1. Јабучило
    Vakcina nije civilizacijska tekovina. Sveukupno ne čuva život. I ne da mu diže kvalitet nego ga globalno i lokalno dramatično obara.
    1949 Dr. Antonio Moniz je dobio Nobelovu nagradu za otkriće i primenu lobotomije. Stotine hiljada ljudi su ovako zauvek oštećeni: [link] Ali to je bilo jako, jako teško zaustaviti - pa pobogu u pitanju su naučnici i dobri ljudi zvani lekari, a nadasve uvek istinita medicina! Kako god da je bilo očito da nije funkcionisalo, a jeste imalo loše posledice - medicina nije odustajala. I brecala se na te zatucane "nenaučne" glupsone. A poklonici medicine još i više. Javnost se jedva nekako pomakla kada je tako tada poznata lepotica Frances Farmer [link] pretvorena u biljku. Naravno ova enormna i sumanuta šteta je ništa spram globalne vakcinalne štete.
    X je primera ekstremnih zabluda medicine i neverovatne štetnosti, koje su oduvek sistematski negirale sve eventualne dobrobiti medicine. New England Medical svake decenije pravi članak na temu "od kada najzad medicina donosi više dobra nego štete?". Zadnjih 60 godina odgovor je isti, uvek: "zadnjih 75 godina"!!
    Izvršiti autokorekciju svoje zablude, naročito ovako silne nije lako. Najteže je priznati svoju zabludu, makar drugi bili za nju ponajviše krivi. Što reče Mao Ce Tung "čovek u životu može preskočiti razne prepreke ali svoje dupe nikada". Probajte, putanjom ne-Gugl interneta.
    (Helios, 24. maj 2022 20:43)

    # Link komentara

  2. @Pera

    Gospodine sve je to kul sto ste rekli ali nekako ne uzimam u obzir agrarne likove poput Vas
    (objavite, realno, 24. maj 2022 20:10)

    # Link komentara

  3. zakljucavanje, policijski cas i odmah vakcine na 10 dana
    nema druge
    (bojan, 24. maj 2022 09:38)

    # Link komentara

  4. Ja mislim da je jedino resenje vakcina koja je civilizacijaska tekovina.
    (Jevgenije, 23. maj 2022 20:06)

    Вакцинација јесте цивилизацијска тековина која чува живот и диже му квалитет. То што је корона злоупотребљена нема везе са историјском, цивилизацијском и здравственом вредношћу вакцинације.
    (Јабучило, 24. maj 2022 08:56)

    # Link komentara

  5. DeepThroat@
    U kojoj Vi drzavi zivite?
    U Srbiji u primarnom sektoru necete dobiti antibiotik kod trovanja salmonelom, iako je bakterija. Cak ne rade ni antibiogram da bi se videlo na koji a.b. je osetljiva. Mozda tek ako Vam je zivot ozbiljno ugrozen i zavrsite u bolnici. Po protokolu cekate pet, sest meseci da se samoocistite od salmonele, sa probioticima kao terapijom, pa se sa tri puta sterilnim nalazom vracate u kolektiv ili na posao.
    I naravno da oni kojima treba cist sanitarni izvestaj da bi se ranije vratili na posao moraju da ga falsifikuju ili da zaborave na zaposlenje. Koji ce vas posao cekati sest meseci da budete nezarazni.
    Pa, pitam u kojoj se to drzavi salmonela leci antibioticima? A onda svi treba da se zapitamo zasto se ovde tako ne leci.
    (Who, 23. maj 2022 23:51)

    # Link komentara

  6. Norovirus?? Kakav egzoticni naziv, zlikivci koji ga prave sad nam se jos i rugaju, ali sto da ne kad glupi narod proguta sve sto mu se spremi. Tragicni!!!
    (Pera, 23. maj 2022 23:16)

    # Link komentara

  7. Nikad u zivotu nisam povracao kao od ovog, bio sam ubjedjen da je trovanje hranom kao i vecina. Imao sam koronu i gore sam prosao sa ovim virusom, ali od korone sam bio poslije razvaljeniji nego od ovog virusa.
    (Manga, 23. maj 2022 23:12)

    # Link komentara

  8. Za dehidrataciju imate i praškove poput Orosala (ima i drugih), tako da ne mora doći do infuzije, može se sprečiti. I imate za stomačne tegobe Smectu, Linex, Probiotike, da pomognu brzem oporavku.
    (toboparaliza, 23. maj 2022 23:11)

    # Link komentara

  9. Prenosi se pogledom, kao i korona. Svet umire usran!
    (kognitivna disonanca, 23. maj 2022 23:06)

    # Link komentara

  10. ... ovde ide maska na du.e a negde ga zovu pampers pelene ...
    (S, 23. maj 2022 22:22)

    # Link komentara

  11. Ista stvar ko salmonela, samo puno blaža varijanta...

    U oba slučaju imaš vodeni proljev pa moraš biti stalno na infuziji ili piti puno vode da ne dehidriraš.

    S tim da od ovog virusa spontano ozdraviš za nekoliko dana, a kod salmonele te po 14-21 dana nakljukavaju antibioticima, jer od salmonele ne možeš samo tako da ozdraviš, ko od norovirusa!
    (Deep Throat, 23. maj 2022 21:33)

    # Link komentara

  12. Pa zar to nisu simptomi korone? 🤥
    (Gospodar Zarin, 23. maj 2022 21:12)

    # Link komentara

  13. Maske za koronu, pelene za norovirus
    (keyboard, 23. maj 2022 21:00)

    # Link komentara

  14. Ајмо сада затварање свега, трпање људи у изолацију. И следеће две недеље да буду пресудне.
    (veljko, 23. maj 2022 20:48)

    # Link komentara

  15. Ni mi više nismo "zlatiborske veverice"...
    (bgd, 23. maj 2022 20:34)

    # Link komentara

  16. Ja mislim da je jedino resenje vakcina koja je civilizacijaska tekovina.
    (Jevgenije, 23. maj 2022 20:06)

    # Link komentara

  17. Jedini spas je vakcina! Ha ha ha ha
    (Franko Gavrić Mlađi, 23. maj 2022 20:03)

    # Link komentara

  18. ma kakva prevencija,daj vakcinu bolje kao i za ovu prehladu(korolu)
    (IRONMAN, 23. maj 2022 20:03)