Utorak, 27.04.2021.

10:51

I Šekler tvrdi da nam treba treća doza vakcine Sinofarma

Izvor: B92

I Šekler tvrdi da nam treba treæa doza vakcine Sinofarma IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

haos

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da ljudi ne shvataju da je veterinar takodje doktor kao i oni sto su zavrsili Medicinski fakultet i da je imao iste predmete samo fokusirane na različite vrste zivotinja, a ne na coveka...

Dušica

pre 2 godine

Sinofarm = 0
Revakcinisana (pre tri meseca) majka mi je trenutno u bolnici na kiseoniku sa obostranom upalom pluća . Želela je da se vakciniše, dobila je prvi dan vakcinu, ali vakcinu koja ništa ne štiti. Uopšte nije imala antitela.
Birajte ljudi vakcine koje štite!
Sinofarm je promašaj.

Vax

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021"

Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.
(Zozo, 27. april 2021 17:54)

Ima na Jutjubu ili Fejsu...

Vax

pre 2 godine

On je na meti napada jer je veterinar koji priča o vakcinaciji ljudi. Ne razumem kakve on kvalifikacije ima za ovo što priča, da se nije kao student veterine družio sa virusolozima u studentskom domu?
(Analitičar, 27. april 2021 19:02)

On je virusolog i mikrobiolog, ali ne vredi objašnjavati. Virusi ne prave razliku između živih bića, a inače je jedan veterinar na Farskim ostrvima suzbio epidemiju korona virusa. Guglaj.

navijac

pre 2 godine

@Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.
(Zozo, 27. april 2021 17:54)

Postoje vesti na tu temu stvarno, i to od proverenih medija. Samo kucajte israel heart pfizer. Naravno nista jos nije utvrdjeno da je stvarno do vakcine, ali postoji jedan manji broj slucajeva i to uglavnom do 30 godina ljudi.

koronarius

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)
Potpuno uobicajen rezultat za sinofarm vakcinu. Nesto vise od 10x u odnosu na referentnu vrednost. To je odlicno. Ja imam 750 (referentno - 50). Toliko ima i vecina kolega koji su je primili (zdravstveni radnici KC Nis). Takodje, to je uobicajena vrednost za ljude koji su prirodno prelezali kovid. Dokaz da je sinofarm vakcina najbliza prirodnom imunitetu. Kolege koje su primile Fajzer imaju znatno vise, preko 10.000 pa cak i preko 20.000. To zvuci super ali pitanje da li je i dobro za organizam. Sputnjik je negde izmedju 2-3.000. Dosta nas se razbolelo nakon sinofarma - simptomi lagani, tri dana temperatura do 37,5

Analitičar

pre 2 godine

On je na meti napada jer je veterinar koji priča o vakcinaciji ljudi. Ne razumem kakve on kvalifikacije ima za ovo što priča, da se nije kao student veterine družio sa virusolozima u studentskom domu?

Zipped

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021 17:07)

56 od 5.5 miliona ljudi

Mislim

pre 2 godine

Kiki@
Epidemiolog dr Radmilo Petrović istakao je 31.3.21.da "Pored češkog soja i u Indiji je, takođe, otkrivena nova varijanta kovida-19, a da upravo zbog stalnog menjanja virusa građani moraju imati na umu da ćemo gotovo sigurno primiti i treću, a možda čak i četvrtu dozu vakcine."

Fred

pre 2 godine

Ako je ista dobro donela ova Corona, a to je, da smo svi mi, u nasem okruzenju mogli da konacno vidimo, ko je koliko pametan, ili glup! Tako i ovde, na ovom portalu, mozemo da vidimo, da naseg najveceg poznavaoca ovog virusa, coveka koji Coronu proucava kod zivotinja 20 godina, a ona je od zivotinja i dosla kod ljudi, nazivaju "veterinar", "sta on zna" itd! Jadni smo ti mi tako glupavi!
(rani, 27. april 2021 15:52)

Potpisujem od reci do reci. Zivinu napada korona kao infektivni bronhitis i veterinari su odavno upoznati sa korona virusima.

Bob

pre 2 godine

Ja i svi moji, sve koje poznajem su primili kinesku vakcinu, i nikome nista ne fale, i niko nije dobio Koronu, dok zenin brat nije prmio ni jednu, pre 6 meseci imao koronu, i pre mesec dana ponovo.

Pitam

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

Ovo je solidan rezultat na ovoj skali, ne znam čemu kritika
(aaa, 27. april 2021 16:47)

Tačno tako, on ima dvanaest puta veću vrednost od referentne. Kod mene je još niža, ali mi je profesorka sa Farmaceutskog fakulteta rekla da je jedino bitno da je nalaz na IgG pozitivan, broj antitela varira, plus to nije jedina odbrana.

Гале

pre 2 godine

Како је могуће да многи још увек не знају да је човек ветеринар? То што се појављује свако мало у свим могућим медијима је понижавајуће за све нас, а о његовом "стручном" испирању мозга свима нама не бих.

anonimus

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021 17:07)

Izvor informacija?

