Četvrtak, 26.08.2021.

18:32

Treća doza: Uzeti drugačiju dozu od prethodnih? ANKETA

Izvor: B92

Treæa doza: Uzeti drugaèiju dozu od prethodnih? ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "Dosta više maltretiranja ljudi,te dve doze pa treca pa biće još 20 doza i narednih 10 godina ovako.
(gile bg, 26. avgust 2021 20:53)"

Da, i?

I grip je pobio u početku milione ljudi a sad se evo vakciniše protiv grupa svake godine.

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "2 kineske, embolija pluća, 15 dana bolnica, 45 godina čovek.
(klimenta, 26. avgust 2021 21:42)"

Majka, 72 godine.
Tri embolije pluća u poslednjih 18 godina, poslednja 2019...jedva preživela tada. Nakon toga kapacitet pluća oko 35%.

U februaru vakcinisana sinopharm-ovom vakcinom i u maju dobila Covid19.

Prebolela za dve nedelje bez potrebe za bolničkim lečenjem. To svakako ne bi bilo tako da nije bila revakcinisana na vreme.

Vakcina život spašava.

BS

pre 2 godine

A sta ce oni koji budu hteli da ostanu na dve vakcine, da li ce se oni u buducnosti voditi kao vakcinisani ili nevakcinisani? Mislim, neko ce imati 3, neko 2 gde je proslo vise od 6 meseci posle druge doze, a neko 0 vakcina. Ko se sada vodi kao vakcinisan, a ko ne, naravno ovi sa 0 su nevakcinisani, ali nedoumica je za prvu dvojicu? Pitam za druga zbog putovanja i kovid sertifikata.
(Petar, 27. avgust 2021 00:24)

Hrvatska je prva zemlja u EU koja je u julu uvela prihvatanje potvrda o vakcinaciji 210 dana nakon druge doze. Ovo pišem jer ispratih, ne znam da li ima još zemalja koje su ograničile rok potvrdama. Znam da su potvrde o preležanom virusu kod većine zrmalja ograničene na 6 meseci nakon prvog pozitivnog PCR testa. Tako da, cenim da se bez treće doze ili pozitivnog PCRa koji nije stariji od 6 meseci ili negativnih testova ne starijih od 48/72 sata još dugo nigde neće moći.

Bojsa

pre 2 godine

Da li je treca doza isto sto i "buster"? Kao sada vidim, koriscen je izraz "buster" u pogresnom smislu, jer "booster" treba da znaci nesto sto je pojacano, znaci drugacija, ili promenjena ili jaca vakcina, ili obadva. To sto treca doza vakcine treba da pojaca (boost) nas imuni sistem, ne znaci da primamo buster, vec samo jos jednu, sada trecu dozu vakcine.

Mici

pre 2 godine

Kineska sadrzi ceo virus i zato je po meni najbolja. Trecu dozu treba da prime hronicni bolesnici. Ljudi ne shvataju da ne mogu pouzdano da izmere antitela, jer tek kad krene napad ona se aktiviraju. Svakako je bolje biti vakcinisan jer telo ne prepoznaje novi virus. Toliko jednostavno a ljudi ne razumeju !

Dozni

pre 2 godine

@Uzbunjen

" Kineska vakcina unosi ceo virus u organizam (mrtav virus)."

To i mene kopka. Ono sto sam ja shvatio, kineska koristi umrtvljen virus, ali onaj sa pocetka epidemije, dakle Vuhan varijantu. Kad se pravi vakcina za sezonski grip, ista tehnologija kao i za kinesku sad, svake godine se biraju varijante gripa koje su te sezone aktuelne, tj koje se pretpostavljaju da ce biti preovladjujuce. Dakle gadjaju se varijante koje preovladjuju. Sinofarm vakcina je ista od pocetka a virus 10 puta mutirao. Mozda je efikasna bila za prvu verziju u Kini, ali za ove sledece jako slabo. Otprilike kao kad bi svake sezone primao istu vakcinu za sezonski grip. Fajzer gadja sam mehanizam napada, taj spajk protein i trebalo bi da bude univerzalnija. Ali virusi mutiraju i pitanje je dokle ce i ona da radi. Sve u svemu, ocekuje nas vesela jesen i jos veselija zima.

hipo

pre 2 godine

Ne znam zašto svi preporučuju Fajzera kada trenutno u Izraelu doživljava debakl. Rekordan broj procepljenih, čak 20% i sa trećom dozom a u isto vreme približavaju se i rekordima u broju zaraženih i umrlih.
Ja ću ponovo Sinofarm ili Abdala (Kubansku), ako bude u ponudi.

Phoenix

pre 2 godine

(MAMIN SIN, 26. avgust 2021 20:38) 

Dobrim delom jesi u pravu ali postoji bitna razlika u imunizaciji u Nemackoj i Srbiji. Vecina vakcinisanih u Srbiji je primila Sinofarm ili Sputnjik, za koje su podaci o efikasnosti i padu iste manje dostupni. A odluka da se treca doza tretira isto, bez obzira sta je bila prethodna jeste politicka.
Sa druge strane, argument da se u Nemackoj daje samo mRNA kao treca doza i nije neki, obzirom da se od Astre prakticno odustalo, a Jonson je i onako namenjen za jednu dozu i poceo je da se daje tek poslednjih par meseci. A budi siguran da ce i u Nemackoj treca doza fajzera i moderne biti preporuka za sve. Izrael je to vec pokazao i to dolazi za mesec, dva ili kada god vec.
A sto se tice poluproverenih medikamenata, ta odluka koju je Srbija donela za rusku i kinesku vakcinu se pokazala kao ispravna. Sta mislis, dokle bi dogurali da su cekali samo Fajzera, Astru i Modernu?
I promeni malo ton kojim se obracas. To sto smo otisli iz zemlje ne znaci da smo popili svu pamet sveta. Odlaskom u Nemacku ne postajes nista pametniji.

teorija zavere

pre 2 godine

Ne razumem! Ako sami istražujete da li su ove vakcine bezbedne ili ne onda ste zatucani antivakser koji ne sluša "struku", a sada ta ista "struka" ostavlja građanima da sami biraju koje će vakcine kombinovati?

e

pre 2 godine

Svašta nešto tu smrdi. Nadležni državni i zdravstveni radnici na sve moguće načine insistiraju, mole i plaćaju da se narod vakcinišeš, a kad ih pitate koju vakcinu preporučuju tu ostaju nemi. Jasno je samo da se tako običan čovek oseća kao guska u magli.

Истина

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.
(E, 26. avgust 2021 20:30)

Вакцинисани спречавају невакцинисане да доживе 123. годину живота што вакцинисани ни у сну неће доживети. Чињеница је да је то показала прошлост човечанства.

Rezident

pre 2 godine

Posle dva Sinofarma rekli mi da uzmem Fizer. Uzeo.
(Nauka napred, glupaci stop, 26. avgust 2021 21:51)

Tebi neko da kaze i da popijes pivo posle lubenice, popio b bez razmisljanja.

Rezident

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26
Moje kolege, trojica njih, preminuli od korone. Nevakcinisani.
(Halo Bing, 26. avgust 2021 22:12)

za nevakcinisane nije nista sporno. sporno je sto se krije koliko vakcinisanih je umrlo samo od vakcine ili posle zarazavanja.

uskoro na svaka 3 meseca, ali ne o trosku drzave

pre 2 godine

@Nauka napred, glupaci stop
Sta planirate za 4. i 5. dozu?
Najavljeno je, bice, pa me interesuje.

u prolazu

pre 2 godine

@zzz Ameri od silne dobre medicine najbolesnija nacija u razvijenom svetu. Ako ćeš se oslanjati na Amere i njihove zdrave navike, naročito na FDA koji je odobrio sve i svašta sto je u Evropi inače zabranjeno nadrljao si.

Vanke

pre 2 godine

Halo Bing, 26. avgust 2021 22:12)

Rubrika nije se desilo
(Nenad, 26. avgust 2021 23:23)

Pa da, od korone samo umiru vakcinisani, zar ne?

Zapravo, hajde da pitam, koje je vase resenje za pandemiju?
Da se prelezi?
Pa ok, hajde svi da prelezimo, malo rakija, malo beli luk, a sad to sto ce nekoliko miliona ljudi da umre, to dodaj ili oduzmi, koga briga, jer ionako nije niko tvoj, jel'tako?

ja

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26)

Pa niko nije rekao da vakcine pružaju 100% zaštitu, pogotovo ne kineska (ona je negde 70-80%). To što je tvoj kolega preminuo krivi su ljudi koji neće da se vakcinišu jer na taj način olakšavaju cirkulaciju i razmnožavanje virusa. Što više vakcinisanih, statistički je manja verovatnoća da će virus uspeti da pronalazi osetljive domaćine kod kojih će vršiti uspešnu replikaciju.

Miša

pre 2 godine

Ne znam koliko je doza vakcine dovoljno i da li treba mešati ali što se tiče rakije, litar je mera, pravili bi inače veće flaše da je drugačije i ne treba mešati jer se javljaju kontraindikacije.

wer

pre 2 godine

de'ste navalili bakice i dekice?
ostavite neku dozu da izbodemo malo i avakse & ravnozemljase

tacno znamo da ce lajati po netu jos mesec dva,
a onda ce se sami prijaviti za koktel svih 5 komada

E

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???
(zooloo, 26. avgust 2021 22:12)

Imaš na Worldometers, tabelu sa svim zemljama. Kina danas 27 novih slučajeva, preminulih danas nema, ukupno preminulih od početka nešto preko 4000. E sad, koliko oni to strogo rukovode je svakako doprinelo da od početka imaju samo 94 hiljade zaraženih, a znatno manje preminulih od Srbije koja je svakog trećeg preminulog računala kao kovid preminulog. Broj vakcinisanih u Kini je u junu bio oko 300 miliona sa obe doze, verujem da je sad najmanje duplo. Ako nađem podatak, pisaću ovde dodatno.
(E, 26. avgust 2021 22:30)

Do 25.08. 1.95 milijardi doza ukupno, to znači prvih i drugih doza. 5 milijardi distribuirali u druge zemlje.

