Ponedeljak, 22.03.2021.

12:22

Danijela Štajnfeld optužila Branislava Lečića za silovanje; Lečić: "Ne mogu da komentarišem"

Izvor: B92

Danijela Štajnfeld optužila Branislava Leèiæa za silovanje; Leèiæ: "Ne mogu da komentarišem" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

maca

pre 3 godine

Meni je neverovatno da neko posle lepe Nine radulovic pozeli da siluje devojku koja da se politicki korektno izrazim nije nimalo lepa..najblaze receno..stvarno ne kapiram zasto

Hmm

pre 3 godine

Meni je malo sumnjivo da se prvo dize hajka na nase glumce u Skupstini, gde se blate neki ljudi koji su uglavnom voljeni i postovani od vecine javnosti, a onda krecu optuzbe preko suda. Deluje mi kao da je deo jedne kampanje kao sto je bilo onda protiv lekara, sa ciljem da se ugusi bilo kakva kritika i ne samo to, vec da se sroza jedan intelektualni stub drustva. Sad, kome to koristi, a kome steti? Nadam se da ce sud utvrditi krivicu, ako se dokaze i da ce kazniti ostecenu stranu, bilo za klevetu, bilo za neko ozbiljnije delo.

Vladan R

pre 3 godine

Mnogo toga je ovde u sivoj zoni. Snimljen razgovor navodi da je bilo necega, ona sve nešto nije htela po a je pristala. Nije htela da ode na to mesto gde se to dogodilo, pa je otišla, pa on nju ne postuje dovoljno itd. Kao da ni sama tada nije bila potpuno siguran da li hoće ili neće i šta hoće ili neće. Takvo ponašanje može da da pogresan signal, posebno ako su oboje popili malo više. Neko reče da žena može da se ptedomisli u svakom trenutku i to jeste u redu sa jedne strane, ali sa druge ipak treba da se zna na vreme, šta se hoće a šta se neće a ne da kad je maltene krenuo seks ona najednom neće. Tako gledajyci ni overena izjava kod notara ne pomaže, jer se bože moj predomislila i rekla ne. To što su otišli u sobu skinuli se počeli sa milovanjem i svim što prethodi je svakako neka vrsta pristanka. Može da se predomili u medjuvremenu, ali takvo ponašanje ostavlja prostora za sumnju, da je bilo prisile.

John

pre 3 godine

(Zagor, 22. mart 2021 15:30)

Nisam ni rekao da je zabranjeno.
Klint Istvud imao ženu 35 godina mlađu od njega. Da ne pominjemo majstora - Hju Hefnera kolika je tu bila razlika u godinama...
Govorim o obrascu ponašanja. Ako neko juri mlađe, mnogo mlađe, i to isključivo mlađe onda bi tu psihologija, a možda i psihijatrija, mogla da kaže još ponešto. Recimo, da time kompenzuje nešto, da ima potrebu za dokazivanjem.
I još nešto. Kad kažeš "Izjava protiv izjave bez dokaza" - grešiš. I izjave su dokaz sam po sebi. I njena i njegova. A na sudu (sudiji) je da odluči čijoj će poverovati. S tim što mora detaljno obrazložiti zašto (ne može "Njoj verujem, njemu ne verujem" ili obrnuto. Ni Aleksićev niti Lečićev slučaj nisu prvi (a ni poslednji) slučajevi silovanja gde od dokaza ima samo izjave obe strane i ništa drugo. Kod silovanja i sličnh dela retko kad i ima.

Pero Acimovac

pre 3 godine

Solidan glumac.Ali je uvijek ličio na čovjeka koji želi "povući iznad svoje snage",(I.Andrić). Preambiciozan i forsiran politički angažman. Preglasni,nejasni govornički traktati. Optužba i dokazi ubjedljivi. Gospodo, samo akademski i pravnički pristup. Toliko je kod nas poniženja i nemorala , manipulacije i laži .Život odavno nije ljepota , više je teret.

opasni presedan

pre 3 godine

Da je Brando ziv, sta mislite koliko bi se glumackih pocetnica javljalo s optizbama da ih je silovao? Ma javljale bi se i propale glumice, a i obicne propalice, s optuzbama da ih je silovao pre 50 godina. I sto je najgore i najludje, tzv. "javnost" bi im davala tzv. poverenje. Kako bi li tek prosli Shakespeare, Goethe, ili Dostojevski? Dolazi sve stravicniji i stravicniji teror beskrupuloznih, samozivih, nedjudskih i razmazenih mediokritetica.

SrbEUin

pre 3 godine

Ništa novo i iznenađujuće. Samo potvrda glasina.
Unazad 50 godina se priča kako mlade talentovane spikerke i glumice dobijaju prve, debitantske uloge ili čak epizode na filmu ili TV. A isto je važilo i za sekretrice i sl. u društvenim preduzećima. Uvek se pita glavni urednik, režiser, producent... ili direktor ili čak šefčić. Ili polaganje ispita na faxu. One koje prihvate uslove ostvare pravo.
One koje ostvare karijeru (zaposle se za stalno) ćute i rade, a one koje ispune ulove a ipak izvise posle mogu da tuže.

Bora

pre 3 godine

E moj Branislave, generacijo. Ne znam da li si koristio silu, ali što si se sa dečurlijom petljao, pored toliko žena. A ko sa decom spava, zna se kako ustaje.

Zoki

pre 3 godine

Danijela je prethodno tvrdila da je policiji predala audio snimak na kojem joj silovatelj priznaje da ju je silovao. Treba imati malo strpljenja, ovo bi trebalo da se rasčisti relativno brzo. Sve do eventualne presude, Lečić je nevin čovek.

Marija

pre 3 godine

Devojka je jos prosle godine prijavila sve tuzilastvu, uz dokazni materijal. Pisalo se o tome, receno je i da postoji audio zapis njegovog priznanja. E sad, zasto su sad tek poceli tim slucajem da se bave, videcemo. Strasno je kakve napade trpe zene koje prijavljuju nasilje, a onda se neko nadje da pita zasto je cutala. Sto neko rece, radimo neprijavljeni za 300€ i cutimo godinama, a neko pita zasto devojka ne prijavi silovanje.

Cica

pre 3 godine

Ako se sećam, ona je pre dva meseca podnela tužilaštvu nove dokaze, u vidu snimljenog razgovora. Ako ga tužilaštvo sada tereti, očigledno imaju dovoljno dokaza. Svaka čast devojci, preživela je, sabrala se, i sada treba krvi da mu se napije. Na sudu, naravno.

Posmatrač

pre 3 godine

Sa zapada su nam došli "predbračni ugovori"... Kako stvari stoje, moraće da se uvode i "prekontaktni ugovori"... Da se zana na šta je i pod kojim okolnostima i uslovima neko pristajao a na šta je bio primoran. Ta oblast je potpuno neuređena i zavisi od shvatanja svakog pojedinca i njegovog okruženja.
Za silovanje i prinudu treba izricati najteže kazne. Fizička prinuda je jasan indikator silovanja. Ali kad se počne sa drugim "ne fizičkim" oblicima prinude, stvar postaje već manje definisana i u većem meru subjektivna.

Deli

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)
Zna se kad zena hoće ,a kad neće i kad prelazis granicu ubedjivanja ,tako da nema opravdanja ,čak i da je došla lupam ,kod njega u sobu posle ponoci i da su krenuli da se vatače svojevoljno ,a da se ona u jednom trenutku predomislila ,moraš da staneš , bez obzira na sve ili si je emocionalno ranio istog trenutka ,pa i bez penetracije .

deda

pre 3 godine

govorili ste reci ko he, reci, daj ime, evo rekla je i sta sad, sada ce obudovele gospoje i petooktobarci da ga brane ovi drugi da pljuju, struka ce mudro cutati za razliku od pre mesec dana, a mogli bi da sacekamo i da sud i zakon kazu svoje

blu

pre 3 godine

Tek sad skontah da se to navodno silovanje desilo pre 15ak godina. Ovo navodno bas zbog toga jer je cekala toliko godina da to prijavi, a i tad jos nije bila afirmisana glumica, nije cak ni akademiju zavrsila, tako da svi preduslovi za navodno postoje.

Zagor

pre 3 godine

@John: To što Lečić voli mlađe žene je njegova lična stvar i nije zabranjeno. Sve su punoletne, nije da se čovek pali na decu. Biološki i psihološki je čak normalno da stariji čovek vidi atrakciju u mlađim ženama. Sve je to već odavno poznato, istraženo i uvek su stariji muškarci voleli mlađe žene. Ako te stvarno interesuje, ima dosta literature o tome. Ali to uopšte nije tema ovde. Nije tema što neko voli mlađe. Nego je problem što je optužen za silovanje. To je ta gadna stvar, koja treba da se osudi, kazni i iskoreni. Naravno, ukoliko je izvršitelj stvarno kriv. Ako ostane izjava protiv izjave bez dokaza, onda nema ništa od toga. Ako sudstvo radi dobro, a to će se tek videti, onda se može i pričati opširnije o tome. Sve drugo je hrana za žutu štampu i gradske arlapače.

Jana

pre 3 godine

Ova glumica je toliki anonimus da ne zna kako da postane slavna. Leka je glumcina I frajer,koji je mogao da ima svaku lepu zenu,a ne na silu.

Милутин

pre 3 godine

Читам коментаре и не верујем. Девојка тврди да је силована, скупи храброст и то пријави надлежним органима, да изјаву, приложи доказ за силовање у виду снимка где оптужњни признаје да ју је силовао и тај чин оправдава на морбидан начин. Дакле, девојка је снимила разговор у којем га лепо пита зашто си ме силовао кад сам лепо рекла не и бранила се а ти и даље наваљивао. Снимила је разговор у које он каже у фазону, па јбга, ти то не разумеш мој полни огран у теби против твоје воље је част. Жена има доказ где човек признаје силовање и правда га морбидно. После свега вама ни то није довољно.

realno

pre 3 godine

Mislim da je tu bilo nekog obecanja ona se mozda zaljubila a on je covek sarmantan, lep, pametan, glumac, bivsi ministar pa na kraju nije ispalo kako je trebalo i onda ajde da ga tuzim za silovanje. Kada vas neko siluje tu mora da postoji borbe i svaka normalna osoba bi ga prijavila bez trunutaka razmisljanaja odmah... Eeej to je silovanje ozbiljno krivicno delo...a ti cutis jer se plasis e sad se kao vise ne plasim...ne ide to bas tako...ne branim ako jeste onda osuditi i kazniti..
(Srpkinja, 22. mart 2021 13:21) # Link komentara

Ne mora da bude primena sile, moze da bude i pretnja silom, silovanje putem ucene, zloupotrebe polozaja itd. Uvek sam u soku kad vidim koliko ljudi u Srbiji ne poznaju zakone sopstvene zemlje.

