Utorak, 13.07.2021.

10:38

Oglasio se Lečić posle odbačene prijave za silovanje: "Mislio bih da sam monstrum"

Izvor: B92

Oglasio se Leèiæ posle odbaèene prijave za silovanje: "Mislio bih da sam monstrum" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Bork

pre 4 godine

Ko to bese B.Leviv.
Glumac ili politicar. Da politicar sad se setih. I notmalno noje kriv. Nema veze da li ce se kazniti ili ne.
Ostaje sumnja u koju verujem

Мина

pre 4 godine

Аpatrid@ Неумесно је поредити случај деце из Петнице, малолетних полазница школе глуме и свих других правих жртава сексуалног злостављања.Конкретан случај г.Шенфилд пре треба издвојити као "нормалну" појаву у свету филма, где се праве каријере, кад ти треба мало пажње, извучеш нешто после много година и ето, у жижи си.У Америци се то "запатило" од пре коју годину, а ми преузели "пелцер".Најчешће упали, шири се ко'пожар.

kili

pre 4 godine

Devojka je snimala porno filmove sa albancima u međuvremenu. Izbacuje svakakve slike po društvenim mrežama i ti kažeš da je sve kontra. U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07)

@Loznica
sto se ti ne skines sa komentara u bikini i postavis par slika na insta. zivot bi ti se promenio nemas pojma. bio bi najveci frajer u loznici

Juggernaut

pre 4 godine

(Kobaja Grande, 13. jul 2021 11:14)

Kakav sud, majstore? Znaš li uopšte šta je tužilaštvo, a šta sud? VJT je reklo da neće podneti optužnicu, dakle ni do kakvog suda ovo nije došlo. Tebi je sve to isto? A ni na jednom sudu u nekoj civilizovanoj zemlji, poligraf se ne smatra dokazom. Zato što je pouzdan koliko i gledanje u pasulj.

MGTOW

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Zrtva nije nikad kriva. Apsolutno nikad. Bez ikakve diskusije. Dok to ne shvatimo, nema nam spasa.
(..., 13. jul 2021 14:00)

Slazem se da zrtva nije kriva za ono sto joj se desilo ali u isto vreme je kriva sto to nije prijavila policiji i tako sprecila neko novo silovanje. Ako imas saznanje da je neko ubica\silovatelj onda ta saznanja moras podeliti sa policijom. To sto si zrtva te ne oslobadja krivice za zataskivanje\prikrivanje nekog buduceg zlocina.

Oliver

pre 4 godine

@mozaks

Naprotiv, jako je debela linija izmedju gledanja u zene i silovanja istih. Mozes da gledaš do mile volje,mozes i u svojoj glavi,u mislima,da silujes hiljade zena,to nije nikakvo krivicno delo. U pravu se racunaju samo nedozvoljena ponasanja,a ne misli i pogledi. Nemoj da perfidno relativizujes silovanje i opravdavas silovatelje.

Oliver

pre 4 godine

Tuzilac je sigurno ispravno procenio da nema dovoljno dokaza da podigne optuznicu. Ne zaboravite da sud mora da potvrdi valjanost optuznice. U slučaju Aleksica sud je cak dva puta vraćao optuznicu na doradu. Ovde je slucaj bio jos tezi i tuzilac nije hteo da vodi unapred izgubljen slucaj. No,to ne znaci da lecic nije kriv. On nije kriv u formalno pravno legalnom smislu,ali nije krivicna odgovornost jedina vrsta odgovornosti. Postoji recimo i moralno eticka odgovornost. Mi ne zaboravljamo audio snimak i leciceve reci:jel znas ti ko sam ja,treba da ti je cast,ja ne mecem ... bilo gde itd. Taj snimak je pokazao pravo lice lecica. I Bil Kozbi je oslobodjen zbog pravne tehnikalije,a svi znaju da je kriv. I O.Dzej Simpson je oslobodjen za ubistvo zene i ljubavnika,a svi znaju da je kriv.Prema tome,nemojte apsolutizovati sudske presude i pravne aktivnosti. Pravo nije egzaktno niti sto posto pravedno. I oni grese kao i bilo koji drugi profesionalci.A ponekad je slucaj takav da prosto ne mozete nesto da dokazete iako biste to hteli. Cak i ako Lecic ne zavrsi nikada u zatvoru,on je opravdano i zasluženo diskreditovan u društvu.

...

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Zrtva nije nikad kriva. Apsolutno nikad. Bez ikakve diskusije. Dok to ne shvatimo, nema nam spasa.

super

pre 4 godine

Ljudi da je deka leka malo preterao jeste čim in i dalje juri mlade devojke pa vidite samo sa KiM ima dete dakle on ne posustaje i ide traži pa ko se uhvati uhvati ako devojka kaže ok kretenu neću i on je udari ili nešto uradi onda može tužba

Dejan

pre 4 godine

Podsetio bih da je i iskaz druge osobe bio samo seksualno uznemiravanje, ne i izvršeno delo! Mislim da i zakon pravi ozbiljnu razliku između uznemiravanja i dela silovanja.
Pogotovo što često nije jasna granica između udvaranja i uznemiravanja!!
Merima nije u svom saopštenju rekla da je bilo silovanja nego samo pokušaja!
Iskaz mi i danas izgleda veoma subjektivno.
Lečić mi je uvek delovao kao budaletina ali ne i kao monstrum bez kočnica!
Imamo već duže vreme opasnu situaciju da mediji i javnost preuzimaju ulogu sudstva i time jasno pokazuju da osnovne poluge države i društva uopšte ne funkcionišu!!!

John

pre 4 godine

nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53)

Neće.
Ako si (polu)anonimus kao pomenuta dvojica, onda će sistem da trenira strogoću.
Ali ako si nešto više od toga, pa makar bio i izanđali političar u pokušaju - e, onda sleduje odbacivanje prijave i niko ti ništa ne može.
Nikola Pašić je svojevremeno rekao "Zakoni su za protivnici". Danas danas to treba kazati malo drugačije - "Zakoni su za raju"

Kapetan

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.
(Mali Perica, 13. jul 2021 11:05)

Ta osoba ima interes, vređala je našu zemlju u razgovorima za medije i na zvaničnoj stranici sa njenog posla piše da ne govori srpski iako je rođena u Srbiji, a govori hrvatski i bošnjački. Ljudi mogu imati različite interese, nemojmo biti naivni. Sutra bi svako svakog mogao da optuži za silovanje, ukoliko ima nešto protiv njega. Zato zakon i kaže da su potrebni osnovi sumnje da je neki počinio krivično delo, a ne rekla kazala priče iz raznih motiva, pa i onih najnižih kao što mislim da je ovde slučaj.