Petar

pre 2 godine

A sta ce oni koji budu hteli da ostanu na dve vakcine, da li ce se oni u buducnosti voditi kao vakcinisani ili nevakcinisani? Mislim, neko ce imati 3, neko 2 gde je proslo vise od 6 meseci posle druge doze, a neko 0 vakcina. Ko se sada vodi kao vakcinisan, a ko ne, naravno ovi sa 0 su nevakcinisani, ali nedoumica je za prvu dvojicu? Pitam za druga zbog putovanja i kovid sertifikata.

Mirta

pre 2 godine

Molim za stručno objašnjenje. Primila sam dve Sinofarm vakcine, sada uradila Ig test - rezultat 16. Na prethodnom kontrolnom testu rezultat bilo je 26. Napominjem da imam 69 godina i da prilikom davne vakcinacije u vezi epidemije velikih boginja njje bilo nikakve reakcije ni posle dva pokušaja. Ja bih primila i treću vakcinu ( imam male unuke, a ni meni nije svejedno), ali ne znam koju ima li svrhe kad' sam toliki baksuz..?)?

Nikola

pre 2 godine

@Ивча Uopšte nisi u pravu, jer to znači da nemaš nikakav imunitet. Nemaš proverenu informaciju. Već posle 9 dana od preležanog kovida može da se primi treća doza a nije mi jasno kakvu ti razliku pravi ako si već primio dve...

Morgot Bauglir

pre 2 godine

Uzeću istu kao prvu i drugu. U potpisu - nevakcinisan
(istu ću, 26. avgust 2021 19:49)

Doći ćeš, doći ćeš. U potpisu - Bataja.

Vlad

pre 2 godine

Zasto ne probati, sve sto mozete da izgubite je zdravlje.
(milos, 26. avgust 2021 20:13)

U zemlji gde 40% odrasle populacije puši i gde je pojam provoda naždrati se i napiti na slavi, vakcina je najmanji problem.

Ивча

pre 2 godine

Da li treba primiti treću dozu ako je posle revakcine preležan virus (oblika blage prehlade)?
Verujem da je dosta vakcinisanih buster dozu ostvarilo tokom letnjih odmora.

Propali bedevedesetdva

pre 2 godine

Primio sam Fajzer,pa kineza,pa sputnjik ,pa cu sad Astru ,a posle dzonsona i na kraju sezonsku za grip ,pa
Cu da se uroljam od šljive .

XP

pre 2 godine

Treba da te bude sramota! Neciji zivot ugrozavas i siris virus sa predumisljajem!
(Marko, 26. avgust 2021 20:37)

Neko ko nema virus ne može ga ni širiti. A neko ko je vakcinisan i dalje može širiti virus, tako da si ti taj koga treba da bude sramota.
O paranoji nećemo ovaj put.

bvb

pre 2 godine

Moja strina ima korona, inače je revakcinisana. Objavite baš da vidim.
(Lošmi, 26. avgust 2021 19:31)

Zakljucak, tvoja matora strina je pametnija od tebe.

max

pre 2 godine

Ajde da odete vise sa ovih clanaka svi vi sto ste antivakseri. Dovoljno je sto mozete da likujete jer ne placate svoju izvesnu hospitalizaciju ako se zarazite. I sto politicki vrh nema hrabrosti da vam zabrane neke stvari kao sto su to ucinile druge zemlje.
(bendror, 26. avgust 2021 20:53)
Pa zabrani nam ti, frajeru

Halo Bing

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26
Moje kolege, trojica njih, preminuli od korone. Nevakcinisani.

zooloo

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???

XP

pre 2 godine

Dosta više maltretiranja ljudi,te dva obroka, pa treći, pa ceo život tako. Pa stalno udahni, pa izdahni, dokle više to maltretiranje?
(Giletova logika, 26. avgust 2021 21:24)

Ako je došlo dotle da vakcinu poredite sa obrocima i disanjem, onda stvarno...

jeka

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.

To je kao kad se jave Linux-aši i Apple-ovci na temu Windows-a i Android OS telefona! Bolest!😁

N

pre 2 godine

Uzeli treću ili prvu dozu ili nijednu, nije bitno-to je vaša stvar, ali nosite maske u prodavnicama i prevozu jer do vas može biti srčani bolesnik ili dijabetičar koji možda završi na respiratoru.

E

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???
(zooloo, 26. avgust 2021 22:12)

Imaš na Worldometers, tabelu sa svim zemljama. Kina danas 27 novih slučajeva, preminulih danas nema, ukupno preminulih od početka nešto preko 4000. E sad, koliko oni to strogo rukovode je svakako doprinelo da od početka imaju samo 94 hiljade zaraženih, a znatno manje preminulih od Srbije koja je svakog trećeg preminulog računala kao kovid preminulog. Broj vakcinisanih u Kini je u junu bio oko 300 miliona sa obe doze, verujem da je sad najmanje duplo. Ako nađem podatak, pisaću ovde dodatno.

zzz

pre 2 godine

Ne znam koliko godina imaju komentatori ali ta 3. doza se u Nemackoj planira davati od septembra samo jako starim osobama i osobama sa odredjenim oboljenjima. Takodje davace se iskljucivo mRNA. Prema izjavama vodecih epidemiologa velikoj vecini stanovnistva to ne treba. Takodje, danas je objavljeno da je od proleca u celoj zemlji samo jedna osoba mladja od 60 godina posle imunizacije obolela i umrla. Dakle, ako ste vi pametniji od nemackoj zdravstvenog sistema (u kome rade stotine srpskih lekara na svim pozicijama) onda samo napred. Ta prica sa 3. vakcinom se kod vas fura da bi se sakrila cinjenica da je do sada prosto premalo ljudi imunizirano (u Nemackoj preko 60% od ukupnog broja stanovnika) i da se imunizacija vrsi poluproverenim medikamentima.
(MAMIN SIN, 26. avgust 2021 20:38)

Americki FDA TRAJNO odobrio Fajzer vakcinu. Ne za hitne slucajeve vec TRAJNO! Tako da poluproverene medikamente dobijas samo kod one vracare kod koje se lecis.
Ako mislis da je Nemacka medicina dobra, sta onda treba da kazemo za Izraelsku ili Americku? Da verujem Nemcima pored Jevreja i Amerikanaca?

NY

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20 
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?
(seljadin, 26. avgust 2021 21:09)

Ne piši gluposti. Ko te je navukao da pišeš budalaštine

Giletova logika

pre 2 godine

Dosta više maltretiranja ljudi,te dve doze pa treca pa biće još 20 doza i narednih 10 godina ovako.
(gile bg, 26. avgust 2021 20:53)

Dosta više maltretiranja ljudi,te dva obroka, pa treći, pa ceo život tako. Pa stalno udahni, pa izdahni, dokle više to maltretiranje?

Vanke

pre 2 godine

Treća doza je delotvorna samo ako se primi u pozadinu, tražite na mestu za vakcinisanje, čitao ja piše na internetu...
(Mesec žut, 26. avgust 2021 20:34)

Za tebe je jedino delotvorna ona koju ces primiti direktno u oko.

seljadin

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?

Dr Johnny Depp

pre 2 godine

Šta posle dva Fajzera? Kapiram da ću uzeti Kineza, ne što je najskuplji nego zato što je u old school fazonu i boostuje imunitet za ceo virus a ne samo spike protein.

E

pre 2 godine

@MAMIN SIN

Jeste, u Izraelu su istom logikom kao ovde počeli sa trećom dozom upravo mRNA vakcinom. Zamisli.
To što u Nemačkoj trenutno hodaju po jajima sa izjavama ima najviše veze sa izborima 26.9., a kreće se od septembra sa starijima jer se od marta tek krenulo sa masovnom imunizacijom, i gle čuda, od najstarijih i najugrožrnijih. Njima u septembru ističe 6 meseci. Komentar ti je smešan.

A

pre 2 godine

Tekst o tome da li se za 3. dozu preporučuje ista ili drugačija vakcina, a u komentarima gomila antivaksera na brilijantan način iskazuje sav svoj intelektualni potencijal objašnjavajući kako oni nisu primili ni prvu dozu. Pa šta tražite na tekstu o 3. dozi onda? I ne, nevakcinisan i antivakser nisu isto. Imam mnogo prijatelja koji nisu vakcinisani jer se plaše vakcine i misle da su zbrzane, ali nikada niko od njih nije ni osuđivao nas vakcinisane, niti ubeđivao nekoga da ne treba da se vakciniše kao što to antivakseri rade. Razmislite koja zla sila vas toliko goni da se mešate u živote drugih ljudi i to po pitanju koje vas ni na koji način ne dotiče.

Dubioza

pre 2 godine

A smejali ste se Vranjancu, sada to dr Šekler preporučuje. Ja sam primio Sputnik V, sada sam otporan protiv svega i ne planiram više ni jednu da primam.

E

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20 
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?
(seljadin, 26. avgust 2021 21:09)

Prvo idi na statistike pa vidi da UAE za sada prednjače sa brojem vakcinisanih. 75% primilo obe doze, 85% jednu, znači oni će da izađu na 90% vakcinisanih. Pritom se daje Sinofarm, Fajzer i Sputnik, najviše se davao Sinofarm. Uglavnom, kod tog procenta imunizacije je valjda logično da imaju dnevno 2 do 3 smrtna ishoda.

