Nedelja, 13.12.2015.

12:15

Osnivač Pirate Bay: Bitka za internet je već izgubljena

Izvor: index.hr

Osnivaè Pirate Bay: Bitka za internet je veæ izgubljena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

heksasens

pre 8 godina

Pre svega ovo se zaista svodi na što bolju kontrolu interneta od strane onih lobija koji su nam ga i tutnuli u ruke kao igračku , detetu. Te se sada ta igračka polako uzima iz ruku kako bi dete moglo da se ucenjuje drugom vrstom zabave, metodom štapa i šargarepe. Tako da smo tu možda i nemoćni, a ko zna zašto je sve to i dobro. U smislu koliko se čovek zbog prisustva tehnologije otuđuje i od samoga sebe i od drugih ljudi, a od prirode i zdravoga bitisanja , naročito.

heksasens

pre 8 godina

Pre svega ovo se zaista svodi na što bolju kontrolu interneta od strane onih lobija koji su nam ga i tutnuli u ruke kao igračku , detetu. Te se sada ta igračka polako uzima iz ruku kako bi dete moglo da se ucenjuje drugom vrstom zabave, metodom štapa i šargarepe. Tako da smo tu možda i nemoćni, a ko zna zašto je sve to i dobro. U smislu koliko se čovek zbog prisustva tehnologije otuđuje i od samoga sebe i od drugih ljudi, a od prirode i zdravoga bitisanja , naročito.

AlienShooter

pre 8 godina

@marko piraterija nije kradja intelektualne svojine ako ja kupim muzicki cd od svojih para onda je moj mogu da radim sanjime sta mi je volja a kradja intelektualne svojine to ti je kad ti ja obijem stan i ukradem ti sve vredno u tvom stanu e to ti je kradja intelektualne svojine
@ родољуб ja kad bi imao platu ko ameri ja bi sve kupovao legalno ovako ne
@ dovla imas adblock plus I nemas reklama

Alal mu vera objasnio je sve

Rio

pre 8 godina

666. Pa dobro , ja ipak mislim da anarhija nije konacna sloboda . I konacna resenja su imala svoj uzasan petogodisnji period , sa posledicama koje svi dobro poznajemo , ili ne ?!

666

pre 8 godina

U Spaniji postoji komunisticko mesto Marinaleda, to je verovatno najblize sto se moze danas postici do konacke slobode, anarhije. A ko misli da je anarhija bezvlasce, verovatno u zivotu nije procitao ni jednu knjigu u vezi toga. Tacno kako Pink kaze.

odjeci i reagovanja

pre 8 godina

Mi danas prisustvujemo zanimljivom fenomenu: umesto da nam tehnologija omoguci da se radi manje, radi se vise, duze se ostaje na poslu, uvode se "radni vikendi"... Studije su pokazale da je u Americi pedesetih godina 20. veka bilo mnogo vise slobodnog vremena, a da su zene bile domacice i glavni stub kuce. Isto tako su se promenile navike viseg srednjeg staleza i bogate klase, pa se godisnji odmori provode na poslu, ili se posao nosi na "odmor". Danas je slobodno vreme najdragocenija stvar u razvijenom delu planete. Pritisak je ogroman, i nije mi tesko da zamislim kako ce ljudi jednoga dana, bas kao u onom spotu REM, jednostavno da izadju iz svojih kola zaglavljenih negde na putu prema poslu, i krenu dalje.

Tex

pre 8 godina

Ako ne želite društvo kakvo je danas onda nemojte konzumirati njegove proizvode. Nemojte skidati filmove i igrice pa makar ni za džabe. Samo tako ćete staviti do znanja da nešto treba da se promeni. Sve ostalo je licemerje uključujući i ovog čoveka.

X

pre 8 godina

Ne znam zasto treba da budes doktor politickih nauka da shvatis da kapitalizam nevalja i da se pojedinci extremno bogate? Demokratija jeste dobar sistem al zavedi pa vladaj, hleba i igara je jednostavno prejednostavno sprovesti u djelo.

Mile.1337

pre 8 godina

Neki likovi su nastavili yify. Adresa je yts.ag. Da napomenem. To NIJE ZVANICNI YIFY vec je neka ekipa upload prethodne (originalne yify) torrente i nastavila da dodaje nove. Kvalitet snimka deluje isto. Kao i sam sajt. Sto se tice pop corn time-a i njega je neko "nastavio" ali pri samim instalacijama trazi cudesa od dozvola tako da ne savetujem da koristite.

Vlada

pre 8 godina

Ljudi ne budite bedni idite na neki privatni tracker gde se meri ratio i SEED-ujte! Kad izadje novi film ili igra ja vec odgledam/obrnem dok vi skidate jer je ratio 1000 seeder-a i 30000 leechera.

rex

pre 8 godina

Ajde da se složimo da nije korektno bez dozvole (nadoknade) deliti tuđa autorska ostvarenja ali sa druge strane nisu svi u prilici da ih nabave na legalan način iz ovih ili onih razloga... Ono što jeste zaista ogroman gorući problem je apsolutna diktatura i cenzura sadržaja i komunikacionih portala, jednostsvo nema mesta gde je moguća razmena misljenja bez nekog vida ili stepena cenzure i kontrole, pa na sve to treba dodati strašne zlouptrebe sa ličnim podacima korisnika neta od svih mogucih strana, kad bi se to prevelo u realni svet Hitler i Staljin bi bili mala deca za ovu diktaturu i gusenje sloboda.

lol

pre 8 godina

Da li je preuzet ili ne mene to ne zanima.
Uglavnom je "ziv"
Meni je bitno da imam odakle da skine kvalitetan snimak. Ko stoji iza toga meni je nebitno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diskretni.heroj, 13. decembar 2015 21:49)
Ako ti je yifi sinonim za kvalitet ti onda nastavi da skidas

tor

pre 8 godina

JYK - trenutno najbolji odnos kvaliteta i velicine, yifi je oduvek bio inferioran po mnogim stvarim u odnosu na ripove koji su manje kvalitetni od JYK-a

diskretni.heroj

pre 8 godina

(lol, 13. decembar 2015 18:04)

Da li je preuzet ili ne mene to ne zanima.
Uglavnom je "ziv"
Meni je bitno da imam odakle da skine kvalitetan snimak. Ko stoji iza toga meni je nebitno

Sirig rules

pre 8 godina

jel moze pomoc za nas duduke, kako da nadjem YIFY ponovo?
@(Milutin, 13. decembar 2015 17:36)
YIFYja odavno nema, ima neki laznjak. Probaj recimo RARBG...

Phoeb

pre 8 godina

U pravu je što se tiče svega o čemu priča osim jedne stvari. Nema centralizacije moći. Ne postoji jedno svevideće oko, veliki brat, koji nas sve budno prati. Postoje milijarde sitnih očiju. Odnosi moći čine složenu mrežu se bezbroj malih centara, sve kompleksniju iz dana u dan.

Realista

pre 8 godina

Niste u copy/paste novinarstvu preveli najbitniji deo:
"Look at all the biggest companies in the world, they are all based on the internet. Look at what they are selling: nothing. Facebook has no product. Airbnb, the biggest hotel chain in the world, has no hotels. Uber, the biggest taxi company in the world, has no taxis whatsoever. "
...
"Pogledajte sve te najvece kompanije na svetu, sve se baziraju na internetu. pogledajte sta one nude: nista. Fejsbuk nema proizvod. Erbienbi, najveci lanac hotela na svetu, nema hotele. Uber, najveca prevoznicka kompanija na svetu, nema ni jedno vozilo."
...
Hteo je da kaze da se danas prodaje magla. Ovi nasi na vlasti su to vrlo brzo i vrlo dobro shvatili i primenili. Pitanje je kada ce, i da li se gradjani osvestiti pre nego sto bude kasno?

nemanja knez

pre 8 godina

Pozdrav ljudi, pre par dana sam objavio svoju prvu android aplikaciju na Play Store-u. U pitanju je igrica i zove se Zanimljiva geografija, pa ako zelite mozete je basplatno preuzeti. Probajte, nadam se da ce vam se svideti. Ako imete neke primedbe, sugestije ili predloge, pisite kako bih aplikaciju unapredio i ucinio je boljom. Izvinjavam se sto moj komentar nema veze sa ovom vescu. Hvala :)

Lukas aus Agram

pre 8 godina

O čemu vi ljudi pričate, čovjek je napravio jedan od prvih i najpoznatijih servisa za ilegalnu distribuciju autorskih zaštićenih sadržaja, to je po njemu sloboda interneta.
Nemojte me krivo razumjeti, i ja koristim torrente, ali nazovimo stvari pravim imenom!

my way

pre 8 godina

Osnovni problem komunizma je to sto su ga preuzeli kao ideologiju i ustolicili se kao njegovi lideri najobicniji zlocinci - boljsevici, Staljin, kod nas Tito. Sto se grbo rodi, vreme ne ispravi. Mislim da autorska prava moraju da budu potpuno reformisana, jer ne odgovaraju danasnjem vremenu. Svi vole da koriste internet, drustvene mreze, slobodnu, globalnu, modernu komunikaciju da bi stekli popularnost sirom planete na brz i lak nacin, dospeli do milijardi ljudi bez troskova, postali zvezde, steknu do pre manje od pola veka nezamislivo bogatstvo... eh, ali kad im ne odgovara onda je to sve zlo, kradja, krsenje autorskih prava... sve to mora da se resi na potpuno drugaciji nacin.

s

pre 8 godina

Samo nesto, ne mozete da pitate coveka koji se bavi IT-jem o drzavnim uredjenjima i da to isticete kao nesto bitno. To je kao da bankara pitate o IT-ju, i to uzmete za ozbiljno.

Ovo je inace problem, kad pitaju pevacice da objasnjavaju svasta nesto i sl.

Sto se tice Sunde-a i Anakata-e sve najbolje.

Da to sam ja

pre 8 godina

Ovo jeste anarhizam što on priča, jer do ravnopravne raspodele može doći jedino ravnopravnom raspodelom moći, kroz dorektno demokratske zajednice. Komunističke države propadaju, jer država ne može da odumire, već mora kroz revoluciju da bude uništena i da se izgrade nove strukture zasnovane na solidarnosti. Što se tiče argumenta zasnovanom na zaslugama, prosto je, u nepravednom svetu ne možete uspostaviti kriterijum zasluge nikako, jer crnac iz afrike ma koliko se trudio i mučio, možda samo umre od gladi, na isti način ma koliko se mučio ciga iz kartonskog naselja, teško da će savladati poniženja vršnjaka i pijanog ćaleta kako bi završio školu. Zato ovaj sistem mora da nestane u krvlju naravno, jer oni sa vrha neće olako predati svoju moć. Smrt državi i kapotalizmu. ŽIVELA ANARHIJA!

Toni

pre 8 godina

Filmoi ne mogu propasti deljenjem jer su bioskopi uvek puni pri premijer filmova. Svi kvalitetni filmovi u prvoj nedelji prikazivanja povrate ulozeni novac i na to zarade jos 4 puta toliko. Tako da torrent sigurno nece dovesti do kolapsa filmova. Kod igrica ne moze da se igra multiplejer ukoliko je igra torentovana, ili veliki deo sadrzaja nedostaje. Tako da ni igrice nisu ugrozene. Jedni je muzika ugrozena, ali je ona u zadnje vreme se losija, tako da nie ni steta.

X

pre 8 godina

Nije Sloba kriv, mi smogovna! Nije stvar u pravnom sistemu i uredjennu nego u ljudskoj prirodi. Treba mi jos dostamlijeka da pijemo da bismo naucili i savladali sebe. Al uz ove vrijednosti mi mlijeko niti pijemo niti mirisemo.

danguba

pre 8 godina

(supersistem, 13. decembar 2015 16:32)

Taj savršeni sistem, koji spominješ, parazitira na grbači cijelog svijeta. Živi od ratova i štampa pare i državne obveznice u neograničenim količinama... SAD će se urušiti sama od sebe, iznutra, kao skoro i sve imeprije prije nje.

