ukus nedefinisano merilo. Plus, postoje stvarno debilne pesme i kod "dobrih" izvođača. Drugo, puno ljudi glumi neku bečku školu, pravi se nobles i "in" i zgražava se na turbo-folk dok u isto vreme sluša Cardi B, Nicki Minaj i njima slično, naspram čijih hitova ponekad i "Žena od sultana" deluje kao Betovenova simfonija.
Što se Hrvatske tiče, onima što se bune smeta to što njihovi izvođači nisu popularni i što ih mladi (a i stariji) sve više ignorišu. Tu mislim na raznorazne domoljube, branitelje, škore i tompsone i uopšte sve one koje se još uvek vade i žive na račun rata jer za drugo nisu sposobni.

Budo

pre 7 meseci

Sta kome jedna Lepa Brena moze da smeta. Narod je ocigledno zeli videti. Uopste nije losa pevacica, a vrhunska je zabavljacica, zvezda u punom smislu te reci

brate bre bre

pre 7 meseci

Nekad je doticna bila najpopularnija pjevacica u SFRJ. Toliko o tome.
(kakone,

Istina ,ona i Sojic oznacili su kraj normale u Jugi

Hrvoje ili ti Hercul Poirot

pre 7 meseci

kritika je išla na to da joj je voditeljica dopustila da više minuta gostovanja na HRT-u koristi zs rellamiranje svojih proizvoda i pitanje je da li je platila HRT-u tu reklamu.
kritika na tu nazovi glazbu je nešto sasvim drugo.

zg232

pre 7 meseci

Bitno da ustašama jeste...
(Kanada, 11. decembar 2023 20:44)

Vidiš, ustašama ne smeta Brena, jer bi ona za svoje koncerte platila porez Republici Hrvatskoj, prirez Gradu Zagrebu te najamninu za dvoranu Arene Zagrebačkom holdingu d.d, a time i osiguranje, cjepače karata i ne znam što sve ne. Od Prijinih koncerata, zajedno su više zaradili RH i ZG, nego Prija. Na javnoj televiziji se ne reklamiraju čarape besplatno. Znači, Brena je trebala platiti snimanje i prikazivanje reklame sa svojim čarapama. Mene ne zanima koje gače ona nosi. Nije HRT srbijanska TV da tamo svako torokoče protivno protokolu i dogovoru. Brena je trebala govoriti o Prijinom uspjehu. Osim toga, ustaše nemaju ništa protiv Brene, pa ona ima kuću u Hrvatskoj, a mislim da joj je tu i brod. Da vas još informiram da onaj Aca Lukas, koji je govorio protiv moje države nastupa u Folk clubu u Zagrebu 30.12., da ne bude da mu je netko nešto zabranio.

Efendija

pre 7 meseci

U pravu su.
Treba svim pevaljkama uvesti pravilo da isključivo poreska uprava štampa i kontroliše prodaju karata.Porez bi bio 97% od svake prodane karte.

Hepek

pre 7 meseci

Aron
Muzika se i meni ne svidja i lično ne slušam ni turbo ni folk . Ali ajmo iskreno , koja je razlika izmedju naših turbo-folk pevačica i pevačica američkih i engleskih danas ? Kada prevedeš reči su im iste , plastične su i jedne i druge , muzika trešerana . Jedino naše nisu debele i nisu crnkinje . Žalosno je što ima i danas dobrih mladih bendova ali njih slabo vrte i na MTV i na radiju .

GoranH

pre 7 meseci

u pravu su, privatno slusaj sta hoces, a javno zabranite lose pojave u drustvu
(seljadin, 11. decembar 2023 17:24)

To se zove cenzura i srećom je ukunuta, nema zakona po kom bi mogla da se zabrani "loša" muzika. Inače bojim se da većina sluša tu "lošu" muziku pa bi moglo da se desi da većina zabrani "dobru" muziku.

kakone

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.
(Aron, 11. decembar 2023 17:31)

Nekad je doticna bila najpopularnija pjevacica u SFRJ. Toliko o tome.

Neko iz proste mase

pre 7 meseci

Dok se vodi polemika u Hrvatsku o zabrani srpskih pevacica, ne primecuju ili je to pozeljno i cool kada ih svaki dan bombarduju sa gender fluid, gender neutral pevaca poput onog Engleza koji ide sa haljinama i stiklama. Svaki put kad vam ometaju srpske pevacice, pomislite da ima i gore .

Max

pre 7 meseci

Cajke nisu bile na HRT ni za vrijeme bivse drzave. Ovdje nije rijec o Breni " pjevacici" vec o Breni macuhi koja je pozvana u emisiju tipa talk showa da se razgovara o muzici i o uspjehu A. Prijovic. I sta je zena napravila?
U prime timeu besplatno izreklamirala svoje carape Lady B na drzavnoj TV. Iva Sulentic bi mi popila momentalni otkaz jer nije skrenula paznju gosci da se to ne smije raditi na HRT a gosca bi dobila papren racun za neovlasteno reklamiranje i dozivotnu zabranu nastupa na HRT.

Danas

pre 7 meseci

Onaj dečko što je pobedio na našem festivalu za pesmu Evrovizije glasovima publike peva kao Toše. I on je jadan imao neku tursku pesmu pokušavajući da se nametne ali od tada ga nema nigde. Pa kako niko normalan novi ne može da ispliva od ovih što straše decu? Hoćemo nova lica, normalne pevače čije pesme se mogu slušati.