PetarUSA

pre 3 godine

Sve mi ovo mirise na to da neko hoce da dobije americke papire preko azila. Sada se ovde u Americi samo tako mogu dobiti papiri ili preko radne dozvole ako si neki ultratalentovani sportista ili profesor (naucnik). Azil za seksualno uznemiravanje je najpopularniji way za dobijanje zelene karte. Ova to hoce, 100%

braun

pre 3 godine

žalim samo žene koje žive po kućama u strahu od nekih ludaka, koje nemaju gde i slično, ove sto se sete posle sto godina, bez komentara.

da se sve to ispita, detektor laži za oboje pošto drugih tragova verovatno i nema, pa kako ko na kraju prizna

Sss

pre 3 godine

Ne branim nikoga i nije u redu napadati niti jednu stranu u ovom slučaju, da ne pominjem po da su istražni i predistražni postupak tajni tako da mi nije jasno kako istog dana u javnost dolazi ova vest. Za one koji kažu da bi svaka normalna osoba prijavila? 21. vek zemlja Srbija kao bajagi demokratska, samo udjete i pročitate komentare i vidite u kakvo blago se bacaju potencijalne zrtve i sve vam je jasno. Verovatno je žena uvek kriva možda se nasminkala i obukla suknju ko zna.

zmije i ostali golubovi

pre 3 godine

Silovanje kao zločin, silovanje kao biznis model, društvo kao biznis model, društvo kao zločin. Šta se promeni pa se prijavi silovanje godinama kasnije? Da li je biti žrtva danas čak i suprotno od onoga što je biti žrtva bilo juče. Biti žrtva sa sobom nosi univerzalan znak ranjivosti a to je besprekorno efikasna strategija zavodjenja javnosti. To ovima javnim nije moglo da promakne. U prostoru talenata, rada, produhovljenosti (a u to su se kleli da im je recept za uspeh) odjednom isplivavaju ovakve stvari. Prva je krenula Madona mada je Opra mnogo više taj protip promene, a ima i franšiza sa porodičnim nasiljem, a ne samo silovanje. Sve same žrtve, sve sami moćnici, sve same zvezde. Toliko o idejama pravde i zakona. Sve je kapital pa i zločin.

Ccc

pre 3 godine

Au komentar zenama koje su stvarno silovane niko nece verovati, bas zbog toga zene I ne prijavljuju silovanje, jer im takvi likovi nikada nece poverovati, da ovo nije Lecic nego neki nepoznat lik vec bi ga razapeli svi I osudili na smrtnu kaznu, ali posto je Lecic mozda ova zeli da mu napakuje, ma sto posto je pristala pa mu se sada sveti itd.itd. e zato se zene stide I plase da prijave silovanje jer dobiju ovakvu reakciju od drustva, sram vas bilo. Neka sud odluci da li je kriv ili ne ali nemojte ni nju vredjati a ni njega osudjivati jer je za sada samo na nivou optuzbi...

Dylan Dog

pre 3 godine

Kad je rekla mocnik ja sam mislio na nekog drugog skim je radila na filmu. Dobro da je konacno imenovala mada to i dalje ne znaci da je doticni kriv.

Bogoje Panajotovic

pre 3 godine

Interesantno, "bard glumišta". Palo mi je na pamet kako je neartikulisano urlao ispred fontane na Terazijama, kada je bio u dilu sa svojim partijskim drugovima, a sada se kolje oko fotelje. Tada je pokazao svoju bahatost, a tamo gde ima bahatosti ima i sileđistva.
(Mito, 22. mart 2021 13:13)

Ne znam ciji si bot, ne bi me cudilo da Leka plati budalama da ga pljuju preko novina i onda kaze: Jel vidite kakvi me pljuju, sad vidite koliko je sve istina.
Odgovor mu je bas smekerski, da li mu je i ponasanje bilo takvo nek utvrdi istraga.

Dr

pre 3 godine

Ne verujem u optuzbe ovih trecerazrednih glumica i glumica u pokusaju protiv Mike Aleksica i Branislava Lecica.
Jedan od razloga za moju sumnju je sto su obojica imali mnogo lepse zene nego sto su to ove sto ih optuzuju.

Filmski radnik 2

pre 3 godine

Ne treba mi ovde da se izjasnjavamo sta mislimo je l jeste il nije i kakav je lecic glumac. To ne mozemo mi da znamo, svako moze biti silovatelj koliko god da je dobar ili los glumac. Sud tteba da utvrdi istinu, a ne mi ovde da se izjasnjavamo.

Bez obira na to, reci da je lecic neki mracni mocnik u filmskoj industriji je smesno. Covek je glumac, nije producent niti nesto spektakularno odlucuje. Nije bio ni neki mocnik ni kad je bio ministar. Zna se ko su ljudi koji su uticajni u svetu filma, to svakako nije lecic. Ni kolege glumci nesto ne zaziru od njega. Ne mslim nista lose, jednostavno, ne znam ko ga dozivljava kao nesto vise nego sto jeste, a mocnik svakao nije.

Oboma zelim srecu i da istina izadje na videlo i zadoviolji pravda.

ValterNBG

pre 3 godine

Da li zbog onih sjajnih uloga po domovima ili neceg drugog uvek mi je licio na silovatelja.Kada se bilo ko pozalio na filmskog mocnika pomislio sam na njega.Odaje takav utisak,narocito nama starijima.Ako se ovo stvarno dogodilo treba ga kazniti najstrasnije.Ono sto mi ne ide u glavu je da takav(realno) smeker ima potrebu za tako necim.

John

pre 3 godine

Lečić je '55. godište. Danijela je '84. Dakle, on je od nje stariji TRIDESET godina. O kakvom raskidu ti ovde tačno govoriš?
(Masariko, 22. mart 2021 13:21)

Istini za volju, od bivše žene je stariji 31 godinu. On '55, a ona '86.
Lik izgleda pod stare dane počeo previše da "volka" mlađe. Mnogo mlađe.

zoran

pre 3 godine

-Pa svuda u svetu ima slučaja gde reditelji ili režiseri ili neko iz tog sveta uceni glumicu za neku ulogu zahtevajući sex.
- Branislav Lečić je odgovorio kulturno, smekerski sačekaće da vidi ima li optuznice.
On u izjavi ne negira da su spavali, znači jesu. Sada način prisilno, ucena ili slično....

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Uvek je bio ljiga... Demohriscanska stranka sa 35 godina mladjon zenom a crkva ne dozvoljava toliku razliku.

Nista me ne cudi

ebiga.

pre 3 godine

Mali je broj sefova i direktora a da nisu spavali sa boljim ribamau u firmi koju vodi. One su htele bolji polozaj vecu platu, da napreduju i zato su sve pristale i radile su to sa ciljem. Tako sad kada nemaju koristi ili su vec samostalne da bi ucvrstile svoj polozaj ili da bi zauzele jos bolji optuzivace ove sa kojima su spavali da bi dosle na njihovo mesto.

ja

pre 3 godine

Sigurno nije uperio pištolj u nju, pa je silovao. Nije morala pristati.Ali uloga je primamljiva, a glumičica puno...Posle dodje kajanje. A sad ponovo eksploatacija "slučaja".

Huan

pre 3 godine

Ovo postaje ozbiljan cirkus! I to je sada svakom iole pametnom coveku jasno! Jos u januaru,kada je doslo do afere "Aleksic",nisam mogao da verujem koliko su mediji ali i mnogi pojedinci kao po komandi krenuli da vrte istu pricu bez ikakvih provera,predostroznosti,postovanja pretpostavke nevinosti i slicno. Niko ni da postavi neka logicna pitanje. Kako je moguce da neko bude silovan u prostorijama skole za vreme casova u susednoj prostoriji od one gde je gomila drugih ljudi a da to niko ne primeti? Pa logican odgovor je samo tako ako zrtva nije apsolutno nikakav vid otpora pokusala da pruzi. Kako je moguce da neko bude silovan od profesora a onda najnormalnije ode sledeci dan na cas i da nema nikakav problem sa tim? Kako je moguce da roditelji zrtve ne mogu da primete neke promene ako je zaista zrtva izlozena silovanju i zlostavljanju na obrazovnom mestu? Kako je jos mnogo sta moguce ako je to zlostavljanje bilo apsolutno protivno pristanku zrtve? Nije moguce. Mnogo tu pitanja ima a nemam dovoljno mesta za pisanje. Uglavnom,moguce je samo da je na to "zrtva" dobrovoljno pristala radi nekih pogodnosti zauzvrat,a onda silovanja nema,ili zlostavljanja jednostavno nije ni bilo,makar na taj nacin ni bilo. Ko je i sta je glavna "zrtva" silovanja,pokazala je svojom podrskom antisrpskom propagandnom filmu pre neki dan. Osoba zeljna paznje,vrlo sumnjiva po mnogo cemu. I upravo zahvaljujuci takvoj jednoj, apsolutno ne mogu da verujem ni ovoj za Lecica. Samo dok se ne jasno ne dokaze!

Miško Genija

pre 3 godine

Javno izvinjenje: kad se pojavila ova vest ja sam napisao da sumnjam da govori o Mimi karadzicu. Izvinjavam se Mimi javno.
Hvala ako objavite komentar

SA

pre 3 godine

Pistoji elektronska aplikacija u koju partneri upisuju svoj dobrovoljni pristanak ( e-sign) na seks.
Taj podatak kasnije može poslužiti kao dokaz a može ga dawnlodovati jedino nadležni sud.

only fools and horses

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Pa naravno da neće da komentariše i ne treba.
Recimo bilo je seksa, siguran sam da je njegov doživljaj da je bio obostrani pristanak, ona se verovatno drugačije seća toga. Možda je ljuta na sebe što se nije branila, što mu nije jasno stavila do znanja da ne želi. Pa se sad sa ovim debilskim pokretom setila da je ipak bilo silovanje. A možda joj maltene nije ostavio mogućnost da se brani.
Vrlo su to teške i pipave stvari, ta zloupotreba moći preko seksa. Postoji otkako je nastao ljudski rod i mnogo je teško stavljati se na nečiju stranu.
I još nešto, ogromna je mogućnost zloupotrebe.Kao i u muškom svetu, tako ima i jako loših pokvarenih žena (pričam uopšteno), spremne na sve radi neke lične osvete. Vrlo lako mogu uništiti nečiji život. A ti se posl brani i dokazuj da baš ništa nisi kriv. Jer u startu jesi za deo javnosti.

