Nedelja, 23.05.2021.

12:21

Prava borba na Eurosongu vodila se između - Albanaca i Srba?

Izvor: S.D.

Prava borba na Eurosongu vodila se izmeðu - Albanaca i Srba? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Legalista

pre 2 godine

Zagor, tako je, isto važi i za Srbe iz tzv RSK i Repubilke Srpske koji pokazuju tri prsta. Nek idu u Srbiju pa to rade, a ne u drugim državama.

Bre!

pre 2 godine

Mučenici i Srbi i Albanci. Večito igraju za tuđi interes, protiv sebe.

Dogovor kuću gradi, a na Balkanu nema dogovora i to je ključni problem.

Srbi i Albanci, dogovorite se!
(kvasac, 23. maj 2021 16:25)

Evo samo sto se nisu dogovorili dali ce da pobedi Svajcarska na nekom petparackom plejbek takmicenju gde se pobednik drogira pred kamerama.

King

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Priznajes ,da Albanci su u vodjstvo !
E pa tako ce uvek biti !!!!

Bronhitis

pre 2 godine

Mnogi pitaju koliko gradjane Srbije košta ovo. Iz prve ruke, preko RTS da vam kažem da Eurosong sa sve organizacijom takmičenja, putovanjem naših, boravkom naºih u hotelu oko 2 nedelje, izadje jedva oko 100 000 evra. Kad podelis 7 miliona sa 100 000, ispadne da svaki gradjanin plati neki sedamdeseti deo evra. Dakle izmedju 1 i 2 dinara. Predstava kosta 700 dinara prosečna. Dakle Eurosong gledamo vrlo, vrlo jeftno. Toliko o toj fami.

pitam se pitam

pre 2 godine

Ako je pevač pevao za Švajcarsku, znači na neki način predstavlja tu zemlju, šta ima da se krevelji sa nekim albanskim orlovima? Nego mora političke provokacije, pa makar ga izbacili. Isto kao na utakmici, kada je "Švajcarac" vrteo rukama i pokazivao njihovog (mislim albanskog) orla. Jel' su oni Švajcarci ili Albanci? Ako žele da predstavljaju Albaniju, pa neka se vrate tamo ako su toliki patrioti.

Oni su Svajcarci,Albanskog porekla bas kao sto piše u članku i verovatno su ponosni i na jedno i na drugo.
Nije se kreveljiho nego je pokazo simbol kada su glasovi stigli iz Albanije kao znak zahvalnosti. Sta tu ima politički ?????? Koga on to provocira??

Limun

pre 2 godine

Decko se tek ispilio ima 18 god. On nema pojma sta znaci pokazivanje orla. On je balavac koji place kad ne ide po svome. Treba diskvalifikovati Italijane zbog “smrk” faula I te poene rasporediti ostalima 80% pripada Srbiji i ostalih 20% Englezima ipak greota da ostanu na 0. Konacna odluka imamo 3 Da.

Rynchinoi

pre 2 godine

@(Super ako nam je Djonov pozdrav najveci problem, 23. maj 2021 22:13)

Ti nisi video ni Š od Švajcaraca. Ne zna se ko su veći nacisti, Švajcaraci ili Norvežani...

War Inside My Head

pre 2 godine

Ovi što spominju superiornost,bilo nacionalnu,sportsku,kulturološku,nek se sjete austrijskog brkice,njemačkog vođe iz prošlog vijeka,i onda dobro da se zamisle i pogledaju u ogledalo!A i mi smo mu bili na tapetu.

Јабучило

pre 2 godine

Ne razumem zasto se koji moj Srbin ljuti kada Albanac pokaze orla? Srbin treba da uzvrati na taj pozdrav identicno. Crni Orao i Beli Orao, mi smo Jin i Jang.
(Balkanac, 23. maj 2021 23:45)

Узимам те за пример како не треба.

Balkanac

pre 2 godine

Ne razumem zasto se koji moj Srbin ljuti kada Albanac pokaze orla? Srbin treba da uzvrati na taj pozdrav identicno. Crni Orao i Beli Orao, mi smo Jin i Jang.

dzericak

pre 2 godine

Mislim da znam kako bi bilo da se Švajcarac samo rukovao sa tim Albancem sa širokim osmehom na licu. O, kako bi se samo taj osmeh u Srbiji tumačio. Kao zloban, zaverenički, znalački, kao nekakav trijumf nad Srbima, kao neki 'računajte na nas jer nas ima na stotine hiljada u Švajcarskoj, sredićemo mi njih (Srbe) već, ...

I naš narod i naši mediji su opsednuti albancima koji reprezentuju Švajcarsku, kao što smo nekad za vreme SFRJ na Belgiju gledali kao na leglo njihovih terorista, a na Švedsku kao leglo Ustaša. Pravi problem međutim i dalje ne leži tamo negde.

Zagor

pre 2 godine

Ako je pevač pevao za Švajcarsku, znači na neki način predstavlja tu zemlju, šta ima da se krevelji sa nekim albanskim orlovima? Nego mora političke provokacije, pa makar ga izbacili. Isto kao na utakmici, kada je "Švajcarac" vrteo rukama i pokazivao njihovog (mislim albanskog) orla. Jel' su oni Švajcarci ili Albanci? Ako žele da predstavljaju Albaniju, pa neka se vrate tamo ako su toliki patrioti.

Сарадња, а не сукоб

pre 2 godine

@ Oliver, 23. maj 2021 20:32

Претпостављам да си неки наложени средњошколац, зрела особа овако нешто не може да изјави. Што би се борили? Хоћемо конфликт као на Блиском Истоку?

Не, ми треба да сарађујемо.

slobodan

pre 2 godine

Pobogu ljudi. Albanci su ponosni što su "orlovi" i tu nema šta da se zameri. Sramota je da naši sportski novinari tvrdoglavo hoće da mi naše reprezentativce nazivamo "orlovima". Sramota i bezobrazluk na kraju.

Super ako nam je Djonov pozdrav najveci problem

pre 2 godine

@ Ja znam da se vi tako pozdravljate, i to nije sporno, ali on je bio predstavnik Švajcarske, a ne Albanije, i to je sporno.
(Smuleco, 23. maj 2021 19:59)

Vi niste Svajcarac, a njima ocigledno ne smeta, jer moderne drzave su visenacionalne. Moguce je biti “dobar” Albanac i “dobar” Svajcarac istovremeno. Ipak, vi niste objasnili kako pozdrav osobe Dj. osobi X utice na vas, ili bilo kog drugog pripadnika naseg, srpskog naroda? Zivimo u drzavi sa dovoljno problema koji uticu na nas svakodnevni zivot, a bavimo se ne samo onim sto nas se objektivno ne tice, vec potpuno perifernim stvarima. Licno nisam upoznala mnogo Albanaca, pa ni ne znam kakvi su (kao da to nije do coveka), ali umesto da gradimo bolje odnose s njima, da pronadjemo tacke oko kojih mozemo da se slozimo, mi i dalje podgrevamo neprijateljstva. A ne bi bi oni leprsali tim krilima u svakoj prilici da nisu bili osporavani na Balkanu. Ne kazem ni da su u pravu u sporu koji imamo, ali istina je negde na sredini.

Malina

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Bilo bi nam bolje da se ponasamo kao civilizovani ljudi i da se konacno otarasimo ovog pecinskog mentaliteta. Nadam se da ce i Albanci da se razviju kao narod i da se svi konacno normanlo ponasamo.

Jelena

pre 2 godine

Mogu da razumem da je neko talentovan za muziku, sport i da je tu uspesan ali... jadni smo mi ako u bilo kojoj drugoj oblasti treba da se takmicimo sa Albancima. Mismo u svim aspektima, a posebno kulturoloski, uvek bili daleko iznad njih.

Zar smo na tako niske grane pali da treba da ih kometarisemo i da nas doticu njihove veliko-albanske provokacije?

neki tamo…

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Nece, nestacemo za nekih stotinak godina svi, gresni smo…

neki tamo…

pre 2 godine

Svajcarski Albanac peva izuzetno, ali je previse u svajcarskim medijima forsirao svoje albansko poreklo i pevacke uzore iz Albanije. Ali njima se to moze, jer su ovde u CH i te kako povlasceni i omiljeni.
(Jelena, 23. maj 2021 20:18)

Nigde nije 'forsirao' svoje poreklo, mediji pominju to u biografiji, kao sto pominju njegovo ucesce u albanskoj i svajcarskoj verziji '…got talent', kao i u francuskoj verziji 'the voice'.. lik deluje skroz ok i poprilicno skromno a taj dvoglavi koji vam toliko smeta je sinoc bio kao znak zahvalnosti albaniji za 12 bodova, nema nikakve veze sa vama, shvatite to vec jednom.

Neko gore rece kako treba da se borite protiv albanaca na svakom polju… pa ako vec morate nek to bude u oblasti sporta, muzike i sl. Najiskrenije, daleko vise i losije se pise o albancima u srpskim medijima nego o srbima u albanskim. Pratim i jedne i druge. Licno, svojoj deci ne punim glavu o 'losim srbima', odrastaju u zdravom okruzenju bez ikakvih predrasuda. U svajcarskoj hteo/ne hteo imamo jedni druge za komsije, kolege, skolske drugare i te veze uglavnom dobro funkcionisu.

suboticanka

pre 2 godine

Evrovizija nije tip zabave koju volim, tako da to cudo nisam gledala, ali kad sam danas na radiju cula Barbaru, priznajem, najezila sam se. Tako lepa, sikasta , jedna od najfrancuskijih pesama koju sam cula. Inace, fan sam francuske muzike.

Jelena

pre 2 godine

Obe zemlje su ove godine imale izuzetne pesme na Evroviziji. Ja sam iznenadjena da se nesto ovakvog kvaliteta uopste naslo na ovom takmicenju. Mozda sam malo pristrasna, ali je po meni bila bolja Francuskinja jer je mnogo emotivnija, celu je sebe dala u toj interpretaciji.

Svajcarski Albanac peva izuzetno, ali je previse u svajcarskim medijima forsirao svoje albansko poreklo i pevacke uzore iz Albanije. Ali njima se to moze, jer su ovde u CH i te kako povlasceni i omiljeni.

Jugosloven

pre 2 godine

Prestanite više sa brojanjem krvnih zrnca. Francuska predstavnica je francuski državljanin a nikakva srpkinja njen DEDA sa očeve strane je FRANCUZ srpskog porekla a deda sa majčine strane francuz iranskog porekla što znači da su NJENI roditelji FRANCUZI po tome je zaključak da je njena baba sa očeve strane francuskinja tako i sa majčine. Toliko o tome.

Malina

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.
(33 33, 23. maj 2021 17:52)

Rita i Dua ne bi nikad imale karijeru da nisu gradile karijeru u Londonu. Ljudi (van Srbije i Albanije) ih znaju kao britanke. Ja takodje zivim u Londonu i niko nema pojma gde je Kosovo i da su ove devojke rodjene tamo, svi misle da su odavde. Bebe Rexha je rodjena u Americi, ona je Amerikanka albanskim poreklom. Ne mozes bas porediti muzicku industriju u Britaniji i Americi sa Albanskom. Ove pevaljke koje su odrasle u Albaniji i tamo prave muziku sigurno nisu mnogo bolje od ovih nasih.

Oliver

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!

JEDNO JE SIGURNO

pre 2 godine

Albanija po 3 ili 4 put dodeli bodove Srbiji, A Sbija nikada, onda sinoc poceli da se zale na Ruse,Grke,itd. Nemojte traziti postovanje od nikoga kada vi nikoga ne postujete ili krtko mrzite. Jos ovo Albanija dala bodove i Srbiji i Francusku 11 bodova, Dok Srbija dala jedan bod Svajcarsku i Albaniji. Ovako ste gubili i ostale koji nisu vam bodovali sinoc. CAK I BRACA PO OCU

Luka

pre 2 godine

Posmatrati nacionalna takmicenja je primitivnost, u njima se ne podrzava bolji takmicar vec nacija kojoj on pripada. Mi Srbi sa Albancima imamo najvise slicnih gena od svih Slovenskih naroda, ako neko sumnja u to , neka napravi genetski test.

don

pre 2 godine

Slatko ste me nasmijali opisom Gjonovog outfita! :)
Kako se osjeti da tu nema ni trunka nacionalizma, nego Vam se, sasvim legitimno, ne svidja covjekov outfit. :)

Sa ostatkom se slazem.
Pozdrav!
(Amila_, 23. maj 2021 17:51)

Pričate o nacionalizmu a uopše ne znate šta ta reč predstavlja i kakvo značenje ima. Samo ukoliko imate krizu identiteta reč nacionalizam Vam može biti odbojna. Lik koji je predstavljao Švajcarsku ili je nacionalista (prikriveni, ali nacionalista) ili provokator (pre bih rekao ovo prvo, što je sasvim legitimno) koji je uradio "orla" po nahođenju.