Ribar

pre 7 meseci

U Srbiji kao da postoji uvjerenje da bi svaka javna osoba koja po nekom poslu dođe u Hrvatsku, morala imati kraljevski tretman, da nitko ne bi smio niti riječi reći protiv nje. Brena je gostovala na HTV-u, nekome se nije dopalo da je tamo reklamirala nekakav svoj biznis i bilo je kritika zbog toga. Nikakva drama, pogotovo ne razlog za izvlačenje bilo kakvih dalekosežnih zaključaka o odnosu Hrvata prema Srbima, ako se tako Brena nacionalno deklarira.

Kokoloko

pre 7 meseci

Brena imala na koncertima više ljudi nego što ima Hrvatska. Može da napravi bolju Hrvatsku. Videće je sledeće godine više ljudi nego što je videlo Papu.

NBGD

pre 7 meseci

Oni su dokazali i pokazali sta misle o cajkama i narodnoj muzici. Prvo su se osramotili kada im je onaj decko napravio po gradu anketu sa tekstovi i sta misle o tim tekstovima,gde su svi zamenili cajke sa njihovim "bozanskim" tekstom,a drugi dokaz je 5 punih ZG Areni na Prijovicki. Pa oni toliko pokusavaju da to sakriju,ali ne mozes prozmtiv korenja. Nemojte se odupirati i ja volim domaci i strani rock i to uglavnom slusam,ali brale,kada odem na slavljr pa puste Sinana,Šabana,Miroslava,Tomu...pa ne moze im ni Topson vas odoleti,samo i on se skriva. Opustite se i uzivajte,nemojte da se trudite i mucite da budete ono ato niste.

prcko

pre 7 meseci

a jesu vala kao muve, kako je to potrcalo da se uvali i prezentuje u zagrebu i usput reklamira svoj biznis. ko ih ne zna skupo bi ih platio, prelivode do balcaka, brena, colic, ukraden i bregovic

Dogodine u Beču

pre 7 meseci

Jel moguce da ujkice stavljaju u isti kos Lepu Brenu sa cajkama???
Brena je zarila i palila worldwide i kod nas 80 tih, Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf
(Srbin susjed Mne, 11. decembar 2023 18:33)

Možda ako pod worlwide podrazumevaš Jugoslaviju i Bugarsku, i poneki koncert za gastarbajtere ali to i ovi sadašnji isto rade pa nisu svetske zvezde

Milunka Malina

pre 7 meseci

@beogradski Legendo oni jedini u Evropi imali logor za decu. To su naslednici generacija tih ljudi. Kapiras li daje neciji deda ili pradeda ubijao decu u logoru i da je danas u njegovom unucetu ili praunučetu taj gen. Pa eeej. To nije šala. Hitlerovi naslednici su prihvatili da nemaju decu. Upravo zbog gena. Da se ne bi sirio i da se ne rodi novi Adolf. To je biologija. Nema tu mesta za šalu.

Walter P.

pre 7 meseci

Nije mesto cajkama (ili čajke ili kako god), ali zato ima mesta za branitelje, revizioniste, "analitičare", šoviniste, hohštaplere i fašiste skoro 30 godina posle rata. Teški kompleksi.

Srbin susjed Mne

pre 7 meseci

Jel moguce da ujkice stavljaju u isti kos Lepu Brenu sa cajkama???
Brena je zarila i palila worldwide i kod nas 80 tih, Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf

Blek - Chicago

pre 7 meseci

“Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf
(Srbin susjed Mne, 11. decembar 2023 18:33)”
Nego šta su? Velikani? Transfer blama je tvoj komentar. “YU Tina Tarner “ ?

knele

pre 7 meseci

@ Aron Ne znam gde te drže i šta ti je sa mozgom, ali nevera kakve komentare pišeš. Besmisao, nepravilno pisanje (gramatički i smisleno), ne znam šta je gore od čega. Nadam se da si samo ometen u razvoju pa ne možeš da postigneš.

srecko

pre 7 meseci

Meni samo jedno nije jasno. Jel tim našim umjetnicima malo srpskih para? Cjele godine mogu da pjevaju u srbiji, crnoj gori, republici srpskoj. Jel Breni nije jasno da je u hrvatskoj ne mirisu i nikad nece? Il takve stvari razumijemo samo mi koji smo bjezali od hrvatskih snajpera i granata.
(amos dundee, 11. decembar 2023 18:27)

Jel? Rasprodala koncert godinu dana unaprijed, ali ti ces joj objasniti kako stoje stvari izmedju nje i Hrvata. Samo ti i dalje nastavi mitomanisati. Sta te briga za cinjenive i realnost.

Nikola Jokic voli konje sta je je

pre 7 meseci

Ovi sto su protiv Brene na javnoj televiziji nisu apriori protiv Srba, neki jesu sigurno, ali neki jednostavno ne vole sund muziku kakva je Brenina van svake sumnje. Brenina popularnost sama po sebi demantira komentatore koji poturaju ideju da su Hrvati vecinski sovinisti i slicno.