System of a Down

pre 8 godina

Pogedajte koliko je čovek danas jeftin.
Ne koliko mu je samo jeftin rad, nego koliko je on kao biće jeftin za kupiti malim, glupim šarenim lažama.

danguba

pre 8 godina

Ne vjerujem da će ljudi ikada dostići nivo svijesti potreban za život u komunizmu. Kapitalizam je bliži ljudskoj prirodi, grbežljivoj, pohlepnoj, bahatoj... Trenutno najbolji i najprikladniji sistem po mjeri savremenog čovjeka je skandinavski socijalizam. I smatram da bi svaka država trebala težiti tome.

lol

pre 8 godina

Yifi je i dalje ziv....ko zna naci ce ga lako
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diskretni heroj, 13. decembar 2015 12:36)
YIFI nije ziv nego je preuzet na silu od grupe koja nema veze sa yifi, isto kao i eztv, ko je u toku to vec uveliko zna

@blok 24

pre 8 godina

Humanizovanje podrazumeva otpor, uklanjanje zapadnom homo-inženjeringu $Y$fema, anesteziji, zatim amputaciji ljudskog bića u opštoj proizvodnji i nadiranju nebića

Mirko

pre 8 godina

Ne znam sta ce se desavati za 20-30 godina, ali definitivno znam da zelim svet bez struje. Svestan sam gluposti koje izgovaram, ali to je jedini način da se točak kapitalizma bar malo zaustavi. Čovek vise nije čovek, a samim tim i svet će ostati bez svoje esencijalne funkcije, osmeh će biti iskorenjen a ostaće samo pohlepa. Ne postoje oni i ovi. Sve smo krivi MI.

Blok 24

pre 8 godina

Humanizovanje života svodi se na stvaranje mikro-klimatskih uslova, svojevrsnih kapitalističkih inkubatora – potpuno komercijalizovanih veštačkih uslova života kojima odgovaraju degenerisani ljudi. “Čovek potrošač” predstavlja prelaznu fazu u procesu kapitalistički izazvane mutacije čoveka ka najvišem obliku kapitalističkog čoveka: čoveka-robota.

Marko

pre 8 godina

Torent je bukvalno neunistiv (ako ste malo upoznati znate i zbog cega).

I kad bi internet pao ,torenti bi i dalje radili (postoji 10-ak nacina za pristup mrezi,neke je fizicki nemoguce blokirati).

supersistem

pre 8 godina

Imaces ti 150 a ne 50 kad propadne Amerika.
tjs nece nikad propasti jer se radi o savrsenom sistemu.
Ima svega nekoliko mana,poput korektnosti i ideologija vestackog izjednacavanja polova,rasa i kultura(gle komunizma!),ali pored toga sve sljaka super. Uostalom,ukalkulisali su oni pirateriju, njima se ne isplati ubijanje iste, jer jednostavno radi za njih.

uredni neplatisa

pre 8 godina

Nije valjda internet samo piratski software i gledanja serija A produkcije za dz?

Ako niko ne bi platio ptetplatu\kupio kartu ne bi ni postojalo nista da se torrent-uje?! Pretplata za HBO u Srbiji je 3 kafe mesecno, ali ne...

Sto se tice privatnosti ta bitka jeste izgubljena zato sto ce vecina izmedju opcije (1) garantovana 100% privatnost i (2) zelim da znam ako mi u komsiluku zivi pedofil po cenu da niko nema privatnost - izabrati ovo drugo.

Glas razuma ext

pre 8 godina

@kurajber: I ja se isto osecam.
Ljudi, oduvek su postojali nadredjeni I potcinjeni. Nekad se uredjenje zvalo jednim, a nekad drugim imenom. Uglavnom, poslednje 3 hiljade godina, manje-vise ista pohlepna grupa drma svetom, I nada da ce oni da se promene (po savetu nekih sa MIT-a) je iluzorna.
Jedini oblik humanog kapitalizma je drzavni, koji je postojao u Evropi do pre pada Berlinskog Zida.
Ovo sad vise lici na feudalizam, sa ubrzanim prelazom u robovlasnistvo.
Dakle, covek je u pravu.....plasim se nam bolje biti nece.

Spirit

pre 8 godina

Nije kapitalizam zakazao, zakazala je demokratija (nezavisno sudstvo, nezavisno zakonodavstvo i nezavisno novinarstvo) koje kapitalisti drže u džepu. Zakazao je obrazovni sistem i zakazo je demos-ljudi, svest pojedinaca, kvarljivost i neobrazovanost.

Ivica Toronto

pre 8 godina

Ja bi savetovao ljudima koji vole da koriste svoj mozak,
youtube klip od 15ak minuta,

"Humans need not apply".

Vise bi koristio ovima sto mozga nemaju ali ga oni sigurno gledati nece:(

Zucko

pre 8 godina

Када неко произведе филм, музику, концерт, хлеб, паприку, столицу, игрицу, програм, апликацију, робота, теолошку мисао, то кошта неко време. Време се прерачуна у тржишну вредност и у односу на то се поставља услов наплате те услуге. Ако неко мисли да је у реду да производња филма пропадне јер може да се гледа џабе онда мора да буде свестан да ће филм као појава престати да постоји. То важи и за све остале производе за које "неко" неће да плаћа. Људи морају да живе од нечега.
(родољуб, 13. decembar 2015 14:45)
Da , u potpunosti se slazem medjutim ti ljudi imaj vec sada dovoljno novca da zive do kraja zivota i da trose na ko zna sta.

Narcisa Zec

pre 8 godina

Normalno. Ja vise pazim sta pricam na internetu nego na ulici.
(Zoran, 13. decembar 2015 14:55)

I mudro postupaš! Mene toliko pokrenu gluposti da laprdam po internetu i lajem na zvezde pa se posle pitam šta mi to treba.

CATAPA

pre 8 godina

Kakvi bre roboti? Uvek će ljudski roboti biti jeftiniji jer ih je jeftinije proizvesti. Možda ne one bele boje, ali koga je briga koje je boje mašina? Možda samo drugoj mašini.

narod

pre 8 godina

mnogo ljudi intimno oseca upravo ovo o cemu on govori, bez obzira da li su u stanju da to ovako jasno artikulisu. Kapitalizam se boji samo jedne stvari, naroda...

i tako to

pre 8 godina

eh, jadni pajaci i mi sa njima... tamo nekad kad se on rodio nama su prikazali u JDPu komediju " Mister dolar" sa Pericom Slovenskim i tada mladim Slobodanom Djuricem pokoj mu dusi lepo i dihovito su nam obijasnili sta nas ceka.... od svega toga mi smo se samo smejali..

..



!!!!!!!!?!!!???!?!?!?!!

Zorica

pre 8 godina

Nije nas uništila demokratija niti demokratsko uređenje već korporacije.
Poseduju preko90% svetskog bogatsta u svim sverama od prirodnih resursa do dirktnog uticaja na ljude i pojedince.

Sa strane

pre 8 godina

Kapitalizam je samo jedan od oblicja egoizma, nema veze sta ce doci posle, egoisticki porivi ce se obici u novi sistem i opet vladati. Dokle god ne shvatimo da smo svi apsolutni zarobljenici vlastitog ega, necemo razumeti stanje u kojem se nalazimo,a tek kad se pojavi masovna zelja oslobodjenja od egoisticke sile, pocece novo poglavlje u razvoju covecanstva. Do tad, krivicemo sve drugo samo ne vlastite osobine.

vox

pre 8 godina

""Demokratija", politički oblik diktature novca.“Pare ne smrde!” je osnovno političko načelo, a politika industrija za proizvodnju “demokratskih” laži i opsena."
(Blok 24, 13. decembar 2015 14:51).

Pa ti se iseli u neku diktaturu ili komunisticku zemlju, ili i u jedno i drugo, npr. Severna Koreja, eto srece za tebe.

MSquared

pre 8 godina

Sjajan clanak i sjajan lik, svaka mu je na mestu. Apsolutno je u pravu dok ne unistimo ekstremni kapitalizam nema nam spasa. Svi ostali problemi modernog drustva od ratova, globalnog zagrevanja, siromastva, itd. Su direktna posledica kapitalizma. Raspravljati o resenju globalnog zagrevanja je suludno i besmisleno bez rasprave o kapitalizmu i kako ga se otarasiti.

Znanje

pre 8 godina

@bula - to sto ti pricas ima naznake Platonovog idealistickog razmisljanja o drzavi. Njegovo se upravo odnosilo na to da ne moze svako valdati, a isto tako i da postoji hierarhija u kojoj svako ima svoje mesto pod suncem. Ali, u njegooj idealno zamisljenoj drzavi vladali su filozofi, tj. najbolji i najsposobniji umovi za takve pozicije. (Ti vladari/filozofi ne bi mogli zaradjivati novac, imati porodicu ili biti deo moguce korupcije, itd. Ali zato je ta njegova drzava i nazivana ideoloskom, jer je u biti nemoguca.) Kapitalizam je jedno veliko zlo, kako god ti na to gledao.

Znalac

pre 8 godina

Dečko ne trabunja uopšte, samo navodi činjenice koje su već realnost u razvijenom svetu. Dakle, kapitalisti sve više infestiraju u mašine i robote, jer im je jeftinije i nemaju probem tipa prava radnika, sukobi sa sindikatima, itd.
S druge strane, imamo sve više nezaposlenih jer se gubi potreba za ljudskim radom, s obzirom da umesto njih rade mašine. Postavlja se pitanje kako rešiti egzistenciju te populacije, koja će za par desetina godina verovatno činti dve trećine čovečanstva?
Logično se nameće rešenje o ravnopravijoj podeli resursa. Možete to nazvati i komunizmom ili izmislite neko novo ime, nebitno. U osnovi svi sistema ugrađen je jedan ljudski porok: pohlepa. Zbog nje je propao socijalizam i samouprvni socijalizam, ali će propasti i kapitalizam. Ne može 3% populacije da upravlja sa 100% resursa na zemlji. Jednostavno, nije normlano. Ovih 3% je toga svestan i izmišlja šarene laži da ovih 97% nešto ne preduzme (nudi im se laka zabava na 1000 načina: fudbal, muzika, filmovi, realiti emisije, itd, itd..). Medjutim, svi znamo sledeće:
Možeš jednog čoveka lagati svo vreme, možeš sve ljude lagati neko vreme, ali ne možeš sve ljude lagati svo vreme.
Kako god, čovečanstvu dolaze teški dan, a pogotovu nama Srbima koji smo uvek u neskadu sa savremenim tokovima.

родољуб

pre 8 godina

Када неко произведе филм, музику, концерт, хлеб, паприку, столицу, игрицу, програм, апликацију, робота, теолошку мисао, то кошта неко време. Време се прерачуна у тржишну вредност и у односу на то се поставља услов наплате те услуге. Ако неко мисли да је у реду да производња филма пропадне јер може да се гледа џабе онда мора да буде свестан да ће филм као појава престати да постоји. То важи и за све остале производе за које "неко" неће да плаћа. Људи морају да живе од нечега.