LaHaine

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)

Ne, ali nije od zgoreg da se uvede kao u Švedskoj ako si terao devojku na odnos bez kondoma, ok je da budeš optužen za silovanje.

Vladimir

pre 3 godine

Znaci ako sam mlada glumica i spavam sa osobom na polozaju da bi dobila ulogu u seriji ili filmu to je normalno. Cim prodje par godina a ostane se bez para to postaje silovanje. Naravno ako je nova stranka na vlasti dobice ulogu u drzavnoj seriji ili nekom filmskom projektu da bi predstaljala prava zena a ocrnila predstavnika prosle vlasti.

Srpkinja

pre 3 godine

Mislim da je tu bilo nekog obecanja ona se mozda zaljubila a on je covek sarmantan, lep, pametan, glumac, bivsi ministar pa na kraju nije ispalo kako je trebalo i onda ajde da ga tuzim za silovanje. Kada vas neko siluje tu mora da postoji borbe i svaka normalna osoba bi ga prijavila bez trunutaka razmisljanaja odmah... Eeej to je silovanje ozbiljno krivicno delo...a ti cutis jer se plasis e sad se kao vise ne plasim...ne ide to bas tako...ne branim ako jeste onda osuditi i kazniti..

Masariko

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)

Lečić je '55. godište. Danijela je '84. Dakle, on je od nje stariji TRIDESET godina. O kakvom raskidu ti ovde tačno govoriš?

Mare

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Da li si nekada cuo za "Sve sto kazes moze biti upotrebljeno protiv tebe na sudu" ? E upravo zato Lečic ne moze nista da komentarise i samo bi sebi zakomplikovao.

Uostalom ovo su mediji objavili. Sta ako se ispostavi da nije optuzila njega?

xxx

pre 3 godine

Sad je u trendu biti silovan...
(free023, 22. mart 2021 13:13)

Koliko samo moraš biti glup i izjaviti ovako nešto. Vjerovatno si ti jedan od onih koji bi silovao žene da mu se pruzi prilika

polako

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje.
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Meni vise lici na to da su bili intimni u nekom trenutku. Da li je bilo prisile ili ne sad je vec pravno nedokazivo. Ovakve optuzbe su ozbiljne jer u takvim slucajevima jedini sud je sud javnosti a on ga moze potpuno unistiti. Posebno kod nas kad ga prorezimski tabloidi docekaju na volej i pokrenu masineriju.

zoran

pre 3 godine

Ovako, drugaricu mi je silovao taksista, tako sto je odvezao na dovoljno dobro mesto za to, rekao je ' Vidi, j... cu te ili ovako lepo, ili cu ti izmeniti licni opis. pa ti biraj' Ona se skamenila, i pustila da joj radi sve.
Ne verujem da je Lecic u nju uperio pistolj, i da joj pretio, drugi nacin ne vidim da neko moze biti silovan, pogotovo u autu.

Ninamandarina

pre 3 godine

Ona je rekla da taj čovek ima ledja, da joj preti, da se boji da kaže ko je, neka je rekla, jedino što je trebala to odmah da kaže, sad je teže dokazati, mada kod nas su kazne za silovanje smešne, za mnoga krivična dela su kazne smešne.

Markoni

pre 3 godine

Treba sačekati istragu naravno i ne žuriti sa ocjenama. On jeste veliki glumac, javna ličnost ali ove optužbe su ozbiljne, svi mi imamo sestre, kćerke, ovo su užasno traumatične situacije.

dejan

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Reakcija je skroz OK. Valjda i ona je odmah znala da je silovana, a ne sjetila se nakon nekoliko godina. Ne možemo znati ima li neke druge motive jer je ovaj u politici i moguće je i da mu se pakuje. Ako je pak istina i prijavila je slučaj policiji onda nek istraga ide svojim tokom pa će i on odgovoriti svojim svjedočenjem. Ovako zašto bi unaprijed povlačio svoje ime po novinama na rekla kazala. Ako nije prijavila slučaj policiji onda je ovo samo kleveta bez dokaza.

dex

pre 3 godine

pre nekih tridesetak god. muvao se sa nekom ribom i nikako da je smuvam. bila dobra ko dobar dan. ostanemo sami u nekoj gajbi i riba iz tasnice izvadi utoku, uperi je u mene i reče - skidaj se. el da je sad tužim za silovanje, a?

Mito

pre 3 godine

Interesantno, "bard glumišta". Palo mi je na pamet kako je neartikulisano urlao ispred fontane na Terazijama, kada je bio u dilu sa svojim partijskim drugovima, a sada se kolje oko fotelje. Tada je pokazao svoju bahatost, a tamo gde ima bahatosti ima i sileđistva.

Masariko

pre 3 godine

#metoo :'(
Na kraju ce ispasti da je svaki muskarac u odredjenom periodu svog zivota silovao neki zenu, a da ni ne zna za to.
(N95, 22. mart 2021 12:52)

Nažalost, naše srpsko društvo je u suštini postalo nasilničko prema ženama. Tek u poslednje vreme se ponešto menja nabolje, ali ovo samo pokazuje na koji način se ponašaju te "starudije" prema mladim devojkama. Pa sve vas grebalo, one vam mogu biti ćerke.

питам за друга

pre 3 godine

pre nekih tridesetak god. muvao se sa nekom ribom i nikako da je smuvam. bila dobra ko dobar dan. ostanemo sami u nekoj gajbi i riba iz tasnice izvadi utoku, uperi je u mene i reče - skidaj se. el da je sad tužim za silovanje, a?
(dex, 22. mart 2021 13:33)

С тим смислом за хумор, то ти је вероватно био једини секс у животу, било би глупо да је тужиш.

Posmatrac

pre 3 godine

Mozda i jeste a mozda i nije. Nema ni teoretske sanse da se tako nesto dokaze ako je proslo xy vremena od tog cina. Moguce fizicke povrede se zalece posle izvesnog vremena i kraj. I po ko zna koji put. Zasto za Boga miloga cekate da prodje ko zna koliko godina da prijavite manijaka,silovatelja??? Za to vreme je verovatno napastvovao jos mnogo zena.

FullHouse

pre 3 godine

Za Lecica sam cuo od nekoliko devojaka da im je uznemirivao drugarice, jednoj je po prici iz cista mira pred vise ljudi polizao uvo. Mnoge iz tog sveta ovo ne cudi.

pera

pre 3 godine

Ako se ispostavi kao tacno, bice to jedan od zescih udaraca opoziciji.
(Mikii, 22. mart 2021 12:54)
pa ako je tako,sta mislis ko je pokrenuo pricu i koliko je istinita

Nebitno ko

pre 3 godine

Necu da komentarisem jer je tema bolna, pitam se samo sta je onda sa drugim oblastima? Ako je zaista ovako u glumi, kako je onda u nekima drugim oblastima, prosto je nemoguce da se ovo samo glumicama desava u ovolikoj meri?

E

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.

Oliver

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!

E

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.

питам за друга

pre 3 godine

pre nekih tridesetak god. muvao se sa nekom ribom i nikako da je smuvam. bila dobra ko dobar dan. ostanemo sami u nekoj gajbi i riba iz tasnice izvadi utoku, uperi je u mene i reče - skidaj se. el da je sad tužim za silovanje, a?
(dex, 22. mart 2021 13:33)

С тим смислом за хумор, то ти је вероватно био једини секс у животу, било би глупо да је тужиш.

Oliver

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!

John

pre 3 godine

Lečić je '55. godište. Danijela je '84. Dakle, on je od nje stariji TRIDESET godina. O kakvom raskidu ti ovde tačno govoriš?
(Masariko, 22. mart 2021 13:21)

Istini za volju, od bivše žene je stariji 31 godinu. On '55, a ona '86.
Lik izgleda pod stare dane počeo previše da "volka" mlađe. Mnogo mlađe.

only fools and horses

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Pa naravno da neće da komentariše i ne treba.
Recimo bilo je seksa, siguran sam da je njegov doživljaj da je bio obostrani pristanak, ona se verovatno drugačije seća toga. Možda je ljuta na sebe što se nije branila, što mu nije jasno stavila do znanja da ne želi. Pa se sad sa ovim debilskim pokretom setila da je ipak bilo silovanje. A možda joj maltene nije ostavio mogućnost da se brani.
Vrlo su to teške i pipave stvari, ta zloupotreba moći preko seksa. Postoji otkako je nastao ljudski rod i mnogo je teško stavljati se na nečiju stranu.
I još nešto, ogromna je mogućnost zloupotrebe.Kao i u muškom svetu, tako ima i jako loših pokvarenih žena (pričam uopšteno), spremne na sve radi neke lične osvete. Vrlo lako mogu uništiti nečiji život. A ti se posl brani i dokazuj da baš ništa nisi kriv. Jer u startu jesi za deo javnosti.

Markoni

pre 3 godine

Treba sačekati istragu naravno i ne žuriti sa ocjenama. On jeste veliki glumac, javna ličnost ali ove optužbe su ozbiljne, svi mi imamo sestre, kćerke, ovo su užasno traumatične situacije.

polako

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje.
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Meni vise lici na to da su bili intimni u nekom trenutku. Da li je bilo prisile ili ne sad je vec pravno nedokazivo. Ovakve optuzbe su ozbiljne jer u takvim slucajevima jedini sud je sud javnosti a on ga moze potpuno unistiti. Posebno kod nas kad ga prorezimski tabloidi docekaju na volej i pokrenu masineriju.

pera

pre 3 godine

Ako se ispostavi kao tacno, bice to jedan od zescih udaraca opoziciji.
(Mikii, 22. mart 2021 12:54)
pa ako je tako,sta mislis ko je pokrenuo pricu i koliko je istinita

xxx

pre 3 godine

Sad je u trendu biti silovan...
(free023, 22. mart 2021 13:13)

Koliko samo moraš biti glup i izjaviti ovako nešto. Vjerovatno si ti jedan od onih koji bi silovao žene da mu se pruzi prilika

Nebitno ko

pre 3 godine

Necu da komentarisem jer je tema bolna, pitam se samo sta je onda sa drugim oblastima? Ako je zaista ovako u glumi, kako je onda u nekima drugim oblastima, prosto je nemoguce da se ovo samo glumicama desava u ovolikoj meri?

