Sreda, 22.03.2023.

10:26

Ronioci uznemireni: Pronađena mrtva tela na dnu Velike plave rupe VIDEO

Izvor: B92

Ronioci uznemireni: Pronaðena mrtva tela na dnu Velike plave rupe VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Cvarci i kavurme

pre 1 godinu

A da mi vi mene kazete, kakve veze ima ova slika promene debljine ozonskog omotaca (ili cega vec) iznad Antarktika 2001-2002, sa tekstom o rupi u moru kod Belizea?

Miroslav

pre 1 godinu

Kako je sve povezano, taj nagli porast nivoa mora pre 10000 godina je ustvari ono sto se u Bibliji pominje kao veliki potop kao i nestanak Atlantide o kome je Platon govorio.

Neko iz mase

pre 1 godinu

@ Zlatko

A ćujte gopodinček, budemo si prćekali još koju godinu, Hrvatska ne bude više postojala, ne. Dajte si malo strpljenja, bumo vidjeli, a tak....

3 godine

pre 1 godinu

Neka neko od pametnjakovica objasni kako se klima menja zbog emisije co2, metana i sta ti ja znam cega a sastav vazduha isti?
(Boza, 23. mart 2023 16:44)

Sto bolje zatvori prozore i vrata, ispustaj CO2 i metan pa nam javi jel sastav vazduha isti

Samosvesna građanka

pre 1 godinu

Neka neko od pametnjakovica objasni kako se klima menja zbog emisije co2, metana i sta ti ja znam cega a sastav vazduha isti?
(Boza, 23. mart 2023 16:44)


Tačan odgovor zna lično Greta Tunberg, ali i svi gretenisti.

Slobodan

pre 1 godinu

Ne znam da li ima veze, ali gospodin Fabien je unuk jednog od najvećih okeanografa, Žaka Kustoa. Između ostalog ispipao je i celo jadransko more. Kad sam bio mali omiljena knjiga mi je bila Svet tišine(ima film). Bio mi je idol...do skoro. Čovek je bio ŠPIJUNČINA. Po zapadnim izvorima. Razočarenje na nivou Bukovskog!
(pera car, 23. mart 2023 17:35)

Što te razočarao Bukovski?!

Znanje je moć

pre 1 godinu

U pitanju je klasičan atol tj. kružno ostrvo sa rupom u sredini kao Santorini npr.

Uvek nastaje kao posledica piroklastične eksplozije vulkana na ostrvu i zbog toga ogromna duboka rupa.

Nema ovde govora o globalnom zagrevanju.

Lik jeste bogat kao i Bill ali su obojica teški amateri kada je u pitanju neko dublje obrazovanje i znanje bilo koje teme što se odlikuje teškom površnošću koja prolazi samo kod onih koji nisu dovoljno obrazovani i inteligentni.

pametni

pre 1 godinu

glupan. otopilo se puno leda pa je nivo mora i okeana porastao. koliko tupav moraš biti da to i pomisliš, pa to se kod nas u osnovnoj školi uči...

Superhik

pre 1 godinu

Informacija za Maricu : stara maslina(još rađa) kod Starog Bara ima 2000 godina,a sam grad je namerno izgrađen u brdu i dalje od mora zbog zaštite od gusara !

Deki-Španija

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)

Ali ako se povisi more ( što je u ovom tekstu i slučaj) onda ste manji i od San Marina..

planktoni

pre 1 godinu

Drveća su se na Zemlji pojavila pre 400 miliona godina, a život na planeti zemlji postoji od pre 3,7 milijardi godina. Neophodan O2 su tada , a i sada u 90% kreirali planktoni i okeanske biljke. Tako da je najbitnije očuvati zdravlje okeana. Naravno i zdravlje flore i faune na kopnu, ali čak i da se ne daj Bože desi da ostanemo bez suma, prezivecemo sa zdravim okeanima. Najbitnije u svemu tome je eliminacija hemikalija koje oštećuju O3 i ubijaju floru okeana. Razvoj novih baterija, umesto litijumskih, koga ima malo, treba biti pripritet. Kada dodjemo do novih tehnologija za jeftine baterije, tada će covecanstvo opet uzleteti. Posle toga ćemo vrv lako dolaziti i do asteroidnog pojasa i tamo rudariti

Mrkva

pre 1 godinu

(mala mogućnost, 23. mart 2023 12:59)

Nije poenta da se more i okeani samo povuku, već maltene do severa Afrike sve bude pod ledom. Znači, možda tu ne bi ni bilo kopna, već bi se Italija i Hrvatska spojile ledom preko Jadranskog mora koji bi bio nekoliko metara debeo, isto kao što su ljudi i životinje lutajući tokom poslednjeg ledenog doba prelazili preko Beringovog moreuza iz današnje Rusije u S. Ameriku preko leda.

pera car

pre 1 godinu

Ne znam da li ima veze, ali gospodin Fabien je unuk jednog od najvećih okeanografa, Žaka Kustoa. Između ostalog ispipao je i celo jadransko more. Kad sam bio mali omiljena knjiga mi je bila Svet tišine(ima film). Bio mi je idol...do skoro. Čovek je bio ŠPIJUNČINA. Po zapadnim izvorima. Razočarenje na nivou Bukovskog!

kraja

pre 1 godinu

"To je dokaz kako okeani mogu brzo i katastrofalno da porastu. Nivo mora je nekada bio stotinama stopa niži."

...neke planine u amrice ne misle tako...
...po bransonu, polarne ledene kape su nekada dolazike do samog ekvatora, jer je samo tako moguce objasniti da je nivo svih okena bio nekoliko stotina metara ispod danasnjeg...
...izmedju milankovica i bransona, skloniji sam da verujem milankovicu, jer postoje ocigledni dokazi da je nivo mora nekada
bio znacajno visi nego danas......