Srdjan

pre 2 godine

Ja kao Srbin se uopste ne osjecam uvredjeno kada predstavnik Svajcarske albanskog porekla pokaze orla ili kada to urade Albanci iz Albanije ili sa Kosova. Zasto bih? To je njihov nacin kao sto je nas tri prsta. Realno, ne razmisljam o tome i prosto mi svejedno.
Neko dole u komentaru rece kako Svajcarska ne zasluzuje ni top 10. Zasto?! Zato sto je albanskog porekla? Pesma je odlicna, momak peva odlicno. Sto se mene tice mogao je i da pobedi, bilo bi zasluzeno. Moji favoriti su bili Svajcarska, Francuska (ne zbog srpskog porekla nego zato sto je pesma jako emotivna, ona je pevala odlicno, bez velike pompe oko nastupa, sto bi se reklo „less is more“) i Ukrajina (zato sto su drugaciji od svega sto smo sinoc videli). Malta mi se nije dopala, tipicna evrovizijska pesmica... Island je isto bio super, drugacije od svega i drago mi je sto su visoko plasirani.
Za Srbiju steta sto nismo dobili vise glasova od zirija, mislim da je ziri potcenio glasovne mogucnosti Sanje posebno samo zato sto je pesma takva kakva jeste.
Sve u svemu, Italija pobedila, pesma je ok samo sto nije moj ukus jer nisam ljubitelj ove vrste roka i to je to. Mislim da su ljudi dosta glasali za njih i zbog situacije sa koronom u Italiji al to su vec druge teme.
Prijatno vece svim ljubiteljima ovog takmicenja.

Amila_

pre 2 godine

(boris, 23. maj 2021 20:26)

(Srdjan, 23. maj 2021 20:24)

Kao najsjajniji dragulji te krune...
Ljudi dragi, ostaviste me bez teksta, a to bas i nije lako uraditi. :)
Naklon do poda, prijatelji!
Smrt fasizmu!

Brzi

pre 2 godine

Nikada predstavnik Francuske nece pevati na engleskom,to bi bila uvreda,samo oni drugi se prave veci Englezi od Engleza,cak i teniski izrazi moraju biti na francuskom kada se igra na domacim terenima !
(cobo, 23. maj 2021 16:50)

U Beogradu 2008-e, francuz pevao na engleskom. Veruj mi i ja sam bio iznenadjen. :-)

vale

pre 2 godine

Znate kako me briga za poenima, nego zna li se ima li ova Francuskinja dečka, svidja mi se baš baš... a ove godine planiram u Pariz, pa reko da iskoristim dok sam tamo...

nemacka podrigusa

pre 2 godine

Evo ja sam iz dijaspore i nije mi palo na pamet da glasam za "Naše devojke" jer je to Srbija od koje sam i pobegao.
Na drugu stranu, čudno mi je što od makedonskog žirija dobismo 12 poena? Imaju li ti ljudi oči i uši ili možda samo žele i ovako da nam zahvale za one vakcinacije?
(PatriJota za tastaturom, 23. maj 2021 18:39)

Ko se tebi na necemu zahvaljuje, zar ti nisi pobegao odavde?

Grand

pre 2 godine

"Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:(("

A inače je trebalo da mu čestita anglo-saksonskim Victory znakom, tj dva uzdignuta prsta...

Hrabri Krojac

pre 2 godine

Degutantno je što već 50 godina Kipar Grčkoj i Grčka Kipru daje 12 bodova bez obzira je li pesma dobra ili ne.
(Maja, 23. maj 2021 15:54)

Nije degutantno jer Grcka i Kipar imaju zajednicku muzicku scenu. I van Evrovizije na Kipru su najpopularniji Grcki muzicari i obrnuto.

agpararibo@gmail.com

pre 2 godine

Meni Barbara i Djon deluju skoro, pa, kao, brat i sestra. Oboje mladi, kovrdjavi, imaju tu neku milu i neiskvarenu crtu. Sto se pesama tice, svajcarska mi je bez veze, bez obzira na Djonove vokalne sposobnosti. “Voila” mi je divna.

Smuleco

pre 2 godine

Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:((

Stefan

pre 2 godine

Naravno mora da se vrati da je 4 miliona albanaca i 7 miliona srba promenilo tok necega u cemu ucestvuje 500 miliona ljudi.

Prvo ne zna se koja pesma je gora od koje nasa albanska ili ostatak takmicenja.

Drugo pobedile jesu 3 pesme koje jesu najbolje svakak u svom stilu.

Trece da ocigledno je da jedan lobi ima sve veci uticaj iz godine u godinu na evroviziji i to je ok nista novo.

Prihvatite i ajde dalje. Ili se borite. Ali nemojte ovo filozofiranje vize

arksi

pre 2 godine

I niko da napise da su prvi poeni koje smo dobili upravo od Albanije. Cini mi se dvojka, ali smo do njih bili bez poena. Ako nakon naslova sledi apsolviranje najsirnijih detalja i ovaj bi MORAO da bude naveden kao bitniji.
(Blah, 23. maj 2021 18:13)

Zašto lupaš? Bukvalno je o tome priča, i pomenuto je u tekstu bar dva puta. (i nije dvojka, jedinica je)

LazarL

pre 2 godine

Naša pesma je bila, najblaže rečeno, loša. A "pevačice" Uraganke su bile neukusne i raštimovane. Da nije nameštaljki da dijaspora glasa bilo bi "Serbia null point".

Smuleco

pre 2 godine

"Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:(("

A inače je trebalo da mu čestita anglo-saksonskim Victory znakom, tj dva uzdignuta prsta...
(Grand, 23. maj 2021 19:50)

Ja znam da se vi tako pozdravljate, i to nije sporno, ali on je bio predstavnik Švajcarske, a ne Albanije, i to je sporno.

maki

pre 2 godine

žiri iz Srbije je dodelio samo jedan poen Švajcarskoj, dok je žiri iz Albanije francuskim predstavnicima dao 10 poena'

I ko se sad vodio politikom, albanci koji su bodovali kvalitet (CH 12, FR 10) ili srbi koji su svajcarskoj dali samo jedan bod samo zato sto je predstavnik CH albanac… inace te dve pesme su i jedine valjale, poslusajte instrumental gjon‘s tears…
(objavite, 23. maj 2021 18:41)
tvoj komentar bi bio na mestu da francuska pesma nije bila zilion puta bolja od svajcarske

Pera

pre 2 godine

Ne znam dokle ce ljudi ovde da se tripuju kako nas Rusi smatraju bracom.. Kad je bila neka anketa koga smatraju bratskim zemljama mi nismo bili ni u 10 prvih..

objavite

pre 2 godine

'žiri iz Srbije je dodelio samo jedan poen Švajcarskoj, dok je žiri iz Albanije francuskim predstavnicima dao 10 poena'

I ko se sad vodio politikom, albanci koji su bodovali kvalitet (CH 12, FR 10) ili srbi koji su svajcarskoj dali samo jedan bod samo zato sto je predstavnik CH albanac… inace te dve pesme su i jedine valjale, poslusajte instrumental gjon‘s tears…

Oliver

pre 2 godine

@33 33

Oni imaju ritu oro i dua lipu,a mi nikolu teslu,mihajla pupina,milankovica i andrica,djokovica i jokica! Ja prezadovoljan komparacijom,hehehe

Dragana

pre 2 godine

Zato mi je još draže što je pobedila Italija. Bespotrebno se potenciraju ove stvari o poreklu takmičara. Švajcarac je možda poreklom Albanac ali je predstavljao Švajcarsku. Francuskinja je možda delom Srpkinja ali je predstavljala Francusku. Sad se kao Srbi i Albanci nešto oko njih prepucavaju a oni predstavljaju neke druge zemlje.Da je pobedila Francuska, Srbija bi i dalje ostala na 15. mestu
a Albanija ne znam ni na kom da je pobedila Švajcarska i to je jedina istina. Dokaz koliko narodi sa ovih prostora ne vide dalje od nosa i večito troše energiju na besmislene stvari.

PatriJota za tastaturom

pre 2 godine

Evo ja sam iz dijaspore i nije mi palo na pamet da glasam za "Naše devojke" jer je to Srbija od koje sam i pobegao.
Na drugu stranu, čudno mi je što od makedonskog žirija dobismo 12 poena? Imaju li ti ljudi oči i uši ili možda samo žele i ovako da nam zahvale za one vakcinacije?

patriot

pre 2 godine

Glasanje publike putem sms-a je neregularno jasno se videlo. U principu su u prednosti zemlje sa jakom dijasporom. Sinoć se videlo da je npr Litvanija dobila dosta glasova, reklo bi se neočekivano. Dobro je prošla i Srbija verovatno i uz pomoć tehnike, tj. računara koji ispaljuju sms poruke po 20 za jedan broj, pa promene broj i ponovo ispucaju 20 itd. Sve to ide preko prijateljskog operatera (preciznije preko telekoma koji je pod kontrolom naše zemlje - CG, BIH, Austrija). Verujem da isti princip koriste i drugi. Broj glasova koje su dobili Italijani je daleko nadmašio razumne vrednost, pa je logično da su se poklopili i interesi kladionica.
Jedino su Englezi pokazali da ih sve to ne zanima pa se nisu uključivali ni na koji način.

Miki

pre 2 godine

Barbara Pravi je rođena u Parizu 10. aprila 1993. Njenu porodicu čine uglavnom umjetnici i muzičari. Otac Barbare je Srbin, dok je majka Iranka, kći iranskog slikara Hosseina Zenderoudija.

Blah

pre 2 godine

I niko da napise da su prvi poeni koje smo dobili upravo od Albanije. Cini mi se dvojka, ali smo do njih bili bez poena. Ako nakon naslova sledi apsolviranje najsirnijih detalja i ovaj bi MORAO da bude naveden kao bitniji.

LineaBg

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.
(33 33, 23. maj 2021 17:52)

Ana Oksa i Al Bano (i Romina Power)...

Šta bi mi, seljačine, bez fine, urbane gospode

pre 2 godine

Degutantno je što već 50 godina Kipar Grčkoj i Grčka Kipru daje 12 bodova bez obzira je li pesma dobra ili ne.
(Maja, 23. maj 2021 15:54)

Još degutantnije je što su na Evroviziji taj fazon počeli prvi da furaju "civilizovani" i "kulturni" Skandinavci.

hal9000

pre 2 godine

Aman ko da je bitno. Bitan je kvalitet pesme. Francuska pesma će da traje, pesma iz Italije neće. I to jedini pokazatelj i važno, sve ostalo je bla bla.
(Miki, 23. maj 2021 16:32)

hahahaha aj se kladimo da je suprotno! francuska lepa pesma, ali zaboraviće se do sutra. a zitti e buoni je samo početak. pobeda indie glam rocka, konačno nešto normalno, nije sve izgubljeno!

Hr_Srb_Bh_Slo_Cg_Mk

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)
ako budes predstavnik bosne, posto ne mozes glasati sam za sebe... :D

Tako je.
Otisao sam jos malo dalje u realizaciji projekta.
Pjevao bih na Slovenskom, ogrnuo bih makedonsku zastavu i interpretirao neku bas onako lijenu baladu, po crnogorski.
60 bodova?

33 33

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.

lal

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)
ako budes predstavnik bosne, posto ne mozes glasati sam za sebe... :D

milan

pre 2 godine

Najveci problem je sto se glasanje zirija ne zakljucava pre pocetka oficijelnog dodeljivanja 12 poena. 12 poena daju favoritima. Nemoguce je da je skoro svima bila najbolja pesma ili iz Svajcarske ili iz Francuske koje realno nisu bile najbolje. Ne znam dal je moguce napraviti resenje za objektivno glasanje? Mozda svaka zemlja bez obzira na velicinu i broj glasova da broji samo glasove publike, napravi rang listu i daje samo poene od 1 do 12? Nema glasanja zirija. Nema ovih naknadnih poena publike. Mozda bi dodao i uslov da jedna drzava osim sto ne moze da glasa za sebe ne moze ni za drzavu sa kojom ima granicu. Mora da postoji neki sistem za sto objektivnije glasanje publike.