SA

pre 3 godine

Pistoji elektronska aplikacija u koju partneri upisuju svoj dobrovoljni pristanak ( e-sign) na seks.
Taj podatak kasnije može poslužiti kao dokaz a može ga dawnlodovati jedino nadležni sud.

zoran

pre 3 godine

Ovako, drugaricu mi je silovao taksista, tako sto je odvezao na dovoljno dobro mesto za to, rekao je ' Vidi, j... cu te ili ovako lepo, ili cu ti izmeniti licni opis. pa ti biraj' Ona se skamenila, i pustila da joj radi sve.
Ne verujem da je Lecic u nju uperio pistolj, i da joj pretio, drugi nacin ne vidim da neko moze biti silovan, pogotovo u autu.

dejan

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Reakcija je skroz OK. Valjda i ona je odmah znala da je silovana, a ne sjetila se nakon nekoliko godina. Ne možemo znati ima li neke druge motive jer je ovaj u politici i moguće je i da mu se pakuje. Ako je pak istina i prijavila je slučaj policiji onda nek istraga ide svojim tokom pa će i on odgovoriti svojim svjedočenjem. Ovako zašto bi unaprijed povlačio svoje ime po novinama na rekla kazala. Ako nije prijavila slučaj policiji onda je ovo samo kleveta bez dokaza.

Mare

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Da li si nekada cuo za "Sve sto kazes moze biti upotrebljeno protiv tebe na sudu" ? E upravo zato Lečic ne moze nista da komentarise i samo bi sebi zakomplikovao.

Uostalom ovo su mediji objavili. Sta ako se ispostavi da nije optuzila njega?

dex

pre 3 godine

pre nekih tridesetak god. muvao se sa nekom ribom i nikako da je smuvam. bila dobra ko dobar dan. ostanemo sami u nekoj gajbi i riba iz tasnice izvadi utoku, uperi je u mene i reče - skidaj se. el da je sad tužim za silovanje, a?

Mito

pre 3 godine

Interesantno, "bard glumišta". Palo mi je na pamet kako je neartikulisano urlao ispred fontane na Terazijama, kada je bio u dilu sa svojim partijskim drugovima, a sada se kolje oko fotelje. Tada je pokazao svoju bahatost, a tamo gde ima bahatosti ima i sileđistva.

Miško Genija

pre 3 godine

Javno izvinjenje: kad se pojavila ova vest ja sam napisao da sumnjam da govori o Mimi karadzicu. Izvinjavam se Mimi javno.
Hvala ako objavite komentar

Srpkinja

pre 3 godine

Mislim da je tu bilo nekog obecanja ona se mozda zaljubila a on je covek sarmantan, lep, pametan, glumac, bivsi ministar pa na kraju nije ispalo kako je trebalo i onda ajde da ga tuzim za silovanje. Kada vas neko siluje tu mora da postoji borbe i svaka normalna osoba bi ga prijavila bez trunutaka razmisljanaja odmah... Eeej to je silovanje ozbiljno krivicno delo...a ti cutis jer se plasis e sad se kao vise ne plasim...ne ide to bas tako...ne branim ako jeste onda osuditi i kazniti..

FullHouse

pre 3 godine

Za Lecica sam cuo od nekoliko devojaka da im je uznemirivao drugarice, jednoj je po prici iz cista mira pred vise ljudi polizao uvo. Mnoge iz tog sveta ovo ne cudi.

Vladimir

pre 3 godine

Znaci ako sam mlada glumica i spavam sa osobom na polozaju da bi dobila ulogu u seriji ili filmu to je normalno. Cim prodje par godina a ostane se bez para to postaje silovanje. Naravno ako je nova stranka na vlasti dobice ulogu u drzavnoj seriji ili nekom filmskom projektu da bi predstaljala prava zena a ocrnila predstavnika prosle vlasti.

Bogoje Panajotovic

pre 3 godine

Interesantno, "bard glumišta". Palo mi je na pamet kako je neartikulisano urlao ispred fontane na Terazijama, kada je bio u dilu sa svojim partijskim drugovima, a sada se kolje oko fotelje. Tada je pokazao svoju bahatost, a tamo gde ima bahatosti ima i sileđistva.
(Mito, 22. mart 2021 13:13)

Ne znam ciji si bot, ne bi me cudilo da Leka plati budalama da ga pljuju preko novina i onda kaze: Jel vidite kakvi me pljuju, sad vidite koliko je sve istina.
Odgovor mu je bas smekerski, da li mu je i ponasanje bilo takvo nek utvrdi istraga.

Masariko

pre 3 godine

#metoo :'(
Na kraju ce ispasti da je svaki muskarac u odredjenom periodu svog zivota silovao neki zenu, a da ni ne zna za to.
(N95, 22. mart 2021 12:52)

Nažalost, naše srpsko društvo je u suštini postalo nasilničko prema ženama. Tek u poslednje vreme se ponešto menja nabolje, ali ovo samo pokazuje na koji način se ponašaju te "starudije" prema mladim devojkama. Pa sve vas grebalo, one vam mogu biti ćerke.

Masariko

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)

Lečić je '55. godište. Danijela je '84. Dakle, on je od nje stariji TRIDESET godina. O kakvom raskidu ti ovde tačno govoriš?

Ninamandarina

pre 3 godine

Ona je rekla da taj čovek ima ledja, da joj preti, da se boji da kaže ko je, neka je rekla, jedino što je trebala to odmah da kaže, sad je teže dokazati, mada kod nas su kazne za silovanje smešne, za mnoga krivična dela su kazne smešne.

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Uvek je bio ljiga... Demohriscanska stranka sa 35 godina mladjon zenom a crkva ne dozvoljava toliku razliku.

Nista me ne cudi

LaHaine

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)

Ne, ali nije od zgoreg da se uvede kao u Švedskoj ako si terao devojku na odnos bez kondoma, ok je da budeš optužen za silovanje.

Posmatrac

pre 3 godine

Mozda i jeste a mozda i nije. Nema ni teoretske sanse da se tako nesto dokaze ako je proslo xy vremena od tog cina. Moguce fizicke povrede se zalece posle izvesnog vremena i kraj. I po ko zna koji put. Zasto za Boga miloga cekate da prodje ko zna koliko godina da prijavite manijaka,silovatelja??? Za to vreme je verovatno napastvovao jos mnogo zena.

Marija

pre 3 godine

Devojka je jos prosle godine prijavila sve tuzilastvu, uz dokazni materijal. Pisalo se o tome, receno je i da postoji audio zapis njegovog priznanja. E sad, zasto su sad tek poceli tim slucajem da se bave, videcemo. Strasno je kakve napade trpe zene koje prijavljuju nasilje, a onda se neko nadje da pita zasto je cutala. Sto neko rece, radimo neprijavljeni za 300€ i cutimo godinama, a neko pita zasto devojka ne prijavi silovanje.

Bora

pre 3 godine

E moj Branislave, generacijo. Ne znam da li si koristio silu, ali što si se sa dečurlijom petljao, pored toliko žena. A ko sa decom spava, zna se kako ustaje.

Deli

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)
Zna se kad zena hoće ,a kad neće i kad prelazis granicu ubedjivanja ,tako da nema opravdanja ,čak i da je došla lupam ,kod njega u sobu posle ponoci i da su krenuli da se vatače svojevoljno ,a da se ona u jednom trenutku predomislila ,moraš da staneš , bez obzira na sve ili si je emocionalno ranio istog trenutka ,pa i bez penetracije .

SrbEUin

pre 3 godine

Ništa novo i iznenađujuće. Samo potvrda glasina.
Unazad 50 godina se priča kako mlade talentovane spikerke i glumice dobijaju prve, debitantske uloge ili čak epizode na filmu ili TV. A isto je važilo i za sekretrice i sl. u društvenim preduzećima. Uvek se pita glavni urednik, režiser, producent... ili direktor ili čak šefčić. Ili polaganje ispita na faxu. One koje prihvate uslove ostvare pravo.
One koje ostvare karijeru (zaposle se za stalno) ćute i rade, a one koje ispune ulove a ipak izvise posle mogu da tuže.

Милутин

pre 3 godine

Читам коментаре и не верујем. Девојка тврди да је силована, скупи храброст и то пријави надлежним органима, да изјаву, приложи доказ за силовање у виду снимка где оптужњни признаје да ју је силовао и тај чин оправдава на морбидан начин. Дакле, девојка је снимила разговор у којем га лепо пита зашто си ме силовао кад сам лепо рекла не и бранила се а ти и даље наваљивао. Снимила је разговор у које он каже у фазону, па јбга, ти то не разумеш мој полни огран у теби против твоје воље је част. Жена има доказ где човек признаје силовање и правда га морбидно. После свега вама ни то није довољно.

Zoki

pre 3 godine

Danijela je prethodno tvrdila da je policiji predala audio snimak na kojem joj silovatelj priznaje da ju je silovao. Treba imati malo strpljenja, ovo bi trebalo da se rasčisti relativno brzo. Sve do eventualne presude, Lečić je nevin čovek.

realno

pre 3 godine

Mislim da je tu bilo nekog obecanja ona se mozda zaljubila a on je covek sarmantan, lep, pametan, glumac, bivsi ministar pa na kraju nije ispalo kako je trebalo i onda ajde da ga tuzim za silovanje. Kada vas neko siluje tu mora da postoji borbe i svaka normalna osoba bi ga prijavila bez trunutaka razmisljanaja odmah... Eeej to je silovanje ozbiljno krivicno delo...a ti cutis jer se plasis e sad se kao vise ne plasim...ne ide to bas tako...ne branim ako jeste onda osuditi i kazniti..
(Srpkinja, 22. mart 2021 13:21) # Link komentara

Ne mora da bude primena sile, moze da bude i pretnja silom, silovanje putem ucene, zloupotrebe polozaja itd. Uvek sam u soku kad vidim koliko ljudi u Srbiji ne poznaju zakone sopstvene zemlje.

Pero Acimovac

pre 3 godine

Solidan glumac.Ali je uvijek ličio na čovjeka koji želi "povući iznad svoje snage",(I.Andrić). Preambiciozan i forsiran politički angažman. Preglasni,nejasni govornički traktati. Optužba i dokazi ubjedljivi. Gospodo, samo akademski i pravnički pristup. Toliko je kod nas poniženja i nemorala , manipulacije i laži .Život odavno nije ljepota , više je teret.

opasni presedan

pre 3 godine

Da je Brando ziv, sta mislite koliko bi se glumackih pocetnica javljalo s optizbama da ih je silovao? Ma javljale bi se i propale glumice, a i obicne propalice, s optuzbama da ih je silovao pre 50 godina. I sto je najgore i najludje, tzv. "javnost" bi im davala tzv. poverenje. Kako bi li tek prosli Shakespeare, Goethe, ili Dostojevski? Dolazi sve stravicniji i stravicniji teror beskrupuloznih, samozivih, nedjudskih i razmazenih mediokritetica.

ja

pre 3 godine

Sigurno nije uperio pištolj u nju, pa je silovao. Nije morala pristati.Ali uloga je primamljiva, a glumičica puno...Posle dodje kajanje. A sad ponovo eksploatacija "slučaja".