Raša

pre 2 godine

Glup je čovek koji stalno radi istu stvar a nada se drugačijem ishodu...
Prema tome, ko je dva puta uzeo Kineza, i razvio nula antitela, treba da sad bude pametan...

Vax

pre 2 godine

Fajzer ću, nakon dva Sinofarma, pritom mislim da je Sinofarm dobra vakcina, sve su dobre, ni jedna nije odlična. Tačnije, odličnih vakcina nema. Kao što nema ni idealnog imunološkog odgovora. Svi smo različiti. To što neko nakon Sinofarma nije imao antitela, ne znači da bi ih imao nakon neke druge dve doze, a to opet ne znači da nema nikakvu odbranu. Ipak, biram Fajzer kao boost za antitela, u nadi da preko jeseni i zime izbegnem infekciju. Ne bih da moram u izolaciju ni jedan dan, a kamoli duže. Kapiram da me Sinofarm za sada dovoljno štiti od ozbiljnog obolevanja, a buster dozu Fajzerom kapiram kao profilaksu od zaražavanja i samim tim i širenja.
Planiram i dete od 17 da provedem da primi prvu dozu Fajzera, kreće škola i svi se vraćaju u klupe, očekujem mnogo bolesne dece u oktobru i novembru.

Marko

pre 2 godine

Uzeću istu kao prvu i drugu. U potpisu - nevakcinisan
(istu ću, 26. avgust 2021 19:49)

Treba da te bude sramota! Neciji zivot ugrozavas i siris virus sa predumisljajem!

lekar

pre 2 godine

Mešanje vrste vakcine ništa ne doprinosi. U prestižnom medicinskom časopisu Lancet od 23 Jula o.g.kaže se da su tri doze istog proizvodjača dobre i da 97% takvih slučajeva tj Vakcinisanih sa vakcinom Pfizer imaju sličnog procenta zaštitu. To sam i na nekom našem portalu pročitao. Uporedjivane su sve dostupne vakcine.

Krug dvojke

pre 2 godine

Ja sam danas na beogradskom sajmu primio treću dozu istu onu koju sam primio dva puta a to je Pfizer. Lekarka na sajmu mi nije preporučili različitu a ja obzirom da često putujem u inostranstvo zadovoljan sam Pfizerom

Jovan

pre 2 godine

Moja strina ima korona, inače je revakcinisana. Objavite baš da vidim.
(Lošmi, 26. avgust 2021 19:31)

Jel umrla, jel hospitalizovana to nam reci, kakve veze ima što je zaražena kad nijedna vakcina ne štiti od zaražavanje, ne lupaj tu polupismenim čitaocima...

MAMIN SIN

pre 2 godine

Ne znam koliko godina imaju komentatori ali ta 3. doza se u Nemackoj planira davati od septembra samo jako starim osobama i osobama sa odredjenim oboljenjima. Takodje davace se iskljucivo mRNA. Prema izjavama vodecih epidemiologa velikoj vecini stanovnistva to ne treba. Takodje, danas je objavljeno da je od proleca u celoj zemlji samo jedna osoba mladja od 60 godina posle imunizacije obolela i umrla. Dakle, ako ste vi pametniji od nemackoj zdravstvenog sistema (u kome rade stotine srpskih lekara na svim pozicijama) onda samo napred. Ta prica sa 3. vakcinom se kod vas fura da bi se sakrila cinjenica da je do sada prosto premalo ljudi imunizirano (u Nemackoj preko 60% od ukupnog broja stanovnika) i da se imunizacija vrsi poluproverenim medikamentima.

bendror

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Ajde da odete vise sa ovih clanaka svi vi sto ste antivakseri. Dovoljno je sto mozete da likujete jer ne placate svoju izvesnu hospitalizaciju ako se zarazite. I sto politicki vrh nema hrabrosti da vam zabrane neke stvari kao sto su to ucinile druge zemlje.

E

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.

Uzbunjen

pre 2 godine

Pisao sam juče ali mi nije objavljen komentar. Kineska vakcina unosi ceo virus u organizam (mrtav virus). Moderne vakcine unose u organizam samo informaciju o proteinskim šiljku.

Virus mutira na proteinskom šiljku. Zato Fajzer sad najavljuje novu vakcinu za delta soj.

Da li je kineska onda zapravo bolji izbor? Molim novinare za tekst o tome jer kineska organizmu daje više informacija na osnovu kojih može da prepozna mutacije.


Ovo ie moje krajnje laicko razmišljanje.

Hvala

milan

pre 2 godine

Obavezno razlicita. Nakon dve kineske ide Fajzer ili nakon dva Fajzera ide kineska. Nema smisla da treca bude ista. Vise ce da doprinese treca kineska nakon dva Fajzera nego da bude i treca Fajzer i obrnuto. Trebalo je tako i za prve dve da budu razlicite. Nema dokaza osim propagande koja je bolja a ljudski organizmi se razlikuju pa ce nekome bolje da odradi jedna a drugome druga tako da je bolje pomesati. Fajzer cilja jako S protein virusa ali kineska cilja sve proteine virusa pa time malo slabije S protein virusa. Naravno da ce Fajzer da stvori vise antitela na S protein ali zato ce kineska da pokrene antitela na sve proteine. Veoma je upitno da li sva odbrana treba da se zasniva samo na odbrani od S proteina. Vidimo na primeru Izraela da tu mozda postoji problem.

АцаНС

pre 2 godine

"Углавном због путовања."???
Мићко је правио пародију, а на крају испаде стварно са мешањем, сачувај Боже.

MP

pre 2 godine

Dva puta nista je nista... Tri puta moze da bude nista na kub. Oko 2025. godine mozemo da vidimo prve probleme koje ce imati vakcinisani jer nam je Bilika najavio jos smrtonosniji virus.

Aca

pre 2 godine

Ko je stekao imunitet sa prve dve doze treba da uzme drugu vakcinu za treću dozu. To daje organizmu dva donekle različita oružja za istu bolest.
Ko nije stekao imunitet sa prve dve, možda je bolje da uzme istu jer verovatno jedna doza neke druge neće stvoriti imunitet.

Uzbunjen

pre 2 godine

Pisao sam juče ali mi nije objavljen komentar. Kineska vakcina unosi ceo virus u organizam (mrtav virus). Moderne vakcine unose u organizam samo informaciju o proteinskim šiljku.

Virus mutira na proteinskom šiljku. Zato Fajzer sad najavljuje novu vakcinu za delta soj.

Da li je kineska onda zapravo bolji izbor? Molim novinare za tekst o tome jer kineska organizmu daje više informacija na osnovu kojih može da prepozna mutacije.


Ovo ie moje krajnje laicko razmišljanje.

Hvala

Jovan

pre 2 godine

Moja strina ima korona, inače je revakcinisana. Objavite baš da vidim.
(Lošmi, 26. avgust 2021 19:31)

Jel umrla, jel hospitalizovana to nam reci, kakve veze ima što je zaražena kad nijedna vakcina ne štiti od zaražavanje, ne lupaj tu polupismenim čitaocima...

N

pre 2 godine

Uzeli treću ili prvu dozu ili nijednu, nije bitno-to je vaša stvar, ali nosite maske u prodavnicama i prevozu jer do vas može biti srčani bolesnik ili dijabetičar koji možda završi na respiratoru.

bendror

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Ajde da odete vise sa ovih clanaka svi vi sto ste antivakseri. Dovoljno je sto mozete da likujete jer ne placate svoju izvesnu hospitalizaciju ako se zarazite. I sto politicki vrh nema hrabrosti da vam zabrane neke stvari kao sto su to ucinile druge zemlje.

Marko

pre 2 godine

Uzeću istu kao prvu i drugu. U potpisu - nevakcinisan
(istu ću, 26. avgust 2021 19:49)

Treba da te bude sramota! Neciji zivot ugrozavas i siris virus sa predumisljajem!

Propali bedevedesetdva

pre 2 godine

Primio sam Fajzer,pa kineza,pa sputnjik ,pa cu sad Astru ,a posle dzonsona i na kraju sezonsku za grip ,pa
Cu da se uroljam od šljive .

АцаНС

pre 2 godine

"Углавном због путовања."???
Мићко је правио пародију, а на крају испаде стварно са мешањем, сачувај Боже.

Halo Bing

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26
Moje kolege, trojica njih, preminuli od korone. Nevakcinisani.

A

pre 2 godine

Tekst o tome da li se za 3. dozu preporučuje ista ili drugačija vakcina, a u komentarima gomila antivaksera na brilijantan način iskazuje sav svoj intelektualni potencijal objašnjavajući kako oni nisu primili ni prvu dozu. Pa šta tražite na tekstu o 3. dozi onda? I ne, nevakcinisan i antivakser nisu isto. Imam mnogo prijatelja koji nisu vakcinisani jer se plaše vakcine i misle da su zbrzane, ali nikada niko od njih nije ni osuđivao nas vakcinisane, niti ubeđivao nekoga da ne treba da se vakciniše kao što to antivakseri rade. Razmislite koja zla sila vas toliko goni da se mešate u živote drugih ljudi i to po pitanju koje vas ni na koji način ne dotiče.

MP

pre 2 godine

Dva puta nista je nista... Tri puta moze da bude nista na kub. Oko 2025. godine mozemo da vidimo prve probleme koje ce imati vakcinisani jer nam je Bilika najavio jos smrtonosniji virus.

E

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.