We do not forgive!

pre 8 godina

Svet koji je u pripremi je jedno hladno, strogo kontrolisano, totalitarno nakazno drustvo robovlasnika i robova ! Ne postoje nacije, postoji samo krupni kapital i napor vlasnika istog da kontrolise sve i uveca taj kapital ! Svetska revolucija je apsolutno neizbezna ! O implikacijama po moral i medjuljudske odnose necu ni da pocinjem.. totalni sunovrat od onoga sto covek jeste ! Kapitalizam je zlo

dragan

pre 8 godina

Apsolutno stoiji da ce kontrola interneta rasti, ali to nece nikada spreciti valjanje filmova i ostalog na crno. Nece moci tako komotno da se radi kao danas, lepo odete na sajt i gledate novi film. Morace vise prikriveno. Nije bilo nikada totoaliranog rezima u kome nije bilo valjanja.

internetasOd1998

pre 8 godina

Ne samo bitka za internet nego i uopste bitka za privatnost i zastitu osnovnih ljudskih prava u EUSA je izgubljena. Slobodu, naivnog puka, su politicarcici poklonili multinacionalnim korporacijama. Orvel je bio prorok

nije sve tako crno

pre 8 godina

Pa i nije bas to uvek tako. Postoji gomila open source stvari koje svojim kvalitetom i ne zaostaju mnogo iza onih komercijalnih, a svima se nude besplatno. Sada sto ovce misle da se sve mora i treba platiti, i ako platis mora biti da si prosao bolje nego da si uzeo ono besplatno, to nema veze ni sa kapitalizmom ni sa bilo cime drugim. To najvise ima veze sa gluposcu.
Znaci, alternativa postoji. I ta alternativa pokriva mozda i 95% onih komercijalnih stvari, barem sto se tice software-a. A opet filmovi i muzika koji se danas prave su toliko sr*nje, da svako ko ima i malo mozga treba od toga da bezi kako zna i ume. Kome danasnji film i muzika imaju neku vrednost i spreman je za to da izdvoji novac, taj mozda i treba zbog svog neukusa i gluposti da bude na neki nacin oglobljen.

maksim

pre 8 godina

ја стварно не разумијем. Ускукате се на зле капиталисте, зато што вам забране да џабе скидате њихове филмове, њихову музику, њихове серије...
Па да ли сте нормални? шта ће вам њихови медији за испирање мозга

Blok 24

pre 8 godina

"Demokratija", politički oblik diktature novca.
“Pare ne smrde!” je osnovno političko načelo, a politika industrija za proizvodnju “demokratskih” laži i opsena.

kurajber

pre 8 godina

U biti sva drustvena uređenja mogu se svesti samo na jednu karakteristiku ? dominacija. Još od rodovskog društva gde je poglavar imao vlast i podcinjavao svojoj volji ostale suplemenike sve ostalo sto je posle toga doslo, robovlasnicko drustvo, feudalno, kapitalisticko, komunisticko i sad na kraju ovaj liberalni kapitalizam su samo varijacije i prilagodjavanje onog plemenskog staresine.
Kakva ce biti vladavina zavisi kolika je želja za dominacijom dotične vlasti. Zbog velike zelje za dominacijom uvek na vlast dolaze morloci. Kakva revolucija to moze da reši a da se ne ponivi isto nemam pojma Bez njih ovaj svet bi bio utopija. Kojoj mozemo da se nadamo jedino kroz drugi Isusov dilazak na svet i strašni sud koji ce nevine da odvoji od morloka. Nekima je lakše da prežive ovakav svet ako veruju u ovako nesto. Sa druge strane drugi na sve ovo zabijaju glavu u pesak i pokusavaju da prezive sto duze. Ko je u pravu stvarno nemam pojma samo znam da je meni kasno sad da se menjam.

Remus

pre 8 godina

Шта трабуња овај? Какви роботи, какав марксизам?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (хорхе, 13. decembar 2015 12:39) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.


Cvet USA inteligencije je pre desetak godina poceo da biva svestan neophodnosti restruktuiranja celoga kapitalistickog sistema. Kako je do toga doslo? Pa vidi se celokupno urusavanje svega...od finansijskih sistema do same Zemlje. A onaj koji je do toga doveo tesko moze da iznadje resenja za, recimo, lecenje. Mislim da je ovaj talas krenuo sa MIT-a koji je jedan od kamena temeljaca celokupnog svetskog drustveno-ekonomskog sistema. Pre stotinjak godina se smatralo pozitivnim maksimalno bogacenje jer su tada i izvori bili beskonacni ( u odnosu na tadasnje proizvodne snage ) sto danas kada smo svesni kako je sve ograniceno nekako postaje neeticno. Znaci, sve ovo nema veze sa primitivnim komunizmom nego je samo jedan od mogucih okvira u kojima bi se trebalo razvijati ljudsko drustvo radi celokupne dobrobiti. Podela ljudi na 1% neograniceno bogatih i 99% neograniceno siromasnih nije buducnost u kojoj bi se moglo ziveti i zato se nesto mora menjati.

Milanče

pre 8 godina

Ovaj/ova @Bula se nalupalo za sve pare. Demokratija nije kapitalizam!? Pa i nije ali su i jedno i drugo slepo crevo čovečanstva. Jedno drugom daju legitimitet a suština je da od onog prvog imaš pravo jedino da budeš slobodan da biraš gazdu koji će ti reći kako živeti. U pravu si, nismo isti. Ako si rođen bogat imaš pravo da to budu i tvoja deca a svi ostali sluge. I njihova deca imaju pravo da budu sluge deci ovih prvih. Treba nam nov sistem, sasvim nova ideja. Ne kapitalizam ili komunizam. Možda nešto kao demokratski socijalizam koji će samo najbolje da integriše iz prethodnih sistema.

Alex

pre 8 godina

Marksizam nije uspeo, jer nikada nije ni sprovođen. Ono što je bilo u "komunističkim" državama nije bilo zasnovano na marksizmu. Da bi se to shvatilo, more se čitati Marks, a ne njegova tumačenja.

хаџија

pre 8 godina

a botova nigde. kakav je to totalni komunizam? to je više anarhija. ne može biti komunizma i ravnopravnosti brez toga da moskva svime ne upravlja(samo običnan cinizam).

bgd

pre 8 godina

on prica o sistemu gde svi mogu da napreduju prema svojim sposobnostima, znaci o mogucnostima da to urade, znaci ako si sposoban onda mozes ako nisi onda ne mozes, sto danas naravno nije slucaj.. ti pricas o tome da svi mogu da uzmu sta hoce

Kecman

pre 8 godina

Bitka za internet... Posle velike pobede na pocetku, jednog anonimnog coveka zbog kojeg imamo internet kakav je danas, sve ide nizbrdo. Da, brzine su nam vece, sadrzaji vise dostupni, ali sve po ceni da uvek moze neko da nas prati, posmatra... Mnogo smo postali "digitalni". I jos nesto, pored tolikog kukanja na skidanje zabavnog sadrzaja sa torenata, gejming, filmska i muzicka industrija nikad vece, sa nikad vise novca.

bula

pre 8 godina

Uh, jos jedan krajnji levicar. Zar je moguce da iko misli da bi probleme kapitalizma mogao da resi marksizmom? Ovaj covek cak i pokazuje da ne poznaje razliku izmedju marksizma i socijalizma, socijalizma i socijalne zastite. Isto tako, demokratija i kapitalizam nisu ista vrsta stvari. Prvo je sistem vladavine, drugo je ekonomski sistem. Mozete imati demokratski izabranu autoritarnu vlast, demokratski izbranu socijalisticku itd.
Dalje, studirajte razloge zasto komunizam nije uspeo. Videcete da su svi ti razlozi potencijalno i dalje vazeci. Takodje, kakve veze sto svi imaju isti pristup istim resursima kad nemamo svi iste talente, sposobnosti, upornost da ih kultivisemo i slicno? Ovo sto on predlaze i nije marksizam vec anarhizam, a to je opet nesto sasvim razlicito. Zasniva se na ideji intrinsicne ljudske solidarnosti bez kontrole, a to nikada nigde nije uspelo. A ako hocete kontrolu, onda je pitanje ko to kontrolise, itd.
Dakle, resenja nisu jednostavna ali ne postoji ni jedan razlog da se okrenemo propalim ideologijama zasnovanim na pogresnim pretpostavkama.

Alex

pre 8 godina

Marksizam nije uspeo, jer nikada nije ni sprovođen. Ono što je bilo u "komunističkim" državama nije bilo zasnovano na marksizmu. Da bi se to shvatilo, more se čitati Marks, a ne njegova tumačenja.

Kecman

pre 8 godina

Bitka za internet... Posle velike pobede na pocetku, jednog anonimnog coveka zbog kojeg imamo internet kakav je danas, sve ide nizbrdo. Da, brzine su nam vece, sadrzaji vise dostupni, ali sve po ceni da uvek moze neko da nas prati, posmatra... Mnogo smo postali "digitalni". I jos nesto, pored tolikog kukanja na skidanje zabavnog sadrzaja sa torenata, gejming, filmska i muzicka industrija nikad vece, sa nikad vise novca.

Znalac

pre 8 godina

Dečko ne trabunja uopšte, samo navodi činjenice koje su već realnost u razvijenom svetu. Dakle, kapitalisti sve više infestiraju u mašine i robote, jer im je jeftinije i nemaju probem tipa prava radnika, sukobi sa sindikatima, itd.
S druge strane, imamo sve više nezaposlenih jer se gubi potreba za ljudskim radom, s obzirom da umesto njih rade mašine. Postavlja se pitanje kako rešiti egzistenciju te populacije, koja će za par desetina godina verovatno činti dve trećine čovečanstva?
Logično se nameće rešenje o ravnopravijoj podeli resursa. Možete to nazvati i komunizmom ili izmislite neko novo ime, nebitno. U osnovi svi sistema ugrađen je jedan ljudski porok: pohlepa. Zbog nje je propao socijalizam i samouprvni socijalizam, ali će propasti i kapitalizam. Ne može 3% populacije da upravlja sa 100% resursa na zemlji. Jednostavno, nije normlano. Ovih 3% je toga svestan i izmišlja šarene laži da ovih 97% nešto ne preduzme (nudi im se laka zabava na 1000 načina: fudbal, muzika, filmovi, realiti emisije, itd, itd..). Medjutim, svi znamo sledeće:
Možeš jednog čoveka lagati svo vreme, možeš sve ljude lagati neko vreme, ali ne možeš sve ljude lagati svo vreme.
Kako god, čovečanstvu dolaze teški dan, a pogotovu nama Srbima koji smo uvek u neskadu sa savremenim tokovima.

Milanče

pre 8 godina

Ovaj/ova @Bula se nalupalo za sve pare. Demokratija nije kapitalizam!? Pa i nije ali su i jedno i drugo slepo crevo čovečanstva. Jedno drugom daju legitimitet a suština je da od onog prvog imaš pravo jedino da budeš slobodan da biraš gazdu koji će ti reći kako živeti. U pravu si, nismo isti. Ako si rođen bogat imaš pravo da to budu i tvoja deca a svi ostali sluge. I njihova deca imaju pravo da budu sluge deci ovih prvih. Treba nam nov sistem, sasvim nova ideja. Ne kapitalizam ili komunizam. Možda nešto kao demokratski socijalizam koji će samo najbolje da integriše iz prethodnih sistema.

Remus

pre 8 godina

Шта трабуња овај? Какви роботи, какав марксизам?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (хорхе, 13. decembar 2015 12:39) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.


