- Komentari -
  1. @(dnevna doza prosecnog Srbende) znaš, u ranoj dobi te u školi pokušavaju naučiti jednoj jako bitnoj stvari, a ta je - čitanje s razumijevanjem... na žalost mnogi poput tebe to nikada ne savladaju, a i jadna Srbija ako si oličenje prosječnog Srbende
    (crush, 18. jul 2019 23:25)

    # Link komentara

  2. @Stevan
    Ni tebe nisam pitao kako se postaje goat, nego ozbiljne novinare koji prate tenis. Ti si fanatični navijač. Dokaz: goat je onaj koji onog koga svi zovu goatom deset godina šamara. Nemaš pojma. Novak je napravio ovih četiri razlike prema Rodžeru tek kad je ovaj napunio 35. godinu. Do pre četiri Federer je imao bolji skor. Drugo, Novak nikoga ne šamara, igra sporo, forsira duge poene i dobija mečeve uglavnom na tuđe greške, a ne na svoje vinere (šamaranje). Napisao sam da ne postiji "najbolji svih vremena", jer se to ne može odrediti ničim, i da su njih nekoliko jedni od najboljih. Te veze nemaš kakav je "kralj" bio Lejver, i da je bio fenomenalan kad Open era još nije postojala. Tenis se ne igra od 1968, a Rod je tada kad je nastala već imao 28 godina.
    (Goat je onaj koji je Srbin, priznajem, 18. jul 2019 21:10)

    Ozbiljni novinari i teniski strucnjaci se ne bave citanjem komentara po portalima i odgovaranjem na iste, stoga ne znam zasto si to pitanje postavio ovde, ako vec nisi zeleo da cujes odgovor od mene.

    Da bi mogao da dobijes sansu da to pitanje postavis nekom ozbiljnom novinaru i teniskom strucnjaku, prvo moras i sam da budes nesto i neko i da zasluzis mesto u krugu onih koji imaju pravo da pistavljaju pitanja ekspertima. A do tada, moraces da se zadovoljis odgovorima koje dobijes od mene i meni slicnih, koji “nemamo pojma”, jer si i sam na tom nivou. Pozdrav!
    (Stevan, 18. jul 2019 22:13)

    # Link komentara

  3. @Stevan
    Ni tebe nisam pitao kako se postaje goat, nego ozbiljne novinare koji prate tenis. Ti si fanatični navijač. Dokaz: goat je onaj koji onog koga svi zovu goatom deset godina šamara. Nemaš pojma. Novak je napravio ovih četiri razlike prema Rodžeru tek kad je ovaj napunio 35. godinu. Do pre četiri Federer je imao bolji skor. Drugo, Novak nikoga ne šamara, igra sporo, forsira duge poene i dobija mečeve uglavnom na tuđe greške, a ne na svoje vinere (šamaranje). Napisao sam da ne postiji "najbolji svih vremena", jer se to ne može odrediti ničim, i da su njih nekoliko jedni od najboljih. Te veze nemaš kakav je "kralj" bio Lejver, i da je bio fenomenalan kad Open era još nije postojala. Tenis se ne igra od 1968, a Rod je tada kad je nastala već imao 28 godina.
    (Goat je onaj koji je Srbin, priznajem, 18. jul 2019 21:10)

    Pa i nemam pojma, tacno je. Ali si pogresio u vezi jedne stvari- nisam ni navijac, pogotovu ne fanaticni. Zapravo, odgledam teniski mec jednom u godinu dana. Govorim samo ono sto cujem od ljudi koji su svetski priznati poznavaoci tenisa. I nemoj da si tako ostrascen i nepristojan prema ljudima koji ne dele tvoje stavove i mislienja.
    (Stevan, 18. jul 2019 21:58)

    # Link komentara

  4. @Stevan
    Ni tebe nisam pitao kako se postaje goat, nego ozbiljne novinare koji prate tenis. Ti si fanatični navijač. Dokaz: goat je onaj koji onog koga svi zovu goatom deset godina šamara. Nemaš pojma. Novak je napravio ovih četiri razlike prema Rodžeru tek kad je ovaj napunio 35. godinu. Do pre četiri Federer je imao bolji skor. Drugo, Novak nikoga ne šamara, igra sporo, forsira duge poene i dobija mečeve uglavnom na tuđe greške, a ne na svoje vinere (šamaranje). Napisao sam da ne postiji "najbolji svih vremena", jer se to ne može odrediti ničim, i da su njih nekoliko jedni od najboljih. Te veze nemaš kakav je "kralj" bio Lejver, i da je bio fenomenalan kad Open era još nije postojala. Tenis se ne igra od 1968, a Rod je tada kad je nastala već imao 28 godina.
    (Goat je onaj koji je Srbin, priznajem, 18. jul 2019 21:10)

    # Link komentara

  5. Slažem se da je nabio kompleks Federeru. Možda nenamerno, ali je bio iskren u oceni svoje igre. Mislim da je veći kompleks nabio spasavanjem dve meč lopte (déj? vu). Posle USO Federer je izjavio da je onaj return bio čista sreća. Ta izjava pokazuje da je negirao realnost. Ovo na Wimbldonu nije bila sreća. Nole je ta dva poena odigrao bolje. Kao sto je bolje odigrao tri taj brejka. Imam utisak da će to mnogo duže proganjati Federera nego Noletova procena svoje igre.
    (City Girl, 18. jul 2019 20:55)

    # Link komentara

  6. Da je Đoković igrao kao protiv Rafe na AO ne bi se ovde igralo ni 4 seta a kamoli 5. Ovako Federer može da bude srećan što je imao priliku da osvoji
    (Oki, 18. jul 2019 11:52)

    Mnogi teniski strucnjaci tu Novakovu igru protiv Rafe u finalu AO smatraju najboljim tenisom u istoriji bilo kog tenisera , kazu da bolje od toga ne moze tako da je tesko to dva puta ponoviti
     (Chox, 18. jul 2019 20:22)

    # Link komentara

  7. kako se postaje goat, ko imenuje goata, da li je to nešto zvanično ili to radi jedan portal u svetu, a kod nas B92 Net?
    (Rolex Replica, 18. jul 2019 18:07)

    Goat se postaje tako sto onoga koga svi nazivaju GOAT, 10 godina uzastopno samaras gde god ga vidis i gazis ga kako god stignes. Kad to uradis, onda niko ne mora “zvanicno”, kako ti kazes, da ti kaze da te proglasi za GOAT-a i kaze da to jesi, vec to svakome ko je iole objektivan a pritom se u tenis razume, postane jasno. A gotovo svi koji se razumeju u tenis, kazu da je ovo sto igra Djokovic nesto najbolje sto je tenis ikada imao i niko nikad nije prikazao visi nivo igre od ovoga... zapravo, da niko nikad bije ni bio na tom nivou.

    A sto se tice broja titula i brojeva. Nije sve u statistici i broju titula, ima nesto i u nacinu na koji su osvojene i u kakvoj konkurenciji.
    (Stevan, 18. jul 2019 20:20)

    # Link komentara

  8. Šta je ovde vest?
    (Zorana, 18. jul 2019 20:18)

    # Link komentara

  9. @CATAPA
    Znaš šta, pitao sam ozbiljne sportske novinare kako se postaje "goat", ko proglašava "goata", da li je "goat" zvanična "titula" ili je to stav privatnih portala i navijača, a ti mi pričaš neku svoju priču, kao navijač. Ne zanimaju me vaša mišljenja o "goatima". Okej? Ti kažeš i ATP je privatna organizacija, da, ali nije kompanija (company). ATP nije portal nego teniska asocijacija koja vodi i organizuje turnire i ima svoju zvaničnu rang listu, gde svaki osvojeni bod ima rok važnosti od godinu dana. Ta lista je jeste zvanična, i to je jedina zvanična lista u tenisu, ovu o "goatu" smislio je portal UTS, i šta sad? Koga njihova lista obavezuje? Niko nikada neće moći da kaže - Pele je najbolji svih vremena, ili Mesi je najbolji, jer će uvek neko reći da to Maradona, a i Krof nije za potcenjivanje. Zašto ne i Šekularac? Bio je čudesan igrač. Ne, vama je malo da kažemo kako je Novak jedan od najboljih, pored Lejvera, Borga, Samprasa... Federera i nadala, ali vi hoćete da ga proglasimo "zvanično", je li tako? Muka mi je od nacionalizma.
    (Nekoliko njih jesu najbolji, svako u svoje vreme, a vreme teče, ne staje, 18. jul 2019 20:03)