Amila_

pre 2 godine

@Amila_
Mozda je obrazovan,pristojan i lepo peva (meni je njegova pesma bezveze) ali izgleda kao da je orobio Duran,duran ili Falka. Ovako duboke pantalone nose dede a o puf rukavima da ne pricamo.Friz je kriminalan. Dakle tesko da je normalno obucen,samo los pokusaj da se napravi nesto originalno. Ni Italijani nisu bas originalni,jadna kopija Merilina Mensona,Fincima su uzor Linkin park...itd. Francuska mi se svidela i pre nego sto sam znala za poreklo pevacice ali ja volim klasicnu francusku sansonu pa se to uklapa. Nase necu komentarisati,otisle su,predstavile nas najbolje sto umeju i mogu i hvala im na tome.Meni,licno,se ne svidja nista od toga....ni pesma,ni nastup ni taj splavarsko-grandovski vibe. Island me "kupio" jos prosle godine,zabavni,originalni i skroz pozitivna energija.Play Ja ja ding dong!!!
(firesaga, 23. maj 2021 16:41)

Slatko ste me nasmijali opisom Gjonovog outfita! :)
Kako se osjeti da tu nema ni trunka nacionalizma, nego Vam se, sasvim legitimno, ne svidja covjekov outfit. :)

Sa ostatkom se slazem.
Pozdrav!

"neutralni" balkanski žiri :-)

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)

Smatraj to završenim.

Pitam se, pitam...

pre 2 godine

A za koga bi, da je kojim slučajem jedan od učesnika bio Eskim, glasali i kojeg bi porekla bili ti glasači - pingvini, psi iz porodice špica ili neko treći???

Amila_

pre 2 godine

@Amila
Kod Amile vazda i samo "svoj za svoga", samo neka je musliman pa nije vazno ko je i odakle je. Kako ne primeti prefinjenu Francuskinju, izgledom i ponasanjem, takodje kao Muharremaj, normalno ljudsko bice? Ali, nije muslimanka, to joj je mana, a da ne spominjem da je kojim slucajem, u znak radosti i podrske i ona "svojima" poslala nekog "orla". Ovaj svet je cudo, zar ne Amila?
(Prolece, 23. maj 2021 16:48)

Ma ni blizu! Vasa procjena je totalni promasaj.
Gjon je mogao biti bilo koje vjeroispovjesti, rekla bih isto.
Ako ste ikada prije citali moje komentare, morali ste shvatiti da mi nacionalnost i religija nisu jedinice mjere.
E sad, sto bi Vama mozda antipatija prema Albancima bila jedini dokaz moje "ispravnosti" je, bojim se, Vas problem, ne moj.

Krsta

pre 2 godine

Glasanje publike je već dugo jedini zanimljiv deo ovog takmičenja, a nema skoro nikakve veze sa izvedenim numerama.
Najupečatljivije je ipak onih nula glasova Britanije koje jasno pokazuje koliko su se svima u Evropi (a i šire) već zgadili svojim arogantnim priimitivizmom. I pesma je naravno đubre, ali to je ionako od manjeg značaja; manje ili više, sve su đubre.
(CATAPA, 23. maj 2021 16:45)

Ne; nije tako. Britanija se ne upušta u grozno propagandno glasanje "ja tebi, ti meni" . Upravo vrlina Britanije.

Milos

pre 2 godine

Ne razumem ovo glasanje posle strasno znaci cemu to pa svajcarska je bila prva i pobedila ubedljivo posle ovi izmenili nesto kako njima odgovara i ugodili po njima sramota

Dmitar

pre 2 godine

Niti je on Albanac, niti je ona srpkinja , ali eto mi bi voleli znati šta bi bilo kad bi bilo, samo eto nije bilo kako bilo. Oni imaju veze sa Srbijom i Albanijom koliko ja i vi sa Rusijom, nikakvu.

Sandra

pre 2 godine

I švajcarska i francuska pesma su bile odlične, pune emocija i otpevane od strane vrhunskih pevača. Bilo bi čudno da se nisu borile za prvo mesto.

Miki

pre 2 godine

Aman ko da je bitno. Bitan je kvalitet pesme. Francuska pesma će da traje, pesma iz Italije neće. I to jedini pokazatelj i važno, sve ostalo je bla bla.

Nikola

pre 2 godine

Ne vidim spornost albanskog zirija obe pesme i pevaca su brutalni, ali Srbija da da 1 poen Svajcarskoj, vise mi deluje da smo mi nacionalno obojeni, albanski ziri je Francuskoj dao 10 poena...

cobo

pre 2 godine

Nikada predstavnik Francuske nece pevati na engleskom,to bi bila uvreda,samo oni drugi se prave veci Englezi od Engleza,cak i teniski izrazi moraju biti na francuskom kada se igra na domacim terenima !

CATAPA

pre 2 godine

Glasanje publike je već dugo jedini zanimljiv deo ovog takmičenja, a nema skoro nikakve veze sa izvedenim numerama.
Najupečatljivije je ipak onih nula glasova Britanije koje jasno pokazuje koliko su se svima u Evropi (a i šire) već zgadili svojim arogantnim priimitivizmom. I pesma je naravno đubre, ali to je ionako od manjeg značaja; manje ili više, sve su đubre.

Amila_

pre 2 godine

Gjon Muharremaj je obrazovan, prefinjen i fantastican vokalist.
A i obucen kao normalno ljudsko bice.
Pitam se, sta mu bi, pa sa kao takav ode na ovu budalastinu od natjecanja.

Prolece

pre 2 godine

@Amila
Kod Amile vazda i samo "svoj za svoga", samo neka je musliman pa nije vazno ko je i odakle je. Kako ne primeti prefinjenu Francuskinju, izgledom i ponasanjem, takodje kao Muharremaj, normalno ljudsko bice? Ali, nije muslimanka, to joj je mana, a da ne spominjem da je kojim slucajem, u znak radosti i podrske i ona "svojima" poslala nekog "orla". Ovaj svet je cudo, zar ne Amila?

stef

pre 2 godine

Napisite koliko mi placamo da bi ucestvovali u ovome. Isto, kako je moguce da kladionice svake godine pogode ko ce pobediti, po cemu se na primer pesma Italije toliko istice iznad drugih? Kako to da nijednom kladionice ne omase. Jesu tu mozda dosta istrazivanja, ali i u fudbalu se desi da nekad favorit ne pobedi.
Obicno politicko takmicenje + lobi LGBT+ nebinarnih i ostalih algoritama. Da se razumemo, nemam nista protiv bilo koga, ali ovoliko forsiranje je bas preterano

kvasac

pre 2 godine

Mučenici i Srbi i Albanci. Večito igraju za tuđi interes, protiv sebe.

Dogovor kuću gradi, a na Balkanu nema dogovora i to je ključni problem.

Srbi i Albanci, dogovorite se!

Miško

pre 2 godine

Barbara je zaslužila 24 boda a ne 12. Divna pesma, glas, njen nastup sugestivan, emotivan. Ponosan sam što ima naših korena, reč "deda" je objasnila sve, ne stidi se svojih korena. Bravo Barbara kćeri oca Srbina i majke Iranke, budi ponosna na sebe!

firesaga

pre 2 godine

@Amila_
Mozda je obrazovan,pristojan i lepo peva (meni je njegova pesma bezveze) ali izgleda kao da je orobio Duran,duran ili Falka. Ovako duboke pantalone nose dede a o puf rukavima da ne pricamo.Friz je kriminalan. Dakle tesko da je normalno obucen,samo los pokusaj da se napravi nesto originalno. Ni Italijani nisu bas originalni,jadna kopija Merilina Mensona,Fincima su uzor Linkin park...itd. Francuska mi se svidela i pre nego sto sam znala za poreklo pevacice ali ja volim klasicnu francusku sansonu pa se to uklapa. Nase necu komentarisati,otisle su,predstavile nas najbolje sto umeju i mogu i hvala im na tome.Meni,licno,se ne svidja nista od toga....ni pesma,ni nastup ni taj splavarsko-grandovski vibe. Island me "kupio" jos prosle godine,zabavni,originalni i skroz pozitivna energija.Play Ja ja ding dong!!!

Realno

pre 2 godine

Balkan, poljski WC Evrope. I Evroviziju moramo da upropastimo i mi i oni i Grci i kiparski Grci. Ništa bez balkanske mržnje. naći će svet leka i za to jednog dana, pazite šta vam kažem. Kad se velikima dosadi.

coach

pre 2 godine

Ma i mi i albanci smo glavni u evropi, sve se oko nas vrti. Jedni se svrstavaju na njihovu a drugi na nasu stranu. Formiraju se samo dva bloka :)

coach

pre 2 godine

Ma i mi i albanci smo glavni u evropi, sve se oko nas vrti. Jedni se svrstavaju na njihovu a drugi na nasu stranu. Formiraju se samo dva bloka :)

"neutralni" balkanski žiri :-)

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)

Smatraj to završenim.

kvasac

pre 2 godine

Mučenici i Srbi i Albanci. Večito igraju za tuđi interes, protiv sebe.

Dogovor kuću gradi, a na Balkanu nema dogovora i to je ključni problem.

Srbi i Albanci, dogovorite se!

lal

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)
ako budes predstavnik bosne, posto ne mozes glasati sam za sebe... :D

Miško

pre 2 godine

Barbara je zaslužila 24 boda a ne 12. Divna pesma, glas, njen nastup sugestivan, emotivan. Ponosan sam što ima naših korena, reč "deda" je objasnila sve, ne stidi se svojih korena. Bravo Barbara kćeri oca Srbina i majke Iranke, budi ponosna na sebe!

Srdjan

pre 2 godine

Ja kao Srbin se uopste ne osjecam uvredjeno kada predstavnik Svajcarske albanskog porekla pokaze orla ili kada to urade Albanci iz Albanije ili sa Kosova. Zasto bih? To je njihov nacin kao sto je nas tri prsta. Realno, ne razmisljam o tome i prosto mi svejedno.
Neko dole u komentaru rece kako Svajcarska ne zasluzuje ni top 10. Zasto?! Zato sto je albanskog porekla? Pesma je odlicna, momak peva odlicno. Sto se mene tice mogao je i da pobedi, bilo bi zasluzeno. Moji favoriti su bili Svajcarska, Francuska (ne zbog srpskog porekla nego zato sto je pesma jako emotivna, ona je pevala odlicno, bez velike pompe oko nastupa, sto bi se reklo „less is more“) i Ukrajina (zato sto su drugaciji od svega sto smo sinoc videli). Malta mi se nije dopala, tipicna evrovizijska pesmica... Island je isto bio super, drugacije od svega i drago mi je sto su visoko plasirani.
Za Srbiju steta sto nismo dobili vise glasova od zirija, mislim da je ziri potcenio glasovne mogucnosti Sanje posebno samo zato sto je pesma takva kakva jeste.
Sve u svemu, Italija pobedila, pesma je ok samo sto nije moj ukus jer nisam ljubitelj ove vrste roka i to je to. Mislim da su ljudi dosta glasali za njih i zbog situacije sa koronom u Italiji al to su vec druge teme.
Prijatno vece svim ljubiteljima ovog takmicenja.

Nikola

pre 2 godine

Ne vidim spornost albanskog zirija obe pesme i pevaca su brutalni, ali Srbija da da 1 poen Svajcarskoj, vise mi deluje da smo mi nacionalno obojeni, albanski ziri je Francuskoj dao 10 poena...

Realno

pre 2 godine

Balkan, poljski WC Evrope. I Evroviziju moramo da upropastimo i mi i oni i Grci i kiparski Grci. Ništa bez balkanske mržnje. naći će svet leka i za to jednog dana, pazite šta vam kažem. Kad se velikima dosadi.

Dmitar

pre 2 godine

Niti je on Albanac, niti je ona srpkinja , ali eto mi bi voleli znati šta bi bilo kad bi bilo, samo eto nije bilo kako bilo. Oni imaju veze sa Srbijom i Albanijom koliko ja i vi sa Rusijom, nikakvu.

firesaga

pre 2 godine

@Amila_
Mozda je obrazovan,pristojan i lepo peva (meni je njegova pesma bezveze) ali izgleda kao da je orobio Duran,duran ili Falka. Ovako duboke pantalone nose dede a o puf rukavima da ne pricamo.Friz je kriminalan. Dakle tesko da je normalno obucen,samo los pokusaj da se napravi nesto originalno. Ni Italijani nisu bas originalni,jadna kopija Merilina Mensona,Fincima su uzor Linkin park...itd. Francuska mi se svidela i pre nego sto sam znala za poreklo pevacice ali ja volim klasicnu francusku sansonu pa se to uklapa. Nase necu komentarisati,otisle su,predstavile nas najbolje sto umeju i mogu i hvala im na tome.Meni,licno,se ne svidja nista od toga....ni pesma,ni nastup ni taj splavarsko-grandovski vibe. Island me "kupio" jos prosle godine,zabavni,originalni i skroz pozitivna energija.Play Ja ja ding dong!!!