Luja

pre 2 godine

I ja imam toliko... ali to uopste nije ‘loš’ imuni odgovor... da li si vadio igG ?
(Igor, 27. april 2021 16:03)

Hvala na odgovoru. Nisam radio igG. Kada sam pitao mog lekara, on mi je pojasnio da je neophodno bar 30 tih jedinica da bi bio zaštićen i da su lekari oboljevali od kovida kada taj broj padne ispod 20. Moguće da nisam razumeo. Ako je ovo "solidan" odgovor onda je to lepa vest za mene. Hvala još jednom.

hal9000

pre 2 godine

plitkoća ovde prisutnih komentatora se ogleda u tome što oni misle da veterinarski mikrobiolog nije pozvan na priča o ovome, a 70% organizama koji ljude napadaju su ZOONOZE, dakle primarni rezervoari su životinje, a ljudi su sekundarni rezervoari. dalje, mikrobiološka varijabilnost izazivača bolesti kod životinja je mnogo veća nego kod ljudi, tako da su čak veterinarski mikrobiolozi i stručniji po tom pitanju od humanih mikrobiologa. a sve vakcine su pravljene po istom principu, da li su ljudske ili životinjske nebitno je, svi funkcionišemo na istim biofizičko-biohemijskim principima. toliko o tome. i šta raspravljati sa takvim ljudima? kako njihovo mišljenje može da se uzme kao relevantno kad osnovnu činjenicu ne mogu da skapiraju?

seljadin

pre 2 godine

količina antitela ne znači ništa, na mom primeru, kad smo se zarazili otac antitela 0.19 ja 35, ista klinička slika isti simptomi, ista terapija i isti 7mi dan nam pala temperatura, verovatno se radi o ćelijskom imunitetu koji je nemerljiv

samo da kazem

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....

Zozo

pre 2 godine

"Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021"

Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.

Александар

pre 2 godine

А сад ће и ветеринари да се баве вакцинама за људе.Лекари до сада нису погодили ништа а сад ће овај да измисли топлу воду.

Komša

pre 2 godine

@Helios

Izašli prvi rezultati istraživanja u Srbiji: Posle koje vakcine se ne završi u bolnici - B92
https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2021&mm=04&dd=20&nav_category=12&nav_id=1845503


Evo ,ovde je bilo nešto o procentima ,rizicima od zaraze kod vakcinisanih.
Nešto najpreglednije što sam našao.Ostale vesti su uglavnom kofuzne i ostavljaju dosta prostora za nagadjanja ( sumnju realnu i onu koja to i nije baš).

Obavestavanje gradjana bi moralo biti manje zbunjujuce.

dd

pre 2 godine

ja cu 100X napisati...ako ti organizam navikne na hemiju vestacku imunizaciju.vremenom ces izgubiti prirodni imunitet koji svako od nas ima.

recimo ako covek prelezi koronu znaci da je jak i zdrav covek sa jakim imunitetom.pa zasto takvi ljudi treba pored jakog prirodnog imuniteta kojeg imaju,da se vakcinisu i imunizuju vestackim putem,vakcinacijom???

to je kljucno pitanje,zasto doktori nece da daju odgovor na ovo pitanje,mlad zdrav,jak covek prelezi virus bez problema i onda mu kazu moras da se vakcinises???????i ne samo mladja populacija nego i starija koja prelezi.

i tu onda opet dolazimo do kljucnih pitanja,posto ce sada mnogi reci"pa da se opet ne zarazi"pa i posle vakcinacije mozes da pokupis virus.to je i zvanicna potvrda.

zasto nam ne daju informacije?zasto zdravi ljudi sa jakim imunitetom treba da se vakcinisu?sta se sa tim zeli postici?ovo je veoma opasna stvar,o kojoj nemamo pojma.

slazem se da starije gradjane treba vakcinisati koji imaju drugih ozbiljnih zdravstvenih problema koji mogu uticati na tezu klinicku sliku.ali mladog zdravog coveka koji jos i prelezi virus,e to ne razumem!!!mene to jako plasi!!!

black sheep

pre 2 godine

Evo nam ga veterinar da nas leci ... bolje nismo ni zasluzili!
(Miki, 27. april 2021 14:51)


Ja uopšte ne vidim problem što veterinar leči ovce.

Igor

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

I ja imam toliko... ali to uopste nije ‘loš’ imuni odgovor... da li si vadio igG ?

Šou

pre 2 godine

Ako je čistačica zaposlena na Veterinarskom institutu, da li je i ona veterinar? Ili je ipak čistačica? Isto i virusolog i mikrobiolog.

aaa

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

Ovo je solidan rezultat na ovoj skali, ne znam čemu kritika

zmitjkoe

pre 2 godine

@Helios ne znam cemu tolika drama oko vakcinacije i garantovanja. virus nikome ne daje nikakve garancije, a sto se tice vakcine postoje nezeljeni efekti kao i kod svakog leka ili medicinskog sredstva.

1234

pre 2 godine

Случајно овај ветеринар познаје проблематику боље него 99,9% лекара.
И доста спрдања, дајте неки смислен коментар у чему то човек греши...

Dragan

pre 2 godine

Ovi ko da valjaju drogu, ajde samo jednu bocu, pa drugu, e ajde sada treću, pa iduće godine opet jer je virus mutirao, Halo Bing, kako brat...