RX

pre 4 godine

Audiatur et altera pars - Saslusaj i drugu stranu! Stara latinska poslovica koja je jedan od postulata prava.
Iako mi je Lecic simpatican kao bilo kakav sluzavi organizam, cak i on takav ljigav je trebalo da ima pravo da bude nevid dok se ne dokaze suprotno. Sada se dokazalo da je nevin. Nadam se da ce tuziti i Stajnfeld i Merimu Isakovic.

...

pre 4 godine

@...U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07)

I u mom mestu je davnih dana silovana moja komšinica. Do tog dana je bila normalna osoba, posle tog dana sva čudna i povučena, a posle nekog vremena i nemogućnosti dobijanja pravde je postala lujla koja je bila sa svima. Sve je to bilo pre 30ak godina, ništa se u Srbiji nije promenilo. Čak je taj isti silovao i jednog muškarca, svog druga iz škole, na kraju mu je gurao i flašu. Taj se odselio čim je mogao, ne znam šta je sa njim, ništa nisam čuo. Da li je dovoljno reći da taj sada napada i devojčice, ali ima zaleđinu? Pitanje dana je kada će još nešto izaći na svetlost dana. Što se tiče oporavka od silovanja, svako ima svoj vid oporavka i neoporavka. Zaboraviti se ne može, šteta ostaje. Kao i od bilo kog nasilja, čak i ovog koje smo svi čuli da je Lečić sprovodio, što sud ne može odbiti i oboriti jer svi imamo uši i mozak.

цица

pre 4 godine

Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Оно кад дилетанти деле савете... Сваљује се одговорност на жртве док је кривични систем труо.

Formentor

pre 4 godine

Ocekivano...znao sam posle procitanih njenih par intervjua i pogled na insta o kakvoj se osobi radi tako da je pravda ovde pobedila. Mozda je covek startovao i bio malo vise uporan ali def nije presao granicu tako da je ovde sve jasno

mile

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.

Фактор мира и стабилности

pre 4 godine

Добро, ако Данијела није силована, зашто смо онда сви ми "силовани" од стране медија!?

komsija

pre 4 godine

A zasto bezis? Kako ti znas da li je Lecic silovao ili nije?!? Insinuiras, ruzno je to. Cak je indikativno i to da ona nije isla na poligraf, nije htela.

Dik

pre 4 godine

... ništa nije slućajno, kad bi sad pisao kako nas Zapad vidi od Bizmarka pa do danas nebi ni objavili ovaj komentar, ali ne možemo pobeći od toga !

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ja bezim iz ovakve Srbije !
(Ja, 13. jul 2021 10:48)


Devojka je snimala porno filmove sa albancima u međuvremenu. Izbacuje svakakve slike po društvenim mrežama i ti kažeš da je sve kontra. U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…

mozaks

pre 4 godine

da ne gresim dusu prema pomenutoj zenskoj osobi ali koliko vas puta dnevno samo dok idete do prodavnice ocima gleda od glave do pete i masta da ima sex sa vama.ocima vas skidaju,sline iz usta pena ide..
dali su i ti ljudi silovatelji?
prirodno je da muskarac se trudi da osvoji zenu,da mu da potomke.dali ce zena na to da pristane,zavisi najvise od nje.naravno da je silovanje cin koji niko ne podrzava,ali je tanka linija izmedju pogleda i pokusaja,i naravno da ima svega po malo u flertu,osmehu,zelji..

Ja

pre 4 godine

Doticnog je jos jedna osoba optuzila za seksualni napad. Iako ga nije optuzila pred sudom, optuzila ga je pred citavom javnoscu. Pravo i pravda cesto ne idu istim putem, ali ti si gospodine svakako dosao do kraja svog nasilnickog puta. To sto si se izvukao od formalno-pravne osude, ne znaci da nisi kriv u ocima javnosti.

Đura

pre 4 godine

Vidim da više njih pominje poligraf. Ljudi, poligraf nije dokaz na sudu, upamtite to. I to nije slučajno, jer poligraf je moguće prevariti (ne kažem da je lako), a dosta zavisi i od toga ko tumači odgovore. Ne slušajte Vučića i njegovo pozivanje na poligraf, taj pojma nema ni o čemu osim o manipulacijama javnim mnjenjem.

Al u Fr

pre 4 godine

i šta sada? javno blaćenje, kolege su odbijale da glume sa njim, oni koji su bili uzdržani su demonizovani u medijima (npr. Eva Ras). kako će pojedinci sada da ga pogledaju u oči? vi koji smatrate da je tužilaštvo bilo pristrasno, objasnite zašto tako mislite? objektivno, tužilaštvo nije imalo nikakve "politički" motivisane razloge za svoju odluku (kao što smo navikli, na žalost). molim botove i zagrižene obožavaoce vučićevog lika i dela da mi ne "lupaju" pluseve, jer sam ja jedan od onih koji je zbog njega i njemu sličnih otišao iz zemlje.

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 4 godine

Ovo je bilo ocekivano,ne mozete nekoga osuditi zbog necijeg rekla kazala bez ijednog dokaza. Mozda je taj neko i bio u pravu ali bez dokaza to ne vredi nista. Posle svega se jos i javila neka doticna dama koja posle 50 god se setila da je bila silovana,ma vazi. Od prvog dana mnogo gledaju Holivud i novoosnovane popularne pokrete koji sad naprasno dolaze do izrazaja i dobijaju na popularnosti i u fazonu videla zaba da se konj potkiva pa digla i ona nogu. Jednostavno svet je otisao u pm,sve sto je nekad bilo nenormalno i neprirodno danas je normalno i propagira se kao jedino normalno,javljaju se razne lgbt,feministicke,me too,black live matters organizacije koje zarad lazne politicke korektnosti unistavaju sve ono sto je dobro a jacaju ono lose. Da obajasnim: Black live metters sta je doneo,svi kao klece u znak podrske crncima a u sustini sta se promenilo,promasi covek penal i svi ga napadnu da je to uradio jer je crnac. Me too je dovela do toga da pravim zrtvama silovanja vise niko ne veruje. Lgbt i ostali gay lobiji hoce da nas ubede da u stvari mi heteroseksualci nismo normalni a da oni jesu i da vec par hiljada godina mi pogresno zivimo. Na svakom cosku se propagiraju,na finalu utakmice evropskog prvenstva dovoze loptu u auticu obojenom bojama duge,pa alo dokle to ide,koja je svrha toga osim da iritira i one kojih to savrseno ne zanima!