Brasil 66

pre 7 meseci

Šta je problem? Oni nisu rekli da im smetaju srpske cajke nego cajke generalno. Osim toga, zašto bi nas pogađalo šta ko priča o Breni, ona nit je Srpkinja niti u Srbiji rođena već spletom (finansijskih) okolnosti živi u Beogradu.

commie

pre 7 meseci

I treba da nju i sve njoj slicne zabrane na HTV - i onda ce gledanost HTV u Hrvatskoj da padne na 1% gde joj je i mesto
(Djordje, 11. decembar 2023 19:55)

Neka padne. HRT se finansira od pretplate i gledanost im nije preterano bitna. Imate RTL i Novu TV koje podilaze masama zbog gledanosti a zadatak javnog servisa je, između ostalog, i da edukuje narod. HRT3 je kanal posvećen kulturi i umetnosti. Nije među najgledanijim ali je svakako najkvalitetniji TV kanal u regionu. Svaka im čast.

Nadoljub

pre 7 meseci

Koliko samo hrvatske lake muzike se može čuti u Srbiji, pa šta ćemo sad? Brena je umetnica za mnoge koje dolaze sa bliskog "Zapada".

Megatronman

pre 7 meseci

Ne smije se reklamirati.
Nema diskusije o tome. Ovo je za suspenziju producenta emisije.
Moji prijatelji sa TV paze da obične majice nemaju logo kad ih se snima.

Blek - Chicago

pre 7 meseci

Brena je uvek bila šund zajedno sa Mimimaksom. Pare i mediski narativi ne mogu to da promene. Ako je neko populararan u narodu, ajde da ga svi volimo. (Kao i šibicare i pijandure iz kafana, i one merline, cece, karleuše. BB šou ). To je sve isto. “Legende “. Neka vam ih. Svi na “Poselo 202 “ na Kališu ili ZG nedeljom pa uživajte zajedno sa braćom.

Plivac

pre 7 meseci

Kod dobrih izvodaca mozes cuti "debilne" pesme na prostorima bivse Jugoslavije sve nakon smrti Tita. Mlada sam ali sam se jako dobro pozabavila sa istorijom sistema vrednosti i morala. Reci cu kratko, kada sistemu pruzas ono sto je trazeno ti si zasticen i imas beneficije.



To o kvalitetu je stvarno prazna priča jer je ukus nedefinisano merilo. Plus, postoje stvarno debilne pesme i kod "dobrih" izvođača. Drugo, puno ljudi glumi neku bečku školu, pravi se nobles i "in" i zgražava se na turbo-folk dok u isto vreme sluša Cardi B, Nicki Minaj i njima slično, naspram čijih hitova ponekad i "Žena od sultana" deluje kao Betovenova simfonija.
Što se Hrvatske tiče, onima što se bune smeta to što njihovi izvođači nisu popularni i što ih mladi (a i stariji) sve više ignorišu. Tu mislim na raznorazne domoljube, branitelje, škore i tompsone i uopšte sve one koje se još uvek vade i žive na račun rata jer za drugo nisu sposobni.
(River, 11. decembar 2023 18:06)

Gradžanin

pre 7 meseci

Brena zaslužue poštovanje ako za ništa drugo onda zbog onog skoka štoe izvela kadae skočila u vodu u filmu,mislim dae u pitanju bio Mostar. Toliko

T67

pre 7 meseci

Volim muziku. Preferiram pop i rock. Međutim ima stvari koje puštam sa CDa u autu : bluz, džez manje, klasiku, starogradske, 'kantri'... nađe se i lijepa folk muzika. Molim vas zar možete reći da pjesme od Tome Zdravkovića (hitovi) ne proizvode trnce u kičmenoj moždini. Tako i Baja, tako i Zorica, tako i Brena, tako i ...
Svaki žanr ima smeća ali ima i odlične muzike. Trenutno mi u autu pjeva Lara Fabijan.

dude

pre 7 meseci

U šta spada pesma ‘ Mama je kupila traktora’ ?
(Pitamdaznam, 11. decembar 2023 22:16)

ta pesma spada pod “šišaj brale, ima ovaca”.

Ribar

pre 7 meseci

Niko ne ocekuje kraljevski tretman, nego osnovno postovanje...
(beogradski, 11. decembar 2023 21:27)

Ne znaš o čemu se točno radi u vezi tih zabrana u Hrvatskoj, ali nije za zamjeriti jer logično je da ti nedostaju informacije. Dakle, nema u Hrvatskoj nikakve generalne zabrane za srpske estradnjake, što je valjda očito. U Hrvatskoj ima, s vremena na vrijeme, zabrana na lokalnoj razini. Ovako se to odvija. Neka se ekipa sastane, obično ratni veterani, i kaže da taj i taj ne smije imati koncert. Nakon toga se u Zagrebu neće ništa dogoditi. Ali, u nekom manjem gradu će gradonačelnik možda zaključiti da mu ne trebaju problemi, da mu ne treba da ga ta ekipa javno napada i zato donese odluku o otkazivanju tog koncerta. Dotični bi, ako bi to htio, možda koncert mogao održati već idući tjedan, 20 ili 50 kilometara dalje od mjesta gdje mu je zabranjen.

Logs

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.
(Aron, 11. decembar 2023 17:31)

Svaka muzika je lepa sama po sebi.