Srbin

pre 1 godinu

Pa bas me interesuje koje izazvao klimatske promene pre 10000 godina. Mozda je Milankovic ipak bio u pravu sa interglacijalnim periodima, a ovo sto se danas prosipa kao globalno zagrevanje, nist druho do zelja Zapada da unisti ovu civilizaciju i stvori nobu, koja ce u punoj meri zavisiti samo od njih. Od energije do vestacke hrane koju ce samo oni proizvoditi i drzati celi svet u ropstvu.

Ler

pre 1 godinu

Ahahah znao sam da ce se ravnozemljasi,reprilijanci i ostali uhvatiti za ovaj mali deo u tekstu o globalnom zagrevanju.E sada da ih pitas zasto toliko pene oko te teme,kunem se da ne bi cuo ni jedan razuman odgovor.Nego cisto tako
(Markos,


Ti teoreticari zavere nisu baš poznati kao bistri, obrazovani, inteligentni.

Naprotiv, sa njima je lako manipulisati a to Naftne industrije, veoma dobro rade, to jest, oni koji su odgovorni za zagađenje i klimatske promene.

Ista priča je viđena decenijama i sa industrijom duvana.
Kada su naučnici objašnjavali da zbog cigara ljudi umiru, koncerni duvanske industrije su takođe širile zavere, dovodila stručnjake koji su skretali temu....

Jezičara

pre 1 godinu

Uz dužno poštovanje vrlo hitne potrebe da se zaštiti životna sredina jer se mora i okeani polako pretvaraju u đubrišta, a i mi kao vrsta stabilno degrediramo u masu duhovnog i fizičkog đubreta, ali ovo nije ledeno doba pa da nivo mora tek tako poraste za “300 stopa”, ili prevedeno u metrički sistem 90 metara.

igg

pre 1 godinu

“Branson je tu scenu opisao kao "jedan od najoštrijih podsetnika na opasnost od klimatskih promena koje je ikada video“.”

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

Svakako da su se u istoriji dešavale klimatske promene. Ali te promene su se dešavale postepeno i u desetinama miliona godina. Sada smo mi te milione godina sabili u nekoliko dekada. E, to je problem.

Aha

pre 1 godinu

još jedan milijarder koji je "ekspert" za sve i svašta, kao Gejc.
(Goran, 23. mart 2023 13:14)
Nas Nestorovic nije ni milijarder ali je ekspert za sve

Miroslav

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

naučnici kažu da se svakih 20.000 godina smenjuje ledeno doba onda nekoliko hiljada godina da se oporavi živi sistem na zemlji i opet u krug, tako da nemoj biti sarkastičan , potrudi se da ovo sagledaš sa naučne strane ako te uopšte interesuje srž ove vesti, da je više ovakvih istraživanja a manje ulaganja u vojsku , ratove i slično bar bi znali sve o planeti na kojoj živimo.

Zli patuljak na štiklama

pre 1 godinu

Ovde izgleda mnogi nisu čuli da je bilo ledeno doba pre 10000 godina, pa je zato nivo mora bio niži, jer je sva ta voda bila zarobljena u glečarima

Spuki

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)
Ako se povuće eto opet Hrvata u Beograd trbuhom za kruhom.

bora rakijaš

pre 1 godinu

Sve više dokaza ukazuje da nije bilo sporih klimatskih promena već je potop usledio naglo, verovatno nakon udara nekog asteroida što je dovelo da naglog topljenja leda. Bukvalno sve civilizacije imaju potop u svojim predanjima iako su se razvijale u različito vreme na različitim mestima.

bole

pre 1 godinu

Sve je to ok.. samo ne vidim cemu tolika sekiracija oko porasta nivoa mora.
Nece to da se desi u 3 sekunde.. vec u podugom periodu.
Kao i oduvek, naselja ce se seliti dublje u kopno, i kraj price.

nikakva mogucnost

pre 1 godinu

“Otkriće je pokazalo da su pećine, koje se nalaze stotinama stopa ispod površine okeana, nekada bile na suvom. Branson je istakao koliko je ovo otkriće uznemirujuće za stanje planete u postu na Virgin.com, pišući:“

Znači ako dođe do novog ledenog doba nivo okeana će da padne a površina obalnih država e drastićno da poraste. Npr. sjeverni Jadran je oko 100 m dubine, pa u slučaju ledenog doba Italija i Hrvatska bi imale veliku kopnenu granicu negdje oko sredine Jadrana u slučaju da nivo vode padne za tih nekoliko stotina stopa. Padne li i više Jadran bi opstao samo na većim dubinama.
(mala mogućnost, 23. mart 2023 12:59)

Da, nema smisla u trenutnoj opste prihvacenoj teoriji. Pronalazak ovih pecina ima mnogo vise smisla u svetlosti potopa kako je opisan u Bibliji i nekim drugim "mitologijama". Tako da nema bojazni da Jadranu da padne nivo mora u slucaju novog ledenog doba. Bilo bi potrebno da se sva voda vrati tamo gde je bila pre potopa, a za to ne postoji prirodni nacin.

Sale

pre 1 godinu

A da nije mozda dokaz za biblijski potop? A da, pardon to ne sme ni da se kaze u sali, to je tamo neka bajka bila. Nije to isto kao "Nekada davno, davno, davno, negde daleko, daleko, daleko...

Nikola

pre 1 godinu

Srbin kresne dizlo, nazove naučnike budalama i ode na skup ljubitelja Dušanovog carstva.
(billy_the_cat, 23. mart 2023 12:42)

Hvala Bogu!