Cica

pre 3 godine

Ako se sećam, ona je pre dva meseca podnela tužilaštvu nove dokaze, u vidu snimljenog razgovora. Ako ga tužilaštvo sada tereti, očigledno imaju dovoljno dokaza. Svaka čast devojci, preživela je, sabrala se, i sada treba krvi da mu se napije. Na sudu, naravno.

Jana

pre 3 godine

Ova glumica je toliki anonimus da ne zna kako da postane slavna. Leka je glumcina I frajer,koji je mogao da ima svaku lepu zenu,a ne na silu.

Ccc

pre 3 godine

Au komentar zenama koje su stvarno silovane niko nece verovati, bas zbog toga zene I ne prijavljuju silovanje, jer im takvi likovi nikada nece poverovati, da ovo nije Lecic nego neki nepoznat lik vec bi ga razapeli svi I osudili na smrtnu kaznu, ali posto je Lecic mozda ova zeli da mu napakuje, ma sto posto je pristala pa mu se sada sveti itd.itd. e zato se zene stide I plase da prijave silovanje jer dobiju ovakvu reakciju od drustva, sram vas bilo. Neka sud odluci da li je kriv ili ne ali nemojte ni nju vredjati a ni njega osudjivati jer je za sada samo na nivou optuzbi...

Sss

pre 3 godine

Ne branim nikoga i nije u redu napadati niti jednu stranu u ovom slučaju, da ne pominjem po da su istražni i predistražni postupak tajni tako da mi nije jasno kako istog dana u javnost dolazi ova vest. Za one koji kažu da bi svaka normalna osoba prijavila? 21. vek zemlja Srbija kao bajagi demokratska, samo udjete i pročitate komentare i vidite u kakvo blago se bacaju potencijalne zrtve i sve vam je jasno. Verovatno je žena uvek kriva možda se nasminkala i obukla suknju ko zna.

PetarUSA

pre 3 godine

Sve mi ovo mirise na to da neko hoce da dobije americke papire preko azila. Sada se ovde u Americi samo tako mogu dobiti papiri ili preko radne dozvole ako si neki ultratalentovani sportista ili profesor (naucnik). Azil za seksualno uznemiravanje je najpopularniji way za dobijanje zelene karte. Ova to hoce, 100%

Filmski radnik 2

pre 3 godine

Ne treba mi ovde da se izjasnjavamo sta mislimo je l jeste il nije i kakav je lecic glumac. To ne mozemo mi da znamo, svako moze biti silovatelj koliko god da je dobar ili los glumac. Sud tteba da utvrdi istinu, a ne mi ovde da se izjasnjavamo.

Bez obira na to, reci da je lecic neki mracni mocnik u filmskoj industriji je smesno. Covek je glumac, nije producent niti nesto spektakularno odlucuje. Nije bio ni neki mocnik ni kad je bio ministar. Zna se ko su ljudi koji su uticajni u svetu filma, to svakako nije lecic. Ni kolege glumci nesto ne zaziru od njega. Ne mslim nista lose, jednostavno, ne znam ko ga dozivljava kao nesto vise nego sto jeste, a mocnik svakao nije.

Oboma zelim srecu i da istina izadje na videlo i zadoviolji pravda.

ebiga.

pre 3 godine

Mali je broj sefova i direktora a da nisu spavali sa boljim ribamau u firmi koju vodi. One su htele bolji polozaj vecu platu, da napreduju i zato su sve pristale i radile su to sa ciljem. Tako sad kada nemaju koristi ili su vec samostalne da bi ucvrstile svoj polozaj ili da bi zauzele jos bolji optuzivace ove sa kojima su spavali da bi dosle na njihovo mesto.

ValterNBG

pre 3 godine

Da li zbog onih sjajnih uloga po domovima ili neceg drugog uvek mi je licio na silovatelja.Kada se bilo ko pozalio na filmskog mocnika pomislio sam na njega.Odaje takav utisak,narocito nama starijima.Ako se ovo stvarno dogodilo treba ga kazniti najstrasnije.Ono sto mi ne ide u glavu je da takav(realno) smeker ima potrebu za tako necim.

Zagor

pre 3 godine

@John: To što Lečić voli mlađe žene je njegova lična stvar i nije zabranjeno. Sve su punoletne, nije da se čovek pali na decu. Biološki i psihološki je čak normalno da stariji čovek vidi atrakciju u mlađim ženama. Sve je to već odavno poznato, istraženo i uvek su stariji muškarci voleli mlađe žene. Ako te stvarno interesuje, ima dosta literature o tome. Ali to uopšte nije tema ovde. Nije tema što neko voli mlađe. Nego je problem što je optužen za silovanje. To je ta gadna stvar, koja treba da se osudi, kazni i iskoreni. Naravno, ukoliko je izvršitelj stvarno kriv. Ako ostane izjava protiv izjave bez dokaza, onda nema ništa od toga. Ako sudstvo radi dobro, a to će se tek videti, onda se može i pričati opširnije o tome. Sve drugo je hrana za žutu štampu i gradske arlapače.

blu

pre 3 godine

Tek sad skontah da se to navodno silovanje desilo pre 15ak godina. Ovo navodno bas zbog toga jer je cekala toliko godina da to prijavi, a i tad jos nije bila afirmisana glumica, nije cak ni akademiju zavrsila, tako da svi preduslovi za navodno postoje.

Dr

pre 3 godine

Ne verujem u optuzbe ovih trecerazrednih glumica i glumica u pokusaju protiv Mike Aleksica i Branislava Lecica.
Jedan od razloga za moju sumnju je sto su obojica imali mnogo lepse zene nego sto su to ove sto ih optuzuju.

Posmatrač

pre 3 godine

Sa zapada su nam došli "predbračni ugovori"... Kako stvari stoje, moraće da se uvode i "prekontaktni ugovori"... Da se zana na šta je i pod kojim okolnostima i uslovima neko pristajao a na šta je bio primoran. Ta oblast je potpuno neuređena i zavisi od shvatanja svakog pojedinca i njegovog okruženja.
Za silovanje i prinudu treba izricati najteže kazne. Fizička prinuda je jasan indikator silovanja. Ali kad se počne sa drugim "ne fizičkim" oblicima prinude, stvar postaje već manje definisana i u većem meru subjektivna.

John

pre 3 godine

(Zagor, 22. mart 2021 15:30)

Nisam ni rekao da je zabranjeno.
Klint Istvud imao ženu 35 godina mlađu od njega. Da ne pominjemo majstora - Hju Hefnera kolika je tu bila razlika u godinama...
Govorim o obrascu ponašanja. Ako neko juri mlađe, mnogo mlađe, i to isključivo mlađe onda bi tu psihologija, a možda i psihijatrija, mogla da kaže još ponešto. Recimo, da time kompenzuje nešto, da ima potrebu za dokazivanjem.
I još nešto. Kad kažeš "Izjava protiv izjave bez dokaza" - grešiš. I izjave su dokaz sam po sebi. I njena i njegova. A na sudu (sudiji) je da odluči čijoj će poverovati. S tim što mora detaljno obrazložiti zašto (ne može "Njoj verujem, njemu ne verujem" ili obrnuto. Ni Aleksićev niti Lečićev slučaj nisu prvi (a ni poslednji) slučajevi silovanja gde od dokaza ima samo izjave obe strane i ništa drugo. Kod silovanja i sličnh dela retko kad i ima.

zmije i ostali golubovi

pre 3 godine

Silovanje kao zločin, silovanje kao biznis model, društvo kao biznis model, društvo kao zločin. Šta se promeni pa se prijavi silovanje godinama kasnije? Da li je biti žrtva danas čak i suprotno od onoga što je biti žrtva bilo juče. Biti žrtva sa sobom nosi univerzalan znak ranjivosti a to je besprekorno efikasna strategija zavodjenja javnosti. To ovima javnim nije moglo da promakne. U prostoru talenata, rada, produhovljenosti (a u to su se kleli da im je recept za uspeh) odjednom isplivavaju ovakve stvari. Prva je krenula Madona mada je Opra mnogo više taj protip promene, a ima i franšiza sa porodičnim nasiljem, a ne samo silovanje. Sve same žrtve, sve sami moćnici, sve same zvezde. Toliko o idejama pravde i zakona. Sve je kapital pa i zločin.

Dylan Dog

pre 3 godine

Kad je rekla mocnik ja sam mislio na nekog drugog skim je radila na filmu. Dobro da je konacno imenovala mada to i dalje ne znaci da je doticni kriv.

Vladan R

pre 3 godine

Mnogo toga je ovde u sivoj zoni. Snimljen razgovor navodi da je bilo necega, ona sve nešto nije htela po a je pristala. Nije htela da ode na to mesto gde se to dogodilo, pa je otišla, pa on nju ne postuje dovoljno itd. Kao da ni sama tada nije bila potpuno siguran da li hoće ili neće i šta hoće ili neće. Takvo ponašanje može da da pogresan signal, posebno ako su oboje popili malo više. Neko reče da žena može da se ptedomisli u svakom trenutku i to jeste u redu sa jedne strane, ali sa druge ipak treba da se zna na vreme, šta se hoće a šta se neće a ne da kad je maltene krenuo seks ona najednom neće. Tako gledajyci ni overena izjava kod notara ne pomaže, jer se bože moj predomislila i rekla ne. To što su otišli u sobu skinuli se počeli sa milovanjem i svim što prethodi je svakako neka vrsta pristanka. Može da se predomili u medjuvremenu, ali takvo ponašanje ostavlja prostora za sumnju, da je bilo prisile.