Vax

pre 2 godine

Fajzer ću, nakon dva Sinofarma, pritom mislim da je Sinofarm dobra vakcina, sve su dobre, ni jedna nije odlična. Tačnije, odličnih vakcina nema. Kao što nema ni idealnog imunološkog odgovora. Svi smo različiti. To što neko nakon Sinofarma nije imao antitela, ne znači da bi ih imao nakon neke druge dve doze, a to opet ne znači da nema nikakvu odbranu. Ipak, biram Fajzer kao boost za antitela, u nadi da preko jeseni i zime izbegnem infekciju. Ne bih da moram u izolaciju ni jedan dan, a kamoli duže. Kapiram da me Sinofarm za sada dovoljno štiti od ozbiljnog obolevanja, a buster dozu Fajzerom kapiram kao profilaksu od zaražavanja i samim tim i širenja.
Planiram i dete od 17 da provedem da primi prvu dozu Fajzera, kreće škola i svi se vraćaju u klupe, očekujem mnogo bolesne dece u oktobru i novembru.

bvb

pre 2 godine

Moja strina ima korona, inače je revakcinisana. Objavite baš da vidim.
(Lošmi, 26. avgust 2021 19:31)

Zakljucak, tvoja matora strina je pametnija od tebe.

max

pre 2 godine

Ajde da odete vise sa ovih clanaka svi vi sto ste antivakseri. Dovoljno je sto mozete da likujete jer ne placate svoju izvesnu hospitalizaciju ako se zarazite. I sto politicki vrh nema hrabrosti da vam zabrane neke stvari kao sto su to ucinile druge zemlje.
(bendror, 26. avgust 2021 20:53)
Pa zabrani nam ti, frajeru

XP

pre 2 godine

Treba da te bude sramota! Neciji zivot ugrozavas i siris virus sa predumisljajem!
(Marko, 26. avgust 2021 20:37)

Neko ko nema virus ne može ga ni širiti. A neko ko je vakcinisan i dalje može širiti virus, tako da si ti taj koga treba da bude sramota.
O paranoji nećemo ovaj put.

jeka

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.

To je kao kad se jave Linux-aši i Apple-ovci na temu Windows-a i Android OS telefona! Bolest!😁

NY

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20 
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?
(seljadin, 26. avgust 2021 21:09)

Ne piši gluposti. Ko te je navukao da pišeš budalaštine

Krug dvojke

pre 2 godine

Ja sam danas na beogradskom sajmu primio treću dozu istu onu koju sam primio dva puta a to je Pfizer. Lekarka na sajmu mi nije preporučili različitu a ja obzirom da često putujem u inostranstvo zadovoljan sam Pfizerom

milan

pre 2 godine

Obavezno razlicita. Nakon dve kineske ide Fajzer ili nakon dva Fajzera ide kineska. Nema smisla da treca bude ista. Vise ce da doprinese treca kineska nakon dva Fajzera nego da bude i treca Fajzer i obrnuto. Trebalo je tako i za prve dve da budu razlicite. Nema dokaza osim propagande koja je bolja a ljudski organizmi se razlikuju pa ce nekome bolje da odradi jedna a drugome druga tako da je bolje pomesati. Fajzer cilja jako S protein virusa ali kineska cilja sve proteine virusa pa time malo slabije S protein virusa. Naravno da ce Fajzer da stvori vise antitela na S protein ali zato ce kineska da pokrene antitela na sve proteine. Veoma je upitno da li sva odbrana treba da se zasniva samo na odbrani od S proteina. Vidimo na primeru Izraela da tu mozda postoji problem.

Giletova logika

pre 2 godine

Dosta više maltretiranja ljudi,te dve doze pa treca pa biće još 20 doza i narednih 10 godina ovako.
(gile bg, 26. avgust 2021 20:53)

Dosta više maltretiranja ljudi,te dva obroka, pa treći, pa ceo život tako. Pa stalno udahni, pa izdahni, dokle više to maltretiranje?

Vanke

pre 2 godine

Treća doza je delotvorna samo ako se primi u pozadinu, tražite na mestu za vakcinisanje, čitao ja piše na internetu...
(Mesec žut, 26. avgust 2021 20:34)

Za tebe je jedino delotvorna ona koju ces primiti direktno u oko.

Dr Johnny Depp

pre 2 godine

Šta posle dva Fajzera? Kapiram da ću uzeti Kineza, ne što je najskuplji nego zato što je u old school fazonu i boostuje imunitet za ceo virus a ne samo spike protein.

zooloo

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???

XP

pre 2 godine

Dosta više maltretiranja ljudi,te dva obroka, pa treći, pa ceo život tako. Pa stalno udahni, pa izdahni, dokle više to maltretiranje?
(Giletova logika, 26. avgust 2021 21:24)

Ako je došlo dotle da vakcinu poredite sa obrocima i disanjem, onda stvarno...

E

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???
(zooloo, 26. avgust 2021 22:12)

Imaš na Worldometers, tabelu sa svim zemljama. Kina danas 27 novih slučajeva, preminulih danas nema, ukupno preminulih od početka nešto preko 4000. E sad, koliko oni to strogo rukovode je svakako doprinelo da od početka imaju samo 94 hiljade zaraženih, a znatno manje preminulih od Srbije koja je svakog trećeg preminulog računala kao kovid preminulog. Broj vakcinisanih u Kini je u junu bio oko 300 miliona sa obe doze, verujem da je sad najmanje duplo. Ako nađem podatak, pisaću ovde dodatno.

Raša

pre 2 godine

Glup je čovek koji stalno radi istu stvar a nada se drugačijem ishodu...
Prema tome, ko je dva puta uzeo Kineza, i razvio nula antitela, treba da sad bude pametan...

E

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20 
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?
(seljadin, 26. avgust 2021 21:09)

Prvo idi na statistike pa vidi da UAE za sada prednjače sa brojem vakcinisanih. 75% primilo obe doze, 85% jednu, znači oni će da izađu na 90% vakcinisanih. Pritom se daje Sinofarm, Fajzer i Sputnik, najviše se davao Sinofarm. Uglavnom, kod tog procenta imunizacije je valjda logično da imaju dnevno 2 do 3 smrtna ishoda.

zzz

pre 2 godine

Ne znam koliko godina imaju komentatori ali ta 3. doza se u Nemackoj planira davati od septembra samo jako starim osobama i osobama sa odredjenim oboljenjima. Takodje davace se iskljucivo mRNA. Prema izjavama vodecih epidemiologa velikoj vecini stanovnistva to ne treba. Takodje, danas je objavljeno da je od proleca u celoj zemlji samo jedna osoba mladja od 60 godina posle imunizacije obolela i umrla. Dakle, ako ste vi pametniji od nemackoj zdravstvenog sistema (u kome rade stotine srpskih lekara na svim pozicijama) onda samo napred. Ta prica sa 3. vakcinom se kod vas fura da bi se sakrila cinjenica da je do sada prosto premalo ljudi imunizirano (u Nemackoj preko 60% od ukupnog broja stanovnika) i da se imunizacija vrsi poluproverenim medikamentima.
(MAMIN SIN, 26. avgust 2021 20:38)

Americki FDA TRAJNO odobrio Fajzer vakcinu. Ne za hitne slucajeve vec TRAJNO! Tako da poluproverene medikamente dobijas samo kod one vracare kod koje se lecis.
Ako mislis da je Nemacka medicina dobra, sta onda treba da kazemo za Izraelsku ili Americku? Da verujem Nemcima pored Jevreja i Amerikanaca?

MAMIN SIN

pre 2 godine

Ne znam koliko godina imaju komentatori ali ta 3. doza se u Nemackoj planira davati od septembra samo jako starim osobama i osobama sa odredjenim oboljenjima. Takodje davace se iskljucivo mRNA. Prema izjavama vodecih epidemiologa velikoj vecini stanovnistva to ne treba. Takodje, danas je objavljeno da je od proleca u celoj zemlji samo jedna osoba mladja od 60 godina posle imunizacije obolela i umrla. Dakle, ako ste vi pametniji od nemackoj zdravstvenog sistema (u kome rade stotine srpskih lekara na svim pozicijama) onda samo napred. Ta prica sa 3. vakcinom se kod vas fura da bi se sakrila cinjenica da je do sada prosto premalo ljudi imunizirano (u Nemackoj preko 60% od ukupnog broja stanovnika) i da se imunizacija vrsi poluproverenim medikamentima.

seljadin

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?

E

pre 2 godine

@MAMIN SIN

Jeste, u Izraelu su istom logikom kao ovde počeli sa trećom dozom upravo mRNA vakcinom. Zamisli.
To što u Nemačkoj trenutno hodaju po jajima sa izjavama ima najviše veze sa izborima 26.9., a kreće se od septembra sa starijima jer se od marta tek krenulo sa masovnom imunizacijom, i gle čuda, od najstarijih i najugrožrnijih. Njima u septembru ističe 6 meseci. Komentar ti je smešan.

Ивча

pre 2 godine

Da li treba primiti treću dozu ako je posle revakcine preležan virus (oblika blage prehlade)?
Verujem da je dosta vakcinisanih buster dozu ostvarilo tokom letnjih odmora.

lekar

pre 2 godine

Mešanje vrste vakcine ništa ne doprinosi. U prestižnom medicinskom časopisu Lancet od 23 Jula o.g.kaže se da su tri doze istog proizvodjača dobre i da 97% takvih slučajeva tj Vakcinisanih sa vakcinom Pfizer imaju sličnog procenta zaštitu. To sam i na nekom našem portalu pročitao. Uporedjivane su sve dostupne vakcine.