Mali Perica

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.

kraljica

pre 4 godine

Lečiću, nisi ti monstrum, daleko bilo, ali od onog snimka znamo svi šta jesi. A znaš i ti, ako si iskren prema sebi. To ti je mnogo gore.

Dey

pre 4 godine

Osudiše čoveka u medijima za ovu farsu.

Mediji i optužuju i osuđuju ...


Velika i nenadoknadiva šteta mu je naneta. A od početka je smrdelo sve

magla svuda oko nas

pre 4 godine

a sta je sada sa Botovima koji su osudjivali ovog coveka?? gde su nestali dusebriznici koji zbog svojih mizernih zivota jedva cekaju nekod da osude bez da cuju pravu istinu!! raduje ih tudja muka!!

Rocky

pre 4 godine

Šta god da je tražila od njega, vizu, radnu vizu za USA ili neku uslugu, siguran sam da je svakog trenutka znala šta Lečić očekuje zauzvrat.
Nije fer prema njemu, kakav god da je gad ili licemer kao čovek, da nakon što joj je ispunio molbu i dobio to što je očekivao da sada kaže to je bilo silovanje, da nije htela, da nije znala itd Ma vazi.

Čiča Miloje

pre 4 godine

Nadam se da će Lečić tužiti nju i poslati na robiju…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:06)

Zahvaljujemo se na

Nisi uzeo pilulu jutros ... Nemoj da preskačeš terapiju dečko !

Čiča Miloje

pre 4 godine

Daj bre Leko, ne *eri... Svi znamo šta si radio... Muka mi je od takvih tipčina koji misle da su uvatili boga za... I misle da svaka mora da im da! Po sistemu, pa ja sam Lečić, glumčina, dasa... A da to nisi, s obzirom na šta ličić, mislili bi da si kondukter...

Amandine

pre 4 godine

Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07

Danijela je snimila erotski triler, pa? To je, kao, neki dokaz? Sharon Stone je izgradila karijeru na istom zanru, a nadam se da pravite granicu izmedju filma (Danijelina profesija je gluma) i stvarnosti. Ili je u redu snimiti takav film ako nema u njemu Albanaca?

Faruk Hadžibegić

pre 4 godine

Šta bi sa onom gospođom što reče da će jednom prijaviti dvojicu? Kontam da će na jesen, dok malo rashladi... Zbog ovakvih pojava prave žrtve će da trpe...

Pseudoharms

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.
(Mali Perica, 13. jul 2021 11:05) 

U našem zakonodavstvu, eventualna nagodba između oštećenog i osumnjičenog, ne povlače za sobom prestanak gonjenja po službenoj dužnosti.

Dakle, nije ovo Amerika.

Nadoljub

pre 4 godine

To se i očekivalo, jer vremenska distanca je velika i nema dokaza i svedoka. Ali, nije u tome glavna stvar. Važno je da je on prepoznat kao problematičan, što je na audio snimku i sam priznao i što je to ponovljen slučaj jer nije ga samo ona javno optužila, nego i ona druga glumica. Ne možeš da se šetaš okolo, druže i da glumiš kulturu, kada si nešto drugo. Meni nije potrebno nikakvo njegovo glumatačko saopštenje, jer imam saopštenje sa audio snimka. Jedino što bi me zadovoljilo od njega je pokajanje i priznanje, ali je on, nažalost, daleko od toga.

Apatrid

pre 4 godine

nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.

Neo

pre 4 godine

Nemojte zaboraviti da je Leka prosao poligraf !

Od sada pa nadalje bi svako ko misli da moze olako da blati necije ime, prvo trebao da izadje na poligraf a tek onda da se razmatra dalji postupak.

Šrek

pre 4 godine

E sada lepo kontra tuzba pa neka se cese i tamo gde je ne svrbi. Ubuduce ce se nauciti da ne optužuju nekoga i unistavaju zivot samo zbog rejtinga, slave, popularnosti ili sta ja znam...

Šrek

pre 4 godine

E sada lepo kontra tuzba pa neka se cese i tamo gde je ne svrbi. Ubuduce ce se nauciti da ne optužuju nekoga i unistavaju zivot samo zbog rejtinga, slave, popularnosti ili sta ja znam...

Nadoljub

pre 4 godine

To se i očekivalo, jer vremenska distanca je velika i nema dokaza i svedoka. Ali, nije u tome glavna stvar. Važno je da je on prepoznat kao problematičan, što je na audio snimku i sam priznao i što je to ponovljen slučaj jer nije ga samo ona javno optužila, nego i ona druga glumica. Ne možeš da se šetaš okolo, druže i da glumiš kulturu, kada si nešto drugo. Meni nije potrebno nikakvo njegovo glumatačko saopštenje, jer imam saopštenje sa audio snimka. Jedino što bi me zadovoljilo od njega je pokajanje i priznanje, ali je on, nažalost, daleko od toga.

Apatrid

pre 4 godine

nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.

Neo

pre 4 godine

Nemojte zaboraviti da je Leka prosao poligraf !

Od sada pa nadalje bi svako ko misli da moze olako da blati necije ime, prvo trebao da izadje na poligraf a tek onda da se razmatra dalji postupak.

mile

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.

Formentor

pre 4 godine

Ocekivano...znao sam posle procitanih njenih par intervjua i pogled na insta o kakvoj se osobi radi tako da je pravda ovde pobedila. Mozda je covek startovao i bio malo vise uporan ali def nije presao granicu tako da je ovde sve jasno

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ja bezim iz ovakve Srbije !
(Ja, 13. jul 2021 10:48)


Devojka je snimala porno filmove sa albancima u međuvremenu. Izbacuje svakakve slike po društvenim mrežama i ti kažeš da je sve kontra. U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…

Al u Fr

pre 4 godine

i šta sada? javno blaćenje, kolege su odbijale da glume sa njim, oni koji su bili uzdržani su demonizovani u medijima (npr. Eva Ras). kako će pojedinci sada da ga pogledaju u oči? vi koji smatrate da je tužilaštvo bilo pristrasno, objasnite zašto tako mislite? objektivno, tužilaštvo nije imalo nikakve "politički" motivisane razloge za svoju odluku (kao što smo navikli, na žalost). molim botove i zagrižene obožavaoce vučićevog lika i dela da mi ne "lupaju" pluseve, jer sam ja jedan od onih koji je zbog njega i njemu sličnih otišao iz zemlje.