Selo

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 10.000 godina teška industrija bila baš nesvesna. Šteta što tada nije bilo ovih nadriekologa da uvedu ekostandarde pećinskim čoveku.

n

pre 1 godinu

Po komentarima ,IQ nam ne prelazi 60.Čitanje sa razumevanjem pročitanog ,analiza ,logično zaključivanje katastrofa ,a usputni pokušaji ,,duhovitosti"za teški očaj.

komentar

pre 1 godinu

Najbolji dokaz da klimu ne regulise covek vec priroda.
Ako je uopste tacno to sto Brenson teoretise, jer je on od vise mogucih uzroka izabrao proizvoljno jedan.

Antisha

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)

ako se poveca Bosanci dobiju more. bosansko more a Dubrovnik nova Atlantida

3 godine

pre 1 godinu

Ovo je dokaz koliko se manipulise ljudskim mozgom.
Sportski Pozdrav.
(DR, 23. mart 2023 13:13)

Vasim je ocigleno uspesno manipulisano. A nije bilo ni tesko

marica, kriv, razumevanje...

pre 1 godinu

eno izmedju Ulcinja i Bara ima stari Bar koji je isto ispod vode sto se da zakljuciti da je nivo mora u tom delu porastao za bar tih 30 metara u poslednjih 500 godina ... to je ta logika za polupismene poluinformisane polusve

DR

pre 1 godinu

Ja bih pre poentirao sa sledecom tezom.
Znaci ipak se globalno otpljavanje desava sa ili bez ljudske ruke.
Ovo je dokaz koliko se manipulise ljudskim mozgom.
Sportski Pozdrav.

3 godine

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

Izgleda si ti pravi Balkanac, bez znanja i logike.
Ostali kapiraju da su jedno prirodne klimatske promene a drugo vestacke i ubrzane.
Kao sto postoje prirodne katastrofe (npr. udar asteroida) i vestacke (npr. nuklearni rat) sa vrlo slicnim posledicama...

Goran

pre 1 godinu

zar nije moglo tlo ta se spusti, usled tektonskih pomeranja, nego samo nivo mora da poraste!?!?
još jedan milijarder koji je "ekspert" za sve i svašta, kao Gejc.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Jesu li ronioci bili uznemireni ili šokirani? Našli GoPro kameru sa snimcima? Jel bilo ekplicitnog sadržaja? Već su vršljali po tuđoj kartici vragolani

Markos

pre 1 godinu

Ahahah znao sam da ce se ravnozemljasi,reprilijanci i ostali uhvatiti za ovaj mali deo u tekstu o globalnom zagrevanju.E sada da ih pitas zasto toliko pene oko te teme,kunem se da ne bi cuo ni jedan razuman odgovor.Nego cisto tako

Balkanac

pre 1 godinu

“Branson je tu scenu opisao kao "jedan od najoštrijih podsetnika na opasnost od klimatskih promena koje je ikada video“.”

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.

Miljan

pre 1 godinu

A mozda se tektonskim poremecajima taj deo tla spustio i potonuo? Umesto razmisljanja, hajde da sve sto primetimo uokvirimo u trenutnu histeriju.

mala mogućnost

pre 1 godinu

“Otkriće je pokazalo da su pećine, koje se nalaze stotinama stopa ispod površine okeana, nekada bile na suvom. Branson je istakao koliko je ovo otkriće uznemirujuće za stanje planete u postu na Virgin.com, pišući:“

Znači ako dođe do novog ledenog doba nivo okeana će da padne a površina obalnih država e drastićno da poraste. Npr. sjeverni Jadran je oko 100 m dubine, pa u slučaju ledenog doba Italija i Hrvatska bi imale veliku kopnenu granicu negdje oko sredine Jadrana u slučaju da nivo vode padne za tih nekoliko stotina stopa. Padne li i više Jadran bi opstao samo na većim dubinama.

Balkanac

pre 1 godinu

“Branson je tu scenu opisao kao "jedan od najoštrijih podsetnika na opasnost od klimatskih promena koje je ikada video“.”

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.

Miljan

pre 1 godinu

A mozda se tektonskim poremecajima taj deo tla spustio i potonuo? Umesto razmisljanja, hajde da sve sto primetimo uokvirimo u trenutnu histeriju.

DR

pre 1 godinu

Ja bih pre poentirao sa sledecom tezom.
Znaci ipak se globalno otpljavanje desava sa ili bez ljudske ruke.
Ovo je dokaz koliko se manipulise ljudskim mozgom.
Sportski Pozdrav.

Goran

pre 1 godinu

zar nije moglo tlo ta se spusti, usled tektonskih pomeranja, nego samo nivo mora da poraste!?!?
još jedan milijarder koji je "ekspert" za sve i svašta, kao Gejc.

3 godine

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

Izgleda si ti pravi Balkanac, bez znanja i logike.
Ostali kapiraju da su jedno prirodne klimatske promene a drugo vestacke i ubrzane.
Kao sto postoje prirodne katastrofe (npr. udar asteroida) i vestacke (npr. nuklearni rat) sa vrlo slicnim posledicama...

Markos

pre 1 godinu

Ahahah znao sam da ce se ravnozemljasi,reprilijanci i ostali uhvatiti za ovaj mali deo u tekstu o globalnom zagrevanju.E sada da ih pitas zasto toliko pene oko te teme,kunem se da ne bi cuo ni jedan razuman odgovor.Nego cisto tako

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Jesu li ronioci bili uznemireni ili šokirani? Našli GoPro kameru sa snimcima? Jel bilo ekplicitnog sadržaja? Već su vršljali po tuđoj kartici vragolani

Nikola

pre 1 godinu

Srbin kresne dizlo, nazove naučnike budalama i ode na skup ljubitelja Dušanovog carstva.
(billy_the_cat, 23. mart 2023 12:42)

Hvala Bogu!