Dubioza

pre 2 godine

A smejali ste se Vranjancu, sada to dr Šekler preporučuje. Ja sam primio Sputnik V, sada sam otporan protiv svega i ne planiram više ni jednu da primam.

Aca

pre 2 godine

Ko je stekao imunitet sa prve dve doze treba da uzme drugu vakcinu za treću dozu. To daje organizmu dva donekle različita oružja za istu bolest.
Ko nije stekao imunitet sa prve dve, možda je bolje da uzme istu jer verovatno jedna doza neke druge neće stvoriti imunitet.

Phoenix

pre 2 godine

(MAMIN SIN, 26. avgust 2021 20:38) 

Dobrim delom jesi u pravu ali postoji bitna razlika u imunizaciji u Nemackoj i Srbiji. Vecina vakcinisanih u Srbiji je primila Sinofarm ili Sputnjik, za koje su podaci o efikasnosti i padu iste manje dostupni. A odluka da se treca doza tretira isto, bez obzira sta je bila prethodna jeste politicka.
Sa druge strane, argument da se u Nemackoj daje samo mRNA kao treca doza i nije neki, obzirom da se od Astre prakticno odustalo, a Jonson je i onako namenjen za jednu dozu i poceo je da se daje tek poslednjih par meseci. A budi siguran da ce i u Nemackoj treca doza fajzera i moderne biti preporuka za sve. Izrael je to vec pokazao i to dolazi za mesec, dva ili kada god vec.
A sto se tice poluproverenih medikamenata, ta odluka koju je Srbija donela za rusku i kinesku vakcinu se pokazala kao ispravna. Sta mislis, dokle bi dogurali da su cekali samo Fajzera, Astru i Modernu?
I promeni malo ton kojim se obracas. To sto smo otisli iz zemlje ne znaci da smo popili svu pamet sveta. Odlaskom u Nemacku ne postajes nista pametniji.

e

pre 2 godine

Svašta nešto tu smrdi. Nadležni državni i zdravstveni radnici na sve moguće načine insistiraju, mole i plaćaju da se narod vakcinišeš, a kad ih pitate koju vakcinu preporučuju tu ostaju nemi. Jasno je samo da se tako običan čovek oseća kao guska u magli.

Rezident

pre 2 godine

Posle dva Sinofarma rekli mi da uzmem Fizer. Uzeo.
(Nauka napred, glupaci stop, 26. avgust 2021 21:51)

Tebi neko da kaze i da popijes pivo posle lubenice, popio b bez razmisljanja.

Mici

pre 2 godine

Kineska sadrzi ceo virus i zato je po meni najbolja. Trecu dozu treba da prime hronicni bolesnici. Ljudi ne shvataju da ne mogu pouzdano da izmere antitela, jer tek kad krene napad ona se aktiviraju. Svakako je bolje biti vakcinisan jer telo ne prepoznaje novi virus. Toliko jednostavno a ljudi ne razumeju !

E

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???
(zooloo, 26. avgust 2021 22:12)

Imaš na Worldometers, tabelu sa svim zemljama. Kina danas 27 novih slučajeva, preminulih danas nema, ukupno preminulih od početka nešto preko 4000. E sad, koliko oni to strogo rukovode je svakako doprinelo da od početka imaju samo 94 hiljade zaraženih, a znatno manje preminulih od Srbije koja je svakog trećeg preminulog računala kao kovid preminulog. Broj vakcinisanih u Kini je u junu bio oko 300 miliona sa obe doze, verujem da je sad najmanje duplo. Ako nađem podatak, pisaću ovde dodatno.
(E, 26. avgust 2021 22:30)

Do 25.08. 1.95 milijardi doza ukupno, to znači prvih i drugih doza. 5 milijardi distribuirali u druge zemlje.

Vlad

pre 2 godine

Zasto ne probati, sve sto mozete da izgubite je zdravlje.
(milos, 26. avgust 2021 20:13)

U zemlji gde 40% odrasle populacije puši i gde je pojam provoda naždrati se i napiti na slavi, vakcina je najmanji problem.

Petar

pre 2 godine

A sta ce oni koji budu hteli da ostanu na dve vakcine, da li ce se oni u buducnosti voditi kao vakcinisani ili nevakcinisani? Mislim, neko ce imati 3, neko 2 gde je proslo vise od 6 meseci posle druge doze, a neko 0 vakcina. Ko se sada vodi kao vakcinisan, a ko ne, naravno ovi sa 0 su nevakcinisani, ali nedoumica je za prvu dvojicu? Pitam za druga zbog putovanja i kovid sertifikata.

ja

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26)

Pa niko nije rekao da vakcine pružaju 100% zaštitu, pogotovo ne kineska (ona je negde 70-80%). To što je tvoj kolega preminuo krivi su ljudi koji neće da se vakcinišu jer na taj način olakšavaju cirkulaciju i razmnožavanje virusa. Što više vakcinisanih, statistički je manja verovatnoća da će virus uspeti da pronalazi osetljive domaćine kod kojih će vršiti uspešnu replikaciju.

Rezident

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26
Moje kolege, trojica njih, preminuli od korone. Nevakcinisani.
(Halo Bing, 26. avgust 2021 22:12)

za nevakcinisane nije nista sporno. sporno je sto se krije koliko vakcinisanih je umrlo samo od vakcine ili posle zarazavanja.

teorija zavere

pre 2 godine

Ne razumem! Ako sami istražujete da li su ove vakcine bezbedne ili ne onda ste zatucani antivakser koji ne sluša "struku", a sada ta ista "struka" ostavlja građanima da sami biraju koje će vakcine kombinovati?

Dozni

pre 2 godine

@Uzbunjen

" Kineska vakcina unosi ceo virus u organizam (mrtav virus)."

To i mene kopka. Ono sto sam ja shvatio, kineska koristi umrtvljen virus, ali onaj sa pocetka epidemije, dakle Vuhan varijantu. Kad se pravi vakcina za sezonski grip, ista tehnologija kao i za kinesku sad, svake godine se biraju varijante gripa koje su te sezone aktuelne, tj koje se pretpostavljaju da ce biti preovladjujuce. Dakle gadjaju se varijante koje preovladjuju. Sinofarm vakcina je ista od pocetka a virus 10 puta mutirao. Mozda je efikasna bila za prvu verziju u Kini, ali za ove sledece jako slabo. Otprilike kao kad bi svake sezone primao istu vakcinu za sezonski grip. Fajzer gadja sam mehanizam napada, taj spajk protein i trebalo bi da bude univerzalnija. Ali virusi mutiraju i pitanje je dokle ce i ona da radi. Sve u svemu, ocekuje nas vesela jesen i jos veselija zima.

hipo

pre 2 godine

Ne znam zašto svi preporučuju Fajzera kada trenutno u Izraelu doživljava debakl. Rekordan broj procepljenih, čak 20% i sa trećom dozom a u isto vreme približavaju se i rekordima u broju zaraženih i umrlih.
Ja ću ponovo Sinofarm ili Abdala (Kubansku), ako bude u ponudi.

Vanke

pre 2 godine

Halo Bing, 26. avgust 2021 22:12)

Rubrika nije se desilo
(Nenad, 26. avgust 2021 23:23)

Pa da, od korone samo umiru vakcinisani, zar ne?

Zapravo, hajde da pitam, koje je vase resenje za pandemiju?
Da se prelezi?
Pa ok, hajde svi da prelezimo, malo rakija, malo beli luk, a sad to sto ce nekoliko miliona ljudi da umre, to dodaj ili oduzmi, koga briga, jer ionako nije niko tvoj, jel'tako?

u prolazu

pre 2 godine

@zzz Ameri od silne dobre medicine najbolesnija nacija u razvijenom svetu. Ako ćeš se oslanjati na Amere i njihove zdrave navike, naročito na FDA koji je odobrio sve i svašta sto je u Evropi inače zabranjeno nadrljao si.

uskoro na svaka 3 meseca, ali ne o trosku drzave

pre 2 godine

@Nauka napred, glupaci stop
Sta planirate za 4. i 5. dozu?
Najavljeno je, bice, pa me interesuje.

wer

pre 2 godine

de'ste navalili bakice i dekice?
ostavite neku dozu da izbodemo malo i avakse & ravnozemljase

tacno znamo da ce lajati po netu jos mesec dva,
a onda ce se sami prijaviti za koktel svih 5 komada

Miša

pre 2 godine

Ne znam koliko je doza vakcine dovoljno i da li treba mešati ali što se tiče rakije, litar je mera, pravili bi inače veće flaše da je drugačije i ne treba mešati jer se javljaju kontraindikacije.

Истина

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.
(E, 26. avgust 2021 20:30)

Вакцинисани спречавају невакцинисане да доживе 123. годину живота што вакцинисани ни у сну неће доживети. Чињеница је да је то показала прошлост човечанства.

Bojsa

pre 2 godine

Da li je treca doza isto sto i "buster"? Kao sada vidim, koriscen je izraz "buster" u pogresnom smislu, jer "booster" treba da znaci nesto sto je pojacano, znaci drugacija, ili promenjena ili jaca vakcina, ili obadva. To sto treca doza vakcine treba da pojaca (boost) nas imuni sistem, ne znaci da primamo buster, vec samo jos jednu, sada trecu dozu vakcine.

Morgot Bauglir

pre 2 godine

Uzeću istu kao prvu i drugu. U potpisu - nevakcinisan
(istu ću, 26. avgust 2021 19:49)

Doći ćeš, doći ćeš. U potpisu - Bataja.