Dey

pre 4 godine

Osudiše čoveka u medijima za ovu farsu.

Mediji i optužuju i osuđuju ...


Velika i nenadoknadiva šteta mu je naneta. A od početka je smrdelo sve

Mali Perica

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.

Rocky

pre 4 godine

Šta god da je tražila od njega, vizu, radnu vizu za USA ili neku uslugu, siguran sam da je svakog trenutka znala šta Lečić očekuje zauzvrat.
Nije fer prema njemu, kakav god da je gad ili licemer kao čovek, da nakon što joj je ispunio molbu i dobio to što je očekivao da sada kaže to je bilo silovanje, da nije htela, da nije znala itd Ma vazi.

Faruk Hadžibegić

pre 4 godine

Šta bi sa onom gospođom što reče da će jednom prijaviti dvojicu? Kontam da će na jesen, dok malo rashladi... Zbog ovakvih pojava prave žrtve će da trpe...

komsija

pre 4 godine

A zasto bezis? Kako ti znas da li je Lecic silovao ili nije?!? Insinuiras, ruzno je to. Cak je indikativno i to da ona nije isla na poligraf, nije htela.

Oliver

pre 4 godine

@mozaks

Naprotiv, jako je debela linija izmedju gledanja u zene i silovanja istih. Mozes da gledaš do mile volje,mozes i u svojoj glavi,u mislima,da silujes hiljade zena,to nije nikakvo krivicno delo. U pravu se racunaju samo nedozvoljena ponasanja,a ne misli i pogledi. Nemoj da perfidno relativizujes silovanje i opravdavas silovatelje.

...

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Zrtva nije nikad kriva. Apsolutno nikad. Bez ikakve diskusije. Dok to ne shvatimo, nema nam spasa.

mozaks

pre 4 godine

da ne gresim dusu prema pomenutoj zenskoj osobi ali koliko vas puta dnevno samo dok idete do prodavnice ocima gleda od glave do pete i masta da ima sex sa vama.ocima vas skidaju,sline iz usta pena ide..
dali su i ti ljudi silovatelji?
prirodno je da muskarac se trudi da osvoji zenu,da mu da potomke.dali ce zena na to da pristane,zavisi najvise od nje.naravno da je silovanje cin koji niko ne podrzava,ali je tanka linija izmedju pogleda i pokusaja,i naravno da ima svega po malo u flertu,osmehu,zelji..

Čiča Miloje

pre 4 godine

Daj bre Leko, ne *eri... Svi znamo šta si radio... Muka mi je od takvih tipčina koji misle da su uvatili boga za... I misle da svaka mora da im da! Po sistemu, pa ja sam Lečić, glumčina, dasa... A da to nisi, s obzirom na šta ličić, mislili bi da si kondukter...

Oliver

pre 4 godine

Tuzilac je sigurno ispravno procenio da nema dovoljno dokaza da podigne optuznicu. Ne zaboravite da sud mora da potvrdi valjanost optuznice. U slučaju Aleksica sud je cak dva puta vraćao optuznicu na doradu. Ovde je slucaj bio jos tezi i tuzilac nije hteo da vodi unapred izgubljen slucaj. No,to ne znaci da lecic nije kriv. On nije kriv u formalno pravno legalnom smislu,ali nije krivicna odgovornost jedina vrsta odgovornosti. Postoji recimo i moralno eticka odgovornost. Mi ne zaboravljamo audio snimak i leciceve reci:jel znas ti ko sam ja,treba da ti je cast,ja ne mecem ... bilo gde itd. Taj snimak je pokazao pravo lice lecica. I Bil Kozbi je oslobodjen zbog pravne tehnikalije,a svi znaju da je kriv. I O.Dzej Simpson je oslobodjen za ubistvo zene i ljubavnika,a svi znaju da je kriv.Prema tome,nemojte apsolutizovati sudske presude i pravne aktivnosti. Pravo nije egzaktno niti sto posto pravedno. I oni grese kao i bilo koji drugi profesionalci.A ponekad je slucaj takav da prosto ne mozete nesto da dokazete iako biste to hteli. Cak i ako Lecic ne zavrsi nikada u zatvoru,on je opravdano i zasluženo diskreditovan u društvu.

цица

pre 4 godine

Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Оно кад дилетанти деле савете... Сваљује се одговорност на жртве док је кривични систем труо.

Kapetan

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.
(Mali Perica, 13. jul 2021 11:05)

Ta osoba ima interes, vređala je našu zemlju u razgovorima za medije i na zvaničnoj stranici sa njenog posla piše da ne govori srpski iako je rođena u Srbiji, a govori hrvatski i bošnjački. Ljudi mogu imati različite interese, nemojmo biti naivni. Sutra bi svako svakog mogao da optuži za silovanje, ukoliko ima nešto protiv njega. Zato zakon i kaže da su potrebni osnovi sumnje da je neki počinio krivično delo, a ne rekla kazala priče iz raznih motiva, pa i onih najnižih kao što mislim da je ovde slučaj.

kraljica

pre 4 godine

Lečiću, nisi ti monstrum, daleko bilo, ali od onog snimka znamo svi šta jesi. A znaš i ti, ako si iskren prema sebi. To ti je mnogo gore.

John

pre 4 godine

nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53)

Neće.
Ako si (polu)anonimus kao pomenuta dvojica, onda će sistem da trenira strogoću.
Ali ako si nešto više od toga, pa makar bio i izanđali političar u pokušaju - e, onda sleduje odbacivanje prijave i niko ti ništa ne može.
Nikola Pašić je svojevremeno rekao "Zakoni su za protivnici". Danas danas to treba kazati malo drugačije - "Zakoni su za raju"

kili

pre 4 godine

Devojka je snimala porno filmove sa albancima u međuvremenu. Izbacuje svakakve slike po društvenim mrežama i ti kažeš da je sve kontra. U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07)

@Loznica
sto se ti ne skines sa komentara u bikini i postavis par slika na insta. zivot bi ti se promenio nemas pojma. bio bi najveci frajer u loznici

Čiča Miloje

pre 4 godine

Nadam se da će Lečić tužiti nju i poslati na robiju…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:06)

Zahvaljujemo se na

Nisi uzeo pilulu jutros ... Nemoj da preskačeš terapiju dečko !