Helios

pre 2 godine

Pre bilo kakve diskusije o trećoj i trideset trećoj dozi potrebne su činjenice. One sada najbitnije, o našim životima. Za koje mi i plaćamo, i životom i novcem. A od svih hoću pre svega jednu jedinu. I to da je javno iznese neko ko lično garantuje da je to istina.
Od Nove Godine, ili od kad je prošlo 2 nedelje od sveopšteg početka vakcinacije koliko je pacijenata prošlo kroz bolnicu u Batajnici? I od tog ukupnog broja koliko je bilo prethodno nevakcinisanih a koliko je bilo da su smešteni u tu bolnicu iako su bili vakcinisani?
Nakon što se ovaj osnovni fakt iznese možemo da diskutujemo o svemu. Ko se "baš tad razboleo", ko jeste a ne bi da se nije, ko je dobio ADE a ko alergijsku reakciju itd. Ne želim da iznosim ono što sam ja čuo - a što je i gore nego što sam pesimistični ja očekivao.
Kada dakle neki od PrvoSveštenika Medicine a naročito Epidemiologije iznese ovaj fakt i garantuje za njega onda možemo da pričamo o daljnjim strategijama javnog zdravlja. Do daljnjeg neiznošenje ovih činjenica smatram direktnom zloupotrebom svega, i nas svih. Zločinom. Situacija je upravo obratna. Zabranjuje se sloboda govora, privodi, preti a postoji i utrkivanje po blogovima i društvenim mrežama ko će "glupima" uputiti gore i apsurdnije uvrede. Istovremeno je "informatika" - kao i sve ostalo - za malu decu. Na celoj planeti najmanja varijansa kovid-podataka je onih iz Srbije. Hau jes no.
U Batajnici je zadnja 4 meseca ležalo koliko ne- a koliko vakcinisanih? Posle šeklerujte do zore.

prosto, zar ne

pre 2 godine

Uz reklamu za bezopasne lekove, koji se nalaze u slobodnoj prodaji, obavezno ide dodatak da se pre upotrebe leka obavezno konsultujete sa lekarom ili farmaceutom. Meni moj lekar jos nije rekao da treba da se vakcinisem i kojom vakcinom. Vakcinise se zbog zdravlja a ne zbog pojave u medijima, ne zbog 30000 dinara, ne zbog putovanja i ne zbog straha i reklame.

Lazar

pre 2 godine

Pitanje za veterinara. Kada pas primi sredstvo protiv besnila, da li moze da oboli od besnila?
Moze li da zarazi besnilom, kako vakcinisane tako i nevakcinisane pse od besnila?
Valjda ti je sad jasna razlika izmedju vakcine i ''vakcine''.

rani

pre 2 godine

Ako je ista dobro donela ova Corona, a to je, da smo svi mi, u nasem okruzenju mogli da konacno vidimo, ko je koliko pametan, ili glup! Tako i ovde, na ovom portalu, mozemo da vidimo, da naseg najveceg poznavaoca ovog virusa, coveka koji Coronu proucava kod zivotinja 20 godina, a ona je od zivotinja i dosla kod ljudi, nazivaju "veterinar", "sta on zna" itd! Jadni smo ti mi tako glupavi!

Dr.Mr.

pre 2 godine

"... ne bi bilo loše da se primi..." - i to je konverzacija jednog "stručnjaka". Njegova "stručna" preprouka se svodi na njegove fantazije.

Luja

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.

Helios

pre 2 godine

Pre bilo kakve diskusije o trećoj i trideset trećoj dozi potrebne su činjenice. One sada najbitnije, o našim životima. Za koje mi i plaćamo, i životom i novcem. A od svih hoću pre svega jednu jedinu. I to da je javno iznese neko ko lično garantuje da je to istina.
Od Nove Godine, ili od kad je prošlo 2 nedelje od sveopšteg početka vakcinacije koliko je pacijenata prošlo kroz bolnicu u Batajnici? I od tog ukupnog broja koliko je bilo prethodno nevakcinisanih a koliko je bilo da su smešteni u tu bolnicu iako su bili vakcinisani?
Nakon što se ovaj osnovni fakt iznese možemo da diskutujemo o svemu. Ko se "baš tad razboleo", ko jeste a ne bi da se nije, ko je dobio ADE a ko alergijsku reakciju itd. Ne želim da iznosim ono što sam ja čuo - a što je i gore nego što sam pesimistični ja očekivao.
Kada dakle neki od PrvoSveštenika Medicine a naročito Epidemiologije iznese ovaj fakt i garantuje za njega onda možemo da pričamo o daljnjim strategijama javnog zdravlja. Do daljnjeg neiznošenje ovih činjenica smatram direktnom zloupotrebom svega, i nas svih. Zločinom. Situacija je upravo obratna. Zabranjuje se sloboda govora, privodi, preti a postoji i utrkivanje po blogovima i društvenim mrežama ko će "glupima" uputiti gore i apsurdnije uvrede. Istovremeno je "informatika" - kao i sve ostalo - za malu decu. Na celoj planeti najmanja varijansa kovid-podataka je onih iz Srbije. Hau jes no.
U Batajnici je zadnja 4 meseca ležalo koliko ne- a koliko vakcinisanih? Posle šeklerujte do zore.