Cvet USA inteligencije je pre desetak godina poceo da biva svestan neophodnosti restruktuiranja celoga kapitalistickog sistema. Kako je do toga doslo? Pa vidi se celokupno urusavanje svega...od finansijskih sistema do same Zemlje. A onaj koji je do toga doveo tesko moze da iznadje resenja za, recimo, lecenje. Mislim da je ovaj talas krenuo sa MIT-a koji je jedan od kamena temeljaca celokupnog svetskog drustveno-ekonomskog sistema. Pre stotinjak godina se smatralo pozitivnim maksimalno bogacenje jer su tada i izvori bili beskonacni ( u odnosu na tadasnje proizvodne snage ) sto danas kada smo svesni kako je sve ograniceno nekako postaje neeticno. Znaci, sve ovo nema veze sa primitivnim komunizmom nego je samo jedan od mogucih okvira u kojima bi se trebalo razvijati ljudsko drustvo radi celokupne dobrobiti. Podela ljudi na 1% neograniceno bogatih i 99% neograniceno siromasnih nije buducnost u kojoj bi se moglo ziveti i zato se nesto mora menjati.

bula

pre 8 godina

Uh, jos jedan krajnji levicar. Zar je moguce da iko misli da bi probleme kapitalizma mogao da resi marksizmom? Ovaj covek cak i pokazuje da ne poznaje razliku izmedju marksizma i socijalizma, socijalizma i socijalne zastite. Isto tako, demokratija i kapitalizam nisu ista vrsta stvari. Prvo je sistem vladavine, drugo je ekonomski sistem. Mozete imati demokratski izabranu autoritarnu vlast, demokratski izbranu socijalisticku itd.
Dalje, studirajte razloge zasto komunizam nije uspeo. Videcete da su svi ti razlozi potencijalno i dalje vazeci. Takodje, kakve veze sto svi imaju isti pristup istim resursima kad nemamo svi iste talente, sposobnosti, upornost da ih kultivisemo i slicno? Ovo sto on predlaze i nije marksizam vec anarhizam, a to je opet nesto sasvim razlicito. Zasniva se na ideji intrinsicne ljudske solidarnosti bez kontrole, a to nikada nigde nije uspelo. A ako hocete kontrolu, onda je pitanje ko to kontrolise, itd.
Dakle, resenja nisu jednostavna ali ne postoji ni jedan razlog da se okrenemo propalim ideologijama zasnovanim na pogresnim pretpostavkama.

We do not forgive!

pre 8 godina

Svet koji je u pripremi je jedno hladno, strogo kontrolisano, totalitarno nakazno drustvo robovlasnika i robova ! Ne postoje nacije, postoji samo krupni kapital i napor vlasnika istog da kontrolise sve i uveca taj kapital ! Svetska revolucija je apsolutno neizbezna ! O implikacijama po moral i medjuljudske odnose necu ni da pocinjem.. totalni sunovrat od onoga sto covek jeste ! Kapitalizam je zlo

MSquared

pre 8 godina

Sjajan clanak i sjajan lik, svaka mu je na mestu. Apsolutno je u pravu dok ne unistimo ekstremni kapitalizam nema nam spasa. Svi ostali problemi modernog drustva od ratova, globalnog zagrevanja, siromastva, itd. Su direktna posledica kapitalizma. Raspravljati o resenju globalnog zagrevanja je suludno i besmisleno bez rasprave o kapitalizmu i kako ga se otarasiti.

internetasOd1998

pre 8 godina

Ne samo bitka za internet nego i uopste bitka za privatnost i zastitu osnovnih ljudskih prava u EUSA je izgubljena. Slobodu, naivnog puka, su politicarcici poklonili multinacionalnim korporacijama. Orvel je bio prorok

bgd

pre 8 godina

on prica o sistemu gde svi mogu da napreduju prema svojim sposobnostima, znaci o mogucnostima da to urade, znaci ako si sposoban onda mozes ako nisi onda ne mozes, sto danas naravno nije slucaj.. ti pricas o tome da svi mogu da uzmu sta hoce

Realista

pre 8 godina

Niste u copy/paste novinarstvu preveli najbitniji deo:
"Look at all the biggest companies in the world, they are all based on the internet. Look at what they are selling: nothing. Facebook has no product. Airbnb, the biggest hotel chain in the world, has no hotels. Uber, the biggest taxi company in the world, has no taxis whatsoever. "
...
"Pogledajte sve te najvece kompanije na svetu, sve se baziraju na internetu. pogledajte sta one nude: nista. Fejsbuk nema proizvod. Erbienbi, najveci lanac hotela na svetu, nema hotele. Uber, najveca prevoznicka kompanija na svetu, nema ni jedno vozilo."
...
Hteo je da kaze da se danas prodaje magla. Ovi nasi na vlasti su to vrlo brzo i vrlo dobro shvatili i primenili. Pitanje je kada ce, i da li se gradjani osvestiti pre nego sto bude kasno?

Znanje

pre 8 godina

@bula - to sto ti pricas ima naznake Platonovog idealistickog razmisljanja o drzavi. Njegovo se upravo odnosilo na to da ne moze svako valdati, a isto tako i da postoji hierarhija u kojoj svako ima svoje mesto pod suncem. Ali, u njegooj idealno zamisljenoj drzavi vladali su filozofi, tj. najbolji i najsposobniji umovi za takve pozicije. (Ti vladari/filozofi ne bi mogli zaradjivati novac, imati porodicu ili biti deo moguce korupcije, itd. Ali zato je ta njegova drzava i nazivana ideoloskom, jer je u biti nemoguca.) Kapitalizam je jedno veliko zlo, kako god ti na to gledao.

nije sve tako crno

pre 8 godina

Pa i nije bas to uvek tako. Postoji gomila open source stvari koje svojim kvalitetom i ne zaostaju mnogo iza onih komercijalnih, a svima se nude besplatno. Sada sto ovce misle da se sve mora i treba platiti, i ako platis mora biti da si prosao bolje nego da si uzeo ono besplatno, to nema veze ni sa kapitalizmom ni sa bilo cime drugim. To najvise ima veze sa gluposcu.
Znaci, alternativa postoji. I ta alternativa pokriva mozda i 95% onih komercijalnih stvari, barem sto se tice software-a. A opet filmovi i muzika koji se danas prave su toliko sr*nje, da svako ko ima i malo mozga treba od toga da bezi kako zna i ume. Kome danasnji film i muzika imaju neku vrednost i spreman je za to da izdvoji novac, taj mozda i treba zbog svog neukusa i gluposti da bude na neki nacin oglobljen.

Zucko

pre 8 godina

Када неко произведе филм, музику, концерт, хлеб, паприку, столицу, игрицу, програм, апликацију, робота, теолошку мисао, то кошта неко време. Време се прерачуна у тржишну вредност и у односу на то се поставља услов наплате те услуге. Ако неко мисли да је у реду да производња филма пропадне јер може да се гледа џабе онда мора да буде свестан да ће филм као појава престати да постоји. То важи и за све остале производе за које "неко" неће да плаћа. Људи морају да живе од нечега.
(родољуб, 13. decembar 2015 14:45)
Da , u potpunosti se slazem medjutim ti ljudi imaj vec sada dovoljno novca da zive do kraja zivota i da trose na ko zna sta.

Blok 24

pre 8 godina

"Demokratija", politički oblik diktature novca.
“Pare ne smrde!” je osnovno političko načelo, a politika industrija za proizvodnju “demokratskih” laži i opsena.

danguba

pre 8 godina

Ne vjerujem da će ljudi ikada dostići nivo svijesti potreban za život u komunizmu. Kapitalizam je bliži ljudskoj prirodi, grbežljivoj, pohlepnoj, bahatoj... Trenutno najbolji i najprikladniji sistem po mjeri savremenog čovjeka je skandinavski socijalizam. I smatram da bi svaka država trebala težiti tome.

System of a Down

pre 8 godina

Pogedajte koliko je čovek danas jeftin.
Ne koliko mu je samo jeftin rad, nego koliko je on kao biće jeftin za kupiti malim, glupim šarenim lažama.

Spirit

pre 8 godina

Nije kapitalizam zakazao, zakazala je demokratija (nezavisno sudstvo, nezavisno zakonodavstvo i nezavisno novinarstvo) koje kapitalisti drže u džepu. Zakazao je obrazovni sistem i zakazo je demos-ljudi, svest pojedinaca, kvarljivost i neobrazovanost.

родољуб

pre 8 godina

Када неко произведе филм, музику, концерт, хлеб, паприку, столицу, игрицу, програм, апликацију, робота, теолошку мисао, то кошта неко време. Време се прерачуна у тржишну вредност и у односу на то се поставља услов наплате те услуге. Ако неко мисли да је у реду да производња филма пропадне јер може да се гледа џабе онда мора да буде свестан да ће филм као појава престати да постоји. То важи и за све остале производе за које "неко" неће да плаћа. Људи морају да живе од нечега.

Toni

pre 8 godina

Filmoi ne mogu propasti deljenjem jer su bioskopi uvek puni pri premijer filmova. Svi kvalitetni filmovi u prvoj nedelji prikazivanja povrate ulozeni novac i na to zarade jos 4 puta toliko. Tako da torrent sigurno nece dovesti do kolapsa filmova. Kod igrica ne moze da se igra multiplejer ukoliko je igra torentovana, ili veliki deo sadrzaja nedostaje. Tako da ni igrice nisu ugrozene. Jedni je muzika ugrozena, ali je ona u zadnje vreme se losija, tako da nie ni steta.

Glas razuma ext

pre 8 godina

@kurajber: I ja se isto osecam.
Ljudi, oduvek su postojali nadredjeni I potcinjeni. Nekad se uredjenje zvalo jednim, a nekad drugim imenom. Uglavnom, poslednje 3 hiljade godina, manje-vise ista pohlepna grupa drma svetom, I nada da ce oni da se promene (po savetu nekih sa MIT-a) je iluzorna.
Jedini oblik humanog kapitalizma je drzavni, koji je postojao u Evropi do pre pada Berlinskog Zida.
Ovo sad vise lici na feudalizam, sa ubrzanim prelazom u robovlasnistvo.
Dakle, covek je u pravu.....plasim se nam bolje biti nece.

nemanja knez

pre 8 godina

Pozdrav ljudi, pre par dana sam objavio svoju prvu android aplikaciju na Play Store-u. U pitanju je igrica i zove se Zanimljiva geografija, pa ako zelite mozete je basplatno preuzeti. Probajte, nadam se da ce vam se svideti. Ako imete neke primedbe, sugestije ili predloge, pisite kako bih aplikaciju unapredio i ucinio je boljom. Izvinjavam se sto moj komentar nema veze sa ovom vescu. Hvala :)

danguba

pre 8 godina

(supersistem, 13. decembar 2015 16:32)

Taj savršeni sistem, koji spominješ, parazitira na grbači cijelog svijeta. Živi od ratova i štampa pare i državne obveznice u neograničenim količinama... SAD će se urušiti sama od sebe, iznutra, kao skoro i sve imeprije prije nje.

dragan

pre 8 godina

Apsolutno stoiji da ce kontrola interneta rasti, ali to nece nikada spreciti valjanje filmova i ostalog na crno. Nece moci tako komotno da se radi kao danas, lepo odete na sajt i gledate novi film. Morace vise prikriveno. Nije bilo nikada totoaliranog rezima u kome nije bilo valjanja.

хаџија

pre 8 godina

a botova nigde. kakav je to totalni komunizam? to je više anarhija. ne može biti komunizma i ravnopravnosti brez toga da moskva svime ne upravlja(samo običnan cinizam).

narod

pre 8 godina

mnogo ljudi intimno oseca upravo ovo o cemu on govori, bez obzira da li su u stanju da to ovako jasno artikulisu. Kapitalizam se boji samo jedne stvari, naroda...