Ja sam odrastao na tehno muzici sa različitim pod varijantama, kasnije rock, hip hop i nikad me nije zanimala "ta" muzika o kojoj pises. Uglavnom su me nervirali...kada prolaze godine...jednostavno shvatiš da ljudi imaju različite ukuse...I ne mozes nekom da kazes e ovo ti je kvalitetna muzika slušaj ovo. Pa niko ne sluša klasiku a svi se slažu da je to kvalitetna muzika.

Na kraju mislio sam da rođeni 80s odrastaju uz lošu muziku, sada vidim da vesele devedesete i sam Dr. Iggy Mozart lično za različite pljugice, dukserice, tanjire i ostalo sta se sluša.

Istina u Ex YU se plaćao porez na šund, primera Južni Vetar je negde 80-90% plaćao poreze, ali su postali ultra popularni...sve stvar ukusa...svako će naći svoj put.

dude

pre 7 meseci

Volim muziku. Preferiram pop i rock. Međutim ima stvari koje puštam sa CDa u autu : bluz, džez manje, klasiku, starogradske, 'kantri'... nađe se i lijepa folk muzika. Molim vas zar možete reći da pjesme od Tome Zdravkovića (hitovi) ne proizvode trnce u kičmenoj moždini. Tako i Baja, tako i Zorica, tako i Brena, tako i ...
Svaki žanr ima smeća ali ima i odlične muzike. Trenutno mi u autu pjeva Lara Fabijan.
(T67, 11. decembar 2023 20:10)

tebra…ovime si se uvukao celokupnom srpstvu.
sve volim i svugde se snalazim.
kapiram. sve ok. slažem se. ali lara fabijan. peva ti u autu. meni lično ne bi mogla da peva u autu. iz fizikalnih razloga.

Јабучило

pre 7 meseci

Brena zaslužue poštovanje ako za ništa drugo onda zbog onog skoka štoe izvela kadae skočila u vodu u filmu,mislim dae u pitanju bio Mostar. Toliko
(Gradžanin, 11. decembar 2023 21:41)

Нехволираи се.

Nadoljub

pre 7 meseci

Ali kad kažu cajke, uvek me podsete na one slovenačke i hrvatske lake popevke. To mi je prva asocijacija, slovenački i hrvatsko-kajkavski lajt-folk.

Kim

pre 7 meseci

Izgleda da u Hrvatskoj ne žive svi u devedesetim, neki žive čak i u četrdesetim. Ova država je kompletno zrela za denacifikaciju.

Dobri

pre 7 meseci

Šta je problem? Oni nisu rekli da im smetaju srpske cajke nego cajke generalno. Osim toga, zašto bi nas pogađalo šta ko priča o Breni, ona nit je Srpkinja niti u Srbiji rođena već spletom (finansijskih) okolnosti živi u Beogradu.
(Brasil 66, 11. decembar 2023 23:08)

Kako to da vam onda ne smetaju cajke koje pevaju Maja Šuput, Rozga i Severina?

Budo

pre 7 meseci

Sta kome jedna Lepa Brena moze da smeta. Narod je ocigledno zeli videti. Uopste nije losa pevacica, a vrhunska je zabavljacica, zvezda u punom smislu te reci

Aron

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.

Srbin susjed Mne

pre 7 meseci

Jel moguce da ujkice stavljaju u isti kos Lepu Brenu sa cajkama???
Brena je zarila i palila worldwide i kod nas 80 tih, Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf

amos dundee

pre 7 meseci

Meni samo jedno nije jasno. Jel tim našim umjetnicima malo srpskih para? Cjele godine mogu da pjevaju u srbiji, crnoj gori, republici srpskoj. Jel Breni nije jasno da je u hrvatskoj ne mirisu i nikad nece? Il takve stvari razumijemo samo mi koji smo bjezali od hrvatskih snajpera i granata.

tandrčak

pre 7 meseci

Uopšte ne shvatam ljude koji idu tamo?! Znači ne mogu da shvatim da su im pare bitnije od ljudskog dostojanstva. Poštuješ li samog sebe kada ideš tamo da letuješ, pevaš ili šta god?!

Kokoloko

pre 7 meseci

Brena imala na koncertima više ljudi nego što ima Hrvatska. Može da napravi bolju Hrvatsku. Videće je sledeće godine više ljudi nego što je videlo Papu.

Nadoljub

pre 7 meseci

Koliko samo hrvatske lake muzike se može čuti u Srbiji, pa šta ćemo sad? Brena je umetnica za mnoge koje dolaze sa bliskog "Zapada".

Milunka Malina

pre 7 meseci

@beogradski Legendo oni jedini u Evropi imali logor za decu. To su naslednici generacija tih ljudi. Kapiras li daje neciji deda ili pradeda ubijao decu u logoru i da je danas u njegovom unucetu ili praunučetu taj gen. Pa eeej. To nije šala. Hitlerovi naslednici su prihvatili da nemaju decu. Upravo zbog gena. Da se ne bi sirio i da se ne rodi novi Adolf. To je biologija. Nema tu mesta za šalu.

kakone

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.
(Aron, 11. decembar 2023 17:31)

Nekad je doticna bila najpopularnija pjevacica u SFRJ. Toliko o tome.

beogradski

pre 7 meseci

(Ribar, 11. decembar 2023 20:27)

