Utorak, 24.01.2023.

19:35

Ukrajina je za sve kriva: Svet na korak do potpune katastrofe

Izvor: Zimo

Ukrajina je za sve kriva: Svet na korak do potpune katastrofe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

neutral felš

pre 1 godinu

Rusija je trazila mir za Ruse u Ukrajini i da ne budu pripremni poligon za napad na Rusiju i clanica Nato-a . Tuzno je to praviti se slep i ne biti objektivan Ruski narod u Ukrajini treba da ima sva prava a ne da mu oduzmu pravo na jezik,na kulturu i dostojanstvo. Nefopustivo je da nacisti ubijaju gradjane koji se izjasnjavaju kao prioadnici ruske nacionalnosti. Nedopustiva je takva mrznja prema jednom narodu i zelja citavog zapada da unisti jedan narod.Ovo je katastrofa za Evropu sta je dozvolila da se radi na njenom kontinentu. Dali je iko uporno trazio mirno resenje nije ovde je preovladala zelja za samounistenjem i dominacijom.Bolje mir bilo kakav od ove mrznje bolesne dok jos nije kasno.
(Mk, 25. januar 2023 14:34)

rusija je tražila mir tenkovima i artiljerijom. prvo hteli da okupiraju pola ukrajine i celo ukrajinsko primorje pa posle da pregovaraju i tvrde pazar... ali su se preračunali.
ruski narod u ukrajini? kremaljska moneta za potkusurivanje - daj bože da na kraju ne prodju slično ko srbi u hrvatskoj.

Mk

pre 1 godinu

Rusija je trazila mir za Ruse u Ukrajini i da ne budu pripremni poligon za napad na Rusiju i clanica Nato-a . Tuzno je to praviti se slep i ne biti objektivan Ruski narod u Ukrajini treba da ima sva prava a ne da mu oduzmu pravo na jezik,na kulturu i dostojanstvo. Nefopustivo je da nacisti ubijaju gradjane koji se izjasnjavaju kao prioadnici ruske nacionalnosti. Nedopustiva je takva mrznja prema jednom narodu i zelja citavog zapada da unisti jedan narod.Ovo je katastrofa za Evropu sta je dozvolila da se radi na njenom kontinentu. Dali je iko uporno trazio mirno resenje nije ovde je preovladala zelja za samounistenjem i dominacijom.Bolje mir bilo kakav od ove mrznje bolesne dok jos nije kasno.

Pero Đurin

pre 1 godinu

Pa, šta su trebali, skinut gaće i cekati sto će biti,
Zar nismo nista naućili u nasoj bliskoj historiji.
Samo su ponosni i nedaju se.
Slava Ukrajini

prolaznica

pre 1 godinu

Amerika i njeni bilioneri i njihova odvratna spoljna politika koja se svodi na otimanje resursa i naftne kompanije u celom svetu koje su znale kakvo će biti globalno zagrevanje a krile su to radi profita (konkretno Šel) su krivi za sve, a sukob u Ukrajini upravo ilustruje kakvi su im svima prioriteti. A mi ostali bacamo đubre gde stignemo jer smo tako u mogućnosti. Ne valja nam ovo ništa.

Неша

pre 1 godinu

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada. I sad su svi krivi za unistenu zemlju sem Rusa.... ako je to tako i nas je nato opravdano napao i unistio, sto da ne imali su svoje interese ko i Rusi. Pa ne moze drugacije ili su i nato i rusi losi ili su ok i jedni i drugi.
Ако желе, али дали сви желе односно дали су желели. Прозападне странке су дошле на власт пучом. Обојеном али крвавом револуцијом( спаљени у Одеси). Противничке странке забранили, председничке кандидате претукли. Погледај са каквим је обећањима Зеленски дошао на власт. Обећао је побољшање односа са Русијом и поштовање споразума из Минска.

Боле

pre 1 godinu

Није логично оптуживати само Русију за рат после изјаве Ангеле Меркел а и других да Минске споразуме никада нису планирали да поштују. Да су куповали даби наоружали и обучили Украинску војску за рат. Против кога? Руска кривица је што није чекала него је кренула прва.

što je mnogo mlogo je

pre 1 godinu

Ukrajinci su krivi zato sto brane svoju zemlju.
(#OBJAVITE KOMENTAR#, 24. januar 2023 21:20)

krivi su što hoće u nato i da rusiji raketama nadomak moskve dišu za vratom. to je problem.
kao kad bi meksiko ušao u savez sa rusijom, amerikanci bi rekli to je njihovo pravo kao nezavisne zemlje. malo morgen. probala kuba pa skoro izbio nuklearni rat 60tih. guglajte monroova doktrina.
eto, nacrtano za one sa jeftinijim ulaznicama.

Mahir

pre 1 godinu

Sta vam je ba ljudi.evo kolko se vec godina govore sudnji dan 3.svjetski rat ali sta je bilo nista samo je jedan Alah bog i samo on zna kada ce biti sudnji dan

Bili

pre 1 godinu

Sudeći po komentarima poslednjih skoro godinu dana, trebalo bi nas Rusija okupira isto kao sve zemlje nekadašnjeg Varšavskog pakta. Onda da sačekamo pedeset godina i da vidimo kako je svima bilo bilo pod ruskom čizmom i zbog čega svi beže iz ledenog zagrljaja i ekonomske propasti.

Gosn Macola

pre 1 godinu

Nije kriva ni Ukrajina a još manje Rusija koju svi napadaju (nisam rusofil, samo realno posmatram stvari) , kriva je samo Amerika zemlja prokleta kao i uvek i za sve ratove do sada... nema dalje
Kome to nije jasno čak i onima koji ne prate politiku kao ja onda je stvarno telE_tabis...

John Deer

pre 1 godinu

@ma daj vise

Nikad vasa nije bila Istra, Dubrovnik, Baranja
(Shone, 24. januar 2023 22:45) # Link komentara

Nego, kako je u Kanadi?

Sloba

pre 1 godinu

Nije kriva Ukrajina vec Putin. Sujetan, zli, iskompleksiran, paranoičan mali čovek koji je umislio da je imperator, a sada ni po koju cenu ne sme da odustane, jer bilo kakav kompromis koji bi iole išao na ruku Ukrajini značio bi početak njegovog kraja, (političkog, fizičkog, kakvog god).

hm

pre 1 godinu

Budite bez brige, ekipa koja kontrolira nuklearke je ekipa koja bi najviše i izgubila ako ih koristi tako da ništa od toga. Previše su sami sebi bitni.

dule

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)
Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!
(Cile, 24. januar 2023 23:22)

Na sta tacno imas primedbu?
(Bzvz, 24. januar 2023 23:37)

Pa u pravu je. Jer u nasim skolama (barem osnovnim) se ne iznosi cinjenica da Srbi nisu bili vecina 1918. na prostorima danasnje Vojvodine. Spominju se skupstine i usvajanje deklaracije, pa kad se to lepo slozi neobavestena deca mogu samo da zakljuce da su tada Srbi bili vecina tamo.

Nisu.

Ja

pre 1 godinu

@NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA

Zanimljivo je razmišljanje prosečnog Srbina. Da li su Srbi isto tako krivi sto ih vlast vara i govori da treba braniti Kosovo? Ili je to nešto normalno, da braniš svoju zemlju od neprijatelja?

Jugbogdan

pre 1 godinu

Nije Ukrajina i Ukrajinci, zašto će sami da seku granu na kojoj sede...
SAD i prodane duše, Zelenski i Kličko. Samo malko su se zaigrali, Rus je tooo

Daddy

pre 1 godinu

Nije kriva ukrajina vec SAD i VB sa nato saveznicima. Uz pomoc nacistickog rezima
na celu sa zelenskim kojeg su oni istalirali. ukrajina je kilateralna steta.

Legionar

pre 1 godinu

"Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)"
Ako ne znaš razliku, objasniću ti! Razlika između naseljavanja Srba u Vojvodini i naseljavanja šiptara na Kosovu i Metohiji je ogromna. Srbi su u Vojvodini služili i naseljavani su kao prva linija odbrane od Otomanskog carstva, a to isto carstvo je šiptare masovno naseljavalo na KiM. Komunisti su završili ono što su Turci počeli. Treba li da pričamo i o ceni svetskih ratova, ko je koliko života dao i da li je zauzvrat zaista dobio nešto što nije zaslužio? Dečko, čoveče, šta si već, prvo DOBRO prouči istoriju i sve aspekte određenih istorisjkih pitanja, pa debatuj! Da ne počinjem sad ono zašto je samo Srbija imala pokrajine, a drugi ne.

neutralni felš

pre 1 godinu

@ma daj Kao sto vidis nemaju prava. Umiljato jagnje dve majke sisa, ali ne, morali su Rusima prst u oko da guraju. Sta mislis sta bi se desilo sa Meksikom da tako pocnu da rovare protiv SAD? Sila je to.