3 godine

pre 1 godinu

Ovo je dokaz koliko se manipulise ljudskim mozgom.
Sportski Pozdrav.
(DR, 23. mart 2023 13:13)

Vasim je ocigleno uspesno manipulisano. A nije bilo ni tesko

marica, kriv, razumevanje...

pre 1 godinu

eno izmedju Ulcinja i Bara ima stari Bar koji je isto ispod vode sto se da zakljuciti da je nivo mora u tom delu porastao za bar tih 30 metara u poslednjih 500 godina ... to je ta logika za polupismene poluinformisane polusve

mala mogućnost

pre 1 godinu

“Otkriće je pokazalo da su pećine, koje se nalaze stotinama stopa ispod površine okeana, nekada bile na suvom. Branson je istakao koliko je ovo otkriće uznemirujuće za stanje planete u postu na Virgin.com, pišući:“

Znači ako dođe do novog ledenog doba nivo okeana će da padne a površina obalnih država e drastićno da poraste. Npr. sjeverni Jadran je oko 100 m dubine, pa u slučaju ledenog doba Italija i Hrvatska bi imale veliku kopnenu granicu negdje oko sredine Jadrana u slučaju da nivo vode padne za tih nekoliko stotina stopa. Padne li i više Jadran bi opstao samo na većim dubinama.

Deki-Španija

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)

Ali ako se povisi more ( što je u ovom tekstu i slučaj) onda ste manji i od San Marina..

bora rakijaš

pre 1 godinu

Sve više dokaza ukazuje da nije bilo sporih klimatskih promena već je potop usledio naglo, verovatno nakon udara nekog asteroida što je dovelo da naglog topljenja leda. Bukvalno sve civilizacije imaju potop u svojim predanjima iako su se razvijale u različito vreme na različitim mestima.

Zli patuljak na štiklama

pre 1 godinu

Ovde izgleda mnogi nisu čuli da je bilo ledeno doba pre 10000 godina, pa je zato nivo mora bio niži, jer je sva ta voda bila zarobljena u glečarima

Sale

pre 1 godinu

A da nije mozda dokaz za biblijski potop? A da, pardon to ne sme ni da se kaze u sali, to je tamo neka bajka bila. Nije to isto kao "Nekada davno, davno, davno, negde daleko, daleko, daleko...

Miroslav

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

naučnici kažu da se svakih 20.000 godina smenjuje ledeno doba onda nekoliko hiljada godina da se oporavi živi sistem na zemlji i opet u krug, tako da nemoj biti sarkastičan , potrudi se da ovo sagledaš sa naučne strane ako te uopšte interesuje srž ove vesti, da je više ovakvih istraživanja a manje ulaganja u vojsku , ratove i slično bar bi znali sve o planeti na kojoj živimo.

Znanje je moć

pre 1 godinu

U pitanju je klasičan atol tj. kružno ostrvo sa rupom u sredini kao Santorini npr.

Uvek nastaje kao posledica piroklastične eksplozije vulkana na ostrvu i zbog toga ogromna duboka rupa.

Nema ovde govora o globalnom zagrevanju.

Lik jeste bogat kao i Bill ali su obojica teški amateri kada je u pitanju neko dublje obrazovanje i znanje bilo koje teme što se odlikuje teškom površnošću koja prolazi samo kod onih koji nisu dovoljno obrazovani i inteligentni.

Superhik

pre 1 godinu

Informacija za Maricu : stara maslina(još rađa) kod Starog Bara ima 2000 godina,a sam grad je namerno izgrađen u brdu i dalje od mora zbog zaštite od gusara !

Samosvesna građanka

pre 1 godinu

Neka neko od pametnjakovica objasni kako se klima menja zbog emisije co2, metana i sta ti ja znam cega a sastav vazduha isti?
(Boza, 23. mart 2023 16:44)


Tačan odgovor zna lično Greta Tunberg, ali i svi gretenisti.

Srbin

pre 1 godinu

Pa bas me interesuje koje izazvao klimatske promene pre 10000 godina. Mozda je Milankovic ipak bio u pravu sa interglacijalnim periodima, a ovo sto se danas prosipa kao globalno zagrevanje, nist druho do zelja Zapada da unisti ovu civilizaciju i stvori nobu, koja ce u punoj meri zavisiti samo od njih. Od energije do vestacke hrane koju ce samo oni proizvoditi i drzati celi svet u ropstvu.

Jezičara

pre 1 godinu

Uz dužno poštovanje vrlo hitne potrebe da se zaštiti životna sredina jer se mora i okeani polako pretvaraju u đubrišta, a i mi kao vrsta stabilno degrediramo u masu duhovnog i fizičkog đubreta, ali ovo nije ledeno doba pa da nivo mora tek tako poraste za “300 stopa”, ili prevedeno u metrički sistem 90 metara.

pera car

pre 1 godinu

Ne znam da li ima veze, ali gospodin Fabien je unuk jednog od najvećih okeanografa, Žaka Kustoa. Između ostalog ispipao je i celo jadransko more. Kad sam bio mali omiljena knjiga mi je bila Svet tišine(ima film). Bio mi je idol...do skoro. Čovek je bio ŠPIJUNČINA. Po zapadnim izvorima. Razočarenje na nivou Bukovskog!

n

pre 1 godinu

Po komentarima ,IQ nam ne prelazi 60.Čitanje sa razumevanjem pročitanog ,analiza ,logično zaključivanje katastrofa ,a usputni pokušaji ,,duhovitosti"za teški očaj.