Malina

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Bilo bi nam bolje da se ponasamo kao civilizovani ljudi i da se konacno otarasimo ovog pecinskog mentaliteta. Nadam se da ce i Albanci da se razviju kao narod i da se svi konacno normanlo ponasamo.

neki tamo…

pre 2 godine

Svajcarski Albanac peva izuzetno, ali je previse u svajcarskim medijima forsirao svoje albansko poreklo i pevacke uzore iz Albanije. Ali njima se to moze, jer su ovde u CH i te kako povlasceni i omiljeni.
(Jelena, 23. maj 2021 20:18)

Nigde nije 'forsirao' svoje poreklo, mediji pominju to u biografiji, kao sto pominju njegovo ucesce u albanskoj i svajcarskoj verziji '…got talent', kao i u francuskoj verziji 'the voice'.. lik deluje skroz ok i poprilicno skromno a taj dvoglavi koji vam toliko smeta je sinoc bio kao znak zahvalnosti albaniji za 12 bodova, nema nikakve veze sa vama, shvatite to vec jednom.

Neko gore rece kako treba da se borite protiv albanaca na svakom polju… pa ako vec morate nek to bude u oblasti sporta, muzike i sl. Najiskrenije, daleko vise i losije se pise o albancima u srpskim medijima nego o srbima u albanskim. Pratim i jedne i druge. Licno, svojoj deci ne punim glavu o 'losim srbima', odrastaju u zdravom okruzenju bez ikakvih predrasuda. U svajcarskoj hteo/ne hteo imamo jedni druge za komsije, kolege, skolske drugare i te veze uglavnom dobro funkcionisu.

PatriJota za tastaturom

pre 2 godine

Evo ja sam iz dijaspore i nije mi palo na pamet da glasam za "Naše devojke" jer je to Srbija od koje sam i pobegao.
Na drugu stranu, čudno mi je što od makedonskog žirija dobismo 12 poena? Imaju li ti ljudi oči i uši ili možda samo žele i ovako da nam zahvale za one vakcinacije?

Pera

pre 2 godine

Ne znam dokle ce ljudi ovde da se tripuju kako nas Rusi smatraju bracom.. Kad je bila neka anketa koga smatraju bratskim zemljama mi nismo bili ni u 10 prvih..

Amila_

pre 2 godine

Gjon Muharremaj je obrazovan, prefinjen i fantastican vokalist.
A i obucen kao normalno ljudsko bice.
Pitam se, sta mu bi, pa sa kao takav ode na ovu budalastinu od natjecanja.

33 33

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.

Sandra

pre 2 godine

I švajcarska i francuska pesma su bile odlične, pune emocija i otpevane od strane vrhunskih pevača. Bilo bi čudno da se nisu borile za prvo mesto.

cobo

pre 2 godine

Nikada predstavnik Francuske nece pevati na engleskom,to bi bila uvreda,samo oni drugi se prave veci Englezi od Engleza,cak i teniski izrazi moraju biti na francuskom kada se igra na domacim terenima !

Blah

pre 2 godine

I niko da napise da su prvi poeni koje smo dobili upravo od Albanije. Cini mi se dvojka, ali smo do njih bili bez poena. Ako nakon naslova sledi apsolviranje najsirnijih detalja i ovaj bi MORAO da bude naveden kao bitniji.

CATAPA

pre 2 godine

Glasanje publike je već dugo jedini zanimljiv deo ovog takmičenja, a nema skoro nikakve veze sa izvedenim numerama.
Najupečatljivije je ipak onih nula glasova Britanije koje jasno pokazuje koliko su se svima u Evropi (a i šire) već zgadili svojim arogantnim priimitivizmom. I pesma je naravno đubre, ali to je ionako od manjeg značaja; manje ili više, sve su đubre.

Miki

pre 2 godine

Barbara Pravi je rođena u Parizu 10. aprila 1993. Njenu porodicu čine uglavnom umjetnici i muzičari. Otac Barbare je Srbin, dok je majka Iranka, kći iranskog slikara Hosseina Zenderoudija.

JEDNO JE SIGURNO

pre 2 godine

Albanija po 3 ili 4 put dodeli bodove Srbiji, A Sbija nikada, onda sinoc poceli da se zale na Ruse,Grke,itd. Nemojte traziti postovanje od nikoga kada vi nikoga ne postujete ili krtko mrzite. Jos ovo Albanija dala bodove i Srbiji i Francusku 11 bodova, Dok Srbija dala jedan bod Svajcarsku i Albaniji. Ovako ste gubili i ostale koji nisu vam bodovali sinoc. CAK I BRACA PO OCU

Oliver

pre 2 godine

@33 33

Oni imaju ritu oro i dua lipu,a mi nikolu teslu,mihajla pupina,milankovica i andrica,djokovica i jokica! Ja prezadovoljan komparacijom,hehehe

Prolece

pre 2 godine

@Amila
Kod Amile vazda i samo "svoj za svoga", samo neka je musliman pa nije vazno ko je i odakle je. Kako ne primeti prefinjenu Francuskinju, izgledom i ponasanjem, takodje kao Muharremaj, normalno ljudsko bice? Ali, nije muslimanka, to joj je mana, a da ne spominjem da je kojim slucajem, u znak radosti i podrske i ona "svojima" poslala nekog "orla". Ovaj svet je cudo, zar ne Amila?

Šta bi mi, seljačine, bez fine, urbane gospode

pre 2 godine

Degutantno je što već 50 godina Kipar Grčkoj i Grčka Kipru daje 12 bodova bez obzira je li pesma dobra ili ne.
(Maja, 23. maj 2021 15:54)

Još degutantnije je što su na Evroviziji taj fazon počeli prvi da furaju "civilizovani" i "kulturni" Skandinavci.

neki tamo…

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Nece, nestacemo za nekih stotinak godina svi, gresni smo…

objavite

pre 2 godine

'žiri iz Srbije je dodelio samo jedan poen Švajcarskoj, dok je žiri iz Albanije francuskim predstavnicima dao 10 poena'

I ko se sad vodio politikom, albanci koji su bodovali kvalitet (CH 12, FR 10) ili srbi koji su svajcarskoj dali samo jedan bod samo zato sto je predstavnik CH albanac… inace te dve pesme su i jedine valjale, poslusajte instrumental gjon‘s tears…

LineaBg

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.
(33 33, 23. maj 2021 17:52)

Ana Oksa i Al Bano (i Romina Power)...

Zagor

pre 2 godine

Ako je pevač pevao za Švajcarsku, znači na neki način predstavlja tu zemlju, šta ima da se krevelji sa nekim albanskim orlovima? Nego mora političke provokacije, pa makar ga izbacili. Isto kao na utakmici, kada je "Švajcarac" vrteo rukama i pokazivao njihovog (mislim albanskog) orla. Jel' su oni Švajcarci ili Albanci? Ako žele da predstavljaju Albaniju, pa neka se vrate tamo ako su toliki patrioti.

Malina

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.
(33 33, 23. maj 2021 17:52)

Rita i Dua ne bi nikad imale karijeru da nisu gradile karijeru u Londonu. Ljudi (van Srbije i Albanije) ih znaju kao britanke. Ja takodje zivim u Londonu i niko nema pojma gde je Kosovo i da su ove devojke rodjene tamo, svi misle da su odavde. Bebe Rexha je rodjena u Americi, ona je Amerikanka albanskim poreklom. Ne mozes bas porediti muzicku industriju u Britaniji i Americi sa Albanskom. Ove pevaljke koje su odrasle u Albaniji i tamo prave muziku sigurno nisu mnogo bolje od ovih nasih.

Grand

pre 2 godine

"Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:(("

A inače je trebalo da mu čestita anglo-saksonskim Victory znakom, tj dva uzdignuta prsta...

nemacka podrigusa

pre 2 godine

Evo ja sam iz dijaspore i nije mi palo na pamet da glasam za "Naše devojke" jer je to Srbija od koje sam i pobegao.
Na drugu stranu, čudno mi je što od makedonskog žirija dobismo 12 poena? Imaju li ti ljudi oči i uši ili možda samo žele i ovako da nam zahvale za one vakcinacije?
(PatriJota za tastaturom, 23. maj 2021 18:39)

Ko se tebi na necemu zahvaljuje, zar ti nisi pobegao odavde?

LazarL

pre 2 godine

Naša pesma je bila, najblaže rečeno, loša. A "pevačice" Uraganke su bile neukusne i raštimovane. Da nije nameštaljki da dijaspora glasa bilo bi "Serbia null point".

Dragana

pre 2 godine

Zato mi je još draže što je pobedila Italija. Bespotrebno se potenciraju ove stvari o poreklu takmičara. Švajcarac je možda poreklom Albanac ali je predstavljao Švajcarsku. Francuskinja je možda delom Srpkinja ali je predstavljala Francusku. Sad se kao Srbi i Albanci nešto oko njih prepucavaju a oni predstavljaju neke druge zemlje.Da je pobedila Francuska, Srbija bi i dalje ostala na 15. mestu
a Albanija ne znam ni na kom da je pobedila Švajcarska i to je jedina istina. Dokaz koliko narodi sa ovih prostora ne vide dalje od nosa i večito troše energiju na besmislene stvari.

Super ako nam je Djonov pozdrav najveci problem

pre 2 godine

@ Ja znam da se vi tako pozdravljate, i to nije sporno, ali on je bio predstavnik Švajcarske, a ne Albanije, i to je sporno.
(Smuleco, 23. maj 2021 19:59)

Vi niste Svajcarac, a njima ocigledno ne smeta, jer moderne drzave su visenacionalne. Moguce je biti “dobar” Albanac i “dobar” Svajcarac istovremeno. Ipak, vi niste objasnili kako pozdrav osobe Dj. osobi X utice na vas, ili bilo kog drugog pripadnika naseg, srpskog naroda? Zivimo u drzavi sa dovoljno problema koji uticu na nas svakodnevni zivot, a bavimo se ne samo onim sto nas se objektivno ne tice, vec potpuno perifernim stvarima. Licno nisam upoznala mnogo Albanaca, pa ni ne znam kakvi su (kao da to nije do coveka), ali umesto da gradimo bolje odnose s njima, da pronadjemo tacke oko kojih mozemo da se slozimo, mi i dalje podgrevamo neprijateljstva. A ne bi bi oni leprsali tim krilima u svakoj prilici da nisu bili osporavani na Balkanu. Ne kazem ni da su u pravu u sporu koji imamo, ali istina je negde na sredini.

Hr_Srb_Bh_Slo_Cg_Mk

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)
ako budes predstavnik bosne, posto ne mozes glasati sam za sebe... :D

Tako je.
Otisao sam jos malo dalje u realizaciji projekta.
Pjevao bih na Slovenskom, ogrnuo bih makedonsku zastavu i interpretirao neku bas onako lijenu baladu, po crnogorski.
60 bodova?

agpararibo@gmail.com

pre 2 godine

Meni Barbara i Djon deluju skoro, pa, kao, brat i sestra. Oboje mladi, kovrdjavi, imaju tu neku milu i neiskvarenu crtu. Sto se pesama tice, svajcarska mi je bez veze, bez obzira na Djonove vokalne sposobnosti. “Voila” mi je divna.

Oliver

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!

stef

pre 2 godine

Napisite koliko mi placamo da bi ucestvovali u ovome. Isto, kako je moguce da kladionice svake godine pogode ko ce pobediti, po cemu se na primer pesma Italije toliko istice iznad drugih? Kako to da nijednom kladionice ne omase. Jesu tu mozda dosta istrazivanja, ali i u fudbalu se desi da nekad favorit ne pobedi.
Obicno politicko takmicenje + lobi LGBT+ nebinarnih i ostalih algoritama. Da se razumemo, nemam nista protiv bilo koga, ali ovoliko forsiranje je bas preterano

Miki

pre 2 godine

Aman ko da je bitno. Bitan je kvalitet pesme. Francuska pesma će da traje, pesma iz Italije neće. I to jedini pokazatelj i važno, sve ostalo je bla bla.

slobodan

pre 2 godine

Pobogu ljudi. Albanci su ponosni što su "orlovi" i tu nema šta da se zameri. Sramota je da naši sportski novinari tvrdoglavo hoće da mi naše reprezentativce nazivamo "orlovima". Sramota i bezobrazluk na kraju.

Jelena

pre 2 godine

Obe zemlje su ove godine imale izuzetne pesme na Evroviziji. Ja sam iznenadjena da se nesto ovakvog kvaliteta uopste naslo na ovom takmicenju. Mozda sam malo pristrasna, ali je po meni bila bolja Francuskinja jer je mnogo emotivnija, celu je sebe dala u toj interpretaciji.