Morona

pre 1 godinu

Ovi teletabisi.. Da meni je kriv glupi Milošević što je dozvolio da nas ojade 90tih. Njegov je posao da pronadje bolje rešenje a ne da se zameri vojnoj sili

Napred Rusija!

pre 1 godinu

Zamisli, Ukrajina je kriva zato šta je Rusija napada i otima joj zemlju i more?
(Jao, 24. januar 2023 20:24)

Zamisljam kako cete svi zapadni zlotvori nestati jednog dana. Nastace blagostanje.

Bokyyyy

pre 1 godinu

Bice sta mora bar kad bi znao datum da odem poslednji put u Grcku da se okupam pojedem giros pa nema veze sta bude bice.
Mozda nece stici radijacija do paralije.
(glasac, 24. januar 2023 21:44)

Tipično, Srbi i njihova čežnja za morem...

jjjjj

pre 1 godinu

Hteli su ameri da postave raketne stitove na granici sa rusijom e to nece moci isto bi ameri napali kubu sutra da je obrnuta situacija svaka sila brani svoj manevarski prostor.

vrlo prosto

pre 1 godinu

Ukrajina se mnogo bezobrazno brani i uporno odbija da svoju teritoriju daruje agresoru. Ukrajina je stvarno neonacistička zemlja.
(Luis, 24. januar 2023 20:39)


To što u Ukrajini žive Ukrajinci ne daje im za pravo da 8 godina sprovode genocid nad nacionalnom manjinom kojoj su se Minskim sporazumima obavezali
da to više neće da čine.

CATAPA

pre 1 godinu

Onima kojima je žena kriva što je silovana "jer se ponašala i izgledala izazovno" je zapravo sasvim normalno da je i Ukrajina kriva za rat. Kako pojedinačno, tako i na nivou države/društva.

Fašizam je zapravo baš zbog toga anticivilizacijski, jer fašisti obrnuto tumače status žrtve i zločinca. Nemačkom fašizmu (nacizmu) su tako Jevreji bili krivci, a nemački narod žrtve jevrejske zavere. Čak i kada fašisti priznaju da su njihove mere brutalne, oni ih tumače kao preventivno neophodne. E TO je ono zbog čega je fašizam anticivilizacijski stav, proces i/ili režim: ako je "neophodna preventiva" moralno košer, onda je isto toliko moralno pobiti do poslednjeg sve pripadnike nacije/države u kojoj se fašizam tako masovno raširio. "Preventivno". Jasno, u tome je i glavna razlika između antifašizma i fašizma, civilizacije i divljaštva. U civilizovanom društvu nije legalna preventivna primena sile ni prema kome. U fašizmu je preventivna sila temelj društva, reda i poretka.


Ona metafora sa silovanjem s početka. Pa i silovatelji svoj zločin brane "argumentom" preventivne sile: ukoliko ne siluje onu koja provocira, koliko sutra će se njegova žena, majka, sestra ponašati isto. On time što siluje zapravo sprečava buduća silovanja. Fašizmom kontaminiran mozak tu ne vidi nikakvu logičku, pa ni moralnu grešku.

Cile Mile

pre 1 godinu

Ukrajina? Gde su tu Nato zemlje iz EU, Amerika? Ako na nekoga Rusi budu bacili atomske bombe to neće biti Ukrajina, budite sigurni. Da li će to biti nula sekundi, nadam se da nećemo da vidimo.

Trinaesto prase

pre 1 godinu

Ukrajina je kriva sto joj horde kriminalaca, doslovno, setaju i rade sta hoce na njenoj zemlji
(iytan, 24. januar 2023 20:00)
Jedan normalan komentar,bravo.
Ta usporedba bi bila ista kao silovana žena je kriva za silovanje.

Muki

pre 1 godinu

Ne razumem. Unašem dvorištu imamo problema koje ne rešavamo kao narod, nacija, više nacija, a sekiramo se za tuđe dvorište. Koje je daleko od nas.

absolutezero

pre 1 godinu

skupina dokonih kvazinaučnika koji lupaju ko maxim po diviziji

nemate vi pojma kad će neko stisnuti dugme i vratit nas u kameno doba
ja lično navijam za to jer čovečanstvo ovakvo kakvo je postalo ne zaslužuje da nastavi dalje
potrebnoaj je total reset pa iz početka
(red button, 24. januar 2023 20:28)

Ko tebi brani da se resetuješ sam i odmah?

Nikola

pre 1 godinu

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada.
(ma daj, 24. januar 2023 22:37)


Ako je tako, zasto onda Kuba nije imala pravo da se okrene Sovjetskom Savezu, nego je Kenedi bio spreman da zapocne nuklearni rat da to spreci. Sreca pa je Hruscov bio hladnija i razumnija glava, pa je odustao od sirenja ka Americi. NATO ovde nije odustao od sirenja ka Rusiji.

Zasto svi ocekujete da Rusija ne brani svoje interese na isti nacin kao sto bi to radila Amerika? Po cemu se Ruski napad na Ukrajinu razlikuje od Americkog napada na Koreju, Vijetnam, Irak, Avganistan, na nas...? Ako mogu amerikanci, mogu i rusi.

Bzvz

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)
Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!
(Cile, 24. januar 2023 23:22)

Na sta tacno imas primedbu?

Vuk

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)

Ja ne znam koju istoriju ti znaš, al bar znam gde su nam ognjišta bila, pa gde su nas nastanjivali da bi postavljali granice jedni do drugih. Sami su nas pomerali i Turci i Ugari. Pa tu međusobnu odbranu je morao neko da plati. Krvlju našom i znojem našim je stečeno i to Kosovo i ta Vojvovodina. Nismo mi to dobili na lepe oči. A Kosovo nam je komunizam uzeo, to mi plaćamo, jer smo bili lakoverni i srpstvo prodali svima drugima, baš tima koji su dobili na lepe oči, a ima ih okolo bar troje. E mi smo njima dali, umesto da smo svoje pohrajivali. Danas bismo bili Bog i batina i ne bi nam doktirali ni Rusi ni SAD ni Turci ni niko. A ovo danas što imamo, prvo to mora da se očvrsne, samo smo izgubili dugoročnost. Ili to, ili nas neće ni biti.

dB sa sela

pre 1 godinu

Ja budala pomislio da ce Rusi da lansiraju nuklearke jer su vojno slabi ,i da ce da budu isterani iz Ukrajine.A to Putin ne bi preziveo.

paja

pre 1 godinu

Elita nema gde da sekrije od preživelih, a biće preživelih jer nuklearna zima će jednom morati da prođe, a ljudi su snalažljiva bića.

MilanČe

pre 1 godinu

Da, zaista su Ukri bestidni, zašto jednostavno ne puste Prigožina, Kadirova i ostale pravoslavne apostole mira da uzmu zemlju jer to je sveta ruska zemlja. Slično smo i mi bili tako bestidni 99. i rešili da se branimo, čist bezobrazluk, ko je za mir, treba da pusti okupatora, da mu da zemlju,more, reke i resurse i ženu da se malo zabavi. Sreća naša pa nas 99. nisu napali Rusi, nije svejedno ni ko ti ne neprijatelj, i u tome se vidi civilizacija

Cile

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)

Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!

Wladimiros

pre 1 godinu

Ruska propaganda, pa nije Ukraina napala Rusiju već Rusi Ukrainu, jel neko lud ovde kad to izvrće i upire prstom u žrtvu ruske ludačke agresije na suverenu zemlju?

ma daj vise

pre 1 godinu

aha, Ukrajina nije kriva jer se brani, kriva je Rusija jer je napala. Ok. A zašto je napala? Ma to nije važno, jel tako...
Ja bih rekao da nije kriva ni Ukrajina, ni Rusija već neko treći. Znamo ko. Da se ne pravimo naivni. Isti oni koji su i nama oteli teritoriju. I ne samo nama....
(Vaske, 24. januar 2023 21:39)
Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.

ma daj

pre 1 godinu

NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA! A kako stoje stvari na našem terenu i kako je krenula šarada ništa bolje ni mi nećemo proći. Obećana im je sigurnost u "krilu" NATO-a a šta su dobile budale?! Uništenu zemlju koju nikad niko neće moći da obnovi. kad prodje rat niko neće spomenuti Ukrajinu.
(dobro jutro nepismeni ljudi, 24. januar 2023 21:51)

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada. I sad su svi krivi za unistenu zemlju sem Rusa.... ako je to tako i nas je nato opravdano napao i unistio, sto da ne imali su svoje interese ko i Rusi. Pa ne moze drugacije ili su i nato i rusi losi ili su ok i jedni i drugi.