3 godine

pre 1 godinu

Neka neko od pametnjakovica objasni kako se klima menja zbog emisije co2, metana i sta ti ja znam cega a sastav vazduha isti?
(Boza, 23. mart 2023 16:44)

Sto bolje zatvori prozore i vrata, ispustaj CO2 i metan pa nam javi jel sastav vazduha isti

Antisha

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)

ako se poveca Bosanci dobiju more. bosansko more a Dubrovnik nova Atlantida

Slobodan

pre 1 godinu

Ne znam da li ima veze, ali gospodin Fabien je unuk jednog od najvećih okeanografa, Žaka Kustoa. Između ostalog ispipao je i celo jadransko more. Kad sam bio mali omiljena knjiga mi je bila Svet tišine(ima film). Bio mi je idol...do skoro. Čovek je bio ŠPIJUNČINA. Po zapadnim izvorima. Razočarenje na nivou Bukovskog!
(pera car, 23. mart 2023 17:35)

Što te razočarao Bukovski?!

Mrkva

pre 1 godinu

(mala mogućnost, 23. mart 2023 12:59)

Nije poenta da se more i okeani samo povuku, već maltene do severa Afrike sve bude pod ledom. Znači, možda tu ne bi ni bilo kopna, već bi se Italija i Hrvatska spojile ledom preko Jadranskog mora koji bi bio nekoliko metara debeo, isto kao što su ljudi i životinje lutajući tokom poslednjeg ledenog doba prelazili preko Beringovog moreuza iz današnje Rusije u S. Ameriku preko leda.

Aha

pre 1 godinu

još jedan milijarder koji je "ekspert" za sve i svašta, kao Gejc.
(Goran, 23. mart 2023 13:14)
Nas Nestorovic nije ni milijarder ali je ekspert za sve

Spuki

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)
Ako se povuće eto opet Hrvata u Beograd trbuhom za kruhom.

Ler

pre 1 godinu

Ahahah znao sam da ce se ravnozemljasi,reprilijanci i ostali uhvatiti za ovaj mali deo u tekstu o globalnom zagrevanju.E sada da ih pitas zasto toliko pene oko te teme,kunem se da ne bi cuo ni jedan razuman odgovor.Nego cisto tako
(Markos,


Ti teoreticari zavere nisu baš poznati kao bistri, obrazovani, inteligentni.

Naprotiv, sa njima je lako manipulisati a to Naftne industrije, veoma dobro rade, to jest, oni koji su odgovorni za zagađenje i klimatske promene.

Ista priča je viđena decenijama i sa industrijom duvana.
Kada su naučnici objašnjavali da zbog cigara ljudi umiru, koncerni duvanske industrije su takođe širile zavere, dovodila stručnjake koji su skretali temu....

bole

pre 1 godinu

Sve je to ok.. samo ne vidim cemu tolika sekiracija oko porasta nivoa mora.
Nece to da se desi u 3 sekunde.. vec u podugom periodu.
Kao i oduvek, naselja ce se seliti dublje u kopno, i kraj price.

pametni

pre 1 godinu

glupan. otopilo se puno leda pa je nivo mora i okeana porastao. koliko tupav moraš biti da to i pomisliš, pa to se kod nas u osnovnoj školi uči...

komentar

pre 1 godinu

Najbolji dokaz da klimu ne regulise covek vec priroda.
Ako je uopste tacno to sto Brenson teoretise, jer je on od vise mogucih uzroka izabrao proizvoljno jedan.

kraja

pre 1 godinu

"To je dokaz kako okeani mogu brzo i katastrofalno da porastu. Nivo mora je nekada bio stotinama stopa niži."

...neke planine u amrice ne misle tako...
...po bransonu, polarne ledene kape su nekada dolazike do samog ekvatora, jer je samo tako moguce objasniti da je nivo svih okena bio nekoliko stotina metara ispod danasnjeg...
...izmedju milankovica i bransona, skloniji sam da verujem milankovicu, jer postoje ocigledni dokazi da je nivo mora nekada
bio znacajno visi nego danas......

igg

pre 1 godinu

“Branson je tu scenu opisao kao "jedan od najoštrijih podsetnika na opasnost od klimatskih promena koje je ikada video“.”

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

Svakako da su se u istoriji dešavale klimatske promene. Ali te promene su se dešavale postepeno i u desetinama miliona godina. Sada smo mi te milione godina sabili u nekoliko dekada. E, to je problem.

nikakva mogucnost

pre 1 godinu

“Otkriće je pokazalo da su pećine, koje se nalaze stotinama stopa ispod površine okeana, nekada bile na suvom. Branson je istakao koliko je ovo otkriće uznemirujuće za stanje planete u postu na Virgin.com, pišući:“

Znači ako dođe do novog ledenog doba nivo okeana će da padne a površina obalnih država e drastićno da poraste. Npr. sjeverni Jadran je oko 100 m dubine, pa u slučaju ledenog doba Italija i Hrvatska bi imale veliku kopnenu granicu negdje oko sredine Jadrana u slučaju da nivo vode padne za tih nekoliko stotina stopa. Padne li i više Jadran bi opstao samo na većim dubinama.
(mala mogućnost, 23. mart 2023 12:59)

Da, nema smisla u trenutnoj opste prihvacenoj teoriji. Pronalazak ovih pecina ima mnogo vise smisla u svetlosti potopa kako je opisan u Bibliji i nekim drugim "mitologijama". Tako da nema bojazni da Jadranu da padne nivo mora u slucaju novog ledenog doba. Bilo bi potrebno da se sva voda vrati tamo gde je bila pre potopa, a za to ne postoji prirodni nacin.