Huan

pre 3 godine

Ovo postaje ozbiljan cirkus! I to je sada svakom iole pametnom coveku jasno! Jos u januaru,kada je doslo do afere "Aleksic",nisam mogao da verujem koliko su mediji ali i mnogi pojedinci kao po komandi krenuli da vrte istu pricu bez ikakvih provera,predostroznosti,postovanja pretpostavke nevinosti i slicno. Niko ni da postavi neka logicna pitanje. Kako je moguce da neko bude silovan u prostorijama skole za vreme casova u susednoj prostoriji od one gde je gomila drugih ljudi a da to niko ne primeti? Pa logican odgovor je samo tako ako zrtva nije apsolutno nikakav vid otpora pokusala da pruzi. Kako je moguce da neko bude silovan od profesora a onda najnormalnije ode sledeci dan na cas i da nema nikakav problem sa tim? Kako je moguce da roditelji zrtve ne mogu da primete neke promene ako je zaista zrtva izlozena silovanju i zlostavljanju na obrazovnom mestu? Kako je jos mnogo sta moguce ako je to zlostavljanje bilo apsolutno protivno pristanku zrtve? Nije moguce. Mnogo tu pitanja ima a nemam dovoljno mesta za pisanje. Uglavnom,moguce je samo da je na to "zrtva" dobrovoljno pristala radi nekih pogodnosti zauzvrat,a onda silovanja nema,ili zlostavljanja jednostavno nije ni bilo,makar na taj nacin ni bilo. Ko je i sta je glavna "zrtva" silovanja,pokazala je svojom podrskom antisrpskom propagandnom filmu pre neki dan. Osoba zeljna paznje,vrlo sumnjiva po mnogo cemu. I upravo zahvaljujuci takvoj jednoj, apsolutno ne mogu da verujem ni ovoj za Lecica. Samo dok se ne jasno ne dokaze!

zoran

pre 3 godine

-Pa svuda u svetu ima slučaja gde reditelji ili režiseri ili neko iz tog sveta uceni glumicu za neku ulogu zahtevajući sex.
- Branislav Lečić je odgovorio kulturno, smekerski sačekaće da vidi ima li optuznice.
On u izjavi ne negira da su spavali, znači jesu. Sada način prisilno, ucena ili slično....

braun

pre 3 godine

žalim samo žene koje žive po kućama u strahu od nekih ludaka, koje nemaju gde i slično, ove sto se sete posle sto godina, bez komentara.

da se sve to ispita, detektor laži za oboje pošto drugih tragova verovatno i nema, pa kako ko na kraju prizna

deda

pre 3 godine

govorili ste reci ko he, reci, daj ime, evo rekla je i sta sad, sada ce obudovele gospoje i petooktobarci da ga brane ovi drugi da pljuju, struka ce mudro cutati za razliku od pre mesec dana, a mogli bi da sacekamo i da sud i zakon kazu svoje

Hmm

pre 3 godine

Meni je malo sumnjivo da se prvo dize hajka na nase glumce u Skupstini, gde se blate neki ljudi koji su uglavnom voljeni i postovani od vecine javnosti, a onda krecu optuzbe preko suda. Deluje mi kao da je deo jedne kampanje kao sto je bilo onda protiv lekara, sa ciljem da se ugusi bilo kakva kritika i ne samo to, vec da se sroza jedan intelektualni stub drustva. Sad, kome to koristi, a kome steti? Nadam se da ce sud utvrditi krivicu, ako se dokaze i da ce kazniti ostecenu stranu, bilo za klevetu, bilo za neko ozbiljnije delo.

maca

pre 3 godine

Meni je neverovatno da neko posle lepe Nine radulovic pozeli da siluje devojku koja da se politicki korektno izrazim nije nimalo lepa..najblaze receno..stvarno ne kapiram zasto

Oliver

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!

E

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.

dex

pre 3 godine

pre nekih tridesetak god. muvao se sa nekom ribom i nikako da je smuvam. bila dobra ko dobar dan. ostanemo sami u nekoj gajbi i riba iz tasnice izvadi utoku, uperi je u mene i reče - skidaj se. el da je sad tužim za silovanje, a?

xxx

pre 3 godine

Sad je u trendu biti silovan...
(free023, 22. mart 2021 13:13)

Koliko samo moraš biti glup i izjaviti ovako nešto. Vjerovatno si ti jedan od onih koji bi silovao žene da mu se pruzi prilika

Dogodine do Prizrena, dogodine do Knina

pre 3 godine

Uvek je bio ljiga... Demohriscanska stranka sa 35 godina mladjon zenom a crkva ne dozvoljava toliku razliku.

Nista me ne cudi

Mito

pre 3 godine

Interesantno, "bard glumišta". Palo mi je na pamet kako je neartikulisano urlao ispred fontane na Terazijama, kada je bio u dilu sa svojim partijskim drugovima, a sada se kolje oko fotelje. Tada je pokazao svoju bahatost, a tamo gde ima bahatosti ima i sileđistva.

Srpkinja

pre 3 godine

Mislim da je tu bilo nekog obecanja ona se mozda zaljubila a on je covek sarmantan, lep, pametan, glumac, bivsi ministar pa na kraju nije ispalo kako je trebalo i onda ajde da ga tuzim za silovanje. Kada vas neko siluje tu mora da postoji borbe i svaka normalna osoba bi ga prijavila bez trunutaka razmisljanaja odmah... Eeej to je silovanje ozbiljno krivicno delo...a ti cutis jer se plasis e sad se kao vise ne plasim...ne ide to bas tako...ne branim ako jeste onda osuditi i kazniti..

LaHaine

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)

Ne, ali nije od zgoreg da se uvede kao u Švedskoj ako si terao devojku na odnos bez kondoma, ok je da budeš optužen za silovanje.

Masariko

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)

Lečić je '55. godište. Danijela je '84. Dakle, on je od nje stariji TRIDESET godina. O kakvom raskidu ti ovde tačno govoriš?

zoran

pre 3 godine

Ovako, drugaricu mi je silovao taksista, tako sto je odvezao na dovoljno dobro mesto za to, rekao je ' Vidi, j... cu te ili ovako lepo, ili cu ti izmeniti licni opis. pa ti biraj' Ona se skamenila, i pustila da joj radi sve.
Ne verujem da je Lecic u nju uperio pistolj, i da joj pretio, drugi nacin ne vidim da neko moze biti silovan, pogotovo u autu.

питам за друга

pre 3 godine

pre nekih tridesetak god. muvao se sa nekom ribom i nikako da je smuvam. bila dobra ko dobar dan. ostanemo sami u nekoj gajbi i riba iz tasnice izvadi utoku, uperi je u mene i reče - skidaj se. el da je sad tužim za silovanje, a?
(dex, 22. mart 2021 13:33)

С тим смислом за хумор, то ти је вероватно био једини секс у животу, било би глупо да је тужиш.

Vladimir

pre 3 godine

Znaci ako sam mlada glumica i spavam sa osobom na polozaju da bi dobila ulogu u seriji ili filmu to je normalno. Cim prodje par godina a ostane se bez para to postaje silovanje. Naravno ako je nova stranka na vlasti dobice ulogu u drzavnoj seriji ili nekom filmskom projektu da bi predstaljala prava zena a ocrnila predstavnika prosle vlasti.

dejan

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Reakcija je skroz OK. Valjda i ona je odmah znala da je silovana, a ne sjetila se nakon nekoliko godina. Ne možemo znati ima li neke druge motive jer je ovaj u politici i moguće je i da mu se pakuje. Ako je pak istina i prijavila je slučaj policiji onda nek istraga ide svojim tokom pa će i on odgovoriti svojim svjedočenjem. Ovako zašto bi unaprijed povlačio svoje ime po novinama na rekla kazala. Ako nije prijavila slučaj policiji onda je ovo samo kleveta bez dokaza.

Bogoje Panajotovic

pre 3 godine

Interesantno, "bard glumišta". Palo mi je na pamet kako je neartikulisano urlao ispred fontane na Terazijama, kada je bio u dilu sa svojim partijskim drugovima, a sada se kolje oko fotelje. Tada je pokazao svoju bahatost, a tamo gde ima bahatosti ima i sileđistva.
(Mito, 22. mart 2021 13:13)

Ne znam ciji si bot, ne bi me cudilo da Leka plati budalama da ga pljuju preko novina i onda kaze: Jel vidite kakvi me pljuju, sad vidite koliko je sve istina.
Odgovor mu je bas smekerski, da li mu je i ponasanje bilo takvo nek utvrdi istraga.

Masariko

pre 3 godine

#metoo :'(
Na kraju ce ispasti da je svaki muskarac u odredjenom periodu svog zivota silovao neki zenu, a da ni ne zna za to.
(N95, 22. mart 2021 12:52)

Nažalost, naše srpsko društvo je u suštini postalo nasilničko prema ženama. Tek u poslednje vreme se ponešto menja nabolje, ali ovo samo pokazuje na koji način se ponašaju te "starudije" prema mladim devojkama. Pa sve vas grebalo, one vam mogu biti ćerke.

only fools and horses

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Pa naravno da neće da komentariše i ne treba.
Recimo bilo je seksa, siguran sam da je njegov doživljaj da je bio obostrani pristanak, ona se verovatno drugačije seća toga. Možda je ljuta na sebe što se nije branila, što mu nije jasno stavila do znanja da ne želi. Pa se sad sa ovim debilskim pokretom setila da je ipak bilo silovanje. A možda joj maltene nije ostavio mogućnost da se brani.
Vrlo su to teške i pipave stvari, ta zloupotreba moći preko seksa. Postoji otkako je nastao ljudski rod i mnogo je teško stavljati se na nečiju stranu.
I još nešto, ogromna je mogućnost zloupotrebe.Kao i u muškom svetu, tako ima i jako loših pokvarenih žena (pričam uopšteno), spremne na sve radi neke lične osvete. Vrlo lako mogu uništiti nečiji život. A ti se posl brani i dokazuj da baš ništa nisi kriv. Jer u startu jesi za deo javnosti.

pera

pre 3 godine

Ako se ispostavi kao tacno, bice to jedan od zescih udaraca opoziciji.
(Mikii, 22. mart 2021 12:54)
pa ako je tako,sta mislis ko je pokrenuo pricu i koliko je istinita

polako

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje.
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Meni vise lici na to da su bili intimni u nekom trenutku. Da li je bilo prisile ili ne sad je vec pravno nedokazivo. Ovakve optuzbe su ozbiljne jer u takvim slucajevima jedini sud je sud javnosti a on ga moze potpuno unistiti. Posebno kod nas kad ga prorezimski tabloidi docekaju na volej i pokrenu masineriju.

SA

pre 3 godine

Pistoji elektronska aplikacija u koju partneri upisuju svoj dobrovoljni pristanak ( e-sign) na seks.
Taj podatak kasnije može poslužiti kao dokaz a može ga dawnlodovati jedino nadležni sud.

John

pre 3 godine

Lečić je '55. godište. Danijela je '84. Dakle, on je od nje stariji TRIDESET godina. O kakvom raskidu ti ovde tačno govoriš?
(Masariko, 22. mart 2021 13:21)

Istini za volju, od bivše žene je stariji 31 godinu. On '55, a ona '86.
Lik izgleda pod stare dane počeo previše da "volka" mlađe. Mnogo mlađe.