    # Link komentara

  10. U pravu je brat hrvat.
    A Boga mi u pravu je i najbolji teniser koji je ikada igrao.
    I nije igrao najbolje.
    A zar to nije velicina jednog sportiste koji je toliko dobar da pobedi i kada ne igra najbolje?
    I ima Nole pravo da nabija kompleks kome god hoce jer od njega nema boljeg.
    Ju gajz hev a gud dej ....
    (dragi, 18. jul 2019 19:45)

    # Link komentara

  11. kako se postaje goat, ko imenuje goata, da li je to nešto zvanično ili to radi jedan portal u svetu, a kod nas B92 Net?
    (Rolex Replica, 18. jul 2019 18:07)
    A šta po tebi znači "zvanično"? I ATP je samo jedna privatna organizacija koja doduše ima priično čvrst monopol i ne odriče ga se lako. Uporedi to sa profesionalnim boksom gde su nastale bar dve organizacije, s dva sistema takmičenja i dva "svetska" prvaka. Koje je zvanično? Ko od njih zvanični šampion?
    Kao što verovatno znaš, ne postoje ni "zvanične" ili "nezvanične" države, odnosno neke su za nekoga zvanične, a za nekoga nisu. Đoković (ili Nadal) će i "zvanično" postati GOAT tek kada Federer koji je tako proglašen to i javno prizna. Dakle verovatno nikada. Kao što uostalom i sada o Federeru njih dvojica uvek govore kao o "jednom od najboljih ikada".

    Poslednji put je to Novak rekao odmah nakon finalnog meča, koliko da ne bude dileme. Onda kada je "nezvanično" najavio da bi i on mogao da igra do trideset osme godine. ;)
    (CATAPA, 18. jul 2019 19:08)

    # Link komentara

  12. Korektno je reći da je Novak igrao na nivou 70% svojih mogućnosti, tokom celog turnira, ne samo u finalu ! Igrati bez prvog servisa, bez uobičajeno dobrog riterna, s greškama iz forhenda na nivou rekreativca kada je bilo teško ne poentirati ! Pa i statistika sve govori ! Tenis i odbojka su jedini sportovi loptom u kojim se može pobediti s manje osvojenih poena ! Suština Novakove pobede je u tome što je on osvojio važnije poene !
     (Boris Banović, 18. jul 2019 18:59)

    # Link komentara

  13. Ali realno, Federer mora da vezba tajbrek, to mu nedostaje...
    (Predrag, 18. jul 2019 17:01)

    Slažem se, treba da vežba.
    A Diplomski da polaže obavezno
    kod Dr. Novaka.
     (kiki ns, 18. jul 2019 18:58)

    # Link komentara

  14. Ali realno nije igrao ni priblizno kako zna i ume
    (nema ovde leba, 18. jul 2019 18:51)

    # Link komentara

  15. Kiselo im grožđe u hrvatskoj
     (marko, 18. jul 2019 18:41)

    # Link komentara

  16. Istina je da nije korektno reci kad pobedis da nisi igrao dobro. Obzirom da se radi o Federeru kao protivniku opravdavam Novakovu izjavu, koja je bila spontana cini mi se.Nije svesno hteo da ga ukanali.
     (Guromir, 18. jul 2019 18:32)

    # Link komentara

  17. Ja bih samo još nešto dodao, na kraju,... Najbolji igrač svih vremena ne može i ne sme da izgubi dve meč lopte na svoj servis u finalu Vimblndona, pa sve da ima 60 godina..a kamoli ovako. Toliko o tome i igraču koji igra najlepši tenis u istoriji ovog sporta, ali definitvno daleko od najboljeg svih vremena.
     (Samo realno, 18. jul 2019 18:17)

    # Link komentara

  18. Zašto niko neće da objavi moje pitanje teniskim novinarima, koje je jednostavno: kako se postaje goat, ko imenuje goata, da li je to nešto zvanično ili to radi jedan portal u svetu, a kod nas B92 Net? Napominjem da ni portal UTS a ni naš portal nisu nikakve zvanične teniske institucije, nego privatne kompanije (company). Taj UTS na prvom mestu svoje liste drži Federera, naš portal na prvom mestu ima Novaka, a ATP (Association of Tennis Professionals) uopšte o goatu pojma nema. Da li i u fudbalu postoji goat, ili u skokovima u vodu, ili u odbojci... ili je to, ipak, nezvanični "izbor" navijača, na portalima i u anketama? Spreman sam da pošteno nagradim svakoga ko mi bude odgovorio na ova pitanja.
    (Rolex Replica, 18. jul 2019 18:07)

    # Link komentara

  19. Ponašao se kao osoba koja zna da je to meč koji ne može da izgubi, a ne da se nada da bi mogao da pobedi", dodao je Bertičević.
    Pravo u metu, ovo je ta razlika sta djokovic ima i sto ce da ga vodi dalje i gura dok ne stigne tih 20 GS
     (CisTo_OnAkO, 18. jul 2019 18:00)

    # Link komentara

  20. @garda
    Hvala za link,odličan i zanimljiv tekst.Izuzetan zapravo.
    (ahila, 18. jul 2019 17:59)

    # Link komentara

  21. Federer ce u buducnosti da se bori na sve nacine , da se vise nikada nesastane sa DJOKOVICEM , to mu je sledeci cilj u karijeri , a ovo sto se desilo u finalu , takvo ponizenje , to niko normalan nebi sebi dozvolijo. Poslije dvadeset gren slemova trebo je da zavrsi karijeru i da ode uzdignuta cela , a sada ce da ode jako ponizen , i smjesan. Sada obare rekorde ali u negativnom smislu , nikada niko u finalu Vibeldona nije izgubijo ko je imao mec loptu, a Fedjo ih je imao DVIJE , tuzno i zalosno.
    (Mucak, 18. jul 2019 17:50)

    # Link komentara

  22. Davno Grunf rece: "Ako kanis pobjediti ne smijes izgubiti". Tacka.
    (prosto k'o pasulj, 18. jul 2019 17:30)

    # Link komentara

  23. Istina...
     (Veljko Kocevic, 18. jul 2019 17:08)

    # Link komentara

  24. U tenisu je bitno pravilno rasporediti poene, a na nivou na kojem su obojica, kljucnu ulogu ima emocionalna inteligencija. Rodzer ne podnosi Novaka, a samim tim to izaziva istu reakciju kod Novaka. Tu dolazi do izrazaja gorespomenuta inteligencija koja je na Novakovoj strani i ne dozvoljava sebi da taj osecaj nepodnosenja bude dominantan. Kod Rodzera je suprotno. Ne moze da predje preko tog osecaja i tu ostaje zaglavljen u svojoj intelektualnoj nemoci. Jos je gore po njega jer je i on toga svestan.
     (Driver, 18. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  25. Ееее! то је тај тај-брејк.
     (МАЛИ ЧОВЕК, 18. jul 2019 17:07)

    # Link komentara

  26. U Rimu je Borna Ćorić igrao mnogo bolje od Federera po skoro svakom parametru, prvi set ga oljuštio sa 6:2, osvojio više poena, imao duplo više brejk prilika i na kraju izgubio meč tajbrejkom.

    Kako tada niko u tome nije video nikakav problem? Kada Federer pobedi Ćorića jer je mentalno stabilniji, onda se to podrazumeva; kada njega Novak pobedi isto tako, onda je "sirova sreća". Tipično licemerje.
    (Cane, 18. jul 2019 17:04)

    # Link komentara

  27. @Alek

    Upravo to, Nadal će i dan danas reći da je Roger najveći ikad (da li zaista to misli drugi je par rukava), dok je s Novakom uvijek bila druga priča. I zahvaljući toj drskosti i "pozitivnoj" aroganciji je tu gdje je. Počelo je još 2006 na Roland Garrosu kada je na press konferenciji nakon poraza od Nadala rekao da ga Rafa nije ničime impresionirao i da Rafa nije nepobjediv, pa onaj s(p)retni forhend winner na meč loptu 2011 protiv Rogera i provociranje publike da mu aplaudira nakon toga, do 2015 i New Yorka kada je "ohladio" bijesnu raju koja je htjela njegovu glavu na pladnju. Imao je u međuvremenu i par kikseva, čak i prosječnih sezona, no ono sve navedeno ga je i dovelo do toga da postane od mladog prgavca s Balkana do glavnog pretendenta na status GOAT tenisača.
    (CroFed, 18. jul 2019 17:02)