Pfff

pre 1 godinu

Ljudi Ukraine je kriva, zbog Politike koju vodi udruzilila se saveznicimaI Nato alianse sa na celom amerike, sto rusija odbija,Taj plan da im oni sude u narednih godina, to je razlog
(Eni, 24. januar 2023 21:39)
Imaju pravo da se udruze sa kim god zele nezavisna su drzava. Debelo cemo mi platiti sto nismo bili pod njihovom cizmom nego gajimo iluzije o Rusima, tada smo se rugali istocnoj Evropi sta trpe a mi baje. Tako nam i treba. Ostace nas ovde za pod sljivu koliko ljudi znam srbovali, kad cujes posle eno ih u Nemackoj, Norveskoj, Holandiji.

Čedo

pre 1 godinu

Ukrajina je kriva jer je prilikom raspada SSSR predala Rusiji 19 nuklerarnih glavaDo tada je bila nukleearna silaDa nije predala Rusiji nuklearne glave Rusiji nebi na pamet palo da napandne Ukrajinu.

banacanin

pre 1 godinu

pa jednom mora doci dali od prirode ili od nas nije ni bitno koji smo mi faktor u svemiru imamo jako visoko misljenje o nama a u stvari smo samo skup hemijskih elemenata kao i sve u svemiru a sto se tice razuma to je upitno umesto da osvajamo svemir i produzujemo opstanak civilizacije mi trosimo novac na bezvezne stvari tipa guci prada ajfon itd.nebitne stvari za civilizaciju ali bitne za tastinu.

Vaske

pre 1 godinu

aha, Ukrajina nije kriva jer se brani, kriva je Rusija jer je napala. Ok. A zašto je napala? Ma to nije važno, jel tako...
Ja bih rekao da nije kriva ni Ukrajina, ni Rusija već neko treći. Znamo ko. Da se ne pravimo naivni. Isti oni koji su i nama oteli teritoriju. I ne samo nama....

RajKonen

pre 1 godinu

kako nije bilo 90 sekundi do ponoci marta '99 kada su nas napale sile nato?
Zasto je ovo sada nesto drugacije?
Svako neka gleda svoja posla i sad kao i tad i za neko vreme ce se zavrsiti i taj sukob... Bice kako he zamisljeno.

Miki

pre 1 godinu

Nije kriva Ukrajina, već vaši multimilijarderi, kvazi gospoda Amerikanci i Englezi! Neobuzdana glad za novcem, moći, uticajem... Grupa sadista i psihopata koji ne haju ako milijarde ljudi nestane u par sati, samo da bi oni zaradili još koju milijardu! Žalosno je što ih sada ima skoro u svakoj državi na svetu, uključujući i ovu našu jadnu Srbiju.

daš im nagradu da se manu da smetaju

pre 1 godinu

Nemoguće, pa nobelova nagrada za mir je data uoravo za dostignuća u nuklearnom razoružanju i to pre samo koju godinu.

glasac

pre 1 godinu

Bice sta mora bar kad bi znao datum da odem poslednji put u Grcku da se okupam pojedem giros pa nema veze sta bude bice.
Mozda nece stici radijacija do paralije.

dobro jutro nepismeni ljudi

pre 1 godinu

Ukrajinci su krivi zato sto brane svoju zemlju.
(#OBJAVITE KOMENTAR#, 24. januar 2023 21:20)

NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA! A kako stoje stvari na našem terenu i kako je krenula šarada ništa bolje ni mi nećemo proći. Obećana im je sigurnost u "krilu" NATO-a a šta su dobile budale?! Uništenu zemlju koju nikad niko neće moći da obnovi. kad prodje rat niko neće spomenuti Ukrajinu.

Poslednja zelja

pre 1 godinu

Svi krive Ruse ili Ukrajince za ovaj rat, a onaj tko ga je projektovao i
inicirao, njega niko ne kritikuje. Daj Boze, da se na njihovoj teritoriji
desava ovo sto se desava u Ukrajini i sto se desavalo u 2. svetskom
ratu u celoj Evropi sa Rusijom.

Eni

pre 1 godinu

Ljudi Ukraine je kriva, zbog Politike koju vodi udruzilila se saveznicimaI Nato alianse sa na celom amerike, sto rusija odbija,Taj plan da im oni sude u narednih godina, to je razlog

Dasa

pre 1 godinu

Bit ce ono sto mora biti. Sirotinja ce izginuti u roku pola sata od detoniranja projektila a Rusko/Americka elita od cca 200.000 tisuca koji ce imat privilegiju da dobije mjesto u posebnim bunkerima ce kada izadju van za par godina postat svjesni sta su ucinili. Veliki Nikola Tesla je jos prije 100 godina govorio da nismo spremni za nuklearnu energiju.

red button

pre 1 godinu

skupina dokonih kvazinaučnika koji lupaju ko maxim po diviziji

nemate vi pojma kad će neko stisnuti dugme i vratit nas u kameno doba
ja lično navijam za to jer čovečanstvo ovakvo kakvo je postalo ne zaslužuje da nastavi dalje
potrebnoaj je total reset pa iz početka

Aron

pre 1 godinu

Smešno, samo prave tenziju i dramu bezveze. Ovaj rat u Ukrajini je borba oko teritorija i sfera uticaja. I to je to, nema nikakav svetski značaj. Dve stvari staju na put svetskom ratu i globalnoj katastrofai. Prvi je Nuklearno oružje koje je zapravo, zvuči paradoksalno, ono što sprečava novi svetski rat. Drugo je načelo globalizma koji principom slobodnog protoka robe, ljudi i kapitala sprečava da se desi svetski sukob koji će to omesti ili usporiti.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Ako je jedna Ukrajina, makar i kao povod, dovoljna da uništi ljudsku civilizaciju,, onda o treba da nestanemo.
(Smuleco, 24. januar 2023 19:42)

Slažem se...
Ali to je samo bedan izgivor još bednije (ne)civilizacije.

Branko

pre 1 godinu

Корупција невиђених размера, нацизам, био лабораторије и геноцидни пројекти - савез западног натизма и источног натизма - сумрак западних вредности сведених на профит и потрошене басне у које нико више на на западу не може веровати..

Miki

pre 1 godinu

Nije kriva Ukrajina, već vaši multimilijarderi, kvazi gospoda Amerikanci i Englezi! Neobuzdana glad za novcem, moći, uticajem... Grupa sadista i psihopata koji ne haju ako milijarde ljudi nestane u par sati, samo da bi oni zaradili još koju milijardu! Žalosno je što ih sada ima skoro u svakoj državi na svetu, uključujući i ovu našu jadnu Srbiju.

Wladimiros

pre 1 godinu

Ruska propaganda, pa nije Ukraina napala Rusiju već Rusi Ukrainu, jel neko lud ovde kad to izvrće i upire prstom u žrtvu ruske ludačke agresije na suverenu zemlju?

dobro jutro nepismeni ljudi

pre 1 godinu

Ukrajinci su krivi zato sto brane svoju zemlju.
(#OBJAVITE KOMENTAR#, 24. januar 2023 21:20)

NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA! A kako stoje stvari na našem terenu i kako je krenula šarada ništa bolje ni mi nećemo proći. Obećana im je sigurnost u "krilu" NATO-a a šta su dobile budale?! Uništenu zemlju koju nikad niko neće moći da obnovi. kad prodje rat niko neće spomenuti Ukrajinu.

Dasa

pre 1 godinu

Bit ce ono sto mora biti. Sirotinja ce izginuti u roku pola sata od detoniranja projektila a Rusko/Americka elita od cca 200.000 tisuca koji ce imat privilegiju da dobije mjesto u posebnim bunkerima ce kada izadju van za par godina postat svjesni sta su ucinili. Veliki Nikola Tesla je jos prije 100 godina govorio da nismo spremni za nuklearnu energiju.

Branko

pre 1 godinu

Корупција невиђених размера, нацизам, био лабораторије и геноцидни пројекти - савез западног натизма и источног натизма - сумрак западних вредности сведених на профит и потрошене басне у које нико више на на западу не може веровати..

ma daj vise

pre 1 godinu

aha, Ukrajina nije kriva jer se brani, kriva je Rusija jer je napala. Ok. A zašto je napala? Ma to nije važno, jel tako...
Ja bih rekao da nije kriva ni Ukrajina, ni Rusija već neko treći. Znamo ko. Da se ne pravimo naivni. Isti oni koji su i nama oteli teritoriju. I ne samo nama....
(Vaske, 24. januar 2023 21:39)
Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.

Poslednja zelja

pre 1 godinu

Svi krive Ruse ili Ukrajince za ovaj rat, a onaj tko ga je projektovao i
inicirao, njega niko ne kritikuje. Daj Boze, da se na njihovoj teritoriji
desava ovo sto se desava u Ukrajini i sto se desavalo u 2. svetskom
ratu u celoj Evropi sa Rusijom.

Bzvz

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)
Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!
(Cile, 24. januar 2023 23:22)

Na sta tacno imas primedbu?