Mirta

pre 2 godine

Molim za stručno objašnjenje. Primila sam dve Sinofarm vakcine, sada uradila Ig test - rezultat 16. Na prethodnom kontrolnom testu rezultat bilo je 26. Napominjem da imam 69 godina i da prilikom davne vakcinacije u vezi epidemije velikih boginja njje bilo nikakve reakcije ni posle dva pokušaja. Ja bih primila i treću vakcinu ( imam male unuke, a ni meni nije svejedno), ali ne znam koju ima li svrhe kad' sam toliki baksuz..?)?

Nikola

pre 2 godine

@Ивча Uopšte nisi u pravu, jer to znači da nemaš nikakav imunitet. Nemaš proverenu informaciju. Već posle 9 dana od preležanog kovida može da se primi treća doza a nije mi jasno kakvu ti razliku pravi ako si već primio dve...

BS

pre 2 godine

A sta ce oni koji budu hteli da ostanu na dve vakcine, da li ce se oni u buducnosti voditi kao vakcinisani ili nevakcinisani? Mislim, neko ce imati 3, neko 2 gde je proslo vise od 6 meseci posle druge doze, a neko 0 vakcina. Ko se sada vodi kao vakcinisan, a ko ne, naravno ovi sa 0 su nevakcinisani, ali nedoumica je za prvu dvojicu? Pitam za druga zbog putovanja i kovid sertifikata.
(Petar, 27. avgust 2021 00:24)

Hrvatska je prva zemlja u EU koja je u julu uvela prihvatanje potvrda o vakcinaciji 210 dana nakon druge doze. Ovo pišem jer ispratih, ne znam da li ima još zemalja koje su ograničile rok potvrdama. Znam da su potvrde o preležanom virusu kod većine zrmalja ograničene na 6 meseci nakon prvog pozitivnog PCR testa. Tako da, cenim da se bez treće doze ili pozitivnog PCRa koji nije stariji od 6 meseci ili negativnih testova ne starijih od 48/72 sata još dugo nigde neće moći.

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "Dosta više maltretiranja ljudi,te dve doze pa treca pa biće još 20 doza i narednih 10 godina ovako.
(gile bg, 26. avgust 2021 20:53)"

Da, i?

I grip je pobio u početku milione ljudi a sad se evo vakciniše protiv grupa svake godine.

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "2 kineske, embolija pluća, 15 dana bolnica, 45 godina čovek.
(klimenta, 26. avgust 2021 21:42)"

Majka, 72 godine.
Tri embolije pluća u poslednjih 18 godina, poslednja 2019...jedva preživela tada. Nakon toga kapacitet pluća oko 35%.

U februaru vakcinisana sinopharm-ovom vakcinom i u maju dobila Covid19.

Prebolela za dve nedelje bez potrebe za bolničkim lečenjem. To svakako ne bi bilo tako da nije bila revakcinisana na vreme.

Vakcina život spašava.

bendror

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Ajde da odete vise sa ovih clanaka svi vi sto ste antivakseri. Dovoljno je sto mozete da likujete jer ne placate svoju izvesnu hospitalizaciju ako se zarazite. I sto politicki vrh nema hrabrosti da vam zabrane neke stvari kao sto su to ucinile druge zemlje.

Marko

pre 2 godine

Uzeću istu kao prvu i drugu. U potpisu - nevakcinisan
(istu ću, 26. avgust 2021 19:49)

Treba da te bude sramota! Neciji zivot ugrozavas i siris virus sa predumisljajem!

max

pre 2 godine

Ajde da odete vise sa ovih clanaka svi vi sto ste antivakseri. Dovoljno je sto mozete da likujete jer ne placate svoju izvesnu hospitalizaciju ako se zarazite. I sto politicki vrh nema hrabrosti da vam zabrane neke stvari kao sto su to ucinile druge zemlje.
(bendror, 26. avgust 2021 20:53)
Pa zabrani nam ti, frajeru

MP

pre 2 godine

Dva puta nista je nista... Tri puta moze da bude nista na kub. Oko 2025. godine mozemo da vidimo prve probleme koje ce imati vakcinisani jer nam je Bilika najavio jos smrtonosniji virus.

milan

pre 2 godine

Obavezno razlicita. Nakon dve kineske ide Fajzer ili nakon dva Fajzera ide kineska. Nema smisla da treca bude ista. Vise ce da doprinese treca kineska nakon dva Fajzera nego da bude i treca Fajzer i obrnuto. Trebalo je tako i za prve dve da budu razlicite. Nema dokaza osim propagande koja je bolja a ljudski organizmi se razlikuju pa ce nekome bolje da odradi jedna a drugome druga tako da je bolje pomesati. Fajzer cilja jako S protein virusa ali kineska cilja sve proteine virusa pa time malo slabije S protein virusa. Naravno da ce Fajzer da stvori vise antitela na S protein ali zato ce kineska da pokrene antitela na sve proteine. Veoma je upitno da li sva odbrana treba da se zasniva samo na odbrani od S proteina. Vidimo na primeru Izraela da tu mozda postoji problem.

Jovan

pre 2 godine

Moja strina ima korona, inače je revakcinisana. Objavite baš da vidim.
(Lošmi, 26. avgust 2021 19:31)

Jel umrla, jel hospitalizovana to nam reci, kakve veze ima što je zaražena kad nijedna vakcina ne štiti od zaražavanje, ne lupaj tu polupismenim čitaocima...

Halo Bing

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26
Moje kolege, trojica njih, preminuli od korone. Nevakcinisani.

Giletova logika

pre 2 godine

Dosta više maltretiranja ljudi,te dve doze pa treca pa biće još 20 doza i narednih 10 godina ovako.
(gile bg, 26. avgust 2021 20:53)

Dosta više maltretiranja ljudi,te dva obroka, pa treći, pa ceo život tako. Pa stalno udahni, pa izdahni, dokle više to maltretiranje?

Aca

pre 2 godine

Ko je stekao imunitet sa prve dve doze treba da uzme drugu vakcinu za treću dozu. To daje organizmu dva donekle različita oružja za istu bolest.
Ko nije stekao imunitet sa prve dve, možda je bolje da uzme istu jer verovatno jedna doza neke druge neće stvoriti imunitet.

zzz

pre 2 godine

Ne znam koliko godina imaju komentatori ali ta 3. doza se u Nemackoj planira davati od septembra samo jako starim osobama i osobama sa odredjenim oboljenjima. Takodje davace se iskljucivo mRNA. Prema izjavama vodecih epidemiologa velikoj vecini stanovnistva to ne treba. Takodje, danas je objavljeno da je od proleca u celoj zemlji samo jedna osoba mladja od 60 godina posle imunizacije obolela i umrla. Dakle, ako ste vi pametniji od nemackoj zdravstvenog sistema (u kome rade stotine srpskih lekara na svim pozicijama) onda samo napred. Ta prica sa 3. vakcinom se kod vas fura da bi se sakrila cinjenica da je do sada prosto premalo ljudi imunizirano (u Nemackoj preko 60% od ukupnog broja stanovnika) i da se imunizacija vrsi poluproverenim medikamentima.
(MAMIN SIN, 26. avgust 2021 20:38)

Americki FDA TRAJNO odobrio Fajzer vakcinu. Ne za hitne slucajeve vec TRAJNO! Tako da poluproverene medikamente dobijas samo kod one vracare kod koje se lecis.
Ako mislis da je Nemacka medicina dobra, sta onda treba da kazemo za Izraelsku ili Americku? Da verujem Nemcima pored Jevreja i Amerikanaca?

bvb

pre 2 godine

Moja strina ima korona, inače je revakcinisana. Objavite baš da vidim.
(Lošmi, 26. avgust 2021 19:31)

Zakljucak, tvoja matora strina je pametnija od tebe.

A

pre 2 godine

Tekst o tome da li se za 3. dozu preporučuje ista ili drugačija vakcina, a u komentarima gomila antivaksera na brilijantan način iskazuje sav svoj intelektualni potencijal objašnjavajući kako oni nisu primili ni prvu dozu. Pa šta tražite na tekstu o 3. dozi onda? I ne, nevakcinisan i antivakser nisu isto. Imam mnogo prijatelja koji nisu vakcinisani jer se plaše vakcine i misle da su zbrzane, ali nikada niko od njih nije ni osuđivao nas vakcinisane, niti ubeđivao nekoga da ne treba da se vakciniše kao što to antivakseri rade. Razmislite koja zla sila vas toliko goni da se mešate u živote drugih ljudi i to po pitanju koje vas ni na koji način ne dotiče.

Vax

pre 2 godine

Fajzer ću, nakon dva Sinofarma, pritom mislim da je Sinofarm dobra vakcina, sve su dobre, ni jedna nije odlična. Tačnije, odličnih vakcina nema. Kao što nema ni idealnog imunološkog odgovora. Svi smo različiti. To što neko nakon Sinofarma nije imao antitela, ne znači da bi ih imao nakon neke druge dve doze, a to opet ne znači da nema nikakvu odbranu. Ipak, biram Fajzer kao boost za antitela, u nadi da preko jeseni i zime izbegnem infekciju. Ne bih da moram u izolaciju ni jedan dan, a kamoli duže. Kapiram da me Sinofarm za sada dovoljno štiti od ozbiljnog obolevanja, a buster dozu Fajzerom kapiram kao profilaksu od zaražavanja i samim tim i širenja.
Planiram i dete od 17 da provedem da primi prvu dozu Fajzera, kreće škola i svi se vraćaju u klupe, očekujem mnogo bolesne dece u oktobru i novembru.

E

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.

XP

pre 2 godine

Treba da te bude sramota! Neciji zivot ugrozavas i siris virus sa predumisljajem!
(Marko, 26. avgust 2021 20:37)

Neko ko nema virus ne može ga ni širiti. A neko ko je vakcinisan i dalje može širiti virus, tako da si ti taj koga treba da bude sramota.
O paranoji nećemo ovaj put.