    # Link komentara

  28. Ali realno, Federer mora da vezba tajbrek, to mu nedostaje...
    (Predrag, 18. jul 2019 17:01)

    # Link komentara

  29. svi koji su gledali više njihovih mečeva znaju da Novak nije blistao u finalu, a to se lako da proveriti
    ... internet je čudo...
    pronađete statistiku mečeva sa finala 2014 i 2015 i vidite da je Novak u prvom imao 60 i koji viner i 20 i koju grešku, razlika + 40, a u drugom 46 vinera i 16 grešaka ( na mnogo kraći meč), znači razlika + 30. a sada je imao taj odnos + 2 koliko se sećam ( 54 - 52 ). Rodžer podjednak u svim mečevima...
    e sad, Novak je to rekao, možda da malo zasoli ranu, a možda i nije morao, jer svi realno znaju da on može dosta bolje...
     (matori, 18. jul 2019 16:59)

    # Link komentara

  30. Ali zaista smo videli da Novak nije bas kako treba, ne ulazeci u to da li je Federer igrao svoj najbolji tenis
    (Predrag, 18. jul 2019 16:59)

    # Link komentara

  31. @ Jumko
    Slobodno se javi Federeru da počne da ti plaća dnevnicu. Braniš ga kao da ti je rod najrodjeniji. Koga briga za GOAT listu, broj GS. Uživajte u igri ove trojice majstora jer neće još dugo trajati. Umesto što obraćate pažnju na gluposti bolje malo priče o tenisu, sportu. Ili je to suviše komplikovanije od onog haha?
     (Smeh, 18. jul 2019 16:51)

    # Link komentara

  32. Ljudi, nadjite i procitajte sta je napisao hrvatski novinar Dezulovic o svemu ovome. Briljantno.
    (garda, 18. jul 2019 12:10)

    Evo ga i link:
    [link]

    Jedan od najboljih tekstova vezanih za tenis na nasem jeziku ikada. Mozda jos samo par Mire Radojcica, i to je to.

    Hvala @garda
    (Gajetano, 18. jul 2019 16:47)

    # Link komentara

  33. Zasto u svemu izgovorenom traziti dublji smisao?! Novak je rekao istinu - nije dobro igrao. Onaj ko ne zeli da razume sta je time mislio moze to, iz ko zna kojih razloga, da tumaci na svoj nacin.
     (Blackman, 18. jul 2019 16:44)

    # Link komentara

  34. @ BB
    Pošto je Djoković imao gomilu neiznudjenih grešaka slobodno se može reći da je igrao loše za svoje standarde. Polufinale i finale je igrao loše. Svako ko iole prati tenis će ti to reći.
     (Smeh, 18. jul 2019 16:38)

    # Link komentara

  35. Да то претворимо у ватерполо,где сам ја свој.Кад игра Србија с Хрватском,100%
    нашпанована,Хрвати губе,немају шта да траже.Кад играмо лоше,играмо продужетке
    и добијемо.Тако и Новак с Федерером.
    (артиљерац, 18. jul 2019 16:37)

    # Link komentara

  36. Čitam ovih dana komentare na raznim portalima, svega ima...sto bi se reklo od igle do lokomotive.

    Za mene postoji samo jedna jedina istina, sto se kaze istina svih istina, zakon svih zakona....a to je : mozes da igras najbolje sto znas, da budes supermen na kvadrat, da si car nad carevima....ako pored svega toga u tom momentu nemas i to jedno malo zrnce sreće, džaba ti sve drugo...ne vredi.
     (Drakče, 18. jul 2019 16:17)

    # Link komentara

  37. Federer nije bio bolji. Izgubio je.
     (Zeleni Zub, krajnje bistrog uma, 18. jul 2019 15:29)

    # Link komentara

  38. Ljudi, ima li Kirjosa negde? Ne javlja se danima, jel dobro...?
    (Milorad, 18. jul 2019 15:28)

    # Link komentara

  39. Kad Erik pojede bananu a zaboravi da popije bensedin, onda deje ovakve komentare.
    (Cika Laza, 18. jul 2019 15:06)

    # Link komentara

  40. E ljidi moji, vi ne shvatate da sve sto je vazno ljudima sa ovih prostora, poput ovog novinara ili Gorana Ivanisevica, za Feda to je nista. Ovim ljudima staje ceo zivot u jednu ili dve lopte ili jedan mec, i zamisljaju sebe da su na mestu Feda. Fed je sinonim za tenis. Rezultati jesu bitni u samo jednom aspektu, ai to nije sve. Fed naravno ima sve: najbolje rezultate, omiljeni teniser sirom planete, privlaci sponzore, organizator Lejver kupa, podstice decu da se bave sportom i uporedo obrazuju sebe zbog porekla majke itd. Zato je on figura br. 1, i cudime da npr. Goran koji je dugo na turu ne uvidja ove stvari. Ja sam gledao nekoloko Fedovih meceva na RG 2005. i 2006. i tada sam shvatio sta njegova kompletna misija u tenisu znaci. Jednostavno, najtalentovaniji i, posmatrano sa svih aspekata, niko mu nije ni do kolena.
     (Demar Derosan, 18. jul 2019 15:05)

    # Link komentara

  41. Kad se Novak pojavio,Rodzer je dao par izjava koje sugerisu da se oseća ugroženim.Pnda je,u par navrata,mobilisao ceo tour da se pobedi Novak.Tada sa shvati da ga se boji.Dzelat je ,u par navrata,bio Vawrinka.
    Novak se držao korektno i poput masine mleo tu zaveru.
    Danas je Rodzer svestan da je Novak jači.
    Nervira me licitiranje oko lepote igre.
    Sport se igra na rezultat.
    Sport nije žongliranje i cirkusiranje.
    U cirkusu i u predstavi madjionicara,nema pravila,jer kad bi bilo onda bi nestala iluzija i Nebi bilo trika.
    Novak,po pravilima teniske igre,melje Federera.
    Iluzija u kojoj deo vas živi,pišući ovde neutemeljene komentare, vodi vas u zabludu o tome ko je bolji.
    Bolji je onaj ko pobedjuje stalno.
    Da je Novak par puta pobedio Rodzera,ja bih prihvatio tumacenje tome kako pojedinci komentarišu.Dogodilo se da i ćorava koka ubode neko zrno.Ko je ovde ćorava koka a ko velemajstor igre zvane tenis?
    Ljudi,Novak igra totalni tenis i kraj price.
    Federer i Nadal su izvrsni,ali slabiji od Novaka.
    Sad se ozbiljno pitam,nakon diskriminacije od dobrog dela navijača tamo:
    Da je Novak iz Svakcarske ili Negde sa zapada,da li bi ceo stadion bio za njega?Da li je ovde u pitanju neprihvatanje vrednosti onakve kakve jesu.
    Zašto Holandiju(kad je uvela totalni fudbal)nisu ignorisali.Zato sto je Holandija.
    PS.
    Malo hipoteticke mašte:
    Ako odem u politiku i budem u prilici da formiram vladu Srbije,daću programu ime NOVAK DJOKOVIC.
    Sa tim programom,koji bi uključio ljude toga kova,Srbija bi za neko brzo vreme,bila Švajcarska ili jo bolje Australija ili Norveska.
    (Djed Gavrilo, 18. jul 2019 15:02)

    # Link komentara

  42. Ako neko(Nole)odigra loše protiv velikog Federera i POBEDI ga to je samo za respekt.Što se tiče statistike Nole
    ima pozitivan skor sa Fedom pa i to ne treba zanemariti ali verovatno mnogo boli i nabija komplekse.
     (Boki Bgd., 18. jul 2019 15:00)

    # Link komentara

  43. Novak je u nedelju bio na 50% mogucnosti.
    Ko je gledao finale Melburna zimus protiv Nadala, slozice se sa mnom.
    Federer je u vecem delu meca bio na 100% mogucnosti, osim u kljucnim poenima, kada ga nije bilo nigde.
    (got, 18. jul 2019 14:51)

    # Link komentara

  44. Lepo receno.

    Federer je igrao najbolje sto je mogao, dogurao do 5 setova i izgubio.
    Da je Djovak igrao najbolje sto je mogao, ovo bi bilo brzinski gotovo u 3 seta.
    (Che, 18. jul 2019 12:00)

    Kad protiv Djokovica odigra neki teniser lose onda mu Djokovic nije dozvolio, naterao ga na greske itd. A sad kad je Federer nametnuo svoju igru i nije dozvoljavao Djokovicu da se razigra onda ide prica kako Djokovic nije bio na svom nivou, kako bi ga poderao 3:0. Oni su surovi profesionalci da bas podbacuju u finalu. Do finala se tempira forma i tad igras na 200% svojih mogucnosti, tad ne postoji los dan.
    (BB, 18. jul 2019 14:51)