...

pre 4 godine

@...U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07)

I u mom mestu je davnih dana silovana moja komšinica. Do tog dana je bila normalna osoba, posle tog dana sva čudna i povučena, a posle nekog vremena i nemogućnosti dobijanja pravde je postala lujla koja je bila sa svima. Sve je to bilo pre 30ak godina, ništa se u Srbiji nije promenilo. Čak je taj isti silovao i jednog muškarca, svog druga iz škole, na kraju mu je gurao i flašu. Taj se odselio čim je mogao, ne znam šta je sa njim, ništa nisam čuo. Da li je dovoljno reći da taj sada napada i devojčice, ali ima zaleđinu? Pitanje dana je kada će još nešto izaći na svetlost dana. Što se tiče oporavka od silovanja, svako ima svoj vid oporavka i neoporavka. Zaboraviti se ne može, šteta ostaje. Kao i od bilo kog nasilja, čak i ovog koje smo svi čuli da je Lečić sprovodio, što sud ne može odbiti i oboriti jer svi imamo uši i mozak.

MGTOW

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Zrtva nije nikad kriva. Apsolutno nikad. Bez ikakve diskusije. Dok to ne shvatimo, nema nam spasa.
(..., 13. jul 2021 14:00)

Slazem se da zrtva nije kriva za ono sto joj se desilo ali u isto vreme je kriva sto to nije prijavila policiji i tako sprecila neko novo silovanje. Ako imas saznanje da je neko ubica\silovatelj onda ta saznanja moras podeliti sa policijom. To sto si zrtva te ne oslobadja krivice za zataskivanje\prikrivanje nekog buduceg zlocina.

Мина

pre 4 godine

Аpatrid@ Неумесно је поредити случај деце из Петнице, малолетних полазница школе глуме и свих других правих жртава сексуалног злостављања.Конкретан случај г.Шенфилд пре треба издвојити као "нормалну" појаву у свету филма, где се праве каријере, кад ти треба мало пажње, извучеш нешто после много година и ето, у жижи си.У Америци се то "запатило" од пре коју годину, а ми преузели "пелцер".Најчешће упали, шири се ко'пожар.

Pseudoharms

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.
(Mali Perica, 13. jul 2021 11:05) 

U našem zakonodavstvu, eventualna nagodba između oštećenog i osumnjičenog, ne povlače za sobom prestanak gonjenja po službenoj dužnosti.

Dakle, nije ovo Amerika.

Đura

pre 4 godine

Vidim da više njih pominje poligraf. Ljudi, poligraf nije dokaz na sudu, upamtite to. I to nije slučajno, jer poligraf je moguće prevariti (ne kažem da je lako), a dosta zavisi i od toga ko tumači odgovore. Ne slušajte Vučića i njegovo pozivanje na poligraf, taj pojma nema ni o čemu osim o manipulacijama javnim mnjenjem.

Dejan

pre 4 godine

Podsetio bih da je i iskaz druge osobe bio samo seksualno uznemiravanje, ne i izvršeno delo! Mislim da i zakon pravi ozbiljnu razliku između uznemiravanja i dela silovanja.
Pogotovo što često nije jasna granica između udvaranja i uznemiravanja!!
Merima nije u svom saopštenju rekla da je bilo silovanja nego samo pokušaja!
Iskaz mi i danas izgleda veoma subjektivno.
Lečić mi je uvek delovao kao budaletina ali ne i kao monstrum bez kočnica!
Imamo već duže vreme opasnu situaciju da mediji i javnost preuzimaju ulogu sudstva i time jasno pokazuju da osnovne poluge države i društva uopšte ne funkcionišu!!!

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 4 godine

Ovo je bilo ocekivano,ne mozete nekoga osuditi zbog necijeg rekla kazala bez ijednog dokaza. Mozda je taj neko i bio u pravu ali bez dokaza to ne vredi nista. Posle svega se jos i javila neka doticna dama koja posle 50 god se setila da je bila silovana,ma vazi. Od prvog dana mnogo gledaju Holivud i novoosnovane popularne pokrete koji sad naprasno dolaze do izrazaja i dobijaju na popularnosti i u fazonu videla zaba da se konj potkiva pa digla i ona nogu. Jednostavno svet je otisao u pm,sve sto je nekad bilo nenormalno i neprirodno danas je normalno i propagira se kao jedino normalno,javljaju se razne lgbt,feministicke,me too,black live matters organizacije koje zarad lazne politicke korektnosti unistavaju sve ono sto je dobro a jacaju ono lose. Da obajasnim: Black live metters sta je doneo,svi kao klece u znak podrske crncima a u sustini sta se promenilo,promasi covek penal i svi ga napadnu da je to uradio jer je crnac. Me too je dovela do toga da pravim zrtvama silovanja vise niko ne veruje. Lgbt i ostali gay lobiji hoce da nas ubede da u stvari mi heteroseksualci nismo normalni a da oni jesu i da vec par hiljada godina mi pogresno zivimo. Na svakom cosku se propagiraju,na finalu utakmice evropskog prvenstva dovoze loptu u auticu obojenom bojama duge,pa alo dokle to ide,koja je svrha toga osim da iritira i one kojih to savrseno ne zanima!

Ja

pre 4 godine

Doticnog je jos jedna osoba optuzila za seksualni napad. Iako ga nije optuzila pred sudom, optuzila ga je pred citavom javnoscu. Pravo i pravda cesto ne idu istim putem, ali ti si gospodine svakako dosao do kraja svog nasilnickog puta. To sto si se izvukao od formalno-pravne osude, ne znaci da nisi kriv u ocima javnosti.

Juggernaut

pre 4 godine

(Kobaja Grande, 13. jul 2021 11:14)

Kakav sud, majstore? Znaš li uopšte šta je tužilaštvo, a šta sud? VJT je reklo da neće podneti optužnicu, dakle ni do kakvog suda ovo nije došlo. Tebi je sve to isto? A ni na jednom sudu u nekoj civilizovanoj zemlji, poligraf se ne smatra dokazom. Zato što je pouzdan koliko i gledanje u pasulj.

Bork

pre 4 godine

Ko to bese B.Leviv.
Glumac ili politicar. Da politicar sad se setih. I notmalno noje kriv. Nema veze da li ce se kazniti ili ne.
Ostaje sumnja u koju verujem

Amandine

pre 4 godine

Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07

Danijela je snimila erotski triler, pa? To je, kao, neki dokaz? Sharon Stone je izgradila karijeru na istom zanru, a nadam se da pravite granicu izmedju filma (Danijelina profesija je gluma) i stvarnosti. Ili je u redu snimiti takav film ako nema u njemu Albanaca?