Niko ne ocekuje kraljevski tretman, nego osnovno postovanje. Tebra, zabranili ste Sasu Kovacevica, covek koji uopste nije pevac narodne muzike, niti turbo-folka, nit necega sto vi nazivate cajke, a da pri tome ni ne znate sta su zapravo cajke. Cajke su saljive vojvodjanske pesme. Isto je prosao i Bajaga. Toliko mrznje u vama ima prema Srbima da to uopste nije normalno. Obrazlozenja za zabrane su vam toliko smesne, da ni vi sami ne verujete u njih. Ne znam gde vec u Dalmaciji su isto neki narodnjaci bili zabranjeni uz obrazlozenje da ta vrsta muzike ne pripada kulturoloski tom podneblju. Zamisli kad bi se na odredjenim mestima slusala muzika koja pripada samo tom podneblju, na sta bi svet licio. Pa na utakmicama u NBA opice kolce, boli ih uvo, sa sve srpskim narodnim nosnjama. Da ne spominjem da je u toj istoj Dalmaciji recimo svirao Iron Maiden. Hoces mi reci da Hevi Metal pripada dalmatinskom kulturnom podneblju? Smesni ste brate, smesni i pomalo jadni. Da ne spominjem da su Srbi autohtoni narod Dalmacije, isto kao i Hrvati, pa tako srpska narodna muzika nikako ne moze da bude strano telo u Dalmaciji, niti bilo gde u Hrvatskoj. Mozete vi da se busate u grudi oko EU, NATO-a, plata, standrada, ali to ne cini velicinu jednog naroda. Velicinu jednog naroda cini gostoprimstvo, ljubav prema drugima, tolerancija, spremnost i sposobnost da se oproste gresi ucinjeni u proslosti. Vama to fali, da niste ni svesni koliko.

Sanja

pre 7 meseci

Slusam samo elektroniku i slazem se sa kroatima da je ovo tesko smece, ali i oni su ista krmad kao i ovi ovde i svidja im se to. Njima vise smeta odakle su ove pojave dosle nego sta "pevaju".

River

pre 7 meseci

To o kvalitetu je stvarno prazna priča jer je ukus nedefinisano merilo. Plus, postoje stvarno debilne pesme i kod "dobrih" izvođača. Drugo, puno ljudi glumi neku bečku školu, pravi se nobles i "in" i zgražava se na turbo-folk dok u isto vreme sluša Cardi B, Nicki Minaj i njima slično, naspram čijih hitova ponekad i "Žena od sultana" deluje kao Betovenova simfonija.
Što se Hrvatske tiče, onima što se bune smeta to što njihovi izvođači nisu popularni i što ih mladi (a i stariji) sve više ignorišu. Tu mislim na raznorazne domoljube, branitelje, škore i tompsone i uopšte sve one koje se još uvek vade i žive na račun rata jer za drugo nisu sposobni.

GoranH

pre 7 meseci

u pravu su, privatno slusaj sta hoces, a javno zabranite lose pojave u drustvu
(seljadin, 11. decembar 2023 17:24)

To se zove cenzura i srećom je ukunuta, nema zakona po kom bi mogla da se zabrani "loša" muzika. Inače bojim se da većina sluša tu "lošu" muziku pa bi moglo da se desi da većina zabrani "dobru" muziku.

NBGD

pre 7 meseci

Oni su dokazali i pokazali sta misle o cajkama i narodnoj muzici. Prvo su se osramotili kada im je onaj decko napravio po gradu anketu sa tekstovi i sta misle o tim tekstovima,gde su svi zamenili cajke sa njihovim "bozanskim" tekstom,a drugi dokaz je 5 punih ZG Areni na Prijovicki. Pa oni toliko pokusavaju da to sakriju,ali ne mozes prozmtiv korenja. Nemojte se odupirati i ja volim domaci i strani rock i to uglavnom slusam,ali brale,kada odem na slavljr pa puste Sinana,Šabana,Miroslava,Tomu...pa ne moze im ni Topson vas odoleti,samo i on se skriva. Opustite se i uzivajte,nemojte da se trudite i mucite da budete ono ato niste.

Knezevic Zoran

pre 7 meseci

Da li je ovo na slici Lepa Brena?! Neprepoznatljiva kao da je zbog nečega morala da menja lik? Inače, to je rodonačelnik, neukusa, kiča, najgoreg šunda i moralne propasti ovoga društva. Do tada su interpretatori muzike morali da budu školovani ili prirodno nadareni. Posle Brene su se redjale sepske junice, čiji je jedini "kvalitet" bio skupoceni donji veš i pokazivanje medjunožja, grudi i zadnjice. Nisam za zabrane ali se divim onima koji idu na ovakve koncerte. To je zaista krem srpske inelEgencije.

knele

pre 7 meseci

@ Aron Ne znam gde te drže i šta ti je sa mozgom, ali nevera kakve komentare pišeš. Besmisao, nepravilno pisanje (gramatički i smisleno), ne znam šta je gore od čega. Nadam se da si samo ometen u razvoju pa ne možeš da postigneš.

Blek - Chicago

pre 7 meseci

“Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf
(Srbin susjed Mne, 11. decembar 2023 18:33)”
Nego šta su? Velikani? Transfer blama je tvoj komentar. “YU Tina Tarner “ ?