Jana

pre 3 godine

Ova glumica je toliki anonimus da ne zna kako da postane slavna. Leka je glumcina I frajer,koji je mogao da ima svaku lepu zenu,a ne na silu.

Posmatrac

pre 3 godine

Mozda i jeste a mozda i nije. Nema ni teoretske sanse da se tako nesto dokaze ako je proslo xy vremena od tog cina. Moguce fizicke povrede se zalece posle izvesnog vremena i kraj. I po ko zna koji put. Zasto za Boga miloga cekate da prodje ko zna koliko godina da prijavite manijaka,silovatelja??? Za to vreme je verovatno napastvovao jos mnogo zena.

Markoni

pre 3 godine

Treba sačekati istragu naravno i ne žuriti sa ocjenama. On jeste veliki glumac, javna ličnost ali ove optužbe su ozbiljne, svi mi imamo sestre, kćerke, ovo su užasno traumatične situacije.

Mare

pre 3 godine

Reakcija Lecica je za mene dokaz njegove krivice. Nevin covek ovako ne reaguje. Cuj, da dobije optužnicu iz suda. Pa je l' si ti to uradio ili nisi, valjda znas i sam bez suda? Znao sam da nije samo glumio u Sivom domu, ima u njemu nesto mracno!
(Oliver, 22. mart 2021 12:55)

Da li si nekada cuo za "Sve sto kazes moze biti upotrebljeno protiv tebe na sudu" ? E upravo zato Lečic ne moze nista da komentarise i samo bi sebi zakomplikovao.

Uostalom ovo su mediji objavili. Sta ako se ispostavi da nije optuzila njega?

PetarUSA

pre 3 godine

Sve mi ovo mirise na to da neko hoce da dobije americke papire preko azila. Sada se ovde u Americi samo tako mogu dobiti papiri ili preko radne dozvole ako si neki ultratalentovani sportista ili profesor (naucnik). Azil za seksualno uznemiravanje je najpopularniji way za dobijanje zelene karte. Ova to hoce, 100%

Ninamandarina

pre 3 godine

Ona je rekla da taj čovek ima ledja, da joj preti, da se boji da kaže ko je, neka je rekla, jedino što je trebala to odmah da kaže, sad je teže dokazati, mada kod nas su kazne za silovanje smešne, za mnoga krivična dela su kazne smešne.

ja

pre 3 godine

Sigurno nije uperio pištolj u nju, pa je silovao. Nije morala pristati.Ali uloga je primamljiva, a glumičica puno...Posle dodje kajanje. A sad ponovo eksploatacija "slučaja".

opasni presedan

pre 3 godine

Da je Brando ziv, sta mislite koliko bi se glumackih pocetnica javljalo s optizbama da ih je silovao? Ma javljale bi se i propale glumice, a i obicne propalice, s optuzbama da ih je silovao pre 50 godina. I sto je najgore i najludje, tzv. "javnost" bi im davala tzv. poverenje. Kako bi li tek prosli Shakespeare, Goethe, ili Dostojevski? Dolazi sve stravicniji i stravicniji teror beskrupuloznih, samozivih, nedjudskih i razmazenih mediokritetica.

FullHouse

pre 3 godine

Za Lecica sam cuo od nekoliko devojaka da im je uznemirivao drugarice, jednoj je po prici iz cista mira pred vise ljudi polizao uvo. Mnoge iz tog sveta ovo ne cudi.

Dr

pre 3 godine

Ne verujem u optuzbe ovih trecerazrednih glumica i glumica u pokusaju protiv Mike Aleksica i Branislava Lecica.
Jedan od razloga za moju sumnju je sto su obojica imali mnogo lepse zene nego sto su to ove sto ih optuzuju.

Deli

pre 3 godine

Sad ce ispasti da smo svi mi koji smo bili sa nekom zenom vjerovatno je i silovali...
Raskines sa djevojkom, slomis joj srce, za dva dana ces biti optuzen da si je silovao.
Bojim se da ce ovo postati da bude zloupotreba zena naveliko, momci pazite sta radite i s kim radite.
(E, 22. mart 2021 12:37)
Zna se kad zena hoće ,a kad neće i kad prelazis granicu ubedjivanja ,tako da nema opravdanja ,čak i da je došla lupam ,kod njega u sobu posle ponoci i da su krenuli da se vatače svojevoljno ,a da se ona u jednom trenutku predomislila ,moraš da staneš , bez obzira na sve ili si je emocionalno ranio istog trenutka ,pa i bez penetracije .

Nebitno ko

pre 3 godine

Necu da komentarisem jer je tema bolna, pitam se samo sta je onda sa drugim oblastima? Ako je zaista ovako u glumi, kako je onda u nekima drugim oblastima, prosto je nemoguce da se ovo samo glumicama desava u ovolikoj meri?

Bora

pre 3 godine

E moj Branislave, generacijo. Ne znam da li si koristio silu, ali što si se sa dečurlijom petljao, pored toliko žena. A ko sa decom spava, zna se kako ustaje.

SrbEUin

pre 3 godine

Ništa novo i iznenađujuće. Samo potvrda glasina.
Unazad 50 godina se priča kako mlade talentovane spikerke i glumice dobijaju prve, debitantske uloge ili čak epizode na filmu ili TV. A isto je važilo i za sekretrice i sl. u društvenim preduzećima. Uvek se pita glavni urednik, režiser, producent... ili direktor ili čak šefčić. Ili polaganje ispita na faxu. One koje prihvate uslove ostvare pravo.
One koje ostvare karijeru (zaposle se za stalno) ćute i rade, a one koje ispune ulove a ipak izvise posle mogu da tuže.

Posmatrač

pre 3 godine

Sa zapada su nam došli "predbračni ugovori"... Kako stvari stoje, moraće da se uvode i "prekontaktni ugovori"... Da se zana na šta je i pod kojim okolnostima i uslovima neko pristajao a na šta je bio primoran. Ta oblast je potpuno neuređena i zavisi od shvatanja svakog pojedinca i njegovog okruženja.
Za silovanje i prinudu treba izricati najteže kazne. Fizička prinuda je jasan indikator silovanja. Ali kad se počne sa drugim "ne fizičkim" oblicima prinude, stvar postaje već manje definisana i u većem meru subjektivna.

Zoki

pre 3 godine

Danijela je prethodno tvrdila da je policiji predala audio snimak na kojem joj silovatelj priznaje da ju je silovao. Treba imati malo strpljenja, ovo bi trebalo da se rasčisti relativno brzo. Sve do eventualne presude, Lečić je nevin čovek.

Miško Genija

pre 3 godine

Javno izvinjenje: kad se pojavila ova vest ja sam napisao da sumnjam da govori o Mimi karadzicu. Izvinjavam se Mimi javno.
Hvala ako objavite komentar

braun

pre 3 godine

žalim samo žene koje žive po kućama u strahu od nekih ludaka, koje nemaju gde i slično, ove sto se sete posle sto godina, bez komentara.

da se sve to ispita, detektor laži za oboje pošto drugih tragova verovatno i nema, pa kako ko na kraju prizna

blu

pre 3 godine

Tek sad skontah da se to navodno silovanje desilo pre 15ak godina. Ovo navodno bas zbog toga jer je cekala toliko godina da to prijavi, a i tad jos nije bila afirmisana glumica, nije cak ni akademiju zavrsila, tako da svi preduslovi za navodno postoje.

zoran

pre 3 godine

-Pa svuda u svetu ima slučaja gde reditelji ili režiseri ili neko iz tog sveta uceni glumicu za neku ulogu zahtevajući sex.
- Branislav Lečić je odgovorio kulturno, smekerski sačekaće da vidi ima li optuznice.
On u izjavi ne negira da su spavali, znači jesu. Sada način prisilno, ucena ili slično....

Marija

pre 3 godine

Devojka je jos prosle godine prijavila sve tuzilastvu, uz dokazni materijal. Pisalo se o tome, receno je i da postoji audio zapis njegovog priznanja. E sad, zasto su sad tek poceli tim slucajem da se bave, videcemo. Strasno je kakve napade trpe zene koje prijavljuju nasilje, a onda se neko nadje da pita zasto je cutala. Sto neko rece, radimo neprijavljeni za 300€ i cutimo godinama, a neko pita zasto devojka ne prijavi silovanje.

Huan

pre 3 godine

Ovo postaje ozbiljan cirkus! I to je sada svakom iole pametnom coveku jasno! Jos u januaru,kada je doslo do afere "Aleksic",nisam mogao da verujem koliko su mediji ali i mnogi pojedinci kao po komandi krenuli da vrte istu pricu bez ikakvih provera,predostroznosti,postovanja pretpostavke nevinosti i slicno. Niko ni da postavi neka logicna pitanje. Kako je moguce da neko bude silovan u prostorijama skole za vreme casova u susednoj prostoriji od one gde je gomila drugih ljudi a da to niko ne primeti? Pa logican odgovor je samo tako ako zrtva nije apsolutno nikakav vid otpora pokusala da pruzi. Kako je moguce da neko bude silovan od profesora a onda najnormalnije ode sledeci dan na cas i da nema nikakav problem sa tim? Kako je moguce da roditelji zrtve ne mogu da primete neke promene ako je zaista zrtva izlozena silovanju i zlostavljanju na obrazovnom mestu? Kako je jos mnogo sta moguce ako je to zlostavljanje bilo apsolutno protivno pristanku zrtve? Nije moguce. Mnogo tu pitanja ima a nemam dovoljno mesta za pisanje. Uglavnom,moguce je samo da je na to "zrtva" dobrovoljno pristala radi nekih pogodnosti zauzvrat,a onda silovanja nema,ili zlostavljanja jednostavno nije ni bilo,makar na taj nacin ni bilo. Ko je i sta je glavna "zrtva" silovanja,pokazala je svojom podrskom antisrpskom propagandnom filmu pre neki dan. Osoba zeljna paznje,vrlo sumnjiva po mnogo cemu. I upravo zahvaljujuci takvoj jednoj, apsolutno ne mogu da verujem ni ovoj za Lecica. Samo dok se ne jasno ne dokaze!

Cica

pre 3 godine

Ako se sećam, ona je pre dva meseca podnela tužilaštvu nove dokaze, u vidu snimljenog razgovora. Ako ga tužilaštvo sada tereti, očigledno imaju dovoljno dokaza. Svaka čast devojci, preživela je, sabrala se, i sada treba krvi da mu se napije. Na sudu, naravno.