RX

pre 4 godine

Audiatur et altera pars - Saslusaj i drugu stranu! Stara latinska poslovica koja je jedan od postulata prava.
Iako mi je Lecic simpatican kao bilo kakav sluzavi organizam, cak i on takav ljigav je trebalo da ima pravo da bude nevid dok se ne dokaze suprotno. Sada se dokazalo da je nevin. Nadam se da ce tuziti i Stajnfeld i Merimu Isakovic.

Фактор мира и стабилности

pre 4 godine

Добро, ако Данијела није силована, зашто смо онда сви ми "силовани" од стране медија!?

magla svuda oko nas

pre 4 godine

a sta je sada sa Botovima koji su osudjivali ovog coveka?? gde su nestali dusebriznici koji zbog svojih mizernih zivota jedva cekaju nekod da osude bez da cuju pravu istinu!! raduje ih tudja muka!!

super

pre 4 godine

Ljudi da je deka leka malo preterao jeste čim in i dalje juri mlade devojke pa vidite samo sa KiM ima dete dakle on ne posustaje i ide traži pa ko se uhvati uhvati ako devojka kaže ok kretenu neću i on je udari ili nešto uradi onda može tužba

Dik

pre 4 godine

... ništa nije slućajno, kad bi sad pisao kako nas Zapad vidi od Bizmarka pa do danas nebi ni objavili ovaj komentar, ali ne možemo pobeći od toga !

Šrek

pre 4 godine

E sada lepo kontra tuzba pa neka se cese i tamo gde je ne svrbi. Ubuduce ce se nauciti da ne optužuju nekoga i unistavaju zivot samo zbog rejtinga, slave, popularnosti ili sta ja znam...

Neo

pre 4 godine

Nemojte zaboraviti da je Leka prosao poligraf !

Od sada pa nadalje bi svako ko misli da moze olako da blati necije ime, prvo trebao da izadje na poligraf a tek onda da se razmatra dalji postupak.

Apatrid

pre 4 godine

nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.

mozaks

pre 4 godine

da ne gresim dusu prema pomenutoj zenskoj osobi ali koliko vas puta dnevno samo dok idete do prodavnice ocima gleda od glave do pete i masta da ima sex sa vama.ocima vas skidaju,sline iz usta pena ide..
dali su i ti ljudi silovatelji?
prirodno je da muskarac se trudi da osvoji zenu,da mu da potomke.dali ce zena na to da pristane,zavisi najvise od nje.naravno da je silovanje cin koji niko ne podrzava,ali je tanka linija izmedju pogleda i pokusaja,i naravno da ima svega po malo u flertu,osmehu,zelji..

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 4 godine

Ja bezim iz ovakve Srbije !
(Ja, 13. jul 2021 10:48)


Devojka je snimala porno filmove sa albancima u međuvremenu. Izbacuje svakakve slike po društvenim mrežama i ti kažeš da je sve kontra. U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…

Formentor

pre 4 godine

Ocekivano...znao sam posle procitanih njenih par intervjua i pogled na insta o kakvoj se osobi radi tako da je pravda ovde pobedila. Mozda je covek startovao i bio malo vise uporan ali def nije presao granicu tako da je ovde sve jasno

Dey

pre 4 godine

Osudiše čoveka u medijima za ovu farsu.

Mediji i optužuju i osuđuju ...


Velika i nenadoknadiva šteta mu je naneta. A od početka je smrdelo sve

mile

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.

Al u Fr

pre 4 godine

i šta sada? javno blaćenje, kolege su odbijale da glume sa njim, oni koji su bili uzdržani su demonizovani u medijima (npr. Eva Ras). kako će pojedinci sada da ga pogledaju u oči? vi koji smatrate da je tužilaštvo bilo pristrasno, objasnite zašto tako mislite? objektivno, tužilaštvo nije imalo nikakve "politički" motivisane razloge za svoju odluku (kao što smo navikli, na žalost). molim botove i zagrižene obožavaoce vučićevog lika i dela da mi ne "lupaju" pluseve, jer sam ja jedan od onih koji je zbog njega i njemu sličnih otišao iz zemlje.

Mali Perica

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.

Rocky

pre 4 godine

Šta god da je tražila od njega, vizu, radnu vizu za USA ili neku uslugu, siguran sam da je svakog trenutka znala šta Lečić očekuje zauzvrat.
Nije fer prema njemu, kakav god da je gad ili licemer kao čovek, da nakon što joj je ispunio molbu i dobio to što je očekivao da sada kaže to je bilo silovanje, da nije htela, da nije znala itd Ma vazi.

komsija

pre 4 godine

A zasto bezis? Kako ti znas da li je Lecic silovao ili nije?!? Insinuiras, ruzno je to. Cak je indikativno i to da ona nije isla na poligraf, nije htela.

Nadoljub

pre 4 godine

To se i očekivalo, jer vremenska distanca je velika i nema dokaza i svedoka. Ali, nije u tome glavna stvar. Važno je da je on prepoznat kao problematičan, što je na audio snimku i sam priznao i što je to ponovljen slučaj jer nije ga samo ona javno optužila, nego i ona druga glumica. Ne možeš da se šetaš okolo, druže i da glumiš kulturu, kada si nešto drugo. Meni nije potrebno nikakvo njegovo glumatačko saopštenje, jer imam saopštenje sa audio snimka. Jedino što bi me zadovoljilo od njega je pokajanje i priznanje, ali je on, nažalost, daleko od toga.

Faruk Hadžibegić

pre 4 godine

Šta bi sa onom gospođom što reče da će jednom prijaviti dvojicu? Kontam da će na jesen, dok malo rashladi... Zbog ovakvih pojava prave žrtve će da trpe...

...

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Zrtva nije nikad kriva. Apsolutno nikad. Bez ikakve diskusije. Dok to ne shvatimo, nema nam spasa.

Мина

pre 4 godine

Аpatrid@ Неумесно је поредити случај деце из Петнице, малолетних полазница школе глуме и свих других правих жртава сексуалног злостављања.Конкретан случај г.Шенфилд пре треба издвојити као "нормалну" појаву у свету филма, где се праве каријере, кад ти треба мало пажње, извучеш нешто после много година и ето, у жижи си.У Америци се то "запатило" од пре коју годину, а ми преузели "пелцер".Најчешће упали, шири се ко'пожар.

magla svuda oko nas

pre 4 godine

a sta je sada sa Botovima koji su osudjivali ovog coveka?? gde su nestali dusebriznici koji zbog svojih mizernih zivota jedva cekaju nekod da osude bez da cuju pravu istinu!! raduje ih tudja muka!!