black sheep

pre 2 godine

Evo nam ga veterinar da nas leci ... bolje nismo ni zasluzili!
(Miki, 27. april 2021 14:51)


Ja uopšte ne vidim problem što veterinar leči ovce.

rani

pre 2 godine

Ako je ista dobro donela ova Corona, a to je, da smo svi mi, u nasem okruzenju mogli da konacno vidimo, ko je koliko pametan, ili glup! Tako i ovde, na ovom portalu, mozemo da vidimo, da naseg najveceg poznavaoca ovog virusa, coveka koji Coronu proucava kod zivotinja 20 godina, a ona je od zivotinja i dosla kod ljudi, nazivaju "veterinar", "sta on zna" itd! Jadni smo ti mi tako glupavi!

dd

pre 2 godine

ja cu 100X napisati...ako ti organizam navikne na hemiju vestacku imunizaciju.vremenom ces izgubiti prirodni imunitet koji svako od nas ima.

recimo ako covek prelezi koronu znaci da je jak i zdrav covek sa jakim imunitetom.pa zasto takvi ljudi treba pored jakog prirodnog imuniteta kojeg imaju,da se vakcinisu i imunizuju vestackim putem,vakcinacijom???

to je kljucno pitanje,zasto doktori nece da daju odgovor na ovo pitanje,mlad zdrav,jak covek prelezi virus bez problema i onda mu kazu moras da se vakcinises???????i ne samo mladja populacija nego i starija koja prelezi.

i tu onda opet dolazimo do kljucnih pitanja,posto ce sada mnogi reci"pa da se opet ne zarazi"pa i posle vakcinacije mozes da pokupis virus.to je i zvanicna potvrda.

zasto nam ne daju informacije?zasto zdravi ljudi sa jakim imunitetom treba da se vakcinisu?sta se sa tim zeli postici?ovo je veoma opasna stvar,o kojoj nemamo pojma.

slazem se da starije gradjane treba vakcinisati koji imaju drugih ozbiljnih zdravstvenih problema koji mogu uticati na tezu klinicku sliku.ali mladog zdravog coveka koji jos i prelezi virus,e to ne razumem!!!mene to jako plasi!!!

aaa

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

Ovo je solidan rezultat na ovoj skali, ne znam čemu kritika

Luja

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.

Dragan

pre 2 godine

Ovi ko da valjaju drogu, ajde samo jednu bocu, pa drugu, e ajde sada treću, pa iduće godine opet jer je virus mutirao, Halo Bing, kako brat...

samo da kazem

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....

1234

pre 2 godine

Случајно овај ветеринар познаје проблематику боље него 99,9% лекара.
И доста спрдања, дајте неки смислен коментар у чему то човек греши...

Šou

pre 2 godine

Ako je čistačica zaposlena na Veterinarskom institutu, da li je i ona veterinar? Ili je ipak čistačica? Isto i virusolog i mikrobiolog.

Александар

pre 2 godine

А сад ће и ветеринари да се баве вакцинама за људе.Лекари до сада нису погодили ништа а сад ће овај да измисли топлу воду.

Lazar

pre 2 godine

Pitanje za veterinara. Kada pas primi sredstvo protiv besnila, da li moze da oboli od besnila?
Moze li da zarazi besnilom, kako vakcinisane tako i nevakcinisane pse od besnila?
Valjda ti je sad jasna razlika izmedju vakcine i ''vakcine''.

zmitjkoe

pre 2 godine

@Helios ne znam cemu tolika drama oko vakcinacije i garantovanja. virus nikome ne daje nikakve garancije, a sto se tice vakcine postoje nezeljeni efekti kao i kod svakog leka ili medicinskog sredstva.

koronarius

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)
Potpuno uobicajen rezultat za sinofarm vakcinu. Nesto vise od 10x u odnosu na referentnu vrednost. To je odlicno. Ja imam 750 (referentno - 50). Toliko ima i vecina kolega koji su je primili (zdravstveni radnici KC Nis). Takodje, to je uobicajena vrednost za ljude koji su prirodno prelezali kovid. Dokaz da je sinofarm vakcina najbliza prirodnom imunitetu. Kolege koje su primile Fajzer imaju znatno vise, preko 10.000 pa cak i preko 20.000. To zvuci super ali pitanje da li je i dobro za organizam. Sputnjik je negde izmedju 2-3.000. Dosta nas se razbolelo nakon sinofarma - simptomi lagani, tri dana temperatura do 37,5

Igor

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

I ja imam toliko... ali to uopste nije ‘loš’ imuni odgovor... da li si vadio igG ?

prosto, zar ne

pre 2 godine

Uz reklamu za bezopasne lekove, koji se nalaze u slobodnoj prodaji, obavezno ide dodatak da se pre upotrebe leka obavezno konsultujete sa lekarom ili farmaceutom. Meni moj lekar jos nije rekao da treba da se vakcinisem i kojom vakcinom. Vakcinise se zbog zdravlja a ne zbog pojave u medijima, ne zbog 30000 dinara, ne zbog putovanja i ne zbog straha i reklame.

Dr.Mr.

pre 2 godine

"... ne bi bilo loše da se primi..." - i to je konverzacija jednog "stručnjaka". Njegova "stručna" preprouka se svodi na njegove fantazije.

anonimus

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021 17:07)

Izvor informacija?