Propali bedevedesetdva

pre 2 godine

Primio sam Fajzer,pa kineza,pa sputnjik ,pa cu sad Astru ,a posle dzonsona i na kraju sezonsku za grip ,pa
Cu da se uroljam od šljive .

Vanke

pre 2 godine

Treća doza je delotvorna samo ako se primi u pozadinu, tražite na mestu za vakcinisanje, čitao ja piše na internetu...
(Mesec žut, 26. avgust 2021 20:34)

Za tebe je jedino delotvorna ona koju ces primiti direktno u oko.

NY

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20 
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?
(seljadin, 26. avgust 2021 21:09)

Ne piši gluposti. Ko te je navukao da pišeš budalaštine

MAMIN SIN

pre 2 godine

Ne znam koliko godina imaju komentatori ali ta 3. doza se u Nemackoj planira davati od septembra samo jako starim osobama i osobama sa odredjenim oboljenjima. Takodje davace se iskljucivo mRNA. Prema izjavama vodecih epidemiologa velikoj vecini stanovnistva to ne treba. Takodje, danas je objavljeno da je od proleca u celoj zemlji samo jedna osoba mladja od 60 godina posle imunizacije obolela i umrla. Dakle, ako ste vi pametniji od nemackoj zdravstvenog sistema (u kome rade stotine srpskih lekara na svim pozicijama) onda samo napred. Ta prica sa 3. vakcinom se kod vas fura da bi se sakrila cinjenica da je do sada prosto premalo ljudi imunizirano (u Nemackoj preko 60% od ukupnog broja stanovnika) i da se imunizacija vrsi poluproverenim medikamentima.

jeka

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.

To je kao kad se jave Linux-aši i Apple-ovci na temu Windows-a i Android OS telefona! Bolest!😁

seljadin

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?

Krug dvojke

pre 2 godine

Ja sam danas na beogradskom sajmu primio treću dozu istu onu koju sam primio dva puta a to je Pfizer. Lekarka na sajmu mi nije preporučili različitu a ja obzirom da često putujem u inostranstvo zadovoljan sam Pfizerom

XP

pre 2 godine

Dosta više maltretiranja ljudi,te dva obroka, pa treći, pa ceo život tako. Pa stalno udahni, pa izdahni, dokle više to maltretiranje?
(Giletova logika, 26. avgust 2021 21:24)

Ako je došlo dotle da vakcinu poredite sa obrocima i disanjem, onda stvarno...

Uzbunjen

pre 2 godine

Pisao sam juče ali mi nije objavljen komentar. Kineska vakcina unosi ceo virus u organizam (mrtav virus). Moderne vakcine unose u organizam samo informaciju o proteinskim šiljku.

Virus mutira na proteinskom šiljku. Zato Fajzer sad najavljuje novu vakcinu za delta soj.

Da li je kineska onda zapravo bolji izbor? Molim novinare za tekst o tome jer kineska organizmu daje više informacija na osnovu kojih može da prepozna mutacije.


Ovo ie moje krajnje laicko razmišljanje.

Hvala

Raša

pre 2 godine

Glup je čovek koji stalno radi istu stvar a nada se drugačijem ishodu...
Prema tome, ko je dva puta uzeo Kineza, i razvio nula antitela, treba da sad bude pametan...

Dubioza

pre 2 godine

A smejali ste se Vranjancu, sada to dr Šekler preporučuje. Ja sam primio Sputnik V, sada sam otporan protiv svega i ne planiram više ni jednu da primam.

Dr Johnny Depp

pre 2 godine

Šta posle dva Fajzera? Kapiram da ću uzeti Kineza, ne što je najskuplji nego zato što je u old school fazonu i boostuje imunitet za ceo virus a ne samo spike protein.

N

pre 2 godine

Uzeli treću ili prvu dozu ili nijednu, nije bitno-to je vaša stvar, ali nosite maske u prodavnicama i prevozu jer do vas može biti srčani bolesnik ili dijabetičar koji možda završi na respiratoru.

E

pre 2 godine

kad Fajzer nije pomogao sa 2 doze kako ce sa jednom protiv delte ? U Izraelu Fajzer 20 
dnevno umire u UAE sinopharm 2 dnevno, i koju trecu dozu uzeti ?
(seljadin, 26. avgust 2021 21:09)

Prvo idi na statistike pa vidi da UAE za sada prednjače sa brojem vakcinisanih. 75% primilo obe doze, 85% jednu, znači oni će da izađu na 90% vakcinisanih. Pritom se daje Sinofarm, Fajzer i Sputnik, najviše se davao Sinofarm. Uglavnom, kod tog procenta imunizacije je valjda logično da imaju dnevno 2 do 3 smrtna ishoda.

lekar

pre 2 godine

Mešanje vrste vakcine ništa ne doprinosi. U prestižnom medicinskom časopisu Lancet od 23 Jula o.g.kaže se da su tri doze istog proizvodjača dobre i da 97% takvih slučajeva tj Vakcinisanih sa vakcinom Pfizer imaju sličnog procenta zaštitu. To sam i na nekom našem portalu pročitao. Uporedjivane su sve dostupne vakcine.

Ивча

pre 2 godine

Da li treba primiti treću dozu ako je posle revakcine preležan virus (oblika blage prehlade)?
Verujem da je dosta vakcinisanih buster dozu ostvarilo tokom letnjih odmora.

E

pre 2 godine

@MAMIN SIN

Jeste, u Izraelu su istom logikom kao ovde počeli sa trećom dozom upravo mRNA vakcinom. Zamisli.
To što u Nemačkoj trenutno hodaju po jajima sa izjavama ima najviše veze sa izborima 26.9., a kreće se od septembra sa starijima jer se od marta tek krenulo sa masovnom imunizacijom, i gle čuda, od najstarijih i najugrožrnijih. Njima u septembru ističe 6 meseci. Komentar ti je smešan.

zooloo

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???

E

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???
(zooloo, 26. avgust 2021 22:12)

Imaš na Worldometers, tabelu sa svim zemljama. Kina danas 27 novih slučajeva, preminulih danas nema, ukupno preminulih od početka nešto preko 4000. E sad, koliko oni to strogo rukovode je svakako doprinelo da od početka imaju samo 94 hiljade zaraženih, a znatno manje preminulih od Srbije koja je svakog trećeg preminulog računala kao kovid preminulog. Broj vakcinisanih u Kini je u junu bio oko 300 miliona sa obe doze, verujem da je sad najmanje duplo. Ako nađem podatak, pisaću ovde dodatno.

АцаНС

pre 2 godine

"Углавном због путовања."???
Мићко је правио пародију, а на крају испаде стварно са мешањем, сачувај Боже.

Истина

pre 2 godine

Stavite i treću opciju.
Da li biste se vakcinisali?
(Mrmmot, 26. avgust 2021 19:42)

Koga to još zanima? To je prevaziđeno.
Ne znam što se javljate na ovu temu, ne tiče vas se ni malo treća doza. To je dilema za nas vakcinisane.
(E, 26. avgust 2021 20:30)

Вакцинисани спречавају невакцинисане да доживе 123. годину живота што вакцинисани ни у сну неће доживети. Чињеница је да је то показала прошлост човечанства.

wer

pre 2 godine

de'ste navalili bakice i dekice?
ostavite neku dozu da izbodemo malo i avakse & ravnozemljase

tacno znamo da ce lajati po netu jos mesec dva,
a onda ce se sami prijaviti za koktel svih 5 komada

ja

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26)

Pa niko nije rekao da vakcine pružaju 100% zaštitu, pogotovo ne kineska (ona je negde 70-80%). To što je tvoj kolega preminuo krivi su ljudi koji neće da se vakcinišu jer na taj način olakšavaju cirkulaciju i razmnožavanje virusa. Što više vakcinisanih, statistički je manja verovatnoća da će virus uspeti da pronalazi osetljive domaćine kod kojih će vršiti uspešnu replikaciju.

Morgot Bauglir

pre 2 godine

Uzeću istu kao prvu i drugu. U potpisu - nevakcinisan
(istu ću, 26. avgust 2021 19:49)

Doći ćeš, doći ćeš. U potpisu - Bataja.

Vlad

pre 2 godine

Zasto ne probati, sve sto mozete da izgubite je zdravlje.
(milos, 26. avgust 2021 20:13)

U zemlji gde 40% odrasle populacije puši i gde je pojam provoda naždrati se i napiti na slavi, vakcina je najmanji problem.

Nikola

pre 2 godine

@Ивча Uopšte nisi u pravu, jer to znači da nemaš nikakav imunitet. Nemaš proverenu informaciju. Već posle 9 dana od preležanog kovida može da se primi treća doza a nije mi jasno kakvu ti razliku pravi ako si već primio dve...

Rezident

pre 2 godine

moj kolega preminuo od korone a revakinisan kineskom ima 90 i jace dana.
(mare, 26. avgust 2021 20:26
Moje kolege, trojica njih, preminuli od korone. Nevakcinisani.
(Halo Bing, 26. avgust 2021 22:12)

za nevakcinisane nije nista sporno. sporno je sto se krije koliko vakcinisanih je umrlo samo od vakcine ili posle zarazavanja.

Mirta

pre 2 godine

Molim za stručno objašnjenje. Primila sam dve Sinofarm vakcine, sada uradila Ig test - rezultat 16. Na prethodnom kontrolnom testu rezultat bilo je 26. Napominjem da imam 69 godina i da prilikom davne vakcinacije u vezi epidemije velikih boginja njje bilo nikakve reakcije ni posle dva pokušaja. Ja bih primila i treću vakcinu ( imam male unuke, a ni meni nije svejedno), ali ne znam koju ima li svrhe kad' sam toliki baksuz..?)?