MilanČe

pre 1 godinu

Da, zaista su Ukri bestidni, zašto jednostavno ne puste Prigožina, Kadirova i ostale pravoslavne apostole mira da uzmu zemlju jer to je sveta ruska zemlja. Slično smo i mi bili tako bestidni 99. i rešili da se branimo, čist bezobrazluk, ko je za mir, treba da pusti okupatora, da mu da zemlju,more, reke i resurse i ženu da se malo zabavi. Sreća naša pa nas 99. nisu napali Rusi, nije svejedno ni ko ti ne neprijatelj, i u tome se vidi civilizacija

Cile

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)

Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!

glasac

pre 1 godinu

Bice sta mora bar kad bi znao datum da odem poslednji put u Grcku da se okupam pojedem giros pa nema veze sta bude bice.
Mozda nece stici radijacija do paralije.

Pfff

pre 1 godinu

Ljudi Ukraine je kriva, zbog Politike koju vodi udruzilila se saveznicimaI Nato alianse sa na celom amerike, sto rusija odbija,Taj plan da im oni sude u narednih godina, to je razlog
(Eni, 24. januar 2023 21:39)
Imaju pravo da se udruze sa kim god zele nezavisna su drzava. Debelo cemo mi platiti sto nismo bili pod njihovom cizmom nego gajimo iluzije o Rusima, tada smo se rugali istocnoj Evropi sta trpe a mi baje. Tako nam i treba. Ostace nas ovde za pod sljivu koliko ljudi znam srbovali, kad cujes posle eno ih u Nemackoj, Norveskoj, Holandiji.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Ako je jedna Ukrajina, makar i kao povod, dovoljna da uništi ljudsku civilizaciju,, onda o treba da nestanemo.
(Smuleco, 24. januar 2023 19:42)

Slažem se...
Ali to je samo bedan izgivor još bednije (ne)civilizacije.

Vaske

pre 1 godinu

aha, Ukrajina nije kriva jer se brani, kriva je Rusija jer je napala. Ok. A zašto je napala? Ma to nije važno, jel tako...
Ja bih rekao da nije kriva ni Ukrajina, ni Rusija već neko treći. Znamo ko. Da se ne pravimo naivni. Isti oni koji su i nama oteli teritoriju. I ne samo nama....

Čedo

pre 1 godinu

Ukrajina je kriva jer je prilikom raspada SSSR predala Rusiji 19 nuklerarnih glavaDo tada je bila nukleearna silaDa nije predala Rusiji nuklearne glave Rusiji nebi na pamet palo da napandne Ukrajinu.

Vuk

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)

Ja ne znam koju istoriju ti znaš, al bar znam gde su nam ognjišta bila, pa gde su nas nastanjivali da bi postavljali granice jedni do drugih. Sami su nas pomerali i Turci i Ugari. Pa tu međusobnu odbranu je morao neko da plati. Krvlju našom i znojem našim je stečeno i to Kosovo i ta Vojvovodina. Nismo mi to dobili na lepe oči. A Kosovo nam je komunizam uzeo, to mi plaćamo, jer smo bili lakoverni i srpstvo prodali svima drugima, baš tima koji su dobili na lepe oči, a ima ih okolo bar troje. E mi smo njima dali, umesto da smo svoje pohrajivali. Danas bismo bili Bog i batina i ne bi nam doktirali ni Rusi ni SAD ni Turci ni niko. A ovo danas što imamo, prvo to mora da se očvrsne, samo smo izgubili dugoročnost. Ili to, ili nas neće ni biti.

ma daj

pre 1 godinu

NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA! A kako stoje stvari na našem terenu i kako je krenula šarada ništa bolje ni mi nećemo proći. Obećana im je sigurnost u "krilu" NATO-a a šta su dobile budale?! Uništenu zemlju koju nikad niko neće moći da obnovi. kad prodje rat niko neće spomenuti Ukrajinu.
(dobro jutro nepismeni ljudi, 24. januar 2023 21:51)

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada. I sad su svi krivi za unistenu zemlju sem Rusa.... ako je to tako i nas je nato opravdano napao i unistio, sto da ne imali su svoje interese ko i Rusi. Pa ne moze drugacije ili su i nato i rusi losi ili su ok i jedni i drugi.

Aron

pre 1 godinu

Smešno, samo prave tenziju i dramu bezveze. Ovaj rat u Ukrajini je borba oko teritorija i sfera uticaja. I to je to, nema nikakav svetski značaj. Dve stvari staju na put svetskom ratu i globalnoj katastrofai. Prvi je Nuklearno oružje koje je zapravo, zvuči paradoksalno, ono što sprečava novi svetski rat. Drugo je načelo globalizma koji principom slobodnog protoka robe, ljudi i kapitala sprečava da se desi svetski sukob koji će to omesti ili usporiti.

RajKonen

pre 1 godinu

kako nije bilo 90 sekundi do ponoci marta '99 kada su nas napale sile nato?
Zasto je ovo sada nesto drugacije?
Svako neka gleda svoja posla i sad kao i tad i za neko vreme ce se zavrsiti i taj sukob... Bice kako he zamisljeno.

banacanin

pre 1 godinu

pa jednom mora doci dali od prirode ili od nas nije ni bitno koji smo mi faktor u svemiru imamo jako visoko misljenje o nama a u stvari smo samo skup hemijskih elemenata kao i sve u svemiru a sto se tice razuma to je upitno umesto da osvajamo svemir i produzujemo opstanak civilizacije mi trosimo novac na bezvezne stvari tipa guci prada ajfon itd.nebitne stvari za civilizaciju ali bitne za tastinu.

paja

pre 1 godinu

Elita nema gde da sekrije od preživelih, a biće preživelih jer nuklearna zima će jednom morati da prođe, a ljudi su snalažljiva bića.

daš im nagradu da se manu da smetaju

pre 1 godinu

Nemoguće, pa nobelova nagrada za mir je data uoravo za dostignuća u nuklearnom razoružanju i to pre samo koju godinu.

red button

pre 1 godinu

skupina dokonih kvazinaučnika koji lupaju ko maxim po diviziji

nemate vi pojma kad će neko stisnuti dugme i vratit nas u kameno doba
ja lično navijam za to jer čovečanstvo ovakvo kakvo je postalo ne zaslužuje da nastavi dalje
potrebnoaj je total reset pa iz početka

Eni

pre 1 godinu

Ljudi Ukraine je kriva, zbog Politike koju vodi udruzilila se saveznicimaI Nato alianse sa na celom amerike, sto rusija odbija,Taj plan da im oni sude u narednih godina, to je razlog

dB sa sela

pre 1 godinu

Ja budala pomislio da ce Rusi da lansiraju nuklearke jer su vojno slabi ,i da ce da budu isterani iz Ukrajine.A to Putin ne bi preziveo.

prolaznica

pre 1 godinu

Amerika i njeni bilioneri i njihova odvratna spoljna politika koja se svodi na otimanje resursa i naftne kompanije u celom svetu koje su znale kakvo će biti globalno zagrevanje a krile su to radi profita (konkretno Šel) su krivi za sve, a sukob u Ukrajini upravo ilustruje kakvi su im svima prioriteti. A mi ostali bacamo đubre gde stignemo jer smo tako u mogućnosti. Ne valja nam ovo ništa.

Mk

pre 1 godinu

Rusija je trazila mir za Ruse u Ukrajini i da ne budu pripremni poligon za napad na Rusiju i clanica Nato-a . Tuzno je to praviti se slep i ne biti objektivan Ruski narod u Ukrajini treba da ima sva prava a ne da mu oduzmu pravo na jezik,na kulturu i dostojanstvo. Nefopustivo je da nacisti ubijaju gradjane koji se izjasnjavaju kao prioadnici ruske nacionalnosti. Nedopustiva je takva mrznja prema jednom narodu i zelja citavog zapada da unisti jedan narod.Ovo je katastrofa za Evropu sta je dozvolila da se radi na njenom kontinentu. Dali je iko uporno trazio mirno resenje nije ovde je preovladala zelja za samounistenjem i dominacijom.Bolje mir bilo kakav od ove mrznje bolesne dok jos nije kasno.

Боле

pre 1 godinu

Није логично оптуживати само Русију за рат после изјаве Ангеле Меркел а и других да Минске споразуме никада нису планирали да поштују. Да су куповали даби наоружали и обучили Украинску војску за рат. Против кога? Руска кривица је што није чекала него је кренула прва.

Gosn Macola

pre 1 godinu

Nije kriva ni Ukrajina a još manje Rusija koju svi napadaju (nisam rusofil, samo realno posmatram stvari) , kriva je samo Amerika zemlja prokleta kao i uvek i za sve ratove do sada... nema dalje
Kome to nije jasno čak i onima koji ne prate politiku kao ja onda je stvarno telE_tabis...