planktoni

pre 1 godinu

Drveća su se na Zemlji pojavila pre 400 miliona godina, a život na planeti zemlji postoji od pre 3,7 milijardi godina. Neophodan O2 su tada , a i sada u 90% kreirali planktoni i okeanske biljke. Tako da je najbitnije očuvati zdravlje okeana. Naravno i zdravlje flore i faune na kopnu, ali čak i da se ne daj Bože desi da ostanemo bez suma, prezivecemo sa zdravim okeanima. Najbitnije u svemu tome je eliminacija hemikalija koje oštećuju O3 i ubijaju floru okeana. Razvoj novih baterija, umesto litijumskih, koga ima malo, treba biti pripritet. Kada dodjemo do novih tehnologija za jeftine baterije, tada će covecanstvo opet uzleteti. Posle toga ćemo vrv lako dolaziti i do asteroidnog pojasa i tamo rudariti

Cvarci i kavurme

pre 1 godinu

A da mi vi mene kazete, kakve veze ima ova slika promene debljine ozonskog omotaca (ili cega vec) iznad Antarktika 2001-2002, sa tekstom o rupi u moru kod Belizea?

Selo

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 10.000 godina teška industrija bila baš nesvesna. Šteta što tada nije bilo ovih nadriekologa da uvedu ekostandarde pećinskim čoveku.

Neko iz mase

pre 1 godinu

@ Zlatko

A ćujte gopodinček, budemo si prćekali još koju godinu, Hrvatska ne bude više postojala, ne. Dajte si malo strpljenja, bumo vidjeli, a tak....

Miroslav

pre 1 godinu

Kako je sve povezano, taj nagli porast nivoa mora pre 10000 godina je ustvari ono sto se u Bibliji pominje kao veliki potop kao i nestanak Atlantide o kome je Platon govorio.

3 godine

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

Izgleda si ti pravi Balkanac, bez znanja i logike.
Ostali kapiraju da su jedno prirodne klimatske promene a drugo vestacke i ubrzane.
Kao sto postoje prirodne katastrofe (npr. udar asteroida) i vestacke (npr. nuklearni rat) sa vrlo slicnim posledicama...

Markos

pre 1 godinu

Ahahah znao sam da ce se ravnozemljasi,reprilijanci i ostali uhvatiti za ovaj mali deo u tekstu o globalnom zagrevanju.E sada da ih pitas zasto toliko pene oko te teme,kunem se da ne bi cuo ni jedan razuman odgovor.Nego cisto tako

Balkanac

pre 1 godinu

“Branson je tu scenu opisao kao "jedan od najoštrijih podsetnika na opasnost od klimatskih promena koje je ikada video“.”

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.

DR

pre 1 godinu

Ja bih pre poentirao sa sledecom tezom.
Znaci ipak se globalno otpljavanje desava sa ili bez ljudske ruke.
Ovo je dokaz koliko se manipulise ljudskim mozgom.
Sportski Pozdrav.

3 godine

pre 1 godinu

Ovo je dokaz koliko se manipulise ljudskim mozgom.
Sportski Pozdrav.
(DR, 23. mart 2023 13:13)

Vasim je ocigleno uspesno manipulisano. A nije bilo ni tesko

Nikola

pre 1 godinu

Srbin kresne dizlo, nazove naučnike budalama i ode na skup ljubitelja Dušanovog carstva.
(billy_the_cat, 23. mart 2023 12:42)

Hvala Bogu!

Goran

pre 1 godinu

zar nije moglo tlo ta se spusti, usled tektonskih pomeranja, nego samo nivo mora da poraste!?!?
još jedan milijarder koji je "ekspert" za sve i svašta, kao Gejc.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Jesu li ronioci bili uznemireni ili šokirani? Našli GoPro kameru sa snimcima? Jel bilo ekplicitnog sadržaja? Već su vršljali po tuđoj kartici vragolani

Miljan

pre 1 godinu

A mozda se tektonskim poremecajima taj deo tla spustio i potonuo? Umesto razmisljanja, hajde da sve sto primetimo uokvirimo u trenutnu histeriju.

marica, kriv, razumevanje...

pre 1 godinu

eno izmedju Ulcinja i Bara ima stari Bar koji je isto ispod vode sto se da zakljuciti da je nivo mora u tom delu porastao za bar tih 30 metara u poslednjih 500 godina ... to je ta logika za polupismene poluinformisane polusve

Sale

pre 1 godinu

A da nije mozda dokaz za biblijski potop? A da, pardon to ne sme ni da se kaze u sali, to je tamo neka bajka bila. Nije to isto kao "Nekada davno, davno, davno, negde daleko, daleko, daleko...

mala mogućnost

pre 1 godinu

“Otkriće je pokazalo da su pećine, koje se nalaze stotinama stopa ispod površine okeana, nekada bile na suvom. Branson je istakao koliko je ovo otkriće uznemirujuće za stanje planete u postu na Virgin.com, pišući:“

Znači ako dođe do novog ledenog doba nivo okeana će da padne a površina obalnih država e drastićno da poraste. Npr. sjeverni Jadran je oko 100 m dubine, pa u slučaju ledenog doba Italija i Hrvatska bi imale veliku kopnenu granicu negdje oko sredine Jadrana u slučaju da nivo vode padne za tih nekoliko stotina stopa. Padne li i više Jadran bi opstao samo na većim dubinama.

Samosvesna građanka

pre 1 godinu

Neka neko od pametnjakovica objasni kako se klima menja zbog emisije co2, metana i sta ti ja znam cega a sastav vazduha isti?
(Boza, 23. mart 2023 16:44)


Tačan odgovor zna lično Greta Tunberg, ali i svi gretenisti.