    # Link komentara

  45. Nije samo to. Ima jos jedan detalj koji su izgleda svi propustili. Naime, kada ue primio pehar Djokovic je rekao da je Federer jedan od najvecih ikad. Nije rekao najveci vec jedan od. Time jasni salje poruku.
    (Alek, 18. jul 2019 14:50)

    # Link komentara

  46. Jednostavno je ušao u glavu Rogeru u toj mjeri da nije u stanju okončati meč osim ako Novak na meč loptu za Rogera ne napravi double fault, žalosno ali istinito. 22 pobjede ima, istina već 7 godina ga nije dobio na grand slamu a bojim se da ga više niti neće tamo srediti, volio bih da griješim!
    (CroFed, 18. jul 2019 14:46)

    # Link komentara

  47. Mi smo ostrascen, zavidan, ljubomoran narod, RF je doktor tenisa, njegovu igru i njegove rezultate treba postovati, kao i Novakove, to su po meni dva najbolja tenisera u istoriji, ali nas je mentalitet cudo, najgori smo od svega, nikad necemo da se promenimo.. Cast dobrim ljudima i izuzecima, pricam u globalu, veliki pozz.
     (Ljubitelj tenisa, 18. jul 2019 14:42)

    # Link komentara

  48. @(borkes, 18. jul 2019 11:38)

    I prstiĆ je bio 2011. nakon polufinala RG i prekinutog niza...
    (frka panika, 18. jul 2019 14:42)

    # Link komentara

  49. Pa svako ko je gledao taj meč svestan je da Đoković nije dobro igrao, nije pružio više od 50 % svojih mogućnosti. Činjenica je da je Federer igrao svoj vrhunski tenis, a da je Đoković igrao svoj vrhunski tenis, taj meč bi završio za 2 sata bez ikakvih taj brejkova. Dakle, to nije nikakvo nabijanje kompleksa Federeru nego je čovek bio iskren jer je i sam svestan da nije pružio sve od sebe. Nije ga služio servis tokom celog meča, nije mogao precizna da pogađa svoje prepoznatljive bekhende, čak ni ritern nije bio na njegovom uobičajenom nivou. Generalno gledajući, Federer je bio bolji po prikazanoj igri, ali na kraju se gleda konačan rezultat. Uostalom zašto Federer nije iskoristio svoje 2 meč lopte? I kad je u gemu pred poslednji taj brejk u meču rezultat bio na ivici poraza za Đokovića, on se borio. Mentalna snaga Đokovića je pobedila svu Federerovu veštinu. Pobedniku treba čestitati, a ne tražiti kojekave izgovore. Posle boja kopljem u trnje,
    (alex56, 18. jul 2019 14:42)

    # Link komentara

  50. "Ajd sto je Federeru nabio komplekse već i ovom Hrvatskom novinaru reklo bi se hahahahahahah"
    (dnevna doza prosecnog Srbende)
    Da li smo mi čitali isti tekst?!
    Hrvat je sve lepo rekao i ne vidim da mu je "nabijen" kompleks time što je Novak pobedio.Šta više,čovek lepo piše da je Novak igrao kao da veruje da ne može da izgubi taj meč-što gledano sa distance deluje kao tačno.Ja bih ovaj tekst bez problema potpisao svojim imenom i prezimenom.
    (analiza, 18. jul 2019 14:34)

    # Link komentara

  51. Nije ovo negativno rečeno u odnosu na Novaka nego samo konstatacija. Ovo je ustvari afirmativno u Noletovu korist. Kako su neki odmah navalili da pljuju po Hr. Pa u njhovoj štampi je dobio najviše pohvala i čestitanja. Aman ljudi
    (Vracarac, 18. jul 2019 14:34)

    # Link komentara

  52. Neven berticevic. Djeco, prije interneta svi su kupovali sportske novosti samo da vide sta pisu on i tomislav zidak.
    Room 1408 bon jovi, ocito da nisi procitao tekst, a izgleda ni gledao mec. Fedex je imao bolju statistiku a svejedno izgubio.
    (Pijani zlotvor, 18. jul 2019 14:31)

    # Link komentara

  53. Djokovic je bio u fazonu veni, vidi, vici, iako je stanje na terenu bilo infartktno:-))) Ne znam sta me je vise iznenadilo pored ocajnog servisa i riterna, pa i igre, imali smo i Djokovica bez iskazivanja emocija. I pored svega toga, dobio je mec. Zato je i izjavio da je igrao 70% tokom meca ali u tajbrejkovima je bio na maksimumu, narocito mentalno. Mislim da cemu kao sto je rekao u intervju za SK ovaj mec uliti ogromno samopouzdanje u nastavku karijere jer je po njegovim rijecima bio mentalno najtezi u karijeri ali je i mentalni boost koji je od njega dobio vjerovatno najveci moguci. Zao mi je Rodzera, igrao je impresivno, bio bolji u svim statistickim pokazateljima,medjutim kad je trebalo da zavrsi mec vidjeli smo jedan od najvecih choke u istoriji sporta( to misle i mnogi njegovi najzagrizeniji fanatici/ fanovi), posto se radi o sampionu, najtrofejnijem sportisti u tenisu, njegovom omiljenom turniru, na kome ima najvise titula, zatim nakon pobjede protiv Rafe koji mu je tu nanio tezak poraz, odnosno pored velikog samopouzdanja nakon polufinala i sjajne igre u finalu, kao i pred punim tribinama koje fanaticno za njega navijaju.
    (Boris, 18. jul 2019 14:25)

    # Link komentara

  54. Gledajte ga kakav je na ovoj slici...ponosu nas!!!!!
     (anica, 18. jul 2019 14:24)

    # Link komentara

  55. @Tom Waits Nije bitno... Znam da je 20-16 u GS titulama! To je najvaznije! Ne znam ni h2h izmedju Samprasa i Agasija, a ni izmedju Lendla i Mekinroa... Malo njih i zna, ali znaju ko koliko ima GS titula!
     (Jumko, 18. jul 2019 14:18)

    # Link komentara

  56. Hm...pa ne znam bas da l Rodja ima komplekse...ne verujem ali mu sigurno nije bilo svejedno kad je Nole prokomentarisao igranje u njegovim godinama, da bi on sam mogao to da cini. Jednostavno je sudjeno da Nole Federeru bude nocna mora...strasno, ali zaista celicni nervi tu trebaju.
     (anica, 18. jul 2019 14:17)

    # Link komentara

  57. Priča oko GOAT-a je završena. Naš Roger je već proglašen za GOAT-a od strane drugih sportista i umnih ljudi. Na US Openu samo će staviti svoj potpis na to osvajanjem 21. The end
    (dekibg, 18. jul 2019 14:13)

    # Link komentara

  58. Glupost, nabijati komplekse teniseru koji ima 38 godina i igra najbolji tenis u svom životu. A pride osvojio 20 GS titula. Kompleksi su mogli da se nabijaju kad je on počeo da gubi od Đokovića i Nadala. To je bilo pre nekih 10 tak godina i manje. A on je i pored toga uspeo da osvoji bar od 5 do 10 GS titula i ko zna koliko Mastersa.
    (Marko, 18. jul 2019 14:09)

    # Link komentara

  59. Novak je izjavio samo ono sto jeste susta istina. Nije zeleobad tako, ali je osvojio W sa ne vise od 60% svojih realnih mogucnosti. Federeru se u glavu vratio prst sa Roland Garosa
     (Realan, 18. jul 2019 14:08)

    # Link komentara

  60. @.,
    Hihihihi njega je pogledala sreća, kažeš!
    Zato, tebe, verovatno neće nikada...sreća je u njemu bila(Novaku)a ne oko njega(ceo stadion)!
    (Ikan, 18. jul 2019 14:06)

    # Link komentara

  61. Pa to je izjavio I Vilander u onoj svojoj emisiji Game, Schet and Mats: Rekao je to čak eksplicitnije nego Novak, a inače Novak je stvarno igrao ispod svojih mogućnosti!
    (Dejo, 18. jul 2019 14:03)

    # Link komentara

  62. Nista pogresno nije rekao ovaj novinar, tj. nije rekao da je Novak uvredio Federera vec da mu je svojom izjavom osnazio kompleks. Sta je tu netacno?

    Statisticki gledano, Federer je osvojio vise gemova, vise poena, imao vise vinera, aseva, bolji % servisa... U tom kontekstu je igrao bolje, pa i lepse. To se i u fudbalu desava da na oko losiji tim nekad pobedi. Da ne kazem da su losi timovi osvajali i EP (Grcka). Nije rekao da je pobeda nezasluzena, vec da je Rodzer igrao bolje, ali kad je bilo stani pani, nije imao herca (ili neceg grugog :)). I tu dolazi do izrazaja kompleks jer je Novak u 80% finala dobijao Federera. Ne izbija se to tako lako iz glave.