Pero Đurin

pre 1 godinu

Pa, šta su trebali, skinut gaće i cekati sto će biti,
Zar nismo nista naućili u nasoj bliskoj historiji.
Samo su ponosni i nedaju se.
Slava Ukrajini

što je mnogo mlogo je

pre 1 godinu

Ukrajinci su krivi zato sto brane svoju zemlju.
(#OBJAVITE KOMENTAR#, 24. januar 2023 21:20)

krivi su što hoće u nato i da rusiji raketama nadomak moskve dišu za vratom. to je problem.
kao kad bi meksiko ušao u savez sa rusijom, amerikanci bi rekli to je njihovo pravo kao nezavisne zemlje. malo morgen. probala kuba pa skoro izbio nuklearni rat 60tih. guglajte monroova doktrina.
eto, nacrtano za one sa jeftinijim ulaznicama.

dule

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)
Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!
(Cile, 24. januar 2023 23:22)

Na sta tacno imas primedbu?
(Bzvz, 24. januar 2023 23:37)

Pa u pravu je. Jer u nasim skolama (barem osnovnim) se ne iznosi cinjenica da Srbi nisu bili vecina 1918. na prostorima danasnje Vojvodine. Spominju se skupstine i usvajanje deklaracije, pa kad se to lepo slozi neobavestena deca mogu samo da zakljuce da su tada Srbi bili vecina tamo.

Nisu.

Sloba

pre 1 godinu

Nije kriva Ukrajina vec Putin. Sujetan, zli, iskompleksiran, paranoičan mali čovek koji je umislio da je imperator, a sada ni po koju cenu ne sme da odustane, jer bilo kakav kompromis koji bi iole išao na ruku Ukrajini značio bi početak njegovog kraja, (političkog, fizičkog, kakvog god).

Jugbogdan

pre 1 godinu

Nije Ukrajina i Ukrajinci, zašto će sami da seku granu na kojoj sede...
SAD i prodane duše, Zelenski i Kličko. Samo malko su se zaigrali, Rus je tooo

Bili

pre 1 godinu

Sudeći po komentarima poslednjih skoro godinu dana, trebalo bi nas Rusija okupira isto kao sve zemlje nekadašnjeg Varšavskog pakta. Onda da sačekamo pedeset godina i da vidimo kako je svima bilo bilo pod ruskom čizmom i zbog čega svi beže iz ledenog zagrljaja i ekonomske propasti.

John Deer

pre 1 godinu

@ma daj vise

Nikad vasa nije bila Istra, Dubrovnik, Baranja
(Shone, 24. januar 2023 22:45) # Link komentara

Nego, kako je u Kanadi?

vrlo prosto

pre 1 godinu

Ukrajina se mnogo bezobrazno brani i uporno odbija da svoju teritoriju daruje agresoru. Ukrajina je stvarno neonacistička zemlja.
(Luis, 24. januar 2023 20:39)


To što u Ukrajini žive Ukrajinci ne daje im za pravo da 8 godina sprovode genocid nad nacionalnom manjinom kojoj su se Minskim sporazumima obavezali
da to više neće da čine.

Daddy

pre 1 godinu

Nije kriva ukrajina vec SAD i VB sa nato saveznicima. Uz pomoc nacistickog rezima
na celu sa zelenskim kojeg su oni istalirali. ukrajina je kilateralna steta.

Неша

pre 1 godinu

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada. I sad su svi krivi za unistenu zemlju sem Rusa.... ako je to tako i nas je nato opravdano napao i unistio, sto da ne imali su svoje interese ko i Rusi. Pa ne moze drugacije ili su i nato i rusi losi ili su ok i jedni i drugi.
Ако желе, али дали сви желе односно дали су желели. Прозападне странке су дошле на власт пучом. Обојеном али крвавом револуцијом( спаљени у Одеси). Противничке странке забранили, председничке кандидате претукли. Погледај са каквим је обећањима Зеленски дошао на власт. Обећао је побољшање односа са Русијом и поштовање споразума из Минска.

Nikola

pre 1 godinu

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada.
(ma daj, 24. januar 2023 22:37)


Ako je tako, zasto onda Kuba nije imala pravo da se okrene Sovjetskom Savezu, nego je Kenedi bio spreman da zapocne nuklearni rat da to spreci. Sreca pa je Hruscov bio hladnija i razumnija glava, pa je odustao od sirenja ka Americi. NATO ovde nije odustao od sirenja ka Rusiji.

Zasto svi ocekujete da Rusija ne brani svoje interese na isti nacin kao sto bi to radila Amerika? Po cemu se Ruski napad na Ukrajinu razlikuje od Americkog napada na Koreju, Vijetnam, Irak, Avganistan, na nas...? Ako mogu amerikanci, mogu i rusi.

Legionar

pre 1 godinu

"Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)"
Ako ne znaš razliku, objasniću ti! Razlika između naseljavanja Srba u Vojvodini i naseljavanja šiptara na Kosovu i Metohiji je ogromna. Srbi su u Vojvodini služili i naseljavani su kao prva linija odbrane od Otomanskog carstva, a to isto carstvo je šiptare masovno naseljavalo na KiM. Komunisti su završili ono što su Turci počeli. Treba li da pričamo i o ceni svetskih ratova, ko je koliko života dao i da li je zauzvrat zaista dobio nešto što nije zaslužio? Dečko, čoveče, šta si već, prvo DOBRO prouči istoriju i sve aspekte određenih istorisjkih pitanja, pa debatuj! Da ne počinjem sad ono zašto je samo Srbija imala pokrajine, a drugi ne.

Morona

pre 1 godinu

Ovi teletabisi.. Da meni je kriv glupi Milošević što je dozvolio da nas ojade 90tih. Njegov je posao da pronadje bolje rešenje a ne da se zameri vojnoj sili

hm

pre 1 godinu

Budite bez brige, ekipa koja kontrolira nuklearke je ekipa koja bi najviše i izgubila ako ih koristi tako da ništa od toga. Previše su sami sebi bitni.

Bokyyyy

pre 1 godinu

Bice sta mora bar kad bi znao datum da odem poslednji put u Grcku da se okupam pojedem giros pa nema veze sta bude bice.
Mozda nece stici radijacija do paralije.
(glasac, 24. januar 2023 21:44)

Tipično, Srbi i njihova čežnja za morem...

neutralni felš

pre 1 godinu

@ma daj Kao sto vidis nemaju prava. Umiljato jagnje dve majke sisa, ali ne, morali su Rusima prst u oko da guraju. Sta mislis sta bi se desilo sa Meksikom da tako pocnu da rovare protiv SAD? Sila je to.

Mahir

pre 1 godinu

Sta vam je ba ljudi.evo kolko se vec godina govore sudnji dan 3.svjetski rat ali sta je bilo nista samo je jedan Alah bog i samo on zna kada ce biti sudnji dan

neutral felš

pre 1 godinu

Rusija je trazila mir za Ruse u Ukrajini i da ne budu pripremni poligon za napad na Rusiju i clanica Nato-a . Tuzno je to praviti se slep i ne biti objektivan Ruski narod u Ukrajini treba da ima sva prava a ne da mu oduzmu pravo na jezik,na kulturu i dostojanstvo. Nefopustivo je da nacisti ubijaju gradjane koji se izjasnjavaju kao prioadnici ruske nacionalnosti. Nedopustiva je takva mrznja prema jednom narodu i zelja citavog zapada da unisti jedan narod.Ovo je katastrofa za Evropu sta je dozvolila da se radi na njenom kontinentu. Dali je iko uporno trazio mirno resenje nije ovde je preovladala zelja za samounistenjem i dominacijom.Bolje mir bilo kakav od ove mrznje bolesne dok jos nije kasno.
(Mk, 25. januar 2023 14:34)

rusija je tražila mir tenkovima i artiljerijom. prvo hteli da okupiraju pola ukrajine i celo ukrajinsko primorje pa posle da pregovaraju i tvrde pazar... ali su se preračunali.
ruski narod u ukrajini? kremaljska moneta za potkusurivanje - daj bože da na kraju ne prodju slično ko srbi u hrvatskoj.

Trinaesto prase

pre 1 godinu

Ukrajina je kriva sto joj horde kriminalaca, doslovno, setaju i rade sta hoce na njenoj zemlji
(iytan, 24. januar 2023 20:00)
Jedan normalan komentar,bravo.
Ta usporedba bi bila ista kao silovana žena je kriva za silovanje.

Cile Mile

pre 1 godinu

Ukrajina? Gde su tu Nato zemlje iz EU, Amerika? Ako na nekoga Rusi budu bacili atomske bombe to neće biti Ukrajina, budite sigurni. Da li će to biti nula sekundi, nadam se da nećemo da vidimo.

CATAPA

pre 1 godinu

Onima kojima je žena kriva što je silovana "jer se ponašala i izgledala izazovno" je zapravo sasvim normalno da je i Ukrajina kriva za rat. Kako pojedinačno, tako i na nivou države/društva.