Da to sam ja

pre 8 godina

Ovo jeste anarhizam što on priča, jer do ravnopravne raspodele može doći jedino ravnopravnom raspodelom moći, kroz dorektno demokratske zajednice. Komunističke države propadaju, jer država ne može da odumire, već mora kroz revoluciju da bude uništena i da se izgrade nove strukture zasnovane na solidarnosti. Što se tiče argumenta zasnovanom na zaslugama, prosto je, u nepravednom svetu ne možete uspostaviti kriterijum zasluge nikako, jer crnac iz afrike ma koliko se trudio i mučio, možda samo umre od gladi, na isti način ma koliko se mučio ciga iz kartonskog naselja, teško da će savladati poniženja vršnjaka i pijanog ćaleta kako bi završio školu. Zato ovaj sistem mora da nestane u krvlju naravno, jer oni sa vrha neće olako predati svoju moć. Smrt državi i kapotalizmu. ŽIVELA ANARHIJA!

Narcisa Zec

pre 8 godina

Normalno. Ja vise pazim sta pricam na internetu nego na ulici.
(Zoran, 13. decembar 2015 14:55)

I mudro postupaš! Mene toliko pokrenu gluposti da laprdam po internetu i lajem na zvezde pa se posle pitam šta mi to treba.

Blok 24

pre 8 godina

Humanizovanje života svodi se na stvaranje mikro-klimatskih uslova, svojevrsnih kapitalističkih inkubatora – potpuno komercijalizovanih veštačkih uslova života kojima odgovaraju degenerisani ljudi. “Čovek potrošač” predstavlja prelaznu fazu u procesu kapitalistički izazvane mutacije čoveka ka najvišem obliku kapitalističkog čoveka: čoveka-robota.

my way

pre 8 godina

Osnovni problem komunizma je to sto su ga preuzeli kao ideologiju i ustolicili se kao njegovi lideri najobicniji zlocinci - boljsevici, Staljin, kod nas Tito. Sto se grbo rodi, vreme ne ispravi. Mislim da autorska prava moraju da budu potpuno reformisana, jer ne odgovaraju danasnjem vremenu. Svi vole da koriste internet, drustvene mreze, slobodnu, globalnu, modernu komunikaciju da bi stekli popularnost sirom planete na brz i lak nacin, dospeli do milijardi ljudi bez troskova, postali zvezde, steknu do pre manje od pola veka nezamislivo bogatstvo... eh, ali kad im ne odgovara onda je to sve zlo, kradja, krsenje autorskih prava... sve to mora da se resi na potpuno drugaciji nacin.

kurajber

pre 8 godina

U biti sva drustvena uređenja mogu se svesti samo na jednu karakteristiku ? dominacija. Još od rodovskog društva gde je poglavar imao vlast i podcinjavao svojoj volji ostale suplemenike sve ostalo sto je posle toga doslo, robovlasnicko drustvo, feudalno, kapitalisticko, komunisticko i sad na kraju ovaj liberalni kapitalizam su samo varijacije i prilagodjavanje onog plemenskog staresine.
Kakva ce biti vladavina zavisi kolika je želja za dominacijom dotične vlasti. Zbog velike zelje za dominacijom uvek na vlast dolaze morloci. Kakva revolucija to moze da reši a da se ne ponivi isto nemam pojma Bez njih ovaj svet bi bio utopija. Kojoj mozemo da se nadamo jedino kroz drugi Isusov dilazak na svet i strašni sud koji ce nevine da odvoji od morloka. Nekima je lakše da prežive ovakav svet ako veruju u ovako nesto. Sa druge strane drugi na sve ovo zabijaju glavu u pesak i pokusavaju da prezive sto duze. Ko je u pravu stvarno nemam pojma samo znam da je meni kasno sad da se menjam.

X

pre 8 godina

Nije Sloba kriv, mi smogovna! Nije stvar u pravnom sistemu i uredjennu nego u ljudskoj prirodi. Treba mi jos dostamlijeka da pijemo da bismo naucili i savladali sebe. Al uz ove vrijednosti mi mlijeko niti pijemo niti mirisemo.

Zorica

pre 8 godina

Nije nas uništila demokratija niti demokratsko uređenje već korporacije.
Poseduju preko90% svetskog bogatsta u svim sverama od prirodnih resursa do dirktnog uticaja na ljude i pojedince.

maksim

pre 8 godina

ја стварно не разумијем. Ускукате се на зле капиталисте, зато што вам забране да џабе скидате њихове филмове, њихову музику, њихове серије...
Па да ли сте нормални? шта ће вам њихови медији за испирање мозга

Sa strane

pre 8 godina

Kapitalizam je samo jedan od oblicja egoizma, nema veze sta ce doci posle, egoisticki porivi ce se obici u novi sistem i opet vladati. Dokle god ne shvatimo da smo svi apsolutni zarobljenici vlastitog ega, necemo razumeti stanje u kojem se nalazimo,a tek kad se pojavi masovna zelja oslobodjenja od egoisticke sile, pocece novo poglavlje u razvoju covecanstva. Do tad, krivicemo sve drugo samo ne vlastite osobine.

Ivica Toronto

pre 8 godina

Ja bi savetovao ljudima koji vole da koriste svoj mozak,
youtube klip od 15ak minuta,

"Humans need not apply".

Vise bi koristio ovima sto mozga nemaju ali ga oni sigurno gledati nece:(

odjeci i reagovanja

pre 8 godina

Mi danas prisustvujemo zanimljivom fenomenu: umesto da nam tehnologija omoguci da se radi manje, radi se vise, duze se ostaje na poslu, uvode se "radni vikendi"... Studije su pokazale da je u Americi pedesetih godina 20. veka bilo mnogo vise slobodnog vremena, a da su zene bile domacice i glavni stub kuce. Isto tako su se promenile navike viseg srednjeg staleza i bogate klase, pa se godisnji odmori provode na poslu, ili se posao nosi na "odmor". Danas je slobodno vreme najdragocenija stvar u razvijenom delu planete. Pritisak je ogroman, i nije mi tesko da zamislim kako ce ljudi jednoga dana, bas kao u onom spotu REM, jednostavno da izadju iz svojih kola zaglavljenih negde na putu prema poslu, i krenu dalje.

Mirko

pre 8 godina

Ne znam sta ce se desavati za 20-30 godina, ali definitivno znam da zelim svet bez struje. Svestan sam gluposti koje izgovaram, ali to je jedini način da se točak kapitalizma bar malo zaustavi. Čovek vise nije čovek, a samim tim i svet će ostati bez svoje esencijalne funkcije, osmeh će biti iskorenjen a ostaće samo pohlepa. Ne postoje oni i ovi. Sve smo krivi MI.

Phoeb

pre 8 godina

U pravu je što se tiče svega o čemu priča osim jedne stvari. Nema centralizacije moći. Ne postoji jedno svevideće oko, veliki brat, koji nas sve budno prati. Postoje milijarde sitnih očiju. Odnosi moći čine složenu mrežu se bezbroj malih centara, sve kompleksniju iz dana u dan.

Marko

pre 8 godina

Torent je bukvalno neunistiv (ako ste malo upoznati znate i zbog cega).

I kad bi internet pao ,torenti bi i dalje radili (postoji 10-ak nacina za pristup mrezi,neke je fizicki nemoguce blokirati).

CATAPA

pre 8 godina

Kakvi bre roboti? Uvek će ljudski roboti biti jeftiniji jer ih je jeftinije proizvesti. Možda ne one bele boje, ali koga je briga koje je boje mašina? Možda samo drugoj mašini.

uredni neplatisa

pre 8 godina

Nije valjda internet samo piratski software i gledanja serija A produkcije za dz?

Ako niko ne bi platio ptetplatu\kupio kartu ne bi ni postojalo nista da se torrent-uje?! Pretplata za HBO u Srbiji je 3 kafe mesecno, ali ne...

Sto se tice privatnosti ta bitka jeste izgubljena zato sto ce vecina izmedju opcije (1) garantovana 100% privatnost i (2) zelim da znam ako mi u komsiluku zivi pedofil po cenu da niko nema privatnost - izabrati ovo drugo.

supersistem

pre 8 godina

Imaces ti 150 a ne 50 kad propadne Amerika.
tjs nece nikad propasti jer se radi o savrsenom sistemu.
Ima svega nekoliko mana,poput korektnosti i ideologija vestackog izjednacavanja polova,rasa i kultura(gle komunizma!),ali pored toga sve sljaka super. Uostalom,ukalkulisali su oni pirateriju, njima se ne isplati ubijanje iste, jer jednostavno radi za njih.

Sirig rules

pre 8 godina

jel moze pomoc za nas duduke, kako da nadjem YIFY ponovo?
@(Milutin, 13. decembar 2015 17:36)
YIFYja odavno nema, ima neki laznjak. Probaj recimo RARBG...

Vlada

pre 8 godina

Ljudi ne budite bedni idite na neki privatni tracker gde se meri ratio i SEED-ujte! Kad izadje novi film ili igra ja vec odgledam/obrnem dok vi skidate jer je ratio 1000 seeder-a i 30000 leechera.

rex

pre 8 godina

Ajde da se složimo da nije korektno bez dozvole (nadoknade) deliti tuđa autorska ostvarenja ali sa druge strane nisu svi u prilici da ih nabave na legalan način iz ovih ili onih razloga... Ono što jeste zaista ogroman gorući problem je apsolutna diktatura i cenzura sadržaja i komunikacionih portala, jednostsvo nema mesta gde je moguća razmena misljenja bez nekog vida ili stepena cenzure i kontrole, pa na sve to treba dodati strašne zlouptrebe sa ličnim podacima korisnika neta od svih mogucih strana, kad bi se to prevelo u realni svet Hitler i Staljin bi bili mala deca za ovu diktaturu i gusenje sloboda.

lol

pre 8 godina

Yifi je i dalje ziv....ko zna naci ce ga lako
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diskretni heroj, 13. decembar 2015 12:36)
YIFI nije ziv nego je preuzet na silu od grupe koja nema veze sa yifi, isto kao i eztv, ko je u toku to vec uveliko zna

i tako to

pre 8 godina

eh, jadni pajaci i mi sa njima... tamo nekad kad se on rodio nama su prikazali u JDPu komediju " Mister dolar" sa Pericom Slovenskim i tada mladim Slobodanom Djuricem pokoj mu dusi lepo i dihovito su nam obijasnili sta nas ceka.... od svega toga mi smo se samo smejali..

..



!!!!!!!!?!!!???!?!?!?!!

666

pre 8 godina

U Spaniji postoji komunisticko mesto Marinaleda, to je verovatno najblize sto se moze danas postici do konacke slobode, anarhije. A ko misli da je anarhija bezvlasce, verovatno u zivotu nije procitao ni jednu knjigu u vezi toga. Tacno kako Pink kaze.

@blok 24

pre 8 godina

Humanizovanje podrazumeva otpor, uklanjanje zapadnom homo-inženjeringu $Y$fema, anesteziji, zatim amputaciji ljudskog bića u opštoj proizvodnji i nadiranju nebića

X

pre 8 godina

Ne znam zasto treba da budes doktor politickih nauka da shvatis da kapitalizam nevalja i da se pojedinci extremno bogate? Demokratija jeste dobar sistem al zavedi pa vladaj, hleba i igara je jednostavno prejednostavno sprovesti u djelo.

Lukas aus Agram

pre 8 godina

O čemu vi ljudi pričate, čovjek je napravio jedan od prvih i najpoznatijih servisa za ilegalnu distribuciju autorskih zaštićenih sadržaja, to je po njemu sloboda interneta.
Nemojte me krivo razumjeti, i ja koristim torrente, ali nazovimo stvari pravim imenom!

s

pre 8 godina

Samo nesto, ne mozete da pitate coveka koji se bavi IT-jem o drzavnim uredjenjima i da to isticete kao nesto bitno. To je kao da bankara pitate o IT-ju, i to uzmete za ozbiljno.

Ovo je inace problem, kad pitaju pevacice da objasnjavaju svasta nesto i sl.

Sto se tice Sunde-a i Anakata-e sve najbolje.