    Novak ga je dodatno pokopao kad je rekao da nije igrao svoj najbolji tenis. Sve cinjenica za cinjenicom.

    Pa velicina velikih se upravo ogleda u tome sto pobedjuju i kad ne igraju najbolje.
    (TnT, 18. jul 2019 13:58)

    # Link komentara

  63. Šta kaže covek Švajcarac je bio bolji u svemu osim sto je izgubio meč...E ovo je očit primer tisućljetnje kulture hahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. jul 2019 11:11)

    E cemu je problem. Pa gola je cinjenica da je Federer bio bolji u gotovo svim statistickim parametrima. Vise vinera, veci postotak ubacenog prvog servisa, bolji postotak na prvi i na drugi servis, vise brejkova, vise poena na kraju meca, vise asova...Al sve to onda samo govori kakva je velicina Novak kada je pobedio takvog Federera.
     (kari, 18. jul 2019 13:53)

    # Link komentara

  64. Pa šta je rekao što nije istina?
    Federer je igrao kao zmaj! Servirao je fantastično, a na ubačeni prvi je imao skoro 100% poena. Đoković se, sa druge strane, baš mučio, ceo meč... Osim u ta tri taj-brejka, što se ispostavilo kao presudno.
    (kaljkuljator, 18. jul 2019 13:53)

    # Link komentara

  65. Ovaj novinar i rodzer mogu Samo da cestitaju novaku i nista vise!
    (joki, 18. jul 2019 13:51)

    # Link komentara

  66. Jek citao neko vise od naslova? Ako sam ja dobro shvatio on ga ono bas pohvalio.
     (Marko99, 18. jul 2019 13:45)

    # Link komentara

  67. ..."Ponašao se kao osoba koja zna da je to meč koji ne može da izgubi, a ne da se nada da bi mogao da pobedi", dodao je Bertičević."

    Bravo! U sred srede!!
     (Smuleco, 18. jul 2019 13:37)

    # Link komentara

  68. Pored toliko sportskih desavanja vi posle 5 dana i dalje na naslovnu stranu gurate pricu o vimbldonu.sad je bitno i sta je neki hrvatski novinar objavio,ali vazno je da je protiv federera.prodje africki kup nacija nista vaterpolo nista.sramota bre.
     (daca, 18. jul 2019 13:33)

    # Link komentara

  69. Vidi se da nije sam Federeru nabio kompleks.
    (SAMO BAHATO, 18. jul 2019 13:27)

    # Link komentara

  70. Realno Novak je odigrao katastrofalan mec, ocajno je servirao tokom cjelog meca, jos gore riternirao, i neobjasnjivo gresio na brejk lopte kada je Federer servirao drugi servis. Da cinjenica je da je Federer imao dve uzastopne mec lopte na svoj servis, al je i Novak imao 4:2 u petom setu, i ako se ne varam imao je najmanje jednu gem loptu u tom gemu, i onda je iz jos neobjasnjivih razloga katastrofalno servirao u tom servis gemu. Federer je u tom gemu vratio sve jedan servis Novaka. Cak i pored svih tih cinjenica Novak je dobio ovaj mec. Pa Novak da je igrao bukvalno samo za 5 % bolje, dobio bi ovaj mec mnogo ranije. Samo da je Novaku radilo jedno, ili servis ili ritern, Federer bi realno bio pregazen.
     (sony d bony, 18. jul 2019 13:21)

    # Link komentara

  71. Svaka ti je ka' Berticeviceva
     (neven, 18. jul 2019 13:16)

    # Link komentara

  72. KAKAV MEČ! KAKAV OBRAČUN! KAKVA TEŽINA! NI SVESNI NISMO STA SMO GLEDALI! POPUT TRILERA U MANILI! GUZVA U DŽUNGLI! ljudi da je Federer pobedio priča o najboljem u istoriji bila bi zauvek završena! Dve meč lopte je imao. 25 genoma u petom setu! Naravno jer Titani ne padaju lako. Gledao sam Pelea, Alija, Maradonu, Karla Luisa, Džordana, Ronaldinja Bolta i Mesija. A SADA SAM GLEDAO I NAJVAŽNIJI MEČ (NE NAJLEPŠI) U ISTORIJI TENISA. NOLE JOS NIJE NAJBOLJI SVIH VREMENA ALI BIĆE. JOŠ DA DOŽIVIM DA LJUDSKA VRSTA ODE DO PROKSIME KENTAURI PA MOGU DA UMREM.
    (STARAC KOLJA, 18. jul 2019 13:14)

    # Link komentara

  73. Novak je igrao uobičajeno, kao i tokom celog turnira. Do finala , sem Hurkača, nije imao ni jednog protivnika da bi se videlo da li on igra dobro ili protivnici statiraju. Zapravo je Federer taj koji je odigrao lošije i ispod svog nivoa,da nije tako ne bi mu praktično poklonio sva tri taj brejka svojim greškama kao i serviranje za meč. Novaku i njegovim navijačima bi tolika oholost mogla pobovo da se obije o glavu.
    (Dragans, 18. jul 2019 13:14)

    # Link komentara

  74. Procitajte i druge tekstove ovog novinara. Odlican je.
     (Anica, 18. jul 2019 13:13)

    # Link komentara

  75. Sva je sreca sto vise ne postoji verbalni delikt. Verovatno bi ga i za to tuzili.
     (Si, 18. jul 2019 13:12)

    # Link komentara

  76. Istina obično zna da boli.
     (Stevan, 18. jul 2019 13:08)

    # Link komentara

  77. svi znamo aroganciju novakovu. naravno da novak nije igrao lose vec je roger igrao dobro. naravno da je novak imao samo srece. nikakav mentalitet ovde nije u pitanju. prestanite da se lazete. pricamo o jednom poenu.
     (kad erik pojede bananu, 18. jul 2019 13:07)

    # Link komentara

  78. Zašto bi Novak više respektovao Federera od sebe? Kao da je on prosečan igrač, a ne jedan od trojice najboljih u istoriji tenisa. Nema više samo Nadal i Federer, sada je tu i Novak.
    (Kupac diplome, 18. jul 2019 13:04)

    # Link komentara

  79. Federere moj, uz tebe smo. Bog ti dao zdravlja i sreće. I tebi i gospođi Mirki i Mili, Leu, Šarlin i Leni.
    (kiza, 18. jul 2019 13:04)

    # Link komentara

  80. Kakva glupost... cuj nabijanje komplexa izjavom da nije bas najbolje igrao, pa jel slagao nesto... nije, igrao je slabije nego sto moze i to je ziva istina, a sto se kompleksa tice, ako mu ih do sada nije nabio, nije ni ovom izjavom....
    (oz, 18. jul 2019 11:15)

    Amin. Molim admine da zaključaju komentare. Čovek objasnio sve. Kraj priče. Svaka čast oz, krako i jasno!
    (kaligula, 18. jul 2019 13:00)

    # Link komentara

  81. Čovek nista nije rekao što nije istina. Imam osecaj da je i njemu drago....
     (Nenad NS, 18. jul 2019 12:59)

    # Link komentara

  82. meni je jaca izjava da mu je federer inspiracija da i on igra u 37 oj godini. ta izjava mi je toliko jaka i toliko pogadja sustinu...ovaj je zapeo da osvoji vise od 20 jer je video da ga ova dvojica stizu, ali..ovom izjavom djokovic kao da govori, cak i da osvojis jos igracu i ja jos dugo i to kada se ti povuces...nikad necu zaboraviti tu kiselu facu koju je federer slozio kad je ovaj to rekao :)
     (retko pametan, 18. jul 2019 12:57)

    # Link komentara

  83. Najveci potop nadobudnog RF-a je Noletova izjava doslovce " Evo ja sam prvi kome ces biti inspiracija u 37 godini zivota". Ceo stadion se kiseli nasmejao, a nadobudni RF pobledeo dodatno od muke...
    (Srbin pobedio, 18. jul 2019 12:57)

    # Link komentara

  84. Nole mi te volimo!!!!
     (Jumko, 18. jul 2019 12:56)

    # Link komentara

  85. Samo je bio objektivan, nije igrao kako najbolje ume. E sada što je to realnost koju Rodzer ne može lako da proguta, to je druga priča.
    (Milan, 18. jul 2019 11:58)

    vi nemate pojma o sportu, igraš koliko ti protivnik dozvoli..
     (ubio ga Rođa, 18. jul 2019 12:53)