Max

pre 7 meseci

Cajke nisu bile na HRT ni za vrijeme bivse drzave. Ovdje nije rijec o Breni " pjevacici" vec o Breni macuhi koja je pozvana u emisiju tipa talk showa da se razgovara o muzici i o uspjehu A. Prijovic. I sta je zena napravila?
U prime timeu besplatno izreklamirala svoje carape Lady B na drzavnoj TV. Iva Sulentic bi mi popila momentalni otkaz jer nije skrenula paznju gosci da se to ne smije raditi na HRT a gosca bi dobila papren racun za neovlasteno reklamiranje i dozivotnu zabranu nastupa na HRT.

Gradžanin

pre 7 meseci

Brena zaslužue poštovanje ako za ništa drugo onda zbog onog skoka štoe izvela kadae skočila u vodu u filmu,mislim dae u pitanju bio Mostar. Toliko

Neko iz proste mase

pre 7 meseci

Dok se vodi polemika u Hrvatsku o zabrani srpskih pevacica, ne primecuju ili je to pozeljno i cool kada ih svaki dan bombarduju sa gender fluid, gender neutral pevaca poput onog Engleza koji ide sa haljinama i stiklama. Svaki put kad vam ometaju srpske pevacice, pomislite da ima i gore .

zg232

pre 7 meseci

Bitno da ustašama jeste...
(Kanada, 11. decembar 2023 20:44)

Vidiš, ustašama ne smeta Brena, jer bi ona za svoje koncerte platila porez Republici Hrvatskoj, prirez Gradu Zagrebu te najamninu za dvoranu Arene Zagrebačkom holdingu d.d, a time i osiguranje, cjepače karata i ne znam što sve ne. Od Prijinih koncerata, zajedno su više zaradili RH i ZG, nego Prija. Na javnoj televiziji se ne reklamiraju čarape besplatno. Znači, Brena je trebala platiti snimanje i prikazivanje reklame sa svojim čarapama. Mene ne zanima koje gače ona nosi. Nije HRT srbijanska TV da tamo svako torokoče protivno protokolu i dogovoru. Brena je trebala govoriti o Prijinom uspjehu. Osim toga, ustaše nemaju ništa protiv Brene, pa ona ima kuću u Hrvatskoj, a mislim da joj je tu i brod. Da vas još informiram da onaj Aca Lukas, koji je govorio protiv moje države nastupa u Folk clubu u Zagrebu 30.12., da ne bude da mu je netko nešto zabranio.

Staka Zulu

pre 7 meseci

Uopšte ne shvatam ljude koji idu tamo?! Znači ne mogu da shvatim da su im pare bitnije od ljudskog dostojanstva. Poštuješ li samog sebe kada ideš tamo da letuješ, pevaš ili šta god?!
(tandrčak, 11. decembar 2023 18:28)

Shvati, pare su im bitnije od ljudskog dostojanstva! Samo nama ovde izigravaju čast i moral. Čim neko šušne novčanicama odmah pužu. Razlika je samo u količini novčanica!

Ribar

pre 7 meseci

U Srbiji kao da postoji uvjerenje da bi svaka javna osoba koja po nekom poslu dođe u Hrvatsku, morala imati kraljevski tretman, da nitko ne bi smio niti riječi reći protiv nje. Brena je gostovala na HTV-u, nekome se nije dopalo da je tamo reklamirala nekakav svoj biznis i bilo je kritika zbog toga. Nikakva drama, pogotovo ne razlog za izvlačenje bilo kakvih dalekosežnih zaključaka o odnosu Hrvata prema Srbima, ako se tako Brena nacionalno deklarira.

brate bre bre

pre 7 meseci

Nekad je doticna bila najpopularnija pjevacica u SFRJ. Toliko o tome.
(kakone,

Istina ,ona i Sojic oznacili su kraj normale u Jugi

Blek - Chicago

pre 7 meseci

Brena je uvek bila šund zajedno sa Mimimaksom. Pare i mediski narativi ne mogu to da promene. Ako je neko populararan u narodu, ajde da ga svi volimo. (Kao i šibicare i pijandure iz kafana, i one merline, cece, karleuše. BB šou ). To je sve isto. “Legende “. Neka vam ih. Svi na “Poselo 202 “ na Kališu ili ZG nedeljom pa uživajte zajedno sa braćom.

Јабучило

pre 7 meseci

Brena zaslužue poštovanje ako za ništa drugo onda zbog onog skoka štoe izvela kadae skočila u vodu u filmu,mislim dae u pitanju bio Mostar. Toliko
(Gradžanin, 11. decembar 2023 21:41)

Нехволираи се.

srecko

pre 7 meseci

Meni samo jedno nije jasno. Jel tim našim umjetnicima malo srpskih para? Cjele godine mogu da pjevaju u srbiji, crnoj gori, republici srpskoj. Jel Breni nije jasno da je u hrvatskoj ne mirisu i nikad nece? Il takve stvari razumijemo samo mi koji smo bjezali od hrvatskih snajpera i granata.
(amos dundee, 11. decembar 2023 18:27)

Jel? Rasprodala koncert godinu dana unaprijed, ali ti ces joj objasniti kako stoje stvari izmedju nje i Hrvata. Samo ti i dalje nastavi mitomanisati. Sta te briga za cinjenive i realnost.