Kapetan

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.
(Mali Perica, 13. jul 2021 11:05)

Ta osoba ima interes, vređala je našu zemlju u razgovorima za medije i na zvaničnoj stranici sa njenog posla piše da ne govori srpski iako je rođena u Srbiji, a govori hrvatski i bošnjački. Ljudi mogu imati različite interese, nemojmo biti naivni. Sutra bi svako svakog mogao da optuži za silovanje, ukoliko ima nešto protiv njega. Zato zakon i kaže da su potrebni osnovi sumnje da je neki počinio krivično delo, a ne rekla kazala priče iz raznih motiva, pa i onih najnižih kao što mislim da je ovde slučaj.

MGTOW

pre 4 godine

@nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53):
Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Zrtva nije nikad kriva. Apsolutno nikad. Bez ikakve diskusije. Dok to ne shvatimo, nema nam spasa.
(..., 13. jul 2021 14:00)

Slazem se da zrtva nije kriva za ono sto joj se desilo ali u isto vreme je kriva sto to nije prijavila policiji i tako sprecila neko novo silovanje. Ako imas saznanje da je neko ubica\silovatelj onda ta saznanja moras podeliti sa policijom. To sto si zrtva te ne oslobadja krivice za zataskivanje\prikrivanje nekog buduceg zlocina.

Ja

pre 4 godine

Doticnog je jos jedna osoba optuzila za seksualni napad. Iako ga nije optuzila pred sudom, optuzila ga je pred citavom javnoscu. Pravo i pravda cesto ne idu istim putem, ali ti si gospodine svakako dosao do kraja svog nasilnickog puta. To sto si se izvukao od formalno-pravne osude, ne znaci da nisi kriv u ocima javnosti.

kili

pre 4 godine

Devojka je snimala porno filmove sa albancima u međuvremenu. Izbacuje svakakve slike po društvenim mrežama i ti kažeš da je sve kontra. U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07)

@Loznica
sto se ti ne skines sa komentara u bikini i postavis par slika na insta. zivot bi ti se promenio nemas pojma. bio bi najveci frajer u loznici

Amandine

pre 4 godine

Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07

Danijela je snimila erotski triler, pa? To je, kao, neki dokaz? Sharon Stone je izgradila karijeru na istom zanru, a nadam se da pravite granicu izmedju filma (Danijelina profesija je gluma) i stvarnosti. Ili je u redu snimiti takav film ako nema u njemu Albanaca?

Juggernaut

pre 4 godine

(Kobaja Grande, 13. jul 2021 11:14)

Kakav sud, majstore? Znaš li uopšte šta je tužilaštvo, a šta sud? VJT je reklo da neće podneti optužnicu, dakle ni do kakvog suda ovo nije došlo. Tebi je sve to isto? A ni na jednom sudu u nekoj civilizovanoj zemlji, poligraf se ne smatra dokazom. Zato što je pouzdan koliko i gledanje u pasulj.

Bork

pre 4 godine

Ko to bese B.Leviv.
Glumac ili politicar. Da politicar sad se setih. I notmalno noje kriv. Nema veze da li ce se kazniti ili ne.
Ostaje sumnja u koju verujem

Objavite komentar da neko nesto nauci

pre 4 godine

Ovo je bilo ocekivano,ne mozete nekoga osuditi zbog necijeg rekla kazala bez ijednog dokaza. Mozda je taj neko i bio u pravu ali bez dokaza to ne vredi nista. Posle svega se jos i javila neka doticna dama koja posle 50 god se setila da je bila silovana,ma vazi. Od prvog dana mnogo gledaju Holivud i novoosnovane popularne pokrete koji sad naprasno dolaze do izrazaja i dobijaju na popularnosti i u fazonu videla zaba da se konj potkiva pa digla i ona nogu. Jednostavno svet je otisao u pm,sve sto je nekad bilo nenormalno i neprirodno danas je normalno i propagira se kao jedino normalno,javljaju se razne lgbt,feministicke,me too,black live matters organizacije koje zarad lazne politicke korektnosti unistavaju sve ono sto je dobro a jacaju ono lose. Da obajasnim: Black live metters sta je doneo,svi kao klece u znak podrske crncima a u sustini sta se promenilo,promasi covek penal i svi ga napadnu da je to uradio jer je crnac. Me too je dovela do toga da pravim zrtvama silovanja vise niko ne veruje. Lgbt i ostali gay lobiji hoce da nas ubede da u stvari mi heteroseksualci nismo normalni a da oni jesu i da vec par hiljada godina mi pogresno zivimo. Na svakom cosku se propagiraju,na finalu utakmice evropskog prvenstva dovoze loptu u auticu obojenom bojama duge,pa alo dokle to ide,koja je svrha toga osim da iritira i one kojih to savrseno ne zanima!

Čiča Miloje

pre 4 godine

Daj bre Leko, ne *eri... Svi znamo šta si radio... Muka mi je od takvih tipčina koji misle da su uvatili boga za... I misle da svaka mora da im da! Po sistemu, pa ja sam Lečić, glumčina, dasa... A da to nisi, s obzirom na šta ličić, mislili bi da si kondukter...

Čiča Miloje

pre 4 godine

Nadam se da će Lečić tužiti nju i poslati na robiju…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:06)

Zahvaljujemo se na

Nisi uzeo pilulu jutros ... Nemoj da preskačeš terapiju dečko !

Đura

pre 4 godine

Vidim da više njih pominje poligraf. Ljudi, poligraf nije dokaz na sudu, upamtite to. I to nije slučajno, jer poligraf je moguće prevariti (ne kažem da je lako), a dosta zavisi i od toga ko tumači odgovore. Ne slušajte Vučića i njegovo pozivanje na poligraf, taj pojma nema ni o čemu osim o manipulacijama javnim mnjenjem.

RX

pre 4 godine

Audiatur et altera pars - Saslusaj i drugu stranu! Stara latinska poslovica koja je jedan od postulata prava.
Iako mi je Lecic simpatican kao bilo kakav sluzavi organizam, cak i on takav ljigav je trebalo da ima pravo da bude nevid dok se ne dokaze suprotno. Sada se dokazalo da je nevin. Nadam se da ce tuziti i Stajnfeld i Merimu Isakovic.

цица

pre 4 godine

Zrtva i jeste kriva - jer nije istog trenutka prijavila i dozvolila da svi eventualni dokazi propadnu tokom vremena. Zrtva ima odgovornost da odmah prijavi kako neko drugi ne bi postao nova zrtva.
(mile, 13. jul 2021 11:17)

Оно кад дилетанти деле савете... Сваљује се одговорност на жртве док је кривични систем труо.