    # Link komentara

  86. Istina je, sad samo je pitanje koliko je Novak bio svestan efekta tih reci i kako mogu da deluju na Federera.
    Licno mislim da je Novak samo zeleo da bude iskren, kasnije je verovatno shvatio, ali ne haje mnogo zbog toga, jer je Novak itekako osetio sikaniranje od strane Fererera u ranijim godinama, pa sve do 2011te kada je malo povukao rucnu zahvaljujuci Novakovim vanrednim rezultatima te godine.
    Setimo se te 2011te Federer je zaustavio Novakov niz od 41 pobede na Rolad Garosu u polufinalu. Igrao je nestvarno dobro i agresivno tada. Rekao sam tom prilikom da sigurno nije imao doping kontrolu, kao ni sad na Vimbldonu garant.
    Nasao sam sebe da mi je bilo pomalo krivo sto Novak nije dao malo veci plezir Federeru u govoru na dodeli pehara, rekao je tom prilikom da je Federer jedan od najvecih tenisera u istoriji, pozeleo sam da kaze da je najveci, pa je mogao ako zeli dati opasku "za sad", to bi bilo smekerski, ali ujedno sa davanjem do znanja onoga sta zaista zeli.
    (Dott, 18. jul 2019 12:50)

    # Link komentara

  87. Ovaj mec je otklonio sve dileme oko pitanja ko je najveci teniser svih vremena. Dame i gospodo, Novak Djokovic.
     (Sale, 18. jul 2019 12:50)

    # Link komentara

  88. Samo da je rekao nije mi ni prvi ni poslednji put da skidam protivnicke mec lopte.
    (Nebojša, 18. jul 2019 12:50)

    # Link komentara

  89. Molim vas da nas obavestite i šta misle hrvatski poljoprivrednici o ovoj temi.
    (hrvoje, 18. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  90. J... noleeee
     (Marko, 18. jul 2019 12:42)

    # Link komentara

  91. Izgleda da Đoković još nekom nabija komplekse.
     (Konfekcija ..... Vranje, 18. jul 2019 12:38)

    # Link komentara

  92. Pobedio je bolji igrac. FEDERER je bio bolji u dva seta koja dobio. To mu je Novak omogućio. Novak je imao 2-1 u setovima umaoje 4-2u petom. Bio je uvrk blizi pobedi osim tog brejka na 8-7.Neznam sta je sporno. 2011 i 10 Novak je spasio mec lopte protiv Federera ovo je treci put.
     (zex, 18. jul 2019 12:37)

    # Link komentara

  93. Ljudi, seća li se neko kad se poslednji put dogodila pobeda Federera nad Novakom? Možda Jumko ima negde u arhivi taj podatak.
    (Tom Waits, 18. jul 2019 12:36)

    # Link komentara

  94. Meni je jače nabijanja kompleksa Novakov pobednički govor na terenu gde kaže za Federera "jednog od najvećih svih vremena". Jasno je šta je hteo time da kaže!
    (Dorćolac, 18. jul 2019 12:36)

    # Link komentara

  95. Au sto je botova....nama definitivno nema spasa...
     (milos, 18. jul 2019 12:31)

    # Link komentara

  96. Da, i kad je na 70% forme to nije problem da pobedi RF.
     (C i n i k, 18. jul 2019 12:30)

    # Link komentara

  97. Ne znam zasto upirete prstom u hrvatskog novinara, sve je tacno sto je rekao...Zbog cega bi Novak vise stedio RF, trebalo je i ranijenda bude bahat. Barem po meni. Samo se sjetite reakcije RF nakon US opena 2011, e sad mu je na nos izaslo...

    Ono sto me najvise raduje u svemu ovome je Novakova hladnokrvnost u onakvoj atmosferi. I TO U SITUACIJI KAD JE MOGLO ONO STO JE SANJARIO CIJELI ZIVOT DA PANE U VODU. A ULOG JE BILA PRICA OKO NAJVECEG SVIH VREMENA. DA FEDERER DOBIO PRICA BI BILA GOTOVA!!!!!!! Bez obzira na vase etikete po komentarima...
    (Ministar, 18. jul 2019 12:25)

    # Link komentara

  98. "Sta bi se ono pisalo da je Rodzer na Djokovicevom mestu? Licemer, los covek, ne podnosi ga pa je to rekao itd itd."
    (Jumko, 18. jul 2019 11:19)


    - zaboravio si ono: "hahaha…haha "!
    (majtimajk, 18. jul 2019 12:23)

    # Link komentara

  99. I sta je problem u Novakovoj izjavi? Cinjenica je da Novak moze da igra znatno bolje od onoga kako je igrao Protiv Federera finale Vimbldona. Naravno da Federera mora da zaboli poraz, a tim vise jer je Novak odigrao nesto iznad svog proseka, ali daleko od toga da je dobro igrao. Ono gde je Novak dobio Federera je psiha i to ubedljivo, ali i bolje kretanje. Losa koncentracija je uglavnom posledica manjka kondicije. Federer je sve blizi kraju karijere, to se vidi, moze on jos malo da igra, ali bolje da se povuce dok je vreme. Novak naprotiv ima jos godine i godine pred sobom i to dobrog tenisa, preduslov je da se ne povredi. Bitka ce se voditi izmedju njega i Nadala jos neko vreme...pitanje je kako ce funkcionisati Nadal posle zenidbe...mozda se i on izgubi kao i Nole na godinu dana ili duze..nikad se ne zna.
    (Astrid, 18. jul 2019 12:22)

    # Link komentara

  100. Đoković: "Bio sam u sličnoj situaciji i uspevao sam. Mogu opet!"
    Federer: "Bio sam u sličnoj situaciji i gubio sam. Bojim se da ću opet!" Ovo objašnjava rasplet petog seta. E, kako je do njega uopšte došlo, već je za dublju analizu. Činjenica je da Đoković nije igrao najbolje što može. Možda mu Federer nije dopustio, a možda iz drugih razloga. Ipak je pobedio i to je obeshrabrujuća poruka Federeru, ali i ostalim rivalima.
     (Suprotni pogledi, 18. jul 2019 12:21)

    # Link komentara

  101. nole d dzentlmen. svima je nabio komplekse onim ponasanjem i izjavama po zavrsenom meču.

    svima. i publici. i novinarima parovokatorima. i fedreru. . .
     (spontana slucajnost, 18. jul 2019 12:19)

    # Link komentara

  102. Nisam primetio baš ništa zlonamerno u Novakovim izjavama posle. Oni se danas poštuju i paze šta govore. Ko malo prati tenis jasno mu je da nije igrao ni blizu svoje najbolje igre. On reče 70%, ja bi reko 60%. Onaj Novak iz januara koji je uzo Melburn razbio bi ovoga Novaka u Wimbldonu sa 3:0. Mučio se u većem delu meča, priznao je da je Rodžer diktirao tempo, vodio igru.
    Posle srećno osvojenog prvog seta svi smo očekivali da pusti ruku i da zaliči na sebe, suprotno tome, on se ugasio na 20 minuta i praktično poklonio 2. set, vratio Rodžera u igru. Drugo, svi pričaju o dve meč lopte, ok, ali setite se da je Nole u 5. setu poveo sa ogromnih 4:2 i onda sa 3,4 jeftine neiznuđene greške prosuo dragocenu prednost.
    (Utisak posle odgledanog snimka, 18. jul 2019 12:18)

    # Link komentara

  103. Tenis se igra 10 meseci u godini, a ne 2 nedelje na travi. Za tih 10 meseca u godini, Djokovic od kad igra vrhunski tenis, mnogo je bolji i uspesniji teniser od Federera. Cak je vise meceva sakupio protiv Nadala nego li Federer za mnogo duzi period, sto deluje NESTVARNO. Ali kad uzmemo u obzir da je u 3 navrata na ATP listi Djokovic imao vise od 16500 bodova. I to deluje nestvarno, kad vidimo za koliko su sposobni Nadal, Federer, Zverev...
     (Zoran, 18. jul 2019 12:14)

    # Link komentara

  104. Novak da se izvini Federeru. Hitno. Kada te ljudi ubedjuju da je crno belo i obrnuto. Vi hrvati imate kompleks od srba bilo šta da kažu, pa tako razumete i ove izjave u sportu. Koliko puta je Federer trijumfovao u taj breku zahvaljujući svom servisu koji ga i drži celu karijeru u vrhu.
    A što se tiče kompleksa ima Federer i veći kompleks i to od Nadala, koji je tek u zadnjih nekoliko godina izbubio 4-5 meča zaredom pa ga je Rodja malo sustigao. Inače pre je medjusobni skor bio još gori. Pa ne zvocate protiv Nadala, nego protiv Novaka. Ajd zdravo
    (glasnik, 18. jul 2019 12:12)