Fašizam je zapravo baš zbog toga anticivilizacijski, jer fašisti obrnuto tumače status žrtve i zločinca. Nemačkom fašizmu (nacizmu) su tako Jevreji bili krivci, a nemački narod žrtve jevrejske zavere. Čak i kada fašisti priznaju da su njihove mere brutalne, oni ih tumače kao preventivno neophodne. E TO je ono zbog čega je fašizam anticivilizacijski stav, proces i/ili režim: ako je "neophodna preventiva" moralno košer, onda je isto toliko moralno pobiti do poslednjeg sve pripadnike nacije/države u kojoj se fašizam tako masovno raširio. "Preventivno". Jasno, u tome je i glavna razlika između antifašizma i fašizma, civilizacije i divljaštva. U civilizovanom društvu nije legalna preventivna primena sile ni prema kome. U fašizmu je preventivna sila temelj društva, reda i poretka.


Ona metafora sa silovanjem s početka. Pa i silovatelji svoj zločin brane "argumentom" preventivne sile: ukoliko ne siluje onu koja provocira, koliko sutra će se njegova žena, majka, sestra ponašati isto. On time što siluje zapravo sprečava buduća silovanja. Fašizmom kontaminiran mozak tu ne vidi nikakvu logičku, pa ni moralnu grešku.

jjjjj

pre 1 godinu

Hteli su ameri da postave raketne stitove na granici sa rusijom e to nece moci isto bi ameri napali kubu sutra da je obrnuta situacija svaka sila brani svoj manevarski prostor.

Napred Rusija!

pre 1 godinu

Zamisli, Ukrajina je kriva zato šta je Rusija napada i otima joj zemlju i more?
(Jao, 24. januar 2023 20:24)

Zamisljam kako cete svi zapadni zlotvori nestati jednog dana. Nastace blagostanje.

Ja

pre 1 godinu

@NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA

Zanimljivo je razmišljanje prosečnog Srbina. Da li su Srbi isto tako krivi sto ih vlast vara i govori da treba braniti Kosovo? Ili je to nešto normalno, da braniš svoju zemlju od neprijatelja?

absolutezero

pre 1 godinu

skupina dokonih kvazinaučnika koji lupaju ko maxim po diviziji

nemate vi pojma kad će neko stisnuti dugme i vratit nas u kameno doba
ja lično navijam za to jer čovečanstvo ovakvo kakvo je postalo ne zaslužuje da nastavi dalje
potrebnoaj je total reset pa iz početka
(red button, 24. januar 2023 20:28)

Ko tebi brani da se resetuješ sam i odmah?

Muki

pre 1 godinu

Ne razumem. Unašem dvorištu imamo problema koje ne rešavamo kao narod, nacija, više nacija, a sekiramo se za tuđe dvorište. Koje je daleko od nas.

Wladimiros

pre 1 godinu

Ruska propaganda, pa nije Ukraina napala Rusiju već Rusi Ukrainu, jel neko lud ovde kad to izvrće i upire prstom u žrtvu ruske ludačke agresije na suverenu zemlju?

Cile

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)

Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!

dobro jutro nepismeni ljudi

pre 1 godinu

Ukrajinci su krivi zato sto brane svoju zemlju.
(#OBJAVITE KOMENTAR#, 24. januar 2023 21:20)

NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA! A kako stoje stvari na našem terenu i kako je krenula šarada ništa bolje ni mi nećemo proći. Obećana im je sigurnost u "krilu" NATO-a a šta su dobile budale?! Uništenu zemlju koju nikad niko neće moći da obnovi. kad prodje rat niko neće spomenuti Ukrajinu.

MilanČe

pre 1 godinu

Da, zaista su Ukri bestidni, zašto jednostavno ne puste Prigožina, Kadirova i ostale pravoslavne apostole mira da uzmu zemlju jer to je sveta ruska zemlja. Slično smo i mi bili tako bestidni 99. i rešili da se branimo, čist bezobrazluk, ko je za mir, treba da pusti okupatora, da mu da zemlju,more, reke i resurse i ženu da se malo zabavi. Sreća naša pa nas 99. nisu napali Rusi, nije svejedno ni ko ti ne neprijatelj, i u tome se vidi civilizacija

Vaske

pre 1 godinu

aha, Ukrajina nije kriva jer se brani, kriva je Rusija jer je napala. Ok. A zašto je napala? Ma to nije važno, jel tako...
Ja bih rekao da nije kriva ni Ukrajina, ni Rusija već neko treći. Znamo ko. Da se ne pravimo naivni. Isti oni koji su i nama oteli teritoriju. I ne samo nama....

ma daj vise

pre 1 godinu

aha, Ukrajina nije kriva jer se brani, kriva je Rusija jer je napala. Ok. A zašto je napala? Ma to nije važno, jel tako...
Ja bih rekao da nije kriva ni Ukrajina, ni Rusija već neko treći. Znamo ko. Da se ne pravimo naivni. Isti oni koji su i nama oteli teritoriju. I ne samo nama....
(Vaske, 24. januar 2023 21:39)
Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.

Eni

pre 1 godinu

Ljudi Ukraine je kriva, zbog Politike koju vodi udruzilila se saveznicimaI Nato alianse sa na celom amerike, sto rusija odbija,Taj plan da im oni sude u narednih godina, to je razlog

Vuk

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)

Ja ne znam koju istoriju ti znaš, al bar znam gde su nam ognjišta bila, pa gde su nas nastanjivali da bi postavljali granice jedni do drugih. Sami su nas pomerali i Turci i Ugari. Pa tu međusobnu odbranu je morao neko da plati. Krvlju našom i znojem našim je stečeno i to Kosovo i ta Vojvovodina. Nismo mi to dobili na lepe oči. A Kosovo nam je komunizam uzeo, to mi plaćamo, jer smo bili lakoverni i srpstvo prodali svima drugima, baš tima koji su dobili na lepe oči, a ima ih okolo bar troje. E mi smo njima dali, umesto da smo svoje pohrajivali. Danas bismo bili Bog i batina i ne bi nam doktirali ni Rusi ni SAD ni Turci ni niko. A ovo danas što imamo, prvo to mora da se očvrsne, samo smo izgubili dugoročnost. Ili to, ili nas neće ni biti.

Čedo

pre 1 godinu

Ukrajina je kriva jer je prilikom raspada SSSR predala Rusiji 19 nuklerarnih glavaDo tada je bila nukleearna silaDa nije predala Rusiji nuklearne glave Rusiji nebi na pamet palo da napandne Ukrajinu.

Branko

pre 1 godinu

Корупција невиђених размера, нацизам, био лабораторије и геноцидни пројекти - савез западног натизма и источног натизма - сумрак западних вредности сведених на профит и потрошене басне у које нико више на на западу не може веровати..

ma daj

pre 1 godinu

NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA! A kako stoje stvari na našem terenu i kako je krenula šarada ništa bolje ni mi nećemo proći. Obećana im je sigurnost u "krilu" NATO-a a šta su dobile budale?! Uništenu zemlju koju nikad niko neće moći da obnovi. kad prodje rat niko neće spomenuti Ukrajinu.
(dobro jutro nepismeni ljudi, 24. januar 2023 21:51)

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada. I sad su svi krivi za unistenu zemlju sem Rusa.... ako je to tako i nas je nato opravdano napao i unistio, sto da ne imali su svoje interese ko i Rusi. Pa ne moze drugacije ili su i nato i rusi losi ili su ok i jedni i drugi.

red button

pre 1 godinu

skupina dokonih kvazinaučnika koji lupaju ko maxim po diviziji

nemate vi pojma kad će neko stisnuti dugme i vratit nas u kameno doba
ja lično navijam za to jer čovečanstvo ovakvo kakvo je postalo ne zaslužuje da nastavi dalje
potrebnoaj je total reset pa iz početka

Miki

pre 1 godinu

Nije kriva Ukrajina, već vaši multimilijarderi, kvazi gospoda Amerikanci i Englezi! Neobuzdana glad za novcem, moći, uticajem... Grupa sadista i psihopata koji ne haju ako milijarde ljudi nestane u par sati, samo da bi oni zaradili još koju milijardu! Žalosno je što ih sada ima skoro u svakoj državi na svetu, uključujući i ovu našu jadnu Srbiju.

Pfff

pre 1 godinu

Ljudi Ukraine je kriva, zbog Politike koju vodi udruzilila se saveznicimaI Nato alianse sa na celom amerike, sto rusija odbija,Taj plan da im oni sude u narednih godina, to je razlog
(Eni, 24. januar 2023 21:39)
Imaju pravo da se udruze sa kim god zele nezavisna su drzava. Debelo cemo mi platiti sto nismo bili pod njihovom cizmom nego gajimo iluzije o Rusima, tada smo se rugali istocnoj Evropi sta trpe a mi baje. Tako nam i treba. Ostace nas ovde za pod sljivu koliko ljudi znam srbovali, kad cujes posle eno ih u Nemackoj, Norveskoj, Holandiji.