Mile.1337

pre 8 godina

Neki likovi su nastavili yify. Adresa je yts.ag. Da napomenem. To NIJE ZVANICNI YIFY vec je neka ekipa upload prethodne (originalne yify) torrente i nastavila da dodaje nove. Kvalitet snimka deluje isto. Kao i sam sajt. Sto se tice pop corn time-a i njega je neko "nastavio" ali pri samim instalacijama trazi cudesa od dozvola tako da ne savetujem da koristite.

Tex

pre 8 godina

Ako ne želite društvo kakvo je danas onda nemojte konzumirati njegove proizvode. Nemojte skidati filmove i igrice pa makar ni za džabe. Samo tako ćete staviti do znanja da nešto treba da se promeni. Sve ostalo je licemerje uključujući i ovog čoveka.

vox

pre 8 godina

""Demokratija", politički oblik diktature novca.“Pare ne smrde!” je osnovno političko načelo, a politika industrija za proizvodnju “demokratskih” laži i opsena."
(Blok 24, 13. decembar 2015 14:51).

Pa ti se iseli u neku diktaturu ili komunisticku zemlju, ili i u jedno i drugo, npr. Severna Koreja, eto srece za tebe.

lol

pre 8 godina

Da li je preuzet ili ne mene to ne zanima.
Uglavnom je "ziv"
Meni je bitno da imam odakle da skine kvalitetan snimak. Ko stoji iza toga meni je nebitno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diskretni.heroj, 13. decembar 2015 21:49)
Ako ti je yifi sinonim za kvalitet ti onda nastavi da skidas

diskretni.heroj

pre 8 godina

(lol, 13. decembar 2015 18:04)

Da li je preuzet ili ne mene to ne zanima.
Uglavnom je "ziv"
Meni je bitno da imam odakle da skine kvalitetan snimak. Ko stoji iza toga meni je nebitno

tor

pre 8 godina

JYK - trenutno najbolji odnos kvaliteta i velicine, yifi je oduvek bio inferioran po mnogim stvarim u odnosu na ripove koji su manje kvalitetni od JYK-a

Rio

pre 8 godina

666. Pa dobro , ja ipak mislim da anarhija nije konacna sloboda . I konacna resenja su imala svoj uzasan petogodisnji period , sa posledicama koje svi dobro poznajemo , ili ne ?!

AlienShooter

pre 8 godina

@marko piraterija nije kradja intelektualne svojine ako ja kupim muzicki cd od svojih para onda je moj mogu da radim sanjime sta mi je volja a kradja intelektualne svojine to ti je kad ti ja obijem stan i ukradem ti sve vredno u tvom stanu e to ti je kradja intelektualne svojine
@ родољуб ja kad bi imao platu ko ameri ja bi sve kupovao legalno ovako ne
@ dovla imas adblock plus I nemas reklama

Alal mu vera objasnio je sve

heksasens

pre 8 godina

Pre svega ovo se zaista svodi na što bolju kontrolu interneta od strane onih lobija koji su nam ga i tutnuli u ruke kao igračku , detetu. Te se sada ta igračka polako uzima iz ruku kako bi dete moglo da se ucenjuje drugom vrstom zabave, metodom štapa i šargarepe. Tako da smo tu možda i nemoćni, a ko zna zašto je sve to i dobro. U smislu koliko se čovek zbog prisustva tehnologije otuđuje i od samoga sebe i od drugih ljudi, a od prirode i zdravoga bitisanja , naročito.

heksasens

pre 8 godina

Pre svega ovo se zaista svodi na što bolju kontrolu interneta od strane onih lobija koji su nam ga i tutnuli u ruke kao igračku , detetu. Te se sada ta igračka polako uzima iz ruku kako bi dete moglo da se ucenjuje drugom vrstom zabave, metodom štapa i šargarepe. Tako da smo tu možda i nemoćni, a ko zna zašto je sve to i dobro. U smislu koliko se čovek zbog prisustva tehnologije otuđuje i od samoga sebe i od drugih ljudi, a od prirode i zdravoga bitisanja , naročito.

bula

pre 8 godina

Uh, jos jedan krajnji levicar. Zar je moguce da iko misli da bi probleme kapitalizma mogao da resi marksizmom? Ovaj covek cak i pokazuje da ne poznaje razliku izmedju marksizma i socijalizma, socijalizma i socijalne zastite. Isto tako, demokratija i kapitalizam nisu ista vrsta stvari. Prvo je sistem vladavine, drugo je ekonomski sistem. Mozete imati demokratski izabranu autoritarnu vlast, demokratski izbranu socijalisticku itd.
Dalje, studirajte razloge zasto komunizam nije uspeo. Videcete da su svi ti razlozi potencijalno i dalje vazeci. Takodje, kakve veze sto svi imaju isti pristup istim resursima kad nemamo svi iste talente, sposobnosti, upornost da ih kultivisemo i slicno? Ovo sto on predlaze i nije marksizam vec anarhizam, a to je opet nesto sasvim razlicito. Zasniva se na ideji intrinsicne ljudske solidarnosti bez kontrole, a to nikada nigde nije uspelo. A ako hocete kontrolu, onda je pitanje ko to kontrolise, itd.
Dakle, resenja nisu jednostavna ali ne postoji ni jedan razlog da se okrenemo propalim ideologijama zasnovanim na pogresnim pretpostavkama.

хаџија

pre 8 godina

a botova nigde. kakav je to totalni komunizam? to je više anarhija. ne može biti komunizma i ravnopravnosti brez toga da moskva svime ne upravlja(samo običnan cinizam).

родољуб

pre 8 godina

Када неко произведе филм, музику, концерт, хлеб, паприку, столицу, игрицу, програм, апликацију, робота, теолошку мисао, то кошта неко време. Време се прерачуна у тржишну вредност и у односу на то се поставља услов наплате те услуге. Ако неко мисли да је у реду да производња филма пропадне јер може да се гледа џабе онда мора да буде свестан да ће филм као појава престати да постоји. То важи и за све остале производе за које "неко" неће да плаћа. Људи морају да живе од нечега.

supersistem

pre 8 godina

Imaces ti 150 a ne 50 kad propadne Amerika.
tjs nece nikad propasti jer se radi o savrsenom sistemu.
Ima svega nekoliko mana,poput korektnosti i ideologija vestackog izjednacavanja polova,rasa i kultura(gle komunizma!),ali pored toga sve sljaka super. Uostalom,ukalkulisali su oni pirateriju, njima se ne isplati ubijanje iste, jer jednostavno radi za njih.

maksim

pre 8 godina

ја стварно не разумијем. Ускукате се на зле капиталисте, зато што вам забране да џабе скидате њихове филмове, њихову музику, њихове серије...
Па да ли сте нормални? шта ће вам њихови медији за испирање мозга

Lukas aus Agram

pre 8 godina

O čemu vi ljudi pričate, čovjek je napravio jedan od prvih i najpoznatijih servisa za ilegalnu distribuciju autorskih zaštićenih sadržaja, to je po njemu sloboda interneta.
Nemojte me krivo razumjeti, i ja koristim torrente, ali nazovimo stvari pravim imenom!

Milanče

pre 8 godina

Ovaj/ova @Bula se nalupalo za sve pare. Demokratija nije kapitalizam!? Pa i nije ali su i jedno i drugo slepo crevo čovečanstva. Jedno drugom daju legitimitet a suština je da od onog prvog imaš pravo jedino da budeš slobodan da biraš gazdu koji će ti reći kako živeti. U pravu si, nismo isti. Ako si rođen bogat imaš pravo da to budu i tvoja deca a svi ostali sluge. I njihova deca imaju pravo da budu sluge deci ovih prvih. Treba nam nov sistem, sasvim nova ideja. Ne kapitalizam ili komunizam. Možda nešto kao demokratski socijalizam koji će samo najbolje da integriše iz prethodnih sistema.

nije sve tako crno

pre 8 godina

Pa i nije bas to uvek tako. Postoji gomila open source stvari koje svojim kvalitetom i ne zaostaju mnogo iza onih komercijalnih, a svima se nude besplatno. Sada sto ovce misle da se sve mora i treba platiti, i ako platis mora biti da si prosao bolje nego da si uzeo ono besplatno, to nema veze ni sa kapitalizmom ni sa bilo cime drugim. To najvise ima veze sa gluposcu.
Znaci, alternativa postoji. I ta alternativa pokriva mozda i 95% onih komercijalnih stvari, barem sto se tice software-a. A opet filmovi i muzika koji se danas prave su toliko sr*nje, da svako ko ima i malo mozga treba od toga da bezi kako zna i ume. Kome danasnji film i muzika imaju neku vrednost i spreman je za to da izdvoji novac, taj mozda i treba zbog svog neukusa i gluposti da bude na neki nacin oglobljen.

vox

pre 8 godina

""Demokratija", politički oblik diktature novca.“Pare ne smrde!” je osnovno političko načelo, a politika industrija za proizvodnju “demokratskih” laži i opsena."
(Blok 24, 13. decembar 2015 14:51).

Pa ti se iseli u neku diktaturu ili komunisticku zemlju, ili i u jedno i drugo, npr. Severna Koreja, eto srece za tebe.

s

pre 8 godina

Samo nesto, ne mozete da pitate coveka koji se bavi IT-jem o drzavnim uredjenjima i da to isticete kao nesto bitno. To je kao da bankara pitate o IT-ju, i to uzmete za ozbiljno.

Ovo je inace problem, kad pitaju pevacice da objasnjavaju svasta nesto i sl.

Sto se tice Sunde-a i Anakata-e sve najbolje.

Tex

pre 8 godina

Ako ne želite društvo kakvo je danas onda nemojte konzumirati njegove proizvode. Nemojte skidati filmove i igrice pa makar ni za džabe. Samo tako ćete staviti do znanja da nešto treba da se promeni. Sve ostalo je licemerje uključujući i ovog čoveka.

uredni neplatisa

pre 8 godina

Nije valjda internet samo piratski software i gledanja serija A produkcije za dz?

Ako niko ne bi platio ptetplatu\kupio kartu ne bi ni postojalo nista da se torrent-uje?! Pretplata za HBO u Srbiji je 3 kafe mesecno, ali ne...