Oliver

pre 4 godine

Tuzilac je sigurno ispravno procenio da nema dovoljno dokaza da podigne optuznicu. Ne zaboravite da sud mora da potvrdi valjanost optuznice. U slučaju Aleksica sud je cak dva puta vraćao optuznicu na doradu. Ovde je slucaj bio jos tezi i tuzilac nije hteo da vodi unapred izgubljen slucaj. No,to ne znaci da lecic nije kriv. On nije kriv u formalno pravno legalnom smislu,ali nije krivicna odgovornost jedina vrsta odgovornosti. Postoji recimo i moralno eticka odgovornost. Mi ne zaboravljamo audio snimak i leciceve reci:jel znas ti ko sam ja,treba da ti je cast,ja ne mecem ... bilo gde itd. Taj snimak je pokazao pravo lice lecica. I Bil Kozbi je oslobodjen zbog pravne tehnikalije,a svi znaju da je kriv. I O.Dzej Simpson je oslobodjen za ubistvo zene i ljubavnika,a svi znaju da je kriv.Prema tome,nemojte apsolutizovati sudske presude i pravne aktivnosti. Pravo nije egzaktno niti sto posto pravedno. I oni grese kao i bilo koji drugi profesionalci.A ponekad je slucaj takav da prosto ne mozete nesto da dokazete iako biste to hteli. Cak i ako Lecic ne zavrsi nikada u zatvoru,on je opravdano i zasluženo diskreditovan u društvu.

kraljica

pre 4 godine

Lečiću, nisi ti monstrum, daleko bilo, ali od onog snimka znamo svi šta jesi. A znaš i ti, ako si iskren prema sebi. To ti je mnogo gore.

Dik

pre 4 godine

... ništa nije slućajno, kad bi sad pisao kako nas Zapad vidi od Bizmarka pa do danas nebi ni objavili ovaj komentar, ali ne možemo pobeći od toga !

Dejan

pre 4 godine

Podsetio bih da je i iskaz druge osobe bio samo seksualno uznemiravanje, ne i izvršeno delo! Mislim da i zakon pravi ozbiljnu razliku između uznemiravanja i dela silovanja.
Pogotovo što često nije jasna granica između udvaranja i uznemiravanja!!
Merima nije u svom saopštenju rekla da je bilo silovanja nego samo pokušaja!
Iskaz mi i danas izgleda veoma subjektivno.
Lečić mi je uvek delovao kao budaletina ali ne i kao monstrum bez kočnica!
Imamo već duže vreme opasnu situaciju da mediji i javnost preuzimaju ulogu sudstva i time jasno pokazuju da osnovne poluge države i društva uopšte ne funkcionišu!!!

John

pre 4 godine

nista cudno, u Srbiji je uvek zrtva kriva. Pretpostavljam da ce istom logikom odbaciti i prijavu one dece iz Petnice ili skole za glumu onog bradonje.
(Apatrid, 13. jul 2021 10:53)

Neće.
Ako si (polu)anonimus kao pomenuta dvojica, onda će sistem da trenira strogoću.
Ali ako si nešto više od toga, pa makar bio i izanđali političar u pokušaju - e, onda sleduje odbacivanje prijave i niko ti ništa ne može.
Nikola Pašić je svojevremeno rekao "Zakoni su za protivnici". Danas danas to treba kazati malo drugačije - "Zakoni su za raju"

...

pre 4 godine

@...U mom mestu je silovana jedna žena davnih dana. Nikada se nije od toga oporavila…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 13. jul 2021 11:07)

I u mom mestu je davnih dana silovana moja komšinica. Do tog dana je bila normalna osoba, posle tog dana sva čudna i povučena, a posle nekog vremena i nemogućnosti dobijanja pravde je postala lujla koja je bila sa svima. Sve je to bilo pre 30ak godina, ništa se u Srbiji nije promenilo. Čak je taj isti silovao i jednog muškarca, svog druga iz škole, na kraju mu je gurao i flašu. Taj se odselio čim je mogao, ne znam šta je sa njim, ništa nisam čuo. Da li je dovoljno reći da taj sada napada i devojčice, ali ima zaleđinu? Pitanje dana je kada će još nešto izaći na svetlost dana. Što se tiče oporavka od silovanja, svako ima svoj vid oporavka i neoporavka. Zaboraviti se ne može, šteta ostaje. Kao i od bilo kog nasilja, čak i ovog koje smo svi čuli da je Lečić sprovodio, što sud ne može odbiti i oboriti jer svi imamo uši i mozak.

Oliver

pre 4 godine

@mozaks

Naprotiv, jako je debela linija izmedju gledanja u zene i silovanja istih. Mozes da gledaš do mile volje,mozes i u svojoj glavi,u mislima,da silujes hiljade zena,to nije nikakvo krivicno delo. U pravu se racunaju samo nedozvoljena ponasanja,a ne misli i pogledi. Nemoj da perfidno relativizujes silovanje i opravdavas silovatelje.

Фактор мира и стабилности

pre 4 godine

Добро, ако Данијела није силована, зашто смо онда сви ми "силовани" од стране медија!?

Pseudoharms

pre 4 godine

Da se nisi možda nagodio? Da te je samo Danijela tužila, čovek bi pomislio ljubomora zbog neuzvraćene ljubavi. Međutim prijavila te je i osoba koja je miljama daleko od ove postojebine i koja nema ama baš nikakvog drugog interesa da to uradi sem da olakša svoju dušu i proba da spase neke druge potencijalne žrtve tvog predatorstva. Teško je poverovati da su se svi urotili protiv tebe, zar ne? Nažalost gomila nasilnika koji silom ostvaruju svoje potrebe nad ženama te podržavaju. Ko to još može da podrži? Ja bih rekao samo isti kao ti ili oni koji bi samo i dalje želeli da po svaku cenu samo slušaju vedre i pozitivne stvari ne mareći za istinu i oni koji će ubuduće od tebe očekivati značajne ustupke.
(Mali Perica, 13. jul 2021 11:05) 

U našem zakonodavstvu, eventualna nagodba između oštećenog i osumnjičenog, ne povlače za sobom prestanak gonjenja po službenoj dužnosti.

Dakle, nije ovo Amerika.

super

pre 4 godine

Ljudi da je deka leka malo preterao jeste čim in i dalje juri mlade devojke pa vidite samo sa KiM ima dete dakle on ne posustaje i ide traži pa ko se uhvati uhvati ako devojka kaže ok kretenu neću i on je udari ili nešto uradi onda može tužba