Svajcarski Albanac peva izuzetno, ali je previse u svajcarskim medijima forsirao svoje albansko poreklo i pevacke uzore iz Albanije. Ali njima se to moze, jer su ovde u CH i te kako povlasceni i omiljeni.

Jugosloven

pre 2 godine

Prestanite više sa brojanjem krvnih zrnca. Francuska predstavnica je francuski državljanin a nikakva srpkinja njen DEDA sa očeve strane je FRANCUZ srpskog porekla a deda sa majčine strane francuz iranskog porekla što znači da su NJENI roditelji FRANCUZI po tome je zaključak da je njena baba sa očeve strane francuskinja tako i sa majčine. Toliko o tome.

suboticanka

pre 2 godine

Evrovizija nije tip zabave koju volim, tako da to cudo nisam gledala, ali kad sam danas na radiju cula Barbaru, priznajem, najezila sam se. Tako lepa, sikasta , jedna od najfrancuskijih pesama koju sam cula. Inace, fan sam francuske muzike.

Balkanac

pre 2 godine

Ne razumem zasto se koji moj Srbin ljuti kada Albanac pokaze orla? Srbin treba da uzvrati na taj pozdrav identicno. Crni Orao i Beli Orao, mi smo Jin i Jang.

Сарадња, а не сукоб

pre 2 godine

@ Oliver, 23. maj 2021 20:32

Претпостављам да си неки наложени средњошколац, зрела особа овако нешто не може да изјави. Што би се борили? Хоћемо конфликт као на Блиском Истоку?

Не, ми треба да сарађујемо.

dzericak

pre 2 godine

Mislim da znam kako bi bilo da se Švajcarac samo rukovao sa tim Albancem sa širokim osmehom na licu. O, kako bi se samo taj osmeh u Srbiji tumačio. Kao zloban, zaverenički, znalački, kao nekakav trijumf nad Srbima, kao neki 'računajte na nas jer nas ima na stotine hiljada u Švajcarskoj, sredićemo mi njih (Srbe) već, ...

I naš narod i naši mediji su opsednuti albancima koji reprezentuju Švajcarsku, kao što smo nekad za vreme SFRJ na Belgiju gledali kao na leglo njihovih terorista, a na Švedsku kao leglo Ustaša. Pravi problem međutim i dalje ne leži tamo negde.

maki

pre 2 godine

žiri iz Srbije je dodelio samo jedan poen Švajcarskoj, dok je žiri iz Albanije francuskim predstavnicima dao 10 poena'

I ko se sad vodio politikom, albanci koji su bodovali kvalitet (CH 12, FR 10) ili srbi koji su svajcarskoj dali samo jedan bod samo zato sto je predstavnik CH albanac… inace te dve pesme su i jedine valjale, poslusajte instrumental gjon‘s tears…
(objavite, 23. maj 2021 18:41)
tvoj komentar bi bio na mestu da francuska pesma nije bila zilion puta bolja od svajcarske

Amila_

pre 2 godine

@Amila
Kod Amile vazda i samo "svoj za svoga", samo neka je musliman pa nije vazno ko je i odakle je. Kako ne primeti prefinjenu Francuskinju, izgledom i ponasanjem, takodje kao Muharremaj, normalno ljudsko bice? Ali, nije muslimanka, to joj je mana, a da ne spominjem da je kojim slucajem, u znak radosti i podrske i ona "svojima" poslala nekog "orla". Ovaj svet je cudo, zar ne Amila?
(Prolece, 23. maj 2021 16:48)

Ma ni blizu! Vasa procjena je totalni promasaj.
Gjon je mogao biti bilo koje vjeroispovjesti, rekla bih isto.
Ako ste ikada prije citali moje komentare, morali ste shvatiti da mi nacionalnost i religija nisu jedinice mjere.
E sad, sto bi Vama mozda antipatija prema Albancima bila jedini dokaz moje "ispravnosti" je, bojim se, Vas problem, ne moj.

Jelena

pre 2 godine

Mogu da razumem da je neko talentovan za muziku, sport i da je tu uspesan ali... jadni smo mi ako u bilo kojoj drugoj oblasti treba da se takmicimo sa Albancima. Mismo u svim aspektima, a posebno kulturoloski, uvek bili daleko iznad njih.

Zar smo na tako niske grane pali da treba da ih kometarisemo i da nas doticu njihove veliko-albanske provokacije?

Hrabri Krojac

pre 2 godine

Degutantno je što već 50 godina Kipar Grčkoj i Grčka Kipru daje 12 bodova bez obzira je li pesma dobra ili ne.
(Maja, 23. maj 2021 15:54)

Nije degutantno jer Grcka i Kipar imaju zajednicku muzicku scenu. I van Evrovizije na Kipru su najpopularniji Grcki muzicari i obrnuto.

Amila_

pre 2 godine

@Amila_
Mozda je obrazovan,pristojan i lepo peva (meni je njegova pesma bezveze) ali izgleda kao da je orobio Duran,duran ili Falka. Ovako duboke pantalone nose dede a o puf rukavima da ne pricamo.Friz je kriminalan. Dakle tesko da je normalno obucen,samo los pokusaj da se napravi nesto originalno. Ni Italijani nisu bas originalni,jadna kopija Merilina Mensona,Fincima su uzor Linkin park...itd. Francuska mi se svidela i pre nego sto sam znala za poreklo pevacice ali ja volim klasicnu francusku sansonu pa se to uklapa. Nase necu komentarisati,otisle su,predstavile nas najbolje sto umeju i mogu i hvala im na tome.Meni,licno,se ne svidja nista od toga....ni pesma,ni nastup ni taj splavarsko-grandovski vibe. Island me "kupio" jos prosle godine,zabavni,originalni i skroz pozitivna energija.Play Ja ja ding dong!!!
(firesaga, 23. maj 2021 16:41)

Slatko ste me nasmijali opisom Gjonovog outfita! :)
Kako se osjeti da tu nema ni trunka nacionalizma, nego Vam se, sasvim legitimno, ne svidja covjekov outfit. :)

Sa ostatkom se slazem.
Pozdrav!

Јабучило

pre 2 godine

Ne razumem zasto se koji moj Srbin ljuti kada Albanac pokaze orla? Srbin treba da uzvrati na taj pozdrav identicno. Crni Orao i Beli Orao, mi smo Jin i Jang.
(Balkanac, 23. maj 2021 23:45)

Узимам те за пример како не треба.

patriot

pre 2 godine

Glasanje publike putem sms-a je neregularno jasno se videlo. U principu su u prednosti zemlje sa jakom dijasporom. Sinoć se videlo da je npr Litvanija dobila dosta glasova, reklo bi se neočekivano. Dobro je prošla i Srbija verovatno i uz pomoć tehnike, tj. računara koji ispaljuju sms poruke po 20 za jedan broj, pa promene broj i ponovo ispucaju 20 itd. Sve to ide preko prijateljskog operatera (preciznije preko telekoma koji je pod kontrolom naše zemlje - CG, BIH, Austrija). Verujem da isti princip koriste i drugi. Broj glasova koje su dobili Italijani je daleko nadmašio razumne vrednost, pa je logično da su se poklopili i interesi kladionica.
Jedino su Englezi pokazali da ih sve to ne zanima pa se nisu uključivali ni na koji način.

Brzi

pre 2 godine

Nikada predstavnik Francuske nece pevati na engleskom,to bi bila uvreda,samo oni drugi se prave veci Englezi od Engleza,cak i teniski izrazi moraju biti na francuskom kada se igra na domacim terenima !
(cobo, 23. maj 2021 16:50)

U Beogradu 2008-e, francuz pevao na engleskom. Veruj mi i ja sam bio iznenadjen. :-)

Smuleco

pre 2 godine

Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:((

Smuleco

pre 2 godine

"Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:(("

A inače je trebalo da mu čestita anglo-saksonskim Victory znakom, tj dva uzdignuta prsta...
(Grand, 23. maj 2021 19:50)

Ja znam da se vi tako pozdravljate, i to nije sporno, ali on je bio predstavnik Švajcarske, a ne Albanije, i to je sporno.

Luka

pre 2 godine

Posmatrati nacionalna takmicenja je primitivnost, u njima se ne podrzava bolji takmicar vec nacija kojoj on pripada. Mi Srbi sa Albancima imamo najvise slicnih gena od svih Slovenskih naroda, ako neko sumnja u to , neka napravi genetski test.

vale

pre 2 godine

Znate kako me briga za poenima, nego zna li se ima li ova Francuskinja dečka, svidja mi se baš baš... a ove godine planiram u Pariz, pa reko da iskoristim dok sam tamo...

pitam se pitam

pre 2 godine

Ako je pevač pevao za Švajcarsku, znači na neki način predstavlja tu zemlju, šta ima da se krevelji sa nekim albanskim orlovima? Nego mora političke provokacije, pa makar ga izbacili. Isto kao na utakmici, kada je "Švajcarac" vrteo rukama i pokazivao njihovog (mislim albanskog) orla. Jel' su oni Švajcarci ili Albanci? Ako žele da predstavljaju Albaniju, pa neka se vrate tamo ako su toliki patrioti.

Oni su Svajcarci,Albanskog porekla bas kao sto piše u članku i verovatno su ponosni i na jedno i na drugo.
Nije se kreveljiho nego je pokazo simbol kada su glasovi stigli iz Albanije kao znak zahvalnosti. Sta tu ima politički ?????? Koga on to provocira??

arksi

pre 2 godine

I niko da napise da su prvi poeni koje smo dobili upravo od Albanije. Cini mi se dvojka, ali smo do njih bili bez poena. Ako nakon naslova sledi apsolviranje najsirnijih detalja i ovaj bi MORAO da bude naveden kao bitniji.
(Blah, 23. maj 2021 18:13)

Zašto lupaš? Bukvalno je o tome priča, i pomenuto je u tekstu bar dva puta. (i nije dvojka, jedinica je)

hal9000

pre 2 godine

Aman ko da je bitno. Bitan je kvalitet pesme. Francuska pesma će da traje, pesma iz Italije neće. I to jedini pokazatelj i važno, sve ostalo je bla bla.
(Miki, 23. maj 2021 16:32)

hahahaha aj se kladimo da je suprotno! francuska lepa pesma, ali zaboraviće se do sutra. a zitti e buoni je samo početak. pobeda indie glam rocka, konačno nešto normalno, nije sve izgubljeno!

Stefan

pre 2 godine

Naravno mora da se vrati da je 4 miliona albanaca i 7 miliona srba promenilo tok necega u cemu ucestvuje 500 miliona ljudi.

Prvo ne zna se koja pesma je gora od koje nasa albanska ili ostatak takmicenja.

Drugo pobedile jesu 3 pesme koje jesu najbolje svakak u svom stilu.

Trece da ocigledno je da jedan lobi ima sve veci uticaj iz godine u godinu na evroviziji i to je ok nista novo.

Prihvatite i ajde dalje. Ili se borite. Ali nemojte ovo filozofiranje vize

Krsta

pre 2 godine

Glasanje publike je već dugo jedini zanimljiv deo ovog takmičenja, a nema skoro nikakve veze sa izvedenim numerama.
Najupečatljivije je ipak onih nula glasova Britanije koje jasno pokazuje koliko su se svima u Evropi (a i šire) već zgadili svojim arogantnim priimitivizmom. I pesma je naravno đubre, ali to je ionako od manjeg značaja; manje ili više, sve su đubre.
(CATAPA, 23. maj 2021 16:45)

Ne; nije tako. Britanija se ne upušta u grozno propagandno glasanje "ja tebi, ti meni" . Upravo vrlina Britanije.

King

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Priznajes ,da Albanci su u vodjstvo !
E pa tako ce uvek biti !!!!

Pitam se, pitam...

pre 2 godine

A za koga bi, da je kojim slučajem jedan od učesnika bio Eskim, glasali i kojeg bi porekla bili ti glasači - pingvini, psi iz porodice špica ili neko treći???

don

pre 2 godine

Slatko ste me nasmijali opisom Gjonovog outfita! :)
Kako se osjeti da tu nema ni trunka nacionalizma, nego Vam se, sasvim legitimno, ne svidja covjekov outfit. :)

Sa ostatkom se slazem.
Pozdrav!
(Amila_, 23. maj 2021 17:51)

Pričate o nacionalizmu a uopše ne znate šta ta reč predstavlja i kakvo značenje ima. Samo ukoliko imate krizu identiteta reč nacionalizam Vam može biti odbojna. Lik koji je predstavljao Švajcarsku ili je nacionalista (prikriveni, ali nacionalista) ili provokator (pre bih rekao ovo prvo, što je sasvim legitimno) koji je uradio "orla" po nahođenju.