    # Link komentara

  105. Ljudi, nadjite i procitajte sta je napisao hrvatski novinar Dezulovic o svemu ovome. Briljantno.
    (garda, 18. jul 2019 12:10)

    # Link komentara

  106. NISAM NEKI SPORTISTA,ALI ZNAM DA JE UVEK BOLJI ONAJ KOJI JE POBEDIO.NARUČITO JE TO 100% TAČNO U SPORTU KAO ŠTO JE TENIS.1 NA 1. TAKO DA TE PRIČE "BIO BOLJI CEO MEČ PA IZGUBIO "OKAČITE MAĈKU O REP!!!!
    (Србин, 18. jul 2019 12:09)

    # Link komentara

  107. vrlo korektan i realan opis i clanak hrvatskog novinara,pa posle kazu da svi hrvati mrze srbe?Takodje se slazem i u tome da je psiholoski ovo najtezi poraz Federeru mozda i u karijeri iz mnogo razloga.Iskreno,ne vjerujem da ce se moci od ovoga oporaviti jer ovakav poraz bi slomio i mnogo mladjeg tenisera.Licno mislim da Rodzer(iako navijam za Novaka)igra najljepsi tenis u istoriji tog sporta,ali Novak igra najbolji tenis svih vremena i mislim da ce ga prestici i sa titulama i mnogim rekordima,naravno ako ostane zdrav u sledecih 3 godine.Kako god bilo-bice zanimljivo pratiti ovu trku.
    (Baranin, 18. jul 2019 12:09)

    # Link komentara

  108. kome krivo kome pravo Novak je bio svo vreme u nokdaunu. hihihi samo ga je sreća spasila.
     (., 18. jul 2019 12:08)

    # Link komentara

  109. Verujem, ako neko zna o kompleksima to su Hrvati!:D
     (raVel, 18. jul 2019 12:04)

    # Link komentara

  110. Jednostavno.
    Najbolji ?oković bolji je od najboljeg Federera. To znači da i slabiji ?oković može da dobije najboljeg Federera.
     (kafka, 18. jul 2019 12:04)

    # Link komentara

  111. @ bob

    U petom 12...
     (B-5160 8, 18. jul 2019 12:02)

    # Link komentara

  112. Nije ovo najtezi udarac za Federera.
    Federer najbitniji mec u zadnje vrijeme.je bio Austalian open kad je ima 17 gs a Nadal.15... tu se Federer odlijepio.
    Taj mec da je izgubio ne znam dje bi bio danas.

    Novak je izgubio u Roland Garosu pa sta idu dalje... ova 3 je tako velika da njih ovako gubljeni.mecevi motivisu.

    Ipak je dobio Nadala lako u polufinale (a znamo kako je Nadal igrao Wimbeldon).
    Onda i Finale je.mogao.da.dobije ali.malo.srece falilo mu je.

    Djokovic nije se nije toliko primako odnosu recimo 2016 tad je bio skor 17 vs 12
    sad je 20 vs 16..
    znaci samo za jedan gs slem se primako evo 3 godine.

    Ako Noval izgubi to je kraj karijere, ako Nadal izgubi to je kraj Karijere, ako Roger izgubi to je kraj karijere..
    dokazali su da nije vise puta.

    Svi troje osvajaju jos gs.
     (Danijel., 18. jul 2019 12:01)

    # Link komentara

  113. Meni je bilo "krivo" shto Novak nije to malo jache izgovorio... tipa "igrao sam na strashno niskom nivou" ili "ovo mi je bio najloshiji mech na turniru". Federer ima i sam obichaj da pecka, ali to "dzentlmenu" kao shto je on niko ne zamera.
    (-21g, 18. jul 2019 12:00)

    # Link komentara

  114. Lepo receno.

    Federer je igrao najbolje sto je mogao, dogurao do 5 setova i izgubio.
    Da je Djovak igrao najbolje sto je mogao, ovo bi bilo brzinski gotovo u 3 seta.
     (Che, 18. jul 2019 12:00)

    # Link komentara

  115. Pa, i da nije tako izjavio , Novak je odavno ovom nabio komplekse. Ubeđena sam da nije imao tu nameru, jer uvek poštuje svoje rivale, ali baš voleeeem što ga je "iskompleksirao". Inače RF i boluje od kompleksa, ali više vrednosti, sad se samo spustio na zemlju. Bravo Noleeeee!!!
    (Biljka, 18. jul 2019 12:00)

    # Link komentara

  116. Samo je bio objektivan, nije igrao kako najbolje ume. E sada što je to realnost koju Rodzer ne može lako da proguta, to je druga priča.
    (Milan, 18. jul 2019 11:58)

    # Link komentara

  117. Nikakvo nabijanje kompleksa. To je cak i Federer izjavio!

    A i svima je ocigledno da nije igrao onako kako moze!
    (Dane, 18. jul 2019 11:56)

    # Link komentara

  118. Federer je na početku Novakove karijere, kada mu postave pitanje šta misli o tom novom, sjajnom teniseru, najčešće odgovarao da su dobri svi momci iz top 10, ne samo Đoković. Apsolutno je bilo jasno da se Novak upadljivo izdvaja od ostalih, ali namerno nije želeo da ga pohvali. Hvalio je Gaskea, pošto mu je bilo jasno kome priznanje od strane najvećeg tenisera može da koristi, a kome ne i odakle preti opasnost njegovoj vladavini.
     (punjenalignja, 18. jul 2019 11:55)

    # Link komentara

  119. Novak je samo bio iskren.
    (Max, 18. jul 2019 11:53)

    # Link komentara

  120. Nole je ostao relativno miran. On zna kako da igra pametno, jer je najintelegentniji igrac na Atp turu.Nole igra pametan tenis, i kada ga nadigraju, jer je navikao na to kada stvari ne idu kako je zamislio. On zna kako da iskoristi krizne trenutke meča, On je naučio da se osloni na sebe, jer ne može da se osloni na publiku.Usao je u glavu Federeru i Nadalu i oni nemaju sta da traze u okrsajima snjim.
     (Рајко Ђукановић, 18. jul 2019 11:53)

    # Link komentara

  121. Ako je Federer racionalan j priseban neće imati nikakve komplekse od ove izjave. Čovek ima 38 godina i igrao je na svom najvišem nivou. Đoković ima 32 i igrao je na 70%. Da je Đoković igrao kao protiv Rafe na AO ne bi se ovde igralo ni 4 seta a kamoli 5. Ovako Federer može da bude srećan što je imao priliku da osvoji
    (Oki, 18. jul 2019 11:52)

    # Link komentara

  122. Samo je rekao istinu. A to i sam Federer zna , ali neće to reći.
     (ja, 18. jul 2019 11:51)

    # Link komentara

  123. Samo je rekao je kako je stvarno bilo, bez ikakve namere. Novinar je povrsan.
     (Nalbandian, 18. jul 2019 11:49)

    # Link komentara

  124. Ovi Hrvati su zaista dno dna.
     (Olimp, 18. jul 2019 11:48)

    # Link komentara

  125. Mala ispravka. Svajcarac je izjavio da bolje od ovog ne moze, a on (Novak) da moze.
     (igor, 18. jul 2019 11:46)

    # Link komentara

  126. Sta su hrvatski kompleksi, pa to nema cenu. Nole dominacija
    (Toza Vampir, 18. jul 2019 11:46)

    # Link komentara

  127. mogao je bolje da igra lepo je rekao bio je na 70 % maks
     (Petar, 18. jul 2019 11:42)

    # Link komentara

  128. Nema povratka za Rođu posle ovoga... Penzija...bolna sećanja ...i plač, bol, tuga i neverica, kod svakog oborenog mu rekorda od starne No1e- ta.
    Zasluženo.
    (Vuja neznalica, 18. jul 2019 11:40)

    # Link komentara

  129. Upravo tako! Đoka čvrsto stoji na nogama, dok drugi klecaju pred njim. I što Ivanišević reče "Je*eš ko je bolji, bitno je ko je pobedio".
    Ako i veliki Federer pada pod pritiskom pobede/poraza protiv Đoke onda i nije tako veliki....
    Svi vrhunski sportisti igraju male psihičke igre sa svojim rivalima, to je normalno.
    I molim hejtere da mi ne zameraju što Novaka zovem Đoka, nema tu ničeg lošeg niti zlih namera.
    (Brane, 18. jul 2019 11:40)

    # Link komentara

  130. Samo nek Nole pređe njegov rekord u osvojenim gren slemovima, pa nek pričaju.. Ajmo Nole!!
     (bzv, 18. jul 2019 11:39)