E

pre 2 godine

Ima li neko da da podatak kakvo je sada stanje sa virusom u kini ?!

Ako ste primetili, taj podatak vise niko ne pominje.

Broj umrili, zarazenih, vakcinisanih ???
(zooloo, 26. avgust 2021 22:12)

Imaš na Worldometers, tabelu sa svim zemljama. Kina danas 27 novih slučajeva, preminulih danas nema, ukupno preminulih od početka nešto preko 4000. E sad, koliko oni to strogo rukovode je svakako doprinelo da od početka imaju samo 94 hiljade zaraženih, a znatno manje preminulih od Srbije koja je svakog trećeg preminulog računala kao kovid preminulog. Broj vakcinisanih u Kini je u junu bio oko 300 miliona sa obe doze, verujem da je sad najmanje duplo. Ako nađem podatak, pisaću ovde dodatno.
(E, 26. avgust 2021 22:30)

Do 25.08. 1.95 milijardi doza ukupno, to znači prvih i drugih doza. 5 milijardi distribuirali u druge zemlje.

Vanke

pre 2 godine

Halo Bing, 26. avgust 2021 22:12)

Rubrika nije se desilo
(Nenad, 26. avgust 2021 23:23)

Pa da, od korone samo umiru vakcinisani, zar ne?

Zapravo, hajde da pitam, koje je vase resenje za pandemiju?
Da se prelezi?
Pa ok, hajde svi da prelezimo, malo rakija, malo beli luk, a sad to sto ce nekoliko miliona ljudi da umre, to dodaj ili oduzmi, koga briga, jer ionako nije niko tvoj, jel'tako?

uskoro na svaka 3 meseca, ali ne o trosku drzave

pre 2 godine

@Nauka napred, glupaci stop
Sta planirate za 4. i 5. dozu?
Najavljeno je, bice, pa me interesuje.

hipo

pre 2 godine

Ne znam zašto svi preporučuju Fajzera kada trenutno u Izraelu doživljava debakl. Rekordan broj procepljenih, čak 20% i sa trećom dozom a u isto vreme približavaju se i rekordima u broju zaraženih i umrlih.
Ja ću ponovo Sinofarm ili Abdala (Kubansku), ako bude u ponudi.

Petar

pre 2 godine

A sta ce oni koji budu hteli da ostanu na dve vakcine, da li ce se oni u buducnosti voditi kao vakcinisani ili nevakcinisani? Mislim, neko ce imati 3, neko 2 gde je proslo vise od 6 meseci posle druge doze, a neko 0 vakcina. Ko se sada vodi kao vakcinisan, a ko ne, naravno ovi sa 0 su nevakcinisani, ali nedoumica je za prvu dvojicu? Pitam za druga zbog putovanja i kovid sertifikata.

Miša

pre 2 godine

Ne znam koliko je doza vakcine dovoljno i da li treba mešati ali što se tiče rakije, litar je mera, pravili bi inače veće flaše da je drugačije i ne treba mešati jer se javljaju kontraindikacije.

u prolazu

pre 2 godine

@zzz Ameri od silne dobre medicine najbolesnija nacija u razvijenom svetu. Ako ćeš se oslanjati na Amere i njihove zdrave navike, naročito na FDA koji je odobrio sve i svašta sto je u Evropi inače zabranjeno nadrljao si.

Rezident

pre 2 godine

Posle dva Sinofarma rekli mi da uzmem Fizer. Uzeo.
(Nauka napred, glupaci stop, 26. avgust 2021 21:51)

Tebi neko da kaze i da popijes pivo posle lubenice, popio b bez razmisljanja.

e

pre 2 godine

Svašta nešto tu smrdi. Nadležni državni i zdravstveni radnici na sve moguće načine insistiraju, mole i plaćaju da se narod vakcinišeš, a kad ih pitate koju vakcinu preporučuju tu ostaju nemi. Jasno je samo da se tako običan čovek oseća kao guska u magli.

teorija zavere

pre 2 godine

Ne razumem! Ako sami istražujete da li su ove vakcine bezbedne ili ne onda ste zatucani antivakser koji ne sluša "struku", a sada ta ista "struka" ostavlja građanima da sami biraju koje će vakcine kombinovati?

Dozni

pre 2 godine

@Uzbunjen

" Kineska vakcina unosi ceo virus u organizam (mrtav virus)."

To i mene kopka. Ono sto sam ja shvatio, kineska koristi umrtvljen virus, ali onaj sa pocetka epidemije, dakle Vuhan varijantu. Kad se pravi vakcina za sezonski grip, ista tehnologija kao i za kinesku sad, svake godine se biraju varijante gripa koje su te sezone aktuelne, tj koje se pretpostavljaju da ce biti preovladjujuce. Dakle gadjaju se varijante koje preovladjuju. Sinofarm vakcina je ista od pocetka a virus 10 puta mutirao. Mozda je efikasna bila za prvu verziju u Kini, ali za ove sledece jako slabo. Otprilike kao kad bi svake sezone primao istu vakcinu za sezonski grip. Fajzer gadja sam mehanizam napada, taj spajk protein i trebalo bi da bude univerzalnija. Ali virusi mutiraju i pitanje je dokle ce i ona da radi. Sve u svemu, ocekuje nas vesela jesen i jos veselija zima.

Phoenix

pre 2 godine

(MAMIN SIN, 26. avgust 2021 20:38) 

Dobrim delom jesi u pravu ali postoji bitna razlika u imunizaciji u Nemackoj i Srbiji. Vecina vakcinisanih u Srbiji je primila Sinofarm ili Sputnjik, za koje su podaci o efikasnosti i padu iste manje dostupni. A odluka da se treca doza tretira isto, bez obzira sta je bila prethodna jeste politicka.
Sa druge strane, argument da se u Nemackoj daje samo mRNA kao treca doza i nije neki, obzirom da se od Astre prakticno odustalo, a Jonson je i onako namenjen za jednu dozu i poceo je da se daje tek poslednjih par meseci. A budi siguran da ce i u Nemackoj treca doza fajzera i moderne biti preporuka za sve. Izrael je to vec pokazao i to dolazi za mesec, dva ili kada god vec.
A sto se tice poluproverenih medikamenata, ta odluka koju je Srbija donela za rusku i kinesku vakcinu se pokazala kao ispravna. Sta mislis, dokle bi dogurali da su cekali samo Fajzera, Astru i Modernu?
I promeni malo ton kojim se obracas. To sto smo otisli iz zemlje ne znaci da smo popili svu pamet sveta. Odlaskom u Nemacku ne postajes nista pametniji.

Mici

pre 2 godine

Kineska sadrzi ceo virus i zato je po meni najbolja. Trecu dozu treba da prime hronicni bolesnici. Ljudi ne shvataju da ne mogu pouzdano da izmere antitela, jer tek kad krene napad ona se aktiviraju. Svakako je bolje biti vakcinisan jer telo ne prepoznaje novi virus. Toliko jednostavno a ljudi ne razumeju !

Bojsa

pre 2 godine

Da li je treca doza isto sto i "buster"? Kao sada vidim, koriscen je izraz "buster" u pogresnom smislu, jer "booster" treba da znaci nesto sto je pojacano, znaci drugacija, ili promenjena ili jaca vakcina, ili obadva. To sto treca doza vakcine treba da pojaca (boost) nas imuni sistem, ne znaci da primamo buster, vec samo jos jednu, sada trecu dozu vakcine.

BS

pre 2 godine

A sta ce oni koji budu hteli da ostanu na dve vakcine, da li ce se oni u buducnosti voditi kao vakcinisani ili nevakcinisani? Mislim, neko ce imati 3, neko 2 gde je proslo vise od 6 meseci posle druge doze, a neko 0 vakcina. Ko se sada vodi kao vakcinisan, a ko ne, naravno ovi sa 0 su nevakcinisani, ali nedoumica je za prvu dvojicu? Pitam za druga zbog putovanja i kovid sertifikata.
(Petar, 27. avgust 2021 00:24)

Hrvatska je prva zemlja u EU koja je u julu uvela prihvatanje potvrda o vakcinaciji 210 dana nakon druge doze. Ovo pišem jer ispratih, ne znam da li ima još zemalja koje su ograničile rok potvrdama. Znam da su potvrde o preležanom virusu kod većine zrmalja ograničene na 6 meseci nakon prvog pozitivnog PCR testa. Tako da, cenim da se bez treće doze ili pozitivnog PCRa koji nije stariji od 6 meseci ili negativnih testova ne starijih od 48/72 sata još dugo nigde neće moći.

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "Dosta više maltretiranja ljudi,te dve doze pa treca pa biće još 20 doza i narednih 10 godina ovako.
(gile bg, 26. avgust 2021 20:53)"

Da, i?

I grip je pobio u početku milione ljudi a sad se evo vakciniše protiv grupa svake godine.

It is only I - Le Clerc

pre 2 godine

@ "2 kineske, embolija pluća, 15 dana bolnica, 45 godina čovek.
(klimenta, 26. avgust 2021 21:42)"

Majka, 72 godine.
Tri embolije pluća u poslednjih 18 godina, poslednja 2019...jedva preživela tada. Nakon toga kapacitet pluća oko 35%.

U februaru vakcinisana sinopharm-ovom vakcinom i u maju dobila Covid19.

Prebolela za dve nedelje bez potrebe za bolničkim lečenjem. To svakako ne bi bilo tako da nije bila revakcinisana na vreme.

Vakcina život spašava.