Poslednja zelja

pre 1 godinu

Svi krive Ruse ili Ukrajince za ovaj rat, a onaj tko ga je projektovao i
inicirao, njega niko ne kritikuje. Daj Boze, da se na njihovoj teritoriji
desava ovo sto se desava u Ukrajini i sto se desavalo u 2. svetskom
ratu u celoj Evropi sa Rusijom.

Bzvz

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)
Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!
(Cile, 24. januar 2023 23:22)

Na sta tacno imas primedbu?

dB sa sela

pre 1 godinu

Ja budala pomislio da ce Rusi da lansiraju nuklearke jer su vojno slabi ,i da ce da budu isterani iz Ukrajine.A to Putin ne bi preziveo.

RajKonen

pre 1 godinu

kako nije bilo 90 sekundi do ponoci marta '99 kada su nas napale sile nato?
Zasto je ovo sada nesto drugacije?
Svako neka gleda svoja posla i sad kao i tad i za neko vreme ce se zavrsiti i taj sukob... Bice kako he zamisljeno.

Dasa

pre 1 godinu

Bit ce ono sto mora biti. Sirotinja ce izginuti u roku pola sata od detoniranja projektila a Rusko/Americka elita od cca 200.000 tisuca koji ce imat privilegiju da dobije mjesto u posebnim bunkerima ce kada izadju van za par godina postat svjesni sta su ucinili. Veliki Nikola Tesla je jos prije 100 godina govorio da nismo spremni za nuklearnu energiju.

glasac

pre 1 godinu

Bice sta mora bar kad bi znao datum da odem poslednji put u Grcku da se okupam pojedem giros pa nema veze sta bude bice.
Mozda nece stici radijacija do paralije.

Aron

pre 1 godinu

Smešno, samo prave tenziju i dramu bezveze. Ovaj rat u Ukrajini je borba oko teritorija i sfera uticaja. I to je to, nema nikakav svetski značaj. Dve stvari staju na put svetskom ratu i globalnoj katastrofai. Prvi je Nuklearno oružje koje je zapravo, zvuči paradoksalno, ono što sprečava novi svetski rat. Drugo je načelo globalizma koji principom slobodnog protoka robe, ljudi i kapitala sprečava da se desi svetski sukob koji će to omesti ili usporiti.

paja

pre 1 godinu

Elita nema gde da sekrije od preživelih, a biće preživelih jer nuklearna zima će jednom morati da prođe, a ljudi su snalažljiva bića.

banacanin

pre 1 godinu

pa jednom mora doci dali od prirode ili od nas nije ni bitno koji smo mi faktor u svemiru imamo jako visoko misljenje o nama a u stvari smo samo skup hemijskih elemenata kao i sve u svemiru a sto se tice razuma to je upitno umesto da osvajamo svemir i produzujemo opstanak civilizacije mi trosimo novac na bezvezne stvari tipa guci prada ajfon itd.nebitne stvari za civilizaciju ali bitne za tastinu.

daš im nagradu da se manu da smetaju

pre 1 godinu

Nemoguće, pa nobelova nagrada za mir je data uoravo za dostignuća u nuklearnom razoružanju i to pre samo koju godinu.

Moram da kažem

pre 1 godinu

Ako je jedna Ukrajina, makar i kao povod, dovoljna da uništi ljudsku civilizaciju,, onda o treba da nestanemo.
(Smuleco, 24. januar 2023 19:42)

Slažem se...
Ali to je samo bedan izgivor još bednije (ne)civilizacije.

Mk

pre 1 godinu

Rusija je trazila mir za Ruse u Ukrajini i da ne budu pripremni poligon za napad na Rusiju i clanica Nato-a . Tuzno je to praviti se slep i ne biti objektivan Ruski narod u Ukrajini treba da ima sva prava a ne da mu oduzmu pravo na jezik,na kulturu i dostojanstvo. Nefopustivo je da nacisti ubijaju gradjane koji se izjasnjavaju kao prioadnici ruske nacionalnosti. Nedopustiva je takva mrznja prema jednom narodu i zelja citavog zapada da unisti jedan narod.Ovo je katastrofa za Evropu sta je dozvolila da se radi na njenom kontinentu. Dali je iko uporno trazio mirno resenje nije ovde je preovladala zelja za samounistenjem i dominacijom.Bolje mir bilo kakav od ove mrznje bolesne dok jos nije kasno.

Sloba

pre 1 godinu

Nije kriva Ukrajina vec Putin. Sujetan, zli, iskompleksiran, paranoičan mali čovek koji je umislio da je imperator, a sada ni po koju cenu ne sme da odustane, jer bilo kakav kompromis koji bi iole išao na ruku Ukrajini značio bi početak njegovog kraja, (političkog, fizičkog, kakvog god).

Pero Đurin

pre 1 godinu

Pa, šta su trebali, skinut gaće i cekati sto će biti,
Zar nismo nista naućili u nasoj bliskoj historiji.
Samo su ponosni i nedaju se.
Slava Ukrajini

Неша

pre 1 godinu

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada. I sad su svi krivi za unistenu zemlju sem Rusa.... ako je to tako i nas je nato opravdano napao i unistio, sto da ne imali su svoje interese ko i Rusi. Pa ne moze drugacije ili su i nato i rusi losi ili su ok i jedni i drugi.
Ако желе, али дали сви желе односно дали су желели. Прозападне странке су дошле на власт пучом. Обојеном али крвавом револуцијом( спаљени у Одеси). Противничке странке забранили, председничке кандидате претукли. Погледај са каквим је обећањима Зеленски дошао на власт. Обећао је побољшање односа са Русијом и поштовање споразума из Минска.

dule

pre 1 godinu

Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)
Дечко, очигледно си мнооого бежао из школе, ако уопште и имаш неку!
(Cile, 24. januar 2023 23:22)

Na sta tacno imas primedbu?
(Bzvz, 24. januar 2023 23:37)

Pa u pravu je. Jer u nasim skolama (barem osnovnim) se ne iznosi cinjenica da Srbi nisu bili vecina 1918. na prostorima danasnje Vojvodine. Spominju se skupstine i usvajanje deklaracije, pa kad se to lepo slozi neobavestena deca mogu samo da zakljuce da su tada Srbi bili vecina tamo.

Nisu.

John Deer

pre 1 godinu

@ma daj vise

Nikad vasa nije bila Istra, Dubrovnik, Baranja
(Shone, 24. januar 2023 22:45) # Link komentara

Nego, kako je u Kanadi?

što je mnogo mlogo je

pre 1 godinu

Ukrajinci su krivi zato sto brane svoju zemlju.
(#OBJAVITE KOMENTAR#, 24. januar 2023 21:20)

krivi su što hoće u nato i da rusiji raketama nadomak moskve dišu za vratom. to je problem.
kao kad bi meksiko ušao u savez sa rusijom, amerikanci bi rekli to je njihovo pravo kao nezavisne zemlje. malo morgen. probala kuba pa skoro izbio nuklearni rat 60tih. guglajte monroova doktrina.
eto, nacrtano za one sa jeftinijim ulaznicama.

Mahir

pre 1 godinu

Sta vam je ba ljudi.evo kolko se vec godina govore sudnji dan 3.svjetski rat ali sta je bilo nista samo je jedan Alah bog i samo on zna kada ce biti sudnji dan

Bili

pre 1 godinu

Sudeći po komentarima poslednjih skoro godinu dana, trebalo bi nas Rusija okupira isto kao sve zemlje nekadašnjeg Varšavskog pakta. Onda da sačekamo pedeset godina i da vidimo kako je svima bilo bilo pod ruskom čizmom i zbog čega svi beže iz ledenog zagrljaja i ekonomske propasti.

Gosn Macola

pre 1 godinu

Nije kriva ni Ukrajina a još manje Rusija koju svi napadaju (nisam rusofil, samo realno posmatram stvari) , kriva je samo Amerika zemlja prokleta kao i uvek i za sve ratove do sada... nema dalje
Kome to nije jasno čak i onima koji ne prate politiku kao ja onda je stvarno telE_tabis...

prolaznica

pre 1 godinu

Amerika i njeni bilioneri i njihova odvratna spoljna politika koja se svodi na otimanje resursa i naftne kompanije u celom svetu koje su znale kakvo će biti globalno zagrevanje a krile su to radi profita (konkretno Šel) su krivi za sve, a sukob u Ukrajini upravo ilustruje kakvi su im svima prioriteti. A mi ostali bacamo đubre gde stignemo jer smo tako u mogućnosti. Ne valja nam ovo ništa.

absolutezero

pre 1 godinu

skupina dokonih kvazinaučnika koji lupaju ko maxim po diviziji

nemate vi pojma kad će neko stisnuti dugme i vratit nas u kameno doba
ja lično navijam za to jer čovečanstvo ovakvo kakvo je postalo ne zaslužuje da nastavi dalje
potrebnoaj je total reset pa iz početka
(red button, 24. januar 2023 20:28)

Ko tebi brani da se resetuješ sam i odmah?