Komša

pre 2 godine

@Helios

Izašli prvi rezultati istraživanja u Srbiji: Posle koje vakcine se ne završi u bolnici - B92
https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2021&mm=04&dd=20&nav_category=12&nav_id=1845503


Evo ,ovde je bilo nešto o procentima ,rizicima od zaraze kod vakcinisanih.
Nešto najpreglednije što sam našao.Ostale vesti su uglavnom kofuzne i ostavljaju dosta prostora za nagadjanja ( sumnju realnu i onu koja to i nije baš).

Obavestavanje gradjana bi moralo biti manje zbunjujuce.

Luja

pre 2 godine

I ja imam toliko... ali to uopste nije ‘loš’ imuni odgovor... da li si vadio igG ?
(Igor, 27. april 2021 16:03)

Hvala na odgovoru. Nisam radio igG. Kada sam pitao mog lekara, on mi je pojasnio da je neophodno bar 30 tih jedinica da bi bio zaštićen i da su lekari oboljevali od kovida kada taj broj padne ispod 20. Moguće da nisam razumeo. Ako je ovo "solidan" odgovor onda je to lepa vest za mene. Hvala još jednom.

Pitam

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

Ovo je solidan rezultat na ovoj skali, ne znam čemu kritika
(aaa, 27. april 2021 16:47)

Tačno tako, on ima dvanaest puta veću vrednost od referentne. Kod mene je još niža, ali mi je profesorka sa Farmaceutskog fakulteta rekla da je jedino bitno da je nalaz na IgG pozitivan, broj antitela varira, plus to nije jedina odbrana.

Гале

pre 2 godine

Како је могуће да многи још увек не знају да је човек ветеринар? То што се појављује свако мало у свим могућим медијима је понижавајуће за све нас, а о његовом "стручном" испирању мозга свима нама не бих.

Bob

pre 2 godine

Ja i svi moji, sve koje poznajem su primili kinesku vakcinu, i nikome nista ne fale, i niko nije dobio Koronu, dok zenin brat nije prmio ni jednu, pre 6 meseci imao koronu, i pre mesec dana ponovo.

Analitičar

pre 2 godine

On je na meti napada jer je veterinar koji priča o vakcinaciji ljudi. Ne razumem kakve on kvalifikacije ima za ovo što priča, da se nije kao student veterine družio sa virusolozima u studentskom domu?

Zozo

pre 2 godine

"Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021"

Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.

seljadin

pre 2 godine

količina antitela ne znači ništa, na mom primeru, kad smo se zarazili otac antitela 0.19 ja 35, ista klinička slika isti simptomi, ista terapija i isti 7mi dan nam pala temperatura, verovatno se radi o ćelijskom imunitetu koji je nemerljiv

Mislim

pre 2 godine

Kiki@
Epidemiolog dr Radmilo Petrović istakao je 31.3.21.da "Pored češkog soja i u Indiji je, takođe, otkrivena nova varijanta kovida-19, a da upravo zbog stalnog menjanja virusa građani moraju imati na umu da ćemo gotovo sigurno primiti i treću, a možda čak i četvrtu dozu vakcine."

Dušica

pre 2 godine

Sinofarm = 0
Revakcinisana (pre tri meseca) majka mi je trenutno u bolnici na kiseoniku sa obostranom upalom pluća . Želela je da se vakciniše, dobila je prvi dan vakcinu, ali vakcinu koja ništa ne štiti. Uopšte nije imala antitela.
Birajte ljudi vakcine koje štite!
Sinofarm je promašaj.

Fred

pre 2 godine

Ako je ista dobro donela ova Corona, a to je, da smo svi mi, u nasem okruzenju mogli da konacno vidimo, ko je koliko pametan, ili glup! Tako i ovde, na ovom portalu, mozemo da vidimo, da naseg najveceg poznavaoca ovog virusa, coveka koji Coronu proucava kod zivotinja 20 godina, a ona je od zivotinja i dosla kod ljudi, nazivaju "veterinar", "sta on zna" itd! Jadni smo ti mi tako glupavi!
(rani, 27. april 2021 15:52)

Potpisujem od reci do reci. Zivinu napada korona kao infektivni bronhitis i veterinari su odavno upoznati sa korona virusima.

Vax

pre 2 godine

On je na meti napada jer je veterinar koji priča o vakcinaciji ljudi. Ne razumem kakve on kvalifikacije ima za ovo što priča, da se nije kao student veterine družio sa virusolozima u studentskom domu?
(Analitičar, 27. april 2021 19:02)

On je virusolog i mikrobiolog, ali ne vredi objašnjavati. Virusi ne prave razliku između živih bića, a inače je jedan veterinar na Farskim ostrvima suzbio epidemiju korona virusa. Guglaj.

hal9000

pre 2 godine

plitkoća ovde prisutnih komentatora se ogleda u tome što oni misle da veterinarski mikrobiolog nije pozvan na priča o ovome, a 70% organizama koji ljude napadaju su ZOONOZE, dakle primarni rezervoari su životinje, a ljudi su sekundarni rezervoari. dalje, mikrobiološka varijabilnost izazivača bolesti kod životinja je mnogo veća nego kod ljudi, tako da su čak veterinarski mikrobiolozi i stručniji po tom pitanju od humanih mikrobiologa. a sve vakcine su pravljene po istom principu, da li su ljudske ili životinjske nebitno je, svi funkcionišemo na istim biofizičko-biohemijskim principima. toliko o tome. i šta raspravljati sa takvim ljudima? kako njihovo mišljenje može da se uzme kao relevantno kad osnovnu činjenicu ne mogu da skapiraju?

