1. Vidim po komentarima da većina ovdje što komentira nije u životu ušla u teretanu, a kamoli odradila pošten težinski trening. Proteinski prah nije ništa drugo nego isušena sirutka, dobivena postupkom hladne filtracije. Biološka vrijednost joj je preko 90 posto i jako je korisna nakon jakih treninga, pogotovo za oporavak. Puno gora je čokolada za jesti, ali oko toga nitko ne radi frku, čak se i djeci gura pod nos kao normalno, a više od 50 posto čokolade je čisti šećer, ostatak hidrogenirana biljna mast i nešto kakaa.
    (Dragan, 11. septembar 2017 11:04)

    # Link komentara

  2. Niko da pogodi sustinu. Telo naturalnog vezbaca moze da iskoristi izmedju 80 i 100gr proteina dnevno. Sve preko toga se ne sintetise. Dok ljudi na hemiji imaju povecanu sintezu i oni imaju daleko vecu iskoristljivost. Nebitno je da li treniras i 7 dana nedeljno po 2 sata ako si naturalac dzabe ti sve preko 100grama. Tako da naturalcima su sejkovi bacanje para, dok hemicarima svaki gram proteina znaci.
    (dacha, 10. septembar 2017 10:42)

    # Link komentara

  3. Pa nije, ali to je sada moderno.
    (modernomodernomodernomoderno, 9. septembar 2017 21:27)

    # Link komentara

  4. 90% proteina(u prahu, whey) sadrži veštačke zaslađivače aspartam i sukralozu, koji su štetni po zdravlje.
    (botinho, 9. septembar 2017 19:46)

    # Link komentara

  5. Ja pijem proteine,a vi krkajte slaninicu.Nek svako radi šta misli da je pametno.Pa se vidimo. . .
    (whey, 9. septembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  6. Када поједеш месо или јаје, ти уносиш ту и доста непотребне масти. Са протеинским шејком масти су минималне па се мишићи максимално хране, а маст се не добија. То је и поента.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (маркеђани, 8. septembar 2017 17:18)


    Ti da znas nesto napisao bi da mast mora da se jede, da je mast esencijalna namirnica i da ne sme da se zaobilazi. Prosti secer ja taj koji treba izbegavati. Zato sedi dole - JEDAN
    (Da li ce neko da odgovara za to, 9. septembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  7. Proteini ne uticu ni na kakvu "naduvenost" misica Taj efekat proizvodi kreatin. Proteini su proteini samo koncentrisani bez masti i secera ( kvalitetniji) i to je to. Ne radi se ni o kakvom stimulansu.
    (Leo, 9. septembar 2017 13:40)

    # Link komentara

  8. Ako neko treneria 2-3 puta nedeljno, proteinski šejkovi mu ništa ne znače. Ali ako trenira bar 5 puta jačim intenzitetom, bež šejkova i dodaka ishrani je jako teško oporavljati mišiće....ili morate da imate ogromne obroke, što baš i nije najsrećnije rešenje, mnogima i fizički neizvodljivo.

    Neko ko misli da sve može običnom hranom da se postigne, neka proba da trenira pet puta nedeljno pa da vidi kako telo i mišići bole jer se nisu dovoljno oporavili zbog nedostatka proteina. A ima i rekreativaca koji treniraju nekad dva puta dnevno, i to nisu samo klinci koji se ubijaju u teretani, već ljudi koji se bave raznim sportovima snage i izdržljivosti iz ljubavi.
    (brm, 9. septembar 2017 13:04)

    # Link komentara

  9. Dok treniras ti trosis protein iz misica, isto tako kada prestane covjek sa treningom, i vidite nakon mjesec, dva da je izgubio misice ili kako to zovu "izduvao se" razlog je taj sto ti tijelo da bi se hranilo koristi kao "gorivo" protein iz misica i vremenom uz manji unos proteina misici se polako tope tj tijelo ih "pojede".
    Npr meni se to desi svake godine u Avgust mjesecu kada prestanem sa treninzima i potrebnim unosom proteina. Ove godine sam "najbolje" smrsao, nekih 6kg, a jedne godine sam i 15kg, obicno 7-10kg.
    Doduse neko nastavi da se dobro hrani iliti pravilno i kada je na pauzi dok ja ne, tada jedem maltene sve, a najmanje unosim proteine i zdravu potrebnu hranu.
    Ove price "lazni" misici i sl su obicne nebuloze ljudi koji se ili ne razumiju ili su ljubomorni na sve one koji se barem trude da drze do sebe i svog zdravlja.
    Kada vidite da neko dolazi uporno u teretanu ili u park i trenira, a stalno je isti iliti nema neku misicnu masu to je znak da previse trenira u odnosu na dnevni unos proteina u organizmu tj da ne vodi racuna o pravilnoj ishrani koja treba da isprati taj trening i zato tijelo ne napreduje ili sporo napreduje. Ima takvih u svakoj teretani.
    Oni napuvni bez iscrtanog tijela je druga prica, bepravilna ishrana, hormoni rasta, tribulusi i sl "suplementi" to nema veze sa ovim drugim.
    (YIFY, 9. septembar 2017 13:04)

    # Link komentara

  10. Najace mi je sto gomila ovih teretandzija ima lazne misice od pijanja proteina, da vas vidimo koliki bi bili da ne pijete te otrove. Lako je biti velik i jak kad se dopinguje, to bi svi mogli. 
    (WakeUpSheeple, 08. septembar 2017 15:58) 
    Druze, ti si ovde sve rekao i u pravu si. Samo se nadam da ce ljudi smanjiti unos proteina jer lose utice naduvava kao balon. Jos neki misle da je to zdravo. Kad bu prestali da piju te proteine izduvali bi se.
    (NekoIzElite, 09. septembar 2017 10:47)