T67

pre 7 meseci

Volim muziku. Preferiram pop i rock. Međutim ima stvari koje puštam sa CDa u autu : bluz, džez manje, klasiku, starogradske, 'kantri'... nađe se i lijepa folk muzika. Molim vas zar možete reći da pjesme od Tome Zdravkovića (hitovi) ne proizvode trnce u kičmenoj moždini. Tako i Baja, tako i Zorica, tako i Brena, tako i ...
Svaki žanr ima smeća ali ima i odlične muzike. Trenutno mi u autu pjeva Lara Fabijan.

Efendija

pre 7 meseci

U pravu su.
Treba svim pevaljkama uvesti pravilo da isključivo poreska uprava štampa i kontroliše prodaju karata.Porez bi bio 97% od svake prodane karte.

Hepek

pre 7 meseci

Aron
Muzika se i meni ne svidja i lično ne slušam ni turbo ni folk . Ali ajmo iskreno , koja je razlika izmedju naših turbo-folk pevačica i pevačica američkih i engleskih danas ? Kada prevedeš reči su im iste , plastične su i jedne i druge , muzika trešerana . Jedino naše nisu debele i nisu crnkinje . Žalosno je što ima i danas dobrih mladih bendova ali njih slabo vrte i na MTV i na radiju .

Danas

pre 7 meseci

Onaj dečko što je pobedio na našem festivalu za pesmu Evrovizije glasovima publike peva kao Toše. I on je jadan imao neku tursku pesmu pokušavajući da se nametne ali od tada ga nema nigde. Pa kako niko normalan novi ne može da ispliva od ovih što straše decu? Hoćemo nova lica, normalne pevače čije pesme se mogu slušati.

Plivac

pre 7 meseci

Kod dobrih izvodaca mozes cuti "debilne" pesme na prostorima bivse Jugoslavije sve nakon smrti Tita. Mlada sam ali sam se jako dobro pozabavila sa istorijom sistema vrednosti i morala. Reci cu kratko, kada sistemu pruzas ono sto je trazeno ti si zasticen i imas beneficije.



To o kvalitetu je stvarno prazna priča jer je ukus nedefinisano merilo. Plus, postoje stvarno debilne pesme i kod "dobrih" izvođača. Drugo, puno ljudi glumi neku bečku školu, pravi se nobles i "in" i zgražava se na turbo-folk dok u isto vreme sluša Cardi B, Nicki Minaj i njima slično, naspram čijih hitova ponekad i "Žena od sultana" deluje kao Betovenova simfonija.
Što se Hrvatske tiče, onima što se bune smeta to što njihovi izvođači nisu popularni i što ih mladi (a i stariji) sve više ignorišu. Tu mislim na raznorazne domoljube, branitelje, škore i tompsone i uopšte sve one koje se još uvek vade i žive na račun rata jer za drugo nisu sposobni.
(River, 11. decembar 2023 18:06)

Walter P.

pre 7 meseci

Nije mesto cajkama (ili čajke ili kako god), ali zato ima mesta za branitelje, revizioniste, "analitičare", šoviniste, hohštaplere i fašiste skoro 30 godina posle rata. Teški kompleksi.

Hrvoje ili ti Hercul Poirot

pre 7 meseci

kritika je išla na to da joj je voditeljica dopustila da više minuta gostovanja na HRT-u koristi zs rellamiranje svojih proizvoda i pitanje je da li je platila HRT-u tu reklamu.
kritika na tu nazovi glazbu je nešto sasvim drugo.

Ribar

pre 7 meseci

Niko ne ocekuje kraljevski tretman, nego osnovno postovanje...
(beogradski, 11. decembar 2023 21:27)

Ne znaš o čemu se točno radi u vezi tih zabrana u Hrvatskoj, ali nije za zamjeriti jer logično je da ti nedostaju informacije. Dakle, nema u Hrvatskoj nikakve generalne zabrane za srpske estradnjake, što je valjda očito. U Hrvatskoj ima, s vremena na vrijeme, zabrana na lokalnoj razini. Ovako se to odvija. Neka se ekipa sastane, obično ratni veterani, i kaže da taj i taj ne smije imati koncert. Nakon toga se u Zagrebu neće ništa dogoditi. Ali, u nekom manjem gradu će gradonačelnik možda zaključiti da mu ne trebaju problemi, da mu ne treba da ga ta ekipa javno napada i zato donese odluku o otkazivanju tog koncerta. Dotični bi, ako bi to htio, možda koncert mogao održati već idući tjedan, 20 ili 50 kilometara dalje od mjesta gdje mu je zabranjen.

commie

pre 7 meseci

I treba da nju i sve njoj slicne zabrane na HTV - i onda ce gledanost HTV u Hrvatskoj da padne na 1% gde joj je i mesto
(Djordje, 11. decembar 2023 19:55)

Neka padne. HRT se finansira od pretplate i gledanost im nije preterano bitna. Imate RTL i Novu TV koje podilaze masama zbog gledanosti a zadatak javnog servisa je, između ostalog, i da edukuje narod. HRT3 je kanal posvećen kulturi i umetnosti. Nije među najgledanijim ali je svakako najkvalitetniji TV kanal u regionu. Svaka im čast.

Brasil 66

pre 7 meseci

Šta je problem? Oni nisu rekli da im smetaju srpske cajke nego cajke generalno. Osim toga, zašto bi nas pogađalo šta ko priča o Breni, ona nit je Srpkinja niti u Srbiji rođena već spletom (finansijskih) okolnosti živi u Beogradu.