Zipped

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021 17:07)

56 od 5.5 miliona ljudi

navijac

pre 2 godine

@Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.
(Zozo, 27. april 2021 17:54)

Postoje vesti na tu temu stvarno, i to od proverenih medija. Samo kucajte israel heart pfizer. Naravno nista jos nije utvrdjeno da je stvarno do vakcine, ali postoji jedan manji broj slucajeva i to uglavnom do 30 godina ljudi.

Vax

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021"

Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.
(Zozo, 27. april 2021 17:54)

Ima na Jutjubu ili Fejsu...

haos

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da ljudi ne shvataju da je veterinar takodje doktor kao i oni sto su zavrsili Medicinski fakultet i da je imao iste predmete samo fokusirane na različite vrste zivotinja, a ne na coveka...

Luja

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.

samo da kazem

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....

dd

pre 2 godine

ja cu 100X napisati...ako ti organizam navikne na hemiju vestacku imunizaciju.vremenom ces izgubiti prirodni imunitet koji svako od nas ima.

recimo ako covek prelezi koronu znaci da je jak i zdrav covek sa jakim imunitetom.pa zasto takvi ljudi treba pored jakog prirodnog imuniteta kojeg imaju,da se vakcinisu i imunizuju vestackim putem,vakcinacijom???

to je kljucno pitanje,zasto doktori nece da daju odgovor na ovo pitanje,mlad zdrav,jak covek prelezi virus bez problema i onda mu kazu moras da se vakcinises???????i ne samo mladja populacija nego i starija koja prelezi.

i tu onda opet dolazimo do kljucnih pitanja,posto ce sada mnogi reci"pa da se opet ne zarazi"pa i posle vakcinacije mozes da pokupis virus.to je i zvanicna potvrda.

zasto nam ne daju informacije?zasto zdravi ljudi sa jakim imunitetom treba da se vakcinisu?sta se sa tim zeli postici?ovo je veoma opasna stvar,o kojoj nemamo pojma.

slazem se da starije gradjane treba vakcinisati koji imaju drugih ozbiljnih zdravstvenih problema koji mogu uticati na tezu klinicku sliku.ali mladog zdravog coveka koji jos i prelezi virus,e to ne razumem!!!mene to jako plasi!!!

Helios

pre 2 godine

Pre bilo kakve diskusije o trećoj i trideset trećoj dozi potrebne su činjenice. One sada najbitnije, o našim životima. Za koje mi i plaćamo, i životom i novcem. A od svih hoću pre svega jednu jedinu. I to da je javno iznese neko ko lično garantuje da je to istina.
Od Nove Godine, ili od kad je prošlo 2 nedelje od sveopšteg početka vakcinacije koliko je pacijenata prošlo kroz bolnicu u Batajnici? I od tog ukupnog broja koliko je bilo prethodno nevakcinisanih a koliko je bilo da su smešteni u tu bolnicu iako su bili vakcinisani?
Nakon što se ovaj osnovni fakt iznese možemo da diskutujemo o svemu. Ko se "baš tad razboleo", ko jeste a ne bi da se nije, ko je dobio ADE a ko alergijsku reakciju itd. Ne želim da iznosim ono što sam ja čuo - a što je i gore nego što sam pesimistični ja očekivao.
Kada dakle neki od PrvoSveštenika Medicine a naročito Epidemiologije iznese ovaj fakt i garantuje za njega onda možemo da pričamo o daljnjim strategijama javnog zdravlja. Do daljnjeg neiznošenje ovih činjenica smatram direktnom zloupotrebom svega, i nas svih. Zločinom. Situacija je upravo obratna. Zabranjuje se sloboda govora, privodi, preti a postoji i utrkivanje po blogovima i društvenim mrežama ko će "glupima" uputiti gore i apsurdnije uvrede. Istovremeno je "informatika" - kao i sve ostalo - za malu decu. Na celoj planeti najmanja varijansa kovid-podataka je onih iz Srbije. Hau jes no.
U Batajnici je zadnja 4 meseca ležalo koliko ne- a koliko vakcinisanih? Posle šeklerujte do zore.

Александар

pre 2 godine

А сад ће и ветеринари да се баве вакцинама за људе.Лекари до сада нису погодили ништа а сад ће овај да измисли топлу воду.

Analitičar

pre 2 godine

On je na meti napada jer je veterinar koji priča o vakcinaciji ljudi. Ne razumem kakve on kvalifikacije ima za ovo što priča, da se nije kao student veterine družio sa virusolozima u studentskom domu?

rani

pre 2 godine

Ako je ista dobro donela ova Corona, a to je, da smo svi mi, u nasem okruzenju mogli da konacno vidimo, ko je koliko pametan, ili glup! Tako i ovde, na ovom portalu, mozemo da vidimo, da naseg najveceg poznavaoca ovog virusa, coveka koji Coronu proucava kod zivotinja 20 godina, a ona je od zivotinja i dosla kod ljudi, nazivaju "veterinar", "sta on zna" itd! Jadni smo ti mi tako glupavi!