    Da li je moguce da covek napise ovako nest o i jos ga neko podrzi .Koliko neznanja izrecenog da prosto neverovatno.
    (deki185, 9. septembar 2017 12:38)

    # Link komentara

  11. Proizvođači proteinskih suplemenata navode kako se isti dobijaju iz surutke, što nije tačno, nego se proizvode od buba švaba i drugih insekata koji su prebogati proteinima. Ko ne veruje nek progugla.
    (didul.e, 9. septembar 2017 11:01)

    # Link komentara

  12. Najace mi je sto gomila ovih teretandzija ima lazne misice od pijanja proteina, da vas vidimo koliki bi bili da ne pijete te otrove. Lako je biti velik i jak kad se dopinguje, to bi svi mogli.
    (WakeUpSheeple, 08. septembar 2017 15:58)
    Druze, ti si ovde sve rekao i u pravu si. Samo se nadam da ce ljudi smanjiti unos proteina jer lose utice naduvava kao balon. Jos neki misle da je to zdravo. Kad bu prestali da piju te proteine izduvali bi se.
    (NekoIzElite, 9. septembar 2017 10:47)

    # Link komentara

  13. Supelementi su izmisljeni kao dodatak ishrani, jer je sve od hrane otislo u tri lepe. Da hrana izadje sto pre na trziste, a zbog ubrzavanja rasta, smanjena je nutritivnost. I tehnicki, ovo je dobar dil da se uzme lova na obe strane.
    (NoName, 9. septembar 2017 10:41)

    # Link komentara

  14. Pa nisu svi proteini isti. Najkvalitetniji protein je onaj iz surutke a 1 litar surutke ima oko 1,5 gram proteina, dok npr mleko ima 30 grama na 1 litar. I potrebno je da se unosi duplo vise grama proteina od kilaze. Covek od 80 kila treba da unese 160 grama proteina, sto je ishranom dosta tesko.
    (Lazar Angelov, 9. septembar 2017 09:39)

    # Link komentara

  15. E pa ovo nije bas sasvim tacno... starijim ljudima ustvari treba mnogo vise proteina nego mladjima, u proseku 155gr dnevno, a to nije lako uklopiti u ishranu. Takodje, bez nacin zivota, mnogo lose hrane, nedovoljno vremena da brojimo sta smo pojeli cini proteinske sejkove prilicno korisnim. Mozda nisu najbolje resenje ali su jako prakticno
    (Boki, 9. septembar 2017 04:47)

    # Link komentara

  16. da
    (mr o, 8. septembar 2017 22:12)

    # Link komentara

  17. "Vegetarijanci, profesionalni sportisti i bodibilderi zaista imaju povećane potrebe za proteinima i kod njih je suplementacija uglavnom opravdana, ali u ishrani "običnih" ljudi uglavnom su višak."

    Zbog čega vegeterijanci?
    (siki, 8. septembar 2017 22:06)

    # Link komentara

  18. Proteini u prasku uopste nisu potrebni. Mnogo bolje je jesti pravu hranu, pre svega jaja, sir, meso. Industrija suplemenata obrce milijarde evra godisnje i jasno je da su kupci obmanuti kako su praskovi neophodni, velike pare su u pitanju.
    (Marko, 8. septembar 2017 18:12)

    # Link komentara

  19. dobro pitanje.
    (dzeki, 8. septembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  20. Када поједеш месо или јаје, ти уносиш ту и доста непотребне масти. Са протеинским шејком масти су минималне па се мишићи максимално хране, а маст се не добија. То је и поента.
    (маркеђани, 8. septembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  21. Da
    (Zbikus, 8. septembar 2017 17:18)

    # Link komentara

  22. Da li je istina da ti suplementi uticu na gubitak kose kod muskaraca? Znam dosta celavih body bildera koji nisu celavi jer se tako sisaju vec su izgubili kosu... Ne znam da li je to od toga!?
    (masioka, 8. septembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  23. Odlican clanak, istinit, najzad malo pravilnih informacija
    (Zaciorski, 8. septembar 2017 16:22)

    # Link komentara

  24. Sve je to tacno ali konzumacija proteina iz hrane nije tako jednostavna. Hrana bogata proteinima je na zalost u glavnom zatrovana jer se sve proizvodi na farmama- piletina je puna hormona i antibiotika, jaja isto, riba koja dolazi do nas je iz uzgoja, tesko je naci soju koja nije gmo... i tako uz proteine unosimo u organizam svakakva jedinjenja koja nam dugorocno nanose stetu.
    Proteini iz biljaka su tek posebna prica, uzasno tesko se kompletiraju, a procenat je nizak, npr treba jesti 3kg graska dnevno...

    Treba se malo vise baviti hranom i naci odgovarajuce namirnice.

    A sa proteinskim sejkovima ipak nije to to, nekako je instant i u suprotnosti sa sustinom vezbanja gde dajete sve od sebe... i pravi se disbalans u ishrani, uz proteine uvek idu i neke masti, vlakna, vitamini, minerali.... tako da, ipak hrana.
    (petar, 8. septembar 2017 16:01)

    # Link komentara

  25. Najace mi je sto gomila ovih teretandzija ima lazne misice od pijanja proteina, da vas vidimo koliki bi bili da ne pijete te otrove. Lako je biti velik i jak kad se dopinguje, to bi svi mogli.
    (WakeUpSheeple, 8. septembar 2017 15:58)

    # Link komentara