Sto se tice privatnosti ta bitka jeste izgubljena zato sto ce vecina izmedju opcije (1) garantovana 100% privatnost i (2) zelim da znam ako mi u komsiluku zivi pedofil po cenu da niko nema privatnost - izabrati ovo drugo.

diskretni.heroj

pre 8 godina

(lol, 13. decembar 2015 18:04)

Da li je preuzet ili ne mene to ne zanima.
Uglavnom je "ziv"
Meni je bitno da imam odakle da skine kvalitetan snimak. Ko stoji iza toga meni je nebitno

Zucko

pre 8 godina

Када неко произведе филм, музику, концерт, хлеб, паприку, столицу, игрицу, програм, апликацију, робота, теолошку мисао, то кошта неко време. Време се прерачуна у тржишну вредност и у односу на то се поставља услов наплате те услуге. Ако неко мисли да је у реду да производња филма пропадне јер може да се гледа џабе онда мора да буде свестан да ће филм као појава престати да постоји. То важи и за све остале производе за које "неко" неће да плаћа. Људи морају да живе од нечега.
(родољуб, 13. decembar 2015 14:45)
Da , u potpunosti se slazem medjutim ti ljudi imaj vec sada dovoljno novca da zive do kraja zivota i da trose na ko zna sta.

bgd

pre 8 godina

on prica o sistemu gde svi mogu da napreduju prema svojim sposobnostima, znaci o mogucnostima da to urade, znaci ako si sposoban onda mozes ako nisi onda ne mozes, sto danas naravno nije slucaj.. ti pricas o tome da svi mogu da uzmu sta hoce

Alex

pre 8 godina

Marksizam nije uspeo, jer nikada nije ni sprovođen. Ono što je bilo u "komunističkim" državama nije bilo zasnovano na marksizmu. Da bi se to shvatilo, more se čitati Marks, a ne njegova tumačenja.

nemanja knez

pre 8 godina

Pozdrav ljudi, pre par dana sam objavio svoju prvu android aplikaciju na Play Store-u. U pitanju je igrica i zove se Zanimljiva geografija, pa ako zelite mozete je basplatno preuzeti. Probajte, nadam se da ce vam se svideti. Ako imete neke primedbe, sugestije ili predloge, pisite kako bih aplikaciju unapredio i ucinio je boljom. Izvinjavam se sto moj komentar nema veze sa ovom vescu. Hvala :)

Kecman

pre 8 godina

Bitka za internet... Posle velike pobede na pocetku, jednog anonimnog coveka zbog kojeg imamo internet kakav je danas, sve ide nizbrdo. Da, brzine su nam vece, sadrzaji vise dostupni, ali sve po ceni da uvek moze neko da nas prati, posmatra... Mnogo smo postali "digitalni". I jos nesto, pored tolikog kukanja na skidanje zabavnog sadrzaja sa torenata, gejming, filmska i muzicka industrija nikad vece, sa nikad vise novca.

my way

pre 8 godina

Osnovni problem komunizma je to sto su ga preuzeli kao ideologiju i ustolicili se kao njegovi lideri najobicniji zlocinci - boljsevici, Staljin, kod nas Tito. Sto se grbo rodi, vreme ne ispravi. Mislim da autorska prava moraju da budu potpuno reformisana, jer ne odgovaraju danasnjem vremenu. Svi vole da koriste internet, drustvene mreze, slobodnu, globalnu, modernu komunikaciju da bi stekli popularnost sirom planete na brz i lak nacin, dospeli do milijardi ljudi bez troskova, postali zvezde, steknu do pre manje od pola veka nezamislivo bogatstvo... eh, ali kad im ne odgovara onda je to sve zlo, kradja, krsenje autorskih prava... sve to mora da se resi na potpuno drugaciji nacin.

Mirko

pre 8 godina

Ne znam sta ce se desavati za 20-30 godina, ali definitivno znam da zelim svet bez struje. Svestan sam gluposti koje izgovaram, ali to je jedini način da se točak kapitalizma bar malo zaustavi. Čovek vise nije čovek, a samim tim i svet će ostati bez svoje esencijalne funkcije, osmeh će biti iskorenjen a ostaće samo pohlepa. Ne postoje oni i ovi. Sve smo krivi MI.

danguba

pre 8 godina

Ne vjerujem da će ljudi ikada dostići nivo svijesti potreban za život u komunizmu. Kapitalizam je bliži ljudskoj prirodi, grbežljivoj, pohlepnoj, bahatoj... Trenutno najbolji i najprikladniji sistem po mjeri savremenog čovjeka je skandinavski socijalizam. I smatram da bi svaka država trebala težiti tome.

CATAPA

pre 8 godina

Kakvi bre roboti? Uvek će ljudski roboti biti jeftiniji jer ih je jeftinije proizvesti. Možda ne one bele boje, ali koga je briga koje je boje mašina? Možda samo drugoj mašini.

Spirit

pre 8 godina

Nije kapitalizam zakazao, zakazala je demokratija (nezavisno sudstvo, nezavisno zakonodavstvo i nezavisno novinarstvo) koje kapitalisti drže u džepu. Zakazao je obrazovni sistem i zakazo je demos-ljudi, svest pojedinaca, kvarljivost i neobrazovanost.

Da to sam ja

pre 8 godina

Ovo jeste anarhizam što on priča, jer do ravnopravne raspodele može doći jedino ravnopravnom raspodelom moći, kroz dorektno demokratske zajednice. Komunističke države propadaju, jer država ne može da odumire, već mora kroz revoluciju da bude uništena i da se izgrade nove strukture zasnovane na solidarnosti. Što se tiče argumenta zasnovanom na zaslugama, prosto je, u nepravednom svetu ne možete uspostaviti kriterijum zasluge nikako, jer crnac iz afrike ma koliko se trudio i mučio, možda samo umre od gladi, na isti način ma koliko se mučio ciga iz kartonskog naselja, teško da će savladati poniženja vršnjaka i pijanog ćaleta kako bi završio školu. Zato ovaj sistem mora da nestane u krvlju naravno, jer oni sa vrha neće olako predati svoju moć. Smrt državi i kapotalizmu. ŽIVELA ANARHIJA!

lol

pre 8 godina

Da li je preuzet ili ne mene to ne zanima.
Uglavnom je "ziv"
Meni je bitno da imam odakle da skine kvalitetan snimak. Ko stoji iza toga meni je nebitno
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diskretni.heroj, 13. decembar 2015 21:49)
Ako ti je yifi sinonim za kvalitet ti onda nastavi da skidas

Znalac

pre 8 godina

Dečko ne trabunja uopšte, samo navodi činjenice koje su već realnost u razvijenom svetu. Dakle, kapitalisti sve više infestiraju u mašine i robote, jer im je jeftinije i nemaju probem tipa prava radnika, sukobi sa sindikatima, itd.
S druge strane, imamo sve više nezaposlenih jer se gubi potreba za ljudskim radom, s obzirom da umesto njih rade mašine. Postavlja se pitanje kako rešiti egzistenciju te populacije, koja će za par desetina godina verovatno činti dve trećine čovečanstva?
Logično se nameće rešenje o ravnopravijoj podeli resursa. Možete to nazvati i komunizmom ili izmislite neko novo ime, nebitno. U osnovi svi sistema ugrađen je jedan ljudski porok: pohlepa. Zbog nje je propao socijalizam i samouprvni socijalizam, ali će propasti i kapitalizam. Ne može 3% populacije da upravlja sa 100% resursa na zemlji. Jednostavno, nije normlano. Ovih 3% je toga svestan i izmišlja šarene laži da ovih 97% nešto ne preduzme (nudi im se laka zabava na 1000 načina: fudbal, muzika, filmovi, realiti emisije, itd, itd..). Medjutim, svi znamo sledeće:
Možeš jednog čoveka lagati svo vreme, možeš sve ljude lagati neko vreme, ali ne možeš sve ljude lagati svo vreme.
Kako god, čovečanstvu dolaze teški dan, a pogotovu nama Srbima koji smo uvek u neskadu sa savremenim tokovima.

Blok 24

pre 8 godina

Humanizovanje života svodi se na stvaranje mikro-klimatskih uslova, svojevrsnih kapitalističkih inkubatora – potpuno komercijalizovanih veštačkih uslova života kojima odgovaraju degenerisani ljudi. “Čovek potrošač” predstavlja prelaznu fazu u procesu kapitalistički izazvane mutacije čoveka ka najvišem obliku kapitalističkog čoveka: čoveka-robota.

We do not forgive!

pre 8 godina

Svet koji je u pripremi je jedno hladno, strogo kontrolisano, totalitarno nakazno drustvo robovlasnika i robova ! Ne postoje nacije, postoji samo krupni kapital i napor vlasnika istog da kontrolise sve i uveca taj kapital ! Svetska revolucija je apsolutno neizbezna ! O implikacijama po moral i medjuljudske odnose necu ni da pocinjem.. totalni sunovrat od onoga sto covek jeste ! Kapitalizam je zlo

Marko

pre 8 godina

Torent je bukvalno neunistiv (ako ste malo upoznati znate i zbog cega).

I kad bi internet pao ,torenti bi i dalje radili (postoji 10-ak nacina za pristup mrezi,neke je fizicki nemoguce blokirati).

X

pre 8 godina

Nije Sloba kriv, mi smogovna! Nije stvar u pravnom sistemu i uredjennu nego u ljudskoj prirodi. Treba mi jos dostamlijeka da pijemo da bismo naucili i savladali sebe. Al uz ove vrijednosti mi mlijeko niti pijemo niti mirisemo.

Remus

pre 8 godina

Шта трабуња овај? Какви роботи, какав марксизам?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (хорхе, 13. decembar 2015 12:39) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.


Cvet USA inteligencije je pre desetak godina poceo da biva svestan neophodnosti restruktuiranja celoga kapitalistickog sistema. Kako je do toga doslo? Pa vidi se celokupno urusavanje svega...od finansijskih sistema do same Zemlje. A onaj koji je do toga doveo tesko moze da iznadje resenja za, recimo, lecenje. Mislim da je ovaj talas krenuo sa MIT-a koji je jedan od kamena temeljaca celokupnog svetskog drustveno-ekonomskog sistema. Pre stotinjak godina se smatralo pozitivnim maksimalno bogacenje jer su tada i izvori bili beskonacni ( u odnosu na tadasnje proizvodne snage ) sto danas kada smo svesni kako je sve ograniceno nekako postaje neeticno. Znaci, sve ovo nema veze sa primitivnim komunizmom nego je samo jedan od mogucih okvira u kojima bi se trebalo razvijati ljudsko drustvo radi celokupne dobrobiti. Podela ljudi na 1% neograniceno bogatih i 99% neograniceno siromasnih nije buducnost u kojoj bi se moglo ziveti i zato se nesto mora menjati.

Znanje

pre 8 godina

@bula - to sto ti pricas ima naznake Platonovog idealistickog razmisljanja o drzavi. Njegovo se upravo odnosilo na to da ne moze svako valdati, a isto tako i da postoji hierarhija u kojoj svako ima svoje mesto pod suncem. Ali, u njegooj idealno zamisljenoj drzavi vladali su filozofi, tj. najbolji i najsposobniji umovi za takve pozicije. (Ti vladari/filozofi ne bi mogli zaradjivati novac, imati porodicu ili biti deo moguce korupcije, itd. Ali zato je ta njegova drzava i nazivana ideoloskom, jer je u biti nemoguca.) Kapitalizam je jedno veliko zlo, kako god ti na to gledao.

MSquared

pre 8 godina

Sjajan clanak i sjajan lik, svaka mu je na mestu. Apsolutno je u pravu dok ne unistimo ekstremni kapitalizam nema nam spasa. Svi ostali problemi modernog drustva od ratova, globalnog zagrevanja, siromastva, itd. Su direktna posledica kapitalizma. Raspravljati o resenju globalnog zagrevanja je suludno i besmisleno bez rasprave o kapitalizmu i kako ga se otarasiti.

Blok 24

pre 8 godina

"Demokratija", politički oblik diktature novca.
“Pare ne smrde!” je osnovno političko načelo, a politika industrija za proizvodnju “demokratskih” laži i opsena.

Phoeb

pre 8 godina

U pravu je što se tiče svega o čemu priča osim jedne stvari. Nema centralizacije moći. Ne postoji jedno svevideće oko, veliki brat, koji nas sve budno prati. Postoje milijarde sitnih očiju. Odnosi moći čine složenu mrežu se bezbroj malih centara, sve kompleksniju iz dana u dan.

Rio

pre 8 godina

666. Pa dobro , ja ipak mislim da anarhija nije konacna sloboda . I konacna resenja su imala svoj uzasan petogodisnji period , sa posledicama koje svi dobro poznajemo , ili ne ?!

dragan

pre 8 godina

Apsolutno stoiji da ce kontrola interneta rasti, ali to nece nikada spreciti valjanje filmova i ostalog na crno. Nece moci tako komotno da se radi kao danas, lepo odete na sajt i gledate novi film. Morace vise prikriveno. Nije bilo nikada totoaliranog rezima u kome nije bilo valjanja.