1234

pre 2 godine

Случајно овај ветеринар познаје проблематику боље него 99,9% лекара.
И доста спрдања, дајте неки смислен коментар у чему то човек греши...

zmitjkoe

pre 2 godine

@Helios ne znam cemu tolika drama oko vakcinacije i garantovanja. virus nikome ne daje nikakve garancije, a sto se tice vakcine postoje nezeljeni efekti kao i kod svakog leka ili medicinskog sredstva.

Гале

pre 2 godine

Како је могуће да многи још увек не знају да је човек ветеринар? То што се појављује свако мало у свим могућим медијима је понижавајуће за све нас, а о његовом "стручном" испирању мозга свима нама не бих.

black sheep

pre 2 godine

Evo nam ga veterinar da nas leci ... bolje nismo ni zasluzili!
(Miki, 27. april 2021 14:51)


Ja uopšte ne vidim problem što veterinar leči ovce.

Lazar

pre 2 godine

Pitanje za veterinara. Kada pas primi sredstvo protiv besnila, da li moze da oboli od besnila?
Moze li da zarazi besnilom, kako vakcinisane tako i nevakcinisane pse od besnila?
Valjda ti je sad jasna razlika izmedju vakcine i ''vakcine''.

Dragan

pre 2 godine

Ovi ko da valjaju drogu, ajde samo jednu bocu, pa drugu, e ajde sada treću, pa iduće godine opet jer je virus mutirao, Halo Bing, kako brat...

Šou

pre 2 godine

Ako je čistačica zaposlena na Veterinarskom institutu, da li je i ona veterinar? Ili je ipak čistačica? Isto i virusolog i mikrobiolog.

Zozo

pre 2 godine

"Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021"

Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.

Dr.Mr.

pre 2 godine

"... ne bi bilo loše da se primi..." - i to je konverzacija jednog "stručnjaka". Njegova "stručna" preprouka se svodi na njegove fantazije.

aaa

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

Ovo je solidan rezultat na ovoj skali, ne znam čemu kritika

Bob

pre 2 godine

Ja i svi moji, sve koje poznajem su primili kinesku vakcinu, i nikome nista ne fale, i niko nije dobio Koronu, dok zenin brat nije prmio ni jednu, pre 6 meseci imao koronu, i pre mesec dana ponovo.

anonimus

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021 17:07)

Izvor informacija?

Igor

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

I ja imam toliko... ali to uopste nije ‘loš’ imuni odgovor... da li si vadio igG ?

Luja

pre 2 godine

I ja imam toliko... ali to uopste nije ‘loš’ imuni odgovor... da li si vadio igG ?
(Igor, 27. april 2021 16:03)

Hvala na odgovoru. Nisam radio igG. Kada sam pitao mog lekara, on mi je pojasnio da je neophodno bar 30 tih jedinica da bi bio zaštićen i da su lekari oboljevali od kovida kada taj broj padne ispod 20. Moguće da nisam razumeo. Ako je ovo "solidan" odgovor onda je to lepa vest za mene. Hvala još jednom.

prosto, zar ne

pre 2 godine

Uz reklamu za bezopasne lekove, koji se nalaze u slobodnoj prodaji, obavezno ide dodatak da se pre upotrebe leka obavezno konsultujete sa lekarom ili farmaceutom. Meni moj lekar jos nije rekao da treba da se vakcinisem i kojom vakcinom. Vakcinise se zbog zdravlja a ne zbog pojave u medijima, ne zbog 30000 dinara, ne zbog putovanja i ne zbog straha i reklame.

koronarius

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)
Potpuno uobicajen rezultat za sinofarm vakcinu. Nesto vise od 10x u odnosu na referentnu vrednost. To je odlicno. Ja imam 750 (referentno - 50). Toliko ima i vecina kolega koji su je primili (zdravstveni radnici KC Nis). Takodje, to je uobicajena vrednost za ljude koji su prirodno prelezali kovid. Dokaz da je sinofarm vakcina najbliza prirodnom imunitetu. Kolege koje su primile Fajzer imaju znatno vise, preko 10.000 pa cak i preko 20.000. To zvuci super ali pitanje da li je i dobro za organizam. Sputnjik je negde izmedju 2-3.000. Dosta nas se razbolelo nakon sinofarma - simptomi lagani, tri dana temperatura do 37,5

Vax

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021"

Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.
(Zozo, 27. april 2021 17:54)

Ima na Jutjubu ili Fejsu...

navijac

pre 2 godine

@Hajde, 'leba ti pošalji nam neki link u vezi ove informacije da se i mi prosvetlimo. Naravno da nećeš da pošalješ jer ga i nema tj. nema takvih vesti.
(Zozo, 27. april 2021 17:54)

Postoje vesti na tu temu stvarno, i to od proverenih medija. Samo kucajte israel heart pfizer. Naravno nista jos nije utvrdjeno da je stvarno do vakcine, ali postoji jedan manji broj slucajeva i to uglavnom do 30 godina ljudi.