Pero Acimovac

pre 3 godine

Solidan glumac.Ali je uvijek ličio na čovjeka koji želi "povući iznad svoje snage",(I.Andrić). Preambiciozan i forsiran politički angažman. Preglasni,nejasni govornički traktati. Optužba i dokazi ubjedljivi. Gospodo, samo akademski i pravnički pristup. Toliko je kod nas poniženja i nemorala , manipulacije i laži .Život odavno nije ljepota , više je teret.

maca

pre 3 godine

Meni je neverovatno da neko posle lepe Nine radulovic pozeli da siluje devojku koja da se politicki korektno izrazim nije nimalo lepa..najblaze receno..stvarno ne kapiram zasto

zmije i ostali golubovi

pre 3 godine

Silovanje kao zločin, silovanje kao biznis model, društvo kao biznis model, društvo kao zločin. Šta se promeni pa se prijavi silovanje godinama kasnije? Da li je biti žrtva danas čak i suprotno od onoga što je biti žrtva bilo juče. Biti žrtva sa sobom nosi univerzalan znak ranjivosti a to je besprekorno efikasna strategija zavodjenja javnosti. To ovima javnim nije moglo da promakne. U prostoru talenata, rada, produhovljenosti (a u to su se kleli da im je recept za uspeh) odjednom isplivavaju ovakve stvari. Prva je krenula Madona mada je Opra mnogo više taj protip promene, a ima i franšiza sa porodičnim nasiljem, a ne samo silovanje. Sve same žrtve, sve sami moćnici, sve same zvezde. Toliko o idejama pravde i zakona. Sve je kapital pa i zločin.

ebiga.

pre 3 godine

Mali je broj sefova i direktora a da nisu spavali sa boljim ribamau u firmi koju vodi. One su htele bolji polozaj vecu platu, da napreduju i zato su sve pristale i radile su to sa ciljem. Tako sad kada nemaju koristi ili su vec samostalne da bi ucvrstile svoj polozaj ili da bi zauzele jos bolji optuzivace ove sa kojima su spavali da bi dosle na njihovo mesto.

Zagor

pre 3 godine

@John: To što Lečić voli mlađe žene je njegova lična stvar i nije zabranjeno. Sve su punoletne, nije da se čovek pali na decu. Biološki i psihološki je čak normalno da stariji čovek vidi atrakciju u mlađim ženama. Sve je to već odavno poznato, istraženo i uvek su stariji muškarci voleli mlađe žene. Ako te stvarno interesuje, ima dosta literature o tome. Ali to uopšte nije tema ovde. Nije tema što neko voli mlađe. Nego je problem što je optužen za silovanje. To je ta gadna stvar, koja treba da se osudi, kazni i iskoreni. Naravno, ukoliko je izvršitelj stvarno kriv. Ako ostane izjava protiv izjave bez dokaza, onda nema ništa od toga. Ako sudstvo radi dobro, a to će se tek videti, onda se može i pričati opširnije o tome. Sve drugo je hrana za žutu štampu i gradske arlapače.

Dylan Dog

pre 3 godine

Kad je rekla mocnik ja sam mislio na nekog drugog skim je radila na filmu. Dobro da je konacno imenovala mada to i dalje ne znaci da je doticni kriv.

Filmski radnik 2

pre 3 godine

Ne treba mi ovde da se izjasnjavamo sta mislimo je l jeste il nije i kakav je lecic glumac. To ne mozemo mi da znamo, svako moze biti silovatelj koliko god da je dobar ili los glumac. Sud tteba da utvrdi istinu, a ne mi ovde da se izjasnjavamo.

Bez obira na to, reci da je lecic neki mracni mocnik u filmskoj industriji je smesno. Covek je glumac, nije producent niti nesto spektakularno odlucuje. Nije bio ni neki mocnik ni kad je bio ministar. Zna se ko su ljudi koji su uticajni u svetu filma, to svakako nije lecic. Ni kolege glumci nesto ne zaziru od njega. Ne mslim nista lose, jednostavno, ne znam ko ga dozivljava kao nesto vise nego sto jeste, a mocnik svakao nije.

Oboma zelim srecu i da istina izadje na videlo i zadoviolji pravda.

Sss

pre 3 godine

Ne branim nikoga i nije u redu napadati niti jednu stranu u ovom slučaju, da ne pominjem po da su istražni i predistražni postupak tajni tako da mi nije jasno kako istog dana u javnost dolazi ova vest. Za one koji kažu da bi svaka normalna osoba prijavila? 21. vek zemlja Srbija kao bajagi demokratska, samo udjete i pročitate komentare i vidite u kakvo blago se bacaju potencijalne zrtve i sve vam je jasno. Verovatno je žena uvek kriva možda se nasminkala i obukla suknju ko zna.

Милутин

pre 3 godine

Читам коментаре и не верујем. Девојка тврди да је силована, скупи храброст и то пријави надлежним органима, да изјаву, приложи доказ за силовање у виду снимка где оптужњни признаје да ју је силовао и тај чин оправдава на морбидан начин. Дакле, девојка је снимила разговор у којем га лепо пита зашто си ме силовао кад сам лепо рекла не и бранила се а ти и даље наваљивао. Снимила је разговор у које он каже у фазону, па јбга, ти то не разумеш мој полни огран у теби против твоје воље је част. Жена има доказ где човек признаје силовање и правда га морбидно. После свега вама ни то није довољно.

Ccc

pre 3 godine

Au komentar zenama koje su stvarno silovane niko nece verovati, bas zbog toga zene I ne prijavljuju silovanje, jer im takvi likovi nikada nece poverovati, da ovo nije Lecic nego neki nepoznat lik vec bi ga razapeli svi I osudili na smrtnu kaznu, ali posto je Lecic mozda ova zeli da mu napakuje, ma sto posto je pristala pa mu se sada sveti itd.itd. e zato se zene stide I plase da prijave silovanje jer dobiju ovakvu reakciju od drustva, sram vas bilo. Neka sud odluci da li je kriv ili ne ali nemojte ni nju vredjati a ni njega osudjivati jer je za sada samo na nivou optuzbi...

deda

pre 3 godine

govorili ste reci ko he, reci, daj ime, evo rekla je i sta sad, sada ce obudovele gospoje i petooktobarci da ga brane ovi drugi da pljuju, struka ce mudro cutati za razliku od pre mesec dana, a mogli bi da sacekamo i da sud i zakon kazu svoje

realno

pre 3 godine

Mislim da je tu bilo nekog obecanja ona se mozda zaljubila a on je covek sarmantan, lep, pametan, glumac, bivsi ministar pa na kraju nije ispalo kako je trebalo i onda ajde da ga tuzim za silovanje. Kada vas neko siluje tu mora da postoji borbe i svaka normalna osoba bi ga prijavila bez trunutaka razmisljanaja odmah... Eeej to je silovanje ozbiljno krivicno delo...a ti cutis jer se plasis e sad se kao vise ne plasim...ne ide to bas tako...ne branim ako jeste onda osuditi i kazniti..
(Srpkinja, 22. mart 2021 13:21) # Link komentara

Ne mora da bude primena sile, moze da bude i pretnja silom, silovanje putem ucene, zloupotrebe polozaja itd. Uvek sam u soku kad vidim koliko ljudi u Srbiji ne poznaju zakone sopstvene zemlje.

Vladan R

pre 3 godine

Mnogo toga je ovde u sivoj zoni. Snimljen razgovor navodi da je bilo necega, ona sve nešto nije htela po a je pristala. Nije htela da ode na to mesto gde se to dogodilo, pa je otišla, pa on nju ne postuje dovoljno itd. Kao da ni sama tada nije bila potpuno siguran da li hoće ili neće i šta hoće ili neće. Takvo ponašanje može da da pogresan signal, posebno ako su oboje popili malo više. Neko reče da žena može da se ptedomisli u svakom trenutku i to jeste u redu sa jedne strane, ali sa druge ipak treba da se zna na vreme, šta se hoće a šta se neće a ne da kad je maltene krenuo seks ona najednom neće. Tako gledajyci ni overena izjava kod notara ne pomaže, jer se bože moj predomislila i rekla ne. To što su otišli u sobu skinuli se počeli sa milovanjem i svim što prethodi je svakako neka vrsta pristanka. Može da se predomili u medjuvremenu, ali takvo ponašanje ostavlja prostora za sumnju, da je bilo prisile.

ValterNBG

pre 3 godine

Da li zbog onih sjajnih uloga po domovima ili neceg drugog uvek mi je licio na silovatelja.Kada se bilo ko pozalio na filmskog mocnika pomislio sam na njega.Odaje takav utisak,narocito nama starijima.Ako se ovo stvarno dogodilo treba ga kazniti najstrasnije.Ono sto mi ne ide u glavu je da takav(realno) smeker ima potrebu za tako necim.

John

pre 3 godine

(Zagor, 22. mart 2021 15:30)

Nisam ni rekao da je zabranjeno.
Klint Istvud imao ženu 35 godina mlađu od njega. Da ne pominjemo majstora - Hju Hefnera kolika je tu bila razlika u godinama...
Govorim o obrascu ponašanja. Ako neko juri mlađe, mnogo mlađe, i to isključivo mlađe onda bi tu psihologija, a možda i psihijatrija, mogla da kaže još ponešto. Recimo, da time kompenzuje nešto, da ima potrebu za dokazivanjem.
I još nešto. Kad kažeš "Izjava protiv izjave bez dokaza" - grešiš. I izjave su dokaz sam po sebi. I njena i njegova. A na sudu (sudiji) je da odluči čijoj će poverovati. S tim što mora detaljno obrazložiti zašto (ne može "Njoj verujem, njemu ne verujem" ili obrnuto. Ni Aleksićev niti Lečićev slučaj nisu prvi (a ni poslednji) slučajevi silovanja gde od dokaza ima samo izjave obe strane i ništa drugo. Kod silovanja i sličnh dela retko kad i ima.

Hmm

pre 3 godine

Meni je malo sumnjivo da se prvo dize hajka na nase glumce u Skupstini, gde se blate neki ljudi koji su uglavnom voljeni i postovani od vecine javnosti, a onda krecu optuzbe preko suda. Deluje mi kao da je deo jedne kampanje kao sto je bilo onda protiv lekara, sa ciljem da se ugusi bilo kakva kritika i ne samo to, vec da se sroza jedan intelektualni stub drustva. Sad, kome to koristi, a kome steti? Nadam se da ce sud utvrditi krivicu, ako se dokaze i da ce kazniti ostecenu stranu, bilo za klevetu, bilo za neko ozbiljnije delo.