Sa strane

pre 8 godina

Kapitalizam je samo jedan od oblicja egoizma, nema veze sta ce doci posle, egoisticki porivi ce se obici u novi sistem i opet vladati. Dokle god ne shvatimo da smo svi apsolutni zarobljenici vlastitog ega, necemo razumeti stanje u kojem se nalazimo,a tek kad se pojavi masovna zelja oslobodjenja od egoisticke sile, pocece novo poglavlje u razvoju covecanstva. Do tad, krivicemo sve drugo samo ne vlastite osobine.

Toni

pre 8 godina

Filmoi ne mogu propasti deljenjem jer su bioskopi uvek puni pri premijer filmova. Svi kvalitetni filmovi u prvoj nedelji prikazivanja povrate ulozeni novac i na to zarade jos 4 puta toliko. Tako da torrent sigurno nece dovesti do kolapsa filmova. Kod igrica ne moze da se igra multiplejer ukoliko je igra torentovana, ili veliki deo sadrzaja nedostaje. Tako da ni igrice nisu ugrozene. Jedni je muzika ugrozena, ali je ona u zadnje vreme se losija, tako da nie ni steta.

X

pre 8 godina

Ne znam zasto treba da budes doktor politickih nauka da shvatis da kapitalizam nevalja i da se pojedinci extremno bogate? Demokratija jeste dobar sistem al zavedi pa vladaj, hleba i igara je jednostavno prejednostavno sprovesti u djelo.

kurajber

pre 8 godina

U biti sva drustvena uređenja mogu se svesti samo na jednu karakteristiku ? dominacija. Još od rodovskog društva gde je poglavar imao vlast i podcinjavao svojoj volji ostale suplemenike sve ostalo sto je posle toga doslo, robovlasnicko drustvo, feudalno, kapitalisticko, komunisticko i sad na kraju ovaj liberalni kapitalizam su samo varijacije i prilagodjavanje onog plemenskog staresine.
Kakva ce biti vladavina zavisi kolika je želja za dominacijom dotične vlasti. Zbog velike zelje za dominacijom uvek na vlast dolaze morloci. Kakva revolucija to moze da reši a da se ne ponivi isto nemam pojma Bez njih ovaj svet bi bio utopija. Kojoj mozemo da se nadamo jedino kroz drugi Isusov dilazak na svet i strašni sud koji ce nevine da odvoji od morloka. Nekima je lakše da prežive ovakav svet ako veruju u ovako nesto. Sa druge strane drugi na sve ovo zabijaju glavu u pesak i pokusavaju da prezive sto duze. Ko je u pravu stvarno nemam pojma samo znam da je meni kasno sad da se menjam.

Glas razuma ext

pre 8 godina

@kurajber: I ja se isto osecam.
Ljudi, oduvek su postojali nadredjeni I potcinjeni. Nekad se uredjenje zvalo jednim, a nekad drugim imenom. Uglavnom, poslednje 3 hiljade godina, manje-vise ista pohlepna grupa drma svetom, I nada da ce oni da se promene (po savetu nekih sa MIT-a) je iluzorna.
Jedini oblik humanog kapitalizma je drzavni, koji je postojao u Evropi do pre pada Berlinskog Zida.
Ovo sad vise lici na feudalizam, sa ubrzanim prelazom u robovlasnistvo.
Dakle, covek je u pravu.....plasim se nam bolje biti nece.

Ivica Toronto

pre 8 godina

Ja bi savetovao ljudima koji vole da koriste svoj mozak,
youtube klip od 15ak minuta,

"Humans need not apply".

Vise bi koristio ovima sto mozga nemaju ali ga oni sigurno gledati nece:(

@blok 24

pre 8 godina

Humanizovanje podrazumeva otpor, uklanjanje zapadnom homo-inženjeringu $Y$fema, anesteziji, zatim amputaciji ljudskog bića u opštoj proizvodnji i nadiranju nebića

lol

pre 8 godina

Yifi je i dalje ziv....ko zna naci ce ga lako
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (diskretni heroj, 13. decembar 2015 12:36)
YIFI nije ziv nego je preuzet na silu od grupe koja nema veze sa yifi, isto kao i eztv, ko je u toku to vec uveliko zna

Realista

pre 8 godina

Niste u copy/paste novinarstvu preveli najbitniji deo:
"Look at all the biggest companies in the world, they are all based on the internet. Look at what they are selling: nothing. Facebook has no product. Airbnb, the biggest hotel chain in the world, has no hotels. Uber, the biggest taxi company in the world, has no taxis whatsoever. "
...
"Pogledajte sve te najvece kompanije na svetu, sve se baziraju na internetu. pogledajte sta one nude: nista. Fejsbuk nema proizvod. Erbienbi, najveci lanac hotela na svetu, nema hotele. Uber, najveca prevoznicka kompanija na svetu, nema ni jedno vozilo."
...
Hteo je da kaze da se danas prodaje magla. Ovi nasi na vlasti su to vrlo brzo i vrlo dobro shvatili i primenili. Pitanje je kada ce, i da li se gradjani osvestiti pre nego sto bude kasno?

i tako to

pre 8 godina

eh, jadni pajaci i mi sa njima... tamo nekad kad se on rodio nama su prikazali u JDPu komediju " Mister dolar" sa Pericom Slovenskim i tada mladim Slobodanom Djuricem pokoj mu dusi lepo i dihovito su nam obijasnili sta nas ceka.... od svega toga mi smo se samo smejali..

..



!!!!!!!!?!!!???!?!?!?!!

Zorica

pre 8 godina

Nije nas uništila demokratija niti demokratsko uređenje već korporacije.
Poseduju preko90% svetskog bogatsta u svim sverama od prirodnih resursa do dirktnog uticaja na ljude i pojedince.

danguba

pre 8 godina

(supersistem, 13. decembar 2015 16:32)

Taj savršeni sistem, koji spominješ, parazitira na grbači cijelog svijeta. Živi od ratova i štampa pare i državne obveznice u neograničenim količinama... SAD će se urušiti sama od sebe, iznutra, kao skoro i sve imeprije prije nje.

System of a Down

pre 8 godina

Pogedajte koliko je čovek danas jeftin.
Ne koliko mu je samo jeftin rad, nego koliko je on kao biće jeftin za kupiti malim, glupim šarenim lažama.

rex

pre 8 godina

Ajde da se složimo da nije korektno bez dozvole (nadoknade) deliti tuđa autorska ostvarenja ali sa druge strane nisu svi u prilici da ih nabave na legalan način iz ovih ili onih razloga... Ono što jeste zaista ogroman gorući problem je apsolutna diktatura i cenzura sadržaja i komunikacionih portala, jednostsvo nema mesta gde je moguća razmena misljenja bez nekog vida ili stepena cenzure i kontrole, pa na sve to treba dodati strašne zlouptrebe sa ličnim podacima korisnika neta od svih mogucih strana, kad bi se to prevelo u realni svet Hitler i Staljin bi bili mala deca za ovu diktaturu i gusenje sloboda.

Vlada

pre 8 godina

Ljudi ne budite bedni idite na neki privatni tracker gde se meri ratio i SEED-ujte! Kad izadje novi film ili igra ja vec odgledam/obrnem dok vi skidate jer je ratio 1000 seeder-a i 30000 leechera.

Sirig rules

pre 8 godina

jel moze pomoc za nas duduke, kako da nadjem YIFY ponovo?
@(Milutin, 13. decembar 2015 17:36)
YIFYja odavno nema, ima neki laznjak. Probaj recimo RARBG...

tor

pre 8 godina

JYK - trenutno najbolji odnos kvaliteta i velicine, yifi je oduvek bio inferioran po mnogim stvarim u odnosu na ripove koji su manje kvalitetni od JYK-a

internetasOd1998

pre 8 godina

Ne samo bitka za internet nego i uopste bitka za privatnost i zastitu osnovnih ljudskih prava u EUSA je izgubljena. Slobodu, naivnog puka, su politicarcici poklonili multinacionalnim korporacijama. Orvel je bio prorok

odjeci i reagovanja

pre 8 godina

Mi danas prisustvujemo zanimljivom fenomenu: umesto da nam tehnologija omoguci da se radi manje, radi se vise, duze se ostaje na poslu, uvode se "radni vikendi"... Studije su pokazale da je u Americi pedesetih godina 20. veka bilo mnogo vise slobodnog vremena, a da su zene bile domacice i glavni stub kuce. Isto tako su se promenile navike viseg srednjeg staleza i bogate klase, pa se godisnji odmori provode na poslu, ili se posao nosi na "odmor". Danas je slobodno vreme najdragocenija stvar u razvijenom delu planete. Pritisak je ogroman, i nije mi tesko da zamislim kako ce ljudi jednoga dana, bas kao u onom spotu REM, jednostavno da izadju iz svojih kola zaglavljenih negde na putu prema poslu, i krenu dalje.

AlienShooter

pre 8 godina

@marko piraterija nije kradja intelektualne svojine ako ja kupim muzicki cd od svojih para onda je moj mogu da radim sanjime sta mi je volja a kradja intelektualne svojine to ti je kad ti ja obijem stan i ukradem ti sve vredno u tvom stanu e to ti je kradja intelektualne svojine
@ родољуб ja kad bi imao platu ko ameri ja bi sve kupovao legalno ovako ne
@ dovla imas adblock plus I nemas reklama

Alal mu vera objasnio je sve

narod

pre 8 godina

mnogo ljudi intimno oseca upravo ovo o cemu on govori, bez obzira da li su u stanju da to ovako jasno artikulisu. Kapitalizam se boji samo jedne stvari, naroda...

Narcisa Zec

pre 8 godina

Normalno. Ja vise pazim sta pricam na internetu nego na ulici.
(Zoran, 13. decembar 2015 14:55)

I mudro postupaš! Mene toliko pokrenu gluposti da laprdam po internetu i lajem na zvezde pa se posle pitam šta mi to treba.

666

pre 8 godina

U Spaniji postoji komunisticko mesto Marinaleda, to je verovatno najblize sto se moze danas postici do konacke slobode, anarhije. A ko misli da je anarhija bezvlasce, verovatno u zivotu nije procitao ni jednu knjigu u vezi toga. Tacno kako Pink kaze.

Mile.1337

pre 8 godina

Neki likovi su nastavili yify. Adresa je yts.ag. Da napomenem. To NIJE ZVANICNI YIFY vec je neka ekipa upload prethodne (originalne yify) torrente i nastavila da dodaje nove. Kvalitet snimka deluje isto. Kao i sam sajt. Sto se tice pop corn time-a i njega je neko "nastavio" ali pri samim instalacijama trazi cudesa od dozvola tako da ne savetujem da koristite.

heksasens

pre 8 godina

Pre svega ovo se zaista svodi na što bolju kontrolu interneta od strane onih lobija koji su nam ga i tutnuli u ruke kao igračku , detetu. Te se sada ta igračka polako uzima iz ruku kako bi dete moglo da se ucenjuje drugom vrstom zabave, metodom štapa i šargarepe. Tako da smo tu možda i nemoćni, a ko zna zašto je sve to i dobro. U smislu koliko se čovek zbog prisustva tehnologije otuđuje i od samoga sebe i od drugih ljudi, a od prirode i zdravoga bitisanja , naročito.

heksasens

pre 8 godina

Pre svega ovo se zaista svodi na što bolju kontrolu interneta od strane onih lobija koji su nam ga i tutnuli u ruke kao igračku , detetu. Te se sada ta igračka polako uzima iz ruku kako bi dete moglo da se ucenjuje drugom vrstom zabave, metodom štapa i šargarepe. Tako da smo tu možda i nemoćni, a ko zna zašto je sve to i dobro. U smislu koliko se čovek zbog prisustva tehnologije otuđuje i od samoga sebe i od drugih ljudi, a od prirode i zdravoga bitisanja , naročito.