Kim

pre 7 meseci

Izgleda da u Hrvatskoj ne žive svi u devedesetim, neki žive čak i u četrdesetim. Ova država je kompletno zrela za denacifikaciju.

Nikola Jokic voli konje sta je je

pre 7 meseci

Ovi sto su protiv Brene na javnoj televiziji nisu apriori protiv Srba, neki jesu sigurno, ali neki jednostavno ne vole sund muziku kakva je Brenina van svake sumnje. Brenina popularnost sama po sebi demantira komentatore koji poturaju ideju da su Hrvati vecinski sovinisti i slicno.

Megatronman

pre 7 meseci

Ne smije se reklamirati.
Nema diskusije o tome. Ovo je za suspenziju producenta emisije.
Moji prijatelji sa TV paze da obične majice nemaju logo kad ih se snima.

Nadoljub

pre 7 meseci

Ali kad kažu cajke, uvek me podsete na one slovenačke i hrvatske lake popevke. To mi je prva asocijacija, slovenački i hrvatsko-kajkavski lajt-folk.

prcko

pre 7 meseci

a jesu vala kao muve, kako je to potrcalo da se uvali i prezentuje u zagrebu i usput reklamira svoj biznis. ko ih ne zna skupo bi ih platio, prelivode do balcaka, brena, colic, ukraden i bregovic

Dogodine u Beču

pre 7 meseci

Jel moguce da ujkice stavljaju u isti kos Lepu Brenu sa cajkama???
Brena je zarila i palila worldwide i kod nas 80 tih, Yu Tina Tarner kakva crna cajka!!!
Zamisli transfer blama da kazes da je recimo Brena,Zmijanac,Topcagic,Brunclik,Mirkovic ,Zdravkovic,Suljakovic i masu drugih cajke?wtf
(Srbin susjed Mne, 11. decembar 2023 18:33)

Možda ako pod worlwide podrazumevaš Jugoslaviju i Bugarsku, i poneki koncert za gastarbajtere ali to i ovi sadašnji isto rade pa nisu svetske zvezde

Logs

pre 7 meseci

Istina, mora da se prizna da su ljudi u pravu. Kod njih se bar o tome debatuje dok kod nas to je dogma. Taj turbofolk ili kako god je muzika potpuno bezveze. Ali plašim se i da je odraz većinskog stanja mentaliteta ovog naroda. To je muzika koja izražava temperament i karakter bukvalno u socijalnom smislu nešto između sela i grada.Kao što bi rekla jedna naroda poslovica, Čardas ni na nebu ni na zemlji. Neki mutant od muzike. Nekada se u SFRJ placao porez na.
(Aron, 11. decembar 2023 17:31)

Svaka muzika je lepa sama po sebi.

Ja sam odrastao na tehno muzici sa različitim pod varijantama, kasnije rock, hip hop i nikad me nije zanimala "ta" muzika o kojoj pises. Uglavnom su me nervirali...kada prolaze godine...jednostavno shvatiš da ljudi imaju različite ukuse...I ne mozes nekom da kazes e ovo ti je kvalitetna muzika slušaj ovo. Pa niko ne sluša klasiku a svi se slažu da je to kvalitetna muzika.

Na kraju mislio sam da rođeni 80s odrastaju uz lošu muziku, sada vidim da vesele devedesete i sam Dr. Iggy Mozart lično za različite pljugice, dukserice, tanjire i ostalo sta se sluša.

Istina u Ex YU se plaćao porez na šund, primera Južni Vetar je negde 80-90% plaćao poreze, ali su postali ultra popularni...sve stvar ukusa...svako će naći svoj put.

dude

pre 7 meseci

Volim muziku. Preferiram pop i rock. Međutim ima stvari koje puštam sa CDa u autu : bluz, džez manje, klasiku, starogradske, 'kantri'... nađe se i lijepa folk muzika. Molim vas zar možete reći da pjesme od Tome Zdravkovića (hitovi) ne proizvode trnce u kičmenoj moždini. Tako i Baja, tako i Zorica, tako i Brena, tako i ...
Svaki žanr ima smeća ali ima i odlične muzike. Trenutno mi u autu pjeva Lara Fabijan.
(T67, 11. decembar 2023 20:10)

tebra…ovime si se uvukao celokupnom srpstvu.
sve volim i svugde se snalazim.
kapiram. sve ok. slažem se. ali lara fabijan. peva ti u autu. meni lično ne bi mogla da peva u autu. iz fizikalnih razloga.

dude

pre 7 meseci

U šta spada pesma ‘ Mama je kupila traktora’ ?
(Pitamdaznam, 11. decembar 2023 22:16)

ta pesma spada pod “šišaj brale, ima ovaca”.

Dobri

pre 7 meseci

Šta je problem? Oni nisu rekli da im smetaju srpske cajke nego cajke generalno. Osim toga, zašto bi nas pogađalo šta ko priča o Breni, ona nit je Srpkinja niti u Srbiji rođena već spletom (finansijskih) okolnosti živi u Beogradu.
(Brasil 66, 11. decembar 2023 23:08)

Kako to da vam onda ne smetaju cajke koje pevaju Maja Šuput, Rozga i Severina?