Pitam

pre 2 godine

Revakcinisan Sinofarmom pre 6 nedelja. Juče radio test naantitela. Rezultat 10 na skali jde je referentna vrednost 0.80 U/ml. Razočaran, šta da kažem. Ne pada mi na pamet po treći put da primam kinesku vakcinu nego ću sačekati jesen pa Fajzer ili Moderna.
(Luja, 27. april 2021 15:15)

Ovo je solidan rezultat na ovoj skali, ne znam čemu kritika
(aaa, 27. april 2021 16:47)

Tačno tako, on ima dvanaest puta veću vrednost od referentne. Kod mene je još niža, ali mi je profesorka sa Farmaceutskog fakulteta rekla da je jedino bitno da je nalaz na IgG pozitivan, broj antitela varira, plus to nije jedina odbrana.

Zipped

pre 2 godine

Ako je neko pratio,u Izraelu se pojavio problem posle vakcine.Veliki broj ljudi je oboleo od upale srcanog misica,istraga je u toku....
(samo da kazem, 27. april 2021 17:07)

56 od 5.5 miliona ljudi

Dušica

pre 2 godine

Sinofarm = 0
Revakcinisana (pre tri meseca) majka mi je trenutno u bolnici na kiseoniku sa obostranom upalom pluća . Želela je da se vakciniše, dobila je prvi dan vakcinu, ali vakcinu koja ništa ne štiti. Uopšte nije imala antitela.
Birajte ljudi vakcine koje štite!
Sinofarm je promašaj.

haos

pre 2 godine

Ne mogu da verujem da ljudi ne shvataju da je veterinar takodje doktor kao i oni sto su zavrsili Medicinski fakultet i da je imao iste predmete samo fokusirane na različite vrste zivotinja, a ne na coveka...

hal9000

pre 2 godine

plitkoća ovde prisutnih komentatora se ogleda u tome što oni misle da veterinarski mikrobiolog nije pozvan na priča o ovome, a 70% organizama koji ljude napadaju su ZOONOZE, dakle primarni rezervoari su životinje, a ljudi su sekundarni rezervoari. dalje, mikrobiološka varijabilnost izazivača bolesti kod životinja je mnogo veća nego kod ljudi, tako da su čak veterinarski mikrobiolozi i stručniji po tom pitanju od humanih mikrobiologa. a sve vakcine su pravljene po istom principu, da li su ljudske ili životinjske nebitno je, svi funkcionišemo na istim biofizičko-biohemijskim principima. toliko o tome. i šta raspravljati sa takvim ljudima? kako njihovo mišljenje može da se uzme kao relevantno kad osnovnu činjenicu ne mogu da skapiraju?

Mislim

pre 2 godine

Kiki@
Epidemiolog dr Radmilo Petrović istakao je 31.3.21.da "Pored češkog soja i u Indiji je, takođe, otkrivena nova varijanta kovida-19, a da upravo zbog stalnog menjanja virusa građani moraju imati na umu da ćemo gotovo sigurno primiti i treću, a možda čak i četvrtu dozu vakcine."

Fred

pre 2 godine

Ako je ista dobro donela ova Corona, a to je, da smo svi mi, u nasem okruzenju mogli da konacno vidimo, ko je koliko pametan, ili glup! Tako i ovde, na ovom portalu, mozemo da vidimo, da naseg najveceg poznavaoca ovog virusa, coveka koji Coronu proucava kod zivotinja 20 godina, a ona je od zivotinja i dosla kod ljudi, nazivaju "veterinar", "sta on zna" itd! Jadni smo ti mi tako glupavi!
(rani, 27. april 2021 15:52)

Potpisujem od reci do reci. Zivinu napada korona kao infektivni bronhitis i veterinari su odavno upoznati sa korona virusima.

Vax

pre 2 godine

On je na meti napada jer je veterinar koji priča o vakcinaciji ljudi. Ne razumem kakve on kvalifikacije ima za ovo što priča, da se nije kao student veterine družio sa virusolozima u studentskom domu?
(Analitičar, 27. april 2021 19:02)

On je virusolog i mikrobiolog, ali ne vredi objašnjavati. Virusi ne prave razliku između živih bića, a inače je jedan veterinar na Farskim ostrvima suzbio epidemiju korona virusa. Guglaj.

Komša

pre 2 godine

@Helios

Izašli prvi rezultati istraživanja u Srbiji: Posle koje vakcine se ne završi u bolnici - B92
https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2021&mm=04&dd=20&nav_category=12&nav_id=1845503


Evo ,ovde je bilo nešto o procentima ,rizicima od zaraze kod vakcinisanih.
Nešto najpreglednije što sam našao.Ostale vesti su uglavnom kofuzne i ostavljaju dosta prostora za nagadjanja ( sumnju realnu i onu koja to i nije baš).

Obavestavanje gradjana bi moralo biti manje zbunjujuce.

seljadin

pre 2 godine

količina antitela ne znači ništa, na mom primeru, kad smo se zarazili otac antitela 0.19 ja 35, ista klinička slika isti simptomi, ista terapija i isti 7mi dan nam pala temperatura, verovatno se radi o ćelijskom imunitetu koji je nemerljiv