CATAPA

pre 1 godinu

Onima kojima je žena kriva što je silovana "jer se ponašala i izgledala izazovno" je zapravo sasvim normalno da je i Ukrajina kriva za rat. Kako pojedinačno, tako i na nivou države/društva.

Fašizam je zapravo baš zbog toga anticivilizacijski, jer fašisti obrnuto tumače status žrtve i zločinca. Nemačkom fašizmu (nacizmu) su tako Jevreji bili krivci, a nemački narod žrtve jevrejske zavere. Čak i kada fašisti priznaju da su njihove mere brutalne, oni ih tumače kao preventivno neophodne. E TO je ono zbog čega je fašizam anticivilizacijski stav, proces i/ili režim: ako je "neophodna preventiva" moralno košer, onda je isto toliko moralno pobiti do poslednjeg sve pripadnike nacije/države u kojoj se fašizam tako masovno raširio. "Preventivno". Jasno, u tome je i glavna razlika između antifašizma i fašizma, civilizacije i divljaštva. U civilizovanom društvu nije legalna preventivna primena sile ni prema kome. U fašizmu je preventivna sila temelj društva, reda i poretka.


Ona metafora sa silovanjem s početka. Pa i silovatelji svoj zločin brane "argumentom" preventivne sile: ukoliko ne siluje onu koja provocira, koliko sutra će se njegova žena, majka, sestra ponašati isto. On time što siluje zapravo sprečava buduća silovanja. Fašizmom kontaminiran mozak tu ne vidi nikakvu logičku, pa ni moralnu grešku.

Jugbogdan

pre 1 godinu

Nije Ukrajina i Ukrajinci, zašto će sami da seku granu na kojoj sede...
SAD i prodane duše, Zelenski i Kličko. Samo malko su se zaigrali, Rus je tooo

Боле

pre 1 godinu

Није логично оптуживати само Русију за рат после изјаве Ангеле Меркел а и других да Минске споразуме никада нису планирали да поштују. Да су куповали даби наоружали и обучили Украинску војску за рат. Против кога? Руска кривица је што није чекала него је кренула прва.

Napred Rusija!

pre 1 godinu

Zamisli, Ukrajina je kriva zato šta je Rusija napada i otima joj zemlju i more?
(Jao, 24. januar 2023 20:24)

Zamisljam kako cete svi zapadni zlotvori nestati jednog dana. Nastace blagostanje.

Legionar

pre 1 godinu

"Ma sta hocete vise dobili smo Vojvodinu koja nikada u istoriji nije bila nasa, izgubili Kosovo. Iselili smo se na sever i sta bismo sad ovo gore na populaciju, ovo dole na istoriju. I onda su drugi licemeri.
(ma daj vise, 24. januar 2023 22:04)"
Ako ne znaš razliku, objasniću ti! Razlika između naseljavanja Srba u Vojvodini i naseljavanja šiptara na Kosovu i Metohiji je ogromna. Srbi su u Vojvodini služili i naseljavani su kao prva linija odbrane od Otomanskog carstva, a to isto carstvo je šiptare masovno naseljavalo na KiM. Komunisti su završili ono što su Turci počeli. Treba li da pričamo i o ceni svetskih ratova, ko je koliko života dao i da li je zauzvrat zaista dobio nešto što nije zaslužio? Dečko, čoveče, šta si već, prvo DOBRO prouči istoriju i sve aspekte određenih istorisjkih pitanja, pa debatuj! Da ne počinjem sad ono zašto je samo Srbija imala pokrajine, a drugi ne.

Ja

pre 1 godinu

@NE! UKRAJINCI SU KRIVI JER SU DOZVOLILI DA IH VLAST PREVARI OBAĆAVAJUĆI IM LEP ŽIVOT AKO SE OKRENU PROTIV RUSIJE I RUSA

Zanimljivo je razmišljanje prosečnog Srbina. Da li su Srbi isto tako krivi sto ih vlast vara i govori da treba braniti Kosovo? Ili je to nešto normalno, da braniš svoju zemlju od neprijatelja?

Muki

pre 1 godinu

Ne razumem. Unašem dvorištu imamo problema koje ne rešavamo kao narod, nacija, više nacija, a sekiramo se za tuđe dvorište. Koje je daleko od nas.

vrlo prosto

pre 1 godinu

Ukrajina se mnogo bezobrazno brani i uporno odbija da svoju teritoriju daruje agresoru. Ukrajina je stvarno neonacistička zemlja.
(Luis, 24. januar 2023 20:39)


To što u Ukrajini žive Ukrajinci ne daje im za pravo da 8 godina sprovode genocid nad nacionalnom manjinom kojoj su se Minskim sporazumima obavezali
da to više neće da čine.

jjjjj

pre 1 godinu

Hteli su ameri da postave raketne stitove na granici sa rusijom e to nece moci isto bi ameri napali kubu sutra da je obrnuta situacija svaka sila brani svoj manevarski prostor.

Morona

pre 1 godinu

Ovi teletabisi.. Da meni je kriv glupi Milošević što je dozvolio da nas ojade 90tih. Njegov je posao da pronadje bolje rešenje a ne da se zameri vojnoj sili

Daddy

pre 1 godinu

Nije kriva ukrajina vec SAD i VB sa nato saveznicima. Uz pomoc nacistickog rezima
na celu sa zelenskim kojeg su oni istalirali. ukrajina je kilateralna steta.

hm

pre 1 godinu

Budite bez brige, ekipa koja kontrolira nuklearke je ekipa koja bi najviše i izgubila ako ih koristi tako da ništa od toga. Previše su sami sebi bitni.

Nikola

pre 1 godinu

Pa imaju pravo da se okenu protiv Rusa i udju u Nato ako vecina to zeli a Rusija nema pravo da ih za to napada.
(ma daj, 24. januar 2023 22:37)


Ako je tako, zasto onda Kuba nije imala pravo da se okrene Sovjetskom Savezu, nego je Kenedi bio spreman da zapocne nuklearni rat da to spreci. Sreca pa je Hruscov bio hladnija i razumnija glava, pa je odustao od sirenja ka Americi. NATO ovde nije odustao od sirenja ka Rusiji.

Zasto svi ocekujete da Rusija ne brani svoje interese na isti nacin kao sto bi to radila Amerika? Po cemu se Ruski napad na Ukrajinu razlikuje od Americkog napada na Koreju, Vijetnam, Irak, Avganistan, na nas...? Ako mogu amerikanci, mogu i rusi.

Trinaesto prase

pre 1 godinu

Ukrajina je kriva sto joj horde kriminalaca, doslovno, setaju i rade sta hoce na njenoj zemlji
(iytan, 24. januar 2023 20:00)
Jedan normalan komentar,bravo.
Ta usporedba bi bila ista kao silovana žena je kriva za silovanje.

Cile Mile

pre 1 godinu

Ukrajina? Gde su tu Nato zemlje iz EU, Amerika? Ako na nekoga Rusi budu bacili atomske bombe to neće biti Ukrajina, budite sigurni. Da li će to biti nula sekundi, nadam se da nećemo da vidimo.

Bokyyyy

pre 1 godinu

Bice sta mora bar kad bi znao datum da odem poslednji put u Grcku da se okupam pojedem giros pa nema veze sta bude bice.
Mozda nece stici radijacija do paralije.
(glasac, 24. januar 2023 21:44)

Tipično, Srbi i njihova čežnja za morem...

neutralni felš

pre 1 godinu

@ma daj Kao sto vidis nemaju prava. Umiljato jagnje dve majke sisa, ali ne, morali su Rusima prst u oko da guraju. Sta mislis sta bi se desilo sa Meksikom da tako pocnu da rovare protiv SAD? Sila je to.

neutral felš

pre 1 godinu

Rusija je trazila mir za Ruse u Ukrajini i da ne budu pripremni poligon za napad na Rusiju i clanica Nato-a . Tuzno je to praviti se slep i ne biti objektivan Ruski narod u Ukrajini treba da ima sva prava a ne da mu oduzmu pravo na jezik,na kulturu i dostojanstvo. Nefopustivo je da nacisti ubijaju gradjane koji se izjasnjavaju kao prioadnici ruske nacionalnosti. Nedopustiva je takva mrznja prema jednom narodu i zelja citavog zapada da unisti jedan narod.Ovo je katastrofa za Evropu sta je dozvolila da se radi na njenom kontinentu. Dali je iko uporno trazio mirno resenje nije ovde je preovladala zelja za samounistenjem i dominacijom.Bolje mir bilo kakav od ove mrznje bolesne dok jos nije kasno.
(Mk, 25. januar 2023 14:34)

rusija je tražila mir tenkovima i artiljerijom. prvo hteli da okupiraju pola ukrajine i celo ukrajinsko primorje pa posle da pregovaraju i tvrde pazar... ali su se preračunali.
ruski narod u ukrajini? kremaljska moneta za potkusurivanje - daj bože da na kraju ne prodju slično ko srbi u hrvatskoj.