Amila_

pre 2 godine

(boris, 23. maj 2021 20:26)

(Srdjan, 23. maj 2021 20:24)

Kao najsjajniji dragulji te krune...
Ljudi dragi, ostaviste me bez teksta, a to bas i nije lako uraditi. :)
Naklon do poda, prijatelji!
Smrt fasizmu!

Bronhitis

pre 2 godine

Mnogi pitaju koliko gradjane Srbije košta ovo. Iz prve ruke, preko RTS da vam kažem da Eurosong sa sve organizacijom takmičenja, putovanjem naših, boravkom naºih u hotelu oko 2 nedelje, izadje jedva oko 100 000 evra. Kad podelis 7 miliona sa 100 000, ispadne da svaki gradjanin plati neki sedamdeseti deo evra. Dakle izmedju 1 i 2 dinara. Predstava kosta 700 dinara prosečna. Dakle Eurosong gledamo vrlo, vrlo jeftno. Toliko o toj fami.

Milos

pre 2 godine

Ne razumem ovo glasanje posle strasno znaci cemu to pa svajcarska je bila prva i pobedila ubedljivo posle ovi izmenili nesto kako njima odgovara i ugodili po njima sramota

Bre!

pre 2 godine

Mučenici i Srbi i Albanci. Večito igraju za tuđi interes, protiv sebe.

Dogovor kuću gradi, a na Balkanu nema dogovora i to je ključni problem.

Srbi i Albanci, dogovorite se!
(kvasac, 23. maj 2021 16:25)

Evo samo sto se nisu dogovorili dali ce da pobedi Svajcarska na nekom petparackom plejbek takmicenju gde se pobednik drogira pred kamerama.

Legalista

pre 2 godine

Zagor, tako je, isto važi i za Srbe iz tzv RSK i Repubilke Srpske koji pokazuju tri prsta. Nek idu u Srbiju pa to rade, a ne u drugim državama.

Rynchinoi

pre 2 godine

@(Super ako nam je Djonov pozdrav najveci problem, 23. maj 2021 22:13)

Ti nisi video ni Š od Švajcaraca. Ne zna se ko su veći nacisti, Švajcaraci ili Norvežani...

milan

pre 2 godine

Najveci problem je sto se glasanje zirija ne zakljucava pre pocetka oficijelnog dodeljivanja 12 poena. 12 poena daju favoritima. Nemoguce je da je skoro svima bila najbolja pesma ili iz Svajcarske ili iz Francuske koje realno nisu bile najbolje. Ne znam dal je moguce napraviti resenje za objektivno glasanje? Mozda svaka zemlja bez obzira na velicinu i broj glasova da broji samo glasove publike, napravi rang listu i daje samo poene od 1 do 12? Nema glasanja zirija. Nema ovih naknadnih poena publike. Mozda bi dodao i uslov da jedna drzava osim sto ne moze da glasa za sebe ne moze ni za drzavu sa kojom ima granicu. Mora da postoji neki sistem za sto objektivnije glasanje publike.

War Inside My Head

pre 2 godine

Ovi što spominju superiornost,bilo nacionalnu,sportsku,kulturološku,nek se sjete austrijskog brkice,njemačkog vođe iz prošlog vijeka,i onda dobro da se zamisle i pogledaju u ogledalo!A i mi smo mu bili na tapetu.

Limun

pre 2 godine

Decko se tek ispilio ima 18 god. On nema pojma sta znaci pokazivanje orla. On je balavac koji place kad ne ide po svome. Treba diskvalifikovati Italijane zbog “smrk” faula I te poene rasporediti ostalima 80% pripada Srbiji i ostalih 20% Englezima ipak greota da ostanu na 0. Konacna odluka imamo 3 Da.

Amila_

pre 2 godine

Gjon Muharremaj je obrazovan, prefinjen i fantastican vokalist.
A i obucen kao normalno ljudsko bice.
Pitam se, sta mu bi, pa sa kao takav ode na ovu budalastinu od natjecanja.

Oliver

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!

Dmitar

pre 2 godine

Niti je on Albanac, niti je ona srpkinja , ali eto mi bi voleli znati šta bi bilo kad bi bilo, samo eto nije bilo kako bilo. Oni imaju veze sa Srbijom i Albanijom koliko ja i vi sa Rusijom, nikakvu.

PatriJota za tastaturom

pre 2 godine

Evo ja sam iz dijaspore i nije mi palo na pamet da glasam za "Naše devojke" jer je to Srbija od koje sam i pobegao.
Na drugu stranu, čudno mi je što od makedonskog žirija dobismo 12 poena? Imaju li ti ljudi oči i uši ili možda samo žele i ovako da nam zahvale za one vakcinacije?

Smuleco

pre 2 godine

Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:((

33 33

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.

Realno

pre 2 godine

Balkan, poljski WC Evrope. I Evroviziju moramo da upropastimo i mi i oni i Grci i kiparski Grci. Ništa bez balkanske mržnje. naći će svet leka i za to jednog dana, pazite šta vam kažem. Kad se velikima dosadi.

Oliver

pre 2 godine

@33 33

Oni imaju ritu oro i dua lipu,a mi nikolu teslu,mihajla pupina,milankovica i andrica,djokovica i jokica! Ja prezadovoljan komparacijom,hehehe

Nikola

pre 2 godine

Ne vidim spornost albanskog zirija obe pesme i pevaca su brutalni, ali Srbija da da 1 poen Svajcarskoj, vise mi deluje da smo mi nacionalno obojeni, albanski ziri je Francuskoj dao 10 poena...

LineaBg

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.
(33 33, 23. maj 2021 17:52)

Ana Oksa i Al Bano (i Romina Power)...

Jelena

pre 2 godine

Mogu da razumem da je neko talentovan za muziku, sport i da je tu uspesan ali... jadni smo mi ako u bilo kojoj drugoj oblasti treba da se takmicimo sa Albancima. Mismo u svim aspektima, a posebno kulturoloski, uvek bili daleko iznad njih.

Zar smo na tako niske grane pali da treba da ih kometarisemo i da nas doticu njihove veliko-albanske provokacije?

nemacka podrigusa

pre 2 godine

Evo ja sam iz dijaspore i nije mi palo na pamet da glasam za "Naše devojke" jer je to Srbija od koje sam i pobegao.
Na drugu stranu, čudno mi je što od makedonskog žirija dobismo 12 poena? Imaju li ti ljudi oči i uši ili možda samo žele i ovako da nam zahvale za one vakcinacije?
(PatriJota za tastaturom, 23. maj 2021 18:39)

Ko se tebi na necemu zahvaljuje, zar ti nisi pobegao odavde?

Zagor

pre 2 godine

Ako je pevač pevao za Švajcarsku, znači na neki način predstavlja tu zemlju, šta ima da se krevelji sa nekim albanskim orlovima? Nego mora političke provokacije, pa makar ga izbacili. Isto kao na utakmici, kada je "Švajcarac" vrteo rukama i pokazivao njihovog (mislim albanskog) orla. Jel' su oni Švajcarci ili Albanci? Ako žele da predstavljaju Albaniju, pa neka se vrate tamo ako su toliki patrioti.

Smuleco

pre 2 godine

"Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:(("

A inače je trebalo da mu čestita anglo-saksonskim Victory znakom, tj dva uzdignuta prsta...
(Grand, 23. maj 2021 19:50)

Ja znam da se vi tako pozdravljate, i to nije sporno, ali on je bio predstavnik Švajcarske, a ne Albanije, i to je sporno.

Malina

pre 2 godine

Ne možemo se mi u muzici meriti sa Albancima.

Oni imaju svetske mega zvezde kao što su Rita Ora,Babe Rexha,Era Istrefi ili Dua Lipa a mi Cecu,Seku ili Karleušu.
(33 33, 23. maj 2021 17:52)

Rita i Dua ne bi nikad imale karijeru da nisu gradile karijeru u Londonu. Ljudi (van Srbije i Albanije) ih znaju kao britanke. Ja takodje zivim u Londonu i niko nema pojma gde je Kosovo i da su ove devojke rodjene tamo, svi misle da su odavde. Bebe Rexha je rodjena u Americi, ona je Amerikanka albanskim poreklom. Ne mozes bas porediti muzicku industriju u Britaniji i Americi sa Albanskom. Ove pevaljke koje su odrasle u Albaniji i tamo prave muziku sigurno nisu mnogo bolje od ovih nasih.

kvasac

pre 2 godine

Mučenici i Srbi i Albanci. Večito igraju za tuđi interes, protiv sebe.

Dogovor kuću gradi, a na Balkanu nema dogovora i to je ključni problem.

Srbi i Albanci, dogovorite se!

objavite

pre 2 godine

'žiri iz Srbije je dodelio samo jedan poen Švajcarskoj, dok je žiri iz Albanije francuskim predstavnicima dao 10 poena'

I ko se sad vodio politikom, albanci koji su bodovali kvalitet (CH 12, FR 10) ili srbi koji su svajcarskoj dali samo jedan bod samo zato sto je predstavnik CH albanac… inace te dve pesme su i jedine valjale, poslusajte instrumental gjon‘s tears…

neki tamo…

pre 2 godine

Svajcarski Albanac peva izuzetno, ali je previse u svajcarskim medijima forsirao svoje albansko poreklo i pevacke uzore iz Albanije. Ali njima se to moze, jer su ovde u CH i te kako povlasceni i omiljeni.
(Jelena, 23. maj 2021 20:18)

Nigde nije 'forsirao' svoje poreklo, mediji pominju to u biografiji, kao sto pominju njegovo ucesce u albanskoj i svajcarskoj verziji '…got talent', kao i u francuskoj verziji 'the voice'.. lik deluje skroz ok i poprilicno skromno a taj dvoglavi koji vam toliko smeta je sinoc bio kao znak zahvalnosti albaniji za 12 bodova, nema nikakve veze sa vama, shvatite to vec jednom.

Neko gore rece kako treba da se borite protiv albanaca na svakom polju… pa ako vec morate nek to bude u oblasti sporta, muzike i sl. Najiskrenije, daleko vise i losije se pise o albancima u srpskim medijima nego o srbima u albanskim. Pratim i jedne i druge. Licno, svojoj deci ne punim glavu o 'losim srbima', odrastaju u zdravom okruzenju bez ikakvih predrasuda. U svajcarskoj hteo/ne hteo imamo jedni druge za komsije, kolege, skolske drugare i te veze uglavnom dobro funkcionisu.

hal9000

pre 2 godine

Aman ko da je bitno. Bitan je kvalitet pesme. Francuska pesma će da traje, pesma iz Italije neće. I to jedini pokazatelj i važno, sve ostalo je bla bla.
(Miki, 23. maj 2021 16:32)

hahahaha aj se kladimo da je suprotno! francuska lepa pesma, ali zaboraviće se do sutra. a zitti e buoni je samo početak. pobeda indie glam rocka, konačno nešto normalno, nije sve izgubljeno!

maki

pre 2 godine

žiri iz Srbije je dodelio samo jedan poen Švajcarskoj, dok je žiri iz Albanije francuskim predstavnicima dao 10 poena'

I ko se sad vodio politikom, albanci koji su bodovali kvalitet (CH 12, FR 10) ili srbi koji su svajcarskoj dali samo jedan bod samo zato sto je predstavnik CH albanac… inace te dve pesme su i jedine valjale, poslusajte instrumental gjon‘s tears…
(objavite, 23. maj 2021 18:41)
tvoj komentar bi bio na mestu da francuska pesma nije bila zilion puta bolja od svajcarske

neki tamo…

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Nece, nestacemo za nekih stotinak godina svi, gresni smo…

don

pre 2 godine

Slatko ste me nasmijali opisom Gjonovog outfita! :)
Kako se osjeti da tu nema ni trunka nacionalizma, nego Vam se, sasvim legitimno, ne svidja covjekov outfit. :)

Sa ostatkom se slazem.
Pozdrav!
(Amila_, 23. maj 2021 17:51)

Pričate o nacionalizmu a uopše ne znate šta ta reč predstavlja i kakvo značenje ima. Samo ukoliko imate krizu identiteta reč nacionalizam Vam može biti odbojna. Lik koji je predstavljao Švajcarsku ili je nacionalista (prikriveni, ali nacionalista) ili provokator (pre bih rekao ovo prvo, što je sasvim legitimno) koji je uradio "orla" po nahođenju.