Selo

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 10.000 godina teška industrija bila baš nesvesna. Šteta što tada nije bilo ovih nadriekologa da uvedu ekostandarde pećinskim čoveku.

Ler

pre 1 godinu

Ahahah znao sam da ce se ravnozemljasi,reprilijanci i ostali uhvatiti za ovaj mali deo u tekstu o globalnom zagrevanju.E sada da ih pitas zasto toliko pene oko te teme,kunem se da ne bi cuo ni jedan razuman odgovor.Nego cisto tako
(Markos,


Ti teoreticari zavere nisu baš poznati kao bistri, obrazovani, inteligentni.

Naprotiv, sa njima je lako manipulisati a to Naftne industrije, veoma dobro rade, to jest, oni koji su odgovorni za zagađenje i klimatske promene.

Ista priča je viđena decenijama i sa industrijom duvana.
Kada su naučnici objašnjavali da zbog cigara ljudi umiru, koncerni duvanske industrije su takođe širile zavere, dovodila stručnjake koji su skretali temu....

Srbin

pre 1 godinu

Pa bas me interesuje koje izazvao klimatske promene pre 10000 godina. Mozda je Milankovic ipak bio u pravu sa interglacijalnim periodima, a ovo sto se danas prosipa kao globalno zagrevanje, nist druho do zelja Zapada da unisti ovu civilizaciju i stvori nobu, koja ce u punoj meri zavisiti samo od njih. Od energije do vestacke hrane koju ce samo oni proizvoditi i drzati celi svet u ropstvu.

n

pre 1 godinu

Po komentarima ,IQ nam ne prelazi 60.Čitanje sa razumevanjem pročitanog ,analiza ,logično zaključivanje katastrofa ,a usputni pokušaji ,,duhovitosti"za teški očaj.

komentar

pre 1 godinu

Najbolji dokaz da klimu ne regulise covek vec priroda.
Ako je uopste tacno to sto Brenson teoretise, jer je on od vise mogucih uzroka izabrao proizvoljno jedan.

Znanje je moć

pre 1 godinu

U pitanju je klasičan atol tj. kružno ostrvo sa rupom u sredini kao Santorini npr.

Uvek nastaje kao posledica piroklastične eksplozije vulkana na ostrvu i zbog toga ogromna duboka rupa.

Nema ovde govora o globalnom zagrevanju.

Lik jeste bogat kao i Bill ali su obojica teški amateri kada je u pitanju neko dublje obrazovanje i znanje bilo koje teme što se odlikuje teškom površnošću koja prolazi samo kod onih koji nisu dovoljno obrazovani i inteligentni.

Deki-Španija

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)

Ali ako se povisi more ( što je u ovom tekstu i slučaj) onda ste manji i od San Marina..

pera car

pre 1 godinu

Ne znam da li ima veze, ali gospodin Fabien je unuk jednog od najvećih okeanografa, Žaka Kustoa. Između ostalog ispipao je i celo jadransko more. Kad sam bio mali omiljena knjiga mi je bila Svet tišine(ima film). Bio mi je idol...do skoro. Čovek je bio ŠPIJUNČINA. Po zapadnim izvorima. Razočarenje na nivou Bukovskog!

3 godine

pre 1 godinu

Neka neko od pametnjakovica objasni kako se klima menja zbog emisije co2, metana i sta ti ja znam cega a sastav vazduha isti?
(Boza, 23. mart 2023 16:44)

Sto bolje zatvori prozore i vrata, ispustaj CO2 i metan pa nam javi jel sastav vazduha isti

nikakva mogucnost

pre 1 godinu

“Otkriće je pokazalo da su pećine, koje se nalaze stotinama stopa ispod površine okeana, nekada bile na suvom. Branson je istakao koliko je ovo otkriće uznemirujuće za stanje planete u postu na Virgin.com, pišući:“

Znači ako dođe do novog ledenog doba nivo okeana će da padne a površina obalnih država e drastićno da poraste. Npr. sjeverni Jadran je oko 100 m dubine, pa u slučaju ledenog doba Italija i Hrvatska bi imale veliku kopnenu granicu negdje oko sredine Jadrana u slučaju da nivo vode padne za tih nekoliko stotina stopa. Padne li i više Jadran bi opstao samo na većim dubinama.
(mala mogućnost, 23. mart 2023 12:59)

Da, nema smisla u trenutnoj opste prihvacenoj teoriji. Pronalazak ovih pecina ima mnogo vise smisla u svetlosti potopa kako je opisan u Bibliji i nekim drugim "mitologijama". Tako da nema bojazni da Jadranu da padne nivo mora u slucaju novog ledenog doba. Bilo bi potrebno da se sva voda vrati tamo gde je bila pre potopa, a za to ne postoji prirodni nacin.

pametni

pre 1 godinu

glupan. otopilo se puno leda pa je nivo mora i okeana porastao. koliko tupav moraš biti da to i pomisliš, pa to se kod nas u osnovnoj školi uči...

bole

pre 1 godinu

Sve je to ok.. samo ne vidim cemu tolika sekiracija oko porasta nivoa mora.
Nece to da se desi u 3 sekunde.. vec u podugom periodu.
Kao i oduvek, naselja ce se seliti dublje u kopno, i kraj price.