    # Link komentara

  131. U svih pet setova izgubiš po šest gemova, i pobediš.......to moze samo nole
     (bob, 18. jul 2019 11:38)

    # Link komentara

  132. To je izjavio posle meča. Na samoj dodeli pehara mu je spomenuo dve meč lopte :-)))
    Ako ćemo iskreno "solio" je i Rođa... izjava o šamaranju loptice 2011, ono sedanje u stolicu 2015 a ponajviše "prstić" iz 2010.
    Tako da mogao je Nole i malo više da doda ali neka... biće valjda još prilika.
    Idemo dalje.
    (borkes, 18. jul 2019 11:38)

    # Link komentara

  133. Чињеница је да није најбоље играо.
    Ако је Фед тако слаб карактер, онда и не заслужује да буде најбољи икада.
     (Пусти и мене да рекнем ..., 18. jul 2019 11:37)

    # Link komentara

  134. Nabijaj komplekse Fedji, tako je:)
     (aabb, 18. jul 2019 11:37)

    # Link komentara

  135. Nego šta nego ponižavanje.Nole ide na 20+ gs.Uživajmo u narednim sezonama kao nikada u Noletovoj karijeri.
     (bl, 18. jul 2019 11:37)

    # Link komentara

  136. Ne znam da li najbolji svih vremena ima kompleks sto se Djokovica tice, tek ne secam se kad ga je poslednji put pobedio a u finalima Vimbldona nikada!!!
    (mlekadzija, 18. jul 2019 11:34)

    # Link komentara

  137. šta ovaj izlupeta ovde . Mislim da ni sam nezna šta je hteo reći.
     (Nik Kirjos, 18. jul 2019 11:33)

    # Link komentara

  138. Sta je uradio Cilic na Vimbldonu?
     (Downtown, 18. jul 2019 11:30)

    # Link komentara

  139. Ako cemo realno, Federer je dao sve od sebe u tom mecu, ali Djokovic nije ni priblizno. Koliko je samo gresio, a ipak pobedio jer je pogadjao kad je bilo najpotrebnije.
    (Zmaj, 18. jul 2019 11:29)

    # Link komentara

  140. Ajd sto je Federeru nabio komplekse već i ovom Hrvatskom novinaru reklo bi se hahahahahahah
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. jul 2019 11:29)

    # Link komentara

  141. А да то Ђоковић можда није изјавио мислећи, пре свега, на први сервис који га није служио...
     (Невен, 18. jul 2019 11:27)

    # Link komentara

  142. Djokoviceva izjava je na mestu. Samo tako.

    Ako si "bolji" ti pobedis na kraju.
    Pobednici su bolji.
    Pobednici nisu oni koji su imali sjajne momente tokom igre.
    (Ivan, 18. jul 2019 11:25)

    # Link komentara

  143. "Pritom se Srbin potrudio da na otvorenu ranu doda još malo soli izjavom da nije baš najbolje igrao. Takva konstatacija je klasično nabijanje kompleksa"
    Nema to veze sa nabijanjem kompleksa. To je realnost. Da je stvarno igrao svoj najbolji tenis, Federer ne bi trajao 5 setova. Bilo bi gotov vec u tri.
    (nikos, 18. jul 2019 11:25)

    # Link komentara

  144. Al si ti pametan ...
    (severnjak, 18. jul 2019 11:25)

    # Link komentara

  145. Sad će ovi što čitaju samo naslov da hejtuju novinara koji ga je navalio. Inače pogotovo mi se sviđa ovaj deo:

    Pritom se Srbin potrudio da na otvorenu ranu doda još malo soli izjavom da nije baš najbolje igrao. Takva konstatacija je klasično nabijanje kompleksa, a mnogi su uvereni da Federer od kompleksa boluje i to od kompleksa u dvobojima sa Đokovićem", naveo je Bertičević.

    Hahahha
    (Ostin A, 18. jul 2019 11:24)

    # Link komentara

  146. Tacno je da Novak nije odigrao nista posebno.
    Gledao sam u direktnom prenosu svih njegovih 16 osvojenih GS i vecinu onih koje je izgubio u finalu.
    Ovo mu je ubedljivo najslabije izdanje.
    Onaj bledi Novak koji je izgubio 2013. u finalu Wimbledona od Mareja (Toma Nikolic u gledalistu) sa 3-0, pobedio bi ovog Novaka u nedelju sa 6-4, 6-3, 6-2.
    Nije poenta u Novaku i Federeru, kao ni Nadalu, nego sto im se niko od mladjih ne priblizava
    (pravo, 18. jul 2019 11:23)

    # Link komentara

  147. Hrvatski kompleksi nemaju cenu. Nole dominacija.
     (Sima Slina, 18. jul 2019 11:22)

    # Link komentara

  148. Komplekse ti ne može niko "nabiti", praviš ih sam sebi. Što se izjave tiče, Đoković je bio iskren. Zašto da laže da je to njegovo najbolje izdanje, kada je svima jasno da nije?
    (jokac, 18. jul 2019 11:22)

    # Link komentara

  149. Istina je da je Novak igrao daleko ispod svojih mogućnosti i to nije nabijanje kompleksa Federeru nego je činjenica.
    (Gledalac, 18. jul 2019 11:22)

    # Link komentara

  150. Rekao je samo istinu. Po meni je Đoković igrao katastrofalno, a naročito mu je bio loš prvi servis. Istina uvek boli onog ko me istina ne odgovara.
     (joker, 18. jul 2019 11:21)

    # Link komentara

  151. Dobro je rekao čovek.
     (Nebojša, 18. jul 2019 11:20)

    # Link komentara

  152. Prijatelju,pa on komplexe I'ma odavno.
     (nikolaq, 18. jul 2019 11:19)

    # Link komentara

  153. Sta bi se ono pisalo da je Rodzer na Djokovicevom mestu? Licemer, los covek, ne podnosi ga pa je to rekao itd itd.
     (Jumko, 18. jul 2019 11:19)

    # Link komentara

  154. Klasicna Federerova izjava:"Nije protivnik bio dobar nego sam ja bio los". E sad mu je Novak to rekao pa da Federer oseti kako se osecaju drugi teniseri koji ga pobede.
     (NBGD, 18. jul 2019 11:19)

    # Link komentara

  155. ovom tekstu se nema šta dodati iako federer igra bolje nego ikad kao što je i sam izjavio,da se nemože porediti tenis iz peroida gde federer gotovo pa nije imao protivnika koji bi ga mogao dobiti sve do dolska nadala a onda i novaka i mareya.znamo,da je bagdadis igro dosta finala sa federerom jedini koji ga je uspeo dobiti jeste safin ostalima to nikad nije uspelo,jednostavno je došlo do smene geniracije gde je neko vreme postajala rupa i tenis je tada spao veoma nisko
    (slaviša šmigič, 18. jul 2019 11:18)

    # Link komentara

  156. Kakva glupost... cuj nabijanje komplexa izjavom da nije bas najbolje igrao, pa jel slagao nesto... nije, igrao je slabije nego sto moze i to je ziva istina, a sto se kompleksa tice, ako mu ih do sada nije nabio, nije ni ovom izjavom....
     (oz, 18. jul 2019 11:15)

    # Link komentara

  157. NIje to izjava za Federera, nego potvrda onoga sto statistika govori i sto smo svi videli. Da je igrao ispod svojih mogucnosti. A Jutarnji samo da unizi Novaka.
    (dragan, 18. jul 2019 11:14)

    # Link komentara

  158. Tacno tako, i juce je neko dao takav komentar na Ivanisevicevoj izjavi.

    Ko god je igrao tenis to zna, kad izgubis a protivnik za sebe kaze "nisam igrao bas najbolje", to je klasicno ponizavanje i nabijanje kompleksa.

    Meni je krivo sto ranije nije poceo to da radi, te psiholoske igre malo fale u tenisu..
     (nekotamo, 18. jul 2019 11:13)

    # Link komentara

  159. Znas kako Djokovica zanima tvoje misljenje
     (stefan, 18. jul 2019 11:12)

    # Link komentara

  160. Šta kaže covek Švajcarac je bio bolji u svemu osim sto je izgubio meč...E ovo je očit primer tisućljetnje kulture hahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. jul 2019 11:11)

    # Link komentara

  161. Naravno da jeste, pa?!
     (Tbra, 18. jul 2019 11:10)

    # Link komentara

  162. Očigledno da je Novak ovom Hrvatskom novinaru nabio ozbiljne komplekse?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. jul 2019 11:05)

    # Link komentara