Amila_

pre 2 godine

@Amila
Kod Amile vazda i samo "svoj za svoga", samo neka je musliman pa nije vazno ko je i odakle je. Kako ne primeti prefinjenu Francuskinju, izgledom i ponasanjem, takodje kao Muharremaj, normalno ljudsko bice? Ali, nije muslimanka, to joj je mana, a da ne spominjem da je kojim slucajem, u znak radosti i podrske i ona "svojima" poslala nekog "orla". Ovaj svet je cudo, zar ne Amila?
(Prolece, 23. maj 2021 16:48)

Ma ni blizu! Vasa procjena je totalni promasaj.
Gjon je mogao biti bilo koje vjeroispovjesti, rekla bih isto.
Ako ste ikada prije citali moje komentare, morali ste shvatiti da mi nacionalnost i religija nisu jedinice mjere.
E sad, sto bi Vama mozda antipatija prema Albancima bila jedini dokaz moje "ispravnosti" je, bojim se, Vas problem, ne moj.

Јабучило

pre 2 godine

Ne razumem zasto se koji moj Srbin ljuti kada Albanac pokaze orla? Srbin treba da uzvrati na taj pozdrav identicno. Crni Orao i Beli Orao, mi smo Jin i Jang.
(Balkanac, 23. maj 2021 23:45)

Узимам те за пример како не треба.

Miško

pre 2 godine

Barbara je zaslužila 24 boda a ne 12. Divna pesma, glas, njen nastup sugestivan, emotivan. Ponosan sam što ima naših korena, reč "deda" je objasnila sve, ne stidi se svojih korena. Bravo Barbara kćeri oca Srbina i majke Iranke, budi ponosna na sebe!

Srdjan

pre 2 godine

Ja kao Srbin se uopste ne osjecam uvredjeno kada predstavnik Svajcarske albanskog porekla pokaze orla ili kada to urade Albanci iz Albanije ili sa Kosova. Zasto bih? To je njihov nacin kao sto je nas tri prsta. Realno, ne razmisljam o tome i prosto mi svejedno.
Neko dole u komentaru rece kako Svajcarska ne zasluzuje ni top 10. Zasto?! Zato sto je albanskog porekla? Pesma je odlicna, momak peva odlicno. Sto se mene tice mogao je i da pobedi, bilo bi zasluzeno. Moji favoriti su bili Svajcarska, Francuska (ne zbog srpskog porekla nego zato sto je pesma jako emotivna, ona je pevala odlicno, bez velike pompe oko nastupa, sto bi se reklo „less is more“) i Ukrajina (zato sto su drugaciji od svega sto smo sinoc videli). Malta mi se nije dopala, tipicna evrovizijska pesmica... Island je isto bio super, drugacije od svega i drago mi je sto su visoko plasirani.
Za Srbiju steta sto nismo dobili vise glasova od zirija, mislim da je ziri potcenio glasovne mogucnosti Sanje posebno samo zato sto je pesma takva kakva jeste.
Sve u svemu, Italija pobedila, pesma je ok samo sto nije moj ukus jer nisam ljubitelj ove vrste roka i to je to. Mislim da su ljudi dosta glasali za njih i zbog situacije sa koronom u Italiji al to su vec druge teme.
Prijatno vece svim ljubiteljima ovog takmicenja.

Milos

pre 2 godine

Ne razumem ovo glasanje posle strasno znaci cemu to pa svajcarska je bila prva i pobedila ubedljivo posle ovi izmenili nesto kako njima odgovara i ugodili po njima sramota

Balkanac

pre 2 godine

Ne razumem zasto se koji moj Srbin ljuti kada Albanac pokaze orla? Srbin treba da uzvrati na taj pozdrav identicno. Crni Orao i Beli Orao, mi smo Jin i Jang.

firesaga

pre 2 godine

@Amila_
Mozda je obrazovan,pristojan i lepo peva (meni je njegova pesma bezveze) ali izgleda kao da je orobio Duran,duran ili Falka. Ovako duboke pantalone nose dede a o puf rukavima da ne pricamo.Friz je kriminalan. Dakle tesko da je normalno obucen,samo los pokusaj da se napravi nesto originalno. Ni Italijani nisu bas originalni,jadna kopija Merilina Mensona,Fincima su uzor Linkin park...itd. Francuska mi se svidela i pre nego sto sam znala za poreklo pevacice ali ja volim klasicnu francusku sansonu pa se to uklapa. Nase necu komentarisati,otisle su,predstavile nas najbolje sto umeju i mogu i hvala im na tome.Meni,licno,se ne svidja nista od toga....ni pesma,ni nastup ni taj splavarsko-grandovski vibe. Island me "kupio" jos prosle godine,zabavni,originalni i skroz pozitivna energija.Play Ja ja ding dong!!!

Miki

pre 2 godine

Aman ko da je bitno. Bitan je kvalitet pesme. Francuska pesma će da traje, pesma iz Italije neće. I to jedini pokazatelj i važno, sve ostalo je bla bla.

JEDNO JE SIGURNO

pre 2 godine

Albanija po 3 ili 4 put dodeli bodove Srbiji, A Sbija nikada, onda sinoc poceli da se zale na Ruse,Grke,itd. Nemojte traziti postovanje od nikoga kada vi nikoga ne postujete ili krtko mrzite. Jos ovo Albanija dala bodove i Srbiji i Francusku 11 bodova, Dok Srbija dala jedan bod Svajcarsku i Albaniji. Ovako ste gubili i ostale koji nisu vam bodovali sinoc. CAK I BRACA PO OCU

Legalista

pre 2 godine

Zagor, tako je, isto važi i za Srbe iz tzv RSK i Repubilke Srpske koji pokazuju tri prsta. Nek idu u Srbiju pa to rade, a ne u drugim državama.

Luka

pre 2 godine

Posmatrati nacionalna takmicenja je primitivnost, u njima se ne podrzava bolji takmicar vec nacija kojoj on pripada. Mi Srbi sa Albancima imamo najvise slicnih gena od svih Slovenskih naroda, ako neko sumnja u to , neka napravi genetski test.

Jugosloven

pre 2 godine

Prestanite više sa brojanjem krvnih zrnca. Francuska predstavnica je francuski državljanin a nikakva srpkinja njen DEDA sa očeve strane je FRANCUZ srpskog porekla a deda sa majčine strane francuz iranskog porekla što znači da su NJENI roditelji FRANCUZI po tome je zaključak da je njena baba sa očeve strane francuskinja tako i sa majčine. Toliko o tome.

Grand

pre 2 godine

"Kada sam video da onaj mali Albanac koji je pevao za Švacarsku, čestita sunarodniku iz Albanije na glasovima, orlovskim lepršanjem rukama, slošilo mi se:(("

A inače je trebalo da mu čestita anglo-saksonskim Victory znakom, tj dva uzdignuta prsta...

King

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Priznajes ,da Albanci su u vodjstvo !
E pa tako ce uvek biti !!!!

Jelena

pre 2 godine

Obe zemlje su ove godine imale izuzetne pesme na Evroviziji. Ja sam iznenadjena da se nesto ovakvog kvaliteta uopste naslo na ovom takmicenju. Mozda sam malo pristrasna, ali je po meni bila bolja Francuskinja jer je mnogo emotivnija, celu je sebe dala u toj interpretaciji.

Svajcarski Albanac peva izuzetno, ali je previse u svajcarskim medijima forsirao svoje albansko poreklo i pevacke uzore iz Albanije. Ali njima se to moze, jer su ovde u CH i te kako povlasceni i omiljeni.

Malina

pre 2 godine

Mi Srbi moramo da se borimo protiv albanaca uvek,svuda i neprestano na svakom mestu bez obzira da li je u pitanju evrovizija,unesko,interpol,uefa,un,bojno polje.. To ce biti hiljadugodisnja borba do konacnog trijumfa!
(Oliver, 23. maj 2021 20:32)

Bilo bi nam bolje da se ponasamo kao civilizovani ljudi i da se konacno otarasimo ovog pecinskog mentaliteta. Nadam se da ce i Albanci da se razviju kao narod i da se svi konacno normanlo ponasamo.

coach

pre 2 godine

Ma i mi i albanci smo glavni u evropi, sve se oko nas vrti. Jedni se svrstavaju na njihovu a drugi na nasu stranu. Formiraju se samo dva bloka :)

Hrabri Krojac

pre 2 godine

Degutantno je što već 50 godina Kipar Grčkoj i Grčka Kipru daje 12 bodova bez obzira je li pesma dobra ili ne.
(Maja, 23. maj 2021 15:54)

Nije degutantno jer Grcka i Kipar imaju zajednicku muzicku scenu. I van Evrovizije na Kipru su najpopularniji Grcki muzicari i obrnuto.

Krsta

pre 2 godine

Glasanje publike je već dugo jedini zanimljiv deo ovog takmičenja, a nema skoro nikakve veze sa izvedenim numerama.
Najupečatljivije je ipak onih nula glasova Britanije koje jasno pokazuje koliko su se svima u Evropi (a i šire) već zgadili svojim arogantnim priimitivizmom. I pesma je naravno đubre, ali to je ionako od manjeg značaja; manje ili više, sve su đubre.
(CATAPA, 23. maj 2021 16:45)

Ne; nije tako. Britanija se ne upušta u grozno propagandno glasanje "ja tebi, ti meni" . Upravo vrlina Britanije.

Amila_

pre 2 godine

@Amila_
Mozda je obrazovan,pristojan i lepo peva (meni je njegova pesma bezveze) ali izgleda kao da je orobio Duran,duran ili Falka. Ovako duboke pantalone nose dede a o puf rukavima da ne pricamo.Friz je kriminalan. Dakle tesko da je normalno obucen,samo los pokusaj da se napravi nesto originalno. Ni Italijani nisu bas originalni,jadna kopija Merilina Mensona,Fincima su uzor Linkin park...itd. Francuska mi se svidela i pre nego sto sam znala za poreklo pevacice ali ja volim klasicnu francusku sansonu pa se to uklapa. Nase necu komentarisati,otisle su,predstavile nas najbolje sto umeju i mogu i hvala im na tome.Meni,licno,se ne svidja nista od toga....ni pesma,ni nastup ni taj splavarsko-grandovski vibe. Island me "kupio" jos prosle godine,zabavni,originalni i skroz pozitivna energija.Play Ja ja ding dong!!!
(firesaga, 23. maj 2021 16:41)

Slatko ste me nasmijali opisom Gjonovog outfita! :)
Kako se osjeti da tu nema ni trunka nacionalizma, nego Vam se, sasvim legitimno, ne svidja covjekov outfit. :)

Sa ostatkom se slazem.
Pozdrav!

dzericak

pre 2 godine

Mislim da znam kako bi bilo da se Švajcarac samo rukovao sa tim Albancem sa širokim osmehom na licu. O, kako bi se samo taj osmeh u Srbiji tumačio. Kao zloban, zaverenički, znalački, kao nekakav trijumf nad Srbima, kao neki 'računajte na nas jer nas ima na stotine hiljada u Švajcarskoj, sredićemo mi njih (Srbe) već, ...

I naš narod i naši mediji su opsednuti albancima koji reprezentuju Švajcarsku, kao što smo nekad za vreme SFRJ na Belgiju gledali kao na leglo njihovih terorista, a na Švedsku kao leglo Ustaša. Pravi problem međutim i dalje ne leži tamo negde.

Prolece

pre 2 godine

@Amila
Kod Amile vazda i samo "svoj za svoga", samo neka je musliman pa nije vazno ko je i odakle je. Kako ne primeti prefinjenu Francuskinju, izgledom i ponasanjem, takodje kao Muharremaj, normalno ljudsko bice? Ali, nije muslimanka, to joj je mana, a da ne spominjem da je kojim slucajem, u znak radosti i podrske i ona "svojima" poslala nekog "orla". Ovaj svet je cudo, zar ne Amila?

cobo

pre 2 godine

Nikada predstavnik Francuske nece pevati na engleskom,to bi bila uvreda,samo oni drugi se prave veci Englezi od Engleza,cak i teniski izrazi moraju biti na francuskom kada se igra na domacim terenima !

Blah

pre 2 godine

I niko da napise da su prvi poeni koje smo dobili upravo od Albanije. Cini mi se dvojka, ali smo do njih bili bez poena. Ako nakon naslova sledi apsolviranje najsirnijih detalja i ovaj bi MORAO da bude naveden kao bitniji.

slobodan

pre 2 godine

Pobogu ljudi. Albanci su ponosni što su "orlovi" i tu nema šta da se zameri. Sramota je da naši sportski novinari tvrdoglavo hoće da mi naše reprezentativce nazivamo "orlovima". Sramota i bezobrazluk na kraju.