Spuki

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)
Ako se povuće eto opet Hrvata u Beograd trbuhom za kruhom.

bora rakijaš

pre 1 godinu

Sve više dokaza ukazuje da nije bilo sporih klimatskih promena već je potop usledio naglo, verovatno nakon udara nekog asteroida što je dovelo da naglog topljenja leda. Bukvalno sve civilizacije imaju potop u svojim predanjima iako su se razvijale u različito vreme na različitim mestima.

planktoni

pre 1 godinu

Drveća su se na Zemlji pojavila pre 400 miliona godina, a život na planeti zemlji postoji od pre 3,7 milijardi godina. Neophodan O2 su tada , a i sada u 90% kreirali planktoni i okeanske biljke. Tako da je najbitnije očuvati zdravlje okeana. Naravno i zdravlje flore i faune na kopnu, ali čak i da se ne daj Bože desi da ostanemo bez suma, prezivecemo sa zdravim okeanima. Najbitnije u svemu tome je eliminacija hemikalija koje oštećuju O3 i ubijaju floru okeana. Razvoj novih baterija, umesto litijumskih, koga ima malo, treba biti pripritet. Kada dodjemo do novih tehnologija za jeftine baterije, tada će covecanstvo opet uzleteti. Posle toga ćemo vrv lako dolaziti i do asteroidnog pojasa i tamo rudariti

Aha

pre 1 godinu

još jedan milijarder koji je "ekspert" za sve i svašta, kao Gejc.
(Goran, 23. mart 2023 13:14)
Nas Nestorovic nije ni milijarder ali je ekspert za sve

Zli patuljak na štiklama

pre 1 godinu

Ovde izgleda mnogi nisu čuli da je bilo ledeno doba pre 10000 godina, pa je zato nivo mora bio niži, jer je sva ta voda bila zarobljena u glečarima

Miroslav

pre 1 godinu

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

naučnici kažu da se svakih 20.000 godina smenjuje ledeno doba onda nekoliko hiljada godina da se oporavi živi sistem na zemlji i opet u krug, tako da nemoj biti sarkastičan , potrudi se da ovo sagledaš sa naučne strane ako te uopšte interesuje srž ove vesti, da je više ovakvih istraživanja a manje ulaganja u vojsku , ratove i slično bar bi znali sve o planeti na kojoj živimo.

Jezičara

pre 1 godinu

Uz dužno poštovanje vrlo hitne potrebe da se zaštiti životna sredina jer se mora i okeani polako pretvaraju u đubrišta, a i mi kao vrsta stabilno degrediramo u masu duhovnog i fizičkog đubreta, ali ovo nije ledeno doba pa da nivo mora tek tako poraste za “300 stopa”, ili prevedeno u metrički sistem 90 metara.

Mrkva

pre 1 godinu

(mala mogućnost, 23. mart 2023 12:59)

Nije poenta da se more i okeani samo povuku, već maltene do severa Afrike sve bude pod ledom. Znači, možda tu ne bi ni bilo kopna, već bi se Italija i Hrvatska spojile ledom preko Jadranskog mora koji bi bio nekoliko metara debeo, isto kao što su ljudi i životinje lutajući tokom poslednjeg ledenog doba prelazili preko Beringovog moreuza iz današnje Rusije u S. Ameriku preko leda.

Slobodan

pre 1 godinu

Ne znam da li ima veze, ali gospodin Fabien je unuk jednog od najvećih okeanografa, Žaka Kustoa. Između ostalog ispipao je i celo jadransko more. Kad sam bio mali omiljena knjiga mi je bila Svet tišine(ima film). Bio mi je idol...do skoro. Čovek je bio ŠPIJUNČINA. Po zapadnim izvorima. Razočarenje na nivou Bukovskog!
(pera car, 23. mart 2023 17:35)

Što te razočarao Bukovski?!

Miroslav

pre 1 godinu

Kako je sve povezano, taj nagli porast nivoa mora pre 10000 godina je ustvari ono sto se u Bibliji pominje kao veliki potop kao i nestanak Atlantide o kome je Platon govorio.

Antisha

pre 1 godinu

Ako se Jadransko more povuće Hrvatska veća od Srbije
(Zlatko, 23. mart 2023 13:37)

ako se poveca Bosanci dobiju more. bosansko more a Dubrovnik nova Atlantida

Neko iz mase

pre 1 godinu

@ Zlatko

A ćujte gopodinček, budemo si prćekali još koju godinu, Hrvatska ne bude više postojala, ne. Dajte si malo strpljenja, bumo vidjeli, a tak....

igg

pre 1 godinu

“Branson je tu scenu opisao kao "jedan od najoštrijih podsetnika na opasnost od klimatskih promena koje je ikada video“.”

Izgleda da je i pre 100 miliona godina bila vrlo razvijena industrija i da se ispustao Co2 pa su klimatske promene krenule jos tada.
(Balkanac, 23. mart 2023 12:44)

Svakako da su se u istoriji dešavale klimatske promene. Ali te promene su se dešavale postepeno i u desetinama miliona godina. Sada smo mi te milione godina sabili u nekoliko dekada. E, to je problem.

Superhik

pre 1 godinu

Informacija za Maricu : stara maslina(još rađa) kod Starog Bara ima 2000 godina,a sam grad je namerno izgrađen u brdu i dalje od mora zbog zaštite od gusara !

kraja

pre 1 godinu

"To je dokaz kako okeani mogu brzo i katastrofalno da porastu. Nivo mora je nekada bio stotinama stopa niži."

...neke planine u amrice ne misle tako...
...po bransonu, polarne ledene kape su nekada dolazike do samog ekvatora, jer je samo tako moguce objasniti da je nivo svih okena bio nekoliko stotina metara ispod danasnjeg...
...izmedju milankovica i bransona, skloniji sam da verujem milankovicu, jer postoje ocigledni dokazi da je nivo mora nekada
bio znacajno visi nego danas......

Cvarci i kavurme

pre 1 godinu

A da mi vi mene kazete, kakve veze ima ova slika promene debljine ozonskog omotaca (ili cega vec) iznad Antarktika 2001-2002, sa tekstom o rupi u moru kod Belizea?