Limun

pre 2 godine

Decko se tek ispilio ima 18 god. On nema pojma sta znaci pokazivanje orla. On je balavac koji place kad ne ide po svome. Treba diskvalifikovati Italijane zbog “smrk” faula I te poene rasporediti ostalima 80% pripada Srbiji i ostalih 20% Englezima ipak greota da ostanu na 0. Konacna odluka imamo 3 Da.

stef

pre 2 godine

Napisite koliko mi placamo da bi ucestvovali u ovome. Isto, kako je moguce da kladionice svake godine pogode ko ce pobediti, po cemu se na primer pesma Italije toliko istice iznad drugih? Kako to da nijednom kladionice ne omase. Jesu tu mozda dosta istrazivanja, ali i u fudbalu se desi da nekad favorit ne pobedi.
Obicno politicko takmicenje + lobi LGBT+ nebinarnih i ostalih algoritama. Da se razumemo, nemam nista protiv bilo koga, ali ovoliko forsiranje je bas preterano

milan

pre 2 godine

Najveci problem je sto se glasanje zirija ne zakljucava pre pocetka oficijelnog dodeljivanja 12 poena. 12 poena daju favoritima. Nemoguce je da je skoro svima bila najbolja pesma ili iz Svajcarske ili iz Francuske koje realno nisu bile najbolje. Ne znam dal je moguce napraviti resenje za objektivno glasanje? Mozda svaka zemlja bez obzira na velicinu i broj glasova da broji samo glasove publike, napravi rang listu i daje samo poene od 1 do 12? Nema glasanja zirija. Nema ovih naknadnih poena publike. Mozda bi dodao i uslov da jedna drzava osim sto ne moze da glasa za sebe ne moze ni za drzavu sa kojom ima granicu. Mora da postoji neki sistem za sto objektivnije glasanje publike.

patriot

pre 2 godine

Glasanje publike putem sms-a je neregularno jasno se videlo. U principu su u prednosti zemlje sa jakom dijasporom. Sinoć se videlo da je npr Litvanija dobila dosta glasova, reklo bi se neočekivano. Dobro je prošla i Srbija verovatno i uz pomoć tehnike, tj. računara koji ispaljuju sms poruke po 20 za jedan broj, pa promene broj i ponovo ispucaju 20 itd. Sve to ide preko prijateljskog operatera (preciznije preko telekoma koji je pod kontrolom naše zemlje - CG, BIH, Austrija). Verujem da isti princip koriste i drugi. Broj glasova koje su dobili Italijani je daleko nadmašio razumne vrednost, pa je logično da su se poklopili i interesi kladionica.
Jedino su Englezi pokazali da ih sve to ne zanima pa se nisu uključivali ni na koji način.

LazarL

pre 2 godine

Naša pesma je bila, najblaže rečeno, loša. A "pevačice" Uraganke su bile neukusne i raštimovane. Da nije nameštaljki da dijaspora glasa bilo bi "Serbia null point".

Super ako nam je Djonov pozdrav najveci problem

pre 2 godine

@ Ja znam da se vi tako pozdravljate, i to nije sporno, ali on je bio predstavnik Švajcarske, a ne Albanije, i to je sporno.
(Smuleco, 23. maj 2021 19:59)

Vi niste Svajcarac, a njima ocigledno ne smeta, jer moderne drzave su visenacionalne. Moguce je biti “dobar” Albanac i “dobar” Svajcarac istovremeno. Ipak, vi niste objasnili kako pozdrav osobe Dj. osobi X utice na vas, ili bilo kog drugog pripadnika naseg, srpskog naroda? Zivimo u drzavi sa dovoljno problema koji uticu na nas svakodnevni zivot, a bavimo se ne samo onim sto nas se objektivno ne tice, vec potpuno perifernim stvarima. Licno nisam upoznala mnogo Albanaca, pa ni ne znam kakvi su (kao da to nije do coveka), ali umesto da gradimo bolje odnose s njima, da pronadjemo tacke oko kojih mozemo da se slozimo, mi i dalje podgrevamo neprijateljstva. A ne bi bi oni leprsali tim krilima u svakoj prilici da nisu bili osporavani na Balkanu. Ne kazem ni da su u pravu u sporu koji imamo, ali istina je negde na sredini.

arksi

pre 2 godine

I niko da napise da su prvi poeni koje smo dobili upravo od Albanije. Cini mi se dvojka, ali smo do njih bili bez poena. Ako nakon naslova sledi apsolviranje najsirnijih detalja i ovaj bi MORAO da bude naveden kao bitniji.
(Blah, 23. maj 2021 18:13)

Zašto lupaš? Bukvalno je o tome priča, i pomenuto je u tekstu bar dva puta. (i nije dvojka, jedinica je)

Pera

pre 2 godine

Ne znam dokle ce ljudi ovde da se tripuju kako nas Rusi smatraju bracom.. Kad je bila neka anketa koga smatraju bratskim zemljama mi nismo bili ni u 10 prvih..

vale

pre 2 godine

Znate kako me briga za poenima, nego zna li se ima li ova Francuskinja dečka, svidja mi se baš baš... a ove godine planiram u Pariz, pa reko da iskoristim dok sam tamo...

Сарадња, а не сукоб

pre 2 godine

@ Oliver, 23. maj 2021 20:32

Претпостављам да си неки наложени средњошколац, зрела особа овако нешто не може да изјави. Што би се борили? Хоћемо конфликт као на Блиском Истоку?

Не, ми треба да сарађујемо.

CATAPA

pre 2 godine

Glasanje publike je već dugo jedini zanimljiv deo ovog takmičenja, a nema skoro nikakve veze sa izvedenim numerama.
Najupečatljivije je ipak onih nula glasova Britanije koje jasno pokazuje koliko su se svima u Evropi (a i šire) već zgadili svojim arogantnim priimitivizmom. I pesma je naravno đubre, ali to je ionako od manjeg značaja; manje ili više, sve su đubre.

Miki

pre 2 godine

Barbara Pravi je rođena u Parizu 10. aprila 1993. Njenu porodicu čine uglavnom umjetnici i muzičari. Otac Barbare je Srbin, dok je majka Iranka, kći iranskog slikara Hosseina Zenderoudija.

pitam se pitam

pre 2 godine

Ako je pevač pevao za Švajcarsku, znači na neki način predstavlja tu zemlju, šta ima da se krevelji sa nekim albanskim orlovima? Nego mora političke provokacije, pa makar ga izbacili. Isto kao na utakmici, kada je "Švajcarac" vrteo rukama i pokazivao njihovog (mislim albanskog) orla. Jel' su oni Švajcarci ili Albanci? Ako žele da predstavljaju Albaniju, pa neka se vrate tamo ako su toliki patrioti.

Oni su Svajcarci,Albanskog porekla bas kao sto piše u članku i verovatno su ponosni i na jedno i na drugo.
Nije se kreveljiho nego je pokazo simbol kada su glasovi stigli iz Albanije kao znak zahvalnosti. Sta tu ima politički ?????? Koga on to provocira??

agpararibo@gmail.com

pre 2 godine

Meni Barbara i Djon deluju skoro, pa, kao, brat i sestra. Oboje mladi, kovrdjavi, imaju tu neku milu i neiskvarenu crtu. Sto se pesama tice, svajcarska mi je bez veze, bez obzira na Djonove vokalne sposobnosti. “Voila” mi je divna.

suboticanka

pre 2 godine

Evrovizija nije tip zabave koju volim, tako da to cudo nisam gledala, ali kad sam danas na radiju cula Barbaru, priznajem, najezila sam se. Tako lepa, sikasta , jedna od najfrancuskijih pesama koju sam cula. Inace, fan sam francuske muzike.

Sandra

pre 2 godine

I švajcarska i francuska pesma su bile odlične, pune emocija i otpevane od strane vrhunskih pevača. Bilo bi čudno da se nisu borile za prvo mesto.

Šta bi mi, seljačine, bez fine, urbane gospode

pre 2 godine

Degutantno je što već 50 godina Kipar Grčkoj i Grčka Kipru daje 12 bodova bez obzira je li pesma dobra ili ne.
(Maja, 23. maj 2021 15:54)

Još degutantnije je što su na Evroviziji taj fazon počeli prvi da furaju "civilizovani" i "kulturni" Skandinavci.

Bre!

pre 2 godine

Mučenici i Srbi i Albanci. Večito igraju za tuđi interes, protiv sebe.

Dogovor kuću gradi, a na Balkanu nema dogovora i to je ključni problem.

Srbi i Albanci, dogovorite se!
(kvasac, 23. maj 2021 16:25)

Evo samo sto se nisu dogovorili dali ce da pobedi Svajcarska na nekom petparackom plejbek takmicenju gde se pobednik drogira pred kamerama.

"neutralni" balkanski žiri :-)

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)

Smatraj to završenim.

Hr_Srb_Bh_Slo_Cg_Mk

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)
ako budes predstavnik bosne, posto ne mozes glasati sam za sebe... :D

Tako je.
Otisao sam jos malo dalje u realizaciji projekta.
Pjevao bih na Slovenskom, ogrnuo bih makedonsku zastavu i interpretirao neku bas onako lijenu baladu, po crnogorski.
60 bodova?

Stefan

pre 2 godine

Naravno mora da se vrati da je 4 miliona albanaca i 7 miliona srba promenilo tok necega u cemu ucestvuje 500 miliona ljudi.

Prvo ne zna se koja pesma je gora od koje nasa albanska ili ostatak takmicenja.

Drugo pobedile jesu 3 pesme koje jesu najbolje svakak u svom stilu.

Trece da ocigledno je da jedan lobi ima sve veci uticaj iz godine u godinu na evroviziji i to je ok nista novo.

Prihvatite i ajde dalje. Ili se borite. Ali nemojte ovo filozofiranje vize

Dragana

pre 2 godine

Zato mi je još draže što je pobedila Italija. Bespotrebno se potenciraju ove stvari o poreklu takmičara. Švajcarac je možda poreklom Albanac ali je predstavljao Švajcarsku. Francuskinja je možda delom Srpkinja ali je predstavljala Francusku. Sad se kao Srbi i Albanci nešto oko njih prepucavaju a oni predstavljaju neke druge zemlje.Da je pobedila Francuska, Srbija bi i dalje ostala na 15. mestu
a Albanija ne znam ni na kom da je pobedila Švajcarska i to je jedina istina. Dokaz koliko narodi sa ovih prostora ne vide dalje od nosa i večito troše energiju na besmislene stvari.

Amila_

pre 2 godine

(boris, 23. maj 2021 20:26)

(Srdjan, 23. maj 2021 20:24)

Kao najsjajniji dragulji te krune...
Ljudi dragi, ostaviste me bez teksta, a to bas i nije lako uraditi. :)
Naklon do poda, prijatelji!
Smrt fasizmu!

lal

pre 2 godine

Meni su jedni djed i baba Hrvati, a drugi Srbi.
Imam li sigurna 24 boda ako se kvalificiram?
(Hr_Srb, 23. maj 2021 16:30)
ako budes predstavnik bosne, posto ne mozes glasati sam za sebe... :D

Rynchinoi

pre 2 godine

@(Super ako nam je Djonov pozdrav najveci problem, 23. maj 2021 22:13)

Ti nisi video ni Š od Švajcaraca. Ne zna se ko su veći nacisti, Švajcaraci ili Norvežani...

Pitam se, pitam...

pre 2 godine

A za koga bi, da je kojim slučajem jedan od učesnika bio Eskim, glasali i kojeg bi porekla bili ti glasači - pingvini, psi iz porodice špica ili neko treći???

War Inside My Head

pre 2 godine

Ovi što spominju superiornost,bilo nacionalnu,sportsku,kulturološku,nek se sjete austrijskog brkice,njemačkog vođe iz prošlog vijeka,i onda dobro da se zamisle i pogledaju u ogledalo!A i mi smo mu bili na tapetu.

Bronhitis

pre 2 godine

Mnogi pitaju koliko gradjane Srbije košta ovo. Iz prve ruke, preko RTS da vam kažem da Eurosong sa sve organizacijom takmičenja, putovanjem naših, boravkom naºih u hotelu oko 2 nedelje, izadje jedva oko 100 000 evra. Kad podelis 7 miliona sa 100 000, ispadne da svaki gradjanin plati neki sedamdeseti deo evra. Dakle izmedju 1 i 2 dinara. Predstava kosta 700 dinara prosečna. Dakle Eurosong gledamo vrlo, vrlo jeftno. Toliko o toj fami.

Brzi

pre 2 godine

Nikada predstavnik Francuske nece pevati na engleskom,to bi bila uvreda,samo oni drugi se prave veci Englezi od Engleza,cak i teniski izrazi moraju biti na francuskom kada se igra na domacim terenima !
(cobo, 23. maj 2021 16:50)

U Beogradu 2008-e, francuz pevao na engleskom. Veruj mi i ja sam bio iznenadjen. :-)